ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אותיות ✔אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כח (28) האותיות - חלק 17 ✔הקדמה ל - 4 האותיות האחרונות האותיות - "ק - ר - ש - ת"...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כח (28) האותיות - חלק 17
הקדמה ל - 4 האותיות האחרונות

האותיות - "ק - ר - ש - ת" הן אותיות המייצגות כוחות מנוגדים ביותר, ולכן נבחין בכל אות מאלה ערכים בעלי קצוות המייצגים כוחות מנוגדים, ממש הפוכים זה מזה.

'ק' - מה סודך?

האות ה - 19 היא האות 'ק' אות המבטאת קדושה. ערכה בגימ' הוא 100. היא הרחבה של האות 'א' והאות 'י' המסמלות דברים רוחניים ברמה גבוהה במיוחד.

יש הרואים את האות 'ק' כשילוב של שתי אותיות: אות 'כ' ואות 'ו'. יחד ערכן 26 הרומזות לשם הוי'ה ב"ה. הוא השם המיוחד בקדושה כפי שהמלאכים למעלה מקדשים את שמו: "קדוש קדוש קדוש ה' צבאות, מלוא כל הארץ כבודו" (ישעיה ו ג)

ערך האות 'ק' הוא 100. כפי שידוע המספר 10 מסמל קדושה כפי שנאמר: "כל בי עשרה שכינה שריא". והמספר 100 הוא כפולה של 10, 10 פעמים! זה הגיל שהיה אברהם בזמן שנולד יצחק בנו. זה מספר הברכות שיהודי מברך בכל יום, והן עשר ספירות שכל אחת מחולקת לעשר ספירות סה"כ 100.

האת 'ק' הרומזת לקדוש, ומאידך גיסא היא מבטאת חיקוי זול ופשוט, כמו קוף בבני אדם, רומזת לדרך האדם בעולם הזה. יש הרואים בה חיבור של 2 אותיות 'ז' וגם 'ר' היוצרים את המילה: 'זר'. מילה זו יכולה גם להיקרא 'רָז' או 'זֵר' שמשמעותו "כתר".

('רז' בגימ': 'אור', או: 'אין סוף' או: 'אדון עולם') או 'זָר' - שאינו שייך, כגון עבודה זרה וכד'. גם רגלה יורדות אל מתחת קו הבסיס של האותיות, כביכול אלי קבר... הרי לפנינו ניגודי משמעויות.

לפני האדם עומדות שתי דרכים: הדרך של עליה במעלות הקדושה, להגיע לפסגות רוחניות, ומאידך גיסא יכול אדם לחיות את חייו ללא ערכים כמצוות אנשים מלומדה, המבזבז לריק את ימיו בשיטות חסרות ערך והרי הוא רק מחקה... אומרים שזו היתה נקודת התורפה שלך הבל כפי שנאמר בפסוק: "והבל הביא גם הוא..." (בראשית ד ד) לו היה לומד את הכלל של הבעש"ט: "הישמר לך פן תשווה את עצמך לאחרים פן תקלקל את התוכנית הא / לוקית", בודאי היה הבל נוהג אחרת.

האות 'ק' יכולה לרמוז על פי זה, לנחש, לסיטרא אחרא, המקלקל את האדם, המשפיע עליו לעזוב את דרך הישר וללכת בדרך קלוקלת. הקו הארוך המהווה חלק מהאות 'ק' יכול לרמוז לנחש, לרשע. האות הזאת משולבת במרכז המילה 'שקר'.

בגלל הקצוות של המשמעויות, יכולים אנו לראות את האות הזאת, כאות התשובה אשר הקב"ה קורא ומקבל את הרשע "שובה אלי".

יש לשים לב כי כל 22 אותיות ה"א - ב'" הן אותיות שצורתן נעשית מחטיבה אחת, אין הן בנויות מחלקים נפרדים, חוץ משתי האותיות 'ה' וגם 'ק' הרומזות כי הקב"ה שבר ופתח מקום פתוח לבעלי התשובה להימלט מעולם הרשע ולהיכנס אל עולם התשובה. כביכול הרשע והקב"ה מחוברים זה לזה באותה אות באות 'ק' הרומזת ל'קדושה', וגם רומזת לרשע, או לאדם ה"עושה את עצמו" כאילו נראה על פניו עושה מעשים הגונים אולם הרשעות בקרבו... וגם רומזת לתהליך של תיקון המידות וחזרה בתשובה. החוטא מחליט להימלט, פותח לו פתח, במקביל לאות 'ה' הרומזת לעולם התשובה, שגם שם יש "פתח מילוט" להגיע אל עולם התשובה.

