ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אותיות ✔אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כח (28) האותיות - חלק 19 ✔'ת' - מה סודך? הנה האות האחרונה, חותמת האותיות - אות מספר 22...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כח (28) האותיות - חלק 19
'ת' - מה סודך?

הנה האות האחרונה, חותמת האותיות - אות מספר 22!

'תו' פירושו סימן, בדיוק כמו שהמילה 'אות' פירושה סימן, כן האות 'תו' פירושה סימן. מכאן גם חשיבותה של האות 'ת' וייחודה.

"מאסף לכל המחנות"

האות 'ת' נוצרת ע"י חיבור של 2 אותיות 'ד' ו'נ'. רומזת לשבט דן אשר היה הולך בסוף מחנה ישראל, כך האות 'ת' האות האחרונה בסוף המחנה. תפקידו של שבט דן לדון ולשפוט ולגלות את האמת, להוציא לאור את האמת. הנה גם האות 'ת' מייצגת את האמת: תיקון תשובה תפילה תורה ועוד...

רמז באות זו לפסוק: "... ודע כי על כל אלה יביאך הא / לוקים במשפט" (קהלת יא ט).

על פי המדרש דן היה אוסף את כל מה שאיבדו בני ישראל בדרכם, על פי ההבנה העמוקה, בכוחו של דן היה לחזק ולהחזיר נשמות אל אביהם שבשמיים, להפיח בהם את התעוררות לדרך חייו של כל יהודי ויהודי.

"הכל הולך אחר החתימה"

אות האמת, אות התכלית, אם האותיות הקודמות 'ק, ר, ש' הצד השלילי שבהם היה רמז לעולם השקר, הרי שהאות האחרונה מתקנת הכל. וסוף האמת להגיע!

האות 'ת' רומזת ל'תכלית'. דומה היא לאדם אשר התקדם על פני רמה של הרים גבוהים והגיע לקצה, עומד הוא בראש הצוק ומתבונן וחושב ורואה לפניו את הכל פרוש מול עיניו. כמו משה רבנו אשר עמד על הר נבו והתבונן בכל ארץ ישראל...

העומד בנקודה זו יכול להיות כאילו סיים משימה גדולה ומתחיל במשימה חשובה נעלה יותר.

האות 'ת' מייצגת מעבר ממשימה נמוכה למשימה גבוהה יותר. לא בכדי אמרו כי היא מסמלת גם את המוות וגם את החיים. מסמלת את החידלון הפיסי והתחלת החיים הנצחיים.

אות השכר והעונש

הקב"ה נותן הוראה ליחזקאל הנביא נאמר: "עבור בתוך העיר בתוך ירושליים והתוית תו על מצחות האנשים הנאנחים והנאנקים על כל התועבות הנעשות בתוכה".

(יחזקאל ט, ד) המדרש משלים את הנאמר: אמר לו הקב"ה לגבריאל: "לך ורשום על מצחן של צדיקים 'תיו' של דיו שלא ישלטו בהם מלאכי חבלה, ועל מצחן של רשעים 'תי"ו' של דם, כדי שישלטו בהם מלאכי חבלה. (מסכת שבת נה עא). ולמה 'תי"'? אמר רב 'תי"ו' - תחיה, 'תי"ו' - 'תמות'. דהיינו אות 'ת' של הסיום של המילה 'מוות' או 'ת' של תחילת המילה 'ת'חיה'. התי"ו היא סימן לכאן או לכאן. דומה היא לאותו אדם העומד על קצה רמה של הרים על הצוק הגבוה. ומרגיש כי זה הסוף. אחר, מבין כי אין המטרה להגיע אל הנקודה הזאת כי אם לצפות ממנה אל הנוף הנפלא הפרוש לפניו. יכול להבין כי זו המטרה הרוחנית לראות ולגלות את היופי וההדר של כל מה שהעיניים יכולות לראות ואין רגלינו הפיסיות יכולות להגיע לשם (כמו משה רבינו ביומו האחרון על הר נבו). גם ביחס לעולם האמת נאמר: "עין לא ראתה א / לוקים זולתך יעשה למחכה לו" (ישעיה סד ג)

המילה 'תשובה' מתחילה באות 'ת' רומזת כי גם מי שנמצא בסוף, יכול לעבור מעולם אפל ועכור לעולם של אור ומלא שמחת חיים. אכן אותיותיה של המילה 'ת - ש - ו - ב' כולן חוזרות מסוף שורת האותיות אל תחילת שורת האותיות, מהאות 'ת' אל האות 'ב' הסמוכה לאות 'א'. רומזת לביטוי "ושבת עד ה' א - לוהיך.."כן שם החודש "תשרי", אותיותיו חוזרות מהאות 'ת' לאות 'י' גם שם זה מסמל בסדר אותיותיו החוזרות לעולם של חזרה תיקון ותשובה.

לב אחד - לב מלא אהבה

המטרה והתכלית של האדם להגיע אל היעוד והוא שעבוד הלב לאביו שבשמים. למלא את לבו באהבה למען הזולת כפי שנאמר "ואהבת לרעך כמוך". דורשי האותיות מסבירים כי המילה "תיו" ערכה 416 שהם 13 פעמים 32 (13 רומז ל'אהבה' או 'אחד' והמספר 32 רומז למילה 'לב'. 416=13X32 ) הרומז 'לב אחד' לאבינו שבשמים או לב מלא אהבה.

