ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אני מוכשר ✔אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 3 ✔אני חסרת כל ערך, לכן לא מגיע לי לעמוד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 3
אני חסרת כל ערך, לכן לא מגיע לי לעמוד על שלי.

אני חסרת כל ערך. קיצון - אני חסרת כל ערך עצמי. אין לי טיפת ערך עצמי. אני לא שווה כלום. קיצון 2 אני בעלת ערך עצמי מופרז גבוה יותר מכל אחד אחר שאני מכירה. אני שווה יותר מאחרים. אמצע - אני שוות ערך לאנשים אחרים. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן, זו האמת. אני חסרת כל ערך עצמי, לא שווה כלום לחלוטין. נחותה מאחרים 2. אני בעלת ערך עצמי נמוך. שווה במידה נמוכה. עדיין נחותה מאחרים 3. אני שווה במידה בינונית, שווה לאחרים. 4. אני בעלת ערך עצמי גבוה מאחרים, שווה יותר מאחרים. נניח שזה נכון, אז מה? זה אומר שאין לי מנדט או יכולת או זכות בכלל לעמוד על שלי, להגיד את מה שאני חושבת, לעשות את מה שאני רוצה, הדעה שלי לא נחשבת, העמדות שלי מוטעות.

אני שונאת את עצמי. אני אוהבת את עצמי הכי בעולם. האם זו האמת ועד כמה. 1. כן זו האמת. אני שונאת את עצמי לחלוטין. אני רעה לחלוטין. 2. אני שונאת את עצמי באופן חלקי. יש דברים שאני גם אוהבת בעצמי. 3. אני אוהבת את עצמי לחלוטין, אין בי טיפת שנאה. 4. אני לא אוהבת את עצמי ולא שונאת את עצמי. נניח שזה נכון, מה זה משנה? זה משנה זה רע כי זה אומר שאני סובלת בחיים האלו. זה שאני סובל בחיים האלו לא אומר שזה רע. למה זה רע? כי סבל הוא לא נעים. סבל יכול להיות דבר נעים. למה זה רע? כי זה סבל וסבל זה דבר רע. סבל זה דבר טוב.

כי נולדתי להורים דפוקים. נולדתי להורים הכי מדהימים שיש. 1. נולדתי להורים הכי דפוקים שיש. 2. נולדתי להורים שיש בהם משהו דפוק אבל יש בהם גם משהו טוב. 3. נולדתי להורים שיש בהם רק משהו טוב. 4. נולדתי להורים שאין בהם טוב ואין בהם רע. נניח שזה נכון, אז מה? זה רע, כי ההורים שלי דפוקים. למה זה רע? כי הם לא מושלמים. למה זה רע? כי מי שלא מושלם יש לו חסרונות. למה זה רע? כי אם יש לו חסרונות אז הוא עושה טעויות. למה זה רע? כי אם הוא עושה טעויות אז העולם לא מושלם. למה זה רע? כי אם העולם לא מושלם אז יש בו רע וסבל. למה זה רע? כי אם יש בו רע וסבל אז אנשים לא נעים להם. למה זה רע שלא נעים לאנשים?

אני שונאת את עצמי. כי נולדתי להורים דפוקים. אני אוהבת את עצמי כי נולדתי להורים דפוקים. האם זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי? 1. כן, רק כי נולדתי להורים דפוקים. 2. לא, יש עוד סיבות, אך זו גם סיבה. עוד סיבות זה שיש בי חסרונות. 3. אין סיבה לכך שאני שונאת את עצמי. 4. יש סיבות אחרות לכך שאני שונאת את עצמי ולא כי ההורים שלי דפוקים. נניח שזה נכון, למה זה רע? מה זה משנה? כי אין עוד סיבות לכך שאני שונאת את עצמי. זה רע כי זה אומר שאי אפשר לשנות את ההורים שלי. זה רע כי זה אומר שאני אמשיך לשנוא את עצמי. זה רע כי זה אומר שאני אסבול. זה רע כי זה לא נעים. זה רע כי... זה פשוט רע. כי אני ארצה למות. זה רע כי אני עשוייה למות או להתאבד. זה רע כי המשפחה שלי תסבול. זה רע כי סבל זה לא נעים. זה רע כי אמא שלי עשויה להתאבד. זה רע כי אנשים אחרים יסבלו. זה רע כי העולם יפסיד משהו טוב. זה רע כי העולם יהיה פחות טוב ויפה.

נולדתי להורים דפוקים לכן אני שונאת את עצמי. נולדתי להורים נפלאים, לכן אני שונאת את עצמי. האם זו התוצאה היחידה לכך שנולדתי להורים דפוקים? האם יש עוד תוצאות? 1. לא, זו התוצאה היחידה. 2. כן, זו תוצאה ויש עוד תוצאות שליליות אחרות. כמו שאני סובלת או לא נהנית מהחיים 3. זו תוצאה ויש עוד תוצאות חיוביות. 4. זו לא התוצאה ויש תוצאות אחרות לחלוטין, חיוביות ו. או שליליות. נניח שזה נכון, אז מה? למה זה רע?

יש סבל בעולם, זה דבר רע. מה רע בזה שיש סבל בעולם?

אני לא תמיד יודעת מה להגיד או לדבר

אני שונאת את עצמי כי לא תמיד יש לי על מה לדבר.

אני שונאת את עצמי. אני אוהבת את עצמי הכי בעולם!!!! 1. אני שונאת את עצמי לחלוטין, אין עוררין בכך. 2. אני שונאת את עצמי באופן חלקי. 3. אני שונאת את עצמי מעט אך גם אוהבת את עצמי מעט. 4. אני אוהבת את עצמי בלבד. 5. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי. נניח שזה נכון, מה רע בזה? זה רע כי זה יוביל אותי לסבל. זה רע כי הסבל יוביל אותי להתאבד. זה רע כי אם אני אתאבד אנשים סביבי יסבלו. זה רע כי אם אנשים סביבי יסבלו אז הם עשויים להזיק לעצמם. זה רע כי אם הם יזיקו לעצמם אז העולם יפסיד משהו טוב בו. אם העולם יפסיד משהו טוב בו אז הוא יהיה פחות טוב. אם הוא יהיה פחות טוב אז יהיה יותר סבל. אם יהיה יותר סבל אז אנשים יסבלו יותר. אם אנשים יסבלו יותר אז...

לא תמיד יש לי על מה לדבר. תמיד יש לי על מה לדבר! 1. לא תמיד יש לי על מה לדבר. 2. רוב הזמן יש לי על מה לדבר, לעיתים אין לי 3. רוב הזמן אין לי על מה לדבר, וביתר יש לי 4. תמיד יש לי על מה לדבר. מה רע בזה? אנשים סביבי משתעממים. מה רע בזה? אנשים לא רוצים להיות בחברתי. מה רע בזה? יהיה לי פחות כיף בחיים. מה רע בזה? אני אסבול בחיים. מה רע בזה? הסבל עשוי להיות כל כך גדול שאני ארצה למות. מה רע בזה? המשפחה שלי תסבול. מה רע בזה? אמא שלי לא תרצה לחיות. מה רע בהז? היא עשויה להזיק לעצמה. מה רע בזה? העולם יסבול יותר. מה רע בזה? זה פשוט רע. אני לא מצליחה למצוא הסבר למה זה רע. אמרו לנו מה טוב ומה רע.

