ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ללמוד לחשוב ✔הרצון בגיל ההתבגרות ✔מהתבוננות ניתן לראות כי גיל בקיעת השיניים אצל ילדים מתחיל בגיל 5 במקום סביב... - ידע להצליח התחייבות!...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 הרצון בגיל ההתבגרות
מהתבוננות ניתן לראות כי גיל בקיעת השיניים אצל ילדים מתחיל בגיל 5 במקום סביב גילאי 6-7. כך גם גיל ההתבגרות מקדים את זמנו והוא היום סביב גיל 12 (במקרה הטוב) במקום גיל 13-14. אפשר לראות שהשינויים הפיזים מקדימים, ויחד עם זאת הבגרות הפסיכולוגית של הילדים היא איטית יותר. התפתחות פיזית מואצת ולצידה התפתחות פסיכולוגית רוחית מואטת יוצרת פער. בעבר היו דורשים מנערים ונערות דרישות על פי גילם הפזיולוגי, כיום הדבר כמעט בלתי אפשרי שכן גילם הפזיולוגי אינו תואם את גילם הפסיכולוגי. כיום יש לדרוש דרישות ממתבגרים על פי התפתחותם האישית, על פי הצטמצמות הפער בין גילם הפיזי לגילם הפסיכולוגי, על פי בגרות אישית של אינדוודואל, עד כמה שהוא החליט לצמצם את הפער הזה. תהליך ההתבגרות בזמנינו הפך להיות יותר של מודעות עצמית מאשר של גדילה פיזית. בגרות אישית הפכה להיות עניין של החלטה להתבגר, ופחות הולמת עם הגדילה הפיזית של הגוף הפיזי. תהליך הבגרות הפך להיות תהליך של חופש, חופש פנימי מתהליך הגדילה הפיזית. הנער/ה פחות כבולים לגוף הפיזי שלהם ומכך אני מסיקה כי יש להם, יותר מבעבר, אפשרות רחבה יותר לפעול מתוך כוח פנימי אמיתי. נערים ונערות אלה זקוקים לדבר מה חדש במערך הלימודים שלהם בבית הספר, שינוי מאוריאנטציה חשיבתית לאוריאנטציה של הרצון. על הקוריקולום לשקף יותר ויותר את פעילות הרצון של התלמידים. התמונה שבה תלמידים מגיעים לביה"ס כדי ללמוד לחשוב משתנה לתמונה בה מגיעים לביה"ס כדי ללמוד לחשוב, להרגיש ולעבוד. אך מה הסיבה שנכון להתרכז בעבודה ועשייה, ברצון ולא רק בחשיבה? שטיינר מעניק את התשובה שכאשר אנו מחנכים את אדם הרצון אנו מעירים את אדם הראש והחשיבה. כשנחנך את הרצון היום נבסס ונייסד יסודות עמוקים ויציבים לעתיד, בה בעת אין לשכוח את החשיבה והרגש כאשר אנו מחנכים לרצון. עבודה עם הרצון היא עבודה רוחנית לא רק על החשיבה. ניתן לאמר כי עשיה או מעשה טוב מעניק לרוח האדם יותר מאשר מחשבה טובה. בתיכון ולדורף הבינו זאת ועברו למתודיקה של עשיה. יתכן ונכון יהיה להתחיל להכניס בעדינות ובאיטיות לשיעורים הראשיים יותר עשייה גם בגילאי 12-14 (חטיבת הביניים). נתחיל בשילוב של תקופת מגלי עולם עם משימות בר / בת מצווה הכוללות עשייה וגילוי בעולם, תחילה עניינים פשוטים כמו עשיית כביסה במכונת הכביסה או החלפת גלגל במכונית, ומאוחר יותר הפעלת הרצון על ידי התנדבות לעבודה בגן ילדים, בישול ארוחת ערב משפחתית וכו'*. על המחנך לחפש ולמצוא דרכים שונות להביא את תלמידיו המתבגרים להפעלת כוחות הרצון שלהם דרך עבודה. כל מורה יכול להגיע בקלות לרשימת הצעות ורעיונות לעבודה על הרצון, עם עדיפות לפעילויות בעלות טבע פנימי אמנותי, ילדים שונים ימצאו במשימות שונות דרך אמנותית פנימית שתבוא לידי ביטוי בתוכם. על המחנך לכוון אותם לכך, שכן עבודה ללא אלמנט אמנותי תגרום לתלמיד להיות עסוק ועייף אך לא תפעיל את כוחות הרצון שלו באופן עמוק. כאן עולה שאלה גדולה בנפשו של המחנך, כיצד אוכל לפנות אל הרצון של הנער / ה?

