ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתאמן? ✔מאמן ומתאמן ומה שביניהם - יחסי מאמן ומתאמן ✔את ניתוח והבנת היחסים בין מאמן למתאמן אני מבססת על - פי התאוריה והספר של ד"ר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨מאמן ומתאמן ומה שביניהם - יחסי מאמן ומתאמן
את ניתוח והבנת היחסים בין מאמן למתאמן אני מבססת על - פי התאוריה והספר של ד"ר תומס א. הריס, "אני בסדר - אתה בסדר".

לדעתי מערכת היחסים בין מאמן למתאמן צריכה להיות של בוגר - בוגר, מתוך הבנת הטיפוסים האחרים קרי: הורה, ילד. וכדי להבין את מהות היחסים המבוססת על בוגר - בוגר יש צורך להסביר את שלושת המצבים: הורה, ילד, בוגר.

חשוב לציין ששלושת המרכיבים הללו קיימים בכל בני האדם. שלושת צורות האישיות אינן תפקידים שהאדם לוקח על עצמו אלא מציאויות פסיכולוגיות ממשיות. אלה מציאויות של תודעה. לאחר הבנת מצבים אלה נראה כיצד ניתן ליישם מערכת יחסים בין מאמן למתאמן, שנובעת ממצב תודעה של בוגר - בוגר. מערכת יחסים זו היא הנכונה, הטובה והמתאימה ביותר לתהליך האימון.

שלושת המצבים: ילד, הורה בוגר

מצב תודעה של הילד

בשנים הראשונות הילד הוא קטן ותלוי. אין לו מילים שיכולות להביע מובנים. הילד אינו יודע להעריך מבט קשה, ולכן מבט קשה לעברו יוצר בהכרח הרגשה קשה המתווספת למאגר הנתונים שבאמתחתו על עצמו "שוב פעם אני אשם".

במהלך השנים האלה של חוסר ישע הילד ניצב בפני אינספור דרישות טוטליות ובלתי מתפשרות כגון: לרוקן את שלפוחיתו ומעיו. יש תביעה מתמדת מהסביבה - ובייחוד ההורים לדחות הנאות ראשוניות. הנאות אשר הן עבורו תיגמול חיצוני - אישור, תמיכה וליטוף.

רגשות עצמיים שליליים הם תוצר לוואי ראשי של התהליך המתסכל של השתלבות בחברה. על בסיס רגשות אלה מסיק האדם הקטן מוקדם בחייו - אני לא בסדר. מסקנה זאת נקלטת לצמיתות במוח ואי אפשר למחוק אותה לעולם.

בילד יש גם מאגר של נתונים חיוביים - יצירתיות, סקרנות, רצון לחקור ולדעת, דחף לגעת ולהרגיש ולחוות, ראשוניות של גילוי, הכוח לעשות עוד ועוד דברים. כיוון שרגשות החדווה נקלטים כל העת, הם יוצרים משקל נגד לרגשות השליליים. וכנגד מטען הלא בסדר, קיים הבסדר. עם זאת הרגשת הלא בסדר היא חזקה יותר מהרגשת הבסדר. כך נוכל לומר בביטחון שבכל אחד קיים ילד לא בסדר.

מצב תודעה של הורה

ההורה הוא מאגר הקלטות ענק של אירועים חיצוניים שנכפו או נתקבלו ללא ערעור, בלי ביקורת ובלי עריכה, ונקלטו במוחו של הילד קודם היציאה מהבית למסגרות חברתיות - גן ילדים, בי"ס וכד'. כיוון שההקלטות המשמעותיות ביותר הן אלה של שסיפקו ההורים או ממלאי מקומם. כל הדברים שהילד ראה את הוריו עושים, כל דבר ששמע אותם אומרים מוקלט. כמו כן, בנוסף להורים הפיסיים קיימים עוד מקורות לנתוני הורה: תוכניות טלויזיה, התנהגותם של אחים גדולים, ושאר דמויות סמכות. בסדרת ההקלטות האלה יש הרבה לאווים כלפי הפעוט - צעקה, חבטה על היד, וגערה. בהורה מוקלטים גם מבטי שמחה של אב גאה, וקריאות שמחה של אם מאושרת.

מכשיר ההקלטה פועל ללא הרף, ולהקלטות אלה יש השפעה רבת עוצמה על מהלך החיים. ההשמעה היא לעיתים מלטפת, לעיתים מפנקת, לעיתים מתירנית, אך תכופות מכל מאיימת ומטילה איסורים.

מצב תודעה של בוגר

הילד מגיל 10 חודשים מתבונן ובודק דברים. הוא מגלה שהוא יכול לעשות לבד דברים הקשורים להכרותו שלו עם העולם, ומתוך מחשבה שלו. הרגשת היכולת העצמית הזאת הינה תחילת הבוגר. הבוגר מפתח מושגים נלמדים על החיים, על בסיס איסוף נתונים וניתוחם.

הבוגר עסוק רוב זמנו בהפיכת גירויים למערכות מידע ואז ניתוח מידע זה ועיבודו על בסיס נסיון קודם. הבוגר שונה מההורה הפועל בנוקשות ומבקש לכפות כללים, וגם מהילד הנוטה לתגובות פזיזות. באמצעות הבוגר יכול האדם לעמוד על ההבדלים בין החיים כפי שחיי אותם, רצה אותם או יצר אותם בדמיונו (ילד), החיים כפי שהוצגו בפניו (הורה), לבין החיים כשם שהוא בוחן אותם ולומד אותם בכוחות עצמו (בוגר).

הבוגר הוא כלי לעיבוד נתונים המפיק החלטות לאחר בדיקת המידע הבא משלושת המקורות - ילד, הורה ונתונים שהבוגר עצמו אסף ואוסף.

על הבוגר לבחון את אמיתות נתוני ההורה ואת התאמתם לצורכי ההווה, ואז לקבלם או לדחותם. כמו כן עליו לברר את נתוני הילד, לברר אם הרגשות שבו מתאימים, ואם אינם רגשות הבאים בתגובה לנתונים אחראיים של ההורה. מטרת הבדיקה אינה לחסל את ההורה או את הילד, אלא לגשת בצורה חופשית לגופי הידע האלה ולבחון אותם. אימות נתוני הורה אינו מוחק את הקלטת הלא בסדר בילד.

