ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצגה ✔בודהיזם - ההצגה הארוכה על קמָה ✔ההצגה הארוכה של קאמה Mahkammavibhanga Sutta Majjhima Nikya 136 כך שמעתי... - ידע להצליח התחייבות!...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨בודהיזם - ההצגה הארוכה על קמָה
ההצגה הארוכה של קאמה

Mahkammavibhanga Sutta

Majjhima Nikya 136

כך שמעתי. בפעם אחת הבודהה שהה ברָאגַ'גַהָא, בחורשת הבמבוק, שמורת הסנאים.

באותה עת המכובד סַמִידְהִי התגורר בביקתה ביער. אז המתבודד פּוֹטַלִיפּוּטַה, בעת ששוטט והתהלך לשם התעמלות, הלך אל המכובד סמידהי והחליף עמו ברכות. לאחר שהסתיימה שיחת הנימוסין, הוא התיישב לצידו ואמר למכובד סמידהי:

"החבר סמידהי, כך שמעתי ולמדתי משפתיו של הפרוש גוטמה עצמו: 'פעולות גופניות הן לריק, פעולות מילוליות הן לריק, רק פעולות מנטליות הן אמיתיות. וישנו ההישג הזה כאשר נכנסים בו לא מרגישים דבר. '"

"אל תדבר כך, החבר פוטליפוטה, אל תאמר זאת. אל נא תסלף את דברי הבודהה. אין זה דבר טוב לייצג את הבודהה באופן בלתי הולם. הבודהה לא יאמר זאת: 'פעולות גופניות הן לריק, פעולות מילוליות הן לריק, רק פעולות מנטליות הן אמיתיות. אך, חבר, ישנו ההישג הזה כאשר נכנסים בו לא מרגישים דבר. '"

"החבר סמידהי, כמה זמן עבר מאז יצאת לפרישות? "

"לא זמן רב, חבר, שלוש שנים. "

"אם כך, מה נאמר על נזירים ותיקים כאשר נזיר צעיר חושב שיש להגן על המורה כך? מה אדם מרגיש, החבר סמידהי, לאחר שעשה פעולה רצונית בגוף, דיבור, ותודעה? "

"לאחר שעשה פעולה רצונית בגוף, דיבור ותודעה, אדם מרגיש סבל, החבר פוטליפוטה. "

אז, מבלי להסכים או לדחות את מילותיו של המכובד סמידהי, המתבודד פוטליפוטה קם ממושבו ונפרד לשלום.

זמן קצר לאחר שהמתבודד פוטליפוטה עזב, המכובד סמידהי הלך אל המכובד אננדה והחליף עמו ברכות. לאחר שהסתיימה שיחת הנימוסין, הוא ישב לצידו ודיווח למכובד אננדה את כל שיחתו עם המתבודד פוטליפוטה. לאחר שסיים לדבר, המכובד אננדה אמר לו: "החבר סמידהי, יש לדווח על השיחה הזו לבודהה. בוא, הבה ניגש אל הבודהה ונספר לו על כך. כפי שהבודהה יסביר לנו, כך עלינו לזכור. " - "כן חבר, " השיב המכובד סמידהי.

כך, המכובד אננדה והמכובד סמידהי הלכו יחד אל הבודהה, ולאחר שחלקו לו כבוד, התישבו לצידו. המכובד אננדה דיווח לבודהה את כל השיחה שהייתה בין המכובד סמידהי והמתבודד פוטליפוטה.

לאחר שסיים לדבר, הבודהה אמר למכובד אננדה: "אננדה, אינני זוכר אפילו שראיתי אי פעם את המתבודד פוטליפוטה, כל שכן, כיצד הייתה יכולה שיחה זו להתקיים? למרות ששאלתו של המתבודד פוטליפוטה היתה צריכה להחקר, אדם מוטעה זה השיב עליה באופן חד צדדי. "

כאשר דבר זה נאמר, המכובד אוּדָאיִין אמר לבודהה: "אדון נכבד, ייתכן שהמכובד סמידהי דיבר כך בהתייחס [לעיקרון]: 'כל מה שמורגש הוא סבל. " [i]

