ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דינאמיקה קבוצתית ✔אור צליל וצבע ✔היא שיטה המהווה פריצת דרך ייחודית, בלתי אמצעית כאמצעי הבעה, יצירה ופענוח, הבא... - ידע להצליח התחייבות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אור צליל וצבע
היא שיטה המהווה פריצת דרך ייחודית, בלתי אמצעית כאמצעי הבעה, יצירה ופענוח, הבא לבטא את עולמו, קשייו, רצונותיו, ותחושותיו של הילד כאדם והאדם במהות הילד הפנימי שבתוכו.

שיטת אור צליל וצבע היא שיטה וגישה ייחודית למשמעות האור, אשר דרכו משתקפים תדרי הצלילים וגווניו המופלאים והשונים של צבעי הקשת. ייחודה של שיטת אור, צליל וצבע מאפשרים להרחיב אופקים ולגלות עולם חדש!

הצבעים הם שפה אשר הנפש / נשמה מדברת באמצעותם. "האותיות" שלה הן קשת הצבעים, ו"קריאה" באמצעותם, נותנת לאדם הזדמנות למצוא את בחירת הצבעים הטובים לו ולבחור בהם בכל הרבדים בחייו.

בדומה לטבע הסובב אותנו אשר בכל עונות השנה צבעיו משתנים, כך אנשים מחליפים את "מלבוש הצבעים" ומשתנים בהתאם לרמת התפתחות והמודעות.

הצבעים הם השפה המאפשרת לאדם לחבור אל עצמו ללא שפיטה, בדרך ישירה ופשוטה מתוך קבלה של גילוי ופתיחות מחודשת.

דרכם ניתנת האפשרות וההזדמנות - לראות, לשמוע, לחוש ולחוות את העולם האינסופי של חוויית הצבעים.

לעולם הצבעוני סביבנו יש השפעה ישירה על התחושות, הרגשות והחוויות שלנו. כאשר אנו מכירים את שפת הצבעים ומובנים לנו האלמנטים והכיוונים הפזורים במרחב, ניתנת לנו האפשרות ליצור סביבה תומכת ומעצימה בין האדם לעצמו ובין האדם לזולתו.

היצירה ותנועת הצבעים ותדרי הצלילים באה במקום המילים.

השיטה תומכת באדם במסעו להתחבר ל"אני" המתבונן שבו ולהקשיב לו, והיכולת לראות את "האני" יותר בבהירות כדי לעזור לעצמו. מילת המפתח בשיטה הוא האיזון המאפשר שמירה על כל תחומי החיים - המחשבתי, הרגשי והגופני. זהו שביל האמצע לחיפוש, האיזון בין הרגש להיגיון, בין מאמץ להנאה ובין הניגודים הקיימים באדם.

התבוננות באור צליל וצבע כאמצעי הבעה יצירתי - אומנותי, מתאים ומתאפשר במיוחד לילדים שדרך הבעתם ישירה והבעה יצירתית עבורם משמש ככלי מגוון שיש בו הנאה, שחרור והמצאה. כך שצורת התבוננות יצירתית זו מתאימה לכל גיל ולכל אוכלוסייה.

זוהי דרך המאפשרת טיפוח וקבלת כלים לכל העוסקים במגוון מקצועות החינוך על כל גווניו, כדי לאפשר את היכולת להעביר הלאה ומכאן רווחתו של משרד החינוך לטיפוח והעצמה של מורים בעלי רגישות כדי להעצים את הישגיו של התלמיד על כל רבדיו.

היצירה היא עדות מוחשית לתהליכים המתרחשים בעולמו הפנימי של הילד. מרחב ההבעה היצירתית מהווה מיכל לרגשות ותחושות של חרדה, פחד, תסכול וכעס. דרך תהליך היצירה ניתנת לאדם / לילד הזדמנות להתנסות בחוויות של שליטה, בנייה צמיחה ושנוי, יש משמעות לדרך ביטוי ההבעה היצירתית, לבחירת החומרים, לצבע, לתנועה ולצורה כמבטאים את עולמו הפנימי של הילד, מאפיינים אישיותיים, כשרים חברתיים, הסתגלותיים וקוגניטיביים. מעשה ההבעה היצירתית הוא כלי להתבוננות ולהבנה את שמתרחש במצבו הנפשי של האדם.

