ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עיצוב ✔עיצוב אמונות - מקצוע חדש... האמנם? ✔/ עמית לביא אני מעצב אמונות. Believe Design L.T.D. מה זה אומר? הכוונה פשוטה... - ידע להצליח התחייבות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨עיצוב אמונות - מקצוע חדש... האמנם?
/ עמית לביא

אני מעצב אמונות. Believe Design L.T.D.

מה זה אומר?

הכוונה פשוטה מאוד. אני טוען שכולנו מעצבים את האמונות שלנו במהלך חיינו. אבל אנו לעיתים פועלים כאוטומטים ולכן, פעמים רבות אנו נכשלים ולא מאושרים מספיק מחיינו ובחיינו.

זה הכל תלוי באמונה. איזה אמונה מזינה אותנו? האם אמונה שאנו לא מסוגלים או אמונה שאנו לא מוצלחים? עלינו לזהות את האמונות שלא עוזרות לנו לגדול ולשנות אותן לאמונות גדולות צבעוניות ויפות שמפרגנות למי שאנחנו, ושמעודדות אותנו להגשים את עצמנו ולחוות יותר סיפוק, שמחה והצלחה.

איך עושים זאת?

כמו כל מקצוע עיצובי אחר, עלינו להגדיר לעצמנו קודם כל מה מטרתנו כארגון פרטי, למה אנו כאן? (חזון) ומה אנו 'מוכרים' - איזה ערך אנו מספקים או היינו רוצים לספק (תכנים), וכיצד אנו בוחרים לעשות זאת (תהליכים).

למה עיצוב?

הערך שהיום ניתן לעיצוב הוא גדול, כל הזמן קמים מקצועות עיצוב חדשים, לכן גם במקרה של אמונות המילה המתאימה ביותר היא עיצוב אמונות. העיצוב מכיר בטעם השונה של כל אחד, ובצורך של כל אחד להבליט את ייחודיותו כלפי חוץ (לאחרים) או כלפי פנים (לעצמו).

כפי שאתר או באנר צריכים להיות ברורים ומעבירים את המסר שלהם באופן חד מיוחד קוהרנטי וידידותי כדי שיגיעו להרבה אנשים, כך כל אחד צריך לחדד את המסר שלו ולמסור אותו לאחרים ע"י עיצוב האמונות שלו ולעבור תהליך התבהרות ואפיון יסודי עד שהיהלום יאיר במלוא האור הספציפי שאותו הוא קולט ויכול להעביר.

מספר האמונות שקיים על פני כדור - הארץ הוא כמספר האנשים. אין שני אנשים שחושבים אותו הדבר. אחמניג'הד מחזיק באמונות הפוכות מהדלאי למה. למה? ככה!

אז מה הן האמונות הנכונות? או הטובות?

כול אמונה שמגדילה את הפוטנציאל של מי שאתה היא טובה. וכל אמונה המקטינה את הפוטנציאל של מי שאתה היא לו טובה. נכון, לפעמים זה אומר להגזים באופן מודע. נניח שאני מאמץ אמונה - שאני מצליח בחיים וחווה יותר סיפוק ושמחה... אני יודע שזה לא המצב כרגע, חברים שלי יודעים זאת גם.. אבל המוח שלי לא יודע זאת!! ולכן הוא יפעל וינחה אותי לחיות חיים שיש בהם הצלחה סיפוק ושמחה. וזה מה שחשוב.. לא? ההצלחה במישור הפיזי תתמגנט ותופיע עם השינוי.

אז מה אנו עושים כאן בעצם?