אז הבודהה פנה אל המכובד אננדה: "ראה, אננדה, כיצד אדם מוטעה זה אודאיין מתערב. ידעתי, אננדה, שאדם מוטעה זה אודאיין יתערב עכשיו שלא לצורך. מלכתחילה המתבודד פוטליפוטה שאל בעניין שלושת סוגי ההרגשות. האדם המוטעה הזה, סמידהי, היה משיב נכונה למתבודד פוטליפוטה, אם כאשר נשאל כך, הוא היה מסביר: 'החבר פוטליפוטה, לאחר שעשה פעולה רצונית בגוף, דיבור, ותודעה [שתוצאתו] מורגשת כנעימה, אדם מרגיש הנאה. לאחר שעשה פעולה רצונית בגוף, דיבור, ותודעה [שתוצאתו] מורגשת ככואבת, אדם מרגיש כאב. לאחר שעשה פעולה רצונית בגוף, דיבור, ותודעה [שתוצאתו] מורגשת כלא - כאב - ולא - הנאה, אדם מרגיש לא - כאב - ולא - הנאה. ' אך מי אלו המתבודדים השוטים, חסרי הדעת מכתות אחרות, שיוכלו להבין את ההצגה הארוכה על קאמה של הטטהאגטה? עליך להקשיב, אננדה, לטטהאגטה כאשר הוא מציג את ההצגה הארוכה על קאמה. "

זהו הזמן המתאים, אדון נכבד, זהו הזמן, המרומם, שהבודהה יציג את ההצגה הארוכה על קאמה. כאשר ישמעו אותה מפי הבודהה, הנזירים יזכרו אותה. "

"אם כך הקשב, אננדה, ושים לב היטב למה שאומר. "

"כן אדון נכבד, " השיב המכובד אננדה. הבודהה דיבר כך:

אננדה, ניתן למצוא ארבעה סוגים של אנשים שקיימים בעולם. מהם הארבעה? הנה אדם כלשהו הורג יצורים חיים, לוקח מה שלא ניתן, מתנהג בצורה לא הולמת ביחס לתענוגות חושים, דובר שקר, מדבר בצורה זדונית, מדבר בגסות, מרכל. הוא חמדן, בעל רוח מלאת שנאה, ובעל השקפות שגויות. לאחר מותו, הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגהינום.

אך הנה אדם כלשהו הורג יצורים חיים, לוקח מה שלא ניתן, מתנהג בצורה לא הולמת ביחס לתענוגות חושים, דובר שקר, מדבר בצורה זדונית, מדבר בגסות, מרכל. הוא חמדן, בעל רוח מלאת שנאה, ובעל השקפות שגויות. לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי.

הנה אדם כלשהו נמנע מלהרוג יצורים חיים, מלקחת מה שלא ניתן, מהתנהגות לא הולמת ביחס לתענוגות חושים, מאמירת שקר, מדיבור זדוני, מדיבור גס, מרכילות. הוא אינו חמדן, תודעתו ללא שנאה, והוא בעל השקפות נכונות. לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי.

"אך הנה אדם כלשהו נמנע מלהרוג יצורים חיים, מלקחת מה שלא ניתן, מהתנהגות לא הולמת ביחס לתענוגות חושים, מאמירת שקר, מדיבור זדוני, מדיבור גס, מרכילות. הוא אינו חמדן, תודעתו ללא שנאה, והוא בעל השקפות נכונות. לאחר מותו, הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגהינום.

הנה, אננדה, באמצעות התלהבות, מאמץ, מסירות, התמדה, ותשומת לב נכונה, פרוש או ברהמין כלשהו משיג ריכוז מנטלי שבעזרת תודעתו המרוכזת כך, עם העין השמיימית, אשר מטוהרת ועולה על זו האנושית, הוא רואה את האדם הזה כאן שהורג יצורים חיים, לוקח מה שלא ניתן, מתנהג בצורה לא הולמת ביחס לתענוגות חושים, דובר שקר, מדבר בצורה זדונית, מדבר בגסות, מרכל. הוא חמדן, בעל רוח מלאת שנאה, ובעל השקפות שגויות. והוא רואה שלאחר מותו, הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגהינום. הוא אומר: 'אכן, ישנם מעשים רעים, יש תוצאה להתנהגות רעה, כיוון שראיתי כאן אדם שהרג יצורים חיים... והיה בעל השקפות שגויות, וראיתי שלאחר מותו, הוא הופיע ביעד אומללות... אפילו בגהינום. ' הוא אומר: 'לאחר המוות, כל מי שהורג יצורים חיים... ובעל השקפות שגויות מופיע ביעד אומללות... אפילו בגיהנום. אלו שיודעים זאת יודעים נכונה, אלו שחושבים אחרת טועים. ' כך הוא דובק בעקשנות למה שהוא עצמו היתוודע, ראה וגילה, תוך שהוא עומד על כך ש: 'רק זאת אמת, כל דבר אחר הוא טעות. '

