ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עיצוב ✔עיצוב אמונות - מקצוע חדש... האמנם? ✔/ עמית לביא אני מעצב אמונות. Believe Design L.T.D. מה זה אומר? הכוונה פשוטה... - ידע להצליח התחייבות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨עיצוב אמונות - מקצוע חדש... האמנם?
/ עמית לביא

אני מעצב אמונות. Believe Design L.T.D.

מה זה אומר?

הכוונה פשוטה מאוד. אני טוען שכולנו מעצבים את האמונות שלנו במהלך חיינו. אבל אנו לעיתים פועלים כאוטומטים ולכן, פעמים רבות אנו נכשלים ולא מאושרים מספיק מחיינו ובחיינו.

זה הכל תלוי באמונה. איזה אמונה מזינה אותנו? האם אמונה שאנו לא מסוגלים או אמונה שאנו לא מוצלחים? עלינו לזהות את האמונות שלא עוזרות לנו לגדול ולשנות אותן לאמונות גדולות צבעוניות ויפות שמפרגנות למי שאנחנו, ושמעודדות אותנו להגשים את עצמנו ולחוות יותר סיפוק, שמחה והצלחה.

איך עושים זאת?

כמו כל מקצוע עיצובי אחר, עלינו להגדיר לעצמנו קודם כל מה מטרתנו כארגון פרטי, למה אנו כאן? (חזון) ומה אנו 'מוכרים' - איזה ערך אנו מספקים או היינו רוצים לספק (תכנים), וכיצד אנו בוחרים לעשות זאת (תהליכים).

למה עיצוב?

הערך שהיום ניתן לעיצוב הוא גדול, כל הזמן קמים מקצועות עיצוב חדשים, לכן גם במקרה של אמונות המילה המתאימה ביותר היא עיצוב אמונות. העיצוב מכיר בטעם השונה של כל אחד, ובצורך של כל אחד להבליט את ייחודיותו כלפי חוץ (לאחרים) או כלפי פנים (לעצמו).

כפי שאתר או באנר צריכים להיות ברורים ומעבירים את המסר שלהם באופן חד מיוחד קוהרנטי וידידותי כדי שיגיעו להרבה אנשים, כך כל אחד צריך לחדד את המסר שלו ולמסור אותו לאחרים ע"י עיצוב האמונות שלו ולעבור תהליך התבהרות ואפיון יסודי עד שהיהלום יאיר במלוא האור הספציפי שאותו הוא קולט ויכול להעביר.

מספר האמונות שקיים על פני כדור - הארץ הוא כמספר האנשים. אין שני אנשים שחושבים אותו הדבר. אחמניג'הד מחזיק באמונות הפוכות מהדלאי למה. למה? ככה!

אז מה הן האמונות הנכונות? או הטובות?

כול אמונה שמגדילה את הפוטנציאל של מי שאתה היא טובה. וכל אמונה המקטינה את הפוטנציאל של מי שאתה היא לו טובה. נכון, לפעמים זה אומר להגזים באופן מודע. נניח שאני מאמץ אמונה - שאני מצליח בחיים וחווה יותר סיפוק ושמחה... אני יודע שזה לא המצב כרגע, חברים שלי יודעים זאת גם.. אבל המוח שלי לא יודע זאת!! ולכן הוא יפעל וינחה אותי לחיות חיים שיש בהם הצלחה סיפוק ושמחה. וזה מה שחשוב.. לא? ההצלחה במישור הפיזי תתמגנט ותופיע עם השינוי.

אז מה אנו עושים כאן בעצם?

אנו כאן, כדי לחוות חיים מלאי סיפוק, הנאה, חדווה ויצירה. אנו רואים את העולם כל הזמן דרך הפילטרים שאנו מעצבים בתוך המוח שלנו. כמו שכול אחד שרוצה להקים אתר, ידאג שיהיה לו מעצב יצירתי שיעשה לו עבודה שתמשוך הרבה קליינטים, תהיה פשוטה, מובנת ואטרקטיבית כאחד. עם הרבה או מעט צבע, לפי הטעם האישי הסגנון והדרך המיוחדת שהוא רואה את הדברים ורוצה להעביר את המסר שלו לאחרים, כך אנו מוכרחים לעצב את האמונות שלנו, כאשר מה שלנגד עינינו הוא - מה המסר שאני מעוניין להעביר לאחרים? ואיך אני עושה זאת בצורה הטובה ביותר לטעמי?