אנו כאן, כדי לחוות חיים מלאי סיפוק, הנאה, חדווה ויצירה. אנו רואים את העולם כל הזמן דרך הפילטרים שאנו מעצבים בתוך המוח שלנו. כמו שכול אחד שרוצה להקים אתר, ידאג שיהיה לו מעצב יצירתי שיעשה לו עבודה שתמשוך הרבה קליינטים, תהיה פשוטה, מובנת ואטרקטיבית כאחד. עם הרבה או מעט צבע, לפי הטעם האישי הסגנון והדרך המיוחדת שהוא רואה את הדברים ורוצה להעביר את המסר שלו לאחרים, כך אנו מוכרחים לעצב את האמונות שלנו, כאשר מה שלנגד עינינו הוא - מה המסר שאני מעוניין להעביר לאחרים? ואיך אני עושה זאת בצורה הטובה ביותר לטעמי?

אך, אני חייב לאמת זאת מול מבחן המציאות.

ב - NLP האימות מול השטח נעשה דרך שאלת שאלה מקדימה: איך אדע שהגעתי לאן שאני רוצה? נגיד שאני רוצה להיות שמח יותר ביום יום.. כדאי לשאול בנוסף, איך אדע שאני שמח יותר.. או בהעברת מסר איך אדע שהעברתי את המסר, אחת הנחות היסוד ב - NLP היא שמשמעות התקשורת היא בתגובה שאנו מקבלים.

האם אני מובן? מה היה מובן ומה לא? לשדרג ולשפר כל הזמן. צריכים לזכור ש א י ו כישלון, כל תוצאה היא משוב.

הסוד הוא שכאשר, אני לגמרי משתחרר מכל הפילטרים שמונעים ממני לראות את הטוב שיש במציאות ואת ההזדמנויות לצמיחה ונחשף למי שאני באמת ומתחיל לחיות את חיי בביטחון סיפוק ובהנאה, המסר עובר דווקא בדרך הייחודית שלי ולא בשימוש בטכניקות, שיטות וכדומה. מטרת השיטות והטכניקות הן להוביל אותי למי שאני באמת.. וזה העיקר. לכן גם, אין להעדיף טכניקה אחת על אחרת כאילו היו תורה מסיני, העיקר לא לפחד כלל..

החיים מלאים פחדים אמנם, אך אנו צומחים כאשר אנו בוחרים לעשות כל יום משהו קטן שמפחיד אותנו, ומתגברים עליו.. לא צריכים לרוץ לחפש פחדים באמוק יש מספיק פחדים קטנים ביום יום.

אגב, מ צ ל י ח - מ ל ח י ץ, מעניין שמורכבים מאותן אותיות.

אז, איחולי להרבה יותר הצלחה בחיים בכל התחומים והלחץ כבר יעלם לבד. בהצלחה לכולנו!

