ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תובנות ✔תובנות על אושר ועל משמעות החיים ✔נכון / לא נכון. - איך אתה יודע מה נכון ומה לא? אפשר שראית במו עיניך, אפשר שמישהו... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨תובנות על אושר ועל משמעות החיים
נכון / לא נכון. - איך אתה יודע מה נכון ומה לא? אפשר שראית במו עיניך, אפשר שמישהו שאתה סומך עליו אמר לך משהו. אבל למה אתה חושב שמה שראית זה נכון? אולי זה דמיון? אולי החוויה שחוויית על בשרך ממש שייכת לזמן אחר ומה שאתה בעצם רואה זה משהו ששייך לעבר? ונניח שאתה בטוח במשהו איך אתה בטוח? ישנה תחושה של ביטחון או חוויה של ביטחון אבל גם הפרה לפני ששוחטים אותה חווה ביטחון אז אולי התחושה של ביטחון היא שקרית ולהפך? האם יכול להיות שתוכח כי אין בסיס לקביעה של נכון לא נכון?


בריאה - "בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים" מה היא בריאה? ננסה לדמה מה היה לפני הבריאה ונגלה כי לא ניתן לומר על זה כלום מאחר וכל מה שתאמר זה מושג שהיה כביכול צריך לברוא אותו וזה בדיוק כמו לשאול מה היה לפני הסיבה הראשונה? ומה שייך לשאול על סיבה לפני שהייתה סיבה? ונקצין ונאמר שנניח אלוהים רצה להיטיב עם נבראיו, או לגלות את רחמנותו, כמו שנאמר בעולם הדתי, הרי כדי לרצות משהו על אלוהים היה לברוא את הרצון קודם, אך אם נשאל "ולמה ברא את הרצון?" נגלה כי אי אפשר לומר על זה כי הוא רצה שכן לא שייך רצון לפני שנברא רצון. מתברר לאט לאט כי המילה בריאה מתארת מצב ביניים או את הקו המחבר בין כלום למשהו באפס זמן שכן לא ניתן לומר על בריאה דבר שכן היא עצמה המקור של המילים "בתנאי שקיים כזה דבר בריאה. נוריד דרגה ונבדוק את המושגים לתכנן או לצייר או להלחין וניקח את הדבר הפשוט ביותר והוא אדם רוצה לצייר לתכנן כיסא. מה הוא עושה? לוקח נייר לבן כדי לשרטט את הכיסא. כדי להתחיל לשרטט משהו עליו להתבונן במחשבתו ולצייר אותה. ואיך הגיע המחשבה לראש? מה גרם לה להיות שם? פה מתחילה הבעיה שכן לאדם אין מושג איך הגיע המחשבה לראשו ואז מסתבר שגם לתכנן זה מושג שמבחינה לוגית שהוא הבסיס של הלוגיקה וההיגיון לא ניתן להסביר שכן תמיד מגיעים לראשון אשר אותו לא ניתן להסביר. אז אם אתה במצוקה ומטריד אותך מה אתה צריך לעשות או לתכנן איך ייראה העתיד תבדוק שוב את המילה תכנון ובריאה תגלה את הכלום שבהם ואם אתה לחוץ למצוא פיתרון אז אתה מקבל קצת פרופורציה על המושג פתרון, או למצוא פתרון. וזה מוביל לסוג של שחרור או הרפיה מאליה. ולסיכום בריאה תכנון יצירה הלחנה אלו מילים שלא מתארות פעולה מסוימת אלא מצב של קשב. וקשב זה המצב שמהווה אותך ולא אתה מהווה אותו וזה יובהר בהמשך.


עבר - זה זמן שחלף לו ולא ישוב לעולם - משל לאדם שמטפס על חבל בוער ואין חזרה לאחור. ג'ידו קרישנמורטי כתב בזמנו שהאדם צועד במסלול אחד מיום היוולדו ליום מותו.

ובדומה לכך כל צעד שנעשה עמד בפני עצמו לא היה תלוי בצעד הקודם לו שכן מסלול החיים היה עשוי להסתיים מעצמו. בדומה לפרות המוכנסות למסלול הקולוסאלי "לשחיטה" בו זה שעדין הפרה מהלכת זה תלוי בשוחט ולא בצעד הקודם. המוח הלוגי מנסה לאגור ידע כדי להתמודד עם סכנות הדרך, אך הידע שייך לעבר שנעלם והעתיד בלתי ידוע, כלומר חלק ממהותו של האדם, אם לא המהות היחידה היא, ה"לא יודע" ואם האדם צריך לענות על השאלה "מי אני? " שימוש בדברים שנעלמו או שייכם לעבר הם לא רלוונטיים הדבר היחיד שברור הוא - האני = לא יודע. כלומר כאשר האדם מונע בין פיסות הזמן מכוח המציאות לא שייך אני שיודע או רק אני שלא יודע.. ואף על פי כן האדם מרגיש שהוא יודע ולפעמים סטטיסטית "מצליח "לעשות"=הדברים קורים לפי רצונו אז נראה לי כי יש קשר בין הדברים.

לפי הרבי נחמן "תכלית הידיעה שלא נדע" ברמה של אי ידיעה מוחלטת הכרה בזה... היהודים נקראו עבריים שכן הם היו עוברים את העולם הזה בעזרת אי הידיעה בעזרת החכמות שאינן חכמות. שימוש בשכל שהוא מעל השכל או המהות של השכל שהיא האי ידיעה.

וכאשר אדם נצמד למשהו שיכול להפוך לסוג של אלוהים עבורו, שידע כי כל ידיעה שייכת לעבר, גם לטוב וגם לרע. וכרגע הוא עומד מול אי וודאות מוחלטת אי וודאות מוחלטת בתנאים של אין שכל לא שייך לומר טוב או רע!


