ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דמיון טוב ✔הדרכת מורים - תקופת חשבון - כתה ד' ✔יש לזכור שאנו מלמדים תקופה זו בשיעור הראשי ולכן בתחילת כל שיעור יתקיים החלק... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨הדרכת מורים - תקופת חשבון - כתה ד'
יש לזכור שאנו מלמדים תקופה זו בשיעור הראשי ולכן בתחילת כל שיעור יתקיים החלק הריתמי, עליו כתבתי במאמר אחר.

לתקופה זו כתבתי 11 שיעורים מובנים, אך התקופה לוקחת כשלושה שבועות - כלומר יש 15 שיעורים בתקופה (במידה ובית הספר פועל 5 ימים בשבוע). ארבעה שיעורים הם שיעורי חזרה ותרגול שבהם אינני מלמדת דבר חדש. זאת כדי שהילדים יפנימו את החומר הנלמד. בארבעת שיעורי החזרה אני לא "מייבשת" את הילדים בדפי עבודה בלבד או פתרון תרגילים במחברת תקופה. מידי פעם אנו פותרים תרגילים, אך שיעור שלם כפול כזה הוא לא נעים לילדים וגם אינו אפקטיבי בעיני. ארבעת השיעורים הללו צרכים להביא יותר מכל השיעורים האחרים חדוות למידה ויצירה. ארבעת השיעורים הנוספים יכולים להיות מאד יצירתיים ועדיין לחזור על החומר. לדוגמה:

שיעור ציור בצבעי מים - מציירים את ארבעת האחים למשפחת המספרים, כל אח בצבע אחר המאפיין אותו.

שיעור עם קוביות - לכל זוג ילדים קוביה והם מטילים אותה מספר פעמים כדי לקבל את המספר איתו יעשו תרגיל כפל או חילוק.

שיעור שבו אופים עוגיות - קודם לכן יש לעבוד בקבוצות ולחשב כמה כיתות יש בבית הספר, כמה ילדים בכתה, כמה עוגיות נרצה לתת לכל ילד, כמה עוגיות עלינו להכין וכיצד נחלק אותן.

וכו', כיד הדמיון הטובה עליכם. אני ממליצה לחוש את מצב האווירה אצל הילדים במהלך התקופה. ילדים רבים מתקשים בחשבון ושיעור שהוא יותר נושם ומאוורר מעניק להם את היכולת להמשיך אחר כך, בשיעורים הבאים, להתאמץ ולהמשיך ללמוד את החומר.

בכל השיעורים אני ממליצה להשתמש בשתי מחברות - מחברת תרגול ובה הילדים מתרגלים באופן חופשי כתיבה וחשבון. בנוסף יש מחברת תקופה שהיא גדולה יותר, יפה ועשויה מחומרים טובים יותר מבחינת עובי הדף והיכולת של הצבעים להקלט בנייר באסטטיות ובקלות. במחברת זו כותבים הילדים את הספר שלהם, משום שבחינוך ולדורף אין ספרים. המחנך והילדים כותבים את הספר בעצמם במהלך השיעורים וכורכים אותו בסוף השנה.

שיעור

סיפור - האם אי פעם חשבתם מה אומרים חלק משמות המשפחה של אנשים בעולם? "כהן" הוא של כהן בבית מקדש או קרוב משפחה שלו. "מסיק" היה שמו של האדם שמסיק את הזיתים. וכך שמות רבים אחרים. אני אספר לכם סיפור על ארבעה אחים ששם משפחתם היה "מספר" משום שהם עבדו עם מספרים. מספר היה שם המשפחה שלהם כמובן. השם הפרטי שלהם הסביר עח איזה סוג של עבודה הם היו אחראים ועשו עם המספרים.

הנה ארבעת האחים למשפחת "מספר"

מחבר מספר

מכפיל מספר

מחלק מספר

מחסיר מספר

כמו בכל משפחה, כל אח היה מאד שונה משאר אחיו והיתה לו דרך משלו לעשות דברים בעולם.

שלושת האחרים הראשונים היו מוצלחים מאד בעבודתם. מחבר ומכפיל אהבו לאסוף דברים. היו להם אוספים רבים - בולים, זכוכית שבורה מנצנצת, מקבוקים מיוחדים, גולות - הכיסים שלהם היו תמיד מלאים באוצרות. מחבר אהב לערום ערימות גדולות של מה שאסף עד שלא היה כמעט מקום בתוך החדר שלו עבור עצמו. מכפיל היה אפילו גרוע יותר! הוא ניסה להשיג לאוספים שלו פי שתיים, שלוש או חמש מכל אחד אחר במשפחה. כשהיית רואה את מחבר ומכפיל ראית שהם תמיד סחבו מספר דברים ממקום למקום. השכנים אמרו: "איזו משפחה חרוצה! יש להם כל כך הרבה מקום להניח חפצים ולסחוב אותם ממקום למקום כל היום, הם אף פעם לא נחים".

אפילו מחלק מספרים, האח השלישי, סחב הרבה חפצים. אבל הוא היה שונה ממחבר ומכפיל. הוא אהב לחלוק באוצרות שלו עם אחרים. הוא היה מחלק אותם לערימות קטנות יותר ולוקח אותם איתו לחברים ומעניק להם בנדיבות מאוצרותיו. אם לאחר שחילק שווה בשווה לכל חבריו מאוצרותיו היתה נשארת לו שארית, הוא היה סוחב את השארית ומעביר אותה למקום חדש.

