ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הרפואה החדשה. כיצד התפתחה הרפואה החדשה? ✔כיצד התפתחה הרפואה החדשה הקדמה הרפואה החדשה (בשמה המלא - German New Medicine... - ידע להצליח התחייבות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨הרפואה החדשה. כיצד התפתחה הרפואה החדשה?
כיצד התפתחה הרפואה החדשה

הקדמה

הרפואה החדשה (בשמה המלא - German New Medicine או בקיצור - GNM) היא גישה רפואית מהפכנית אשר התגלתה ופותחה ע"י רופא גרמני בשם ד"ר האמר. גישה זו מאפשרת להבין בצורה מפורטת, מעמיקה ומדוייקת את הגורמים למחלות הסרטן השונות ולמחלות קשות אחרות, את ההיגיון לפיו מתפתחת המחלה ואת התהליכים הפיזיולוגיים הקורים תוך כדי המחלה.

לרפואה המקובלת אין עדיין הבנה ממשית של נושא הסרטן. רב הטיפולים כיום בחולי סרטן מבוססים על תיאוריות, סטטיסטיקות ועל ניסוי ותעיה.

הרפואה החדשה, לעומת זאת, מציגה מודל מדעי שלם, הבנוי על יסודות מדעיים מוצקים, שרק מחכה לחוקרים אשר יאמתו או ישללו את נכונותו. אחד הכלים העיקריים בהם משתמשת הרפואה החדשה לאבחון הוא צילומי CT של המוח. מספר קבוצות שונות של חוקרים אשר בדקו צילומי CT של המוח אצל חולי סרטן כדי לבחון את התיזה של ד"ר האמר מצאו שהתוצאות תאמו ב - 100% את התגליות של הרפואה החדשה.

הבנה נכונה של הרפואה החדשה ויישום נכון של משמעויותיה עשויים לחסוך לחולי סרטן רבים את הסבל הכרוך בטיפולים האגרסיביים המקובלים כמו כימותרפיה והקרנות, ובמקרים רבים ניתן יהיה להימנע גם מניתוח.

כמו כל מהפיכה שיש לה השלכות מרחיקות לכת על תפיסת העולם של בני האדם ועל אינטרסים כלכליים בעלי עוצמה, גם הרפואה החדשה נתקלת במכשולים רבים והתנגדות חריפה מצד גורמים שונים (ישנם רופאים המכירים את הרפואה החדשה אך אינם יכולים או אינם מעיזים ליישמה בעבודתם מחשש שישללו את רישיונם כרופאים). ד"ר האמר ממשיך עדיין במחקריו ובמאמציו להביא את הרפואה החדשה לידיעת ציבור הרופאים והמטפלים ולידיעת הציבור הרחב, בתקוה שהיא תוכר גם ע"י רשויות הבריאות.

מאמר זה מביא בקצרה את השתלשלות האירועים אשר הביאה לגילויה ופיתוחה של הרפואה הגרמנית החדשה. לשם נוחיות נשתמש בהמשך בשם "הרפואה החדשה" או GNM.

כיצד התפתחה הרפואה החדשה

ד"ר רייקי גירד האמר נולד בשנת 1935 בפריזיה שבגרמניה. בגיל 22 הוא סיים תואר שני בתיאולוגיה באוניברסיטת טובינגן ובגיל 26 הוסמך באותה אוניברסיטה כדוקטור לרפואה. בשנים שלאחר מכן הוא עבד במספר קליניקות אוניברסיטאיות בגרמניה.

בשנת 1972 השלים ד"ר האמר את התמחותו ברפואה פנימית והחל לעבוד במרפאה של אוניברסיטת טובינגן כרופא פנימי האחראי על חולי סרטן. במקביל הוא עבד בקליניקה פרטית עם אשתו זיגריד, רופאה גם היא, אותה הכיר בתקופת הלימודים בטובינגן ונשא אותה לאשה כשהיה בן 21.

ד"ר האמר התגלה כבעל כשרונות בפיתוח מיכשור רפואי. בין שאר המצאותיו הוא רשם פטנט על סכין ניתוחים לא - טראומטי (שנקרא Hamer - Scalpel) החותך בחדות הגבוהה פי 20 מסכין גילוח, מסור עצמות מיוחד לניתוחים פלסטיים ומיטת עיסוי המתכווננת ומתאימה עצמה באופן אוטומטי לצורת הגוף.

ההכנסות הכספיות מהמצאותיו איפשרו לד"ר האמר ולבני משפחתו לעבור זמנית לאיטליה, שם הוא מימש את תוכניתו לטפל בהתנדבות, ללא תשלום, בחולים בשכונות העוני של רומא. ב - 18. 8. 1978 בעת ששהה ברומא, קיבלו ד"ר האמר ואשתו הודעה טלפונית באמצע הלילה, בה נמסר להם שבנם דירק בן ה - 16 נפגע קשה בתאונת ירי בעת שהיה בחופשה על סיפונה של יכטה ליד קורסיקה. היורה היה הנסיך האיטלקי ויקטור עימנואל לבית סבוי.