לא תמיד יש לי על מה לדבר, לכן אני שונאת את עצמי. תמיד יש לי על מה לדבר, לכן אני שונאת את עצמי. האם יש עוד סיבות לכך שאני שונאת את עצמי? 1. אין עוד סיבות, רק בגלל שלא תמיד יש לי על מה לדבר. 2. זו אחת הסיבות ויש עוד סיבות. שלא קשורות לכך שאני מדברת יותר או פחות בשיחות, לדוגמה, המשקל שלי. 3. יש עוד סיבות אך לא קשור לכמות הדיבור שלי בשיחה. למה זה רע? זו הסיבה היחידה, אז זה אומר שאולי לא אוכל לשנות את זה. לכן אני שונאת את עצמי.

אני שונאת את עצמי כי לא תמיד יש לי על מה לדבר. האם יש עוד תוצאות לכך שלא תמיד יש לי על מה לדבר? אני אוהבת את עצמי בגלל שלא תמיד יש לי על מה לדבר. 1.אין עוד תוצאות. אני רק שונאת את עצמי. 2. יש עוד תוצאות, אני גם אוהבת את עצמי וגם שונאת את כצמי. 3. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי. 4. אני רק אוהבת את עצמי בגלל זה. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע? אני פחות תורמת לעולם. למה זה רע? כי יש יותר סבל בעולם. למה זה רע? כי סבל זה רע. למה סבל זה רע? כי ככה לימדו אותי. למה? כי זה מה שהם יודעים. למה? כי ככה לימדו אותם. למה? כי סבל זה לא נעים, זהגורם לתחושות שליליות. למה?

אני שונאת את עצמי כי אין לי שליטה על האכילה שלי.

אני שונאת את עצמי.

אין לי שליטה על האכילה שלי. יש לי שליטה מלאה על האכילה שלי. 1. זו האמת, אין לי שליטה כלל על האכילה שלי. 2. יש לי שליטה חלקית על האכילה שלי, ויש לי חוסר שליטה על האכילה שלי. 3. יש לי שליטה מלאה על האכילה שלי. 4. אין לי חוסר שליטה ואין לי שליטה על האכילה שלי. אני פשוט אוכלת. למה זה רע? כי אני אוכלת יותר ממה שאני צריכה. למה זה רע? אני משמינה. למה זה רע? כי אני לא רזה. למה זה רע? כי רזה זה יפה, ואם אני לא רזה אז אני מכוערת. למה זה רע? כי אנשים פחות אוהבים אץת זה. למה זה רע? כי פחות יאהבו אותי. למה זה רע? כי אם פחות אוהבים אותי אני פחות אוהבת את עצמי. למה זה רע? אני סובלת יותר. למה זה רע? כי פחות טוב לי, ואז קשה לי יותר לתפקד. למה זה רע? כי אם התפקוד שלי נמוך יותר אז התוצרים שלי נמוכים יותר. למה זה רע? כי אם התוצראים שלי נמוכים יותר אז הפונים שלי סובלים יותר. למה זה רע? כי אם הפונים שלי סובלים יותר אז זה לא נעים. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אין לי שליטה על האכילה שלי. אני שונאת את עצמי רק כי אין לי שליטה על האכילה שלי. אני שונאת את עצמי כי יש לי שליטה מלאה על האכילה שלי. האם זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי? ועד כמה? 1. כן, רק כי אין לי שליטה על האכילה שלי אני שונאת את עצמי. 2. אני שונאת את עצמי בגלל זה ובגלל סיבות אחרות 3. אני שונאת את עצמי מסיבות אחרות לחלוטין. למה זה רע? כי אם אין לי שליטה על האכילה שלי אז זה אומר שאני חסרת שליטה לחלוטין. למה זה רע? כי אני עשויה להתפרע, למה זה רע? כי אני אזיק לעולם. למה זה רע? כי יהיה יותר סבל בעולם. למה זה רע?

אין לי שליטה על האכילה שלי לכן אני שונאת את עצמי. אין לי שליטה על האכילה שלי ולכן אני אוהבת את עצמי כל כך. האם זו האמת ועד כמה? 1. אין עוד תוצאות לחוסר השליטה שלי על האכילה שלי 2. זו תוצאה אך יש עוד תוצאה שאני אוהבת את עצמי. 3. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי בעקבות חוסר השליטה על האכילה שלי 4. אני אוהבת את עצמי בלבד עקב חוסר השליטה שלי על האכילה שלי.

אני שונאת את עצמי כי אני אוכלת יותר מידי

אני אוכלת יותר מידי. אני אוכלת כל הזמן. אני לא אוכלת בכלל. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן אני באמת אוכלת יותר מידי. אני צריכה להמעיט באכילה. 2. אני אוכלת בצורה סבירה, חלק מהזמן אני לא אוכלת 3. אני לא אוכלת כלל. למה זה רע? כי אני אשמין. למה זה רע? כי זה לא בריא. למה? כי השמנה גורמת ליותר שומן וזה לא בריא ללב. למה זה רע? כי אני אהיה חולה. למה זה רע? כי זה יקצר לי את החיים. למה זה רע? כי אני אחיה פחות. למה זה רע? כי אם אני אחיה פחות אני אמות מוקדם יותר. למה זה רע? כי אם אני אמות מוקדם יותר אז אני לא ארגיש שום דבר. למה זה רע?

אני אוכלת יותר מידי לכן אני שונאת את עצמי. אני לא אוכלת כלום לכן אני שונאת את עצמי. האם זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי? 1. כן זו הסיבה היחידה. 2. אני לא אוכלת כלום ולכן אני שונאת את עצמי 3. אני אוכלת בצורה סבירה ולכן אני שונאת את עצמי. 4. אני לא אוכלת ולא לא אוכלת ולכן אני שונאת את עצמי. למה זה רע? כי זה לא בריא לשנוא ולאכול יותר מידי. למה? כי זה מזיק לגוף ולנפש. למה זה רע? כי אני אסבול בזמן שאני בחיים ואחיה פחות. למה זה רע? כי זה לא טוב. למה זה רע? כי מה שלא טוב הוא רע. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא מספיק מוכשרת בעבודה

אני לא מספיק מוכשרת בעבודה. אני לא מוכשרת בכלל בעבודה. אני יותר מידי מוכשרת בעבודה. אני כל כך מוכשרת. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן אני לא מספיק מוכשרת. יכולתי להיות יותר מוכשרת. 2. אני מוכשרת מספיק. 3. אני לא לא מוכשרת מספיק. אני פשוט מוכשרת כמו שאני. נניח שזה נכון, למה זה רע? כי אני יכולתי להיות יותר מוכשרת. למה זה רע? כי אם הייתי מוכשרת אז יכולתי לעשות דברים יותר טובים. למה זה רע? אם אני לא אעשה דברים יותר טובים אז עשויים לפטר אותי. למה זה רע? כי אני אהיה ללא עבודה. למה זה רע? אני אחזור לעבוד עם ילדים. למה זה רע? כי אני לא רוצה את זה. למה זה רע? כי אני אסבול. למה זה רע? כי סבל זה רע. למה סבל זה רע? כי זה מרגיש לא טוב. למה זה רע?

