ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אושר היא תכונה ✔אושר. האם אושר היא תכונה מולדת? האם יש לך את ה DNA של האושר? חלק 4 ✔המשך מכאן אושר. אושר. האם אושר היא תכונה מולדת ? האם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אושר. האם אושר היא תכונה מולדת? האם יש לך את ה DNA של האושר? חלק 4
המשך מכאן אושר. אושר. האם אושר היא תכונה מולדת ? האם יש לך את ה DNA של האושר ? חלק 3.

מה עליך לעשות בפועל? תשובה, אתה לא צריך לעשות שום דבר חוץ מאשר להתחיל לחשוב טיפונת יותר נכון מאשר אתה חושב היום. מעט גם כן טוב. כל טיפה קטנה של אור מעלימה ללא מאמץ המון חושך. פשוט תתחיל מהיום, לעשות בכל יום התחלה חדשה. ובכל יום תחשוב כאילו הרגע הזה נולדת, כאילו הכל חדש. תחשוב בדעה צלולה. ואת הפתרונות וגם את האושר תמצא בוודאות. בהצלחה.


ציטוטים: רבי נחמן מברסלב

לחיות כמו תינוק שנולד היום

"פַּעַם אַחַת... אָמַר: אֲנִי עַכְשָׁו כְּגָמוּל [כתינוק] עָלַי אִמּוֹ"

"וְעַל כֵּן מָשִׁיחַ [=מצב תודעתי מושלם] שֶׁעָבַר עָלָיו מַה שֶּׁעָבַר... וְסָבַל מַה שֶּׁסָּבַל, וְאַחַר כָּל זֶה, בַּסּוֹף יאמַר לוֹ הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ: "בְּנִי אַתָּה, אֲנִי הַיּוֹם יְלִדְתִּיךָ"... מֵחֲמַת גּדֶל עצֶם שִׂכְלוֹ שֶׁל מָשִׁיחַ, לְפִי גּדֶל מַדְרֵגָתוֹ שֶׁיּאחַז אָז, וּמֵחֲמַת הַפְלָגַת עצֶם מַעֲלַת שִׂכְלוֹ, שֶׁיִּגְדַּל אָז מְאד מְאד, עַל כֵּן יִהְיֶה כָּל הַזְּמַן שֶׁעָבַר עָלָיו מִיּוֹם בְּרִיאַת הָעוֹלָם עַד אוֹתוֹ הַזְּמַן, כֻּלּוֹ אַיִן וָאֶפֶס מַמָּשׁ, וְיִהְיֶה מַמָּשׁ כְּאִלּוּ נוֹלָד הַיּוֹם, כִּי יִתְבַּטֵּל כָּל הַזְּמַן בְּשִׂכְלוֹ, שֶׁיִּהְיֶה גָּדוֹל מְאד וְעַל כֵּן יאמַר לוֹ הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ: "אֲנִי הַיּוֹם יְלִדְתִּיךָ" 'הַיּוֹם' מַמָּשׁ, כִּי כָל הַזְּמַן שֶׁעָבַר, אַיִן וָאֶפֶס לְגַמְרֵי כַּנַּ"ל"

"שֶׁכָּל זְמַן הָעוֹלָם כֻּלּוֹ, אֵינוֹ עוֹלֶה אֶצְלִי כְּהֶרֶף עַיִן [וְעַל כֵּן הוּא נִדְמֶה כְּעִוֵּר, כִּי אֵין לוֹ שׁוּם הִסְתַּכְּלוּת כְּלָל עַל הָעוֹלָם, מֵאַחַר שֶׁכָּל זְמַן הָעוֹלָם אֵינוֹ עוֹלֶה אֶצְלוֹ כְּהֶרֶף עַיִן וְעַל כֵּן אֵין שַׁיָּךְ אֶצְלוֹ הִסְתַּכְּלוּת וּרְאִיָּה בְּזֶה הָעוֹלָם כְּלָל] וַאֲנִי זָקֵן מְאד, וַעֲדַיִן אֲנִי יַנִּיק [צעיר מאוד] לְגַמְרֵי, וְלא הִתְחַלְתִּי עֲדַיִן לִחְיוֹת כְּלָל, וְאַף עַל פִּי כֵן אֲנִי זָקֵן מְאד... "

בעניין חינוך ילדים

"חֲנךְ לַנַּעַר עַל פִּי דַרְכּוֹ [אם תחנך את הילד לפי הבנתו], גַּם כִּי יַזְקִין [גם כאשר הוא יתבגר, הוא] לא יָסוּר מִמֶּנָּה [ממה שלימדת אותו] "

"רַבֵּנוּ [רבי נחמן מברסלב] זִכְרוֹנוֹ לִבְרָכָה הָיָה מִסְתַּכֵּל אֲפִלּוּ עַל תִּינוֹק [בצורה בוגרת] וְרָצָה לְהַכְנִיס בּוֹ [חינוך ומוסר]... לְמַעַן יַתְחִיל לְהִתְחַנֵּךְ... וְגַם [הילד] יִזְכְּרֵם [יזכור את מה שלימדו אותו כאשר הוא היה קטן] בְּגַדְלוּתוֹ [כאשר הוא יתבגר]. וּכְמוֹ שֶׁכָּתוּב חֲנוֹךְ לַנַּעַר עַל פִּי דַּרְכּוֹ וְכוּ'. "

אם לא תהיה חבר של הילדים שלך, אלא רק ההורה שלהם, אז הם יתייחסו אליך כמו אל הורה ולא כמו אל חבר.