משפחת האמר חזרה לגרמניה בניסיון להציל את דירק בבתי חולים גרמניים, אך ללא הועיל. דירק נפטר בזרועותיו של אביו ב - 7. 12. 1978. ד"ר האמר חזר לעבודתו בגרמניה ומספר חודשים לאחר מותו של דירק אובחן אצל ד"ר האמר סרטן באשכים. ד"ר האמר שלא היה אף פעם חולה בצורה רצינית הניח שהתפתחות הסרטן אצלו קשורה באופן ישיר לטראומה מהאובדן הלא צפוי של בנו.

ד"ר האמר שהפך בינתים למנהל מחלקה פנימית במרפאת סרטן אוניברסיטאית במינכן החל לחקור את ההיסטוריה של מטופליו חולי הסרטן, והוא גילה במהרה שכולם חוו זעזוע / שוק לא צפוי מסוג כלשהו, לפני שהמחלה התפתחה. ד"ר האמר לקח את המחקר צעד אחד קדימה ועל בסיס ההשערה שכל הפעולות בגוף נשלטות ע"י המוח, הוא החל לבחון את כל צילומי ה - CT של מוחות המטופלים, תוך השוואתם לרישומים הרפואיים והפסיכולוגיים של אותם חולים. לתדהמתו הוא מצא התאמה ברורה בין "זעזועי קונפליקט" מסויימים, לבין הדרך או הצורה בה הם באים לידי ביטוי באיבר בגוף, באיזה אזור במוח ניתן יהיה לראותם בצילומי CT וכן כיצד תהליכים אלה קשורים למוח. עד אז לא היה שום מחקר שבדק במוח את מקור המחלות, ואת התפקיד שממלא המוח כמתווך בין הנפש לאיבר החולה.

ד"ר האמר גילה שכל מחלה נוצרת כתוצאה משוק, קונפליקט או טראומה התופסים אותנו בהפתעה, לגמרי לא מוכנים. ברגע שקורה קונפליקט לא צפוי זה, השוק פוגע באזור ספציפי במוח (אזור זה משתנה בהתאם לסוג הטראומה) וגורם שם לפגיעה אותה ניתן לראות בצילום CT של המוח בצורה של נקודה ומעגלים קונצנטריים סביבה (כמו מטרת ירי). עד אז חשבו הרדיולוגים שמעגלים אלה הם תוצאות לוואי לא רלוונטיות הנגרמות מתקלות או הפרעות כלשהן במכשירי ה - CT. חברת סימנס, יצרני מכשירי ה - CT אתם עבד ד"ר האמר בדקו את הנושא ואישרו שהמעגלים המופיעים בצילומים אינם סתם הפרעה לא רלוונטית של המכשיר אלא ממצאים אמיתיים.

את תופעת השוק או הקונפליקט הבלתי צפוי כינה ד"ר האמר בשם Dirk Hamer Syndrom או בקיצור - DHS, וזאת מתוך כבוד לבנו דירק. הוא גילה שה - DHS פוגע בו - זמנית ב - 3 רבדים: הפסייכי (או המערכת הנפשית / רגשית של האדם), המוח ואחד מאיברי הגוף או רקמות הגוף. המעגלים המופיעים במוח כתוצאה מה - DHS קיבלו את השם "המיקוד של האמר" או בקיצור HH.

תאי המוח ששמושפעים מה - DHS שולחים אותות ביו - כימיים לתאי הגוף באיבר שמתאים לאותו סוג פגיעה. אותות אלה גורמים לתהליכים פיזיולוגיים המתבטאים כמחלה באותו איבר. תהליכים פיזיולוגיים אלה יכולים להיות משלושה סוגים: 1. גידול. 2. פירוק תאים או רקמות. 3. פגיעה בתיפקוד. מה שקובע איזה תהליך פיזיולוגי יקרה באיבר המתאים הוא: איזו אזור במוח קיבל את השוק ולאיזו שכבה במוח שייך אותו אזור. מסתבר שכל חלק במוח מתוכנת להפעיל סוג אחר של תגובה פיזיולוגית במקרה של שוק, וזה קשור לתהליך האבולוציוני בו כל אזור במוח תוכנת להגיב בצורה שתהיה היעילה ביותר לצורך הישרדות. ד"ר האמר מצא שלמעשה כל התגובות הפיזיולוגיות אשר מופיעות כסרטן או מחלה לא מובנת אחרת ובמקרים רבים נראות לנו כתקלה של הטבע, הן למעשה תוכניות ביולוגיות מיוחדות ובעלות משמעות, אשר לכל אחת מהן יש מטרה ביולוגית ברורה. במשך השנים למד ד"ר האמר להבין בצורה מקיפה ומעמיקה את המשמעות הביולוגית של כל אחת מהתוכניות האלה.

תגלית נוספת של ד"ר האמר הראתה שלכל מחלה יש למעשה שני שלבים: השלב הראשון בו האדם נמצא עדיין תחת השפעה פעילה של הטראומה / שוק / קונפליקט. שלב זה נקרא "השלב האקטיבי של הקונפליקט" או בקיצור CA. השלב השני הוא שלב הריפוי (בקיצור - PCL) והוא מתחיל ברגע שנפתר הקונפליקט. שלב הריפוי משפיע גם הוא בו - זמנית על הפסייכי, המוח והאיבר, וזה השלב בו מורגשים בד"כ רוב הסימפטומים הלא נעימים של המחלה כגון עייפות, חום, דלקת, זיהום וכאבים.