האם זו התוצאה היחידה לכך שאני לא מספיק מוכשרת? 1. כן, זו התוצאה היחידה, שאני שונאת את עצמי. 2. אני שונאת את עצמי ואוהבת את עצמי בגלל שאני לא מספיק מוכשרת 3. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי בגלל שאני לא מספיק מוכשרת. 4. אני לא שונאת את עצמי אלא רק אוהבת את עצמי בגלל שאני לא מספיק מוכשרת.

האם זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי? זו הסיבה היחידה. זו לא הסיבה כלל. 1. כן זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי. 2. זו סיבה ויש עוד סיבות לכך שאני שונאת את עצמי 3. אני שונאת את עצמי מסיבות אחרות לגמרי

אני שונאת את עצמי כי אני לא מספיק אינטילגנטית

אני לא מספיק אינטליגנטית. אני לא אינטליגנטית בכלל. אני טיפשה לחלוטין. אני הכי אינטליגנטית בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. זה נכון, אני ממש לא מספיק אינטליגנטית. יכולתי להיות יותר אינטליגנטית. 2. אני מספיק אינטליגנטית. 3. אני לא אינטליגנטית ואני לא לא אינטליגנטית. אני כמו שאני. 4. אני אינטליגנטית לחלוטין. מה רע בזה? זה רע כי יכולתי להיות יותר אינטליגנטית. למה זה רע? כי אם הייתי יותר אנטלגנטית הייתי נהנית יותר מהחיים וגם הייתי מסייעת יטותר לאנשים. נניח שזה נכון, מה רע בזה? אם הייתי נהנית יותר ומסייעת יותר העולם היה טוב יותר. נניח שזה נכון, מה רע בזה? העולם לא טוב יותר. נניח שזה נכון, מה רע בזה? שיש יותר סבל בעולם. נניח שזה נכון, מה רע בזה? סבל זה דבר רע. מה רע בזה?

אני שונאת את עצמי כי אין לי בן זוג.

אין לי בן זוג וזו הסיבה לכך שאני שונאת את עצמי. האם זה תוצאה מחייבת לסיבה זו? האם זו האמת ועד כמה? 1. כן זו תוצאה מחייבת. אם אין לי בן זוג אני חייבת לשנוא את עצמי. 2. יש תוצאות נוספות מלבד זאת, אני גם אוהבת את עצמי וגם שונאת את עצמי 3. אני לא אוהבת את עצמי ולא שונאת את עצמי כתוצאה מסיבה זו 4. אני אוהבת את עצמי בלבד כתוצאה מסיבה זו. נניח שזה נכון, מה רע בזה? אין לי בן זוג. מה רע בזה? שאני לבד. מה רע בזה? שאין לי אף אחד. מה רע בזה? זה לא טוב להיות לבד. זה אומר שאני חיה לבד, ואמות לבד. מה רע בזה? זה אומר שאני בודדה. מה רע בזה? אני אסבול. מה רע בזה?

אני שונאת את עצמי כי אני שמנה

אני שמנה, לכן אני שונאת את עצמי. האם זו התוצאה היחידה והמתחייבת או שיש עוד תוצאות? האם זו האמת ועד כמה? 1. כן זו האמת, זו התוצאה היחידה לכך שאני שמנה. אם אני שמנה אני חייבת לשנוא את עצמי. 2. אני יכולה גם לאהוב וגם לשנוא את עצמי על כך שאני שמנה. 3. אני יכולה לא לשנוא את עצמי ולא לאהוב את עצמי כי אני שמנה. 4. אני אוהבת את עצמי בלבד על כך שאני שמנה.

אני שמנה. היפוך: אני רזה. האם זו האמת ועד כמה? 1. אני שמנה באמת. הכי שמנה שיש! 2. אני לא שמנה ולא רזה 3. אני רזה. 4. אני מלאה - קצת שמנה וקצת רזה. למה זה רע? כי אם אני שמנה אז אנשים פחות יאהבו אותי. מה רע בזה? כי אני אהיה פחות עם אנשים. מה רע בזה? שאני אהיה יותר לבד. מה רע בזה? אם אני אהיה יותר לבד אהיה יותר עצובה. מה רע בזה? אני אסבול. מה רע בזה? יהיה יותר סבל בעולם. מה רע בזה?

אני שונאת את עצמי כי אנשים אחרים לא אוהבים אותי

אנשים אחרים לא אוהבים אותי. היפוך: אנשים אחרים וכולם אוהבים אותי. האם זו האמת ועד כמה? 1. אכן, אנשים אחרים ואף אחד לא אוהב אותי. 2. יש אנשים שאוהבים אותי ויש אנשים שלא אוהבים אותי. 3. אנשים אחרים לא אוהבים אותי ולא שונאים אותי 4. אנשים אחרים אוהבים אותי. כולם אוהבים אותי! מה רע בזה? זה רע כי אני רוצה שאחרים יאהבו אותי. מה רע בזה? אני לא מקבלת את מה שאני רוצה. מה רע בזה? אני סובלת. מה רע בזה? אני מרגישה לבד. מה רע בזה? אני לבד. מה רע בזה? שאני סובלת. ץ מה רע בזה? אני אמות לבד. מה רע בזה? מה רע בזה שאחרים לא אוהבים אותי? אני מרגישה לא אהובה. מה רע בזה? שאני לא אהובה. מה רע בזה? שאני מרגישה לבד. מה רע בזה? שאני סובלת. מה רע בזה?

אני שונאת את עצמי כי אני לא תמיד מספיק רגישה.

אני לא מספיק רגישה. אנילא רגישה בכלל! אני הכי רגישה בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. אני לא מספיק רגישה, זה נכון. 2. אני לא רגישה בכלל 3. אני קצת רגישה וקצת לא רגישה 4. אני רגישה מאוד. אין בי חוסר רגישות. נניח שזה נכון, למה זה רע? כי אני לא תמיד רגישה לאנשים. למה זה רע? אנשים עשויים להפגע ממני. למה זה רע? כי אסור שאנישם יפגעו ממני. כי אם אנשים יפגעו ממני הם לא יאהבו אותי. למה זה רע? כי אם הם לא יאהבו אותי אז אני לא אצליח לתקשר איתם. הם לא ירצו לדבר איתי. למה זה רע? אשאר לבד. למה זה רע? אמות לבד. אזדקן לבד. למה זה רע? כי לא יהיה מי שידאג לי ואני אהיה לבד לחלוטין. למה זה רע? כי אני אסבול. למה זה רע? אהיה בדיכאון. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא מספיק רגישה. האם זו התוצאה היחידה לכך שאני לא מספיק רגישה? 1. כן, זו התוצאה לכךש אני לא מספיק רגישה 2. לא. יש תוצאה נוספץ, שאני אוהבת את עצמי 3. אני לא אוהבת את עצמי ולא שונאת את עצמי. 4. אני רק אוהבת את עצמי. נניח שזה נכון, למה זה רע? כי אני שונאת את עצמי. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע? אני מתפקדת פחות טוב. למה זה רע? כי העולם פחות טוב. למה זה רע? כי אם העולם פחות טוב אז יש יותר סבל. למה זה רע?