סוף דבר

מצאנו כי ערך האות 'תי"ו' 416 כערך הביטוי: "בידי שמים" אכן כך נרמז: "סוף דבר הכל נשמע..."בסוף האותיות, נשמע הכלל הכולל את הכל ומה הוא הכלל הכולל את הכל? הוי אומר: "הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים". (ברכות לג עב) ואידך זיל גמור...

המילה הראשונה בתורה: 'בראשית'. החותמת שלה, האות האחרונה היא האות 'ת'. המתבונן במילה זו יראה כי היא נוצרה מאותיות ההתחלה א, ב, ומהאותיות האחרונות ר, ש, ת. האות המסמלת מחשבה וחכמה היא האות 'י', ועוד יותר נראה כי האות 'י' נמצאת בסמוך לאות 'ת' הרומזת כי זקוקים למחשבה רבה כאשר עומדים ליד האות 'ת' כמו האדם העומד בצומת דרכים שחייב להפעיל שיקול דעת מירבי לאן עליו לפנות... עוד, יש צורך בחוכמה גדולה (אות 'י') לחבר את הקצוות, את האותיות הראשונות: א, ב עם האותיות האחרונות: ר, ש, ת.

אות האמת

האמת הוא היסוד עליו מושתת העולם. האמת היא נצחית, ויש בה מעגליות אינסופית. היא בנויה מכל האותיות של ה'א - ב'. היא בנויה מהאות הראשונה 'א' מהאות האמצעית, האות 'מ' (מ'רכז), בדיוק האות מס' 14. (ב'א - ב' יש 27 אותיות הכוללות את האותיות הסופיות) לפניה 13 אותיות ולאחריה 13 אותיות. והאות האחרונה במילה 'אמת' הלוא היא האות האחרונה של ה'א - ב' היא האות 'ת'.

א

ב

ג

ד

ה

ו

ז

ח

ט

י

כ

ך

ל מ

ם

נ

ן

ס

ע

פ

ף

צ

ץ

ק

ר

ש ת

13 14 13

'ת' אות החתימה

האות 'ת' החתימה של המילה 'אמת'. זו החתימה של הקב"ה. הקב"ה 'שם' את החותמת שלו בבריאת העולם עם תחילת התורה "בראשית ברא א / להים" בסופי - תיבות 'ת, א, מ' בצורה כזאת שהאות 'ת' היא האות הראשונה של החותמת על פי מה שנאמר "סוף מעשה במחשבה תחילה" או "סופן נעוץ בתחילתן". לאחר המילה הראשונה (שהיא מאמר בפני עצמו) באות המילים: "בר'א א / להי'ם א'ת" סופי תיבות 'א, מ, ת' וכן נמצא בדיוק בסיום תיאור הבריאה: "... אשר בר'א א / לוהי'ם לעשו'ת" סופי תיבות שוב החותמת של הקב"ה שהיא המילה: 'אמת'. בסופו של דבר האמת תמיד תופיע כי רק לה זכות הנצח!!

אולי רומזת המילה 'אמת', הנרמזת בסוף הבריאה, כי האמת קשה להשגה, וצריך לעמול הרבה מאוד כדי להשיגה. על מנת להשיגה יש צורך בת'מימות שהיא השלמות. לשאוף ולנסות להתקרב למידותיו של הבורא שמים וארץ. ככל שהאדם ישאף לגלות את צלם הא / לוהים שבקרבו כך יוכל להגיע לגבהים נשגבים ועליונים של הנפש והנשמה כפי שהתורה מצווה עלינו: "תמים תהיה עם ה' א / לוהיך" (דברים חי יג) זו הדרך היחידה אותה יסגל האדם.

"דינא דמלכותא דינא"

לעיל ראינו את הקשר בין שבט דן המאסף לכל המחנות ובין האות 'ת', האחרונה בין האותיות. האותיות 'דן' מבטאות את ה'דין'. לכן יעקב אבינו אמר רק פעם אחת את שם הוי'ה בברכות לבניו, בפסוק "לישועתך קויתי "הוי'ה" לעורר את מידת הרחמים במקום שיש דין. האותיות 'דנ' נמצאות בשם הקדוש "א - דנ - י". על זה יש לרמוז את הביטוי: "דינא דמלכותא דינא". הדין מגיע מספירת המלכות. כן מכירים אנו את הביטוי החוזר ונשנה בתורה שבעל פה "ותו - לא"! הרומזת לאות 'תו' ולמה שהיא מייצגת את ה'לא', את העצירה את הגבול ואת הדין.