ד"ר האמר הבחין שכל התהליכים אותם גילה מתנהגים למעשה לפי חוקיות ברורה וקבועה והוא קרא לחוקים אלה "חמשת החוקים הביולוגיים של הרפואה החדשה". במשך השנים טיפל ד"ר האמר ביותר מ - 40, 000 מקרים עליהם יש לו תעוד מפורט, וכל המקרים הללו מאשרים את תקפותם של חמשת החוקים הנ"ל. זה איפשר לד"ר האמר ליצור מפת "פסייכי - מוח - איבר" המאפיינת את המחלה, את התוכן של הקונפליקט הביולוגי אשר גרם להיווצרותה, היכן יראו בעזרת צילום CT את הפגיעה במוח, כיצד תתבטא המחלה עצמה בשלב הקונפליקט האקטיבי (CA) ולמה ניתן לצפות בשלב הריפוי (PCL).

מחקריו של ד"ר האמר מערערים מהיסוד את התיאוריות הרבות הקיימות ברפואה המקובלת. הסבריו שהמחלות הן תהליך מכוון הקשור לפעולה ותגובה בין הנפש (פסייכי), המוח והאיבר המתאים, מפריכים את התפיסה הרואה במחלות שונות כגון סרטן כמשהו שקורה במקרה או כתקלה של הטבע. בהיותה מבוססת על קריטריונים מדעיים מוצקים, מנפצת הרפואה החדשה את המיתוסים הקיימים לגבי תאים סרטניים ממאירים או חיידקים הרסניים ומזהה "מחלות זיהומיות" וגידולים סרטניים כאמצעי חירום ביולוגיים טבעיים, הקיימים מזה מיליוני שנים, והם מתוכננים להציל את האורגניזם ולא, כפי שלימדו אותנו, להרוס אותו. וכך, במקום לראות מחלות כמו סרטן כמבהילות ומפחידות, יש להתייחס אליהן כאל הפעלה של תוכניות ביולוגיות מיוחדות לצורך הישרדות, אשר טבועות בכל אדם מלידה.

באוקטובר 1981 הציג ד"ר האמר את מחקרו לאוניברסיטת טובינגן, כעבודת פוסט - דוקטורט. מטרתו של ד"ר האמר היתה שייבחנו את ממצאיו מול מקרים דומים, כך שניתן יהיה ללמד את הרפואה החדשה לכל הסטודנטים לרפואה ושהמטופלים יוכלו לצאת נשכרים מהתגליות מהר ככל האפשר. אך להפתעתו הגדולה, וועדת האוניברסיטה דחתה את עבודתו וסירבה להעריכה, צעד שהיה ללא תקדים בהיסטוריה של האוניברסיטאות. והיתה לו הפתעה נוספת: זמן קצר לאחר סירוב האוניברסיטה להתייחס לעבודתו, נמסר לד"ר האמר אולטימטום הקורא לו להתכחש לכל ממצאיו או שחוזה העסקתו לא יחודש. לד"ר האמר היה קשה בצורה קיצונית להבין מדוע הוא מורחק מעבודתו בקליניקה בגלל הצגת עבודה המבוססת היטב על ממצאים מדעיים. לאחר פיטוריו חזר ד"ר האמר לעבוד באופן פרטי. מספר ניסיונות שלו לפתוח קליניקה פרטית נכשלו לאור מאמצים מתואמים של המתנגדים לו. מכתבים ששלחו מטופלים של ד"ר האמר לרשויות הבריאות לא נענו כלל או שנענו בהערה: "לא ישים". העמדה המוצקה של הרשויות לא השתנתה מאז.

ב - 1985, לאחר 29 שנות נישואין ו - 4 ילדים שילדה לד"ר האמר, נפטרה אשתו זיגריד. היא לא התאוששה ממותו הטראגי של בנה דירק ומהאיומים חסרי הרחמים מצד משפחת סבוי האיטלקית.

ההצקה לד"ר האמר הגיעה לשיאה ב - 1986, כאשר החלטה של בית המשפט אסרה עליו לעסוק ברפואה. למרות העובדה שעבודתו המדעית אף פעם לא הופרכה ולא הוכחה כבלתי נכונה, הוא איבד בגיל 51 את רשיונו כרופא, מכיון שסרב לוותר על ממצאיו המסבירים את המקור לסרטן ולא היה מוכן להתפשר ולהתיישר עם העקרונות של הרפואה הרשמית. ללא רשיון רפואי היה ד"ר האמר תלוי עכשיו ברופאים אחרים כדי לקבל את צילומי ה - CT של המוח ואת הנתונים הרפואיים של המטופלים, אך הוא היה נחוש להמשיך בעבודתו. ב - 1987 היו לד"ר האמר כבר יותר מ - 10, 000 מקרים מתועדים, מה שאיפשר לו להרחיב את התגלית של חמשת החוקים הביולוגיים של הרפואה החדשה ולהחילה למעשה על כל המחלות הידועות לרפואה. בינתים, העיתונות והממסד הרפואי ניצלו כל הזדמנות לתקוף אותו ואת עבודתו. כתבים של "צהובונים" ו"מומחים" לרפואה תיארו את ד"ר האמר כשרלטן, אדם המכריז על עצמו כמרפא מחולל ניסים, מנהיג של כת, אאוטסיידר לא רציונאלי, או פושע מטורף המונע מחולי סרטן את הטיפול 'מציל החיים' המקובל.