אך, אני חייב לאמת זאת מול מבחן המציאות.

ב - NLP האימות מול השטח נעשה דרך שאלת שאלה מקדימה: איך אדע שהגעתי לאן שאני רוצה? נגיד שאני רוצה להיות שמח יותר ביום יום.. כדאי לשאול בנוסף, איך אדע שאני שמח יותר.. או בהעברת מסר איך אדע שהעברתי את המסר, אחת הנחות היסוד ב - NLP היא שמשמעות התקשורת היא בתגובה שאנו מקבלים.

האם אני מובן? מה היה מובן ומה לא? לשדרג ולשפר כל הזמן. צריכים לזכור ש א י ו כישלון, כל תוצאה היא משוב.

הסוד הוא שכאשר, אני לגמרי משתחרר מכל הפילטרים שמונעים ממני לראות את הטוב שיש במציאות ואת ההזדמנויות לצמיחה ונחשף למי שאני באמת ומתחיל לחיות את חיי בביטחון סיפוק ובהנאה, המסר עובר דווקא בדרך הייחודית שלי ולא בשימוש בטכניקות, שיטות וכדומה. מטרת השיטות והטכניקות הן להוביל אותי למי שאני באמת.. וזה העיקר. לכן גם, אין להעדיף טכניקה אחת על אחרת כאילו היו תורה מסיני, העיקר לא לפחד כלל..

החיים מלאים פחדים אמנם, אך אנו צומחים כאשר אנו בוחרים לעשות כל יום משהו קטן שמפחיד אותנו, ומתגברים עליו.. לא צריכים לרוץ לחפש פחדים באמוק יש מספיק פחדים קטנים ביום יום.

אגב, מ צ ל י ח - מ ל ח י ץ, מעניין שמורכבים מאותן אותיות.

אז, איחולי להרבה יותר הצלחה בחיים בכל התחומים והלחץ כבר יעלם לבד. בהצלחה לכולנו!

