ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קבלה ✔קלפי טארוט - מסעות השוטה בעץ החיים הקבלי ✔לשלושה מסעות יוצא האדם בחייו: פעם ראשונה בלידתו ופעם נוספת במותו. בין הלידה... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨קלפי טארוט - מסעות השוטה בעץ החיים הקבלי
לשלושה מסעות יוצא האדם בחייו: פעם ראשונה בלידתו ופעם נוספת במותו. בין הלידה והמוות, עובר האדם את מסע החיים. מסע החיים אינו מסודר בסדר מסוים, והוא מושפע מאירועים שמתרחשים בחייו ומבחירותיו האישיות.

המסע הראשון (מסע הלידה) , מתחיל כשלושים יום לפני העיבור ומסתיים כשלושים יום לאחר הלידה עצמה. במהלך המסע, העובר אינו מודע לעולם הגשמי, אלא רק לעולם ממנו הגיע. במסע הלידה, אנו עוברים בין הקלפים בסדר יורד, מהעולם (קלף מספר 21) אל השוטה (קלף מספר 0) ומתגשמים בדמות השוטה בגוף אנוש, לבושים ונושאים צידה לדרך. תפקידו של מסע זה הוא להכין אותנו לחיים בגוף אנוש. בעת המסע, אנו עוברים את כל 22 קלפי הארקנה הבכירה ומסמנים לעצמנו את השיעורים שאותם נעבור במסע החיים שלפנינו.

המסע השני (מסע החיים) , מתרחש בגוף אנושי. זהו מסע שבו האדם בעל מודעות אנושית בעולם הגשמי. מסע החיים שונה בין אדם לאדם, וכולל בתוכו בחירות אישיות וגלובליות שהנשמה שלנו בחרה בטרם התגשמה לעולם זה. במסע זה, אנו בוחרים כיצד ליישם את המטרות שהצבנו בעת מסע הלידה. בניגוד לשני המסעות האחרים (הלידה והמוות), מסע החיים אינו מוגדר מראש, ואנחנו רשאים לבחור את הדרך שבה נגשים את מטרותינו. מסע זה תמיד מתחיל ומסתיים בקלף השוטה, שהוא נקודת הסיום של מסע הלידה ונקודת ההתחלה של מסע המוות. במהלך חיינו, נתונה לנו זכות הבחירה לחזור על שיעור כזה או אחר, להגיע אל אותה נקודה מספר פעמים מדרכים שונות, ועוד. לכל אחד ואחת מאיתנו יהיו קלפים או אבני דרך בעלי משמעות שונה, נתעכב עליהם זמן שונה, ונבחר ליישם אותם בצורה שונה זה מזו. זה מה שמבדיל בחירות של אדם אחד ממשנהו.

המסע השלישי (מסע המוות) , מתחיל כשלושים יום לפני המוות ומסתיים כשלושים יום לאחריו. כך שזהו המסע הקצר ביותר בזמן ואולי הארוך ביותר במימד המודעות, שכן במהלכו מגיעים למסקנות הגלגול. במסע המוות, אנו עוברים בין הקלפים בסדר עולה, מהשוטה בחזרה אל העולם, ומסיימים את המסע בקלף העולם, עירומים מהכסות ששימשה אותנו בגוף אנוש. תפקידו של מסע זה הוא לסכם כיצד יישמנו את השיעורים שלמדנו בגוף אנוש ולהכין אותנו לאיחוד המחודש עם העולם הרוחני.

המסעות במפת עץ החיים:

עץ החיים הקבלי נועד לתאר סכמתית את תהליך הבריאה ובנוי על עקרונות ספר היצירה, שמיוחס לאברהם אבינו. עץ החיים מורכב מעשר ספירות המחוברות זו לזו על ידי 22 נתיבים. הספירות (מלמעלה למטה) : כתר, חוכמה, בינה, חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד, יסוד ומלכות, נבדלות זו מזו במיקומן על העץ וביחסי הגומלין שהן מקיימות זו עם זו.

חבילת קלפי טארוט מורכבת מ 22 קלפי ארקנה בכירה ו 56 קלפי ארקנה משנית. במחצית השנייה של המאה ה - 17 חיבר נזיר ישועי בשם קירשר את תבנית עץ החיים הקבלי לקלפי הטארוט, והתאים את 22 קלפי הארקנה הבכירה ל - 22 שבילי החיים המסומנים באלפבית העברי. כיום מצויות מספר גרסאות לסידור הקלפים בעץ החיים, בתמונה ניתן לראות אחת מהן. מסעו של השוטה, שהוא קלף מספר אפס, בין הקלפים מוצג כמסע בשבילי עץ החיים. המסע מתאר מעבר בין שלבי מודעות שונים, ושימש בין היתר את חברי אגודת שחר הזהב למסע התעלות רוחנית בעולם הזה.

מסע הלידה יוצא מספירת מלכות, שנמצאת בתחתית עץ החיים, ועולה דרך 22 שבילי עץ החיים אל ספירת כתר שנמצאת בראש עץ החיים. הצעד הראשון במסע זה הוא קלף העולם, אשר מסמל את בחירתנו בחיים בעולם הגשמי. הצעד האחרון במסע זה הוא קלף השוטה, שמחבר אותנו אל ספירת כתר. בקלף זה אנו מסיימים את מסע הלידה ומתחילים במסע החיים.

מסע החיים מתחיל בקלף השוטה ובספירת כתר, אליה הגענו בתום מסע הלידה. בשלב זה של המסע אנו חופשיים לבצע את הבחירות שלנו, הבאות לידי ביטוי בסדר הקלפים כמו גם מידת השהייה שלנו בכל קלף (שמיוצג על ידי שביל בעץ החיים), במהלך חיינו. כאשר אנו קוראים בקלפים, אנו מנסים לתפוש באמצעות הקלפים מהם השיעורים שאותם אנו עוברים ומהן ההמלצות לגביהם.

בתום החיים מתחיל מסע המוות, שנקודת המוצא שלו היא שוב קלף השוטה וספירת כתר. במסע המוות, אנו שוב עוברים ב 22 שבילי עץ החיים, אבל בסדר ההפוך לסדר שממנו באנו. בעת הירידה בעץ החיים אנו מסכמים בכל שביל את השיעור והלקחים שהופקו ממנו במהלך חיינו, עד שמגיעים שוב לספירת מלכות, וממנה ממשיכים לעולם הבא.