תפקיד נוסף של הבוגר הוא הערכת הסתברויות. תפקיד זה התפתחותו איטית. היכולת להעריך הסתברויות עשויה להשתפר באמצעות מאמצים מודעים. כשריר בגוף, הבוגר מפתח את יעילותו באמצעות אימון והפעלה. אם הבוגר ער לקשיים אפשריים, ביכולתו גם להמציא

פתרונות מבעוד מועד לאותם קשיים, אם וכאשר הם מתעוררים. עם זאת, בנקודות מסוימות של לחץ מתחיל כל בוגר לזייף, הרגשות משתלטים עליו, והתגובות הופכות בלתי נאותות. הגבולות בין ילד הורה ובוגר לא תמיד ברורים.

4 מצבי חיים

כתוצאה משלושת מצב התודעה הללו נוצרים 4 מצבי חיים. מצבי חיים אלה מתארים את סוגי התקשורת והיחסים שאנו יוצרים עם בני אדם.

1. אני לא בסדר - אתה בסדר

זאת העמדה הנפוצה שמכוחה מצליחים או נכשלים חייהם של בני אדם. בעמדה הראשונה האדם מרגיש נתון לחסדי אחרים. יש לו צורך רב בקבלת ליטוף, או בהכרה בקיומו. הבוגר שואל את עצמו מה אני יכול לעשות כדי לקבל את הליטוף מאלה שהם בסדר?

2. אני לא בסדר - אתה לא בסדר

עמדה זאת נוצרת אחרי השנה הראשונה לחיי התינוק. אם בשנה הראשונה היתה נחמה מסוימת עתה הוא נותר בלא דבר. אם מצב של נטישה וקשיים נמשך בלי הפוגה במהלך השנה השניה מחליט הילד - אני לא בסדר - אתה לא בסדר. אדם זה יחיל את הלא בסדר על כל בני האדם, וכל ליטוף שלהם נדחה. אין בכוח נסיונות חדשים למוטט עמדה זו.

3. אני בסדר - אתה לא בסדר

ילד שהוריו מתאכזרים אליו במשך תקופה ארוכה דיה, לאחר שבחר בעמדה הראשונה, מחליף עמדה ופונה להחלטה אני בסדר - אתה לא בסדר. עמדה זאת מצילה את חייו של הילד החבול. הילד התנסה בטיפול קשוח, אך הוא יודע שהוא נשאר בחיים, הוא אינו מוכן להכנע וכשהוא גדל הוא מתחיל להכות בחזרה.

4. אני בסדר - אתה בסדר

3 העמדות הראשונות הן תוצאה של עיבוד נתונים בלתי מילולי של הבוגר שבאדם הקטן. הן בלתי מודעות כיוון שנוצרו בתקופה מוקדמת מאוד, עד סוף שנת החיים השלישית. 3 העמדות הראשונות מבוססות על רגשות ורשמים על סמך נתונים של ילד והורה. העמדה הרביעית מבוססת על מחשבה, אמונה וניתוח.

מן הילדות אנו גדלים עם חוויות ונסיון של ילד והורה שאי אפשר למחוק אותן. מה אם כן תקוותנו לשינוי? איך נוכל לשחרר את עצמנו מקרסי העבר?

היחסים הנוצרים בין מאמן למתאמן - מה תפקיד של המאמן? ואיך מתאפשר השינוי?

מטרת תהליך האימון היא לאסוף מספיק הקלטות בסדר. הקלטות של בסדר תהיינה כתוצאה מהצלחה = תוצאות. הצלחה תהיה כאשר נעשית בחירה של פעולות הגיוניות המתוכננות על - ידי הבוגר ולא על - ידי הילד או ההורה. איננו יכולים למחוק את ההקלטה של הלא בסדר, אך אנו יכולים להחליש את עוצמתה או להפסיק את השמעתה.

המאמן פועל בתהליך האימון מהמצב של בוגר. כאמור, לבוגר יש 2 תפקידים מרכזיים:

1. איסוף נתונים, בדיקת המידע וניתוח מידע, ואז להחליט אם הם נכונים.

2. הערכת הסתברויות, ובהתאם להן להחליט על פתרונות. השאיפה והמטרה היא שגם המתאמן יפעל ממצב זה. הוא יוצר עם המתאמן שלו יחסים המבוססים על העמדה אני בסדר - אתה בסדר. יצירת יחסים זו מתאפשרת כאשר המאמן מודע ומזהה את ה - ילד, הורה ובוגר אצל המתאמן שלו.

בתהליך האימון המאמן מזהה יחד עם המתאמן את פגיעותו ופחדיו של המתאמן - הילד שבו. הוא מזהה עם המתאמן את ההורה שבו, את השתלטנות, ציוויו, עמדותיו הנוקשות, ודרכיו העיקריות להבעת ביקורתו.

להלן מספר מאפיינים גופניים ומילוליים שבאמצעותם יוכל המאמן לזהות את החלקים של ילד, הורה ובוגר במתאמן.

מצב ילד: המאפיין ילד הוא התפרצויות רגשיות, כתפיים נפולות, עיניים מושפלות והתגרות. ביטויים כגון: "אני יודע יותר טוב", "שלי יותר טוב". אלה משפטים שמטרתם להרשים את האחר כדי להקל על תחושת הלא בסדר.

מצב הורה: ידיים שלובות על החזה, נקישות לשון, ליטוף מישהו על הראש, הוראה באצבע. משפטים כגון: "אני בשום אופן לא אסבול את זה". והמילים "תמיד" ו"אף פעם" הן כמעט ללא יוצא מהכלל מילים של הורה. ביטויי שיפוט רבים לחיוב ולשלילה באים מן ההורה. בהיותם שופטים אחרים לא על בסיס הערכת הבוגר אלא על בסיס תגובה אוטומטית שעבר זמנה. שתי המילים: "צריך" ו"חייב" הן כמעט תמיד מילים המייצגות מצב הורה.