הכותב: עמית לביא - חוקר שיטות טיפול וריפוי, הנחיית NLP וחשיבה מבריאה

* www.newac.co.il/articles/375-עיצוב-אמונות-מקצוע-חדש
פחדים רצון מציאות איך להצליח בחיים לשנות סיפוק להגשים את עצמך פילטרים מבחנים תהליכים לבד אמונה אמונות מקצוע עיצוב
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב? מה הטעות הנפוצה ביותר כשמעצבים פרסומת או שלט? כאשר בן אדם מעצב שלט, פרסומת או באנר, הטעות הנפוצה ביותר היא להתמקד ביופי החזותי ובאסתטיקה של העיצוב במקום ביעילות שלו ובהשגת המטרה העסקית. רבים חושבים שככל שהפרסומת תהיה יפה יותר, מושכת עין מבחינה אסתטית, בעלת צבעים נעימים ... ממנו, אלא שהשלט יגרום למי שנוסע בכביש להבין באופן מיידי במה מדובר, מה אתה מציע, ויניע אותו לפנות אליך, להתקשר או להגיע אליך. מה באמת המטרה של עיצוב פרסומת או שלט? המטרה האמיתית והיחידה של עיצוב פרסומת, באנר או שלט חוצות היא שהמסר יגיע בצורה הכי ברורה ומהירה לקהל היעד ויניע אותו לפעולה הרצויה. אם, לדוגמה, הצבת שלט ... וירצו לפנות אליך לקבל מידע נוסף או לרכוש את השירות או המוצר שלך. השאלות הנכונות שחובה לשאול הן: מה בדיוק המטרה של השלט או הפרסומת שלי? איזה עיצוב יבטיח בצורה הכי יעילה וברורה את השגת המטרה הזאת? מה יגרום לצופה להבין מיד במה מדובר ולבצע את הפעולה הרצויה לי? לדוגמה, אם מטרת השלט היא למכור מוצר חדש, צריך להתמקד בעיצוב פשוט וברור שימחיש מיד מהו המוצר, למה הוא מועיל, ואיך ליצור איתך קשר. אם השלט מיועד ליצור מודעות או הזדהות עם מותג, העיצוב צריך להיות ברור, ממוקד מאוד, ובעל מסר קליט ופשוט, שיעבור בצורה מהירה לקהל היעד. למה אסור להתמקד רק ביופי של העיצוב? להתמקד רק ביופי או באסתטיקה זו טעות כי אז עלול להיווצר מצב שבו העיצוב אמנם נראה מצוין מבחינה ויזואלית, אבל לא משיג את מטרתו העסקית. לדוגמה, יכול להיות שהמעצב שתבחר יאמר לך זה עיצוב יפה מאוד, אך אנשים שיראו את השלט לא יבינו במה מדובר, או לא ירגישו צורך להתקשר או להתעניין במה שאתה מוכר. היופי עלול לבוא ... אבל אנשים יתקשו לקלוט בשנייה הראשונה את המסר. בכביש מהיר, שבו לאנשים יש זמן מוגבל מאוד להסתכל, שלט פשוט עם מסר ברור ומדויק עדיף תמיד על פני עיצוב מורכב ויפה שקשה לפענח. איך לבחור את העיצוב הנכון ביותר? כאשר מעצבים שלט, באנר, או אתר אינטרנט, העיצוב הנכון ביותר הוא תמיד זה שמשיג את המטרה העסקית בצורה הישירה והברורה ביותר. במקום לשאול האם זה נראה יפה?, יש לשאול שאלות כמו האם המסר ברור באופן מידי?, האם מי שיראה את העיצוב יבין במה מדובר?, האם המסר יניע לפעולה?. אלו השאלות היחידות שבאמת חשובות. לדוגמה, כשבוחרים מעצב, חשוב לא להתרשם רק מהתיק עבודות שלו שנראה יפה, אלא לבדוק אם העיצובים שלו משיגים בפועל את התוצאות העסקיות הרצויות. מעצב שמציע פתרונות גרפיים פשוטים, ברורים ואפקטיביים הוא תמיד עדיף על מעצב שמציע עיצובים מורכבים ויפים שאינם משיגים את מטרתם. למה העיצוב חייב להיות ממוקד במטרה ולא באסתטיקה? העיצוב חייב להיות ממוקד במטרה ולא באסתטיקה מכיוון שהמטרה הסופית של כל עיצוב מסחרי היא לגרום לאנשים להבין את המסר ולפעול לפיו. אם העיצוב יפה, אבל