* מימדי הציור - המימדים השונים שיש במציאות - חלק 1.
מכיוון שהצייר והציור שווים ואין שום הבדל בין הצייר לציור לא ניתן להבדיל בין טבע לאלוהים ובמילים אחרות מכיוון שכל אחד יכול ליחס לעצמו שהוא אלוהים כי אין הבדל בין הצייר לציור אז בן אדם שעושה מעשה לא יכול ליחס את המעשים שלו לאלוהים אחר ממנו כי הוא האדם בעצמו אלוהים.
וגם בספר בראשית יש את הרעיון של בצלם אלוהים ברא אותו כלומר הרעיון שישות יודעת הכל בלי קשר אם הדבר בכלל אפשר והוא ממש לא אפשר לא פותרת את מי שעשה את המעשה מאחריות כי הוא בעצמו דמות אל.
הרעיון ליחס לצורה מסוימת אלוהות לא זר לדתות השונות וגם לא ליהדות שמיחסת לאותיות בעלות צורה מסוימת לסוג של אל ולאוסף של אותיות אוסף של אל בעל גוון מאחד רחב ולאוסף מילים היהדות מיחסת אל נוסף וזה האל מאחד הגדול כלומר היהדות מכירה בריבוי אלים גם שהיא אומרת שהיא מאמינה באל אחד היא מתכוונת למעשה לאל מאחד אלים ולא לאל שאין לו אלים נוספים המשמעות של לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני היתה האמונה שצריך להתעלם מן האלים היותר זוטרים כלומר במימד מספר 11 יש מקום לריבוי אלים וכל אל יכול לברוא לו מציאות נפרדת מהאל האחר כלומר היו הרבה מפצים גדולים שמיוחסים לאלים שונים ולא לאל יחיד.
לכל מציאות לפי התאוריה הזאת יש אל ראשי ואלים משניים לו בכל מציאות האל הראשי מאוחד ביותר אם המציאות שהוא ברא אבל אי אפשר להתעלם מן המציאות של האלים הנוספים כלומר יש מימד מספר 12 שהוא מימד שמאחד את כל האלים וברעיון היהודי 12 הויות יוהה יהוה יההו היוה היהו הויה הוהי ההיו ההוי ויהה והיה וההי כלומר היהדות הקדומה תפסה שיש מימד שבו יש מקום להרבה אלים קדושים כלומר מימד האלים ולכן עם ישראל בזמנו היה עובד לאלים שונים עד שהפלוסופיה קבלה מימד של אל יחיד ואם נזנח את הרעיון הדתי וניקח את הרעיון למימדים נבין שיש מקום לריבוי אחדויות שמופרדות אחת מן השניה ויש לפעמים אחדות שמאחדת בין שתי אחדויות של אלים שונים בעלות חוקי מציאות שונים לחלוטין כל מקרה מימד מספר 12 ברעיון הפילוסופי זה מימד שמאחד אחדויות ומימד מספר 13 עושה את אותם אחדויות למציאות אחת כלומר למרות שיש ריבוי אלים יש להם מציאות מאחדת כלומר האלים השונים יכולים לקיים אהבה אחד אם השני ולהשלים אחד את השני כמו בני זוג בשר ודם שמקימים יחסי מין רק שאצל אותם אלים קדושים שנמצאים ביחד במימד 12 ומאוחדים במימד 13 נוצר במעשה אהבה של האלים הקדושים האל הבן שהוא נמצא במימד מספר 11 ולו יש דמיון בין האל האב והאל האם כלומר לאל שנמצא במימד מספר 11 יש הורים אלים והוא בן לאלים קדושים.
מימד מספר 13 הוא המספר הראשוני השביעי וכל מספר ראשוני הוא מקדש לאלים וכמו שאמרנו מימד מספר 7 הוא מציאות חדשה כלומר במימד מספר 13 האלים בראו את המציאות החדשה.