מצב בוגר: הבוגר נמתח קדימה כאשר הוא מקשיב, תנועות פניו קבועות והוא יודע מתי לאפשר לילד שלו הנרגש והסקרן להראות את אותותיו. אוצר המילים הבסיסי של הבוגר מורכב מהשאלות: מה? מדוע? איפה? מתי? מי? איך? מילים נוספות הן: כמה? באיזה אופן? בהשוואה, אמת, לא אמת, מורכב, אפשרי, אובייקטיבי, סביר, אני חושב, דעתי ש.. וכד'. מילים אלה מצביעות על עיבוד נתונים בוגר.

המאמן הפועל מתוך הבוגר בודק עם המתאמן נתונים שהמתאמן אסף מ - נתוני הילד, ההורה וגם מהבוגר ומנתח אותם. הוא עושה זאת בעזרת השאלות. שאלות כאלה הן: האם זה נכון? מאיפה הרעיון הזה? מהן העובדות? וכן כל יתר השאלות שהמאמן נעזר בהן.

המאמן עוזר להקשיב להקלטות הישנות, ולבחון אם לקבל אותן או לדחותן. הקלטות ישנות אלה הן הפרדיגמות אותן אנו בוחנים עם המתאמן בתהליך האימון.

המאמן מסייע למתאמן לגלות שהוא בסדר על - ידי כך שהוא מעודד אותו להתנסות במצבים המוכיחים את יכולתו ואת ערכו ואת ערך האחרים. אלה למעשה הפעולות שהמאמן דוחף את המתאמן לעשות.

דוגמה אחרת לחיזוק פעילות הבוגר אצל המתאמן היא לבחון ולהחליט על הערכים הבסיסיים שלו. לביצוע החלטות גדולות דרוש מאמץ מודע. מערכת ערכים תעזור למתאמן לקבל החלטות. כדי להחליט על מערכת הערכים צריך לפעול על - פי מצב בוגר דהיינו: לשאול את השאלה: מה הדבר החשוב? הבוגר מפתח מערכת ערכים שמקיפה את כל מערכת יחסי האנוש שלו. ביכולתו למסד ערכים עפ"י בחירה חופשית.

בעזרת איסוף נתונים מהמציאות וניתוח ההסתברויות, יוכל המתאמן לבחור כיצד לפעול ולהגיב. מטרת הניתוח היא לאפשר למתאמן את חופש הבחירה, חופש להשתנות, אם זהו רצונו, חופש לשנות את התגובות לגירויים מוכרים. בעצם כשהמתאמן פועל על - פי הבוגר שבו מתאפשר השינוי.