מחסיר מספרים היה בהחלט מאד שונה מכל שלושת אחיו עובדי המספרים. מחסיר היה יכול לאסוף כמה בולים או כמה מקלות מיוחדים והיה מניח אותם בכיסיו. אך בכיסיו היו תמיד חורים והוא היה מאבד את אוצרותיו, ולכן לעולם לא היה לו אותו מספר של חפצים בערב כמו בבוקר. משום שהוא היה מאבד אותם לאורך היום. אם השכנים הייו רואים חבלים בצבעים שונים, אגוזים, בולים או אבנים מיוחדות על אדמת החצר הם היו אומרים בחיוך "מחסיר עבר כאן כניראה" והיו שוב מחייכים בסבלנות, משום שאהבוהו מאד. אם מחסיר לא היה הרי עולמם של המספרים היה מתפקע מרוב חפצים של מכפיל ומחבר.

ניתן לאמר שמחסיר היה מאבד את אוצרותיו, אך הוא גם היה מלווה הרבה מאחרים - הוא היה ניגש למספרים אחרים ומלווה מהם מה שהוא זקוק לו. (להדגים זאת מאוחר יותר בתקופה בתרגיל חיסור ארוך).

בסיום הסיפור אני מציירת ארבעה אחים על הלוח. לכל אח חולצה בצבע שונה ועליה הסימן המתמטי שלו. הילדים מעתיקים את הציור למחברתם, זהו עמוד השער של התקופה.

שיעור x

כאשר אנו מחברים או מכפילים מספר אנו צרכים לדעת להעביר ממספר אחד לשנים, כאשר אנו מתחילים במספר הראשון. אנו מעבירים מהאחדות לעשרות, מהעשרות למאות, מהמאות לאלפים.

דוגמה לאח מחבר - לכתוב תרגיל חיבור על הלוח, להראות כיצד מחברים למשל 2456 ועוד 3467. הילדים מעתיקים את הדוגמה בגדול למחברת, עם כל הדרך של העבודה.

חלוקת דפי עבודה עם תרגילים בחיבור. חמש תרגילים ראשונים הילדים מנסים לעשות כל אחד לבד, בעזרתי כשאני עוברת ביניהם. כאשר מסיימים זאת אני מחלקת את הילדים לקבוצות והם פותרים יחד את חמשת התרגילים הבאים - זאת בתנאי שמי שלא מבין כיצד עושים תרגיל שאר הילדים מסבירים לו בקבוצה עד שהוא מבין ואם יש בעיות אני באה לעזור.

שיעור t

בדיוק כמו שיעור x, רק עם דוגמה לאח המכפיל שאני מסבירה בכתה ועבודה לבד ובקבוצות.

שיעור l

בדיוק כמו שיעור x, רק עם דוגמה לאח המחלק שאני מסבירה בכתה ועבודה לבד ובקבוצות.

שיעור j

בדיוק כמו שיעור x, רק עם דוגמה לאח המחסר שאני מסבירה בכתה ועבודה לבד ובקבוצות.

עבור השיעורים הנל יש להכין הרבה תרגילים בדפי עבודה ולעבוד בעיקר על כפל וחילוק ארוך בשיעורי תרגול חשבון (צרכים להיות לפחות 2 כאלה במהלך השבוע) וכן בשיעור הראשי. חילוק ארוך יש למצוא את השיטה הכי בהירה לילדים, עליך כמורה ללמוד היטב את השיטה שבה אתה רוצה ללמד חילוק ארוך ואז לפשט זאת ע"י כמה פעולות לילדים. דוגמה כללית לפישוט כזה: מחלקים, מורידים, מכפילים ומחסירים. כך בארבעה פעילות מוכרות הילדים יזכרו מה צריך לעשות, יש לכתוב זאת בדוגמה לחילוק במחברת.

בהמשך התקופה יש ללמד בכתה ולהביא בכל אחד מארבעת פעולות החשבון שאלות מילוליות. אני עושה זאת דרך חידות. שאלה מילות נקראת אצלי חידה, ילדים מתחברים יותר לחידות, זה נתפס אצליהם ככיף. לדוגמה:

ילד אחד עצד והתווכח עם נער הגדול ממנו.

אמר הגדול - למה אתה מתווכח איתי, אני הלא גדול ממך כפליים.

רמאי שכמותך, קרא הילד הקטן. אני זוכר שפעם אחרת לי שאתה גדול ממני פי 3.

נכון, אמר הנער וצחק, זה היה לפני 4 שנים ואז זה באמת היה נכון.

בני כמה הם היום? (תשובה - 8, 16)

שיעור

חזרה על לוח הכפל. בכתה ד הילדים כבר אמורים לדעת את לוח הכפל בעלפה, משום שהתחלנו לעבוד עליו בכתה א דרך משחקים רבים ותרגול ועבדנו עליו בכל יום בכתה. כעת נתחיל בדקלום של משפחות לוח הכפל ככתה ביחד, זה מעניק הזדמנות לילדים שפחות יודעים לחזור על הדברים. לאחר החלק הריתמי אני אומרת: משפחת 2 וכל הילדים יחד מתחילים לדקלם את המשפחה: 2, 4, 6, 8, 10 וכו' עד ל 2 כפול 12.

בכל יום נתרגל כך כמה משפחות. כדי לדעת האם כל ילד באופן אישי יודע את המשפחות אני מסבירה בכיתה כי משבוע הבא אבקש באופן אישי מילדים לומר לבד משפחה כלשהי ולכן עליהם להיות מוכנים. אפשר גם לומר שבשבוע הבא אבקש לומר באופן אישי את משפחת 6 וגם 8. כך ממקדים את החומר שמבקשים מהילדים לחזור עליו. ובכל שבוע אתן משפחות שונות לחזרה. חשוב להודיע להורים על אילו משפחות על הילדים לחזור, כדי שהם יסייעו להם בכך בבית. ישנן משפחות שהילדים מתקשים יותר לזכור וישנן כאלה שפחות. בחלק הריתמי אני ממליצה לקפוץ בחבל ולומר ביחד לפי הקצב של הקפיצה את אחת המשפחות, בכל יום משפחה אחרת. כך הילדים זוכים לעוד חזרה.