הכותב: עמית לביא - חוקר שיטות טיפול וריפוי, הנחיית NLP וחשיבה מבריאה

* www.newac.co.il/articles/375-עיצוב-אמונות-מקצוע-חדש
מבחן חופש הטובה ביותר תהליך לא לפחד שיטות טיפוליות לא לפחד כלל רוצה להעביר מקצוע תהליכים לחץ אמונה אמונות מקצוע עיצוב
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב? מה הטעות הנפוצה ביותר כשמעצבים פרסומת או שלט? כאשר בן אדם מעצב שלט, פרסומת או באנר, הטעות הנפוצה ביותר היא להתמקד ביופי החזותי ובאסתטיקה של העיצוב במקום ביעילות שלו ובהשגת המטרה העסקית. רבים חושבים שככל שהפרסומת תהיה יפה יותר, מושכת עין מבחינה אסתטית, בעלת צבעים נעימים או לוגו ... או להגיע אליך. מה באמת המטרה של עיצוב פרסומת או שלט? המטרה האמיתית והיחידה של עיצוב פרסומת, באנר או שלט חוצות היא שהמסר יגיע בצורה הכי ברורה ומהירה לקהל היעד ויניע אותו לפעולה הרצויה. אם, לדוגמה, הצבת שלט ליד כביש ... המטרה של השלט או הפרסומת שלי? איזה עיצוב יבטיח בצורה הכי יעילה וברורה את השגת המטרה הזאת? מה יגרום לצופה להבין מיד במה מדובר ולבצע את הפעולה הרצויה לי? לדוגמה, אם מטרת השלט היא למכור מוצר חדש, צריך להתמקד בעיצוב פשוט וברור שימחיש מיד מהו המוצר, למה הוא מועיל, ואיך ליצור איתך קשר. אם השלט מיועד ליצור מודעות או הזדהות עם מותג, העיצוב צריך להיות ברור, ממוקד מאוד, ובעל מסר קליט ופשוט, שיעבור בצורה מהירה לקהל היעד. למה אסור להתמקד רק ביופי של העיצוב? להתמקד רק ביופי או באסתטיקה זו טעות כי אז עלול להיווצר מצב שבו העיצוב אמנם נראה מצוין מבחינה ויזואלית, אבל לא משיג את מטרתו העסקית. לדוגמה, יכול להיות שהמעצב שתבחר יאמר לך זה עיצוב יפה מאוד, אך אנשים שיראו את השלט לא יבינו במה מדובר, או לא ירגישו צורך להתקשר או להתעניין במה שאתה מוכר. היופי עלול לבוא על חשבון ... עם מסר ברור ומדויק עדיף תמיד על פני עיצוב מורכב ויפה שקשה לפענח. איך לבחור את העיצוב הנכון ביותר? כאשר מעצבים שלט, באנר, או אתר אינטרנט, העיצוב הנכון ביותר הוא תמיד זה שמשיג את המטרה העסקית בצורה הישירה והברורה ביותר. במקום לשאול האם זה נראה יפה?, יש לשאול שאלות כמו האם המסר ברור באופן מידי?, האם מי שיראה את העיצוב יבין במה מדובר?, האם המסר יניע לפעולה?. אלו השאלות היחידות שבאמת חשובות. לדוגמה, כשבוחרים מעצב, חשוב לא להתרשם רק מהתיק עבודות שלו שנראה יפה, אלא לבדוק אם העיצובים שלו משיגים בפועל את התוצאות העסקיות הרצויות. מעצב שמציע פתרונות גרפיים פשוטים, ברורים ואפקטיביים הוא תמיד עדיף על מעצב שמציע עיצובים מורכבים ויפים שאינם משיגים את מטרתם. למה העיצוב חייב להיות ממוקד במטרה ולא באסתטיקה? העיצוב חייב להיות ממוקד במטרה ולא באסתטיקה מכיוון שהמטרה הסופית של כל עיצוב מסחרי היא לגרום לאנשים להבין את המסר ולפעול לפיו. אם העיצוב יפה, אבל לא ברור, הוא פשוט לא יעיל. לדוגמה, אם השלט שלך מיועד לפרסם מספר טלפון להזמנות, אז הכי חשוב שהמספר יהיה גדול וברור, אפילו אם ... ההתמקדות צריכה להיות תמיד על כך שהעיצוב ישיג תוצאות, ולא על כך שהעיצוב יראה הכי יפה או מושלם מבחינה גרפית. אם אתה שואל את עצמך שאלות כמו אולי נעשה לוגו יפה?, אולי נחליף צבעים?, אתה מבזבז זמן יקר שבסופו של ... טובה. לסיכום, מה הכי חשוב לזכור בעיצוב פרסומי? בעיצוב פרסומי - בין אם זה שלט חוצות, באנר או פרסומת באתר אינטרנט - הכי חשוב לזכור שהמטרה הסופית היא להעביר את המסר ולהניע לפעולה. היופי הוא ...