יש הרואים באותיות 'ה' ו'ק' משלימות ומחליפות זו את זו. במיוחד הדבר בולט כאשר רוצים להגות את השם 'א / לוהים' ונוהגים להחליף את האות 'ה' באות 'ק' ולבטא כך את השם 'א / לוקים' וכן אותיות 'ה' בשם הוי'ה יש המבטאים: יוד 'קי' ואו 'קי'

המושג 'קדוש' מתייחס לכל דבר גשמי המעלים אותו לדרגה נשגבה, למטרה רוחנית. השימוש בו הוא לצרכים נעלים. היכולת של האדם לשלוט ביצריו ועל תאוותיו, ולצמצם עד למינימום האפשרי יוצרת את קדושת האדם. האותיות 'צ' ו'ק' סמוכות זו לזו לבטא כי הצדיק שולט ביצריו, טהור ונעלה במוסריותו, דבק בדרכיו של הבורא כך מגיע הוא לדרגת קדושה. כך ראינו גם אצל אלישע הנביא: "ותאמר אל אישהּ (לבעלה) הנה נא ידעתי כי איש א / לוקים קדוש הוא" (מלכים ב ד ט). הקדושה נבחנת לא ע"י מניעה מוחלטת מעולם החומר ועולם היצרים אלא ע"י צמצום בדברים המותרים לנו. "קדש עצמך במותר לך" (יבמות כ ע"א) (זהו הדבר המביא את האדם לרמה של קדושה. להגיע לרמה רוחנית גבוהה, אבל בשום פנים ואופן לא להתנתק לגמרי מעולם החומר. כפי שנאמר "ואנשי קודש תהיון לי..." (שמות כב ל) אמר הרבי מקוצק כי הקב"ה אינו רוצה שבני אדם ייהפכו למלאכים. כאלה יש לו הרבה מאוד... מה שהוא דורש מאתנו שנהיה אנשים קדושים. וזו הדרגה הגבוה ביותר...

האותיות 'ק - ל'

האות 'ל' המבטאת גובה אדיר ועצום שאין למעלה ממנו, כשם שהיא האות היחידה הפורצת למעלה, כך האות 'ק' היא האות האחרונה הפורצת למטה. (לא כמו האותיות הסופיות הנכתבות ויורדות מטה, כי הן נמצאות רק בסוף האות והן משמעות של דינים) שילוב של 2 האותיות הללו יוצר את המילה 'קל' אשר יש להן משמעויות הפוכות: נקודה רוחנית שאין לה משקל פיזי, רוח העולה בקלילות מעלה מעלה, ומצד אחר משמעותה: בזיון, ובושה כפי שנאמר "ותקל גברתה בעיניה." (בראשית טז ד)

גם המילה 'קבלה' נדרשת נוטריקון: 'בה ק"ל': הלומד קבלה יכול להגיע לגבהי מרומים ויש כאלה המועדים ונופלים והסכנה חמורה, כמו אחר אשר קיצץ בנטיעות. הזהירות היא גדולה כי אפשר לנטות על ימין או על שמאל וד"ל. הקבלה עוסקת בעולמות עליונים בעולם הקדושה "עין לא ראתה א / לוהים זולתך" (ישעיהו סד ג) וגם בצד של הסיטרא אחרא והנושאים הדנים שם הם רחוקים כרחוק מזרח ממערב, מקצה לקצה...

אותיות 'ל. ק. י. '

האות הפורצת למעלה היא האות 'ל'. האות הפורצת למטה היא האות 'ק' והאות הקטנה ביותר הנמצאת בשורת האותיות היא האות 'י' יחד רומזות לשם המיוחד היוצא מר"ת של הפסוק אשר מסר יעקב בברכתו לדן: "ל'ישועתך ק'ויתי י' - ה". (בראשית מט יח) זו הפעם היחידה שיעקב מזכיר את שם ה' בברכותיו.

אותיות אלו מביעות את הרעיון "בשמים ממעל" (האות 'ל') "ועל הארץ מתחת" (האות ק') והאות יו"ד מבטאת את הנצח ואת החיבור בין הלא ידוע ולא מובן עם הידוע והמובן.

'קדוש - ביטחון'

המילה 'קדוש' ערכה 410 והיא נמצאת ברמז באות הראשונה של התורה: המילה "בראשית" התחילה באות 'ב' (ית) המילוי של האות הוא: 'ית' שערכו 410 כערך המילה 'קדוש'. כן מצאנו יחד ברשימת 22 האותיות, 3 אותיות שהמילוי שלהם הוא 'קדוש' והן האותיות "ב - ית " ט - ית " וגם "ח - ית" היוצרות יחד את המילה 'בטח' הלוא היא מילת השורש של המילה החשובה: 'בטחון'. הנמצא בעולם הקדושה הוא מקום המבטחים לאורך כל חיי האדם.

האות 'ק' מבטאת קצוות. מצד אחד קדושה ומאידך גיסא - אות המבטאת 'חיקוי' כקוף בבני אדם, הרומזת לקליפה, הכיסוי של עולם הקדושה, או יש לה משמעות של חור קטן מרכזי "קופא דמחטא" (קוף המחט). או מצד אחר מבטאת היקף וצורה רחבה ביותר מעבר לכל מציאות של חומר. או תוקף וחוזק של העולם הזה!

האות 'ק' בגלל היותה משלבת רעיונות קיצוניים ומנוגדים מקצה לקצה, יש לראות שם את הקשר המחבר בין החלקים הקיצוניים.