אך הנה, אננדה, באמצעות התלהבות, מאמץ, מסירות, התמדה, ותשומת לב נכונה, פרוש או ברהמין כלשהו משיג ריכוז מנטלי שבעזרת תודעתו הוא רואה את האדם הזה כאן שהורג יצורים חיים... ובעל השקפות שגויות, והוא רואה שלאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. הוא אומר: 'אכן, אין מעשים רעים, אין תוצאה להתנהגות רעה, כיוון שראיתי כאן אדם שהרג יצורים חיים... והיה בעל השקפות שגויות, וראיתי שלאחר מותו, הוא הופיע ביעד משמח אפילו בעולם שמיימי. ' הוא אומר: 'לאחר המוות, כל מי שהורג יצורים חיים... ובעל השקפות שגויות מופיע ביעד משמח אפילו בעולם שמיימי. אלו שיודעים זאת יודעים נכונה, אלו שחושבים אחרת טועים. ' כך הוא דובק בעקשנות למה שהוא עצמו היתוודע, ראה וגילה, תוך שהוא עומד על כך ש: 'רק זאת אמת, כל דבר אחר הוא טעות. '

אך הנה, אננדה, באמצעות התלהבות, מאמץ, מסירות, התמדה, ותשומת לב נכונה, פרוש או ברהמין כלשהו משיג ריכוז מנטלי שבעזרת תודעתו המרוכזת כך, עם העין השמיימית, אשר מטוהרת ועולה על זו האנושית, הוא רואה את האדם הזה כאן שנמנע מלהרוג יצורים חיים, מלקחת מה שלא ניתן, מהתנהגות לא הולמת ביחס לתענוגות חושים, מאמירת שקר, מדיבור זדוני, מדיבור גס, מרכילות. הוא אינו חמדן, תודעתו ללא שנאה, והוא בעל השקפות נכונות, והוא רואה שלאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. הוא אומר: 'אכן, יש מעשים טובים, יש תוצאה להתנהגות טובה, כיוון שראיתי כאן אדם שנמנע מלהרוג יצורים חיים... והיה בעל השקפות נכונות, וראיתי שלאחר מותו, הוא הופיע ביעד משמח אפילו בעולם שמיימי. ' הוא אומר: 'לאחר המוות, כל מי שנמנע מלהרוג יצורים חיים... ובעל השקפות נכונות מופיע ביעד משמח אפילו בעולם שמיימי. אלו שיודעים זאת יודעים נכונה, אלו שחושבים אחרת טועים. ' כך הוא דובק בעקשנות למה שהוא עצמו היתוודע, ראה וגילה, תוך שהוא עומד על כך ש: 'רק זאת אמת, כל דבר אחר הוא טעות. '

אך הנה, אננדה, באמצעות התלהבות, מאמץ, מסירות, התמדה, ותשומת לב נכונה, פרוש או ברהמין כלשהו משיג ריכוז מנטלי שבעזרת תודעתו המרוכזת כך, עם העין השמיימית, אשר מטוהרת ועולה על זו האנושית, הוא רואה את האדם הזה כאן שנמנע מלהרוג יצורים חיים... ובעל השקפות נכונות, והוא רואה שלאחר מותו, הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגהינום. הוא אומר: 'אכן, אין מעשים טובים, אין תוצאה להתנהגות טובה, כיוון שראיתי כאן אדם שנמנע מלהרוג יצורים חיים... והיה בעל השקפות נכונות, וראיתי שלאחר מותו, הוא הופיע ביעד אומללות... אפילו בגהינום. ' הוא אומר: 'לאחר המוות, כל מי שנמנע מלהרוג יצורים חיים... ובעל השקפות נכונות מופיע ביעד אומללות... אפילו בגהינום. אלו שיודעים זאת יודעים נכונה, אלו שחושבים אחרת טועים. ' כך הוא דובק בעקשנות למה שהוא עצמו היתוודע, ראה וגילה, תוך שהוא עומד על כך ש: 'רק זאת אמת, כל דבר אחר הוא טעות. '