אל הרצון ניתן לפנות בשלוש דרכים: דרך החשיבה, דרך הרגש ודרך הרצון. בהדרכתו למורים הדגיש שטיינר את חשיבתם של שלושת הנתיבים הללו לנפשו של הילד.

בגיל ההתבגרות אי סדירות בשלושת נתיבי חינוך אלה באים לידי ביטוי באופנים שונים. ראשית דרך חיי החשיבה. חיי החשיבה בוקעים ועולים מתוך הגוף האסטרלי כשהוא נולד בגיל 12-14. היכן ניתן לראות את כוחו של הרצון עובד בחשיבה? בכל מקום בו רעיון עובר טרנספורמציה והופך לאידאל אפשר לחוות את התממשותו של הרצון בנער / ה. על פי שטינר כל רעיון שנכשל בהפיכתו לאידאל מחליש את נפש הנער / ה, לעומת זאת כל רעיון שהופך לאידיאל יוצר בנפש הנער/ה כוח חיים. כאשר כמחנכים איננו מעניקים לנער/ה אידיאלים, המקום בנפש בו האידיאלים תופשים את מקומם אינו נשאר ריק, חלל זה מתמלא ונמזגים לתוכו מבני חשיבה אחרים. שני מבני חשיבה אפשריים ומוכרים בגיל זה הם ציניות ופנטזיה. הציניות היא העדר אידיאליזם (והבעת אי אמון בטוב שבאדם ובעולם) והפנטזיה היא אידיאליזם מזוייף.

כיצד יוכל המחנך לחזק את האידיאלים בנערים והנערות? על ידי עבודה מדיטטיבית פנימית של המורה.

הרצון בא לידי ביטוי גם בחיי הרגש. הרצון בא לידי ביטוי ברגש דרך תרגול הדמיון האנושי. דמיון שהוא קוגניטיבי ולא דמיון המעודד חלימה בהקיץ או פנטזיות המושכות את הנער/ה לחלימה לא פעילה. יש לתרגל חיי רגש ודמיון ערים הקשורים לחיי המעשה בעולם. במידה ודמיון כזה חסר בחיי הרגש, אל החלל שלתוכו היה אמור להכנס הדמיון חודר במקומו אפתיה הנובעת ממחסור בדמיון. לחלל זה עשוי לחדור אלמנט נוסף בלתי רצוי: סמלים מתים של מציאות או חלקי מציאות. הנער/ה מבלבלים בין הדימוי של הדבר לבין המציאות של הדבר. הם חווים את הסמל של המציאות, את הנוצר במקום את היוצר. זוהי טעות מטראליסטית טרגית שבני אדם רבים בתקופתנו (לא רק בני נוער) נסחפים לתוכה.