"כַּיָּדוּעַ שָׁלַל רַבֵּנוּ מְאד בְּחִנּוּךְ הַבָּנִים, הֵן אֶת עִנְיַן הַשַּׁעְשׁוּעַ עִמָּהֶם [להיות חבר של הילדים שלך]... וְהֵן אֶת הַהַכָּאוֹת [להרביץ] לַיְּלָדִים. אוּלָם אָמַר רַבֵּנוּ, פַּעַם [במקרים קיצוניים ביותר] נוֹתְנִים סְטִירָה. "

"רַבֵּנוּ אָמַר פַּעַם: "נוֹהֲגִים הָעוֹלָם שֶׁכְּשֶׁהַיֶּלֶד מִתְעַקֵּשׁ מַכִּין אוֹתוֹ, וְאַחַר כַּךְ חוֹזְרִים וּמְוַתְּרִים לוֹ, אֲנִי אוֹמֵר לא לְהַרְבִּיץ וְלא לְוַתֵּר". "

אל תשתעשע עם הילדים שלך. אחרת, יהיו מצבים שבהם הם יחליטו להשתעשע איתך גם נגד רצונך.

"מְסֻגָּל יוֹתֵר לַבָּנִים [מועיל לחינוך ילדים], לִהְיוֹת רָחוֹק מֵהֶם, לִבְלִי לִהְיוֹת דָּבוּק בָּהֶם לְשַׁעֲשֵׁעַ בָּהֶם [להשתעשע איתם] בְּכָל פַּעַם, רַק לִבְלִי לְהִסְתַּכֵּל עֲלֵיהֶם כְּלָל [תאפשר להם להסתדר בכוחות עצמם, כמו אנשים בוגרים] "

ההבדל השכלי היחיד בין ילד לאדם מבוגר, הוא רק בעד כמה הוא השתמש בפוטנציאל השכלי שלו כאדם. אך לשניהם יש בדיוק את אותו השכל בפוטנציאל.

"גַּם לְקָטָן יֵשׁ דַּעַת, אֲבָל אֵצֶל הַקָּטָן עֲדַיִן הַדַּעַת בְּכחַ וְלא בְּפעַל, כִּי לא הִשְׁתַּמֵּשׁ בְּדַעְתּוֹ, וְלא הוֹצִיא אוֹתוֹ מִכּחַ אֶל הַפּעַל"

תרמית העולם

"הַיֵּצֶר הָרָע דּוֹמֶה כְּמוֹ מִי שֶׁהוֹלֵךְ וְרָץ בֵּין בְּנֵי אָדָם, וְיָדוֹ סְגוּרָה וְאֵין אָדָם יוֹדֵעַ מַה בְּתוֹכָהּ וְהוּא מְרַמֶּה בְּנֵי אָדָם וְשׁוֹאֵל לְכָל אֶחָד, מָה אֲנִי אוֹחֵז? וּלְכָל אֶחָד נִדְמֶה כְּאִלּוּ הוּא אוֹחֵז מַה שֶּׁהוּא מִתְאַוֶּה, וְעַל כֵּן הַכּל רָצִים אַחֲרָיו כִּי כָּל אֶחָד סוֹבֵר שֶׁיֵּשׁ בְּיָדוֹ מַה שֶּׁהוּא חָפֵץ, וְאַחַר כָּךְ הוּא פּוֹתֵחַ אֶת יָדוֹ וְאֵין בָּה כְּלוּם. כְּמוֹ כֵן מַמָּשׁ הַיֵּצֶר הָרָע שֶׁהוּא מְרַמֶּה כָּל הָעוֹלָם וְהַכּל רָצִים אַחֲרָיו, וּמְרַמֶּה לְכָל אֶחָד וְאֶחָד עַד שֶׁנִּדְמֶה לְכָל אֶחָד וְאֶחָד כְּאִלּוּ יֵשׁ בְּיָדוֹ מַה שֶּׁהוּא חָפֵץ כָּל אֶחָד כְּפִי שְׁטוּתוֹ וְתַאֲוָתוֹ, וְאַחַר כָּךְ בַּסּוֹף הוּא פּוֹתֵחַ אֶת יָדוֹ וְאֵין בָּהּ כְּלוּם כִּי אֵין מִי שֶׁיְּמַלֵּא תַּאֲוָתוֹ אֶצְלוֹ

גַּם נִדְמוּ כָּל הַתַּאֲווֹת שֶׁל הָעוֹלָם כְּמוֹ עַמּוּדֵי אוֹר הַנִּכְנָסִין בַּבַּיִת מִן אוֹר הַחַמָּה, כַּנִּרְאֶה בְּחוּשׁ שֶׁהֵם נִדְמִין לְעַמּוּדִים מֵחֲמַת הַזְּרִיחָה שֶׁל הַחַמָּה, וּכְאִלּוּ רוֹצִים לִתְפּס אוֹתָן הָעַמּוּדֵי אוֹר שֶׁתּוֹפְסִים וְחוֹטְפִים וְאֵין בְּתוֹךְ הַיָּד כְּלוּם כָּךְ הֵם כָּל הַתַּאֲווֹת שֶׁל עוֹלָם הַזֶּה"