עד כה סקרנו את 13 המימדים במציאות ואת הפילוסופיה שלהם.
מכאן אני התחיל להסביר יותר לעומק על המימדים השונים.
מימד הקו הוא מימד מספר 2 והוא מימד שמאפשר לחבר בין שתי נקודות אותו הקשר בין שתי הנקודות שנוצר במימד הקו נותן להם מציאות אחת כלומר במימד הקו אפשר לצייר קווים אבל אין שם שטח או נפח במימד מספר 3 יש כבר שטח ונפח אבל אין שם שנוי צורה כלומר מימד מספר 4 שהוא מימד הטבעת הוא למעשה מימד הזמן שמאפשר לכל העצמים לשנות צורה ועדין להיות עצמם כלומר במימד מספר 3 את את ציור העצמים בתלת מימד כלמר במימד 1, 2, 3 בעוד שבמימד 5 יש את המציאות כולה מצוירת במימד בודד כלומר המציאות מצוירת שם בדו מימד כל מימד 4, 5 זה מציאות דו מימדית מקבילה למציאות ה 4 במימדי שלנו כלומר מימד 1, 2, 3, 4 כלומר המציאות מצוירת לפחות פעמים פעם אחת בתלת מימד פלוס מימד הזמו ופעמם אחת בדו מימד בתוך מימד מספר 6 יש את המציאות של מימדים זעירים ולא מרחביים כלומר למרות שיש מימד מספר 6 מרחבי יש גם מימדים זעירים של מימד מספר 6.
בתוך אותם מימדים זעירים אצורה אנרגיה עצומה כלומר אם באיזה שהוא אופן נצליח לפתוח את מימד מספר 6 האנושות תוכל להשתמש בו ליצירת אנרגיה עצומה כי ממימד מספר 6 הכל זה אנרגיה עצומה ודחוסה ביותר.
מימד מספר 6 הוא מימד שיכול להיות המקום שבו יש מסה מימד מספר 6 הוא מימד טבעת סגור שגורם למסה להתקיים כלומר שאנו מזיזים מסה אנו למעשה מזיזים צורה שדומה מאד לצורה של מימד מספר 4 אנרגיה גבוה שוברת את מימד מספר 6 והוא לא יציב דבר שמאפשר לפרק גרעין אטום ולשחרר אנרגיה עצומה או היתוך גרעיני מצד שני.
בכל אופן למימד מספר 6 יש גם מימד מרחבי בקנה מידה עצום ביחס למימדי המרחב שלנו דבר שגורם לו חוסר משמעות בחיי היום יום שלנו כלומר בשביל שלמימדים יהיה משמעות בעבור אחד לשני הם צריכים להיות באותו סדר גודל ובו נדגים קשה לנו להראות שכדור הארץ לא שטוח מתוך כדור הארץ בגלל שהמימדים שלו הרבה יותר גדולים בקנה מידה שלהם.
כלומר המושג מימד זעיר או מימד ענק הוא הכוונה קנה המידה של אותו המימד ביחס למימד שלנו.
מימד זעיר לדוגמה זה מימד שבו קילומטר אחד שלנו הוא מילימטר אחד במימד זעיר לדוגמה רק שמדובר בקנה מידה הרבה יותר גדול 1: 1, 00, 000 בכל אופן המסר ברור המרחב במימד זעיר הוא כל כך קטן ככה ששום עצם לא מיקרוסקופי לא מסוגל לעבור בתוך מימד זעיר.
צריך להיות ברור דבר אחד כל המימדים קשורים זה לזה באופן מסוים ככה שגם במימד המרחבי 2, 3 יש את כל המימדים רק שהם לא חלק מרכזי שם.
הרעיון שלכל עצם יש אל ייחודי לו ואין אל מרכזי יחיד הוא הרעיון המרכזי בפוליתאיזם אבל לי יש רעיון נוסף והוא גם וגם גם אל מרכזי מונותאיזם וגם אל פרטי לכל עצם ועצם במציאות וכל האלים זה חלק ממימד רוחני במציאות.