הנה, אננדה, כאשר פרוש או ברהמין אומר: 'אכן, ישנם מעשים רעים, יש תוצאה להתנהגות רעה, ' אני מסכים איתו על כך. כאשר הוא אומר: 'ראיתי כאן אדם שהרג יצורים חיים... והיה בעל השקפות שגויות, ואני רואה שלאחר מותו, הוא הופיע ביעד אומללות... אפילו בגיהנום, ' גם על כך אני מסכים איתו. אך כאשר הוא אומר: 'לאחר המוות, כל מי שהרג יצורים חיים... והיה בעל השקפות שגויות מופיע ביעד אומללות... אפילו בגיהנום, ' אינני מסכים איתו על כך. וכאשר הוא אומר: 'אלו שיודעים זאת יודעים נכונה, אלו שחושבים אחרת טועים, ' גם על כך אינני מסכים איתו. וכאשר הוא דובק בעקשנות למה שהוא היתוודע בעצמו, ראה גילה, ועומד על כך ש: 'רק זאת אמת, כל דבר אחר הוא טעות, ' גם על כך אינני מסכים איתו. מדוע זאת? כיוון, אננדה, שידיעת הטטהאגטה של ההצגה הארוכה על הקאמה היא אחרת.

הנה, אננדה, כאשר פרוש או ברהמין אומר: 'אכן, ישנם מעשים רעים, יש תוצאה להתנהגות רעה, ' אני מסכים איתו על כך. כאשר הוא אומר: 'ראיתי כאן אדם שהרג יצורים חיים... והיה בעל השקפות שגויות, ואני רואה שלאחר מותו, הוא הופיע ביעד משמח אפילו בעולם שמיימי, ' גם על כך אני מסכים איתו. אך כאשר הוא אומר: 'לאחר המוות, כל מי שהרג יצורים חיים... והיה בעל השקפות שגויות מופיע ביעד משמח אפילו בעולם שמיימי, ' אינני מסכים איתו על כך. וכאשר הוא אומר: 'אלו שיודעים זאת יודעים נכונה, אלו שחושבים אחרת טועים, ' גם על כך אינני מסכים איתו. וכאשר הוא דובק בעקשנות למה שהוא היתוודע בעצמו, ראה גילה, ועומד על כך ש: 'רק זאת אמת, כל דבר אחר הוא טעות, ' גם על כך אינני מסכים איתו. מדוע זאת? כיוון, אננדה, שידיעת הטטהאגטה של ההצגה הארוכה על הקאמה היא אחרת.

הנה, אננדה, כאשר פרוש או ברהמין אומר: 'אכן, ישנם מעשים טובים, יש תוצאה להתנהגות טובה, ' אני מסכים איתו על כך. כאשר הוא אומר: 'ראיתי כאן אדם שנמנע מלהרוג יצורים חיים... והיה בעל השקפות נכונות, ואני רואה שלאחר מותו, הוא הופיע ביעד משמח אפילו בעולם שמיימי, ' גם על כך אני מסכים איתו. אך כאשר הוא אומר: 'לאחר המוות, כל מי שנמנע מלהרוג יצורים חיים... והיה בעל השקפות נכונות מופיע ביעד משמח אפילו בעולם שמיימי, ' אינני מסכים איתו על כך. וכאשר הוא אומר: 'אלו שיודעים זאת יודעים נכונה, אלו שחושבים אחרת טועים, ' גם על כך אינני מסכים איתו. וכאשר הוא דובק בעקשנות למה שהוא היתוודע בעצמו, ראה גילה, ועומד על כך ש: 'רק זאת אמת, כל דבר אחר הוא טעות, ' גם על כך אינני מסכים איתו. מדוע זאת? כיוון, אננדה, שידיעת הטטהאגטה של ההצגה הארוכה על הקאמה היא אחרת.

