ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ילד עם בעיות ✔שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd ✔הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז או/ו לקויות למידה היא מאתגרת מאוד את המורה. על המורה לעביר את תכני הלמידה כנדרש, ליצור מרחב לימודי המאפשר לתלמידים ללמוד, לשים לב לאווירה החברתית בכיתה וליצור אצל התלמידים מוטיבציה ללמידה. בנוסף, לכל מורה בכיתה יש לפחות תלמיד אחד בעל הפרעות קשב וריכוז. התנהגותו האימפולסיבית ולעיתים ההיפראקטיבית של ילד זה מפריע לו עצמו ויכולה להפריע גם לכל יתר הכיתה. המורה צריך להתאים את שיטות ההוראה שלו שיתאימו לכל הכיתה וגם לתלמידים עם הפרעת קשב וריכוז.

אחד הגורמים המשפעים על תפקודו האקדמי של הילד ודרגת המוטיבציה הוא הפרעת קשב, המשפיעה לרעה על יכולתו של הילד להתמקד ולשלוט בהתנהגותו. המפתח ליצירת מוטיבציה בילד עם בעיות קשב הוא לווסת ולהתאים בעבורו את סביבת הלמידה.

ריצ'ארד לאבוי מציע בספרו "פריצת דרך במוטיבציה" שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בילד עם הפרעת קשב.

*ספקו לילד סביבה מובנית וצפויה.

*תנו לילד הוראות חד - שלביות פשוטות.

*העניקו לו בו בזמן מידע מילולי וויזואלי (למשל, הקריאו את ההוראות תוך כדי כתיבן על הלוח).

*ספקו הליכי מבחן והערכה מותאמים.

*הציעו לילד חיזוקים חיוביים, שבחים ועידוד.

*למדו את הילד לרשום הערות, דרכי הדגשה וכישורי למידה מועילים אחרים.

*בחרו לילד מקום ישיבה בקרבת המורה, אבל הרחיקו אותו מאזורי תנועה רבה.

*הבהירו חוקים, גבולות וציפיות - פרסמו אותם.

*הימנעו מהעמסת הילד במידע, נתונים או הוראות שאותם אינו מסוגל לעבד.

*הרשו לילד ליטול הפסקות קלות מעת לעת על מנת לאפשר לו להירגע וצבור אנרגיה.

*הנהיגו מערכת "חבר ללימודים" או "שכן טוב" שבה יוכל חבר לכיתה לעזור לילד להתארגן ולהתכונן.

*הנהיגו רמז או סימן פרטי איתו תוכלו לשלוח לילד כאשר התנהגותו או מידת הקשב שלו מידרדרת.

*חלקו משימות גדולות ומורכבות לחלקים קטנים יותר שניתן להתמודד איתם. (למשל, במקום לפתור 20 תרגילים בבת אחת, חלקו את המשימה ל - 4 משימות של פתירת 5 תרגילים בכל פעם).

*העניקו "לגיטימציה" לצורך של הילד בתנועה ופעילויות בכיתה לעידוד תנועה.

*הקפידו שהילד ינהל מחברת משימות ועזרו לו בכך.

*עזרו לילד להתחיל במשימה ואז עודדו אותו להשלימה בכוחות עצמו.

*תנו לילד התראה מראש לקראת התרחשותו של שינוי גדול.

*דאגו לקיים מערכת תקשורת יומיומית בין הבית לבית הספר באמצעות רשימת מטלות.

*ספקו לילד רשימת חומר הקריאה הבסיסי בקורס כדי לסייע לו בהתארגנות ובתכנון.

*הפכו את ארגון הספרים, שולחן הכתיבה, הארון האישי והילקוט לשגרה יומיומית. יש לבקש ממנו להקדיש כמה דקות לארגון בתחילת יום הלימודים, באמצע ובסופו. היו מודעים לכך שהוא עשוי להזדקק לעזרה. עצם ההוראה "סדר את הילקוט לא תהיה אפקטיבית.

*ודאו שתשומת לבו של הילד נתונה לכם לפני מתן הוראות או הנחיות. זה יכול להיעשות באמצעות קריאת שמו, שימוש בתנועת יד או מגע. לאחר שההוראות ניתנות, בקשו ממנו לחזור עליהן בעל פה לפני ביצוען. ילדי ADD רבים עושים רושם כאילו הבינו את הנאמר גם שזה לא כך.