"הָעוֹלָם הַזֶּה אֵינוֹ כְּלוּם רַק לִמְשׁךְ אֶל הַתַּכְלִית הַנִּצְחִי. וְאֵין לְהִסְתַּכֵּל אִם יִהְיֶה לוֹ מָעוֹת אִם לָאו כִּי בֵּין כָּךְ וּבֵין כָּךְ יְבַלֶּה יָמָיו בְּשָׁוֶה. כִּי הָעוֹלָם הַזֶּה מַטְעֶה אוֹתָנוּ לְגַמְרֵי, שֶׁמַּרְאֶה אֶל הָאָדָם כְּאִלּוּ הוּא מַרְוִיחַ בְּכָל פַּעַם וּבַסּוֹף אֵינוֹ כְּלוּם. כַּאֲשֶׁר נִרְאֶה בְּחוּשׁ בְּרב בְּנֵי אָדָם שֶׁעוֹסְקִים וְעוֹבְדִים יָמִים וְשָׁנִים בִּסְחוֹרוֹת וּמַשָּׂא וּמַתָּן וּלְבַסּוֹף כְּשֶׁבָּאִין לְחֶשְׁבּוֹן אֵין נִשְׁאָר בְּיָדָם כְּלוּם, וְאִם אֲפִלּוּ מַשִּׂיג מָעוֹת לוֹקְחִין אוֹתוֹ מִן הַמָּעוֹת. וְהַכְּלָל שֶׁשְּׁנֵיהֶם אֵין לָהֶם קִיּוּם בְּיַחַד דְּהַיְנוּ הָאָדָם עִם הַמָּעוֹת, רַק אוֹ שֶׁלּוֹקְחִין הַמָּעוֹת מִן הָאָדָם, אוֹ שֶׁלּוֹקְחִין הָאָדָם מֵהַמָּעוֹת. "

"לִּפְעָמִים נוֹתְנִין לְאֶחָד עֲשִׁירוּת גָּדוֹל [היינו אדם אחד מתעשר], וְכָל הָעוֹלָם מִתְקַנְּאִין בּוֹ וְרוֹדְפִין אַחַר הַמָּמוֹן וְהָעֲשִׁירוּת וּמְבַלִּים יָמִים וְשָׁנִים עַל זֶה, וְהַכּל מֵחֲמַת קִנְאָה וְהִסְתַּכְּלוּת שֶׁמִּסְתַּכְּלִין עַל זֶה שֶׁנִּתְעַשֵּׁר כָּל כָּךְ, וְאַחַר כָּךְ אֵין עוֹלֶה בְּיָדָם כְּלוּם! וְכָל זֶה מַעֲשֵׂי הַבַּעַל דָּבָר [הרע שבעולם] שֶׁהִשְׁתַּדֵּל בָּזֶה לְהַזְמִין עֲשִׁירוּת גָּדוֹל לְאֶחָד כְּדֵי שֶׁהַרְבֵּה הַרְבֵּה יְבַלּוּ יְמֵיהֶם וּשְׁנוֹתֵיהֶם חַס וְשָׁלוֹם, עַל יְדֵי זֶה כַּנִּזְכָּר לְעֵיל"

"הַכּל אוֹמְרִים, שֶׁיֵּשׁ עוֹלָם הַזֶּה וְעוֹלָם הַבָּא. וְהִנֵּה עוֹלָם הַבָּא אָנוּ מַאֲמִינִים שֶׁיֵּשׁ עוֹלָם הַבָּא, [אך] אֶפְשָׁר יֵשׁ גַּם עוֹלָם הַזֶּה גַּם כֵּן בְּאֵיזֶה עוֹלָם, כִּי בְּכָאן נִרְאֶה שֶׁהוּא הַגֵּיהִנּם, כִּי כֻלָּם מְלֵאִים יִסּוּרִים גְּדוֹלִים תָּמִיד. ואמר שאין נמצא שום עולם הזה כלל...

שֶׁכָּל בְּנֵי הָעוֹלָם כֻּלָּם מְלֵאִים יִסּוּרִים, אֵין גַּם אֶחָד שֶׁיִּהְיֶה לוֹ עוֹלָם הַזֶּה. וַאֲפִלּוּ הָעֲשִׁירִים הַגְּדוֹלִים וַאֲפִלּוּ הַשָּׂרִים, אֵין לָהֶם שׁוּם עוֹלָם הַזֶּה כְּלָל, כִּי כָל יְמֵיהֶם כַּעַס וּמַכְאוֹבוֹת, וְכֻלָּם מְלֵאִים טְרָדוֹת וּדְאָגוֹת וְעַצְבוּת וְיָגוֹן וַאֲנָחָה תָּמִיד, וְכָל אֶחָד יֵשׁ לוֹ יִסּוּרִים מְיֻחָדִים, וְאֵין גַּם אֶחָד מִכָּל הַגְּבִירִים וְהַשָּׂרִים, שֶׁיִּהְיֶה לוֹ הַכּל כְּסֵדֶר כִּרְצוֹנוֹ תָּמִיד, וְכֻלָּם כְּאֶחָד מְלֵאִים יִסּוּרִים וּדְאָגוֹת תָּמִיד, וְזֶה בָּרוּר וְיָדוּעַ לְכָל מִי שֶׁבָּקִי קְצָת בָּהֶם וּבְדַרְכֵיהֶם וְכַמָּה פְּעָמִים דִּבַּרְנוּ מִזֶּה, וְהָיִינוּ רוֹאִים בְּעֵינֵינוּ כָּל זאת.