לא ברור, הוא פשוט לא יעיל. לדוגמה, אם השלט שלך מיועד לפרסם מספר טלפון להזמנות, אז הכי חשוב שהמספר יהיה גדול ... יציע לך גופן קטן ועדין יותר כדי לשפר את האסתטיקה, אך זה יפגע ביכולת של האנשים לקלוט במהירות את המסר החשוב. ההתמקדות צריכה להיות תמיד על כך שהעיצוב ישיג תוצאות, ולא על כך שהעיצוב יראה הכי יפה או מושלם מבחינה גרפית. אם אתה שואל את עצמך שאלות כמו אולי נעשה לוגו יפה?, אולי נחליף צבעים?, אתה מבזבז זמן יקר שבסופו של דבר עלול לגרום לתוצאה פחות טובה. לסיכום, מה הכי חשוב לזכור בעיצוב פרסומי? בעיצוב פרסומי - בין אם זה שלט חוצות, באנר או פרסומת באתר אינטרנט - הכי חשוב לזכור שהמטרה הסופית היא להעביר את המסר ולהניע לפעולה. ...
אימון תעסוקתי, אימון למציאת עבודה, אימון קריירה, עיצוב אופנה, ללמוד עיצוב אופנה, מעצבת אופנה, טיפול בדמיון מודרך, פיתוח קריירה, להצליח בראיון עבודה, הצלחה בקריירה, איך להתקבל לעבודה?
אימון תעסוקתי, אימון למציאת עבודה, אימון קריירה, עיצוב אופנה, ללמוד עיצוב אופנה, מעצבת אופנה, טיפול בדמיון מודרך, פיתוח קריירה, להצליח בראיון עבודה, הצלחה בקריירה, איך להתקבל לעבודה?
... תעסוקתי, אימון למציאת עבודה, אימון קריירה, עיצוב אופנה, ללמוד עיצוב אופנה, מעצבת אופנה, טיפול בדמיון מודרך, פיתוח קריירה, להצליח בראיון עבודה, הצלחה בקריירה, איך להתקבל לעבודה? מה זה אומר באמת להצליח בקריירה של עיצוב אופנה? כדי להבין איך להצליח בקריירה של עיצוב אופנה, הדבר הראשון שאליעד מדגיש הוא להגדיר מה זה אומר עבורך להצליח בקריירה. ההצלחה איננה מושג כללי ... מיידית: קודם כל, ללמוד לעומק מה זה באמת אומר להיות מעצבת אופנה, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינת דרישות השוק, טעם הלקוחות, וסגנונות עיצוב שונים. להתחיל להתעניין באופן עצמאי בעולם האופנה - ללכת לתערוכות, לראות תצוגות, לבחון פריטים שונים ... שכבר פועלים בתחום, על ידי צפייה, שאלות ופעולות בסיסיות שיעזרו לך להתקדם. לפתח ראייה ביקורתית, כלומר, לשים לב לפרטים הקטנים ביותר בעיצובי בגדים, להבין את ההבדלים בין פריטים דומים, ולנתח את הסיבות להחלטות העיצוביות השונות. למה כדאי לעבוד תחילה כשכירה בתחום האופנה? אליעד ממליץ לשקול לעבוד בהתחלה כשכירה במקומות שונים בתחום העיצוב, אפילו לתקופות קצרות. כך תוכלי לצבור ניסיון מגוון, ללמוד שיטות עבודה שונות, ולצבור ידע מעשי שיעזור ... אותו, ואילו שיקולים עומדים מאחורי כל פרט ופרט. איך להציג את עצמך בפני מעסיקים פוטנציאליים? כאשר את פונה למעצב או מקום עבודה בתחום העיצוב, אליעד מציע לעשות הכנה מקדימה: לחקור על המעסיק, לבדוק את הקולקציות והעיצובים שלו, ולהראות בקיאות ועניין אמיתי בזמן הפנייה אליו. באופן זה, את מעלה משמעותית את הסיכוי שלך ... מה החשיבות של התמקדות והתמחות ספציפית בתחום האופנה? אליעד מדגיש שהצלחתך כמעצבת אופנה תלויה גם במיקוד ובהתמחות ספציפית - לדוגמה, עיצוב בגדים ולא תכשיטים. הוא מציין שרוב מעצבי האופנה מצליחים בזכות ההתמקדות בתחום מסוים. לכן, חשוב שתחליטי בדיוק באיזה תחום של עיצוב אופנה את רוצה להתמחות, ותשקיעי בו את האנרגיות שלך. מהי הגישה