מציאות (מ. צ. א) - מה היא מציאות? בבראשית פרק ח כתוב" וְנֹחַ, מָצָא חֵן בְּעֵינֵי יְהוָה" ואז נשאלת השאלה מה עשה נוח כדי למצוא חן בעיני ה? ונניח אדם הולך ברחוב ומוצא אבן חן, נשאלת השאלה מה עשתה האבן כדי להימצא או מה עשה האדם כדי למצוא? התשובה שעולה היא כלום! כלומר ומה עושה האדם כדי שהמציאות תיראה כמות שהיא? האדם פשוט מוצא אותה. ומה הוא עושה כדי למצוא את המציאות? כלום! התבוננות בכתוב מעלה שאלות קשות לגבי השכל הלוגי שבטוח שלמצוא זו פעולה שהוא עושה ואז עולות שאלות לגבי מה זה לשנות את המציאות? וזכות בחירה וכה ומה בכלל עושה השכל? או האם הוא עושה משהו? ושאתה אומר עשיתי אם תבחן את מה שאתה טוען שעשית אולי תגלה שכלל לא עשית... ואז נשאלת השאלה אז איך תבחן את זה אם אינך עושה גם את ההבחנה על מה אתה מדבר? בצורה פרדוקסלית לשאלה הזו יש תשובה לוגית בשכל הלוגי שיוכיח לבסוף כי אינו עושה דבר יחד עם זאת עצם ההוכחה מבטלת את ההוכחה. ומצד השכל הפסיכולוגי קיימת שאלה כמו שהרוח או מזג אוויר קיים גם התוכן קיים וגם ההתייחסות לתוכן קיימת וכל זה במאמץ אפס.

מצחיק לגלות שהמילה מאמץ מורכבת מהמילה מצא ואז נשאלת כמה מאמץ מושקע במאמץ? ונניח אתה עסוק להראות טוב, להיות חכם, אתה מנסה ומנסה את כל הדרכים כדי למצוא חן בעיני הבוס בעיני בת הזו או בן הזוג.. מה אומר הגילוי של מציאות או מציאה לגבי ההתנהלות במקרי לחץ? האם יכול להיות שתעשה את המקסימום שחשבת ועדיין לא תמצא חן? האם יכול להיות שכלל לא תתאמץ ואפילו תנסה לא לבלט ועדיין המציאות תחליט אחרת?


בעולם השכל מחפש היגיון בדברים. החיפוש אחר היגיון, מורה כי היכן שאין היגיון השכל זונח את המקום הזה מוותר וממשיך לחפש. כלומר במקום חסר ההיגיון לשכל אין נגיעה ואין שם הבנה ואם מחצית היקום זה היגיון והחצי השני לא, לפחות חצי מהדברים השכל מפספס. אך עדין ניתן לראות בברור כי למרות חוסר ההיגיון שבדברים המציאות אינה קורסת משמע ישנו היגיון או סדר בחוסר היגיון הבעיתיות היחידה היא ההערכה השיכלית הפוסלת כל מה שחסר היגיון ולכן מפוזיציה שבה נניח אפשר לצאת מחוץ לשכל אפשר לראות את הדברים בשלמותם ללא ההתראה השיכלית "זהירות פה חוסר היגיון".


שני שכלים לו לאדם אחד הגיוני והשני לא. בשפת "הדרך הרביעית" ישנם אומרים שכל לוגי והשכל השני שכל פסיכולוגי. הרבי נחמן קורא לשכל הלוגי שכל של כסיל וזקן ואילו לשכל של האדם הער שכל תם שכל של האיש הישראלי, שכל שבו אין מחשבות שהן מבוססות על זמן "עבר", אלא אמונות שהן חכמות שאינן חכמות מצב של אין הפרש בין המציאות לביני מצב של תפילה / מדיטציה אנשים בעלי השכל הפסיכולוגי הם נקראים גם עברים שכן הם עוברים במקום שבו אין מחשבות אלא מצב של אמון מחלט במציאות על משקל "המציאות אמינה עלי" ולא על משקל האמונה במשהו שהוא שקרי זה מקום שאין בו שכל רגיל' אף על פי כן שניתן להשתמש בשכל הרגיל הלוגי יש להיזהר ממצב שבו הלוגיקה משתלטת עליך כאלוהים שכלי לא מתקיים. השכל הלוגי מניח סיבה ותוצאה מתייחס לתהליכים לתכלית שנמצאת בעתיד אחר "גן עדן" כלומר אתה חי עכשיו למען זמן אחר השכל הזה גם נקרא עכום מלשון עובד כוכבים ומזלות או בחינת עשיו שביזה את הבכורה כלומר לא קיבל את המציאות כמו שהיא... השכל הפסיכולוגי שכל תם בחינת יעקוב (ויעקב איש תם יושב אוהלים) בשכל הזה אין שאלה ויש שאלה זה אותו הדבר. השכל הזה מניח שאין זמן ולכן אין סיבה ותוצאה והתכלית היא עכשיו והביטוי שלה הוא אתה שאינך נפרד מהמציאות..

בתיאור של הרבי נחמן הוא אומר ששכר מצווה מצווה, ואת שכרו ייתן ביומו. כלומר אינך חי למען משהו שנמצא בזמן או מקום אחר השכל הפסיכולוגי הוא קשה להסבר כי צריך להשתמש בהיגיון להסביר משהוא שלא הגיוני. כדי להסביר בגדול המציאות קיים גורם אי הוודאות כגורם מספר אחד שמנהל את העולם כל רגע המציאות יכולה להשתנות ללא תנאים מוקדמים ולכן כל התכוננות למען עתיד מסויים היא הימור בלבד שכן גורם אי הוודאות יפתיע והוא נגלה כל רגע במוות... אין משהו שאתה יכול לעשות כדי להתגונן מפניו אתה רק יכול בדרכים לוגיות אלו ואחרות ובשימוש של סטטיסטיקה והסתברות לשפר את הסיכויים שלך אבל בשורה התחתונה מהמוות אף אחד לא ניצל... החשיבה הזו מובילה לכך שכל מחשבה שעולה בך אתה יכול לומר לעצמך שהיא נשענת על העבר / השכל של הכסיל והזקן, ואין וודאות לגבי העכשיו או לקשר של מה שהמחשבה אומרת למה שקורה. כדי לנסות לקלוט מה כתוב פה עליך לנסות לראות איך היו נראים חייך ללא סיבה ותוצאה, או חשיבה לוגית האם היית עוסק בהסקת מסקנות? האם הייתה מעריך הערכות ואם כן כיצד היית מתייחס אליהן האן היית מזדה עם התוצאות? ההבנה של הכתוב פה היא הפתח של הבנת ההארה.