כלומר הרעיון שלשמש יש יש שתי אלים אל מרכזי ואל השמש שהוא אל ייחודי לשמש שהוא מקיים את מציאות השמש והשאלה הנשאלת למה יש חוקי פיזיקה אוניברסליים ולא חוק פרטי לכל עצם אז לפי תאוריית שתי אלים לכל עצם האל המרכזי הוא האל שנותן את החוקים בכל היקום ואל השמש לדוגמה שולט בחוקים המיוחדים של השמש הרעיון שבשביל לדוגמה להתפלל לגשם צריך להתפלל למערך שלם של אלים והצורך בלרצות כל אל בנפרד וגם את כל האלים ביחד דורש עבודה שלמה ובו נניח שיש אל שחושב שהוא אל יחיד וזה לצורך העניין האל המונותאיסטי וקשה לרצות ראותו אם מאמינים בריבוי אלים כי צריך לעבוד גם אותו וגם את אל השמש דבר שהוא אסור לפי אותו אל מונותאיסטי כלומר בא נשאל את השאלה באופן ברור באיזה מימד יכולים שתי הישויות לחיות בשלום ולקבל את שתי האמונות הפוכות אחת הדוגלת בריבוי אלים והשניה דוגלת באל יחיד באיזה מציאות שתי הרעיונות יכולים להתקיים יחד כלומר יש אל יחיד ומצד שני יש סוג נוסף של אלים מרובים.
וכל סוג קיים במציאות נפרדת ככה שאל היחיד לא קיים במציאות של ריבוי אלים והפוך.
כלומר האל הוא ישות בציור המציאות והמציאות זה הכל פשוטו כמשמעו ובלתי נתפס.
הרעיון שלכל אני ישות יש אל שנמצאת במימד גבוה ביותר ויש אלים מיוחדים שמקיימים את המציאות של אחד את השני כלומר הדבר הכי קרוב במציאות אם בכלל הוא המציאות עצמה ולא שום ישות קדושה ככל שתהייה כלומר הדבר הכי מופשט כלומר ההכל זה הדבר הכי קרוב לשלמות וגם הוא לא מושל כלומר אין שום מימד במציאות המאפשר לצייר ציור מושלם לכן אין מקום לישות מושלמת כמו אלוהים.
המושלמות היא ששתי חלקים נפרדים מבינים שהם חלק ממציאות אחת של ההכל זהו המושלמות הקדושה.
לדוגמה בני זוג שאחד משלים את השני ששני בני הזוג מבינים שהם חלק מתמונה כוללת של ההכל של משפחה כלומר ההכל זה הדבר מופשט שיש במציאות זהו המימד הכי עליון שיש והוא המימד היחידי מכל המימדים שכולל את הכל פשוטו כמשמעו והוא מימד מופשט לחלוטין מגוף דמות הגוף צורה או גוון שהוא הוא פשוט ההכל זהו המימד שכל מי שמתיימר להיות חלק מן המציאות קיים בתוך אותו מימד ההכל.
מכיוון שההכל כולל את הכל אי אפשר לצייר את ההכל מכיוון שהציור לא כולל את הצייר ולא את המכחול כלומר ההכל הוא הדבר הכי מופשט שקיים.
האל הוא ההכל זה הרעיון שאומר למעשה שאי אפשר לתפוס במחשבה את האל.