לאחר החזרה על המשפחות אני מציירת על הלוח את לוח המשפחות (אפשר שאצייר זאת גם לפני השיעור ואכסה בווילון ואז אפתח את הווילון ואסביר את לוח המשפחות). כאשר אני מגלה את הציור אני חדה חידות - כמה שווה 2 כפול 2 ?

כמה שווה 9 כפול 7?

כמה שווה 3 כפול 5? וכו'

באמצעות התרגילים על הילדים לגלות מהי החוקיות בלוח המשפחות המצוייר על הלוח, הם מגלים בקלות. ואני מסבירה את החוקיות כדי שמי שעדיין לא גילה אותה יוכל לראותה.

לאחר ההסבר הילדים יעתיקו את לוח המשפחות למחברת. הטבלה כאן אינה מייצגת את האסטיות הנדרשת בשרטוט וציור שלה על לוח הכתה. להבנה מעמיקה יותר על ציורי לוח בחינוך ולדורף ראו במאמר אחר.

לצערי הטבלה לא נכנסת כאן באופן סביר באתר. לקבלת הטבלה צרו עימי קשר. - פרטי בסיום המאמר.

שיעורי בית בסיום שיעור זה - תרגיל שצריך עבורו לדעת את סדר פעולות החשבון. לדוגמה:

(15:5) - 25

שיעור

חזרה על המשפחות (לוח הכפל). להביא לכתה כדור מספוג רך. אני זורקת את הכדור לילד ותוך כדי אומר תרגיל: 6 כפול 7, על הילד לענות ותוך כדי תשובה לזרוק לי את הכדור בחזרה. כך אני מתמסרת במתמטיקה עם רוב ילדי הכתה.

אני רושמת על הלוח את התרגיל שניתן לשיעורי בית בסיום השיעור הקודם.

מבקשת מכמה ילדים שיבואו ללוח לפתור את התרגיל. כל ילד פותר את התרגיל באופן אחר, משום שהם עדיין לא יודעים את סדר פעולות החשבון.

"איזה מוזר" אני אומרת. "איך נדע מה לפתור קודם - את תרגיל החיסור או את תרגיל החילוק" ושומעת את ההצעות של הילדים בעניין. "מה קודם?"

ואז אני מסבירה. והנה דוגמה להסבר באופן תמונתי ולא באופן חשיבתי בלבד:

תראו ילדים בעולם של המספרים יש סוגריים, יש כפל, חילוק, חיסור וחיבור. וכל אחד מהם היה רוצה להיות ראשון בתור כמו שאתם הולכים לפעמים לשתות מהברזיה כשאתם מאד צמאים והייתם רוצים להיות תמיד ראשונים בתור. בתור לברזיה כל פעם ילד אחר ראשון. כך זה בעולם שלנו.

אבל בעולם של המספרים זה אחרת.

לפני שהמספרים נולדו הם היו בבטן של אימם. ולכן, כל מי שנמצא בתוך הסוגריים (אני מציירת על הלוח סוגריים ומראה שהם דומים לבטן של אמא) הוא ראשון. כי זה המקום הראשון בעולם שהמספרים היו בו, בבטן של אמא.

אז מה שבסוגריים - פותרים ראשון.

אחר כך נולדו לאמא שני זוגות תאומים. זוג התאומים הראשון שנולד בעולם המספרים היו כפל וחילוק. הם זוג חזק שמצד אחד מכפיל הכל וגורם להכל לגדול מאד ומצד שני מחלק הכל שווה בשווה וגורם להכל לקטון מאד.

בגלל שכפל וחילוק נולדו מתוך הבטן של אמא לפני חיבור וחיסור (שהם זוג התאומים השני) אז אותם פותרים שניים. אחרי הסוגריים.

אז כפל וחילוק - פותרים שניים.

לבסוף רצו לבוא לעולם חיבור וחיסור. שהם עדינים יותר מכפל וחילוק, הם בני הזקונים.

אז חיבור וחיסור - פותרים אחרונים

ואז כותבים ומציירים במחברת תקופה דף על סדר פעולות החשבון:

סדר פעולה

תרגילי חשבון המכילים בתוכם כמה פעולות חשבון נפתור בעזרת סדר פעולות קבוע:

סוגריים - תמיד לפני כולם.

כפל וחילוק - שני בתור.

חיבור וחיסור - אחרונים חביבים.

ודוגמה לתרגיל כאן בסוף.

(דוגמאות לכיצד אמור להראות הדף הנ"ל אסרוק ואוסיף למאמרים בקרוב).

שיעורי בית - דף עבודה עם תרגילים של סדר פעולות חשבון.

שיעור

התבוננות בלוח המשפחות - אנו מנסים למצוא חוקיות לסימני התחלקות.

חלק מסימני ההתחלקות אני מביאה כדוגמה לאיך ומה צריך לחפש ואחר כך ישנם ילדים שמוצאים סימנים משלהם ומשתפים את הכתה. כאשר זה מתחיל להתרחש אני כותבת על הלוח את מה שהילדים מציעים:

מספר מתחלק ב - 2 כאשר ספרת האחדות שלו היא 2 או 0

מספר מתחלק ב - 3 כאשר סכום ספרותיו מתחלק ב - 3

מספר מתחלק ב - 10 כאשר ספרת האחדות שלו היא 0

מספר מתחלק ב - 5 כאשר ספרת האחדות שלו היא 0 או 5

מספר מתחלק ב - 6 כאשר ספרת האחדות שלו היא זוגית וסכום ספרותיו מתחלק ב - 3

מספר מתחלק ב - 9 כאשר סכום ספרותיו שווה ל - 9

הילדים מעתיקים למחברת את החוקים של סימני ההתחלקות.