רע או טוב תכלית הידיעה להביא הוכחות מהות זמן או מקום רחמנות הדרך הרביעית להיטיב הסברים להוכיח תובנות אושר חיים מהות החיים מטרת החיים משמעות משמעות החיים תובנות תכלית החיים
תובנות לחיים, איך לא לשכוח תובנות חשובות? התפתחות אישית, באילו תובנות להתמקד, איך להטמיע תובנות? פיתוח אישיות, איך לפתח את האישיות שלך? איך לזכור תובנות לחיים? שינוי חשיבה, שינוי מעשים, איך לחשוב נכון? מה נכון לעשות? איך נכון לחשוב?
תובנות לחיים, איך לא לשכוח תובנות חשובות? התפתחות אישית, באילו תובנות להתמקד, איך להטמיע תובנות? פיתוח אישיות, איך לפתח את האישיות שלך? איך לזכור תובנות לחיים? שינוי חשיבה, שינוי מעשים, איך לחשוב נכון? מה נכון לעשות? איך נכון לחשוב? איך לזכור תובנות חשובות לחיים? במהלך היום אדם נחשף למספר רב של תובנות, רעיונות ועצות שימושיות בתחומים שונים של החיים. אי אפשר לזכור את כולן, והשאלה שעולה היא: באילו תובנות כדאי להתמקד ואיך להטמיע אותן בצורה יעילה כך שנוכל לזכור אותן לאורך זמן? באילו תובנות מומלץ להתמקד - מחשבה או מעשה? אליעד כהן מסביר שקיימים שני סוגים עיקריים של תובנות לחיים: תובנות שעוסקות במה לעשות במצבים מסוימים. תובנות שעוסקות באיך לחשוב נכון ובצורה יעילה יותר. הסוג הראשון, של מה לעשות, כולל המלצות כגון: במקרה מסוים כדאי לפעול בצורה כזו ולא אחרת, במצב ספציפי ... מסוימת, וכן הלאה. הסוג השני, החשוב יותר, מתמקד באיך לחשוב או באיזה אופן לגשת לדברים. אלו הן התובנות המלמדות את האדם לראות את המציאות מזווית מסוימת, לעצב את החשיבה שלו, ולהבין באופן יסודי יותר את עצמו ואת המציאות שסביבו. ההמלצה המרכזית של אליעד היא להתמקד ולהטמיע דווקא את התובנות שמלמדות איך לחשוב, ולא את אלו שמתמקדות בפעולה ספציפית. מדוע חשוב יותר להטמיע תובנות על חשיבה נכונה מאשר תובנות על פעולות? ההסבר שאליעד נותן לכך הוא פשוט: כאשר אדם לומד לחשוב בצורה נכונה יותר, הוא באופן טבעי יפעל בצורה נכונה יותר. התובנות שעוסקות במעשים ובהתנהגויות הן בעצם נגזרות של צורת החשיבה. מי שיודע לחשוב נכון יגיע בכוחות עצמו להחלטות נכונות, בלי צורך לזכור כל פעם מחדש הוראות ספציפיות. במילים אחרות, אדם שמפנים תובנות על חשיבה נכונה יוכל להתמודד טוב יותר עם מגוון רחב של סיטואציות, כי צורת החשיבה הנכונה שלו תוביל אותו לפתרון הנכון. איך להטמיע תובנות בצורה יעילה? אליעד מדגיש את החשיבות של הטמעת התובנות בתודעה האישית. הוא ממליץ לעבור על רשימת התובנות והעצות שהאדם אסף, ולבדוק היטב איזה סוג תובנה זו - האם מדובר בתובנה שמדברת על דרך החשיבה או על התנהגות ספציפית. לאחר מכן יש להתמקד באופן מיוחד בתובנות שמסייעות לפתח ולשנות את החשיבה. הדרך להטמיע אותן היא פשוטה: חזרה מנטלית והרהור על אותן תובנות באופן יומיומי, עד שהן יהפכו לחלק בלתי נפרד מהחשיבה הטבעית של האדם. כאשר אדם מתרגל לחשוב בצורה הנכונה, אין צורך להשקיע מאמץ מיוחד לזכור מה לעשות בכל מצב, כי הפעולות הטובות והמתאימות יבואו מאליהן. איך לבחור תובנות מתוך המון רעיונות? כמות התובנות והרעיונות שאדם נחשף אליהן היא עצומה, ולכן אליעד ממליץ לבצע מיון ברור בין סוגי התובנות. המיון צריך להיות על בסיס פשוט וברור: האם התובנה מתמקדת בפעולה מסוימת או בתהליך החשיבה? תובנות הנוגעות לתהליך החשיבה הן הבסיס לפיתוח אישיות ולשינוי התנהגות, ולכן יש להן ערך גבוה יותר בטווח הארוך. כאשר אדם מבין את העיקרון הזה, קל לו יותר ...
