ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אימון ✔מאמן ומתאמן ומה שביניהם - יחסי מאמן ומתאמן ✔את ניתוח והבנת היחסים בין מאמן למתאמן אני מבססת על - פי התאוריה והספר של ד"ר......
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מאמן ומתאמן ומה שביניהם - יחסי מאמן ומתאמן
את ניתוח והבנת היחסים בין מאמן למתאמן אני מבססת על - פי התאוריה והספר של ד"ר תומס א. הריס, "אני בסדר - אתה בסדר".

לדעתי מערכת היחסים בין מאמן למתאמן צריכה להיות של בוגר - בוגר, מתוך הבנת הטיפוסים האחרים קרי: הורה, ילד. וכדי להבין את מהות היחסים המבוססת על בוגר - בוגר יש צורך להסביר את שלושת המצבים: הורה, ילד, בוגר.

חשוב לציין ששלושת המרכיבים הללו קיימים בכל בני האדם. שלושת צורות האישיות אינן תפקידים שהאדם לוקח על עצמו אלא מציאויות פסיכולוגיות ממשיות. אלה מציאויות של תודעה. לאחר הבנת מצבים אלה נראה כיצד ניתן ליישם מערכת יחסים בין מאמן למתאמן, שנובעת ממצב תודעה של בוגר - בוגר. מערכת יחסים זו היא הנכונה, הטובה והמתאימה ביותר לתהליך האימון.

שלושת המצבים: ילד, הורה בוגר

מצב תודעה של הילד

בשנים הראשונות הילד הוא קטן ותלוי. אין לו מילים שיכולות להביע מובנים. הילד אינו יודע להעריך מבט קשה, ולכן מבט קשה לעברו יוצר בהכרח הרגשה קשה המתווספת למאגר הנתונים שבאמתחתו על עצמו "שוב פעם אני אשם".

במהלך השנים האלה של חוסר ישע הילד ניצב בפני אינספור דרישות טוטליות ובלתי מתפשרות כגון: לרוקן את שלפוחיתו ומעיו. יש תביעה מתמדת מהסביבה - ובייחוד ההורים לדחות הנאות ראשוניות. הנאות אשר הן עבורו תיגמול חיצוני - אישור, תמיכה וליטוף.

רגשות עצמיים שליליים הם תוצר לוואי ראשי של התהליך המתסכל של השתלבות בחברה. על בסיס רגשות אלה מסיק האדם הקטן מוקדם בחייו - אני לא בסדר. מסקנה זאת נקלטת לצמיתות במוח ואי אפשר למחוק אותה לעולם.

בילד יש גם מאגר של נתונים חיוביים - יצירתיות, סקרנות, רצון לחקור ולדעת, דחף לגעת ולהרגיש ולחוות, ראשוניות של גילוי, הכוח לעשות עוד ועוד דברים. כיוון שרגשות החדווה נקלטים כל העת, הם יוצרים משקל נגד לרגשות השליליים. וכנגד מטען הלא בסדר, קיים הבסדר. עם זאת הרגשת הלא בסדר היא חזקה יותר מהרגשת הבסדר. כך נוכל לומר בביטחון שבכל אחד קיים ילד לא בסדר.

מצב תודעה של הורה

ההורה הוא מאגר הקלטות ענק של אירועים חיצוניים שנכפו או נתקבלו ללא ערעור, בלי ביקורת ובלי עריכה, ונקלטו במוחו של הילד קודם היציאה מהבית למסגרות חברתיות - גן ילדים, בי"ס וכד'. כיוון שההקלטות המשמעותיות ביותר הן אלה של שסיפקו ההורים או ממלאי מקומם. כל הדברים שהילד ראה את הוריו עושים, כל דבר ששמע אותם אומרים מוקלט. כמו כן, בנוסף להורים הפיסיים קיימים עוד מקורות לנתוני הורה: תוכניות טלויזיה, התנהגותם של אחים גדולים, ושאר דמויות סמכות. בסדרת ההקלטות האלה יש הרבה לאווים כלפי הפעוט - צעקה, חבטה על היד, וגערה. בהורה מוקלטים גם מבטי שמחה של אב גאה, וקריאות שמחה של אם מאושרת.

מכשיר ההקלטה פועל ללא הרף, ולהקלטות אלה יש השפעה רבת עוצמה על מהלך החיים. ההשמעה היא לעיתים מלטפת, לעיתים מפנקת, לעיתים מתירנית, אך תכופות מכל מאיימת ומטילה איסורים.

מצב תודעה של בוגר

הילד מגיל 10 חודשים מתבונן ובודק דברים. הוא מגלה שהוא יכול לעשות לבד דברים הקשורים להכרותו שלו עם העולם, ומתוך מחשבה שלו. הרגשת היכולת העצמית הזאת הינה תחילת הבוגר. הבוגר מפתח מושגים נלמדים על החיים, על בסיס איסוף נתונים וניתוחם.

הבוגר עסוק רוב זמנו בהפיכת גירויים למערכות מידע ואז ניתוח מידע זה ועיבודו על בסיס נסיון קודם. הבוגר שונה מההורה הפועל בנוקשות ומבקש לכפות כללים, וגם מהילד הנוטה לתגובות פזיזות. באמצעות הבוגר יכול האדם לעמוד על ההבדלים בין החיים כפי שחיי אותם, רצה אותם או יצר אותם בדמיונו (ילד), החיים כפי שהוצגו בפניו (הורה), לבין החיים כשם שהוא בוחן אותם ולומד אותם בכוחות עצמו (בוגר).

הבוגר הוא כלי לעיבוד נתונים המפיק החלטות לאחר בדיקת המידע הבא משלושת המקורות - ילד, הורה ונתונים שהבוגר עצמו אסף ואוסף.