אות של אידיאוגרמה

האות 'ק' יכולה לבטא את הרעיון שהאותיות הם סימנים המבטאים רעיונות. הקוים שייצרו את האותיות יש להם "מה לספר" הם סיפור ורעיון מסתתר אשר צריכים לפענח אותו. יש הרואים באות 'קו - ף' את המשמעות כאילו אומרת 'קו' ונוסף לזה גם 'פה'. ה'קו' מסמל את הסרטוט הקווי, והאות 'פ' רומזת להסבר ולרעיון המבוטאים בפה. האותיות כולן וכן גם המילים בלשון הקודש הן דיאגרמות של האידיאות, הרעיונות עליהם מושתת העולם. הזהירות חשובה ביותר כיצד להסביר כל רעיון וכל אות ואות כהבדל שבין הקדושה לבין עולם השקר.

האות 'ק' אות הקדושה, היא האות היחידה מבין האותיות הרגילות (שאינן סופיות) המתפשטת כלפי מטה. התפשטותה הגראפית של אות הקדושה כלפי מטה נחשבת בעיני המקובלים כפרץ - אור מסיטרא דקדושה לחשכת התחום של הסיטרא אחרא כדי לתת לו אפשרות קיום, כי הוא דרוש באופן גמור לאיזונו של העולם - חלק מיזערי של קדושה, שבלעדיה לא יכול להתקיים. רגלה של ה'ק' היא איפוא הקו הדקיק של אור הקדושה (נהירו דקיק) שחדר לתחומו של הסיטרא אחרא לזון אותו לכלכל אותו ולהחיותו בגבורה בסוד הכתוב: "רגליה יורדות מות" (משלי ה ה)

האות 'ק' אות של חודש הניסים - אדר

על פי ספר יצירה האות 'ק' שייכת לחודש אדר. חודש הצחוק, הרומזת להיפוך של קצוות מעבר אחד אל העבר השני. היא אות הצחוק. היא מבטאת את המציאות ה"בלתי אפשרית". עפ"י האל"ף בי"ת של מו"ר הרב יצחק גינצבורג שליט"א רומזת האות 'ק' גם לקוף (פתח) המחט. ישנו ביטוי המבטא רעיון של ה"בלתי אפשרי" והוא: "להכניס פיל אל קוף המחט" מזכיר את נס פורים שהיה פלא פלאים בלתי צפוי ונהפוך הוא..."

המילה "פיל" מזכירה במידה מסוימת את המילה "פלא" ואכן נזכר בגמרא כי הרואה פיל בחלום - פלאות נעשו לו. (ברכות נו עא) הרואה פילים - פלאי פלאות נעשו לו (והגמרא ממשיכה וקושרת עניין של פיל וקוף יחד - עיין שם) ובפרקי שירה נאמר כי תפילת הפיל היא: "מה גדלו מעשיך ה' מאוד עמקו מחשבותיך" (תהלים צב ו) אכן העוצמה היא בחיבור הניגודים והבלתי אפשרי עם המציאות!

האות 'ק' ואברהם אבינו

הקב"ה אומר לאברהם "לך לך". חכמים ראו בזה רמז לגיל 100 שייולד לו בן ויהיה מושלם. גם ערך המילוי של האותיות של המילים: "לך לך" הן ל - מד כ - ף ל - מד כ - ף" (יחד: - מד, - ף, - מד, - ף) בגימ' 248 כמספר השם 'אברהם' הרומזים לשלמות של רמ"ח איברים.

לאברהם אבינו נולד הבן יצחק בהיותו בן מאה. (בן ק') גם כאן משתלבים הצחוק עם המספר 100 וחיבור הבלתי אפשרי בתוך המציאות הקיימת. יש הדורשים את השם 'אברהם' על פי האותיות: 'בר - מאה'.

האות 'ק' ביחס למספר 46

המילה: 'מאה' ערכה 46. הערך הגימטרי הקטן של כל האותיות מ - א' ועד י' בדיוק 46. (את האות י' מחשבים כ - 1 במקום10) השבט החשוב בישראל שבט לוי בגימ' 46 והשבט ה"אחרון", המאסף לכל המחנות הוא שבט דן ערכו' בגימ' 54. שניהם מחוברים "ראש" ו"קצה" ערכם בדיוק 100.

החיבור של כל המספרים מ - 1 ועד 46 בדיוק: 1081 כערך המילה: 'תפארת' (הרב גינצבורג שליט"א) המייצגת את ההרמוניה בין הספירות שהיא מידת יעקב אבינו.

האות 'ק'

מתבונני האותיות רואים באות 'ק' חיבור של שתי אותיות: ר' וְ - ז'. הזי"ן יורדת למטה. אין אף אחד מן העולמות התופש את מציאותו. כמה קדושים ישנם ואין קדוש כה'. ישראל קדושים, תורה קדושה, אך קדושתי למעלה מקדושתכם. מציאות הנסתר שבנסתר. הוא המקיף, הוא התוקף של כל העולמות.

'ר' - מה סודך?

האות ה - 20 היא האות 'ריש'. מצד אחד היא מזכירה את המילה: 'ראש', מנהיג, ומצד אחר היא מזכירה את המילה 'רש' - עני וחסר כל.

