ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סביבת עבודה ✔חשיבה חיובית - סביבת עבודה רוחנית - חיובית ✔התקשורת בניינו לבין סביבתנו קורת בכמה מישורים, הבולט שבהן הוא הדיבור. כאשר... -...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨חשיבה חיובית - סביבת עבודה רוחנית - חיובית
התקשורת בניינו לבין סביבתנו קורת בכמה מישורים, הבולט שבהן הוא הדיבור.

כאשר אנו משוחחים אנו יוצרים תקשורת.

למילים, לצורת הדיבור, לבחירת המילים לאופן השמעתן יש משמעות רבה.

הלבוש שלנו אף הוא סוג של תקשורת, יש לו אמירה אישית וחברתית.

גופיה קצרה לא בהכרח תתאים ותתמוך בנו באירוע משפחתי ואילו חליפת שרד לא בהכרח תתאים לביקור חטוף אצל השכנים.

מעבר לכך קיים הממד של ההתנהגות החברתית, לדוגמה, חיוך או פנים חסרי הבעה.

מגע פיזי אף לו יש אמירה, חיבוק, ליטוף, לחיצת יד, אלו הן צורות שונות של יצירת תקשורת ולכל אחת מהן יש אמירה משלו.

המשותף לכל אחד מסוגי התקשורת שהוזכרו לעיל הוא שהם גלויים לחושים הפיזיים שלנו.

את הדיבור אנו שומעים.

את הלבוש וההתנהגות אנו רואים.

ואת המגע הפיזי אנו מרגישים.

קיים עוד סוג של תקשורת, כזו שאיננה קשורה ישירות לחמשת החושים שלנו, תקשורת המבוססת על כוח המחשבה.

המחשבה שלנו יוצרת את המציאות אותה אנו רואים ומרגישים.

נאמר במקורות: סוף מעשה במחשבה תחילה.

וודאי הדבר נכון כאשר אנו מתכננים את צעדינו לפני ביצוע משימה אך למחשבה משמעות רבה הרבה מעבר לכך.

אירועים, מצבים שונים שקורים לנו בחיים, קשורים קשר עמוק למחשבות שלנו לאמונות שלנו.

המחשבה היא סוג של תקשורת בניינו לבין עצמנו ובינינו לבין הסובב אותנו.

אף שהמחשבה אינה נגלית לחושים שלנו, השפעתה רבה והיא מהווה את הבסיס שממנו אפשר ליצור תקשורת באופן גלוי יותר.

נסתכל על הדוגמה הבאה: נאמר שעלינו לקבל אורחים, לשם כך אנו מארגנים את 'סביבת העבודה הפיזית' כלומר את ביתנו, שיהיה נקי ומסודר, את הכיבוד וכמובן את עצמינו, עד כאן הכל טיפ טופ.

בדומה לכך, קיימת 'סביבת עבודה רוחנית', וממה היא מורכבת?

- מהמחשבה.

למחשבה שלנו השפעה עצומה על ההצלחה או על חוסר ההצלחה.

דוגמאות יש לרוב: יש לנו חברים ומשפחה שאנו מאוד אוהבים לארח אותם.

מחשבות רבות יכולות לחלוף במוחנו וביניהן: ההכנות הללו כבר לא בשבילי.

כיף להיות ביחד.

בנוסף לכך ישנם אנשים שאנו אוהבים יותר וישנם שפחות.

האם השמחה שלנו בזמן האירוח נובעת ממקור פנימי אמתי או זה מה שיש.

למחשבות שלנו בזמן המפגש החברתי יש השפעה עצומה על התחושות שלנו ושל הסביבה שלנו.

זהו בדיוק המקום שבו 'מסיבה לא ידועה' אנו מרגישים טוב במקום מסוים או בחברת אדם מסוים ומרגישים פחות טוב במקרים אחרים.

נסתכל על דוגמאות נוספות: פגישה עם חבר, פגישה עם בן זוג, ישיבה במסגרת העבודה.

במידה מסוימת אנו מתכוננים לקראת כל אחת מהמפגשים הללו.

מה נאמר?

איך נתלבש?

איך נתנהג?

וכדומה.

כלומר אנו מארגנים את 'סביבת העבודה הפיזית' שלנו.

ומה לגבי 'סביבת העבודה הרוחנית"?

מה אנו חושבים על האדם עמו אנו הולכים להיפגש?

מה אנו חושבים על עצם המפגש?

