ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמון מלא ✔אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים ✔מקצוע האימון אימון - על כל תחומיו, הוא מקצוע שמהותו מומחיות בניהול תהליך שינוי... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
מקצוע האימון

אימון - על כל תחומיו, הוא מקצוע שמהותו מומחיות בניהול תהליך שינוי משמעותי ובר - קיימא. התהליך מוגדר בזמן, והוא מושתת על מערכת יחסים מקצועית, ועל בסיס של פתיחות ושל אמון בין המתאמן למאמן. האימון ממוקד תוצאה מעשית, ועיקרו הנחיית המתאמן למימוש עצמי מיטבי ולהשגת היעדים המבוקשים על ידו - בהתאם לערכיו, לשאיפותיו ולכישרונותיו. תהליך האימון מאפשר למתאמן להכיר בעוצמותיו ובדפוסי המחשבה המנהלים אותו, וכן ליצור רעיונות ותפיסות לקידום השגת מטרתו. המאמן יוצר מרחב שבו המתאמן יכול לעצב את חזונו בתחומים אותם בחר לקדם, ולפעול להגשמתו.

האתיקה של המקצוע

תהליך האימון מטבעו, מביא לחשיפה אישית של המתאמן ועל כן נדרש אמון מלא של המתאמן במאמן.

הקוד האתי נועד למסד מערכת של יחסי אמון במאמנים ובמקצוע האימון.

הקוד האתי משמש תעודת זהות נורמטיבית למקצוע האימון ומאפשר מעבר מתפיסה אינטואיטיבית אישית לתפיסה מוסכמת של אחריות וכללי התנהגות להם מחויבים המאמנים.

הקוד האתי וייעודיו

הקוד האתי הוא מערכת ערכים, כללים ועקרונות מנחים שייעודם:

* לקבוע נורמות של התנהגות במקצוע האימון.

* להוות קו מנחה להתנהגות המאמנים בארץ.

* להוות כלי לקבלת החלטות הקשורות למהלך האימון.

* לתת למתאמן מידע על כללי ההתנהגות האתיים הנדרשים ממאמן ולהגן עליו.

החלת הקוד האתי

הקוד האתי חל על כל חברי לשכת המאמנים.

על חברי הלשכה לחתום על הצהרת מחויבות לקוד האתי.

הערכים והעקרונות המנחים לקוד האתי

הקוד האתי נובע מהעקרונות המפורטים בהמשך.

אלו הם עקרונות בסיסיים המהווים את אבני היסוד של האימון.

העקרונות מאפשרים החלה של הקוד האתי על כלל המאמנים, ללא קשר לאופי ולשיטת האימון.

המאמנים יעשו כל שביכולתם לשמור על הערכים והעקרונות שבמסמך זה, וכתוצאה מכך ישמרו ויקדמו את ערך מקצוע האימון.

הצהרה כללית

חוקי המדינה קודמים לכללי הקוד האתי של המאמנים.

לכן, ישמרו המאמנים, בעבודתם ובחייהם האישיים, על קיום חוקי המדינה.

1. כבוד האדם

המאמנים רואים את כבוד ואהבת האדם כערך מרכזי.

הבסיס להתנהגותם יהיה כיבוד השונות של כל מתאמן. ולכן, בעבודתם פועלים המאמנים מתוך שמירה על כבודם וערכיהם של המתאמנים.

2. יושרה

המאמנים רואים ביושרה בסיס חיוני לעבודתם ולהתנהגותם.

בעבודתם פועלים המאמנים ביושר, כנות, והגינות מתוף מודעות לכוח ולהשפעה שמערכת היחסים המקצועית מקנה להם.

3. מקצועיות

בעבודתם, ישאפו המאמנים לפעול על פי סטנדרטים גבוהים של ידע ומיומנות מקצועית, מתוך הכרה ברב גוניות המקצוע, בגבולותיהם, יכולותיהם, ניסיונם המקצועי ולקיחת אחריות אישית לעשייה המקצועית.

בעבודתם, יפעלו המאמנים לקידום רווחתם של המתאמנים על פי שיקולים מקצועיים.

הקוד האתי - מטרות וכללי התנהגות

1. כבוד האדם

א. מטרות

1. לטפח סביבת אימון המאפשרת למתאמן להפיק את המרב מתהליך האימון.

2. כיבוד הזכות לסודיות ופרטיות של המתאמנים ושל עמיתים למקצוע.