תובנות ומצבי רוח, איך מצב הרוח משפיע על היכולת השכלית? איך מצב רוח טוב משפיע על היכולת המנטאלית? מצב רוח טוב ויצירתיות, מצב רוח רע וחוסר ריכוז, איך שמחה משפיעה על רמת הריכוז? חוסר ריכוז בגלל חוסר מצב רוח, לא מצליח להתרכז
תובנות ומצבי רוח, איך מצב הרוח משפיע על היכולת השכלית? איך מצב רוח טוב משפיע על היכולת המנטאלית? מצב רוח טוב ויצירתיות, מצב רוח רע וחוסר ריכוז, איך שמחה משפיעה על רמת הריכוז? חוסר ריכוז בגלל חוסר מצב רוח, לא מצליח להתרכז
תובנות ומצבי רוח, איך מצב הרוח משפיע על היכולת השכלית? איך מצב רוח טוב משפיע על היכולת ... איך שמחה משפיעה על רמת הריכוז? חוסר ריכוז בגלל חוסר מצב רוח, לא מצליח להתרכז איך מצב הרוח משפיע על יכולת הריכוז והתובנות? אליעד כהן מסביר כיצד מצבי רוח משפיעים על התפקוד השכלי של האדם, ובעיקר על היכולת להגיע לתובנות. כאשר אדם מרגיש במצב רוח טוב, לעיתים הוא חושב שהוא מגיע ליותר תובנות, אך עולה השאלה האם התובנות האלו באמת נכונות, או שאולי הן רק נדמות לו כנכונות בגלל התחושה הטובה שהוא חווה באותו רגע. האם התובנות בזמן מצב רוח טוב באמת נכונות? אליעד מציג כמה אפשרויות לפרש את הקשר בין מצב רוח לבין תובנות. האפשרות הראשונה היא שאין קשר ממשי בין מצב רוח טוב לבין תובנות אמיתיות. כלומר, ייתכן שאדם שחווה מצב רוח טוב מרגיש בטעות שיש לו תובנות חשובות, אך במציאות אין לו תובנות כאלה. דוגמה לכך היא אדם שלקח סמים ומרגיש שהוא מרוכז יותר, אף על פי שבמציאות הוא פחות מרוכז. אפשרות נוספת היא שכאשר האדם נמצא במצב רוח טוב, הוא באמת מגיע לתובנות אמיתיות ונכונות באופן אובייקטיבי. במצב זה, מצב הרוח הטוב משחרר את המוח ממשאבים נפשיים ורגשיים שליליים ומאפשר לו לראות דברים באופן צלול יותר. האם מצב רוח רע מונע את התובנות? אפשרות אחרת שאליעד מעלה היא שכאשר האדם נמצא במצב רוח רע, הוא שקוע במחשבות שליליות ובדאגות, ולכן הוא פחות פנוי להבחין בתובנות שעולות לו. ייתכן מאוד שהתובנות קיימות כל הזמן, אך המצב הנפשי השלילי אינו מאפשר לאדם להכיר בהן. הוא משתמש בדוגמה ... במשהו, מישהו עוקץ את הרגל, קשה יותר להישאר מרוכזים. כלומר, מצב רוח רע הוא כמו הסחת דעת תמידית שמונעת את מיקוד הקשב בתובנות שקיימות באופן טבעי. עם זאת, אליעד גם מבהיר שאין לראות בכך את כל האמת, משום שיכול להיות שגם במצב רוח טוב ישנן הסחות דעת חיוביות, כך שהקשר בין מצב הרוח לרמת הריכוז והתובנות אינו מוחלט. האם מצב רוח טוב מוביל בהכרח לתובנות חדשות? אליעד מוסיף הסבר מעמיק יותר וקובע שרוב התובנות המשמעותיות מגיעות דווקא מתוך הקושי והחיפוש, כלומר, כשהאדם אינו במצב רוח טוב במיוחד. הוא מסביר שאם אדם היה תמיד במצב רוח טוב, הוא לא היה מחפש יותר, ולכן לא היה מגיע לתובנות חדשות כלל. כלומר, התובנות מתאפשרות דווקא בגלל החיפוש שנוצר מתוך המצב הפחות נוח או המטריד. לפי נקודת מבט זו, התפקיד של מצב רוח טוב אינו ליצור את התובנות עצמן, אלא לעזור לאדם להבחין ולהכיר בתובנות שכבר עלו בו במהלך התקופות הקשות יותר. מה הקשר בין שמחה לרמת הריכוז על פי רבי נחמן? ... וממוקד. מצב של שמחה מאפשר לאדם משאבים נפשיים ופיזיים רבים יותר, ומאפשר לו להיות יותר ערני וחד, ולזהות טוב יותר את התובנות שכבר קיימות בתוכו. האם אפשר לשלוט במצבי רוח כדי להגיע לתובנות? אליעד מתייחס גם לשאלה האם ניתן לשלוט במצב הרוח, בכדי להבטיח הגעה לתובנות בכל מצב. הוא מציע שהעניין המרכזי אינו מצב הרוח עצמו, אלא רמת הריכוז של האדם. כלומר, אם אדם יצליח להיות מרוכז וקשוב בכל מצב, ללא קשר למצב רוחו, הוא יגיע לתובנות בצורה עקבית. עם זאת, הוא מדגיש שלעתים קרובות, דווקא מצב רוח שלילי הוא שמוביל את האדם לחשיבה עמוקה יותר, מכיוון שהוא מעורר שאלות וקונפליקטים פנימיים שמאלצים אותו לחפש פתרונות חדשים ותובנות חדשות. לכן, באופן פרדוקסלי, מצב רוח רע עשוי להיות גם בעל ערך להתפתחות מנטאלית. האם התובנות במצב רוח טוב באמת חשובות יותר? אליעד טוען שגם אם לאדם יש תחושה שהוא מגיע ליותר תובנות בזמן מצב רוח טוב, לא בטוח שהן באמת חשובות יותר או נכונות יותר. לפעמים, תחושת החיוביות והאופטימיות פשוט גורמת לאדם לחשוב שהתובנות שלו טובות יותר, אך במציאות הן אינן בהכרח מדויקות או מועילות יותר מאלו שאליהן הגיע ...
