ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פוטנציאל ✔פיתוח הפוטנציאל של מוח ימין ✔"העשורים האחרונים השתייכו לאנשים מסוג מסוים שחשבו באופן מסוים - מתכנתי מחשבים... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 פיתוח הפוטנציאל של מוח ימין
"העשורים האחרונים השתייכו לאנשים מסוג מסוים שחשבו באופן מסוים - מתכנתי מחשבים שיכלו לפצח קודים, עורכי דין שיכלו לנסח חוזים במיומנות, בוגרי מנהל עסקים שאוהבים להתעסק במספרים. אולם מפתחות הממלכה עוברים לידיים אחרות. העתיד שייך לאנשים מסוג שונה לחלוטין, בעלי מחשבה שונה לחלוטין - אנשים המסוגלים ליצור, להביע אמפתיה, להבחין בדפוסים וליצור משמעות. אנשים אלו - אמנים, ממציאים מעצבים, מספרי סיפורים, מטפלים, מעודדים, כאלה שרואים את התמונה הכוללת... אנו עוברים מעידן האינפורמציה, יכולות לוגיות, ליניאריות לעבר העידן התפיסתי, שפירושו כלכלה וחברה המושתתות על המצאה, אמפתיה והיכולת לראות את התמונה הכוללת... " משפטים אלה פותחים את הספר "ראש אחר" שכתב דניאל ה' פינק

ש י נ ו י - זוהי מילת המפתח של הספר הזה, של מאמרים רבים ושל המציאות הנחווית ממש מול עינינו.

לא ניתן יותר להתעלם משינויי המגמה ההולכים וגוברים מזה מספר שנים ואשר מגיעים לשיא בתקופה האחרונה שכפי הנראה ילכו ויתעצמו.

שינויים בחינוך, בכלכלה, בפוליטיקה, באקלים, אסונות טבע עצומים כל אלה מטלטלים את חיינו, מעירים ומאירים לנו את הנתיב החדש ההולך ונסלל תוך כדי שאנו לומדים אותו - אם נרצה ואם לא.

על הפיכת העולם לכפר גלובלי - מקרב ומאחד לעומת נפרדות, התבצרות בתוך התא המשפחתי, הכפר, המדינה שלי...

אפשר לכנות את השינוי הזה בשם: המעבר ממוח שמאל למוח ימין.

ועל מנת שנבין במה עסקינן, אתן סקירה קצרה על מהות האונה השמאלית ומהות האונה הימנית.

האונה השמאלית שלנו היא החלק הליניארי והלוגי, השולט על עיבוד מנטאלי ואנליטי. לימוד שפה, כתיבה, מתימתיקה, וכל חשיבה תבניתית, ליניארית, שינון וזיכרון לטווח קצר, ארגון וסדר נעשית דרך מוח שמאל.

אונה זו מעבדת נתונים בצורה טורית, נתון אחר נתון בזה אחר זה ויוצרת גבולות בין "אני" ו"אתה", אני והעולם, נעה בין זיכרונות עבר והרהורי עתיד שנשענים על העבר ומחשבה נעה אחר מחשבה ללא הרף. - יש לה תפיסה של התחלה וסוף!

תחרותיות, השוואתיות, סטרס, לחץ, הם פועל יוצא של אונה שמאלית המתפקדת ללא הרף וללא מנוחה. כללי מותר ואסור, צריך ולא צריך, הגנות, מעצורים, ביקורת ושיפוט הם כלי העבודה של מוח שמאל מפותח - העובד ללא הרף.

האונה הימנית שלנו אחראית על יצירתיות, אינטואיציות, רעיונות והמצאות, דמיון ויצירת מציאות, קליטה צילומית מהירה ומקבילה - כלומר קבלת מידע מהרבה מקורות במקביל באותו הזמן, חווה את הרגע, את ההווה וחשה אחדות עם הכל. יש לה תפיסה של הכל "כאן ועכשיו"! שמחה, שלווה, הרמוניה היא פועל יוצא של אונה ימנית מפותחת ומתפקדת.

בעולם שבו יש אינסוף מידע וידע המציף אותנו בכל רגע ורגע אין מקום יותר לעבודת שינון וזכירה ליניאריים, על מנת להשיג מידע - אנו ניגשים לאינטרנט שנמצא נגיש לנו בכל דרך וצורה - בבית, בניידים, בבתי קפה ודרכו מוצאים את המידע הרלוונטי לנו. ברמת ההתפתחות הגבוהה של מוח ימין - יש לנו אפשרות לשלוף דרכו מידע גם ללא חיבור פיסי לאינטרנט וזאת מאחר שביכולתנו להיות נגישים לידע ומידע דרך חיבור לחושים הפנימיים שלנו.

רמת החיבור והנגישות שלנו לידע, לאנשים, לתרבויות, לחדשות, לאירועים הופכת להיות גלובלית ("כפר גלובלי") - כלומר התחושה של קירבה, של חיבור משתנה ומתרחבת לעומת מה שהיה פעם - היכרות של העולם הקטן המקיף אותי - משפחה, חברים, אנשים בסביבה הקרובה לי.

כל אלו הם אפיונים של אונה ימנית שהולכת וקונה מקום דומיננטי יותר ויותר בעולמנו.

חשוב לי עם זאת לציין כי שתי האונות אינן פועלות כמתגים, שכאשר האחד נכבה האחר נדלק. לשני החצאים יש תפקיד כמעט בכל דבר שאנחנו עושים אולם לכל אחת תפקיד ותפקוד שונה וכל אחת פעילה יותר מהאחרת בפעילות הקשורה למיומנות שלה והאידיאל כמובן הוא שליטה, איזון וסנכרון בשתי האונות ויכולת כניסה ויציאה מכל אונה לפי בחירה ובאיזון.

בואו נתבונן לרגע על ילדים. אלו מבטאים את מה שעולה מתוכם באופן ספונטאני מבלי לחשוב איך ייראו ומה יחשבו עליהם. הם מונעים על ידי סקרנות וללא פחד ומחסומים חשיבתיים והם מלאי שמחה ואנרגיה. הם מאוד יצירתיים, האונה הימנית שלהם פתוחה ודומיננטית.