על הבוגר לבחון את אמיתות נתוני ההורה ואת התאמתם לצורכי ההווה, ואז לקבלם או לדחותם. כמו כן עליו לברר את נתוני הילד, לברר אם הרגשות שבו מתאימים, ואם אינם רגשות הבאים בתגובה לנתונים אחראיים של ההורה. מטרת הבדיקה אינה לחסל את ההורה או את הילד, אלא לגשת בצורה חופשית לגופי הידע האלה ולבחון אותם. אימות נתוני הורה אינו מוחק את הקלטת הלא בסדר בילד.

תפקיד נוסף של הבוגר הוא הערכת הסתברויות. תפקיד זה התפתחותו איטית. היכולת להעריך הסתברויות עשויה להשתפר באמצעות מאמצים מודעים. כשריר בגוף, הבוגר מפתח את יעילותו באמצעות אימון והפעלה. אם הבוגר ער לקשיים אפשריים, ביכולתו גם להמציא

פתרונות מבעוד מועד לאותם קשיים, אם וכאשר הם מתעוררים. עם זאת, בנקודות מסוימות של לחץ מתחיל כל בוגר לזייף, הרגשות משתלטים עליו, והתגובות הופכות בלתי נאותות. הגבולות בין ילד הורה ובוגר לא תמיד ברורים.

4 מצבי חיים

כתוצאה משלושת מצב התודעה הללו נוצרים 4 מצבי חיים. מצבי חיים אלה מתארים את סוגי התקשורת והיחסים שאנו יוצרים עם בני אדם.

1. אני לא בסדר - אתה בסדר

זאת העמדה הנפוצה שמכוחה מצליחים או נכשלים חייהם של בני אדם. בעמדה הראשונה האדם מרגיש נתון לחסדי אחרים. יש לו צורך רב בקבלת ליטוף, או בהכרה בקיומו. הבוגר שואל את עצמו מה אני יכול לעשות כדי לקבל את הליטוף מאלה שהם בסדר?

2. אני לא בסדר - אתה לא בסדר

עמדה זאת נוצרת אחרי השנה הראשונה לחיי התינוק. אם בשנה הראשונה היתה נחמה מסוימת עתה הוא נותר בלא דבר. אם מצב של נטישה וקשיים נמשך בלי הפוגה במהלך השנה השניה מחליט הילד - אני לא בסדר - אתה לא בסדר. אדם זה יחיל את הלא בסדר על כל בני האדם, וכל ליטוף שלהם נדחה. אין בכוח נסיונות חדשים למוטט עמדה זו.

3. אני בסדר - אתה לא בסדר

ילד שהוריו מתאכזרים אליו במשך תקופה ארוכה דיה, לאחר שבחר בעמדה הראשונה, מחליף עמדה ופונה להחלטה אני בסדר - אתה לא בסדר. עמדה זאת מצילה את חייו של הילד החבול. הילד התנסה בטיפול קשוח, אך הוא יודע שהוא נשאר בחיים, הוא אינו מוכן להכנע וכשהוא גדל הוא מתחיל להכות בחזרה.

4. אני בסדר - אתה בסדר

3 העמדות הראשונות הן תוצאה של עיבוד נתונים בלתי מילולי של הבוגר שבאדם הקטן. הן בלתי מודעות כיוון שנוצרו בתקופה מוקדמת מאוד, עד סוף שנת החיים השלישית. 3 העמדות הראשונות מבוססות על רגשות ורשמים על סמך נתונים של ילד והורה. העמדה הרביעית מבוססת על מחשבה, אמונה וניתוח.

מן הילדות אנו גדלים עם חוויות ונסיון של ילד והורה שאי אפשר למחוק אותן. מה אם כן תקוותנו לשינוי? איך נוכל לשחרר את עצמנו מקרסי העבר?

היחסים הנוצרים בין מאמן למתאמן - מה תפקיד של המאמן? ואיך מתאפשר השינוי?

מטרת תהליך האימון היא לאסוף מספיק הקלטות בסדר. הקלטות של בסדר תהיינה כתוצאה מהצלחה = תוצאות. הצלחה תהיה כאשר נעשית בחירה של פעולות הגיוניות המתוכננות על - ידי הבוגר ולא על - ידי הילד או ההורה. איננו יכולים למחוק את ההקלטה של הלא בסדר, אך אנו יכולים להחליש את עוצמתה או להפסיק את השמעתה.

המאמן פועל בתהליך האימון מהמצב של בוגר. כאמור, לבוגר יש 2 תפקידים מרכזיים:

1. איסוף נתונים, בדיקת המידע וניתוח מידע, ואז להחליט אם הם נכונים.

2. הערכת הסתברויות, ובהתאם להן להחליט על פתרונות. השאיפה והמטרה היא שגם המתאמן יפעל ממצב זה. הוא יוצר עם המתאמן שלו יחסים המבוססים על העמדה אני בסדר - אתה בסדר. יצירת יחסים זו מתאפשרת כאשר המאמן מודע ומזהה את ה - ילד, הורה ובוגר אצל המתאמן שלו.

בתהליך האימון המאמן מזהה יחד עם המתאמן את פגיעותו ופחדיו של המתאמן - הילד שבו. הוא מזהה עם המתאמן את ההורה שבו, את השתלטנות, ציוויו, עמדותיו הנוקשות, ודרכיו העיקריות להבעת ביקורתו.

להלן מספר מאפיינים גופניים ומילוליים שבאמצעותם יוכל המאמן לזהות את החלקים של ילד, הורה ובוגר במתאמן.