ללמוד תוך כדי שינה, לשמוע הרצאות תוך כדי שינה, לשתול מחשבות תוך כדי שינה, ללמוד תוך כדי חלום, האם אפשר ללמוד תוך כדי חלום? מה ההבדל בין חלום לבין מציאות? מה החלום שלך אומר עליך? משמעות החלומות, תובנות בחלום, תת מודע וחלומות
ללמוד תוך כדי שינה, לשמוע הרצאות תוך כדי שינה, לשתול מחשבות תוך כדי שינה, ללמוד תוך כדי חלום, האם אפשר ללמוד תוך כדי חלום? מה ההבדל בין חלום לבין מציאות? מה החלום שלך אומר עליך? משמעות החלומות, תובנות בחלום, תת מודע וחלומות
... האם אפשר ללמוד תוך כדי חלום? מה ההבדל בין חלום לבין מציאות? מה החלום שלך אומר עליך? משמעות החלומות, תובנות בחלום, תת מודע וחלומות האם אפשר ללמוד תוך כדי שינה או חלום? אנשים רבים שואלים אם אפשר ללמוד בזמן שינה או תוך כדי חלימה. אליעד כהן מסביר שכאשר אדם ישן ... תועלת בשום מצב. אליעד טוען שכל רמה של ריכוז, אפילו נמוכה, עדיין נותנת תועלת כלשהי. האם אפשר להגיע לתובנות עמוקות יותר מתוך חלומות? לפי אליעד, כשאדם חולם הוא יכול לעיתים להגיע לתובנות או פתרונות לבעיות שהעסיקו אותו בערות, אך זה לא בהכרח נובע מכך שהוא שומע הרצאה או מידע חדש בשינה. הסיבה לכך היא שבזמן החלימה האדם מתבונן במחשבות ובבעיות שלו מנקודת מבט אחרת, שאולי פחות מוגבלת מהמודעות הרגילה בערות. לכן יתכן שלפעמים החלומות עוזרים להגיע לתובנות עמוקות יותר בגלל זווית המבט השונה ולאו דווקא בגלל מידע חדש שנקלט בזמן השינה. האם חלומות הם סוג של נבואה או מסר רוחני? אליעד מתייחס לכך שיש אנשים הרואים ... הוא טוב, שמיעת הרצאות תוך כדי שינה, שתילת מחשבות תוך כדי שינה, ללמוד בזמן השינה, שינה של צדיקים, תובנות בזמן השינה, מודעות עצמית ושינה ...
חוכמה או טיפשות, לא חוכמה לצטט אנשים חכמים, מהי חוכמה אמיתית? דברים חכמים, תובנות חכמות, חשיבה חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני חכם? האם מישהו חכם? חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, החוכמה של גוגל, להיות חכם
חוכמה או טיפשות, לא חוכמה לצטט אנשים חכמים, מהי חוכמה אמיתית? דברים חכמים, תובנות חכמות, חשיבה חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני חכם? האם מישהו חכם? חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, החוכמה של גוגל, להיות חכם
... או טיפשות, לא חוכמה לצטט אנשים חכמים, מהי חוכמה אמיתית? דברים חכמים, תובנות חכמות, חשיבה חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני חכם? האם מישהו חכם? חכם שנראה טיפש, טיפש ... מהדברים שנשמעים חכמים. איך לזהות מישהו חכם? מה ההבדל בין חוכמה לאינטליגנציה? האם אני חכם או טיפש? איך לפתח חשיבה חכמה? מהם הסימנים של חשיבה עמוקה? אנשים חכמים ותובנות חכמות - ההבדל בין דיבור חכם לחשיבה חכמה כאשר אנו מדברים על חוכמה, חשוב להבין שלא כל מי שאומר דברים חכמים הוא בהכרח אדם חכם. יש הבדל מהותי בין להגיד דברים חכמים לבין לחשוב בצורה חכמה. אדם חכם הוא לאו דווקא מי שמדקלם תובנות חכמות, אלא מי שמסוגל לנתח, להבין ולהסיק מסקנות בצורה מעמיקה ונכונה. גוגל - דוגמה לאמירת דברים ...
זיכרון - איך לא לשכוח את הדברים החשובים בחיים?
זיכרון - איך לא לשכוח את הדברים החשובים בחיים?
