ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חקירות ✔אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 3 ✔אני חסרת כל ערך, לכן לא מגיע לי לעמוד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 3
אני חסרת כל ערך, לכן לא מגיע לי לעמוד על שלי.

אני חסרת כל ערך. קיצון - אני חסרת כל ערך עצמי. אין לי טיפת ערך עצמי. אני לא שווה כלום. קיצון 2 אני בעלת ערך עצמי מופרז גבוה יותר מכל אחד אחר שאני מכירה. אני שווה יותר מאחרים. אמצע - אני שוות ערך לאנשים אחרים. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן, זו האמת. אני חסרת כל ערך עצמי, לא שווה כלום לחלוטין. נחותה מאחרים 2. אני בעלת ערך עצמי נמוך. שווה במידה נמוכה. עדיין נחותה מאחרים 3. אני שווה במידה בינונית, שווה לאחרים. 4. אני בעלת ערך עצמי גבוה מאחרים, שווה יותר מאחרים. נניח שזה נכון, אז מה? זה אומר שאין לי מנדט או יכולת או זכות בכלל לעמוד על שלי, להגיד את מה שאני חושבת, לעשות את מה שאני רוצה, הדעה שלי לא נחשבת, העמדות שלי מוטעות.

אני שונאת את עצמי. אני אוהבת את עצמי הכי בעולם. האם זו האמת ועד כמה. 1. כן זו האמת. אני שונאת את עצמי לחלוטין. אני רעה לחלוטין. 2. אני שונאת את עצמי באופן חלקי. יש דברים שאני גם אוהבת בעצמי. 3. אני אוהבת את עצמי לחלוטין, אין בי טיפת שנאה. 4. אני לא אוהבת את עצמי ולא שונאת את עצמי. נניח שזה נכון, מה זה משנה? זה משנה זה רע כי זה אומר שאני סובלת בחיים האלו. זה שאני סובל בחיים האלו לא אומר שזה רע. למה זה רע? כי סבל הוא לא נעים. סבל יכול להיות דבר נעים. למה זה רע? כי זה סבל וסבל זה דבר רע. סבל זה דבר טוב.

כי נולדתי להורים דפוקים. נולדתי להורים הכי מדהימים שיש. 1. נולדתי להורים הכי דפוקים שיש. 2. נולדתי להורים שיש בהם משהו דפוק אבל יש בהם גם משהו טוב. 3. נולדתי להורים שיש בהם רק משהו טוב. 4. נולדתי להורים שאין בהם טוב ואין בהם רע. נניח שזה נכון, אז מה? זה רע, כי ההורים שלי דפוקים. למה זה רע? כי הם לא מושלמים. למה זה רע? כי מי שלא מושלם יש לו חסרונות. למה זה רע? כי אם יש לו חסרונות אז הוא עושה טעויות. למה זה רע? כי אם הוא עושה טעויות אז העולם לא מושלם. למה זה רע? כי אם העולם לא מושלם אז יש בו רע וסבל. למה זה רע? כי אם יש בו רע וסבל אז אנשים לא נעים להם. למה זה רע שלא נעים לאנשים?

אני שונאת את עצמי. כי נולדתי להורים דפוקים. אני אוהבת את עצמי כי נולדתי להורים דפוקים. האם זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי? 1. כן, רק כי נולדתי להורים דפוקים. 2. לא, יש עוד סיבות, אך זו גם סיבה. עוד סיבות זה שיש בי חסרונות. 3. אין סיבה לכך שאני שונאת את עצמי. 4. יש סיבות אחרות לכך שאני שונאת את עצמי ולא כי ההורים שלי דפוקים. נניח שזה נכון, למה זה רע? מה זה משנה? כי אין עוד סיבות לכך שאני שונאת את עצמי. זה רע כי זה אומר שאי אפשר לשנות את ההורים שלי. זה רע כי זה אומר שאני אמשיך לשנוא את עצמי. זה רע כי זה אומר שאני אסבול. זה רע כי זה לא נעים. זה רע כי... זה פשוט רע. כי אני ארצה למות. זה רע כי אני עשוייה למות או להתאבד. זה רע כי המשפחה שלי תסבול. זה רע כי סבל זה לא נעים. זה רע כי אמא שלי עשויה להתאבד. זה רע כי אנשים אחרים יסבלו. זה רע כי העולם יפסיד משהו טוב. זה רע כי העולם יהיה פחות טוב ויפה.

נולדתי להורים דפוקים לכן אני שונאת את עצמי. נולדתי להורים נפלאים, לכן אני שונאת את עצמי. האם זו התוצאה היחידה לכך שנולדתי להורים דפוקים? האם יש עוד תוצאות? 1. לא, זו התוצאה היחידה. 2. כן, זו תוצאה ויש עוד תוצאות שליליות אחרות. כמו שאני סובלת או לא נהנית מהחיים 3. זו תוצאה ויש עוד תוצאות חיוביות. 4. זו לא התוצאה ויש תוצאות אחרות לחלוטין, חיוביות ו. או שליליות. נניח שזה נכון, אז מה? למה זה רע?

יש סבל בעולם, זה דבר רע. מה רע בזה שיש סבל בעולם?

אני לא תמיד יודעת מה להגיד או לדבר

אני שונאת את עצמי כי לא תמיד יש לי על מה לדבר.

אני שונאת את עצמי. אני אוהבת את עצמי הכי בעולם!!!! 1. אני שונאת את עצמי לחלוטין, אין עוררין בכך. 2. אני שונאת את עצמי באופן חלקי. 3. אני שונאת את עצמי מעט אך גם אוהבת את עצמי מעט. 4. אני אוהבת את עצמי בלבד. 5. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי. נניח שזה נכון, מה רע בזה? זה רע כי זה יוביל אותי לסבל. זה רע כי הסבל יוביל אותי להתאבד. זה רע כי אם אני אתאבד אנשים סביבי יסבלו. זה רע כי אם אנשים סביבי יסבלו אז הם עשויים להזיק לעצמם. זה רע כי אם הם יזיקו לעצמם אז העולם יפסיד משהו טוב בו. אם העולם יפסיד משהו טוב בו אז הוא יהיה פחות טוב. אם הוא יהיה פחות טוב אז יהיה יותר סבל. אם יהיה יותר סבל אז אנשים יסבלו יותר. אם אנשים יסבלו יותר אז...

