ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הוראות ✔שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd ✔הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז או/ו לקויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז או/ו לקויות למידה היא מאתגרת מאוד את המורה. על המורה לעביר את תכני הלמידה כנדרש, ליצור מרחב לימודי המאפשר לתלמידים ללמוד, לשים לב לאווירה החברתית בכיתה וליצור אצל התלמידים מוטיבציה ללמידה. בנוסף, לכל מורה בכיתה יש לפחות תלמיד אחד בעל הפרעות קשב וריכוז. התנהגותו האימפולסיבית ולעיתים ההיפראקטיבית של ילד זה מפריע לו עצמו ויכולה להפריע גם לכל יתר הכיתה. המורה צריך להתאים את שיטות ההוראה שלו שיתאימו לכל הכיתה וגם לתלמידים עם הפרעת קשב וריכוז.

אחד הגורמים המשפעים על תפקודו האקדמי של הילד ודרגת המוטיבציה הוא הפרעת קשב, המשפיעה לרעה על יכולתו של הילד להתמקד ולשלוט בהתנהגותו. המפתח ליצירת מוטיבציה בילד עם בעיות קשב הוא לווסת ולהתאים בעבורו את סביבת הלמידה.

ריצ'ארד לאבוי מציע בספרו "פריצת דרך במוטיבציה" שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בילד עם הפרעת קשב.

*ספקו לילד סביבה מובנית וצפויה.

*תנו לילד הוראות חד - שלביות פשוטות.

*העניקו לו בו בזמן מידע מילולי וויזואלי (למשל, הקריאו את ההוראות תוך כדי כתיבן על הלוח).

*ספקו הליכי מבחן והערכה מותאמים.

*הציעו לילד חיזוקים חיוביים, שבחים ועידוד.

*למדו את הילד לרשום הערות, דרכי הדגשה וכישורי למידה מועילים אחרים.

*בחרו לילד מקום ישיבה בקרבת המורה, אבל הרחיקו אותו מאזורי תנועה רבה.

*הבהירו חוקים, גבולות וציפיות - פרסמו אותם.

*הימנעו מהעמסת הילד במידע, נתונים או הוראות שאותם אינו מסוגל לעבד.

*הרשו לילד ליטול הפסקות קלות מעת לעת על מנת לאפשר לו להירגע וצבור אנרגיה.

*הנהיגו מערכת "חבר ללימודים" או "שכן טוב" שבה יוכל חבר לכיתה לעזור לילד להתארגן ולהתכונן.

*הנהיגו רמז או סימן פרטי איתו תוכלו לשלוח לילד כאשר התנהגותו או מידת הקשב שלו מידרדרת.

*חלקו משימות גדולות ומורכבות לחלקים קטנים יותר שניתן להתמודד איתם. (למשל, במקום לפתור 20 תרגילים בבת אחת, חלקו את המשימה ל - 4 משימות של פתירת 5 תרגילים בכל פעם).

*העניקו "לגיטימציה" לצורך של הילד בתנועה ופעילויות בכיתה לעידוד תנועה.

*הקפידו שהילד ינהל מחברת משימות ועזרו לו בכך.

*עזרו לילד להתחיל במשימה ואז עודדו אותו להשלימה בכוחות עצמו.

*תנו לילד התראה מראש לקראת התרחשותו של שינוי גדול.

*דאגו לקיים מערכת תקשורת יומיומית בין הבית לבית הספר באמצעות רשימת מטלות.

*ספקו לילד רשימת חומר הקריאה הבסיסי בקורס כדי לסייע לו בהתארגנות ובתכנון.

*הפכו את ארגון הספרים, שולחן הכתיבה, הארון האישי והילקוט לשגרה יומיומית. יש לבקש ממנו להקדיש כמה דקות לארגון בתחילת יום הלימודים, באמצע ובסופו. היו מודעים לכך שהוא עשוי להזדקק לעזרה. עצם ההוראה "סדר את הילקוט לא תהיה אפקטיבית.

*ודאו שתשומת לבו של הילד נתונה לכם לפני מתן הוראות או הנחיות. זה יכול להיעשות באמצעות קריאת שמו, שימוש בתנועת יד או מגע. לאחר שההוראות ניתנות, בקשו ממנו לחזור עליהן בעל פה לפני ביצוען. ילדי ADD רבים עושים רושם כאילו הבינו את הנאמר גם שזה לא כך.

*זכרו את שלושת הרמות של חומר ההוראה: הרמה העצמאית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 97% ולהבינו בדיוק של 90%.

הרמה ההדרכתית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 90% ולהבינו בדיוק של 76%.

רמת התסכול: דיוק של 90% או פחות בקריאה ודיוק של מתחת ל - 75% בהבנתו. הקריאה מהוססת, איטית ומאומצת.

חומר ברמה עצמאית יוטל על שיעורי הבית ועבודה ליד השולחן, חומר ברמה ההדרכתית צריך להיות מועבר בהדרכת מורה או בפיקוחו, אין להטיל על הילד חומר ברמת התסכול.

*לעולם אל תקבלו התנהגות טובה כמובנת מאליה. שבחו ועודדו את הילד כאשר אינו מפריע, כאשר הוא עובד בסבלנות, נותר יושב במקומו, מתמיד במשימה ומשתף פעולה.

* זכרו שהתנהגויות היפראקטיביות במהלך עבודה ליד שולחן הכתיבה (למשל, תיפוף באצבעות או בעיפרון, התנועעות בכיסא ותנועות עצבניות) נועדו למעשה לשחרר את הילד מהיפראקטיביות. לכן מן הראוי להתעלם מהן, אלא אם הן מהות גורם מפריע לאחרים.