מסע הלידה: עליה במעלה עץ החיים

כשלושים יום לפני העיבור, בוחרת נשמה להתגשם בגוף אדם. בשלב זה מתחיל מסעה של הנשמה לעולם הגשמי, המסתיים כשלושים יום לאחר הלידה. תפקידו של מסע זה הוא להכין אותנו לחיים בגוף אנוש. במסע זה אנו בוחרים ברמת הנשמה את השיעורים שנעבור בימי חיינו.

השהות ברחם:

את הצעד הראשון צועדת הנשמה מן העולם הבא לעולם הזה, מספירת מלכות דרך קלף העולם. מראה הקלף הוא תחום וסגור אך הדמות חופשייה ורוקדת בתוכו. הדמות בקלף רוקדת במעגל כמו דג השוחה במים וכמו עובר השוחה ברחם אימו. קלף העולם מסמל את בחירתה של נשמה להצטרף לעולם הזה, כחלק ממכלול גלובלי של נשמות שבחרו כמוה. במהלך השהות ברחם, עוברת הנשמה היכרות עם המשפחה שאליה בחרה להצטרף. בקלף יום הדין ניתן לראות את משפחתה המצומצמת של הנשמה ואת מלאך יום הדין שעורך היכרות בין הנשמה למשפחתה החדשה.

הלידה:

בקלף השמש יוצאת הנשמה אל העולם ומתגשמת בגוף של תינוק. בקלף רואים את התינוק רוכב על סוס בעת יציאה מן החומות של הרחם. גם קלף הירח מתאר את רחם האישה ואת הקושי של התינוק להתנתק ממנו. בשלב זה מתרחשים הרהורי חזרה של התינוק לרחם אימו וגעגועים למקום המוגן והחם ממנו הגיע. בקלף הכוכב ניכרת יכולתו של התינוק להביט קדימה מחד, וכן פגיעותו הרבה אל מול העולם מאידך.

משבר היציאה מן הרחם:

בקלף המגדל נתקל הרך הנולד לראשונה בחייו במשבר היציאה מן הרחם, משעה שהבין כי אין דרך חזרה. קשיי הקבלה ניכרים גם בקלף השטן, אך מגיעים לאיזון בקלף המיזוג, אשר בו התינוק מוצא שלווה לאחר היכרות עם המלאך השומר שלו.

חתימה על חוזים:

קלף המוות מסמן את השינוי העמוק שמתבצע בנפשו ובגופו של התינוק בעת שהוא מכין את עצמו לחייו החדשים. כמו פרפר המתגלגל מתוך גולם, כך התינוק משיל מעצמו את כבלי העולם הבא, ומצטרף כחבר מן המניין אל העולם הזה. האיש התלוי מסמל את התלות של התינוק בסביבה שתספק את צרכיו, קלף הצדק מסמל את בחירתו הקארמתית בשיעורים שאותם יעבור בחייו, וגלגל המזל מסמל את חוסר היכולת שלו לשלוט בנסיבות החיצוניות לו.

מגע עם העולם:

קלף הנזיר מסמל את התינוק, שמתחיל את חייו כנזיר ומביא את אורו הפנימי לעולם החדש שהגיע אליו. בקלף הכוח, כאריה בשבי, הוא תלוי בגורמים חיצוניים שיספקו את צרכיו לאורך זמן. כרוכב במרכבה מעשיו בוסריים ועתידו מובטח מלמעלה.

הבחירה החופשית:

בקלף האוהבים מכיר התינוק לראשונה בבחירתו בגוף גשמי, ככתוב בספר בראשית - "ובחרת בחיים", כאן ניכרת סצנת גן העדן שבה אדם וחווה מתוודעים לגופם הגשמי. הכהן הגדול מסמל את ההגדרות החברתיות של החברה האנושית שאליה מצטרף התינוק (דת וממסד). הקיסר והקיסרית מסמלים את הורי התינוק, האחראים לו בימי חייו, והכוהנת מסמלת את הספרייה האקאשית שעומדת לרשותו בעת שהותו בעולם הזה.

יציאה לדרך:

משקיבל את כל הכלים לחייו החדשים, הקוסם מצביע על הפוטנציאל שעומד לרשותו בכל כיוון שבו יבחר כדי לממש את עצמו בחייו. וכעת, כשלושים יום לאחר הלידה והמסע המפרך שעבר, לובש התינוק בגדי מסע, לוקח צידה קלה לדרך וחבר נאמן, ועומד כשוטה על ראש הצוק. בשלב זה הוא חופשי להתחיל את חייו כאדם מן השורה, כבול למוסכמות חברתיות שאותן בחר מחד, וחופשי מטעויות מאידך.

מסע המוות: ירידה במורד עץ החיים

למסע זה מצטרף אדם שסיים את שיעורי חייו. מסעו יכול היה להיות ארוך או קצר בזמן, הוא יכול להיות ילד או קשיש בעוברו מסע זה. ייתכן שעבר שיעורים רבים או מעטים, לכל אחד ואחת מאיתנו מסלול חיים שונה, שתלוי בבחירות האישיות שלנו ובדרכים בהן בחרנו לממש את חיינו. מסע זה מתחיל בקלף השוטה. כמו תינוק כשלושים יום לאחר לידתו, כך גם אדם שבא להיפרד מחייו, מגיע לבוש בבגדי המסע איתם התחיל את חייו, מצויד בצידה אותה רכש במהלכם ומלווה בידידו הטוב - הכלב.

שחזור ופרידה:

השוטה נפרד מכלבו ונכנס להיכלי הכוהנת, אל הספרייה האקאשית, שבה נצבר הידע שצבר ועוד יצבור במהלך גלגוליו. בשלב זה הוא מבין מדוע בחר לעבור את השיעורים שבחר.

