ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ציור ✔מימדי הציור - המימדים השונים שיש במציאות - חלק 2 ✔* מימדי הציור - המימדים השונים שיש במציאות - חלק 1. מכיוון שהצייר והציור שווים....
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨מימדי הציור - המימדים השונים שיש במציאות - חלק 2
* מימדי הציור - המימדים השונים שיש במציאות - חלק 1.

מכיוון שהצייר והציור שווים ואין שום הבדל בין הצייר לציור לא ניתן להבדיל בין טבע לאלוהים ובמילים אחרות מכיוון שכל אחד יכול ליחס לעצמו שהוא אלוהים כי אין הבדל בין הצייר לציור אז בן אדם שעושה מעשה לא יכול ליחס את המעשים שלו לאלוהים אחר ממנו כי הוא האדם בעצמו אלוהים.

וגם בספר בראשית יש את הרעיון של בצלם אלוהים ברא אותו כלומר הרעיון שישות יודעת הכל בלי קשר אם הדבר בכלל אפשר והוא ממש לא אפשר לא פותרת את מי שעשה את המעשה מאחריות כי הוא בעצמו דמות אל.

הרעיון ליחס לצורה מסוימת אלוהות לא זר לדתות השונות וגם לא ליהדות שמיחסת לאותיות בעלות צורה מסוימת לסוג של אל ולאוסף של אותיות אוסף של אל בעל גוון מאחד רחב ולאוסף מילים היהדות מיחסת אל נוסף וזה האל מאחד הגדול כלומר היהדות מכירה בריבוי אלים גם שהיא אומרת שהיא מאמינה באל אחד היא מתכוונת למעשה לאל מאחד אלים ולא לאל שאין לו אלים נוספים המשמעות של לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני היתה האמונה שצריך להתעלם מן האלים היותר זוטרים כלומר במימד מספר 11 יש מקום לריבוי אלים וכל אל יכול לברוא לו מציאות נפרדת מהאל האחר כלומר היו הרבה מפצים גדולים שמיוחסים לאלים שונים ולא לאל יחיד.

לכל מציאות לפי התאוריה הזאת יש אל ראשי ואלים משניים לו בכל מציאות האל הראשי מאוחד ביותר אם המציאות שהוא ברא אבל אי אפשר להתעלם מן המציאות של האלים הנוספים כלומר יש מימד מספר 12 שהוא מימד שמאחד את כל האלים וברעיון היהודי 12 הויות יוהה יהוה יההו היוה היהו הויה הוהי ההיו ההוי ויהה והיה וההי כלומר היהדות הקדומה תפסה שיש מימד שבו יש מקום להרבה אלים קדושים כלומר מימד האלים ולכן עם ישראל בזמנו היה עובד לאלים שונים עד שהפלוסופיה קבלה מימד של אל יחיד ואם נזנח את הרעיון הדתי וניקח את הרעיון למימדים נבין שיש מקום לריבוי אחדויות שמופרדות אחת מן השניה ויש לפעמים אחדות שמאחדת בין שתי אחדויות של אלים שונים בעלות חוקי מציאות שונים לחלוטין כל מקרה מימד מספר 12 ברעיון הפילוסופי זה מימד שמאחד אחדויות ומימד מספר 13 עושה את אותם אחדויות למציאות אחת כלומר למרות שיש ריבוי אלים יש להם מציאות מאחדת כלומר האלים השונים יכולים לקיים אהבה אחד אם השני ולהשלים אחד את השני כמו בני זוג בשר ודם שמקימים יחסי מין רק שאצל אותם אלים קדושים שנמצאים ביחד במימד 12 ומאוחדים במימד 13 נוצר במעשה אהבה של האלים הקדושים האל הבן שהוא נמצא במימד מספר 11 ולו יש דמיון בין האל האב והאל האם כלומר לאל שנמצא במימד מספר 11 יש הורים אלים והוא בן לאלים קדושים.

מימד מספר 13 הוא המספר הראשוני השביעי וכל מספר ראשוני הוא מקדש לאלים וכמו שאמרנו מימד מספר 7 הוא מציאות חדשה כלומר במימד מספר 13 האלים בראו את המציאות החדשה.