אימון תעסוקתי, אימון למציאת עבודה, אימון קריירה, עיצוב אופנה, ללמוד עיצוב אופנה, מעצבת אופנה, טיפול בדמיון מודרך, פיתוח קריירה, להצליח בראיון עבודה, הצלחה בקריירה, איך להתקבל לעבודה?
אימון תעסוקתי, אימון למציאת עבודה, אימון קריירה, עיצוב אופנה, ללמוד עיצוב אופנה, מעצבת אופנה, טיפול בדמיון מודרך, פיתוח קריירה, להצליח בראיון עבודה, הצלחה בקריירה, איך להתקבל לעבודה?
... תעסוקתי, אימון למציאת עבודה, אימון קריירה, עיצוב אופנה, ללמוד עיצוב אופנה, מעצבת אופנה, טיפול בדמיון מודרך, פיתוח קריירה, להצליח בראיון עבודה, הצלחה בקריירה, איך להתקבל לעבודה? מה זה אומר באמת להצליח בקריירה של עיצוב אופנה? כדי להבין איך להצליח בקריירה של עיצוב אופנה, הדבר הראשון שאליעד מדגיש הוא להגדיר מה זה אומר עבורך להצליח בקריירה. ההצלחה איננה מושג כללי אלא משהו שצריך להיות ספציפי וברור. למשל, אם את ... מיידית: קודם כל, ללמוד לעומק מה זה באמת אומר להיות מעצבת אופנה, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינת דרישות השוק, טעם הלקוחות, וסגנונות עיצוב שונים. להתחיל להתעניין באופן עצמאי בעולם האופנה - ללכת לתערוכות, לראות תצוגות, לבחון פריטים שונים ולהבין לעומק מדוע הם עוצבו כך ולא אחרת. להציע את ... מאלה שכבר פועלים בתחום, על ידי צפייה, שאלות ופעולות בסיסיות שיעזרו לך להתקדם. לפתח ראייה ביקורתית, כלומר, לשים לב לפרטים הקטנים ביותר בעיצובי בגדים, להבין את ההבדלים בין פריטים דומים, ולנתח את הסיבות להחלטות העיצוביות השונות. למה כדאי לעבוד תחילה כשכירה בתחום האופנה? אליעד ממליץ לשקול לעבוד בהתחלה כשכירה במקומות שונים בתחום העיצוב , אפילו לתקופות קצרות. כך תוכלי לצבור ניסיון מגוון, ללמוד שיטות עבודה שונות, ולצבור ידע מעשי שיעזור לך כאשר תרצי להיות עצמאית. מדוע חשוב להסתכל על ... אותו, ואילו שיקולים עומדים מאחורי כל פרט ופרט. איך להציג את עצמך בפני מעסיקים פוטנציאליים? כאשר את פונה למעצב או מקום עבודה בתחום העיצוב, אליעד מציע לעשות הכנה מקדימה: לחקור על המעסיק, לבדוק את הקולקציות והעיצובים שלו, ולהראות בקיאות ועניין אמיתי בזמן הפנייה אליו. באופן זה, את מעלה משמעותית את הסיכוי שלך להתקבל, כי את לא נתפסת כמישהי שבאה סתם אלא כמישהי ... העבודה. מה החשיבות של התמקדות והתמחות ספציפית בתחום האופנה? אליעד מדגיש שהצלחתך כמעצבת אופנה תלויה גם במיקוד ובהתמחות ספציפית - לדוגמה, עיצוב בגדים ולא תכשיטים. הוא מציין שרוב מעצבי האופנה מצליחים בזכות ההתמקדות בתחום מסוים. לכן, חשוב שתחליטי בדיוק באיזה תחום של עיצוב אופנה את רוצה להתמחות, ותשקיעי בו את האנרגיות שלך. מהי הגישה הנכונה כאשר בוחנים פריטים של מעצבים אחרים? כאשר את הולכת לתערוכות או לחנויות בגדים, ... אותו? מה היתרונות או החסרונות שלו? הגישה הזאת לא רק מחדדת את ההבנה שלך אלא גם מרחיבה את הדמיון