מטרות ההדרכה והתמיכה של המורה:

הגישה באור צליל וצבע עם ילדים, נוער ומבוגרים מתמקדים בעיקר בתחום הרגשי - נפשי ובתחום ההתנהגותי - חברתי. בנוסף, מיקוד בנושאים הקשורים לתפיסה, לתחום הקוגניטיבי, לשפה ולתקשורת ולפיתוח דרכים ליכולות הלימודיות אצל ילדים, נוער ומבוגרים המתקשים בבעיות למידה בכל הרמות.

המטרות בעבודה פרטנית ובעבודה קבוצתית באור צליל וצבע:

1.כלי המאפשר דינאמיקה קבוצתית

כיצד מתפקדת קבוצה? מהם הכוחות המניעים אותה? מהו התפקיד שמקבל על עצמו כל אחד מחברי הקבוצה? איך האדם מראה את עצמו לאחרים ואיך אחרים קולטים אותו?

2.העמקת האינטראקציה בין חברי הקבוצה - בחירת המנדאלה ותהליך ההבעה היצירתית...

3.תמיכת הקבוצה ביחיד

4.הצבעים והתדרים שבהם מקדמים ספונטאניות, יוזמה ויצירתיות

5.הרגשת שייכות, השתתפות והישגיות

6.התגברות על התנגדות

המטרות בעבודה באור צליל וצבע מאפשרות:

1.סובלימציה של רגשות

2.לגיטימציה לבטא רגשות

3.השגת שליטה באמצעות אובייקטיביזציה של תכנים

4.חיבור בין היגיון ורגש, מילולי ולא מילולי, מציאות ודמיון

5.הרחבת יכולת הבעה רגשית באמצעות הצבע והצליל ללא הרגשת איום

6.ארגון וסדר

7.הצבעים ככלי אבחוני ייעוצי וטיפולי

המטרות להשתלבות בקבוצה באמצעות הצבעים

1.מראה לדינאמיקה הקבוצתית

2.העמקה של פעולת הגומלין בין חברי הקבוצה

3.תמיכת הקבוצה בפרט

4.כלי להזדמנות לפתח ספונטאניות, יוזמה ויצירתיות בקבוצה בצד משמעת ושליטה עצמית.

5.הרגשת שייכות, השתתפות ושחרור ממגבלות

6.התגברות על התנגדות וקושי לשינוי

השיטה והגישה שבאור צליל וצבע מתאימה למורים, הורים, תלמידים של החינוך הפורמאלי והחינוך המיוחד הלומדים בכיתות היסוד ובחטיבות הביניים.

מתאים לגננות, למורים, הורים, לתלמידים הלומדים בביה"ס היסודי, לחטיבות הביניים ולחטיבות עליונות.

מורה שיהיו בידיו כלים אלו יוכל לראות את תלמידיו בעיניים אחרות, לסייע להם ולקדמם תוך טיפוח הייחודיות והיכולות בתחומים השונים והמגוונים כתלמידים וכחלק מהמרקם החברתי.

ד"ר שולמית רונן - מפתחת שיטת "אור צליל וצבע"

