ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חוויה רוחנית ✔פיתוח הפוטנציאל של מוח ימין ✔"העשורים האחרונים השתייכו לאנשים מסוג מסוים שחשבו באופן מסוים - מתכנתי מחשבים... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨פיתוח הפוטנציאל של מוח ימין
"העשורים האחרונים השתייכו לאנשים מסוג מסוים שחשבו באופן מסוים - מתכנתי מחשבים שיכלו לפצח קודים, עורכי דין שיכלו לנסח חוזים במיומנות, בוגרי מנהל עסקים שאוהבים להתעסק במספרים. אולם מפתחות הממלכה עוברים לידיים אחרות. העתיד שייך לאנשים מסוג שונה לחלוטין, בעלי מחשבה שונה לחלוטין - אנשים המסוגלים ליצור, להביע אמפתיה, להבחין בדפוסים וליצור משמעות. אנשים אלו - אמנים, ממציאים מעצבים, מספרי סיפורים, מטפלים, מעודדים, כאלה שרואים את התמונה הכוללת... אנו עוברים מעידן האינפורמציה, יכולות לוגיות, ליניאריות לעבר העידן התפיסתי, שפירושו כלכלה וחברה המושתתות על המצאה, אמפתיה והיכולת לראות את התמונה הכוללת... " משפטים אלה פותחים את הספר "ראש אחר" שכתב דניאל ה' פינק

ש י נ ו י - זוהי מילת המפתח של הספר הזה, של מאמרים רבים ושל המציאות הנחוויית ממש מול עינינו.

לא ניתן יותר להתעלם משינויי המגמה ההולכים וגוברים מזה מספר שנים ואשר מגיעים לשיא בתקופה האחרונה שכפי הנראה ילכו ויתעצמו.

שינויים בחינוך, בכלכלה, בפוליטיקה, באקלים, אסונות טבע עצומים כל אלה מטלטלים את חיינו, מעירים ומאירים לנו את הנתיב החדש ההולך ונסלל תוך כדי שאנו לומדים אותו - אם נרצה ואם לא.

על הפיכת העולם לכפר גלובלי - מקרב ומאחד לעומת נפרדות, התבצרות בתוך התא המשפחתי, הכפר, המדינה שלי...

אפשר לכנות את השינוי הזה בשם: המעבר ממוח שמאל למוח ימין.

ועל מנת שנבין במה עסקינן, אתן סקירה קצרה על מהות האונה השמאלית ומהות האונה הימנית.

האונה השמאלית שלנו היא החלק הליניארי והלוגי, השולט על עיבוד מנטאלי ואנליטי. לימוד שפה, כתיבה, מתימתיקה, וכל חשיבה תבניתית, ליניארית, שינון וזיכרון לטווח קצר, ארגון וסדר נעשית דרך מוח שמאל.

אונה זו מעבדת נתונים בצורה טורית, נתון אחר נתון בזה אחר זה ויוצרת גבולות בין "אני" ו"אתה", אני והעולם, נעה בין זיכרונות עבר והרהורי עתיד שנשענים על העבר ומחשבה נעה אחר מחשבה ללא הרף. - יש לה תפיסה של התחלה וסוף!

תחרותיות, השוואתיות, סטרס, לחץ, הם פועל יוצא של אונה שמאלית המתפקדת ללא הרף וללא מנוחה. כללי מותר ואסור, צריך ולא צריך, הגנות, מעצורים, ביקורת ושיפוט הם כלי העבודה של מוח שמאל מפותח - העובד ללא הרף.

האונה הימנית שלנו אחראית על יצירתיות, אינטואיציות, רעיונות והמצאות, דמיון ויצירת מציאות, קליטה צילומית מהירה ומקבילה - כלומר קבלת מידע מהרבה מקורות במקביל באותו הזמן, חווה את הרגע, את ההווה וחשה אחדות עם הכל. יש לה תפיסה של הכל "כאן ועכשיו"! שמחה, שלווה, הרמוניה היא פועל יוצא של אונה ימנית מפותחת ומתפקדת.

