ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זה רע כי אני לא רוצה ✔אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 3 ✔אני חסרת כל ערך, לכן לא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 3
אני חסרת כל ערך, לכן לא מגיע לי לעמוד על שלי.

אני חסרת כל ערך. קיצון - אני חסרת כל ערך עצמי. אין לי טיפת ערך עצמי. אני לא שווה כלום. קיצון 2 אני בעלת ערך עצמי מופרז גבוה יותר מכל אחד אחר שאני מכירה. אני שווה יותר מאחרים. אמצע - אני שוות ערך לאנשים אחרים. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן, זו האמת. אני חסרת כל ערך עצמי, לא שווה כלום לחלוטין. נחותה מאחרים 2. אני בעלת ערך עצמי נמוך. שווה במידה נמוכה. עדיין נחותה מאחרים 3. אני שווה במידה בינונית, שווה לאחרים. 4. אני בעלת ערך עצמי גבוה מאחרים, שווה יותר מאחרים. נניח שזה נכון, אז מה? זה אומר שאין לי מנדט או יכולת או זכות בכלל לעמוד על שלי, להגיד את מה שאני חושבת, לעשות את מה שאני רוצה, הדעה שלי לא נחשבת, העמדות שלי מוטעות.

אני שונאת את עצמי. אני אוהבת את עצמי הכי בעולם. האם זו האמת ועד כמה. 1. כן זו האמת. אני שונאת את עצמי לחלוטין. אני רעה לחלוטין. 2. אני שונאת את עצמי באופן חלקי. יש דברים שאני גם אוהבת בעצמי. 3. אני אוהבת את עצמי לחלוטין, אין בי טיפת שנאה. 4. אני לא אוהבת את עצמי ולא שונאת את עצמי. נניח שזה נכון, מה זה משנה? זה משנה זה רע כי זה אומר שאני סובלת בחיים האלו. זה שאני סובל בחיים האלו לא אומר שזה רע. למה זה רע? כי סבל הוא לא נעים. סבל יכול להיות דבר נעים. למה זה רע? כי זה סבל וסבל זה דבר רע. סבל זה דבר טוב.

כי נולדתי להורים דפוקים. נולדתי להורים הכי מדהימים שיש. 1. נולדתי להורים הכי דפוקים שיש. 2. נולדתי להורים שיש בהם משהו דפוק אבל יש בהם גם משהו טוב. 3. נולדתי להורים שיש בהם רק משהו טוב. 4. נולדתי להורים שאין בהם טוב ואין בהם רע. נניח שזה נכון, אז מה? זה רע, כי ההורים שלי דפוקים. למה זה רע? כי הם לא מושלמים. למה זה רע? כי מי שלא מושלם יש לו חסרונות. למה זה רע? כי אם יש לו חסרונות אז הוא עושה טעויות. למה זה רע? כי אם הוא עושה טעויות אז העולם לא מושלם. למה זה רע? כי אם העולם לא מושלם אז יש בו רע וסבל. למה זה רע? כי אם יש בו רע וסבל אז אנשים לא נעים להם. למה זה רע שלא נעים לאנשים?

אני שונאת את עצמי. כי נולדתי להורים דפוקים. אני אוהבת את עצמי כי נולדתי להורים דפוקים. האם זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי? 1. כן, רק כי נולדתי להורים דפוקים. 2. לא, יש עוד סיבות, אך זו גם סיבה. עוד סיבות זה שיש בי חסרונות. 3. אין סיבה לכך שאני שונאת את עצמי. 4. יש סיבות אחרות לכך שאני שונאת את עצמי ולא כי ההורים שלי דפוקים. נניח שזה נכון, למה זה רע? מה זה משנה? כי אין עוד סיבות לכך שאני שונאת את עצמי. זה רע כי זה אומר שאי אפשר לשנות את ההורים שלי. זה רע כי זה אומר שאני אמשיך לשנוא את עצמי. זה רע כי זה אומר שאני אסבול. זה רע כי זה לא נעים. זה רע כי... זה פשוט רע. כי אני ארצה למות. זה רע כי אני עשוייה למות או להתאבד. זה רע כי המשפחה שלי תסבול. זה רע כי סבל זה לא נעים. זה רע כי אמא שלי עשויה להתאבד. זה רע כי אנשים אחרים יסבלו. זה רע כי העולם יפסיד משהו טוב. זה רע כי העולם יהיה פחות טוב ויפה.

נולדתי להורים דפוקים לכן אני שונאת את עצמי. נולדתי להורים נפלאים, לכן אני שונאת את עצמי. האם זו התוצאה היחידה לכך שנולדתי להורים דפוקים? האם יש עוד תוצאות? 1. לא, זו התוצאה היחידה. 2. כן, זו תוצאה ויש עוד תוצאות שליליות אחרות. כמו שאני סובלת או לא נהנית מהחיים 3. זו תוצאה ויש עוד תוצאות חיוביות. 4. זו לא התוצאה ויש תוצאות אחרות לחלוטין, חיוביות ו. או שליליות. נניח שזה נכון, אז מה? למה זה רע?

יש סבל בעולם, זה דבר רע. מה רע בזה שיש סבל בעולם?

אני לא תמיד יודעת מה להגיד או לדבר

אני שונאת את עצמי כי לא תמיד יש לי על מה לדבר.

אני שונאת את עצמי. אני אוהבת את עצמי הכי בעולם!!!! 1. אני שונאת את עצמי לחלוטין, אין עוררין בכך. 2. אני שונאת את עצמי באופן חלקי. 3. אני שונאת את עצמי מעט אך גם אוהבת את עצמי מעט. 4. אני אוהבת את עצמי בלבד. 5. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי. נניח שזה נכון, מה רע בזה? זה רע כי זה יוביל אותי לסבל. זה רע כי הסבל יוביל אותי להתאבד. זה רע כי אם אני אתאבד אנשים סביבי יסבלו. זה רע כי אם אנשים סביבי יסבלו אז הם עשויים להזיק לעצמם. זה רע כי אם הם יזיקו לעצמם אז העולם יפסיד משהו טוב בו. אם העולם יפסיד משהו טוב בו אז הוא יהיה פחות טוב. אם הוא יהיה פחות טוב אז יהיה יותר סבל. אם יהיה יותר סבל אז אנשים יסבלו יותר. אם אנשים יסבלו יותר אז...

לא תמיד יש לי על מה לדבר. תמיד יש לי על מה לדבר! 1. לא תמיד יש לי על מה לדבר. 2. רוב הזמן יש לי על מה לדבר, לעיתים אין לי 3. רוב הזמן אין לי על מה לדבר, וביתר יש לי 4. תמיד יש לי על מה לדבר. מה רע בזה? אנשים סביבי משתעממים. מה רע בזה? אנשים לא רוצים להיות בחברתי. מה רע בזה? יהיה לי פחות כיף בחיים. מה רע בזה? אני אסבול בחיים. מה רע בזה? הסבל עשוי להיות כל כך גדול שאני ארצה למות. מה רע בזה? המשפחה שלי תסבול. מה רע בזה? אמא שלי לא תרצה לחיות. מה רע בהז? היא עשויה להזיק לעצמה. מה רע בזה? העולם יסבול יותר. מה רע בזה? זה פשוט רע. אני לא מצליחה למצוא הסבר למה זה רע. אמרו לנו מה טוב ומה רע.