ליצירת קשר: דר" שולמית רונן

פלאפון: 052-3371070

maayanr1@zahav.net.il www.alternativli.co.il/shulamit.htm

* www.bestlife.co.il/?categoryId=44009&itemId=87650
הורים הרגשה של שליטה אינטראקציה חברים להקשיב הישגיות ילד פנימי תחושה של שליטה תנועה תהליך מודעות צלילים
רצוא ושוב, רשימו, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לשמור כסף, ביטול לאין סוף, עבודת השם, צדיק אמיתי, להתבטל לאין סוף, להיכלל באין סוף, כסף ואושר, לחיות את הרגע
רצוא ושוב, רשימו, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לשמור כסף, ביטול לאין סוף, עבודת השם, צדיק אמיתי, להתבטל לאין סוף, להיכלל באין סוף, כסף ואושר, לחיות את הרגע
...לבזבז כסף, לשמור כסף, ביטול לאין סוף, עבודת השם, צדיק אמיתי, להתבטל לאין סוף, להיכלל באין סוף, כסף ואושר, לחיות את הרגע מה זה רצוא ושוב ואיך זה קשור לחיים שלך? רצוא ושוב הוא ביטוי שמקורו בקבלה ופירושו לרוץ ולחזור, כלומר, לנוע בין מצבים מנוגדים כל הזמן. לדוגמה, אדם שחושב על משהו חיובי מיד לאחר מכן חושב על ההפך השלילי, ואחר כך חוזר שוב אל הצד החיובי, וכן הלאה. אליעד כהן מסביר שהחיים של האדם בנויים מתהליך מתמיד של רצוא ושוב, וכל פעולה או מחשבה שלנו מכילה בתוכה גם את האפשרות ההפוכה לה. למשל, כשמישהו...
אמת יוצרת חוסר אושר - למה ומדוע?
אמת יוצרת חוסר אושר - למה ומדוע?
...אושר - למה ומדוע? למה חיפוש האמת עלול לגרום להרגשה לא טובה? כאשר אדם מחפש את האמת, הוא למעשה מבקש לראות את המציאות כפי שהיא, ללא עיוותים וללא שקרים עצמיים. לכאורה, מדובר בפעולה חיובית ומועילה, אך בפועל, חיפוש האמת עלול להוביל לתחושות שליליות מאוד, בעיקר מפני שהאדם מתעמת עם המציאות כפי שהיא באמת ולא כפי שהוא היה רוצה שתהיה. הרבה אנשים חיים תחת אשליה של אושר וטוענים שהם מאושרים, אבל כשהם בודקים את זה לעומק, הם מגלים שיש בהם פחדים וחוסר נוחות שהוסתרו היטב. אדם שמחפש את האמת מתבונן על הדברים בלי לפחד...
4 תשובות לשאלה מהי משמעות החיים, 4 תשובות לשאלות פילוסופיות, 4 תשובות לשאלות קיומיות, 4 תשובות לשאלה למה אני חי, 4 תשובות לשאלה למה אני קיים, 4 תשובות לשאלה למה העולם קיים, איך להתמודד עם שאלות קיומיות? איך להתמודד עם שאלות פילוסופיות? איך להתמודד עם שאלות משמעות החיים? שאלה קיומית, שאלות מהחלל הפנוי, למצוא תשובות לשאלות מהחלל הפנוי, תשובות יחסיות, תשובות מוחלטות, תשובה יחסית, תשובה מוחלטת, איך לצאת מהחלל הפנוי? שאלות שבאות מהחלל הפנוי
...משמעות החיים, 4 תשובות לשאלות פילוסופיות, 4 תשובות לשאלות קיומיות, 4 תשובות לשאלה למה אני חי, 4 תשובות לשאלה למה אני קיים, 4 תשובות לשאלה למה העולם קיים, איך להתמודד עם שאלות קיומיות? איך להתמודד עם שאלות פילוסופיות? איך להתמודד עם שאלות משמעות החיים? שאלה קיומית, שאלות מהחלל הפנוי, למצוא תשובות לשאלות מהחלל הפנוי, תשובות יחסיות, תשובות מוחלטות, תשובה יחסית, תשובה מוחלטת, איך לצאת מהחלל הפנוי? שאלות שבאות מהחלל הפנוי וכאן נסביר מהן 4 האפשרויות העומדות בפני האדם ששואל את עצמו שאלות קיומיות, שאלות...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
...עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין לך ולמידע שאתה מעביר לו. והדרך היא על ידי זה שאתה עוטף לו את הרעיון שבו אתה רוצה שהוא יאמין, בתוך עטיפה של המון רעיונות שהוא כבר מאמין בהם. ואני אסביר: כל רעיון בעולם, אפשר לדרג את רמת הוודאות שלו, מוודאי באופן מוחלט (מחויב המציאות) ועד לקצה הנגדי של דבר שהוא אינו אפשרי המציאות....
גישור, איך לגשר בין אנשים? למי זה שייך? להגיע להסכמה רגשית, אינטרס רגשי, בוררות, איך לגרום לאנשים להסכים? ללמוד גישור, ללמוד לגשר, גישור עסקי, גישור זוגי, יעוץ זוגי, גישור משפחתי, איך לפתור סכסוך? רצונות מנוגדים, גישור מסחר
גישור, איך לגשר בין אנשים? למי זה שייך? להגיע להסכמה רגשית, אינטרס רגשי, בוררות, איך לגרום לאנשים להסכים? ללמוד גישור, ללמוד לגשר, גישור עסקי, גישור זוגי, יעוץ זוגי, גישור משפחתי, איך לפתור סכסוך? רצונות מנוגדים, גישור מסחר
...להגיע להסכמה רגשית, אינטרס רגשי, בוררות, איך לגרום לאנשים להסכים? ללמוד גישור, ללמוד לגשר, גישור עסקי, גישור זוגי, יעוץ זוגי, גישור משפחתי, איך לפתור סכסוך? רצונות מנוגדים, גישור מסחר מהו תהליך הגישור ואיך ניתן לגשר בין אנשים? גישור הוא תהליך שבו שני צדדים, בדרך כלל הנמצאים בסכסוך, מנסים להגיע להסכמה או פתרון בעיות באמצעות איש צד שלישי שמנחה את השיחה. אליעד כהן מדבר על תהליך הגישור, במיוחד בהקשרים של גישור זוגי, גישור משפחתי וגישור עסקי, ומסביר כיצד ניתן להתמודד עם מצבים שבהם יש רצונות מנוגדים ודרכים...
נפלאות המוח האנושי, סודות המוח האנושי, איך המוח חושב? איך נוצרות מחשבות? שיטת ההיפוכים, מערכת ההפעלה האנושית, מודעות עצמית, סודות התת מודע, איך עובד המוח? מחקרים על המוח האנושי
נפלאות המוח האנושי, סודות המוח האנושי, איך המוח חושב? איך נוצרות מחשבות? שיטת ההיפוכים, מערכת ההפעלה האנושית, מודעות עצמית, סודות התת מודע, איך עובד המוח? מחקרים על המוח האנושי
...איך המוח חושב? איך נוצרות מחשבות? שיטת ההיפוכים, מערכת ההפעלה האנושית, מודעות עצמית, סודות התת מודע, איך עובד המוח? מחקרים על המוח האנושי איך המוח האנושי מחליט מהי אמת ומהו שקר? המוח האנושי פועל על בסיס מנגנונים פנימיים המבדילים בין אמת לשקר. אליעד כהן מסביר כי בבסיס כל המחשבות, התחושות, והרגשות עומד מנגנון מרכזי מאוד שמבדיל בין מחויב (אמת מוחלטת) לבין בלתי אפשרי (שקר מוחלט). בין שני אלה נמצאים הדברים שאנו מכנים אפשריים, כמו מחשבות, רגשות וזיכרונות. מה המשמעות של המונח מחויב לפי אליעד? לפי אליעד...
פחד להזדקן, פחד מזקנה, פחד מאיבוד שליטה, פחד ממחלה, פחד מחוסר אונים, פחד לאבד שליטה, פחד מתאונה, פחד מנכות, פחד ממחלות, פחד להיות חולה סיעודי, חברות ביטוח, שיטות לטיפול בפחדים, להישאר צעיר לנצח, פחד להיות זקן
פחד להזדקן, פחד מזקנה, פחד מאיבוד שליטה, פחד ממחלה, פחד מחוסר אונים, פחד לאבד שליטה, פחד מתאונה, פחד מנכות, פחד ממחלות, פחד להיות חולה סיעודי, חברות ביטוח, שיטות לטיפול בפחדים, להישאר צעיר לנצח, פחד להיות זקן
...מאיבוד שליטה, פחד ממחלה, פחד מחוסר אונים, פחד לאבד שליטה, פחד מתאונה, פחד מנכות, פחד ממחלות, פחד להיות חולה סיעודי, חברות ביטוח, שיטות לטיפול בפחדים, להישאר צעיר לנצח, פחד להיות זקן למה אנשים מפחדים להזדקן ומה עומד מאחורי הפחד הזה? אנשים רבים חווים פחד עמוק מפני הזדקנות, פחד מחוסר אונים, פחד מאיבוד שליטה, פחד ממחלות ופחד להפוך לנכים או סיעודיים. הפחד הזה נובע מכך שעם הגיל, האדם מאבד בהדרגה את היכולות שהיו לו בצעירותו. אדם מפחד להיות תלוי באחרים, לאבד את היכולת לראות, לשמוע, לזכור ולהתמצא בסביבתו...