מצב ילד: המאפיין ילד הוא התפרצויות רגשיות, כתפיים נפולות, עיניים מושפלות והתגרות. ביטויים כגון: "אני יודע יותר טוב", "שלי יותר טוב". אלה משפטים שמטרתם להרשים את האחר כדי להקל על תחושת הלא בסדר.

מצב הורה: ידיים שלובות על החזה, נקישות לשון, ליטוף מישהו על הראש, הוראה באצבע. משפטים כגון: "אני בשום אופן לא אסבול את זה". והמילים "תמיד" ו"אף פעם" הן כמעט ללא יוצא מהכלל מילים של הורה. ביטויי שיפוט רבים לחיוב ולשלילה באים מן ההורה. בהיותם שופטים אחרים לא על בסיס הערכת הבוגר אלא על בסיס תגובה אוטומטית שעבר זמנה. שתי המילים: "צריך" ו"חייב" הן כמעט תמיד מילים המייצגות מצב הורה.

מצב בוגר: הבוגר נמתח קדימה כאשר הוא מקשיב, תנועות פניו קבועות והוא יודע מתי לאפשר לילד שלו הנרגש והסקרן להראות את אותותיו. אוצר המילים הבסיסי של הבוגר מורכב מהשאלות: מה? מדוע? איפה? מתי? מי? איך? מילים נוספות הן: כמה? באיזה אופן? בהשוואה, אמת, לא אמת, מורכב, אפשרי, אובייקטיבי, סביר, אני חושב, דעתי ש.. וכד'. מילים אלה מצביעות על עיבוד נתונים בוגר.

המאמן הפועל מתוך הבוגר בודק עם המתאמן נתונים שהמתאמן אסף מ - נתוני הילד, ההורה וגם מהבוגר ומנתח אותם. הוא עושה זאת בעזרת השאלות. שאלות כאלה הן: האם זה נכון? מאיפה הרעיון הזה? מהן העובדות? וכן כל יתר השאלות שהמאמן נעזר בהן.

המאמן עוזר להקשיב להקלטות הישנות, ולבחון אם לקבל אותן או לדחותן. הקלטות ישנות אלה הן הפרדיגמות אותן אנו בוחנים עם המתאמן בתהליך האימון.

המאמן מסייע למתאמן לגלות שהוא בסדר על - ידי כך שהוא מעודד אותו להתנסות במצבים המוכיחים את יכולתו ואת ערכו ואת ערך האחרים. אלה למעשה הפעולות שהמאמן דוחף את המתאמן לעשות.

דוגמה אחרת לחיזוק פעילות הבוגר אצל המתאמן היא לבחון ולהחליט על הערכים הבסיסיים שלו. לביצוע החלטות גדולות דרוש מאמץ מודע. מערכת ערכים תעזור למתאמן לקבל החלטות. כדי להחליט על מערכת הערכים צריך לפעול על - פי מצב בוגר דהיינו: לשאול את השאלה: מה הדבר החשוב? הבוגר מפתח מערכת ערכים שמקיפה את כל מערכת יחסי האנוש שלו. ביכולתו למסד ערכים עפ"י בחירה חופשית.

בעזרת איסוף נתונים מהמציאות וניתוח ההסתברויות, יוכל המתאמן לבחור כיצד לפעול ולהגיב. מטרת הניתוח היא לאפשר למתאמן את חופש הבחירה, חופש להשתנות, אם זהו רצונו, חופש לשנות את התגובות לגירויים מוכרים. בעצם כשהמתאמן פועל על - פי הבוגר שבו מתאפשר השינוי.