כאשר אנו חושבים על חברנו מחשבה חיובית כלומר אנו מקבלים אותו כפי שהוא ללא ביקורת ושפיטה ורואים את הדברים החיוביים שבו אז הדבר משפיע על התקשורת המילולית שלנו והשיחה קולחת, קיימת הבנה והדדיות.

אותו הדבר קורה כאשר אנו נדרשים להעביר 'זמן איכות' עם משפחתנו.

ראשית עלינו להכין את 'סביבת העבודה הפיזית' אם זה גן המשחקים, יציאה לטיול, שיחה או ארוחה.

אך מה לגבי 'סביבת העבודה הרוחנית'?

דוגמאות חיוביות יש לרוב: יש לי ילד מקסים וחכם.

המשחקים תורמים רבות להתפתחות של ילדיי.

הקשר עם בעלי עולה מדרגה בעקבות העשייה המשותפת.

כמובן שיש גם צד שונה וכך הוא נראה:

אין לי כוח עכשיו.

אין לי סבלנות לכל זה.

זה לא בשבילי.

כל הדוגמאות לעיל הן מחשבות שרצות לנו בראש, אף אחד לא רואה אותן, אך הן משפיעות רבות על העשייה, על היום יום.

אין הכוונה לראות באור חיובי דברים שברמה העניינית אינם במקומם אלא בגישה החיובית לנושא לפני העשייה.

וודאי שלא הכל וורוד.

החכמה היא לדעת שבכל אירוע, בכל אדם, יש מספר רב של מרכיבים ושיש לנו את היכולת להסתכל על הצד החיובי.

למחשבה הבלתי נראית הזו השפעה עצומה עלינו ועל המפגש.

וכאשר אנו בעבודה ובראשנו מחשבה חיובית כלפי חברנו במקום תחרות אז שיתוף הפעולה גדול יותר והעזרה ההדדית נגלית יותר.

ישיבה במסגרת העבודה תראה עניינית יותר, קולחת יותר ובעלת תוצאות טובות יותר כאשר מעבר לתכנון המקדים אנו פשוט חושבות חיובי על הנושא, על מה שתכננו וכמובן על המשתתפים בדיון.

נשים לב שחשיבה חיובית איננה הסכמה עם השני כי אם נתינת יחס טוב וכבוד לנושא או לאדם שאנו הולכים לפגוש וכל זה קורה בראש שלנו.

החשיבה החיובית לבדה אינה פותרת את בעיות הקיום שלנו ואינה באה על מנת להסתיר חוסר הסכמה או חוסר צדק אלא היא יוצרת 'סביבת עבודה רוחנית - חיובית' המאפשרת מציאת פתרון בצורה טובה יותר לכל המשתתפים ובמיוחד לאדם שיוזם את צורת המחשבה הזו בראשו.