והיצירתיות, ומסייעת לך בפיתוח סגנון עיצובי ייחודי משלך. למה לא כדאי לחכות למושלמות בעיצוב אופנה? נקודה חשובה נוספת שאליעד מבהיר היא לא לחכות למוצר מושלם. הוא נותן דוגמה מסיפור החכם והתם, שבו החכם, שהיה מעצב בגדים, אף פעם לא הצליח ליצור ... לא מושלמות בהתחלה. איך ניתן ליישם את העצות של אליעד בכל תחום קריירה אחר? אליעד מסכם ומדגיש כי הגישה שהוא מציע נכונה לא רק לתחום של עיצוב אופנה, אלא לכל תחום אחר שתרצי להצליח בו: ללמוד באופן עצמאי ומעמיק, להיחשף לפרקטיקות בשטח, להתמקד, להציג את עצמך כבעלת המקצוע כבר עכשיו, ולא לחכות לשלמות. העקרונות האלו הם כלים פרקטיים להצלחה בכל קריירה שתרצי לפתח בעתיד. איך להצליח כמעצבת אופנה? איך להתקבל לעבודה בעיצוב אופנה? איך ללמוד עיצוב אופנה לבד? מה חשוב לדעת בראיון עבודה? איך להתחיל קריירה חדשה? מהי הצלחה בקריירה? איך להרוויח כסף מעיצוב אופנה? ...
יופי / עיצוב / חיצוניות / אופנה - מהי משמעותו של העיצוב ושל היופי החיצוני?
... עיצוב חיצוניות אופנה - מהי משמעותו של העיצוב ושל היופי החיצוני? יופי עיצוב ואופנה, הם דברים שבני אדם נמשכים אליהם. וכאשר ... מעצבים ובגדים מעוצבים, וישנם בני אדם שמעצבים את ביתם. ובכלל, לכל דבר בעולם יש לו את העיצוב ואת היופי שלו. והשאלה היא, מהי המשמעות של העיצוב? ומדוע אנשים אוהבים דברים מעוצבים? ולכאורה השאלה היא קשה עוד יותר. כי העיצוב הוא הרי חיצוני בלבד. ומאחר שהעיצוב לא משנה את המהות של הדבר, אז מדוע בכלל זה מעניין את האדם העיצוב החיצוני של הדבר, הרי אין שום שינוי בדבר עצמו. ומאחר שבסופו של דבר האדם משתמש בדבר עצמו, ומאחר שהיופי והעיצוב החיצוני של הדבר לא משנה את אופן השימוש בדבר, הרי שממילא כיצד זה יתכן שאנשים נמשכים אחרי היופי והעיצוב החיצוני של הדבר? ונבהיר, כי כמובן יש עיצוב מוצר, שהוא עיצוב שמאפשר לאדם להשתמש טוב יותר במוצר, והוא מאפשר ... על עניין היופי החיצוני שלא משנה את מהות הדבר. והשאלה היא, מהי מהותו של היופי ושל העיצוב שמושכים את האדם? ושאלה נוספת היא, מה בעצם גורם לבני אדם לאהוב עיצוב אחד ויופי אחד יותר מאשר עיצוב ויופי אחר. ולכאורה, הרי לכל הדברים שבעולם יש את ... וכל הדברים שבעולם יפים עם היופי שיחודי להם. אז מהי מהות המשיכה של האדם ליופי ולעיצוב מסוים? והעניין הוא, כי השלמות, היא הטוב שיש בכל ... האדם היה מבין את המשמעות של כל דבר, על ידי זה הוא היה נהנה תמיד מהטוב שיש בכל דבר. והעיצוב והיופי גורמים לאדם להרגיש טוב יותר, משום שהם יוצרים עבור האדם משמעות נסתרת וחיובית בכל דבר. כי יש סוגים שונים של עיצוב ושל יופי. ולא כל אדם אוהב כל יופי ולא כל אדם אוהב כל עיצוב. והסיבה שבני אדם שונים נמשכים ליופי שונה ולעיצוב שונה, היא משום שכל אדם בעולם נמשך לדבר אחר מבחינה רעיונית. ולכל עיצוב בעולם, יש את המשמעות שלו. ולמרות שהאדם לא תמיד מבין את המשמעות של כל עיצוב ושל כל יופי, הרי שתת המודע של האדם מבין היטב את ... בתת מודע שלו בדבר כלשהו, שיוצר עבורו משמעות כלשהי. כי לכל דבר בעולם יש משמעות. וכל עיצוב וכל יופי וכל צורה חיצונית של כל דבר בעולם, יש איזה משהו ואיזה רעיון ואיזה שכל ואיזו משמעות שמסתתרים