חשוב לציין כי, לא פחות חשוב (ואולי אפילו יותר), שגם המאמן יהיה מודע לחלקים של ילד, הורה ובוגר שלו עצמו. כי רק כך יוכל המאמן להביא את המתאמן שלו ליצירת יחסים אני בסדר - אתה בסדר. על המאמן מוטלת האחריות והחובה להמשיך לעשות חקירה ובדיקה עקשנית על עצמו, לפעול, ולחזק את הבוגר שלו עצמו, על מנת שיוכל להיות לעזר למתאמן שלו.
צורך אחים רגש שלילי תוצאות אפשרי מערכות מידע להגיב הבדלים תאוריות מצביעים החלטה אימון אימונים להתאמן מאמן אישי
סוגים של כאבים אחרי אימון, למה כואב אחרי אימון כושר? איך לא להיפצע באימון? מתיחת יתר של השריר במהלך אימון, הגדלת טווח התנועה במהלך אימון, חימום לפני אימון, מתיחות לפני אימון, מתיחות אחרי אימון, פיתוח גוף
סוגים של כאבים אחרי אימון, למה כואב אחרי אימון כושר? איך לא להיפצע באימון? מתיחת יתר של השריר במהלך אימון, הגדלת טווח התנועה במהלך אימון, חימום לפני אימון, מתיחות לפני אימון, מתיחות אחרי אימון, פיתוח גוף
... של כאבים אחרי אימון, למה כואב אחרי אימון כושר? איך לא להיפצע באימון? מתיחת יתר של השריר במהלך אימון, הגדלת טווח התנועה במהלך אימון, חימום לפני אימון, מתיחות לפני אימון, מתיחות אחרי אימון, פיתוח גוף מהם הסוגים השונים של כאבים אחרי אימון, ואיך ניתן למנוע אותם? אחד הנושאים המרכזיים שהועלו במהלך ההרצאה הוא הסוגים השונים של הכאבים שאדם עשוי לחוות לאחר אימון כושר, והדרכים להימנע מהם או להתמודד איתם. אליעד כהן מסביר ומפרט על תופעות שונות של כאב שמקורן באימון יתר, ומתן פתרונות עבור כל אחת מהן. כיצד נגרמים כאבים אחרי אימון? הכאב שנחווה אחרי אימון עשוי להיות תוצאה ממספר גורמים. אליעד פותח את הדיון בשאלה האם הכאב לאחר האימון תמיד מצביע על פציעה. הוא מסביר כי לא תמיד מדובר בכאב חמור, אלא פעמים רבות מדובר בכאב שהשריר חווה לאחר שנמצא במצב של מתיחה יתרה או עבודה אינטנסיבית מחוץ לטווח ... על מכונות או בעבודה עם משקלים שאינם שגרתיים ביום - יום, השריר עשוי להימתח מעבר לטווח התנועה הרגיל שלו, מה שגורם לכאב שמרגישים לאחר מכן. 2. כאב הנגרם מעבודת יתר: לעיתים, כאשר אדם מבצע אימון אינטנסיבי מדי, השריר עשוי להיפגע ממאמץ יתר, התוצאה היא כאב או חומציות חלב הנקראת גם חומצת חלב, שגורמת לעיתים לכאבים שיכולים להימשך מספר ימים. 3. פציעה כתוצאה מהשפעת משקל כבד מדי או חפיפות בתרגילים: אליעד מציין גם את האפשרות לפציעה כתוצאה מעומס יתר או מחוסר כיוון ותנוחה לא נכונה תוך כדי ביצוע התרגילים. מה ניתן לעשות כדי למנוע כאבים אחרי אימון? ההרצאה מציינת מספר שיטות ומדריכים שנועדו למנוע כאבים פיזיים שיכולים להתרחש אחרי אימון כושר. אליעד מציין את הצורך בהכנה מראש (חימום) והפסקות במהלך האימון: 1. חימום לפני אימון: לפני שמתחילים את האימון יש צורך בחימום נכון, שמסייע להפעיל את השרירים בצורה נכונה ולהכינם לעומס הצפוי. חימום נכון יכול למנוע חבלות מיותרות ולהפחית את הסיכון לכאב לאחר מכן. 2. מתיחות לפני ואחרי אימון: אליעד מציין את הצורך במתיחות לפני ואחרי האימון. המתיחות לפני אימון מאפשרות לשרירים להתרגל לטווחי תנועה שעתידים להיות מוערכים באימון, ובכך למנוע פציעות ומתח יתר של השרירים. המתיחות לאחר האימון מסייעות לשחרור השרירים ולעיתים אף עשויות להפחית את כאב השרירים לאחר אימון קשה. 3. חזרה על תרגילים בצורה הדרגתית: אליעד ממליץ להתחיל כל אימון במשקלים קלים יותר ולהעלות אותם בצורה הדרגתית. זה חשוב במיוחד כשעובדים עם משקלים או מכונות שלא משתמשים בהם ביום - יום. 4. הקפדה על ביצוע נכון של התרגילים: יש לשים לב לכך שהתנוחות והביצועים של כל תרגיל יהיו נכונים ומדויקים. תנועות לא נכונות יכולות להוביל לפציעות מיותרות, שהן גורם מרכזי לכאב שלאחר האימון. 5. מנוחה: מנוחה היא אחד המרכיבים החשובים בהתמודדות עם כאבים לאחר האימון. המנוחה מאפשרת לשרירים להתאושש ולהתחדש. כיצד ניתן להתמודד עם כאבים אחרי אימון? לא כל כאב לאחר ה
Abc או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר?
Abc או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר?