בעולם שבו יש אינסוף מידע וידע המציף אותנו בכל רגע ורגע אין מקום יותר לעבודת שינון וזכירה ליניאריים, על מנת להשיג מידע - אנו ניגשים לאינטרנט שנמצא נגיש לנו בכל דרך וצורה - בבית, בניידים, בבתי קפה ודרכו מוצאים את המידע הרלוונטי לנו. ברמת ההתפתחות הגבוהה של מוח ימין - יש לנו אפשרות לשלוף דרכו מידע גם ללא חיבור פיסי לאינטרנט וזאת מאחר שביכולתנו להיות נגישים לידע ומידע דרך חיבור לחושים הפנימיים שלנו.

רמת החיבור והנגישות שלנו לידע, לאנשים, לתרבויות, לחדשות, לאירועים הופכת להיות גלובלית ("כפר גלובלי") - כלומר התחושה של קירבה, של חיבור משתנה ומתרחבת לעומת מה שהיה פעם - היכרות של העולם הקטן המקיף אותי - משפחה, חברים, אנשים בסביבה הקרובה לי.

כל אלו הם אפיונים של אונה ימנית שהולכת וקונה מקום דומיננטי יותר ויותר בעולמנו.

חשוב לי עם זאת לציין כי שתי האונות אינן פועלות כמתגים, שכאשר האחד נכבה האחר נדלק. לשני החצאים יש תפקיד כמעט בכל דבר שאנחנו עושים אולם לכל אחת תפקיד ותפקוד שונה וכל אחת פעילה יותר מהאחרת בפעילות הקשורה למיומנות שלה והאידיאל כמובן הוא שליטה, איזון וסנכרון בשתי האונות ויכולת כניסה ויציאה מכל אונה לפי בחירה ובאיזון.

בואו נתבונן לרגע על ילדים. אלו מבטאים את מה שעולה מתוכם באופן ספונטאני מבלי לחשוב איך ייראו ומה יחשבו עליהם. הם מונעים על ידי סקרנות וללא פחד ומחסומים חשיבתיים והם מלאי שמחה ואנרגיה. הם מאוד יצירתיים, האונה הימנית שלהם פתוחה ודומיננטית.

אולם, עם הזמן לומדים הילדים את כללי המותר והאסור וה"צריך".

הלימוד הזה אומנם חיוני עבורם כדי שיוכלו לעצור ולחשוב ולתכנן וללמוד להגן על עצמם מפני העולם שבחוץ. אולם, מעטפת ההגנות של ההיגיון והחשיבה הולכות ומתעבות בהדרגה עם השנים והופכות לרוב לחומות בצורות ואנחנו גדלים להיות מבוגרים החיים בתוך חומות והגנות אשר בדרך כלל מקשות עלינו מאוד לבטא את מי שאנחנו באמת, מרחיקות אותנו מעצמנו עד כדי כך שאנו שוכחים מה נכון לנו, מה אנו אוהבים, מתרחקים מקולנו הפנימי המדריך, מתרחקים מטבענו השמח מלא החיות, השלוו, ההרמוני והיצירתי וחיים את חיינו מתוך סטרס, לחץ, כעס, מתח, השוואתיות והמון פחד ומאמינים שזו האופציה היחידה - כלומר נתונים תחת שליטת האונה השמאלית.

ברצוני לספר לכם סיפור המדגים וממחיש מאוד ברור את ההבדלים בין מוח ימין למוח שמאל.

הסיפור הוא של דר' ג'יל טיילור, חוקרת מוח מאוניברסיטת הרוורד שהתמחתה והובילה מחקרים בתחום זה.

בשנת 1996 דר' טיילור חוותה שבץ מוחי לאחר שכלי דם באונה השמאלית שלה התפוצץ.

3 שבועות לאחר מכן היא עברה ניתוח ואחריו החלה בתהליך שיקום שנמשך 8 שנים במהלכם הייתה צריכה ללמוד מחדש לקרוא ולכתוב, לדבר, לזכור פרטים מעברה ולהחזיר לעצמה את הידע שאיבדה.