תרגול - אני נותנת מספרים והילדים צרכים לנסות עליהם את הכללים: 303, 541, 675, 606.

להכין מראש דף עבודה:

הקף באדום את המספרים המתחלקים ב - 3

הקף בכחול את המספרים המתחלקים ב - 6

5731, 907, 91, 426, 4125, 822, 752, 123, 771, 432, 833, 711, 228, 1244

רישמו 4 מספרים המתחלקים ב 2 (על המספרים להיות בעלי 4 ספרות):

רישמו 4 מספרים המתחלקים ב - 5 (על המספרים להיות בעלי 3 ספרות):

רישמו 4 מספרים המתחלקים ב - 3 (על המספרים להיות בעלי 4 ספרות):

דף עבודה לבית - סדר פעולות חשבון

שיעור

חידת בוקר - למתן מספר אחיות כמספר האחרים.

לאיילת - מספר האחים כפול ממספר האחיות.

כמה אחיות וכמה אחים במשפחה זו?

(4 אחים, 3 אחיות).

פתרון דף שיעורי הבית מהשיעור הקודם.

הקנייה -

סיפור מהחיים - אתם יודעים, אני מאד אוהבת פלאפל. בסוף השבוע נסענו לצפון, בדרך בחזרה, אחרי טיול מקסים והליכה ארוכה היינו מאד רעבים. אז עצרנו בדרך בפלאפל שכולם אומרים עליו שהוא הפלאפל הכי טוב בצפון. רצינו לנסות. ואז שמתי לב שהמנה של הפלאפל מורכבת מדי הרבה מרכיבים. ננסה לראות ממה מורכבת מנת פלאפל:

פיתה כדורי הפלאפל סלט טחינה

קמח חומוס עגבניה זרעי שומשום

ביצה ביצה מלפפון מים

מים מלח בצל

מלח

אני כותבת על הלוח את המרכיבים של הפלאפל.

"תראו ילדים, המרכיבים של מנת הפלאפל הם רבים. אבל שימו לב - בסופו של דבר המרכיב האחרון כמו עגבניה או מלח אי אפשר לפרק אותו יותר לעוד מרכיבים."

חשוב - אנו לא נכנסים עם ילדים בכתה ד למרכיבים שהם לא יכולים לראות בחושים שלהם כמו אטומים, מנרלים וויטמינים. מדוע? משום שזה אינו תואם גיל והם לא מסוגלים להבין זאת עדיין. נכנסים למרכיבים הללו מכתות החטיבה והלאה. על הסיבות לכך - ראו מאמר אחר שכתבתי.

"אז כך זה גם עם מספרים. יש מספרים שאפשר לפרק אותם לגורמים, ממש כמו שפירקנו את המנת פלאפל לגורמים. למשל:

12 מתפרק לשתיים ולשש. לפי משפחות הכפל. שש מתפרק לשתיים ושלוש לפי משפחות הכפל. אבל שתיים ושלוש כבר לא מתפרקים יותר!"

אני כותבת על הלוח את הפירוק לגורמים של המספר 12 ליד הפירוק לגורמים של מנת הפלאפל.

הילדים מעתיקים למחברת את מה שכתוב ומצוייר על הלוח. (חלק מהציורים ניתן לבקש ואעביר לכם כתמונות).

שיעור

חידת היום (טוב להביא כל בוקר חידה, בעיקר בתקופה זו).

תולעת זוחלת על פני אילן.

בלילה היא עולה 4 מטרים וביום היא יורדת 2 מטרים.

בלילה ה - 9 הגיעה התולעת אל ראש האילן.

מה גבהו של האילן? (תשובה - 20 מטר)

חזרה על פירוק לגורמים מאתמול - דיון בכתה המתחיל בשאלה: אז איך מפרקים לגורמים מנת פלפל? ואח"כ כיצד מפרקים לגורמים מספר?

אני מזכירה בכתיבה על הלוח כיצד נפרק את המספר 8 לגורמים.

ואז מבקשת מילדים להגיע ללוח ולפרק מספרים שונים לגורמים מול כל הכתה. לדוגמה: 16, 12, 24 וכו'. תתכן יותר מדרך אחת לפרק לגורמים מספר ויש להראות זאת על הלוח.

משימה במחברת - הילדים יכתבו פירוק לגורמים של כמה מספרים שאומר להם.

שיעורי בית - דף עבודה עם תרגילי חיסור, חילוק וכפל במספרים דו ותלת ספרתיים.

שיעור

חידה -

קבוצה של ילדים יצאה לטיול.

הסתדרו הילדים בזוגות - ונשאר ילד אחד בודד.

הסתדרו הילדים בשלשות - ונשאר ילד אחד בודד.

הסתדרו הילדים ברביעיות, חמישיות ושישיות - ונשאר ילד אחד בודד!

כמה ילדים היו בקבוצה? (61)

על פי סימני ההתחלקות מצאו לאילו מספרים מלוח הכפל מתחלקים המספרים הבאים -

3550, 3930, 2010, 3333, 2942, 5005, וכו'

שיעור זה יוקדש ברובו לחזרה כתתית על תרגילי כפל, חילוק, חיבור וחיסור במספרים דו ותלת ספרתיים. הילדים מתבלבלים בעיקר בחילוק ויש לחזור על כך. אני כותבת תרגיל על הלוח, נותנת לילדים זמן לפתור אותו במחברת התרגול ואז מזמינה ילד לפתור אותו על הלוח ולהסביר לכל שאר הילדים כיצד פתר.

שיעורי בית - תרגילי כפל וחילוק ארוך במספרים דו ותלת ספרתיים.

שיעור

חידת גפרורים - המשוואה שבציור איננה נכונה. יש לתקנה ע"י הזזת גפרור אחד (אסור לשנות את סימן השיוויון)

vi-iv=ix

פתרון:

vi+iv=x

שיחה והזכרות - פותחים את המחברת בלוח המשפחות (הכפל) שציירנו לפני מספר שיעורים.