ב - 1997 נעצר ד"ר האמר ונשפט ל - 19 חודשי מאסר באשמה שנתן (ללא תשלום) מידע רפואי לשלושה אנשים אשר שאלו לעצתו, מבלי שיהיה לו רישיון רפואי תקף. במאמר מוסגר ראוי לציין כאן, שבשנת 1991, 13 שנה לאחר שהרג את דירק האמר, נשפט הנסיך האיטלקי ויקטור עימנואל ממשפחת סבוי ונידון ל - 6 חודשי מבחן בעוון החזקה לא חוקית של נשק...

כשנעצר ד"ר האמר, בדקה המשטרה את כל תיקי מטופליו. כתוצאה מכך, נאלץ אחד התובעים של התביעה הציבורית להודות בזמן המשפט, שאחרי 5 שנים מהטיפול, מתוך 6500 מטופלים, רובם חולים בסרטן 'סופני', 6000 היו עדיין בחיים ((92%) ! כך שבצורה אירונית, היו אלה מתנגדיו של ד"ר האמר שסיפקו את הסטטיסטיקה הממשית המעידה על אחוזי הצלחה מרשימים של הרפואה החדשה.

למרות צווים של בית המשפט ב - 1986 וב - 1994 אשר הורו לאוניברסיטת טובינגן לבחון את עבודתו המדעית של ד"ר האמר, סירבה האוניברסיטה לעשות זאת. בדומה לכך סירבו פקידים של רשויות הבריאות לאשר את הרפואה החדשה למרות ההוכחות הרבות שהראו את אמיתותה ע"י רופאים וגופים מקצועיים.

ב - 1999, לאחר שחרורו מהכלא בגרמניה, החליט ד"ר האמר לעבור לספרד, לאחר שהובהר לו שהשלטונות בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וצרפת יעשו הכל כדי לעצרו.

ב - 2004 נעצר ד"ר האמר בספרד באשמת שווא נוספת. הוא הואשם במותם של מספר חולי סרטן (אותם לא הכיר ולא היה לו כל קשר אישי אתם), אשר מתו לאחר שקראו את ספרו וסרבו לקבל במלואו או בחלקו את הטיפול הרפואי המקובל. הוא הועבר לבית סוהר בצרפת בו היה כלוא 18 חודשים.

ב - 2006 שוחרר ד"ר האמר מהכלא וחזר לביתו בספרד.