וַאֲפִלּוּ מִי שֶׁנִּדְמֶה עָלָיו, שֶׁיֵּשׁ לוֹ הָעוֹלָם הַזֶּה בִּשְׁלֵמוּת וְיֵשׁ לוֹ כָּל הַתַּעֲנוּגִים: עשֶׁר וּנְכָסִים וְכָבוֹד וְהוֹן רַב וְאַרְמוֹנִים גְּדוֹלִים וְכֵלִים נִפְלָאִים וְתַכְשִׁיטִין וּסְגֻלַּת מְלָכִים וְכוּ', אִם יִסְתַּכְּלוּ בּוֹ הֵיטֵב, הוּא גַּם כֵּן מָלֵא כַּעַס וּמַכְאוֹבוֹת הַרְבֵּה תָּמִיד בְּכַמָּה מִינֵי אֳפָנִים וְעִנְיָנִים, כַּנִּרְאֶה בְּחוּשׁ. וְאֵין צָרִיךְ לְבָאֵר זאת לְמִי שֶׁיֵּשׁ לוֹ מחַ בְּקָדְקֳדוֹ וּמִסְתַּכֵּל קְצָת בָּהֶם בֶּאֱמֶת, וּכְמוֹ שֶׁאָמַר שְׁלמה הַמֶּלֶךְ עָלָיו הַשָּׁלוֹם: "גַּם כָל יָמָיו כַּעַס וּמַכְאוֹבוֹת" וְכוּ', וּכְתִיב: "אָדָם לְעָמָל יוּלָד קְצַר יָמִים וּשְׂבַע רגֶז". וְזֶה כּוֹלֵל [את] כָּל בְּנֵי אָדָם שֶׁבָּעוֹלָם מִקָּטן וְעַד גָּדוֹל, כִּי כֻלָּם נוֹלְדוּ לְעָמָל וּמְלֵאִים רגֶז וְיִסּוּרִין, וְאֵין שׁוּם עֵצָה וְתַחְבּוּלָה לְהִנָּצֵל מֵעָמָל וְיָגוֹן הַזֶּה כִּי אִם לִבְרחַ לְהַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ"
אושר היא תכונה להתחיל לחשוב ציטוטים להתמודד עם קנאה מרמה מה זה קיום תודעה דאגות האם יש עולם הבא מוטרד טרוד dna dna של האושר אושר אושר היא תכונה מה זה אושר מולד תכונה מולדת תכונות
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות?
...בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות? וההסבר לכך שיש לאנשים שחיקה בעבודה בכלל ובעבודה במכירות בפרט, היא משום כמות החוויה של הקונפליקט והמאבק שבה נמצא איש המכירות, במשך העבודה שלו. כי שחיקה קורית, רק כאשר האדם לא נהנה מעצם העבודה שלו. וככל שהאדם יותר בחוויה של קונפליקט / מאבק / מלחמה בעבודה שלו, כך הוא נשחק יותר מהר. והסיבה לכך וממילא גם הפתרון לבעיית השחיקה של אנשי המכירות, היא על ידי שאיש המכירו...
הספר להיות אלוהים - שכל או רגש - מה ההבדל ביניהם, חיזוי עתידות, ניבוי העתיד, גבול השכל, גבול הרגש, אחדות השכל והרגש
הספר להיות אלוהים - שכל או רגש - מה ההבדל ביניהם, חיזוי עתידות, ניבוי העתיד, גבול השכל, גבול הרגש, אחדות השכל והרגש
...חיזוי עתידות, ניבוי העתיד, גבול השכל, גבול הרגש, אחדות השכל והרגש מה ההבדל בין שכל לרגש? אנשים רבים בטוחים שיש הבדל ברור ומוחלט בין שכל לרגש. רובם יאמרו שהשכל מבטא הבנה הגיונית ולוגית, ואילו הרגש מתאר תחושות סובייקטיביות כמו אהבה, שמחה, פחד או כאב. אך לפי אליעד, ההבדל בין שכל לרגש הוא הבדל מדומה בלבד, כיוון שבמהותם הם דבר אחד ויחיד. השכל והרגש הם בעצם מנגנון אחד משותף. אליעד מסביר זאת דרך הטענה שכל מה שאדם מבין בשכלו הוא תמיד מבוסס על תחושה ורגש, ושכל תחושה רגשית שהאדם חווה תמיד מבוססת על הבנה ש
האם אלוהים במימד אחר ולכן האדם מוגבל להבין אותו?
...אלוהים במימד אחר ולכן האדם מוגבל להבין אותו? טיעון: היכולת השכלית של האדם מוגבלת להבין 4 מימדים. אלוהים לעומת זאת נמצא במימדים אחרים ולכן לא ניתן להבין אותו. סוף טיעון. הפרכה: 1 - אם אינך יכול להבין את אלוהים כולו, אז אינך יכול להבין באמת אפילו לא פרט אחד ממנו. אם אינך מבין את השלם, אינך יכול להבין באמת שום חלק מהשלם. ולכן, אם אינך מבין את אלוהים, אז אינך יכול להבין את רצונו / דרך מחשבתו / מניעיו האישיים וכיוב. 2 - ברגע שהאדם מייחס לאלוהים את בריאת העולם, הרי שהאדם מייחס לאלוהים אירועים שונים שקשורים...
דיסוציאציה רגשית, תחושת ניתוק רגשי, לא מרגיש את עצמי, ניתוק מהרגשות שלי, מרגיש מנותק מעצמי, לא מרגיש מחובר לעצמי, לא מחובר לרגשות שלי, מנותק מהרגשות שלי, דיסוציאציה מנגנון הגנה, מנגנוני הדחקה, הפרעת ניתוק רגשי, טיפול בדיסוציאציה
