ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מאמן ומתאמן ומה שביניהם - יחסי מאמן ומתאמן ✔את ניתוח והבנת היחסים בין מאמן למתאמן אני מבססת על - פי התאוריה והספר של ד"ר ... - ידע להצליח ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מאמן ומתאמן ומה שביניהם - יחסי מאמן ומתאמן

את ניתוח והבנת היחסים בין מאמן למתאמן אני מבססת על - פי התאוריה והספר של ד"ר תומס א. הריס, "אני בסדר - אתה בסדר".

לדעתי מערכת היחסים בין מאמן למתאמן צריכה להיות של בוגר - בוגר, מתוך הבנת הטיפוסים האחרים קרי: הורה, ילד. וכדי להבין את מהות היחסים המבוססת על בוגר - בוגר יש צורך להסביר את שלושת המצבים: הורה, ילד, בוגר.

חשוב לציין ששלושת המרכיבים הללו קיימים בכל בני האדם. שלושת צורות האישיות אינן תפקידים שהאדם לוקח על עצמו אלא מציאויות פסיכולוגיות ממשיות. אלה מציאויות של תודעה. לאחר הבנת מצבים אלה נראה כיצד ניתן ליישם מערכת יחסים בין מאמן למתאמן, שנובעת ממצב תודעה של בוגר - בוגר. מערכת יחסים זו היא הנכונה, הטובה והמתאימה ביותר לתהליך האימון.

שלושת המצבים: ילד, הורה בוגר

מצב תודעה של הילד

בשנים הראשונות הילד הוא קטן ותלוי. אין לו מילים שיכולות להביע מובנים. הילד אינו יודע להעריך מבט קשה, ולכן מבט קשה לעברו יוצר בהכרח הרגשה קשה המתווספת למאגר הנתונים שבאמתחתו על עצמו "שוב פעם אני אשם".

במהלך השנים האלה של חוסר ישע הילד ניצב בפני אינספור דרישות טוטליות ובלתי מתפשרות כגון: לרוקן את שלפוחיתו ומעיו. יש תביעה מתמדת מהסביבה - ובייחוד ההורים לדחות הנאות ראשוניות. הנאות אשר הן עבורו תיגמול חיצוני - אישור, תמיכה וליטוף.

רגשות עצמיים שליליים הם תוצר לוואי ראשי של התהליך המתסכל של השתלבות בחברה. על בסיס רגשות אלה מסיק האדם הקטן מוקדם בחייו - אני לא בסדר. מסקנה זאת נקלטת לצמיתות במוח ואי אפשר למחוק אותה לעולם.

בילד יש גם מאגר של נתונים חיוביים - יצירתיות, סקרנות, רצון לחקור ולדעת, דחף לגעת ולהרגיש ולחוות, ראשוניות של גילוי, הכוח לעשות עוד ועוד דברים. כיוון שרגשות החדווה נקלטים כל העת, הם יוצרים משקל נגד לרגשות השליליים. וכנגד מטען הלא בסדר, קיים הבסדר. עם זאת הרגשת הלא בסדר היא חזקה יותר מהרגשת הבסדר. כך נוכל לומר בבטחון שבכל אחד קיים ילד לא בסדר.

מצב תודעה של הורה

ההורה הוא מאגר הקלטות ענק של אירועים חיצוניים שנכפו או נתקבלו ללא ערעור, בלי ביקורת ובלי עריכה, ונקלטו במוחו של הילד קודם היציאה מהבית למסגרות חברתיות - גן ילדים, בי"ס וכד'. כיוון שההקלטות המשמעותיות ביותר הן אלה של שסיפקו ההורים או ממלאי מקומם. כל הדברים שהילד ראה את הוריו עושים, כל דבר ששמע אותם אומרים מוקלט. כמו כן, בנוסף להורים הפיסיים קיימים עוד מקורות לנתוני הורה: תוכניות טלויזיה, התנהגותם של אחים גדולים, ושאר דמויות סמכות. בסדרת ההקלטות האלה יש הרבה לאווים כלפי הפעוט - צעקה, חבטה על היד, וגערה. בהורה מוקלטים גם מבטי שמחה של אב גאה, וקריאות שמחה של אם מאושרת.

מכשיר ההקלטה פועל ללא הרף, ולהקלטות אלה יש השפעה רבת עוצמה על מהלך החיים. ההשמעה היא לעיתים מלטפת, לעיתים מפנקת, לעיתים מתירנית, אך תכופות מכל מאיימת ומטילה איסורים.