לא תמיד יש לי על מה לדבר. תמיד יש לי על מה לדבר! 1. לא תמיד יש לי על מה לדבר. 2. רוב הזמן יש לי על מה לדבר, לעיתים אין לי 3. רוב הזמן אין לי על מה לדבר, וביתר יש לי 4. תמיד יש לי על מה לדבר. מה רע בזה? אנשים סביבי משתעממים. מה רע בזה? אנשים לא רוצים להיות בחברתי. מה רע בזה? יהיה לי פחות כיף בחיים. מה רע בזה? אני אסבול בחיים. מה רע בזה? הסבל עשוי להיות כל כך גדול שאני ארצה למות. מה רע בזה? המשפחה שלי תסבול. מה רע בזה? אמא שלי לא תרצה לחיות. מה רע בהז? היא עשויה להזיק לעצמה. מה רע בזה? העולם יסבול יותר. מה רע בזה? זה פשוט רע. אני לא מצליחה למצוא הסבר למה זה רע. אמרו לנו מה טוב ומה רע.

לא תמיד יש לי על מה לדבר, לכן אני שונאת את עצמי. תמיד יש לי על מה לדבר, לכן אני שונאת את עצמי. האם יש עוד סיבות לכך שאני שונאת את עצמי? 1. אין עוד סיבות, רק בגלל שלא תמיד יש לי על מה לדבר. 2. זו אחת הסיבות ויש עוד סיבות. שלא קשורות לכך שאני מדברת יותר או פחות בשיחות, לדוגמה, המשקל שלי. 3. יש עוד סיבות אך לא קשור לכמות הדיבור שלי בשיחה. למה זה רע? זו הסיבה היחידה, אז זה אומר שאולי לא אוכל לשנות את זה. לכן אני שונאת את עצמי.

אני שונאת את עצמי כי לא תמיד יש לי על מה לדבר. האם יש עוד תוצאות לכך שלא תמיד יש לי על מה לדבר? אני אוהבת את עצמי בגלל שלא תמיד יש לי על מה לדבר. 1.אין עוד תוצאות. אני רק שונאת את עצמי. 2. יש עוד תוצאות, אני גם אוהבת את עצמי וגם שונאת את כצמי. 3. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי. 4. אני רק אוהבת את עצמי בגלל זה. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע? אני פחות תורמת לעולם. למה זה רע? כי יש יותר סבל בעולם. למה זה רע? כי סבל זה רע. למה סבל זה רע? כי ככה לימדו אותי. למה? כי זה מה שהם יודעים. למה? כי ככה לימדו אותם. למה? כי סבל זה לא נעים, זהגורם לתחושות שליליות. למה?

אני שונאת את עצמי כי אין לי שליטה על האכילה שלי.

אני שונאת את עצמי.

אין לי שליטה על האכילה שלי. יש לי שליטה מלאה על האכילה שלי. 1. זו האמת, אין לי שליטה כלל על האכילה שלי. 2. יש לי שליטה חלקית על האכילה שלי, ויש לי חוסר שליטה על האכילה שלי. 3. יש לי שליטה מלאה על האכילה שלי. 4. אין לי חוסר שליטה ואין לי שליטה על האכילה שלי. אני פשוט אוכלת. למה זה רע? כי אני אוכלת יותר ממה שאני צריכה. למה זה רע? אני משמינה. למה זה רע? כי אני לא רזה. למה זה רע? כי רזה זה יפה, ואם אני לא רזה אז אני מכוערת. למה זה רע? כי אנשים פחות אוהבים אץת זה. למה זה רע? כי פחות יאהבו אותי. למה זה רע? כי אם פחות אוהבים אותי אני פחות אוהבת את עצמי. למה זה רע? אני סובלת יותר. למה זה רע? כי פחות טוב לי, ואז קשה לי יותר לתפקד. למה זה רע? כי אם התפקוד שלי נמוך יותר אז התוצרים שלי נמוכים יותר. למה זה רע? כי אם התוצראים שלי נמוכים יותר אז הפונים שלי סובלים יותר. למה זה רע? כי אם הפונים שלי סובלים יותר אז זה לא נעים. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אין לי שליטה על האכילה שלי. אני שונאת את עצמי רק כי אין לי שליטה על האכילה שלי. אני שונאת את עצמי כי יש לי שליטה מלאה על האכילה שלי. האם זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי? ועד כמה? 1. כן, רק כי אין לי שליטה על האכילה שלי אני שונאת את עצמי. 2. אני שונאת את עצמי בגלל זה ובגלל סיבות אחרות 3. אני שונאת את עצמי מסיבות אחרות לחלוטין. למה זה רע? כי אם אין לי שליטה על האכילה שלי אז זה אומר שאני חסרת שליטה לחלוטין. למה זה רע? כי אני עשויה להתפרע, למה זה רע? כי אני אזיק לעולם. למה זה רע? כי יהיה יותר סבל בעולם. למה זה רע?

אין לי שליטה על האכילה שלי לכן אני שונאת את עצמי. אין לי שליטה על האכילה שלי ולכן אני אוהבת את עצמי כל כך. האם זו האמת ועד כמה? 1. אין עוד תוצאות לחוסר השליטה שלי על האכילה שלי 2. זו תוצאה אך יש עוד תוצאה שאני אוהבת את עצמי. 3. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי בעקבות חוסר השליטה על האכילה שלי 4. אני אוהבת את עצמי בלבד עקב חוסר השליטה שלי על האכילה שלי.

אני שונאת את עצמי כי אני אוכלת יותר מידי

אני אוכלת יותר מידי. אני אוכלת כל הזמן. אני לא אוכלת בכלל. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן אני באמת אוכלת יותר מידי. אני צריכה להמעיט באכילה. 2. אני אוכלת בצורה סבירה, חלק מהזמן אני לא אוכלת 3. אני לא אוכלת כלל. למה זה רע? כי אני אשמין. למה זה רע? כי זה לא בריא. למה? כי השמנה גורמת ליותר שומן וזה לא בריא ללב. למה זה רע? כי אני אהיה חולה. למה זה רע? כי זה יקצר לי את החיים. למה זה רע? כי אני אחיה פחות. למה זה רע? כי אם אני אחיה פחות אני אמות מוקדם יותר. למה זה רע? כי אם אני אמות מוקדם יותר אז אני לא ארגיש שום דבר. למה זה רע?