מחויב או אפשרי, אפשרי או מחויב, מחויב המציאות, אפשרי המציאות, לחייב את האפשרי, לאפשר את המחויב, חלק 1
מחויב או אפשרי, אפשרי או מחויב, מחויב המציאות, אפשרי המציאות, לחייב את האפשרי, לאפשר את המחויב, חלק 1
...מחויב המציאות, אפשרי המציאות, לחייב את האפשרי, לאפשר את המחויב, חלק 1 מהו מחויב המציאות ומהו אפשרי המציאות? המונחים מחויב המציאות ואפשרי המציאות עומדים במרכז ההרצאה של אליעד, כשהוא מסביר אותם בפשטות רבה. לדבריו, מחויב המציאות הוא דבר שחייב להיות כפי שהוא, ולא יכול להיות שונה. לעומת זאת, אפשרי המציאות הוא דבר שיכול להיות כפי שהוא, אך גם יכול להיות אחרת. כדוגמה, אליעד מציג כוס שמונחת על שולחן. האם הכוס מחויבת להיות שם? התשובה היא לא, כי אפשר להזיז אותה, והיא יכולה להיות גם במקום אחר. האם יש משהו שהוא...
להטיל ספק בטוב, להטיל ספק ברע, למה טוב לי? למה רע לי? מה נכון לשאול? לא להאמין בטוב, לא להאמין ברע, חשיבה חיובית רעה, חשיבה שלילית, לא לחשוב חיובי, לחשוב שלילי, מחשבות חיוביות רעות, מחשבות רעות
להטיל ספק בטוב, להטיל ספק ברע, למה טוב לי? למה רע לי? מה נכון לשאול? לא להאמין בטוב, לא להאמין ברע, חשיבה חיובית רעה, חשיבה שלילית, לא לחשוב חיובי, לחשוב שלילי, מחשבות חיוביות רעות, מחשבות רעות
...להטיל ספק ברע, למה טוב לי? למה רע לי? מה נכון לשאול? לא להאמין בטוב, לא להאמין ברע, חשיבה חיובית רעה, חשיבה שלילית, לא לחשוב חיובי, לחשוב שלילי, מחשבות חיוביות רעות, מחשבות רעות האם כדאי לבדוק רק למה רע לי או גם למה טוב לי? השאלה המרכזית שאליעד כהן דן בה היא האם כאשר אדם בודק את עצמו, עליו לבדוק רק למה רע לו או שכדאי לבדוק גם למה טוב לו. אליעד מבהיר כי התשובה תלויה במטרה של הבדיקה. אם מטרת האדם היא להיפטר מהרע בלבד, הרי שמספיק לבדוק את מה שרע לו, כי זו הדרך הישירה והיעילה להתמודד עם הרע. למשל, אם...
נפילה רוחנית + ירידה רוחנית - למה יש נפילות רוחניות, איך לעשות התחלה חדשה - ליקוטי מוהרן חא רסא (ברסלב)
נפילה רוחנית + ירידה רוחנית - למה יש נפילות רוחניות, איך לעשות התחלה חדשה - ליקוטי מוהרן חא רסא (ברסלב)
...איך לעשות התחלה חדשה - ליקוטי מוהרן חא רסא (ברסלב) למה אנשים חווים נפילה רוחנית וירידה במצב הרוח? אליעד כהן מסביר את נושא הנפילה הרוחנית תוך התבססות על תורה רסא מספר ליקוטי מוהרן של רבי נחמן מברסלב. כאשר אדם חווה נפילה רוחנית, הרגשה של דכדוך, דאון, או תחושת חוסר הצלחה, עליו להבין שלפי רבי נחמן, הנפילה מגיעה מהשמיים והיא אינה מקרית. אליעד מדגיש שאדם צריך להבין כי לנפילה יש מטרה, והיא להעיר אותו מחדש למציאות האמיתית, ולסייע לו לבדוק אם הוא נמצא בדרך הנכונה. מדוע דווקא כאשר האדם מתאמץ להשתפר מתר
במה כדאי להשתפר קודם? מתי מומלץ להתמודד עם קשיים ומתי לא?
...קודם? מתי מומלץ להתמודד עם קשיים ומתי לא? כבר התבאר כי כדאי להתחיל להתקדם בכל תחום ובכל דבר, לא משנה מאיפה להתחיל העיקר להתחיל. אך בכל זאת אומר, שהמקום שבו הכי כדאי להתחיל הוא דווקא המקום הכי קשה, התכונה שאותה הכי קשה לך לשנות, הדבר שהכי חוסם אותך מלהתקדם בחיים, הדבר שאותו אתה הכי לא מאמין שתצליח לשנות. דווקא ממנו תתחיל. במקום שבו הקושי הגדול ביותר שלך, שם כנראה נמצאת גם ההזדמנות הגדולה ביותר שלך. התכונה הפחות חיובית הכי דומיננטית שבך, דווקא היא זו שאם וכאשר תצליח לשנות אותה, דווקא השיפור בה יגרום...