לא תמיד יש לי על מה לדבר, לכן אני שונאת את עצמי. תמיד יש לי על מה לדבר, לכן אני שונאת את עצמי. האם יש עוד סיבות לכך שאני שונאת את עצמי? 1. אין עוד סיבות, רק בגלל שלא תמיד יש לי על מה לדבר. 2. זו אחת הסיבות ויש עוד סיבות. שלא קשורות לכך שאני מדברת יותר או פחות בשיחות, לדוגמה, המשקל שלי. 3. יש עוד סיבות אך לא קשור לכמות הדיבור שלי בשיחה. למה זה רע? זו הסיבה היחידה, אז זה אומר שאולי לא אוכל לשנות את זה. לכן אני שונאת את עצמי.

אני שונאת את עצמי כי לא תמיד יש לי על מה לדבר. האם יש עוד תוצאות לכך שלא תמיד יש לי על מה לדבר? אני אוהבת את עצמי בגלל שלא תמיד יש לי על מה לדבר. 1.אין עוד תוצאות. אני רק שונאת את עצמי. 2. יש עוד תוצאות, אני גם אוהבת את עצמי וגם שונאת את כצמי. 3. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי. 4. אני רק אוהבת את עצמי בגלל זה. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע? אני פחות תורמת לעולם. למה זה רע? כי יש יותר סבל בעולם. למה זה רע? כי סבל זה רע. למה סבל זה רע? כי ככה לימדו אותי. למה? כי זה מה שהם יודעים. למה? כי ככה לימדו אותם. למה? כי סבל זה לא נעים, זהגורם לתחושות שליליות. למה?

אני שונאת את עצמי כי אין לי שליטה על האכילה שלי.

אני שונאת את עצמי.

אין לי שליטה על האכילה שלי. יש לי שליטה מלאה על האכילה שלי. 1. זו האמת, אין לי שליטה כלל על האכילה שלי. 2. יש לי שליטה חלקית על האכילה שלי, ויש לי חוסר שליטה על האכילה שלי. 3. יש לי שליטה מלאה על האכילה שלי. 4. אין לי חוסר שליטה ואין לי שליטה על האכילה שלי. אני פשוט אוכלת. למה זה רע? כי אני אוכלת יותר ממה שאני צריכה. למה זה רע? אני משמינה. למה זה רע? כי אני לא רזה. למה זה רע? כי רזה זה יפה, ואם אני לא רזה אז אני מכוערת. למה זה רע? כי אנשים פחות אוהבים אץת זה. למה זה רע? כי פחות יאהבו אותי. למה זה רע? כי אם פחות אוהבים אותי אני פחות אוהבת את עצמי. למה זה רע? אני סובלת יותר. למה זה רע? כי פחות טוב לי, ואז קשה לי יותר לתפקד. למה זה רע? כי אם התפקוד שלי נמוך יותר אז התוצרים שלי נמוכים יותר. למה זה רע? כי אם התוצראים שלי נמוכים יותר אז הפונים שלי סובלים יותר. למה זה רע? כי אם הפונים שלי סובלים יותר אז זה לא נעים. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אין לי שליטה על האכילה שלי. אני שונאת את עצמי רק כי אין לי שליטה על האכילה שלי. אני שונאת את עצמי כי יש לי שליטה מלאה על האכילה שלי. האם זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי? ועד כמה? 1. כן, רק כי אין לי שליטה על האכילה שלי אני שונאת את עצמי. 2. אני שונאת את עצמי בגלל זה ובגלל סיבות אחרות 3. אני שונאת את עצמי מסיבות אחרות לחלוטין. למה זה רע? כי אם אין לי שליטה על האכילה שלי אז זה אומר שאני חסרת שליטה לחלוטין. למה זה רע? כי אני עשויה להתפרע, למה זה רע? כי אני אזיק לעולם. למה זה רע? כי יהיה יותר סבל בעולם. למה זה רע?

אין לי שליטה על האכילה שלי לכן אני שונאת את עצמי. אין לי שליטה על האכילה שלי ולכן אני אוהבת את עצמי כל כך. האם זו האמת ועד כמה? 1. אין עוד תוצאות לחוסר השליטה שלי על האכילה שלי 2. זו תוצאה אך יש עוד תוצאה שאני אוהבת את עצמי. 3. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי בעקבות חוסר השליטה על האכילה שלי 4. אני אוהבת את עצמי בלבד עקב חוסר השליטה שלי על האכילה שלי.

אני שונאת את עצמי כי אני אוכלת יותר מידי

אני אוכלת יותר מידי. אני אוכלת כל הזמן. אני לא אוכלת בכלל. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן אני באמת אוכלת יותר מידי. אני צריכה להמעיט באכילה. 2. אני אוכלת בצורה סבירה, חלק מהזמן אני לא אוכלת 3. אני לא אוכלת כלל. למה זה רע? כי אני אשמין. למה זה רע? כי זה לא בריא. למה? כי השמנה גורמת ליותר שומן וזה לא בריא ללב. למה זה רע? כי אני אהיה חולה. למה זה רע? כי זה יקצר לי את החיים. למה זה רע? כי אני אחיה פחות. למה זה רע? כי אם אני אחיה פחות אני אמות מוקדם יותר. למה זה רע? כי אם אני אמות מוקדם יותר אז אני לא ארגיש שום דבר. למה זה רע?

אני אוכלת יותר מידי לכן אני שונאת את עצמי. אני לא אוכלת כלום לכן אני שונאת את עצמי. האם זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי? 1. כן זו הסיבה היחידה. 2. אני לא אוכלת כלום ולכן אני שונאת את עצמי 3. אני אוכלת בצורה סבירה ולכן אני שונאת את עצמי. 4. אני לא אוכלת ולא לא אוכלת ולכן אני שונאת את עצמי. למה זה רע? כי זה לא בריא לשנוא ולאכול יותר מידי. למה? כי זה מזיק לגוף ולנפש. למה זה רע? כי אני אסבול בזמן שאני בחיים ואחיה פחות. למה זה רע? כי זה לא טוב. למה זה רע? כי מה שלא טוב הוא רע. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא מספיק מוכשרת בעבודה

אני לא מספיק מוכשרת בעבודה. אני לא מוכשרת בכלל בעבודה. אני יותר מידי מוכשרת בעבודה. אני כל כך מוכשרת. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן אני לא מספיק מוכשרת. יכולתי להיות יותר מוכשרת. 2. אני מוכשרת מספיק. 3. אני לא לא מוכשרת מספיק. אני פשוט מוכשרת כמו שאני. נניח שזה נכון, למה זה רע? כי אני יכולתי להיות יותר מוכשרת. למה זה רע? כי אם הייתי מוכשרת אז יכולתי לעשות דברים יותר טובים. למה זה רע? אם אני לא אעשה דברים יותר טובים אז עשויים לפטר אותי. למה זה רע? כי אני אהיה ללא עבודה. למה זה רע? אני אחזור לעבוד עם ילדים. למה זה רע? כי אני לא רוצה את זה. למה זה רע? כי אני אסבול. למה זה רע? כי סבל זה רע. למה סבל זה רע? כי זה מרגיש לא טוב. למה זה רע?

