ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חומר ✔מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 9 ✔(מחויב ואפשרי) הכוונה שסיבה אחת לא מחייבת תוצאה ספציפית. בפועל זה אומר שאם... -...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 9
(מחויב ואפשרי) הכוונה שסיבה אחת לא מחייבת תוצאה ספציפית. בפועל זה אומר שאם רגש אחד גורם לך לסבל בזמן מסוים, אותו הרגע יכול לגרום לך לעונג בזמן אחר.

זה אומר שאתה נוקט בפעולה מסוימת כדי להשיג תוצאה ספציפית אין הכרח להגיע לתוצאה המבוקשת כי "הכל אפשרי" - >וזה מחויב. כלומר זה שהשכל מתעסק בסטטיסטיקה והסתברות אין זה אומר שהמסקנות שהוא מסיק תהייה נכונות. יש שכל שיודע את זה ויש שכל שלא. שכל שלא יודע הוא "מאמין" בחוקיה הסיבה תוצאה והכל מחויב והופך את ההסתברות לאלוהים שלו ואז המסקנות שהוא מסיק בתהליך שיכלי הופכות מחויבות והוא משועבד אליהן. כאשר אתה חוקר את התהליכים ועובר דרך היש אתה מגלה כי התוצאות עלולות להיות שונות וזה מוביל לשכל אחר שאומר שמה שיש זה מחויב כי הוא סיבת עצמו

מתהווה ומתחדש כל הזמן ויחסי למציאות הנוכחית ללא קשר לוגי לרגע הקודם.

מה שאני כותב נראה אולי בהתחלה (וגם בסוף) כזיון שכל אבל זה מהפך בחשיבה והעברת מרכז הכובד של תהליך הקשור למקום ולזמן למשהו שהוא יש מאין ואתה מבין את זה בצורה לוגית ואז השכל הופך להיות אחד כאילו בעזרת חוקי הלוגיקה אתה מפיל את הלוגיקה...

בפרקטיקה שקורה משהו אתה מנסה לראות האם באמת הרגע הקודם הוא סיבת הרגע הזה או לא? האם מחויב שהרגע הנוכחי נראה כך בגלל הרגע הקודם? אם אתה מגלה שלא בכל עוצמך והבנתך תמונת חוויית המציאות משתנה.

מה שאתה עושה עם מה שכתוב פה זה עיניינך בלבד אחד יכול להשתמש במזלג לאכילה והאחר לדקירת אנשים ופה מסתיים הבידוק המתמיד של השאלה האם מה שאתה כותב זה פרקטי או לא כי זה עיניין אידיבידואלי.


ממה עשוי "אני"?

"אני" חייב להיות עשוי ממשהו שהוא לא "אני", כי אם היה עשוי ממשהו שהוא "אני". אז ממה היה עשוי ה"אני" הראשון? וככה הרצון עשוי ממשהו שהוא לא רצון, והמחשבה ממשהו שהוא לא מחשבה =שכל, והזיכרון ממה שהוא לא זיכרון, ובעיה ממה שלא בעיה, וסבל ממה שלא סבל.

ואז נשאלת השאלה אם המקור של "אני", זה משהו שהוא לא "אני", אז מה הקשר בינם?

אז הינה הגעתי בעזרת הלוגיקה למשהו שקשה להסבר מבחינה לוגית. ולכן כל שנשאר זה לראות את היחסיות של "אני" כלפי מה "שלא אני" והיחס הוא יחס של צמצום והגדרה. כלומר אם הייתי מסתכל על תמונה ורואה את "אני" המצומצם, כל מה שמקיף אותו =מה שלא "אני". ואז המשמעות של "אני" נגזרת כחלק מהמציאות, וגם ההפך כלומר המציאות היא נגזרת של "אני".

כלומר מי שאני באמת חייב להיות משהוא שהוא לא קשור ל"אני" בדרך הלוגית

אלא בדרך הפסיכולוגית (יעני אתה צריך להיות פסיכי כדי להבין את זה) או מצד האמת

פשוט לא להישען על הגדרות ישנות אלא תמיד על מה שקיים ברגע הזה.


למה שאדם ירצה משהו בכלל?

כדי לבדוק זאת עלינו לשאול קודם האם בכלל האדם הוא הרוצה ולאחר מיכן נדבר על המשהו. כדי לבדוק זאת נסתכל על המנגנון...