מצב תודעה של בוגר

הילד מגיל 10 חודשים מתבונן ובודק דברים. הוא מגלה שהוא יכול לעשות לבד דברים הקשורים להכרותו שלו עם העולם, ומתוך מחשבה שלו. הרגשת היכולת העצמית הזאת הינה תחילת הבוגר. הבוגר מפתח מושגים נלמדים על החיים, על בסיס איסוף נתונים וניתוחם.

הבוגר עסוק רוב זמנו בהפיכת גירויים למערכות מידע ואז ניתוח מידע זה ועיבודו על בסיס נסיון קודם. הבוגר שונה מההורה הפועל בנוקשות ומבקש לכפות כללים, וגם מהילד הנוטה לתגובות פזיזות. באמצעות הבוגר יכול האדם לעמוד על ההבדלים בין החיים כפי שחיי אותם, רצה אותם או יצר אותם בדמיונו (ילד), החיים כפי שהוצגו בפניו (הורה), לבין החיים כשם שהוא בוחן אותם ולומד אותם בכוחות עצמו (בוגר).

הבוגר הוא כלי לעיבוד נתונים המפיק החלטות לאחר בדיקת המידע הבא משלושת המקורות - ילד, הורה ונתונים שהבוגר עצמו אסף ואוסף.

על הבוגר לבחון את אמיתות נתוני ההורה ואת התאמתם לצורכי ההווה, ואז לקבלם או לדחותם. כמו כן עליו לברר את נתוני הילד, לברר אם הרגשות שבו מתאימים, ואם אינם רגשות הבאים בתגובה לנתונים אחראיים של ההורה. מטרת הבדיקה אינה לחסל את ההורה או את הילד, אלא לגשת בצורה חופשית לגופי הידע האלה ולבחון אותם. אימות נתוני הורה אינו מוחק את הקלטת הלא בסדר בילד.

תפקיד נוסף של הבוגר הוא הערכת הסתברויות. תפקיד זה התפתחותו איטית. היכולת להעריך הסתברויות עשויה להשתפר באמצעות מאמצים מודעים. כשריר בגוף, הבוגר מפתח את יעילותו באמצעות אימון והפעלה. אם הבוגר ער לקשיים אפשריים, ביכולתו גם להמציא

פתרונות מבעוד מועד לאותם קשיים, אם וכאשר הם מתעוררים. עם זאת, בנקודות מסוימות של לחץ מתחיל כל בוגר לזייף, הרגשות משתלטים עליו, והתגובות הופכות בלתי נאותות. הגבולות בין ילד הורה ובוגר לא תמיד ברורים.

4 מצבי חיים

כתוצאה משלושת מצב התודעה הללו נוצרים 4 מצבי חיים. מצבי חיים אלה מתארים את סוגי התקשורת והיחסים שאנו יוצרים עם בני אדם.

1. אני לא בסדר - אתה בסדר

זאת העמדה הנפוצה שמכוחה מצליחים או נכשלים חייהם של בני אדם. בעמדה הראשונה האדם מרגיש נתון לחסדי אחרים. יש לו צורך רב בקבלת ליטוף, או בהכרה בקיומו. הבוגר שואל את עצמו מה אני יכול לעשות כדי לקבל את הליטוף מאלה שהם בסדר?

2. אני לא בסדר - אתה לא בסדר

עמדה זאת נוצרת אחרי השנה הראשונה לחיי התינוק. אם בשנה הראשונה היתה נחמה מסוימת עתה הוא נותר בלא דבר. אם מצב של נטישה וקשיים נמשך בלי הפוגה במהלך השנה השניה מחליט הילד - אני לא בסדר - אתה לא בסדר. אדם זה יחיל את הלא בסדר על כל בני האדם, וכל ליטוף שלהם נדחה. אין בכוח נסיונות חדשים למוטט עמדה זו.

3. אני בסדר - אתה לא בסדר

ילד שהוריו מתאכזרים אליו במשך תקופה ארוכה דיה, לאחר שבחר בעמדה הראשונה, מחליף עמדה ופונה להחלטה אני בסדר - אתה לא בסדר. עמדה זאת מצילה את חייו של הילד החבול. הילד התנסה בטיפול קשוח, אך הוא יודע שהוא נשאר בחיים, הוא אינו מוכן להכנע וכשהוא גדל הוא מתחיל להכות בחזרה.

