... פיזיים אחרים שרובנו עשויים לחוש לפני מבחן מעניקים לנו מפה. ככל שרמת החרדה גבוהה יותר, כך העבודה על חיזוק הערך העצמי צריכה להיות מעמיקה יותר. ומי מאיתנו לא רוצה להעריך ולאהוב את עצמו? אז איך עובדים על ערך עצמי? יש כמה מישורים שאליהם יש להתייחס בעבודה על ערך עצמי. הבולט ביניהם הוא המישור המחשבתי אחת השיטות שאני משתמשת בהם עם ...
... מהצד בלי לגעת ברגש. בגלגול זה עליו לגעת בכאב ולא לברוח! לחוות את החיים במלואם וליהנות. גלגול קודם אצל האדון מצביע על היותו נזיר הזקוק לחיזוקים חיצוניים ולקבלת הכרה. בגלגול זה עליו להתחבר ולאהוב את עצמו . להודות ברגשות כשכואב לו ולהתמודד איתם פנים מול פנים ללא פחד. על מנת להשתחרר מ: קשה לי על שניהם להתמודד עם ...
... הן נגזרת של בחירת הנשמה בסוג מסוים של חוויות. בחירה ושיעור למרות זאת ניתנת לאדם הבחירה. הבחירה הראשונית מתבטאת במידת נכונותו להכיר, לקבל ולאהוב את עצמו כפי שהוא. אף אחד מאיתנו אינו מושלם. במהלך חיינו אנו לומדים, פעם אחר פעם, על נקודות התורפה והחוזק של אישיותנו. בדרך כלל אותה הנקודה מהווה ציר של חוזק וחולשה. במידה והאדם ...
... שלהם על עצמם לא החזיקה מעמד. כי באמת העצבות היא בית הכלא של המחשבה. ותכף שאדם מחליט שהוא רוצה להשתפר במשהו כלשהו, מיד הוא צריך להיות שמח ולאהוב את עצמו על כך שהוא הבין מה טוב לו ועל כך שמעכשיו הוא עושה התחלה חדשה וכולי. וכאשר האדם עושה התחלה חדשה מתוך שמחה, על ידי זה ...
...חלק 1 המאמר הזה עוסק במה שאחראי לתסכול העמוק של בני האדם מהחיים שלהם, שזה מה שיוצר את המלחמות בעולם. בשאלת משמעות החיים והמוות. בסיבות לכך שיש מלחמות בעולם הפנימי והחיצוני של האדם. ובאיך להשיג שלום פנימי וחיצוני. ובמאמר הזה ניתן את התשובה לאחת השאלות שמעסיקות חלקים גדולים של בני האדם בעולם, והיא השאלה כיצד ניתן להביא שלום לעולם? ואיך אפשר לעשות שלום עולמי? ולא רק שניתן את הנוסחה המדויקת לאיך לעשות שלום בעולם, אלא גם נסביר כיצד כל אחד ואחד באופן אישי...
...בתת מודע, לא אוהב לקבל מתנות, לא אוהב להרגיש חייב, לא מסוגל לקבל מתנות, לא מרגיש בנוח לקבל מתנות, לא מסוגל לקחת הלוואה, לא אוהב מתנות, ניתוח תהליך רגשי למה אנשים לא מרגישים בנוח לקבל מתנות? אליעד כהן מסביר בהרצאה למה יש אנשים שמתקשים לקבל מתנות או לקחת הלוואות מאחרים. הסיבה המרכזית שהוא מעלה היא הפחד מתחושת מחויבות וחוסר בהירות. ישנם אנשים שאם ייקחו הלוואה מוגדרת עם סכום ברור, תאריך ושעה ברורים להחזרה, הם ירגישו נוח עם זה, אפילו אם מדובר בסכומים...
...אני עושה משהו? למה אני מכור? למה אני רגיל לעשות משהו? למה אני עושה את מה שאני עושה? איך להבין את עצמי? איך לגלות למה אני עושה משהו? מודעות עצמית, לגלות את הסיבה, לגלות את האינטרס, שינוי הרגלים למה קשה לי להפסיק הרגלים ואיך להבין את עצמי טוב יותר? כאשר אדם מנסה להבין למה הוא עושה פעולה מסוימת או למה יש לו הרגל מסוים, הוא נתקל לעיתים קרובות בקושי להבין את הסיבה האמיתית להרגל שלו. למשל, אדם שמנסה להפסיק לעשן שואל את עצמו למה אני מעשן? אך הוא מתקשה להגיע...