אולם, עם הזמן לומדים הילדים את כללי המותר והאסור וה"צריך".

הלימוד הזה אומנם חיוני עבורם כדי שיוכלו לעצור ולחשוב ולתכנן וללמוד להגן על עצמם מפני העולם שבחוץ. אולם, מעטפת ההגנות של ההיגיון והחשיבה הולכות ומתעבות בהדרגה עם השנים והופכות לרוב לחומות בצורות ואנחנו גדלים להיות מבוגרים החיים בתוך חומות והגנות אשר בדרך כלל מקשות עלינו מאוד לבטא את מי שאנחנו באמת, מרחיקות אותנו מעצמנו עד כדי כך שאנו שוכחים מה נכון לנו, מה אנו אוהבים, מתרחקים מקולנו הפנימי המדריך, מתרחקים מטבענו השמח מלא החיות, השלוו, ההרמוני והיצירתי וחיים את חיינו מתוך סטרס, לחץ, כעס, מתח, השוואתיות והמון פחד ומאמינים שזו האופציה היחידה - כלומר נתונים תחת שליטת האונה השמאלית.

ברצוני לספר לכם סיפור המדגים וממחיש מאוד ברור את ההבדלים בין מוח ימין למוח שמאל.

הסיפור הוא של דר' ג'יל טיילור, חוקרת מוח מאוניברסיטת הרוורד שהתמחתה והובילה מחקרים בתחום זה.

בשנת 1996 דר' טיילור חוותה שבץ מוחי לאחר שכלי דם באונה השמאלית שלה התפוצץ.

3 שבועות לאחר מכן היא עברה ניתוח ואחריו החלה בתהליך שיקום שנמשך 8 שנים במהלכם הייתה צריכה ללמוד מחדש לקרוא ולכתוב, לדבר, לזכור פרטים מעברה ולהחזיר לעצמה את הידע שאיבדה.

באותו בוקר גורלי כשהבינה שהיא חווה שבץ מוחי היא אמרה: "וואוו, מגניב, יש לי עכשיו הזדמנות ללמוד מה קורה במוח שחווה שבץ מניסיוני אני, לכמה חוקרי מוח יוצא לבדוק מה קורה בזמן שבץ תוך כדי החוויה עצמה? "

דר' ג'יל חשה שהמודעות שלה משתנה לפתע, הפטפוט הבלתי פוסק של האונה השמאלית נפסק, המחשבות שלה נפסקו לגמרי, הצלילים מהעולם החיצון נדמו וכל המודעות שלה הייתה מופנית פנימה והיא חוותה את הגוף שלה וכל החפצים בחדר כאנרגיה שאין לה גבולות והפרדה. לא היה גבול בין הגוף שלה לשאר החדר והיא הרגישה שהיא בגודל היקום כולו, הרגשת אחדות עם הכל, חוויה שהייתה עבורה נפלאה ומרגשת.

היא אומרת, בהומור: "תארו לעצמכם, מה זה להעלים בשנייה אחת 37 שנים של מטען רגשי... זו אופוריה... נירוונה... "

לעומת זאת כשלרגעים מוח שמאל חזר לפעולה היא פתאום חשה לחץ ודאגה שהיא חייבת לחזור לעבודה ומה יהיה? ושוב פטפוט אינסופי במוח...

החוויה שעברה ג'יל הייתה עבורה חוויה של התעוררות והובילה להבנה עמוקה יותר של תפקודי המוח השונים, דרכי עיבוד המידע ויתר על כן זו הייתה עבורה חוויה רוחנית שאפשרה לה להכיר את הצד הנסתר של המוח, את התודעה.

ג'יל מרגישה שליחות להפיץ את חווייתה לעולם ולהביא את המסר של חשיבות פיתוח מוח ימין שמאפשר תחושה של אושר, התרחבות, התעלות, נירוונה, חווית ההווה והאחדות שקוראת בעקבות העובדה שהאונה הזו אינה מעבדת נתונים בצורה טורית אחד אחרי השני אלא במקביל, כאן ועכשיו - כך שהכל נראה ונחווה כאחד!!

ברצוני לספר לכם על טכניקה חדשה ומהפכנית לפיתוח מוח ימין, שפותחה ביפן ונלמדת על ידי ילדים ומבוגרים במשך כ - 15 שנה.

Quantum speed reading (QSR) או "פיתוח הפוטנציאל הקוונטי של מוח ימין" היא טכניקה המאפשרת לילדים ולמבוגרים להתחבר לחושים הפנימיים שלהם, ליכולת לשלוף מידע בצורה קוונטית מספר מבלי לקרוא שורה אחר שורה, לזיכרון צילומי, לריכוז, לאינטואיציה, טלפתיה, ריפוי, מאפשרת לחיות ממקום של שלווה, הרמוניה ומשחק ומחברת לתחושת ביטחון והצלחה.

החזון הוא שכל ילד ומבוגר בארץ ובעולם ירכוש את הכלי הפשוט הזה ויוכל לחוות חוויית למידה קלה, משעשעת, זורמת ומפתחת הן מבחינה פיזית, רגשית מנטאלית ורוחית.

רכישת כלי זה תאפשר תקשורת נטולת תחרות, השוואה ופחד ומלאת שמחה, פרגון ואהבה בין אדם לאדם.

על ידי גירוי מוח ימין נוצר קשר בין מוח ימין למוח שמאל, המגשר בין יכולת אנליטית ליניארית לבין יכולת יצירתית גבוהה. כך נוצר האיזון בין שמחה, הרמוניה יצירתיות ובטחון עצמי לבין היגיון והישגיות. איזון בין המוחות גורם לקליטה ועיבוד מהירים של החומר הנלמד בנפחים גבוהים.