כיצד יעורר המחנך את חיי הדמיון הנכונים בנפש תלמידיו? דרך עבודה עשירה באומנויות. עבודה זו מחזקת את חיי הרגש של התלמיד והמורה גם יחד. על המחנך לעבוד יחד עם תלמידיו עבודה אמנותית. כאשר מבקש המורה מתלמידיו לכתוב סיפור קצר או שיר עליו להכנס לספרה הפיזית שלהם, לשבת עימם, ולכתוב גם הוא יצירה משלו. כאשר מבקש המחנך מתלמידיו להקריא בכתה את יצירותיהם יהיה זה נכון, אחת לזמן מה, אם יקריא גם הוא מיצירותיו. במידה והמחנך עסוק בעניינים אחרים בשעה שהוא דורש מתלמידיו להפעיל את הדמיון הקוגנטיבי שלהם, כלומר את כוחות הרצון בחיי הנפש, שלא יתפלא אם התלמידים לא יהיו מסוגלים לעשות זאת או לא ירצו לעשות זאת. רק מתוך דוגמה אישית ומאמץ של המחנך לעבודה בחיי הרגש יהיו התלמידים מסוגלים לעבוד על הרצון בחיי הנפש שלהם.

דרך אחרונה של פניה אל הרצון בגיל ההתבגרות היא דרך הרצון עצמו. זוהי הדרך הברורה יותר, אך עם זאת לעיתים קרובות היא נשכחת. בכדי שתלמידי יפעילו את כוחות הרצון שלהם, עלי להפעיל כוחות אלה ראשית בתוכי. עניין זה קשור קשר ישיר למשאלה שהחינוך הבסיסי ביותר בביס ולדורף יהיה חינוכם של המחנכים את עצמם.

כח רצון מובהק הוא כוח ההתלהבות וההתפעמות. מחנך שרוצה להפעיל את כוחות הרצון ברצון של תלמידיו ימלא את עצמו בהתלהבות אמיתית, אלוהית ממש. במידה ולא יקבלו תלמידים בגיל ההתבגרות ממחנכם כוחות של התלהבות תחדור לחלל זה בנפשם אפתיה ברמת הרצון עצמו. ניתן לזהות נערים ונערות שהפכו אפתיים, הם מחפשים בדרך כלל בידור הכולל בעיקר ישיבה מול מסכים בשעה שהמבוגר האחראי חש חוסר אונים. מול חולשה זו ברצון והאפתיה של הנער/ה עומדות בקשות חוזרות ונשנות של המבוגר מהנער/ה לעשיה בעולם, אך לשווא. ישנם נערים ונערות שכוחות הרצון שלהם אינם מסוגלים לעמוד במהותה של האפתיה המבקשת חוסר מעש ולכן החלל הנוצר בתוכם שואב אליו מעשים מסוג אחר: אלימות קהת חושים, אלימות עליה אנו שומעים לעיתים קרובות באמצעי התקשורת. לאלימות זו נראה שאין סיבה: נער פוגש נער אחר ברחוב ופוצע או הורג אותו בהשתוללות אלימה קהת חושים.

כדי להצית את אש ההתלהבות וההתפעמות על המחנך להתאמן במסירות על דרכים פנימיות בהן הוא יוביל את תלמידיו המתבגרים למקום בו הם צרכים להיות בחיי הרצון שלהם. התמסרותו של המחנך יוצרת יציבות בחיי רצונו, הוא זקוק ליציבות זו בכדי לנווט ולבנות עבור תלמידיו מקומות של חסד ואהבה בין גלי התרדמת האפתית ולמולם גלי האפשרות לאלימות המטלטלים את הנער/ה במסע של גיל ההתבגרות.

שלושת כוחות הריפוי של המחנך הם: אידאליזם בחשיבה, דמיון ברגש והתלהבות והתפעמות ברצון. התלמיד, המחנך ובית הספר כולו מעוצבים דרכם.

*תודה לתמר חביב על הדרכתה הטובה בשנה הראשונה בה הייתי מחנכת.