נניח שאין כלל שום רצון, מה שייך לדבר על רוצה או לא רוצה? הרי עדיין אין רצון.

זה כמו לדבר בשפה של עם שעדיין לא נולד או לא נברא... זאת אומרת שכדי לדבר על רצון, צריך להיות רצון כל שהוא, ואם כדי לדבר על רצון חייב להיות רצון כל שהוא זה אומר שלפני שהיה רצון מחויב שלא לדבר על רצון כל שהוא כי פשוט עדיין לא נוצר רצון. וזה אומר שרצון מחויב שיעלה ממקום שיש בו רצון, וזה בתנאי שהרגע הנוכחי הוא סיבת הרגע הקודם ובתנאי שהיה רצון לפני כן. אבל אם לא היה רצון לפני כן הסיבה שהרצון עולה דוקא עכשיו

היא כי מקור הרצון אינו הרגע הקודם אלא דווקא הרגע הזה עצמו וכי הרצון הוא סיבת עצמו

ובכל רגע ורגע יש רצון וגם אין רצון תלוי על איזה צד של המטבע אתה נמצא. וזה עדיין לא מסביר למה יש רצון ולא אין רצון באותו הרגע. אבל מכיוון שהרצון הוא סיבת עצמו כלומר זמן הוא לא פרמטר בקביעת רצון או אין רצון אז מילים שהן כפופות לחוקיות הזמן או מחשבה

\ או הסבר שהוא כפופ לזמן לא יוכל להכיל הסבר על משהו שנמצא מעבר לזמן


שאתה רוצה לדעת מה האמת, תבדוק מה קורה ע כ ש י ו ולא מה קרה אתמול

קרישנמורטי כשהוא מסביר על האמת הוא אומר שאמת זה דבר שנשען על עובדות.

אבל עובדות זה תמיד משהו שקרה כבר=י ש ו. אז איך אמת שהיא תמיד ח ד ש ה

איך היא נשענת על משהו י ש ו? ואם האמת היא כל כך חזקה, למה היא צריכה להישען

על עובדות? הרי אם לא היו העובדות, לא היה ניתן לראות את האמת. ולכן אמת שנשענת על משהו היא לא אמת כי היא חלשה מידי כדי לעמוד בזכות עצמה, ואמת הנשענת על עובדות היא אמת היסטורית ישנה כי העובדות הן מהעבר... זה שינוי תהליך שיכלי המדבר על דברים שקורים עכשיו בגלל ההתחדשות של הבריאה של האלוהים של היקום ולא בגלל האתמול או השילשום וכך מפרספקטיבה של "הרגלים" משתנה לפרספקטיבה של סקרנות על כל מה שקיים כחידוש...

כלומר אם אתה מסתכל על קיר בחוויה שלך אתה צריך לראות משהו שנוצר עכשיו ולא בגלל שהוא היה פה אתמול.


בעולם בו יש אין סוף אפשרויות החוק היחיד שקיים זה שאין חוקים וכל חוק יכול להשתנות כל רגע. מהטעם הזה כל רגע עומד ביפני עצמו, וכל דבר הוא סיבת עצמו "וגם לא"

ולכן בעולם שאין בו חוקים לא שייך לשאול למה וגם כן כי אין תשובה כי אין חוק וגם אם יש תשובה זה כי ככה זה מה שקורה באותו הרגע.


יש שתי סוגי חשיבות לוגית, ופסיכולוגית.

חשיבה לוגית - אם ניקח עץ לדוגמה ונשאל למה העץ כאן? התשובה תהיה כי שתלו אותו השקו אותו טיפחו אותו. זו חשיבה שנשענת על זמן ותהליך.

החשיבה הפסיכולוגית - אומרת שהעץ כאן, כי יש פה חלל ויש פה אויר ויש פה מציאות שהוא חלק מימנה, ומה שיש זה גם הסיבה. כלומר המשמעות של הדבר נמצאת בתוכו, ולא בגלל "ההיסטוריה או מה ששמעתי לגביו".