המחשבה שההכל יכול לדעת את עצמו וגם את המופרדים שזה לא הכל היא בעלת סתירה פנימית ההכל הוא לא דבר אבסולוטי וצריך להבין שהרעיונות על מושלמות רחוקים מלהיות נכונים המימדים מצירים מציאות לא מושלמת ולדוגמה אם נצייר בריקנות של מימד הנקודות שהוא מימד מספר אחד את האחדות הריקנית האחדות תקרוס שם וזהו המקור למפץ הגדול
מכיוון שהצייר והציור שווים ואין שום הבדל בין הצייר לציור לא ניתן להבדיל בין טבע לאלוהים ובמילים אחרות מכיוון שכל אחד יכול ליחס לעצמו שהוא אלוהים כי אין הבדל בין הצייר לציור אז בן אדם שעושה מעשה לא יכול ליחס את המעשים שלו לאלוהים אחר ממנו כי הוא האדם בעצמו אלוהים.
וגם בספר בראשית יש את הרעיון של בצלם אלוהים ברא אותו כלומר הרעיון שישות יודעת הכל בלי קשר אם הדבר בכלל אפשר והוא ממש לא אפשר לא פותרת את מי שעשה את המעשה מאחריות כי הוא בעצמו דמות אל.
הרעיון ליחס לצורה מסוימת אלוהות לא זר לדתות השונות וגם לא ליהדות שמיחסת לאותיות בעלות צורה מסוימת לסוג של אל ולאוסף של אותיות אוסף של אל בעל גוון מאחד רחב ולאוסף מילים היהדות מיחסת אל נוסף וזה האל מאחד הגדול כלומר היהדות מכירה בריבוי אלים גם שהיא אומרת שהיא מאמינה באל אחד היא מתכוונת למעשה לאל מאחד אלים ולא לאל שאין לו אלים נוספים המשמעות של לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני היתה האמונה שצריך להתעלם מן האלים היותר זוטרים כלומר במימד מספר 11 יש מקום לריבוי אלים וכל אל יכול לברוא לו מציאות נפרדת מהאל האחר כלומר היו הרבה מפצים גדולים שמיוחסים לאלים שונים ולא לאל יחיד.
לכל מציאות לפי התאוריה הזאת יש אל ראשי ואלים משניים לו בכל מציאות האל הראשי מאוחד ביותר אם המציאות שהוא ברא אבל אי אפשר להתעלם מן המציאות של האלים הנוספים כלומר יש מימד מספר 12 שהוא מימד שמאחד את כל האלים וברעיון היהודי 12 הויות יוהה יהוה יההו היוה היהו הויה הוהי ההיו ההוי ויהה והיה וההי כלומר היהדות הקדומה תפסה שיש מימד שבו יש מקום להרבה אלים קדושים כלומר מימד האלים ולכן עם ישראל בזמנו היה עובד לאלים שונים עד שהפלוסופיה קבלה מימד של אל יחיד ואם נזנח את הרעיון הדתי וניקח את הרעיון למימדים נבין שיש מקום לריבוי אחדויות שמופרדות אחת מן השניה ויש לפעמים אחדות שמאחדת בין שתי אחדויות של אלים שונים בעלות חוקי מציאות שונים לחלוטין כל מקרה מימד מספר 12 ברעיון הפילוסופי זה מימד שמאחד אחדויות ומימד מספר 13 עושה את אותם אחדויות למציאות אחת כלומר למרות שיש ריבוי אלים יש להם מציאות מאחדת כלומר האלים השונים יכולים לקיים אהבה אחד אם השני ולהשלים אחד את השני כמו בני זוג בשר ודם שמקימים יחסי מין רק שאצל אותם אלים קדושים שנמצאים ביחד במימד 12 ומאוחדים במימד 13 נוצר במעשה אהבה של האלים הקדושים האל הבן שהוא נמצא במימד מספר 11 ולו יש דמיון בין האל האב והאל האם כלומר לאל שנמצא במימד מספר 11 יש הורים אלים והוא בן לאלים קדושים.
מימד מספר 13 הוא המספר הראשוני השביעי וכל מספר ראשוני הוא מקדש לאלים וכמו שאמרנו מימד מספר 7 הוא מציאות חדשה כלומר במימד מספר 13 האלים בראו את המציאות החדשה.
עד כה סקרנו את 13 המימדים במציאות ואת הפילוסופיה שלהם.
