ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רצון אישי ✔2012 - סוף עידן ההפרדה וראשית עידן ההארה - מתודעת ראש לתודעת לב ✔תקופה זו של העשורים האחרונים נובאה על ידי ילידי צפון אמריקה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨2012 - סוף עידן ההפרדה וראשית עידן ההארה - מתודעת ראש לתודעת לב
תקופה זו של העשורים האחרונים נובאה על ידי ילידי צפון אמריקה ומרכזה כתקופת שיבת הבאפלו. תקופה שבה האדם הלבן יפנה אל אדומי העור ללמוד את חוכמתם ואת חכמתן של חברות ילידיות ששמרו על מסורות עתיקות שקדמו לדתות המוכרות כיום. נבואת 2012 נשמרה בידי תרבויות עתיקות במשך אלפי שנים, וכמו ידע מיסטי רב היא נשמרה בסוד מחשש שקבוצות בעלות כוח, ובעיקר מוסדות דתיים וחברתיים יעלימו אותה בדרכן.

על פי מיתוסי בריאה ילידיים צפון ומרכז אמריקאים, ועל פי לוח השנה של תרבות בני המאיה, וחישובים מתמטיים של תורת האי'צ'ינג הסינית, ומיתוסים ולוחות שנה עתיקים נוספים, כדור הארץ יעבור טרנספורמציה מהותית בסוף שנת 2012. על פי המיתוס האינדיאני כדור הארץ אמור לעבור באבולוציה שלו שבעה עולמות. אנחנו מצויים בסופו של העולם הרביעי הקרוי עולם ההפרדה, ועל סיפו של העולם החמישי, הקרוי עולם ההארה. בסוף התהליך האבולוציוני של שבעה עולמות שעוד יקח אלפי שנים, ויותר, כדור הארץ יחזיק כל כך הרבה אור שהוא יהפוך מכוכב לכת לשמש נוספת. כל אחד משלושת העולמות שכבר היו הסתיים. סיומו של עולם היה כרוך בשינוי תודעתי של בני האדם ובשינוי מבנה כדור הארץ כפי שאנו מכירים אותו. לא מדובר בסוף העולם או בהרס מוחלט. מדובר בטרנפורמציה ולידה מחדש.

במאה השנים האחרונות ולמעשה כבר החל מן התקופה המכונה התקופה הרומנטית ישנה שיבה או הצפה של הידע הילידי כמו גם הצפה של תורות מיסטיות בחזרה למישורים גלויים. התקופה הרומנטית סימנה בין היתר תשוקה לטבע, תפיסת הטבע והאלוהי כאחד, ואולי החשוב ביותר היא פתחה ערוץ מחדש לקשר הישיר בין האדם לאלוהי ובכך גם פתחה ערוץ חדש אל הלא מודע והלא נודע. האדם הלבן מצא מחדש את התרבויות הילידיות וגילה בהן עניין רב והתחיל ללמוד ולשמר את הידע שלהן. תחילה מתוך מצב של תפישה עליונית על היליד ולאט לאט פחות מתוך מרחק ושיפוט.

סמן דרך מרכזי בהצפה מחדש של הידע המיסטי ומה שמכונה ה"ניו איג'", ושהתאפשר בזכות המצע הרעיוני של תקופת הרומנטיקה היא הפסיכואנליזה. זיגמונד פרויד טען בניגוד לכל מה שנתפס בתקופתו כידוע והגיוני, שיש רובד לא מודע לאדם ושהרובד הזה מתבטא בכל פעולה ובכל התנהלות שלנו בעולם המודע. היום אנחנו מדברים על הלא מודע כאמת, אך רק לפני מאה שנה היה זה עדיין רעיון שנוי במחלוקת. והיום, אף על פי שהלא מודע הוא בלתי נראה ואינו ניתן להוכחה במכשירים מדעיים, האמת שברעיון ה"לא מודע" סיפקה הסברים לתופעות שונות בנפש האדם ונתנה מענה לצורך אבולוציוני של האדם להבין את הממדים הרגשיים שלו. הפסיכואנליזה, מעצם העיסוק שלה ביסודות לא מודעים ולא נראים אך ממשיים, פתחה דלת לשיח על עוד יסודות בלתי נראים, כגון אנרגיה, הילה, צ'קרה, אור, ישויות, תקשור ועוד...

יחד עם הפסיכולוגיה שתפסה מקום של כבוד במאה העשרים כך גם המדע התפתח מאוד ביכולות שלו לתאר ולהסביר תופעות שונות. המדע במובנים רבים הפך להיות עבור האדם המודרני, בוחן של אמת על המציאות. במובן זה תאוריות או מחשבות נפסלות או מאוששות על פי מדעיותן. כלומר על פי היכולת של האדם להוכיח אותן באופן מדעי. מהפכת המחשוב ומהפכת ההיטק אפשרה לבנות מכשור עדין שקולט וקורא תדרים של אנרגיה. יכולת לצלם חלקיקים קטנים ולחקור את האור והטבע של הצליל, ונוסיף על כך את תאוריית היחסות של אינשטיין, וההכרה הפיזיקלית של הקשר בין אנרגיה ומסה. ניסוח כל אלו בתבניות לוגיות רציונאלית שהראש שלנו יכול לתפוש, יצר מצב שבו המאה העשרים הצליחה להוכיח את קיומם של עולמות בלתי נראים, על ידי הפיכתם לנראים. כלים אלו של המדע יצרו מצב שבו ידע קדום שנחשב למיסטי כמו הילה או אנרגיה הפך ל"מדעי", ומאחר שמדעי, משמעו אמיתי, הרי שאנו יכולים להכיל אותו. במאה העשרים נבנתה למעשה מקפצה שאפשרה לנו לתווך לידע ולהיגיון שלנו ידע רב במקביל לנגישות עמוקה יותר לעולם הרגשי והלא מודע של חיי הנפש שלנו.