חשוב לציין כי, לא פחות חשוב (ואולי אפילו יותר), שגם המאמן יהיה מודע לחלקים של ילד, הורה ובוגר שלו עצמו. כי רק כך יוכל המאמן להביא את המתאמן שלו ליצירת יחסים אני בסדר - אתה בסדר. על המאמן מוטלת האחריות והחובה להמשיך לעשות חקירה ובדיקה עקשנית על עצמו, לפעול, ולחזק את הבוגר שלו עצמו, על מנת שיוכל להיות לעזר למתאמן שלו.
צורות להסביר תחושת עצמי פסיכולוגיות שתלטנות הורים אימונים הסרת אחריות מאמץ אמונה משיכה איך להתאמן אימון אימונים להתאמן מאמן אישי
קורונה וכושר, 7 טיפים לאימון כושר בבית, 7 שיטות לאיך להפוך אימון כושר קל לקשה, 7 שיטות איך להפוך משקלי עבודה קלים לקשים, איך להתאמן בבית בזמן הקורונה? איך להתאמן בבית בלי הרבה משקל? איך ליצור עומס על השריר בלי משקל? כושר
קורונה וכושר, 7 טיפים לאימון כושר בבית, 7 שיטות לאיך להפוך אימון כושר קל לקשה, 7 שיטות איך להפוך משקלי עבודה קלים לקשים, איך להתאמן בבית בזמן הקורונה? איך להתאמן בבית בלי הרבה משקל? איך ליצור עומס על השריר בלי משקל? כושר
... וכושר, 7 טיפים לאימון כושר בבית, 7 שיטות לאיך להפוך אימון כושר קל לקשה, 7 שיטות איך להפוך משקלי עבודה קלים לקשים, איך להתאמן בבית בזמן הקורונה? איך להתאמן בבית בלי הרבה משקל? איך ליצור עומס על השריר בלי משקל? כושר איך להתאמן בבית בלי הרבה משקל בזמן הקורונה? בתקופת הקורונה, רבים מתמודדים עם אתגר האימון בבית עקב סגירת חדרי הכושר. אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להתאמן בבית בצורה יעילה, גם כשאין הרבה משקלים זמינים, תוך שימוש באסטרטגיות שונות כדי להפוך משקל קל לקשה. מדוע המשקל לא באמת חשוב לגוף במהלך האימון? אליעד מסביר שהגוף לא יודע איפה מתאמנים, לא מזהה אם מדובר בחדר כושר או בבית, ולא מודע לכמות המשקולות המורמות. הדבר היחיד שהגוף יודע זה כמה הוא מתאמץ בפועל. המפתח הוא יצירת עומס וגירוי על השרירים. איך הופכים משקל קל לכבד יותר באימונים בבית? להלן טיפים מפורטים להפיכת משקלים קלים לקשים יותר באימון: הרחקת המשקל מהגוף: ככל שהמשקל רחוק יותר מהגוף, העומס על השריר גדול יותר. החזקת המשקולות במרחק מהגוף מגבירה משמעותית את ... משמעותית את מספר הסטים והחזרות, למשל 50 חזרות או 10 סטים, כדי לגרום לעייפות השריר ולהעמיס עליו באופן משמעותי. אימון עד לכשל: להתאמן עד לנקודה שבה אי אפשר לבצע אפילו חזרה אחת נוספת. ככל שמתאמנים יותר לעומק, השריר חווה עומס כבד יותר, אפילו בלי משקלים כבדים. אפשר לבצע גם אימון לכשל חוזר (כמה סטים רצופים של אימון עד לכשל) להגברת הקושי. אימון בטווח תנועה הקשה לשריר עצמו: לכל שריר יש טווח תנועה בו הוא הכי מתוח או הכי מכווץ, בנקודות אלה השריר נמצא בעומס מקסימלי. אימון בטווחים אלה מעלה את דרגת הקושי גם במשקלים נמוכים. האם אפשרי לבצע כל תרגיל בחדר הכושר גם בבית? אליעד כהן מדגיש שכל תרגיל שמתבצע בחדר כושר ניתן לבצע גם בבית. ההבדל היחיד הוא השינוי במנחי הגוף ובמיקומי המשקל. מי שמבין את עקרונות האימון מסוגל להפוך כל חדר פשוט לחדר כושר מלא. הרעיון הוא להבין לעומק את מבנה השרירים, כיצד הם פועלים ואיך ניתן לשנות את התרגילים בהתאם לתנאים הזמינים. איך נכון להתאמן בבית עם מינימום ציוד? למי שמתאמן בבית עם מינימום ציוד, אליעד ממליץ: לנצל משקל גוף לתרגילים כמו סקוואט ושכיבות סמיכה. להשתמש ... מורכבים שמערבים כמה שרירים, כך ניתן ליצור עומס אפקטיבי על שריר ספציפי. להרבות בחזרות ובסטים ולהגיע לכשל מוחלט באימון כדי לפצות על חוסר משקל גבוה. היתרונות של תרגול בבית לעומת חדר כושר בתקופת הקורונה אליעד מציין שהיתרון המרכזי באימון בבית הוא הזמינות והגמישות. אין צורך במשקלים גבוהים או במגוון מכשירים. אימון ביתי המתוכנן בקפידה, עם דגש על העקרונות שהוסברו, יכול להעניק תוצאות זהות או אפילו טובות יותר מאימון סטנדרטי בחדר כושר. כיצד למקסם את תוצאות האימון הביתי באמצעות הבנת עקרונות האימון? על מנת למקסם את התוצאות, חשוב להבין לעומק את העקרונות הבאים: איפה מתחילים ואיפה נגמרים השרירים השונים בגוף. כיצד לשמור על מתח רציף בשרירים במהלך האימון. היכרות עם זוויות היישום האופטימליות לכל שריר ותרגיל. להבין כיצד ליצור עומס מתאים גם ללא ציוד מתקדם. הבנה עמוקה של עקרונות אלו תוביל לאימון אפקטיבי ומספק בבית, גם עם ציוד מינימלי. איך להפוך משקל קל לקשה? איך להתאמן בבית בזמן הקורונה? איך להתאמן בלי חדר כושר? איך לשמור על מתח בשריר? מה זה תרגילים חד - מפרקיים? איך להתאמן עם גומיות התנגדות? מה היתרון של אימון עד לכשל?
איך להתאמן נכון? איך לעשות את התרגיל נכון? איך להתאמן בצורה נכונה? הערות בחדר כושר, טעויות של מאמני כושר, ציטינג באימון כושר, איך לא להיפצע באימון כושר? איך לדעת שאני עושה נכון את התרגיל? איך מתאמנים בצורה נכונה?
איך להתאמן נכון? איך לעשות את התרגיל נכון? איך להתאמן בצורה נכונה? הערות בחדר כושר, טעויות של מאמני כושר, ציטינג באימון כושר, איך לא להיפצע באימון כושר? איך לדעת שאני עושה נכון את התרגיל? איך מתאמנים בצורה נכונה?