כבר במהלך לימוד השיטה הלומדים חווים ומדווחים על הגברת היצירתיות, ביטוי כישרונות חבויים, שיפור הקואורדינציה וחיזוק הזיכרון לטווח ארוך ובאופן כללי פיתוח מוח ימין תורם לשיפור הבריאות, התפתחות יכולת פרה - קוגניטיבי, שיפור הזיכרון, פיתוח האינטואיציה, הגשמת משאלות, שיפור תזמונים, ריכוז, יכולת דמיון, שיפור במערכות יחסים והתחשבות באחרים, תחושת יציבות ושינוי בחיים.

מאחר והכלי מפתח את היכולת לקליטת חומר בצורה קוונטית - כלומר תפיסה מקבילה ולא ליניארית הרי שהוא מאפשר למשל לקרוא ספר מבלי לפתוח אותו אלא פשוט לרפרף בדפיו.

דבר זה מאפשר כמובן לקבל אינפורמציה מכל ספר, בכל שפה.

ניתן לתפוס ויברציה של מחשבה שנובעת מהספר ולתרגמם לאינפורמציה שמביאה להבנת החומר.

הויברציות מגיעות אלינו דרך ריח, טעם, ראייה, תחושה, צליל ומתורגמות בתוכנו לידיעה, שמאפשרת לנו לדעת תוכן, מחשבות של הסופר, דעתנו האישית ועוד...

כאשר מרפרפים בספר חשבון למשל, ניתן לקבל מידע מהם החומרים שהילד שולט בהם ובמה הוא מתקשה ועל ידי תרגול להעלות את המיומנות והבנת החומר כך שכאשר יחזור הילד ללמידה רגילה של מוח שמאל יחוש שיפור ניכר של הבנה וקליטת החומר, מה שיחסוך הרבה תסכול.

הדבר החשוב ביותר הוא שהלמידה בדרך זו הופכת להיות הנאה, משחק ומורידה את רמת הסטרס והתחרותיות בין הילדים.

יעילות השיטה אינה באה לידי ביטוי רק בתחום הלמידה אלא מועילה בכל תחומי החיים.

ההנאה הנגרמת מצורת לימוד זו, משפיעה על כל משתתפי התרגול. הנאה זו משפיעה בצורה ישירה על רמת הסטרס ההולכת ונעלמת, על שיתוף הפעולה בין המשתתפים ועל הפרגון ההדדי.

פוטנציאל המוח בא לידי ביטוי ללא מגבלות "הפחד לא להצליח" וללא תחרותיות.

מבחינת החזון, הרי שהשיטה מאפשרת חינוך והשכלה שיאפשר לילדים ולמבוגרים לחלוק שפה אחת קוונטית, שפה משותפת לכולם,. בשפה זו, הכל מחובר להכל, הכל קשור להכל, הכל אחד!! שפה לא מהווה כבר מכשול או גבול וכל העולם יוכל להבין זה את זה

אם כך, ניתן לסכם ולומר שהאונה הימנית שלנו היא איבר המיצג את הצד הרוחני שלנו המורכב מ"הוויה" שהיא כמו ה"אוקיינוס" והאונה השמאלית שלנו היא האיבר המשמש את המחשבה, הפעילות האקטיבית שהיא כמו הגל שעולה מן האוקיינוס הזה.

אנחנו זקוקים לשתיהן ובמיוחד לתיאום והרמוניה ביניהן כדי לחוות חיים שלמים ומאושרים באמת.