אות הבחירה החפשית

אות האור והיפוכו

הזוהר מפנה תשומת לבנו כי המילה: 'מאורות' בנויה משתי אותיות מנוגדות כמו 'אור' ו'מות'. (בהקדמת הזוהר יב ע"ב, וגם פרק כח) והיינו סוד הכתוב "והיו למאורות" כי הקליפה הולכת אחר המחשבה, המוח - האור והצד האחר 'מות'. המילה 'אור', אותיותיה צמודות בתוך המילה 'מאורות' והמילה 'מ - ות' בפירוד. כשאותו אור מסתלק משם, מתחברות אותיות הפירוד ל'מות'. באלו האותיות - מות - התחילה חוה וגרמה רעה לעולם, כמו שכתוב "ותרא האשה כי טוב" היא החזירה האותיות למפרע, כלומר מהמילה 'מאורות' לקחה את האותיות 'ותרא' נותרו אותיות 'מו' והן הלכו ולקחו את האות 'ת' עמהן, כלומר נוצר הצירוף: 'מות' וגרמה מות לעולם. דורשי האותיות דרשו: 'תאוה' ו'תאונה' אחיות הן!

המילה: 'א - מת' יכולה להידרש כנוטריקון 'א' מחייה את ה'מת', החיבור אל רבונו של עולם, גורם לחוטא הנקרא מת, לחזור בו מהמציאות היבשה ולחזור אל האור כפי שאמר הנביא יחזקאל: "חיה יחיה..."

אות של גבול האין

האותיות נחשבות למעיינות מפכים וזרמים של נחלים המשקים את גן א / לוקים, את העולם הזה. הכל הולך אל מקום אחד אל הים הגדול אשר אין לו קץ ואין לו תכלית. האותיות הגיעו אל הקצה ועומדות על הגבול. הגבול הוא האות 'תו', בחומש במדבר בפרק המדבר על גבולות ארץ ישראל משתמשים במילה יחידה בתורה "תתאו לכם" האות 'ת' רומזת גם לגבול, גבול יכולת הבינה וההשגה של בר - אנוש... עומד הוא מול ה'אין' ותוהה מה יש שם במעמקי הים הגדול של אותם מים שאין להם סוף. מה יש בחלל הגדול שמעל לראשו? אז חוזר הצופה במסלול ממנו התחיל. ברמה אחרת עובר שוב את כל מסלול האותיות, מסלול החיפוש החקירה וההתבוננות, עולה במעלות הרוחניות מגיע אל הסוף מתבונן ומציץ באין - סוף תוהה וחוזר, וסופן של האותיות נעוץ בתחילתן.

יש הרואים את המסלול הזה בנוסחא של המילה 'את', המסע על פני האותיות של ה'א - ת' מ'אל"ף' לת"ו וחזרה... בסדר 'ת - א' היוצרת את המילה 'תא' המייצגת חדרים קטנים שהיו במקדש והשתלשלה מילה זו לייצג את החלק הקטן של גוף האדם, או לחלק קטן של כל מוצר קיים.

"תא שמע" - חשמל באותיות

התנועה הדו - כיוונית של 'א - ת', ו'ת - א', מייצגת התרחבות וצמצום. חסד ודין, פעולת דיבור ושתיקה. הרומזים למילה 'חשמל'. כאשר 'חש' מבטא את השקט ('עת לחשות... ') והמילה 'מל' מבטאת את הדבור האקטיבי כמו המילה: 'מילה' או "מי ימלל..."הרי שני הניגודים מתחברים וחזרנו אל תחילת הבריאה שנוצרה בדואליות על משקל "זכר ונקבה בראם". חיבור ההפכים.

אות 'ת' - חותם כל כ"ב האותיות

הכל הולך אחר החיתום. אור אין סוף שהוא סתים "לית מחשבה תפיסה ביה כלל". חש=שתיקה. האור נמשך ויורד בתורה הקדושה = מל. האור - עוצמתו של הקב"ה זו התורה, מגלים את עצמות אורו יתברך. מי ימלל גבורות ה', סוד ההעלמות וההסתרים.