הנכונה כאשר בוחנים פריטים של מעצבים ... אותו? מה היתרונות או החסרונות שלו? הגישה הזאת לא רק מחדדת את ההבנה שלך אלא גם מרחיבה את הדמיון והיצירתיות, ומסייעת לך בפיתוח סגנון עיצובי ייחודי משלך. למה לא כדאי לחכות למושלמות בעיצוב אופנה? נקודה חשובה נוספת שאליעד מבהיר היא לא לחכות למוצר מושלם. הוא נותן דוגמה מסיפור החכם והתם, ... לא מושלמות בהתחלה. איך ניתן ליישם את העצות של אליעד בכל תחום קריירה אחר? אליעד מסכם ומדגיש כי הגישה שהוא מציע נכונה לא רק לתחום של עיצוב אופנה, אלא לכל תחום אחר שתרצי להצליח בו: ללמוד באופן עצמאי ומעמיק, להיחשף לפרקטיקות בשטח, להתמקד, ... ולא לחכות לשלמות. העקרונות האלו הם כלים פרקטיים להצלחה בכל קריירה שתרצי לפתח בעתיד. איך להצליח כמעצבת אופנה? איך להתקבל לעבודה בעיצוב אופנה? איך ללמוד עיצוב אופנה לבד? מה חשוב לדעת בראיון עבודה? איך להתחיל קריירה חדשה? מהי הצלחה בקריירה? איך להרוויח כסף מעיצוב אופנה? ...
יופי / עיצוב / חיצוניות / אופנה - מהי משמעותו של העיצוב ושל היופי החיצוני?
... עיצוב חיצוניות אופנה - מהי משמעותו של העיצוב ושל היופי החיצוני? יופי עיצוב ואופנה, הם דברים שבני אדם נמשכים אליהם. וכאשר איזה דבר מסודר מבחינה חיצונית בצורה יפה, ... ובגדים מעוצבים, וישנם בני אדם שמעצבים את ביתם. ובכלל, לכל דבר בעולם יש לו את העיצוב ואת היופי שלו. והשאלה היא, מהי המשמעות של העיצוב? ומדוע אנשים אוהבים דברים מעוצבים? ולכאורה השאלה היא קשה עוד יותר. כי העיצוב הוא הרי חיצוני בלבד. ומאחר שהעיצוב לא משנה את המהות של הדבר, אז מדוע בכלל זה מעניין את האדם העיצוב החיצוני של הדבר, הרי אין שום שינוי בדבר עצמו. ומאחר שבסופו של דבר האדם משתמש בדבר עצמו, ומאחר שהיופי והעיצוב החיצוני של הדבר לא משנה את אופן השימוש בדבר, הרי שממילא כיצד זה יתכן שאנשים נמשכים אחרי היופי והעיצוב החיצוני של הדבר? ונבהיר, כי כמובן יש עיצוב מוצר, שהוא עיצוב שמאפשר לאדם להשתמש טוב יותר במוצר, והוא מאפשר לאדם להשיג את התכלית שלו בצורה יותר יעילה ... על עניין היופי החיצוני שלא משנה את מהות הדבר. והשאלה היא, מהי מהותו של היופי ושל העיצוב שמושכים את האדם? ושאלה נוספת היא, מה בעצם גורם לבני אדם לאהוב עיצוב אחד ויופי אחד יותר מאשר עיצוב ויופי אחר. ולכאורה, הרי לכל הדברים שבעולם יש את היופי שלהם. ומה שנראה לאדם כדבר יפה ביום ... וכל הדברים שבעולם יפים עם היופי שיחודי להם. אז מהי מהות המשיכה של האדם ליופי ולעיצוב מסוים? והעניין הוא, כי השלמות, היא הטוב שיש בכל דבר. והטוב שיש בכל דבר, הוא המשמעות שיש ... היה מבין את המשמעות של כל דבר, על ידי זה הוא היה נהנה תמיד מהטוב שיש בכל דבר. והעיצוב והיופי גורמים לאדם להרגיש טוב יותר, משום שהם יוצרים עבור האדם משמעות נסתרת וחיובית בכל דבר. כי יש סוגים שונים של עיצוב ושל יופי. ולא כל אדם אוהב כל יופי ולא כל אדם אוהב כל עיצוב . והסיבה שבני אדם שונים נמשכים ליופי שונה ולעיצוב שונה, היא משום שכל אדם בעולם נמשך לדבר אחר מבחינה רעיונית. ולכל עיצוב בעולם, יש את המשמעות שלו. ולמרות שהאדם לא תמיד מבין את המשמעות של כל עיצוב ושל כל יופי, הרי שתת המודע