הנה, אננדה, כאשר פרוש או ברהמין אומר: 'אכן, ישנם מעשים טובים, יש תוצאה להתנהגות טובה, ' אני מסכים איתו על כך. כאשר הוא אומר: 'ראיתי כאן אדם שנמנע מלהרוג יצורים חיים... והיה בעל השקפות נכונות, ואני רואה שלאחר מותו, הוא הופיע ביעד אומללות אפילו בגיהנום, ' גם על כך אני מסכים איתו. אך כאשר הוא אומר: 'לאחר המוות, כל מי שנמנע מלהרוג יצורים חיים... והיה בעל השקפות נכונות מופיע ביעד אומללות אפילו בגיהנום, ' אינני מסכים איתו על כך. וכאשר הוא אומר: 'אלו שיודעים זאת יודעים נכונה, אלו שחושבים אחרת טועים, ' גם על כך אינני מסכים איתו. וכאשר הוא דובק בעקשנות למה שהוא היתוודע בעצמו, ראה גילה, ועומד על כך ש: 'רק זאת אמת, כל דבר אחר הוא טעות, ' גם על כך אינני מסכים איתו. מדוע זאת? כיוון, אננדה, שידיעת הטטהאגטה של ההצגה הארוכה על הקאמה היא אחרת.

כך, אננדה, באשר לאדם כאן שהורג יצורים חיים... ובעל השקפות שגויות, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד אומללות... אפילו בגיהנום: או שקודם לכן הוא עשה מעשה רע שתוצאתו כואבת, או שאחר כך הוא עשה מעשה רע שתוצאתו כואבת, או שברגע המוות הוא רכש וקיבל השקפה שגויה. משום כך, לאחר מותו הוא הופיע ביעד אומללות... אפילו בגיהנום. ומאחר והוא הרג כאן יצורים חיים... והיה בעל השקפות שגויות, הוא יחווה את התוצאה של המעשה הזה או כאן ועכשיו, או בלידה הבאה, או באיזשהו קיום עתידי.

כך, אננדה, באשר לאדם כאן שהורג יצורים חיים... ובעל השקפות שגויות, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח אפילו בעולם שמיימי: או שקודם לכן הוא עשה מעשה טוב שתוצאתו נעימה, או שאחר כך הוא עשה מעשה טוב שתוצאתו נעימה, או שברגע המוות הוא רכש וקיבל השקפה נכונה. משום כך, לאחר מותו הוא הופיע ביעד משמח אפילו בעולם שמיימי. ומאחר והוא הרג כאן יצורים חיים... והיה בעל השקפות שגויות, הוא יחווה את התוצאה של המעשה הזה או כאן ועכשיו, או בלידה הבאה, או באיזשהו קיום עתידי.

כך, אננדה, באשר לאדם כאן שנמנע מלהרוג יצורים חיים... ובעל השקפות נכונות, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח אפילו בעולם שמיימי: או שקודם לכן הוא עשה מעשה טוב שתוצאתו נעימה, או שאחר כך הוא עשה מעשה טוב שתוצאתו נעימה, או שברגע המוות הוא רכש וקיבל השקפה נכונה. משום כך, לאחר מותו הוא הופיע ביעד משמח אפילו בעולם שמיימי. ומאחר והוא נמנע מלהרוג כאן יצורים חיים... והיה בעל השקפות נכונות, הוא יחווה את התוצאה של המעשה הזה או כאן ועכשיו, או בלידה הבאה, או באיזשהו קיום עתידי.

כך, אננדה, באשר לאדם כאן שנמנע מלהרוג יצורים חיים... ובעל השקפות נכונות, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד אומללות... אפילו בגיהנום: או שקודם לכן הוא עשה מעשה רע שתוצאתו כואבת, או שאחר כך הוא עשה מעשה רע שתוצאתו כואבת, או שברגע המוות הוא רכש וקיבל השקפה שגויה. משום כך, לאחר מותו הוא הופיע ביעד אומללות... אפילו בגיהנום. ומאחר והוא נמנע מלהרוג כאן יצורים חיים... והיה בעל השקפות נכונות, הוא יחווה את התוצאה של המעשה הזה או כאן ועכשיו, או בלידה הבאה, או באיזשהו קיום עתידי.

