ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בודהיזם - שלושת מאפייני התופעות - מושגי יסוד בדהמה ✔כל התופעות הן בעלות שלושה מאפיינים (tilakkhaa): אַנִיצַ'ה (anicca) - השתנות ... - ידע להצליח ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 בודהיזם - שלושת מאפייני התופעות - מושגי יסוד בדהמה

כל התופעות הן בעלות שלושה מאפיינים (tilakkhaa): אַנִיצַ'ה (anicca) - השתנות מתמדת; דוּקְהַה (dukkha) - סבל; אַנַטָא (anatt) - חוסר עצמיות. ההסתייגות היחידה היא אלמנט הניבּאנה שאינו מותנה, אינו משתנה, וחסר סבל. ההשתנות המתמדת היא טבען של כל התופעות המותנות. כל התופעות מופיעות ונעלמות, נוצרות ונפסקות וחוזר חלילה, תהליך שנמשך שוב ושוב עד להפסקה סופית של התופעה המסויימת בהתאם לנסיבות. השתנות זו הנה כה מהירה שאינה ניתנת לתפיסה אלא דרך תרגול מדיטטיבי מתאים. ישנה גם השתנות איטית יותר - אדם נולד, מזדקן ומת במחזור חיים של כמאה שנה. לחילופין פרפר נולד, מזדקן ומת במחזור חיים של כמספר ימים בודדים. וכפי שיצורים חיים נולדים ומתים כך גם צמחים ודוממים נוצרים ונכחדים. אפילו מכשיר חשמלי נוצר, מתקלקל ולבסוף מושלך כאשר המרכיבים מהם הוא עשויים נהרסים ולבסוף הופכים לאוסף חומרים ואבק. הבודהה אומר שכל דבר שנוצר סופו לההרס, כל דבר שמורכב סופו להתפרק. גם הר בסופו של דבר יהפוך לאבק, וכל אש תדעך. הפעילות המחזורית הזו לא חסה על דבר ומתוך ההשתנות, הארעיות וחוסר היציבות, נגזר למעשה הסבל המובנה בכל תופעה. מאחר ואין יציבות, אין בטחון פיזי או ביטחון פסיכולוגי, אין במה להיאחז וכל תופעה בה ננסה להיאחז תוביל לאכזבה, כל היקשרות סופה לגרום סבל. סבל, דוּקְהַה, הוא משלושה סוגים: הסוג הראשון הוא סבל שמקורו סבל (dukkha dukkha) והוא מיוחס לכל צורה של סבל המזוהה ככזה על פניו - לידה, זיקנה ומוות, כאב, עצב, מועקה, בכי, ייאוש ואכזבה, להיות מופרד מהאהוב או מאוחד עם מה שלא אהוב, לא לקבל מה שרוצים - כל אלו הן צורות מובהקות של סבל. הסוג השני של הסבל הוא סבל שמקורו שינוי (viparima dukkha). סבל זה נוצר מתוך ההשתנות של האושר או הבטחון הזמני וסיומם. מאחר והאושר או ההנאה נפסקת לאחר זמן מה הדבר מסב אכזבה והשתוקקות לשוב ולחוות את האושר וההנאה בשנית. ההשתוקקות והאכזבה האלו הן סוג שני של סבל. הסוג השלישי של הסבל הוא הקשה ביותר לתפיסה והוא הסבל שמקורו בתופעות המותנות (sankhra dukkha). בסיסו של הסבל הוא בהתהוות המתמדת של חמשת המצרפים, כלומר, בתופעות המנטליות והפיזיות. האחיזה בתופעות האלו מובילה לסבל.

מתוך שני מאפיינים אלו של השתנות מתמדת וסבל הבודהה מסביר לנזירים שלא יתכן שהתופעות יראו כבעלות עצמיות:

'... והאם מה שמשתנה נעים או מעיק? '

'מעיק, אדוני. '

'והאם זה נכון להתייחס למה שאינו קבוע, מעיק, נתון לשינוי כ'זה שלי, זה עצמי, זה אני'? '

'לא, אדוני. '

'לכן, נזירים, כל גוף שהוא, אם בעבר, בעתיד או בהווה; פנימי או חיצוני; גס או מעודן; פשוט או עילאי; רחוק או קרוב: כל גוף שהוא צריך להראות כפי שהוא באמת עם הבחנה נכונה כ'זה לא שלי, זה לא עצמי, זה לא אני'