באותו בוקר גורלי כשהבינה שהיא חווה שבץ מוחי היא אמרה: "וואוו, מגניב, יש לי עכשיו הזדמנות ללמוד מה קורה במוח שחווה שבץ מניסיוני אני, לכמה חוקרי מוח יוצא לבדוק מה קורה בזמן שבץ תוך כדי החוויה עצמה? "

דר' ג'יל חשה שהמודעות שלה משתנה לפתע, הפטפוט הבלתי פוסק של האונה השמאלית נפסק, המחשבות שלה נפסקו לגמרי, הצלילים מהעולם החיצון נדמו וכל המודעות שלה הייתה מופנית פנימה והיא חוותה את הגוף שלה וכל החפצים בחדר כאנרגיה שאין לה גבולות והפרדה. לא היה גבול בין הגוף שלה לשאר החדר והיא הרגישה שהיא בגודל היקום כולו, הרגשת אחדות עם הכל, חוויה שהייתה עבורה נפלאה ומרגשת.

היא אומרת, בהומור: "תארו לעצמכם, מה זה להעלים בשנייה אחת 37 שנים של מטען רגשי... זו אופוריה... נירוונה... "

לעומת זאת כשלרגעים מוח שמאל חזר לפעולה היא פתאום חשה לחץ ודאגה שהיא חייבת לחזור לעבודה ומה יהיה? ושוב פטפוט אינסופי במוח...

החוויה שעברה ג'יל הייתה עבורה חוויה של התעוררות והובילה להבנה עמוקה יותר של תפקודי המוח השונים, דרכי עיבוד המידע ויתר על כן זו הייתה עבורה חוויה רוחנית שאפשרה לה להכיר את הצד הנסתר של המוח, את התודעה.

ג'יל מרגישה שליחות להפיץ את חווייתה לעולם ולהביא את המסר של חשיבות פיתוח מוח ימין שמאפשר תחושה של אושר, התרחבות, התעלות, נירוונה, חוויית ההווה והאחדות שקוראת בעקבות העובדה שהאונה הזו אינה מעבדת נתונים בצורה טורית אחד אחרי השני אלא במקביל, כאן ועכשיו - כך שהכל נראה ונחווה כאחד!!

ברצוני לספר לכם על טכניקה חדשה ומהפכנית לפיתוח מוח ימין, שפותחה ביפן ונלמדת על ידי ילדים ומבוגרים במשך כ - 15 שנה.

Quantum speed reading (QSR) או "פיתוח הפוטנציאל הקוונטי של מוח ימין" היא טכניקה המאפשרת לילדים ולמבוגרים להתחבר לחושים הפנימיים שלהם, ליכולת לשלוף מידע בצורה קוונטית מספר מבלי לקרוא שורה אחר שורה, לזיכרון צילומי, לריכוז, לאינטואיציה, טלפתיה, ריפוי, מאפשרת לחיות ממקום של שלווה, הרמוניה ומשחק ומחברת לתחושת ביטחון והצלחה.

החזון הוא שכל ילד ומבוגר בארץ ובעולם ירכוש את הכלי הפשוט הזה ויוכל לחוות חוויית למידה קלה, משעשעת, זורמת ומפתחת הן מבחינה פיזית, רגשית מנטאלית ורוחית.

רכישת כלי זה תאפשר תקשורת נטולת תחרות, השוואה ופחד ומלאת שמחה, פירגון ואהבה בין אדם לאדם.

על ידי גירוי מוח ימין נוצר קשר בין מוח ימין למוח שמאל, המגשר בין יכולת אנליטית ליניארית לבין יכולת יצירתית גבוהה. כך נוצר האיזון בין שמחה, הרמוניה יצירתיות וביטחון עצמי לבין היגיון והישגיות. איזון בין המוחות גורם לקליטה ועיבוד מהירים של החומר הנלמד בנפחים גבוהים.

כבר במהלך לימוד השיטה הלומדים חווים ומדווחים על הגברת היצירתיות, ביטוי כישרונות חבויים, שיפור הקואורדינציה וחיזוק הזיכרון לטווח ארוך ובאופן כללי פיתוח מוח ימין תורם לשיפור הבריאות, התפתחות יכולת פרה - קוגניטיבי, שיפור הזיכרון, פיתוח האינטואיציה, הגשמת משאלות, שיפור תזמונים, ריכוז, יכולת דמיון, שיפור במערכות יחסים והתחשבות באחרים, תחושת יציבות ושינוי בחיים.

מאחר והכלי מפתח את היכולת לקליטת חומר בצורה קוונטית - כלומר תפיסה מקבילה ולא ליניארית הרי שהוא מאפשר למשל לקרוא ספר מבלי לפתוח אותו אלא פשוט לרפרף בדפיו.