ההבנה של ההבדל בין שתי הגישות החשיבה, היא למעשה מהות חוויית ההתחדשות שבדברים כלומר מה שאני רואה עכשיו זה לא בגלל מה שהיה פה אתמול או בגלל ההסתברות של ההתרחשות הלוגית של הדברים, אלא כי "ככה הם פני הדברים כרגע" לפי הבנתי חשיבה לוגית זו חשיבה של זקן וחשיבה פסיכולוגית היא חשיבה צעירה ומתחדשת ואז אתה יכול לחוות התחדשות בכל דבר ודבר ולא "בגלל שה..."

ולכן שאומרים לך שאתה שקרן זה בגלל שאתה מייחס חשיבות לדבר מסוים בגלל עברו, ולא בגלל היותו. ואז שואלים "ומי אמר שזה נכון ?" אתה קולט שאתה מדבר על סמך העבר, ולא מתוך עובדות כי מה שהיה כבר חלף ולכן לא יכול לשמש כעובדות.

למעשה מה שכתוב פה מסכם לימוד של תקופה ארוכה יחסית בחיי..
חוויית המציאות למה יש רצון פסיכולוגיות לראות את האמת אין יש לשאול שאלות רוחני אפשרות לשאול שכל האני הראשון חומר חיים מודעות מודעות רוחנית מחשבה מחשבות רוחני רוחניות תובנות
איך המוח לומד? האם חזרה יוצרת הבנה? לחזור על חומר כדי להבין אותו, חזרתיות כדרך למידה, סדר הלימוד, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? הספר להיות אלוהים, מתאים לכל הרמות, איך ללמוד חומר קשה? מאיפה להתחיל? מאיזה נושא להתחיל
איך המוח לומד? האם חזרה יוצרת הבנה? לחזור על חומר כדי להבין אותו, חזרתיות כדרך למידה, סדר הלימוד, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? הספר להיות אלוהים, מתאים לכל הרמות, איך ללמוד חומר קשה? מאיפה להתחיל? מאיזה נושא להתחיל
... המוח לומד? האם חזרה יוצרת הבנה? לחזור על חומר כדי להבין אותו, חזרתיות כדרך למידה, סדר הלימוד, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? הספר להיות אלוהים, מתאים לכל הרמות, איך ללמוד חומר קשה? מאיפה להתחיל? מאיזה נושא להתחיל האם חזרה על חומר עוזרת להבין אותו טוב יותר? אליעד כהן פותח בשאלה יסודית: האם חזרה מרובה על אותו חומר עוזרת להבנה עמוקה יותר, או שמא היא מיותרת או אפילו פוגעת בלמידה? הוא מסביר שיש ... חזרה שוב ושוב לא מביאה להבנה אלא רק לזיכרון טכני. מה שגורם להבנה עמוקה של חומר הוא ההתבוננות והמחשבה מחדש. חזרתיות יכולה לעזור רק אם בכל פעם מחדש מתבוננים בחומר לעומק ומנסים להבין אותו מחדש. מהי התבוננות וכיצד היא שונה מחזרה טכנית? אליעד ... אותה מלכתחילה, ועושה זאת מתוך הרגל ולא מתוך מחשבה. באופן דומה, אם אדם לומד חומר שוב ושוב בלי התבוננות, הוא לא יבין את החומר טוב יותר ואפילו עלול להבין אותו פחות כי מוחו מתרגל ולא מתאמץ להבין מחדש. האם הפסקה של למידה עוזרת להבנה? אליעד מדגיש שלפעמים הפתרון הטוב ביותר להבנת חומר קשה הוא דווקא להפסיק ללמוד אותו באופן זמני ולעבור לעסוק בדבר אחר לחלוטין. עצם ההפסקה יוצרת מצב שבו האדם שוכח מעט את החומר, וכשהוא חוזר אליו מאוחר יותר, הוא נאלץ להתבונן בחומר מחדש לגמרי. כך הוא יכול להגיע להבנה חדשה ועמוקה יותר של החומר. אליעד מביא דוגמה נוספת: רבי נחמן אמר שעל האדם לשכוח תורה אחת כדי ללמוד תורה ... אלא אם כן הוא שוכח זמנית את מה שהכיר קודם. האם סדר הלמידה חשוב להבנה של חומר קשה? לדברי אליעד כהן, בחלק מהמקרים סדר הלמידה חשוב מאוד. יש נושאים שהלמידה שלהם ... ורע, אי אפשר לקבוע נקודת התחלה אחת ברורה. במקרים כאלה אליעד ממליץ לקרוא את החומר באופן כללי, לא להתעכב יותר מדי על סדר קבוע, אלא לעבור עליו במהירות ואחר כך ... ולהגיע להבנה עמוקה יותר ממה שהיה משיג באמצעות סדר מובנה ופשוט. האם כל חומר מתאים ללמידה חוזרת? אליעד מדגיש