... או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר? מהי תוכנית האימון הטובה ביותר, ABC או Full Body Workout? אליעד כהן פותח את הנושא בדיון מפורט בשתי שיטות מרכזיות לאימון בחדר הכושר - ABC (אימון מפוצל) ו - Full Body Workout (אימון גוף מלא). הוא מתחיל בהסבר מפורט לגבי המשמעות של כל אחת מהשיטות. מהו אימון Full Body Workout? Full Body Workout, או אימון לכל הגוף, מתאפיין בכך שבכל אימון המתאמן עובד על כל קבוצות השרירים בגוף. בכל אימון, המתאמן נוגע בכל חלקי הגוף מבלי להתמקד יתר על המידה בשריר מסוים אחד. לדוגמה, גם אם מתאמן חש בכאב ברגליים באימון מסוים, הוא פשוט יוותר על הרגליים באותו יום, אך עדיין יפעל מתוך תפיסה שהוא מתאמן על כל הגוף בכל אימון. מהו אימון ABC (אימון מפוצל)? אימון ABC או אימון מפוצל, לעומת זאת, מבוסס על עיקרון חלוקת הגוף לקבוצות שרירים שונות, וכל אימון מוקדש לקבוצה מסוימת. לדוגמה: יום ראשון - רק יד קדמית. יום שני - רק יד אחורית. יום שלישי - רק גב. יום רביעי ... שישנן וריאציות שונות לפיצול זה, כמו אימון חזה ויד אחורית יחד, או גב ויד קדמית יחד, או פיצולים כמו פוש, פול, לג (תרגילי לחיצה, משיכה ורגליים). מה היתרונות של אימון ABC (פיצול)? היתרון המרכזי של שיטת ה - ABC, לפי אליעד, הוא היכולת לתת גירוי גבוה יותר לשריר מסוים בכל אימון. כאשר מתאמן מתמקד רק בשריר אחד למשך שעה וחצי של אימון, הוא יכול להגיע לרמות עומס גבוהות יותר וליצור גירוי משמעותי לשריר. אליעד מדגים את העניין בעזרת דוגמת הרתחת ... כדי להתפתח באופן מיטבי. מה החיסרון של אימון ABC (פיצול)? החיסרון בשיטה זו הוא הפער בין האימונים. בגלל הפיצול, השריר הספציפי שאומן היום יקבל את האימון הבא שלו רק אחרי שבוע או אפילו יותר. לאחר כמה ימים השריר כבר התאושש לגמרי ולא מקבל גירוי נוסף, מה ... Workout? אליעד מסביר כי היתרון בשיטת האימון לכל הגוף הוא שמירת הגירוי המתמיד על השרירים לאורך כל השבוע. בשיטת ה - Full Body Workout, המתאמן לא בהכרח ...
מהי תוכנית האימון הטובה ביותר? איזה אימון הכי מומלץ? איזה אימון הכי טוב? מהם התרגילים הכי טובים? איך לבחור תוכנית אימון? איך לבנות תוכנית אימון? איך להתאמן נכון? איך לבחור סוג אימון כושר? איך לבחור חוג כושר? איזה אימון לעשות?
מהי תוכנית האימון הטובה ביותר? איזה אימון הכי מומלץ? איזה אימון הכי טוב? מהם התרגילים הכי טובים? איך לבחור תוכנית אימון? איך לבנות תוכנית אימון? איך להתאמן נכון? איך לבחור סוג אימון כושר? איך לבחור חוג כושר? איזה אימון לעשות?
... תוכנית האימון הטובה ביותר? איזה אימון הכי מומלץ? איזה אימון הכי טוב? מהם התרגילים הכי טובים? איך לבחור תוכנית אימון? איך לבנות תוכנית אימון? איך להתאמן נכון? איך לבחור סוג אימון כושר? איך לבחור חוג כושר? איזה אימון לעשות? איך לבחור את תוכנית האימון הטובה ביותר עבורך? כאשר מדברים על תוכניות אימון, אנשים מתלבטים באיזו תוכנית לבחור ומה הכי נכון להם. ישנן תוכניות אימון רבות, כמו פיתוח גוף (בודי בילדינג), קרוספיט, פאוורליפטינג (Powerlifting), אימוני כוח שונים, Street Workout ועוד סוגים רבים. אליעד כהן מסביר כי יש להבחין בין שני מצבים עיקריים: תוכנית אימון הנבנית עבורך מראש על ידי מאמן כושר, שבה המאמן נותן רשימה מפורטת של תרגילים, מספר חזרות ומשקלים לביצוע. אימון אישי עם מאמן כושר, שבו המאמן מלווה ומכוון אותך באופן אישי במהלך האימון עצמו, מבלי לתת תוכנית מוגדרת מראש. אך השאלה המרכזית היא איך לדעת אם תוכנית האימון טובה עבורך, ובפרט - האם היא אידיאלית לך. האם כאב ועייפות מעידים על תוכנית אימון טובה? אליעד מדגיש שהרגשת כאב לאחר האימון לא בהכרח מעידה שהאימון היה טוב או יעיל. אם תכה את עצמך עם פטיש, גם כן תרגיש כאב - אבל זה לא הופך את הפעולה הזאת למועילה. אפילו ירידה במשקל אינה מעידה בהכרח על איכות האימון, משום שייתכן שיש דרכים טובות ויעילות יותר להגיע לאותה תוצאה. לכן, כדי להעריך נכונה תוכנית אימון, אתה חייב להציב מטרה ברורה: להבין בדיוק מה אתה רוצה להשיג מהאימון, ואז לבחור תוכנית בהתאם. לדוגמה, אם המטרה היא להצליח להרים משקל כבד בתרגיל סקוואט - אז תבחר תוכנית אימון הממוקדת בסקוואט. אם המטרה היא להיות מסוגל לעשות סלטה באוויר, לך לתוכנית שמתמחה באקרובטיקה. אם ברצונך להיות גמיש, תתמקד באימוני גמישות. מה החשיבות של אימון כלל - גופי וכיצד לבדוק זאת? בהנחה שאתה רוצה גוף בריא וחזק באופן כללי, אליעד מסביר שחשוב לבדוק שתוכנית האימון שלך עובדת על כל השרירים בגוף. ישנן תוכניות רבות ...
מוטיבציה לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים
מוטיבציה לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים
... לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים מהו פחד מכישלון עסקי ואיך להתמודד איתו? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר את הסיבה העיקרית ... להפוך פיתוח עסק לפשוט? מהם היתרונות והחסרונות בפיתוח עסק? אימון עסקי למנהלים אימון אישי להקמת עסק מה באמת עוצר אותנו מלפתח את העסק שלנו? הסיבה העיקרית שבגללה אנשים מתקשים לפתח את העסק שלהם, ... להפוך פיתוח עסק לפשוט? מהם היתרונות והחסרונות בפיתוח עסק? אימון עסקי למנהלים אימון אישי להקמת עסק ...
אימון סימטרי או אימון אסימטרי, אימון חד צדי או אימון דו צדי, אימון unilateral, תרגילים סימטריים, תרגילים אסימטריים, קשר שריר מחשבה, איך לשמור על סימטריה בשרירים? איך לאמץ צד אחד יותר? אסימטריה בשרירים, להתאמן נכון
אימון סימטרי או אימון אסימטרי, אימון חד צדי או אימון דו צדי, אימון unilateral, תרגילים סימטריים, תרגילים אסימטריים, קשר שריר מחשבה, איך לשמור על סימטריה בשרירים? איך לאמץ צד אחד יותר? אסימטריה בשרירים, להתאמן נכון
אימון סימטרי או אימון אסימטרי, אימון חד צדי או אימון דו צדי, אימון unilateral, תרגילים סימטריים, תרגילים אסימטריים, קשר שריר מחשבה, איך לשמור על סימטריה בשרירים? איך לאמץ צד אחד יותר? אסימטריה בשרירים, להתאמן נכון מה ההבדל בין אימון סימטרי לאימון אסימטרי? אימון סימטרי הוא אימון שבו שני צדי הגוף מתאמנים בו - זמנית על אותו המשקל. למשל, כשאדם לוקח מוט משקולות ומרים בשתי ידיו ביחד, מדובר באימון סימטרי. לעומת זאת, אימון אסימטרי (נקרא גם אימון חד - צדי או unilateral) מתייחס לאימון שבו כל צד בגוף מתאמן בנפרד. לדוגמה, כשאדם לוקח משקולת בכל יד ומרים כל יד בנפרד, מדובר באימון אסימטרי. המטרה העיקרית של אימון אסימטרי היא להשוות בין הצדדים, במיוחד כשצד אחד חזק יותר מהשני. מדוע מתרחשת אסימטריה בשרירים באימון סימטרי? כאשר מבצעים תרגיל סימטרי, ישנה לעיתים נטייה של הצד החזק להשתלט על התרגיל. למשל, בלחיצת חזה עם מוט, יד אחת עשויה להתרומם מהר יותר מהשנייה, מה ... יותר לוקח חלק גדול יותר מהעומס. דוגמה נוספת היא בלחיצת רגליים - הרגל החזקה תדחף את המשקל יותר, כך שהשרירים בצד החלש מתאמנים פחות. מהם היתרונות של אימון אסימטרי? היתרון הבולט של אימון אסימטרי הוא היכולת להפעיל באופן שווה את שני צדי הגוף בנפרד, וכך להימנע מהשתלטות של הצד החזק על החלש. אימון אסימטרי מאפשר לכל צד לעבוד בצורה עצמאית, ללא עזרת הצד החזק, וכך מסייע להשיג סימטריה טובה יותר בשרירים. לדוגמה, אם במקום לקחת מוט עם 20 קג, המתאמן לוקח שתי משקולות של 10 קג כל אחת, כל צד צריך להרים את המשקל ללא סיוע מהצד השני. הדבר יוצר חלוקה שוויונית של העומס בין שני הצדדים. מהם החסרונות של אימון אסימטרי? למרות היתרונות, אימון אסימטרי כולל גם חסרונות מסוימים. אימון שבו כל צד מתאמן בנפרד יכול להיות קשה יותר לגוף מבחינת יציבות, משום שהוא דורש מהשרירים המייצבים לעבוד קשה יותר כדי לשמור על האיזון. למשל, אם עושים הרחקת ... מסוג אחר - עומס שונה מעט בין שני הצדדים מבחינת טווח התנועה והקצב. מה ההבדל בין ביצוע אסימטרי בבת אחת לביצוע לסירוגין? קיימות שתי דרכים עיקריות לבצע אימון אסימטרי: ביצוע לסירוגין (יד - יד או רגל - רגל): ביצוע תרגיל ביד אחת ואחר כך ביד השנייה. בצורה זו, הצד שאינו פועל באותו רגע נח יותר, ולכן ניתן להגיע ... ברגל זו להימתח יותר ולהתאמץ יותר במהלך התרגיל. דוגמה נוספת - בדדליפט אפשר לקחת רגל אחת מעט אחורה כדי שהיא תימתח יותר וכך תתאמץ יותר. איך להבטיח אימון סימטרי נכון? כדי להבטיח שהאימון יהיה סימטרי בצורה מיטבית, המתאמן צריך לשים לב לדברים הבאים: שתי הידיים או הרגליים חייבות להיות בדיוק באותו מרחק מהמרכז של המכשיר או המוט. טווח התנועה ... עלולים ליצור אסימטריה חדשה ולגרום לחוסר איזון בשרירים, דווקא בזמן שהם מנסים לתקן חוסר איזון קודם. כיצד משפיעה הבחירה בין תרגילים מורכבים למבודדים על אימון אסימטרי? כשעושים תרגילים מורכבים (שבהם מעורבות כמה קבוצות שריר בו - זמנית), קבוצה אחת של שרירים עלולה להשתלט על הקבוצות האחרות. לעומת זאת, בתרגילים מבודדים (עבודה על קבוצת שריר ספציפית), קל יותר לשלוט באופן מדויק על עומס השריר. לכן, באימון אסימטרי מומלץ בדרך כלל לשלב תרגילים מבודדים כדי למקד את העומס בשריר הרצוי ולמנוע פיצוי מצד שרירים אחרים. אימון סימטרי או אסימטרי? איך לתקן אסימטריה בשרירים? מה זה אימון unilateral? איך לשפר קשר שריר מחשבה? איך להפוך תרגיל סימטרי לאסימטרי? הבדל בין תרגיל לסירוגין לתרגיל בבת אחת שרירים מייצבים ב
איזה תוכנית אימון מומלצת? אימון abc או fbw? full body workout / פול בודי וורקאוט / אימון פול בודי / אימון לכל הגוף