מאחורי העיצוב והצורה החיצונית. והמשמעות של העיצוב ושל היופי, הוא הסיבה של הדבר. כי לכל דבר שיש ... מסיבה כלשהי, שהיא שכל כלשהו, שבא לידי ביטוי בצורה החיצונית של הדבר. ואם מדובר על עיצוב שהטבע עיצב את עצמו, כגון עלה של עץ או כל דבר ... בצורה הסופית שלו. ולכל תהליך יש משמעות. והמשמעות הזאת של התהליך, באה לידי ביטוי בעיצוב של העלה ושל כל דבר. והאדם שלא יודע ברמת המודעות ... ביטוי בכל דבר. אבל היחד עם זאת, התת מודע של האדם הוא יודע את השלמות של המציאות, והעיצוב של הדבר, מזכיר לאדם את השלמות של המציאות, ועל ... אבל הפנימיות של האדם, היא תמיד מחוברת לפנימיות ולשלמות של המציאות. וכאשר האדם רואה עיצוב כלשהו ויופי כלשהו וצורה חיצונית כלשהי, האדם מפרש את העיצוב הזה בצורה כלשהי, שיוצרת עבורו משמעות כלשהי, ...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית מה הקשר בין עיצוב פונטים ובין העברת מסרים בתת המודע? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על האופן שבו עיצוב פונטים בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף למילים הכתובות, צורת האותיות עצמה מעבירה תחושות ומשמעות. הוא הציג את הדוגמה של פרסומת למשקה קר, שבה עיצוב הפונטים היה מכוון להחמיא למסר של קור. האותיות היו מעוצבות כך שנראו כאילו הן קפואות, עם צורת אותיות שמזכירה קוביות קרח. זה היה המאמץ ... כי מסרים כאלה מגיעים לתודעה לא רק דרך המילים, אלא גם דרך צורת האותיות, שעוזרת ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך, פרסומות יכולות להשתמש בעיצובים מיוחדים כדי להעצים את המסר ולהפוך אותו למובחן יותר דרך הצורות והצבעים. לאחר מכן, אליעד כהן ציין שהעיצוב הוויזואלי של הפונט בפרסומות לא תמיד ישמש להמחשת תחושות של האותיות בלבד, אלא גם יכול לשמש כדרך למשוך תשומת לב, כמו כאשר הפונט לא ... האותיות. זה יכול לשדר את המסר כי מדובר במשהו לא סטנדרטי, דבר שיכול למשוך את הצופה ולהשאיר רושם חזק יותר. שיחה נוספת שהתפתחה בין אליעד למאזין עסקה בהשפעה של עיצוב הפונט על רכישת מוצר. אליעד הסביר כי לעיתים העיצוב של האותיות יכול להוביל לרגשות שמובילים לפעולות, כמו רכישת המוצר. לדוגמה, לעיתים יש מותגים שמשתמשים בפונטים בעלי צורות חדות כדי ... למסר. באופן כללי, אליעד הסביר כי כל פונט, צבע או צורת אותיות מעוררת אצל הצופה תחושות מסוימות, שיכולות להשפיע על התפיסה של המוצר או השירות שמפורסם. כל אלמנט עיצובי בפרסומות משפיע גם על הרגש והתחושה של הצופה, וזה לא תמיד נמצא במודעות ישירה אלא בתת המודע. שכנוע חזותי בפרסומות השפעת עיצוב פונטים על התודעה העברת מסרים תת הכרתיים תת המודע בפרסום שימוש בעיצוב כדי לשדר תחושות הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה פונטים עכשיו אפשר לכתוב אותן בהרבה פונטים, פונט זה צורת אותיות ויש עיצובים שונים ואתה שואל מה השכל שיש בדבר. עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה רלוונטי גם לזה במוח כל צורה יש לה אסוציאציות, נגיד הצורה של מה ... אליעד: תראה קודם כל זה אולי משהו אחר זאת סיבה אחרת, זה אולי כדי להגיד לך שזה לא סטנדרטי כדי למשוך את