באופן זה, כל התופעות באשר הן, בין אם פנימיות או חיצוניות, הן חסרות עצמיות - אין בהן דבר שהוא קבוע ובלתי משתנה. לכן, ההבנה הנכונה של התופעות היא ההכרה בחוסר עצמיותן. ועם זאת, האדם הפשוט מוצא עצמיות בכל מיני תופעות מתוך בורות והבנה לא נכונה של המציאות. האדם הפשוט יוצר הזדהות עם תופעות שונות וקורא להן "עצמי", "אני" או "שלי" בעוד אין הן "עצמו", "הוא" או "שלו". כאשר אדם הרשום כבעליו של חפץ מסויים ומעביר את הבעלות לאדם אחר אין הוא רואה עוד את עצמו כבעלים של החפץ, ועדיין במציאות דבר לא השתנה - החפץ נותר כפי שהוא והאדם נותר כפי שהוא, רק יחסו כלפי החפץ, ההתניה שלו, השתנתה. באופן זה אדם מבין לא נכונה ומזהה דבר כ"עצמי" בעוד שבמציאות אין הדבר ממשי. למרות שאַנַטָא, חוסר עצמיות, קשה להבנה וקשה לתפיסה כאשר המתרגל מבין בבהירות את ההשתנות המתמדת של כל התופעות ואת הסבל שבהן, התפיסה המוטעית בדבר העצמיות נושרת ממנו כלא היתה.