האם זו התוצאה היחידה לכך שאני לא מספיק מוכשרת? 1. כן, זו התוצאה היחידה, שאני שונאת את עצמי. 2. אני שונאת את עצמי ואוהבת את עצמי בגלל שאני לא מספיק מוכשרת 3. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי בגלל שאני לא מספיק מוכשרת. 4. אני לא שונאת את עצמי אלא רק אוהבת את עצמי בגלל שאני לא מספיק מוכשרת.

האם זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי? זו הסיבה היחידה. זו לא הסיבה כלל. 1. כן זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי. 2. זו סיבה ויש עוד סיבות לכך שאני שונאת את עצמי 3. אני שונאת את עצמי מסיבות אחרות לגמרי

אני שונאת את עצמי כי אני לא מספיק אינטילגנטית

אני לא מספיק אינטליגנטית. אני לא אינטליגנטית בכלל. אני טיפשה לחלוטין. אני הכי אינטליגנטית בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. זה נכון, אני ממש לא מספיק אינטליגנטית. יכולתי להיות יותר אינטליגנטית. 2. אני מספיק אינטליגנטית. 3. אני לא אינטליגנטית ואני לא לא אינטליגנטית. אני כמו שאני. 4. אני אינטליגנטית לחלוטין. מה רע בזה? זה רע כי יכולתי להיות יותר אינטליגנטית. למה זה רע? כי אם הייתי יותר אנטלגנטית הייתי נהנית יותר מהחיים וגם הייתי מסייעת יטותר לאנשים. נניח שזה נכון, מה רע בזה? אם הייתי נהנית יותר ומסייעת יותר העולם היה טוב יותר. נניח שזה נכון, מה רע בזה? העולם לא טוב יותר. נניח שזה נכון, מה רע בזה? שיש יותר סבל בעולם. נניח שזה נכון, מה רע בזה? סבל זה דבר רע. מה רע בזה?

אני שונאת את עצמי כי אין לי בן זוג.

אין לי בן זוג וזו הסיבה לכך שאני שונאת את עצמי. האם זה תוצאה מחייבת לסיבה זו? האם זו האמת ועד כמה? 1. כן זו תוצאה מחייבת. אם אין לי בן זוג אני חייבת לשנוא את עצמי. 2. יש תוצאות נוספות מלבד זאת, אני גם אוהבת את עצמי וגם שונאת את עצמי 3. אני לא אוהבת את עצמי ולא שונאת את עצמי כתוצאה מסיבה זו 4. אני אוהבת את עצמי בלבד כתוצאה מסיבה זו. נניח שזה נכון, מה רע בזה? אין לי בן זוג. מה רע בזה? שאני לבד. מה רע בזה? שאין לי אף אחד. מה רע בזה? זה לא טוב להיות לבד. זה אומר שאני חיה לבד, ואמות לבד. מה רע בזה? זה אומר שאני בודדה. מה רע בזה? אני אסבול. מה רע בזה?

אני שונאת את עצמי כי אני שמנה

אני שמנה, לכן אני שונאת את עצמי. האם זו התוצאה היחידה והמתחייבת או שיש עוד תוצאות? האם זו האמת ועד כמה? 1. כן זו האמת, זו התוצאה היחידה לכך שאני שמנה. אם אני שמנה אני חייבת לשנוא את עצמי. 2. אני יכולה גם לאהוב וגם לשנוא את עצמי על כך שאני שמנה. 3. אני יכולה לא לשנוא את עצמי ולא לאהוב את עצמי כי אני שמנה. 4. אני אוהבת את עצמי בלבד על כך שאני שמנה.

אני שמנה. היפוך: אני רזה. האם זו האמת ועד כמה? 1. אני שמנה באמת. הכי שמנה שיש! 2. אני לא שמנה ולא רזה 3. אני רזה. 4. אני מלאה - קצת שמנה וקצת רזה. למה זה רע? כי אם אני שמנה אז אנשים פחות יאהבו אותי. מה רע בזה? כי אני אהיה פחות עם אנשים. מה רע בזה? שאני אהיה יותר לבד. מה רע בזה? אם אני אהיה יותר לבד אהיה יותר עצובה. מה רע בזה? אני אסבול. מה רע בזה? יהיה יותר סבל בעולם. מה רע בזה?

אני שונאת את עצמי כי אנשים אחרים לא אוהבים אותי

אנשים אחרים לא אוהבים אותי. היפוך: אנשים אחרים וכולם אוהבים אותי. האם זו האמת ועד כמה? 1. אכן, אנשים אחרים ואף אחד לא אוהב אותי. 2. יש אנשים שאוהבים אותי ויש אנשים שלא אוהבים אותי. 3. אנשים אחרים לא אוהבים אותי ולא שונאים אותי 4. אנשים אחרים אוהבים אותי. כולם אוהבים אותי! מה רע בזה? זה רע כי אני רוצה שאחרים יאהבו אותי. מה רע בזה? אני לא מקבלת את מה שאני רוצה. מה רע בזה? אני סובלת. מה רע בזה? אני מרגישה לבד. מה רע בזה? אני לבד. מה רע בזה? שאני סובלת. ץ מה רע בזה? אני אמות לבד. מה רע בזה? מה רע בזה שאחרים לא אוהבים אותי? אני מרגישה לא אהובה. מה רע בזה? שאני לא אהובה. מה רע בזה? שאני מרגישה לבד. מה רע בזה? שאני סובלת. מה רע בזה?

אני שונאת את עצמי כי אני לא תמיד מספיק רגישה.