... תוכנית אימון מומלצת? אימון abc או fbw? full body workout פול בודי וורקאוט אימון פול בודי אימון לכל הגוף אז בעיקרון ישנם שני סוגים של תוכניות אימון. סוג אחד נקרא ABC, שהכוונה שלו היא, שבכל אימון מאמנים קבוצת שרירים אחרת, כאשר כל אות מה ABC, מייצגת קבוצת שרירים אחרת. ויש גם אימון שנקרא fbw, דהיינו, full body workout. דהיינו, אימון של כל השרירים שבגוף, בכל אימון מחדש. אז מה עדיף ומה יותר טוב? אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שאם שריר מסוים כואב לך, נניח לדוגמה מהאימון של אתמול, אתה לא אמור לאמן אותו שוב היום, כדי לא להיפצע. ואם אתה בכל זאת ... עדינה וכולי. בנוסף, אם יש שריר שהוא כשיר לאימון, כי הוא בריא ונח מספיק מהאימון הקודם, הרי שאתה בהחלט יכול לאמן אותו, שוב פעם, גם פעמיים ביום. הכל תלוי בכמה השריר התעייף באימון הקודם, כמה התאוששות הייתה לשריר וכולי. ככה שאלו שני עקרונות שבכל מקרה ... פרמטרים נוספים. נניח לדוגמה שיש לך המון זמן להתאמן, אז באפשרותך לעשות אימון של ABC וכולי, כאשר מצד אחד היתרון הוא, שכנראה במהלך אימון אחד אתה תעמיס יותר על השריר הרצוי באותו אימון. האם זה טוב וכדאי להעמיס המון על אותו השריר? גם זה תלוי בכל מיני פרמטרים. ... זמן ייקח לו להתאושש? האם ואיך זה ישפיע על האימון הבא שלך, בתרגילים מורכבים שמערבים את השריר שעייפת היום? האם אתה רוצה ... אחרים? ועוד כל מיני שיקולים. בדכ החיסרון של אימון ABC הוא, שהאימון הבא של אותו השריר, יהיה יותר רחוק מהאימון האחרון. לעומת זאת באימון של fbw, אתה כנראה בגלל מגבלת זמן של אורך האימון כולו, תעמיס פחות על כל אחד מהשרירים, אבל כנראה שבאופן יחסי, לא יעבור יותר מידי זמן בין אימון לאימון של אותו השריר. בקיצור, תהיה מודע ליתרונות ולחסרונות, ותפעל ...
מתיחות לפני אימון, מתיחות תוך כדי אימון, מתיחות אחרי אימון, תרגילי גמישות, למתוח את השרירים, תרגילי מתיחות ואימוני כוח, תרגילי מתיחות ואימון אירובי, חימום לפני אימון, מתיחות באימון כושר, מתיחות ואימון גופני, מתי לעשות מתיחות?
מתיחות לפני אימון, מתיחות תוך כדי אימון, מתיחות אחרי אימון, תרגילי גמישות, למתוח את השרירים, תרגילי מתיחות ואימוני כוח, תרגילי מתיחות ואימון אירובי, חימום לפני אימון, מתיחות באימון כושר, מתיחות ואימון גופני, מתי לעשות מתיחות?
... לפני אימון, מתיחות תוך כדי אימון, מתיחות אחרי אימון, תרגילי גמישות, למתוח את השרירים, תרגילי מתיחות ואימוני כוח, תרגילי מתיחות ואימון אירובי, חימום לפני אימון, מתיחות באימון כושר, מתיחות ואימון גופני, מתי לעשות מתיחות? האם צריך לעשות מתיחות לפני אימון? מתיחות לפני אימון הן פעולה שבה מותחים את השרירים ומביאים אותם לטווח התנועה המלא שלהם. לפי אליעד כהן, באופן עקרוני, לא חייבים לעשות מתיחות לפני אימון כושר. עם זאת, הוא מסביר בפירוט למה לפעמים יש היגיון כן לבצע אותן. הסיבה העיקרית והחשובה לביצוע מתיחות לפני אימון היא שהשרירים במהלך האימון נכנסים לטווחי תנועה שהם לא רגילים אליהם בשגרת היומיום. לדוגמה, אם ביום - יום אתם לא מותחים לגמרי את שרירי החזה, הגב, הירך הקדמית או האחורית, אז במהלך האימון כאשר השרירים הללו יימתחו עם משקל נוסף, יש סכנת פציעה או נזק לשרירים, כיוון שהם לא רגילים ... החדש, ובכך מפחיתה את הסיכון לפציעה כמו התכווצות, קרע או מתיחה של שריר. עם זאת, מתיחות אינן תחליף לחימום של ממש. גם אם מתחתם את השריר לפני האימון , עדיין חובה לבצע חימום הדרגתי עם משקלים קלים לפני עבודה במשקלים גבוהים יותר. לדוגמה, אם אתם ... לבצע כמה חזרות עם משקל נמוך בטווח התנועה הרצוי, ולהתקדם למשקלים גבוהים בהדרגה, כדי שהשריר יתרגל באופן בטוח. האם כדאי לעשות מתיחות תוך כדי אימון? מתיחות תוך כדי אימון הן פעולה שבה מותחים את השרירים בין סט לסט או בין תרגילים שונים. אליעד מסביר כי הדבר ... במצב כזה יש יתרון מסוים למתיחות, כיוון שהן עוזרות לשחרר את השריר ולהחזיר אותו לטווח תנועה נוח לפני הסט הבא. האם מומלץ לעשות מתיחות אחרי האימון? אליעד מסביר כי גם בנוגע למתיחות אחרי האימון, ההחלטה תלויה מאוד באופן שבו התאמנתם במהלך האימון עצמו: אם במהלך האימון ביצעתם תרגילים בטווחי תנועה מלאים, כלומר, כבר הגעתם למתיחה המלאה של השריר, אז מתיחה נוספת בסיום האימון תהיה מיותרת לחלוטין. זאת משום שהשריר כבר נמתח לטווח המרבי שלו במהלך האימון עצמו. אם במהלך האימון עבדתם בעיקר בטווחים קצרים (אי - ספיקה אקטיבית), אז יש יתרון למתיחה בסוף האימון. במצב