4. אני בסדר - אתה בסדר

3 העמדות הראשונות הן תוצאה של עיבוד נתונים בלתי מילולי של הבוגר שבאדם הקטן. הן בלתי מודעות כיוון שנוצרו בתקופה מוקדמת מאוד, עד סוף שנת החיים השלישית. 3 העמדות הראשונות מבוססות על רגשות ורשמים על סמך נתונים של ילד והורה. העמדה הרביעית מבוססת על מחשבה, אמונה וניתוח.

מן הילדות אנו גדלים עם חוויות ונסיון של ילד והורה שאי אפשר למחוק אותן. מה אם כן תקוותנו לשינוי? איך נוכל לשחרר את עצמנו מקרסי העבר?

היחסים הנוצרים בין מאמן למתאמן - מה תפקיד של המאמן? ואיך מתאפשר השינוי?

מטרת תהליך האימון היא לאסוף מספיק הקלטות בסדר. הקלטות של בסדר תהיינה כתוצאה מהצלחה = תוצאות. הצלחה תהיה כאשר נעשית בחירה של פעולות הגיוניות המתוכננות על - ידי הבוגר ולא על - ידי הילד או ההורה. איננו יכולים למחוק את ההקלטה של הלא בסדר, אך אנו יכולים להחליש את עוצמתה או להפסיק את השמעתה.

המאמן פועל בתהליך האימון מהמצב של בוגר. כאמור, לבוגר יש 2 תפקידים מרכזיים:

1. איסוף נתונים, בדיקת המידע וניתוח מידע, ואז להחליט אם הם נכונים.

2. הערכת הסתברויות, ובהתאם להן להחליט על פתרונות. השאיפה והמטרה היא שגם המתאמן יפעל ממצב זה. הוא יוצר עם המתאמן שלו יחסים המבוססים על העמדה אני בסדר - אתה בסדר. יצירת יחסים זו מתאפשרת כאשר המאמן מודע ומזהה את ה - ילד, הורה ובוגר אצל המתאמן שלו.

בתהליך האימון המאמן מזהה יחד עם המתאמן את פגיעותו ופחדיו של המתאמן - הילד שבו. הוא מזהה עם המתאמן את ההורה שבו, את השתלטנות, ציוויו, עמדותיו הנוקשות, ודרכיו העיקריות להבעת ביקורתו.

להלן מספר מאפיינים גופניים ומילוליים שבאמצעותם יוכל המאמן לזהות את החלקים של ילד, הורה ובוגר במתאמן.

מצב ילד: המאפיין ילד הוא התפרצויות רגשיות, כתפיים נפולות, עיניים מושפלות והתגרות. ביטויים כגון: "אני יודע יותר טוב", "שלי יותר טוב". אלה משפטים שמטרתם להרשים את האחר כדי להקל על תחושת הלא בסדר.

מצב הורה: ידיים שלובות על החזה, נקישות לשון, ליטוף מישהו על הראש, הוראה באצבע. משפטים כגון: "אני בשום אופן לא אסבול את זה". והמילים "תמיד" ו"אף פעם" הן כמעט ללא יוצא מהכלל מילים של הורה. ביטויי שיפוט רבים לחיוב ולשלילה באים מן ההורה. בהיותם שופטים אחרים לא על בסיס הערכת הבוגר אלא על בסיס תגובה אוטומטית שעבר זמנה. שתי המילים: "צריך" ו"חייב" הן כמעט תמיד מילים המייצגות מצב הורה.

מצב בוגר: הבוגר נמתח קדימה כאשר הוא מקשיב, תנועות פניו קבועות והוא יודע מתי לאפשר לילד שלו הנרגש והסקרן להראות את אותותיו. אוצר המילים הבסיסי של הבוגר מורכב מהשאלות: מה? מדוע? איפה? מתי? מי? איך? מילים נוספות הן: כמה? באיזה אופן? בהשוואה, אמת, לא אמת, מורכב, אפשרי, אובייקטיבי, סביר, אני חושב, דעתי ש.. וכד'. מילים אלה מצביעות על עיבוד נתונים בוגר.

המאמן הפועל מתוך הבוגר בודק עם המתאמן נתונים שהמתאמן אסף מ - נתוני הילד, ההורה וגם מהבוגר ומנתח אותם. הוא עושה זאת בעזרת השאלות. שאלות כאלה הן: האם זה נכון? מאיפה הרעיון הזה? מהן העובדות? וכן כל יתר השאלות שהמאמן נעזר בהן.