חידה - אילו מספרים לא נמצאים בלוח הכפל?

מדוע?

(2 מופיע, אבל גם הוא ראשוני, 1 אינו ראשוני - להסביר בהמשך השיעור שהוא מספר מיוחד).

הילדים מגלים להפתעתם שיש אכן מספרים שלא מופיעים בלוח המשפחות. יש מספרים שאין להם משפחה. אני מבקשת מהילדים שיאמרו לי מי הם המספרים הללו ואני רושמת אותם על הלוח.

חידה - מה מיוחד במספרים הללו? אני נותנת מספר דקות לחשוב בשקט.

ואז שומעת את הצעות הילדים לגבי הייחודיות של המספרים הללו, הם מוצאים את התבנית המאחדת אל כל המספרים ומגלים שאלו מספרים המתחלקים רק ב - 1 או בעצמם.

אז איך נקרא להם? אני מבקשת שהילדים ימציאו שמות למספרים המיוחדים הללו. והם כותבים את השמות במחברת תרגול ומקריאים אותם אחכ בכתה.

אנו בוחרים יחד את השם המתאים ביותר לדעתנו ואני מסבירה שבעולם החשבון קוראים למספרים הללו מספר ראשוני. ויש בזה היגיון, משום שהם מתחלקים רק באחד (הראשון) ובעצמם.

משימה בכתה - כתבו את המספרים הראשוניים עד 100 במחברת תרגול. אנו בודקים זאת לאחר מכן.

משימה - כתבו בגדול במחברת התקופה כך:

מספר ראשוני: מספר המתחלק רק ב - 1 ובעצמו.

כאן רישמו במחברת מתחת לכותרת הזו את כל המספרים הראשוניים עד 100.