בעשורים האחרונים מתרחשת תופעה אבולוציונית טבעית, והיא שהמדע והפסיכולוגיה אינם מצליחים לספק מענה לשאלות חדשות שנוצרו במידה רבה בעקבות ההישגים והיסודות שבנו המדע והפסיכולוגיה. את השאלות הללו מפנים יותר ויותר אנשים לאזורים של המיסטיקה, הקבלה, התקשור, המדיטציה הרייקי ועוד... למעשה, ביסוסם המדעי של מה שהיו ממדים ניסתרים (כמו הלא מודע, והילה) יצר תשוקה לגילוי ידע נסתר חדש. הידע הגבוה של המיסטיקה והאור וריפוי באנרגיה, היה שמור במשך אלפי שנים למומחים ויודע דבר, ושמור בסוד משכבות רחבות של אוכלוסיה משום שלא היה מצע תודעתי רחב שיכיל אותו, וחוסר ההכלה שלו איים על קיומו של הידע הזה. חשבו על מה שמכונה היום "ציד המכשפות" ואפילו הרדיפה של מתרגלי היוגה בסין.

התהליכים של המאות האחרונות הכשירו ויצרו תשתית טובה לאבולוציה שנבואת 2012 מסמנת והיא מעבר מתודעת ראש לתודעת לב. היום אחוז הילדים בעולם, שמקבלים השכלה הוא גדול באופן מהותי מאשר לפני מאתיים שנה, אחוז האוכלוסיה שיודעת קרוא וכתוב גדל מאוד ביחס למצב העולמי בתחום לפני שלוש מאות ואפילו מאה שנה. ילדים בבית הספר לומדים לצייר ולומדים מוסיקה. הם חשופים להרבה ידע, וגם אם החינוך אינו אידיאלי הרי שלילד היום ביחס לילד של לפני מאה שנה יש נגישות לקריאה, למדע, לאומנות, ולמעשה כלים טובים יותר לבריאה ויצירת עולמו. ילד היום יכול לראות תמונה בספר מודפס או במחשב. ילד לפני מאה שנה יכול היה לראות רק תמונות בבית הוריו או במוזאון ואם לא השתייך למעמד כלכלי גבוה אולי לא ראה תמונה. הנגישות לאמנות, מוסיקה וספרות היא חשובה משום שהיא מעלה את התדר של השדה האנרגטי שלנו ומחברות אותנו לאזורים גבוהים יותר של תודעה.

דבר נוסף שקורה בעשורים האחרונים הוא שיש הרבה יותר מודעות לצרכים הרגשיים של ילדים וגם של מבוגרים. היום טיפול טוב בילד נחשב לטיפול שלוקח בחשבון לא רק את הזנתו הפיזית אלא גם את הזנתו הרגשית והחינוכית. זה כמעט מובן מאליו בתקופתנו אבל כלל לא היה מובן מאליו בשיח של לפני מאתיים שנים. העובדה שיש מודעות למצע הרגשי של ילד יוצרת מצע להעלאת התדר של השדה האנרגטי, ויוצרת מקום לשכבה עדינה יותר של קיום. זה לא סתם שהורינו אומרים "מה זה הפינוק הזה, כשאני הייתי ילד לא שאלו אותי, ילד צריך להראות ולא להישמע, תגיד תודה שיש לך גג מעל הראש ואוכל ומזה הפינוק הזה". את הורינו שאלו פחות. היום צורך רגשי הפך לצורך בסיס שאינו חשוב פחות מתזונה ומחסה ואנו לומדים להכיר בשלמותו של הילד על אף מידותיו הקטנות ובכך יוצרים בסיס חדש להתרחבות נוספת אל עבר הרוח.

עיקר נבואת 2012 הוא באבולוציה שיעבור האדם מתודעה של ראש לתודעה של לב. כלומר תודעה המחברת את הבסיס שלנו פה על האדמה עם המקור השמימי והנצחי שלנו ויוצרת אינטגרציה בין השניים. אם נתבונן במבנה הצ'קרות הרי שלכל אחת מן הצ'קרות שלנו ישנם שני צדדים. יוצא דופן הוא הלב. ללב כמו לצ'קרות אחרות יש צד קדמי ואחורי, ובשונה מצ'קרות אחרות הוא גם זה שמחבר בין צ'קרת הבסיס שהיא צידה השני של צ'קרת הכתר. ומכאן שהלב הוא גוף בעל ארבעה ממדים. ממדים אלו יוצרים אינטגרציה בין הקיום הפיזי שלנו לקיום השמימי שלנו, ואינטגרציה כזו משמעה אמת. הלב הוא האיבר האלוהי שבגופנו והוא האיבר שהאלוהות נעדרת אותו מאחר ולאלוהות אין רצון אלא רק שפע של אור ואהבה. בני האדם במהותם הם הלב הפועם של האלוהות על פני כדור הארץ. ומכאן אפשר כבר להתחיל ולהבין את התפקיד שעלינו לקחת בקיום של מארג האנרגיה על פני כדור הארץ.