השיטה הטובה היא לא להגדיר
...לא להגדיר ההשראה של האדם זה דבר חשוב, אם ההשראה טובה, אז יש חשק לעשות דברים שאדם אוהב לעשות. ואביא הנה כמה טיעונים: אם ההשראה של האדם היא טובה, אז למה היא לפעמים הופכת להיות רעה? יש דעה שסוברת אם האדם יהיה שאנן ויגיד הכל בסדר, הוא לא ייתקדם לאן שהוא צריך ואז בגלל השאננות באופן פראדוקסלי הוא יגיע ללחץ. ויש דעה שסוברת שלחץ זה דבר לא בריא, ויש דעה שסוברת שלחץ בקנה מידה סביר הוא בריא ואף טוב. יש דעה שסוברת שבגלל לחץ האדם מתקדם, הדבר דוחף אותו קדימה. אז אשאל שאלה פשוטה, זה באמת כייף להילחץ באופן תמידי...
מה עומד מאחורי קוריקולום ולדורף בבית הספר התיכון ?
...בכתה ט לומדים התלמידים עי התרכזות בשאלה - מה? על המורה לשים לב למשחק העדין בין המצאות הילד בכתה ט בהתגשמות מטראלית חזקה מאד של גופו (ההתבגרות המינית) לבין היווצרות החשיבה האבסטרקטית שאינה מטריאלית. יש כאן מתח, מאבק ולעיתים מרד. כדאי שהקוריקולום ישקף את המאבק הפנימי הזה לתלמידים באמצעות תופעות חיצוניות. (פיזיקה, חום מול קור, כימיה, התפשטות והתכווצות גזים, היסטוריה, הקונפליקטים ומהפכות בצרפת, רוסיה וארהב, בגג, לוחות טקטוניים). התלמידים מתרגלים נקודת מבט של הסתכלות מדוייקת על תופעות במציאות. במדעי
תענית עשרה בטבת משמעותה, ולימינו
...עשרה בטבת יום בו תורגמה התורה ליוונית. תרגום התורה ליוונית נמנה כאחת הסיבות לתענית י בטבת. הגמ מספרת שבימי תלמי, תלמי השני, המלך (246-285) אסף 72 זקנים וציווה עליהם לתרגם לו את התורה ליוונית. הדבר היה ביום ח בטבת, הגמ מספרת שבמשך ג ימים חשך העולם, היינו עד ליום י בטבת אשר נקבע מאוחר יותר כיום תענית. מה משמעות תרגום התורה ליוונית ומדוע נקבע ארוע זה כיום תענית? באותה תקופה נראה תרגום התורה ליוונית, כדבר חיובי, עדיין לא הבינו את משמעות האסון בתרגום זה. באותם ימים של התרבות ההלניסטית, תרבות זו התייחדה...
וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך
...עליך ויראו ממך כי - הנה אויביך, יהמיון, ומשנאיך, נשאו ראש. על - עמך, יערימו סוד, ויתיעצו, על - צפוניך. אמרו - לכו, ונכחידם מגוי, ולא - יזכר שם - ישראל עוד אומות העולם או דוד המלך, אויביך נשאו ראש, זאת כיוון שקיים בך צפוניך. אומות העולם מכירים בהיותינו העם הנבחר עם סגולה, האומות, אויביך יודעים את סגולת עם ישראל, סגולתינו, יותר משאנו מכירים בה. אומות העולם מחכים ומשתוקקים לגילוי שכינת הקבה בעולמו. גילוי השכינה בעולם מוטל על עם ישראל, עלינו. לאורך שנות ההיסטוריה, השנים בהם גלינו מעל ארצנו ונתרחקנו...
אני חושב, אני רוצה, אני רואה
...אני חושב, מה הפעולה שאני עושה כדי לחשוב? בפועל שבדקתי ראיתי שכלל אינני עושה פעולה אלא מתבונן במחשבות שעולות לי בראש, או רואה את המחשבות אבל פרט לזה אינני זוכר שתכננתי את המחשבה. כלומר הפעולה חושב מורה על הסתכלות על מחשבות ולא על ייצור מחשבות. ככה גם לגבי חשיבה זו מילה שמתארת ראיה, אך לא שום פעולה... אפשר לשאול אם אני הוא החושב, האם אני יכול לעצור את המחשבות? האם אני יכול באמצע החשיבה לא לחשוב את מה שאני חושב? התשובה היא לא. ומכאן נניח שיש חשיבה עדיין היא איננה ברשותי שכן אינני יכול לעצור אותה.....