כל 'ראש' יכול להיות ראשון לדבר חיובי או לדבר שלילי ח"ו יכול היות ראש מתיבתא - ראש ישיבה או יכול להיות ראש לחבורת שודדים. ריש לקיש ידע להפוך את עצמו מראש השודדים להגיע לאחד התנאים החשובים בתלמוד. 'ראש' יכול לסמל את הקב"ה - ראש לעולם, ולהבדיל, את הסיטרא אחרא, שראשם הוא: 'עמלק', שנאמר: "ראשית גויים עמלק" (במדבר כד כ)

האות 'ר' מבטאת תנועה חזקה ומתפרצת, מסמלת התחדשות מקוריות ויצירתיות. המתבוננים באותיות רואים זאת בכל המילים המתחילות באות 'פ' המסמלת "פתיחה" עם האות 'ר' המסמלת תנועה ודחיפה כלפי חוץ. נוכל לבנות נוסחא לכל השרשים המתחילים באותיות 'פ' ואחריהן האות 'ר'. נגלה שכל הפעלים הללו יבטאו מציאות שהייתה שלמה או רגועה... ו.. פתאום חל שינוי, מעין "פתיחה" ואחריהן תנועה כלפי חוץ. והרשימה נכונה ומתאימה לכל האותיות הבאות אחרי האותיות 'פר'

מומלץ להבין את השרשים הבאים על פי הכלל שהוזכר: 'פר - א', 'פר - ד', 'פר - ה', 'פר - ז' 'פר - ח', 'פר - ט', 'פר - י', 'פר - ך', 'פר - ם', 'פר - ס', 'פר - ע', 'פר - ף', 'פר - ץ', 'פר - ק', 'פר - ר' ו'פר - ש' לכולם רעיון אחד משותף, יציאה ממקום "סגור", מתחום מסוים וביצוע תנועה "מתפרצת" קדימה...

האות 'ריש'

המילה 'ריש' מורכבת מ - 3 אותיות: 'ר' הנכתבת ומסמלת פשטות, ונכתבת במשיכה אחת של קולמוס, ואחריה האותיות 'יש'. המילה 'יש' יכולה לבטא כי מי שחש את הקב"ה כמו 'יש' והוא לבדו המציאות הקיימת בעולם, אותו אדם זוכה להגיע אל הגובה העליון ביותר אותו ניתן להשיג, והוא ירושת 'שי' עולמות. אולם אם האדם יחזיק את עצמו ל'יש' הרי שהוא נהפך לדרגת עוני אשר כל מה שיש לו יהיה רִיש (עוני), כי אוצרות הרוח הן האוצרות האמיתיים והנצחיים.

תירוש

בגמרא נכתב: "ואמאי קרי ליה יין"? (יומא עו עב) מדוע נקרא שמו יין? ומדוע נקרא שמו 'תירוש'? כתוב: 'תירש' וקוראים 'תירוש'. התשובה: "זכה - נעשה ראש. לא זכה - נעשה רש"

המילים ר ש ו ע ו ש ר

נקראות משני הכיוונים מימין לשמאל ומשמאל לימין "גלגל חוזר".

מצד אחד מבטאת היא עושר מלשון ירושה כפי שנאמר: "עלה רֵש", ומצד אחר מייצגת את המילה 'עוני' מלשון רָש.

'ד' ו'ר'

שתי האותיות הללו דומות זו לזו גם בכתיבתן וגם בשמותן. 'דל' ו'רש' גם האות 'ד' משמעותה תהיה משורש 'דלה', להעלות מתחתיות, כגון מים או כל דבר אחר... כפי שנאמר: "ארוממך ה' כי דליתני" (תהלים ל ב)

צדיק

המתבוננים האותיות רואים כי המילה 'צדיק' ערכה 204 כערך שתי האותיות 'ד' וְ'ר' ביחד, לומר לך: גם אם האדם צדיק, לעולם יחשוש שמא יפול, והזהירות חשובה עד הנשימה האחרונה. כן ראינו כי הבורא לא ייחד את שמו (לא אמר: "אני א - לוהי...") אפילו על שם אחד מהאבות, רק לאחר מותו. אותה דמות שתהיה בעלת העוצמה הגדולה ביותר... כמו אברהם אבינו שלא הזכיר: "א / לוהי אברהם רק לאחר מותו..."

מסופר על אחד מגדולי ישראל. האם הוא יודע כפי שכולם יודעים כי הוא צדיק. ענה: "חס ושלום"! שאלו אותו: "ואם הקב"ה יאמר לך שאתה צדיק - מה תהיה תגובתך? ענה: אני אאמין רק לאותו חלקיק שניה..."מכאן למדנו כי המושג של 'צדיק' הוא מושג זמני התלוי במעשיו וכוונתו של האדם. מי יתן וחלק זמן זה יהיה ארוך מה שיותר. אמן.

אות 'ר' - תינוק שנשבה

למדנו בגמרא את הרעיון כי "אין עשיר אלא בדעה ואין עני אלא בדעה". (נדרים מא עא) גם אם ייחשב האדם כרשע, הסיבה היא כי חסרים לו פרטים ידע והבנה.

ידוע הביטוי: "תינוק שנשבה".