*אל תדגישו בו זמנית איכות וכמות. משימות ממושכות ומורכבות קשות ביותר עבור הילד הסובל מבעית קשב. עדיף להטיל מעט משימות ולהדגיש את חשיבות הדיוק בביצוען, על פני מספר גדול של משימות שילחיצו את הילד ותוצאתן יהיו שגויות.

*זכרו שהילד עם ה - ADD יכול להפוך בנקל למתוסכל, ושלתסכולו השפעה רבה על המוטיבציה שלו. מתח, לחץ ועייפות יכולים לגרום לתחושות אלה של תסכול ולהגבירן. היו מודעים לנטייתו של הילד לפתח תסכול, ונקטו בצעדים מעשיים למנוע או להפחית סיטואציות הגורמות לחרדה.

*העניקו לילד שניות אחדות (עשר עד חמש עשרה) כדי להשיב על שאלות מילוליות. הוא יזדקק מן הסתם לפרק זמן זה כדי לעבד ולהבין את השאלה. בכל עת שניתן, צרפו לשאלות מילוליות חומרים ויזואליים.

*נסו שיטות הערכה אלטרנטיביות כמו בחינה בעל - פה או בחינה באמצעות הדגמה. מבחנים בכתב עשויים לגרום לקושי מיוחד אצל ילדים עם בעיות קשב בשל קשיי השפה והארגון שלהם.

*ודאו שלילד יש את כל החומרים הנחוצים לו לפני שהוא מתחיל במשימה.

*עקבו בתשומת לב אחר הילד על מנת לקבוע מתי הוא ממוקד וקשוב במיוחד (למשל, מוקדם בבוקר, לאחר הפסקה, לפני ארוחת צהרים). תכננו את המשימות והפעילויות הקשות והמאתגרות ביותר בפרקי זמן אלו.

*לאחר פעילויות קשות תכננו פעילויות מעניינות ומתגמלות.

*הימנעו מלייחס סיבות מוסרניות או שיפוטיות לאימפולסיביות וחוסר עקביות של הילד. זכרו שהתנהגויות אלו מתרחשות שלא באשמתו או בהתאם לבחירתו. משוב שיש עמו האשמה אינו יעיל, אל תאשימו את הקורבן.

*ספקו לילד עם הADD די הזדמנויות להפגין חשיבה חריגה, יצירתית ועתירת דמיון כדי לזכות בהכרה על מקוריות.

*הרשו לילד "לקשקש" או למעוך כדור רך. יש ילדים עם ADD המסוגלים להתמקד טוב יותר כאשר הם מעסיקים את ידיהם במהלך פעילויות שקטות (הרצאות, דיונים, זמן סיפור, צפייה בווידיאו).

*בעת מתן הוראות, ודאו שתשומת הלב של הילד מתמקדת בכם, ובקשו ממנו לחזור על הוראותיכם במילים שלו לפני תחילת המשימה. ילדים רבים עם ADD עשויים להתקשות גם בעיבוד שמעתי. הפרעה זו מקשה מאוד על הבנה של הוראות מילוליות וביצוען.

*עודדו את הילד למקד את תשומת לבו במשימה שעל הפרק, וחזקו התנהגות ראויה כשהיא מתקיימת. תלמידים אלו מתקשים משמעותית בעבודה עצמאית ונוטים להתמהמה ולדחות משימות. התנהגויות אלה יכולות להפריע לכיתה ולתסכל את המורה.

מורים והורים צרכים להתייחס להפרעת קשב כאל הפרעה כוללת ומורכבת המשפיעה כמעט בכל פעילויותיו של הילד והאינטראקציות שלו. האימפולסיביות של הילד ("היכון, צלוף, כוון") יכולה להציב דאגות בטיחות רבות, הסחת הדעת שלו מקשה עליו ביותר להבין ולבצע הוראות, קשייו בתחום הזיכרון גורמים ללמידה שגרתית להיות בעייתית, בעיותיו בתחום העיבוד הביצועי מציבות לפניו אתגרים גדולים כאשר הוא מנסה לתכנן פעילויות יומיומיות פשוטות.

"תמיכה" ו"אתגר" הם מילים החשובות בהתמודדות עם הילדים המיוחדים האלו. המבוגר צריך לאתגר את הילד ללא הרף באמצעות פעילויות שנועדו לשפר את התנהגותו ואת יכולת הלמידה שלו. תוך הצעת התמיכה לה הוא זקוק במילוי מטרות אלו. תמיכה ללא אתגר היא חסרת משמעות. אתגר ללא תמיכה הוא חסר יעילות באותה צורה.