איך להתאמן נכון? איך לעשות את התרגיל נכון? איך להתאמן בצורה נכונה? הערות בחדר כושר, טעויות של מאמני כושר, ציטינג באימון כושר, איך לא להיפצע באימון כושר? איך לדעת שאני עושה נכון את התרגיל? איך מתאמנים בצורה נכונה? איך לדעת אם אני עושה את התרגיל נכון בחדר ... והבעיה עשויה להיות רק במשקל המורם או באופן הביצוע שלו. האם ציטינג באימון הוא טעות או טכניקה? אליעד כהן מסביר כי אם מתאמן מבצע תנועה לא מדויקת (למשל, תנופה מהרגליים במהלך הרמת ... המתאים ביותר למטרת התרגיל? כמה חזרות מומלץ לבצע כדי להשיג את מטרות האימון? מתאמן שאינו בטוח האם הוא עושה נכון או לא נכון, כנראה אינו מבין את המטרות לעומקן. יש מגוון עצום של שיטות לבצע כל ... הוא עושה ומדוע, ולא לסמוך על ההנחות של אחרים בלבד. איך למנוע פציעות באימון בחדר כושר? לגבי מניעת פציעות, אליעד כהן מציין כי תרגילים, כשהם מבוצעים נכון מבחינה פיזיולוגית, לא אמורים לגרום ... לסיכום: איך מתאמנים נכון בחדר כושר? בשורה התחתונה, הדרך הטובה ביותר להתאמן נכון היא שהמתאמן יידע במדויק מה מטרת התרגיל שהוא מבצע, באיזה אופן התרגיל אמור לעבוד, איזה שרירים מופעלים, ובאיזה ... בדרך שהוא מבצע. איך למנוע פציעות בחדר כושר? האם מותר לבצע ציטינג באימון כושר? האם ברכיים צריכות לעבור את קצות האצבעות בסקוואט? איך לבצע נכון תרגילים בחדר כושר? איך להחליט איזה משקל מתאים לאימון? ברכיים עוברות את קצות האצבעות בסקוואט, סוגים של סקוואט, הדרכת מתאמנים בחדר כושר, איך להתחיל להתאמן? איך להתאמן עם שכל? איך להתאמן בצורה נכונה? איך לא לעשות טעויות באימון?
מבוא ללימוד אימוני כושר - למה להבין איך עובד הגוף, מהו השכל של תרגילי הכושר? למה להבין את מנגנון השרירים? איך להתאמן עם שכל ובצורה חכמה? איך להתאמן בצורה נכונה? איך לפתח את השכל מאימון כושר? פיתוח גוף
מבוא ללימוד אימוני כושר - למה להבין איך עובד הגוף, מהו השכל של תרגילי הכושר? למה להבין את מנגנון השרירים? איך להתאמן עם שכל ובצורה חכמה? איך להתאמן בצורה נכונה? איך לפתח את השכל מאימון כושר? פיתוח גוף
... ללימוד אימוני כושר - למה להבין איך עובד הגוף, מהו השכל של תרגילי הכושר? למה להבין את מנגנון השרירים? איך להתאמן עם שכל ובצורה חכמה? איך להתאמן בצורה נכונה? איך לפתח את השכל מאימון כושר? פיתוח גוף למה כדאי להבין איך הגוף עובד באימון כושר? אליעד כהן מסביר שהמטרה המרכזית של הבנת תהליכי הגוף, במיוחד בתחום אימוני הכושר, היא להפוך את פעולת הגוף למשהו משמעותי ומחושב יותר. לדעתו, אנשים אינם חייבים להבין לעומק את התהליכים בגוף ... את האיכות והיעילות של הפעולות הללו. מהם היתרונות של הבנת מנגנון השרירים והגוף? אליעד מציין מספר יתרונות מרכזיים להבנה מדויקת של האופן שבו הגוף עובד, בעיקר במסגרת אימוני כושר ופיתוח גוף: שיפור יעילות: כשאדם מבין אילו שרירים פועלים בכל פעולה, למשל כשמרימים חפץ מהרצפה או מתיישבים וקמים מכיסא, הוא יכול לבצע את הפעולות האלה באופן הרבה יותר יעיל ובריא, וכך להימנע מפציעות או מאמצים מיותרים. הפיכת האימון לחוויה מעניינת: במקום לבצע תרגילים באופן רובוטי וחסר מחשבה, הבנת המנגנון מאחורי כל תרגיל הופכת את הפעולה למעניינת יותר, למאתגרת יותר מבחינה שכלית, ומאפשרת לפתח את המחשבה. השגת מטרות אימון בצורה טובה יותר: כאשר המתאמן מבין את השרירים, איפה הם נמצאים, כיצד הם מתפקדים, וכיצד מותחים ומכווצים אותם, הוא מסוגל להגיע לתוצאות טובות יותר - לחזק את השריר, לפתח את הגוף בצורה הרצויה או להוריד משקל בצורה נכונה ובריאה יותר. איך הופכים אימון גופני לפיתוח שכלי ולא רק פיזי? אליעד מתאר את תהליך האימון הגופני כהזדמנות לפתח את השכל, בדומה למשחקי חשיבה כמו שחמט או לימודי מתמטיקה. במקום להתייחס לאימון כפעולה אוטומטית שחוזרת על עצמה בצורה מכנית, אפשר להתייחס אליו כאל חידת היגיון: המתאמן יכול לשאול את עצמו שאלות תוך כדי האימון , כמו האם הוא מבצע את התרגיל בצורה הטובה ביותר, האם הוא מחזיק את המשקל בצורה נכונה, והאם הוא מפעיל את השרירים באופן ... שונים, איזה תרגיל עדיף לבצע קודם, למה תרגיל מסוים מתאים יותר מאחר למטרה ספציפית, וכדומה. כל השאלות האלה מפתחות את המחשבה ומעודדות את המתאמן להשתמש בשכלו בזמן האימון ולא רק בגופו. מהן הבעיות עם אימון רובוטי וחסר חשיבה? אליעד מצביע על כך שרוב האנשים מתאמנים בצורה מאוד טכנית וחזרתית, ללא מחשבה אמיתית מאחורי הפעולה. ... שלילית שלפיה מתאמנים בפיתוח גוף הופכים לפחות אינטליגנטיים, כי הם עסוקים רק בפיתוח הגוף ומזניחים את השכל. עם זאת, אליעד מדגיש שזה לא חייב להיות כך. אפשר לנצל את האימון עצמו כדי לפתח את החשיבה ולהפוך לאדם חכם יותר, על ידי התבוננות מודעת וחקירת כל תרגיל ופעולה במהלך האימון. באמצעות חשיבה כזו, האימון הופך לאמצעי לשיפור השכל ולא רק הגוף. כיצד פיתוח שכלי באימון תורם לחיים בכלל? אליעד טוען שככל שאדם מפתח את שכלו באימון הכושר, הוא בעצם מפתח מיומנויות חשיבה ופתרון בעיות, שתורמות לו בכל תחומי החיים. שכל מפותח מאפשר לאדם להיות ... הכלי או המערכת, כך התוצאות יהיו טובות יותר. לסיכום, אליעד מעודד את המתאמנים לא לפחד לחקור, ללמוד ולהבין את תהליכי הגוף והמנגנונים הפיזיים, כי כך הם ייהנו יותר מהאימון וישפרו לא רק את גופם אלא גם את שכלם ואת איכות חייהם בכלל. איך להתאמן בצורה חכמה? מה ההיגיון של תרגילי כושר? איך פיתוח הגוף משפיע על השכל? מהם היתרונות של הבנת מנגנון השרירים? איך להפוך אימון כושר לחוויה מעניינת? למה לא להתאמן בצורה רובוטית? איך לפתח את החשיבה באימון גופני? 