תשומת ליבך לא בהכרח שזה קשור לזה, אני אומר שלפעמים העיצוב עצמו של צורת האותיות מנסה להעביר לך מסר דרך צורת האותיות. ש: פה נגיד הצורה הזאת כאילו אתה אמור לדמיין קרח. אליעד: לא השאלה אני ... עשו את זה בצורה כזאת. ש: לא התכוונתי לאלה. אליעד: כן אם הייתי שואל אותך למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה היית אומר? ש: אני לא יודע אחרי שאמרת לי כבר אני משוחד. אליעד: בסדר אבל תנסה לראות את זה עכשיו, עכשיו תראה שיש סיבה. ...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... שלך, דווקא ממך. ואת זה כעיקרון ניתן לעשות ב 2 דרכים. דרך אחרת קצרה וארוכה דרך אחרת ארוכה וקצרה. ואני אסביר: בעיקרון אם אתה רוצה למכור לדוגמה שירותי עיצוב פנים, באפשרותך בדרך הקצרה ביותר, לפרסם מודעה שאומרת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים ושכל מי שרוצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, שיגיע אליך. כמו כן מאחר שאתה גם רוצה להסביר לאנשים לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בפרסומת שאתה מפרסם לאנשים, אתה יכול לדוגמה לכתוב על עצמך, שאתה נותן שירותי עיצוב פנים מיוחדים מותאמים אישית חדשניים הכי טובים שיש וכיוב, כל מיני דברים ש 1 - יגרמו לאנשים לדעת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים. 2 - שיגרמו לאנשים לרצות ליצור איתך קשר ושאולי יגרמו לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך, כי אתה יותר מוצלח מאחרים וכולי. ... קשה וארוכה, אבל היא הרבה יותר קצרה בטווח הבינוני והארוך. והדרך היא, לעשות המון שיווק עקיף ולא רק שיווק ישיר ואני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור שירותי עיצוב פנים, אז כנל באפשרותך לפרסם שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים, לכל מי שמחפש בגוגל שירותי עיצוב פנים וכיוב. אבל יש לך אפשרות אחרת, שהיא לצורך העניין ליצור תכנים המון תכנים בנושא של עיצוב פנים, ולפרסם את התכנים האלו. ולגרום לכל מי שחשוב לו ושהוא מתעניין בעיצוב פנים, להכיר אותך. כדי שכאשר הוא ירצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, הוא יפנה אליך. וזהו שיווק עקיף ולא שיווק ישיר. שאתה לא מנסה למכור כלום באופן ישיר, אבל מפרסם המון תכנים שהלקוחות ... עד שכאשר הם ירצו לרכוש את המוצר, הם יפנו אליך. והדרך העוד יותר מתוחכמת היא, לעשות שיווק עקיף עוד יותר עקיף. דהיינו, אם לדוגמה לדעתך כדאי לרכוש שירותי עיצוב פנים, בגלל שזה משפר את איכות החיים של הבן אדם שהבית שלו מעוצב עם מעצב פנים מומחה, אז תיצור חומרים על נושא של שיפור איכות החיים ובתוכם תעביר מסרים על החשיבות של עיצוב פנים, כדי לשפר את איכות החיים. דהיינו,, תפתח את המשפך השיווקי שלך עוד יותר לרוחב ותרחיב עוד יותר את החלק העליון של המשפך השיווקי שלך, בכך שתיצור תכנים שקשורים בדרך יותר רחוקה למוצר שלך. שיפור איכות החיים באמצעות גם עיצוב פנים >> תכנים על עיצוב פנים של הבית >> ימשוך אליך לקוחות שרוצים שירותי עיצוב פנים. וכל מה שהסברתי כרגע, נכון גם לגבי החלק של השיווק שנועד לגרום לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. נניח ...