אני אוכלת יותר מידי לכן אני שונאת את עצמי. אני לא אוכלת כלום לכן אני שונאת את עצמי. האם זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי? 1. כן זו הסיבה היחידה. 2. אני לא אוכלת כלום ולכן אני שונאת את עצמי 3. אני אוכלת בצורה סבירה ולכן אני שונאת את עצמי. 4. אני לא אוכלת ולא לא אוכלת ולכן אני שונאת את עצמי. למה זה רע? כי זה לא בריא לשנוא ולאכול יותר מידי. למה? כי זה מזיק לגוף ולנפש. למה זה רע? כי אני אסבול בזמן שאני בחיים ואחיה פחות. למה זה רע? כי זה לא טוב. למה זה רע? כי מה שלא טוב הוא רע. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא מספיק מוכשרת בעבודה

אני לא מספיק מוכשרת בעבודה. אני לא מוכשרת בכלל בעבודה. אני יותר מידי מוכשרת בעבודה. אני כל כך מוכשרת. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן אני לא מספיק מוכשרת. יכולתי להיות יותר מוכשרת. 2. אני מוכשרת מספיק. 3. אני לא לא מוכשרת מספיק. אני פשוט מוכשרת כמו שאני. נניח שזה נכון, למה זה רע? כי אני יכולתי להיות יותר מוכשרת. למה זה רע? כי אם הייתי מוכשרת אז יכולתי לעשות דברים יותר טובים. למה זה רע? אם אני לא אעשה דברים יותר טובים אז עשויים לפטר אותי. למה זה רע? כי אני אהיה ללא עבודה. למה זה רע? אני אחזור לעבוד עם ילדים. למה זה רע? כי אני לא רוצה את זה. למה זה רע? כי אני אסבול. למה זה רע? כי סבל זה רע. למה סבל זה רע? כי זה מרגיש לא טוב. למה זה רע?

האם זו התוצאה היחידה לכך שאני לא מספיק מוכשרת? 1. כן, זו התוצאה היחידה, שאני שונאת את עצמי. 2. אני שונאת את עצמי ואוהבת את עצמי בגלל שאני לא מספיק מוכשרת 3. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי בגלל שאני לא מספיק מוכשרת. 4. אני לא שונאת את עצמי אלא רק אוהבת את עצמי בגלל שאני לא מספיק מוכשרת.

האם זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי? זו הסיבה היחידה. זו לא הסיבה כלל. 1. כן זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי. 2. זו סיבה ויש עוד סיבות לכך שאני שונאת את עצמי 3. אני שונאת את עצמי מסיבות אחרות לגמרי

אני שונאת את עצמי כי אני לא מספיק אינטילגנטית

אני לא מספיק אינטליגנטית. אני לא אינטליגנטית בכלל. אני טיפשה לחלוטין. אני הכי אינטליגנטית בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. זה נכון, אני ממש לא מספיק אינטליגנטית. יכולתי להיות יותר אינטליגנטית. 2. אני מספיק אינטליגנטית. 3. אני לא אינטליגנטית ואני לא לא אינטליגנטית. אני כמו שאני. 4. אני אינטליגנטית לחלוטין. מה רע בזה? זה רע כי יכולתי להיות יותר אינטליגנטית. למה זה רע? כי אם הייתי יותר אנטלגנטית הייתי נהנית יותר מהחיים וגם הייתי מסייעת יטותר לאנשים. נניח שזה נכון, מה רע בזה? אם הייתי נהנית יותר ומסייעת יותר העולם היה טוב יותר. נניח שזה נכון, מה רע בזה? העולם לא טוב יותר. נניח שזה נכון, מה רע בזה? שיש יותר סבל בעולם. נניח שזה נכון, מה רע בזה? סבל זה דבר רע. מה רע בזה?

אני שונאת את עצמי כי אין לי בן זוג.

אין לי בן זוג וזו הסיבה לכך שאני שונאת את עצמי. האם זה תוצאה מחייבת לסיבה זו? האם זו האמת ועד כמה? 1. כן זו תוצאה מחייבת. אם אין לי בן זוג אני חייבת לשנוא את עצמי. 2. יש תוצאות נוספות מלבד זאת, אני גם אוהבת את עצמי וגם שונאת את עצמי 3. אני לא אוהבת את עצמי ולא שונאת את עצמי כתוצאה מסיבה זו 4. אני אוהבת את עצמי בלבד כתוצאה מסיבה זו. נניח שזה נכון, מה רע בזה? אין לי בן זוג. מה רע בזה? שאני לבד. מה רע בזה? שאין לי אף אחד. מה רע בזה? זה לא טוב להיות לבד. זה אומר שאני חיה לבד, ואמות לבד. מה רע בזה? זה אומר שאני בודדה. מה רע בזה? אני אסבול. מה רע בזה?

אני שונאת את עצמי כי אני שמנה

אני שמנה, לכן אני שונאת את עצמי. האם זו התוצאה היחידה והמתחייבת או שיש עוד תוצאות? האם זו האמת ועד כמה? 1. כן זו האמת, זו התוצאה היחידה לכך שאני שמנה. אם אני שמנה אני חייבת לשנוא את עצמי. 2. אני יכולה גם לאהוב וגם לשנוא את עצמי על כך שאני שמנה. 3. אני יכולה לא לשנוא את עצמי ולא לאהוב את עצמי כי אני שמנה. 4. אני אוהבת את עצמי בלבד על כך שאני שמנה.

אני שמנה. היפוך: אני רזה. האם זו האמת ועד כמה? 1. אני שמנה באמת. הכי שמנה שיש! 2. אני לא שמנה ולא רזה 3. אני רזה. 4. אני מלאה - קצת שמנה וקצת רזה. למה זה רע? כי אם אני שמנה אז אנשים פחות יאהבו אותי. מה רע בזה? כי אני אהיה פחות עם אנשים. מה רע בזה? שאני אהיה יותר לבד. מה רע בזה? אם אני אהיה יותר לבד אהיה יותר עצובה. מה רע בזה? אני אסבול. מה רע בזה? יהיה יותר סבל בעולם. מה רע בזה?

אני שונאת את עצמי כי אנשים אחרים לא אוהבים אותי

אנשים אחרים לא אוהבים אותי. היפוך: אנשים אחרים וכולם אוהבים אותי. האם זו האמת ועד כמה? 1. אכן, אנשים אחרים ואף אחד לא אוהב אותי. 2. יש אנשים שאוהבים אותי ויש אנשים שלא אוהבים אותי. 3. אנשים אחרים לא אוהבים אותי ולא שונאים אותי 4. אנשים אחרים אוהבים אותי. כולם אוהבים אותי! מה רע בזה? זה רע כי אני רוצה שאחרים יאהבו אותי. מה רע בזה? אני לא מקבלת את מה שאני רוצה. מה רע בזה? אני סובלת. מה רע בזה? אני מרגישה לבד. מה רע בזה? אני לבד. מה רע בזה? שאני סובלת. ץ מה רע בזה? אני אמות לבד. מה רע בזה? מה רע בזה שאחרים לא אוהבים אותי? אני מרגישה לא אהובה. מה רע בזה? שאני לא אהובה. מה רע בזה? שאני מרגישה לבד. מה רע בזה? שאני סובלת. מה רע בזה?

אני שונאת את עצמי כי אני לא תמיד מספיק רגישה.