"אנחנו לומדים רק ממי שאנחנו אוהבים" יוהן וולפגנג פון גתה
תכנון להתעלם בית ספר חשיבות הדיוק רגשות פשוט לדייק adhd דמיון תלמיד התמודדות עם adhd אימון אימון אישי אימונים בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הוראה הוראות הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הקשבה ילד ילדה ילדים יצירת מוטיבציה להתאמן מוטיבציה קשב קשב וריכוז ריכוז ריכוז וקשב שיטות הוראה
התורה, הוראות הפעלה, הוראות יצרן - האם הוראות היצרן אלוהים של העולם היא התורה? האם יש הוראות יצרן?
התורה, הוראות הפעלה, הוראות יצרן - האם הוראות היצרן אלוהים של העולם היא התורה? האם יש הוראות יצרן?
... הוראות הפעלה, הוראות יצרן - האם הוראות היצרן אלוהים של העולם היא התורה? האם יש הוראות יצרן? האם התורה היא באמת הוראות היצרן של העולם? הרעיון של הוראות יצרן, אותו מנסים דתיים להציג כבסיס לתורה, הוא בעצם מיתוס ושיגעון לוגי עמוק שנמצא בכל אדם, לא רק באנשים דתיים אלא גם באתאיסטים ובחילונים. אליעד כהן מסביר שהטיעון הנפוץ שאומר: אם יש יצרן (אלוהים) שברא מוצר (העולם), אז בהכרח יש הוראות יצרן (התורה) הוא למעשה שקר מוחלט. מדוע הלוגיקה של הוראות היצרן מוטעית מהיסוד? אליעד כהן מתאר את הלוגיקה המוטעית הזאת ומסביר שדווקא מי שבקיא בפילוסופיה של היצרן והמוצר אמור להבין שאין שום הכרח שהמוצר יבוא עם הוראות יצרן. הוא מדגים זאת באמצעות השוואה למוצרים בעולם האמיתי. ככל שהיצרן הוא טוב ומוכשר יותר, כך המוצר שלו דורש פחות הוראות הפעלה. מוצר מושלם, שנוצר על ידי יצרן מושלם (כמו שאלוהים אמור להיות), אמור להיות כזה שאין צורך בשום הוראות כדי להשתמש בו נכון, והוא יעבוד היטב בכל מצב ובכל דרך שישתמשו בו. לדוגמה, בעולם הטכנולוגי קיים המושג Plug and Play - מוצר פשוט שאינו דורש שום ידע או הכשרה מוקדמת, פשוט מחברים ומתחילים לעבוד. ילד שמקבל צעצוע איכותי אינו מקבל דף הוראות שמסביר כיצד בדיוק לשחק בו, פשוט נותנים לו את הצעצוע והוא מתחיל לשחק וליהנות באופן אינטואיטיבי. מהי הוראת היצרן היחידה לפי סיפור הבריאה בתורה? אליעד כהן מנתח לעומק את סיפור הבריאה בתורה ומוכיח מתוכו שאין שום בסיס להנחה שיש הוראות יצרן בעולם. הוא מזכיר שאלוהים ברא את האדם הראשון כבר בתוך גן עדן, וכי לא נאמר לאדם הראשון: תקיים מצוות ואז תיכנס לגן עדן, אלא האדם כבר היה בגן עדן מלכתחילה. אלוהים נתן לאדם הראשון הוראה אחת בלבד: אל תאכל מעץ הדעת טוב ורע, שמשמעותה: אל תעשה הבחנה בין טוב ורע. כלומר, הוראת היצרן היחידה של אלוהים לפי התורה עצמה היא בעצם לא לעשות הפרדה בין טוב לרע, ודווקא התורה עצמה היא הפרה של הוראה זו, כיוון שכל התורה בנויה על הפרדה בין טוב לרע (מצוות וחטאים). מדוע העולם הזה אינו פרוזדור לעולם הבא? אליעד כהן מבקר בחריפות את התפיסה ... בתפיסה הדתית. מבחינה זו, כל התפיסה הדתית של שכר ועונש בעולם הבא היא שגויה ומוטעית. האם בני האדם הם היצור היחיד בעולם שמחפש משמעות והוראות? אליעד כהן מציג נקודה חשובה נוספת: כל בעלי החיים, הציפורים, הצמחים, האש, המים וכל הטבע מתנהלים באופן אינטואיטיבי וטבעי לחלוטם, בלי שום הוראות יצרן. אף חיה או צמח לא מחפשים משמעות חיים, הוראות כיצד לפעול, או מנסים להבין מה יקרה איתם אחרי שימותו. הם פשוט חיים לפי האינסטינקטים וההיגיון הפשוט שלהם. רק האדם הוא החיה היחידה שמתעסקת ... לחיות, מה צריך לעשות כדי לזכות באושר או להימנע מסבל, וזה הופך את האדם ליצור המתוסבך ביותר בעולם. לדוגמה, ציפורים יודעות לעוף בלי שום הוראות, צבי הים שיוצאים מהביצים בחוף מיד יודעים לאיזה כיוון ללכת באופן טבעי, ולא זקוקים להוראות מיוחדות או הסברים. מדוע גם החילונים בעצם חיים בחשיבה דתית? אליעד כהן מדגיש שבאופן פרדוקסלי גם חילונים ואתאיסטים חיים לפי אותה לוגיקה דתית, ... הפרדה מלאכותית בין טוב ורע בדיוק כמו החשיבה הדתית, ולכן גם החילונים בעצם חיים לפי לוגיקה דתית מבלי לשים לב לכך. מה המסקנה הסופית לגבי הוראות היצרן והתורה? המסקנה הסופית של אליעד כהן היא פשוטה וברורה: ככל שהיצרן הוא טוב ומושלם יותר, המוצר שהוא יוצר אינו דורש שום