3. אי שימוש לרעה בכוחו וסמכותו של המאמן ביחסיו עם המתאמן.

ב. כללי התנהגות

1. מאמן יפעל תוך גילוי דאגה, אמפתיה, רגישות, הקשבה והבנה לצרכי המתאמן.

2. מאמן יפעל תוך הקפדה על טיפוח כישורי המתאמן והצורך שלו במימוש עצמי.

3. מאמן יכבד את זכות המתאמן להחזיק בערכים, בגישות ובדיעות השונות משלו ולכבד ערכים וגישות אלו.

4. מאמן ישאף לשמש דוגמה אישית וינהג בכבוד ובאיכפתיות.

5. בתחילת הקשר, יבהיר המאמן ללקוחותיו את כללי שמירת הסודיות שלקח על עצמו.

6. כל התיעצות עם גורמים חיצוניים תעשה ללא חשיפת זהות הלקוח אלא אם התקבלה הסכמה של הלקוח.

7. מאמן לא יחשוף מידע על מתאמנים בכלי התקשורת ללא הסכמה בכתב של המתאמן.

8. מאמן לא יחשוף פרטים של לקוחותיו כממליצים או לכל צורך אחר ללא קבלת הסכמתם בכתב.

9. מאמן המשתמש בשירותי סופרוויזר, חייב לקבל בתחילת תהליך ההתקשרות עם המתאמן, את הסכמת המתאמן לחשיפת עניינו.

10. בכל התייעצות מקצועית בין מאמנים בסוגיות של אימון, לא יחשוף המאמן את זהות המתאמן ואף ימזער עד כדי מינימום את שאר הפרטים המזהים של המתאמן.

11. מידע על מתאמנים שיתקבל בשיחות בין מאמנים לא ייחשף.

12. בכל מקרה בו יחתום המתאמן על הסכמתו לויתור על פרטיות וסודיות, על המאמן לבדוק שהויתור הינו בהסכמה מדעת (הסכמה מדעת היא הסכמה שניתנת לאחר קבלת מידע שמאפשר שיקול דעת).

13. ויתור כנזכר בסעיף 12 יהיה חד פעמי ולמטרה ספציפית בלבד.

14. מאמן השוקל השתתפותו בתהליך אימוני בשידור פומבי יוודא שהתנאים הבאים יתקיימו:

השידור יהיה מוקלט (לא שידור חי).

ההקלטה תעבור עריכה לפני השידור.

המתאמנים חייבים לצפות בהקלטה הערוכה טרם שידורה ולאשר הסכמתם בכתב לשידור ולויתור על הפרטיות והסודיות שלהם בכפוף לשינויים שהם מבקשים.

המשתתפים והנזכרים בהקלטה יאשרו את השידור ואת הויתור על הפרטיות והסודיות שלהם בכתב.

15. מאמן המשתתף בתהליך אימוני בשידור כנזכר בסעיף 14 יבדוק שגם הגוף האחראי לשידור שבידיו המידע לא יוכל לחשוף כל מידע על המתאמנים ו/או הנזכרים בכתבה מלבד השידור עצמו.

16. מאמן הרוצה להקליט או לצלם מפגש אימון עם מתאמן יעשה זאת רק אם:

הדבר נדרש לצרכי תהליך האימון ו/או לצורך למידה של המאמן.

המאמן יידע מראש את המתאמן בשימוש הספציפי שיעשה בהקלטה.

התקבל אישור מפורש לכך מראש מהמתאמן (אין להקליט או לצלם ללא ידיעת המתאמן).

באחריות המאמן לבדוק כי ההקלטות לא יועברו ולא יוצגו בפני איש מלבד המיועדים שאושרו לצפיה / האזנה וכי לא יעשה בהם כל שימוש אחר.

17. מאמן ינקוט באמצעי הזהירות הדרושים לשמירה על מידע אישי של לקוחותיו שהצטבר במהלך האימון.

18. שמירת הפרטיות והסודיות תעשה גם לאחר סיום הקשר עם הלקוח.

19. מאמן לא יתנהג עם המתאמנים באופן מטריד או משפיל.

20. מאמן יפעל במגעיו עם מאמנים אחרים ליצירת יחסים של הבנה וכבוד הדדי.

21. מאמן לא יקיים יחסי מין עם מתאמנים שלו במהלך תקופת האימון.

22. מאמן לא ישתמש לרעה בכוחו או בהשפעתו מתוקף תפקידו כלפי המתאמן, להשגת תועלת אישית שאינה בתחום תפקידו המקצועי.