עד כה סקרנו את 13 המימדים במציאות ואת הפילוסופיה שלהם.

מכאן אני התחיל להסביר יותר לעומק על המימדים השונים.

מימד הקו הוא מימד מספר 2 והוא מימד שמאפשר לחבר בין שתי נקודות אותו הקשר בין שתי הנקודות שנוצר במימד הקו נותן להם מציאות אחת כלומר במימד הקו אפשר לצייר קווים אבל אין שם שטח או נפח במימד מספר 3 יש כבר שטח ונפח אבל אין שם שנוי צורה כלומר מימד מספר 4 שהוא מימד הטבעת הוא למעשה מימד הזמן שמאפשר לכל העצמים לשנות צורה ועדין להיות עצמם כלומר במימד מספר 3 את את ציור העצמים בתלת מימד כלמר במימד 1, 2, 3 בעוד שבמימד 5 יש את המציאות כולה מצוירת במימד בודד כלומר המציאות מצוירת שם בדו מימד כל מימד 4, 5 זה מציאות דו מימדית מקבילה למציאות ה 4 במימדי שלנו כלומר מימד 1, 2, 3, 4 כלומר המציאות מצוירת לפחות פעמים פעם אחת בתלת מימד פלוס מימד הזמו ופעמם אחת בדו מימד בתוך מימד מספר 6 יש את המציאות של מימדים זעירים ולא מרחביים כלומר למרות שיש מימד מספר 6 מרחבי יש גם מימדים זעירים של מימד מספר 6.

בתוך אותם מימדים זעירים אצורה אנרגיה עצומה כלומר אם באיזה שהוא אופן נצליח לפתוח את מימד מספר 6 האנושות תוכל להשתמש בו ליצירת אנרגיה עצומה כי ממימד מספר 6 הכל זה אנרגיה עצומה ודחוסה ביותר.

מימד מספר 6 הוא מימד שיכול להיות המקום שבו יש מסה מימד מספר 6 הוא מימד טבעת סגור שגורם למסה להתקיים כלומר שאנו מזיזים מסה אנו למעשה מזיזים צורה שדומה מאד לצורה של מימד מספר 4 אנרגיה גבוה שוברת את מימד מספר 6 והוא לא יציב דבר שמאפשר לפרק גרעין אטום ולשחרר אנרגיה עצומה או היתוך גרעיני מצד שני.

בכל אופן למימד מספר 6 יש גם מימד מרחבי בקנה מידה עצום ביחס למימדי המרחב שלנו דבר שגורם לו חוסר משמעות בחיי היום יום שלנו כלומר בשביל שלמימדים יהיה משמעות בעבור אחד לשני הם צריכים להיות באותו סדר גודל ובו נדגים קשה לנו להראות שכדור הארץ לא שטוח מתוך כדור הארץ בגלל שהמימדים שלו הרבה יותר גדולים בקנה מידה שלהם.

כלומר המושג מימד זעיר או מימד ענק הוא הכוונה קנה המידה של אותו המימד ביחס למימד שלנו.

מימד זעיר לדוגמה זה מימד שבו קילומטר אחד שלנו הוא מילימטר אחד במימד זעיר לדוגמה רק שמדובר בקנה מידה הרבה יותר גדול 1: 1, 00, 000 בכל אופן המסר ברור המרחב במימד זעיר הוא כל כך קטן ככה ששום עצם לא מיקרוסקופי לא מסוגל לעבור בתוך מימד זעיר.

צריך להיות ברור דבר אחד כל המימדים קשורים זה לזה באופן מסוים ככה שגם במימד המרחבי 2, 3 יש את כל המימדים רק שהם לא חלק מרכזי שם.

הרעיון שלכל עצם יש אל ייחודי לו ואין אל מרכזי יחיד הוא הרעיון המרכזי בפוליתאיזם אבל לי יש רעיון נוסף והוא גם וגם גם אל מרכזי מונותאיזם וגם אל פרטי לכל עצם ועצם במציאות וכל האלים זה חלק ממימד רוחני במציאות.