*זכרו את שלושת הרמות של חומר ההוראה: הרמה העצמאית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 97% ולהבינו בדיוק של 90%.

הרמה ההדרכתית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 90% ולהבינו בדיוק של 76%.

רמת התסכול: דיוק של 90% או פחות בקריאה ודיוק של מתחת ל - 75% בהבנתו. הקריאה מהוססת, איטית ומאומצת.

חומר ברמה עצמאית יוטל על שיעורי הבית ועבודה ליד השולחן, חומר ברמה ההדרכתית צריך להיות מועבר בהדרכת מורה או בפיקוחו, אין להטיל על הילד חומר ברמת התסכול.

*לעולם אל תקבלו התנהגות טובה כמובנת מאליה. שבחו ועודדו את הילד כאשר אינו מפריע, כאשר הוא עובד בסבלנות, נותר יושב במקומו, מתמיד במשימה ומשתף פעולה.

* זכרו שהתנהגויות היפראקטיביות במהלך עבודה ליד שולחן הכתיבה (למשל, תיפוף באצבעות או בעיפרון, התנועעות בכיסא ותנועות עצבניות) נועדו למעשה לשחרר את הילד מהיפראקטיביות. לכן מן הראוי להתעלם מהן, אלא אם הן מהות גורם מפריע לאחרים.

*אל תדגישו בו זמנית איכות וכמות. משימות ממושכות ומורכבות קשות ביותר עבור הילד הסובל מבעית קשב. עדיף להטיל מעט משימות ולהדגיש את חשיבות הדיוק בביצוען, על פני מספר גדול של משימות שילחיצו את הילד ותוצאתן יהיו שגויות.

*זכרו שהילד עם ה - ADD יכול להפוך בנקל למתוסכל, ושלתסכולו השפעה רבה על המוטיבציה שלו. מתח, לחץ ועייפות יכולים לגרום לתחושות אלה של תסכול ולהגבירן. היו מודעים לנטייתו של הילד לפתח תסכול, ונקטו בצעדים מעשיים למנוע או להפחית סיטואציות הגורמות לחרדה.

*העניקו לילד שניות אחדות (עשר עד חמש עשרה) כדי להשיב על שאלות מילוליות. הוא יזדקק מן הסתם לפרק זמן זה כדי לעבד ולהבין את השאלה. בכל עת שניתן, צרפו לשאלות מילוליות חומרים ויזואליים.

*נסו שיטות הערכה אלטרנטיביות כמו בחינה בעל - פה או בחינה באמצעות הדגמה. מבחנים בכתב עשויים לגרום לקושי מיוחד אצל ילדים עם בעיות קשב בשל קשיי השפה והארגון שלהם.

*ודאו שלילד יש את כל החומרים הנחוצים לו לפני שהוא מתחיל במשימה.

*עקבו בתשומת לב אחר הילד על מנת לקבוע מתי הוא ממוקד וקשוב במיוחד (למשל, מוקדם בבוקר, לאחר הפסקה, לפני ארוחת צהרים). תכננו את המשימות והפעילויות הקשות והמאתגרות ביותר בפרקי זמן אלו.

*לאחר פעילויות קשות תכננו פעילויות מעניינות ומתגמלות.

*הימנעו מלייחס סיבות מוסרניות או שיפוטיות לאימפולסיביות וחוסר עקביות של הילד. זכרו שהתנהגויות אלו מתרחשות שלא באשמתו או בהתאם לבחירתו. משוב שיש עמו האשמה אינו יעיל, אל תאשימו את הקורבן.

*ספקו לילד עם הADD די הזדמנויות להפגין חשיבה חריגה, יצירתית ועתירת דמיון כדי לזכות בהכרה על מקוריות.

*הרשו לילד "לקשקש" או למעוך כדור רך. יש ילדים עם ADD המסוגלים להתמקד טוב יותר כאשר הם מעסיקים את ידיהם במהלך פעילויות שקטות (הרצאות, דיונים, זמן סיפור, צפייה בווידיאו).

*בעת מתן הוראות, ודאו שתשומת הלב של הילד מתמקדת בכם, ובקשו ממנו לחזור על הוראותיכם במילים שלו לפני תחילת המשימה. ילדים רבים עם ADD עשויים להתקשות גם בעיבוד שמעתי. הפרעה זו מקשה מאוד על הבנה של הוראות מילוליות וביצוען.