תודעת לב משמעה לבחון את הדברים בליבנו ולא בראשנו. כלומר לבחון אותם על פי האמת שאנו מחזיקים ולא על פי רציונאל שהוא הבנייה חברתית. הלב מרגיש ויודע דברים באופן אינטואיטיבי, ופעמים רבות מסמן לנו דרך שאחר כך אנו מטילים בה ספק באמצעות הראש. האבולוציה משמעה לתת אמון בתחושות הלב שלנו. תחושות שהן מופשטות ברמה אחת מן המחשבה ומוחשיות לטבע הבסיסי של הווייתנו המיוחדת כבני אדם.

צ'קרת הלב ממוקמת מעל לצ'קרה השלישית שלמעשה הכתיבה את רוב המבנים החברתיים והדתיים של העידן שמגיע בשנים אלו לסיומו, ולכן הרבה מבנים דתיים וכלים חברתיים שנתנו מענה לצרכים של בני אדם במשך אלפי ומאות שנים, היום מתחילים להתפרק או לא להתאים יותר. המיכל עולה על גדותיו ואינו מצליח לשמור על צורות ישנות. כך דיקטטורות נופלות, וגם דמוקרטיות אינן חזקות או אינן מצליחות לתת מענה לצרכי העם. ממסדים דתיים נוקשים מאבדים את מקומם לטובת מסגרות מאפשרות יותר, ויש נסיונות והצלחות שונות להרחיב את המונחים של יהדות או נצרות, כך שיחילו בתוכם גם אנשים שהם אינם דתיים. יש פניה לכיוונים של מיסטיקה ותרגולים מיסטיים. כל אלו מסמנים את הצורך האישי והרצון האישי של הלב של כל אחד מאיתנו להביא לידי ביטוי את ייחודיותו ולהחזיר לעצמו את הסמכות והאחריות על חייו. חוסר האמון בממסד אינו ססמה ואינו קשור בממסד, הוא קשור להתעוררות הלבבות בתקופה זו והרצון לחיים עם יותר אמת ואחריות אישית. אנשים שמחפשים את עצמם, שלא מוצאים את עצמם בתוך מסגרות קשות, אינם ממציאים ססמאות, לבם מבקש למצוא את האמת בתוך עצמם.

למעשה בעשורים האחרונים, ובעקבות מהפכת התקשורת, ומהפכת התעופה, עובר האדם שינויים עמוקים שמשפיעים גם על הבסיס שלו על פני כדור הארץ וגם על נקודת המבט הרוחנית והפתיחות לרוח, זאת כתוצאה מאינטגרציה וערבוב של הרבה תרבויות, תפישות עולם וגזעים ששמרו על נפרדות לאורך מאות ואלפי שנים. זה קשור בכך שיש הרבה נישואי תערובת ודור חדש של ילדים עם גנים שונים ומעורבבים. היפנים מנגנים בפסנתר ויהודים מתרגלים יוגה. ויש לימודי יהדות בודהיסטית, ונוצרים לומדים קבלה. בכך מתממשת נבואת האינדיאנים על "הקשת המסתחררת", נבואה שמתארת כיצד בדור הזה כל הגזעים והצבעים יתערבבו ויצרו את הלוחם החדש שאינו מפנה עוד חרבו אל האחר, זה ששונה ממנו לוחם שאינו משליך את פחדיו על זר, אלא מפנה את חרבו ומבטו לאוייב שבתוכו, לספק ולפחד.

באלפי השנים האחרונות בנתה האנושות כלים אלימים של מציאות, בהם כל דבר שהוא נפרד ממערכת חוקים שמגדירה קבוצה בעלת כוח, הופך לאוייב. מאחר והכלים שנבנו להגדרת נפרדות הקבוצה הם שקריים משום שכולנו אחד, היכולת לשמר נפרדות כזו היא רק באלימות. וראו מסעות אלימים של דתות ואידיאולוגיות שונות. גם הדתות וגם האידיאולוגיות בנויות על פי מודלים שמופעלים בעיקר על ידי הצ'קרה השלישית ומנועות על ידי פחדיה של צ'קרת הבסיס. וכך נוצר קשר בל יפרד בין ההבניות החברתיות או הדתיות או האידיאולוגיות לבין הזהות שלנו והאגו. נוסיף לכך פחדי בסיס של חשש ממחסור במזון, רפואה ומחסה וכך נוצר מנגנון מאוד כוחני שמזין את עצמו בתוך מערכת סגורה שקשה מאוד לפרוץ משום שפריצתו מאיימת על עצם הזהות של האדם והבסיס שלו על פני כדור הארץ.

כיום אנחנו נמצאים על נקודת מפנה בתודעת האדם במעבר מכלי אחד של מחשבה קווית וזהות התלויים האחד בשני לכלי של אמת שהיא מעל לזהות החברתית ומעל לזמניות. מאחר ואיננו נפרדים מן האדמה או מן השמים, אף על פי שכדי לחיות פה באלפי השנים האחרונות הגדרנו את עצמנו כנפרדים מהם, כעת עלינו להתרחב ולהכיר בעוד חלקים בעצמנו שהם גדולים ונפלאים יותר ממה שזהותנו הנוכחית תופסת את עצמה. אנחנו כל כך גודלים ובעלי כישורים רבים כל כך שמבנה הזהות שלנו ומבנה החשיבה הלוגית הקווית אינם יכולים לתפוש, בשביל זה צריך לעבור לתודעת לב שהיא תודעה רב ממדית, היוצרת אינטגרציה בין הגוף לנשמה, בין השמים והארץ, ונותנת את התוקף האמיתי לקיומנו. תוקף שאינו מבטל לא את ממד הגוף והחומר ולא את ממד הרוח.