אני לא מספיק רגישה. אנילא רגישה בכלל! אני הכי רגישה בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. אני לא מספיק רגישה, זה נכון. 2. אני לא רגישה בכלל 3. אני קצת רגישה וקצת לא רגישה 4. אני רגישה מאוד. אין בי חוסר רגישות. נניח שזה נכון, למה זה רע? כי אני לא תמיד רגישה לאנשים. למה זה רע? אנשים עשויים להפגע ממני. למה זה רע? כי אסור שאנישם יפגעו ממני. כי אם אנשים יפגעו ממני הם לא יאהבו אותי. למה זה רע? כי אם הם לא יאהבו אותי אז אני לא אצליח לתקשר איתם. הם לא ירצו לדבר איתי. למה זה רע? אשאר לבד. למה זה רע? אמות לבד. אזדקן לבד. למה זה רע? כי לא יהיה מי שידאג לי ואני אהיה לבד לחלוטין. למה זה רע? כי אני אסבול. למה זה רע? אהיה בדיכאון. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא מספיק רגישה. האם זו התוצאה היחידה לכך שאני לא מספיק רגישה? 1. כן, זו התוצאה לכךש אני לא מספיק רגישה 2. לא. יש תוצאה נוספץ, שאני אוהבת את עצמי 3. אני לא אוהבת את עצמי ולא שונאת את עצמי. 4. אני רק אוהבת את עצמי. נניח שזה נכון, למה זה רע? כי אני שונאת את עצמי. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע? אני מתפקדת פחות טוב. למה זה רע? כי העולם פחות טוב. למה זה רע? כי אם העולם פחות טוב אז יש יותר סבל. למה זה רע?

אני לא מספיק רגישה לכן אני שונאת את עצמי.

אני שונאת את עצמי כי אין לי מספיק חברים

אין לי מספיק חברים. קיצון 1 - אין לי מספיק חברים בכלל. אין לי בכלל חברים. קיצון 2- יש לי רק חברים בעולם. האם ועד כמה זו האמת? 1. אין לי מספיק חברים, היו יכולים להיות לי יותר 2. יש לי מספיק חברים, לא צריך יותר 3. יש לי יותר מידי חברים 4. יש לי רק חברים. 5. אין יל חברים כלל. נניח שזה נכון, למה זה רע? כי אני יותר לבד. למה זה רע? כי אני בודדה. למה זה רע? כי אני לא מבלה עם אנשים. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע? כי

אני שונאת את עצמי כי אין לי מספיק חברים. קיצון 1 - אני שונאת את עצמי כי אין לי מספיק חברים 2. אני שונאת את עצמי כי יש לי רק חברים. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו האמת. זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי. 2. יש סיבות אחרות למה אני שונאת את עצמי. 3. אין סיבה לכך שאני שונאת את עצמי. 4. זו לא הסיבה למה אני שונאת את עצמי ויש סיבות אחרות לחלוטין. נניח שזה נכון, מה רע בזה? כי אני שונאת את עצמי מסיבה מסוימת. מה רע בזה? שאני לא אוהבת את עצמי בלי סיבה. מה רע בזה? שאני סובלת. מה רע בזה?

אין לי מספיק חברים לכן אני שונאת את עצמי. קיצון 1 - זו התוצאה היחידה לזה שאין לי מספיק חברים. קיצון 2 - אני אוהבת את עצמי כי אין לי מספיק חברים. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו התוצאה היחידה לכך שאין לי מספיק חברים. עלי לשנוא את עצמי 2. יש תוצאות אחרות לכך שאין לי מספיק חברים וזה שאני אוהבת את עצמי 3. אני לא שונאת ולא אוהבת את עצמי בגלל שאין לי מספיק חברים 4. אני אוהבת את עצמי כי אין לי מספיק חברים. נניח שזה נכון, מה רע בזה? כי אני לא לא שונאת את עצמי. מה רע בזה? שאני סובלת. מה רע בזה? סבל זה דבר רע וזהו!

אני שונאת את עצמי כי אני לא תורמת מספיק לעולם.

אני שונאת את עצמי. קיצון 1- אני שונאת את עצמי הכי בעולם. 2. אני אוהבת את עצמי הכי בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. אני שונאת את עצמי. 2. אני לא שונאת ולא אוהבת את עצמי 3. אני אוהבת את עצמי 4. אני גם אוהבת וגם שונאת את עצמי. למה זה רע? כי אני שונאת את עצמי למה זה רע - כי אני סובלת. אני לא נהנית מהחיים. למה זה רע? כי יש פחות טוב בעולם. אני מתפקדת פחות טוב. למה זה רע? כי יש ככה יותר סבל בעולם.

אני לא תורמת מספיק לעולם. קיצון 1- אני לא תורמת בכלל לעולם קיצון 2 - אני תורמת לעולם בלבד. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו האמת, אני לא תורמת מספיק לעולם 2. אני גם תורמת וגם לא תורמת מספיק לעולם 3. אני לא תורמת מספיק לעולם ולא לא תורמת מספיק לעולם 4. אני תורמת מספיק לעולם! למה זה רע? כי אני רעה אם אני לא תורמת מספיק לעולם. למה זה רע? כי אנשים ישנאו אותי. למה זה רע? כי לא יאהבו אותי. למה זה רע? אני אהיה לבד. למה זה רע? כי אני אסבול אם אהיה לבד. למה זה רע? סבל זה דבר רע. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא תורמת מספיק לעולם. קיצון 1 - אני שונאת את עצמי רק כי אני לא תורמת מספיק לעולם קיצון 2 - אני שונאת את עצמי כי אני תורמת יותר מידי לעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו הסיבה היחידה לזה שאני שונאת את עצמי. 2. אני שונאת את עצמי ללא סיבה 3. אני שונאת את עצמי כי אני תורמת מספיק לעולם 4. אני שונאת את עצמי כי אני גם תורמת וגם לא תורמת מספיק לעולם. למה זה רע? כי זה לא טוב שאני שונאת את עצמי בגלל שאני לא תורמת מספיק לעולם. למה זה רע? כי אני לא מושלמת. למה זה רע? אין לי שליטה על דברים. למה זה רע? כי אז העולם פחות טוב ממה שהוא היה יכול להיות. למה זה רע? כי יש יש יותר סבל. למה זה רע?