הכותבת: גלית שראל - QSR ריפוי קוואנטי ודמיון מודרך

לפרטים נוספים אודות שיטת QSR לפיתוח האונה הימנית

* www.newac.co.il/articles/640-פיתוח-הפוטנציאל-של-מוח-ימין-מאמר-גלית-שראל
שליטה תהליכים לחזק ביטחון עצמי חינוך לפתח הרגשת אחדות אידיאל הרגשה של אחדות עם להוריד ביטחון עצמי אמפתיה ליצור ביטחון עצמי המוח הפוטנציאל הפוטנציאל של לפתח מוח פוטנציאל פוטנציאל של פיתוח
יש אפשרות שאין אפשרות, מהי אפשרות? מהו פוטנציאל? אין סוף אפשרויות, אפשרויות מנוגדות, פוטנציאל אין סופי, אין אפשרות שאין אפשרות, לפני הפוטנציאל של המציאות, פוטנציאל מנוגד
יש אפשרות שאין אפשרות, מהי אפשרות? מהו פוטנציאל? אין סוף אפשרויות, אפשרויות מנוגדות, פוטנציאל אין סופי, אין אפשרות שאין אפשרות, לפני הפוטנציאל של המציאות, פוטנציאל מנוגד
... אפשרות שאין אפשרות, מהי אפשרות? מהו פוטנציאל? אין סוף אפשרויות, אפשרויות מנוגדות, פוטנציאל אין סופי, אין אפשרות שאין אפשרות, לפני הפוטנציאל של המציאות, פוטנציאל מנוגד מהי אפשרות ומהו פוטנציאל? אפשרות היא היכולת של דבר להתקיים או לא להתקיים. ... במושג מרכזי שממנו נובעות כל התופעות האפשריות שיכולות לקרות במציאות. פוטנציאל, מצד שני, הוא המרחב הכולל של כל האפשרויות, כלומר, כל ... אך עדיין לא קרה בפועל. בעוד שהאפשרות מתייחסת לתוצאה אפשרית של מצב, הפוטנציאל מתאר את כל התחום של האפשרויות שלא התגשמו. האם קיימת ... זאת היא בהבנה שכל אפשרות מתקיימת ברמה שונה של מציאות. ברמה של הפוטנציאל, כל האפשרויות קיימות בו זמנית, אך ברמה של המציאות ... הוא תוצאה של בחירה באחת האפשרויות מתוך המגוון האפשרי. מה משמעות הפוטנציאל האינסופי? הפוטנציאל האינסופי של המציאות מתאר את העובדה שבמציאות תמיד ... לשינוי. כל אפשרות שניתן לדמיין יכולה להתממש, ולכן אין שום גבול לפוטנציאל של המציאות. עצם קיומה של אפשרות אומרת שהמציאות יכולה ... האפשרות שנמצאת תמיד שם, בכל תחום ובכל מצב. לסיכום המושגים של אפשרות ופוטנציאל חיוניים להבנת המציאות. כל דבר שמתרחש במציאות הוא תוצאה של אפשרות שהפכה למציאות מתוך פוטנציאל אינסופי. כל רגע, כל בחירה, וכל רצון הם תוצאה של ... מצב אפשרי, משום שתשובתנו לשאלה זו היא עצמה אפשרות. מהי אפשרות ומהו פוטנציאל? האם קיימת אפשרות שלא תהיה אפשרות? כיצד אפשרויות מנוגדות מתקיימות יחד? מה הקשר בין אפשרויות לרצון ובחירה? מה משמעות הפוטנציאל האינסופי? מהי אפשרות ומהו פוטנציאל? אפשרות היא היכולת של דבר להתקיים או לא להתקיים. זהו מושג מרכזי שמתייחס לכל מה שיכול לקרות. לעומת זאת, פוטנציאל הוא המרחב הכולל של כל האפשרויות - כל מה שיכול לקרות, ... הייתה מציאות. כלומר, קיומה של המציאות מחייב שתהיינה אפשרויות שונות. הפוטנציאל של המציאות הוא אינסופי, ולכן תמיד קיימת האפשרות ... חיים בעולם שבו אין הבדל בין יש לאין, האם היה אפשר לדבר על כך שיש פוטנציאל? בעולם כזה, גם האפשרות עצמה לא הייתה מובחנת, ולכן הפוטנציאל היה מאבד ממשמעותו. זהו מצב שבו אין הפרדה בין ... רק בנקודת המבט שלנו. לדוגמה, כאשר אנו מתבוננים במשהו מנקודת מבט של פוטנציאל, כל האפשרויות קיימות בו - זמנית. אך כאשר אנו ... ניתן לעבור בין אפשרויות? המעבר בין אפשרויות מתרחש כאשר משהו הופך מפוטנציאל למציאות. לדוגמה, אם יש לי בחדר מקום ריק, זה מאפשר לי ... שתמיד ישנה אפשרות לדבר מה להתקיים או לא להתקיים. מכאן נובעת ההבנה שהפוטנציאל של המציאות הוא אינסופי, ושבכל רגע נתון קיימת האפשרות לשינוי. לסיכום המושגים של אפשרות ופוטנציאל הם יסודיים להבנת המציאות. האפשרויות הן מה שמאפשר שינוי ותנועה במציאות, והפוטנציאל הוא מרחב האפשרויות כולו. אי אפשר לחשוב על מצב שאין ... שאנו חווים הם למעשה חלק ממשחק אינסופי של אפשרויות. מהי אפשרות ומהו פוטנציאל? האם קיימת אפשרות שלא תהיה אפשרות? כיצד אפשרויות מנוגדות מתקיימות יחד? מה הקשר בין אפשרויות לרצון ובחירה? מה משמעות הפוטנציאל האינסופי? ...
להסתכל בשכל שיש בכל דבר, פוטנציאל רע אין סופי, שיעור תורה, שיעור בהלכה, חוזר וניעור, חמץ בפסח, פוטנציאל של נפרדות, לבטל את הפוטנציאל, אפילו פוטנציאל אין, רע פוטנציאלי, רבי נחמן מברסלב
להסתכל בשכל שיש בכל דבר, פוטנציאל רע אין סופי, שיעור תורה, שיעור בהלכה, חוזר וניעור, חמץ בפסח, פוטנציאל של נפרדות, לבטל את הפוטנציאל, אפילו פוטנציאל אין, רע פוטנציאלי, רבי נחמן מברסלב