דבר זה מאפשר כמובן לקבל אינפורמציה מכל ספר, בכל שפה.

ניתן לתפוס ויברציה של מחשבה שנובעת מהספר ולתרגמם לאינפורמציה שמביאה להבנת החומר.

הויברציות מגיעות אלינו דרך ריח, טעם, ראייה, תחושה, צליל ומתורגמות בתוכנו לידיעה, שמאפשרת לנו לדעת תוכן, מחשבות של הסופר, דעתנו האישית ועוד...

כאשר מרפרפים בספר חשבון למשל, ניתן לקבל מידע מהם החומרים שהילד שולט בהם ובמה הוא מתקשה ועל ידי תרגול להעלות את המיומנות והבנת החומר כך שכאשר יחזור הילד ללמידה רגילה של מוח שמאל יחוש שיפור ניכר של הבנה וקליטת החומר, מה שיחסוך הרבה תסכול.

הדבר החשוב ביותר הוא שהלמידה בדרך זו הופכת להיות הנאה, משחק ומורידה את רמת הסטרס והתחרותיות בין הילדים.

יעילות השיטה אינה באה לידי ביטוי רק בתחום הלמידה אלא מועילה בכל תחומי החיים.

ההנאה הנגרמת מצורת לימוד זו, משפיעה על כל משתתפי התרגול. הנאה זו משפיעה בצורה ישירה על רמת הסטרס ההולכת ונעלמת, על שיתוף הפעולה בין המשתתפים ועל הפירגון ההדדי.

פוטנציאל המוח בא לידי ביטוי ללא מגבלות "הפחד לא להצליח" וללא תחרותיות.

מבחינת החזון, הרי שהשיטה מאפשרת חינוך והשכלה שיאפשר לילדים ולמבוגרים לחלוק שפה אחת קוונטית, שפה משותפת לכולם,. בשפה זו, הכל מחובר להכל, הכל קשור להכל, הכל אחד!! שפה לא מהווה כבר מכשול או גבול וכל העולם יוכל להבין זה את זה

אם כך, ניתן לסכם ולומר שהאונה הימנית שלנו היא איבר המיצג את הצד הרוחני שלנו המורכב מ"הוויה" שהיא כמו ה"אוקיינוס" והאונה השמאלית שלנו היא האיבר המשמש את המחשבה, הפעילות האקטיבית שהיא כמו הגל שעולה מן האוקיינוס הזה.

אנחנו זקוקים לשתיהן ובמיוחד לתיאום והרמוניה ביניהן כדי לחוות חיים שלמים ומאושרים באמת.