מסופר על בחור שהגיע אל הרב והכריז: "אני לא מאמין בא / לוהים". הרב הגיב בצורה מוזרה ואמר לאותו בחור: "כן, אתה צודק, גם אני לא מאמין בא / לוהים" פקח הבחור זוג עיניים בתמיהה ושאל, האמנם? הסביר הרב: אני כמוך לא מאמין באותה דמות של א / לוהים שיצרת או שאתה חושב מה שהוא, באלוהים הזה שאתה לא מאמין בו - גם אני לא מאמין בו, בוא ותלמד באמת מי הוא הא / לוקים שאני מאמין בו... אז... החל ללמדו ולתקן לו כל תפיסות העולם הקלוקלות אשר חדרו למוחו. ביחס לא / לוקות אותו בחור היה "עני בדעת". האות 'ר' כביכול מתכופפת ומאזינה ומשלימה את החסר לה...

כך נבין את דברי בעל ההגדה בתשובה לרשע "אף אתה הקהה את שִניו..."מעניין: 'רשע' בגימ' 570. "הקהה את שִניו" הפחת, נכה מה'רשע' ערך של המילה 'שניו' שהם 366 ונשאר 204 (204=570-366) שזה בגימ' בדיוק המילה 'צדיק'. מכאן נלמד: אל ייאוש לעולם, יש למצוא רק את הנתיב והלבבות ייפתחו!

האות 'ר' לשון: 'י - ר - ש'

האות 'ר' דומה בצליל שלה למילה 'ירש' או למילה 'ירושה'. הקב"ה נתן לנו את התורה כמורשה כדי שנוכל לצעוד בחיים האלה בכיוון הטוב, להתקרב אל הראש, ראש העולם. גם ארץ ישראל מבררת את הטוב ואת הפסולת. על ארץ ישראל נאמר: "ראה נתן ה' א / לוהיך לפניך את הארץ - עלה רש" (דברים א כא)

'ר' - 'ראש'

בתוכחה בפרשת כי תבוא הקב"ה מזהיר כי אם עם ישראל ייעזבו אותו אז האויב ייהפך להם לרועץ ולראש. וכך נאמר בפסוק: "והיה אם לא תשמע בקול ה' א / לוהיך... הוא יהיה לך לראש". (דברים כוח מד) כוונת הפשט כי האויב ייהפך לראש וירדה בעם ישראל חלילה. מאידך אפשר להסביר את הביטוי הזה כאילו הכתוב מזהיר וממליץ גם אם חלילה לא תשמע למצוות ה', זכור כי הוא הקב"ה תמיד יהיה בראשך והוא יהיה לך לראש. ע"י ההרגשה הזאת של "פתחו לי פתח כפתחה של מחט" נוכל להגיע להבנת הדרש היפה במילה:

'לראש'

שהיא ר"ת של "ל'עשות ר'צון א'בינו ש'בשמים".

ויש הדורשים את האות 'רי"ש' כר"ת של "ר'אשית י'ראת ש'מים".

'ראש' שהוחלף בו האות 'א'

המוציא את ה'א' מה: 'ראש' ומחליף אותה באות 'ע' (האות: 'א' רומזת לרוחניות והאות 'ע' רומזת לגשמיות) הרי נוצרה המילה: 'רשע'. ואם יחליף האות 'א' באות 'ק', הרי שתתקבל המילה: 'שקר'.

אותיות שכנות: 'ק' ו'ר'

בסמיכותן של שתי האותיות 'ק' ו'ר' (=קר) נרמזים שני רעיונות מנוגדים: קרירות, וחמימות. מצד אחד חיבורן של שתי אותיות אלו יוצר את המילה 'קר', כנרמז בפסוק: "אשר קרך בדרך" (דברים כה יח) ונאמר ביחס לעמלק שצינן התלהבות חום הקדושה של עמ"י אחרי יציאת מצרים.

אולם - מן הצד השני - הסמיכות גם רומזת לקרבה ולחום: אם ה'ר' מסמלת את ה'רשע' הרי שהאות 'ק' שלפניה קוראת לו, לרשע, לבוא ולהיכנס אל עולם התשובה. וכן - הקב"ה שהוא הראש, מכניסו אל עולם הקדושה.

'ד' - 'ר'

ההבדל בין 'ד' ל'ר' הוא כקוצו של יו"ד. הלוא היא התוספת בפינה הימנית העליונה. מעניין שגם ערך האות 'ד' הוא 4, וערך האות 'ר' הוא 200, וההפרש ביניהם הוא 196 (196=200-4) כערך המילה 'קוץ'

