ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מול לקוחות ✔דיוק ונכונות - מבוא ✔תחומי התעשייה, המדע, ההנדסה והסטטיסטיקה, נכונות (Accuracy) של מערכת מדידה נקבעת... - ידע להצליח התחייבות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 דיוק ונכונות - מבוא
תחומי התעשייה, המדע, ההנדסה והסטטיסטיקה, נכונות (Accuracy) של מערכת מדידה נקבעת על פי מידת הקרבה של המדידות של כמות מסוימת, לערך הממשי האמיתי של אותה כמות. דיוק (Precision) של מערכת המדידה, המכונה גם שחזור (Repeatability) או הדירות (Reproducibility), היא המידה שבמקרה שנחזור על המדידות בתנאים ללא שינוי, נקבל את אותן תוצאות. בפיזיקה המונחים המקובלים הם שגיאה אקראית או שגיאה סטטיסטית (random error, statistical error) כאשר מתייחסים לדיוק, ושגיאה שיטתית (systematic error) המתייחסת לנכונות.

לכל ניסוי יש דיוק ונכונות מסוימים, שאינם אפס. במדע, שגיאת מדידה איננה "טעות", ואיננה מעידה על ניסוי פגום. השגיאה היא חלק מתוצאות הניסוי, ודווח תוצאותיו של ניסוי ללא השגיאה בצידן הוא דווח חסר. המצב הרצוי בדרך כלל עבור מערכת מדידה הוא נכונות גבוהה וגם דיוק גבוה.

מערכת מדידה יכולה להיות נכונה אך לא מדויקת, מדויקת אך לא נכונה, לא מדויקת ולא נכונה או שניהם. לדוגמה, אם ניסוי מכיל שגיאה שיטתית הרחבת המדגם תגביר את דיוקו אך לא תשפר את נכונותו. התוצאה תהיה אוסף עקבי, או מדויק, בעל פיזור קטן, אך רחוק מהתוצאה האמיתית של הניסוי. דוגמה נוספת: כיול של מערכת מקטין את השגיאה השיטתית ומגדיל את נכונות התוצאות, אך לא משנה את דיוקן - את השגיאה האקראית.

תוכן עניינים:

1 תיאור החצים

2 שיטות למדידה והערכה

3 מיון בינארי

4 איכות ודיוק בהקשר של מערכות מידע ובסיסי נתונים

תיאור החצים:

רמת נכונות גבוהה ודיוק נמוך

דיוק גבוה ורמת נכונות נמוכה

נכונות היא מידת האמיתות בעוד דיוק בהקשרים מסוימים כוונתו למידת השחזור. באנלוגיה בין דיוק ונכונות נשווה מדידות חוזרות לחיצים שהושלכו לעבר המטרה. נכונות מתארת את מידת הקרבה של החץ למרכז לוח המטרה, יותר קרוב למרכז - בעל נכונות גבוהה יותר. כך גם במדידות, קרבה רבה יותר של מדידות המערכת לערך האמיתי המקובל מורה על מערכת מדידה בעלת נכונות גבוהה יותר. כדי להמשיך את אנלוגית החצים, אם מספר רב של חיצים מיורט למטרה, דיוק ייצג את גודל אשכול החצים (אם רק חץ אחד נורה, נכונות תהיה גודל האשכול המצופה אם נחזור על הזריקה מספר פעמים תחת אותם תנאים). כאשר כל החצים שנזרקו קרובים אחד לשני האשכול נחשב כמדויק מאחר שכולם פגעו באותו אזור, גם אם לא בהכרח ליד מרכז המטרה. משמע - המדידות מדויקות, אך לא בהכרח נכונות.

לא ניתן להשיג נכונות באופן מהימן במדידות בדידות מבלי דיוק - אם החצים לא מקובצים ביחד הם לא יכולים להיות כולם קרובים למרכז המטרה (העמדה הנוכחית של אשכול החצים יכולה להיות מקובצת סביב מרכז המטרה אבל עמדת החצים הבודדים עשויה להיות בלתי מדויקת).