של האדם מבין היטב את המשמעות של כל דבר. ועיקר ההנאה של האדם ... בתת מודע שלו בדבר כלשהו, שיוצר עבורו משמעות כלשהי. כי לכל דבר בעולם יש משמעות. וכל עיצוב וכל יופי וכל צורה חיצונית של כל דבר בעולם, יש איזה משהו ואיזה רעיון ואיזה שכל ואיזו משמעות שמסתתרים מאחורי העיצוב והצורה החיצונית. והמשמעות של העיצוב ושל היופי, הוא הסיבה של הדבר. כי לכל דבר שיש בעולם, יש סיבה מדוע הוא כך ולא אחרת. ... מסיבה כלשהי, שהיא שכל כלשהו, שבא לידי ביטוי בצורה החיצונית של הדבר. ואם מדובר על עיצוב שהטבע עיצב את עצמו, כגון עלה של עץ או כל דבר אחר שיש בעולם, הרי שהתרחש תהליך כלשהו שגורם ... בצורה הסופית שלו. ולכל תהליך יש משמעות. והמשמעות הזאת של התהליך, באה לידי ביטוי בעיצוב של העלה ושל כל דבר. והאדם שלא יודע ברמת המודעות שלו מהי השלמות, הוא לא יודע להבין איך ... ביטוי בכל דבר. אבל היחד עם זאת, התת מודע של האדם הוא יודע את השלמות של המציאות, והעיצוב של הדבר, מזכיר לאדם את השלמות של המציאות, ועל ידי זה האדם אוהב יותר את הדבר. כי למרות ... אבל הפנימיות של האדם, היא תמיד מחוברת לפנימיות ולשלמות של המציאות. וכאשר האדם רואה עיצוב כלשהו ויופי כלשהו וצורה חיצונית כלשהי, האדם מפרש את העיצוב הזה בצורה כלשהי, שיוצרת עבורו משמעות כלשהי, ושהיא זו שגורמת לאדם לאהוב דווקא יופי אחד ...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית מה הקשר בין עיצוב פונטים ובין העברת מסרים בתת המודע? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על האופן שבו עיצוב פונטים בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף למילים הכתובות, צורת האותיות עצמה מעבירה תחושות ומשמעות. הוא הציג את הדוגמה של פרסומת למשקה קר, שבה עיצוב הפונטים היה מכוון להחמיא למסר של קור. האותיות היו מעוצבות כך שנראו כאילו הן קפואות, עם צורת אותיות שמזכירה קוביות קרח. זה היה המאמץ ... ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך, פרסומות יכולות להשתמש בעיצובים מיוחדים כדי להעצים את המסר ולהפוך אותו למובחן יותר דרך הצורות והצבעים. לאחר מכן, אליעד כהן ציין שהעיצוב הוויזואלי של הפונט בפרסומות לא תמיד ישמש להמחשת תחושות של האותיות בלבד, אלא גם יכול לשמש כדרך למשוך תשומת לב, כמו כאשר הפונט לא עוקב אחרי ... את הצופה ולהשאיר רושם חזק יותר. שיחה נוספת שהתפתחה בין אליעד למאזין עסקה בהשפעה של עיצוב הפונט על רכישת מוצר. אליעד הסביר כי לעיתים העיצוב של האותיות יכול להוביל לרגשות שמובילים לפעולות, כמו רכישת המוצר. לדוגמה, לעיתים יש מותגים שמשתמשים בפונטים בעלי צורות חדות כדי להעביר ... תחושות מסוימות, שיכולות להשפיע על התפיסה של המוצר או השירות שמפורסם. כל אלמנט עיצובי בפרסומות משפיע גם על הרגש והתחושה של הצופה, וזה לא תמיד נמצא במודעות ישירה אלא בתת המודע. שכנוע חזותי בפרסומות השפעת עיצוב פונטים על התודעה העברת מסרים תת הכרתיים תת המודע בפרסום שימוש בעיצוב כדי לשדר תחושות הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה פונטים עכשיו אפשר לכתוב אותן בהרבה פונטים, פונט זה צורת אותיות ויש עיצובים שונים ואתה שואל