שיעורי בית - כתבו שיר על המספרים שאין להם משפחה, האם זה עצוב להם שאין להם משפחה? מה הם חושבים ומרגישים?
אסור לרמות חרוץ אחדות לחנך ויכוח להיות מוכן כתות הורים המאחד רצינות הדרכת מורים חשבון
זוגיות אחרי בגידה, משבר אמון בין בני זוג, איך סולחים על בגידה? האם להיפרד או להישאר? האם להתגרש? האם צריך להיפרד? האם כדאי להיפרד? האם להישאר בזוגיות? האם להישאר או לעזוב?
זוגיות אחרי בגידה, משבר אמון בין בני זוג, איך סולחים על בגידה? האם להיפרד או להישאר? האם להתגרש? האם צריך להיפרד? האם כדאי להיפרד? האם להישאר בזוגיות? האם להישאר או לעזוב?
...משבר אמון בין בני זוג, איך סולחים על בגידה? האם להיפרד או להישאר? האם להתגרש? האם צריך להיפרד? האם כדאי להיפרד? האם להישאר בזוגיות? האם להישאר או לעזוב? איך להתמודד עם בגידה בזוגיות? האם להישאר או להיפרד? הנושא המרכזי שנדון בהרצאה הוא השאלה האם להישאר בזוגיות אחרי בגידה, איך להתמודד עם משבר אמון, ומהן ההחלטות הנכונות במצבים כאלה. השאלות שצריכות להישאל הן האם להיפרד או להישאר, האם יש אפשרות לסלוח, והאם ניתן לשחזר את הקשר אחרי טראומה כזו. בהתחלה, הוצגה דוגמה קיצונית שבה אישה בוגדת בבעלה עם אביו, והשאלה...
אל תצפה לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת, זוגיות ומחויבות, זוגיות בעד או נגד, איך למצוא זוגיות טובה? איך לגרום למישהו להתחייב לך? למה אני לא מוצא זוגיות? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לטפל בפחד ממחויבות זוגית?
אל תצפה לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת, זוגיות ומחויבות, זוגיות בעד או נגד, איך למצוא זוגיות טובה? איך לגרום למישהו להתחייב לך? למה אני לא מוצא זוגיות? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לטפל בפחד ממחויבות זוגית?
...לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת, זוגיות ומחויבות, זוגיות בעד או נגד, איך למצוא זוגיות טובה? איך לגרום למישהו להתחייב לך? למה אני לא מוצא זוגיות? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לטפל בפחד ממחויבות זוגית? איך למצוא זוגיות טובה בלי להתאכזב? הרבה אנשים מתלוננים שהם רוצים זוגיות, אך מתקשים למצוא אותה. אליעד כהן מסביר שהסיבה העיקרית לכך היא שאנשים רוצים לקבל דברים שהם לא מוכנים לתת. באופן בסיסי, כל אדם היה רוצה לקבל אהבה ללא תנאים - שיאהבו אותו, יכבדו אותו, וירצו אותו תמיד, גם כשהוא לא עושה מאמץ או אפילו כשהוא...
טעויות במערכות יחסים, לא להראות שאתה מבואס, לשדר שהכל בסדר, איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? איך לשמור על האהבה? איך לחזר אחרי בחורה? איך לא לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב? איך להגיב לסירוב? זוגיות
טעויות במערכות יחסים, לא להראות שאתה מבואס, לשדר שהכל בסדר, איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? איך לשמור על האהבה? איך לחזר אחרי בחורה? איך לא לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב? איך להגיב לסירוב? זוגיות
...לשדר שהכל בסדר, איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? איך לשמור על האהבה? איך לחזר אחרי בחורה? איך לא לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב? איך להגיב לסירוב? זוגיות למה חשוב לא להראות למישהו שאתה מבואס ממנו? כאשר אדם מעוניין שמישהו אחר ימשיך לאהוב אותו, חשוב מאוד לא להראות לו שאתה מבואס ממנו או לא מרוצה ממנו. אליעד כהן מסביר זאת באמצעות הבנה עמוקה של הפסיכולוגיה האנושית. אדם שאוהב את עצמו רוצה בטובתו. באופן דומה, כאשר אדם אוהב מישהו אחר, הוא גם רוצה בטובת אותו האדם. אם בטעות האדם עושה לעצמו דבר רע, למשל נושך...
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
...אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים? איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו? הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא בגלל הפרשנות שלו למה שקרה. אליעד נותן דוגמה של אדם שהוזמן לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם...
להעריך את מה שיש, לאהוב את מה שיש, האם המציאות רעה או טובה, טוב לחיות או למות, לברר את האמת עד הסוף
להעריך את מה שיש, לאהוב את מה שיש, האם המציאות רעה או טובה, טוב לחיות או למות, לברר את האמת עד הסוף
...מה שיש, האם המציאות רעה או טובה, טוב לחיות או למות, לברר את האמת עד הסוף האם צריך להעריך ולאהוב את המציאות כפי שהיא? אליעד כהן מסביר בהרצאה שהגישה המקובלת, שלפיה צריך להעריך או לאהוב את מה שיש, אינה בהכרח נכונה. הוא אומר שאין משמעות אמיתית לכך שננסה להעריך משהו רק כי הוא קיים. במקום להעריך, האדם צריך לשאול את עצמו את השאלה האמיתית: האם המציאות היא טובה או רעה? אם מתברר שהמציאות היא רעה, אין שום סיבה לאהוב או להעריך אותה. המטרה היא להיות כנים ולברר את האמת באופן מוחלט. אם המציאות רעה, אז האדם צריך...
להיות חילוני, להיות דתי, העולם החילוני, העולם הדתי, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, לחזור בתשובה, לחזור בשאלה, חרדה דתית, יציאה בשאלה, להיות מי שאני, להיות עצמך, תחושת ריקנות, משמעות החיים
להיות חילוני, להיות דתי, העולם החילוני, העולם הדתי, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, לחזור בתשובה, לחזור בשאלה, חרדה דתית, יציאה בשאלה, להיות מי שאני, להיות עצמך, תחושת ריקנות, משמעות החיים