...אלילים - ליקוטי מוהרן חא יח (ברסלב) - חלק 2 האם המציאות קיימת באופן אובייקטיבי או סובייקטיבי בלבד? אליעד כהן מסביר לעומק את שאלת הקיום של המציאות, ושואל: האם המציאות קיימת באופן אובייקטיבי ובלתי תלוי בתפיסת האדם, או שהיא סובייקטיבית ותלויה בתודעת המתבונן? בתחילת ההסבר, אליעד מסביר שיש שני צדדים לשאלה הזו: הצד הראשון הוא הצד האובייקטיבי, לפיו המציאות קיימת כשלעצמה, באופן בלתי תלוי באדם או בתפיסתו. הצד השני הוא הצד הסובייקטיבי, הגורס שהמציאות קיימת...
...עם שעמום, מה גורם לשעמום? איך להתמודד עם שעמום? מה לעשות כשמשעמם? איך יוצאים משעמום? למה משעמם לי? טיפול בשעמום, איך למצוא עניין בדברים? הפגת שעמום, איך להפיג שעמום? מה גורם לשעמום ואיך אפשר לצאת ממנו? שעמום מתואר כתחושה שמופיעה כאשר אדם מרגיש שאין לו מה לעשות כדי לקדם את מטרותיו או שאין לו מטרות כלל. אליעד כהן מסביר שהשעמום נובע משתי סיבות מרכזיות: לאדם אין מטרות או רצונות כלל, ולכן אין שום דבר שהוא מעוניין להשיג או לשפר. לאדם יש מטרות ורצונות,...
...6 והסוד הראשון אנחנו מגלים כאן, הוא שקיים סוד. ושקיים שורש אחד שהוא האחראי לכל הדברים שיש בעולם. והסוד השני שאנחנו מגלים כאן, הוא את הדוגמאות הנל, שהאדם יבין עד כמה גדול הסוד הזה. והסוד השלישי שאנחנו מגלים כאן, הוא את הדרך של האדם לגלות את הסוד ואת השאלה ואת התשובה שלו. כי את הסוד עצמו אי אפשר לגלות כפי מה שהוא, כי הוא גדול מאוד. וכל שכן שאי אפשר לגלות את התשובה שלו, כי התשובה שלו היא גדולה עוד יותר ממנו. אך כן אפשר לגלות לאדם את הדרך, שהיא דרך הלימוד...
...אחת השאלות המרכזיות שעליהן מדבר אליעד כהן בהרצאה היא השאלה, למה האדם לא באמת רוצה להגיע לשלמות. האדם כל הזמן טוען שהוא מחפש את האושר והשלמות, אך בפועל הוא לא באמת רוצה להגיע אליה. אליעד מסביר שהסיבה לכך היא שהאדם כבר נמצא בשלמות מוחלטת, אך אינו מסוגל לראות זאת. האדם מצד אחד רוצה שלמות, אך מצד שני הוא כבר חווה אותה, ולכן הוא תמיד מחפש משהו אחר, נפרדות חדשה, שתגוון את חייו. הוא אינו מחפש באמת להגיע לשלמות מוחלטת, משום שבמציאות המוחלטת אין שום שינוי...
...טוב יחסי - מהם? איך להגיע לטוב אמיתי ונצחי? טוב. פילוסופיה. ישנם שני סוגים של טוב. טוב יחסי וטוב אמיתי. טוב = ההפך של רע. כל זמן שטוב אך גם יש רע כלשהו היכן שהוא = טוב יחסי. כאשר אין שום רע כלל = טוב אמיתי. טוב יחסי = טוב שתלוי בכך שלא רע. טוב אמיתי = טוב בגלל שאין רע. מהי מהותו של טוב יחסי? טוב יחסי = טוב שתלוי בסיבות כלשהן. טוב יחסי = טוב שיש עימו פחד שלא לאבד את הטוב. טוב יחסי = טוב שיש אפשרות שלא יהיה. טוב יחסי = טוב שעדיין האדם אינו מרגיש שלמות...