ההבחנה היא בין 'ד' ל'ר' מתבקשת בתורה ע"י הבורא ע"פ האותיות הגדולות הנכתבות בתורה: "שמע ישראל ה' א / לוהינו ה' אחד" וכן הפסוק "כי לא תשתחוה לאל אחר" (שמות לד יד) וההבדל הוא דק.
להרגיע הקבלה יציאה בשאלה צדיק תהליך שמירת מצוות לדבר חיובי יוצא בשאלה חומר צלילים אותיות אותיות סוד סוד האותיות סודות צירופי אותיות
דילוגי אותיות בתורה, צירופי אותיות בתורה, הצופן התנכי, קודים בתורה, צפונות התורה, צופן התורה, הצפנות בתורה, מי נתן את התורה? אמיתות התורה, שמירת מצוות, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, חוזרים בתשובה
דילוגי אותיות בתורה, צירופי אותיות בתורה, הצופן התנכי, קודים בתורה, צפונות התורה, צופן התורה, הצפנות בתורה, מי נתן את התורה? אמיתות התורה, שמירת מצוות, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, חוזרים בתשובה האם דילוגי אותיות בתורה מוכיחים שאלוהים כתב אותה? הרבה אנשים מתעניינים בשאלה עד כמה יש אמת במה שמכונה דילוגי אותיות בתורה, המכונים גם צופן התורה. הטענה הרווחת היא שבתוך טקסט התורה ניתן למצוא אירועים עתידיים שהיו לכאורה ידועים מראש לפני אלפי שנים, כמו תאומים, אסונות ומסוקים. יש אנשים הטוענים שבדילוגי אותיות וצירופי אותיות מסוימים ניתן למצוא אזכור לאירועים משמעותיים שהתרחשו בדורות האחרונים, ובכך מוכיחים שהתורה נכתבה על ידי ישות אלוהית שידעה את העתיד. אליעד כהן מתייחס לנושא בצורה מפורטת ומסביר כמה דברים מרכזיים שחשוב להבין ביחס לדילוגי אותיות בתורה: מהם דילוגי אותיות וכיצד הם עובדים? דילוגי אותיות בתורה מתבצעים באמצעות חיפוש ממוחשב, מאחר ואיש לא יכול באופן ידני לספור את האותיות בטקסט הארוך של התורה ולזהות דפוסים. באמצעות המחשב, מחפשים מילים או אירועים משמעותיים, ואם הן מופיעות בדילוגים קבועים של אותיות מסוימות, טוענים שיש לכך משמעות. לדוגמה, מחפשים מילים כמו אסון, פיגוע או תאומים ומנסים לראות היכן הן מופיעות בטקסט ובאיזה מרחק של אותיות זו מזו. אליעד מסביר שבפועל, קל מאוד למצוא התאמות בטקסטים ארוכים, במיוחד כאשר ניתן להשתמש במילים נרדפות או בצורות שונות של אותה מילה. ככל שתחפש יותר מילים ביותר צורות, כך גדל ... הצופן או המקור האלוהי שלו. האם דילוגי אותיות מוכיחים שהתורה אלוהית? אליעד מדגיש שגם אם נגלה בוודאות שספר מסוים (התורה או ספר אחר) יודע לנבא אירועים עתידיים, זה עדיין לא בהכרח הופך את הכותב לאלוהים. ייתכן שהכותב ידע ... לפחות לאירועים מרכזיים וברורים. האם דילוגי אותיות קיימים רק בתורה? יש ויכוח האם דילוגי אותיות קיימים רק בתורה או גם בספרים אחרים. אליעד מסביר שגם אם זה היה קיים רק בתורה, אין בכך הוכחה חד משמעית למקור אלוהי. תמיד ניתן למצוא דרכים להכניס טקסטים מתאימים לתוך דילוגים ... של טקסטים ארוכים. מדוע אנשים מאמינים בדילוגי אותיות ובתורה? אליעד מסביר שאנשים רבים בוחרים להאמין בדילוגי אותיות כי זה מעניק להם תחושת ביטחון ואמונה במשהו גדול יותר מהם. כאשר אדם אינו שלם עם עצמו, הוא מחפש דברים חיצוניים שיאשרו לו שיש משמעות לחייו. הוא הופך לתלוי במשהו חיצוני, כמו ... כאשר המציאות אינה כרצונם. לסיכום, האם דילוגי אותיות חשובים באמת? אליעד מסכם שההתעסקות בדילוגי אותיות בתורה ובצפונותיה היא לא יותר מניסיון של אנשים לאשר לעצמם משהו שכבר בחרו להאמין בו מראש. בפועל, אין לכך משמעות אמיתית או חד - משמעית, ולא ניתן להשתמש בכך כהוכחה שאלוהים כתב ... את דרכו ללא תלות באמונות ובדתות. האם דילוגי אותיות אמיתיים? מי כתב את התורה? איך להשתחרר מתלות באמונה דתית? צופן התורה אמיתי? למה אנשים חוזרים בתשובה? האם יש אלוהים? ...
חידת LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? איך לנתח תהליכים?