הוראות שימוש. לכן, אם אלוהים הוא מושלם, אז העולם שהוא ברא אמור להיות מוצר מושלם שאין בו צורך בהוראות הפעלה. ההבנה היחידה האמיתית של הוראת היצרן היא ההבנה שאין שום הוראות יצרן, ושהמציאות היא מושלמת בדיוק כפי שהיא. כל ניסיון לייצר הוראות הוא בעצם סימן לכך שהיצרן (אלוהים) הוא מוגבל או נכה או שהוא פשוט אכזר. לסיכום, הוראת היצרן האמיתית היא להבין שאין הוראות יצרן. אליעד כהן מציע לכל אדם להבין את השיגעון הפנימי שמוביל אותו לחפש אחר הוראות חיצוניות, ולהגיע למצב שבו הוא חי טוב כאן ועכשיו, ללא תנאים מוקדמים או ציפיות לאושר עתידי. האם התורה היא הוראות יצרן? מהן הוראות ההפעלה של העולם? האם העולם הזה הוא פרוזדור לעולם הבא? מדוע האדם מחפש משמעות לחיים? האם יש הוראות שימוש לחיים? למה בעלי חיים אינם זקוקים ל
הוכחות לשכר ועונש, מי יצר את העולם? הוראות היצרן של העולם, האם יש הוראות יצרן? למה יש הוראות יצרן? מה טוב בהוראות יצרן? התורה כהוראות יצרן, שמירת מצוות, הוכחות לאמיתות התורה, חזרה בתשובה
הוכחות לשכר ועונש, מי יצר את העולם? הוראות היצרן של העולם, האם יש הוראות יצרן? למה יש הוראות יצרן? מה טוב בהוראות יצרן? התורה כהוראות יצרן, שמירת מצוות, הוכחות לאמיתות התורה, חזרה בתשובה
... לשכר ועונש, מי יצר את העולם? הוראות היצרן של העולם, האם יש הוראות יצרן? למה יש הוראות יצרן? מה טוב בהוראות יצרן? התורה כהוראות יצרן, שמירת מצוות, הוכחות לאמיתות התורה, חזרה בתשובה האם העולם נברא עם הוראות יצרן? אליעד כהן דן בנושא של הוכחות לשכר ועונש והטענה שהעולם נוצר עם הוראות יצרן. הנושא מוצג דרך דוגמה מוכרת שמטרתה להוכיח שיש מי שיצר את העולם, ולכן יש לו גם הוראות לשימוש. בדוגמה שניתנה, נאמר כי כאשר קונים שעון חדש, יש תעודת אחריות והוראות ברורות לשימוש, כמו לא להכות אותו בפטיש ולא לחשוף אותו למים, כי אחרת הוא יתקלקל. הדובר הדתי משתמש בהשוואה זו כדי לטעון שהעולם, שהוא מורכב בהרבה משעון, חייב שגם לו יהיו הוראות יצרן מפורשות. לפי אותה השוואה, המסקנה המתבקשת היא שהתורה והמצוות הן ההוראות של אלוהים, ושמי שלא יפעל לפיהן יקלקל את חייו וייענש בגיהנום. מה התשובה ההגיונית לטענת הוראות היצרן של הדתיים? אליעד מציע תשובה נגדית פשוטה וברורה לדוגמה שהובאה על ידי הדובר הדתי. הוא מסביר שדווקא כאשר מוצר הוא טוב יותר ומתקדם יותר, יש לו פחות מגבלות והוראות שימוש. למשל, פעם יצרו שעונים שלא ניתן היה לשחות איתם, ואילו היום הטכנולוגיה השתפרה והשעונים עמידים במים. דוגמה נוספת שהוא מביא ... שככל שהיצרן יותר טוב, כך יש פחות מגבלות על המוצר. מה המסקנה לגבי אלוהים אם העולם מושלם? אליעד מסביר שהרעיון של אלוהים, כפי שמוצג על ידי הדתיים, מתאר אל מוגבל שזקוק להוראות מפורשות עבור העולם. אך לטענתו, אם אלוהים הוא באמת כל - יכול ומושלם כפי שטוענים המאמינים בו, הרי שהעולם שהוא יצר אמור להיות מושלם, חסר מגבלות, וללא הוראות שימוש. אליעד טוען שהוראות שימוש נובעות מהמגבלות של היצרן עצמו. מוצר מושלם באמת, שנברא על ידי אלוהים כל - יכול, אמור לתפקד בכל מצב וללא צורך בהוראות שימוש כלשהן. לדוגמה, הוא משתמש בקומקום חשמלי פשוט ומסביר שאם אתה רוצה להכין איתו חביתה או כביסה, אי אפשר כי הוא מוגבל. אך אם הוא ... הוא היה יוצר מוצר כל כך מושלם שניתן היה לעשות איתו כל דבר. מכיוון שאלוהים אמור להיות בלתי מוגבל, העולם אמור להיות המוצר האולטימטיבי - מוצר ללא שום מגבלות וללא שום הוראות שימוש. מכאן נובע שכל הוראות שימוש דתיות, כמו מצוות התורה, מעידות על מוגבלותו של האל המתואר באותה דת. האם המגבלות על העולם מעידות על אל מוגבל? אליעד מדגיש שאם לאלוהים יש צורך לספק הוראות מפורטות לעולם, הוא לא באמת כל - יכול ומושלם. הוא אומר במפורש, אני יודע שאלוהים שלך יש לו בעיה לעשות לי טוב רק בתנאי שאקיים מצוות. אבל אלוהים שלי כל כך כל - יכול שאני סומך עליו שכל מה שאני עושה זה בסדר גמור. זוהי הטענה שמכניסה את הדתי לדילמה - או שהוא מודה שאלוהים מוגבל ולכן נתן הוראות מוגבלות, או שהוא צריך להודות שהעולם אכן מושלם ללא הוראות ומגבלות, ואז אין הצדקה