עיסוי תאילנדי - רקע תרבותי והיסטורי
...תרבותי והיסטורי העיסוי התאילנדי הוא עבודת תרפיית הגוף העתיקה של העם התאי. במקורו משורשים סינים - הודים, העיסוי הינו חלק של אומנוית הריפוי המסורתיות של ממלכת סיאם הקדומה. עקרונות הטיפול שותפים עם אומנויות ריפוי אסיאתיות אחרות, אך העיסוי התאילנדי מתמקד בתנועת הדם בקווים המיו - פאסיים ונקודות אקופרסורה. כדי להבין את קרבתו של העם התאי לתרפיה זו, יש לדעת כי מאז תקופת איוטאייה (המאה ה14) עד ימינו אנו, קיימת מחלקת עיסוי רשמית במשרד הבריאות הממשלתי. בקרבות האגרוף התאילנדי (Muay Thai), מקבלים המתאגרפים חלקים...
סקס, יחסי מין, עליסה בארץ הפלאות, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה
...להביא ילדים לעולם, רצון לקבל רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: סקס, יחסי מין, עליסה בארץ הפלאות, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה. שאלה: מה המטרה של המין? אליעד: מה המטרה של כל דבר? מה זה שונה מכל דבר אחר? שאלה: למה מין מעניין? אליעד: כל דבר בעולם מעניין, בגלל החוויה שיש בו. מה שבאמת מעניין את האדם, זה ליהנות. במין יש יותר הנאה, מאשר בדברים אחרים. ולא כולם, למשל ילדים קטנים לא נהנים מזה. בגיל מסוים כשהאדם מתחיל...
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 3
...(aha vimokkh) 3.33 אננדה, ישנן שמונה חירויות. [43] אילו הן? (1) בהיותו בעל צורה, אדם רואה צורה. זוהי הראשונה. (2) מבלי לתפוס צורה חומרית בעצמו, אדם רואה אותן חיצונית. זוהי השניה. (3) במחשבה: זה יפה, אדם ממוקד בזה. זוהי השלישית. (4) בהתעלות מעבר לכל תפיסה של חומר... במחשבה: המרחב אינסופי, אדם נכנס ושוהה בבסיס מרחב אינסופי. זוהי הרביעית. (5) בהתעלות מעבר לבסיס מרחב אינסופי, במחשבה ההכרה אינסופית, אדם נכנס ושוהה בבסיס הכרה אינסופית. זוהי החמישית. (6) בהתעלות מעבר לבסיס הכרה אינסופית, במחשבה אין דבר...
השילוב בין רוחניות לחומריות
...בין רוחניות לחומריות בעקרונותיה של שיטת הפשטות שבאושר על ידי כוחו של תת המודע מונח היסוד הבסיסי הבא: גרם אחד של אושר רוחני הוא שווה ערך לטון אחד של אושר חומרי. מדוע? אושר חומרי סופו להיגמר, אושר רוחני לא נמדד ולכן אין לו סוף. בחומריות האושר הוא יש מיש - אם יש לי אני מאושר - אם יש לי כסף אני מאושר, אם יש לי מעמד חברתי גבוה אני נחשב ואז אני מאושר, אם יש לי רכב מפואר אני מאושר. ברוחניות האושר הוא יש מאין - האושר כבר קיים ואני לא צריך כלים חומריים כדי למדוד אותו. אושר רוחני הוא כזה שבו אני מעריך את...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דינאמיקה קבוצתית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: דינאמיקה קבוצתית, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דינאמיקה קבוצתית, איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לנוער, מנטורינג, מאמן אישי בתל אביב בנושא דינאמיקה קבוצתית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3125 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 14:59:20 - wesi4