דיסוציאציה רגשית, תחושת ניתוק רגשי, לא מרגיש את עצמי, ניתוק מהרגשות שלי, מרגיש מנותק מעצמי, לא מרגיש מחובר לעצמי, לא מחובר לרגשות שלי, מנותק מהרגשות שלי, דיסוציאציה מנגנון הגנה, מנגנוני הדחקה, הפרעת ניתוק רגשי, טיפול בדיסוציאציה
...רגשית, תחושת ניתוק רגשי, לא מרגיש את עצמי, ניתוק מהרגשות שלי, מרגיש מנותק מעצמי, לא מרגיש מחובר לעצמי, לא מחובר לרגשות שלי, מנותק מהרגשות שלי, דיסוציאציה מנגנון הגנה, מנגנוני הדחקה, הפרעת ניתוק רגשי, טיפול בדיסוציאציה מהי דיסוציאציה רגשית וכיצד היא נוצרת? דיסוציאציה רגשית היא תחושת ניתוק מהרגשות האישיים של האדם. מדובר במצב שבו אדם חווה את רגשותיו כנתפסים כאילו הם לא שלו, כלומר, הוא מרגיש מנותק מהם או לא מחובר אליהם. תחושת ניתוק כזו יכולה להתרחש בשל מנגנוני הגנה שמטרתם להימנע ממגע עם רגשות קשים או...
לשאול שאלות, איזה שאלות לשאול, בירור האמת
לשאול שאלות, איזה שאלות לשאול, בירור האמת
...שאלות בצורה נכונה לחקירת האמת? הדרך לשאול שאלות נכונות ולהגיע להבנת האמת המוחלטת היא נושא מהותי שאליעד כהן מסביר לעומק בהרצאה זו. אליעד מדגיש את החשיבות של לשאול שאלות נכונות ולברר כל פרט עד תום, ללא השארת פינות לא פתורות. השאלות הן כלי מרכזי וחשוב שבאמצעותו אדם יכול להבין לעומק את המציאות ואת עצמו. מטרת שאלות אלו היא להגיע לחקר האמת המלאה, בלי להסתפק בחלקי תשובות או בתשובות שטחיות ולא מבוררות עד הסוף. למה חשוב לשאול שאלות בכל נושא? אליעד מסביר שבני אדם רבים רגילים לקבל את הדברים כפי שהם, בלי...
הכנה לפסיכומטרי, ניתוח טענה לוגית, כשיוסי חובש כובע איתי מאושר ורק אז. ניתוח משפט סיבתיות, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, הסקה מילולית, חשיבה לוגית, לימוד לוגיקה, ללמוד לחשוב בהיגיון, לימוד לפסיכומטרי, שאלות מילוליות בפסיכומטרי
הכנה לפסיכומטרי, ניתוח טענה לוגית, כשיוסי חובש כובע איתי מאושר ורק אז. ניתוח משפט סיבתיות, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, הסקה מילולית, חשיבה לוגית, לימוד לוגיקה, ללמוד לחשוב בהיגיון, לימוד לפסיכומטרי, שאלות מילוליות בפסיכומטרי
...חובש כובע איתי מאושר ורק אז. ניתוח משפט סיבתיות, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, הסקה מילולית, חשיבה לוגית, לימוד לוגיקה, ללמוד לחשוב בהיגיון, לימוד לפסיכומטרי, שאלות מילוליות בפסיכומטרי מה המשמעות של המשפט כשיוסי חובש כובע, איתי מאושר, ורק אז? המשפט כשיוסי חובש כובע, איתי מאושר, ורק אז, הוא משפט לוגי מורכב המתאר קשר של תנאי בין שני אירועים שונים: האירוע הראשון הוא שיוסי חובש כובע, והאירוע השני הוא שאיתי מאושר. אליעד כהן מסביר במשפט זה את הקשר הלוגי שנוצר בין שני התנאים, וכיצד יש לפרש נכון את המשמעות...
לקיחת אחריות בעבודה, הודאה באשמה, להודות באשמה, קונפליקט במערכות יחסים, מה הכי נכון לענות? איך לענות לשאלה?
לקיחת אחריות בעבודה, הודאה באשמה, להודות באשמה, קונפליקט במערכות יחסים, מה הכי נכון לענות? איך לענות לשאלה?
...במערכות יחסים, מה הכי נכון לענות? איך לענות לשאלה? מה הכי נכון לענות כשמאשימים אותך שלא ביצעת הוראה בעבודה? כאשר מישהו טוען נגדך שלא ביצעת הוראה או משימה שהוא נתן לך, יש מגוון דרכים אפשריות להתמודד עם הסיטואציה, וכל אחת מהן תלויה בהקשר ובמטרה הסופית שלך במערכת היחסים. אליעד כהן מסביר לעומק את כל האפשרויות וכיצד להחליט מהי התגובה הטובה ביותר עבורך, בהתאם למטרות ולנסיבות. מה האפשרויות השונות להתמודד עם האשמה בעבודה? קודם כל, חשוב להבין את המציאות ואת המצב לאשורו. קיימות מספר אפשרויות מרכזיו
הדרכת מורים, הדרכה למורה מתחיל, איך ללמד תלמידים? פחד ללמד, חרדה ללמד, שיעור ראשון, פעם ראשונה, תלמידים לא מקשיבים, מרגישה כישלון, פחד להיכשל, הדרכה למורים מתחילים