אשרי הזוכה... אמן!
לשפוט תורה תחושות זכר ונקבה צדיק גוף האדם הפכים שיקול דעת הבורא מרגיש צריך אותיות סוד סוד האותיות סודות צירופי אותיות
דילוגי אותיות בתורה, צירופי אותיות בתורה, הצופן התנכי, קודים בתורה, צפונות התורה, צופן התורה, הצפנות בתורה, מי נתן את התורה? אמיתות התורה, שמירת מצוות, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, חוזרים בתשובה
דילוגי אותיות בתורה, צירופי אותיות בתורה, הצופן התנכי, קודים בתורה, צפונות התורה, צופן התורה, הצפנות בתורה, מי נתן את התורה? אמיתות התורה, ... חוזרים בתשובה האם דילוגי אותיות בתורה מוכיחים שאלוהים כתב אותה? הרבה אנשים מתעניינים בשאלה עד כמה יש אמת במה שמכונה דילוגי אותיות בתורה, המכונים גם צופן התורה. הטענה הרווחת היא שבתוך טקסט התורה ניתן למצוא אירועים עתידיים שהיו לכאורה ... יש אנשים הטוענים שבדילוגי אותיות וצירופי אותיות מסוימים ניתן למצוא אזכור לאירועים משמעותיים שהתרחשו בדורות האחרונים, ובכך מוכיחים שהתורה נכתבה על ידי ... שחשוב להבין ביחס לדילוגי אותיות בתורה: מהם דילוגי אותיות וכיצד הם עובדים? דילוגי אותיות בתורה מתבצעים באמצעות חיפוש ממוחשב, מאחר ואיש לא יכול באופן ידני לספור את האותיות בטקסט הארוך של התורה ולזהות דפוסים. באמצעות המחשב, מחפשים מילים או אירועים משמעותיים, ואם הן מופיעות בדילוגים קבועים של אותיות מסוימות, טוענים שיש לכך משמעות. לדוגמה, מחפשים מילים כמו אסון, פיגוע או תאומים ומנסים לראות היכן הן מופיעות בטקסט ובאיזה מרחק של אותיות זו מזו. אליעד מסביר שבפועל, קל מאוד למצוא התאמות בטקסטים ארוכים, במיוחד כאשר ניתן להשתמש במילים נרדפות ... המקור האלוהי שלו. האם דילוגי אותיות מוכיחים שהתורה אלוהית? אליעד מדגיש שגם אם נגלה בוודאות שספר מסוים (התורה או ספר אחר) יודע לנבא אירועים ... מרכזיים וברורים. האם דילוגי אותיות קיימים רק בתורה? יש ויכוח האם דילוגי אותיות קיימים רק בתורה או גם בספרים אחרים. אליעד מסביר שגם אם זה היה קיים רק בתורה, אין בכך הוכחה חד משמעית ... מדוע אנשים מאמינים בדילוגי אותיות ובתורה? אליעד מסביר שאנשים רבים בוחרים להאמין בדילוגי אותיות כי זה מעניק להם תחושת ביטחון ואמונה במשהו גדול יותר מהם. כאשר אדם אינו שלם עם עצמו, הוא מחפש דברים ... כרצונם. לסיכום, האם דילוגי אותיות חשובים באמת? אליעד מסכם שההתעסקות בדילוגי אותיות בתורה ובצפונותיה היא לא יותר מניסיון של אנשים לאשר לעצמם משהו שכבר בחרו להאמין בו מראש. בפועל, אין לכך ... באמונות ובדתות. האם דילוגי אותיות אמיתיים? מי כתב את התורה? איך להשתחרר מתלות באמונה דתית? צופן התורה אמיתי? למה אנשים חוזרים בתשובה? האם ...
חידת LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? איך לנתח תהליכים?
... לבצע עליה 3 פעולות כדי להפוך אותה לחזקה. ניתן להוסיף לה אותיות, ניתן להסיר ממנה אותיות, וניתן להחליף בה אותיות. דהיינו, ניתן לבצע פעולת הוספה מחיקה החלפה. עכשיו השאלה היא כזאת, נותנים לנו סיסמא כלשהי, ואנחנו צריכים ... ואם יש יותר מ Y (אורך מקסימאלי) תווים, אז צריכים למחוק אותיות, כדי לגרום לסיסמא להיות תקינה. ועד כאן בעצם היתה דוגמא לאיך לחלק לחלקים קטנים. עכשיו נעבור לחוק מספר 2 ... האם חסרה אות קטנה גדולה מספר, ואז עלינו להוסיף או להחליף אותיות בהתאם לצורך שלנו. לדוגמא 123456 יכול להפוך להיות 123456Aa או יכול להיות 12345Aa או יכול להיות 1234Aa וכולי. ... להתאים את הסיסמא לחוק של האורך. עכשיו נבדוק את החוק של האותיות הנדרשות, אם נסתכל נראה כי נניח שאנחנו צריכים שתהיה אות אחת קטנה, הרי שאם אין אות אחת קטנה, הרי שיש לנו ... אחר כך יש לנו את החוק של התווים ההכרחיים, אחר כך החוק של האותיות הרצופות, שמספק לנו הכי פחות וודאות והכי הרבה ספקות ואפשרויות. אז מה בעצם זה אומר לנו? אז זה בעצם אומר לנו ... לאורך של 6 גם הוספנו אות קטנה ומספר, וגם ביטלנו את ה 3 אותיות הרצופות. במילים אחרות, מצב של AAA נפתור אותו ב 3 פעולות. ואם יש לנו סיסמא באורך של 25 אותיות, לדוגמא ABABABAAAAABABABABAB12345. אז