אני לא מספיק רגישה לכן אני שונאת את עצמי.

אני שונאת את עצמי כי אין לי מספיק חברים

אין לי מספיק חברים. קיצון 1 - אין לי מספיק חברים בכלל. אין לי בכלל חברים. קיצון 2- יש לי רק חברים בעולם. האם ועד כמה זו האמת? 1. אין לי מספיק חברים, היו יכולים להיות לי יותר 2. יש לי מספיק חברים, לא צריך יותר 3. יש לי יותר מידי חברים 4. יש לי רק חברים. 5. אין יל חברים כלל. נניח שזה נכון, למה זה רע? כי אני יותר לבד. למה זה רע? כי אני בודדה. למה זה רע? כי אני לא מבלה עם אנשים. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע? כי

אני שונאת את עצמי כי אין לי מספיק חברים. קיצון 1 - אני שונאת את עצמי כי אין לי מספיק חברים 2. אני שונאת את עצמי כי יש לי רק חברים. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו האמת. זו הסיבה היחידה לכך שאני שונאת את עצמי. 2. יש סיבות אחרות למה אני שונאת את עצמי. 3. אין סיבה לכך שאני שונאת את עצמי. 4. זו לא הסיבה למה אני שונאת את עצמי ויש סיבות אחרות לחלוטין. נניח שזה נכון, מה רע בזה? כי אני שונאת את עצמי מסיבה מסוימת. מה רע בזה? שאני לא אוהבת את עצמי בלי סיבה. מה רע בזה? שאני סובלת. מה רע בזה?

אין לי מספיק חברים לכן אני שונאת את עצמי. קיצון 1 - זו התוצאה היחידה לזה שאין לי מספיק חברים. קיצון 2 - אני אוהבת את עצמי כי אין לי מספיק חברים. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו התוצאה היחידה לכך שאין לי מספיק חברים. עלי לשנוא את עצמי 2. יש תוצאות אחרות לכך שאין לי מספיק חברים וזה שאני אוהבת את עצמי 3. אני לא שונאת ולא אוהבת את עצמי בגלל שאין לי מספיק חברים 4. אני אוהבת את עצמי כי אין לי מספיק חברים. נניח שזה נכון, מה רע בזה? כי אני לא לא שונאת את עצמי. מה רע בזה? שאני סובלת. מה רע בזה? סבל זה דבר רע וזהו!

אני שונאת את עצמי כי אני לא תורמת מספיק לעולם.

אני שונאת את עצמי. קיצון 1- אני שונאת את עצמי הכי בעולם. 2. אני אוהבת את עצמי הכי בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. אני שונאת את עצמי. 2. אני לא שונאת ולא אוהבת את עצמי 3. אני אוהבת את עצמי 4. אני גם אוהבת וגם שונאת את עצמי. למה זה רע? כי אני שונאת את עצמי למה זה רע - כי אני סובלת. אני לא נהנית מהחיים. למה זה רע? כי יש פחות טוב בעולם. אני מתפקדת פחות טוב. למה זה רע? כי יש ככה יותר סבל בעולם.

אני לא תורמת מספיק לעולם. קיצון 1- אני לא תורמת בכלל לעולם קיצון 2 - אני תורמת לעולם בלבד. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו האמת, אני לא תורמת מספיק לעולם 2. אני גם תורמת וגם לא תורמת מספיק לעולם 3. אני לא תורמת מספיק לעולם ולא לא תורמת מספיק לעולם 4. אני תורמת מספיק לעולם! למה זה רע? כי אני רעה אם אני לא תורמת מספיק לעולם. למה זה רע? כי אנשים ישנאו אותי. למה זה רע? כי לא יאהבו אותי. למה זה רע? אני אהיה לבד. למה זה רע? כי אני אסבול אם אהיה לבד. למה זה רע? סבל זה דבר רע. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא תורמת מספיק לעולם. קיצון 1 - אני שונאת את עצמי רק כי אני לא תורמת מספיק לעולם קיצון 2 - אני שונאת את עצמי כי אני תורמת יותר מידי לעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו הסיבה היחידה לזה שאני שונאת את עצמי. 2. אני שונאת את עצמי ללא סיבה 3. אני שונאת את עצמי כי אני תורמת מספיק לעולם 4. אני שונאת את עצמי כי אני גם תורמת וגם לא תורמת מספיק לעולם. למה זה רע? כי זה לא טוב שאני שונאת את עצמי בגלל שאני לא תורמת מספיק לעולם. למה זה רע? כי אני לא מושלמת. למה זה רע? אין לי שליטה על דברים. למה זה רע? כי אז העולם פחות טוב ממה שהוא היה יכול להיות. למה זה רע? כי יש יש יותר סבל. למה זה רע?

אני לא תורמת מספיק לעולם לכן אני שונאת את עצמי. האם זו התוצאה היחידה לכך שאני לא תורמת מספיק? קיצון 1 - זו התוצאה היחידה אני רק שונאת את עצמי קיצון 2 - אני רק אוהבת את עצמי בגלל שאני לא תורמת מספיק לעולם. האם ועד כמה זו האמץ? 1. זו האמת וזו התוצאה היחידה 2. אני גם אוהבת וגם שונאת את עצמי בגלל שאני לא תורמת מספיק לעולם 3. אני רק אוהבת את עצמי 4. אני לא אוהבת ולא שונאת את עצמי בגלל שאני לא תורמת מספיק לעולם. למה זה רע? כי אני שונאת את עצמי מסיבה טיפשית. להמ זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא עושה דבר על מנת למנוע סבל של אנשים אחרים

אני שונאת את עצמי. קיצון 1 אני שונאת את עצמי הכי בעולם. קיצון 2- אני אוהתב את עצמי הכי בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן זו האמת. אני שונאת את עצמי. 2. אני אוהבת את עצמי 3. אני אוהבת ושונאת את עצמי 4. אני לא אוהבת ולא שונאת את עצמי. למה זה רע? כי אני לא נהנית או נהנית פחות מהחיים. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע?