... בשכל שיש בכל דבר, פוטנציאל רע אין סופי, שיעור תורה, שיעור בהלכה, חוזר וניעור, חמץ בפסח, פוטנציאל של נפרדות, לבטל את הפוטנציאל, אפילו פוטנציאל אין, רע פוטנציאלי, רבי נחמן מברסלב מהו הפוטנציאל הרע הבלתי נגמר? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בהסתכלות השונה על המציאות, שם הוא מציע לנסות למצוא את השכל שבכל דבר. הוא מתחיל את דבריו בדיון על הפוטנציאל הרע הקיים בעולמנו, שמתקיים ללא סוף או הגבלה. הוא מבקש מהמאזינים להבין את הפוטנציאל האין סופי של הרע, תוך שימוש בדוגמאות מהתורה וההלכה, כמו חמץ בפסח, ומשמעותו במציאות הרוחנית. מה ... נמצא בכמות קטנה מאוד, הוא פסול. את רע אינסופי יש להבין באופן דומה - כל רע, גם אם הוא מזערי, לא ניתן להתעלם ממנו או להמעיט בחשיבותו, הוא מקבל פוטנציאל השפעה שלילי, אשר לא ניתן להחסירו. האם פוטנציאל הרע יכול להתבטל? אליעד פונה לעניין של פוטנציאל רע ונפרדות. הוא מסביר שאדם שעובר על עברה או חטא, אפילו אם הוא לא מבצע את העבירה באופן פיזי, עדיין יש לו פוטנציאל רע, כלומר, הוא יכול לעבור את החטא. השאלה היא, כיצד עלינו להתייחס לפוטנציאל הזה? האם אנחנו אמורים לראות אותו כמציאות כבר עכשיו או האם עלינו להמתין עד שהוא יתממש בפועל? אליעד מתאר את התשובה להבדל הזה כשאלה של נפש האדם, האם אדם יכול לבטל את הפוטנציאל הזה מראש, או שהוא חייב להמתין עד שהרע יתממש כדי להתעורר ולהתמודד איתו? מה הקשר בין תאוות לפוטנציאל הרע? לאורך ההרצאה, אליעד מתאר את הקשר בין תאוות שונות לפוטנציאל הרע, תוך שהוא מדבר על תאוות שיכולות להיות חזקות ולפעמים נסתרות. הוא מביא את רבי נחמן מברסלב ... לפני שהן מתממשות בפועל. אליעד מסביר את הבעיה שהתעוררות התאוות, אף אם הן לא התממשו, מייצרת מצב שבו יש לנו את הרע, גם אם לא פעלנו בו. כלומר, פוטנציאל הרע נשאר קיים, ואותו אדם לא יכול לבטל אותו עד שהרע לא מתממש בפועל. האם כל רע הוא פוטנציאל הרסני? בהמשך, אליעד מציין את הבעיה העמוקה שבה אדם לא מתייחס לפוטנציאל הרע שמסתתר מאחורי מצבים שונים, כמו תאוות בלתי נראות או רגשות שליליים שלא ממומשים, אך עדיין יש להם את הפוטנציאל לשפיע באופן הרסני. הוא מציע כי את הפוטנציאל הזה יש להבין כמשהו שדורש טיפול מיידי, כדי לא לאפשר לו להתממש. מה התפקיד של האדם בהתמודדות עם פוטנציאל הרע? לסיום, אליעד מסביר את התפקיד של האדם בתהליך הזה. הוא מדבר על האיזון בין ההכרה הפנימית במציאות הרוחנית ובין ההתמודדות עם הרע הפוטנציאלי. האדם צריך להיות מודע לפוטנציאל של רע שנמצא בתוך ליבו, ולהבין כיצד להימנע ממנו ולבטל אותו עוד לפני שהוא מתממש. מהו פוטנציאל רע אינסופי? מה הקשר בין חמץ בפסח לרע רוחני? כיצד להתמודד עם רע פוטנציאלי? מהם הפוטנציאלים הרוחניים בתאוות? כיצד רבי נחמן מברסלב מציע להתמודד עם תאוות? ...
פחד ממחלות, להתעוור, חוסר שליטה בחיים, פחדים, חרדות, פוטנציאל של רע, פוטנציאל של טוב, פוטנציאל של נפרדות
פחד ממחלות, להתעוור, חוסר שליטה בחיים, פחדים, חרדות, פוטנציאל של רע, פוטנציאל של טוב, פוטנציאל של נפרדות
... ממחלות, להתעוור, חוסר שליטה בחיים, פחדים, חרדות, פוטנציאל של רע, פוטנציאל של טוב, פוטנציאל של נפרדות למה באמת אנשים מרגישים רע כשאין ... מפני דברים כמו מחלות, להתעוור, או כל אירוע אחר שנתפס כשלילי. הוא מסביר שהפחד נובע מכך שיש אפשרות שהדברים האלו יקרו. הבעיה של האדם היא לא האירוע עצמו, אלא קיומו של הפוטנציאל להתרחשות של האירוע הזה. לדוגמה, אדם שמפחד ממחלת הסרטן אינו מפחד בהכרח משום שהוא חולה כרגע, אלא משום שקיימת אפשרות שהוא יהיה חולה בעתיד. הפוטנציאל הזה, האפשרות עצמה, היא זו שגורמת לסבל ולא ... היא רק אופציה, ולכן אין צורך לסבול מעצם קיומה. ברגע שאדם באמת מבין שכל מצב הוא רק אפשרות, הוא משתחרר מהאחיזה הנפשית שמייצרת את הסבל. מדוע כל עוד האדם חי, תמיד יהיה לו פוטנציאל לסבול? אליעד מדגיש שכל עוד האדם נמצא בתוך עולם של נפרדות - כלומר, כל עוד הוא קיים כישות נפרדת - תמיד יהיה לו פוטנציאל לחוות טוב ורע. הסיבה לכך היא שכל מצב נתפס ...
לא להבדיל בין טוב לרע, לא להרגיש רע, להרגיש רק טוב, לא להבדיל בין דבר להיפוכו, פוטנציאל של נפרדות, אפילו פוטנציאל אין, אחדות ההפכים, עולם שכולו טוב, אך ורק טוב, אין שום רע
לא להבדיל בין טוב לרע, לא להרגיש רע, להרגיש רק טוב, לא להבדיל בין דבר להיפוכו, פוטנציאל של נפרדות, אפילו פוטנציאל אין, אחדות ההפכים, עולם שכולו טוב, אך ורק טוב, אין שום רע
... להבדיל בין דבר להיפוכו, פוטנציאל של נפרדות, אפילו פוטנציאל אין, אחדות ההפכים, עולם שכולו ... רע, מה שגורם לכך שתמיד יש פוטנציאל לסבל. אם האדם לא היה יודע ... המצבים השונים של נפרדות ופוטנציאל? אליעד מתאר שלושה מצבים שונים ... אך עדיין קיים בתוכו הפוטנציאל לסבול. זהו מצב שבו הוא אומר ... מתאר, הוא מצב שבו אין כלל פוטנציאל לסבול. לא רק שלא רע לאדם ... של המצב שאין בו אפילו פוטנציאל של נפרדות? במצב שלפני הפוטנציאל, האדם אינו רואה הבדל כלשהו בין הדברים, אפילו לא ברמה הפוטנציאלית. למשל, אדם במצב כזה מסתכל ... הוא אפילו לא רואה שיש פוטנציאל שתהיה נפרדות. הוא אינו יכול ...