כלומר הרעיון שלשמש יש יש שתי אלים אל מרכזי ואל השמש שהוא אל ייחודי לשמש שהוא מקיים את מציאות השמש והשאלה הנשאלת למה יש חוקי פיזיקה אוניברסליים ולא חוק פרטי לכל עצם אז לפי תאוריית שתי אלים לכל עצם האל המרכזי הוא האל שנותן את החוקים בכל היקום ואל השמש לדוגמה שולט בחוקים המיוחדים של השמש הרעיון שבשביל לדוגמה להתפלל לגשם צריך להתפלל למערך שלם של אלים והצורך בלרצות כל אל בנפרד וגם את כל האלים ביחד דורש עבודה שלמה ובו נניח שיש אל שחושב שהוא אל יחיד וזה לצורך העניין האל המונותאיסטי וקשה לרצות ראותו אם מאמינים בריבוי אלים כי צריך לעבוד גם אותו וגם את אל השמש דבר שהוא אסור לפי אותו אל מונותאיסטי כלומר בא נשאל את השאלה באופן ברור באיזה מימד יכולים שתי הישויות לחיות בשלום ולקבל את שתי האמונות הפוכות אחת הדוגלת בריבוי אלים והשניה דוגלת באל יחיד באיזה מציאות שתי הרעיונות יכולים להתקיים יחד כלומר יש אל יחיד ומצד שני יש סוג נוסף של אלים מרובים.

וכל סוג קיים במציאות נפרדת ככה שאל היחיד לא קיים במציאות של ריבוי אלים והפוך.

כלומר האל הוא ישות בציור המציאות והמציאות זה הכל פשוטו כמשמעו ובלתי נתפס.

הרעיון שלכל אני ישות יש אל שנמצאת במימד גבוה ביותר ויש אלים מיוחדים שמקיימים את המציאות של אחד את השני כלומר הדבר הכי קרוב במציאות אם בכלל הוא המציאות עצמה ולא שום ישות קדושה ככל שתהייה כלומר הדבר הכי מופשט כלומר ההכל זה הדבר הכי קרוב לשלמות וגם הוא לא מושל כלומר אין שום מימד במציאות המאפשר לצייר ציור מושלם לכן אין מקום לישות מושלמת כמו אלוהים.

המושלמות היא ששתי חלקים נפרדים מבינים שהם חלק ממציאות אחת של ההכל זהו המושלמות הקדושה.

לדוגמה בני זוג שאחד משלים את השני ששני בני הזוג מבינים שהם חלק מתמונה כוללת של ההכל של משפחה כלומר ההכל זה הדבר מופשט שיש במציאות זהו המימד הכי עליון שיש והוא המימד היחידי מכל המימדים שכולל את הכל פשוטו כמשמעו והוא מימד מופשט לחלוטין מגוף דמות הגוף צורה או גוון שהוא הוא פשוט ההכל זהו המימד שכל מי שמתיימר להיות חלק מן המציאות קיים בתוך אותו מימד ההכל.

מכיוון שההכל כולל את הכל אי אפשר לצייר את ההכל מכיוון שהציור לא כולל את הצייר ולא את המכחול כלומר ההכל הוא הדבר הכי מופשט שקיים.

האל הוא ההכל זה הרעיון שאומר למעשה שאי אפשר לתפוס במחשבה את האל.