שלא כל חומר מתאים ללמידה חוזרת אינסופית. יש חומרים שטוחים, כמו מתמטיקה בסיסית, שברגע שהבנת אותם לעומק אין עוד מה לחדש בהם. לעומת זאת, יש חומרים פילוסופיים ואקזיסטנציאליים, כמו הספר להיות אלוהים, שבהם הלמידה החוזרת ... על אוטומט. לפעמים עדיף להפסיק ללמוד לזמן מה ואז לחזור עם התבוננות חדשה. יש חומר לימודי לינארי שחייב להילמד לפי סדר ברור, וחומר רוחבי שעדיף ללמוד אותו בצורה מעגלית. חומרים עמוקים כמו להיות אלוהים מאפשרים למידה חוזרת אינסופית, כל פעם ברמה גבוהה יותר. האם חזרה עוזרת להבין? איך ללמוד חומר קשה? סדר לימוד מומלץ איך מתבוננים בחומר? האם למידה לינארית טובה יותר? הספר להיות אלוהים איך המוח לומד? ...
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
... לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה איך לזכור דברים בצורה הטובה ביותר? כדי להבין איך לזכור דברים טוב יותר, חשוב קודם להבין מהו זיכרון. לפי אליעד כהן, זיכרון הוא למעשה סוג של ... הוא נותן כדוגמה אנשים עם אוטיזם, שלעתים יכולים לזכור פרטים רבים בצורה יוצאת דופן, אך זה בא על חשבון היכולת שלהם לנתח או להבין מצבים חברתיים. איך לזכור חומר למבחן? אם צריך לזכור חומר לימודי או כמות גדולה של מידע לקראת מבחן, השיטה המומלצת לפי אליעד היא לסדר את המידע לפי רצף לוגי והגיוני. תנסה לשאול את עצמך שאלות על החומר וליצור רצף הגיוני של סיבות ותוצאות. ככל שהחומר יהפוך למשמעותי עבורך, ותהיה לך הבנה עמוקה יותר של למה זה קרה דווקא ככה ולא אחרת, כך הזיכרון שלך יהיה חזק יותר. מהם ההבדלים בין זיכרון קצר טווח ... אותם כחלק מסיפור רחב יותר בחיים שלך. איך לזכור תאריכים ואירועים? שיטות לזכירת מספרי טלפון טכניקות לשיפור הזיכרון איך להפוך מידע למשמעותי יותר? איך לזכור חומר לימודי למבחנים? הקשר בין רגש וזיכרון איך עובד הזיכרון האנושי? ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים וכאן נסביר, באיזה סדר להכין חומרי שיווק? לדוגמה: נניח שאתה רוצה להתחיל להכין חומר שיווקי, מה החומר השיווקי הראשון שאתה צריך להתחיל ממנו? ואיך ובאיזה סדר להכין חומרי שיווק? אז כדי לקבל תשובה לשאלה הזאת, לשם כך, ענה על השאלות הבאות: שאלה 1 - שאל את עצמך, מי עבורך הלקוח האידיאלי שלך? עם איזה לקוח היית רוצה לסגור את ... הלקוח שלך, מה היית אומר לו? ואם הייתה לך שעה לשכנע אותו, מה היית אומר לו? (מידע נוסף כאן: תסריט שיחה). עכשיו, מכאן נקודת ההתחלה שלך להכין חומרי שיווק. דהיינו, חומרי השיווק צריכים להיות בהתאמה למה שהיית אומר בשיחת מכירה שלך, ללקוח האידיאלי שלך, שאתה היית רוצה לסגור איתו עסקה. ואני אחדד: איך לדעת מי הלקוח האידיאלי שלך? ... עצמם. אבל נניח שהגעת למסקנה מי היית רוצה שיהיה הלקוח הבא שלך ומה היית אומר לו במידה ויכולת לומר לו רק משפט אחד. יפה, מכאן תתחיל את יצירת חומרי השיווק שלך. ומכאן תרחיב את המשפך השיווקי שלך לרוחב, דהיינו, תיצור עוד ועוד תכנים שיווקיים בצורה יותר רחבה. אבל התיעדוף של יצירת חומרי השיווק, צריך להיות בהתאם למבנה של שיחת המכירה ולמבנה של תהליך המכירה שלך מול הלקוח האידיאלי הבא שלך. מידע נוסף ניתן למצוא כאן, על תכנון משפך שיווקי על יצירת חומרי שיווק וכולי. ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את ... המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ברמת העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת בית למכירה. 