*עודדו את הילד למקד את תשומת לבו במשימה שעל הפרק, וחזקו התנהגות ראויה כשהיא מתקיימת. תלמידים אלו מתקשים משמעותית בעבודה עצמאית ונוטים להתמהמה ולדחות משימות. התנהגויות אלה יכולות להפריע לכיתה ולתסכל את המורה.

מורים והורים צרכים להתייחס להפרעת קשב כאל הפרעה כוללת ומורכבת המשפיעה כמעט בכל פעילויותיו של הילד והאינטראקציות שלו. האימפולסיביות של הילד ("היכון, צלוף, כוון") יכולה להציב דאגות בטיחות רבות, הסחת הדעת שלו מקשה עליו ביותר להבין ולבצע הוראות, קשייו בתחום הזיכרון גורמים ללמידה שגרתית להיות בעייתית, בעיותיו בתחום העיבוד הביצועי מציבות לפניו אתגרים גדולים כאשר הוא מנסה לתכנן פעילויות יומיומיות פשוטות.

"תמיכה" ו"אתגר" הם מילים החשובות בהתמודדות עם הילדים המיוחדים האלו. המבוגר צריך לאתגר את הילד ללא הרף באמצעות פעילויות שנועדו לשפר את התנהגותו ואת יכולת הלמידה שלו. תוך הצעת התמיכה לה הוא זקוק במילוי מטרות אלו. תמיכה ללא אתגר היא חסרת משמעות. אתגר ללא תמיכה הוא חסר יעילות באותה צורה.