המחשבה שההכל יכול לדעת את עצמו וגם את המופרדים שזה לא הכל היא בעלת סתירה פנימית ההכל הוא לא דבר אבסולוטי וצריך להבין שהרעיונות על מושלמות רחוקים להיות נכונים המימדים מצירים מציאות לא מושלמת ולדוגמה אם נצייר בריקנות של מימד הנקודות שהוא מימד מספר אחד את האחדות הריקנית האחדות תקרוס שם וזהו המקור למפץ הגדול
הורה סתירות עובד רצון אחריות הפילוסופים היהדות דת חוסר משמעות יחסי מין דתות מציאות ציור ציורים
איך לפתח שיחה? איך מפתחים שיחה? איך לדעת מה לשאול? פיתוח שיחה, מיומנות שיחה, איך ליצור שיחה? תקשורת בין אישית, איך לדעת לדבר? איך לנהל שיחה?
איך לפתח שיחה? איך מפתחים שיחה? איך לדעת מה לשאול? פיתוח שיחה, מיומנות שיחה, איך ליצור שיחה? תקשורת בין אישית, איך לדעת לדבר? איך לנהל שיחה?
... היה חם? לא יודע, אז מה עשית בים? שיחקתי מטקות, רגע אז עם מי שיחקת מטקות? עוד פעם כי במוח כשבן אדם אומר משפט אוטומטית המוח מצייר על זה איזה ציור, אוטומטית כשמישהו אומר לך את המילה שולחן אתה מצייר על זה ציור מסביב מישהו אומר לך מיץ תפוזים אתה מצייר על זה ציור. ש: מה זאת אומרת לא הבנתי למה אתה מתכוון. אליעד: המילה מיץ תפוזים אומרת לך משהו? ש: יש לה משמעות כלשהי כן. ... שיחה זה לראות מה המשמעות של זה עבורך ובסך הכל להבדיל בין העובדה לפירוש ולהפוך את זה לשאלה. נגיד שמישהו אומר לך הייתי בים מה מצטייר לך בראש ציור? ש: איזה ים היית?. אליעד: אז שנייה אז בראש מצטייר לך ציור אוקי הוא היה באיזה ים, נגיד היה באיפה זה היה? ואז אתה הופך את זה לשאלה באיזה ים היית? לדוגמה. מה שאני מנסה לחדד ... העובדה והפירוש ואתה יודע לשאול את עצמך רגע מי אמר שהיא בבית הרי היא רק אמרה אני בבית, מה אבל היא הגיעה עכשיו הביתה כי בראש שלך הצטייר איזה ציור היא עכשיו חזרה מהלימודים היא עושה שיעורים. הצטייר איזה ציור משהו משהו הצטייר לך מעבר למילים אני בבית זה לא אני בבית, טוב יש בית היא עומדת זה לא מה שהצטייר לך הצטייר לך עוד ... אני יכול לשאול אותו האם השתזפת מה עשית בים. ש: איפה אתה משתזף על הגב על הבטן?. אליעד: נגיד הוא אומר השתזפתי בים אוקי ואז בראש אתה מצייר איזה ציור, צייר ציור על מה שהבן אדם השני אמר צייר ציור תחשוב שאומרים לך לכתוב על זה חיבור של שלוש מילים, שלושה משפטים תמציא משהו תשקר תמציא משהו הייתי בים תמציא עכשיו ...
בחירה חופשית - איזו ישות בוחרת בחירה חופשית? האם יש בחירה חופשית?
בחירה חופשית - איזו ישות בוחרת בחירה חופשית? האם יש בחירה חופשית?
... העיקריים הוא להבין מי זה האני שמקבל החלטות. מי בעצם צייר את הציור, ומה הקשר שלו לבחירה החופשית? אליעד נותן דוגמה מעשית של אדם שמצייר ציור על נייר ושואל: מי באמת צייר את הציור? האם זה האדם, היד שלו, העט, או אולי המציאות עצמה? ואולי הציור בכלל צייר את עצמו? אליעד כהן מדגיש בכך את החשיבות של שאלת הסיבה והתוצאה, ומציג אפשרות שהציור הוא זה שגרם לאדם להזיז את היד ולצייר. האם ... היד של האדם היו בעלות תודעה עצמית, והיו טוענות שהן אלה שיצרו