אני לא עושה דבר על מנת למנוע סבל של אחרים. קיצון 1 - זה נכון, קיצון 2 - אני פועלת רק כדי למנוע סבל מאחרים. האם זו האמת ועד כמה 1. כן, אני לא עושה דבר 2. אני עושה הכל 3. אני לא עושה הכל ולא לא עושה כלום כדי למנוע סבל 4. אני גם עושה כדי למנוע וגם לא עושה כדי למנוע סבל מאחרים. למה זה רע? כי יש יותר סבל בעולם. למה זה רע? אנשים ישנאו אותי יותר. למה זה רע? כי אני אהיה לבד. למה זה רע? כי אני אסבול. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא עושה דבר על מנת למנוע סבל של אנשים אחרים. קיצון 1 - זה נכון. קיצון 2 - יש סיבות אחרות ללמה אני שונאת את עצמי. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו האמת, זו הסיבה היחידה 2. יש סיבות אחרות ללמה אני שונאת את עצמי 3. אני שונאת את עצמי גם בגלל שאני לא עושה דבר כדי למנוע סבל של אחרים וגם מסיבות אחרות 4. אני שונאת את עצמי ללא סיבה. למה זה רע? דבר אחד יש יותר סבל בעולם. למה זה רע? כי זו אשמתי. למה זה רע? כי אני עושה דברים רעים. למה זה רע? כי אני לא פותרת בעיות של אחרים. למה זה רע? כי זה אחריות שלי, ואם אני לא עושה את זה אז אני רעה. למה זה רע? כי אני שנואה על ידי אחרים. למה זה רע? כי אני לבד. למה זה רע? כי אני בודדה. למה זה רע? כי אני סובלת מרגשות קשים. למה זה רע? כי יש עוד אנשים שסובלים בעולם. למה זה רע? למה רע שסודנים סובלים? למה רע שסורים סובלים? למה רע שסעודיות סובלות? למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי יש סבל בעולם וזה בגללי.

אני שונאת את עצמי

יש סבל בעולם וזה בגללי

אני שונאת את עצמי כי יש סבל בעולם וזה בגללי

בגללי יש סבל בעולם לכן אני שונאת את עצמי.

ואם אני לא רזה אז אני מכוערת.

לא הלכתי למסיבה, אז אני חסרת ערך.

אני חסרת ערך. קיצון אחד - אני הכי חסרת ערך מכולם, אני הכי נחותה מכולם. קיצון שני - אני הכי בעלת ערך! הכי שווה מכולם. האם ועד כמה זו האמת? 1. זו האמת. אני חסרת ערך לחלוטין. 2. אני חסרת ערך באופן חלקי. 3. אני לא חסרת ערך ואני לא לא חסרת ערך. 4. אני בעלת ערך עצמי! נניח שזה נכון, למה זה רע? זה רע כי אני מרגישה אשמה. זה רע כי אני מרגישה רע עם עצמי. זה רע כי אני סובלת. זה רע כי אני לא מרגישה מאושרת. זה רע כי יש יותר סבל בעולם. זה רע כי

אני חסרת ערך כי לא הלכתי למסיבה. קיצון 1 - אני חסרת כל ערך עצמי לחלוטין כי לא הלכתי למסיבה. קיצון 2 - אני בעלת ערך עצמי גבוה מאוד כי לא הלכתי למסיבה. האם ועד כמה זו האמת? 1. אני חסרת כל ערך כי לא הלכתי למסיבה 2. אני חסרת ערך עצמי אבל גם עם ערך עצמי כי לא הלכתי למסיבה 3. אני לא בעלת ערך עצמי ולא חסרת ערך עצמי כי לא הלכתי למסיבה 4. אני בעלת ערך עצמי כי לא הלכתי למסיבה. 5. אין השפעה של אי הליכה למסיבה על הערך העצמי שלי. נניח שזה נכון, ואני חסרת כל ערך כי לא הלכתי למסיבה, מה רע בזה? פספסתי את המסיבה, אני לא אכיר אנשים. לא יהיה לי כיף עכשיו. מה רע בזה? זה אומר שאני מפסידה כיף. מה רע בזה. זה אומר שאני סובלת בבית. מה רע בזה? זה אומר שאני לבד. מה רע בזה? זה אומר שאני אשאר לבד. מה רע בזה? זה אומר שאני אסבול. מה רע בזה?