הכותבת: גלית שראל - QSR ריפוי קוואנטי ודמיון מודרך

לפרטים נוספים אודות שיטת QSR לפיתוח האונה הימנית

* www.newac.co.il/articles/640-פיתוח-הפוטנציאל-של-מוח-ימין-מאמר-גלית-שראל
סיפור מה קורה בזמן לקרוא ספר עבודה יכולת אנליטית טווח ארוך הרגשה של אחדות הדדיות שמחה ואנרגיה מטען רגשי יצירתי המוח לפתח מוח פוטנציאל פוטנציאליות פיתוח
חוויה של הארה, מהי הארה רוחנית? התגלות רוחנית, האם הגעת לסוף? חוויה רוחנית, התגלות אלוהית, חוויה מיסטית, כמה הגיעו? אחדות שקרית, אחדות אמיתית, מודעות עצמית, רוחניות
... מהי הארה רוחנית? התגלות רוחנית, האם הגעת לסוף? חוויה רוחנית , התגלות אלוהית, חוויה מיסטית, כמה הגיעו? אחדות ... סימן שהחוויה שלו לא הייתה הארה אמיתית, אלא סוג של חוויה רוחנית זמנית. הוא מדגים זאת שוב דרך דוגמה של אדם שגילה ...
בודהיזם, שחרור מסבל, טוב בלי רע, סבל ואושר, אושר וסבל, להשתחרר מהסבל, חוויה רוחנית, שינוי חוויה
בודהיזם, שחרור מסבל, טוב בלי רע, סבל ואושר, אושר וסבל, להשתחרר מהסבל, חוויה רוחנית, שינוי חוויה
... שחרור מסבל, טוב בלי רע, סבל ואושר, אושר וסבל, להשתחרר מהסבל, חוויה רוחנית, שינוי חוויה האם אפשר להשתחרר מהסבל בלי לוותר על האושר? אליעד כהן מסביר כי בתהליך השחרור ...
לימודי מודעות עצמית, מורה רוחני מואר, הדרך אל האושר, אצל מי ללמוד, ממי ללמוד? ללמוד מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, התפתחות רוחנית, להתפתח רוחנית, דרך רוחנית, מדריך רוחני
לימודי מודעות עצמית, מורה רוחני מואר, הדרך אל האושר, אצל מי ללמוד, ממי ללמוד? ללמוד מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, התפתחות רוחנית, להתפתח רוחנית, דרך רוחנית, מדריך רוחני
... ובמהלך הדרך על האדם להפריד בין הצורות החיצוניות לבין המהות הפנימית של כל דבר. מה משמעות של חוויה רוחנית עבור אדם? אליעד מתאר כיצד חוויה רוחנית לא תמיד ניתנת להסבר מילולי. הוא נותן דוגמאות כמו מצב שבו אדם עובר תאונה ... שינוי מיידי, אך במציאות זהו תהליך שדורש חוויות נוספות ושעות רבות של עבודה רוחנית. מה ההבדל בין חוויה רוחנית חווייתית לבין תהליך רוחני? במהלך השיחה, אליעד מציין את ההבדל בין חוויה רוחנית של הארה או התפשטות תודעה, לבין תהליך רוחני מתמשך של למידה, שינוי, והבנה ... לשנות את הדרך בה אתה תופס את העולם. מהו תהליך רוחני? מהות מול צורה במודעות עצמית ההבדל בין חוויה רוחנית לתהליך רוחני תפקיד המורה הרוחני בדרך הרוחנית מודעות עצמית והתפתחות אישית ...
סקס, רוחניות ומיניות, סקס ואושר, משיכה מינית, דחף מינית, רצון מיני, תאווה מינית, חשק מיני, יצר מיני, טנטרה מינית, מין טנטרי, אורגזמה, הנאה מינית, דיכוי מיני, חסך מיני, התנזרות ממין, טנטרה רוחנית
... הרצון המיני הוא למעשה ביטוי של אהבה עמוקה יותר - אהבה מוחלטת או אהבת אלוהים. האדם מחפש הנאה מינית כי ברמה עמוקה יותר, הוא מחפש חוויה רוחנית מוחלטת. אליעד טוען שכאשר אדם חווה חוויה רוחנית עמוקה יותר, כמו מדיטציה או התבוננות עצמית, ייתכן שהוא כבר לא ימצא הנאה במין כמו פעם, כיוון שחווה משהו עמוק ומספק יותר ממין. במקרה כזה, האדם כבר לא מתייחס להנאה מינית ... ברגע שהבנת זאת, נסה למצוא את אותה תחושה בדיוק, ללא תלות במין או בפעולה פיזית אחרת. אליעד מסביר כי תהליך זה מאפשר לאדם להגיע לאותה הרגשה רוחנית עמוקה גם בלי תלות בהנאה גשמית, וכך לשחרר את עצמו מהתלות במין או בכל פתרון גשמי אחר. האם יש הבדל בין גברים לנשים ברצון להנאה או שלמות רוחנית? אליעד מבהיר חד משמעית כי אין ...
קורונה וביטחון באלוהים, קורונה והחברה החרדית, למה חרדים פחות מכבדים את סגר הקורונה? האם האמונה באלוהים מתנגשת עם סגר הקורונה? איך הקורונה משפיעה על אמונה באלוהים? קורונה כמבחן אמונה באלוהים, קורונה ולשון הרע, סגר קורונה