שיטות למדידה והערכה:

מכשיר מדידה הוא אידאלי אם הוא גם מדויק - מדידותיו קרובות אחת לשנייה, וגם בעל נכונות - המדידות מקובצות סביב ערך ידוע. הדיוק והנכונות של תהליך המדידה נקבע בדרך כלל על ידי מדידה חוזרת ונשנית של תקני מעקב ייחוסים. תקנים אלו מוגדרים במערכת היחידות הבינלאומית ומתוחזקים על ידי ארגוני תקנים לאומיים כגון: המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (National Institute of Standards and Technology) בארצות הברית.

שיטות אלו מיושמות גם כאשר יוצרים ממוצע של מדידות חוזרות. כאן בא לידי ביטוי המונח "טעות תקן": הנכונות של הממוצע שווה לסטיית תקן הידועה של התהליך מחולקת לשורש הריבועי של מספר המדידות בממוצע. יתר על כן, משפט הגבול המרכזי מראה כי התפלגות ההסתברות של מדידות ממוצעים יהיה קרוב יותר להתפלגות נורמלית מזו של מדידות נפרדות.

מיון בינארי:

ניתן למדוד ולהעריך את נכונות ודיוק הנתונים על ידי מיון של תנאים באופן בינארי (binary classification).

תנאים שהוחלטו על פי מדד הזהב

נכון לא נכון

תוצאות

המבחן חיובי חיובי נכון (True positive) חיובי לא נכון (False positive) ערך ניבוי חיובי או דיוק

שלילי שלילי לא נכון (False negative) שלילי נכון (True negative) ערך ניבוי שלילי

רגישות או חזרה

סגוליות (או המשלים שלו - הפיזור) נכונות

נכונות מייצגת את שיעור התוצאות הנכונות (גם החיוביות וגם השליליות) מבין כל תוצאות המבחן.

Precise.PNG

מצד שני, דיוק או ערך ניבוי חיובי (Positive predictive value), מוגדר כשיעור הערכים החיוביים הנכונים מבין כל התוצאות החיוביות (גם הנכונות וגם הלא נכונות).

Accuracy.PNG

דיוק של 100% משמעו שערכי המדידות הם בדיוק כמו ערכי הנתונים.

איכות ודיוק בהקשר של מערכות מידע ובסיסי נתונים:

אחת המטרות של מערכת מידע היא לספק לארגון תובנות עסקיות המאפשרות לו למקסם את היכולות שלו פנימית או אל מול הלקוחות אותם הוא משרת. התובנות העסקיות המתקבלות ממערכות המידע מתורגמות להחלטות על ידי המנהלים בארגון. החלטה שגויה תגרום לארגון לאיבוד כיוון ולבזבוז של משאבי כסף וזמן, שהם קריטיים בסביבה התחרותית בה אנו נמצאים היום.

על מנת שמערכות המידע יוכלו לספק את היכולות הללו הן נשענות במידה רבה על מחסן נתונים (Data Warehouse) ארגוני, המכיל את המידע הנאסף מהמערכות השונות בארגון. התלות במידע נכון ומאומת מובילה למסקנה שארגון מושתת לא רק על הנכסים הפיזיים, האנושיים והאינטלקטואליים הנמצאים ברשותו אלא גם על תשתיות מידע יציבות ומכאן גם הקריטיות של איכות הנתונים הנמצא במחסן הנתונים.

הנתונים הם באיכות גבוהה "אם הם מתאימים לשימושים המיועדים להם בביצוע פעולות, קבלת החלטות ותכנון" (J. M. Juran). נתונים מוגדרים כאיכותיים כאשר הם מייצגים את מבנה העולם האמיתי שאליו הם מתייחסים. כלומר, עליהן לקיים את תכונות האיכות הבאות:

דיוק - מידת התאימות בין סט של נתונים וסט של ערכים נכונים בהתאמה. משמע, נתונים שאינם עומדים בסתירה לנתונים אחרים.

עדכניות (Current) - ישות או ישויות מרובות המסופקות בזמן הנדרש או הנקוב מראש וקובעות את מידת עדכניות הנתונים.

עקביות וסטנדרטיות (Consistent and Standards) - בארגון עם נתונים איכותיים, כל המידע חייב להיות מובנה באותה צורה, על בסיס סטנדרטים שנקבעו ברחבי הארגון כולו וכך ליצור עקביות פנימית בין הנתונים.