2. יושרה

א. מטרות

1. יצירת הלימה בין הצגת המאמן את עצמו לבין יכולותיו והכשרתו.

2. לקיחת אחריות אישית ומקצועית לפתרון מצבים מורכבים של יחסי מאמן - מתאמן.

3. מניעת שימוש לרעה ביחסי מאמן - מתאמן.

ב. כללי התנהגות

1. מאמן יצהיר אמת בלבד בכל הנוגע להשכלתו ונסיונו הכללי והמקצועי. באופן הצגתם לא תהיה משום הטעיה.

2. מאמן יסכם מראש עם המתאמן את תנאי ההתקשרות.

3. מאמן ייקח על עצמו תהליכי אימון תואמים להכשרתו, יכולתו וכישוריו.

4. מאמן לא יפעל מתוך ניגוד אינטרסים לתהליך האימון וללקוח ספציפי. במקרה ונוצר ניגוד אינטרסים, יבהיר המאמן את המצב למתאמן, והמשך התהליך יקבע על פי שיקול דעת משותף.

5. נאמנות כפולה היא מצב שלמאמן ולמתאמן יש קשר מקצועי / עסקי או אחר בנוסף לקשר מאמן - מתאמן. במצב זה שעלול לפגוע בתהליך האימון, יחליט המאמן האם לקיים את התהליך. אם יחליט המאמן שיש באפשרותו לקיים את התהליך, יבהיר המאמן את מורכבות המצב למתאמן ואת עמדתו, ויחד יחליטו האם לקיים את תהליך האימון.

6. במצב בו מתאמן משתמש לרעה בקשר עם המאמן, יפסיק המאמן את תהליך האימון לאחר שיידע את המתאמן על כך.

7. מאמן יפסיק תהליך אימון שלפי דעתו המיקצועית, אינו מקדם את המתאמן.

3. מקצועיות

א. מטרות

1. שיפור מתמיד של יכולות מקצועיות.

2. קידום המתאמן ורווחתו בדרך של שיתוף פעולה והתייעצות עם גורמים מקצועיים נוספים.

3. זהוי והבנה של גורמים משפיעים, של גבולות בקשרי אימון ושל ישום נכון של מחויבויות המאמן.

4. זיהוי מצבים בהם יש לשקול הפסקת תהליך האימון ונקיטת דרכי פעולה.

ב. כללי התנהגות

1. מאמן יפעל לשפר באופן מתמיד את היכולת, הידע, המודעות העצמית והמיומנות המקצועית שלו.

2. מאמן יציג תעודות הסמכה והכשרה מקצועית על פי בקשת הלקוח.

3. כאשר הדבר נידרש מבחינה מקצועית, ישתף המאמן פעולה עם בעלי מקצוע אחרים במטרה לשרת את הלקוח בצורה מיטבית, וזאת תוך שמירה על כללי הסודיות.

4. תהליך אימוני במקביל לתהליך טיפול פסיכולוגי / פסיכיאטרי / אחר: על המאמן לברר האם המתאמן נמצא בתהליך של טיפול פסיכולוגי / פסיכיאטרי במקביל לתהליך האימון. אם כן, המאמן ינקוט בפעולות שמטרתן לוודא שהתהליכים במקביל של טיפול ואימון אישי לא יסבו נזק למתאמן. המאמן יסביר זאת למתאמן וידרוש ממנו לידע את המטפל על כוונתו להתחיל תהליך אימון אישי ולקבל את ברכתו.

5. מאמן לא יקיים תהליך אימון אם יש חשש לנזק למתאמן כתוצאה מהתהליכים המקבילים.

6. במצב בו המתאמן עלול להינזק כתוצאה מתהליך האימון, המאמן ינסה למצוא פתרון לבעיה שנוצרה. אם לא ימצא פתרון כזה, ישקול המאמן את הפסקת התהליך.

7. כאשר מאמן מחליט להפסיק תהליך אימון לפני סיומו, יבהיר המאמן למתאמן את הסיבות להחלטתו.

8. מאמן שמפסיק תהליך אימון לפני סיומו עקב נסיבות אישיות של המאמן, יעשה מאמץ למצוא פתרון שיתאים למתאמן.