אני לא תורמת מספיק לעולם לכן אני שונאת את עצמי. האם זו התוצאה היחידה לכך שאני לא תורמת מספיק? קיצון 1 - זו התוצאה היחידה אני רק שונאת את עצמי קיצון 2 - אני רק אוהבת את עצמי בגלל שאני לא תורמת מספיק לעולם. האם ועד כמה זו האמץ? 1. זו האמת וזו התוצאה היחידה 2. אני גם אוהבת וגם שונאת את עצמי בגלל שאני לא תורמת מספיק לעולם 3. אני רק אוהבת את עצמי 4. אני לא אוהבת ולא שונאת את עצמי בגלל שאני לא תורמת מספיק לעולם. למה זה רע? כי אני שונאת את עצמי מסיבה טיפשית. להמ זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא עושה דבר על מנת למנוע סבל של אנשים אחרים

אני שונאת את עצמי. קיצון 1 אני שונאת את עצמי הכי בעולם. קיצון 2- אני אוהתב את עצמי הכי בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן זו האמת. אני שונאת את עצמי. 2. אני אוהבת את עצמי 3. אני אוהבת ושונאת את עצמי 4. אני לא אוהבת ולא שונאת את עצמי. למה זה רע? כי אני לא נהנית או נהנית פחות מהחיים. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע?

אני לא עושה דבר על מנת למנוע סבל של אחרים. קיצון 1 - זה נכון, קיצון 2 - אני פועלת רק כדי למנוע סבל מאחרים. האם זו האמת ועד כמה 1. כן, אני לא עושה דבר 2. אני עושה הכל 3. אני לא עושה הכל ולא לא עושה כלום כדי למנוע סבל 4. אני גם עושה כדי למנוע וגם לא עושה כדי למנוע סבל מאחרים. למה זה רע? כי יש יותר סבל בעולם. למה זה רע? אנשים ישנאו אותי יותר. למה זה רע? כי אני אהיה לבד. למה זה רע? כי אני אסבול. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא עושה דבר על מנת למנוע סבל של אנשים אחרים. קיצון 1 - זה נכון. קיצון 2 - יש סיבות אחרות ללמה אני שונאת את עצמי. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו האמת, זו הסיבה היחידה 2. יש סיבות אחרות ללמה אני שונאת את עצמי 3. אני שונאת את עצמי גם בגלל שאני לא עושה דבר כדי למנוע סבל של אחרים וגם מסיבות אחרות 4. אני שונאת את עצמי ללא סיבה. למה זה רע? דבר אחד יש יותר סבל בעולם. למה זה רע? כי זו אשמתי. למה זה רע? כי אני עושה דברים רעים. למה זה רע? כי אני לא פותרת בעיות של אחרים. למה זה רע? כי זה אחריות שלי, ואם אני לא עושה את זה אז אני רעה. למה זה רע? כי אני שנואה על ידי אחרים. למה זה רע? כי אני לבד. למה זה רע? כי אני בודדה. למה זה רע? כי אני סובלת מרגשות קשים. למה זה רע? כי יש עוד אנשים שסובלים בעולם. למה זה רע? למה רע שסודנים סובלים? למה רע שסורים סובלים? למה רע שסעודיות סובלות? למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי יש סבל בעולם וזה בגללי.

אני שונאת את עצמי

יש סבל בעולם וזה בגללי

אני שונאת את עצמי כי יש סבל בעולם וזה בגללי

בגללי יש סבל בעולם לכן אני שונאת את עצמי.

ואם אני לא רזה אז אני מכוערת.

לא הלכתי למסיבה, אז אני חסרת ערך.

אני חסרת ערך. קיצון אחד - אני הכי חסרת ערך מכולם, אני הכי נחותה מכולם. קיצון שני - אני הכי בעלת ערך! הכי שווה מכולם. האם ועד כמה זו האמת? 1. זו האמת. אני חסרת ערך לחלוטין. 2. אני חסרת ערך באופן חלקי. 3. אני לא חסרת ערך ואני לא לא חסרת ערך. 4. אני בעלת ערך עצמי! נניח שזה נכון, למה זה רע? זה רע כי אני מרגישה אשמה. זה רע כי אני מרגישה רע עם עצמי. זה רע כי אני סובלת. זה רע כי אני לא מרגישה מאושרת. זה רע כי יש יותר סבל בעולם. זה רע כי

אני חסרת ערך כי לא הלכתי למסיבה. קיצון 1 - אני חסרת כל ערך עצמי לחלוטין כי לא הלכתי למסיבה. קיצון 2 - אני בעלת ערך עצמי גבוה מאוד כי לא הלכתי למסיבה. האם ועד כמה זו האמת? 1. אני חסרת כל ערך כי לא הלכתי למסיבה 2. אני חסרת ערך עצמי אבל גם עם ערך עצמי כי לא הלכתי למסיבה 3. אני לא בעלת ערך עצמי ולא חסרת ערך עצמי כי לא הלכתי למסיבה 4. אני בעלת ערך עצמי כי לא הלכתי למסיבה. 5. אין השפעה של אי הליכה למסיבה על הערך העצמי שלי. נניח שזה נכון, ואני חסרת כל ערך כי לא הלכתי למסיבה, מה רע בזה? פספסתי את המסיבה, אני לא אכיר אנשים. לא יהיה לי כיף עכשיו. מה רע בזה? זה אומר שאני מפסידה כיף. מה רע בזה. זה אומר שאני סובלת בבית. מה רע בזה? זה אומר שאני לבד. מה רע בזה? זה אומר שאני אשאר לבד. מה רע בזה? זה אומר שאני אסבול. מה רע בזה?