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, את עצם הקיום של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי שיווק. אבל יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם לגרום ללקוח שכבר מכיר אותך, לרצות לקנות ממך, באמצעות הסברים כאלו ואחרים, למה כדאי לקנות ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר מתבוננים על ... כי כאשר אתה מכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה. והיא: מה לדעתך יגרום לעסק שלך להרוויח יותר כסף, האם זה שיותר לקוחות יכירו את העסק שלך, או זה שהלקוחות ... אותך, הרי שעליך להתמקד ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם והמסר שלהם, הוא בשורה לאנשים, שידעו על קיום המוצר שלך. אבל במידה ונקודת התורפה שלך היא, שקשה לך למכור לאלו שכן מכירים אותך, הרי שבעצם אתה צריך ליצור חומרי שיווק, שיעסקו בהסברה, למה לקנות ממך, עבור מי שכבר כן מכיר אותך. ובמידה ואתה רוצה להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות, מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? זו ... ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי שיווק שמטרתם היא לגרום ללקוחות שכן מכירים אותך לרכוש ממך, מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק האלו? תשובה: גם זה נושא בפני עצמו. ובמהות, צריכים להבין מה התנגדויות המכירה של הלקוחות ובמה תלוי שהלקוח ירכוש ובהתאם לזה ליצור את חומרי השיווק המתאימים. ושוב, גם זה עוד נושא בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שצריכים להבין, האם לדעתך נקודת השיפור שלך, היא לקבל חשיפה לעוד לקוחות, או לגרום ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו? סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה. סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר: הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה אני מוכר רכב. הסוג השני של חומרי השיווק, הוא חומר שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיוב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו. אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה ... פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש. ואת המסרים האלו, שאיש המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי. דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ליצור חומרי שיווק מסוג חומרי השיווק שאמורים להביא עוד לקוחות. ויתכן שאתה מנהל עסק מצוין, בלי להגדיל עוד עזרי מכירה ללקוחות קיימים. אבל ... ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, מסר מכירתי כלשהו, הרי שצריכים להפוך את מסרי המכירה האלו, לחומרי שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי אחרת, זה בוודאות בזבוז משאבים. ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה. ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה ... ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה. אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל ...
תודעה מהי / חומר מהו / מציאות מהי?
... מהי חומר מהו מציאות מהי? רבים וטובים שואלים, מהי התודעה של האדם? והעניין הוא, כי מהות התודעה של האדם, היא ישות אחת, עם המהות של כל ... כי כאשר האדם רואה אל מול עיניו איזה דבר דומם, נדמה לאדם שהוא מבין את מהות הדבר. ונדמה לאדם שמהות השולחן, היא העץ, ומהות העץ הוא החומר וכולי. אבל התודעה, היא נתפשת בעיני האדם כמשהו שאינו חומרי , ולכן האדם שואל מהי מהותה. וראשית כל על האדם להתבונן על כך, שגם מה שנראה לו כחומרי וכממשי, הוא לא באמת שונה ממה שנראה לו כלא ממשי. כי הקיום הממשי של השולחן, מחובר לאדם דרך המחשבה שלו, ודרך התודעה שלו, ...