1.מטרת התוכן בנושא הזה 1) לגרום לך להשתמש בשכל שלך, גם תוך כדי שאתה משתמש בגוף שלך, בין אם זה במהלך אימון גופני ובין אם זה בחיי היום יום, בביצוע פעולות יום יומיות, באמצעות התבוננות בתהליכים הפיזיים של הגוף 2) להפוך את אימוני הכושר שלך לסוג של חידת היגיון, שצריך להפעיל בה את השכל ואת המחשבה ולא רק את הגוף 3) להפוך את אימוני הכושר ליותר מעניינים, בגלל האתגר המחשבתי שיש בהם תוך כדי אימון, בכך ששמים לב לכל פרט ופרט לפרטי פרטים 4) ללמוד לא לעשות דברים מתוך הרגל, אלא להתבונן בהם ולהבין את החוקיות שלהם ואת ההיגיון שלהם 5) לעזור לך לפתח את השכל שלך, מה שיעזור לך בחיים באופן כללי בכל תחום ותחום? באמצעות פיתוח השכל שלך בתהליך אימוני הכושר שלך, באמצעות התבוננות והפעלת השכל גם תוך כדי
איך להתחיל להתאמן מאפס? איזה תרגילים לעשות בחדר כושר? איך להתאמן נכון? תרגילי כושר למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתחילים להתאמן? תרגילים לחדר כושר, תרגילים לבית, תוכנית אימונים בסיסית, בניית תוכנית אימונים
איך להתחיל להתאמן מאפס? איזה תרגילים לעשות בחדר כושר? איך להתאמן נכון? תרגילי כושר למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתחילים להתאמן? תרגילים לחדר כושר, תרגילים לבית, תוכנית אימונים בסיסית, בניית תוכנית אימונים
... להתחיל להתאמן מאפס? איזה תרגילים לעשות בחדר כושר? איך להתאמן נכון? תרגילי כושר למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתחילים להתאמן? תרגילים לחדר כושר, תרגילים לבית, תוכנית אימונים בסיסית, בניית תוכנית אימונים איך להתחיל להתאמן מאפס בצורה נכונה ומלאה? כשאדם רוצה להתחיל להתאמן מאפס, הוא בעצם שואל את עצמו איך לחזק את הגוף בצורה הטובה ביותר באמצעות תרגילי התנגדות או תרגילי כוח. הרעיון המרכזי של אימון כושר הוא ליצור עומס על השרירים, ולאחר מכן, בעזרת תזונה נכונה, הגוף משתמש באנרגיה מהמזון כדי ... על בדיקה נוספת באתר שלו כדי ללמוד לעומק על כל שריר ושריר, דרכי עבודה מדויקות, תנועות טבעיות של הגוף, ועוד. איך להתחיל להתאמן מאפס? תרגילים מומלצים למתחילים תוכנית אימונים בסיסית אימון כוח למתחילים איך להתאמן נכון? תרגילים לחדר כושר ולבית מהם התרגילים הכי טובים לכל שריר? תרגילים מומלצים, אימון FBW, אימון לכל הגוף, תרגילים לכל הגוף, איזה תרגילים הכי טובים? מה התרגיל הכי טוב? תרגיל אחד לכל שריר, אימון כל שרירי הגוף, בחירת תרגילים לאימון, איזה תרגילים לבחור? איזה תרגיל לעשות? איך להתאמן למתחילים, תרגילים למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתאמנים למתחילים? כושר למתחילים, אימון למתחילים, מתאמן בפעם הראשונה, איך להתחיל להתאמן בפעם הראשונה? מדריך למתחיל להתאמן, פעם הראשונה מתחיל להתאמן, פעם הראשונה בחדר כושר ...
למה האדם סובל ואיך הרצון יוצר את הסבל? מה המשמעות של שינוי זהות והקשר שלו לסבל? מהי "חוויית החלום" ואיך מחזיקים אותה? איך מפתחים את השכל בחיי היום - יום? כיצד שכל מפותח משפיע על הרגש? מה הכוונה ב"הכל כלום" ואיך לחיות לפיה? איך הספר "להיות אלוהים" תורם לפיתוח השכל? איך להתאמן בפועל על פיתוח השכל?
... אותה? איך מפתחים את השכל בחיי היום - יום? כיצד שכל מפותח משפיע על הרגש? מה הכוונה בהכל כלום ואיך לחיות לפיה? איך הספר להיות אלוהים תורם לפיתוח השכל? איך להתאמן בפועל על פיתוח השכל? למה האדם סובל ואיך ... אם אדם סובל כי עזבו אותו, עליו לפרק את ההנחה הזאת ולבדוק מה הוא באמת רוצה, ומהן ההנחות הבסיסיות שמובילות אותו למסקנה שהפרידה היא דבר רע. פיתוח הבנה זו דורש אימון קבוע של חשיבה ביקורתית, כולל ניתוח הפעולות ... רעיון עד הסוף. הקורא לומד להטיל ספק בכל דבר, להבין את ההבדל בין עובדות לפירושים, ולהבין שאפילו מושגים שנראים אובייקטיביים, כמו אחוזים, הם פירוש תלוי הקשר. אימון זה מפתח את השכל בצורה יסודית ועמוקה. איך להתאמן בפועל על פיתוח השכל? אליעד מציע אימון מעשי יום - יומי הכולל פתרון חידות היגיון, עיסוק ... - גם במחשבה וגם ברגש. הפיתוח הזה הוא המפתח האמיתי לחופש, לא חופש מדומה שמתבסס על בריחה מהעולם, אלא חופש שמתחיל מהבנה שכלית ומוביל לפעולה מתוך בחירה אמיתית. איך להתאמן בפועל על פיתוח השכל ביום - יום? אליעד ...
פיתוח גוף - איך להתאמן כשאתה עייף ואין לך כוח להתאמן? עייפות באימון / אימון בעייפות