לא הלכתי למסיבה אז אני חסרת ערך. קיצון 1 - אני חסרת ערך בגלל ואך ורק בגלל שלא הלכתי למסביה. קיצון 2 - אני חסרת ערך בלי שום קשר למסיבה. האם ועד כמה זו האמת? 1.זו הסיבה לכך שאני חסרת ערך. 2. זו לא הסיבה לכך שאני חסרת ערך 3. זו הסיבה לכך שאני חסרת ערך ולא רק זו אלא יש עוד סיבות 4. אין סיבה לכך שאני חסרת ערך. נניח שזה נכון, למה זה רע? לא הלכתי למסיבה אז אני לא מכירה אנשים ולא נהנית. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע? כי אני לא מכירה אף אחד. למה זה רע? כי אני נשארת לבד. למה זה רע? כי זה אומר שאשאר לבד. למה זה רע? כי לא יעריכו אותי בחברה שאני לבד. למה זה רע? כי לא יהיה לי בן זוג. למה זה רע? כי לא יהיו לי ילדים. למה זה רע? כי כשאזדקן אהיה לבד. למה זה רע. כי לא יהיה אף אחד שידאג לי. למה זה רע? אעשה פיפי וקקי בתחתונים ואף אחד לא ידאג לי. למה זה רע? כי אני אהיה מסכנה. למה זה רע? כי אני ארצה למות. למה זה רע? כי אני אסבול.
ירידה במשקל לעשות דברים הורה שיפור דימוי עצמי אני לבד חוסר שליטה צריך יותר הערכה עצמית גבוהה לאהוב את עצמך ללא תנאים טוב הוא רע לא אוהבת את עצמי אימון אימון אישי אימונים דוגמה לחקירה עצמית התפתחות התפתחות אישית חקירה עצמית חקירות להתאמן לשאול לשאול את עצמי לשאול את עצמך לשאול שאלות מה לשאול מה לשאול את עצמי מה לשאול את עצמך מודעות מודעות עצמית שאלה שאלות שאלות להתבוננות
חקירות, שכל, כפירה או אמונה - מה האמת (ברסלב)
חקירות, שכל, כפירה או אמונה - מה האמת (ברסלב) האם רבי נחמן מברסלב מעודד או מתנגד לחקירת האמת? השאלה המרכזית שאליעד כהן דן בה בהרצאה היא ... נחמן מברסלב, מצד אחד, לכאורה מתנגד לחקירות שכליות ופילוסופיות, ומדגיש שוב ושוב את חשיבות ... של רבי נחמן: האם הוא מעודד את האדם לחקור בשכל, או מתנגד לחקירה ומדגיש את האמונה הפשוטה? אליעד כהן מסביר לעומק ... הייתה בדיוק הפוכה: לגרום להם להתעורר ולחקור לעומק. מהי משמעות המסר של אמונה בלבד של רבי נחמן? ... בעולם, כולל ילדים קטנים, מחזיקים בתוכם חקירות וכפירה. אפילו ילד קטן שכועס שלקחו לו צעצוע מביע ... הפנימיים שלו ויגלה שהוא בעצם מלא בחקירות. כיצד רבי נחמן מברסלב התמודד עם החקירות שלו עצמו? אליעד כהן ממשיך ומסביר כי רבי נחמן לא פחד כלל מחקירות, אלא להיפך - הוא היה הראשון שהעלה את החקירה הכי עמוקה וקשה על אלוהים בעצמו. רבי נחמן אמר שיש ... כי רבי נחמן למעשה עודד את האנשים לחקור לעומק, לחפש את האמת עד הסוף, ולהבין שהתשובה נמצאת ... של אלוהים או תורה. האם רבי נחמן בעד חקירה או אמונה? מהי תורת ארץ ישראל לפי רבי נחמן? מהי ... - מה האמת? איך מגיעים לשכל שמעבר לשכל? חקירות, שכל, כפירה או אמונה - מה האמת ועוד - על ברסלב ...
הפליליסטים / חקירות / הפללה עצמית מתוך לחץ נפשי - מה המשמעות הרוחנית?
... חקירות הפללה עצמית מתוך לחץ נפשי - מה המשמעות הרוחנית? אם נתבונן על עניין עולם החקירות ועל עולמם של עורכי הדין הפלילי, נראה משהו מעניין, והוא כי אחת מדרכי ההגנה על חשוד בפלילים שהודה באישום שמיוחס לו, היא על ידי טענת עורך הדין, כי אותו החשוד הודה בהודאה עצמית על הפשע שהוא ביצע, רק מתוך לחץ נפשי וחרדה מהחוקרים שחקרו אותו. וטענת עורך הדין היא, כי ההודאה נגבתה תחת לחץ, וכי אין בה ממש. ומאחר שהחוקרים יודעים שהחשוד ועורך דינו יכולים לחזור בהם ולטעון שההודאה של החשוד נעשתה תחת לחץ, משום כך כאשר החוקרים מנסים לגבות הודאה מהחשוד, הם לא מסתפקים בהודאה שלו באופן כללי, אלא הם רוצים שהוא יביא להם הוכחות נוספות לכך שהוא ביצע את הפשע. כדי שבזמן המשפט, אם ... הודה רק מתוך לחץ, אז יהיה ניתן לעמת אותו עם ההוכחות הנוספות שהוא סיפק לחוקרים בזמן ההודאה שלו, על כך שהוא ביצע את אותו הפשע. ואותן ההוכחות הן עומדות בפני עצמן, גם בלי קשר להודאה של אותו החשוד. ויש בזה גם עניינים נוספים, כגון כאשר החשוד מודה באשמה, ותוך כדי שהוא מודה באשמה, הוא מספק לחוקרים פרטים על החקירה, פרטים שהוא לא היה יכול לדעת אותם, אם לא הוא עצמו היה קשור לאירוע בצורה כלשהי. ובפרט אם לא הוא עצמו ביצע את דבר הפשע. ומה עושים עורכי הדין כאשר ... במקרה כזה עורכי הדין מנסים לטעון, שאת כל הראיות לכאורה שאותו הנאשם סיפק לחוקרים לגבי המעורבות שלו בפשע, את כל הראיות האלו הוא סיפק לא מתוך ידיעה אישית שלו כמעורב בפשע, אלא משום שאותם החוקרים עשו על הנחקר מניפולציות מסוימות, כדי שהוא כאילו מעצמו יגיד ויעשה כל מיני דברים, למרות שבכלל עשו לו פסיכולוגיה הפוכה כלשהי, והחוקרים גרמו לו להביא ראיות להפללת עצמו, למרות שבאמת הוא חף מפשע. וגם משום כך, כל החקירות של נחקרים, הכל מתועד מצולם ומוסרט, כדי שיהיה ניתן לאחר מכן לבדוק, האם באמת אותו הנאשם הודה באשמה מתוך זה שהוא החליט להודות על האמת, או שמא גבו ... מנסים לגרום לאדם לחוש רגשות אשמה ולהרגיש רע עם עצמו. שזה בדיוק כמו אותם החוקרים שמנסים לגרום לאדם להפליל את עצמו, דהיינו, להאשים את עצמו ולחשוב שהוא לא בסדר. ובנוסף, בכל דבר ודבר שיש בעולם, גם בו יש משהו טוב. כי השורש של כל ... הטוב שיש בכל דבר, כדי שהאדם ירגיש רע עם עצמו. וגם זה בדיוק עניין אחד עם החוקרים