במשך אלפי שנה חיבר האדם מיתוסים בניסיון לפענח את חידת קיומו ואת שאלת השאלות, מה מקורו. האם הוא שייך לאדמה או האם הוא שייך לשמים. האם הוא כמו בעלי החיים או האם הוא כמו האלים. הפרדוקס והבדיחה הגדולה הם שזהותו של האדם, שחשב בקטגוריות של נפרדות יצרה מראש שאלה שקרית. מאחר ואנו חיים בעולם הרביעי של הפרדה השאלה נוסחה על בסיס תפיסה של הפרדה כאשר האמת היא שהאדם שייך לכאן ולכאן. החיבור המיוחד שיש לנשמה הנצחית עם גוף אנושי הופך אותה לבת שני העולמות. אנחנו הילדים של אמא אדמה, כי היא זו שנותנת חיים לגופינו שהוא כלי קדוש המאפשר לנו לחוות את עצמנו באין ספור דרכים, ואנחנו ילדים של המקור שנתן לנו את הניצוץ הנצחי. היופי הוא שגם אמא אדמה היא ברואה של אותו מקור וגם היא נושאת בתוכה את הניצוץ הנצחי. האור שיצר את כדור הארץ והאור שיצר אותנו הוא אותו אור, ולכן איננו נפרדים מדבר. הכל אחד.

סוף 2012 הוא סוף העולם הרביעי של הפרדה שבו בני האדם חווים את עצמם, כנפרדים. סוף העידן שבו ה'אני' מגדיר את עצמו בנפרד מהעץ ומהנהר. במחלקות אקדמיות לפסיכולוגיה מלמדים את תהליך הפרדה של הילד מאימו, מילדותו ויצירת גבולות בינו לבין העולם, גבולות שיעניקו לו זהות ויכולת לתפקד כבוגר. במחלקות אקדמיות לבלשנות לומדים כיצד אנו לומדים שפה באמצעות שונותן ונפרדותן של מילים אלו מאלו. על פי המיתוס האינדיאני ישנה שפה אחת קדומה שהיא משותפת לכל יצירה של המיסתורין הגדול והיא שפת האהבה. ואותה מדברים מן הלב. לכל אדם יש את היכולת לחבור אל הניצוץ המקודש שבתוכו, זה שמחבר אותו אל המקור. מרגע שאדם חובר לניצוץ הזה הוא יכול לדבר ולתקשר עם כל דבר שהוא מילדיו של המקור. עם אבנים ועצים ובעלי חיים ונהרות והרוח ומלאכים. משום שזה היסוד המשותף של כולם.

העולם הראשון שנברא היה עולם של אהבה ואחדות והוא גם מופיע במיתוסי בריאה רבים כגן עדן. מיתוסים שונים מנסים להסביר לנו מדוע היה עולם כזה ואנו אננו מצויים בו עוד, בעיקר על ידי תפיסה של חטא ועונש, זאת מאחר וחטא וגירוש הן סיבות לוגית שאנו יכולים להכיל. האמת היא שלא היה חטא ולא היה עונש. ישנה אבולוציה. והפרק שאנו חווים הוא פרק של נפרדות. תפיסות של חטא ועונש אינן משקפות אמת אלא הן תוצר של ניסיון להבין מנגנון של אור מאוד גבוה בכלים של ראש ובינה מוגבלים, שפונים לקוטביות של טוב ורע, אור וחושך, חיים ומוות. לכן העולם הרביעי יסתיים, על פי הנבואה, בחילוף הקטבים, וכבר היום המדע מודד את שינוי המגנטיזם של כדור הארץ בתהליכים מואצים.

אם לחזור לראשית הדברים הרי שהאדם יצר מצב שבו המבנים החברתיים והתרבותיים והדתיים שהוא בנה איפשרו מצע לגדילה והתרחבות, והיום יש השכלה לאחוזים גדולים של אוכלוסיית כדור הארץ. המהפכה התעשייתית והמדע יצרו לנו נגני תקליטים וכל אחד יכול לשמוע מוסיקה מכל הסוגים, האינטרנט חשף אותנו לקשרים חברתיים עם אין ספור אנשים ותרבויות, וידע בין תרבותי רב הולך ונכנס למערך חיים אינטגרטיבי במקומות שונים. הכלים שיצרו את ההתרחבות הכל כך גדולה הזו אינם מצליחים ויכולים להכיל אותה עוד, ומכאן שהם צריכים להתפרק, מאחר והם הופכים למגבלה בפני התרחבות נוספת.

עדות לכך היא שהרבה מאוד אנרגיה בעשורים האחרונים מופנית לתחזוקת מבנים שאינם תקפים עוד במהותם. ברגע שהרבה אנרגיה מופנית לתחזוק מבנה מסויים סימן שקם המבנה על יוצרו. אנרגיה כזו יוצרת סטגנציה, עד שהכוחות היצירתיים גוברים ומפרקים את המבנה. כך נופלות דיקטטורות ודמוקרטיות ורשתות של בירוקרטיה. כיום הרבה יותר מידי אנרגיה מופנית לשימור צורות שילטון מסויימות או תחזוקה של מבנים דתיים, או של מוסדות ציבור. הפחד של מבנים אלו מפני פירוקם מנטרל כל מנגנון של חשיבה מפוכחת ויוצר מצב שעוד ועוד אנרגיה, למשל, כסף, הולכים למנגנונים של שיטור וצבא ועוד כסף הולך למשרדי ממשלה רק כדי שיוכלו להמשיך ולהפעיל את עצמם. המצב הבריא הוא לראות מתי כלי אינו פועל ולהחליפו.