... באמת? אנשים רבים מתמודדים עם הקושי לזכור דברים, במיוחד דברים משמעותיים שיכולים להשפיע על איכות החיים שלהם. הם מתלוננים שהם שוכחים לבצע משימות חשובות או ליישם תובנות שהגיעו אליהן. אליעד כהן מציע הסבר עמוק ופרקטי כיצד לשפר את הזיכרון, אך לא בדרך הרגילה של שינון או כתיבת תזכורות, אלא באמצעות הבנה עמוקה וחיבור פנימי אל האמת. למה ... באמת מבין, מוטמע בו באופן טבעי, כמו למשל ההבנה שהאש שורפת. אדם לא צריך להזכיר לעצמו שוב ושוב שהאש שורפת, כי הוא מבין וחווה זאת ישירות. איך אפשר לזכור ולהטמיע תובנות חשובות בחיים? הבעיה המרכזית שאיתה אנשים מתמודדים היא כיצד להטמיע תובנות כמו הכל טוב, יש לי ביטחון עצמי, או אין סיבה לפחד. אליעד מסביר שהדרך לזכור ולהטמיע תובנות אלה היא לא רק לחזור עליהן או להאמין בהן, אלא לחקור אותן לעומק ולהבין מדוע הן נכונות. למשל, אם אדם רוצה לזכור שיש לו ביטחון עצמי, הוא צריך לשאול את עצמו: למה חשוב לי להרגיש ביטחון עצמי?, מה המשמעות של להיות אמיתי עם עצמי?, ולהגיע לתשובות שיהיו ברורות וחד - משמעיות עבורו. ככל שהתובנה מובנת בצורה יותר עמוקה, כך היא הופכת להיות חלק ממנו, והוא לא צריך להזכיר לעצמו אותה באופן מכוון, אלא היא כבר נמצאת בתודעה שלו באופן טבעי. מה ההבדל בין אמונה לבין ... את האמת לעומקה, הוא כבר לא צריך לזכור אותה בצורה מודעת. למשל, האדם לעולם לא שוכח שהוא קיים, כי כל ידיעה אחרת מתבססת על הידיעה הזו. באופן דומה, אם הוא יבין לעומק תובנה כלשהי, היא תהפוך להיות חלק ממנו ותהיה יציבה בדיוק כמו הידיעה שהוא קיים. איך לזכור באמת את הדברים החשובים באמת? אליעד מסכם את הדרך לזכור את הדברים החשובים באמת באופן ... שהדרך היחידה והאמיתית לזכור את מה שבאמת חשוב היא לחקור את האמת, להבין אותה לעומק, ולהפוך אותה לחלק בלתי נפרד מתפיסת העולם והחיים. איך לשפר את הזיכרון? איך לזכור תובנות חשובות? איך לשמור על יציבות מחשבתית? איך לא לשכוח את האמת? איך להפוך ידע להבנה פנימית? איך לא לשכוח את הדברים החשובים בחיים? אנשים רבים שואלים איך אפשר לשפר את ... אילו רק היה זוכר. אך הבעיה היא לא רק בזיכרון עצמו, אלא במה שהאדם מייחס לו חשיבות. מהו הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור? הדבר החשוב ביותר שבן אדם צריך לזכור הוא התובנות שהוא מבין על חייו. אדם מגיע להבנה מסוימת, כמו ההבנה שהכל טוב, או שהוא בעל ביטחון עצמי - אך כיצד יוכל לזכור זאת ברגעי האמת? איך אפשר להטמיע את ההבנה כך שהיא לא תשכח? ... להפוך את הזיכרון לאוטומטי? כאשר אדם מבין משהו באמת, הוא כבר לא צריך לזכור אותו באופן מודע. לדוגמה, אדם לא שוכח שהאש שורפת, כי הוא חווה זאת בצורה ישירה. כך גם עם תובנות עמוקות - אם הוא חווה באמת שהכל טוב, הוא לא ישכח זאת גם ברגעים קשים. עם זאת, אם אדם רק אומר לעצמו שהכל טוב מבלי להבין זאת לעומק, הוא עלול לשכוח זאת ברגעי משבר. אם התובנה אינה נובעת מתוך חוויית אמת פנימית, היא תישאר רק ברמת האמונה - ומה שנמצא רק באמונה, דורש תזכורות חוזרות. איך לזכור באמת שהכל טוב? אם אדם באמת היה מבין שהכל טוב, הוא ... ולשאול את עצמו: מה נכון? מה אמיתי? כל מה שאדם מבין באמת - הוא לא ישכח. למשל, אדם לא שוכח שהוא קיים, כי כל ידיעה שהוא מחזיק בה מבוססת על עובדת קיומו. כך גם עם תובנות עמוקות - אם הן הופכות להיות חלק מהתפיסה הבסיסית של האדם, הן כבר לא נשכחות. סיכום: איך לזכור את מה שבאמת חשוב? - חשוב לזכור את הדברים המשמעותיים באמת, ולא מידע סתמי. - ... אם אדם רוצה לזכור משהו, עליו לבדוק מהי האמת לגביו ולהתעמק בה. - ככל שאדם מחפש יותר את האמת, כך הוא זוכר את הדברים החשובים לו באמת. איך לשפר את הזיכרון? איך לזכור תובנות חשובות? איך לשמור על יציבות מחשבתית? איך לא לשכוח את האמת? איך להפוך ידע להבנה פנימית? זיכרון - איך לא לשכוח את הדברים החשובים בחיים? ועוד. זיכרון, השאלה שאנשים ... לשפר את הזיכרון שלו. בני אדם אומרים לפעמים, יש לי כל כך הרבה דברים לעשות, אם רק הייתי זוכר הייתי עושה, אבל אני שוכח. הדבר החשוב ביותר שחשוב שבן אדם יזכור זה את התובנות בחיים שלו. אדם הגיע לתובנה מסוימת, והוא רוצה לזכור אותה וליישם, ועכשיו הוא שואל, איך אני אמור לזכור את ההבנה שהכל טוב, איך אני מיישם וזוכר בזמן אמת, את זה שהבנתי שממילא יש לי ביטחון עצמי. ...