בוודאות שאנחנו צריכים לעשות 5 פעולות מחיקה בגלל האורך. + פעולת החלפה או הוספה 1 של אות קטנה. + בגלל שיש בתוך הסיסמא 5 אותיות רצופות של AAAAA אז אנחנו צריכים לעשות או 5 פעולות מחיקה או 2 פעולות הוספה או 1 פעולת החלפה. ולכן, נעשה 5 ... באורך + ב 5 הפעולות מחיקה הקודמות, נוכל למחוק את כל רצף האותיות הנל. דהיינו, סהכ נצטרך 6 פעולות בלבד. 5 של מחיקה + 1 של החלפה. אז מהי מהות הפתרון עד כה? במילים אחרות, ניקח ... אם חובה לבצע פעולות מחיקה בגלל האורך, נוכל באמצעותן למחוק אותיות רצופות. אם חובה לבצע פעולות הוספה בגלל האורך, נוכל באמצעות פעולות ההוספה לתקן בהתאם לתווים חסרים או רצופים. ... בפעולת ההוספה כדי לפתור את 2 החוקים הנוספים של להוסיף אותיות חסרות או כדי לנטרל אותיות רצופות. ונשתמש בפעולת המחיקה, כדי לתקן את האורך וגם כדי לפתור אותיות רצופות. ומכאן ואילך, נספור רק פעולות של החלפה בלבד. כדי שלא בטעות נשבש את האורך של הסיסמא וגם כי החלפה יותר יעילה עבור התיקון של אותיות רצופות כנל. אז לכאורה פתרנו את השאלה. אבל האם זאת כל האמת? והתשובה היא שעדיין לא. פתרנו חלקית, אבל לא עד ... אז בוודאות שעלינו לבצע 10 פעולות מחיקה. ונניח שיש לנו 10 אותיות רצופות. אז האם 10 פעולות מחיקה, יפתרו את ה 10 אותיות הרצופות? כן. ואם יהיו 12 אותיות רצופות? אז גם כן. ואם יהיו 15 אותיות רצופות? אז 10 מחיקות יביאו אותנו ל 5 אותיות רצופות, שאותן נפתור בעוד פעולת החלפה 1. עד כאן הכל נשמע הגיוני. אבל מה אם נניח שהסיסמא היא באורך של 21 ... לבצע מחיקה 1. ונניח שיש לנו בתוך הסיסמא 2 רצפים שונים של אותיות, רצף אחד של 3 אותיות ורצף אחד של 4 אותיות או של 16 אותיות וכולי. מאיזה רצף כדאי לנו לבצע את פעולת המחיקה? האם זה משנה? ואם נניח הסיסמא היא באורך של 22 אותיות ואנחנו צריכים למחוק 2 אותיות, ויש לנו רצף אחד של 3 אותיות ורצף אחד של 5 אותיות , מאיזה רצף כדאי לנו למחוק? האם זה משנה? אז כנראה שכן, ונבדוק: נניח שיש לנו את הסיסמא הבאה באורך של 22 כך: ... אז מה האפשרויות שיש לנו? 1 - למחוק מהרצף של ה bbb שתי אותיות 2 - למחוק מהרצף של AAAAA שתי
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... פונטים בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף למילים הכתובות, צורת האותיות עצמה מעבירה תחושות ומשמעות. הוא הציג את הדוגמה של פרסומת למשקה קר, שבה עיצוב הפונטים היה מכוון להחמיא למסר של קור. האותיות היו מעוצבות כך שנראו כאילו הן קפואות, עם צורת אותיות שמזכירה קוביות קרח. זה היה המאמץ להמחיש את המסר לא רק דרך הטקסט, אלא גם דרך צורת האותיות. לפי אליעד, כל צורה של פונט במוח מעוררת אסוציאציות. לדוגמה, האותיות המפורסמות בפרסומת למשקה קר עשויות להזכיר קוביות קרח או קרח שנשבר, וזה היה מכוון להעביר תחושת קור. הוא הסביר כי מסרים כאלה מגיעים לתודעה לא רק דרך המילים, אלא גם דרך צורת האותיות, שעוזרת ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך, פרסומות יכולות להשתמש בעיצובים מיוחדים כדי להעצים את המסר ולהפוך אותו למובחן יותר ... אליעד כהן ציין שהעיצוב הוויזואלי של הפונט בפרסומות לא תמיד ישמש להמחשת תחושות של האותיות בלבד, אלא גם יכול לשמש כדרך למשוך תשומת לב, כמו כאשר הפונט לא עוקב אחרי קו ישר אלא מציג פיזור לא סימטרי של האותיות. זה יכול לשדר את המסר כי מדובר במשהו לא סטנדרטי, דבר שיכול למשוך את הצופה ולהשאיר רושם חזק יותר. שיחה נוספת שהתפתחה בין אליעד למאזין עסקה בהשפעה של עיצוב הפונט על רכישת מוצר. אליעד הסביר כי לעיתים העיצוב של האותיות יכול להוביל לרגשות שמובילים לפעולות, כמו רכישת המוצר. לדוגמה, לעיתים יש מותגים שמשתמשים בפונטים בעלי צורות חדות כדי להעביר תחושה של חדה ודיוק, ... במוח ומעוררת תחושה שמתחברת למסר. באופן כללי, אליעד הסביר כי כל פונט, צבע או צורת אותיות מעוררת אצל הצופה תחושות מסוימות, שיכולות להשפיע על התפיסה של המוצר או השירות שמפורסם. כל אלמנט עיצובי בפרסומות משפיע גם על הרגש והתחושה של ... מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה פונטים עכשיו אפשר לכתוב אותן בהרבה פונטים, פונט זה צורת אותיות ויש עיצובים שונים ואתה שואל מה השכל שיש בדבר. עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה רלוונטי גם לזה במוח כל צורה יש לה אסוציאציות, נגיד הצורה של מה ... קר זה כל הסיפור. זאת אומרת בעצם מנסים להעביר לך את המסר של הקור גם דרך הצורה של האותיות, זאת אומרת אומרים לך זה קר זה הכי קר אבל לא רק כי אומרים לך זה הכי קר רוצים שגם הצורה של האותיות תזכיר לך קור ולכן ציירו לך אותיות קפואות אותיות שנראות לך כדבר קפוא. ש: האותיות בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את המשפטים הם לא כתבו את זה בקו ישר הם כתבו את זה ככה כאילו זה הולך ככה. אליעד: אתה מבין זה מתחבר לך מה שאמרתי? ... למשוך את תשומת ליבך לא בהכרח שזה קשור לזה, אני אומר שלפעמים העיצוב עצמו של צורת האותיות מנסה להעביר לך מסר דרך צורת האותיות. ש: פה נגיד הצורה הזאת כאילו אתה אמור לדמיין קרח. אליעד: לא השאלה אני דיברתי ספציפית. ש: לא על הקווים. אליעד: הקווים לא בהכרח יכול להיות שהקווים ... דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה היית אומר? ש: אני לא יודע אחרי שאמרת לי כבר אני משוחד. אליעד: בסדר אבל תנסה לראות את זה עכשיו, עכשיו תראה שיש סיבה. ש: זה נראה כשיש שברים זה ... כאילו כמו קרח כזה כמו נגיד קוביות, כן כמו קרח נשבר או מנופץ או משהו כזה. לפעמים האותיות יוצרות לך סוג של תחושה, תראה המסר מועבר גם בצורה טקסטואלית זאת אומרת אם אני אגיד לך את מה שכתוב אתה תבין אותו דבר אבל אם אתה רואה את זה זה מעביר ... רואה משהו ואתה מרגיש משהו אתה יודע למה הרגשת את זה. ש: לא אבל זה שהושפעתי מצורת אותיות בגלל זה קניתי מוצר? אליעד: כן ברור לא אז למה קנית את המוצר לא בגלל צורת האותיות צורת האותיות השפיעה על רכישת המוצר, לפעמים נגיד יש מוצר נגיד שהאותיות הם בצורה עגולה לפעמים בצורה חדה לפעמים בצורה בולטת צורה כזאת כי כל דבר יש לו איזה משמעות יש איזה משהו. השאלה איזה תחושה אתה רוצה לתת לבן אדם כי ...
ליקוטי מוהרן ח"א לג, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
ליקוטי מוהרן ח"א לג, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
... שמאפשרת לראות מדוע ואיך בדיוק המציאות מתנהלת בצורה מסוימת. מה המשמעות של אותיות התורה לפי ליקוטי מוהרן? אליעד מפרט שכשמדברים על אותיות התורה, לא מדובר רק באותיות הפיזיות שבתורה הכתובה, אלא בשכלים וברעיונות הפנימיים והעמוקים שנמצאים מאחורי כל דבר בעולם. לפי ההסבר הזה, העולם כולו פועל על פי מערכת של שכלים, שהם אותיות התורה הפנימיות, והם אלו שמחיים כל דבר שקיים במציאות. אליעד מדגים ואומר שאפילו פעולה פשוטה כמו להזיז את הרגל היא ביטוי לשכלים האלו, שהם למעשה אותם שכלים שמהם העולם כולו נברא. אלא שאותם שכלים, או אותיות, נמצאים במצב של צמצום, הסתרה והעלמה, כדי לאפשר לעולם הגשמי להתקיים בצורה מוגדרת. כיצד אפשר לראות את הטוב בימים הרעים? אליעד מסביר שהמציאות מחולקת לשני סוגים של ימים: ימים ... בהירות גדולה יותר, והקליפות (הסתרות והבלבולים של העולם הגשמי) מתקלפות מעל האותיות, והוא רואה בבירור יותר את המשמעות האמיתית של כל דבר. מהו פירוש הביטוי נעשה ונשמע לפי הסברו של אליעד? אליעד מסביר גם את המשמעות של הביטוי נעשה ונשמע דרך הפרספקטיבה של ליקוטי ... ולגלות את החיבור של כל דבר לשורש האלוהי. איך לומדים ליקוטי מוהרן? מה זה אותיות התורה לפי רבי נחמן? איך אפשר להפוך רע לטוב? מה המשמעות של נעשה ונשמע? כיצד שומעים קולות מלמעלה? איך להבין את סוד הצמצום בתורה? ...
קבלה, מושגים בקבלה, לימוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הסוד, מיסטיקה, חכמת הקבלה, מקובלים, משה רבנו, אברהם אבינו