... לחזקה. ניתן להוסיף לה אותיות, ניתן להסיר ממנה אותיות, וניתן להחליף בה אותיות. דהיינו, ניתן לבצע פעולת הוספה מחיקה החלפה. עכשיו השאלה היא כזאת, נותנים לנו סיסמא כלשהי, ואנחנו צריכים ... תווים, אז צריכים למחוק אותיות, כדי לגרום לסיסמא להיות תקינה. ועד כאן בעצם היתה דוגמא לאיך לחלק לחלקים קטנים. עכשיו נעבור לחוק מספר 2 ... עלינו להוסיף או להחליף אותיות בהתאם לצורך שלנו. לדוגמא 123456 יכול להפוך להיות 123456Aa או יכול להיות 12345Aa או יכול להיות 1234Aa ... עכשיו נבדוק את החוק של האותיות הנדרשות, אם נסתכל נראה כי נניח שאנחנו צריכים שתהיה אות אחת קטנה, הרי שאם אין אות אחת קטנה, הרי שיש לנו ... ההכרחיים, אחר כך החוק של האותיות הרצופות, שמספק לנו הכי פחות וודאות והכי הרבה ספקות ואפשרויות. אז מה בעצם זה אומר לנו? אז זה בעצם אומר ... ומספר, וגם ביטלנו את ה 3 אותיות הרצופות. במילים אחרות, מצב של AAA נפתור אותו ב 3 פעולות. ואם יש לנו סיסמא באורך של 25 אותיות, לדוגמא ABABABAAAAABABABABAB12345. אז בוודאות שאנחנו צריכים לעשות 5 פעולות מחיקה בגלל האורך. + פעולת ... + בגלל שיש בתוך הסיסמא 5 אותיות רצופות של AAAAA אז אנחנו צריכים לעשות או 5 פעולות מחיקה או 2 פעולות הוספה או 1 פעולת החלפה. ולכן, נעשה 5 ... נוכל למחוק את כל רצף האותיות הנל. דהיינו, סהכ נצטרך 6 פעולות בלבד. 5 של מחיקה + 1 של החלפה. אז מהי מהות הפתרון עד כה? במילים אחרות, ... נוכל באמצעותן למחוק אותיות רצופות. אם חובה לבצע פעולות הוספה בגלל האורך, נוכל באמצעות פעולות ההוספה לתקן בהתאם לתווים חסרים או ... החוקים הנוספים של להוסיף אותיות חסרות או כדי לנטרל אותיות רצופות. ונשתמש בפעולת המחיקה, כדי לתקן את האורך וגם כדי לפתור אותיות רצופות. ומכאן ואילך, נספור רק פעולות של החלפה בלבד. כדי שלא בטעות נשבש את האורך של הסיסמא וגם כי החלפה יותר יעילה עבור התיקון של אותיות רצופות כנל. אז לכאורה פתרנו את השאלה. אבל האם זאת כל האמת? והתשובה היא שעדיין לא. פתרנו חלקית, אבל לא עד ... מחיקה. ונניח שיש לנו 10 אותיות רצופות. אז האם 10 פעולות מחיקה, יפתרו את ה 10 אותיות הרצופות? כן. ואם יהיו 12 אותיות רצופות? אז גם כן. ואם יהיו 15 אותיות רצופות? אז 10 מחיקות יביאו אותנו ל 5 אותיות רצופות, שאותן נפתור בעוד פעולת החלפה 1. עד כאן הכל נשמע הגיוני. אבל מה אם נניח שהסיסמא היא באורך של 21 ... הסיסמא 2 רצפים שונים של אותיות, רצף אחד של 3 אותיות ורצף אחד של 4 אותיות או של 16 אותיות וכולי. מאיזה רצף כדאי לנו לבצע את פעולת המחיקה? האם זה משנה? ואם נניח הסיסמא היא באורך של 22 אותיות ואנחנו צריכים למחוק 2 אותיות, ויש לנו רצף אחד של 3 אותיות ורצף אחד של 5 אותיות, מאיזה רצף כדאי לנו למחוק? האם זה משנה? אז כנראה שכן, ונבדוק: נניח שיש לנו את הסיסמא הבאה באורך של 22 ... למחוק מהרצף של ה bbb שתי אותיות 2 - למחוק מהרצף של AAAAA שתי
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... לצופה, כך שבנוסף למילים הכתובות, צורת האותיות עצמה מעבירה תחושות ומשמעות. הוא הציג את הדוגמה של פרסומת למשקה קר, שבה עיצוב הפונטים היה מכוון להחמיא למסר של קור. האותיות היו מעוצבות כך שנראו כאילו הן קפואות, עם צורת אותיות שמזכירה קוביות קרח. זה היה המאמץ להמחיש את המסר לא רק דרך הטקסט, אלא גם דרך צורת האותיות. לפי אליעד, כל צורה של פונט במוח מעוררת אסוציאציות. לדוגמה, האותיות המפורסמות בפרסומת למשקה קר עשויות להזכיר קוביות קרח או קרח שנשבר, וזה היה מכוון להעביר תחושת קור. הוא הסביר כי מסרים כאלה מגיעים לתודעה לא רק דרך המילים, אלא גם דרך צורת האותיות, שעוזרת ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך, פרסומות יכולות להשתמש בעיצובים מיוחדים כדי להעצים את המסר ולהפוך אותו ... בפרסומות לא תמיד ישמש להמחשת תחושות של האותיות בלבד, אלא גם יכול לשמש כדרך למשוך תשומת לב, כמו כאשר הפונט לא עוקב אחרי קו ישר אלא מציג פיזור לא סימטרי של האותיות. זה יכול לשדר את המסר כי מדובר במשהו לא סטנדרטי, דבר שיכול למשוך את הצופה ולהשאיר רושם חזק יותר. שיחה נוספת שהתפתחה בין