כך, אננדה, ישנו מעשה שאינו בעל יכולת [לתוצאה טובה] ונראה חסר יכולת, ישנו מעשה שאינו בעל יכולת [לתוצאה טובה] ונראה בעל יכולת, ישנו מעשה בעל יכולת [לתוצאה טובה] ונראה בעל יכולת, וישנו מעשה בעל יכולת [לתוצאה טובה] ונראה חסר יכולת.

כך אמר הנעלה והמכובד אננדה היה מרוצה ושמח מדבריו.

[i] התבטאות זו נעשתה על ידי הבודהה ב - SN36:11/iv.216, בהתייחס לסבל הטבוע בכל התופעות מתוך סיבת ארעיותם. למרות שהאמירה עצמה נכונה, נראה שהמכובד סמידהי מציג אותה בצורה מטעה כאילו כל ההרגשות מורגשות כסבל, דבר שגוי בהחלט.
כאבים שנאה רכילות נזירים תוצאות אומללות אפילו בגיהנום לאחר המוות חיים לאחר המוות בודהה להסכים תודעה בודהיזם הצגה
הבעל שלי צופה בפורנו, בעלי צופה בפורנו, צפייה בפורנו היא בגידה, בעלי מכור לפורנוגרפיה, התמכרות לפורנו אצל גבר, חבר שלי מכור לפורנו, חבר שלי רואה פורנו, הוא לא נמשך אליי, טיפול זוגי, גולש באתרי פורנו
הבעל שלי צופה בפורנו, בעלי צופה בפורנו, צפייה בפורנו היא בגידה, בעלי מכור לפורנוגרפיה, התמכרות לפורנו אצל גבר, חבר שלי מכור לפורנו, חבר שלי רואה פורנו, הוא לא נמשך אליי, טיפול זוגי, גולש באתרי פורנו
... סוג של הסתר אתה לא חושב את זה? ש: טוב אני חושב שהמחשבה שלו היא כזאת שהוא אומר אני יודע שפה זאת רק הצגה זה נראה לי יותר אמיתי כאילו עם האישה זה הצגה. אליעד: לא זה לא יכול להיות הסרטון זה לא הצגה? ש: זה נראה לו יותר אמיתי. אליעד: אבל הוא יודע שזה הצגה וזה יותר אמיתי מהסרטון בהיגיון סרטון זה סרטון נכון זאת הצגה זאת מציאות, עכשיו מה זאת אומרת זאת אומרת שאתה בעצם אומר אשתו לא מצליחה ליצור לו חוויה אמיתי זה הצוואר בקבוק? ש: כן. אליעד: ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
... השיחה עצמה, והחלק השני הוא מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. אנשים רבים עושים טעות נפוצה כאשר הם מתחילים את השיחה בהצגה עצמית ארוכה, או נותנים מידע לא רלוונטי על הדרך שבה הגיעו למספר הטלפון ... בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך (כמובן דוגמה קיצונית להמחשה בלבד), הלקוח ללא ספק יהיה קשוב, בלי קשר להצגה עצמית או להסברים נוספים. מכאן שהמטרה היא ליצור עניין אמיתי שימנע ממנו ... קשור ישירות למוצר או לשירות שיציעו בהמשך השיחה, ושלא יעורר עוינות או התנגדות. האם כדאי להציג את עצמך בתחילת השיחה? הצגה עצמית קצרה אמנם יכולה לעזור ביצירת אמון, אך היא נחשבת על פי אליעד כהן ... שמתחילים את השיחה במשפטים כמו שלום, אני יוסי ואני מתקשר כי... - וזה אמנם יכול להיות נחמד, אך לרוב מדובר בבזבוז זמן. הצגה עצמית צריכה להיות קצרה וממוקדת, כאשר רוב תשומת הלב של הלקוח צריכה להיות ... הראשון - מכירת השיחה עצמה. החלק השני - מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. הרבה אנשי מכירות מתחילים את שיחת המכירה בהצגה עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. ... ללקוח בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך - כמובן שזו דוגמה קיצונית, אך היא ממחישה שהלקוח יהיה קשוב בלי קשר להצגה עצמית או הסבר מקדים. המטרה היא תמיד קודם כל לעורר עניין והקשבה. איך ... השני. כלומר, העניין הראשוני צריך להיות קשור גם למה שתציע לו בהמשך השיחה. האם כדאי להציג את עצמך בתחילת השיחה? למרות שהצגה עצמית מקובלת מאוד, אליעד מציג את ההצגה העצמית כפעולה משנית בשיחת מכירה. הצגה עצמית קצרה יכולה לעזור ביצירת אמון, אך לא מומלץ להאריך בה. עיקר הזמן ...