לא הלכתי למסיבה אז אני חסרת ערך. קיצון 1 - אני חסרת ערך בגלל ואך ורק בגלל שלא הלכתי למסביה. קיצון 2 - אני חסרת ערך בלי שום קשר למסיבה. האם ועד כמה זו האמת? 1.זו הסיבה לכך שאני חסרת ערך. 2. זו לא הסיבה לכך שאני חסרת ערך 3. זו הסיבה לכך שאני חסרת ערך ולא רק זו אלא יש עוד סיבות 4. אין סיבה לכך שאני חסרת ערך. נניח שזה נכון, למה זה רע? לא הלכתי למסיבה אז אני לא מכירה אנשים ולא נהנית. למה זה רע? כי אני סובלת. למה זה רע? כי אני לא מכירה אף אחד. למה זה רע? כי אני נשארת לבד. למה זה רע? כי זה אומר שאשאר לבד. למה זה רע? כי לא יעריכו אותי בחברה שאני לבד. למה זה רע? כי לא יהיה לי בן זוג. למה זה רע? כי לא יהיו לי ילדים. למה זה רע? כי כשאזדקן אהיה לבד. למה זה רע. כי לא יהיה אף אחד שידאג לי. למה זה רע? אעשה פיפי וקקי בתחתונים ואף אחד לא ידאג לי. למה זה רע? כי אני אהיה מסכנה. למה זה רע? כי אני ארצה למות. למה זה רע? כי אני אסבול.
טעויות שליטה שאלות להתבוננות שעמום אני שווה אחריות רגשות קשים לשנוא שומן למה לא אוהבים אותי אני בודדה איך להתאמן איך לשאול שאלות אימון אימון אישי אימונים דוגמה לחקירה עצמית התפתחות התפתחות אישית חקירה עצמית חקירות להתאמן לשאול שאלות מהי התפתחות אישית מודעות מודעות עצמית שאלות להתבוננות
קנאה בזוגיות, לגרום לאשה לא לקנא, לגרום לגבר לא לקנא, התאמה על פי המזל, התאמה אסטרולוגית, אישה קנאית, גבר קנאי, אהבה בזוגיות, להצליח בזוגיות, הצלחה בזוגיות, בעיות בזוגיות, גישור זוגי
קנאה בזוגיות, לגרום לאשה לא לקנא, לגרום לגבר לא לקנא, התאמה על פי המזל, התאמה אסטרולוגית, אישה קנאית, גבר קנאי, אהבה בזוגיות, להצליח בזוגיות, הצלחה בזוגיות, בעיות בזוגיות, גישור זוגי
...לגרום לאשה לא לקנא, לגרום לגבר לא לקנא, התאמה על פי המזל, התאמה אסטרולוגית, אישה קנאית, גבר קנאי, אהבה בזוגיות, להצליח בזוגיות, הצלחה בזוגיות, בעיות בזוגיות, גישור זוגי איך מתמודדים עם קנאה בזוגיות? אליעד כהן מסביר שקנאה בזוגיות נובעת משני גורמים מרכזיים: הראשון הוא חשש של בן או בת הזוג לגבי נאמנות או כוונות הצד השני, והשני הוא פחד אישי של האדם מפני נטישה, דחייה או הישארות לבד. כדי להתמודד עם הקנאה בזוגיות, יש להבין ששני הגורמים האלה נמצאים מאחורי התחושות וההתנהגות הקנאית. האם ניתן לגרום לבן הזוג...
2 שלבים בהתפתחות הפרעה נפשית, איך לעצור התפרצות הפרעה נפשית? איך למנוע הפרעת אישיות גבולית? איך למנוע התפרצות סכיזופרניה? איך למנוע מחלת נפש? איך מתפרצת הפרעה נפשית? איך נוצרת סכיזופרניה פרנואידית קלינית? פגועי נפש
2 שלבים בהתפתחות הפרעה נפשית, איך לעצור התפרצות הפרעה נפשית? איך למנוע הפרעת אישיות גבולית? איך למנוע התפרצות סכיזופרניה? איך למנוע מחלת נפש? איך מתפרצת הפרעה נפשית? איך נוצרת סכיזופרניה פרנואידית קלינית? פגועי נפש
...נפשית, איך לעצור התפרצות הפרעה נפשית? איך למנוע הפרעת אישיות גבולית? איך למנוע התפרצות סכיזופרניה? איך למנוע מחלת נפש? איך מתפרצת הפרעה נפשית? איך נוצרת סכיזופרניה פרנואידית קלינית? פגועי נפש מהם שני השלבים בהתפתחות של הפרעה נפשית? הבנת ההפרעות הנפשיות והתפתחותן היא חיונית למניעת החמרה שלהן. כל הפרעה נפשית, לפי אליעד כהן, מתפתחת בשני שלבים עיקריים. השלב הראשון הוא שלב ההתחלה, שבו האדם מתחיל לחשוב בצורה לא הגיונית. בשלב השני, כאשר לא מטפלים במחשבות אלו, החשיבה הלא הגיונית הופכת להיות מורכבת יותר...
טעויות במערכות יחסים, איך לא להציב אולטימטום לעצמך? איך לא לשתול מחשבות שליליות? איך לתקן טעויות בזוגיות? איך לדבר נכון? איך לתקשר נכון? מיומנויות תקשורת זוגית, איך לפתח שיחה? תקשורת בין אישית
טעויות במערכות יחסים, איך לא להציב אולטימטום לעצמך? איך לא לשתול מחשבות שליליות? איך לתקן טעויות בזוגיות? איך לדבר נכון? איך לתקשר נכון? מיומנויות תקשורת זוגית, איך לפתח שיחה? תקשורת בין אישית
...איך לא להציב אולטימטום לעצמך? איך לא לשתול מחשבות שליליות? איך לתקן טעויות בזוגיות? איך לדבר נכון? איך לתקשר נכון? מיומנויות תקשורת זוגית, איך לפתח שיחה? תקשורת בין אישית למה אסור להציב אולטימטום לעצמך במערכות יחסים? אחת הטעויות המרכזיות שאליעד כהן מצביע עליהן בהרצאה היא שאנשים נוהגים להציב אולטימטומים לעצמם במערכות יחסים, כאשר הם מאיימים על הצד השני, אך בעצם מכוונים את האיום כלפי עצמם. אליעד מסביר זאת בעזרת דוגמה פשוטה מעולם העבודה: אדם שאומר למעסיק אם לא תעלה לי את השכר עד לתאריך מסוים, אתפטר...
למצוא עניין בכל דבר, אין שאלות טיפשיות, ללמוד מכל אדם, איך לא להשתעמם? ללמוד מכל דבר, ההיגיון שבשגעון
למצוא עניין בכל דבר, אין שאלות טיפשיות, ללמוד מכל אדם, איך לא להשתעמם? ללמוד מכל דבר, ההיגיון שבשגעון
...טיפשיות, ללמוד מכל אדם, איך לא להשתעמם? ללמוד מכל דבר, ההיגיון שבשגעון איך למצוא עניין בכל דבר, גם בדברים שנראים משעממים? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד למצוא עניין בכל דבר, אפילו בשאלות ובסיטואציות שנראות במבט ראשון כמשעממות או לא רלוונטיות. הוא מתייחס למצב שבו מישהו שואל שאלה, שאתה כבר מכיר היטב את התשובה שלה, ולכן כביכול אין לך שום עניין בשאלה. אליעד מבהיר שאם אתה יודע משהו באופן מוחלט, אז ממילא לא היית בכלל מבחין בשאלה שנשאלת. עצם זה שאתה מזהה שאלה, מעיד על כך שקיים אצלך חיסרון מסוים, ולכן כבר...
הומור, איך לפתח חוש הומור? איך לגרום למישהו לפתח חוש הומור? פיתוח חוש הומור, איך מפתחים חוש הומור? איך להתמודד עם חוסר חוש הומור? איך לעזור למישהו שאין לו חוש הומור? למה אין לי חוש הומור? למה חסר לי חוש הומור? איך לצחוק? בדיחות
הומור, איך לפתח חוש הומור? איך לגרום למישהו לפתח חוש הומור? פיתוח חוש הומור, איך מפתחים חוש הומור? איך להתמודד עם חוסר חוש הומור? איך לעזור למישהו שאין לו חוש הומור? למה אין לי חוש הומור? למה חסר לי חוש הומור? איך לצחוק? בדיחות