הדרכת מורים, הדרכה למורה מתחיל, איך ללמד תלמידים? פחד ללמד, חרדה ללמד, שיעור ראשון, פעם ראשונה, תלמידים לא מקשיבים, מרגישה כישלון, פחד להיכשל, הדרכה למורים מתחילים
...הדרכה למורה מתחיל, איך ללמד תלמידים? פחד ללמד, חרדה ללמד, שיעור ראשון, פעם ראשונה, תלמידים לא מקשיבים, מרגישה כישלון, פחד להיכשל, הדרכה למורים מתחילים איך להתמודד עם פחד וחרדה בשיעור ראשון כשלמדתי מורים חדשים? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בסיפור אישי שקשור לשיעור הראשון של מורה שניצבה מול תלמידים ולא ידעה כיצד לנהל את הכיתה. במהלך השיעור התלמידים השתוללו, קפצו על השולחנות והיה כאוס מוחלט. המורה הרגישה תחושת כישלון ורצתה לברוח. השיחה נעה סביב הפחדים שמלוים את המורה במהלך השיעור הראשון, כמו תחושת חרדה...
אופי טוב, אופי רע, האם תכונת אופי מסוימת היא טובה או רע? האם אופי מסוים הוא טוב או רע? לשלוט באופי, לשנות את האופי, תכונות אופי טובות, תכונות אופי רעות, שליטה ברגשות, שינוי אופי, שינוי חשיבה, שינוי הרגלים, שליטה באופי
אופי טוב, אופי רע, האם תכונת אופי מסוימת היא טובה או רע? האם אופי מסוים הוא טוב או רע? לשלוט באופי, לשנות את האופי, תכונות אופי טובות, תכונות אופי רעות, שליטה ברגשות, שינוי אופי, שינוי חשיבה, שינוי הרגלים, שליטה באופי
...רע, האם תכונת אופי מסוימת היא טובה או רע? האם אופי מסוים הוא טוב או רע? לשלוט באופי, לשנות את האופי, תכונות אופי טובות, תכונות אופי רעות, שליטה ברגשות, שינוי אופי, שינוי חשיבה, שינוי הרגלים, שליטה באופי מהם היתרונות והחסרונות של תכונות אופי שונות? ההרצאה עוסקת בשאלה האם תכונת אופי מסוימת נחשבת לטובה או רעה. האם אופי של אדם הוא טוב או רע? האם יש אפשרות לשלוט באופי או לשנות אותו? כל תכונה, לפי אליעד כהן, יכולה להיות גם טובה וגם רעה, וזה תלוי בהקשר ובאופן שבו היא באה לידי ביטוי. לדוגמה, תכונת רגישות...
האשמת הקורבן, עקרון המידתיות, האם הקורבן אשם? חוק דרומי, עשיית דין עצמי, מתי הקורבן אשם? האם להאשים את הקורבן? איך לדעת מי אשם? חוק ומשפט, הסגת גבול, מוסריות צהל, פגיעה במחבל, אלימות במשפחה, תוקף ומותקף, המותקף אשם
האשמת הקורבן, עקרון המידתיות, האם הקורבן אשם? חוק דרומי, עשיית דין עצמי, מתי הקורבן אשם? האם להאשים את הקורבן? איך לדעת מי אשם? חוק ומשפט, הסגת גבול, מוסריות צהל, פגיעה במחבל, אלימות במשפחה, תוקף ומותקף, המותקף אשם
...הקורבן, עקרון המידתיות, האם הקורבן אשם? חוק דרומי, עשיית דין עצמי, מתי הקורבן אשם? האם להאשים את הקורבן? איך לדעת מי אשם? חוק ומשפט, הסגת גבול, מוסריות צהל, פגיעה במחבל, אלימות במשפחה, תוקף ומותקף, המותקף אשם האם אפשר להאשים את הקורבן כאשר מישהו פוגע בו? הנושא המרכזי שאליעד כהן מסביר בהרצאה הוא שאלת האשמת הקורבן - האם האדם שנפגע יכול להיות אשם בכך שפגעו בו, והאם הגיוני להאשים אותו במעשיו של מי שפגע בו? ראשית, אליעד נותן דוגמה קיצונית של אדם שנרצח ושואל אם אפשר להאשים את הנרצח בכך שרצחו אותו. באופן...
אל תפיל את המליון! איך להישאר בגן עדן ולחיות חיים טובים באמת?
...עדן ולחיות חיים טובים באמת? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: אל תפיל את המליון! איך להישאר בגן עדן ולחיות חיים טובים באמת?. שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על תוכנית טלויזיה ששמה בישראל זה אל תפיל את המיליון. ומה הולך שם. בתכנית מביאים לך מיליון שקל - שואלים אותך שאלות, ואם ענית נכון על השאלות, לאחר מספר סבבים, אם נשאר לך כסף, קיבלת את המיליון. כמובן שבכל דבר בעולם יש שכל מסוים, וגם בתכנית הזו יש שכל. השאלות והתשובות ששואלים שם זה לא שכל, והאדם יכול להגיד כן זה שאלות של ידע, שכל, אבל המהות...