הורות / חינוך ילדים - איך לדבר עם הילד בשפה שלו? איך לחנך ילד קטן לחשיבה בוגרת?
... וכל כיוב. כי אפשר לעשות מופעי בובות, ואפשר לעשות הצגה של בובות. ואפשר לעשות המון דברים בוגרים, עם משחק בבובות. והילד שאוהב לשחק עם בובות מסיבה כלשהי, לא צריך להילחם בו, אלא צריך לנסות לנתב את המשחק שלו עם הבובות, ... איזה משהו שכלי עם הבובות. כגון להציע לילד ליצור איזו הצגה של הבובות, או איזה התרחשות של אירועים עם הבובות, או כל דבר שמשלב יותר שכל, בתוך המשחק עם הבובות. כי מצד האמת, כולם משחקים עם בובות. ויש ילד שמשחק עם רכב צעצוע, ...
מיניות ורוחניות, יחסי מין, משיכה מינית, סקס, מיניות רוחנית, אימפוטנציה רוחנית, התנזרות מינית, אימפוטנטים רוחניים, אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין
... הם לבד טוב להם עם הלבד שלהם טוב להם עם הבדידות לא זזים. ש: אבל זה הכל הצגה מה שהם עושים כאילו שמרחפים כאילו באוויר. אליעד: הצגה וכדי שההצגה תיראה אמינה אז הם אוספים עוד כמה ואז הם מציגים ביחד ואז זה נראה יותר אמין, עכשיו אני רוצה להסביר מה שהוא דיבר. ש: כאילו הארה? אליעד: אז מה עכשיו לפחות זה טוב ...
שכנוע יחסי, שכנוע מוחלט, שכנוע עצמי, סוגסטיה עצמית, איך לשתול מחשבה? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, איך להטיל ספק? איך להחליש דעה? איך לחזק דעה? שיטות שכנוע
שכנוע יחסי, שכנוע מוחלט, שכנוע עצמי, סוגסטיה עצמית, איך לשתול מחשבה? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, איך להטיל ספק? איך להחליש דעה? איך לחזק דעה? שיטות שכנוע
... מוחלט? שכנוע יחסי ושכנוע מוחלט הם מושגים חשובים מאוד בהבנת שיטות השכנוע שאליעד כהן מסביר. כאשר מישהו טוען טענה מסוימת, ישנן שתי דרכים עיקריות לבטא את הטענה הזו: האחת, היא הצגה של הטענה בצורה יחסית או סובייקטיבית, והשנייה היא הצגה של הטענה כמוחלטת או אובייקטיבית. למשל, כשאדם אומר החולצה הזאת יפה, הוא מציג טענה מוחלטת, אך אם הוא אומר החולצה הזאת יפה בעיניי, הוא מציג טענה יחסית ...
שינוי בזוגיות בצורה נכונה, איך להשתפר בצורה נכונה? איך להשתפר בקצב הנכון? איך לעשות שינוי בזוגיות? איך להשתנות בצורה נכונה? טיפול זוגי, יעוץ זוגי, איך לשמור על הזוגיות? איך להחזיר אקסית? איך לגרום לה לאהוב אותך?
שינוי בזוגיות בצורה נכונה, איך להשתפר בצורה נכונה? איך להשתפר בקצב הנכון? איך לעשות שינוי בזוגיות? איך להשתנות בצורה נכונה? טיפול זוגי, יעוץ זוגי, איך לשמור על הזוגיות? איך להחזיר אקסית? איך לגרום לה לאהוב אותך?