למעשה יצירת המציאות החשובה ביותר מתרחשת עוד לפני שקמנו מהכיסא היא קורת בראש שלנו לפני הפעולה כמו שנאמר: "סוף מעשה במחשבה (חיובית) תחילה".
לתכנן חושים בת זוג מציאות לחשוב חיובי נשים חשיבה עשייה להיפגש דברים חיוביים משחק חיוביות חשיבה חשיבה חיובית לחשוב חיובי מחשבה חיובית מחשבות חיוביות סביבת עבודה עבודה עבודה רוחנית רוחני רוחניות
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני
... בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום ... של הערכה, יביא לשיפור ניכר בתפוקת העובד ובהשקעה שלו בעסק שלך. למה חשוב להשקיע בעובדים גם בצורה עקיפה? השקעה עקיפה בעובדים מתייחסת ליצירת סביבת עבודה מהנה, נוחה ונעימה - כזו שגורמת לעובדים להרגיש שכיף להם להגיע אליה ולעבוד בה. כאשר העובד נהנה בעבודה, הוא מרגיש שהוא לא סתם עוד עובד, אלא שהעסק מתייחס אליו כאל אדם שמגיע לו טוב. לעומת זאת, אם אתה לא משקיע בסביבת העבודה, העובד מרגיש שאתה מתייחס אליו רק בתור עובד, ובתגובה לכך הוא ינסה לעשות את המינימום הנדרש. הסיבה שההשקעה הזאת משתלמת לך כבעל עסק היא פשוטה - כל שקל שאתה משקיע ביצירת סביבת עבודה נעימה ומהנה, חוזר אליך פי כמה וכמה בתפוקה של העובדים. כשהעובדים מרגישים שאתה דואג להם ומתייחס אליהם ... הרבה יותר מרצונם הטוב. העובדים מפסיקים להתייחס אליך כאל בוס, ומתחילים להתייחס אליך כאל מישהו שהם רוצים באמת לעזור לו להצליח. כיצד להשקיע בסביבת עבודה ולגרום לעובדים ליהנות? ההשקעה העקיפה מתבטאת באופנים הבאים: יצירת משרד או סביבת עבודה שמעוצבת בצורה נעימה, עם ריהוט נוח ומודרני. יצירת פינות מנוחה ומשחקים בעבודה שגורמות לעובדים להרגיש ... הטבות מיוחדות כמו חדר כושר, מסאז, קפיטריה איכותית, משחקי וידאו, חדרי פנאי, ועוד פעילויות מהנות. לדאוג שכל מה שיש לעובד בחופשה, יהיה גם בתוך סביבת העבודה - כך העובד ירגיש שהוא נמצא בחופשה מתמשכת ויהיה לו פחות צורך לקחת ימי חופש. חברות גדולות ומצליחות בעולם כבר הבינו את החשיבות של סביבת עבודה מהנה. הן יוצרות עבור העובדים סביבה שבה העובד מקבל את כל מה שהוא יכול לדמיין, החל ממסעדות ועד חדרי ... או לא מתאימים. להיות ברור ולדרוש תוצאות ברורות ומדויקות. כל זה לא סותר בכלל את העובדה שאתה משקיע בהם ודואג להם. העובדים שמעריכים אותך ואת סביבת העבודה שהשקעת בהם, מבינים שגם עליהם להשקיע ולתת תוצאות טובות לעסק בתמורה. למה לא כדאי להתקמצן על העובדים? ... כמו אנשים בעלי ערך. התגובה הטבעית של העובד במצב כזה היא להשקיע פחות, ולנסות לעשות כמה שפחות עבודה. מצד שני, אם העובדים מרגישים טוב ונהנים בסביבת העבודה, הם כמעט לא ירגישו שהם עובדים אלא שהם נמצאים במקום שכיף להם בו - וכך ירצו באופן טבעי לעבוד יותר, ... ביותר לנהל את העסק ולהרוויח יותר בטווח הארוך היא לא להתקמצן על העובדים שלך. ככל שתשקיע בהם יותר, כך התוצאות שתקבל מהם יהיו גבוהות הרבה יותר. סביבת עבודה טובה, תגמול ישיר ודרישות גבוהות מהעובדים - הן הנוסחה המנצחת לעסק מצליח ומרוויח. איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? כיצד לשפר את סביבת העבודה? מהו תגמול עקיף לעובדים? איך לייצר מוטיבציה לעובדים? למה לא לחסוך על העובדים? ייעוץ ארגוני לעסקים ... גם באופן ישיר וגם באופן עקיף. באופן ישיר - להגדיל את השכר שלהם. לתת להם בונוסים. לתגמל אותם אפילו מעבר למה שמגיע להם. באופן עקיף - ליצור סביבת עבודה כיפית. לספק מקום שנעים לעבוד בו. להשקיע באווירה ובנוחות של העובדים. לגרום לעובדים להרגיש שטוב להם בעבודה. החזר ההשקעה - איך זה עובד? בדרך כלל, כל שקל שאתה משקיע בעובדים שלך כדי להפוך את סביבת העבודה לטובה יותר - מחזיר לך כמה וכמה שקלים בחזרה. למה? כי כשהעובד מרגיש שאתה מתייחס אליו כמו לבן אדם ולא ... שלך - זה יחזור אליך כבומרנג. הם ירגישו שהם עובדים במקום שלא מעריך אותם, וזה ישפיע ישירות על המוטיבציה שלהם. לעומת זאת, אם תדאג לכך שהם ייהנו בסביבת העבודה שלהם - הם ישקיעו יותר, ירגישו מחויבים יותר ויעבדו טוב יותר. רוצים לדעת עוד? חפשו מידע נוסף באתר ...