לציווי הדתי. איך נכון להתייחס לטענות על הוכחות דתיות? אליעד ממליץ שכאשר נתקלים בטענות דתיות לגבי הוכחות לקיום אלוהים, שכר ועונש, או הוראות יצרן לעולם, לא להתווכח על נקודות פרטניות, אלא להראות את הסתירה הבסיסית והלוגית שבטענות עצמן. הוא מציע להציג את הדברים באופן ברור שמבליט את הסתירה - ככל שהאל יותר חזק ויותר מושלם, כך הוא פחות זקוק להוראות. כלומר, דווקא הטענה שאלוהים נתן הוראות מוגבלות מוכיחה, באופן לוגי, שאלוהים זה הוא מוגבל. אליעד מסכם את ההסבר שלו באמירה שאם באמת אלוהים הוא כל - יכול, הוא היה יוצר מוצר מושלם לחלוטין, ללא כל מגבלה, וכל דבר שהיית עושה היה יוצא מושלם. אלוהים של התורה, לעומת זאת, מוצג כאל שמתקשה ליצור עולם מושלם, ולכן הוא נאלץ לתת אינסוף הוראות ומגבלות. זו הדרך להראות שדווקא תפיסת האל בדת מצביעה על כך שהוא לא מושלם, ולכן הטענה על הוראות יצרן הופכת לטענה שמחלישה את הדת במקום לחזק אותה. האם יש הוראות יצרן לעולם? הוכחות לשכר ועונש מי יצר את העולם? האם התורה היא הוראות יצרן? האם אלוהים מושלם? האם שמירת מצוות מוכיחה את מוגבלות האל? ...
קורונה וכל המוסיף גורע, תקנות הקורונה, למה אנשים לא מקשיבים לחוקי הקורונה? מהי הטעות של חוקי הקורונה? מהו השקר של סגר הקורונה? איך לתת הנחיות? חטא אדם הראשון, מסכות הקורונה, הגבלות הקורונה, מחדלי הקורונה הגל השני, לתת הוראות
קורונה וכל המוסיף גורע, תקנות הקורונה, למה אנשים לא מקשיבים לחוקי הקורונה? מהי הטעות של חוקי הקורונה? מהו השקר של סגר הקורונה? איך לתת הנחיות? חטא אדם הראשון, מסכות הקורונה, הגבלות הקורונה, מחדלי הקורונה הגל השני, לתת הוראות
... מהו השקר של סגר הקורונה? איך לתת הנחיות? חטא אדם הראשון, מסכות הקורונה, הגבלות הקורונה, מחדלי הקורונה הגל השני, לתת הוראות למה אנשים לא מקשיבים לחוקי הקורונה? אליעד כהן מסביר מדוע אנשים רבים אינם מקשיבים או מזלזלים בתקנות הקורונה. הסיבה המרכזית אותה הוא מציג היא העיקרון של כל המוסיף גורע. לפי ... והזלזול מצד המערכת עצמה, הציבור תפס את התקנות כלא אמינות ולא רציניות, ולכן הפסיק להקפיד עליהן. מה הדרך הנכונה לתת הוראות לאנשים? אליעד מדגיש כי הדרך הנכונה לתת הוראות לציבור היא להגיד רק את מה שנחוץ והגיוני. ככל שהתוספות מיותרות ומוגזמות, כך הציבור יאבד אמון בכל התקנות, כולל התקנות החשובות. כלומר, כשההנחיות נראות הגיוניות ופשוטות ליישום, ... לתקנות הקורונה? מה המשמעות של כל המוסיף גורע? למה סגר הקורונה לא הגיוני? מה הטעות בהנחיות המסכות בקורונה? איך לתת הוראות בצורה נכונה? מהו השקר של סגר הקורונה? למה אנשים מזלזלים בחוקי הקורונה? ...
קורונה והעברת מסרים, איך לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך? למה אנשים מזלזלים בסגר? למה אנשים לא מקשיבים להוראות? איך להעביר הוראות בצורה נכונה? איך לגרום לאנשים להקשיב להוראות שלך? איך לגרום לאנשים לא להילחץ ממך?
קורונה והעברת מסרים, איך לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך? למה אנשים מזלזלים בסגר? למה אנשים לא מקשיבים להוראות? איך להעביר הוראות בצורה נכונה? איך לגרום לאנשים להקשיב להוראות שלך? איך לגרום לאנשים לא להילחץ ממך?
... למה אנשים מזלזלים בסגר? למה אנשים לא מקשיבים להוראות? איך להעביר הוראות בצורה נכונה? איך לגרום לאנשים להקשיב להוראות שלך? איך לגרום לאנשים לא להילחץ ממך? למה אנשים לא מקשיבים להנחיות של הסגר בקורונה? אליעד כהן מסביר כי אנשים לא ... איך להפחית תחושת צמצום? למה אנשים לא מקשיבים להוראות בקורונה? איך לדבר נכון עם ילדים? איך לגרום לאנשים לא להילחץ ממך? איך להעביר מסרים בצורה נכונה? איך לא לגרום למישהו ...
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחוייבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחוייבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