מכאן אני התחיל להסביר יותר לעומק על המימדים השונים.
מימד הקו הוא מימד מספר 2 והוא מימד שמאפשר לחבר בין שתי נקודות אותו הקשר בין שתי הנקודות שנוצר במימד הקו נותן להם מציאות אחת כלומר במימד הקו אפשר לצייר קווים אבל אין שם שטח או נפח במימד מספר 3 יש כבר שטח ונפח אבל אין שם שנוי צורה כלומר מימד מספר 4 שהוא מימד הטבעת הוא למעשה מימד הזמן שמאפשר לכל העצמים לשנות צורה ועדין להיות עצמם כלומר במימד מספר 3 את את ציור העצמים בתלת מימד כלמר במימד 1, 2, 3 בעוד שבמימד 5 יש את המציאות כולה מצוירת במימד בודד כלומר המציאות מצוירת שם בדו מימד כל מימד 4, 5 זה מציאות דו מימדית מקבילה למציאות ה 4 במימדי שלנו כלומר מימד 1, 2, 3, 4 כלומר המציאות מצוירת לפחות פעמים פעם אחת בתלת מימד פלוס מימד הזמו ופעמם אחת בדו מימד בתוך מימד מספר 6 יש את המציאות של מימדים זעירים ולא מרחביים כלומר למרות שיש מימד מספר 6 מרחבי יש גם מימדים זעירים של מימד מספר 6.
בתוך אותם מימדים זעירים אצורה אנרגיה עצומה כלומר אם באיזה שהוא אופן נצליח לפתוח את מימד מספר 6 האנושות תוכל להשתמש בו ליצירת אנרגיה עצומה כי ממימד מספר 6 הכל זה אנרגיה עצומה ודחוסה ביותר.
מימד מספר 6 הוא מימד שיכול להיות המקום שבו יש מסה מימד מספר 6 הוא מימד טבעת סגור שגורם למסה להתקיים כלומר שאנו מזיזים מסה אנו למעשה מזיזים צורה שדומה מאד לצורה של מימד מספר 4 אנרגיה גבוה שוברת את מימד מספר 6 והוא לא יציב דבר שמאפשר לפרק גרעין אטום ולשחרר אנרגיה עצומה או היתוך גרעיני מצד שני.
בכל אופן למימד מספר 6 יש גם מימד מרחבי בקנה מידה עצום ביחס למימדי המרחב שלנו דבר שגורם לו חוסר משמעות בחיי היום יום שלנו כלומר בשביל שלמימדים יהיה משמעות בעבור אחד לשני הם צריכים להיות באותו סדר גודל ובו נדגים קשה לנו להראות שכדור הארץ לא שטוח מתוך כדור הארץ בגלל שהמימדים שלו הרבה יותר גדולים בקנה מידה שלהם.
כלומר המושג מימד זעיר או מימד ענק הוא הכוונה קנה המידה של אותו המימד ביחס למימד שלנו.
מימד זעיר לדוגמה זה מימד שבו קילומטר אחד שלנו הוא מילימטר אחד במימד זעיר לדוגמה רק שמדובר בקנה מידה הרבה יותר גדול 1: 1, 00, 000 בכל אופן המסר ברור המרחב במימד זעיר הוא כל כך קטן ככה ששום עצם לא מיקרוסקופי לא מסוגל לעבור בתוך מימד זעיר.
צריך להיות ברור דבר אחד כל המימדים קשורים זה לזה באופן מסוים ככה שגם במימד המרחבי 2, 3 יש את כל המימדים רק שהם לא חלק מרכזי שם.
הרעיון שלכל עצם יש אל ייחודי לו ואין אל מרכזי יחיד הוא הרעיון המרכזי בפוליתאיזם אבל לי יש רעיון נוסף והוא גם וגם גם אל מרכזי מונותאיזם וגם אל פרטי לכל עצם ועצם במציאות וכל האלים זה חלק ממימד רוחני במציאות.