לקוסם שבתוכו, הוא מודה על היכולת לממש עצמו בכל התחומים בהם עסק בחייו, הוא נפרד מאימו הקיסרית ואביו הקיסר, שסיפקו לו את המשאבים בהם השתמש בחייו, הוא נפרד מהגדרות החברה אליה השתייך, בקלף הכהן, ומכיר בבחירותיו האישיות ובדרכים בהן בחר ללכת, בקלף האוהבים.

השוטה משחזר את חייו מנערותו כרוכב במרכבה ועד בגרותו בקלף הכוח, כשלמד לשלוט על יצריו. הוא עורך חשבון נפש עם הנזיר הפנימי שלו, ומגלה שאורו הפנימי, שליווה אותו במסע הלידה, מלווה אותו גם במסע הפרידה.

יציאה מן הגוף:

בהגיעו לגלגל המזל, השוטה כבר מוכן להיכנע לנסיבות החיצוניות שהביאו למותו ולהתגלגל החוצה מגופו הגשמי. הוא מוצא עצמו עומד למשפט מול אלת הצדק השוקלת את ליבו על מאזני הצדק. כאשר ליבו יהיה קל מנוצה, יהיה השוטה רשאי לעבור בשערי הצדק שיובילו אותו אל העולם הבא. בעת הדיון בענייניו, השוטה תלוי בין שמים וארץ וממתין להיכנס בשערי העולם הבא, בקלף התלוי.

מלאכים:

את מבחנו האחרון בחיים אלה, עובר השוטה מול המוות, לאחר שנפרד מגופו הגשמי. עימות זה מול מלאך המוות הינו הכרחי משום שהוא מאפשר לשוטה לסגור מעגל ולהוריד מעל ליבו את הנטל הרגשי שנשא עימו בגוף גשמי. בעת העימות מול מלאך המוות, עומדים לצד השוטה מלאכיו השומרים שליוו אותו מלידתו ועד היום, בקלף המיזוג. הפרידה הרגשית היא הקשה ביותר, ובאה לידי ביטוי בקלף השטן. על השואל להתיר בכוח את כל הכבלים האנרגטיים שקשרו בינו לבין האנשים שליוו אותו בחייו.

התפזרות:

משנפרד מכל חלקיו הגשמיים, מרשה לעצמו השוטה ליפול במורד המגדל, המסמל את הגוף ששירת אותו לאורך חייו. כעת הוא כבר אינו תלוי באוויר, הוא נשמה ללא גוף שצונחת ממרומי המגדל, חסרת ידיעה או מודעות לנחיתה. נשמתו של השוטה מתפזרת לאינסוף חלקים ומתאחדת מחדש בעת הנחיתה בקלף הכוכב.

העולם הבא:

השוטה חוזר אל הרחם הקולקטיבית בקלף הירח, נפרד מהשמש שהאירה את עולמו הגשמי, ומוצא עצמו מול שערי עליון, בקלף יום הדין. כניסה בשערים אלה נקבעת על פי הרמה האנרגטית אליה הגיע השוטה בגלגוליו השונים, בתוכם תנוח נשמתו עד אשר תבחר להתגלגל שוב. בקלף העולם, השוטה מתאחד עם העולם הגשמי והרוחני גם יחד. זהו האיחוד בינו לבין כל הנשמות שכבר היו ועוד יהיו. נשמתו חופשייה ומשוחררת והוא נמצא כבר בעולם הבא.
אנרגיות קבלה קלף האוהבים הקשה ביותר מראה אהבה אחדות אנרגיה תהליך עולם רוחני איזון אדם הראשון חיים טארוט מקובלים עץ החיים עץ החיים הקבלי קבלה קלפי טארוט קריאה בקלפים
לימוד קבלה, לא כל אחד יכול ללמוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, קדושת ספר הזוהר, לימודי קבלה, תורת הקבלה, חוכמת הקבלה, שיעורי קבלה, מותר ללמוד קבלה, אסור ללמוד קבלה, תורת הסוד, הזוהר הקדוש
... קבלה, לא כל אחד יכול ללמוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, קדושת ספר הזוהר, לימודי קבלה, תורת הקבלה, חוכמת הקבלה, שיעורי קבלה, מותר ללמוד קבלה, אסור ללמוד קבלה, תורת הסוד, הזוהר הקדוש מהי משמעות לימוד הקבלה ואילו הגבלות קיימות על לימוד זה? ההרצאה עוסקת בהסברים על תורת הקבלה, למה ישנן הגבלות על לימוד קבלה, במיוחד לפני גיל 40, ומהן הסיבות להן. בשיחה בין שני אנשים, נדונה השאלה האם אכן נכון ללמוד קבלה בגיל צעיר. המורה מסביר שלפי המסורת וההלכה, לימוד הקבלה מצריך הבנה רוחנית עמוקה ונכונות לממש את עקרונות הדת. אחד התנאים ללימוד קבלה הוא גיל 40, גיל שבו האדם כבר עבר ניסיון חיים משמעותי ויכול להבין את הסודות הרוחניים מבלי להיסחף אחריהם באופן שיביא אותו להתמוטטות נפשית או לעיוות הבנת התורה. יש גם חשש שמי שלומד קבלה בגיל צעיר, עלול להגיע לכפירה, שכן קבלה מציגה עקרונות שמתנגדים לפשטות הקריאה של התורה. מהן הסיבות לאיסור לימוד קבלה לפני גיל 40? הסיבה לאיסור ללמוד קבלה לפני גיל 40 נוגעת למושג של חוויות נפשיות ורוחניות שאדם יכול לעבור במהלך לימוד הקבלה. הלימוד דורש הבנה רוחנית גבוהה ויכולת להתמודד עם תכנים עמוקים ומורכבים. המורה נותן דוגמה: אם אדם יתחיל ללמוד קבלה ולא יבין את מה שנלמד, הוא עלול לשאול שאלות שישעשעו אותו או יגרמו לו לפקפק באמונתו. יותר מכך, יש חשש שמי שלומד קבלה לפני גיל 40, עלול לעזוב את הדת לחלוטין ולסכן את יציבותו הנפשית והאמונית. מהו המשמעות הרוחנית של לימוד קבלה ושל ספר הזוהר? לימוד הקבלה לא מתמקד בהבנה פשוטה או פרשנות של התורה, אלא הוא מסביר את הסודות העמוקים שמאחורי כל פרט בתורה וביקום. אחד הספרים המרכזיים בקבלה הוא ספר הזוהר, שמטרתו לחשוף את עומק התורה ואת כוונות אלוהים מאחורי בריאת העולם. ספר הזוהר, שהוא מהווה בסיס ללימוד הקבלה, נדרש ללמוד בשלים רוחנית ויכולת נפשית גבוהה. האם כל אחד יכול ללמוד קבלה ומה נדרש כדי ללמוד את סודותיה? לא כל אחד יכול ללמוד קבלה, ובמיוחד אין זה מומלץ להתחיל ללמוד אותה בגיל צעיר או ללא הכנה נפשית ורוחנית. ישנן גישות שונות לקבלה, כאשר כל גישה מתמקדת בתת - נושאים שונים, כגון ספרי הזוהר, תיקוני הזוהר וכתבי הארי. כל גישה דורשת הבנה עמוקה של עקרונות הקבלה, ואת זה ניתן להשיג רק לאחר לימודים מעמיקים והבנה של תורה ורוחניות בכלל. מהו המסר המרכזי של לימוד קבלה והשפעתו על האדם? לימוד ה
קבלה לעם, מדע הקבלה, מהו מדע, מהי קבלה, הכת של אליעד כהן, לימוד קבלה, כתות, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, ללמוד קבלה
קבלה לעם, מדע הקבלה, מהו מדע, מהי קבלה, הכת של אליעד כהן, לימוד קבלה, כתות, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, ללמוד קבלה למה אנשים מתלבטים לגבי לימוד קבלה? הרבה אנשים מתלבטים האם ללכת ללמוד קבלה או לבחור בפעילות אחרת, כגון לשמוע הרצאה, לקרוא ספר או אפילו לנוח ... צריך לשאול את עצמך איפה הידע הרוחני באמת קיים ואיפה תוכל לקבל אותו בצורה טובה ומועילה יותר. מה ההבדל בין לימודי קבלה לבין פעילויות אחרות? אליעד מסביר שהיתרון לכאורה של לימוד קבלה לעומת פעילויות אחרות, הוא שיש בה אווירה של אהבה וחיבור. בקבלה, אנשים מחויבים להיות נחמדים ולחייך אחד לשני מתוך אמונה שזה יקדם ... ימצא במקום כזה אנשים שיחייכו אליו ויגרמו לו להרגיש שייך ואהוב. עם זאת, אליעד מזהיר שזה סוג של מפגש חברתי מוגבל - הקבלה נותנת לך תחושת חברות ואהבה, אבל רק בתוך המסגרת הזאת, ולא מול העולם ... שאם אתה באמת מבין לעומק, תוכל ליצור קשר חברתי עמוק ואמיתי עם כל העולם ולא רק עם קבוצה מצומצמת של אנשים. האם לימודי קבלה הם באמת שיטה להתפתחות רוחנית? לימודי קבלה מציגים את עצמם כמקום שבו תוכל להבין את עצמך בצורה עמוקה, אך אליעד מציין שהרבה אנשים הולכים ללמוד קבלה מבלי להבין באמת למה הם עושים זאת. הם מאמינים שיש שם סודות גדולים, אך בפועל לימודי הקבלה אינם מדעיים אלא מבוססים על אמונה. בקבלה מלמדים דברים שהיו נכונים לכאורה