...למישהו לפתח חוש הומור? פיתוח חוש הומור, איך מפתחים חוש הומור? איך להתמודד עם חוסר חוש הומור? איך לעזור למישהו שאין לו חוש הומור? למה אין לי חוש הומור? למה חסר לי חוש הומור? איך לצחוק? בדיחות למה קשה לפתח ישירות חוש הומור? כדי לעזור למישהו לפתח חוש הומור, לא מתחילים מניסיון לגרום לו ישירות להצחיק. הסיבה לכך פשוטה: מי שחסר חוש הומור מפרש באופן רציני ומוגזם כל אמירה שנאמרת לו או לאחרים, ומתקשה להבחין בגבול בין צחוק לפגיעה. לדוגמה, כשאומרים למישהו משפט כמו מה, לא לקחת את הכדורים היום?, האדם חסר חוש...
האם ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר
האם ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר
...להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר מה המשמעות של להיות מנהיג? האם עלינו ללמד אחרים ולהנהיג אותם? ההרצאה מתמקדת בשאלות פילוסופיות ופרקטיות על תפקידי המורה והמנהיג, ומה המשמעות של ללמד אחרים. אליעד כהן מציג את הרעיון של פיתוח עצמי דרך הוראה ומנהיגות, ומסביר את יתרונות וחסרונות האפשריים שבקידום רעיונות ושיתוף ידע עם אחרים. מהן היתרונות והחסרונות בללמד אחרים?...
איך לאבחן אנשים? איך לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונות אופי, איך לדעת אם הוא בוגד? איך לזהות מישהו? איך להצליח בדייט? האם מישהו אוהב אותי? חלק 1
איך לאבחן אנשים? איך לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונות אופי, איך לדעת אם הוא בוגד? איך לזהות מישהו? איך להצליח בדייט? האם מישהו אוהב אותי? חלק 1
...אנשים? איך לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונות אופי, איך לדעת אם הוא בוגד? איך לזהות מישהו? איך להצליח בדייט? האם מישהו אוהב אותי? חלק 1 בהרצאה זו, דובר על דרכים ואסטרטגיות לאבחן ולנתח אנשים, לזהות תכונות אופי, להבין רגשות, ולהבין כיצד להתמודד עם אנשים בסיטואציות שונות. הנושא המרכזי היה כיצד ניתן לאפיין ולהבין אדם בעזרת שיטות שונות כמו קריאה של שפת גוף, שאלות עקיפות, וסיפורים לדוגמה. איך ניתן להבין תכונות אופי של אדם מתוך שיחה? הדוברים עוסקים בשאלה איך אפשר להבין...
האם אפשר להבין הכל? לחשוב בגדול, יש דברים נסתרים, לא נבין לא נדע, חלק אלוה ממעל ממש, האם השכל מוגבל? האם אפשר לדעת הכל? איך לדעת את הכל? שאפתנות, מוטיבציה להצלחה, חלק 1
האם אפשר להבין הכל? לחשוב בגדול, יש דברים נסתרים, לא נבין לא נדע, חלק אלוה ממעל ממש, האם השכל מוגבל? האם אפשר לדעת הכל? איך לדעת את הכל? שאפתנות, מוטיבציה להצלחה, חלק 1
...דברים נסתרים, לא נבין לא נדע, חלק אלוה ממעל ממש, האם השכל מוגבל? האם אפשר לדעת הכל? איך לדעת את הכל? שאפתנות, מוטיבציה להצלחה, חלק 1 האם השכל האנושי מוגבל, או שאפשר להבין הכל? השאלה המרכזית שאליעד כהן דן בה בהרצאה זו היא האם השכל האנושי יכול להבין הכל, או שיש גבול ברור ליכולת ההבנה של האדם. אליעד מתחיל מכך שיש אנשים שרוצים תשובות מוחלטות לשאלות גדולות, כמו משמעות החיים, מדוע העולם קיים, או מהי הסיבה לכל דבר שקורה. לדבריו, יש אנשים שמחפשים תשובות מוחלטות כדי להגיע למצב שבו לא תהיה להם שום שאלה נוספת...
התמודדות עם מחשבות שליליות, טיפול בחשיבה שלילית, זהות מינית, מחשבה טורדנית, התנהגות כפייתית, ocd, התנהגות טורדנית, מחשבות מציקות, מחשבות אובדניות, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית
התמודדות עם מחשבות שליליות, טיפול בחשיבה שלילית, זהות מינית, מחשבה טורדנית, התנהגות כפייתית, ocd, התנהגות טורדנית, מחשבות מציקות, מחשבות אובדניות, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית
...בחשיבה שלילית, זהות מינית, מחשבה טורדנית, התנהגות כפייתית, ocd, התנהגות טורדנית, מחשבות מציקות, מחשבות אובדניות, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית למה לא כדאי להילחם במחשבות שליליות? לעיתים קרובות אנשים סובלים ממחשבות שליליות שגורמות להם להרגיש רע. מחשבה שלילית היא כל מחשבה שגורמת לאדם אי - נוחות, חרדה או סבל רגשי. למשל, אדם שמתעורר בבוקר ומתחילה להתרוצץ במוחו מחשבה שאולי הוא חולה בסרטן, מתחיל לנסות להילחם במחשבה הזאת בטיעונים כמו אין לי סרטן או למה שיהיה לי סרטן? אך במהרה הוא מגלה שהמוח ממשיך להחזיר את...
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד
...תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד מהי תכלית לימוד התורה ואיך לא לשכוח אותה? אליעד כהן מסביר שהדבר החשוב ביותר בלימוד התורה הוא תמיד לזכור מהי התכלית הסופית של הלימוד. כאשר אדם לומד תורה, הוא לא אמור ללמוד רק לשם הלימוד עצמו, אלא כדי לזכור ולהבין את המהות האמיתית והעמוקה של מה שהוא לומד. התכלית אינה פשוט לדעת את החומר, אלא להשתמש בלימוד כדי להגיע למודעות עמוקה יותר של אלוהים, של האמת ושל משמעות הקיום. לדוגמה, יש אנשים שלומדים את תורתו של רבי נחמן, אך חלקם שוכחים את המטרה העיקרית של...
תקשור - מהו בעצם תקשור?
...- מהו בעצם תקשור? בעבר, כמו היום חיו אנשים אשר חשו שהעולם הוא יותר ממה שהם מסוגלים לתפוס בעזרת חמשת החושים הבסיסיים. היום המדע מתחיל להסיר את המחסומים והמגננות ולהתייחס בצורה רצינית ומדעית לאפשרות קיומן של תופעות על חושיות, תוך ניסיון להבין באופן מדעי את דרכי ההתרחשות, ומתוכן להסיק ולהבין את אופן פעילותו של היקום. בעבר האמנו שככל שהטכנולוגיה והמדע יתקדמו כך ייענו יותר שאלותינו ומשאלות לבנו. היום אנו עומדים מול פרדוקס, אף על פי שאנו חיים בעולם פוסט מודרני, סופר טכנולוגי, עתיר תגליות וחידושים אין...
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 2
...PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 2 פרק 2 כשיש לך תחושה אינטואטיבית שהתפתחות ילדך אינה תקינה כדאי לעבור על השאלות וההצהרות בהמשך כדי לדעת פחות או יותר באיזה תחום ממוקמת בעייתו של הילד והאם כדאי לגשת לאבחון, איזה אבחון, אצל איזה מומחה. לגשת עם הילד לאבחון זוהי סיטואציה קשה ומלחיצה (בעיקר עבור ההורים). מניסיוני אני ממליצה בחום לאבחן את הילד (את אייל לא אבחנתי בגלל פחדים שונים והכחשה ולכן לא קיבל תמיד טיפולים מתאימים ואילו את אדם אבחנתי בגיל צעיר מאד ולכן גם הטיפולים התאימו...
זוגיות ותקשורת
...זוגיות מובן - שני אנשים הנמצאים במערכת שמשתלבת אחד בשני. הרבה פעמים אנו שומעים בהתחלה הכל היה ורוד, הכל היה טוב ונפלא, היה כייף, ואחרי זמן מה התחיל להיות משעמם, הוא לא מבין אותי, נמאס לי מהיחס שלו, אני כבר לא מושכת אותו כמו בעבר אני חושדת שיש לו מישהי אחרת. הוא לעומת זאת, אני לא מבין מה היא רוצה, אין לי אף אחת אחרת, אין לי כח, היא קרה אלי, אין ביניינו מגע מיני כבר זמן מה, וכו... וכו... הכל נהדר כאשר מתלוננים אחד על השני באוזני אחרים, אך מה קורה עם לקחת אחריות לגבי התקשורת בין בני הזוג? פה נכנסת...
הכניסה לבית, עפ"י תורת הפנג שוי
...לבית, עפי תורת הפנג שוי הכניסה לבית הינה חשובה לא פחות מפנים הבית. כאשר יועץ פנג שוואי נכנס לביתך, הוא מביט ראשית על סביבת הבית וכניסתו, ורק לאחר מכן על פנים הבית. כניסת הבית חשובה ביותר בייעוץ פנג שואי היות והינה מסמלת את הצי הנכנס לביתך. מהו צי? צי הינו חומר אנרגטי אשר נמצא בכל מקום, חומר וגוף. בכל בית קיים צי אך קיימים שני סוגי צי - צי טוב וצי מאתגר, החשוב הוא שהצי הטוב יכנס לביתך, כך גודל ההזדמנויות יגדלו ויגיעו לביתך, הזדמנויות טובות עבור כל תחום חיים. כאשר הצי המאתגר נכנס לביתך קיימים אתגרים...
תשוקה או תאווה
...תאווה אחד המניעים והתחושות החזקות ביותר שאנו חווים בדרך כלל היא תחושה שאנחנו עושים כמיטב יכולתנו להסתירה, להסתירה עמוק כל כך עד שאפילו את שמה אנו הוגים בלחש: תשוקה. כמה מכם אמרו בקול רם אני משתוקק, ולאו דווקא לפרטנר מיני. נכון שהמלה לא יושבת טוב על הלשון, אך אם היינו משתמשים בה היינו מתרגלים. תשוקה יכולה להיות כל דבר. התשוקה תמיד תתחבא מאחורי ניסוח אחר. כשאנחנו כבר לא ילדים אך עדיין אוספים בולים אנו יכולים להגיד. אני נורא רוצה את הבול הזה אנחנו כמעט אף פעם לא נגיד אני משתוקק לבול הזה משתוקק עד טירוף...
הורטון שומע מישהו 3, אמת ללא כל תועלת או אינטרס, אהבה עצמית ללא תנאי, לבטל את הרע בשורשו, הכוח של השקר, אמת עד הסוף
...3, אמת ללא כל תועלת או אינטרס, אהבה עצמית ללא תנאי, לבטל את הרע בשורשו, הכוח של השקר, אמת עד הסוף לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הורטון שומע מישהו 3, אמת ללא תועלת או אינטרס, אהבה עצמית ללא תנאי, לבטל את הרע בשורשו, אמת עד הסוף. שאלה: אני לא זוכר חלומות שלי. אליעד: אנשים שהם חכמים מספיק, אפילו לא זוכרים את המציאות, כי יש מציאות חדשה בכל רגע, אז מדוע להיזכר בישן? משנה מה היה? עכשיו יש חדר, הכל חדש. שאלה: איך מנתקים אותו. אליעד: למעשה את פה, העניין הוא לא להתחבר לשם. למה יש חיבור לעבר?...
חתירה למגע - להגיע לעימות עם מה שמטריד אותנו
...כמה ימים קיבלתי אימון טוב מידיד. הידיד הזה לא אוהב אימון ולא מאמין בו. הוא סקפטי לחלוטין לכל העיסוק שלי. אימון עסקי? אם יש לך מוצר טוב, תמכור. אם לא, לא. אימון להרזיה? הכל גנים. אימון אקדמי? אם אתה גאון, אתה מסיים מהר. אם לא, חבל על הזמן. וכך הלאה. דיבורים? זה רק לנשים, והם חסרי תועלת. ואכן הוא ידיד מאוד שתקן. הוא לא אוהב להשוויץ, ולא אוהב להתלונן, מה שמשאיר לו מעט מאוד לומר. אבל פה ושם יש לו משהו מעניין לומר. לפני כמה ימים נפגעתי ממשהו שאישה אמרה לי. היא האשימה אותי במשהו שלדעתי לא היה נכון, ול
הפרעת אישיות פרנואידית - מבוא
...אישיות פרנואידית היא הפרעת אישיות מאשכול א בסיווג הפרעות האישיות. אנשים הסובלים מהפרעה זו מתאפיינים בחשדנות וחוסר אמון ארוך טווח באנשים ככלל. לרוב הם מסרבים לקחת אחריות על רגשותיהם ומטילים אחריות זו על אחרים. לעתים קרובות הם עוינים ורגזניים. תוכן עניינים: 1 אבחנה 2 אפידמיולוגיה 3 מאפיינים קלינים 4 טיפול אבחנה: על פי ה - DSM IV (ספר האבחנות הפסיכיאטריות של האגודה הפסיכיאטרית האמריקאית) הפרעה זו מאופיינת על ידי: חוסר אמון וחשדנות שאחרים ככלל הם חורשי רע, המופיעים כדפוס קבוע, שתחילתו בבגרות המוקדמת...
לבנון - סרט
...לבנון הרי שזו התוצרת הקולנועית שהביאה איתה. כמו שמלחמת וויטנאם באמריקה גרמה ליצירת גל סרטים מופלאים, החל מצייד הצבאים דרך אפוקליפסה עכשיו ועד קטר ובון וכל מה שבין לבין. לבנון ילדה שלושה סרטי מלחמה. כל אחד שונה. כל אחד מזווית אחרת. כולם עוסקים בשבר הנפשי שאחרי ותוך כדי המלחמה. שלושת הסרטים עוסקים בחייל הפרטי. בשבר שלו. ההתמודדות עם מה שהמלחמה מביאה לחייו ומה שהיא מנפצת. ב - ואלס עם בשיר הסרט רודף אחרי הזיכרון שנמחק כתוצאה מהלם קרב. ב - בופור בתוך ההתרחשות עצמה וגם בלבנון אנחנו בעיצומה של ההתרחשות...
תיקשור עם מדריכים רוחניים וישויות אור להכוונה רוחנית וריפוי
...עם מדריכים רוחניים וישויות אור להכוונה רוחנית וריפוי למרות שהמדריך הראשי מלווה אותנו לאורך כל חיינו הארציים, חלים שינויים בחשיבותם היחסית של המדריכים השונים לאורך חיינו, על פי הצרכים ההתפתחותיים שלנו. מסיבה זו קיימים גם מצבים בהם מדריכים מסוימים מתחלפים כאשר הצרכים שלנו משתנים. לצורך המחשה אביא מקרה מקורס תיקשור שהעברתי: אחת מתלמידותי סבלה מדיכוי ואף אלימות מצד בעלה. באחת מן המדיטציות שהנחיתי בקורס הופיעה לפניה מדריכה מקטגוריית נשמות הנפטרים, אותה לא הכירה עד אז. אותה מדריכה סיפרה לה שבתקופה בה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 3
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אני מוכשר, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אני מוכשר, איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מנטלי, מגשר, מורה רוחני בנושא אני מוכשר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.2500 שניות - עכשיו 13_08_2025 השעה 06:37:50 - wesi4