איך למצוא זוגיות טובה? איך להכיר מישהי? איך להכיר בחורה? איך להכיר גבר? איך להכיר בחור? איך לפתח זוגיות? איך לבנות זוגיות? איך לבנות קשר זוגי? איך מוצאים זוגיות? תחביבים וזוגיות, תחומי עניין וזוגיות, איך להכיר חברים וזוגיות?
איך למצוא זוגיות טובה? איך להכיר מישהי? איך להכיר בחורה? איך להכיר גבר? איך להכיר בחור? איך לפתח זוגיות? איך לבנות זוגיות? איך לבנות קשר זוגי? איך מוצאים זוגיות? תחביבים וזוגיות, תחומי עניין וזוגיות, איך להכיר חברים וזוגיות?
... רחב של דוגמאות אפשריות לתחומי עניין, למשל: גידול חסות עיצוב הבית שיגור חלליות לחלל הפרחת עפיפונים טיולים ברחבי ישראל השתתפות באירועים חברתיים וציבוריים הרעיון הוא שכל דבר שהאדם ... לדוגמה, אליעד מציין מספר תחומי עניין אפשריים: גידול חסות עיצוב הבית שיגור חלליות לחלל הפרחת עפיפונים טיולים בארץ ישראל השתתפות באירועים ציבוריים התחביבים האלה, או כל תחביב אחר ... מהם תחומי העניין? כל דבר שמעניין אותך! לדוגמה: גידול חסות עיצוב הבית שיגור חלליות לחלל הפרחת עפיפונים טיולים בארץ ישראל השתתפות באירועים ציבוריים וכל דבר אחר שעושה לך טוב הרעיון ...
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
... יכירו את יתרונותיה לפני שהם מחליטים אם לשלם. מוצר פיזי: הצע דוגמיות חינם או טעימות, כפי שעושים במפגשים מסחריים כמו בחנויות מזון. מעצב גרפי: הצע עיצוב ראשוני בחינם, כך שהלקוח יוכל להתרשם מהיכולת שלך לפני שיבחר לשלם. הסיבות לכך שיועצי שיווק לא ממליצים על שיווק חינמי רבים ... יכירו את היתרונות לפני שהם משלמים. אם אתה מוכר מוצר פיזי - תן דוגמיות חינם, כמו שעושים בחנויות מזון עם טעימות של מוצרים. אם אתה מעצב גרפי - הצע עיצוב בסיסי חינם או הדמיה ראשונית ללקוח פוטנציאלי. מדוע יועצי שיווק לא ממליצים על כך? רבים מיועצי השיווק עוסקים יותר בשכנוע ...
סודות הרצון העצמי, מהו הרצון העצמי? סוד הקיום האנושי, קיים או לא קיים, מהי התודעה? מהו הרצון? מהי הנשמה? במה תלוי הקיום, במה תלוי הרצון, איך לשלוט ברצון? מהות הרצון, קיום בלי רצון, השילוש הקדוש
סודות הרצון העצמי, מהו הרצון העצמי? סוד הקיום האנושי, קיים או לא קיים, מהי התודעה? מהו הרצון? מהי הנשמה? במה תלוי הקיום, במה תלוי הרצון, איך לשלוט ברצון? מהות הרצון, קיום בלי רצון, השילוש הקדוש
... וזה נוגע לשאלה האם קיום של אדם בודד הוא נפרד מהקיום הקולקטיבי של כלל האנושות. שאלות אלו קשורות לתודעה הכללית של האדם, להבדל בין האישי לבין הכללי, ולדרך בה הרצון משפיע על עיצוב הקיום של אדם בתוך החברה והעולם הרחב. מהו הרצון העצמי? מהות הרצון הקיום האנושי והרצון המודעות לרצון הרצון הקולקטיבי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עיצוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עיצוב, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: עיצוב, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומלץ, אימון אישי בתל אביב, מאמן אישי לקריירה בנושא עיצוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5273 שניות - עכשיו 08_07_2025 השעה 10:22:43 - wesi4