לפני אלפי שנים, ואין אפשרות לשנות ... מביא את דוגמת הזואולוגיה שבה לומדים תמיד מחקרים עדכניים ולא מתבססים על ידע עתיק שלא ניתן לבדיקה. הוא אומר שלימודי קבלה, בהשוואה למדעים אחרים, הם כמו להיכנס לשיעור על עולם עתיק, מבלי יכולת לבדוק או להפריך את הדברים שנאמרים שם. מה הסכנה בלימודי קבלה ובכתות בכלל? אליעד מזהיר מפני מה שהוא מכנה כתות, כולל קבוצות קבלה למיניהן, בכך שהן יוצרות מסגרת סגורה. במקום לעודד אנשים לחשוב בצורה עצמאית, הן מלמדות להאמין בצורה עיוורת. בקבלה, אם מישהו ינסה לומר שהידע הקודם שגוי או לא מדויק, הוא לא יתקבל בברכה. לעומת זאת, במדע יש גישה פתוחה שבה כל דבר נבדק מחדש. אליעד מדגיש שהבעיה הגדולה ביותר בקבוצות קבלה וכתות היא שהן מתערבות בחשיבה הפנימית של האדם, ובכך הן מסוכנות יותר מקבוצות דתיות רגילות, שכן הן דורשות מהאדם לא רק פעולות מסוימות, אלא גם ציות מחשבתי. איך תדע אם לימוד הקבלה מתאים לך? אליעד מסביר שאם אתה רוצה להיות אדם תכליתי ולדעת בדיוק למה אתה עושה כל דבר, אתה חייב לשאול את עצמך שאלות כמו: למה אני הולך ללמוד קבלה? מה אני רוצה להשיג שם?. אם התשובה שלך ברורה, אז אתה יכול למדוד אם לימודי הקבלה מתאימים לך. אם אתה מחפש ידע מדעי אמיתי ועדכני, ייתכן שקבלה היא לא המקום בשבילך, כי היא לא מתעדכנת ולא מאפשרת לשאול שאלות עמוקות או להטיל ספק במה שכבר נאמר. למה אנשים עדיין נמשכים ללימודי קבלה? אליעד טוען שאנשים נמשכים לקבוצות קבלה בגלל צורך חברתי ורגשי: הם רוצים להרגיש שייכים, להיות אהובים ולקבל ... הבנה עצמית עמוקה, עליך לבדוק אם המקום שאליו אתה הולך אכן מספק את זה או שמא רק נותן לך אשליה של כך. מה המשמעות של מקובל, והאם זה באמת משמעותי? אליעד מתייחס גם למונח
זוהר, קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הקבלה, מי כתב את ספר הזוהר, לימוד קבלה, פירוש לספר הזוהר, ללמוד קבלה, ללמוד זוהר, חיפוש האושר, דרך רוחנית, רבי נחמן מברסלב
זוהר, קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הקבלה, מי כתב את ספר הזוהר, לימוד קבלה, פירוש לספר הזוהר, ללמוד קבלה, ללמוד זוהר, חיפוש האושר, דרך רוחנית, רבי נחמן מברסלב
... קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הקבלה, מי כתב את ספר הזוהר, לימוד קבלה, פירוש לספר הזוהר, ללמוד קבלה, ללמוד זוהר, חיפוש האושר, דרך רוחנית, רבי נחמן מברסלב מהי הדרך האפקטיבית ללמוד את ... על ידי הכוח העליון. רק כשמבינים את המציאות, אפשר באמת להבין כל ספר וכל טקסט אחר. איך ללמוד את ספר הזוהר? מי כתב את ספר הזוהר? איך להגיע להארה רוחנית? מהי תורת הקבלה? איך ללמוד מהמציאות עצמה? מהי הדרך הרוחנית של רבי נחמן מברסלב? איך להפוך ...
מקובלים, קבלה, תורת הקבלה, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, אילו ידעתיו הייתיו, משה רבנו, התורה היהודית, השכל פגום
מקובלים, קבלה, תורת הקבלה, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, אילו ידעתיו הייתיו, משה רבנו, התורה היהודית, השכל פגום
מקובלים, קבלה, תורת הקבלה, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, אילו ידעתיו הייתיו, משה רבנו, התורה היהודית, השכל פגום האם המקובלים באמת מבינים את המציאות באופן מוחלט? אליעד כהן פותח בהסבר עמוק על טענותיהם של המקובלים בקשר להבנת המציאות. הוא מציין שכל מקובל, החל מאדם הראשון ועד ימינו, טוען שדבריו מבוססים אך ורק על השגה ישירה. כלומר, אם מקובל כותב או מלמד משהו, הוא טוען שהוא הגיע להבנה הזאת דרך ראייה פנימית ישירה ולא מתוך מחשבות תיאורטיות בלבד. אליעד מתייחס לטענה זו ... ביקורתית ומציין שגם אם הוא מאמין בכנותם של המקובלים, עצם המנגנון שבו הם השתמשו כדי להגיע להשגות שלהם הוא פגום, ולכן ההשגות עצמן אינן מוחלטות. מדוע השכל האנושי מוגבל להבין את ... המוחלטת של המציאות הוא תמיד חסר ופגום. האם המקובלים טועים כשהם טוענים להשגה של אמת מוחלטת? אליעד מציג עמדה שהמקובלים עצמם מודים שלעולם לא ניתן להבין את המציאות באופן מוחלט. לטענתו, ברגע שהמקובלים מודים שיש דברים שאינם ניתנים להבנה, הם למעשה מעידים על כך שכל ההבנות שלהם עלולות להיות שגויות. אליעד נותן דוגמה מהחיים: אדם ... יכול להיות בטוח בשום דבר. האם ניתן להוכיח שמקובל יודע יותר טוב מאדם רגיל? אליעד מסביר שאין הבדל עקרוני בין מקובל לבין כלב נובח, מאחר ושניהם מופעלים על ידי אלוהים. ההבדל הוא רק בפרשנות שלנו. אליעד מסביר שהסיבה שאנשים מחשיבים מקובלים ליותר חכמים מכלב, היא רק בגלל תפיסת המציאות המוטעית שלנו. בפועל, מבחינת האין - סוף, אין שום הבדל בין מקובל, כלב או אפילו פרח. מה משמעות הטענה שכולנו טועים במידה שווה? אליעד מסביר שמנקודת מבט שבה קיים רק אלוהים ואין שום הבדל בין לפני ... לאחריה, כולנו טועים באותה מידה. הטעות של המקובלים אינה גדולה יותר או קטנה יותר מטעות של כל אדם אחר. גם המקובלים, למרות כל חוכמתם, אינם