...דתי, העולם החילוני, העולם הדתי, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, לחזור בתשובה, לחזור בשאלה, חרדה דתית, יציאה בשאלה, להיות מי שאני, להיות עצמך, תחושת ריקנות, משמעות החיים איך יוצאים מהקונפליקט בין העולם הדתי לחילוני? הרבה אנשים שחווים מעבר מחברה דתית לחברה חילונית, או להיפך, מוצאים את עצמם בקונפליקט פנימי עמוק. אליעד מסביר שהקושי נובע מההבדל המהותי בין שתי הגישות לחיים, כאשר כל צד מבטל את הצד השני. בעולם הדתי האדם לומד מגיל צעיר שהחילונים הם אנשים ריקניים, חומרניים, תאוותניים ושטחיים, בעוד שבעולם החילוני...
תשובות לשאלות - איך למצוא תשובות לשאלות?
תשובות לשאלות - איך למצוא תשובות לשאלות?
...תשובות לכל השאלות בעולם? אליעד כהן מסביר שיש דרך ושיטה ברורה כיצד אפשר למצוא תשובות לכל השאלות בעולם. לדבריו, ישנה נוסחה מדויקת ופשוטה למצוא תשובות לכל שאלה, והסוד הוא להבין את הגורמים ואת הנחות היסוד שעליהן כל שאלה מבוססת. כל שאלה בעולם נשענת על מספר הנחות יסוד, ומי שרוצה לקבל תשובות מדויקות, צריך לפרק את השאלה למרכיביה, להבין על אילו הנחות יסוד היא עומדת, ולחקור אותן לעומק. מהם התנאים ההכרחיים לקיום שאלה? לפי אליעד כהן, כדי שתהיה שאלה חייבות להתקיים מספר אפשרויות. אם יש רק אפשרות אחת, אין כל...
טוב ורע, איך לא להרגיש רע? למה יש רע? למה אני מרגיש רע? מה הסיבה לכך שרע לי? למה אני רוצה להרגיש טוב ולא רע? למה אני לא רוצה להרגיש רע? למה משהו טוב ולא רע? למה אני רוצה להרגיש רק טוב? למה אני מבדיל בין טוב לרע? מה זה טוב ורע?
טוב ורע, איך לא להרגיש רע? למה יש רע? למה אני מרגיש רע? מה הסיבה לכך שרע לי? למה אני רוצה להרגיש טוב ולא רע? למה אני לא רוצה להרגיש רע? למה משהו טוב ולא רע? למה אני רוצה להרגיש רק טוב? למה אני מבדיל בין טוב לרע? מה זה טוב ורע?
...איך לא להרגיש רע? למה יש רע? למה אני מרגיש רע? מה הסיבה לכך שרע לי? למה אני רוצה להרגיש טוב ולא רע? למה אני לא רוצה להרגיש רע? למה משהו טוב ולא רע? למה אני רוצה להרגיש רק טוב? למה אני מבדיל בין טוב לרע? מה זה טוב ורע? למה רע לאדם בחיים? הרע שבן אדם חווה בחיים, כולל כל תחושת סבל, צרות או כל צורה אחרת של רע, מתקיימת מסיבה אחת בלבד: אדם לא רוצה להרגיש רע. כל תחושת רע נובעת ממאבק פנימי שנובע מהתנגדות לרע. אם אדם לא היה מתנגד להרגיש רע, לא היה נגרם לו סבל. אם היה מוכן להרגיש רע, הוא היה יכול לחוות את...
אימון fbw - באיזה סדר להתאמן? איזה שריר לאמן קודם?
...שריר לאמן קודם? אז תיאורטית, אם אתה עושה תרגילים מבודדים לכל שריר בפני עצמו, זה לא משנה באיזה סדר תתאמן. ואעפכ יש לקחת בחשבון, שלפעמים אתה מתכנן לעשות תרגילים שמערבים מספר קבוצות שרירים, ואז רצוי לשים לב, שלא תעייף יותר מידי בהתחלת האימון, שריר שמסייע במהלך ובהמשך האימון. וגם, אם אתה לדוגמה עושה רק תרגילים מבודדים, עדיין יתכן שיש שרירים אחרים שעוזרים בתור שרירים מייצבים. לדוגמה, בתרגיל סטיפ לג דדליפט, אתה משתמש בשרירים של הגב התחתון ושל השכמות, כשרירים מייצבים, בתרגיל שנחשב לתרגיל מבודד. וצריך גם...
מנסה למצוא חן בעיני אחרים, רוצה להיות עצמי, רוצה להיות מי שאני, רוצה להיות מחובר לעצמי, מודעות עצמית, מרגיש שאני לא אני, מנסה לרצות אחרים, למה אני מרצה אחרים? איך להיות מי שאני? מרגיש שאני משחק דמות
מנסה למצוא חן בעיני אחרים, רוצה להיות עצמי, רוצה להיות מי שאני, רוצה להיות מחובר לעצמי, מודעות עצמית, מרגיש שאני לא אני, מנסה לרצות אחרים, למה אני מרצה אחרים? איך להיות מי שאני? מרגיש שאני משחק דמות
...רוצה להיות מי שאני, רוצה להיות מחובר לעצמי, מודעות עצמית, מרגיש שאני לא אני, מנסה לרצות אחרים, למה אני מרצה אחרים? איך להיות מי שאני? מרגיש שאני משחק דמות למה אנשים מנסים למצוא חן בעיני אחרים ולא מצליחים להיות עצמם? אנשים רבים מתמודדים עם תופעה שבה הם חשים שהם לא באמת עצמם, אלא משחקים דמות מסוימת כשהם נמצאים בחברת אנשים אחרים. למשל, אדם סיפר שהוא רוצה להיות נחמד כאשר הוא מדבר עם אנשים אחרים, אבל מרגיש שהוא משחק דמות נחמדה במקום להיות פשוט מי שהוא באמת. אליעד כהן מציין שלמעשה, האדם לא באמת בטוח עד...
עומק חדש למבחן התוצאה - מבחן התוצאה
...כדי לדעת איך לבצע טוב יותר את המטרות יש לשים לב לנתונים הבאים: תחילה לכתוב את המטרה: דוגמה XYZ ולבדוק כמה זמן מתוך 24 אפשר לנצל לצורך מטרה זו 8/24 ולבדוק מה האפשרויות לבצע את המטרה הזו. לסמן את היעד, למטרה צריך להיות יעד מסויים. לאחר מכן, אפשר לבדוק בסיום התהליך בטבלה האם המטרה בוצעה? האם האדם עמד ביעד? ולא משנה הדרך שבה בוחרים, העיקר שמנסים להגיע ליעד. עושים את הטוב ביותר, ומדי פעם בודקים מה אפשר לשפר עד שמשיגים את התוצאות. וגם אם לא מגיעים ליעד, בודקים מה אפשר לשפר וכן להגיע ליעד בדרך יעילה יותר...
גלעד שליט והשבוי הפנימי שבתוכנו
...הפנימי שבתוכנו זהו. גלעד שליט חזר הביתה, ובכך מסתיימות להן חמש שנים שבמהלכן הוא ישב לא רק בחדר בו היה שבוי, אלא גם בתודעתם של כל תושבי ישראל. בתוך תודעה זו הוא תפס מקום ייחודי, מקום של דאגה ושל הזדהות. אכן, כל חייל שנופל בשבי מעורר את התקווה לשיחרורו, אבל דומה שבמקרה של שליט לא היתה זו רק תקווה, אלא הזדהות עמוקה. מתוך סטטוסי הפייסבוק, שלטי החוצות וקריאות ההזדהות עלתה תחושה שאיננו רק דואגים לגלעד, אלא גם כואבים את כאבו, יודעים את מצוקתו, וסובלים את סבלו. אך מהי הסיבה להזדהות עמוקה זו? אולי נוכל להביט...
איך לזהות שקרנים ושקרים?