ההוויה של המציאות, בלי פוטנציאל של נפרדות, למה האדם יוצר לעצמו סבל ולא רוצה לסבול, לא לשקר את עצמך
ההוויה של המציאות, בלי פוטנציאל של נפרדות, למה האדם יוצר לעצמו סבל ולא רוצה לסבול, לא לשקר את עצמך
... של המציאות, בלי פוטנציאל של נפרדות, למה האדם יוצר לעצמו סבל ולא רוצה לסבול, לא לשקר את עצמך מהי ההוויה של המציאות והאם קיים בה פוטנציאל לנפרדות? אליעד כהן מסביר שההוויה ... המהות של המציאות, היא המצב שבו אין שום צורה, שום נפרדות ושום אפשרות של הפרדה. בהוויה הזאת אין אפילו פוטנציאל לנפרדות, משום שפוטנציאל הוא כבר סוג של צורה, ובמציאות הבסיסית ... בכך שאם ניקח שולחן וכיסא ונחזיר אותם למצב הראשוני שלהם (למשל חתיכת עץ אחת), אז במצב הראשוני אפילו אין פוטנציאל שיהיה כיסא ושולחן, אין מחשבה עליהם, והם ... אמיתית לסבול. מהי ההוויה הראשונה של המציאות? למה האדם יוצר לעצמו סבל? איך להפסיק לשקר לעצמי? האם יש פוטנציאל לנפרדות בהוויה הראשונה? איך להשתחרר ... כל הצורות, כל הדברים, כל המחשבות, הכל הכל אז תקבלו את הכלום. שאלה: אם העולם נוצר מהכלום, אז איך נוצר הפוטנציאל? אליעד: זה שהעולם קיים זה לא אומר שהוא נוצר מפוטנציאל. בואי נבדוק. במהות של המציאות אין שום הפרדה. אפילו לא כפוטנציאל, אם את אומרת שיש פוטנציאל, זה אומר שיש צורה, אבל במהות אין אפילו ... שיהיה משהו. ההגדרה של מהות היא, שאין בה צורה. אחרי שנוצרו הצורות, אז אנחנו אומרים כנראה שבמהות היה פוטנציאל, נגיד שאת לוקחת מיקרוסקופ ומסתכלת ואם ... סוף, נניח שהגעת לראשון, שהוא מחוץ למקום ומחוץ לזמן, מה את רואה? אין מקום וזמן, אין כלום, אז אין בכלל פוטנציאל. כדי שיהיה פוטנציאל צריך שיהיה שינוי במקום או בזמן, פוטנציאל תופס מקום. ולכן במהות הראשונה אין פוטנציאל. אבל יש בה הכל אך לא כדברים נפרדים. אם ...
מחוייב או אפשרי, מה זה מחוייב המציאות? מה זה אפשרי המציאות? פוטנציאל אין סופי, אין סוף אפשרויות, יקומים מקבילים, אין אפשרות שאין אפשרות, מה לא אפשרי? ללמוד לוגיקה, מה מחוייב המציאות?
מחוייב או אפשרי, מה זה מחוייב המציאות? מה זה אפשרי המציאות? פוטנציאל אין סופי, אין סוף אפשרויות, יקומים מקבילים, אין אפשרות שאין אפשרות, מה לא אפשרי? ללמוד לוגיקה, מה מחוייב המציאות?
... מה זה אפשרי המציאות? פוטנציאל אין סופי, אין סוף אפשרויות, יקומים מקבילים, אין אפשרות שאין אפשרות, מה לא ... הדיון נגע בהיבטים שונים של הפוטנציאל והאפשרויות, כולל הרעיון של יקומים מקבילים והאפשרות של אין סוף אפשרויות. ... או בתודעה האנושית. מהו פוטנציאל ואפשרות? כיצד הם משפיעים על ההבנה של הקיום? ההרצאה גם הרחיבה על הפוטנציאל והאפשרות, והסבירה איך אפשרות מסוימת לא בהכרח מקיימת את המימוש בפועל. לדוגמה, ... הזו מרמזת על ההבדל בין פוטנציאל לבין מימוש בפועל. בנוסף, נדונה הדוגמה של האם ייתכן שאדם יפחד למות?. כלומר, ... מהם הפכים ומה הקשר שלהם לפוטנציאל ולמחויב? בסיום ההרצאה, אליעד התייחס למושגים של הפכים בעולם הפילוסופי, והסביר ... אליעד המשיך בהסבר על הפוטנציאל וההפכים, והביא דוגמאות שונות לשימושים פילוסופיים של המילים. לסיום, אליעד חקר ... להתממש, או שהיא תמיד רק פוטנציאל. מהו מחויב המציאות? האם כל דבר מחויב קיום? מהו פוטנציאל ואפשרות? האם היקום הוא תמיד קיים? מהם הפכים בעולם הפילוסופי? ...
יקומים מקבילים, עולמות מקבילים, רב יקום, פוטנציאל אין סופי, המפץ הגדול, חוקי הפיזיקה, קוסמולוגיה, יקומים אחרים, חיים מחוץ לכדור הארץ
יקומים מקבילים, עולמות מקבילים, רב יקום, פוטנציאל אין סופי, המפץ הגדול, חוקי הפיזיקה, קוסמולוגיה, יקומים אחרים, חיים מחוץ לכדור הארץ
... מקבילים, עולמות מקבילים, רב יקום, פוטנציאל אין סופי, המפץ הגדול, חוקי הפיזיקה, קוסמולוגיה, יקומים אחרים, חיים מחוץ לכדור הארץ מה המשמעות של יקומים מקבילים והאם הם קיימים באמת? אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו את הרעיון של ... מוגדרת בזמן אחד מוגדר. מהו הרעיון של פוטנציאל אינסופי ואיך הוא קשור ליקומים מקבילים? אליעד מדבר על הרעיון של פוטנציאל אינסופי, שהוא הבסיס לרעיון של יקומים מקבילים. לפי גישה זו, כל אפשרות שיכולה להתקיים, אכן מתקיימת איפשהו ביקום מקביל. לדוגמה, אם יש אפשרות תיאורטית שבנקודת זמן מסוימת חפץ יימצא ... הללו קיימות בו - זמנית באופן פוטנציאלי. יחד עם זאת, אליעד מסביר שלמרות הרעיון התיאורטי של פוטנציאל אינסופי ויקומים מקבילים, אנו, כאנשים שחיים במציאות מוגבלת, יכולים רק לדמיין אפשרויות אחרות, אך לא לחוות אותן במובן המוחשי של החוויה הישירה. למה אנשים מחפשים מידע על יקומים ... חיים ביקומים אחרים? מהו רב יקום? מהו פוטנציאל אינסופי? האם אפשר לחוות יקומים מקבילים? למה אנשים מתעניינים ביקומים מקבילים? ...