ביטחון אמת רגש מוות את האושר העצמי חוויה רגשות הוויה פרפר אושר בודהיזם מושגי יסוד
עונשים לילדים, להעניש או לא להעניש, כמה להעניש? האם להעניש ילד אוטיסט? איך לחנך ילד אוטיסט? איך להעניש ילדים? איזה עונש לתת לילד? האם זה באשמת הילד? תסמונת דאון, אוטיזם, ענישת ילדים כדרך חינוך, הדרכת הורים
עונשים לילדים, להעניש או לא להעניש, כמה להעניש? האם להעניש ילד אוטיסט? איך לחנך ילד אוטיסט? איך להעניש ילדים? איזה עונש לתת לילד? האם זה באשמת הילד? תסמונת דאון, אוטיזם, ענישת ילדים כדרך חינוך, הדרכת הורים
...כמה להעניש? האם להעניש ילד אוטיסט? איך לחנך ילד אוטיסט? איך להעניש ילדים? איזה עונש לתת לילד? האם זה באשמת הילד? תסמונת דאון, אוטיזם, ענישת ילדים כדרך חינוך, הדרכת הורים עכשיו ילד אוטיסט שבורח מהבית לא רק ברח מהבית גם הלך ומה עשה עשה עוד משהו, זה לא באמת משנה מה עשה עשה דבר שלא אמורים לעשות ברח מהבית הרביץ למישהו עשה משהו לא משנה קשקש על הקיר לכלך את השולחן לא משנה מה עשה עשה התנהגות שאנחנו לא רוצים שהוא יעשה אותה, ילד אוטיסט שסובל מאיזה רמה של אוטיזם...
אחריות אישית בזוגיות, ציפיות מזוגיות, לקיחת אחריות בזוגיות, למה לצפות מזוגיות? חלוקת תפקידים בזוגיות, חלוקת נטל בזוגיות, אהבה ללא תנאים בזוגיות, למה אנשים רוצים זוגיות? אהבה עצמית בזוגיות ללא תנאים, חלק 1
אחריות אישית בזוגיות, ציפיות מזוגיות, לקיחת אחריות בזוגיות, למה לצפות מזוגיות? חלוקת תפקידים בזוגיות, חלוקת נטל בזוגיות, אהבה ללא תנאים בזוגיות, למה אנשים רוצים זוגיות? אהבה עצמית בזוגיות ללא תנאים, חלק 1
...מזוגיות, לקיחת אחריות בזוגיות, למה לצפות מזוגיות? חלוקת תפקידים בזוגיות, חלוקת נטל בזוגיות, אהבה ללא תנאים בזוגיות, למה אנשים רוצים זוגיות? אהבה עצמית בזוגיות ללא תנאים, חלק 1 ש: אני רציתי לשאול איך אני צריכה להתייחס לזה שבן הזוג שלי אומר לי. אליעד: באופן כללי או ספציפי הוא באופן כללי איך מישהי צריכה להתייחס לכך. ש: מה אני צריכה לעשות כשבן הזוג שלי אומר לי אל תתלי את האושר שלך בי זאת אומרת שלי לא צריך להיות שום חלק באושר שלך. אליעד: אתה מה אתה מתערב...
למה זה קורה לי? למה דברים קורים? מה הסיבה שבגללה הדברים קורים?
...למה דברים קורים? מה הסיבה שבגללה הדברים קורים? כפי שכבר ביארתי, כאשר קורים לאדם דברים כרצונו, זה לא ממש מעניין אותו למה הדברים קורים. אך כאשר קורה לאדם דבר נגד רצונו, האדם רוצה להרגיש טוב. וכדי להרגיש טוב, לשם כך על האדם לרצות את מה שקורה לו. וכדי שהאדם ירצה את מה שקורה לו, לשם כך הוא צריך להבין מדוע קורה לו מה שקורה לו. ואז האדם שואל את עצמו, "למה זה קורה לי? ", כדי לנסות להתחבר רגשית למצב שלו. ומי שרוצה לדעת למה הדברים קורים לו, עליו לנסות להסתכל...
רמות של וודאות, ספק וודאי, אמונה במדע, הסתברות מדעית, מחקרים מדעיים, גיל העולם, היווצרות היקום, תזונה קטוגנית, תצפיות מדעיות, הסתברות מדעית, הסתברות סטטיסטית, מחקר מדעי, מחקר סטטיסטי, דיאטה קטוגנית
רמות של וודאות, ספק וודאי, אמונה במדע, הסתברות מדעית, מחקרים מדעיים, גיל העולם, היווצרות היקום, תזונה קטוגנית, תצפיות מדעיות, הסתברות מדעית, הסתברות סטטיסטית, מחקר מדעי, מחקר סטטיסטי, דיאטה קטוגנית
...מחקרים מדעיים, גיל העולם, היווצרות היקום, תזונה קטוגנית, תצפיות מדעיות, הסתברות מדעית, הסתברות סטטיסטית, מחקר מדעי, מחקר סטטיסטי, דיאטה קטוגנית הרצאה על רמות של וודאות, ספק וודאי, אמונה במדע, הסתברות מדעית, מחקרים מדעיים, גיל העולם, היווצרות היקום, תזונה קטוגנית, תצפיות מדעיות, הסתברות מדעית, הסתברות סטטיסטית, מחקר מדעי, מחקר סטטיסטי, דיאטה קטוגנית ועוד מחוייב מצד השכל, הטלת ספק בשכל, הטלת ספק בחושים, האם החושים נכונים? מחוייב מצד הזיכרון, אולי הכל...
תשובה לכל השאלות - למה מוכרח ש*כן* יש תשובה לכל השאלות