פגיעה מינית והתמכרות - הקשר ביניהן והאתגר הטיפולי
...והאתגר הטיפולי מחקרים רבים מצאו כי אחוז נפגעי התעללות מינית בקרב המכורים לסמים (כולל אלכוהול), נשים וגברים, נמצא כפול משיעור הפגיעה המינית בקרב האוכלוסייה הכללית. מחקר שנעשה בארץ ב2008 בקרב אסירות שמכורות לסמים ועוסקות בזנות מצא ש 90% מהן חוו התעללות מינית בילדותן. התעללות מינית בילדות מהווה פרדיספוזיציה (נטיית קדם) להתמכרויות בעקבות חוויה טראומטית, כגון התעללות מינית חד - פעמית או מתמשכת, חל זעזוע בשיווי המשקל הנפשי של הנפש ומתפתחים תסמינים כגון: חלומות חוזרים, היזכרויות תכופות באירוע, תחושות שהאירוע...
שיפוטיות, האשמה, חרטה וביקורת עצמית.
...פנימה אל תוכו, הוא מגלה את עצמו. הוא מגלה את הרגלי החשיבה שלו, אמונות ופחדים, אלו נקראים קליפות. ובכל השגה או הבנה חדשה, הוא מנסה לנער מעליו את אותן הקליפות שמטרידות אותו וגורמות לו להרגיש רע. להפסיק להתחרט. ואם כבר התחרטנו, אז אנחנו לא מתחרטים על זה. ניקח לדוגמה עניין השיפוטיות העצמית. אדם ישב וחשב עם עצמו והגיע למסקנה שהוא מחמיר עם עצמו יותר מידי וגורם לעצמו להרגיש חרטה ואשמה לשווא. ההיגיון אומר שאם הבנו שאין טעם שנמשיך לשפוט את עצמנו, להתחרט ולגרום לעצמנו לתחושה רעה, אין שום סיבה שנמשיך צורת...
אסטרולוגיה - ניתוח מפה אסטרולוגית של מדינת ישראל
...מפה אסטרולוגית של מדינת ישראל בסד משחר ילדותי ניסיתי להבין, כל - כך הרבה דברים לא מתאימים ואינם משתבצים, זה כמו חלקים של פזל שלא שייכים לתמונה. כאילו יש שני עולמות, התחושה הפנימית שאומרת מה שנכון, ואיך שצריך להיות, לעומתה המציאות, שסותרת הכל, וכל - כך שונה. בילדותי לא ידעתי להסביר מהו הדבר, אבל תמיד, תמיד חייתי בתחושה שאני - אנחנו מחליקים ומיפים את הכל מלמעלה, ושמתחת לפני השטח משהוא כל - כך שגוי, משהוא לא נכון, משהוא ממש דורש שינוי. ביום שנולדתי סבתי הכינה את מפת הלידה שלי, במשפחתי חיים ונושמים...
נתינה פולנית
...מספרים לנו שזו מצווה לתת. משכנעים אותנו שהנותן מקבל. וכשכל כך הרבה אנשים אומרים את זה אז כנראה שזה נכון וזה הפך לאמת שאין עליה עוררין. ומה אתם חושבים? האם זוהי אכן האמת או שזוהי עוד תחבולה פולנית מתוחכמת? ושלא תחשבו שיש לי משהו נגד פולניות. שתדעו רק ששכנה של חברה שלי, אמא שלה נשואה למישהו שיצא פעם עם פולנייה. עפי תפיסתי היכולת לדעת לקבל היא הבסיס של הכל. אם נתבונן רגע מסביב בשקט. נראה שהכל קיים. סביבנו שמיים ועצים, ציפורים ופרחים, בתים, מכוניות ואנשים מוסיקה, צבעים, תבשילים, ריחות, הכל קיים. אז...
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת
...שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת בוקר טוב כתה ז, אני מקדמת את ילדי כתתי, כמו בכל בוקר. והם עונים בוקר טוב המורה ענת. לאחר שאנו מדקלמים, שרים, משחקים ונעים במרחב בבית הספר אנו חוזרים לכתה, אני לוחצת את ידו של כל אחד מהתלמידים, מתבוננת בעיניו ומאחלת לו בוקר טוב. ואז ניגשת מיד לעריכת הניסוי, אנחנו בתקופת כימיה. כל חומרי הניסוי מונחים על השולחן, כפי שסדרתי אותם מוקדם בבוקר. את הניסוי ערכתי יום לפני לבדי בכתה, כדי לוודא שאני יודעת לבצע אותו כהלכה. שלב 1 ביצוע הניסוי...
אמונות, דפוסים ומציאות
...אנחנו יוצרים את מארג ההתנסויות שלנו באמצעות האמונות והציפיות שלנו. אותם רעיונות אישיים באשר לעצמנו ובאשר לטבע המציאות משפיעים על מחשבותינו ורגשותינו. לרוב, איננו מטילים ספק באמונותינו לגבי המציאות ואנו רואים בהן אמת! לפיכך, לעתים קרובות מדי הן מתקבלות מבלי שבחנו אותן. איננו מזהים אותן כאמונות לגבי המציאות אלא כמאפייני המציאות עצמה. רעיונות אלה כל כך ודאיים נראה שלא עולה על דעתנו לתהות על מידת תקופתם. קל הרבה יותר לזהות אמונות לגבי דת / פוליטיקה מאשר להצביע במדויק על האמונות העמוקות ביותר בנוגע לעצמנו...
שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
...מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז או/ו לקויות למידה היא מאתגרת מאוד את המורה. על המורה לעביר את תכני הלמידה כנדרש, ליצור מרחב לימודי המאפשר לתלמידים ללמוד, לשים לב לאווירה החברתית בכיתה וליצור אצל התלמידים מוטיבציה ללמידה. בנוסף, לכל מורה בכיתה יש לפחות תלמיד אחד בעל הפרעות קשב וריכוז. התנהגותו האימפולסיבית ולעיתים ההיפראקטיבית של ילד זה מפריע לו עצמו ויכולה להפריע גם לכל יתר הכיתה. המורה צריך להתאים את שיטות ההוראה שלו שיתאימו...
מה בין נרות החנוכה והצ'אקרות?
...החנוכה והצאקרות? פנינה שפירא חודש כסלו הינו חודש של ביטחון, הגנה וניסים. חודש של מסירות נפש. האות ס בשמו של החודש היא אות עגולה וסגורה, ומרמזת על אדם שנמצא מוגן מכל הצדדים. אדם כזה מסוגל לעשות עבודה אישית ומתפתח אצלו חוסן פנימי, חוסן נפשי ותחושה פנימית ואופטימית חזקה מאוד בנפש.. בתקופה זו קיימת היכולת לזרוע את האנרגיה לחולל ניסים להמשך הדרך. ישנו חיבור לשמחה, לקלילות, לילדותיות ולנדיבות, ישנו חיבור של האור החיצוני לאור הפנימי. אנו יכולים להעצים את חיבור האור החיצוני והפנימי ואף להעצימו בעזרת צבעי...
שמן עץ התה לשימוש במגוון רחב של בעיות
...שמן עץ התה הוא גם אחד מהשמנים שמחזקים בצורה משמעותית את המערכת החיסונית. יעיל למניעת וריפוי מחלות, להתקררות, שיעול, שפעת. השמן מחטא, אנטי - ויראלי, אנטי - פטרייתי, משכך כאבים, ומשמש לטיפול במגוון בעיות של דרכי הנשימה כמו שיעול, נזלת, סינוסיטיס, דלקות בגרון. לבעיות עור כמו חתכים, כוויות, הכשות, עקיצות הרפס, פריחה, אקזמה, פסוריאזיס, פטריות עור וציפורניים, ציפורן חודרת, אקנה, תפרחת חיתולים, יבלות, טחורים חיצוניים, פיסורה, פטמות סדוקות ופרונקלים. משמש נגד זיהומים ופטריות בדרכי השתן. לשיער בריא נגד קשקשים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אושר. האם אושר היא תכונה מולדת? האם יש לך את ה DNA של האושר? חלק 4
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אושר היא תכונה, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אושר היא תכונה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
משנה ולא משנה בו זמנית האם התוכנית אימון שלי טובה לי? השכל של כל דבר הרגשה של נמלים איך לדבר בצורה נכונה? חוויות הצלחה חרדה ליד אנשים פחד ממשוגעים רע לאהוב את עצמך להשיג אהבה עצמית אהבה לבן זוג או לילד שלך איך אנשים מאוהבים הופכים לשונאים? אושר ללא מאמץ למצוא את האושר בחיים לבד בלי בת זוג למצוא בת זוג מושלמת עניין של החלטה איך לא להיות תלוי רגשית בהחלטה? להתמודד עם חרדת נטישה להתמודד עם פחד מהמוות להצליח כמה שיותר מצליחים בעסקים אין לי לקוחות לשכנע מישהי לרצות אותך למה ילדים טובעים בבריכה? לגדל ילד עצמאי קומבינות על התת מודע פחדים מודחקים בתת מודע הדחקה של בעיות מחלות נפש גנטיות איך לשכוח אקסית? למה היא רוצה אותו ולא אותי? ראשים של שרירים שרירי הרגליים חלק מאלוהים אלוהים כתב את התורה לזהות מורה רוחני מואר מה קורה אחרי שמגיעים להארה? להיות אלוהים ולגלות שאני השטן הופך להיות אלוהים כסף בלי ללמוד כלום הוצאה ולא הכנסה מטרת החיים של מטרת החיים מה התכלית של החיים אחרי החיים? חשיבה שלילית במכירות יחסי ציבור שליליים לאלוהים יש בחירה מה הסיבה של הבחירה? עולם הבא לפני הבריאה עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג מומלץ, אימון אישי ועסקי, אימון עסקי בנושאי אושר היא תכונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 21_11_2025 השעה 03:12:26 - wesi4