שמנסים להפליל את האדם, דהיינו, מנסים להוביל את האדם אל גיהנום (בית הכלא), במקום אל גן עדן (העולם החופשי). ואחת מהשיטות של החוקרים לגרום לאדם להפליל את עצמו ולהרשיע את עצמו, היא על ידי הפחדה. כי לפעמים החוקרים מפחידים את האדם בכל מיני שקרים שונים, כדי לגרום לו להודות על משהו שהוא לא עשה. ולפעמים לדוגמה החוקרים יכולים להציג לאדם מצג שווא, ולגרום לו לחשוב שאם הוא לא יודה על מה שהם רוצים שהוא יודה, אז הם יפגעו לו בבני משפחתו וכיוב. והמשמעות הרוחנית של ... לעצמו להרגיש רע, אם לא הופעל עליו איזה לחץ כלשהו. ואחד הלחצים שמפעילים חוקרים על האדם, הוא הלחץ של הפחד. והפחד גורם לאדם להפסיק לחשוב בהיגיון, ועל ידי זה הוא לפעמים מודה גם במה שהוא לא עשה. וכך גם המחשבות הרעות של האדם, כדי ... ומי שהוא איש אמיץ ואיש חיל, הוא לא מפחד מהמחשבות הרעות שיש לו, אלא הוא חוקר אותן בחזרה. דהיינו, הוא לא מוכן לפחד סתם כך ללא סיבה ברורה, אלא הוא מתעמת עם המחשבות שמציקות לו, והוא חוקר ובודק את האמת, האם באמת הוא צריך לפחד מהמחשבות הרעות או שלא. וכאשר האדם חוקר בחזרה את המחשבות שמציקות לו, ועל ידי זה שהוא מעמת אותן עם האמת, שהוא בכלל חף מפשע, שהוא כולו זכאי, על ידי זה המחשבות הרעות מסתלקות מהאדם. ולכל אדם, ... על ידי זה האדם ניצול מכך שהוא חשב מחשבות רעות על עצמו ועל העולם. ומאחר שהחוקרים יודעים שהאדם יכול להירגע ולכפור באשמה ובהודאה שלו, לכן הם מנסים לעגן את ההודאה של האדם במציאות, כדי שהוא לא יוכל לטעון ולומר שהוא הודה רק מתוך ... ידי החשוד, רק בגלל שטיפת מוח ולחץ נפשי ומניפולציות רגשיות ומחשבתיות שעשו החוקרים על הלקוח שלו. אך באמת הלקוח שלו חף מפשע בכל זאת. והמשמעות הרוחנית היא, שעל האדם להבין, שלמרות שנראה לו שהוא לא סתם מאמין שהעולם רע, אלא שהוא באמת ... לקרות בסופו של דבר? תשובה: בסופו של דבר אם השופט הוא איש אמת והוא יודע לחקור את האמת היטב, אז האמת סופה לנצח. וביחס לאדם עצמו, סוף האמת לנצח. כי על האדם לא לפחד מהמחשבות הרעות שלו, אלא לרדת לעומק העניין, ולנסות לגלות את שורש ...
כתבי בעל הסולם, הרב יהודה לייב אשלג, הקדמה לספר הזוהר, קבלה, לימוד קבלה, מקובלים, תורת הקבלה
... משלמות מוחלטת נוצרים חסרונות וזמניות? מהי הסתירה הלוגית בשיטת החקירה של בעל הסולם? אליעד מזהה סתירה לוגית בדברי בעל הסולם שאומר: כדי לברר את כל השאלות הללו בשלמות, צריך להקדים חקירות מסוימות, אך לא חקירות אסורות. אליעד אומר שחקירה שמוגבלת מראש על ידי איסורים או הנחות מוקדמות, לעולם לא תוכל להגיע לשלמות אמיתית, משום שכדי להבין משהו באמת יש לחקור אותו מכל הכיוונים, ללא הגבלות מוקדמות. כיצד בעל הסולם מגביל את החקירה? בעל הסולם מדגיש שיש חקירות שאסורות מבחינת התורה, כגון חקירת עצמותו של הבורא, ומנגד יש חקירות שמצווה לחקור, כגון מעשיו של הבורא. אליעד מצביע על הבעייתיות בכך שבעל הסולם מניח מראש שהתורה נכונה, וכך מגביל את החקירה לשאלות מסוימות בלבד, דבר שפוגע בשלמות החקירה וביכולת להבין את הדברים לעומק באמת. מה אליעד אומר על הקשר בין התורה לבין שאלות קבליות - פילוסופיות? אליעד מציין שבפועל, השאלות שמעלה בעל הסולם אינן מופיעות בתורה ...
קוסמולוגיה, יקומים מקבילים, ריבוי עולמות מקבילים, תורת הקוונטים, תורת היחסות, תורת המיתרים, פירוש העולמות המרובים, החתול של שרדינגר
קוסמולוגיה, יקומים מקבילים, ריבוי עולמות מקבילים, תורת הקוונטים, תורת היחסות, תורת המיתרים, פירוש העולמות המרובים, החתול של שרדינגר
... כבר איפשהו, ושהכל קורה בו זמנית. חקירות על תפיסת המקום והזמן הסברים על קוונטיקה וחתול שרדינגר משמעות הבחירה החופשית ... שחוויה עמוקה של התפיסה הזו דורשת חקירה פנימית: להבין מה זה מקום, מה זה זמן, ומה הקשר ביניהם לבין הפוטנציאל האינסופי. כאשר חוקרים זאת עד הסוף, לכאורה חווים שהזמן והמקום מתבטלים, כי הכל נוכח כל הזמן בכל מקום. ... ממילא. כיצד הרעיון קשור גם לחקירות מדעיות נוספות? אומרים שפיזיקאים שחוקרים תופעות קוונטיות נתקלים ברעיון שהחלקיק מצוי בכל המצבים האפשריים עד שהצופה מודד ... הסיכום הוא שעבור מי שבוחר לחקור לעומק, הדבר עשוי לשנות את תחושת המציאות מקצה לקצה. אדם יכול לחוות את העולם ... לתפיסת החיים ברמה האישית ביותר. חקירות על תפיסת המקום והזמן הסברים על קוונטיקה וחתול שרדינגר משמעות הבחירה החופשית ...
הדרכת הורים, איך לעזור לילד שעובר התעללות? איך לעזור לילד שעבר נידוי? איך לעזור לילד שעובר השפלה? איך לא ליצור טראומה אצל ילדים? איך נוצרת טראומה אצל ילדים? איך לעזור לילד שעבר אונס? איך להתמודד עם פגיעה בילדים? חרם בבית ספר
הדרכת הורים, איך לעזור לילד שעובר התעללות? איך לעזור לילד שעבר נידוי? איך לעזור לילד שעובר השפלה? איך לא ליצור טראומה אצל ילדים? איך נוצרת טראומה אצל ילדים? איך לעזור לילד שעבר אונס? איך להתמודד עם פגיעה בילדים? חרם בבית ספר
... - הורה ששומע שילדו עבר חוויה קשה עשוי לדמיין איך היה מרגיש באותו מצב ולגיבוש תגובה שתוסיף לחץ על הילד. לשאול בצורה חודרנית ולחזור על פרטי האירוע - חקירות אגרסיביות עלולות להוביל לכך שהנפגע ... משליך על כך את הרגשות האישיים שלו, מדמיין כיצד היה מרגיש באותו מצב, ואז מגיב בצורה שמוסיפה לחץ על הילד. לשאול בצורה חודרנית ולחזור על פרטי האירוע - חקירות אגרסיביות כמו מי עשה לך את זה? איך ...