מה הסיכוי שמשהו נכון? רמות של ספק, רמות של חוסר וודאות, לדייק את הדיבור, מה אחוז הסיכוי שמשהו נכון? כמה אחוז סיכוי שמשהו נכון? כמה משהו נכון או לא נכון? להיצמד לאמת, דעה אובייקטיבית, דעה סובייקטיבית, אחוז סיכוי גבוה, אחוז סיכוי נמוך, חומר ראיות, רמת וודאות גבוהה, רמת וודאות נמוכה, מה רמת הוודאות שמשהו נכון? רמות שונות של ספק, לדעתי בעיני נראה לי, הבעת דעה אישית, רמות של עובדה, רמות של פירוש, האם זו עובדה או פירוש? לדעתי האישית, לדבר בצורה נכונה
... לאמת, דעה אובייקטיבית, דעה סובייקטיבית, אחוז סיכוי גבוה, אחוז סיכוי נמוך, חומר ראיות, רמת וודאות גבוהה, רמת וודאות נמוכה, מה רמת הוודאות שמשהו נכון? רמות שונות של ספק, לדעתי בעיני נראה לי, ... סיכוי נמוך? וכיוב. ולכן צריכים לדייק גם את רמת הוודאות, ושהיא תהיה תואמת לחומר הראיות ולהנחות היסוד ולדרך הסקת המסקנות, בהתאם לניתוח סיבתיות וכולי. ...
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
... איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך? והפעם אסביר, איך ... לשדר ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה? וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם אומר, שלא מדובר על תכנים מסוג ... למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות. ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו כי יש כאן סוג של דבר והיפוכו. ... וליישם אותה לבד. ונשאלת השאלה, איך מסתדר העניין של הפצת החומר המקצועי שאני מפיץ לפרטים פרטים באופן מלא, עם נקודת המבט שבמובן מסוים התוכן הזה אולי אמור גם לגרום לאדם, כן לרצות להיעזר בי. איך זה מסתדר? האם יש כאן ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... עבורך או עבורו, ולכן לא הרגיש מחויב לבצע אותה. איך לוודא שהעובד לא יחזור שוב על הטעות שעשה? כדי למנוע הישנות טעויות, אליעד מציע להיכנס לעומק ולהסביר לעובד את הלמה של הלמה. למשל, אם עובד בזבז חומר כי חתך אותו גדול מדי, יש להסביר לו לעומק מדוע זה פוגע ישירות ברווחיות החברה ובמשכורת שלו עצמו, מכיוון שכאשר חומר מתבזבז, יורדת הרווחיות שמאפשרת לשלם לו משכורת. רק כשהעובד יבין לעומק כיצד הטעות שלו משפיעה ישירות על המשכורת שלו ועל הצלחת החברה, הוא יחוש מחויבות פנימית לא לחזור עליה ... אתה רוצה לתת דוגמה, אני אתן לך דוגמה אתה רוצה אתה לתת דוגמה או שאני אתן דוגמה? ש: כן עדיף. אליעד: אתה אומר לעובד שלך תקשיב אני מבקש כשאתה חותך את זה תשים לב שאתה לא חותך גדול מדי שלא לבזבז חומר והוא חתך גדול מדי נגיד עכשיו מה ההיגיון שלו סתם אינטואיטיבית מה אני חושב שההיגיון שלו הוא אומר תראה אם אני יתחיל עכשיו כל פעם לשים לב כמה אני חותך בדיוק העבודה תהיה הרבה ... אומר תראה עדיף אולי לחתוך מהר וחלק לזרוק אבל אז העבודה תתבצע יותר מהר סתם אני נותן לך היגיון אינטואיטיבי מה יכול להיות ההיגיון שלו אבל אתה אומר לו תראה תשים לב איפה אתה חותך למרחק את האורך של החומרים כדי שלא יהיה בזבוז של חומר ואז הוא חותך משהו אחר ואז אתה אומר לו תגיד לי למה חתכת את זה הוא אומר לך לא שמתי לב שזה לא במקום הנכון. מה האמת שהוא לא שם לב אבל הוא לא עשה במזיד