...יש תשובה לכל השאלות כי האדם מחפש תשובה לשאלות של הקיום והיקום וכולי. ולפעמים נדמה לאדם, שאולי אין תשובה לכל השאלות, ואז האדם חושב להתייאש. מה שכמובן לא עוזר לו. כי הלב של האדם, יודע את האמת שיש תשובה. ולכן השאלות תמיד ממשיכות להציק לאדם, עד שהוא מוצא את התשובה. וכאן נסביר, מדוע מוכרח שיש תשובה לכל השאלות. והעניין הוא, כי לא באמת צריך למצוא תשובה לכל השאלות. אבל כן צריך להבין את המציאות. והכוונה היא, שהאמת קיימת בכל מקרה. ובין אם האדם יודע או לא יודע...
חקירות + שכל + כפירה או אמונה - מה האמת (ברסלב)
חקירות + שכל + כפירה או אמונה - מה האמת (ברסלב)
חקירות + שכל + כפירה או אמונה - מה האמת (ברסלב) הרצאה על חקירות + שכל + כפירה או אמונה - מה האמת ועוד - על ברסלב / רבי נחמן מברסלב / יהדות ועוד......
ריצוי, לרצות אחרים, איך להפסיק לרצות אנשים? מהו ריצוי? איך לא לרצות אחרים? ריצוי במערכות יחסים, ריצוי בזוגיות, ריצוי חברתי, ריצוי אחרים, ריצוי אנשים, ריצוי יתר, ריצוי ילדים, לרצות אנשים, לרצות את כולם, איך להפסיק לרצות אחרים?
ריצוי, לרצות אחרים, איך להפסיק לרצות אנשים? מהו ריצוי? איך לא לרצות אחרים? ריצוי במערכות יחסים, ריצוי בזוגיות, ריצוי חברתי, ריצוי אחרים, ריצוי אנשים, ריצוי יתר, ריצוי ילדים, לרצות אנשים, לרצות את כולם, איך להפסיק לרצות אחרים?
...אחרים, איך להפסיק לרצות אנשים? מהו ריצוי? איך לא לרצות אחרים? ריצוי במערכות יחסים, ריצוי בזוגיות, ריצוי חברתי, ריצוי אחרים, ריצוי אנשים, ריצוי יתר, ריצוי ילדים, לרצות אנשים, לרצות את כולם, איך להפסיק לרצות אחרים? הרצאה על ריצוי, לרצות אחרים, איך להפסיק לרצות אנשים? מהו ריצוי? איך לא לרצות אחרים? ריצוי במערכות יחסים, ריצוי בזוגיות, ריצוי חברתי, ריצוי אחרים, ריצוי אנשים, ריצוי יתר, ריצוי ילדים, לרצות אנשים, לרצות את כולם, איך להפסיק לרצות אחרים? ועוד...
חכמה וטפשות
חכמה וטפשות והחכמים כל כך חכמים שהם לא מצליחים להבין את הטיפש. והטיפשים הגדולים, כל כך טפשים, שהם לא מבינים דבר, ובכך גם מבינים את החכמים. ואלה הכלואים בתוך חכמתם, עבדים לה. עבדים להגדרות ולגדרות ולחוקים שהם הציבו וחוקקו בעצמם. והחכמים, חכמתם קלה כנוצה הנידפת ברוח, שכל טיפש קטן, כל כך קטן, שיכול בחכמתו להדיף אותה בנקל. והאדם, שכל חכמתו היא חיצונית, שהיא כקליפת הפרי, רוצה ללמוד אך לא מנסה להבין את עצמו באמת....
מילים גבוהות
...בדיונים בנושאי פילוסופיה, כלכלה, פוליטיקה או כל דיון ענייני בין אנשים, המטרה היא להעביר את המסר שלנו באופן ברור. ואם המטרה היא להעביר מסר בצורה מובנת וברורה ככל שניתן, מדוע יבחר אדם שימוש במילים גבוהות ופחות שכיחות? עיקר המניעים לשימוש במילים גבוהות הם ארבעה: 1. רצון האדם להיראות כחכם ונבון בעיני חבריו. 2. במקרים מסוימים יתכן והשימוש במושגים פחות שכיחים, אכן מסייע להעביר את המסר באופן ברור. אם המסר מופנה לאנשי מקצוע מתחום מסוים כמו מהנדסים, כלכלנים...
המעשה הטיפולי - מעשה בעץ
...שטח רב והביאו צל רב לאנשים שבאו לחסות בצילו מפני השמש החמה בימות הקיץ הארוכים. העץ הזה היה יפה וחסון. אך בעייה קטנה היתה לו: גזעו גדל עקום. ובכל פעם שהיתה נושבת הרוח היו ענפיו הכבדים כמעט קורסים תחתיהם בגלל שכל כובד משקלו היה נוטה לצד אחד בשל עקמימותו. פעם נשבה הרוח בחוזקה וכמעט עקרה את העץ ממקומו. בשארית כוחותיו ניסה העץ להתייצב ורק כאשר נחה הרוח ממשובתה, הצליח העץ להשאר בעמדה מוגנת ויציבה די צרכה. היה העץ נאנח ומזיע על שהיה עליו להאמץ כל כך כדי...
לחוות את הדברים בלי "לגעת" בהם
...בהם בעולם המתמטיקה קיימות אסימפטוטות הקוטעות פונקציה בנקודה מסויימת לכל אורך / רוחב קו מסויים, ושם הן לא נוגעות בה אלא רק סמוכות לה. כך הדבר לגבי החיים, כאשר האדם מנסה לתאר את הישגיו ולבחון את האופן שבו הוא פועל למעשה, כך הוא הכשיל את התהליך. הדבר מזכיר במעט את הבדיחה עם המתכנת והבן שלו. כאשר הבן שואל מדוע השמש זורחת במזרח ושוקעת במערב, אז הוא עונה לו "אם זה עובד, אז אל תיגע בזה". הדבר נכון רק יחסית. הדברים אמורים כשהאדם בוחן את עצמו על האופן שבו...