... לחשוב שהשינוי הפתאומי הוא לא אמיתי או לא אותנטי. כשמישהו משתנה במהירות קיצונית, זה יכול להיתפס כהצגה או צביעות. למשל, אם מישהי משתנה פתאום באופן קיצוני, אפשר לחשוב משהו לא הגיוני, אולי מנסים לנצל אותי או לעבוד עליי. כך גם בזוגיות: שינוי מהיר מדי עלול לעורר חשדות של ... הצד השני במקום התלהבות? תשובה: כשמישהו עושה שינוי ענק מהר מדי (180 מעלות), הצד השני עלול לחשוב שזו הצגה , שהאדם מעמיד פנים כדי להשיג מטרה מסוימת, או כדי להראות שמשהו חשוב לו באופן לא אמיתי. יש אנשים שחווים את זה כזה טוב מדי מכדי להיות אמיתי ולכן מסיקים שמשהו לא בסדר, חושדים ... יש תהליך ברור, מאפשר לצד השני להגיד אה, אתה מתאמץ יום אחרי יום, לאט לאט משתפר, כנראה שזה אמיתי ולא הצגה. ככה לא נוצרת קפיצה חד משמעית של 180 מעלות שמערערת את הביטחון ומזכירה את כל מה שהיה חסר. נאמר גם שבהדרגה אפשר ללמוד איך לפרגן בלי לעורר חשש, איך להוסיף דבר טוב בלי לגרום ...
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
... אם מדובר במוצר, יש לוודא שהוא עונה בצורה נכונה לצרכים של הלקוח ולא רק עם עטיפה חדשה. אם מדובר במערכת יחסים, יש לוודא כי השינוי הפנימי הוא אמיתי ולא רק הצגה חיצונית. רק כאשר השינוי הוא פנימי ומעמיק, ניתן לבצע פרזנטציה מחודשת בצורה שתהיה יעילה. מה ... אמיתי ובעל ערך. אם מדובר במוצר, יש לוודא שהוא עונה לצרכים של הלקוח ולא רק קיבל עטיפה חדשה. אם מדובר במערכת יחסים, יש לוודא שהשינוי הפנימי הוא אמיתי ולא רק הצגה חיצונית. אחרת, כל פרזנטציה חוזרת תגרום לאובדן אמון נוסף. מה ניתן ללמוד מכך על השקת מוצרים ...
בודהיזם, שחרור מסבל, טוב בלי רע, סבל ואושר, אושר וסבל, להשתחרר מהסבל, חוויה רוחנית, שינוי חוויה
בודהיזם, שחרור מסבל, טוב בלי רע, סבל ואושר, אושר וסבל, להשתחרר מהסבל, חוויה רוחנית, שינוי חוויה
... ישנה חוקיות מוגדרת. השמחה של אדם תמיד תלויה במידת הסבל שלו בעבר: מי שהיה רעב יותר, נהנה יותר מאוכל. לכן, לא ניתן להבטיח שחרור מוחלט מסבל ובה בעת הבטחה לאושר מוגדר. כאשר אומרים תשתחרר מסבל ותהיה רק שמח, זו הצגה חלקית ומטעה, כי בפועל אושר וסבל קשורים זה בזה. מה לגבי מי שמחפש אושר בעולם הרוחני? רבים פונים לדרך הרוחנית כדי להרגיש יותר טוב ולמצוא אושר. אך מי שמעמיק ומבין שהאושר ...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
... החלשים לכאורה. בהתחלה מתעוררת ביקורת על הצביעות שבעניין, כי כביכול המנכל רק עושה הצגה כאילו הוא עוזר לעובדים, אך בפועל ממשיך להרוויח על חשבונם. מה מסתתר מאחורי המנגנון ...
הורטון שומע מישהו 3, אמת ללא תועלת או אינטרס, אהבה עצמית ללא תנאי, לבטל את הרע בשורשו, אמת עד הסוף
הורטון שומע מישהו 3, אמת ללא תועלת או אינטרס, אהבה עצמית ללא תנאי, לבטל את הרע בשורשו, אמת עד הסוף
... מגלה שהמחשב בסדר. אם הוא איש אמת הוא יגיד שהכל בסדר, אבל אם הוא רמאי הוא יתחיל לעשות הצגה שהמחשב מקולקל וידרוש כסף. שאלה: ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצגה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הצגה, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצגה, איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, מאמן אישי להפרעות קשב, מאמן לכלכלת המשפחה בתחום הצגה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 16:17:26 - wesi4