כאשר אדם אינו מזהה בזמן שהגיע זמן לגדול ולהתרחב, הוא מתחיל ליצר תנועה מתעבה של התבצרות. ואז, מאחר והחומות הולכות ומתעבות עם הסטגנציה, האדם הולך ומתכווץ עד שלא נשאר ממנו דבר. אפשרות טובה יותר תהיה לפרק את המבנה הקטן או להרחיב אותו. המהפכה הצרפתית הפילה מבנה שהתעבה מאחורי חומות ללא רגישות לצורך במבנה חדש. דיקטטור יכול להקיף עצמו בצבא וחומות עד שלבסוף הוא הופך למנהיג בלתי נראה, וכך או אחרת בסוף הוא יעלם. אם מכוח זמניות החיים ואם מכוח תנועה יצירתית מבחוץ.

האמת היא שישנו תואם מופלא בין התהליכים שעוברת האדמה לתהליכים שעובר האדם. אינדיקציה לסינכרוניות הזו ניתן למצוא ממש במאורעות שעוברים עלינו בתקופה האחרונה שבה יש הקבלה בין רעידות אדמה של האדמה לרעידות אדמה חברתיות ופוליטיות. גם זו וגם זו באות לסמן את הצורך שאינו יכול עוד להמתין, לפירוק המסגרות והכלים שבנינו עד כה, שאינם נותנים מענה לצרכים של האדם, והצורך בהתחדשות.