תסמונת קפגרא - מבוא
...או Capgras syndrome, בצרפתית: Dlire d'illusion des sosies de Capgras) היא הפרעה נפשית שבה אדם מחזיק במחשבת שווא לפיה קיים כפיל המשמש לו תאום זהה, המתחזה לו ומחליף אותו, או שהוא מאמין בקיומו של כפיל המתחזה לאדם קרוב לו כגון חבר, בן זוג או בן משפחה. תסמונת קפגרא מסווגת כסינדרום מסוג הפרעה ביכולת הזיהוי, הכולל זיהוי שגוי של אנשים, מקומות או אובייקטים, והיא יכולה להופיע באופן אקוטי, ארעי או כרוני. בתסמונת לוקים לרוב מיעוט קטן של אנשים הסובלים בעיקר מסכיזופרניה...
המדונה של הרוצחים / פרננדו ואייחו
...לא ממש הוא. אבל השפעת כתביו הגיעה לשם. ז'אן ז'נה כתב את המדונה של הפרחים. ספר שכולו תערובת של מציאות חלום ופנטזיה כשהמשפטים נבלעים אחד בשני. רוצחים יפים. הומואים מזדקנים. ואייחו כותב הרבה יותר פשוט מז'נה. כתיבתו ברורה שותפת אך איננה פשטנית לרגע. גם הוא מספר על רוצחים יפים, על הומואים מזדקנים. אבל הכתיבה שלו מלבד הטון המיוחד היא כמעט ריאליסטית. ריאליזם פואטי. אין בה כמעט פנטזיות, אלא אם כן הגזמה ספרותית להדגשת דברים היא פנטסטית. והגיבורה הראשית היא...
שנה אזרחית חדשה - 2010
...נקרא במחוזותינו גם ליל הסילבסטר, על שם הקדוש סילבסטר. איך יום זה קיבל את השם הזה? האגדות מספרות על האפיפיור סילבסטר שלכד וכלא דרקון נורא בשם לוויתן. סופר שאם הדרקון ישתחרר בשנת 1000 לספירה הוא יטרוף את הארץ ואת כל תושביה ולאחר מכן ישרוף את כל היקום! שנת 999 הגיעה לקיצה והגיעה שנת 1000 והעולם לא הגיע לקצו! על כך חוגגים האנשים חגיגה גדולה עד ימינו אנו! כיום חוגגים את חג הסילבסטר במאכל ובמשתה ובביקורים משפחתיים! באנציקלופדיה העברית, כרך כ"ה, עמוד 783...
אינסוף - מבוא
...שזוכה במתמטיקה, בפילוסופיה, בתאולוגיה ובשפת היומיום למשמעויות רבות ושונות. המשותף לרוב המשמעויות הללו הוא תפיסת האינסוף כדבר מה שתכולתו גדולה מכל דבר אחר, תהליך שלא יגיע לסופו לעולם. סימונו ברוב ענפי המתמטיקה הוא \ infty. האינסוף במתמטיקה במתמטיקה, ישנם שני סוגים עיקריים של אינסוף - זה הבא לתאר גודל של קבוצה שאינה סופית - גודל שכזה מכונה עוצמה. השני בא לתאר תהליכים גבוליים, ומשמעותו היא "כמה שנרצה" - כלומר, שאיפה לאינסוף פירושה שאנו יכולים להגיע...
איזון גוף - נפש
...גוף - נפש מה זה בדיוק? למי שמכיר ולמי שעדיין לא יש המון המון סדנאות במבטיחות איזון בין הגוף החומרי לבין הנפש הרוחנית. החלק הזה שמחייה אותנו ואנו קוראים לו כעת נפש - הוא האני האמיתי שלי וכל המטרה שלי כאן בחיים לאו היא להתחבר אליו. מה הבעיה? הביעה היא שחלק רוחני שכלוא בחלק חומרי לעיתים יוצר ניגודים מאוד קשים. אדם שמגלה את הרוחניות לא יודע איך להכיל אותה - לעיתים המצב יוצר חוסר איזון בגוף. חולשה, כאבי ראש, בלבול של "מה אני עושה כאן? מה היעוד שלי? "...
מאמן אישי - אני לא קואצ'ר, אני מאמן אישי
...הבר, מסתכל על הבחורה שנמצאת אי שם ממולך בין עשן של סיגריות, היא מוצאת חן בעיניך. אתה מתחיל לתכנן את צעדיך, אתה משחזר במוח מה תעשה, איך תלך, מה תגיד ואז אתה יוצר תוכנית קטנה ויוצא לדרך. אתם מחליפים כמה מילים ואז מגיע הרגע... הרגע שבו כל אחד מציג את עצמו והשאלה הגדולה עולה: "אז מה אתה עושה בחיים? " ואז אני עונה במילים הכי פשוטות שיש: "אני מאמן אישי ועסקי ומרצה". ואז היא אומרת: "אה... אתה קאוצר". גופי מתמלא שוב בחלחלה מהמילה השגויה שזה עתה נאמרה ולפעמים...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈2 ב 250  👈4 ב 350     📞 050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לימודים, מטפל אישי מומלץ, מאמן אישי לבני נוער פסיכולוגית קלינית מומחית בתל אביב ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0605 שניות - עכשיו 28_10_2020 השעה 04:51:38 - wesi4