כלומר הרעיון שלשמש יש יש שתי אלים אל מרכזי ואל השמש שהוא אל ייחודי לשמש שהוא מקיים את מציאות השמש והשאלה הנשאלת למה יש חוקי פיזיקה אוניברסליים ולא חוק פרטי לכל עצם אז לפי תאוריית שתי אלים לכל עצם האל המרכזי הוא האל שנותן את החוקים בכל היקום ואל השמש לדוגמה שולט בחוקים המיוחדים של השמש הרעיון שבשביל לדוגמה להתפלל לגשם צריך להתפלל למערך שלם של אלים והצורך בלרצות כל אל בנפרד וגם את כל האלים ביחד דורש עבודה שלמה ובו נניח שיש אל שחושב שהוא אל יחיד וזה לצורך העניין האל המונותאיסטי וקשה לרצות ראותו אם מאמינים בריבוי אלים כי צריך לעבוד גם אותו וגם את אל השמש דבר שהוא אסור לפי אותו אל מונותאיסטי כלומר בא נשאל את השאלה באופן ברור באיזה מימד יכולים שתי הישויות לחיות בשלום ולקבל את שתי האמונות הפוכות אחת הדוגלת בריבוי אלים והשניה דוגלת באל יחיד באיזה מציאות שתי הרעיונות יכולים להתקיים יחד כלומר יש אל יחיד ומצד שני יש סוג נוסף של אלים מרובים.
וכל סוג קיים במציאות נפרדת ככה שאל היחיד לא קיים במציאות של ריבוי אלים והפוך.
כלומר האל הוא ישות בציור המציאות והמציאות זה הכל פשוטו כמשמעו ובלתי נתפס.
הרעיון שלכל אני ישות יש אל שנמצאת במימד גבוה ביותר ויש אלים מיוחדים שמקיימים את המציאות של אחד את השני כלומר הדבר הכי קרוב במציאות אם בכלל הוא המציאות עצמה ולא שום ישות קדושה ככל שתהייה כלומר הדבר הכי מופשט כלומר ההכל זה הדבר הכי קרוב לשלמות וגם הוא לא מושל כלומר אין שום מימד במציאות המאפשר לצייר ציור מושלם לכן אין מקום לישות מושלמת כמו אלוהים.
המושלמות היא ששתי חלקים נפרדים מבינים שהם חלק ממציאות אחת של ההכל זהו המושלמות הקדושה.
לדוגמה בני זוג שאחד משלים את השני ששני בני הזוג מבינים שהם חלק מתמונה כוללת של ההכל של משפחה כלומר ההכל זה הדבר מופשט שיש במציאות זהו המימד הכי עליון שיש והוא המימד היחידי מכל המימדים שכולל את הכל פשוטו כמשמעו והוא מימד מופשט לחלוטין מגוף דמות הגוף צורה או גוון שהוא הוא פשוט ההכל זהו המימד שכל מי שמתיימר להיות חלק מן המציאות קיים בתוך אותו מימד ההכל.
מכיוון שההכל כולל את הכל אי אפשר לצייר את ההכל מכיוון שהציור לא כולל את הצייר ולא את המכחול כלומר ההכל הוא הדבר הכי מופשט שקיים.
האל הוא ההכל זה הרעיון שאומר למעשה שאי אפשר לתפוס במחשבה את האל.
המחשבה שההכל יכול לדעת את עצמו וגם את המופרדים שזה לא הכל היא בעלת סתירה פנימית ההכל הוא לא דבר אבסולוטי וצריך להבין שהרעיונות על מושלמות רחוקים מלהיות נכונים המימדים מצירים מציאות לא מושלמת ולדוגמה אם נצייר בריקנות של מימד הנקודות שהוא מימד מספר אחד את האחדות הריקנית האחדות תקרוס שם וזהו המקור למפץ הגדול