יכולים באמת להבין את אלוהים באופן מוחלט. האם כדאי ללמוד קבלה למרות שאי אפשר להגיע למוחלטות? אליעד טוען שלימוד קבלה הוא טוב בדיוק כמו לימוד כל דבר אחר, כל עוד הוא מקדם אותך לאיזושהי מטרה אישית. הוא מציין שאין משמעות מוחלטת לכך שהמקובלים הם חכמים או לא, משום שהשאלה החשובה באמת היא מה אתה מחפש להשיג מהלימוד. אם לימוד מסוים גורם לך להרגיש טוב או להתקדם, אז זה ... גם אם אינו מביא אותך למוחלטות. כיצד לדעת אם המקובלים צודקים או טועים? אליעד מדגיש שאתה לא יכול לסמוך באופן מוחלט על שום מקור חיצוני, כי כל מקור כזה מבוסס על ההבנה שלך, והשכל שלך ... לסיכום: אליעד מציג עמדה ביקורתית כלפי המקובלים, תוך שהוא מכבד את הכנות שלהם אך מדגיש את המוגבלות המהותית של התודעה האנושית. הוא מבהיר שאף אדם, גם המקובל הגדול ביותר, אינו יכול לטעון להבנה מוחלטת של המציאות או של אלוהים. הוא ממליץ להישאר תמיד במודעות לספק, לשאול שאלות עמוקות, ולא ... להבין את אלוהים? האם השכל האנושי מוגבל? האם המקובלים טועים? למה ללמוד קבלה? מה חשב אלוהים לפני בריאת העולם? ...
כתבי בעל הסולם, הרב יהודה לייב אשלג, הקדמה לספר הזוהר, קבלה, לימוד קבלה, מקובלים, תורת הקבלה
... בעל הסולם, הרב יהודה לייב אשלג, הקדמה לספר הזוהר, קבלה, לימוד קבלה, מקובלים, תורת הקבלה מה המשמעות של הקדמה לספר הזוהר מאת בעל הסולם? הטקסט הקדמה לספר הזוהר שנכתב על ידי הרב יהודה לייב אשלג, הידוע כבעל הסולם, עוסק בהבהרת שאלות מהותיות בפילוסופיה היהודית ובקבלה. בעל הסולם פותח ואומר שבהקדמה זו הוא רוצה להבהיר נושאים שכולם מתעסקים בהם, נושאים שכבר נשפך עליהם דיו רב ועדיין לא הגיעו בהם לידיעה ברורה. מהן השאלות ... אינן מופיעות בתורה עצמה. התורה אינה מתייחסת לשאלות פילוסופיות כמו מהות הבורא, תכלית הבריאה, וכדומה. לכן, לדעתו, התורה המקורית לא עסקה כלל בשאלות מסוג זה. אליעד טוען שהמקובלים המאוחרים יצרו קשר בין התורה לבין נושאים פילוסופיים, אך התורה עצמה לא מכילה דיון מפורש בהם. האם כתבי בעל הסולם הם קבלה או פילוסופיה? אליעד מדגיש שהטקסטים של בעל הסולם הם בעיקר פילוסופיה ולא קבלה מסורתית, משום שהם מעלים שאלות לוגיות - פילוסופיות שאין להם קשר ישיר לטקסט המקורי של ספר הזוהר או לתורה עצמה. לפי אליעד, הספר המקורי של הזוהר אינו ... שאלות בסגנון פילוסופי כזה, ולכן הטקסט הזה הוא למעשה פילוסופיה יהודית. מהי מהות המציאות? מה תפקיד האדם בעולם? מדוע יש סבל בעולם? האם אלוהים הוא טוב מוחלט? מהי תכלית הבריאה לפי הקבלה? ...
תורת הקבלה ומהותה, רבנים מקובלים, עולמות עליונים, שיטות רוחניות, הדרך של אליעד כהן, תרגול רוחני, בעל הסולם, הסוד של המציאות, לימוד חכמת הקבלה, לימודי קבלה, שיעורי קבלה
תורת הקבלה ומהותה, רבנים מקובלים, עולמות עליונים, שיטות רוחניות, הדרך של אליעד כהן, תרגול רוחני, בעל הסולם, הסוד של המציאות, לימוד חכמת הקבלה, לימודי קבלה, שיעורי קבלה מה ההבדל בין הדרך של אליעד כהן לקבלה? הסיכום שלפניכם מציג בהרחבה את ההבדלים בין חכמת הקבלה ובין הדרך הרוחנית שאליעד כהן מציג. המטרה המרכזית היא לספק הבנה מלאה, מפורטת ומעמיקה, כזו שתוכל להחליף צפייה בהרצאה עצמה. אליעד פותח בשאלה ... שההבדל בין גישות רוחניות שונות, כמו בודהיזם או קבלה, הוא בשאלה אם האדם יכול להתחבר לפרספקטיבה הגבוהה ביותר, שבה אין זמן, מקום ותנועה. הגישה של אליעד מאפשרת לאדם להתחבר כבר עכשיו לתודעה הגבוהה הזו, ללא ... אחוז, הן שיטות חסרות. מה החסרונות שאליעד רואה בחכמת הקבלה? אליעד מתאר את החיסרון העיקרי בחכמת הקבלה: חוסר ההתחייבות לתוצאה מוחלטת של הצלחה. הוא מציין שגם רבנים גדולים כמו בעל הסולם לא יכולים להתחייב שהאדם יגיע בהכרח לשלמות. לעומת זאת, אליעד ... אליעד כהן? איך להגיע לאהבה אינסופית? מה ההבדל בין קבלה לדרך של אליעד? איך אפשר ליהנות מסבל? מהו סוד המציאות לפי אליעד כהן? האם קיימים עולמות עליונים? כיצד להשיג אחדות מוחלטת עם המציאות? ...
קבלה, מושגים בקבלה, לימוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הסוד, מיסטיקה, חכמת הקבלה, מקובלים, משה רבנו, אברהם אבינו
קבלה, מושגים בקבלה, לימוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הסוד, מיסטיקה, חכמת הקבלה, מקובלים, משה רבנו, אברהם אבינו למה אליעד לא מתעסק עם מושגי הקבלה כמו ארבעת העולמות והספירות? אליעד מתייחס לשאלות על מושגים בקבלה כמו ארבעת העולמות (אצילות, בריאה, יצירה, עשייה) והספירות (כגון כתר, נצח, הוד). הוא מסביר שבקבלה, ובדתות שונות בכלל, קיימת חלוקה של המציאות או ... משווה זאת לחגורות באומנויות לחימה: בעוד שבאומנויות לחימה יש מדד ברור ואובייקטיבי לדרגה של המתאמן (למשל, כמה משקל הוא הרים), במושגי הקבלה אין מדד אובייקטיבי אמיתי. אף אחד לא יכול להחליט ... של העשייה או בעשייה של הבריאה. לכן, לדעת אליעד, התעסקות יתר בחלוקות ובמושגים האלה היא חסרת משמעות. מהו הרעיון האמיתי מאחורי מושגים בקבלה לפי אליעד? אליעד מסביר שהמושגים הקבליים עצמם ... דבר אחר. הטקסט, לדבריו, אינו חכם במיוחד, אלא סיפור או דרך להעביר מסרים פשוטים שלפעמים מופיעים בצורות שונות בדתות ובתורות אחרות. מדוע תורת הקבלה כתובה בשפה ארמית? אליעד מסביר כי כתבי הקבלה, כמו גם התלמוד הבבלי והזוהר, כתובים בארמית פשוט ... של כל דבר שנלמד. כאשר עושים זאת, ניתן להגיע להבנה פנימית ועמוקה באמת. האם כדאי לקרוא בזוהר בלי להבין? מה המשמעות של ארבעת העולמות בקבלה? האם יש תועלת במנטרות ובצירופי אותיות? למה הזוהר כתוב בארמית? איך ללמוד נכון את תורת הקבלה? מה המשמעות האמיתית של ספירות בקבלה?