... צריך להתמקד בביצוע מדויק של פעולות שהוגדרו מראש, והמנהל נדרש לוודא שהפעולות יובילו להשגת היעדים שהוצבו בפניו. לדוגמה, אם המטרה היא להגדיל את רווחי החברה, הפועל יקבל הוראות מפורטות מה עליו לעשות מדי יום. לעומת זאת, המנהל יקבל הגדרה כללית יותר של יעדים ומטרות, כמו להגדיל את המכירות, לשפר את השירות, או לייעל את תהליכי העבודה. המנהל ... אסטרטגית ברורה שתוביל את הארגון קדימה. האם כדאי לך להיות מנהל או פועל? הבחירה בין תפקיד ניהולי לתפקיד ביצועי תלויה באופי האישי ובהעדפות של כל אדם: אם אתה מעדיף לקבל הוראות מדויקות ולבצע אותן בלי הרבה חשיבה או אחריות רחבה, כדאי לך להישאר פועל. בתפקיד כזה אין צורך בחשיבה אסטרטגית או בקבלת החלטות מסובכות. אם אתה מעוניין לקחת יותר ... כאשר אתה ממנה מנהלים או אחראי על מנהלים בכירים בארגון, חשוב להבין שהגישה שלך אליהם צריכה להיות שונה מזו שיש לך כלפי עובדים מן השורה. ככל שהמנהל בכיר יותר, כך ההוראות אליו צריכות להיות פחות מפורטות ויותר אסטרטגיות וכלליות. המנהל הבכיר צריך לקבל הנחיות כלליות לגבי התוצאות הרצויות, ולא הנחיות פרטניות על הדרך שבה עליו לבצע ... רובוט חכם שמקבל משימה כללית, כמו למצוא חתולים בתמונות, יצטרך בעצמו לחשוב איך להגיע לתוצאה הזו. בדיוק כמו מנהל בכיר, הוא אחראי על התוצאה (מציאת החתולים), ולא מקבל הוראות ברורות כיצד לבצע כל פעולה. מה המשמעות של חשיבה ניהולית מופשטת? חשיבה ניהולית דורשת ראייה רחבה, מופשטת ואסטרטגית. ככל שהמנהל בכיר יותר, עליו לחשוב פחות על ... מדויקים, לדוגמה איך לחבר בורג, איך לבצע פעולה ספציפית, או איך למכור בדיוק 20 יחידות. סיכום עיקרי הדברים ההבדל המרכזי בין מנהל לפועל מתמצה בכך שהפועל מתמקד בדרך ומקבל הוראות מדויקות לביצוע, ואילו המנהל מתמקד בתוצאה, מקבל הנחיות כלליות, וחושב באופן עצמאי איך להגיע אליהן. ככל שהמנהל בכיר יותר, כך הוא פחות עוסק בפרטים ויותר בחשיבה ... פועל. אם אתה מעדיף לקבוע את הדרך בעצמך ולהיות אחראי על תוצאות - כדאי לך להיות מנהל. התנהלות מול מנהלים בארגון כאשר ממנים מנהל, חשוב להבין שעליו לקבל מטרות כלליות ולא הוראות מדויקות. ככל שהתפקיד בכיר יותר, כך ההנחיות צריכות להיות כלליות יותר. כמובן, יש צורך לבדוק באיזו דרך הוא מבצע את תפקידו, אך בעיקר חשוב לוודא שהוא משיג את התוצאות הרצויות. דוגמה נוספת - רובוטים מול אנשים נניח שאנחנו מתכנתים רובוט. הרובוט הוא כמו פועל - הוא מקבל הוראות מפורטות ופועל בהתאם. ככל שרובוט מתקדם יותר, כך הוא נדרש לקבל החלטות בעצמו ולחשוב, בדיוק כפי שמנהל בכיר נדרש לחשוב ולא לפעול רק לפי הוראות. לסיכום המנהל אחראי על התוצאה, הפועל אחראי על הדרך. לפועל יגידו איך לעשות , למנהל יגידו מה המטרה שהוא צריך להשיג. איך לנהל מנהלים איך לגייס מנהלים איך לראיין ...
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
... אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא מצב שבו לעובד אחד יש כמה מנהלים שונים במקביל. הכוונה היא שהעובד מקבל הוראות מכמה אנשים, וכל אחד מהם מצפה ממנו לבצע דברים לפי סדר עדיפויות משלו. ברגע שיש לעובד כמה מנהלים, הוא צריך לבחור למי להקשיב קודם, והתוצאה היא בלבול וסיבוכים רבים. למה מצב של כמה מנהלים גורם לכאוס ארגוני? כשהעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, כל אחד מהם מצפה לביצוע משימות שונות, לעיתים סותרות, וזה גורם לו לחלק את זמנו בין מספר הוראות מבלי שיתקיים סדר ברור. כשעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, הוא עלול להתעכב בביצוע משימה כי הוא עסוק בהוראה אחרת ממנהל שונה. זה פותח פתח לתירוצים ולהעברת אחריות בין המנהלים, כך שלעיתים אף אחד לא יודע מה באמת קורה עם המשימות. העובד מתחיל להפעיל שיקול דעת מה לעשות קודם, במקום ... אך שניים לא יכולים לנהוג בו זמנית. כלומר, כל רכב זקוק לנהג אחד בלבד. כך גם בעבודה, יש צורך במנהל אחד, שיתן את ההוראות ויקבע את סדר העבודה. כשיש לעובד כמה מנהלים, הוא מוצא את עצמו חצוי ומבצע משימות לפי מה שנראה לו נכון באותו רגע, וזה יוצר כאוס בארגון. הדרך הנכונה לניהול עובדים הדרך הנכונה היא לוודא שלכל עובד יהיה מנהל אחד ויחיד, ורק הוא נותן לעובד הוראות ישירות. גם אם בארגון יש כמה מנהלים, אף אחד מהם לא יפנה ישירות לעובד. כל בקשה או משימה שקשורה