ב - 2007 נאלץ האמר לעזוב את ספרד. הוא קיבל מקלט מדיני בנורבגיה שם הוא חי כיום וממשיך בעבודתו ללא לאות.
איך להצליח בית משפט בריאות מדע קונפליקטים לאיים איום השפעה מוח אגו ויתור רפואה
אושר וכסף בקלות בלי לעבוד, אושר ולהרוויח כסף בלי מאמץ, אושר ולעשות כסף בלי לעבוד, להשיג תשואה בלי מאמץ, להרגיש טוב בלי רע, להרוויח כסף בלי מאמץ, מוות של התודעה, תחושת הקיום של האדם, ליהנות ממאמץ, מה רע בלעשות כסף בלי לעבוד? מה רע בלהרוויח כסף בלי להתאמץ? מה רע בלהרגיש רק טוב? איך ליהנות מהחיים? איך לראות את החיים כמשחק? למה לא כדאי לעשות כסף בלי להתאמץ?
...לעבוד, אושר ולהרוויח כסף בלי מאמץ, אושר ולעשות כסף בלי לעבוד, להשיג תשואה בלי מאמץ, להרגיש טוב בלי רע, להרוויח כסף בלי מאמץ, מוות של התודעה, תחושת הקיום של האדם, ליהנות ממאמץ, מה רע בלעשות כסף בלי לעבוד? מה רע בלהרוויח כסף בלי להתאמץ? מה רע בלהרגיש רק טוב? איך ליהנות מהחיים? איך לראות את החיים כמשחק? למה לא כדאי לעשות כסף בלי להתאמץ? וכאן ניתן נקודת מבט לגבי אנשים שרוצים לעשות כסף בלי לעבוד ושהם רוצים להשיג תשואה בלי מאמץ ובמהות שהם רוצים להרגיש טוב בלי רע ושהם רוצים למלא את רצונם ושהכל יהיה כרצונם...
כסף בלי להתאמץ, למה קשה לעשות כסף בקלות? למה לא קל לעשות כסף מהיר? למה קשה לעשות כסף במהירות? האם אפשר לעשות כסף בלי להתאמץ? להיות יותר טוב מאחרים, איך להיות יותר עשיר? איך להיות מיליונר? שיטות לעשות כסף, כסף ומאמץ
כסף בלי להתאמץ, למה קשה לעשות כסף בקלות? למה לא קל לעשות כסף מהיר? למה קשה לעשות כסף במהירות? האם אפשר לעשות כסף בלי להתאמץ? להיות יותר טוב מאחרים, איך להיות יותר עשיר? איך להיות מיליונר? שיטות לעשות כסף, כסף ומאמץ
...למה לא קל לעשות כסף מהיר? למה קשה לעשות כסף במהירות? האם אפשר לעשות כסף בלי להתאמץ? להיות יותר טוב מאחרים, איך להיות יותר עשיר? איך להיות מיליונר? שיטות לעשות כסף, כסף ומאמץ למה קשה להרוויח כסף בלי להתאמץ? רוב האנשים שואלים את עצמם, מדוע כל כך קשה לעשות כסף? מדוע לא פשוט להתעשר במהירות או לקבל העלאה בשכר? הסיבה העיקרית לכך היא שכסף, במהותו, מתקבל כאשר אדם מצליח לתת משהו שאחרים רוצים או צריכים ואין להם אותו. כלומר, אדם שעושה הרבה כסף הוא בהכרח אדם שיש לו יתרון יחסי כלשהו על פני אחרים. אליעד כהן מסביר...
הכל דיבורים - על מה כולם מדברים? איך להבין ומי מבין את כל הדיבורים?
...כולם מדברים? איך להבין ומי מבין את כל הדיבורים? אם נתבונן על עניין הדיבורים של העולם, נראה שכל העולם כולו מלא בדיבורים שונים על נושאים שונים. ורוב הדיבורים שבעולם, נראים כשונים זה מזה. דהיינו, כלפי חוץ אפשר לראות שרוב הדיבורים של העולם, עוסקים בנושאים שונים זה מזה. וכאשר אנחנו אומרים דיבורים, הכוונה היא גם לדיבורים ממש, אך גם לשירים, וגם לספרים, וגם לכל סוגי התקשורת, וגם לאומן שיוצר יצירת אומנות, שדרכה הוא מדבר. ואפילו המחשבות של האדם לעצמו, גם הן סוג של דיבור אישי של האדם עם עצמו. והעולם כולו מלא...
לפתח את השכל מצפייה בטלוויזיה, האח הגדול, ללמוד מכל דבר, חכם לומד מכל דבר, חכם רואה את הנולד, חיזוי עתידות, פיתוח השכל, פיתוח החשיבה, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, לנחש מה יקרה בעתיד
לפתח את השכל מצפייה בטלוויזיה, האח הגדול, ללמוד מכל דבר, חכם לומד מכל דבר, חכם רואה את הנולד, חיזוי עתידות, פיתוח השכל, פיתוח החשיבה, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, לנחש מה יקרה בעתיד
...מכל דבר, חכם לומד מכל דבר, חכם רואה את הנולד, חיזוי עתידות, פיתוח השכל, פיתוח החשיבה, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, לנחש מה יקרה בעתיד איך אפשר לפתח את השכל מצפייה בטלוויזיה? הנושא המרכזי של ההרצאה הוא פיתוח השכל והיכולת ללמוד מכל דבר, כולל צפייה בטלוויזיה. אליעד כהן טוען שצפייה בטלוויזיה יכולה להיות פעילות חינוכית ומלמדת, כל עוד בוחרים תוכן שמאתגר את החשיבה. הוא מציין כי לא כל תוכן בטלוויזיה מספק תועלת - תוכניות ריאליטי כמו האח הגדול או המרוץ למיליון עלולות להטמטם את המוח, בעוד שתוכניות שמציעות ת...
הנחות יסוד, חוקי הפיזיקה, למה המציאות ככה? לחקור את המציאות, להבין את המציאות, להבין את החיים, להבין את עצמך, למה החוקים ככה? יש הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין יש לאין