"אנחנו לומדים רק ממי שאנחנו אוהבים" יוהן וולפגנג פון גתה
ספרים התעלמות עידוד עייפות אחדות דמיון תרגיל להבין את השאלה לגיטימיות הנחיות להתכונן adhd איך להתאמן אימון אימון אישי אימונים בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הוראה הוראות הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הקשבה ילד ילדה ילדים יצירת מוטיבציה להתאמן מוטיבציה קשב קשב וריכוז ריכוז ריכוז וקשב שיטות הוראה
פחד מהופעות בבית משפט, פחד להופיע בפני שופט, פחד להופיע בבית משפט, חרדת קהל, פחד קהל, טיפול בחרדה, טיפול בפחד, התמודדות עם פחדים, התמודדות עם חרדות, לחץ בבית משפט, עורכי דין - חלק 2
פחד מהופעות בבית משפט, פחד להופיע בפני שופט, פחד להופיע בבית משפט, חרדת קהל, פחד קהל, טיפול בחרדה, טיפול בפחד, התמודדות עם פחדים, התמודדות עם חרדות, לחץ בבית משפט, עורכי דין - חלק 2
...בפני שופט, פחד להופיע בבית משפט, חרדת קהל, פחד קהל, טיפול בחרדה, טיפול בפחד, התמודדות עם פחדים, התמודדות עם חרדות, לחץ בבית משפט, עורכי דין - חלק 2 מהם האסטרטגיות להתמודד עם פחדים וחרדות בהופעות בבית משפט? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על הנושא של פחד מהופעות בבית משפט וההתמודדות עם חרדות שיכולות להיווצר בהקשרים כאלה, בעיקר בהקשר של פחד קהל וחרדה מפני שופט. הנושא המרכזי היה כיצד להתמודד עם החרדה והפחד במצבים שבהם אדם נדרש להופיע בבית משפט. אליעד הסביר שהפחד עשוי לנבוע ממספר גורמים, כולל חוויות קודמות...
ליצור הבנה, להבין כל אחד, לתקשר עם אנשים, הנחות יסוד, אחדות או נפרדות, לימוד קבלה, לימודי קבלה, נפרדות או אחדות, ללמוד קבלה, להתחבר לאחדות, להתחבר לנפרדות
ליצור הבנה, להבין כל אחד, לתקשר עם אנשים, הנחות יסוד, אחדות או נפרדות, לימוד קבלה, לימודי קבלה, נפרדות או אחדות, ללמוד קבלה, להתחבר לאחדות, להתחבר לנפרדות
...הנחות יסוד, אחדות או נפרדות, לימוד קבלה, לימודי קבלה, נפרדות או אחדות, ללמוד קבלה, להתחבר לאחדות, להתחבר לנפרדות מה המשמעות של האחדות והנפרדות? הדיון על האחדות והנפרדות מציב את המושגים הללו כמרכיבים מרכזיים להבנת המציאות והתפיסה האנושית. כל אחד מהם משקף תפיסה שונה של המציאות: האחדות מצביעה על חיבור ושיתוף, בעוד שהנפרדות מצביעה על הבחנה וייחודיות בין יחידים. השאלה המרכזית שעולה כאן היא האם האחדות קודמת לנפרדות או להפך. העיקרון המרכזי שעלה מההרצאה הוא שלא ניתן לחוות נפרדות ללא קיומה של תחושת אחדות...
התפתחות רוחנית, חיים גשמיים, ללכת לעבוד, לפתח את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, ללמוד מכל דבר, להגיע לשלמות, סם החיים וסם המוות, להתקדם רוחנית, פיתוח החשיבה, דרך רוחנית
התפתחות רוחנית, חיים גשמיים, ללכת לעבוד, לפתח את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, ללמוד מכל דבר, להגיע לשלמות, סם החיים וסם המוות, להתקדם רוחנית, פיתוח החשיבה, דרך רוחנית
...רוחנית, חיים גשמיים, ללכת לעבוד, לפתח את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, ללמוד מכל דבר, להגיע לשלמות, סם החיים וסם המוות, להתקדם רוחנית, פיתוח החשיבה, דרך רוחנית האם כדאי להתמקד בפיתוח השכל בלבד, או לצאת לעבודה? אנשים רבים המעוניינים בהתפתחות רוחנית שואלים את עצמם אם כדאי להשקיע את כל זמנם בפיתוח השכל, בלימוד רוחני ובחיפוש אחר האמת, או שיש ערך דווקא בפעילות גשמית יומיומית כמו ללכת לעבודה ולהתמודד עם אתגרי החיים. אליעד כהן מסביר בהרחבה את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהדרכים ומראה כיצד ניתן לשלב אותן...