שלמות (Integrity) - הצגה תמונת נתונים מלאה על הישויות בהם המידע עוסק.

נכונות ומהימנות - עקביות לוגית המאפשרת קשר הגיוני בהשוואה לנתונים דומים, בין השאר מניעת כפילויות והגדרה של חוקים עסקיים המגדירים את המידע באופן ברור.

ייחוד (Uniqueness) - קיום של אילוצים על הנתונים להיות ייחודיים, ללא חזרות מיותרות - כל ערך יהיה ייחודי ויחיד מסוגו.

בבוא הארגון לטפל בנושא איכות המידע עליו לעבוד, למעשה, בשני מישורים: המישור הראשון הינו המישור הארגוני - תרבותי הנותן מענה לאופן שבו הארגון מגדיר את החשיבות של הטיפול באיכות הנתונים, והמישור השני הינו המישור הטכנולוגי המאפשר את הטיפול באיכות הנתונים בצורה יעילה וחסכונית לאורך זמן.

במישור הארגוני יש לטפל בנושאים הארגוניים הבאים:

סביבת עבודה - אנשים, טכנולוגיה ותהליכים בארגון.

טיפול באיכות הנתונים - זיהוי ותיקון הסיבות לכשלי מערכת הנתונים בארגון.

הגדרת תהליכים לניהול שינויים וניהול הידע שקיים בארגון.

כימות התועלות אל מול הזיהוי והתיקון.

בנייה והגדרת תוכנית איכות נתונים בארגון שניתן לקיימה.

הגדרת גורם ארגוני שאחראי על איכות הנתונים.

הטיפול במישור הטכנולוגי משלים את המישור הארגוני ומאפשר ביצוע בקרת איכות הנתונים בצורה יעילה. הפעילות במישור זה מאופיינת על ידי ארבעה שלבים:

הגדרה - הגדרת מהות הבעיה והנקודות הקריטיות בתהליך.

בדיקה - בדיקת פריטי המידע על פי קריטריונים מוגדרים.

החלטה - קבלת החלטות על איכות הנתונים בהתאם לתוצאות הבדיקה.

פעולה - הגדרה של פעילות מונעת או פעילות בקרה לטיפול בנתונים.

כדי לטפל בבעיות איכות הנתונים על הארגון לנהל תהליכי בקרת איכות נתונים בצורה שוטפת. לאופי תהליכי בקרת התהליכים מספר גישות שניתן לחלק לשתי גישות עיקריות:

הגישה הראשונה - בודקת את הנתונים ללא הגדרה ספציפית של חוקים, מציעה תיקון לנתון שנבדק ואף מתקנת את הנתונים בעצמה. גישה זו מתייחסת בעיקר לנתונים ולא לתהליך היוצר אותם. המשמעות היא שמערכת הבקרה לוקחת על עצמה את האחריות לטיפול בנתונים ומתקנת אותם 'בסוף הדרך'.

הגישה השנייה - גישה זו מבוססת על חוקים עסקיים, מנטרת בסיס נתונים, מזהה בעיות ומציפה אותם אל האחראים לצורך טיפול. בגישה זו האחראים מניעים מעגל של שיפור איכות הנתונים הן במחסן נתונים, הן במערכות המקור או בתהליכים שגרמו לבעיה. לאחר מכן, הם דואגים לטיפול שורשי בגורם ובכך מונעים שוב את היווצרותן של אותן בעיות.

המערכת מהווה חוצץ המונע מעבר של נתונים לא תקינים. דרישות המחוקק (רגולציה) הן לשמירה מתמדת על איכות הנתונים בארגון - דרישות הממונה על שוק ההון, המפקח על הבנקים וכדומה. ממחקרים רבים ומניסיון מצטבר בארגונים בהם הוטמעו פרויקטי איכות נתונים וטיוב נתונים, ההערכות הן כי נתונים באיכות גבוהה יכולים לחסוך / לשפר את התוצאות העסקיות עד כדי 15-25% ממחזור הפעילות של הארגון. למרות זאת, כיום בעיית איכות הנתונים קיימת בארגונים רבים.