הרצאת מבוא, צמצום, תורת הצמצום, תורת הקבלה, בריאת העולם, סוד האושר, סוד החיים, חיפוש האושר, חיפוש השלמות, תורת ההיפוכים, לימוד קבלה, שיעורים בקבלה, ללמוד קבלה
הרצאת מבוא, צמצום, תורת הצמצום, תורת הקבלה, בריאת העולם, סוד האושר, סוד החיים, חיפוש האושר, חיפוש השלמות, תורת ההיפוכים, לימוד קבלה, שיעורים בקבלה, ללמוד קבלה
... מבוא, צמצום, תורת הצמצום, תורת הקבלה, בריאת העולם, סוד האושר, סוד החיים, חיפוש האושר, חיפוש השלמות, תורת ההיפוכים, לימוד קבלה, שיעורים בקבלה, ללמוד קבלה מהו צמצום לפי תורת הקבלה, ואיך הוא משפיע על חוויית החיים? הצמצום, מושג מהקבלה, מתאר את המהלך שבו אלוהים, שהיה קיים לפני הבריאה כאין סוף, יצר חלל פנוי כדי לברוא את העולם. לצורך כך, אלוהים צמצם את עצמו, כלומר, הזיז את עצמו ממקום מסוים, ... מבחין יותר בין יש לבין אין. בסופו של דבר, הוא מוצא שלמות פנימית אמיתית. תורת הקבלה הפכים בתודעה השלמות והחיסרון שיטות לשחרור פנימי רבי נחמן מברסלב מהו צמצום לפי תורת הקבלה, ואיך הוא משפיע על חוויית החיים? הצמצום, שמוזכר בתורת הקבלה, מתאר את הרעיון שבו אלוהים, שהיה לפני הבריאה אין סוף, יצר חלל פנוי כדי לברוא את העולם. לצורך זה, אלוהים צמצם את עצמו ויצר גבול, בכך שהזיז את עצמו מהמקום. ... לבין אין. ברגע שאדם משיג את ההתבוננות הזו, הוא מוצא שלמות פנימית אמיתית. תורת הקבלה הפכים בתודעה השלמות והחיסרון שיטות לשחרור פנימי רבי נחמן מברסלב שאלה: אבקש לדבר על חוויית הצמצום. אליעד: יש מושג שנקרא צמצום, זה מושג מהקבלה, שנאמר, שאלוהים לפני הבריאה היה אין סוף, היה רק אלוהים, היה כל כך הרבה אלוהים שלא היה מקום לברוא את העולם. וכדי לברוא את העולם אלוהים צמצם את עצמו, כאילו הזיז ... ושמאלה, ועשה חלל פנוי, ובתוך החלל הפנוי הוא ברא את העולם. זה מה שמסופר בקבלה, אף אחד לא יודע, למה צמצם, איך צמצם? אלו שאלות אחרות. עכשיו, מה הרעיון של הצמצום? צמצום זה גבול. צמצום זה ביחס למשהו אחר, כדי שתוכל לצמצם צריך שניים. אם יש רק ...
הפרעות נפשיות ולימודי יהדות, הפרעות נפשיות ולימוד תורה, תורת הסוד, לימודי קבלה, סיפורי התנך, שימוש בסמים ולימודי יהדות, מחלות נפש ולימודי יהדות, איך נוצרות מחלות נפשיות? סכיזופרניה, פרנויה, שיגעון גדלות, חושב שהוא המשיח
הפרעות נפשיות ולימודי יהדות, הפרעות נפשיות ולימוד תורה, תורת הסוד, לימודי קבלה, סיפורי התנך, שימוש בסמים ולימודי יהדות, מחלות נפש ולימודי יהדות, איך נוצרות מחלות נפשיות? סכיזופרניה, פרנויה, שיגעון גדלות, חושב שהוא המשיח
... נפשיות ולימודי יהדות, הפרעות נפשיות ולימוד תורה, תורת הסוד, לימודי קבלה, סיפורי התנך, שימוש בסמים ולימודי יהדות, מחלות נפש ולימודי יהדות, איך נוצרות מחלות נפשיות? סכיזופרניה, פרנויה, שיגעון גדלות, חושב שהוא המשיח מה הקשר בין לימודי יהדות להפרעות נפשיות? הקשר בין לימודי יהדות להפרעות נפשיות הוא נושא מורכב, שמעלה שאלות רבות סביב לימודי תורה, תורת הסוד, קבלה ומיסטיקה יהודית. אליעד מסביר שהפרעות נפשיות, כמו סכיזופרניה, פרנויה, פסיכוזה, מאניה - דיפרסיה, שיגעון גדלות ותסביך רדיפה, מתבטאות באופן ... טוען שכל מי שלומד יהדות יפתח הפרעות נפשיות או יהפוך למשוגע, אלא שביהדות ישנם חלקים ספציפיים, בעיקר בלימודים המיסטיים (קבלה, זוהר, דרש, רמז, וסוד), המגבירים את הסיכון לכך. לפי אליעד, היהדות מחולקת לשני סוגי לימודים מרכזיים: לימודים ריאליים - כמו גמרא והלכה, אשר עשויים לפתח את ... היא פיל - אלו לימודים שלמרות האבסורד שבהם, מפתחים חשיבה לוגית מסוימת. לימודים מיסטיים ומטאפיזיים - אלו כוללים את תורת הסוד, קבלה, אמונה בשדים ורוחות, גרימת ניסים, גימטריה, ראשי תיבות, פרשנויות מיסטיות על התורה וסיפורים תנכיים על ניסים. אליעד טוען שהלימודים האלה ... נטילת ידיים בבוקר, הנעשית כדי להרחיק רוחות רעות. חלק מהאנשים הלוקחים חלק בטקס זה, באמת מאמינים שבכך הם מגרשים שדים. איך תורת הסוד והקבלה יכולות לגרום להפרעה נפשית? תורת הסוד, המתוארת בסיפור המפורסם על ארבעה שנכנסו לפרדס (תורת הסוד), ממחישה היטב את הסכנה שבלימוד הזה. מתוך ארבעה אנשים שנכנסו לפרדס, אחד השתגע, אחד מת, אחד הפך לכופר, ורק אחד יצא בשלום. כלומר, יש סיכון נפשי ברור בלימודי