התנוצצות שכלית, איך לשחזר תובנה? איך לשמור על התובנה שלא תיעלם? איך לשמר תחושה? איך לשמר הבנה? איך לשמור על תחושה? איך להקפיא תחושה? רגרסיה בהבנה, לשמור על ההתנוצצות, איך לשמור על האסימון שנפל? לשמור על הארה שנעלמת
התנוצצות שכלית, איך לשחזר תובנה? איך לשמור על התובנה שלא תיעלם? איך לשמר תחושה? איך לשמר הבנה? איך לשמור על תחושה? איך להקפיא תחושה? רגרסיה בהבנה, לשמור על ההתנוצצות, איך לשמור על האסימון שנפל? לשמור על הארה שנעלמת
... שכלית, איך לשחזר תובנה? איך לשמור על התובנה שלא תיעלם? איך לשמר תחושה? איך לשמר הבנה? איך לשמור על תחושה? איך להקפיא תחושה? רגרסיה בהבנה, לשמור על ההתנוצצות, איך לשמור על האסימון שנפל? לשמור על הארה שנעלמת למה תובנות ותחושות נעלמות עם הזמן? אנשים רבים חווים לעיתים תובנה חזקה או תחושה עמוקה שמגיעה בעקבות למידה, חקירה או התנסות, אך לאחר פרק זמן מסוים התחושה והתובנה נחלשות ולפעמים אף נעלמות לחלוטין. אליעד כהן מסביר שתהליך זה מתרחש באופן טבעי משום שהתובנה הראשונית לא שיקפה את כל האמת. לדבריו, אם הייתה זאת אמת שלמה ומלאה, התובנה לא הייתה נעלמת, אלא הייתה נשארת יציבה וקבועה. לדוגמה, אם אדם הגיע לתובנה שהוא חייב לאהוב את עצמו לא משנה מה, ייתכן שבהתחלה הוא מרגיש שמחה ואושר רב מההבנה הזו, אך לאחר שבוע, חודש או שנה, ההבנה ... הזו אמנם נכונה, אך היא נכונה רק באופן חלקי ולא באופן מוחלט. לפי אליעד, תובנות שהן חלקיות בהכרח יתפוגגו עם הזמן, שכן המוח ממשיך להתפתח ולהרחיב את נקודת המבט. ככל שאדם מתקדם ומקבל שכל חדש, כך הוא מתחיל להבחין שההבנה שהייתה לו קודם לא הייתה שלמה. איך ניתן לשחזר תובנות ותחושות שנעלמו? אליעד כהן מסביר שישנן כמה דרכים אפשריות לשחזר תובנות או תחושות שנעלמו, אך הוא מדגיש שישנה דרך אחת שעובדת תמיד באופן מוחלט. דרך נפוצה לשחזור תובנות היא לנסות לחזור על הפעולות שהביאו לתובנה המקורית. למשל, אם אדם שאל שאלה מסוימת והגיע בעקבותיה למסקנה מסוימת, אפשר לחזור על אותה השאלה שוב במטרה להגיע לאותה ... עשויה להצליח במקרים מסוימים, אליעד מדגיש שהיא לא תמיד אפקטיבית מכיוון שהתובנה עצמה לא הייתה שלמה מלכתחילה. הדרך הבטוחה והמדויקת ביותר לשחזר תובנות לפי אליעד היא לערער מחדש על אמיתות התובנה המקורית. התהליך הזה כולל מספר שלבים ברורים: לוקחים דף ורושמים עליו את התובנה המדויקת שרוצים לשחזר. למשל: אני חייב לאהוב את עצמי לא משנה מה. ליד המשפט שרשמתם, מוסיפים את המילה האם בתחילת המשפט. ... אני חייב לאהוב את עצמי לא משנה מה? מתחילים להטיל ספק באופן רציני ומפורט בתובנה. שואלים את עצמכם שאלות כמו: האם זו באמת כל האמת?, מי אמר שזו האמת המלאה?, מי אמר שזה נכון?, אולי זה לא נכון? וכן הלאה. כאשר מתבצעת בדיקה יסודית כזו של האמת, ישנן שתי אפשרויות. אם התובנה המקורית היא באמת נכונה ושלמה, היא תחזור בוודאות, והתחושה תחזור גם היא במלואה. אם התובנה הייתה חלקית או לא נכונה לגמרי, התהליך הזה יחשוף זאת והתובנה לא תחזור. במצב כזה, אליעד מסביר שזה טוב שהיא לא חוזרת, שכן זה מאפשר להמשיך הלאה לתובנה גבוהה ושלמה יותר. למה תובנה חלקית אינה יציבה לאורך זמן? אליעד מסביר שתובנה חלקית לעולם אינה יכולה להישאר יציבה לאורך זמן מכיוון שהשכל והמוח האנושי מתפתח באופן מתמיד. כל עוד האדם ממשיך לשאול שאלות, לחקור ולהתקדם, התובנות החלקיות ייחשפו כחלקיות וייעלמו. כאשר אדם מגיע לתובנה חדשה, הוא מרגיש תחושת הארה או שמחה משום שהוא מגלה חלק מהאמת שהוא לא ראה קודם. אבל כיוון שזו אינה כל האמת, אלא רק חלק ... ימשיך לעבוד, התחושה תדעך בהכרח, ותידרש בדיקה מחודשת ויסודית של אמיתות התובנה. מה לעשות כאשר התובנה לא חוזרת למרות הניסיון לשחזר אותה? במידה והאדם מנסה לשחזר את התובנה באמצעות תהליך ההטלת ספק, אך התובנה לא חוזרת, הדבר מעיד כי עמוק בפנים האדם כבר יודע שהיא אינה אמת מוחלטת. במצב כזה, אליעד מסביר שחשוב מאוד לא להיאחז
לימודי רוחניות, לימודי מודעות עצמית, קשב וריכוז רוחני, בעיות קשב וריכוז, דרך רוחנית, התפתחות אישית, צמיחה אישית, הארה רוחנית, התפתחות רוחנית, שאלות רוחניות, להתקדם רוחנית
לימודי רוחניות, לימודי מודעות עצמית, קשב וריכוז רוחני, בעיות קשב וריכוז, דרך רוחנית, התפתחות אישית, צמיחה אישית, הארה רוחנית, התפתחות רוחנית, שאלות רוחניות, להתקדם רוחנית