אני לא מספיק רגישה. אנילא רגישה בכלל! אני הכי רגישה בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. אני לא מספיק רגישה, זה נכון. 2. אני לא רגישה בכלל 3. אני קצת רגישה וקצת לא רגישה 4. אני רגישה מאוד. אין בי חוסר רגישות. נניח שזה נכון, למה זה רע? כי אני לא תמיד רגישה לאנשים. למה זה רע? אנשים עשויים להפגע ממני. למה זה רע? כי אסור שאנישם יפגעו ממני. כי אם אנשים יפגעו ממני הם לא יאהבו אותי. למה זה רע? כי אם הם לא יאהבו אותי אז אני לא אצליח לתקשר איתם. הם לא ירצו לדבר איתי. למה זה רע? אשאר לבד. למה זה רע? אמות לבד. אזדקן לבד. למה זה רע? כי לא יהיה מי שידאג לי ואני אהיה לבד לחלוטין. למה זה רע? כי אני אסבול. למה זה רע? אהיה בדיכאון. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא מספיק רגישה. האם זו התוצאה היחידה לכך שאני לא מספיק רגישה? 1. כן, זו התוצאה לכךש אני לא מספיק רגישה 2. לא. יש תוצאה נוספץ, שאני אוהבת את עצמי 3. אני לא אוהבת את עצמי ולא שונאת את עצמי. 4. אני רק אוהבת את עצמי. נניח שזה נכון, למה זה רע? כי אני שונאת את עצמי. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע? אני מתפקדת פחות טוב. למה זה רע? כי העולם פחות טוב. למה זה רע? כי אם העולם פחות טוב אז יש יותר סבל. למה זה רע?

אני לא מספיק רגישה לכן אני שונאת את עצמי.

אני שונאת את עצמי כי אין לי מספיק חברים

אין לי מספיק חברים. קיצון 1 - אין לי מספיק חברים בכלל. אין לי בכלל חברים. קיצון 2- יש לי רק חברים בעולם. האם ועד כמה זו האמת? 1. אין לי מספיק חברים, היו יכולים להיות לי יותר 2. יש לי מספיק חברים, לא צריך יותר 3. יש לי יותר מידי חברים 4. יש לי רק חברים. 5. אין יל חברים כלל. נניח שזה נכון, למה זה רע? כי אני יותר לבד. למה זה רע? כי אני בודדה. למה זה רע? כי אני לא מבלה עם אנשים. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע? כי

אני שונאת את עצמי כי אין לי מספיק חברים. קיצון 1 - אני שונאת את עצמי כי אין לי מספיק חברים 2. אני שונאת את עצמי כי יש לי רק חברים. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו האמת. זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי. 2. יש סיבות אחרות למה אני שונאת את עצמי. 3. אין סיבה לכך שאני שונאת את עצמי. 4. זו לא הסיבה למה אני שונאת את עצמי ויש סיבות אחרות לחלוטין. נניח שזה נכון, מה רע בזה? כי אני שונאת את עצמי מסיבה מסוימת. מה רע בזה? שאני לא אוהבת את עצמי בלי סיבה. מה רע בזה? שאני סובלת. מה רע בזה?

אין לי מספיק חברים לכן אני שונאת את עצמי. קיצון 1 - זו התוצאה היחידה לזה שאין לי מספיק חברים. קיצון 2 - אני אוהבת את עצמי כי אין לי מספיק חברים. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו התוצאה היחידה לכך שאין לי מספיק חברים. עלי לשנוא את עצמי 2. יש תוצאות אחרות לכך שאין לי מספיק חברים וזה שאני אוהבת את עצמי 3. אני לא שונאת ולא אוהבת את עצמי בגלל שאין לי מספיק חברים 4. אני אוהבת את עצמי כי אין לי מספיק חברים. נניח שזה נכון, מה רע בזה? כי אני לא לא שונאת את עצמי. מה רע בזה? שאני סובלת. מה רע בזה? סבל זה דבר רע וזהו!

אני שונאת את עצמי כי אני לא תורמת מספיק לעולם.

אני שונאת את עצמי. קיצון 1- אני שונאת את עצמי הכי בעולם. 2. אני אוהבת את עצמי הכי בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. אני שונאת את עצמי. 2. אני לא שונאת ולא אוהבת את עצמי 3. אני אוהבת את עצמי 4. אני גם אוהבת וגם שונאת את עצמי. למה זה רע? כי אני שונאת את עצמי למה זה רע - כי אני סובלת. אני לא נהנית מהחיים. למה זה רע? כי יש פחות טוב בעולם. אני מתפקדת פחות טוב. למה זה רע? כי יש ככה יותר סבל בעולם.

אני לא תורמת מספיק לעולם. קיצון 1- אני לא תורמת בכלל לעולם קיצון 2 - אני תורמת לעולם בלבד. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו האמת, אני לא תורמת מספיק לעולם 2. אני גם תורמת וגם לא תורמת מספיק לעולם 3. אני לא תורמת מספיק לעולם ולא לא תורמת מספיק לעולם 4. אני תורמת מספיק לעולם! למה זה רע? כי אני רעה אם אני לא תורמת מספיק לעולם. למה זה רע? כי אנשים ישנאו אותי. למה זה רע? כי לא יאהבו אותי. למה זה רע? אני אהיה לבד. למה זה רע? כי אני אסבול אם אהיה לבד. למה זה רע? סבל זה דבר רע. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא תורמת מספיק לעולם. קיצון 1 - אני שונאת את עצמי רק כי אני לא תורמת מספיק לעולם קיצון 2 - אני שונאת את עצמי כי אני תורמת יותר מידי לעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו הסיבה היחידה לזה שאני שונאת את עצמי. 2. אני שונאת את עצמי ללא סיבה 3. אני שונאת את עצמי כי אני תורמת מספיק לעולם 4. אני שונאת את עצמי כי אני גם תורמת וגם לא תורמת מספיק לעולם. למה זה רע? כי זה לא טוב שאני שונאת את עצמי בגלל שאני לא תורמת מספיק לעולם. למה זה רע? כי אני לא מושלמת. למה זה רע? אין לי שליטה על דברים. למה זה רע? כי אז העולם פחות טוב ממה שהוא היה יכול להיות. למה זה רע? כי יש יש יותר סבל. למה זה רע?

אני לא תורמת מספיק לעולם לכן אני שונאת את עצמי. האם זו התוצאה היחידה לכך שאני לא תורמת מספיק? קיצון 1 - זו התוצאה היחידה אני רק שונאת את עצמי קיצון 2 - אני רק אוהבת את עצמי בגלל שאני לא תורמת מספיק לעולם. האם ועד כמה זו האמץ? 1. זו האמת וזו התוצאה היחידה 2. אני גם אוהבת וגם שונאת את עצמי בגלל שאני לא תורמת מספיק לעולם 3. אני רק אוהבת את עצמי 4. אני לא אוהבת ולא שונאת את עצמי בגלל שאני לא תורמת מספיק לעולם. למה זה רע? כי אני שונאת את עצמי מסיבה טיפשית. להמ זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא עושה דבר על מנת למנוע סבל של אנשים אחרים

אני שונאת את עצמי. קיצון 1 אני שונאת את עצמי הכי בעולם. קיצון 2- אני אוהתב את עצמי הכי בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן זו האמת. אני שונאת את עצמי. 2. אני אוהבת את עצמי 3. אני אוהבת ושונאת את עצמי 4. אני לא אוהבת ולא שונאת את עצמי. למה זה רע? כי אני לא נהנית או נהנית פחות מהחיים. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע?