3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה
3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה
... המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה מה ההבדל בין פוטנציאל לממשי בתפיסת המציאות שלנו? התפיסה היום - יומית שלנו מבוססת על ההפרדה בין מה שיכול לקרות לבין מה שבאמת קורה. בכל רגע נתון קיימות אינסוף ... כלומר, ביום יום אנחנו מפרידים בין מה שקורה במציאות באופן ממשי לבין מה שיכול לקרות רק בדמיון או באופן פוטנציאלי. זוהי ההפרדה בין הבכוח לבפועל, בין הפוטנציאל לממשי. כאשר הפוטנציאל יוצא מן הכוח אל הפועל, נוצרת ההפרדה בין יש לאין. לדוגמה, אם כרגע יש פה יד פתוחה, אז אין כאן יד סגורה. מתוך אינסוף האפשרויות שהיו קיימות בפוטנציאל, התממשה רק אפשרות אחת מוגדרת וספציפית. כאשר פוטנציאל מתממש, הוא יוצר צמצום המאפשר הבחנה ברורה בין מה שיש לבין מה שאין. מהו מימד היקומים המקבילים, ומה הקשר שלו לפוטנציאל אינסופי? המימד השני, מימד היקומים המקבילים, הוא פרספקטיבה שבה אנחנו כבר לא מבחינים בין הפוטנציאל לבין הממשי. בפרספקטיבה הזאת האדם לא רואה את המציאות בצורה המצומצמת שלה, אלא דרך המהות של הדברים. לכל דבר יש מהות וצורה. המהות היא הדבר ... היא הלבוש החיצוני. כאשר אדם מתחיל לחקור את המהות, הוא מגלה שכל מה שקורה במציאות הוא רק צורה אחת של פוטנציאל אינסופי, שיכול היה להתממש למיליון צורות אחרות. בפרספקטיבה זו של המהות והפוטנציאל, אין הבדל ממשי בין האפשרויות השונות, כי כולן קיימות במקביל. כלומר, האדם שרואה את המציאות דרך הפוטנציאל, רואה בו זמנית את כל האפשרויות שקיימות. זוהי הפרספקטיבה של יקומים מקבילים: במקום ובזמן ספציפי קיימות אינסוף אפשרויות במקביל. במציאות הפשוטה יכול לקרות רק דבר אחד, אך במימד היקומים המקבילים, כל האפשרויות קיימות יחד, בו זמנית. האם במימד הפוטנציאל הכל באמת אפשרי? למרות שהאדם שרואה את המציאות דרך הפוטנציאל רואה אינסוף אפשרויות במקביל, גם כאן יש גבול. אפילו במימד של יקומים מקבילים, השכל האנושי אינו מסוגל לדמיין דבר והיפוכו באותו מקום ובאותו זמן. ... המקבילים, הוא עדיין מבדיל בין יש לאין. רק שכאן, היש הוא מה שיכול לקרות, והאין הוא מה שאפילו באופן פוטנציאלי לא יכול לקרות לעולם. מה קיים לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים? מעבר למימד של יקומים מקבילים, קיים מימד עמוק יותר: המימד שלפני הפוטנציאל. במימד זה לא רק שאין הבדל בין יש לאין או בין אפשרות למימוש, אלא אפילו האפשרות עצמה איננה קיימת. זוהי הפרספקטיבה העמוקה ביותר, שנמצאת מעבר לשכל האנושי ומעבר לכל אפשרות של דמיון. מה זה אומר לפני הפוטנציאל? הכוונה היא שלפני שהייתה בכלל אפשרות שמשהו יקרה או לא יקרה, לפני שהייתה אפילו אפשרות לבריאת העולם או להיווצרות רצון אלוהי כלשהו, היה מצב שבו ... הזה לא קיימת הפרדה בכלל בין יש לאין, כי האפשרות להבדיל ביניהם עוד לא נוצרה. זהו מצב שאפילו האפשרות לפוטנציאל איננה קיימת בו. ברמה הזאת אפילו האפשרות עצמה נבראת, וזאת בעצם הרמה הגבוהה ביותר של תפיסת המציאות. ברגע שאדם יוצא לגמרי מהשכל האנושי, הוא מגיע ... אדם נמצא במימד הראשון (היום - יומי), הוא מוגבל לראות את העולם רק דרך ההבדלים בין מה שיש בפועל למה שרק בפוטנציאל. כשהוא מתקדם למימד של היקומים המקבילים, הוא רואה את המציאות דרך הפוטנציאל, כלומר, מבין שכל האפשרויות קיימות במקביל. וכשהוא ממשיך מעבר לכך, לפני הפוטנציאל, הוא מגיע למצב שבו אפילו ההבחנה בין אפשרויות לא קיימת. ההארה היא התהליך שבו האדם עובר למצב שבו הכל אפשרי לחלוטין (Everything Is Possible - ... האנושי, ומגיע למצב של אחדות מוחלטת של ההפכים, שבו היש והאין הם אחד באופן מוחלט. יש ואין בו זמנית לפני הפוטנציאל יקומים מקבילים אחדות ההפכים לפני הרצון של אלוהים מעבר לשכל האנושי פוטנציאל וממשי שלום חברים אז הפעם נדבר לגבי הנושא של תפיסת המציאות, יקומים מקבילים, פוטנציאל, יש ואין. אז בקיצור, זה הולך ככה - יש לנו כל מיני רמות של תפיסת מציאות, שזה אומר שיש כל מיני אפשרויות איך בן אדם רואה את המציאות. אפשרות אחת, ... אחר שעולה בדעתכם יש הבדל בין מה שיכול להיות לבין מה שקורה