ארגונים רבים דיווחו על בעיות חמורות והפסדים משמעותיים הנובעים מנתונים שגויים או בלתי ניתנים להשגה. כל פרויקטי ה - ERP,CRM בארגונים כוללים שלב של הסבת נתונים. הדבר נכון גם למקרים של מיזוג מערכות או מעבר למערכות ייחודיות חדשות לארגון. בכל מקרה כזה, יש חשיבות קריטית לאיכות הנתונים בתהליך ההסבה. בעולם העסקי והתפעולי של ימינו, נתונים הם הבסיס והתשתית עליה נבנות וממנה נגזרות כל ההחלטות העסקיות, השפעתם היא מיידית על תוצאות הפעילות של הארגון ולכן יש צורך להקפיד על איכותם, דיוקם ונכונותם
החלטיות מיון בינארי פנימיות בנקים אקראי תחרותי רגישות כסף תלותיות תכנון פרוייקט דיוק דיוק ונכונות לדייק
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
... הצעות, כך גדל הסיכוי לקבל את התנאים הטובים ביותר. למידע נוסף איך למצוא עבודה כשכיר שיווק ומכירות לעצמאים תמחור נכון בעסקים משא ומתן על תנאי עבודה ניהול קריירה לטווח ארוך היצע וביקוש מול לקוחות, תמחור עסקה מול לקוחות , חיפוש עבודה, כמה משכורת אתה מבקש? איך להצליח למצוא עבודה טובה? איך למצוא לקוחות טובים? למה לעשות שיווק ללקוחות? שכיר כעצמאי, טיפים לחיפוש עבודה כשכיר, טיפים ... יש לך? תהליך חיפוש עבודה, תהליך חיפוש לקוחות, עסקה רווחית, עסקה לא רווחית, לקוח רווחי, לקוח לא רווחי, תמחור לקוחות, איך לתמחר ללקוח? איך לסגור עסקה טובה? האם לתת הנחה ללקוחות? חוזה מול לקוח, הצעת מחיר ללקוח, לסגור עסקה עם לקוח, חוזה עבודה, הגדלת רווחיות בעסק, כמה כסף לבקש? איך לחפש עבודה בצורה נכונה? למה חשוב שיהיה לך המון ביקוש? איך למצוא עבודה בשכר ...
הכנה לראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מנהל עבודה? איך לראיין איש מכירות? איך לראיין עובדים? איך לדעת האם העובד מתאים לתפקיד? סימולציות בראיון עבודה, שאלות לראיון עבודה, טיפים לראיון עבודה
הכנה לראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מנהל עבודה? איך לראיין איש מכירות? איך לראיין עובדים? איך לדעת האם העובד מתאים לתפקיד? סימולציות בראיון עבודה, שאלות לראיון עבודה, טיפים לראיון עבודה
... היינו צריכים לקחת את המועמד, לתת לו פרויקט לנהל ולראות כיצד הוא מסתדר בפועל. אבל מכיוון שבפועל זה לא אפשרי, אנחנו יוצרים סימולציה. לדוגמה, אפשר להגיד למועמד: אתה עכשיו נמצא בפגישה מול לקוח, איך תאפיין לו את המערכת?. בסיטואציה כזו אנחנו בודקים האם העובד מסוגל להתמודד בצורה ... עבודה? הדרך הכי טובה להכין שאלות היא קודם כל להבין מה בדיוק התפקיד, מה הדרישות, מהן הבעיות שהעובד יפגוש, ואז מתוך הדברים האלו לייצר את השאלות והסיטואציות. למשל, אם התפקיד כולל עבודה מול לקוחות קשים, יש לשחזר מצבים כאלה בריאיון עצמו, ואם מדובר בתפקיד הדורש עבודה עם צוות, כדאי ... אך מאחר שזה לא מעשי, הדרך הנכונה ביותר היא לשלב סימולציות בתוך הריאיון. סימולציות בריאיון עבודה נניח שאנחנו מראיינים מועמד למשרת מנהל פרויקטים. תפקידו כולל בין היתר אפיון דרישות מול לקוחות. בריאיון ניתן לו סימולציה: שלום, אתה עכשיו בפגישה עם לקוח מסוים. איך תאפיין את המערכת ...