... האמיתית. האם יש כוח או תדר מיוחד בצירופי אותיות בזוהר? אליעד מתייחס לרעיון שיש כוח או תדר מיוחד בצירופי אותיות או במילים מסוימות בזוהר. לדעתו, הרעיון שיש אנרגיה מיוחדת באותיות עצמן הוא מוטעה. הוא מסביר שכל מנטרה או טקסט שחוזרים עליו יכול להרגיע זמנית את התודעה, אך זה לא ... לשנות את המהות הפנימית של האדם. שום רצף של אותיות לא יכול באמת לשחרר את האדם מחוסר היכולת שלו להבין דבר והיפוכו או לשחרר אותו מהתודעה שלו עצמו. הוא מדגיש שהמטרה הסופית היא להגיע להבנה פנימית עמוקה באמצעות השכל, ... בקבלה? האם יש תועלת במנטרות ובצירופי אותיות? למה הזוהר כתוב בארמית? איך ללמוד נכון את תורת הקבלה? מה המשמעות האמיתית של ספירות בקבלה? ...
הדרכת מטפלים, טיפול בלקויות למידה, לקויות קריאה, לקויות כתיבה, דיסגרפיה, קשיי כתיבה, קשיי קריאה, קשיי דיבור, לקויות דיבור, כיוון הכתיבה, דיסלקציה, לקות קריאה, לקות כתיבה, טיפול בילדים, הדרכת הורים
הדרכת מטפלים, טיפול בלקויות למידה, לקויות קריאה, לקויות כתיבה, דיסגרפיה, קשיי כתיבה, קשיי קריאה, קשיי דיבור, לקויות דיבור, כיוון הכתיבה, דיסלקציה, לקות קריאה, לקות כתיבה, טיפול בילדים, הדרכת הורים
... רצונותיו. לא מספיק להסתמך על דיווח ההורה, ויש לברר בפועל האם הילד באמת מתקשה או שמא הוא פשוט לא מעוניין לדבר או לכתוב מסיבה רגשית או חברתית. מהי הדרך הנכונה לכתוב אותיות - מלמעלה למטה או להפך? אליעד דן בהרחבה על נושא כיוון הכתיבה של אותיות, ומציג מספר סיבות מדוע נהוג ללמד ילדים לכתוב אותיות מלמעלה למטה ולא מלמטה למעלה: מבחינה פיזיולוגית, כתיבה מלמעלה למטה מפעילה שרירים חזקים יותר, ולכן פחות מעייפת לאורך זמן. כוח המשיכה מסייע לתנועת היד כלפי מטה, מה שמקל על פעולת ... עם דיסלקציה טיפול בדיסגרפיה אצל ילדים איך לגרום לילד לרצות לדבר? קשיי קריאה וכתיבה אצל ילדים איך ליצור קשר עם ילד שלא משתף פעולה? כיצד ללמד כיוון נכון של כתיבת אותיות?
מה הסיכוי ש? האם יש סיכוי ש? סיכוי סטטיסטי, איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? רצפים בין מילים, העולם נוצר במקרה, סטטיסטיקה, כמות אין סופית, הסתברות סטטיסטית, בריאת העולם
מה הסיכוי ש? האם יש סיכוי ש? סיכוי סטטיסטי, איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? רצפים בין מילים, העולם נוצר במקרה, סטטיסטיקה, כמות אין סופית, הסתברות סטטיסטית, בריאת העולם
... התשובה תהיה סופית, ואם לא, התשובה תהיה אינסופית. האם אפשר להמציא מילים ואותיות חדשות? בהמשך, אליעד מסבך את השאלה ושואל אם אפשר להוסיף לשפה מילים חדשות ואפילו אותיות חדשות. הוא מסביר שאם מוסיפים מילים או אותיות, או מאפשרים משפטים ללא הגבלת אורך, אז באופן טבעי הכמות של הרצפים האפשריים תהיה אינסופית. האם עולם אינסופי יוצר בהכרח ... כי רק לאחר מכן ניתן לגבש תשובה ברורה. איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? מה הסיכוי שספר ייכתב במקרה? האם כמות המשפטים האפשרית היא אינסופית? האם אפשר להמציא אותיות חדשות? בריאת העולם במקרה או בכוונה? האם אפשרויות אינסופיות תמיד יתממשו? ...
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
... גם הבחינה של למדן, אך לא בהכרח להפך. מה מסמלים האותיות והנקודות בתורה לפי רבי נחמן? אליעד כהן מסביר את התהליך שבו אותיות התורה מקבלות משמעות רק באמצעות ניקוד, כלומר, הרצון של האדם והכוונות שלו הן שמעניקות משמעות למציאות. אותיות ללא ניקוד הן כמו גוף ללא נפש. האדם עצמו מנקד את המציאות - אם הוא רוצה טוב, הוא נותן למציאות ניקוד חיובי, ... נחמן? מה זה אהבה נפולה? מהי חירות אמיתית? איך האותיות מקבלות משמעות במציאות? ...
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 4
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 4
... מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 4 מה המשמעות של האותיות והנקודות לפי ליקוטי מוהרן? בתורה בליקוטי מוהרן, רבי נחמן מסביר את הקשר בין האותיות לבין הנקודות שמלוות אותן. לדבריו, האותיות עצמן הן כמו גוף חסר חיים, דומם וחסר תנועה. הן קיימות אך אינן מביעות שום משמעות או תוכן לבדן. נקודות הניקוד הן אלו שנותנות חיים לאותיות. הן כמו הנפש שמניעה ומחייה את הגוף. כפי שאדם ללא נפש הוא רק גוף חסר תנועה, כך גם אותיות ללא נקודות הן חסרות משמעות וחסרות חיים. הדוגמה שרבי נחמן משתמש בה היא שהתנועה של האדם נוצרת על ידי הנפש, ולכן, כאשר אדם מדבר, הוא יוצר את הנפש של המילים והאותיות. האותיות עצמן הן כמו גופים דוממים, והנקודות יוצרות בהן תנועה, בדיוק כפי שהנפש מפעילה את הגוף האנושי. התנועה של האותיות על ידי הנקודות מביאה אותן לידי חיבור וזיווג, כך נוצרים צירופי מילים שמביעים את הרצונות והכיסופים של האדם. מה הקשר בין הכיסופים של האדם ליצירת מציאות לפי רבי נחמן? ... בין אם זה משהו טוב ובין אם זה משהו רע, הוא יוצר לעצמו כלי לקבל את אותו הדבר. רבי נחמן מסביר שהאותיות הן כמו כלים ריקים, והכיסופים (הרצונות העזים) הם הנקודות שמניעות אותן ויוצרות מהן מילים ומשמעויות. הוא מביא דוגמה פשוטה מהחיים היומיומיים - אדם שיש לו כסף, אבל הוא ... לרצונו. איך הכיסופים הופכים לכלי למציאות? רבי נחמן מדגים שהכיסופים יוצרים למעשה נקודות בתוך האותיות, ואז האותיות נעות ומתחברות בהתאם לכיסופים של האדם. כך נוצרת נפש שהיא בעצם התנועה של האותיות. כאשר לאדם יש רצון חזק, הוא הופך אותו למעשים. הוא לא נשאר רק בשלב התיאורטי, אלא עושה פעולות ממשיות שמתאימות לדרגה שלו, והוא מתקדם בצורה מעשית. לדוגמה, אם אדם רוצה ... שהאדם יוצר במחשבתו על ידי הכיסופים משפיע על מה שייכנס לתוך אותו הכלי, בין אם זה דבר טוב או רע. האותיות עצמן, כלומר, המציאות בפני עצמה, הן נייטרליות. אין בהן טוב או רע בעצם. הן הופכות לטוב או לרע בהתאם לרצון של האדם, לכיסופים שלו ולנקודות שהוא מניח בתוכן. אם האדם מחפש ... והדרך הישרה להתקדם ולהתחבר לבורא ולרצונות הפנימיים ביותר שלו. איך ללמוד ליקוטי מוהרן? משמעות האותיות והנקודות מה הקשר בין רצון למציאות? מה תפקיד הצדיק לפי רבי נחמן? מהם כיסופים ברוחניות? כיצד רצון משפיע על המציאות? מהי הדרך להתקדם בעבודת השם? ...
מגפת הקורונה, מהי המחלה המסוכנת ביותר בעולם? ביבי נתניהו ושפעת הקורונה, בריאות הציבור, סכנת הקורונה, תמותה בגלל הקורונה, קונספירציות קורונה, האמת של הקורונה, כמה מתו מקורונה? חולים בקורונה, מוות מקורונה, למה רק לא ביבי?
מגפת הקורונה, מהי המחלה המסוכנת ביותר בעולם? ביבי נתניהו ושפעת הקורונה, בריאות הציבור, סכנת הקורונה, תמותה בגלל הקורונה, קונספירציות קורונה, האמת של הקורונה, כמה מתו מקורונה? חולים בקורונה, מוות מקורונה, למה רק לא ביבי?
... ביותר בעולם? לדברי אליעד, מחלת היהו (המורכבת מאותיות יה ו - וי), היא המחלה המסוכנת ביותר בעולם כי לאחר מחקר שנעשה, התברר שהאותיות י, ה, ו הן הנפוצות ביותר בשמות של כל המחלות בעולם. הוא מציע לערוך ניסוי: לכתוב את שמות כל המחלות ולגלות כי האותיות הללו חוזרות באופן מובהק ביותר. מכאן הוא טוען כי כל המחלות בעולם הן למעשה ביטויים של מחלת היהו. מי נמצא בסיכון הגבוה ביותר לחלות במחלת היהו? אליעד מסביר שהאנשים בעלי הסיכון הגבוה ביותר הם אלו שבשמם מופיעות האותיות י, ה, או ו. הוא טוען כי בבדיקת שמות האנשים שמתים בבית חולים או בכלל, ניתן יהיה לראות צירוף מקרים ברור בין המחלות לבין אותיות השם של האנשים. לדבריו, אנשים לא מאובחנים במחלה זו מכיוון שהמערכת מסתירה את הבעיה בכוונה. מדוע לדעת אליעד כהן המחלה הזו למעשה לא מגדילה את התמותה הכללית? למרות ... האמיתי? אליעד טוען שביבי נתניהו הוא המלך המשיח האמיתי כי הוא מציל אותנו מהקורונה, והוכחה לכך היא שהשם נתניהו כולל את האותיות י, ה ו - ו, כלומר, נתניהו בעצמו נמצא בקבוצת סיכון גבוהה לחלות במחלת היהו. לטענתו, כל הפעולות שביבי עושה נגד הקורונה מוכיחות שהוא מוכן להרוס את המדינה והכלכלה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אותיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אותיות, איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אותיות, איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן קריירה, ספרים על אימון אישי, מומחה בתחום אותיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2773 שניות - עכשיו 08_07_2025 השעה 13:47:42 - wesi4