כזה, המתיחה מסייעת לשמר את הגמישות של השריר. כשאתם מתאמנים כל הזמן בטווח קצר, המוח מתרגל לכך, והשריר עלול לאבד את הגמישות הטבעית שלו. מתיחה אחרי האימון עוזרת למוח לשמור את הזיכרון לטווחי תנועה רחבים יותר, ובכך תורמת לשמירת הגמישות. מהו ההבדל ... כדי להגיע למתיחה מלאה. לדוגמה, מתיחת השריר הדו - מפרקי בירך האחורית דורשת גם כיפוף בירך וגם יישור בברך. האם מתיחות יכולות למנוע פציעות באימון? מתיחות יכולות לעזור במניעת פציעות בכך שהן מאפשרות לגוף להכיר מראש את טווחי התנועה החדשים שהוא עומד להיכנס אליהם במהלך האימון. כאשר השריר כבר מכיר את טווח התנועה החדש מראש, הסיכון לפציעה יורד משמעותית. לדוגמה, אדם שרץ ואינו רגיל למתיחה מלאה של שרירי הרגליים עלול להיפצע אם ינסה להגיע לטווח תנועה חדש עם עומס. ביצוע מתיחה לפני האימון יכין אותו לטווח התנועה הזה ויקטין את הסיכון לפציעה. האם מתיחות הן תחליף לחימום לפני אימון? למרות היתרונות של מתיחות לפני
אימון אישי, לימוד אימון אישי, להיות מאמן אישי, לאמן אנשים, אימון רוחני, הבחירה החופשית, האם יש בחירה חופשית? חופש הרצון, חופש הבחירה, קונפליקט רגשי, אימון למאמנים, ייעוץ למאמנים
אימון אישי, לימוד אימון אישי, להיות מאמן אישי, לאמן אנשים, אימון רוחני, הבחירה החופשית, האם יש בחירה חופשית? חופש הרצון, חופש הבחירה, קונפליקט רגשי, אימון למאמנים, ייעוץ למאמנים
אימון אישי, לימוד אימון אישי , להיות מאמן אישי, לאמן אנשים, אימון רוחני, הבחירה החופשית, האם יש בחירה חופשית? חופש הרצון, חופש הבחירה, קונפליקט רגשי, אימון למאמנים, ייעוץ למאמנים מהו הקונפליקט בין הרצון לבחירה חופשית? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על הנושא המורכב של הרצון ובחירה חופשית, תוך שהוא מעלה את השאלות המרכזיות: האם יש לנו בחירה חופשית? והאם הרצון שלנו נמצא בשליטתנו? כחלק מהשיחה, הוא הציג את הבעיה שמתרחשת במצבים בהם אדם עוסק באימון אישי. הוא הסביר כי כשעובדים עם אנשים כדי לעזור להם להשיג את מטרותיהם, יש לעיתים תחושת סתירה פנימית, שכן מצד ... היה ההתמודדות עם הלקוחות תוך כדי עבודה עם המחשבה שאין להם בחירה חופשית. אליעד הדגיש כי חשוב לא להיכנס למלכודות של מניפולציות או אשליות בנוגע לרצון של הלקוח, וכי על המאמן להיות מודע לכל מיני פרדוקסים שמתעוררים במהלך האימון. הוא הציע לגשת אל השאלות בצורה פתוחה ובלי לוותר על חיפוש אחר תשובות כנות ואמיתיות, גם אם מדובר בשאלות שאין להן פתרון מוחלט. איך לשלב את כל זה בעבודה עם מאמנים אחרים? במדריך למאמנים, אליעד מדבר על הדרך בה יש להנחות מאמנים אחרים ולהסביר להם את הקונפליקט הזה בצורה ברורה. הוא מציין כי על מאמן להיות מוכשר לא רק בהבנה העיונית של המושגים, אלא גם ביכולת להוריד אותם לשטח ולהתמודד עם המורכבויות של הבחירה החופשית וההבנה שישנם תמיד שני צדדים לסיפור. בחירה חופשית חופש הרצון קונפליקט פנימי מניפולציה פנימית אימון אישי הבנת הרצון ...
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
... לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים איך לשכנע בראיון בתקשורת כמו משה כחלון? הסיכום המפורט הבא מבוסס על הרצאה של אליעד כהן, אשר ... לשכנע בראיון בתקשורת? כיצד להתמודד עם שאלות קשות בראיון? אימון אישי לפוליטיקאים איך לדבר בביטחון בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? ניתוח ראיון פוליטי איך להימנע מטעויות ...
תקיעות בחיים, אימון לחיים, אימון עסקי, אימון ליזמים, הקמת עסק, פריצה עסקית, פריצת דרך, יזמות עסקית, מוטיבציה לעסקים, קושי בעסקים, אימון למוטיבציה, תקיעות בעסק, מטרות בעסק, הגשמה עסקית
תקיעות בחיים, אימון לחיים, אימון עסקי, אימון ליזמים, הקמת עסק, פריצה עסקית, פריצת דרך, יזמות עסקית, מוטיבציה לעסקים, קושי בעסקים, אימון למוטיבציה, תקיעות בעסק, מטרות בעסק, הגשמה עסקית
... בחיים, אימון לחיים, אימון עסקי, אימון ליזמים, הקמת עסק, פריצה עסקית, פריצת דרך, יזמות עסקית, מוטיבציה לעסקים, קושי בעסקים, אימון למוטיבציה, תקיעות בעסק, מטרות בעסק, הגשמה עסקית למה אנשים מרגישים תקועים ולא מצליחים להגשים מטרות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אימון, איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: אימון, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא גישור, מאמן אישי קואצ'ינג, מאמן אישי קריירה בנושא אימון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 02:25:09 - wesi4