...אנחנו כאן בזכות צהל, אנחנו כאן בזכות התנך, הכיבוש הישראלי, למי שייכת ארץ ישראל? זכות העם היהודי על ארץ ישראל, זכות היהודים על ארץ ישראל, למה דווקא ארץ ישראל? זהות יהודית, החזק שורד, מוסריות למי באמת שייכת מדינת ישראל? השאלה למי שייכת מדינת ישראל עולה לעיתים קרובות בשיח הציבורי, והתשובות לכך רבות ומגוונות. אליעד כהן מבהיר שהרבה אנשים חושבים שארץ ישראל שייכת לעם היהודי בזכות התנך וההבטחה האלוהית. אליעד מציג את הטענה הזו ומפרק אותה לגורמים. הוא מסביר...
...מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה? איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים? אליעד כהן מסביר שיש דרך פשוטה אך אפקטיבית למנוע מריבות וויכוחים בין אנשים. למרות שהדרך הזו נשמעת ברורה, רוב האנשים לא מיישמים אותה, משום שכאשר חילקו את השכל, לא היה להם מספיק שכל כדי לעמוד בתור ולקחת ממנו. עם זאת, הוא מסביר את הרעיון בצורה מפורטת...
...אונים קשיים בהשתלבות בחברה בגיל ההתבגרות, נוצרים עקב קשיים בתקשורת עם אחרים, בעיקר עם מבוגרים. כך עולה מממצאי המחקרים המקצועיים שנעשו בארץ ובעולם בשנים האחרונות. ממצאי המחקרים גם מצביעים באופן חד משמעי שככל שמתבגר מדווח על תקשורת קרובה ופתוחה יותר עם הוריו או עם דמות הורית משמעותית, כך פוחתת כמות ועוצמת ההתנהגויות הסיכוניות שהוא חושף את עצמו אליהן. אגב, תקשורת קרובה עם חברים לא נמצאה כמשפיעה. כמו הרבה דברים אחרים, גם תקשורת נכונה אנחנו לומדים קודם...
...לחיים ההחלטה שלי לעבור התמחות בריפוי מטראומה נעשתה לאחר שהבנתי במהלך לימודיי שהחוויה הטראומטית, הן הנפשית והן הגופנית, העשויה להיות חד - פעמית או חוזרת ונשנית, העלולה להתלוות לטראומה גופנית או להתקיים בזכות עצמה, פוגעת בעוצמה באופן מודע ולעיתים גם באופן לא מודע באיכות החיים, בהגשמת חלומות והשגת יעדים, בתפקוד, בתקשורת, בניהול מערכות יחסים, בחיים שלווים ומאושרים של הנפגע. החוויה הטראומטית עלולה לשנות את חייו של הנפגע באופן מהותי ולמנוע ממנו חיבור למעגל...
...נגלה שמוטיבציה היא מושג המתאר את מידת עוצמת הרצון שלנו לביצוע פעולה או להשגת מטרה כלשהי. וביחס למה נקבעת מידת העצמה של הרצון שלנו לפעולה או השגת מטרה? הרצון לביצוע פעולה נקבע ביחס לשיעור ההרגשה הטובה הצפויה שנקבל, ככל שאנחנו חושבים שהשגת מטרה מסוימת תגרום לנו להרגיש טוב יותר, כך מידת הנמרצות שלנו להשיג את המטרה הזו גדלה. ומהי הדרך לשכנע את עצמנו שהשגת מטרה מסוימת תעשה לנו טוב? כדי להבין זאת ניקח לדוגמה סיטואציה המוכרת לרובנו: אנחנו רוצים לע
...שמלחמת וויטנאם באמריקה גרמה ליצירת גל סרטים מופלאים, החל מצייד הצבאים דרך אפוקליפסה עכשיו ועד קטר ובון וכל מה שבין לבין. לבנון ילדה שלושה סרטי מלחמה. כל אחד שונה. כל אחד מזווית אחרת. כולם עוסקים בשבר הנפשי שאחרי ותוך כדי המלחמה. שלושת הסרטים עוסקים בחייל הפרטי. בשבר שלו. ההתמודדות עם מה שהמלחמה מביאה לחייו ומה שהיא מנפצת. ב - ואלס עם בשיר הסרט רודף אחרי הזיכרון שנמחק כתוצאה מהלם קרב. ב - בופור בתוך ההתרחשות עצמה וגם בלבנון אנחנו בעיצומה של ההתרחשות...