לעובד תעבור דרך המנהל הישיר שלו. כך העובד לא יצטרך לבחור בעצמו איזה מנהל להקשיב לו קודם, ויש סדר ברור במי נותן את ההוראות. מה עושים כאשר בכל זאת עובד צריך לקבל הוראות מכמה מנהלים? במקרים שבהם עובד צריך לתת שירות למספר מנהלים שונים, יש כמה פתרונות אפשריים: 1. חלוקת זמן ברורה : העובד יוכל לעבוד בחלק מהשעות או בימים מסוימים אצל מנהל אחד, ובשעות אחרות אצל מנהל נוסף. כך נמנע מצב שבו ישתלבו ההוראות השונות באותו זמן. 2. מנהל אחראי יחיד : יש למנות מנהל אחד שיהיה אחראי לקבל את כל ההוראות מכל הגורמים בארגון, ולחלק אותן לעובד לפי הצורך והעדיפויות. 3. פיצול המשרה : במקרה קיצוני, ניתן לחלק את התפקיד לשניים, כך שכל עובד יהיה כפוף למנהל שונה. פתרון זה לא ... לכל עובד יש מנהל אחד, ברור למי עליו לדווח על ביצוע המשימות. גם אם יש צורך בקשר עם מנהלים שונים, העובד לא יקבל מהם הוראות ישירות. כל בקשה תועבר דרך המנהל הישיר של העובד, כך שכל משימה תישקל על ידי המנהל עצמו, ולא על ידי העובד שצריך להחליט לאיזה מנהל להקשיב קודם. ההשלכות של ריבוי מנהלים על ... ברורות. כיצד למנוע את הטעות ולקבוע ניהול אפקטיבי? כדי למנוע את הטעות, יש לוודא שמבנה הארגון ברור, וכל עובד מקבל הוראות ממנהל אחד בלבד. כאשר יש צורך להעביר הוראות דרך כמה מנהלים, יש למנות מנהל אחראי שיתאם את כל המשימות ויוודא שהעובד מקבל הוראות ממנהל אחד בלבד. סיכום ומסקנות ניהול עובדים בצורה אפקטיבית דורש מנגנון ברור של סדר והיררכיה. כל עובד צריך לקבל הוראות ממנהל אחד בלבד, מה שיבטיח סדר, בהירות ויכולת לפקח על העבודה בצורה ממוקדת ויעילה. ניהול עובדים בצורה נכונה טעויות ניהוליות הקצאת סמכויות בארגון ניהול משאבי אנוש תעדוף ... אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא מצב שבו לעובד אחד יש כמה מנהלים שונים במקביל. הכוונה היא שהעובד מקבל הוראות מכמה אנשים, וכל אחד מהם מצפה ממנו לבצע דברים לפי סדר עדיפויות משלו. ברגע שיש לעובד כמה מנהלים, הוא צריך לבחור למי להקשיב קודם, והתוצאה היא בלבול וסיבוכים רבים. כאשר ... עובד הוא רכב אחד, והמנהל שלו הוא הנהג. אם כמה מנהלים מנסים להכווין אותו בו - זמנית, הוא מוצא את עצמו חצוי בין הוראות שונות ומתקשה למלא את הציפיות של כולם. למה מצב של כמה מנהלים גורם לכאוס ארגוני? כשהעובד מדווח לכמה גורמים, נוצר בלבול כללי בארגון. העובד יכול תמיד לתרץ אי - ביצוע ... והארגון מאבד שליטה. איך למנוע את הטעות? הדרך הנכונה היא להבטיח שלכל עובד יהיה מנהל אחד בלבד, ורק הוא נותן לעובד הוראות ישירות. גם אם בארגון קיימים מנהלים רבים, אף אחד מהם לא פונה לעובד באופן ישיר אלא רק דרך המנהל הרשמי של אותו עובד. העובד מוסר דוחות ומקבל הנחיות רק ממנהל יחיד. אם ... עדיף או איזו משימה קודמת, ואין לו פתח לתרץ שהוא עסוק במשימה של מנהל אחר. מה עושים כאשר בכל זאת עובד צריך לקבל הוראות מכמה גורמים? יש מקרים שבהם עובד אחד אמור לתת שירות למספר מנהלים שונים. במצב כזה, קיימות כמה דרכים: 1. חלוקת זמן ברורה: אפשר לקבוע שהעובד יעבוד בחלק מהשעות או בימים ... נוסף. באופן זה לא נוצר מצב של התנגשות בו - זמנית. 2. מנהל אחראי יחיד: ניתן למנות מנהל אחד שיהיה אחראי לקבל את כל ההוראות מכל הגורמים בארגון, ולחלק אותן לעובד לפי הצורך והעדיפויות. כך בפועל, העובד עדיין מדווח למנהל אחד בלבד, וגורם אחר פונה אך ורק לאותו מנהל כדי לבקש ממנו משימות נוספות. ... בלבד, ברור לחלוטין למי הוא צריך לדווח על ביצוע המשימות. גם במקרה שיש צורך בקשר עם מנהלים שונים, העובד לא מקבל מהם הוראות ישירות אלא המנהלים מתקשרים ביניהם, או פונים למנהל הישיר של אותו עובד. כך, לכל משימה יש אחראי מוגדר שיודע מה הציפיות וכמה זמן העובד באמת צריך להשקיע בה. העובד לא צריך ...
איך להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע
... יעילה. כשהאדם מקבל הוראות בלבד, הוא מתנהג כמו רובוט שמנסה לזכור מה מותר ומה אסור. התוצאה היא שהאדם לא באמת מבין את המהות של ההוראה, ולכן יש סיכוי גבוה שימשיך לטעות שוב ושוב בעתיד. לעומת זאת, אליעד מציע אלטרנטיבה יעילה בהרבה: במקום רק לתת הוראות יבשות, צריך להסביר לאדם את ההיגיון והרציונל מאחורי מה שמבקשים ממנו. כאשר אדם מבין את הסיבות להוראות שהוא מקבל, הסיכוי שהוא יישם אותן בפועל בצורה נכונה וימנע מטעויות חוזרות גדל באופן משמעותי. מדוע חשוב להסביר את קו החשיבה מאחורי ההוראות? לפי אליעד, אם האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו, זה קורה בדרך כלל בגלל אחת משתי סיבות עיקריות: או שהוא לא הבין או לא מסכים עם קו החשיבה שהוביל למסקנה. או שהוא הבין את ... לזכור בצורה טכנית הוראות, אלא מבין את הרעיון, מה שיפחית את הצורך להזכיר לו שוב ושוב. לדוגמה, במקום להגיד לעובד: אל תעשה פעולה X, אליעד מציע להגיד לו: אני מבקש שלא תעשה את הפעולה X, כי אם תעשה ... במקום להגיד הוראות קצרות וישירות כמו אל תעשה כך, כדאי להשקיע את הזמן ולנמק בהסבר מלא מדוע אסור לעשות משהו או מדוע חובה לעשות אחרת. ככל שהאדם יקבל הסבר הגיוני ומלא יותר, כך יפחת הצורך שלכם ... ההיגיון ולא רק בהוראות טכניות. אם הם יבינו ויסכימו עם ההיגיון שהצגתם, רוב הטעויות החוזרות יימנעו. איך לתת הערות בצורה יעילה? איך למנוע טעויות של עובדים? איך להסביר לעובד את ההיגיון מאחורי ההוראות? איך ללמד מישהו משהו בצורה נכונה? ניהול נכון של עובדים איך לגרום לאנשים להקשיב לך? ...
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... להם. לכאורה נראה שלמנהל בכיר יש את כל הסמכות לפנות ישירות לעובד שנמצא תחת מנהל בדרג ביניים, ולתת לו הוראות או משימות באופן ישיר. הרי באופן טבעי, ככל שהמנהל בכיר יותר בהיררכיה, כך יש לו יותר סמכויות. עם זאת, למרות ... את האפשרות לבוא בטענות כלפי המנהל בדרג הביניים על כך שהעובד אינו מבצע את תפקידו, כי המנהל הבכיר עצמו נתן הוראות לעובד באופן ישיר ועקף את הסמכות של המנהל שמתחתיו. כך נוצר מצב שבו העובד כפוף לכמה מנהלים בו זמנית, מצב ... לפנות תחילה למנהל בדרג הביניים (רמה 2), להסביר לו מה הוא צריך, והמנהל בדרג הביניים יפנה לעובד וייתן לו את ההוראות הנדרשות. באופן זה, יש מספר יתרונות ברורים לארגון: כל עובד מקבל הוראות ברורות ממנהל אחד בלבד, דבר שמונע בלבול וסותרנות. המנהל בדרג הביניים שומר על סמכותו ועל יכולת השליטה שלו, ... התפיסה היא שאם הם צריכים משהו דחוף מהעובד, קל יותר לפנות ישירות ולא להמתין עד שהמנהל הכפוף להם יעביר את ההוראה הלאה. למרות שזה קל יותר, בטווח הארוך זה פוגע בתפקוד הארגוני כולו וגורם לאי סדר וכאוס בניהול. מה המסקנה? ... משיב - המנהל הבכיר נתן לי משימה אחרת. 3. עכשיו, מנהל הביניים לא יכול להאשים את העובד, כי המנהל הבכיר נתן הוראות ישירות לעובד מבלי לעדכן אותו. וכך נוצר בלאגן - כל אחד עושה מה שבא לו, בלי סדר ובלי היררכיה ברורה. איך ...
תכליתיות היא טיפשות או חוכמה? מה התכלית של אלוהים? תכלית רצון האלוהים החכם, האם יש תכלית?
תכליתיות היא טיפשות או חוכמה? מה התכלית של אלוהים? תכלית רצון האלוהים החכם, האם יש תכלית?
... להוביל אנשים לאמונה שיש לאלוהים הוראות יצרן, הנחיות כיצד לחיות, אותן חייב האדם למלא כדי לקיים את רצון האל. אבל אליעד מפריך את הטענה הזאת באמצעות שורה ארוכה של ... למעשיו. האם תכלית האל מחייבת הוראות יצרן לאדם? אליעד תוקף את הרעיון שהתכלית של אלוהים מחייבת בהכרח קיומן של הוראות יצרן לאדם, ומסביר שהדתיים קופצים מהר מדי למסקנה שיש לאדם משמעות מיוחדת או חובה כלשהי למלא את רצונו של אלוהים. הרי ייתכן ... במערכת מסובכת כמו הדת, מצוות או הוראות ספציפיות לאנשים. הוא מגדיר את הרעיון של התורה והדתות השונות כקונספט משוגע וחולני, כי אלוהים בעל חוכמה אינסופית אמור להיות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הוראות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הוראות, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הוראות, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לימודים, ייעוץ נפשי, טיפול רגשי בתחום הוראות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1953 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 16:52:52 - wesi4