...שקרנים ושקרים? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: שקר ואמת - איך לזהות שקרנים ושקרים?. הדבר יעזור לגלות אם משקרים / אדם משקר לעצמו. לפי החדות של העניין השקר / שקרנים מדברים תמיד בתרתי משמע, אף אחד מהם לא אומר לך מהם בצורה חד משמעית דברים. לא יגיד לך בדיוק את הדברים כהוויתם. שאדם יוצא החוצה הוא רואה שמש בצהריים הוא גם יודע שהוא קיים, בשניהם אין לו בזה תרתי משמע, אעפכ אדם צריך בחיים להגיע לוודאות מוחלטת כמו שהוא קיים. אחכ ננסה להגיע לוודאות יותר גדולה. אם תתבונן בזה תהפוך להיות המציאות כולה...
הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 3
...בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 3 לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 3. ממשיכים בחלק ראשון בספר להיות אלוהים, עמוד 169. בקצרה אמרנו שהאדם מתבונן על הרצון שלו, והאדם מחויב לעשות את מה שהוא רוצה. מצד אחד האדם עושה רק את מה שהוא רוצה, אבל מצד שני הוא מחויב לעשות את מה שהוא רוצה. זאת בדיוק הבעיה, כי האדם לא שולט ברצון...
אימון עסקי - 7 מרכיבי יסוד שניתן לפתח באמצעות אימון עסקי
...לפתח באמצעות אימון עסקי מהיכרותי עם העולם של אימון עסקי זה נכון שאנשים מצליחים ומתעשרים מעשיית דברים בדרך מסוימת ולא מעשיית דברים מסוימים. זה נכון גם שעל מנת לעשות דברים בדרך מסוימת, צריך לחשוב בדרך מסוימת. עם זאת, מהיכרותי עם העולם של אימון עסקי וייעוץ עסקי ומההתבוננות שלי לאורך השנים על אנשים שמצליחים בעסקים ובהשקעות, זיהיתי שבעה מרכיבי יסוד משותפים, שלטעמי מהווים מרכיבים קריטיים להצלחה, בלעדיהם חשיבה בדרך מסוימת לא בהכרח תעזור כשלעצמה. לא מדובר בבשורה רעה לאלה שמטבעם אינם ניחנים באותם מרכיבים...
ואהבת לרעך כמוך - מה הפירוש?
...הוא שתאהב את חברך כפי שאתה אוהב את עצמך? או, שלא תעשה לחברך מה ששנוא עליך? האם מדובר רק בחברים ומכרים שלי? זה הרבה יותר מכך. ראשית נתמקד במילים רעיך כמוך. הרע שלך - כלומר, האדם האחר, האדם שהוא לא אתה, הוא כמוך. אתה זה הוא והוא זה אתה. אתם למעשה קורצתם מאותו החומר. באתם מאותו מקור. שניכם יולדתם מאישה, לשניכם נשמה ומקור בואכם משותף. במקור הטהור והאנרגטי הייתם למעשה אחד. נעשה רגע מסע אל המקור, אל המוחלט. נראה בעיני רוחנו אנרגיה אחת גדולה שלמה, נדמה זאת כגוש של חומר ללא פגמים וחלוקות. נתקרב לשם עוד...
תובנות והצלחות
...צריכים לוודע את עצמכם על כך! (לוודע משמעו - להודות לעצמכם לטפוח לעצמכם על השכם!). ההצלחה וההתקדמות שלכם אינן מובנות מאליהן הן שלכם, כי אתם יצרתם אותן. וודעו את עצמכם, כתבו את הדברים הודו לעצמכם וליקום בגאווה רבה ו... המשיכו הלאה! אין חופי מבטחים ואין לנו הפריבילגיה לעצור ולנוח על זרי הדפנה. יש עוד דרך לעשות ישנן עוד תובנות והצלחות נוספות בהמשך וההדרכה שלכם מאיצה בכם... להמשיך... יש לכם ייעוד גבוה... וככל שהיעוד גבוה יותר כך הדרך מורכבת יותר... אתם אף פעם אינכם מפסידים דבר שאינכם יכולים להרשות לעצמכם...
ביופידבק - מבוא
...הוא שיטת טיפול באמצעות מערכת ממוחשבת המנטרת מדדי גוף, שנועדה לאפשר למטופל שליטה טובה יותר על גופו ועל תגובות פיזיולוגיות ורגשיות במצבים של לחץ וחרדה. השיטה פותחה החל משנות ה - 40 של המאה ה - 20 והיא נמנית עם שיטות הרפואה האלטרנטיבית והטיפול הקוגניטיבי - התנהגותי. תוכן עניינים: 1 מהלך הטיפול 2 שימושים 3 היסטוריה ומחקר 3.1 אתגרים במחקר 3.2 מחקר בישראל מהלך הטיפול: המטופל מחובר למערכת המנטרת מדד אחד או יותר בגופו ומציגה את הנתונים בזמן אמת המשוב החוזר המתקבל במהלך הביופידבק תצוגת הנתונים שנאספים במהלך...
אקסטזה - מבוא
...אקסטזה היא חוויה אישית סובייקטיבית. מקור המונח יווני, והוא מתורגם לשתי המילים מחוץ לגוף, או יציאה מהגוף, ומשמעותו להיות מחוץ לעצמך. זהו מצב שבו האדם נמצא כביכול מחוץ לגופו. מצב שבו התחושה היא התעלות או שמחה מוקצנת. מקורה של האקסטזה יכול להגיע מתפיסה מיסטית או אירוע שכזה, זיכרון חזק, או תנאים מתאימים לכך. במהלך האקסטזה, האדם מנתק קשר עם חייו הרגילים ואינו מסוגל לתקשר עם אחרים או לבצע פעולות רגילות. החוויה האקסטטית עשויה להיות קצרה (רגע חולף) או ארוכה (מספר שעות או ימים ואף יותר). במהלך האקסטזה, התחושה...
לימוד מתמטיקה למתחילים - חיבור וחיסור + טיפים לביצוע פעולות חיבור וחיסור במתמטיקה, לימוד חשבון
...לביצוע פעולות חיבור וחיסור במתמטיקה, לימוד חשבון איך לחשב חיבור של 2 מספרים בודדים - פשוט מתרגלים וזוכרים את התוצאה... טיפ: אם מחברים 2 מספרים שאחד מהם הוא 7 ומעלה והשני הוא 4 ומעלה, אז מחשבים זאת כך. שלב 1 - ניקח את המספר הגדול ונראה כמה צריך להשלים כדי להגיע ל 10. לדוגמה: 10-7=3 10-8=2 10-9=1 שלב 2 - ניקח את המספר השני הקטן יותר, ונפחית ממנו את כמה צריך להשלים את המספר הגדול כדי להגיע ל 10. לדוגמה, אם יש לנו 7 + 4, אז צריך להשלים 3 כדי להגיע ל 10. אז נעשה 4 - 3, ואז קיבלנו 1. ואז בעצם נעשה 10...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דמיון טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: דמיון טוב, למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דמיון טוב, איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל טוב, אימון אישי למנהלים, מנטורינג בתחום דמיון טוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3594 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 11:33:57 - wesi4