שקר ואמת - איך לחסל את השקר, בצורה הקלה ביותר בעולם, ללא כל מאמץ?
...בעולם, ללא כל מאמץ? כי יש דרך לחסל את השקר, בצורה קלה ביותר וללא כל מאמץ, והיא על ידי זה, שהאדם ייצמד, רק אל האמת שהוא כן יכול להיצמד אליה, בלי שום מאמץ. כי כל אדם, יש אצלו אמת מסוימת, שהוא כן יכול להיצמד אליה בקלות ובלי שום מאמץ, והאדם לא נצמד אליה, רק בגלל הטעות, שהוא חושב שההיצמדות אל האמת באופן חלקי, לא תביא לו כל תועלת. והשקר גורם לאדם להסתכל קדימה, וגורם לאדם לחשוב שזה קשה להיות איש אמת. ועל ידי זה האדם מוותר, גם על נקודת האמת הקטנה ביותר, שאליה האדם כן יכול להיצמד ללא מאמץ, ושהוא לא נצמד...
שטיפת מוח, למה שטיפת מוח לא עוזרת, הספקות שיש לאדם, שטיפת המוח שיש בעולם
שטיפת מוח, למה שטיפת מוח לא עוזרת, הספקות שיש לאדם, שטיפת המוח שיש בעולם
...למה שטיפת מוח לא עוזרת, הספקות שיש לאדם, שטיפת המוח שיש בעולם למה שטיפת מוח לא באמת יכולה להעלים ספקות? שטיפת מוח היא ניסיון להחדיר לאדם רעיון או אמונה מסוימת באופן שחוזר על עצמו, עד שהאדם משתכנע לחלוטין. אליעד כהן מסביר שגם כאשר אדם עושה לעצמו שטיפת מוח, הוא לעולם לא יכול להגיע לביטחון מוחלט ונטול ספק. בכל מצב, גם כאשר האדם בטוח באמת מסוימת, תמיד יישאר לו ספק קטן, אפילו בתת - מודע, שאולי זה לא נכון. לדוגמה, אדם שמנסה לשכנע את עצמו שוב ושוב בדבר מסוים, ירגיש תמיד אי - ודאות קטנה, מחשבות הפוכות ואופציה...
דמויות בזוגיות - למה יש אנשים שמרגישים שהם לא יכולים להיות עצמם בזוגיות? האם נכון להשתנות כדי להתאים לזוגיות? מדוע אנשים רבים מתקשים להביע רגשות אהבה כלפי בני זוגם? מה הקושי המרכזי של קשר עם אדם שיש לו ילד? למה אנשים מרגישים חוסר ביטחון בזוגיות? מדוע אנשים מרגישים חרדה מבדידות? איך מתמודדים עם הצורך התמידי להרגיש נאהבים ואהובים? איך אפשר להתחיל להיות מאושרים לבד? איך אפשר למצוא איזון בין הצורך בזוגיות לעצמאות אישית? איך להיות אותנטי בזוגיות?
...אנשים שמרגישים שהם לא יכולים להיות עצמם בזוגיות? האם נכון להשתנות כדי להתאים לזוגיות? מדוע אנשים רבים מתקשים להביע רגשות אהבה כלפי בני זוגם? מה הקושי המרכזי של קשר עם אדם שיש לו ילד? למה אנשים מרגישים חוסר ביטחון בזוגיות? מדוע אנשים מרגישים חרדה מבדידות? איך מתמודדים עם הצורך התמידי להרגיש נאהבים ואהובים? איך אפשר להתחיל להיות מאושרים לבד? איך אפשר למצוא איזון בין הצורך בזוגיות לעצמאות אישית? איך להיות אותנטי בזוגיות? למה יש אנשים שמרגישים שהם לא יכולים להיות עצמם בזוגיות? אחת מהבעיות המרכזיות שאליעד...
ביירון קייטי, העבודה של ביירון קייטי, לאהוב את מה שיש, למטבע שני צדדים, אמת יחסית, אמת מוחלטת, פרדוקס רגשי, דבר והיפוכו
ביירון קייטי, העבודה של ביירון קייטי, לאהוב את מה שיש, למטבע שני צדדים, אמת יחסית, אמת מוחלטת, פרדוקס רגשי, דבר והיפוכו
...מה שיש, למטבע שני צדדים, אמת יחסית, אמת מוחלטת, פרדוקס רגשי, דבר והיפוכו מהי העבודה של ביירון קייטי וכיצד היא מתבצעת? העבודה של ביירון קייטי היא שיטה רוחנית - פסיכולוגית שנועדה לסייע לאדם להתמודד עם סבל ורגשות שליליים באמצעות חקירת האמונות והמחשבות שלו. אליעד מתייחס בהרצאה שלו אל עיקרון בסיסי בשיטת העבודה של ביירון קייטי, שבו אדם נתקל במחשבה שמציקה לו, ומנסה להפוך אותה למחשבה חיובית או לפחות לראות את הטוב שבה. למשל, אדם חושב שהוא סובל כי הוא מדמיין את בת זוגו עם מישהו אחר, וזו מחשבה שגורמת לו כאב...