... גוף - איך להתאמן כשאתה עייף ואין לך כוח להתאמן? עייפות באימון אימון בעייפות אז ראשית באפשרותך ללכת לעשות אימון מנוחה אימון שינה, דהיינו, לא להתאמן פיזית, אלא לנוח. זה לא פחות חשוב. אבל אם בכל זאת בא לך להתאמן. אז איך להתאמן כשאתה עייף? 1 - נסה לאמן שרירים קטנים במקום שרירים גדולים. לדוגמה: שרירי ידיים, שרירי ... לדוגמה: שרירי חזה שרירי גב שרירי רגליים 2 - נסה לעשות תרגילים מבודדים ולא תרגילים מורכבים. דהיינו, תרגילים שמאמצים כל שריר בנפרד ולא כמה שרירים בבת אחת. 3 - נסה להתאמן בצורה אסימטרית. דהיינו, כל יד בנפרד, כל רגל בנפרד, כל צד בנפרד. ככה יש פחות עומס על הגוף בבת אחת. ...
איך להתאמן נכון? כמה חזרות לעשות? כמה סטים לעשות? כמה משקל להרים? איזה תרגיל לעשות? איך לבנות תוכנית אימון? בחירת משקלי עבודה, בניית תוכנית אימון, להרגיש את השריר, אימון לכשל, תחושה של השריר, יצירת גירוי בשריר, לגרות את השריר
איך להתאמן נכון? כמה חזרות לעשות? כמה סטים לעשות? כמה משקל להרים? איזה תרגיל לעשות? איך לבנות תוכנית אימון? בחירת משקלי עבודה, בניית תוכנית אימון, להרגיש את השריר, אימון לכשל, תחושה של השריר, יצירת גירוי בשריר, לגרות את השריר
איך להתאמן נכון? כמה חזרות לעשות? כמה סטים לעשות? כמה משקל להרים? איזה תרגיל לעשות? איך לבנות תוכנית אימון? בחירת משקלי עבודה, בניית תוכנית אימון, להרגיש את השריר, אימון לכשל, תחושה של השריר, יצירת גירוי בשריר, לגרות את השריר איך לבחור תרגילים נכונים לאימון? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם מחליט להתאמן, אחת השאלות הראשונות שעליו לשאול היא איזה תרגילים לבחור. למשל, אם רוצים לאמן את שריר היד הקדמית, יש עשרות תרגילים אפשריים. על מנת לבחור את התרגיל המתאים, מומלץ להכיר את ... בשיקול הדעת ולחקור באופן אישי את מבנה הגוף והאנטומיה. כמה משקל צריך להרים באימון? לדברי אליעד כהן, השאלה כמה משקל להרים אינה השאלה החשובה באמת. הסיבה לכך היא שהגוף אינו מודע למספר המדויק של המשקלים. הגוף מרגיש אך ורק את העומס והמאמץ המופעל עליו. ... המשקולת. מה שחשוב הוא העומס על השריר ועל הגוף, התחושות שהשריר חווה במהלך האימון. איך לקבוע כמה חזרות וכמה סטים לבצע באימון? אליעד מסביר את ההבדל בין חזרות לסטים: חזרה אחת פירושה הרמת משקל פעם אחת, וסט הוא סדרה של כמה חזרות. כאשר אדם מתכנן אימון, הוא צריך לחשוב במונחים של איזו תחושה הוא רוצה לייצר בשריר. ההמלצה הבסיסית למתחילים היא להשתמש במשקל שניתן להרים בכ - 20 חזרות, ולעשות זאת במשך כ - 4 סטים. הסיבה לבחירה ... 20 חזרות היא הפחתת הסיכון לפציעות. איך להרגיש ולזהות את השריר הנכון במהלך האימון? אליעד מדגיש מאוד את החשיבות של זיהוי תחושת השריר בעת האימון. לדבריו, מתאמנים רבים אינם מבדילים בין כאב בשריר, במפרק או בגידים. הוא ממליץ למתחילים לקחת משקל קל מאוד ולעשות הרבה חזרות באיטיות, עד להרגשה של שריפה בשריר. המטרה היא לא להגיע למצב של אימון אירובי, אלא להכיר את תחושת השריר באופן ברור וחד - משמעי. הוא מציין שחשוב להכיר היטב את טווחי התנועה של כל שריר, כדי לדעת כיצד למתוח ולקווץ אותו נכון, בלי לגרום נזק. מה המשמעות של אימון עד כשל ואיך עושים זאת נכון? אליעד כהן מתאר את המושג אימון עד כשל, שבו מתאמן ממשיך לבצע חזרות עד שהשריר לא יכול יותר. עם זאת, הוא מזהיר מפני בלבול בין כשל של השריר לבין כאב במפרקים או בגידים, שעלולים להעיד על פציעה ולא על אימון אפקטיבי. יש להיזהר ולא להגיע לנקודת פציעה, לכן חשוב להכיר היטב את הגוף ולהבין מתי השריר מתעייף באמת, ומתי זו תחושה אחרת. מהי החשיבות של טווחי תנועה באימון? אליעד מציין כי בחירת טווח התנועה בתרגיל חשובה, אך הגוף לא יודע מהו הטווח המדויק שעשית. מה שהגוף יודע הוא כמה הוא התאמץ וכמה עומס הופעל עליו בטווח התנועה שבחרת. מתאמנים ... בתחושה, ולהתאים את טווח התנועה לפי האפקט שהם רוצים להשיג בשריר. איך להתחיל להתאמן נכון בפעם הראשונה? אליעד ממליץ למתחילים לא לרוץ מיד להרמת משקלים כבדים, אלא קודם כל להכיר היטב את הגוף. התהליך כולל למידה של כל השרירים בגוף, היכרות עם האנטומיה שלהם, ... התחושה הפיזית שהשריר חווה היא החשובה ביותר. מה הגישה הנכונה לבניית תוכנית אימונים? לסיכום, אליעד ממליץ להתמקד אך ורק בתחושה של השריר. הגוף לא יודע מה כתוב על המשקל או כמה זמן עברת בין סטים. כל מושגי הזמן, המשקל והחזרות הם המצאות אנושיות. על המתאמנים להתמקד ביצירת התחושה הרצויה בגוף, ולרדוף אחריה במהלך האימון, תוך כדי שמירה על בטיחות והיכרות עמוקה עם הגוף. כמה חזרות לעשות באימון? איך לבחור משקל נכון באימון? מה זה אימון עד כשל? איך לזהות את תחושת השריר? איך בונים תוכנית אימון למתחילים? מהי הדרך הנכונה להרגיש את השריר? כמה משקל להרים בחדר כושר? כמה משקל להרים באימון כושר? אימון משקולות, כמה סטים לעשות באימון בחדר כושר? כמה חזרות לעשות באימון בחדר כושר? כמות סטים באימון, כמות סטים וחזרות, כמות חזרות בסט, מספר הסטים, מספר החזרות, כמה חזרות צריך לעשות בכל סט? כמה סטים צריך לעשות בכל אימון? איזה תרגיל הכי טוב? מהו התרגיל הכי טוב? איך לבחור משקלי עבודה? בחירת משקלי עבודה, איך בוחרים משקלי עבודה? איך לבחור תרגיל