מה השכל שיש בדבר. עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה רלוונטי גם לזה במוח כל צורה יש לה אסוציאציות, נגיד הצורה של מה שאתה ... לך שזה לא סטנדרטי כדי למשוך את תשומת ליבך לא בהכרח שזה קשור לזה, אני אומר שלפעמים העיצוב עצמו של צורת האותיות מנסה להעביר לך מסר דרך צורת האותיות. ש: פה נגיד הצורה הזאת כאילו אתה אמור לדמיין קרח. אליעד: לא השאלה אני דיברתי ... למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה היית אומר? ש: אני לא יודע אחרי שאמרת לי כבר אני משוחד. אליעד: בסדר אבל תנסה לראות את זה עכשיו, עכשיו תראה שיש סיבה. ש: זה ...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... בעיקרון אם אתה רוצה למכור לדוגמה שירותי עיצוב פנים, באפשרותך בדרך הקצרה ביותר, לפרסם מודעה שאומרת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים ושכל מי שרוצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, שיגיע אליך. כמו כן מאחר שאתה גם רוצה להסביר לאנשים לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בפרסומת שאתה מפרסם לאנשים, אתה יכול לדוגמה לכתוב על עצמך, שאתה נותן שירותי עיצוב פנים מיוחדים מותאמים אישית חדשניים הכי טובים שיש וכיוב, כל מיני דברים ש 1 - יגרמו לאנשים לדעת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים. 2 - שיגרמו לאנשים לרצות ליצור איתך קשר ושאולי יגרמו לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך, כי אתה יותר מוצלח מאחרים וכולי. וזה כמובן שיווק לטווח קצר, ... ישיר ואני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור שירותי עיצוב פנים, אז כנל באפשרותך לפרסם שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים, לכל מי שמחפש בגוגל שירותי עיצוב פנים וכיוב. אבל יש לך אפשרות אחרת, שהיא לצורך העניין ליצור תכנים המון תכנים בנושא של עיצוב פנים, ולפרסם את התכנים האלו. ולגרום לכל מי שחשוב לו ושהוא מתעניין בעיצוב פנים, להכיר אותך. כדי שכאשר הוא ירצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, הוא יפנה אליך. וזהו שיווק עקיף ולא שיווק ישיר. שאתה לא מנסה למכור כלום באופן ישיר, אבל מפרסם המון תכנים שהלקוחות שלך צורכים אותם ממך, עד ... דהיינו, אם לדוגמה לדעתך כדאי לרכוש שירותי עיצוב פנים, בגלל שזה משפר את איכות החיים של הבן אדם שהבית שלו מעוצב עם מעצב פנים מומחה, אז תיצור חומרים על נושא של שיפור איכות החיים ובתוכם תעביר מסרים על החשיבות של עיצוב פנים, כדי לשפר את איכות החיים. דהיינו,, תפתח את המשפך השיווקי שלך עוד יותר לרוחב ותרחיב עוד יותר את החלק העליון של המשפך השיווקי שלך, בכך שתיצור ... למוצר שלך. שיפור איכות החיים באמצעות גם עיצוב פנים >> תכנים על עיצוב פנים של הבית >> ימשוך אליך לקוחות שרוצים שירותי עיצוב פנים. וכל מה שהסברתי כרגע, נכון גם לגבי החלק של השיווק שנועד לגרום לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. נניח לדוגמה שאתה מוכר בתים בתכנון ...
אומנות, עיצוב, יופי, אסתטיקה, פרחים, הפילוסופיה של האומנות, ציורים, אמנות חזותית, אמנות מושגית, אמנות קונספטואלית