אני לא עושה דבר על מנת למנוע סבל של אחרים. קיצון 1 - זה נכון, קיצון 2 - אני פועלת רק כדי למנוע סבל מאחרים. האם זו האמת ועד כמה 1. כן, אני לא עושה דבר 2. אני עושה הכל 3. אני לא עושה הכל ולא לא עושה כלום כדי למנוע סבל 4. אני גם עושה כדי למנוע וגם לא עושה כדי למנוע סבל מאחרים. למה זה רע? כי יש יותר סבל בעולם. למה זה רע? אנשים ישנאו אותי יותר. למה זה רע? כי אני אהיה לבד. למה זה רע? כי אני אסבול. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא עושה דבר על מנת למנוע סבל של אנשים אחרים. קיצון 1 - זה נכון. קיצון 2 - יש סיבות אחרות ללמה אני שונאת את עצמי. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו האמת, זו הסיבה היחידה 2. יש סיבות אחרות ללמה אני שונאת את עצמי 3. אני שונאת את עצמי גם בגלל שאני לא עושה דבר כדי למנוע סבל של אחרים וגם מסיבות אחרות 4. אני שונאת את עצמי ללא סיבה. למה זה רע? דבר אחד יש יותר סבל בעולם. למה זה רע? כי זו אשמתי. למה זה רע? כי אני עושה דברים רעים. למה זה רע? כי אני לא פותרת בעיות של אחרים. למה זה רע? כי זה אחריות שלי, ואם אני לא עושה את זה אז אני רעה. למה זה רע? כי אני שנואה על ידי אחרים. למה זה רע? כי אני לבד. למה זה רע? כי אני בודדה. למה זה רע? כי אני סובלת מרגשות קשים. למה זה רע? כי יש עוד אנשים שסובלים בעולם. למה זה רע? למה רע שסודנים סובלים? למה רע שסורים סובלים? למה רע שסעודיות סובלות? למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי יש סבל בעולם וזה בגללי.

אני שונאת את עצמי

יש סבל בעולם וזה בגללי

אני שונאת את עצמי כי יש סבל בעולם וזה בגללי

בגללי יש סבל בעולם לכן אני שונאת את עצמי.

ואם אני לא רזה אז אני מכוערת.

לא הלכתי למסיבה, אז אני חסרת ערך.

אני חסרת ערך. קיצון אחד - אני הכי חסרת ערך מכולם, אני הכי נחותה מכולם. קיצון שני - אני הכי בעלת ערך! הכי שווה מכולם. האם ועד כמה זו האמת? 1. זו האמת. אני חסרת ערך לחלוטין. 2. אני חסרת ערך באופן חלקי. 3. אני לא חסרת ערך ואני לא לא חסרת ערך. 4. אני בעלת ערך עצמי! נניח שזה נכון, למה זה רע? זה רע כי אני מרגישה אשמה. זה רע כי אני מרגישה רע עם עצמי. זה רע כי אני סובלת. זה רע כי אני לא מרגישה מאושרת. זה רע כי יש יותר סבל בעולם. זה רע כי

אני חסרת ערך כי לא הלכתי למסיבה. קיצון 1 - אני חסרת כל ערך עצמי לחלוטין כי לא הלכתי למסיבה. קיצון 2 - אני בעלת ערך עצמי גבוה מאוד כי לא הלכתי למסיבה. האם ועד כמה זו האמת? 1. אני חסרת כל ערך כי לא הלכתי למסיבה 2. אני חסרת ערך עצמי אבל גם עם ערך עצמי כי לא הלכתי למסיבה 3. אני לא בעלת ערך עצמי ולא חסרת ערך עצמי כי לא הלכתי למסיבה 4. אני בעלת ערך עצמי כי לא הלכתי למסיבה. 5. אין השפעה של אי הליכה למסיבה על הערך העצמי שלי. נניח שזה נכון, ואני חסרת כל ערך כי לא הלכתי למסיבה, מה רע בזה? פספסתי את המסיבה, אני לא אכיר אנשים. לא יהיה לי כיף עכשיו. מה רע בזה? זה אומר שאני מפסידה כיף. מה רע בזה. זה אומר שאני סובלת בבית. מה רע בזה? זה אומר שאני לבד. מה רע בזה? זה אומר שאני אשאר לבד. מה רע בזה? זה אומר שאני אסבול. מה רע בזה?