נכתב בהשראת ובסיוע מאמרים של Douglas Gerwin.
פסיכולוגים נפש אמצעי תקשורת תקשורת עדינות החלטות שינויים חינוך רצון אמת אידיאליזם בגיל ההתבגרות הרצון רצון
פחד לא הגיוני, 2 חלקים בטיפול בפחד לא הגיוני, 2 שלבים בטיפול בחרדה לא הגיונית, ללמוד לחשוב בהיגיון, לחשוב בצורה הגיונית, לבדוק האם הפחד הגיוני, האם הגיוני לפחד? מחשבות מפחידות לא הגיוניות, פרנויה לא הגיונית, פחדים מוזרים
פחד לא הגיוני, 2 חלקים בטיפול בפחד לא הגיוני, 2 שלבים בטיפול בחרדה לא הגיונית, ללמוד לחשוב בהיגיון, לחשוב בצורה הגיונית, לבדוק האם הפחד הגיוני, האם הגיוני לפחד? מחשבות מפחידות לא הגיוניות, פרנויה לא הגיונית, פחדים מוזרים
... לא הגיוני, 2 חלקים בטיפול בפחד לא הגיוני, 2 שלבים בטיפול בחרדה לא הגיונית, ללמוד לחשוב בהיגיון, לחשוב בצורה הגיונית, לבדוק האם הפחד הגיוני, האם ... הללו מבטיח שהאדם יוכל באמת להשתחרר מהפחדים הלא רציונליים שמפריעים לו בחיים. איך להתמודד עם פחד לא הגיוני? איך לבדוק האם פחד הוא הגיוני? איך ללמוד לחשוב בהיגיון? מה עושים עם מחשבות מפחידות ולא הגיוניות? איך לטפל ... מוצדק, עד כמה הוא רציונלי, והאם יש סיבה אמיתית להרגיש אותו. איך עושים זאת? זו שאלה נפרדת, אך חשוב להבין שזהו שלב הכרחי בתהליך. החלק השני הוא ללמוד לחשוב בהיגיון באופן כללי. אם אדם לא רגיל לחשוב בצורה רציונלית ביום ... לוגית - אפשר להעלים פחדים לא רציונליים לחלוטין. למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר ולחפש נושאים כמו: פחד לא הגיוני, איך לפרק פחד לא הגיוני, איך ללמוד לחשוב בהיגיון, איך לדעת אם פחד הגיוני, איך להתמודד עם פחדים ואיך ...
איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן
... כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, ... שהאדם יכול לבחור שגם וגם. הוא גם רוצה לפעמים את התשובה שאני חושב שהכי מתאימה עבורו, אבל הוא גם רוצה לפעמים ללמוד לחשוב באופן עצמאי, באמצעות הכוונה. אבל אז, המיקוד הוא בללמוד לחשוב ולא בלקבל תשובה לשאלה. ואני אוסיף, באפשרות השניה שהאדם ... ללמוד לבד. וגם אני לא יכול לדעת עם השכל שלי, את כל הניסיון שיש לדוגמה לרופא עיניים מומחה וכולי וכולי. אבל ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לנתח דברים, ללמוד להסיק מסקנות, ללמוד ...
2 תהליכים במציאת תשובה לשאלה, הפשטת שאלה, מציאת הנחות יסוד של שאלה, חקר המוח, איך המוח מנתח מידע? פירוק שאלה לגורמים, הבנת מבנה של שאלה, מציאת המהות של השאלה, איך למצוא את מהות השאלה? מהי מהות? איך למצוא תשובות? איך ללמוד לחשוב?
2 תהליכים במציאת תשובה לשאלה, הפשטת שאלה, מציאת הנחות יסוד של שאלה, חקר המוח, איך המוח מנתח מידע? פירוק שאלה לגורמים, הבנת מבנה של שאלה, מציאת המהות של השאלה, איך למצוא את מהות השאלה? מהי מהות? איך למצוא תשובות? איך ללמוד לחשוב?
... פירוק שאלה לגורמים, הבנת מבנה של שאלה, מציאת המהות של השאלה, איך למצוא את מהות השאלה? מהי מהות? איך למצוא תשובות? איך ללמוד לחשוב? מהם שני התהליכים במציאת תשובה לשאלה? אליעד כהן מסביר שקיימים שני תהליכים מרכזיים במציאת ... איך למצוא הנחות יסוד של שאלה? מה ההבדל בין מהות וצורה? מה זה לפשט שאלה? איך המוח מנתח שאלות? מה זה שאלות מהחלל הפנוי? איך ללמוד לחשוב? איך למצוא את המהות של משהו? איך מוצאים את המהות? מהות ומכנה משותף, מכנה משותף ומהות, מספר ...