את הציור. מצד אחד אפשר לטעון שהעט באמת אחראי, כי בלעדיו לא היה נוצר ציור, ואם העט היה זז אחרת, הציור היה משתנה בהתאם. מצד שני, אפשר לטעון שהיד, בהיותה חלק מהאדם, היא זו שיצרה את הציור. בנוסף, אליעד מסביר שאם היד הייתה אומרת אני ... ואחד השורשים של השאלה זה הבנת האני של הבן אדם. ניקח אדם שצייר ציור, נשאלת השאלה, מי צייר את הציור, האם היד ציירה את הציור, האם האדם צייר את הציור, האם הזרועה ציירה, האם המציאות ציירה את הציור, או שאולי בכלל הציור צייר את עצמו, אולי הציור בכלל הוא זה שגרם לאדם להזיז את היד ולצייר את הציור? יש פה כמה היבטים, מה הסיבה של מה? מה הסיבה והתוצאה? כי יכול להיות שהאדם בחר לצייר וגם יכול להיות שהציור בכלל בחר להיות מצויר. והיבט נוסף, עניין ... לו יצויר שלעט שהאדם כותב בו היתה תודעה עצמית, היה אומר, איזה ציור יפה ציירתי!!!! האם זה אפשרי? אולי... ואילו ליד היתה תודעה עצמית, האם היא ציירה את הציור, והיתה אומרת אני ציירתי. ולו יצויר שליד היתה תודעה עצמית, ונגיד שהייתה אומרת שהיא ציירה את הציור, אבל כשהיתה אומרת את זה היתה מתכוונת להגיד שהאדם שהיד שלו, הוא זה שצייר את הציור היד חלק מהאדם. ושאני אומר אני, זה אותו הדבר ...
להרגיש טוב בלי רע, השכל של אליעד כהן, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, מה הלימוד אצל אליעד כהן? איך להרגיש טוב? איך לא להרגיש רע? להטיל ספק, לזהות הנחות יסוד, ללמוד אצל אליעד כהן
להרגיש טוב בלי רע, השכל של אליעד כהן, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, מה הלימוד אצל אליעד כהן? איך להרגיש טוב? איך לא להרגיש רע? להטיל ספק, לזהות הנחות יסוד, ללמוד אצל אליעד כהן
... ההנחה הסמויה שעומדת מאחוריה. לדברי אליעד, היכולת לזהות הנחות יסוד היא מיומנות שניתן לשפר ולפתח, בדומה לכל כישור אחר בחיים, כגון ריצה או ציור. מהי המשמעות של הטלת ספק וכיצד עושים זאת נכון? הטלת ספק, לפי אליעד כהן, היא בדיקה ... שיש להן ערך רחב יותר והן מתאימות לשימוש בכל תחום בחיים. לדוגמה, מיומנויות אלו דומות ללמידה של כל יכולת או תחביב אחר, כמו בישול, ריצה או ציור. בכל תחום שבו האדם פועל, הוא יכול להפיק תועלת רבה מהיכולת לנתח ולבחון מחדש את הנחות ... יכול אף להוביל להארה רוחנית ולאושר מוחלט. מהו הערך המעשי של פיתוח מיומנויות אלו? המיומנויות האלו דומות ללמידת כישורים אחרים כמו בישול, ציור או ריצה. הן משמשות אותנו בפתרון קונפליקטים ובשיפור ההבנה שלנו על המציאות. ההיבט המרכזי ... שכל ונצמד לשכל לא יודע זה כבר מה יכול לצאת לך מזה במאה אחוז נגיד אבל בגדול עוד פעם להבין שיש פה פיתוח מיומנות. כמו שבן אדם לומד מיומנות ציור מיומנות בישול מיומנות כל מיני מיומנות ריצה, מיומנות הטלת ספק מיומנות ניתוח הנחות יסוד. ...
צדיק ורע לו רשע וטוב לו / מידה כנגד מידה / תורת הגמול - למה צדיק רע לו ורשע טוב לו?