... להוראות סגר, יש לו ביטחון באלוהים שיגן עליו. איך ההתנהלות החרדית נראית בעיניהם? כשהם מפרים את הנחיות הסגר, חרדים מסוימים לא רואים בכך זלזול, אלא חוויה רוחנית . לדוגמה, אם הם מתפללים בבית כנסת בזמן הקורונה, הם עשויים להרגיש שהם מתקרבים לאלוהים, במיוחד כאשר הם מפרים את ... סגירת בית כנסת בגלל הקורונה, סגירת בתי כנסת בגלל הקורונה, הנחיות משרד הבריאות והקורונה, החברה הדתית והקורונה, יהדות וקורונה, לימוד תורה וקורונה, חוויה רוחנית
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1
... דברים חדשים, וכמו שאדם מבוגר נהנה לטייל בעולם, כך ילדים קטנים, נהנים ללמוד דברים חדשים. כי מבחינתם של ילדים קטנים, לימוד של דברים חדשים, הוא כמו לגלות את אמריקה, בכל פעם מחדש. וכאשר ילד לומד דברים חדשים, הוא חווה חוויה רוחנית מאוד חזקה של התחדשות. כי אצלו, הכל חדש לגמרי. וכאשר ילד לומד דברים חדשים, הוא מתלהב מכך, כאילו שהוא רואה מופע קסמים. כי הילד נמשך ...
רגש או שכל, חוויה רגשית והתבוננות שכלית, אין חוויה, אין כלום, הבנת הספר להיות אלוהים
רגש או שכל, חוויה רגשית והתבוננות שכלית, אין חוויה, אין כלום, הבנת הספר להיות אלוהים
... התיאורטי ולא יוכל להביא את האדם לתחושה של סיפוק ואושר אמיתיים. האם שכל עדיף על רגש? מהי חוויה רוחנית אמיתית? האם הבנה שכלית מספיקה לאושר? איך להגיע לזיכוך רגשי? האם חייבים לחוות כדי להבין? מה הקשר בין שכל ורגש ברוחניות? מה המשמעות של להיות אלוהים? ...
שכל או אין שכל, להיות אלוהים בלי שכל ועם שכל, חוויית האחדות בלי השכל ועם השכל
שכל או אין שכל, להיות אלוהים בלי שכל ועם שכל, חוויית האחדות בלי השכל ועם השכל
... אפשרי בפועל, כיוון שהאדם כל הזמן מתנהל בעולם החומרי, שיש בו סכנות ומצבים שדורשים התייחסות שכלית. אם אדם יחווה אך ורק חוויה רוחנית עמוקה בלי שכל, הוא לא יוכל להתנהל במציאות החיצונית. לדוגמה, ...
היאחזות, שעמום, לא להיאחז, כן להיאחז, חוסר עניין בחיים, למצוא עניין, חיים משעממים, לא להשתעמם, מוות קליני, מסע אסטרלי
היאחזות, שעמום, לא להיאחז, כן להיאחז, חוסר עניין בחיים, למצוא עניין, חיים משעממים, לא להשתעמם, מוות קליני, מסע אסטרלי
... האולטימטיבי, והכי משעמם כי לאחר שמבינים אותה, אין עוד מה ללמוד. מהו היחס בין חוויה רוחנית כמו מוות קליני לבין הבנת האחדות? אליעד מדבר על כך שאדם שחווה חוויה של מוות ... משהו מעבר לגוף, אך גם מדגישות את העובדה שהאדם עדיין קשור לגוף כל עוד הוא חי. החוויה הרוחנית לא פוטרת אותו לחלוטין מהצורך להתמודד עם החיים הפיזיים והגשמיים. איך להצליח ...
אליעד כהן, איך לבחור מורה רוחני, הביטחון העצמי של אליעד כהן, הסיפור של אליעד, למה להיות אלוהים, רבי נחמן מברסלב, בודהיזם, מהי שלמות מוחלטת, מצא את ההבדלים
אליעד כהן, איך לבחור מורה רוחני, הביטחון העצמי של אליעד כהן, הסיפור של אליעד, למה להיות אלוהים, רבי נחמן מברסלב, בודהיזם, מהי שלמות מוחלטת, מצא את ההבדלים
... שלמות ללא חיסרון, שלמות מוחלטת שאין לה הפכים. אליעד טוען כי כל שיטה שמבטיחה חוויה רוחנית מוגדרת בהכרח מגבילה את האדם, כי אין בה את ההיפוך המוחלט. לדבריו, הדבר היחיד שיכול למלא את האדם הוא לחוות את המציאות מתוך פרספקטיבה של אלוהים עצמו, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חוויה רוחנית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: חוויה רוחנית, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חוויה רוחנית, איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, מנטור, מאמן אישי לבני נוער בנושא חוויה רוחנית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 22_07_2025 השעה 12:55:12 - wesi4