שמירת מתח בשריר, לשמור על מתח בשריר, אימוץ השרירים או אימוץ המפרקים, time under tension, tut של שרירים, squat box, pause squat, איך לא להיפצע באימון משקולות? איך להתאמן בלי להיפצע? כאבים אחרי אימון, נעילת מפרקים
שמירת מתח בשריר, לשמור על מתח בשריר, אימוץ השרירים או אימוץ המפרקים, time under tension, tut של שרירים, squat box, pause squat, איך לא להיפצע באימון משקולות? איך להתאמן בלי להיפצע? כאבים אחרי אימון, נעילת מפרקים
... squat box, pause squat, איך לא להיפצע באימון משקולות? איך להתאמן בלי להיפצע? כאבים אחרי אימון, נעילת מפרקים מה המשמעות של שמירת מתח בשריר (Time Under Tension)? ... התרגיל. אליעד כהן מסביר שחשוב להבין כי באימון גופני, הגוף מורכב מעצמות, מפרקים ושרירים. השרירים הם אלו שאמורים לשאת את עיקר העומס באימון, ולא המפרקים או הרצועות. כאשר השרירים רפויים ולא מתאמצים, העומס ... בה השריר מתאמץ לאורך כל התנועה. איך להתאמן בלי להיפצע? כדי להתאמן בלי להיפצע, ההמלצה הברורה היא להימנע מנעילת מפרקים, לבצע תנועות ... מנוחה בין החזרות. זה מגביר את הקושי באימון ויוצר אפקט חזק יותר של גדילה וחיזוק השריר. איך לשמור על מתח בשריר? כיצד להימנע מפציעות באימון משקולות? מה זה Time Under Tension? האם לנעול מפרקים באימון? למה כואבות הברכיים אחרי סקוואט? איך לעשות סקוואט בצורה נכונה? מה ... עומס על הרצועות, פציעות בספורט, פציעות באימונים, פציעות בחדר כושר, כאבי ברכיים אחרי סקוואט, כאבי גב אחרי סקוואט, ... טווח התנועה של התרגיל, איך לעשות את האימון ליותר קשה? איך להעמיס על השרירים? איך לשמור על המתח בשריר? מהי ...
השכל של לעשות כושר, איך להתאמן נכון? להתאמץ נכון, איך לנתח דברים? איך להבין דברים? הרמת משקולות, ספורט, חשיבה מופשטת, השגת מטרות, מאמץ יתר, עודף מאמץ, השכל שיש בכל דבר
השכל של לעשות כושר, איך להתאמן נכון? להתאמץ נכון, איך לנתח דברים? איך להבין דברים? הרמת משקולות, ספורט, חשיבה מופשטת, השגת מטרות, מאמץ יתר, עודף מאמץ, השכל שיש בכל דבר
... של לעשות כושר, איך להתאמן נכון? להתאמץ נכון, איך לנתח דברים? איך להבין דברים? הרמת ... של פיתוח שרירים דומה לתהליך של חיפוש האמת? אליעד כהן יוצר הקבלה מעניינת בין אימון ספורטיבי לבין התהליך הרוחני של חיפוש האמת. הוא מדגים שכשם ... מהות וצורה, והבנה עמוקה של התהליכים הללו היא המפתח להצלחה אמיתית בכל תחום. איך להתאמן נכון? מהי חשיבה מופשטת? כיצד להימנע ממאמץ יתר? איך להשיג מטרות בחיים? מתי צריך לנוח אחרי אימון? מה ההבדל בין מהות לצורה? איך להטיל ספק בצורה נכונה? ...
השכל שיש בכל דבר, ניתוח תהליכים, תרגיל רב מפרקי, תרגיל מבודד, תרגיל מורכב, טווח תנועה מלא, פיתוח גוף, איזה תרגיל הכי טוב? ספורט, אימון גופני, איך להתאמן נכון? פיתוח שרירים, לפתח שרירים
השכל שיש בכל דבר, ניתוח תהליכים, תרגיל רב מפרקי, תרגיל מבודד, תרגיל מורכב, טווח תנועה מלא, פיתוח גוף, איזה תרגיל הכי טוב? ספורט, אימון גופני, איך להתאמן נכון? פיתוח שרירים, לפתח שרירים
... תרגיל מבודד, תרגיל מורכב, טווח תנועה מלא, פיתוח גוף, איזה תרגיל הכי טוב? ספורט, אימון גופני, איך להתאמן נכון? פיתוח שרירים, לפתח שרירים מהם היתרונות והחסרונות של תרגילים מבודדים מול ... מספר קבוצות שרירים בו זמנית, תוך ניתוח השפעתם על פיתוח גוף, יכולת עמידות ויעילות האימון. כחלק מההרצאה, נישאת השאלה על אופי האימונים - האם כדאי לבודד כל שריר ולתת לו את המאמץ המרבי בכל תרגיל או שמא כדאי לבצע תרגילים ... תוך כדי תרגיל, כאשר תרגילים המבודדים שרירים מאפשרים לכל שריר לקבל את המקסימום מהאימון. האם שילוב של תרגילים רב מפרקיים ותנועות רחבות חשוב לפיתוח שרירים? בהתבסס על ... המובילה לפיתוח שרירים בצורה מקסימלית נוגעת לשני מרכיבים עיקריים: טווח תנועה מלא ואימון עם עוצמת התנגדות מקסימלית. תרגילים רב מפרקיים כמו סקווטים וטריצפס משמשים ככלים ... קבוצת שרירים לעבוד בצורה מלאה. בעניין זה, פיתוח השרירים נשקל כאידיאלי כאשר נעשה אימון שמערב את כל הגוף תוך שמירה על עוצמה. יש להימנע מתרגילים שבהם השריר לא מקבל את הטווח ... המלא, והם יעילים פחות. מה המשמעות של גיוון בתרגילים והקשר בין תרגילים מבודדים לאימון כללי? כאשר מציעים שילוב בין סוגי תרגילים שונים, כמו תרגילים המבודדים שריר אחד לעומת ... כתרגילים כלליים. לסיכום, כל אחת מהשיטות עשויה להיות יעילה, תלוי במטרה הספציפית של האימון, אם זה למקסם את פיתוח הגוף או להתמקד בשרירים מסוימים. בעבודת כושר ותרגילים, יש לשלב ... שהמתאמן שואף להשיג. תרגילים רב מפרקיים פיתוח גוף פיתוח שרירים תרגילים מבודדים איך להתאמן נכון? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתאמן?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתאמן?, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתאמן?, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקשב וריכוז, מאמן אישי לימודים, מאמן אישי לקריירה בתחום איך להתאמן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 12_08_2025 השעה 04:46:51 - wesi4