אחת המסורות האינדיאניות היפות ביותר אומרת כי אנחנו לא ירשנו את האדמה מאבותינו, אלא שאלנו אותה מן הנינים שלנו. ומכאן שהאדמה למעשה שייכת לדורות העתיד. תפיסה זו מדגישה את האחריות הרבה שיש לנו כאן ועכשיו לשמור על משאבי כדור הארץ לדורות הבאים. האמת המרה היא שלא פעלנו כך במאות האחרונות ולא השארנו מקום לעתיד. הבאנו למיצוי דרך מסויימת ותהליכים מסויימים, וכעת על האדם ללמוד תנועה חדשה ועל אמא אדמה להתחדש כדי לאפשר בסיס חדש ונקי לדורות שיבאו.
חברויות הצפה הסברים לקחת אחריות אלימות נוסחאות רציונאליות אינטואיציה חשיבה לוגית מיוחד אנרגיות 2012 הארה הפרדה תודעה
דיכאון וחרדה, טיפול בחרדה - הזדהות רגשית, ניתוק רגשי, דיסוציאציה, רצון אישי, התנתקות רגשית
... וחרדה, טיפול בחרדה - הזדהות רגשית, ניתוק רגשי, דיסוציאציה, רצון אישי , התנתקות רגשית ובו תתבאר, עוד אחת מהסיבות לכך שיש לאדם דיכאון וחרדה. וכפי שכבר ביארתי, הסיבה המרכזית לכך שיש לאדם ... האדם. כי הסבל, הוא לא רק בגלל עצם קיומו של הרצון העצמי של האדם. אלא הוא בעיקר בגלל, שהאדם לוקח באופן אישי, את הרצון האישי והעצמי שלו. והכוונה היא, כי האדם נמצא בדיכאון וסובל מחרדה, לא כאשר אדם זר לו רוצה משהו. אלא רק כאשר הוא עצמו רוצה משהו. ואם האדם היה מצליח להתייחס אל הרצון העצמי שלו, כאל רצון אישי של אדם אחר, זר ממנו. הרי שהדבר הזה היה נותן לאדם את הטיפול בחרדה הטוב ביותר שיש. כי האדם לא נמצא בחרדה מכך שהמציאות לא תהיה כפי רצונו של אדם זר לו. אלא האדם סובל מחרדה, רק ביחס לרצון האישי והעצמי שלו. שהאדם רוצה איזה רצון, כגון להיות בריא. והאדם לוקח באופן אישי, את הרצון העצמי שלו. והאדם נפגע באופן ...
מהי בחירה חופשית והאם יש לנו שליטה על הרצונות שלנו? האם הרצונות שלנו הם אישיים או שייכים למציאות? האם הידיעה שאין לנו בחירה יכולה לשפר את החיים או לפגוע בהם? האם ללא בחירה חופשית יש משמעות לרגשות שלנו? האם חקירת הבחירה החופשית מובילה לאובדן תחושת ה"אני"? איך האדם ממשיך לחיות בעולם לאחר שהבין שאין לו בחירה חופשית? כיצד ההבנה שאין בחירה יכולה להשפיע על החוויה הרגשית שלנו? האם באמת יש לנו בחירה או לא? מה ההבדל בין רצון אישי לרצון המציאות?
... תחושת האני? איך האדם ממשיך לחיות בעולם לאחר שהבין שאין לו בחירה חופשית? כיצד ההבנה שאין בחירה יכולה להשפיע על החוויה הרגשית שלנו? האם באמת יש לנו בחירה או לא? מה ההבדל בין רצון אישי לרצון המציאות? מהי בחירה חופשית והאם יש לנו שליטה על הרצונות שלנו? בשיחה מעמיקה ומפורטת עוסק אליעד כהן בנושא הבחירה ... כמו אהבה, חיבור או שלווה. לדוגמה, משתתף בשיחה אומר שאינו מסוגל להרגיש חופשי להיפגש עם אישה או להיות חופשי בחיים, כל עוד לא הבין לעומק אם יש לו בחירה או לא. מה ההבדל בין רצון אישי לרצון המציאות? אליעד מבהיר שמי שטוען שאין לו בחירה חופשית, עליו להגדיר בצורה מדויקת מה הכוונה אין לי בחירה. מדובר בהבנה ...
אינטרסנטיות, זולתנות, אלטרואיזם, פילנתרופיה, אנוכיות, לחשוב רק על עצמך, אגואיסטיות, אגואיזם, נרקיסיזם, נרקיסיסטיות, תרגול היפוכים, הכל אינטרסים, הכל זה אינטרסים, אלטרואיסטיות, גמילות חסדים
אינטרסנטיות, זולתנות, אלטרואיזם, פילנתרופיה, אנוכיות, לחשוב רק על עצמך, אגואיסטיות, אגואיזם, נרקיסיזם, נרקיסיסטיות, תרגול היפוכים, הכל אינטרסים, הכל זה אינטרסים, אלטרואיסטיות, גמילות חסדים
... הרווחת היא שהאדם פועל מתוך אינטרס אישי, אפילו כאשר הוא טוען שהוא פועל למען אחרים. כל פעולה שאדם עושה נחשבת לכזו שמניעה אותו ממקום של רצון אישי. המרצה מציע כי כל דבר שאדם עושה, אפילו אם הוא נראה כפעולה של זולתנות (כגון עזרה לאחרים), מתבצע בסופו של דבר ... מתוך אינטרס אישי, הוא היה מקבל דבר בתמורה. מהן השאלות המרכזיות שבני אדם צריכים לשאול את עצמם? אליעד מזמין את המשתתפים לחשוב על ההבדלים בין רצון אישי והפועל מתוך אינטרס. כל פעולה של בני אדם קשורה בשאלת מניעים: מדוע אני עושה את מה שאני עושה? הוא שואל כיצד ניתן ... מהמשתתפים להבין שהאדם כל הזמן פועל מתוך אינטרס פנימי. כל פעולה, גם אם היא נתפסת כאלטרואיסטית או מבוססת על עזרה, בסופו של דבר נעשית מתוך רצון אישי של טובת עצמי. אפילו כאשר אדם עוזר לאחר, בסופו של דבר הוא עושה זאת כי הוא מאמין שזה יעזור לו להרגיש טוב יותר. ... טובת הכלל, במובן של אלטרואיזם אמיתי. הוא התחיל בדיון על אינטרסנטיות, כשהוא מציין שברוב המקרים אנחנו פועלים מתוך אינטרסים - בין אם מדובר ברצון אישי שלנו, או ברצון למלא את הצרכים שלנו. הוא גם ציין כיצד לעיתים אנו משכנעים את עצמנו כי אנחנו פועלים למען אחרים, ... שאל אם באמת אפשר לפעול מתוך נדיבות טהורה, בלי שום אינטרס. לדוגמה, האם יכול להיות אדם שיפעל אך ורק מתוך רצון לתרום למישהו אחר, ולא מתוך רצון אישי או לעזור לעצמו להרגיש טוב? הוא שוחח על זה בהקשר של צדיקים אמיתיים, שאולי לא פועלים מתוך רצון להרגיש טוב, אלא מתוך הבנה עמוקה של טובת העולם כולו, אך בכל זאת, כל פעולה, אם נבחן אותה לעומק, יכולה להיות מנותבת מתוך רצון אישי, אפילו אם לא מודעים לכך. הוא גם הביא את הדוגמה של אדם שמסייע למישהו אחר, ואילו ייתכן מאוד שהוא עושה זאת מתוך רצון שיתפייס איתו או שיש לו תועלת אישית ממעשה זה. כל פעולה, גם כשהיא נראית כנדיבות, יכולה להיות ממניע של רצון אישי. מהם ההיפוכים של אלטרואיזם ואינטרסנטיות? ההרצאה הסתיימה בשאלות על היפוכים של אלטרואיזם ואינטרסנטיות. אליעד ...