דחיינות, סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון
דחיינות, סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון
... להתעלם מהלכלוך, דבר שמפחית את הריכוז. סדר וארגון סביבת עבודה מסודרת תורמת לניהול יעיל יותר של המשימות. כאשר סביבת העבודה נקייה ומסודרת, המוח לא צריך להתאמץ למיין כל הזמן את החפצים או להימנע מהמכשולים בסביבה. סידור שולחן העבודה או ניקוי האבק על המסך מקטין את העומס המנטלי, ... לפקח עליהן, לזכור אותן ולהחיות אותן שוב ושוב. למה סביבת עבודה נקייה ומסודרת מסייעת ליעילות? כאשר הסביבה מסודרת ונקייה, אין למוח עומס של פריטים לא רלוונטיים שדורשים ממנו לתייג, לזהות או להתעלם מהם שוב ושוב. הדבר בא לידי ... הגורמים הרגשיים שמונעים השלמת משימות? איך לשמור על סביבת עבודה מסודרת ויעילה? איך המוח פועל תחת עומס מנטלי וכיצד לנהל זאת? איך להתגבר על דחיינות? ממה נובעת דחיינות? טיפול בדחיינות, למה לעשות היום את מה שאפשר לדחות למחר? ...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... את הרעיונות ואת החשיבות של השקעת המאמצים בעבודה. בדיוק כפי שאתם צריכים לדעת למכור ללקוחות שלכם מוצר או שירות, כך בדיוק צריך לדעת איך למכור לעובדים שלכם את המשימות ואת סביבת העבודה עצמה. מהו תהליך המכירה לעובדים שלך? תהליך המכירה לעובדים דומה מאוד לתהליך מכירה ... לקנות שוב. אותו דבר עם העובדים - אם העובד לא יבין את היתרון של המשימה, הוא יעשה אותה ללא מוטיבציה ואולי אפילו יעזוב את מקום העבודה במהרה. הגישה של למכור לעובד עוזרת לבנות סביבת עבודה בריאה וחיובית. העובד מרגיש שמכבדים אותו, מתחשבים בו, ומעריכים אותו - ולכן הוא ... לקוחות שצריך למכור להם את הרעיון שכדאי להם להשקיע, לעבוד ולהתאמץ. ככל שתבינו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות ולשכנע אותם, כך תצליחו יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד ...
התייעלות / סדר וארגון / סדר בחיים - כיצד לעבוד *במהירות* בצורה רגועה ובלי לחץ?
... שסביבו. דהיינו, ברמה המעשית על האדם להשתדל שסביבת העבודה שלו תהיה יותר מסודרת. ועל האדם לשבת בצורה מסודרת על הכסא. ועל האדם לשים לב לכך, ששולחן העבודה שלו מסודר. ולמרות שנדמה לאדם שהדברים האלו הם לא חשובים, הרי שכל הבלגאן שיש סביבו ... האדם חוסר סדר במחשבות שלו. וכאשר אנחנו מדברים על סביבת עבודה מסודרת, הכוונה היא, לא רק לסביבת העבודה, אלא בכלל לסדר באופן כללי בדברים של האדם. כי כאשר האדם לא חי בצורה מסודרת בחייו הפרטיים, על ידי זה החוסר סדר הזה, משרה עליו אוירה ותחושה של חוסר סדר במחשבות שלו, גם בעבודה. ...
התמכרות לעבודה, וורקוהוליזם, האם להיות מכור לעבוד? האם להתמכר לעבודה? האם כדאי להיות וורקוהוליק? תופעת ההתמכרות לעבודה, מכורים לעבודה, הזדהות עם העבודה, האם לעבוד קשה? Workaholic, למה לעבוד קשה? האם להיות וורקוהוליק?
התמכרות לעבודה, וורקוהוליזם, האם להיות מכור לעבוד? האם להתמכר לעבודה? האם כדאי להיות וורקוהוליק? תופעת ההתמכרות לעבודה, מכורים לעבודה, הזדהות עם העבודה, האם לעבוד קשה? Workaholic, למה לעבוד קשה? האם להיות וורקוהוליק?
... שיכולות לשנות את התמונה באופן מוחלט. העובד יכול לשנות מקום עבודה או להתאים את סביבת העבודה כך שיתאים יותר לערכים האישיים שלו. אך השאלה המרכזית תמיד תהיה: האם להרגיש כחלק מהמקום ולהשקיע את כל ... קומבינה או דרך ביניים? למעשה אין פתרון מוחלט. אדם יכול לחפש עבודה חדשה, לשנות סביבת עבודה או לחפש לקוח אחר (אם הוא עצמאי). אולם בכל סביבה שאליה יגיע, הוא יתמודד עם אותה התלבטות: האם לתת מעצמו ...
סדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר? ללמד ילד להיות מסודר, אין ארוחות חינם, לכל דבר יש מחיר, להתרגל להיות מסודר, לסדר את החדר, לסדר את המיטה, לסדר את המחשב, לסדר את שולחן העבודה, סדר בארגון, סדר בעבודה, אופי של אדם מסודר
סדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר? ללמד ילד להיות מסודר, אין ארוחות חינם, לכל דבר יש מחיר, להתרגל להיות מסודר, לסדר את החדר, לסדר את המיטה, לסדר את המחשב, לסדר את שולחן העבודה, סדר בארגון, סדר בעבודה, אופי של אדם מסודר
... משתמשים בכלי ולא שוטפים מיד. התנהגות זו, לטענת אליעד כהן, נובעת מההנחה המוטעית שאפשר ליהנות מדברים ללא צורך בשמירה על סדר או בתשלום מחיר של זמן ומאמץ. כך, בהדרגה, הבית או סביבת העבודה מתמלאים בלגן, לכלוך ופריטים שלא הוחזרו למקומם, עד למצב כאוטי ... של הפעולות שלהם. מה היתרונות בלהיות אדם מסודר? היתרונות בלהיות אדם מסודר לפי אליעד כהן הם: יציבות נפשית ורגשית - אדם מסודר הוא מאוזן יותר, פחות נתון למצבי לחץ קיצוניים. יעילות - סביבת עבודה מסודרת תורמת לפרודוקטיביות גבוהה יותר, ולחיסכון בזמן ובמאמץ. ...
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... רמת המקצועיות שלך באופן מתמיד. למד למכור את עצמך היטב, התעסק בשיווק עצמי. חפש תמיד הצעות עבודה ומקומות עבודה חדשים. העדף מקומות עבודה עם סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומסודרת. אל תתפשר על מקום עבודה שלא טוב לך. איך לקבל העלאה בשכר? איך לשכנע את ... שלך לא מתעניין בבעיות הפנימיות שלכם, הוא רוצה שהעבודה תתבצע. לכן, עליך להתרכז במתן שירות טוב, ולא להתעסק בספקים האחרים של הלקוח שלך. אם סביבת העבודה לא מתאימה לך, היה מקצועי יותר, מכור את עצמך יותר טוב, וחפש מקום עבודה שבו סביבת העבודה מסודרת וברורה יותר. להיות שכיר = להיות עצמאי אם אתה רוצה להצליח כשכיר, עליך להבין שאתה ... לחלוטין לנהל את הקריירה שלך. ככל שתשפר את הכישורים שלך ותלמד למכור את עצמך טוב יותר, כך תוכל לבחור את מקום העבודה שלך, את הבוס שלך ואת סביבת העבודה שלך. לסיכום אל תיתקע עם לקוח בעייתי. היה טוב יותר, חפש מקומות עבודה טובים יותר, ושפר את הדרך ...
ראיון עבודה, ראיונות, איך לראיין עובדים? איך להתראיין לעבודה? איך להצליח בראיון? טיפים לראיון עבודה, שיטות לראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, תשובות בראיון עבודה, לשאול שאלה לא ברורה, לשאול בראיון עבודה, לענות בראיון עבודה
ראיון עבודה, ראיונות, איך לראיין עובדים? איך להתראיין לעבודה? איך להצליח בראיון? טיפים לראיון עבודה, שיטות לראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, תשובות בראיון עבודה, לשאול שאלה לא ברורה, לשאול בראיון עבודה, לענות בראיון עבודה
... במקרה כזה, מומלץ למרואיין לברר למה בדיוק התכוון המראיין, אך גם לשקול אם כדאי לו בכלל לעבוד אצל אדם כזה, שייתכן ויתקשה לנהל אותו בעתיד. אדם שלא יודע להסביר את עצמו טוב עלול ליצור סביבת עבודה מבולבלת ובעייתית. שאלת הבהרה בראיון עבודה איך לשאול שאלות בראיון? הכנה לראיון עבודה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סביבת עבודה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: סביבת עבודה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סביבת עבודה, איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי רוחני, מאמן אישי לקריירה, מטפל בנושא סביבת עבודה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1367 שניות - עכשיו 02_08_2025 השעה 15:10:37 - wesi4