חכם לא טועה, האם חכם יכול לטעות? טעויות של חכם, טעות לוגית, טעות שכלית, טעות אינפורמטיבית, שכל של חכם אמיתי, טעות של חכם אמיתי, טעויות של רבי נחמן מברסלב
חכם לא טועה, האם חכם יכול לטעות? טעויות של חכם, טעות לוגית, טעות שכלית, טעות אינפורמטיבית, שכל של חכם אמיתי, טעות של חכם אמיתי, טעויות של רבי נחמן מברסלב
...האם חכם יכול לטעות? טעויות של חכם, טעות לוגית, טעות שכלית, טעות אינפורמטיבית, שכל של חכם אמיתי, טעות של חכם אמיתי, טעויות של רבי נחמן מברסלב האם חכם אמיתי יכול לטעות? השאלה האם חכם יכול לטעות? היא שאלה עמוקה שאליעד כהן דן בה, ומטרתה לברר את מהות החוכמה ואת היחס שלה לטעות. אליעד מסביר כי יש להגדיר תחילה מהו חכם אמיתי. חכם אמיתי, לפי ההסבר שלו, הוא אדם שיש לו שכל ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, כלומר, אדם שמחזיק בתפיסת המציאות המושלמת והמקסימלית. אליעד מבהיר שלפני שניתן לשאול אם חכם אמיתי יכול לטעות, יש...
קבלת החלטות, מוטיבציה לפעולה, הנעה לפעולה, השגת מטרות, למה לעשות משהו? מה טוב במשהו? מה יצא לי מזה? איך להרגיש טוב? מה רע במשהו? טוב מוחלט, רע מוחלט, תסביך רגשי
קבלת החלטות, מוטיבציה לפעולה, הנעה לפעולה, השגת מטרות, למה לעשות משהו? מה טוב במשהו? מה יצא לי מזה? איך להרגיש טוב? מה רע במשהו? טוב מוחלט, רע מוחלט, תסביך רגשי
...מוטיבציה לפעולה, הנעה לפעולה, השגת מטרות, למה לעשות משהו? מה טוב במשהו? מה יצא לי מזה? איך להרגיש טוב? מה רע במשהו? טוב מוחלט, רע מוחלט, תסביך רגשי מה זה טוב מוחלט ולמה אי אפשר להשיג אותו? הרבה אנשים מתמודדים עם קושי בקבלת החלטות, מוטיבציה לפעולה והנעה לפעולה, ומתקשים להבין מה יניע אותם באמת לפעול, להרגיש טוב, או להשיג מטרות מסוימות. השאלה הבסיסית שהם שואלים את עצמם היא: מה יצא לי מזה? מה טוב בזה?. אליעד כהן מסביר לעומק מדוע השאלות האלו יכולות להוביל את האדם למבוי סתום, ומה הדרך הנכונה להתמודד איתן...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
...ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות? כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח....
כי תצא - אמת ואמונה
...- אמת ואמונה לא יהיה כלי גבר על אשה ולא ילבש גבר שמלת אשה הבגד הינו לבוש, כיסוי למהות. הבגד יוצר צמצום והגבלה לעינינו ולמהותו של הלובש. או ר נתן איש ואשה זה בחינת אמת ואמונה. וצריך להזהר שלא להחליף כליהם ובגדיהם, שלא יהא נכשל באשה זרה, שהוא בחינת כפירות ואמונות כוזביות. אמת, או ר נתן, הינה בחינת הדעת. אמונה הוא הדבר שאין בו טעם, אך עיקר האמונה עי האמת. אומרת התורה גבר לא ילבש בגדי אשה, הבגד, מורה למהותו של האדם, מהות זו בגין היותה גדולה ורחבה, צריך שתוגבל. מהות שתהיה בכלי המכיל אותה. ללא יכולת ההכלה...
מי ברא את אלוהים של היהודים? האם יש שני אלוהים? מי ברא את הבורא? וממה החרדים חרדים?
...שני אלוהים? מי ברא את הבורא? וממה החרדים חרדים? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: מי ברא את אלוהים של היהודים? האם יש שני אלוהים? מי ברא את הבורא? וממה החרדים חרדים?. הפעם אני רוצה לבאר את העניין של השני אלוהים, שעליהם אני מדבר, אני בעצם מסביר שגם את האלוהים היהודי, ברא מישהו. ויש את האלוהים היהודי שכולנו כבר מכירים את המעללים והסיפורים שלו. לפחות היהודים מכירים, וגם הנוצרים והאסלאם מכירים. ושואלים מה זאת אומרת שאתה אומר שיש שני אלוהים? הרי יש אלוהים אחד!! אלוהים פירושו ישות יחידה, אז איך...