... מנקודת מבטה של המציאות המהות של כל האירועים מקומות זמנים, היא בכלל דבר אחד זהה לחלוטין. הדבר דומה לאדם שמצייר ציור. מנקודת מבטם של הדמויות שבתוך הציור, יתכן שיש טוב ויש רע. מנקודת מבטו של מצייר הציור, אין הבדל מהותי בין ציור אחד לציור אחר, כי זהו רק ציור. הדבר דומה גם לאדם שחולם חלום. כאשר האדם חולם חלום האני שלו מתפצל לשני חלקים. יש את ...
חיפוש רוחני, היכלי התמורות, התפתחות רוחנית, סוף הדרך הרוחנית, התפתחות אישית, מודעות עצמית, חיפוש עצמי, למצוא את עצמך, שני הצדדים של המטבע, למצוא את עצמי, הארה רוחנית
חיפוש רוחני, היכלי התמורות, התפתחות רוחנית, סוף הדרך הרוחנית, התפתחות אישית, מודעות עצמית, חיפוש עצמי, למצוא את עצמך, שני הצדדים של המטבע, למצוא את עצמי, הארה רוחנית
... ואינן מהוות אמת מוחלטת. הוא מדגיש שרוב האנשים מסתפקים בשלב של הבנה ולא מתקדמים הלאה כדי להבין את ההבנה עצמה לעומקה. הדוגמה הבאה שאליעד מביא היא של ציור האדם. הוא אומר שכאשר כתובה המילה אדם, זו רק רמיזה לדבר עצמו, אבל לא הדבר האמיתי. ככל שמתקרבים להכיר יותר לעומק את המשמעות, ... ההבדל בין הבנה שכלית לבין חוויה ישירה של המציאות? אליעד מסביר שיש הבדל עצום בין להבין משהו לבין לחוות אותו באופן ישיר. הוא משתמש בדוגמה של אדם שרואה ציור של בן אדם לעומת אדם שרואה בן אדם אמיתי. ציור של אדם אינו הדבר האמיתי, ורק כאשר רואים וחווים אדם באופן ישיר זו חוויה אחרת לגמרי. כך גם בהבנות רוחניות - עד שלא חווים באופן ...
איך לא להוציא מישהו מהראש? למה אני לא מצליח לא לחשוב עליה? למה אני לא מצליחה לא לחשוב עליו? התמודדות עם פרידה, איך לשכוח מישהו? איך להרגיש טוב בלעדיה? איך להרגיש טוב לבד? מטרות שלא קשורות לאקסית
איך לא להוציא מישהו מהראש? למה אני לא מצליח לא לחשוב עליה? למה אני לא מצליחה לא לחשוב עליו? התמודדות עם פרידה, איך לשכוח מישהו? איך להרגיש טוב בלעדיה? איך להרגיש טוב לבד? מטרות שלא קשורות לאקסית
... לא מתכוון להשתמש במטרה כדי לשפר את סיכוייו לזכות בלבה של מישהי, אז הוא יכול להקדיש את הזמן והמאמץ לדברים כמו יצירה, ציור, או תחום אחר שהוא אוהב באמת, ולא מתוך מטרה לספק צורך רגשי שקשור לזוגיות. למה אין טעם בהשגת מטרות שממוקדות בזוגיות? הדבר המרכזי שנאמר בהרצאה הוא שהמטרה צריכה להיות ... האהבה של מישהו. לעומת זאת, אם אדם היה בטוח ב - 100% שאין סיכוי שהוא יישאר לבד, הוא עשוי להעדיף תחום אחר כמו יצירה או ציור, מבלי לחשוב על תוצאה חיצונית שקשורה לזוגיות. מסקנה לסיכום, הדרך האמיתית לשכוח את האקסית היא לעסוק במטרה שהיא לא קשורה בשום אופן לשאיפה לזוגיות. כל מטרה שבאה מתוך ... ביצירה, ואם הוא יודע במאה אחוז שהבחורה לא תעזוב אותו ושהוא לא יהיה לבד אף פעם, אולי הוא היה בוחר במטרה אחרת כמו ציור או עשייה אמנותית רק לעצמו ולא מתוך מטרה להשיג מישהו. מסקנה: הסיבה שמטרות מסוימות לא מצליחות לשכוח את האדם היא כי יש להן קשר סמוי להשגת האדם עצמו. לכן, אם תבחר ...
מיסטיקנים / גיבורי על / המרדף אחר האושר - הקשר שבין יכולות על טבעיות לבין אושר