המאמן עוזר להקשיב להקלטות הישנות, ולבחון אם לקבל אותן או לדחותן. הקלטות ישנות אלה הן הפרדיגמות אותן אנו בוחנים עם המתאמן בתהליך האימון.

המאמן מסייע למתאמן לגלות שהוא בסדר על - ידי כך שהוא מעודד אותו להתנסות במצבים המוכיחים את יכולתו ואת ערכו ואת ערך האחרים. אלה למעשה הפעולות שהמאמן דוחף את המתאמן לעשות.

דוגמא אחרת לחיזוק פעילות הבוגר אצל המתאמן היא לבחון ולהחליט על הערכים הבסיסיים שלו. לביצוע החלטות גדולות דרוש מאמץ מודע. מערכת ערכים תעזור למתאמן לקבל החלטות. כדי להחליט על מערכת הערכים צריך לפעול על - פי מצב בוגר דהיינו: לשאול את השאלה: מה הדבר החשוב? הבוגר מפתח מערכת ערכים שמקיפה את כל מערכת יחסי האנוש שלו. ביכולתו למסד ערכים עפ"י בחירה חופשית.

בעזרת איסוף נתונים מהמציאות וניתוח ההסתברויות, יוכל המתאמן לבחור כיצד לפעול ולהגיב. מטרת הניתוח היא לאפשר למתאמן את חופש הבחירה, חופש להשתנות, אם זהו רצונו, חופש לשנות את התגובות לגירויים מוכרים. בעצם כשהמתאמן פועל על - פי הבוגר שבו מתאפשר השינוי.

חשוב לציין כי, לא פחות חשוב (ואולי אפילו יותר), שגם המאמן יהיה מודע לחלקים של ילד, הורה ובוגר שלו עצמו. כי רק כך יוכל המאמן להביא את המתאמן שלו ליצירת יחסים אני בסדר - אתה בסדר. על המאמן מוטלת האחריות והחובה להמשיך לעשות חקירה ובדיקה עקשנית על עצמו, לפעול, ולחזק את הבוגר שלו עצמו, על מנת שיוכל להיות לעזר למתאמן שלו.