הנחות יסוד, חוקי הפיזיקה, למה המציאות ככה? לחקור את המציאות, להבין את המציאות, להבין את החיים, להבין את עצמך, למה החוקים ככה? יש הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין יש לאין
...יסוד, חוקי הפיזיקה, למה המציאות ככה? לחקור את המציאות, להבין את המציאות, להבין את החיים, להבין את עצמך, למה החוקים ככה? יש הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין יש לאין מהן הנחות יסוד וכיצד הן משפיעות על ההבנה שלנו את המציאות? אליעד כהן פותח את ההסבר במונח הנחות יסוד, אותן הוא מגדיר כדברים שאנחנו מתבססים עליהם באופן אוטומטי, גם מבלי שנשים לב. אליעד מדגיש שכל מחשבה, משפט או טענה, מבוססים תמיד על הנחות יסוד מסוימות, ואין אפשרות להימנע מכך. גם השאלות הפשוטות ביותר, כמו האם אתה חושב?, האם אני קיימת?, או האם...
שמחה, להיות שמח, שמחת חיים, חוסר שמחה, דיכאון, עצבות, ייאוש, חרדות, להיות בשמחה
...שמח, שמחת חיים, חוסר שמחה, דיכאון, עצבות, ייאוש, חרדות, להיות בשמחה ובו יתבאר עניין השמחה של האדם בחיים. ויתבאר, במה תלויה השמחה של האדם בחיים? ומה גורם לאדם להיות שמח? ואיך האדם יכול לגרום לעצמו להיות שמח? והאם אפשר להיות רק בשמחה? ולמה לפעמים האדם נכנס לדיכאון? וממה נובעת תחושת עצבות ותחושת ייאוש מהחיים? ולמה יש לאדם חרדות וחוסר שמחה? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי כולם מנסים להיות שמחים כמה שיותר. ולאו דווקא שמחים ומחייכים, אלא כולם מנסים להרגיש כמה שיותר טוב, ולהתקרב כמה שיותר אל תחושה של שמחה,...
למה אנחנו מרגישים צורך לקבל אישור מהסביבה? מה אני רוצה להיות? מה אני לא רוצה להיות? מדוע אנחנו משווים את עצמנו לאחרים כל הזמן? איך להשתחרר מהצורך באישור חיצוני? פחד מתגובה של הסביבה, איך פיתוח שכלי תורם להבנת העצמי? איך להשתחרר מתלות רגשית? איך להפסיק להיות תלוי באישור חיצוני? למה אני משווה את עצמי לאחרים? איך להרגיש בטוח בעצמי?
...מה אני רוצה להיות? מה אני לא רוצה להיות? מדוע אנחנו משווים את עצמנו לאחרים כל הזמן? איך להשתחרר מהצורך באישור חיצוני? פחד מתגובה של הסביבה, איך פיתוח שכלי תורם להבנת העצמי? איך להשתחרר מתלות רגשית? איך להפסיק להיות תלוי באישור חיצוני? למה אני משווה את עצמי לאחרים? איך להרגיש בטוח בעצמי? למה אנחנו מרגישים צורך לקבל אישור מהסביבה? אליעד כהן בהרצאה הזו מסביר מדוע אנשים רבים מרגישים צורך לקבל אישור חיצוני מאנשים אחרים. אליעד נותן דוגמה על בחור שמספר שהוא כל הזמן נמצא בסטרס ובמתח כי הוא תלוי רגשית במישהו...
בחירה חופשית / חופש הבחירה - יש או אין?
...הבחירה - יש או אין? ובו יתבאר עניין הבחירה החופשית. ונתחיל מהסוף, כי הסוף הוא שאין שום הבדל, בין יש בחירה לבין אין בחירה, כי כאשר הכל אחד ואין שום שינוי כלל, אז ממילא לא שייך שום יש או אין בחירה, ולכן אין שום שאלה כלל. וכעת נתחיל לבאר את הדבר מהתחלתו ועד סופו. כי יש כמה רמות שונות של תפישת הבחירה החופשית. והתפישה הנמוכה ביותר, היא התפישה הנפוצה ביותר, והיא שיש לאדם בחירה חופשית חלקית. היינו שעל דברים מסוימים יש לאדם בחירה חופשית, ועל חלק מהדברים אין לאדם בחירה חופשית. וזאת התפישה של המון העם הטועים...
טיפשות / חוכמה. מהי מהותה של החוכמה / טיפשות? איך להימנע מטיפשות ולהיות חכם?
...של החוכמה / טיפשות? איך להימנע מטיפשות ולהיות חכם? מהי מהותה של הטיפשות? איך להימנע ממנה? מהי מהותה של החוכמה? איך להגיע אליה? טיפשות = חוסר ידיעת האמת = שקר = דמיון. חוכמה = ידיעת האמת = אמת = שכל. שורשה של הטיפשות הוא השקר והדמיון שמטעה את האדם. אדם שרוצה להיות חכם יותר, עליו להתקרב תמיד אל האמת. כאשר האדם מחפש תמיד את האמת ובודק שהוא אכן חושב תמיד בצורה נכונה, הדבר הזה הופך אותו לחכם. לעומת זאת, מי שאינו מחפש את האמת בכל דבר, על ידי זה השכל שלו נחלש, הדמיון מתחזק. כאשר הדמיון של האדם מתחזק, השקר...
מה זה רשימו? חוויית האחדות, הארה רוחנית, ביטול לאין סוף, להתבטל לאין סוף, מה זה כלום? להרגיש כלום, לחוות כלום, להרגיש כלום, איבוד הכרה, אובדן הכרה, חוויית מוות, חוסר מודעות, חוסר תודעה
מה זה רשימו? חוויית האחדות, הארה רוחנית, ביטול לאין סוף, להתבטל לאין סוף, מה זה כלום? להרגיש כלום, לחוות כלום, להרגיש כלום, איבוד הכרה, אובדן הכרה, חוויית מוות, חוסר מודעות, חוסר תודעה