... מפנטזים בתוכם על איזה אושר מזויף כלשהו. וכל בני האדם בעולם, כולם שואפים להגיע למצב שבו הם יהיו מאושרים. וכל אחד יש לו בדמיון שלו, איזה ציור של כיצד נראה האושר ותחושת גן העדן המיוחל, שאליה הוא רוצה להגיע. ולכל אחד ואחד בעולם, יש בראש שלו איזו ציור כלשהו של המציאות, שאליה הוא רוצה להגיע. ואם נתבונן היטב בעניין, נראה שכולם מובלים אחרי שרלטנים מתחזים. משום, שמהותו של המיסטיקן השרלטן, או של כל שרלטן ...
סיפורי מעשיות, מעשה מבן מלך ובן שפחה שנתחלפו, התמודדות עם פחדים וחרדות, מעשה מחיגר, הפחד מהפחד, מלך חכם ומדינה טיפשית, לברוח מהפחד, בריחה מפחדים, איש היער, רבי נחמן מברסלב
סיפורי מעשיות, מעשה מבן מלך ובן שפחה שנתחלפו, התמודדות עם פחדים וחרדות, מעשה מחיגר, הפחד מהפחד, מלך חכם ומדינה טיפשית, לברוח מהפחד, בריחה מפחדים, איש היער, רבי נחמן מברסלב
... שהיה מצוייר שם אדם. הוא ראה שליד הגן היה איזה ציור של בן אדם והסתכל וראה שלמעלה מעל האדם יש שכתוב שם שזה האדם היה מלך לפני כמה מאות שנים ובימי המלך הזה היה שלום כי עד אותו המלך היו מלחמות ואחריו גם כן היו מלחמות ובימי המלך הזה ... לברוח... כל פעם שרודפים אחריך פשוט לך תעמוד ליד הציור הזה ולא יקרה לך כלום. מה יכול לקרות? כי יש שלום בזמנו של המלך. ויותר מזה הבין שאם יקחו את האדם הזה ויעמידו אותו לפנים בתוך הגן הזה. זאת אומרת שאם יקחו את התמונה של המלך ויעמידו ... רחוק לקרוב. ש: ומה הרעיון ששם את זה באמצע? (את ציור האדם באמצע הגן) אליעד: מה הרעיון? יש פה שתי מהלכים. יש זה ביחס לאדם עצמו. יש מצב שרודפות אותך מחשבות רעות ואז אתה בורח לשכל של האחדות. למחשבה שאומרת שאין הבדל בין רחוק לקרוב. ...
איך לפתור בעיות מורכבות? איך לדעת את הלא נודע? איך לפתור בעיות בגיאומטריה? תהליך לפתרון בעיות, מה בטוח נכון? איך לגשת לבעיה? שיטה לפתרון בעיות, איך לראות את הנסתר? ראיית הנסתר
איך לפתור בעיות מורכבות? איך לדעת את הלא נודע? איך לפתור בעיות בגיאומטריה? תהליך לפתרון בעיות, מה בטוח נכון? איך לגשת לבעיה? שיטה לפתרון בעיות, איך לראות את הנסתר? ראיית הנסתר
... לפתרון. איך לראות את הנסתר בתוך הבעיה? אליעד מתאר מיומנות חשובה בפתרון בעיות, שהיא ראיית הנסתר, כלומר, היכולת לראות דברים שאינם נראים באופן ישיר על פני השטח. למשל, כשרואים ציור של משולשים, ייתכן שמסתתרים שם מרובעים או עיגולים שלא רואים אותם במבט ראשון. המיומנות היא להפוך את המידע שיש בידך למידע חדש, למשל להמיר ציור של משולשים לריבועים, או להפוך נתונים על קווים וזוויות למידע שמקשר בין סוגי הצורות. לדוגמה, אם אתה רואה משולשים רבים, נסה לראות האם הם יוצרים יחד צורה אחרת שקל יותר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ציור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ציור, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ציור, איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ נפשי מומלץ, אימון אישי לקשב וריכוז, אימון אישי ועסקי בתחום ציור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 16:28:49 - wesi4