... יומיומיות פשוטות. הסיבה לכך היא שהמוח שלהם נמשך לעיסוק בתובנות רוחניות עמוקות יותר, לתהליכים פנימיים של הבנה והארה רוחנית. מצב זה מייצר אצל ... הזו בכל פעולה שהוא עושה. הוא יכול לנקות את הבית ולהגיע דרכה לתובנות רוחניות עמוקות על עצמו ועל המציאות, בדיוק כמו בזמן שהוא קורא ספרים רוחניים עמוקים כמו הספר להיות אלוהים. האם ניתן להשיג תובנות רוחניות מכל פעולה בחיים? אליעד מדגיש שכל דבר במציאות הוא חלק מאותו ספר שאלוהים כתב, ולכן כל פעולה בחיים היא הזדמנות לקבל תובנות עמוקות על החיים, על אלוהים, על האדם ועל היקום. הוא מדגים זאת באמצעות דוגמה ... כל המציאות, לדבריו, היא ספר אחד גדול שכתב אלוהים, ולכן התובנות הרוחניות אינן מוגבלות לספר מסוים, לתרגול מסוים או למדיטציה, אלא זמינות בכל ... האדם יוכל לדבר עם אחרים שיחות פשוטות ורגילות, ובמקביל לחוות תובנות רוחניות עמוקות. הדבר מתאפשר משום שיש שתי שכבות של מודעות: שכבה חיצונית ... השיחות הפשוטות והיום - יומיות, ושכבה פנימית שממשיכה להתחבר לתובנות הרוחניות העמוקות ללא הפרעה. האם ניתן לשלוט בהתנתקות ובהתעוררות הרוחנית? ... אז הוא אמר שמע לא תמיד לפעמים גם כשאני לא רציתי היקום נתן לי תובנות פתח לי דלתות כשהייתי נגיד במצבים שלא לעניין או לא מתאימים הוא נתן לי כמו ... ונגיד שפה אני יכול ופה אני לא יכול. ש: אבל זאת לא התחושה זה תובנות. אליעד: את כל התובנות האלה אתה יכול להשיג אותן את התובנות ואת התחושות ואת כל זה אתה יכול להשיג מכל פעולה, נגיד לדוגמה שאתה יש לך או ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5
... האירועים ההיסטוריים, הרי שהדבר הזה היה גורם גם למורה עצמו, להתעניין בכל פעם מחדש, בדברים שאותם הוא מלמד. כי בכל פעם, הוא היה מגלה תובנות חדשות, מהאירועים ההיסטוריים שקרו בעבר. ואם כן, בשלב הראשון על המורה לנסות להבין, כיצד החומר שאותו הוא מלמד, כיצד הוא השפיע ומשפיע על החיים שלו, בצורה כלשהי. ובעיקר לנסות להבין, איזה תובנות החומר שאותו הוא מלמד, הביאו לחיים האישיים שלו. ואם זה לדוגמה לימודי היסטוריה, אז המורה יכול למצוא אלפי תובנות שהוא למד לחייו האישיים, מהאירועים שקרו לפני אלפי שנים. ואם לדוגמה מדובר על לימודי המתמטיקה, הרי שגם הם מביאים לאדם תועלת מעשית לחייו. ואיך? על ידי זה שהאדם מרגיל ...
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן
... בהם יש סדר ברור של פרקים שחייבים לקרוא לפי הסדר, בספרים של אליעד כהן אפשר לקרוא כל פרק בצורה עצמאית, בלי צורך לעקוב אחרי סדר מסוים. כל פרק מציע תובנות חדשות, ואין דרישה להבין קודם את הפרקים הקודמים. עם זאת, אם רוצים להבין את כל התמונה המלאה, כדאי לקרוא את כל הספר בסופו של דבר, ... הספר כדי לקבל פירוש מדויק של המושג ולהימנע מהבנה שגויה. ביקורת והמלצות על הספרים הספרים של אליעד כהן נכתבו באופן כזה שכל קורא יכול למצוא בהם תובנות נוספות גם אם לא עוקב אחרי הסדר המדויק של הפרקים. יש אנשים שמעדיפים לקרוא את כל הספרים ברצף, ויש כאלה שיבחרו לקרוא כל פרק באופן ... ורק אחר כך כפל וחילוק), בספרים של אליעד כהן ניתן לפתוח כל פרק ולקרוא בו באופן עצמאי. אין חובה להתקדם ברצף מקדים וסדור. בכל עמוד אפשר למצוא תובנות ודגשים, גם ללא ידע על הפרקים הקודמים. מצד שני, כדי להגיע להבנה מלאה, רצוי בסופו של דבר לקרוא הכל, כיוון שכל נושא מתחבר באופן ...
להיות מטפל, האם כדאי להיות מטפל? האם כדאי לטפל באחרים? יתרונות וחסרונות בעבודה כמטפל, יתרונות וחסרונות בעבודה כמאמן אישי, האם כדאי להיות מאמן אישי? האם כדאי לעזור לאנשים? עבודה סוציאלית, הזדהות של מטפל רגשי
להיות מטפל, האם כדאי להיות מטפל? האם כדאי לטפל באחרים? יתרונות וחסרונות בעבודה כמטפל, יתרונות וחסרונות בעבודה כמאמן אישי, האם כדאי להיות מאמן אישי? האם כדאי לעזור לאנשים? עבודה סוציאלית, הזדהות של מטפל רגשי
... אלא אם מישהו חיצוני מציג להם אותם. לדוגמה, כשמישהו פונה אליך ומבקש עזרה, ובמיוחד אם מדובר באדם שסובל מדיכאון, אתה מתחיל להבין את הבעיה באופן מעמיק ומעורר בך תובנות חדשות גם לגבי עצמך. זהו תהליך שבו אתה מפתח את השכל שלך, ולומד כיצד לפתור בעיות בצורה טובה ... אחרים וכך מצליח להבין את הבעיות שלו. למשל, אם מישהו פונה אליך בדיכאון ואתה מנסה לעזור לו, תהליך זה עשוי לגרום לך לחשוב ולהתבונן מחדש על בעיותיך האישיות ולהסיק תובנות שיעזרו לך להתמודד עם הבעיות שלך. כך, כאשר אתה עוזר לאחרים להתמודד עם בעיותיהם, אתה גם מפתח את עצמך, רוכש תובנות חדשות על עצמך ומשתפר במובנים שונים. אם למשל אתה רוצה להיות יותר שמח, עזור לאנשים אחרים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תובנות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תובנות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תובנות, איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לנוער, אימון אישי לדיאטה, אימון אישי לירידה במשקל בנושאי תובנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1777 שניות - עכשיו 08_07_2025 השעה 05:29:46 - wesi4