לא הלכתי למסיבה אז אני חסרת ערך. קיצון 1 - אני חסרת ערך בגלל ואך ורק בגלל שלא הלכתי למסביה. קיצון 2 - אני חסרת ערך בלי שום קשר למסיבה. האם ועד כמה זו האמת? 1.זו הסיבה לכך שאני חסרת ערך. 2. זו לא הסיבה לכך שאני חסרת ערך 3. זו הסיבה לכך שאני חסרת ערך ולא רק זו אלא יש עוד סיבות 4. אין סיבה לכך שאני חסרת ערך. נניח שזה נכון, למה זה רע? לא הלכתי למסיבה אז אני לא מכירה אנשים ולא נהנית. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע? כי אני לא מכירה אף אחד. למה זה רע? כי אני נשארת לבד. למה זה רע? כי זה אומר שאשאר לבד. למה זה רע? כי לא יעריכו אותי בחברה שאני לבד. למה זה רע? כי לא יהיה לי בן זוג. למה זה רע? כי לא יהיו לי ילדים. למה זה רע? כי כשאזדקן אהיה לבד. למה זה רע. כי לא יהיה אף אחד שידאג לי. למה זה רע? אעשה פיפי וקקי בתחתונים ואף אחד לא ידאג לי. למה זה רע? כי אני אהיה מסכנה. למה זה רע? כי אני ארצה למות. למה זה רע? כי אני אסבול.
דברים רעים אנורקסיה להסביר טיפול בערך עצמי לאהוב את עצמך לשנוא את עצמך לא אוהב את עצמי בת זוג דימוי עצמי כעס עצמי בולימיה איך להתאמן איך לשאול שאלות אימון אימון אישי אימונים דוגמה לחקירה עצמית התפתחות התפתחות אישית חקירה עצמית חקירות להתאמן לשאול שאלות מהי התפתחות אישית מודעות מודעות עצמית שאלות להתבוננות
אושר - מהו הדבר *היחיד* שאותו יכול האדם לעשות כדי להיות מאושר? חשיבה חיובית / לחשוב חיובי / הדחקת רגשות
...להיות מאושר? חשיבה חיובית / לחשוב חיובי / הדחקת רגשות מי שרוצה להיות מאושר, עליו לדעת את הדרך היחידה להיות מאושר, והיא ידיעת האמת שהכל כבר טוב בשלמות כרגע ובכל רגע ורגע כפי מה שהוא. ומצד האמת האדם לא יכול לעשות שום דבר כדי להיות מאושר באמת, מלבד להבין את האמת שהכל כבר טוב כפי מה שהוא. כי יש בעולם שלנו שקרים שונים, שהאדם מנסה להיעזר בהם כדי להיות מאושר. והשקר המפורסם ביותר, הוא השקר של החשיבה החיובית. והוא שמלמדים את האדם להסתכל על חצי הכוס המלאה ולחשוב חיובי ולראות רק את הטוב שיש במציאות. אבל זה...
זיכרון / שכחה / שיפור הזיכרון - איך לזכור דברים? איך לשפר את הזיכרון?
.../ שיפור הזיכרון - איך לזכור דברים? איך לשפר את הזיכרון? זיכרון. שכחה. איך לזכור ולא לשכוח את מה שרוצים? הדרך הטובה ביותר לזכור משהו, היא על ידי הבנה שלו. אם האדם מבין, הוא אינו צריך לזכור. אם האדם אינו מבין הוא צריך להתאמץ לזכור וממילא הוא מסוגל לשכוח. אם ברצונך לזכור משהו, פשוט נסה להבין אותו בשלמות. להבין בשלמות = להבין את הדבר מכל צדדיו האפשריים = הבנה שאינה משאירה ספק כלשהו לגבי הדבר. שכחה = ידיעה הפוכה את הדבר שברצונו של האדם לזכור. לדוגמה: האדם רוצה לזכור לא לעשות X. שכחה = האדם חושב את ההפך...
חוקיות של אהבה, התאהבות, מערכות יחסים, זוגיות, חינוך ילדים, הרצון להיות דומה, להרגיש קרוב, יצירת קרבה, יצירת אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לסלוח לך, אהבה הדדית
חוקיות של אהבה, התאהבות, מערכות יחסים, זוגיות, חינוך ילדים, הרצון להיות דומה, להרגיש קרוב, יצירת קרבה, יצירת אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לסלוח לך, אהבה הדדית
...אהבה, התאהבות, מערכות יחסים, זוגיות, חינוך ילדים, הרצון להיות דומה, להרגיש קרוב, יצירת קרבה, יצירת אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לסלוח לך, אהבה הדדית מה הקשר בין התאהבות לרצון להיות דומה? ההרצאה עוסקת בהבנת חוקיות אהבה, התאהבות ומערכות יחסים, תוך התמקדות בשאלות כמו איך נוצרת קרבה, איך אנחנו משפיעים על אחרים ואיך התנהגויות שונות משפיעות על תחושת הקרבה. אליעד מסביר כי אנשים נוטים להידמות אחד לשני ככל שהם מבלים יותר זמן יחד. זהו תהליך טבעי שבו התנהגויות, תחביבים ודעות משותפות הופכות לדפוסים...
מה ההבדל בין חילוני לדתי? להיות דתי או חילוני, איך זה להיות דתי? איך זה להיות חילוני? להיות חילוני או דתי, אמונה של דתיים, אמונה של חילונים, אמונה אתאיסטית, אמונה הגיונית, אמונה לא הגיונית, האם כדאי להיות דתי או חילוני?
מה ההבדל בין חילוני לדתי? להיות דתי או חילוני, איך זה להיות דתי? איך זה להיות חילוני? להיות חילוני או דתי, אמונה של דתיים, אמונה של חילונים, אמונה אתאיסטית, אמונה הגיונית, אמונה לא הגיונית, האם כדאי להיות דתי או חילוני?
...או חילוני, איך זה להיות דתי? איך זה להיות חילוני? להיות חילוני או דתי, אמונה של דתיים, אמונה של חילונים, אמונה אתאיסטית, אמונה הגיונית, אמונה לא הגיונית, האם כדאי להיות דתי או חילוני? מה באמת ההבדל בין להיות חילוני לבין להיות דתי? בשיחה שאליעד כהן מעביר, הוא מנתח לעומק את ההבדל המהותי שבין אדם חילוני לאדם דתי. על פני השטח נדמה שההבדל בין דתיים לחילונים הוא הבדל גדול ומשמעותי, אך אליעד מסביר כי במבט עמוק ומוחלט, מדובר בשני סוגים של אמונות, שאינן שונות במהותן. הוא מדגיש כי גם החילוני וגם הדתי פועלים...
חשיבה המצאתית / יצירתיות - איך להמציא המצאות ולגלות רעיונות חדשים?
...המצאתית / יצירתיות - איך להמציא המצאות ולגלות רעיונות חדשים? אם נתבונן בעניין המצאת ההמצאות וגילוי הרעיונות החדשים, נראה כי באמת כל ההמצאות שאותן ממציא האדם וכל התגליות החדשות שאותן מגלה האדם, כל אלו היו קיימים גם לפני שהאדם גילה אותן. כאשר האדם ממציא המצאה כלשהי או מגלה תגלית כלשהי, האפשרות הזאת שאותה גילה האדם, הייתה קיימת גם לפני שהיא הייתה ידועה לו. התגלית היא הרגע שבו האדם מגלה את האפשרות שכבר הייתה קיימת במציאות. ואם נתבונן עוד בעניין נראה, כי הסיבה לכך שאותה האפשרות שכבר הייתה קיימת במציאות...
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה?