אומנות, עיצוב, יופי, אסתטיקה, פרחים, הפילוסופיה של האומנות, ציורים, אמנות חזותית, אמנות מושגית, אמנות קונספטואלית
... עיצוב , יופי, אסתטיקה, פרחים, הפילוסופיה של האומנות, ציורים, אמנות חזותית, אמנות מושגית, אמנות קונספטואלית מהם הגורמים שגורמים לאדם לבחור תמונה מסוימת ולמה יש אנשים ...
איך למצוא זוגיות טובה? איך להכיר מישהי? איך להכיר בחורה? איך להכיר גבר? איך להכיר בחור? איך לפתח זוגיות? איך לבנות זוגיות? איך לבנות קשר זוגי? איך מוצאים זוגיות? תחביבים וזוגיות, תחומי עניין וזוגיות, איך להכיר חברים וזוגיות?
איך למצוא זוגיות טובה? איך להכיר מישהי? איך להכיר בחורה? איך להכיר גבר? איך להכיר בחור? איך לפתח זוגיות? איך לבנות זוגיות? איך לבנות קשר זוגי? איך מוצאים זוגיות? תחביבים וזוגיות, תחומי עניין וזוגיות, איך להכיר חברים וזוגיות?
... רחב של דוגמאות אפשריות לתחומי עניין, למשל: גידול חסות עיצוב הבית שיגור חלליות לחלל הפרחת עפיפונים טיולים ... אליעד מציין מספר תחומי עניין אפשריים: גידול חסות עיצוב הבית שיגור חלליות לחלל הפרחת עפיפונים טיולים ... תחומי העניין? כל דבר שמעניין אותך! לדוגמה: גידול חסות עיצוב הבית שיגור חלליות לחלל הפרחת עפיפונים טיולים ...
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
... או טעימות, כפי שעושים במפגשים מסחריים כמו בחנויות מזון. מעצב גרפי: הצע עיצוב ראשוני בחינם, כך שהלקוח יוכל להתרשם מהיכולת שלך לפני שיבחר לשלם. הסיבות לכך שיועצי שיווק לא ממליצים על שיווק חינמי רבים מיועצי השיווק כיום עוסקים ... חינם, כמו שעושים בחנויות מזון עם טעימות של מוצרים. אם אתה מעצב גרפי - הצע עיצוב בסיסי חינם או הדמיה ראשונית ללקוח פוטנציאלי. מדוע יועצי שיווק לא ממליצים על כך? רבים מיועצי השיווק עוסקים יותר בשכנוע ומכירה אגרסיבית מאשר במתן ערך ...
סודות הרצון העצמי, מהו הרצון העצמי? סוד הקיום האנושי, קיים או לא קיים, מהי התודעה? מהו הרצון? מהי הנשמה? במה תלוי הקיום, במה תלוי הרצון, איך לשלוט ברצון? מהות הרצון, קיום בלי רצון, השילוש הקדוש
סודות הרצון העצמי, מהו הרצון העצמי? סוד הקיום האנושי, קיים או לא קיים, מהי התודעה? מהו הרצון? מהי הנשמה? במה תלוי הקיום, במה תלוי הרצון, איך לשלוט ברצון? מהות הרצון, קיום בלי רצון, השילוש הקדוש
... יש הבדל בין אני אישי לאני קולקטיבי, וזה נוגע לשאלה האם קיום של אדם בודד הוא נפרד מהקיום הקולקטיבי של כלל האנושות. שאלות אלו קשורות לתודעה הכללית של האדם, להבדל בין האישי לבין הכללי, ולדרך בה הרצון משפיע על עיצוב הקיום של אדם בתוך החברה והעולם הרחב. מהו הרצון העצמי? מהות הרצון הקיום האנושי והרצון המודעות לרצון הרצון ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עיצוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: עיצוב, מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: עיצוב, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, קואצ'ר לזוגיות, אימון אישי מומלץ בתחום עיצוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1953 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 19:10:31 - wesi4