אימון אישי - מאמן אישי וסימן שאלה
...מאמן אישי וסימן שאלה המון פעמים אני שואל את עצמי שאלות. מתוקף היותי מאמן אישי, אני מאמין שזוהי אחת הדרכים הטובות ביותר לפתח את הדמיון, ליצור אפשרויות חדשות ולחולל רעיונות חדשים. באופן לא מפתיע, זהו גם אחד הכלים המשוכללים והמתקדמים ביותר שמחזיק כל מאמן אישי טוב באמתחתו. לפעמים הדברים הכי לא טריוויאליים, המקרים הכי מוזרים, הנסיבות הכי שטותיות, מביאים אותי לשאול את השאלות הכי מוזרות שיש, ומשם מגיעות התשובות הכי משמעותיות שאני יכול לקבל. נסו זאת בעצמכם, בפעם הבאה שתיתקלו בבעיה, בפעם הבאה בה תצטרכו לקבל...
במה כדאי להשתפר קודם? מתי מומלץ להתמודד עם קשיים ומתי לא?
...קשיים ומתי לא? כבר התבאר כי כדאי להתחיל להתקדם בכל תחום ובכל דבר, לא משנה מאיפה להתחיל העיקר להתחיל. אך בכל זאת אומר, שהמקום שבו הכי כדאי להתחיל הוא דווקא המקום הכי קשה, התכונה שאותה הכי קשה לך לשנות, הדבר שהכי חוסם אותך מלהתקדם בחיים, הדבר שאותו אתה הכי לא מאמין שתצליח לשנות. דווקא ממנו תתחיל. במקום שבו הקושי הגדול ביותר שלך, שם כנראה נמצאת גם ההזדמנות הגדולה ביותר שלך. התכונה הפחות חיובית הכי דומיננטית שבך, דווקא היא זו שאם וכאשר תצליח לשנות אותה, דווקא השיפור בה יגרום לך את פריצת הדרך הגדולה...
השיטה הטובה היא לא להגדיר
...הטובה היא לא להגדיר ההשראה של האדם זה דבר חשוב, אם ההשראה טובה, אז יש חשק לעשות דברים שאדם אוהב לעשות. ואביא הנה כמה טיעונים: אם ההשראה של האדם היא טובה, אז למה היא לפעמים הופכת להיות רעה? יש דעה שסוברת אם האדם יהיה שאנן ויגיד הכל בסדר, הוא לא ייתקדם לאן שהוא צריך ואז בגלל השאננות באופן פראדוקסלי הוא יגיע ללחץ. ויש דעה שסוברת שלחץ זה דבר לא בריא, ויש דעה שסוברת שלחץ בקנה מידה סביר הוא בריא ואף טוב. יש דעה שסוברת שבגלל לחץ האדם מתקדם, הדבר דוחף אותו קדימה. אז אשאל שאלה פשוטה, זה באמת כייף להילחץ...
חתירה למגע - להגיע לעימות עם מה שמטריד אותנו
...לעימות עם מה שמטריד אותנו לפני כמה ימים קיבלתי אימון טוב מידיד. הידיד הזה לא אוהב אימון ולא מאמין בו. הוא סקפטי לחלוטין לכל העיסוק שלי. אימון עסקי? אם יש לך מוצר טוב, תמכור. אם לא, לא. אימון להרזיה? הכל גנים. אימון אקדמי? אם אתה גאון, אתה מסיים מהר. אם לא, חבל על הזמן. וכך הלאה. דיבורים? זה רק לנשים, והם חסרי תועלת. ואכן הוא ידיד מאוד שתקן. הוא לא אוהב להשוויץ, ולא אוהב להתלונן, מה שמשאיר לו מעט מאוד לומר. אבל פה ושם יש לו משהו מעניין לומר. לפני כמה ימים נפגעתי ממשהו שאישה אמרה לי. היא האשימה אותי...
זוגיות - זוגיות בהעצמה - זוגיות בלימודים
...בלימודים במערכת החינוך מלמדים אותנו דברים רבים, מתמטיקה, אנגלית, היסטוריה ועוד. לימודים אלה מטרתם לקדם אותנו בחיים ולאפשר לנו את הידע הנדרש כאנשים בוגרים. איך שהוא אותה מערכת חינוך שכחה שיש צורך ללמד הרבה מאד דברים בנוסף. כמו איך להיות אדם, משמעות האני, משמעות האחר, מי אני ביחס לאחר והאחר ביחס אלי. קצרה היריעה מלתאר את כמות החומר הרצוי שנלמד, נפנים ונתנסה בו לפני שאנחנו נכנסים בבגרותנו ליחסים של זוגיות. ספר התנך, אותו אנחנו לומדים מכיתה א, בנוסף על היותו מסמך דתי הינו, ואולי אפילו לפני הכל, ספר...
סיבה ותוצאה - אקראיות דטרמיניזם סיבתיות - מהי מהותם?