...לאין סוף, להתבטל לאין סוף, מה זה כלום? להרגיש כלום, לחוות כלום, להרגיש כלום, איבוד הכרה, אובדן הכרה, חוויית מוות, חוסר מודעות, חוסר תודעה מה זה רשימו? מהי חוויית האחדות? מהי הארה רוחנית? מה זה כלום? ההרצאה עוסקת במושג רשימו ובחוויות של אחדות, הארה רוחנית וביטול לאין סוף, תוך כדי בחינה של המשמעות של הכלום בהקשרים רוחניים ופסיכולוגיים. במהלך ההרצאה נדונה השאלה האם חוויית האחדות שונה מחוויות יומיומיות, כמו מצב של אילפון או חוויות אחרות של איבוד הכרה. אליעד מציין כי חוויית האחדות אינה יכולה להיות דו...
ריצוי - מהו ריצוי בעינכם? איך ניתן להגדיר זאת?
...בעינכם? איך ניתן להגדיר זאת? האם אתם מזהים בעצמכם את אחד הדפוסים הנל האם אתם מוצאים את עצמכם לעיתים נותנים כאשר אתם לא בדיוק רוצים לתת? האם אתם נותנת לעיתים כי את פוחדת שיתאכזבו ממך? שיחשבו עליך שלילי? או שידחו אותך? האם את נותנת כי את רוצה להיות הפוך ממישהו משמעותי מילדותך? האם הנתינה שלך היא על מנת להשיג משהו? או על מנת לא לאבד משהו? האם את נותנת לאחר כי את רוצה שהאחר ייתן לך? האם את עושה לעיתים מה שהאחר מבקש כדי למנוע קונפליקטים? האם את מרגישה לפעמים שאת נותנת יותר מדי ולא מעריכים? האם את מרגישה...
קואצ'ינג - לשנות את התמונה בעזרת קואצ'ינג / Coaching
...בעזרת קואצינג / Coaching השם של המאמר הזה מאלץ אותי כמעט באופן בלתי נמנע להגדיר קודם כל מהי התמונה, לפני שאתחיל בכלל לדבר על קאוצינג (Coaching). ובכן, התמונה היא אותו צילום של חייך בנקודת זמן כלשהי. הצילום הזה כולל בתוכו את המצב בכל תחום ותחום בחייך, הוא עונה על השאלות הבאות: מי אתה? איפה אתה גר? מה לגבי חיי האהבה שלך? האם יש לך בן או בת זוג? מה טיב היחסים ביניכם? מה טיב מערכות היחסים האחרות בחייך? כמה כסף יש לך? האם אתה מנהל כסף בחוכמה? מה אתה עושה בחיים? האם יש לך תחביבים? האם יש מקום לרוחניות...
פילוסופיה של החינוך - מבוא
...מבוא פילוסופיה של החינוך היא תחום בפילוסופיה, העוסק בחינוך, מטרותיו ודרכי הפעולה שלו. התחום האקדמי עוסק בחקר החינוך כתופעה חברתית, אך הוא משתמש בכלים וצורות חשיבה מתחום הפילוסופיה. ההפרדה בין חוקר חינוך לפילוסוף העוסק בחינוך אינה תמיד קבועה וברורה, ויש הסוברים שכל איש חינוך נאלץ לעסוק בפילוסופיה במסגרת עבודתו. באוניברסיטאות, הפילוסופיה של החינוך לרוב אינה נלמדת בחוגים לפילוסופיה, אלא בחוגים ובמכללות לחינוך. בשנות ה - 40 של המאה ה - 20 הוקמה לראשונה אגודת הפילוסופים החינוכיים של ארצות הברית. כיום...
אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כוח (28) האותיות - חלק 7
.../ צירופי אותיות - סוד כוח (28) האותיות - חלק 7 צורת האות ג ורמזיה יש הדורשים את האות ג כרמז של שתי מלים: 1) גי - רומז למילה אהבה, שערכה 13 כמו גי. 2) מל - רומז למילה מלא. או למילה: מדבר אדם הגומל חסד, עליו לעשות זאת מתוך אהבה מלאה ולא חלילה בצורה של התנשאות או גאווה. המילה גימל ערכה בגימ 83 כערך הביטוי: לא גבה לבי יש הרואים באות ג צורת חיבור של שתי אותיות: ז ו י. יחד ערכן: 17 כמנין המילה: טוב. אכן מה טוב יותר משבת אחים גם יחד, עזרה הדדית ותמיכה בזולת?! (ראה להלן הסבר מפורט יותר על המילה טוב באות...
אפשר גם אחרת - שינויים קטנים לאיכות חיים
...קטנים לאיכות חיים למה אנחנו עסוקות כל כך? לאן אנחנו רצות? מה אנחנו מנסות להשיג? כולן רוצות לחיות חיים אידיאליים, מושלמים. מה זה אומר? נסו להגדיר לעצמכן מהם חיים אידיאלים עבורכן ותופתעו לגלות שאתן לא רחוקות מהחיים שאתן רוצות בהן, ואולי אתן כבר חיות אותם. נשים שלא מגדירות את האידיאל שלהן או את המטרות שלהן ומצפות להגיע לדבר המושלם נשמעות כך: החיים בזבל, הכל חראגיל, סוחבים, יהיה טוב, בסדר. למה הן נשמעות כך? תשאלו, והתשובה היא: כי הן חושבות שהמקום בו הן נמצאות רחוק מאוד מהאידיאל שלהן. הם לא הגדירו את...
נשים - ברוך שלא עשני אישה
...(18 / 11 / 09) לחקירה את נופרת פרנקל... שבמהלך תפילת ראש חודש ברחבת האתר התעטפה בטלית ואחזה בספר תורה ברחבה העליונה שבאתר [1]. ברוך אתה ה אלהינו מלך העולם, שלא עשני אשה אומר - קורא, ואולי בכנות גם מברך, יהודי המתפלל בתפילת השחרית, במסגרת ברכות השחר. על - מה חושב הקורא ברכה זו? איך מרגיש המתפלל המבטא פתיחת בוקר כזו? האם הוא מבטא בכך שמחת מילוי מצוות, שהרי אחד הנימוקים לאמירה זו הוא: שאין אשה חייבת בכל המצוות [2] ? מילוי מצוות בשמחה הוא דבר חשוב ביותר. אבל אולי שמחה זו מהולה גם בהרגשת עליונות מ