...שהמדריך הראשי מלווה אותנו לאורך כל חיינו הארציים, חלים שינויים בחשיבותם היחסית של המדריכים השונים לאורך חיינו, על פי הצרכים ההתפתחותיים שלנו. מסיבה זו קיימים גם מצבים בהם מדריכים מסוימים מתחלפים כאשר הצרכים שלנו משתנים. לצורך המחשה אביא מקרה מקורס תיקשור שהעברתי: אחת מתלמידותי סבלה מדיכוי ואף אלימות מצד בעלה. באחת מן המדיטציות שהנחיתי בקורס הופיעה לפניה מדריכה מקטגוריית נשמות הנפטרים, אותה לא הכירה עד אז. אותה מדריכה סיפרה לה שבתקופה בה חיתה בגוף...
...- נפלתי... מירי (שם בדוי) נכנסה לסטודיו בפנים נפולות. היא ניגשה להכין לעצמה כוס קפה, ובדממה התיישבה במקומה. עלי לציין, שהתנהגות זו לא הייתה כלל וכלל אופיינית לה. בפעמים הקודמות כניסתה לוותה בחיוך גדול, ובהליכה קופצנית מלאת אנרגיה. בחרתי להתחיל את המפגש בברור עם מירי, בדרך עוקפת. פניתי לקבוצה בשאלה: כיצד עבר עליכן השבוע האחרון? . התחלנו בסבב בו כל אחת מהמשתתפות שיתפה בחוויות השבוע, שעברה, וכשהגענו למירי באופן פלא הייתה דממה רועמת בחדר. מירי הרימה...
...בשכלו רק חלק מהתמונה המלאה, והשורש של הדברים אם הוא מתחבר אליו, הוא מגלה שכל מה שהוא רואה במציאות זה חלום, והוא נמצא בתוך החלום של האני הגדול ביותר, שהוא מעל אני, מעל סיבה וזמן, ולכן, אדם לא יכול לשנוא את עצמו, ולא לשנוא אחרים. אלא לאהוב את עצמו בשלמות בחיי היום יום. לוח זמנים כמסגרת תומכת אין דבר נפלא מלוח זמנים מסודר, לוח זמנים שאדם רושם את המטרות שלו בכל יום, יומן אירועים, מסדר את הזמנים לפי שעות כך שיוכל לבנות אתם את שאר הדברים הנוספים עם לוחות...
...עיסוי עתיק. זו שיטה בת 1700 שנה ומאומנויות העיסוי וריפוי העתיקות בעולם. שיטה זו התהוותה במזרח הרחוק ושורשיה נעוצים ברפואה ההודית העתיקה (איורודה), יוגה, אקופרסורה, והעיסוי הסיני (אנמה). כל אלו הגיעו לתאילנד ושם שולבו למקשה אחת. יחד עם תזונה וצמחי מרפא, הוא מהווה את אחד משלושה עמודי התווך של הרפואה התאילנדית המסורתית. באותה עת, החלו נזירים מיסיונרים להפיץ את תורתו של בודהה ברחבי המזרח ועימם הרופא והיוגי שיוואגו. שיוואגו, שהיה בעל ידע רפואי עצום, ה
...המציאות כשלעצמה הדיאלוג הפילוסופי בין אלברט איינשטיין והרברט סמואל בתולדות החשיבה המודרנית תופס איינשטיין מקום ייחודי. הוא ויתר על עוגנים מחשבתיים בני אלפי שנים לטובת תיאוריה רדיקאלית הגורמת לכל מי שלומד אותה להרגיש כאילו נשמטה הקרקע מתחת רגליו: שום דבר אינו מתרחש במקום או בזמן מוחלטים, אלא תמיד ביחס למשהו אחר. רק האור, אותה ישות חמקמקה ורבת - פנים, נע במהירות קבועה לגבי כל צופה ביקום. איינשטיין בחר בתיאוריה זו בשל האלגנטיות וההרמוניה הפנימית שלה...
...PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 9 פרק 7 מכיוון שראיתי כיצד תכניות ABA ו - VBA מקדמות מאד את הילד ולצערי לא מצאתי, מלבד ספרו הראשון של לובאס, תכנית עבודה מפורטת של גישת ABA החלטתי כי מן הראוי שיהיה בנמצא עבור ההורים דוגמאות של תכניות טיפוליות. דוגמאות של תכניות טיפוליות לאחר שקבענו מה היא מטרת העל, מהן המטרות המשניות, איזו שיטת טיפול מתאימה לילד (או שיטות טיפול), מצאנו תרפיסטיות להכשיר ומנחה שינחה אותן יש לגשת לבניית התכנית...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לאהוב את עצמו, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לאהוב את עצמו, איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, ייעוץ אישי מומלץ, מאמן אישי לילדים נוער והורים בתחום לאהוב את עצמו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331