הקבלה. הסיבה לכך היא שלימודים אלו מתמקדים ברעיונות מיסטיים כמו גימטריה, ראשי תיבות, גלגולי נשמות, עולמות וספירות, דבר המגביר אובססיביות, מחשבות שווא וניתוק ... זיתים כדי לא לשכוח דברים. שימוש בפרקטיקות דתיות כמו נטילת ידיים בבוקר או נענוע ארבעת המינים מתוך אמונה שמגרשים שדים. הקבלה ותורת הסוד, שבהן נעשה שימוש אינטנסיבי בגימטריות, ראשי תיבות וסופי תיבות, המוביל אנשים מסוימים לפתח מחשבות טורדניות ופרנויה. אמונה בניסים ... לב מתי העיסוק במיסטיקה מתחיל להשפיע לרעה על האדם או על הקרובים אליו. איך להתמודד עם מחשבות טורדניות? מה הסיכון בלימודי קבלה? האם יהדות יכולה לגרום לפסיכוזה? איך לעזור למי שחושב שהוא המשיח? האם שימוש בסמים מגביר סכיזופרניה? מחלות נפש אצל חוזרים בתשובה איך לצאת מקאט? זה נושא ... תופעות אלו יכולות להיגרם מסיבות שונות - גנטיות, סביבתיות, רגשיות - אך ישנם אלמנטים מסוימים בלימודי יהדות, ובמיוחד בתורת הסוד, שיכולים לתרום להתפתחותן או להחמרתן. מהם החלקים ביהדות שמגבירים את הסיכון להפרעות נפשיות? לימודי יהדות מתחלקים לכמה רבדים: הלכה - דנים בדינים והלכות באופן לוגי, בדומה ללימודי משפטים. אגדה - סיפורים ומדרשים, חלקם בעלי תוכן מיסטי. קבלה ותורת הסוד - כוללים רעיונות על עולמות רוחניים, ספירות, גלגולי נשמות, השפעת שדים ועוד. בעוד שהלימוד ההלכתי עשוי לפתח חשיבה אנליטית, החלקים ... ברעיונות כמו השפעת שדים, גזירות עליונות, ומסרים נסתרים בטקסטים קדושים, כך גדל הסיכון שיטשטש את הגבול בין מציאות לדמיון. תורת הסוד והשפעתה על המחשבה בתלמוד מסופר על ארבעה שנכנסו לפרדס (סמל ללימודי הקבלה): אחד מת. אחד השתגע. אחד כפר באמונה. אחד בלבד נכנס בשלום ויצא בשלום. מכאן כבר ניתן להבין שלימוד תורת הסוד עלול להיות מסוכן עבור אנשים מסוימים. רעיונות קבליים, כמו גמטריות, ראשי תיבות, ונומרולוגיה יהודית, עלולים להוביל אדם עם נטייה מסוימת למחשבות אובססיביות, ... לסיכום לימודי יהדות אינם בהכרח מובילים להפרעות נפשיות, אך יש בהם מרכיבים המגבירים את הסיכון לכך, במיוחד כשמדובר בלימודי קבלה ומיסטיקה. אנשים עם נטיות פסיכוטיות, או כאלו המשתמשים בסמים, נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח תפיסות שגויות של המציאות. מי שבוחר ללמוד את התחום - צריך להיות ... אמונה למציאות. איך להתמודד עם מחשבות טורדניות? כיצד לזהות סימני הפרעה נפשית? השפעת הדת על הנפש - יתרונות וחסרונות. מהי תורת הסוד וכיצד היא משפיעה על הלומדים? תורת הפרדס, תורת הרמז, תורת הדרש, לימודי מיסטיקה, ראשי תיבות, גימטריה, ניסים של צדיקים, אולי אני המשיח? פסיכוזה, מאניה ...
מודעות עצמית, פחד להבין את עצמך, לימוד קבלה, ערבות הדדית, ממה את מפחדת, ממה אתה מפחד, למה יש פחד? מאיפה מגיע הפחד? חיפוש עצמי, נפגעת אונס, טראומת אונס, פחד מהמוות, טיפול בטראומה
מודעות עצמית, פחד להבין את עצמך, לימוד קבלה, ערבות הדדית, ממה את מפחדת, ממה אתה מפחד, למה יש פחד? מאיפה מגיע הפחד? חיפוש עצמי, נפגעת אונס, טראומת אונס, פחד מהמוות, טיפול בטראומה
... עצמית, פחד להבין את עצמך, לימוד קבלה, ערבות הדדית, ממה את מפחדת, ממה אתה מפחד, למה יש פחד? מאיפה מגיע הפחד? חיפוש עצמי, נפגעת אונס, טראומת אונס, פחד ... חיפשה במשך שנים רבות (כ - 20 שנה) תשובות לשאלותיה, דרך ספרים רבים, מדיטציות, תכנית של 12 הצעדים, ואף לימודי קבלה בצורה אינטנסיבית ומעמיקה. אף על פי כן, היא לא הצליחה למצוא תשובה שתספק אותה באמת. היא חוותה לאורך כל הדרך חיסרון ... לתפוס בידיים, אך עם זאת, היא יודעת בוודאות שהוא קיים, משום שהרצון הזה מניע אותה ללא הפסקה לחפש. למה לימודי הקבלה לא סיפקו מענה אמיתי לחיפוש הפנימי? האישה שהגיעה לאליעד סיפרה כי למדה את חוכמת הקבלה באופן אינטנסיבי במשך שלוש שנים, והייתה בטוחה ששם נמצא הפתרון לשאלותיה. הקבלה, לפי הבנתה, טוענת כי הפתרון האולטימטיבי הוא יצירת אחדות וערבות הדדית בין בני האדם, שמתוכה תתגלה נוכחות האל (הבורא). ... אחרים, התיאוריה הזו לא מספקת לו שום פתרון ממשי, כי שם אין לו עם מי להתחבר ואין איך להגיע לאחדות. כלומר, הקבלה עדיין השאירה אותה עם תחושה של תקיעות פנימית, שכן הפתרון המוצע בה תלוי בגורמים חיצוניים ולא מספק לה פתרונות פנימיים ... פנימית אמיתית. למה יש פחד מהתבוננות פנימית? איך להתמודד עם טראומת אונס? מהי מודעות עצמית אמיתית? האם לימוד קבלה נותן מענה לפחדים? איך להתגבר על פחד מחוסר ודאות? איך מפסיקים לברוח מעצמנו? איך להשתחרר מהפחד מהמוות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קבלה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: קבלה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: קבלה, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן שיווקי, מורה רוחני, אימון אישי לתזונה נכונה בנושא קבלה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 22:08:22 - wesi4