ייאוש - יאוש מהחיים, יאוש פנימי, ייאוש ודיכאון, ייאוש ועצבות, לצאת מהייאוש - מה לעשות עם ייאוש?
ייאוש - יאוש מהחיים, יאוש פנימי, ייאוש ודיכאון, ייאוש ועצבות, לצאת מהייאוש - מה לעשות עם ייאוש?
... של הקיום שלי? ברגע שאדם שואל את השאלות האלה באופן כנה ואמיתי, הוא מגלה מה הרצון האמיתי שלו, ויכול להחליט אם הוא רוצה לצאת מהייאוש או להתייאש לגמרי. לפי אליעד, מי שישאל ויחקור באמת ובכנות מוחלטת, ימצא את התשובה, ובכך ייצא מהייאוש ויחווה אושר אמיתי. מה הכי חשוב לעשות מול הייאוש? הדבר החשוב ביותר שאליעד מדגיש הוא להיות ... מה העניין? מה קורה כאן בחיים שלי? למה אני חושב שזה טוב וזה רע? האם באמת אני רוצה לצאת מהייאוש? העיקר לנקוט עמדה, עד הסוף. אם זה להתייאש עד הסוף, או לחפש את הפתרון על ידי חקירות ושאלות אבל עד השורש. וכך או כך לכיוון הזה או לכיוון הזה עד סופו, תמצא את האמת וממילא תצא מהייאוש. ...
ניסים, מתן תורה, יציאת מצרים, בריאת העולם - היה או לא היה?
ניסים, מתן תורה, יציאת מצרים, בריאת העולם - היה או לא היה?
... לדבר קיומו של כוח עליון. אולם נטען פה שכל חקירה לעומק מובילה למסקנה של אקראיות, ... לו. מדוע התפישה על אלוהים כישות נפרדת מולידה חקירות אינסופיות? כאשר אדם מניח ... יכול ויכול היה לעשות זאת בדרכים פשוטות יותר. החקירה מובילה לנקודה שבה, אם אין סיבה ... אולי קרה באופן אקראי, חושבים שזה נס. אבל אם נחקור, ונניח שאלוהים רצה לעשות את זה, ... לעשות את זה, וכל שאלה שנשאל למה אלוהים רצה, כל חקירה פנימה, זה בכלל אקראי בסוף. גם אם ...
מחקר מדעי, מחקר ארכיאולוגי, הוכחות לוגיות, ממצאים מדעיים, ממצאים ארכיאולוגיים, תיאוריה מדעית, הוכחה מדעית, הוכחה לוגית, ממצאים היסטוריים, ארכיאולוגיה, היסטוריה, תצפית מדעית
מחקר מדעי, מחקר ארכיאולוגי, הוכחות לוגיות, ממצאים מדעיים, ממצאים ארכיאולוגיים, תיאוריה מדעית, הוכחה מדעית, הוכחה לוגית, ממצאים היסטוריים, ארכיאולוגיה, היסטוריה, תצפית מדעית
... בפילוסופיה ובמחשבה יש מקום לדיון והשערות שיכולות להיות נבדקות גם בלי התנסות פיזית ישירה. איך נבחין בין מחקרים שנעשים על פי היגיון לעומת כאלה שנעשים על פי תצפיות? אליעד מציין את ההבדל בין חקירות שעוסקות בשאלות של היגיון לבין אלו שמתבססות על תצפיות חיצוניות. כלומר, המחקרים הארגוניים וההיסטוריים מבוססים יותר על חוקים או ...
אינטליגנציה, פיתוח השכל, פיתוח החשיבה, לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, יכולת קוגנטיבית, שיפור יכולת שכלית, שיפור יכולת החשיבה, התפתחות קוגניטיבית, קוגניציה, פיתוח אינטליגנציה
אינטליגנציה, פיתוח השכל, פיתוח החשיבה, לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, יכולת קוגנטיבית, שיפור יכולת שכלית, שיפור יכולת החשיבה, התפתחות קוגניטיבית, קוגניציה, פיתוח אינטליגנציה
... אחת שלא נבדקה עד הסוף, הוא לא יוכל להיות בטוח לחלוטין. דוגמה זו ממחישה את החשיבות של חקירה שכלית יסודית ושלמה בכל תחום ... מוחלטת הוא שימוש מלא בשכל האישי. כל אחד חייב לנצל את מלוא הפוטנציאל השכלי שלו כדי לחקור כל אופציה קיימת. הוא מדגיש שאי אפשר להגיע לוודאות באמצעות רצון בלבד - חייבים שכל שיברר ויחקור כל אפשרות. האם אדם עם שכל קטן יכול ... נושא. כיצד מפתחים את השכל כדי להגיע לוודאות מוחלטת? הדרך לפתח את השכל היא על ידי חקירת כל דבר באופן יסודי. אליעד ממליץ ... שאלות עומק כמו למה זה ככה?, האם זה מחויב שיהיה כך? וכדומה. באמצעות תרגול מתמשך של חקירות אלו, האדם משפר את יכולת הניתוח ...
לפתור ספק, לצאת מספק, לגלות את הפתרון, שחזור אירועים, לשחזר אירועים, ניתוח תהליך, חקירה משטרתית, לגלות את האשם
לפתור ספק, לצאת מספק, לגלות את הפתרון, שחזור אירועים, לשחזר אירועים, ניתוח תהליך, חקירה משטרתית, לגלות את האשם
... אירועים, לשחזר אירועים, ניתוח תהליך, חקירה משטרתית, לגלות את האשם איך פתרון ספק קשור לשחזור אירועים וחקירה? בהרצאה, נדונה הדרך בה ניתן לפתור ספק ולצאת ממנו באמצעות שחזור תהליך או ... מאחורי שחזור תהליך, במיוחד בהקשרים של חקירות משטרתיות וניתוחים של תהליכים. הוא הציע את הרעיון של חקירה שנעשית באמצעות שחזור של אירועים ושלבים, כדי למצוא את התשובות לשאלות ... לא על פי ההיגיון או על פי הציפיות. החקירה יכולה לחשוף גם נקודות בלתי נכונות או חסרות שמובילות את האדם לחשוב מחדש. ... שונים, אליעד מציע לגשת לתהליך של חקירה ממקום של מחויבות: מה כל אחד יודע, מה כל אחד זוכר ומה כל אחד יכול להעיד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 3
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חקירות, איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: חקירות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני מומלץ, אימון אישי לילדים נוער והורים, מאמן שיווקי בנושא חקירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 18:52:57 - wesi4