כדי לפגוע נכון זה ... לב לכמות למרחק שאתה חותך את האורך, כשאני ביקשתי מה חשבת למה ביקשתי את זה מה הייתה הסיבה שביקשתי את זה אז הוא יגיד לך, מה הוא יגיד אז אני מניח שהוא כן יגיד הוא יגיד תראה כי אנחנו לא רוצים לבזבז חומר ואז אתה צריך להגיד לו אוקי ואתה מבין את החשיבות של לא לבזבז חומר אתה מבין את החשיבות ואז הוא יגיד לך כן למרות שפה כבר אני מניח שיהיה ספק הוא יגיד כן אמרת אבל זה לא קריטי אבל נגיד שהוא אומר לך כן אני מבין את החשיבות של לבזבז חומר. עכשיו כמו שחשוב לך לבצע את העבודה, עכשיו תראה כי בהיגיון כמו שחשוב לו לבצע את העבודה גם אמור להיות חשוב לו לא לבזבז חומר ואז נגיד אתה אומר לו תגיד לי וכשבאת לחתוך מה חשבת מה המטרה שלך אז הוא יגיד לך המטרה שלי הייתה לחתוך ככה וככה ותגיד לו ואחת מהמטרות שלך גם הייתה לא לבזבז חומר, היית מודע לזה שכשאתה חותך אחת מהמשימות שלך זה גם לא לבזבז את החומר אתה היית מודע לזה ואז הוא נגיד יגיד לך לא שמתי לב לא חשבתי על זה. אז קודם כל הבנו שכשהוא חתך הוא לא זכר את הסיבה שאמורה להניע אותו לפעולה הוא שכח את הפעולה כי הוא שכח את הסיבה, עכשיו ואם אתה אומר לו אוקי ולמה לא חשבת אז הוא יגיד לך לא שמתי לב זה לא עובד אז צריך עוד פעם תגיד לי ולמה אתה חושב שכל כך חשוב לשים לב לכמות של החומר, כי ככה וככה עכשיו לאט לאט תשים לב שכבר לא יהיה לו מה להסביר לך הוא לא רואה את זה כמוך, אתה מבין כי הוא יגיד טוב תראה כי ככה וככה כאילו כבר יתן לך סיבה שהיא לא מחויבת כי ... להוציא את ההזמנות הוא יגיד לך כן חשוב להספיק להוציא את ההזמנות תגיד לו למה אתה חושב שזה חשוב להוציא את ההזמנות. כי יש את ההיגיון שלך אתה אומר נכון שחשוב להוציא את ההזמנות אבל אם אתה מבזבז לי חומרים זה כבר לא רווחי לי ההזמנות מה עשינו בזה, עכשיו הוא לא חשב על זה אתה אומר לו תגיד לי ולמה חשוב לך להוציא את ההזמנות, למה את חושב שזה חשוב להוציא את ההזמנות הוא יגיד לך כדי שהלקוחות יהיו מרוצים וזה תגיד לו ולמה אני צריך שהלקוחות יהיו מרוצים הוא יגיד לך אם הם יהיו מרוצים יהיה כסף שתוכל לשלם לי משכורת תגיד לו אבל אתה מבין שכשאתה מבזבז את החומר זה לא עוזר לי שהלקוחות מרוצים, אתה מבין את זה כמו שחשוב לך שהלקוח יהיה מרוצה אתה גם צריך לא לבזבז את החומר כי הכסף שאני מרוויח מהלקוח במקום לתת לך אותו משכורת אני צריך לקנות לך חומר חדש שבזבזת אותו לפני רגע, אני מרוויח מעסקה 5% ואת ה5% האלה בזבזת בחומר אז מאיפה אני אשאיר לך עוד 5% למשכורת שלך, לכן כמו שחשוב לך כי תראה הוא מבין שאם הוא לא יביא את המוצר לא יהיה לקוח שיקנה לא יהיה מי שישלם ולא יהיה מי שיביא לו כסף הוא לא ... שהוא יוכל לקבל כסף, בשביל שהוא יוכל לתת לי את הכסף אותו דבר הוא יבין כן אבל אני לא יכול לבזבז את הכסף שם זה זה חשוב באותה מידה. אתה אומר לו אפילו תעבוד תוציא לי פחות הזמנות אבל אל תבזבז את החומר אחרת אתה עושה תועלת ונזק באותה מידה אתה לא הרווחת פה כלום, לא עזרת לרווחיות של החברה מה שהרווחת דרך הייצור גרמת נזק בצד השני. עכשיו שזה השיכול שלך ואת השיכול שלך הזה הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חומר, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: חומר, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לעסקים, מומחה, מטפל רוחני בנושאי חומר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1016 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 18:29:04 - wesi4