בפועל. זה נקרא הבדל בין בכוח לבפועל, הבדל בין פוטנציאל לבין ממשי. בעולם שלנו, ברמה החיצונית והפשוטה, אנחנו מבדילים בין מה שיכול לקרות, שזה נקרא פוטנציאל או אפשרות, לבין מה שבאמת קורה, שזה נקרא ממשי. ההפרדה בין יש לאין בתוך מה שבאמת קורה, יש הפרדה בין יש לאין. כלומר, מה שיכול לקרות זה אינספור ... יש כאן משהו מסוים. או שיש, או שאין. כלומר, ההפרדה בין יש לאין מבוססת על ההוצאה מהכוח אל הפועל. כאשר הפוטנציאל מתממש, הוא מצטמצם לצורה ספציפית ומוגדרת, ואז אותה צורה או שיש בה משהו או שאין בה משהו. זה נקרא ההפרדה בין יש לאין ברמת מימוש הפוטנציאל. תפיסה אחרת של המציאות ישנה תפיסה נוספת שבה אין הפרדה בין יש לאין בפרספקטיבה הזו, אלא רואים את המציאות בצורה אחרת. בפרספקטיבה זו, האדם אינו ...
פוטנציאל אישי / הגשמה ומימוש עצמי - מהו הפוטנציאל האישי שלך? איך לממש אותו?
פוטנציאל אישי הגשמה ומימוש עצמי - מהו הפוטנציאל האישי שלך? איך לממש אותו? פוטנציאל. מהו הפוטנציאל האישי של האדם? פוטנציאל = אפשרות. הפוטנציאל האישי של האדם = סך כל האפשרויות שהאדם יכול להשיג בחייו. מימוש הפוטנציאל האישי = שלמות. מהו הפוטנציאל האישי של האדם? למה האדם יכול להגיע ולהשיג? תשובה: הפוטנציאל האישי של האדם מאפשר לו להשיג שלמות. על האדם לדעת כי ביכולתו להשיג את השלמות. שלמות = לא חסר דבר. שלמות = הכל טוב אמיתי תמיד. שלמות = אין טוב יותר. הפוטנציאל האישי של האדם מאפשר לו להשיג ... בסופו של דבר האדם יודע את סיבת הסיבות ואת השכל וההיגיון שבגללו המציאות כפי מה שהיא. ברגע שהאדם מבין את זה, הוא בעצם מימש את הפוטנציאל האישי שלו בשלמות והגיע אל ...
אלוהים, יש או אין אלוהים קיים או לא, בריאת העולם, המפץ הגדול, הוכחה שאין יש אלוהים, יש מאין, כלום או הכל
אלוהים, יש או אין אלוהים קיים או לא, בריאת העולם, המפץ הגדול, הוכחה שאין יש אלוהים, יש מאין, כלום או הכל
... כולל מחשבות, רצונות ופוטנציאלים, מתקיים בתוך מרחב של מקום וזמן. כדי שתהיה הגדרה כלשהי כמו אני, חייב ... בלבד. הוא מסביר שגם הפוטנציאל עצמו, שהוא האפשרות שמשהו יתקיים בעתיד, תופס מקום וזמן. אפילו אם נלך ... לפני המפץ הגדול, קיים פוטנציאל, ופוטנציאל זה בעצמו תופס מרחב. לכן הוא מציע את הרעיון שהמקום ... אין מקום, אין זמן, ואין פוטנציאל. בסופו של דבר, הוא מסביר כי הכלום הוא הדבר היחיד שהוא באמת מחויב ... אם מנסים לייחס את הכל לפוטנציאל, גם פוטנציאל תופס סוג של מקום או הפרדה במציאות. אליעד מציג את האפשרות שהעולם תמיד ... במקום, בזמן ובאפשרויות (פוטנציאלים שונים), ולכן יש אינסוף תרחישים. במקום אחד יש סדר כזה ובמקום אחר סדר ... כל מה שישנו אפילו גם ברמת הפוטנציאל שלו, שיכול להיות קיים. למעשה כל הדברים שישנם קיומם תלוי במשהו, למשל ... וזמן, אני מתכוון שאפילו פוטנציאל, מה זה אומר, בא נחזור למצב לפני המפץ הגדול, האם העולם קיים? לא קיים, אבל הוא קיים כפוטנציאל. לדוגמא, הכסא הזה האם היה קיים לפני שלושת אלפים שנה? כן, היה קיים כפוטנציאל. זאת אומרת שגם לפני בריאת העולם, הכל היה קיים כפוטנציאל. אם זה קיים עכשיו זה אומר שהיה קיים כפוטנציאל. מה שאני רוצה לחדד זה שגם פוטנציאל תופס זמן ומקום. אני רוצה להוביל אותנו למהלך, שבישות הראשונה אין אפילו פוטנציאל . כי כולם אומרים שאלוהים הוא הפוטנציאל ואחר כך זה הביטוי, אבל זה לא נכון, כי מחוץ לזמן ולמקום אין פוטנציאל, ולכן זאת ההוכחה שאין אלוהים כי אפילו אין פוטנציאל ואף על פי כן יש אלוהים. למה פוטנציאל תופס מקום? כי אפילו בפוטנציאל יש נפרדות. אני אומר שאפילו אם נמחק עכשיו את כל היקום, מה שיישאר לנו פוטנציאל, למעשה כשיש פוטנציאל תמיד תהיה הפרדה, ההפרדה תמיד קיימת. מה זה מקום וזמן, אפשר להגיד שמקום ... האם מישהו יכול להגיד שיש פוטנציאל שלא קיים? אין פוטנציאל שלא קיים, זאת אומרת שברמת הפוטנציאל הכל קיים. הפוטנציאל הוא אין סופי, ובגלל שהוא אין סופי, ברמת האמת כל האפשרויות הם אותו דבר. ... לא מחויב כי יש מקום. האם הפוטנציאל הוא מחויב המציאות? לא, למה הוא לא מחויב המציאות? כי עצם זה שאנחנו ... אין מקום, אין זמן ואין פוטנציאל, כי הפוטנציאל האין סופי עשוי מדבר שאפילו אין בו פוטנציאל, כי ממה עשוי ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פוטנציאל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פוטנציאל, איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פוטנציאל, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, טיפול אישי, מטפל אישי בנושאי פוטנציאל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 17:03:30 - wesi4