חשק מיני, חשק לסקס, למה אנשים רוצים לעשות סקס? למה אנשים נהנים מסקס? איך נוצר הרצון לסקס? איך הסביבה משפיעה על הרצון לסקס? השפעת הסביבה על הרצון לסקס, למה אנשים נהנים מסקס? סיבות למה אנשים רוצים לעשות סקס, טיפול בדחף מיני
חשק מיני, חשק לסקס, למה אנשים רוצים לעשות סקס? למה אנשים נהנים מסקס? איך נוצר הרצון לסקס? איך הסביבה משפיעה על הרצון לסקס? השפעת הסביבה על הרצון לסקס, למה אנשים נהנים מסקס? סיבות למה אנשים רוצים לעשות סקס, טיפול בדחף מיני
... אותו דבר בדיוק קורה עם סקס: כאשר כולם מתייחסים לסקס כמשהו נחשק במיוחד, נוצרת תחושה חזקה של צורך וערך סביב הדבר הזה. האם הרצון לסקס נובע מתוך רצון אישי או מתוך השפעה חברתית? אליעד מדגיש ... האם היית ממשיך לרצות אותו בדיוק באותה צורה כמו קודם? אם התשובה שלך היא לא, אז כנראה שהרצון שלך לסקס מושפע באופן משמעותי מהסביבה, ושהוא לא רק רצון אישי פנימי. למעשה, הרצון שלך עשוי להיות ... יותר לבחירות שלו ולחיות באופן אותנטי יותר, עם פחות תלות בסביבה. חשק מיני אצל גברים חשק מיני אצל נשים השפעת הסביבה על רצון למין סקס וערך עצמי רצון אישי מול השפעה חברתית משמעות הסקס בחברה ... אחת הסיבות לכך שהרבה אנשים רוצים לעשות סקס, היא שבעצם הרבה מאוד אנשים סביבם רוצים את אותו הדבר. זה יוצר דינמיקה שבה הרצון של אחרים משפיע על הרצון האישי, ומחזק את תחושת החשיבות של מה ... זה גורם להעצמת הרצון לקבל את מה שכולם רוצים, וכך הרצון למין הופך להיות לא רק אישית אלא גם תוצאה של ההשפעה החברתית. האם הרצון למין הוא רצון אישי או שמא השפעה חברתית? נשאלת השאלה ... אותו מהסובלים ממחסור במעשים כאלה. מה צריך לשאול את עצמך על רצונותיך המיניים? כמו כל רצון אחר, יש מקום לשאול את עצמך עד כמה הרצון למין הוא רצון אישי שלך, ועד כמה הוא נובע מתוך השפעה ... מידה ובאותה צורה? אם לא, אז יתכן שהרצון הזה נובע יותר מהסביבה ופחות מתוך מקום פנימי אישי. חשק מיני השפעת הסביבה על רצון למין סקס וערך עצמי רצון אישי מול השפעה חברתית תשוקה מינית חשק ...
מדיטציה, ביטול התודעה, אין אני, להעלים את עצמך, להעלים את האני, להעלים את האגו לגמרי, באמצעות הכוח העצמי
מדיטציה, ביטול התודעה, אין אני, להעלים את עצמך, להעלים את האני, להעלים את האגו לגמרי, באמצעות הכוח העצמי
... להימנע מהתודעה של עצמו ולהשיג ביטול מוחלט של האגו, תוך הסבר על המכשולים הנפשיים השונים בדרך זו. אחד הרעיונות המרכזיים הוא כי כל זמן שיש לאדם רצון אישי כלשהו, אפילו אם זה רצון להימנע מהאגו, הוא עדיין נמצא במצב של אחיזה באגו. אליעד מסביר כי כל עוד יש לאדם רצון ... מהאגו, שכן הרצון עצמו נובע מתוך האני והוא מהווה המשך של האגו. בהמשך, הוא מתאר את הקונפליקט הנפשי שבו אדם מנסה להימנע מהאגו על ידי פעולה מתוך הרצון האישי שלו. הוא מציין כי כל פעולה שהאדם עושה מתוך הרצון האישי שלו להעלים את האגו למעשה רק מחזקת את האגו. המטרה היא להבין כי כל זמן שאדם מונע מתוך רצון אישי - גם אם הרצון הוא להיפטר מהאגו - הוא לא באמת מצליח להעלים את האגו. כיצד ניתן להעלים את האגו בעזרת הכוח העצמי? ... האדם להיות מודע לכך שהוא לא קיים? נראה כי הרעיון שמציג אליעד כהן מצביע על כך שלמען ביטול מוחלט של האגו, יש צורך להגיע למצב שבו לא רק שאין לאדם רצון אישי, אלא הוא גם לא מודע כלל לכך שהוא קיים. במילים אחרות, השאיפה היא להגיע למצב של חוויית ביטול התודעה המוחלטת, ...
לחקות אנשים, לחיות כמו כולם, לקחת דוגמה מאחרים, לחיות כמו בעל חיים, לחיות כמו חיה, לחיות כמו אריה, לחיות כמו חתול, השכל של החתול, לעמוד בצפירה, מה חושבים עליך?
לחקות אנשים, לחיות כמו כולם, לקחת דוגמה מאחרים, לחיות כמו בעל חיים, לחיות כמו חיה, לחיות כמו אריה, לחיות כמו חתול, השכל של החתול, לעמוד בצפירה, מה חושבים עליך?