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... מבחינתי בתהליך המכירה? אליעד מסביר שכשאדם עושה זאת, הוא מייצר לעצמו מודעות גבוהה יותר לסיבות שבגללן כדאי לו לבצע את תהליך המכירה. התהליך הפנימי הזה, לדבריו, זהה במדויק לתהליך חיצוני מול הלקוח. למה חשוב לזהות את ההתנגדויות הפנימיות שלך לפני שאתה מוכר ללקוחות? אליעד מציין ... למכור יצליח טוב יותר לשכנע אחרים? אליעד מסביר שאדם המסוגל לשכנע את עצמו לבצע מכירה, אפילו כשלא ממש בא לו, משפר באופן אוטומטי את כישורי השכנוע שלו. יכולת זו תסייע לו מאוד גם בתהליך המכירה מול לקוחות, מאחר והוא יודע כעת להתגבר על ההתנגדות של עצמו. ככל שאדם מצליח יותר לשכנע את ...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
... במילים אחרות, חשוב מאוד לבחון את התמונה המלאה של המוצר, כולל יתרונותיו וחסרונותיו. איך לשפר סילוק התנגדויות מכירה שיטות שכנוע והנעה לפעולה דרכים להתמודדות עם קשיי משא ומתן אסטרטגיית שכנוע מול לקוחות מורכבים מדוע נוצרת התנגדות בשיחת מכירה? התנגדות בשיחת מכירה נוצרת כאשר הלקוח מרגיש שקיימות יותר סיבות לא לקנות את המוצר מאשר כן לקנות אותו. זה יכול ... איזון בין מענה על הצרכים והחששות של הלקוח לבין הצגת הערך המוסף הנוסף שיש למוצר להציע. איך לשפר סילוק התנגדויות מכירה שיטות שכנוע והנעה לפעולה דרכים להתמודדות עם קשיי משא ומתן אסטרטגיית שכנוע מול לקוחות מורכבים שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ברמה העקרונית לגבי טיפול בהתנגדויות של לקוחות, אוקי בן אדם מנסים למכור לו מוצר לקוח רוצים למכור לו מוצר הוא ...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... של הלקוח? האם ניתן למכור ללקוח עצוב? מהם היתרונות בשיחה על קשיים משותפים? האם כדאי ליצור אווירה לא נעימה במכירה? כיצד ליצור אמפתיה מול לקוחות כאסטרטגיית מכירה? מדוע רבים חושבים שצריך לשמור על אווירה חיובית בלבד? התפיסה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, כדאי לשמור על אווירה ... למצב של חוסר מוטיבציה מוחלט או דיכאון עמוק שיביא אותו לוותר על העסקה. כיצד להתאים את שיחת המכירה למצב הרוח של הלקוח יצירת אמפתיה מול לקוחות כאסטרטגיית מכירה הקשר בין רגשות שליליים לרצון לרכוש מוצר חדש דרכים שונות לגשת ללקוח במצבי רוח משתנים שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ... מה שבעצם אומר שרצוי לנו להכניס את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה. עכשיו בשביל למצוא אווירה נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו ... נגיד שיש צרה משותפת בעיה משותפת, מה שזה לא יהיה גם בדברים רעים גם אז זה יכול לגרום ללקוח דווקא ליצור אווירה נעימה ואווירה של קרבה מול הלקוח וזה דווקא יכול להגדיל את הסיכוי למכירה. ולכן לסיכומו של דבר קודם כל מהיבט מסוים כפי שאמרתי באמצע יש מצבים שדווקא כדאי ליצור אווירה ...
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
... עסק, המטרה שלך היא לספק שירות איכותי, כך שהבוס שלך (הלקוח) יהיה מרוצה וישוב אליך שוב ושוב. - תנהל את הקשרים בצורה אסטרטגית: בדיוק כפי שבעל עסק יודע כיצד לתפקד מול לקוחות וספקים, גם אתה תלמד כיצד לנהל את הקשרים עם העובדים והמנהלים בארגון. - מיתוג אישי: שכירים מצליחים מבינים שהם מותג בפני עצמם. הם לא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מול לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מול לקוחות, איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מול לקוחות, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, טיפול אישי מומלץ, אימון אישי לקשב וריכוז בנושא מול לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 01_07_2025 השעה 11:21:02 - wesi4