הכנה לפסיכומטרי, ניתוח טענה לוגית, כשיוסי חובש כובע איתי מאושר ורק אז. ניתוח משפט סיבתיות, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, הסקה מילולית, חשיבה לוגית, לימוד לוגיקה, ללמוד לחשוב בהיגיון, לימוד לפסיכומטרי, שאלות מילוליות בפסיכומטרי
הכנה לפסיכומטרי, ניתוח טענה לוגית, כשיוסי חובש כובע איתי מאושר ורק אז. ניתוח משפט סיבתיות, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, הסקה מילולית, חשיבה לוגית, לימוד לוגיקה, ללמוד לחשוב בהיגיון, לימוד לפסיכומטרי, שאלות מילוליות בפסיכומטרי
... כשיוסי חובש כובע איתי מאושר ורק אז. ניתוח משפט סיבתיות, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, הסקה מילולית, חשיבה לוגית, לימוד לוגיקה, ללמוד לחשוב בהיגיון, לימוד לפסיכומטרי, שאלות מילוליות בפסיכומטרי מה המשמעות של המשפט כשיוסי חובש כובע, איתי מאושר, ורק אז? המשפט כשיוסי חובש כובע, איתי מאושר, ורק אז, הוא משפט לוגי מורכב ...
חידת LeetCode Solution - Minimum Cost to Equalize Array, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
... בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב , ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים והפעם נדבר על שאלת ...
אושר למתקדמים, איך להרגיש רק טוב? איך להרגיש טוב בלי רע? איך להצליח בזוגיות מאושרת? יכולת להיות מאושר, סוד האושר של ההפכים, ללמוד להיות מאושר, להצליח להיות מאושר, איך לפתח את המוח?
אושר למתקדמים, איך להרגיש רק טוב? איך להרגיש טוב בלי רע? איך להצליח בזוגיות מאושרת? יכולת להיות מאושר, סוד האושר של ההפכים, ללמוד להיות מאושר, להצליח להיות מאושר, איך לפתח את המוח?
... חיוביות ושליליות בחיים. איך להרגיש טוב יותר ממה שאתה מרגיש עכשיו? הדרך להרגיש טוב יותר, לפי אליעד, היא על ידי שינוי המחשבה. המחשבה היא שמביאה לתחושות. על אדם ללמוד לחשוב בצורה מחויבת על הדברים הטובים ולפני כן, להפסיק להתעקש על רע. בשיטה הזו אפשר להגיע להצלחה בחיים ולהרגיש טוב יותר ממה שמרגישים כיום. איך לפתח את המוח כדי להרגיש טוב? ...
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
... חייבים לעבוד יחד כדי להשלים, נוצרת תלות הדדית חיובית שמגבירה הערכה ושיתוף פעולה. איך לחשוב נכון כמנהל כדי לפתור בעיות? אליעד מסביר שהמפתח הוא לא רק למצוא פתרונות לבעיות נקודתיות, אלא ללמוד לחשוב נכון ברמה הכללית. לחשוב נכון פירושו לנתח את הבעיה בצורה מופשטת יותר, להבין את כל המשתנים במשחק, ולמצוא את ההיגיון הפנימי שגורם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ללמוד לחשוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ללמוד לחשוב, מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ללמוד לחשוב, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן רוחני, מאמן אישי לילדים, ייעוץ אישי בנושאי ללמוד לחשוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1328 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 21:44:55 - wesi4