... באמת רוצים ולא להיגרר אחרי ציפיות חברתיות. הוא מבקש לבדוק את עצמנו בכל סיטואציה - האם אנחנו עושים את הדברים מתוך רצון אישי או מתוך השפעה של החברה סביבנו. איך להבין את הרצון האמיתי שלנו? אליעד מסביר כי כדי ... האמיתי שלנו, עלינו לפתח את היכולת להבדיל בין השניים. במילים אחרות, כל פעולה שאנחנו עושים צריכה להיות על פי הרצון האישי שלנו, ולא מתוך דחף חברתי בלבד. מה היתרונות והחסרונות של להיות כמו כולם? בהמשך ... שלפעמים זה קל יותר לחיות על פי דוגמאות של אחרים, אך השאלה הגדולה היא האם זה באמת מה שאנחנו רוצים. מה המשמעות של הרצון האישי ואיך לשמור עליו? סופו של דבר, אליעד מבקש להדגיש את החשיבות של שמירה על הרצון האישי שלנו, ולהימנע מללכת אחרי הרצון של החברה או המנהגים שמכתיבים לנו. כל דוגמה או סיטואציה שאנחנו נתקל בה צריכה להיבחן מחדש: האם זה באמת מה שאני רוצה לעשות? האם אני פועל מתוך רצון אישי או רק מתוך השפעה חיצונית? אליעד מבקש מאיתנו להיות מודעים יותר למה שאנחנו באמת רוצים ולעשות את הבחירות בהתאם, ולא להיגרר אחרי דעות ומנהגים חברתיים. חיקוי אנשים רצון אישי עזרה חברתית הצפירה השכל של החתול ...
רצון סביבתי, רצון מולד, השפעת הסביבה על הרצון האישי, איך הסביבה משפיעה על הרצון? האם הרצון שלי הוא שלי? למה אני רוצה משהו? האם לתינוק יש רצון? רצון של תינוק, למה כל הרצונות מולדים? הימנעות מכאב, לא רוצה להרגיש כאב
רצון סביבתי, רצון מולד, השפעת הסביבה על הרצון האישי, איך הסביבה משפיעה על הרצון? האם הרצון שלי הוא שלי? למה אני רוצה משהו? האם לתינוק יש רצון? רצון של תינוק, למה כל הרצונות מולדים? הימנעות מכאב, לא רוצה להרגיש כאב
... סביבתי, רצון מולד, השפעת הסביבה על הרצון האישי, איך הסביבה משפיעה על הרצון? האם הרצון שלי הוא שלי? למה אני רוצה משהו? האם לתינוק ... על הרצונות האישיים. על פי ניסוי זה, כל אדם יכול לשאול את עצמו: אילו דברים אני רוצה בחיים? האם הרצון שלי להיות בריא, להיראות טוב, להצליח או להשיג כסף, הוא רצון אישי שלי או שאני רוצה את הדברים האלה בגלל שכולם רוצים אותם? השאלה המנחה היא: אם כל ... הייתי עדיין שואף לרווחה כלכלית? תשובות לשאלות כאלה עשויות לשפוך אור על השפעת הסביבה על הרצונות האישיים. אליעד מציין שהרצונות שלנו לעיתים קרובות לא באים מתוך רצון אישי עמוק, אלא מתוך השפעות חיצוניות שמעצבות את הדרך בה אנחנו תופסים את העולם ואת מה ... מכאב, ניתן להיפטר ממנו. כל רצון בעולם, על פי תפיסתו, אפשר לשחרר ולוותר עליו, אם כי זהו נושא נפרד שלא נוגע לשיחה הנוכחית. רצון מולד השפעת הסביבה על הרצון רצון אישי הימנעות מכאב האם הרצון שלי באמת שלי האם יש רצון לתינוק? למה אני רוצה להיראות טוב? ...
אלוהים - חלק 17 - הוכחה לכך שאלוהים *לא* ברא את מימד הזמן.
... את העולם, אלא אלוהים רצה לברוא את העולם ולכן הוא ברא את העולם. נשאל: האם יכול להיות שאלוהים ברא את העולם ללא שום סיבה רצון אישי? נשיב: לא. נשאל: מדוע לא? נשיב: 1 - אלוהים אינו עושה שום דבר ללא סיבה. 2 - לומר שאלוהים עשה משהו בלי סיבה, זה בעצם לומר שדבר התרחש מעצמו ללא סיבה וזה אינו אפשרי. 3 - לומר ... את הזמן וברא את הזמן אינו לוגי. אפשרויות: 1 - אלוהים לא ברא את הזמן, אלא הזמן נצחי. 2 - אלוהים הוכרח לברוא את הזמן ללא רצון אישי. 3 - הזמן נברא מעצמו. וכולי. נחדד: למען הדיוק צריך להבהיר, כי גם לומר שהזמן נברא, גם זה אינו לוגי, משום שלומר שהזמן נברא פירושו להגדיר מצב לפני ואחרי קיומו של הזמן. לומר ...
הספר להיות אלוהים - אחדות טוב או רע כאשר הכל אחד, האם זה הכי טוב או הכי רע
הספר להיות אלוהים - אחדות טוב או רע כאשר הכל אחד, האם זה הכי טוב או הכי רע
... כאשר הכל אחד זה טוב או רע? נובעת מתוך תחושת נפרדות שאדם חווה כשיש לו רצון אישי - משהו שהוא שואף אליו, ומציאות שהיא נפרדת מכך. במילים אחרות, הרע נוצר כאשר יש התנגשות בין רצון למציאות, נפרדות בין השניים. כל נפרדות יוצרת התנגדות, והתנגדות ... יכולה להיתפס גם כרע מוחלט? קיימת טענה נגדית שאומרת: אם אין כלל רצון אישי , גם לא קיים מילוי רצון. ומאחר שגם טוב מוגדר כמילוי רצון, יוצא שאם הכל אחד ואין לאדם רצון מובחן, לא ניתן לחוות טוב. לכן יש מי שיאמרו שבאחדות אין רע - אבל גם ...
חופש אישי, להגדיר הגדרות, להציב גבולות, חופש נפשי, חופש רוחני, הצבת גבולות, לצאת לחופש, חופש פנימי
... מגבלה, אז כבר אין יותר משמעות לחיים וכולי. ונסביר: כל רצון שיש לאדם בחיים, הרצון הזה לוקח לאדם את החופש האישי שלו. כי כאשר אין לאדם רצון אישי כלשהו, כגון לדוגמה אדם שאין לו העדפה אישית שהמציאות תהיה כך או אחרת, אדם כזה מרגיש חופשי בכל מקום שהוא נמצא. והכל שווה בעיניו באותה המידה ממש. כי אין לו שום העדפה אישית כלשהי. אבל ברגע שיש לאדם רצון אישי והעדפה אישית, שהאדם רוצה שהמציאות תהיה כך או אחרת, אז בעצם האדם משועבד לכך שהמציאות תהיה כפי מה שהוא רוצה. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על רצון אישי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רצון אישי, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רצון אישי, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מכירות, אימון אישי רוחני, קואצ'ר לזוגיות בנושא רצון אישי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 13:51:51 - wesi4