9. מאמן יפעל להפסקת תהליך אימון שנוצרו בו יחסי תלות של המתאמן במאמן.
פסיכיאטרים הסמכה לטפל במחלות נפש חרמנית שמירת סודות מחשבה אופי טיפול בהפרעה פסיכיאטרית מחשבות הפרעה נפשית כללי התנהגות אימון אימון אישי אימונים להתאמן
שאלה של כוונה...
... שעובר דרכו והוא מתחבר לחוכמה האלוהית ונותן לאלוהות ליצור דרכו. זהו שלב של אמון מלא ביקום, בעצמנו, באלוהות. בשלב הרביעי והגבוה מכולם, האדם חווה את האיחוד בינו לבין כל היש. כפי שציינתי קודם: בדרך הצמיחה אנו ...
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 4
... את המקומות האלו. וכל מי שימות בזמן שהוא עושה את המסעות הללו אל מקומות מכובדים אלו עם אמון מלא, בהתפרקות גופו, לאחר המוות הוא יוולד בעולם שמיימי. שאלותיו של ...
עמק האלה - מלחמת דויד בגוליית
... מתוקף ויתור של החיילים המשרתים בהם על חיוניותם הפנימית, ומסירתה למנגנון בדמות אמון מלא ועיוור בו, דרך במפקדיו והפקודות שהם משמיעים. חיילים נדרשים להעביר את עוצמתם הפנימית המבוטאת בעיקר ביכולתם לקבל החלטות ולהפעיל שיפוט ...
מסלול הזהב בחיי נישואין חלק א'
... הזהב בחיי נישואין חלק א תקציר המאמר: איך יוצרים חיי נישואין בריאים? מהו המתכון לאהבה עולמית בין בעל לאשתו? מהי הדרך ליצירת אמון מלא בין בעל לאשתו ובין אשה לבעלה? האם ניתן להתאהב בבן ת הזוג כל יום מחדש? במדריך זה תוכלו לקבל תשובות לשאלות אלה ולשאלות רבות אחרות. לאחר ...
הבנה - האשליה של הבנה
... כך אין פחד שיוצר הגנות, כך אין מאמץ להחזיק או לשמר שום דבר, כך אין שום חיפוש אחריי שום דבר ואין חשש שמה לא נמצא את מה שאנחנו מחפשים. כך ישנה הרפיה וישנו שחרור, כך ישנו מקום למנוחה ולאמון מלא שמה שאמיתי לא יכול להעלם או להילקח מאיתנו ואינו יכול ...
אימון אישי על מאמן אישי ומאמן אישי
... אישי. אם אין בין המתאמן לבין אותו מאמן אישי יחסים של התמסרות טוטאלית ואמון מלא אחד בשני ובתהליך המשותף, האימון לא יהיה במיטבו. לסמוך על מאמן אישי מצד אחד, מאמן אישי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אמון מלא, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: אמון מלא, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להראות שעשיתי שינוי ראפור והשפעה ללמוד מהניסיון לנהל את הזמן אלוהים לא ברא את העולם האני הקטן פחד להתאהב ולהיפגע פחדים וחרדות להיות חסר ביטחון עצמי לשפר דימוי עצמי אוהב דווקא אותה לגרום למישהו לא לאהוב משהו איך להיות מאושר לבד בלי ילדים? אושר שקרי טוב בלי סקס איך לשכנע אקס? קבלת החלטות מתוך נפרדות החלטות בקריירה התמודדות עם כאבים איך להתמודד עם חרם בבתי ספר? איך להשיג הצלחה? יותר מידי מוטיבציה עומס מכירות איך לנהל משא ומתן על שכר? ילדים רגישים איך לא להרגיל ילד להרגלים רעים? יאוש רוחני תת המודע הפרעות כאב להיות אלוהים ושיגעון גדלות מחשבות על האקסית פרידה מהאקסית מה גורם לכפיפה בגב העליון? מתאמן פאוורליפטינג בעיה של אלוהים הוא גם רק אלוהים הארה של מורים רוחניים סוף המסע אל ההארה להיות אלוהים ולשתף אחרים רצון להיות אלוהים למשוך אליך כסף הכנסה פסיבית מעסק איך לדעת מהי מטרת החיים? משמעות החיים לא ליצור עוגן שלילי איך לשתול מחשבות שליליות? הגדרה של בחירה חופשית הידיעה והבחירה איך לפרש סימן מהיקום? איך העולם מתנהל? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לדיאטה, אימון אישי לנוער, קואצ'ר בתחום אמון מלא - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 06_09_2025 השעה 06:39:00 - wesi4