טלוויזיה קבלת החלטה לדחות משיכה יכולת לבד טיפול לדעת תחושת יכולת מטרת ה רגשות אימון אימונים יחסי להתאמן
מפחד מהמוות, למה לפחד למות? לא לפחד מהמוות, קדושת החיים, משמעות החיים, חיים אחרי המוות, חיים ומוות, חרדה מהמוות, לא לפחד למות, חרדת מוות, התאבדויות, רצון להתאבד, רצון למות
מפחד מהמוות, למה לפחד למות? לא לפחד מהמוות, קדושת החיים, משמעות החיים, חיים אחרי המוות, חיים ומוות, חרדה מהמוות, לא לפחד למות, חרדת מוות, התאבדויות, רצון להתאבד, רצון למות
...חיים ומוות, חרדה מהמוות, לא לפחד למות, חרדת מוות, התאבדויות, רצון להתאבד, רצון למות - פרומו אתה שואל איך להפסיק לפחד למות. ש: כן איך אפשר להפסיק לפחד חוץ מזה כאילו. אליעד: מאוד פשוט תשאל את עצמך מלכתחילה למה אתה מפחד למות אתה תראה שאתה לא תפחד יותר למות מאה אחוז עובד לך, כמה אחוז זה עובד מאה אחוז עכשיו תגיד לעצמך "כן אז שאלתי את עצמי וזה לא עבד". ש: לא כי מצאתי משהו גם בלחיות מצאתי סיבה. אליעד: בא נחשוב בהיגיון למה בן אדם מפחד למות, למה לפחד למות...
ריכוז, הפרעת קשב וריכוז - להתאבד, התאבדות, מחשבות אובדניות - חיים לאחר המוות - אהבה עצמית, לאהוב את עצמך - חלק 3
ריכוז, הפרעת קשב וריכוז - להתאבד, התאבדות, מחשבות אובדניות - חיים לאחר המוות - אהבה עצמית, לאהוב את עצמך - חלק 3
...אובדניות - חיים לאחר המוות - אהבה עצמית, לאהוב את עצמך - חלק 3 ואם יש תודעה אז איך תוכל להעלים את עצמך? כי אם יש תודעה היא כאילו ישות נפרדת מהחומר, נכון? אם יש תודעה זה אומר שהיא ישות נפרדת מהחומר, אם היא נפרדת מהחומר, אז אם תשנה את החומר, אז למה שהתודעה תשתנה? זה כמו היד הזאת והיד הזאת, אם אני אוריד את היד הזאת השנייה תישאר, אם אחליף את החומר, התודעה עדיין קיימת, היא יכולה לחוות דבר אחר, אבל היא עדיין קיימת. זה דבר ראשון, דבר שני שאמרתי, שאני קודם...
דיסתימיה / מרה שחורה - מבוא
.../ מרה שחורה - מבוא דיסתימיה או מרה שחורה (בכתיב לטיני: Dysthymia; משמעותה ביוונית: מלנכוליה) היא הפרעת מצב רוח המאופיינת במצב רוח דיכאוני או מדוכדך למשך זמן של מעל שנתיים (שנה בילדים ומתבגרים) והיא מוגדרת כהפרעה אפקטיבית כרונית. תוכן עניינים: 1 חוויית הסובל מדיסתימיה 2 אבחנה לפי ה - DSM 3 הגורמים להפרעה 4 שיטות הטיפול בדיסתימיה 4.1 פסיכותרפיה 4.2 טיפול תרופתי חוויית הסובל מדיסתימיה: הסובלים מדיסתימיה מתארים חווית חיים של חוסר שייכות, חוסר בעניין...
שילוב חרדים בשוק העבודה
...חרדים בשוק העבודה כפי הנראה לעין הרי שבשנים הקרובות לא יחול שינוי משמעותי בשילוב החרדים בשוק העבודה. שאני מדבר על שוק העבודה כוונתי אינה לנשים חרדיות או חרדים מודרניים שנמצאים בשוק העבודה אלא לארדקור החרדי, לזרמים המרכזיים בו. ויש מספר סיבות לכך ואלו הם: תרבותית: הציבור החרדי רואה וחווה את העולם בצורה אחרת לגמרי מהציבור הכללי. אם בציבור החילוני העולם הוא מקום כדי להתפתח, ליהנות, ללמוד, לעשות כסף ולהגשים חלומות (כל סוג של חלום) הרי בציבור החרדי העולם...
התמודדות עם קונפליקטים
...עשה פחות טוב ממה שנראה לו היה ראוי לעשות, הוא כבר יאבד את ההשקעה שלו והיא לא תהיה מה שהוא ציפה, אז אין טעם כבר להשקיע כמו בהתחלה. אבל זהו בעצם המכשול, זהו המקל שהוא תוקע לעצמו בגלגלים. בעצם, האדם הבין ברמת הבנה מסויימת וזו ההבנה שהייתה לו באותו הרגע, ולכן לא יכל להיות טוב יותר, והוא לא צריך להאשים את עצמו כי לפעמים האדם לא תמיד יודע להתנהג במצבים מסויימים וזוהי מיומנות שהוא רוכש ע"י הסתכלות על המציאות כפי שהיא. הוא לא צריך לחשוש מאיבוד ההשקעה שלו...
שאלה של כוונה...
...אריאל בדרך של הצמיחה וההתפתחות הרוחנית קיימים שלבים. המעבר בינהם אינו לינארי, הם מתרחשים בו זמנית, כאשר עם הזמן שלבים מסויימים הופכים לדומיננטיים יותר מאחרים. השלב ההתחלתי הוא שלב הקורבן, בו אדם מאמין וחש כאילו הוא נשלט ע"י כוחות חיצוניים ש"עושים לו" כל מיני דברים שאין לו כל שליטה עליהם. בשלב השני - שלב החקירה והגילוי - האדם לומד את חוקי הטבע ומתרגל שימוש בהם ליצירת המציאות הרצויה לו. כאן הוא בוחר להיות אחראי לחייו ויוצא מעמדת הקורבן הפאסיבי. בשלב...
מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 22
...שהגיע אלי במייל. מישהו לא מוכר ולא ידוע, אפילו לבדוק לא בדקתי לעומק. אמרתי אתן לחיים להפתיע אותי. במייל לא היה כתוב שזה שבוע בשתיקה מלאה, רק שבוע אוכל אורגני בהרי הגליל, אתגר לאיש משפחה בגילי. ללא משפחה ללא חברים משהו כמו לנסוע להודו לבד לחוות את החויה. את הריטריט הנחה בחור בשם שי טובלי שהוא ראש קהילת דרהמה בקיבוץ מורן. בדיוק משהו מותאם לאיש ציני כמוני (-: שלא מאמין לכלום ולאף אחד. התארגנתי, קניתי ירקות ופירות אורגניים, ותפסתי טרמפ לגליל עם חבורה...
חקר הטלפתיה
...שהמדע אינו יודע אם להכיר או לא להכיר בה. קיימות עדויות אין ספור לקיומה של טלפתיה: בין זוגות תאומים, בין קרובי משפחה, בין אוהבים, במקרים בהם הורה חש באסון שקרה לילדו ברגע האסון עצמו, ועוד. לא ניתן גם להתעלם מיכולות של אנשים בעלי כישורים טלפתיים יוצאי דופן. הדימוי הנמוך של חקר הטלפתיה כמדע מחקרים רבים נעשו ונעשים ע"מ ללמוד ולהכיר תופעה זו, כולל ע"י מוסדות מדעיים, כגון אוניברסיטאות. עם זאת סובל חקר הטלפתיה, כמדע, מדימוי נמוך ומתקציבים זעומים, וזאת ממספר...
הפרעת סומטיזציה - מבוא
...הפרעה נפשית כרונית שבה חולה מתלונן על תסמינים גופניים, אשר למעשה מופיעים כתוצאה מבעיות פסיכולוגיות, ולא ניתן לזהות שום בעיה פיזית הגורמת להם. תלונות אלו עלולות להימשך שנים והן מגבילות באופן מהותי את החולה. ההפרעה היא מצב קיצוני של תלונות סומטיזציה רגילות, שהן תופעה נורמלית. תוכן עניינים: 1 הגדרה 2 גורמים, דרגות וגורמי סיכון 3 תסמינים 4 סימנים ובדיקות 5 טיפול 6 סיבוכים 7 מניעה הגדרה: המדריך הפסיכיאטרי dsm 5-TR מגדיר את ההפרעה לפי מספר קריטריונים:...
עניין - מבוא
...לקשב, בין אם הוא זהה לו, גורם לו, או מהווה היבט שלו. כאשר אדם (או בעל חיים מפותח אחר) מרגיש עניין, הוא מתמקד באובייקט, אירוע או תהליך. לכן עניין מהווה גורם הנעה למגוון רחב של התנהגויות. לפי פול סילביה, מחבר הספר "חקירת הפסיכולוגיה של עניין", במחקר הנוכחי בתחום, המונח משמש כמושג כללי העשוי להכיל מונחים פסיכולוגיים ספציפיים יותר, כמו סקרנות ובמידה פחותה בהרבה - הפתעה. סילביה טוען בספרו שההבחנה בין עניין לבין סקרנות היא מבלבלת ושנויה במחלוקת, כאשר חוקרים...
זיגמונד פרויד / מיניות ואהבה
...הראשון, קופרניקוס (1507) גילה שהארץ חגה מסביב לשמש ולא להפך ובזה שמט את הדעה ששלטה עד אז שעולמנו הוא מרכז היקום, הכל חג סביבו והאדם הוא מרכז העולם. ב 1859 פרסם דרווין את מוצא המינים ושינה לתמיד את תפיסת מוצא האדם. לא עוד נזר הבריאה יציר אלוהים אלא השתלשלות הברירה הטבעית ומוצא האדם מהקוף. עד היום יש נעלבים ומתנגדים לתיאוריה. אחר כך, בתחילת המאה העשרים מגיע פרויד שהביא לנו את תת הכרה והמיניות וגרם לנושאים שהיו טאבו להיכנס לשיח הלגיטימי. והחשוב מכל...
עד כמה קל להיות מאושר? במי תלוי האושר שלך? עד כמה הוא קרוב?
...במי תלוי האושר שלך? עד כמה הוא קרוב? אולי לא תאמין, אבל האושר שלך קרוב אליך מתמיד. מעולם לא היה דבר קל יותר מאשר להיות מאושר. אתה לא צריך להאמין בישות כלשהי בשביל זה, אתה לא צריך לתרום כסף לשום גורם, אתה לא צריך לשמור דת כל שהיא או כל דבר דומה, אתה בסך הכל צריך להבין איך המנגנון של האושר שלך עובד, איך המנגנון של האושר בכלל בעולם עובד, אתה בסך הכל צריך להיות מודע לעצמך ולנהוג בהתאם על פי המסקנות. זה אומנם ואולי נשמע לך מפתיע ולא ברור, אבל זאת האמת...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈2 ב 250  👈4 ב 300     📞 050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומלץ, קואצ'ר מומלץ, מטפל קוגניטיבי התנהגותי פסיכולוגית קלינית מומחית בתל אביב ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0469 שניות - עכשיו 30_11_2020 השעה 09:29:02 - wesi4