מאמן אישי - על האימון כשפה - שיתוף מלא ואותנטי מחייו של מאמן אישי
...- שיתוף מלא ואותנטי מחייו של מאמן אישי מאמן אישי: על האימון כשפה שיתוף מלא ואותנטי מחייו של מאמן אישי המאמר הזה כמו רבים שנכתבו לפניו וייכתבו אחריו, הוא שיתוף מלא ואותנטי מחייו המקצועיים והאישיים של מאמן אישי. לאחרונה יצא לי להרהר ביתרון העצום ובחשיבות של לדעת מספר שפות. בדקתי עם עצמי כמה שפות אני יודע והגעתי לכמה מסקנות חשובות: אחת המסקנות הייתה שאני יודע שלוש שפות: עברית, אנגלית ואת השפה של מאמן אישי, שפת האימון. שפתו של מאמן אישי המסקנה השנייה שהגעתי אליה, הייתה ששפת האימון כמו כל שפה אחרת וכמו...
"רפואה קוריאנית" = רפואת העתיד - היה אתה "המרפא" בביתך
...= רפואת העתיד - היה אתה המרפא בביתך שיטת אבחון וטיפול ב רפואה קוריאנית על גבי כף היד והאוזן היא רק נגזרת אחת מהפילוסופיה העתיקה הקוריאנית בת 2000 שנה הרעיון והחזון של הפילוסופיה הקוריאנית הינו שכל אדם וילד יוכל לטפל ולעזור לעצמו באופן מיידי - זמין - ובקלות עי איתור נקודות האקופונקטורה בכף היד / רגל תוך כדי לחיצות ועיסוי של אותה נקודת השתקפות האיבר הפיזי בכף היד ו/או הרגל. השיטה ברמה הבסיסית שלה היא כה פשוטה, זמינה וקלה לשימוש עצמי... עוצמתית במיוחד ומאפשרת תגובה והקלה מיידית הן על לחצים / מתחים...
אימון אישי - להופיע למשחק עם מאמן אישי
...- להופיע למשחק עם מאמן אישי הן כמתאמן מושבע וגם מאמן אישי, אני מבין שהחיים הם משחק ולפעמים זה נראה כאילו שהמשחק הזה מרכיב כמה וכמה משחקים בתוכו. אנחנו משחקים מדי יום במשחק הכסף, משחק הקריירה, משחק הזוגיות, משחק המשפחה, משחק ההנאה ועוד שאר משחקים. בסופו של דבר כולנו רוצים לנצח בכל אחד מהמשחקים האלה בפרט ובמשחק החיים הגדול בכלל. אנחנו רוצים את הכל! אנחנו רוצים להצליח בכל התחומים כדי ליצור הרמוניה בחיים שלנו וליהנות מכל העולמות (המשחקים) השונים. האמת היא שאנחנו נולדנו לנצח! בשביל לנצח, אנחנו צריכים...
מסלול הזהב בחיי נישואין חלק א'
...חלק א תקציר המאמר: איך יוצרים חיי נישואין בריאים? מהו המתכון לאהבה עולמית בין בעל לאשתו? מהי הדרך ליצירת אמון מלא בין בעל לאשתו ובין אשה לבעלה? האם ניתן להתאהב בבן/ת הזוג כל יום מחדש? במדריך זה תוכלו לקבל תשובות לשאלות אלה ולשאלות רבות אחרות. לאחר קריאת המדריך חייכם ישתנו מן הקצה אל הקצה וזו הבטחה! זהו החלק הראשון של המאמר בסדרה ומהווה חלק בלתי נפרד לחלקים הבאים. נישואין יכולים להיות אחד מהשניים: או מקור להנאות הגדולות ביותר של החיים, או שורש לסבל רב - ואפילו טרגי. קיימת נוסחה בת ארבע מילים שמבטיחה...
קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ליצור השפעה על אנשים מדריך לבחירת טיפול הכלת בן הזוג תלות והתמכרות בעיית הרצון התמודדות עם תחושת מועקה מפחדת מזוגיות לא לפחד מכלום אמונה עצמית תגרום לך להצליח איך לחזק ביטחון עצמי? האם הוא אוהב אותי? להרגיש שאוהבים אותך עשיר ששמח בחלקו האם אפשרי להשיג אושר מוחלט? לעשות איתי סקס לגרום לה לרצות להיות איתך בזוגיות איך לוקחים החלטות? קושי להחליט התמודדות עם כאב פרידה התמודדות עם תאונת דרכים להצליח בלי השכלה לעשות כדי להצליח לתת הצעת מחיר ללקוח לקוחות למה הילד זורק חפצים? לטפל בחזרתיות בדיבור אצל ילדים לקרוא את תת המודע של מישהו מודעות עצמית ותוכניות ריאליטי להפסיק כדורים פסיכיאטרים מבוא לטיפול בהפרעות התנהגות איך לענות לאקס? איך אפשר לשכוח אקס? נפח האימון בטווח מלא או בטווח חלקי רצועות משיכה ביטחון עצמי באלוהים נפגעי כתות מאמינים באלוהים כמה הגיעו להארה? הרגשת הארה למה להיות אלוהים? כתיבת הספר להיות אלוהים במה להשקיע את הכסף? להכניס הכנסה מה קורה אחרי שמשיגים את מטרת החיים? מטרת החיים בימות המשיח סוד ההנאה איך מישהו יוצר זיכרון שלילי? תחושה של בחירה בחירה חופשית של נפגעי כתות לפרש סימן מהיקום המפץ הגדול עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן קריירה, מאמן רוחני, מאמן אישי מומלץ ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 23:27:14 - wesi4