...מהותם? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על סיבה ותוצאה - אקראיות דטרמיניזם סיבתיות - מהי מהותם?. הפעם אני רוצה לתת נקודת מבט, על אחת מהנחות היסוד של התודעה האנושית והיא הקשר של סיבה ותוצאה. סיבה ותוצאה, כל דבר בעצם מביא לאירוע אחר, יש לכל סיבה מסובב אם קורה משהו זה בגלל שרצית את הדבר, ואם לא קרה מה שרצית, זה היה אקראי. כמו לדוגמה, מדליקים אש ושורפים נייר, בעצם, ההנחה היא שבגלל האש הנייר נשרף עכשיו. מי שיתבונן על העניין הזה לעומק, יראה שכל הסיבתיות בעולם, זו סהכ תחושה, אני לא אומר...
התאבדות - הצעה לטקסט למניעת התאבדות בזמן אמת - חלק 3
...אמת - חלק 3 התאבדות - הצעה לטקסט למניעת התאבדות בזמן אמת - חלק 2. אם זה כך, אם אפילו הכאב האינסופי שלך הוא מסוג הכאבים שלבסוף עוברים, אז ההחלטה שלך להתאבד היא טעות איומה. יכול להיות שאתה, בעצם, פראייר, אפילו מלך הפראיירים, פראייר של המוות שמרמה אותך. בא נחשוב רגע, מה היה קורה אילו היית יכול להסתכל, אחרי מותך, על החלטתך למות? נניח שכבר התאבדת ואתה מסתכל מן המרחק על ההחלטה שלך למות, וגם על האפשרות שהייתה יכולה להיות מאחורי הפינה אילו היית ממשיך לחיות. מה היית רואה? יתכן מאוד שפתאום היית מבין עד כמה...
שיטת VBA לטיפול בילדים אוטיסטים
...אוטיסטים VBA היא שיטה אפקטיבית ונעימה לטיפול בילדים אוטיסטים, ילדים עם קשיים שפתיים או איחור התפתחותי. שיטה זו פותחה עי דר מארק סונדבארג מארהב והיא נשענת על תוצאות מחקריו של ב. פ. סקינר לגבי שפה והתנהגות. מטפל VBA מיומן מתכנן ומבצע התערבות מוקדמת (ניתן ורצוי להתחיל טיפול בגיל מוקדם) בילד עם אוטיזם בכדי ללמד ולהשיג יכולות תקשורת. תכנית טיפול VBA מתרכזת ברכישת שפה ואבני דרך התפתחותיות של הילדות. אנו שואפים לרכישת שפה תקשורתית ולא דיבור פונקציונאלי בלבד. דוגמה לדיבור פונקציונאלי - תן לי, זוז, רוצה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד עם בעיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד עם בעיות, איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד עם בעיות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם צריך לאכול בשר? נטיה מינית נרכשת למה אני מכור למשהו? סוציומט איך להראות לה שאני אוהב? יכולת זיכרון הפסקת כדורים נגד דיכאון הילד שלי פחדן לאהוב את עצמך בלי תנאים לגרום למישהו להאמין בעצמו לשכנע מישהו לא לאהוב אותך האם אפשר לאהוב שניים? כסף משפיע על אושר רוצה אושר לסלוח לו על בגידה להיכנס לזוגיות רעה להחליט להיות מאושר לקבל החלטה בתנאי חוסר וודאות התמודדות עם חזרה בתשובה התמודדות עם סבל ייחודי מוטיבציה והישגים ליצור מוטיבציה לאורך זמן לשכנע אקסית לאהוב אותך לקוח חוזר ילד תלותי ילדים עם דיסלקציה תורה רוחנית עיוורון רוחני הורה עם הפרעת אישיות נרקיסיסטית הפרעת התנהגות של ילדים איך להתנהג לאקס? נמצאת בזוגיות אבל חושבת על האקס כמה חזרות צריך לעשות בכל סט? לבודד שריר בתרגיל האם הספר להיות אלוהים? אמונה באלוהים מתוך חוכמה הארה מושלמת בן אדם מואר לימוד הספר להיות אלוהים נכתב הספר להיות אלוהים להרוויח כסף בלי למכור לעשות כסף ולנוח משמעות החיים של החילונים חיפוש משמעות החיים הרגשה חיובית שורש חיובי רצון חופשי וכתות תחושת הבחירה החופשית האם העולם נברא יש מאין? סתירות בבריאת העולם עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, מורה רוחני, אימון אישי לנוער בנושאי ילד עם בעיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2422 שניות - עכשיו 12_11_2025 השעה 16:17:08 - wesi4