...את הזמן בצורה נכונה? ניהול זמן = הפקת המיטב מהזמן = הפקת הפוטנציאל הטוב האפשרי והמלא מהזמן. זמן = רצף האירועים אותם חווה האדם. האירועים אותם חווה האדם במשך חייו, מתרחשים לאורך ציר הזמן. הדבר החשוב ביותר בחיים הוא החוויה של האדם את החיים עצמם. ניהול זמן נכון = חוויית האירועים השונים שמתרחשים לאורך ציר הזמן בצורה טובה וחיובית. על האדם לזכור, כי יותר מאשר חשוב מה האדם עושה בזמנו, חשוב יותר כיצד הוא חווה את מה שהוא עושה בזמן שלרשותו. ניהול זמן נכון = הגדלת כמות האירועים שבהם האדם מרגיש טוב לגבי מה שהוא...
הצלחה מתוך תשוקה, איך לעשות דברים מאהבה? איך לעשות דברים מתוך תשוקה? איך חושבים אנשים מצליחים? ווינר או לוזר, לצאת ידי חובה, לעשות מתוך אהבה, איך לעבוד במה שאתה אוהב? לראות את החיים כמשחק, לא לפחד מכישלון, מוטיבציה להצלחה
הצלחה מתוך תשוקה, איך לעשות דברים מאהבה? איך לעשות דברים מתוך תשוקה? איך חושבים אנשים מצליחים? ווינר או לוזר, לצאת ידי חובה, לעשות מתוך אהבה, איך לעבוד במה שאתה אוהב? לראות את החיים כמשחק, לא לפחד מכישלון, מוטיבציה להצלחה
...דברים מתוך תשוקה? איך חושבים אנשים מצליחים? ווינר או לוזר, לצאת ידי חובה, לעשות מתוך אהבה, איך לעבוד במה שאתה אוהב? לראות את החיים כמשחק, לא לפחד מכישלון, מוטיבציה להצלחה איך אפשר להצליח מתוך תשוקה? מה הקשר בין אהבה והצלחה? ההבדל בין אנשים מצליחים לאנשים שנכשלו תלוי באופן שבו הם עושים את הדברים שלהם. אנשים מצליחים עושים את מה שהם אוהבים, מתוך תשוקה, ואנשים שנכשלו עושים את אותם הדברים מתוך תחושת חובה בלבד. השאלה היא לא רק מה עושים, אלא איך עושים את זה. כאשר אדם נהנה ממה שהוא עושה - עבודה, לימודי
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
...לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון? שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק הראשון הוא מכירת השיחה עצמה, והחלק השני הוא מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. אנשים רבים עושים טעות נפוצה כאשר הם מתחילים את השיחה בהצגה עצמית ארוכה, או נותנים מידע לא רלוונטי על הדרך שבה הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. שאלות כמו הגעתי למשה? או אמירות כגון קי...
איך לא להוציא מישהו מהראש? למה אני לא מצליח לא לחשוב עליה? למה אני לא מצליחה לא לחשוב עליו? התמודדות עם פרידה, איך לשכוח מישהו? איך להרגיש טוב בלעדיה? איך להרגיש טוב לבד? מטרות שלא קשורות לאקסית
איך לא להוציא מישהו מהראש? למה אני לא מצליח לא לחשוב עליה? למה אני לא מצליחה לא לחשוב עליו? התמודדות עם פרידה, איך לשכוח מישהו? איך להרגיש טוב בלעדיה? איך להרגיש טוב לבד? מטרות שלא קשורות לאקסית
...אני לא מצליח לא לחשוב עליה? למה אני לא מצליחה לא לחשוב עליו? התמודדות עם פרידה, איך לשכוח מישהו? איך להרגיש טוב בלעדיה? איך להרגיש טוב לבד? מטרות שלא קשורות לאקסית איך לא להוציא מישהו מהראש? למה אני לא מצליח לא לחשוב עליה? איך להתמודד עם פרידה? בהרצאה, אליעד כהן דיבר על ההתמודדות עם מחשבות בלתי פוסקות על אדם לאחר פרידה או פחד מפרידה, במיוחד כשהאדם מחפש דרכים לשכוח את האקסית. שאלות כגון איך לא להוציא מישהו מהראש? ולמה אני לא מצליח לא לחשוב עליה? נדונו במטרה להבין את המניעים העמוקים שמובילים לאי יכולת...
איך להתמודד עם קושי להחליט? על אחד אומר שהוא שניים, אולי הכל אחד? אולי אין הבדל בין האפשרויות? להטיל ספק בהחלטה, להטיל ספק באפשרויות, להיות שלם עם עצמך, לא יודע מה להחליט, לא יודע מה לעשות
איך להתמודד עם קושי להחליט? על אחד אומר שהוא שניים, אולי הכל אחד? אולי אין הבדל בין האפשרויות? להטיל ספק בהחלטה, להטיל ספק באפשרויות, להיות שלם עם עצמך, לא יודע מה להחליט, לא יודע מה לעשות
...על אחד אומר שהוא שניים, אולי הכל אחד? אולי אין הבדל בין האפשרויות? להטיל ספק בהחלטה, להטיל ספק באפשרויות, להיות שלם עם עצמך, לא יודע מה להחליט, לא יודע מה לעשות איך להתמודד עם קושי להחליט? האם כל האפשרויות זהות? אנשים רבים מוצאים את עצמם בהתלבטות, לא יודעים אם לבחור באפשרות אחת או באחרת, ומחפשים דרך לקבל החלטות בטוחות. אחת הגישות שאליעד כהן מציע היא שיטה שנמצאת מעבר להיגיון המקובל. לפי שיטה זו, כאשר אדם מתלבט בין שתי אפשרויות, במקום לנסות לברר מה עדיף, הוא יכול לשאול את עצמו: אולי בכלל מדובר באותה...
דיאטה זאת לא שיטת הרזיה!
...לא שיטת הרזיה! כולנו רוצים להראות טוב ולהיות בריאים, הרבה מאוד אנשים נמצאים שנים רבות מחייהם בניסיונות של שיטות דיאטה שונות ומגוונות. ברוב המקרים גם אם יורדים במשקל לאחר זמן לא רב חוזרים אליו ולעיתים אף עולים מעבר למשקל הקודם. למה? איך זה קורה? אנו אומרים לעצמנו: אם כבר אז כבר... , סבלנו ככ הרבה אז לפחות עכשיו נהנה, נפצה את עצמינו על הסבל שעברנו.. כמו ילד שאומרים לו לא והוא עושה דווקא. דיאטה אינה הדרך לרזות כי, הדיאטה לא משרתת את הצורך של האדם! למה הכוונה? הדיאטה מבוססת על אמונה כי לאדם אין את היכולת...
דליריום - מבוא
...מונחי האקדמיה ללשון העברית: הזיה) הוא מצב בלבולי חריף, המתאפיין בירידה קוגניטיבית חריפה עם שינויים תנודתיים במצב ההכרה. הסממן הבולט ביותר של מצב זה הוא ירידה ברמת הקשב, אם כי כל התחומים הקוגניטיביים עלולים להיפגע. זהו מצב שכיח וסיבה משמעותית לתחלואה ולתמותה, בפרט בקרב האוכלוסייה המבוגרת המאושפזת במוסדות רפואיים. ישנן סיבות רבות העלולות לגרום לדליריום, אולם מקובל כי מצב זה מתפתח באנשים המועדים לכך, וכי ככל שהמועדות גבוהה יותר, כך קטן השינוי הדרוש ליציאה מאיזון ולהשראת דליריום. על כן, מודעות לגורמי...
תשובות לשאלות - איך למצוא תשובות לשאלות?
...כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על תשובות לשאלות - איך למצוא תשובות לשאלות?. תשובות לשאלות - איך למצוא תשובות לשאלות? הפעם אני רוצה להשיב לשאלה, מהו הקו המנחה שצריך להיות כדי להשיב תשובות לשאלות. ולכל דבר בעולם יש שיטה, ונשאלתי מה ה השיטה למציאת תשובות לשאלות והרבה פעמים, עדיף בכלל לא לדעת את התשובות לכל השאלות, לא על הכל צריך לקבל תשובה ולדעת. ואני אומר שאחרי שתבין את התשובות לכל השאלות, שהכל טוב והכל אחד, אז האדם יכול להגיד עזוב, עכשיו אני לא רוצה לדעת תשובה לכל שאלה ככה החיים הרבה...
מנטור מדבר על חוק השינוי הנצחי של צורות האנרגיה
...חוק השינוי הנצחי של צורות האנרגיה מנטור מדבר על החוקים מנטור מדבר על חוק השינוי הנצחי של צורות האנרגיה מנטור מתאר את החוק האחרון זהו החוק האחרון מתוך שבעת החוקים שמנהלים את היקום. במילים פשוטות, הוא אומר שאנרגיה משנה צורות כל הזמן. היא נעה כל הזמן אל תוך צורות שונות ויוצאת מתוך צורות שונות. הבנת החוק הזה ואיך הוא עובד, היא הכרחית בשביל ליצור כל מה שרק תרצו. במאמר הזה, שהוא האחרון במהדורת המאמרים המיוחדת מנטור מדבר על החוקים, מנטור מסביר את החוק השביעי ואיך לרתום אותו לטובת ההצלחה שלנו בחיים. מנטור...
אימון אישי לנוער - האם אנו יודעים מספיק על ילדינו?
...לנוער - האם אנו יודעים מספיק על ילדינו? לאור ההתרחשויות האחרונות בקרב בני הנוער, אנו צריכים לשאול את עצמנו כהורים, מה מקור הבעיה בחברה שלנו? מה קורה לילדינו? מה אנו כהורים צריכים לעשות כדי שהדברים ייראו אחרת? אנו מגדלים את דור העידן הטכנולוגי, ילדים שיושבים שעות מול המחשב, מתקשרים דרך המחשב וחשופים לסכנות, ילדים החשופים מגילאים מאד צעירים לשתיית אלכוהול, יודעים, שומעים, נחשפים כבר בגילאי 9 לנשיקות צרפתיות ולעולם המין... איך אנו כהורים יכולים לעצור את הטירוף וללמד את ילדינו לא לחצות גבולות בגילאים...
בית הכלא השמור ביותר בעולם - מהו ואיך לצאת ממנו?
...בעולם - מהו ואיך לצאת ממנו? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על בית הכלא השמור ביותר בעולם - מהו ואיך לצאת ממנו?. בית הכלא השמור בעולם שאין שום אפשרות בעולם לצאת ממנו, ובית הכלא הזה הוא הרצון העצמי של האדם. הרצון של האדם, זה שהאדם רוצה דברים זה הכלא הגדול בעולם. וזה בית הכלא השמור בעולם כי אי אפשר לצאת ממנו. המהות של כלא - מקום מוגבל - מקום שמחליטים לך, נותנים לך לעסוק עבודות פרך. מענים אותך ולא משלמים לך אם זה אכזרי יותר. בית הכלא זה הרצון העצמי של האדם, מאמלל אותו. הרצון העצמי מגביל...
יום הכיפורים - יום הכיסופים
...כהגדרת הכתוב, הינו שבת שבתון. היום היחידי בלוח העברי שהגדרתו שבת שבתון הינו יום הכיפורים. ניתן לחלק הימים בלוח העברי לארבע, האחד ימים רגילים. השני ימים טובים, חגים. השלישי יום השביעי, שבת. הרביעי הינו שבת שבתון, יום הכיפורים. כל יום ויום משמעותו עימו, כך גם לגבי החגים וכך לגבי השבת. ראש השנה, תחילת השנה, יום בו כל באי עולם עוברים לפניך, יום בו העולם כולו נידון מי לחיים מי למוות. יום, בו עם ישראל נידון בו לחיים טובים ולשלום. מהותו של יום ראש השנה הינו שמחה, שכן אין שמחה כהתרת הספקות. הכרעת הדין היא...
טיפול בטריכוטילומניה
...טריקס=שיער טיל=משיכה - מריטה= מאניה= שיגעון מודל לטיפול קוגניטיבי התנהגותי + ביופידבק מאת: דר יגאל גליקסמן מילות מפתח: טריכוטילומניה. דחף בלתי רצוני. OCD התנהגות טורדנית כפייתית. CBT טיפול קוגניטיבי התנהגותי. ביופידבק. שליטה רצונית. תקציר: הטריכוטילומניה ידועה כהפרעה נפשית טורדנית כפייתית של תלישת שיער במיוחד באיזור הראש (קרקפת, גבות, שפם, זקן. היא קשורה ליכולת השליטה בדחפים ומלווה בדרך כלל בטקס של עיסוק בשיער שנתלש (שזירה, או לעיסה). המאפיין העיקרי הוא הדחף הבלתי נשלט לתלוש שיער. בדרך כלל קו
גירושים / פרידות / זוגיות / אהבה - כיצד להתמודד ברמה הרגשית? חלק 2
.../ אהבה - כיצד להתמודד ברמה הרגשית? חלק 2 המשך מכאן גירושים / פרידות / זוגיות / אהבה - כיצד להתמודד ברמה הרגשית ? חלק 1. אבל באמת מי שאוהב את עצמו מבפנים ומי שבאמת מחובר לעצמו, אדם כזה לעולם אינו חושש מהעתיד, מאחר שהוא זה ששולט בעתיד שלו ולא העתיד שולט בו. כי באמת המציאות של האדם היא רק הצורה שבה הוא חווה את מה שקורה לו. ואם התודעה שלך מיושבת ואתה חושב בישוב הדעת וברוגע, הרי ששום דבר לעולם לא יוכל לשבור אותך, מאחר שאתה שולט במציאות שלך באמצעות צורת החשיבה שלך, ואז לא המציאות שולט בך אלא אתה חי בהרמוניה...
בודהיזם - הדרך הנאצלת בעלת שמונה האיברים - מושגי יסוד בדהמה
...יסוד בדהמה הבודהה לימד את הדרך המובילה לקץ הסבל שהיא דרך נאצלת בעלת שמונה חלקים (ariyo ahagiko maggo), המתורגמת גם כהדרך הנאצלת בעלת שמונה הנתיבים או דרך כפולת השמונה. נהוג לחלק את הדרך לשלוש קבוצות - הקבוצה הראשונה המכונה קבוצת החכמה כוללת הבנה נכונה וכוונה נכונה. הקבוצה השניה המכונה קבוצת המוסר כוללת דיבור נכון, עשייה נכונה ו - אורח חיים נכון (או פרנסה נכונה). והקבוצה השלישית היא קבוצת הפיתוח המנטלי כוללת מאמץ נכון, מודעות נכונה ו - ריכוז נכון. הבנה נכונה (samm dihi) היא הבנה ברורה של הדברים כ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 3
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: זה רע כי אני לא רוצה, למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: זה רע כי אני לא רוצה, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, אימון אישי לימודים, מורה רוחני בתחום זה רע כי אני לא רוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3398 שניות - עכשיו 12_08_2025 השעה 15:24:56 - wesi4