אליעד ... מוצר. אליעד הסביר כי לעיתים העיצוב של האותיות יכול להוביל לרגשות שמובילים לפעולות, כמו רכישת המוצר. לדוגמה, לעיתים יש מותגים שמשתמשים בפונטים בעלי צורות חדות כדי להעביר תחושה של ... כללי, אליעד הסביר כי כל פונט, צבע או צורת אותיות מעוררת אצל הצופה תחושות מסוימות, שיכולות להשפיע על התפיסה של המוצר או השירות שמפורסם. כל אלמנט עיצובי בפרסומות משפיע גם על הרגש ... מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה פונטים עכשיו אפשר לכתוב אותן בהרבה פונטים, פונט זה צורת אותיות ויש עיצובים שונים ואתה שואל מה השכל שיש בדבר. עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה רלוונטי גם לזה במוח כל צורה יש לה אסוציאציות, נגיד ... לך את המסר של הקור גם דרך הצורה של האותיות, זאת אומרת אומרים לך זה קר זה הכי קר אבל לא רק כי אומרים לך זה הכי קר רוצים שגם הצורה של האותיות תזכיר לך קור ולכן ציירו לך אותיות קפואות אותיות שנראות לך כדבר קפוא. ש: האותיות בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את המשפטים הם לא כתבו את זה בקו ישר הם כתבו את זה ככה כאילו זה הולך ככה. אליעד: אתה מבין זה מתחבר לך ... אני אומר שלפעמים העיצוב עצמו של צורת האותיות מנסה להעביר לך מסר דרך צורת האותיות. ש: פה נגיד הצורה הזאת כאילו אתה אמור לדמיין קרח. אליעד: לא השאלה אני דיברתי ספציפית. ש: לא על הקווים. אליעד: הקווים לא בהכרח יכול ... הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה היית אומר? ש: אני לא יודע אחרי שאמרת לי כבר אני משוחד. אליעד: בסדר אבל תנסה לראות את זה עכשיו, עכשיו תראה שיש סיבה. ש: זה נראה ... קרח נשבר או מנופץ או משהו כזה. לפעמים האותיות יוצרות לך סוג של תחושה, תראה המסר מועבר גם בצורה טקסטואלית זאת אומרת אם אני אגיד לך את מה שכתוב אתה תבין אותו דבר אבל אם אתה רואה ... הרגשת את זה. ש: לא אבל זה שהושפעתי מצורת אותיות בגלל זה קניתי מוצר? אליעד: כן ברור לא אז למה קנית את המוצר לא בגלל צורת האותיות צורת האותיות השפיעה על רכישת המוצר, לפעמים נגיד יש מוצר נגיד שהאותיות הם בצורה עגולה לפעמים בצורה חדה לפעמים בצורה בולטת צורה כזאת כי כל דבר יש לו איזה משמעות יש איזה משהו. השאלה איזה תחושה אתה רוצה ...
ליקוטי מוהרן ח"א לג, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
ליקוטי מוהרן ח"א לג, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
... ההבדל בין יום טוב ליום רע תלוי בשכל של התורה, באותה הבנה פנימית שמאפשרת לראות מדוע ואיך בדיוק המציאות מתנהלת בצורה מסוימת. מה המשמעות של אותיות התורה לפי ליקוטי מוהרן? אליעד מפרט שכשמדברים על אותיות התורה, לא מדובר רק באותיות הפיזיות שבתורה הכתובה, אלא בשכלים וברעיונות הפנימיים והעמוקים שנמצאים מאחורי כל דבר בעולם. לפי ההסבר הזה, העולם כולו פועל על פי מערכת של שכלים, שהם אותיות התורה הפנימיות, והם אלו שמחיים כל דבר שקיים במציאות. אליעד מדגים ואומר שאפילו פעולה פשוטה כמו להזיז את הרגל היא ביטוי לשכלים האלו, שהם למעשה אותם שכלים שמהם העולם כולו נברא. אלא שאותם שכלים, או אותיות, נמצאים במצב של צמצום, הסתרה והעלמה, כדי לאפשר לעולם הגשמי ... את הכל. ככל שהאדם מצליח להעמיק בשכל הזה, הוא זוכה לחוויה של בהירות גדולה יותר, והקליפות (הסתרות והבלבולים של העולם הגשמי) מתקלפות מעל האותיות, והוא רואה בבירור יותר את המשמעות האמיתית של כל דבר. מהו פירוש ... כדי להגיע להבנת המהות העמוקה של כל אירוע, להפוך רע לטוב, ולגלות את החיבור של כל דבר לשורש האלוהי. איך לומדים ליקוטי מוהרן? מה זה אותיות התורה לפי רבי נחמן? איך אפשר להפוך רע לטוב? מה המשמעות של נעשה ...
קבלה, מושגים בקבלה, לימוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הסוד, מיסטיקה, חכמת הקבלה, מקובלים, משה רבנו, אברהם אבינו
... הבנה היא ניסיון לברוח מהשכל ומההבנה האמיתית. האם יש כוח או תדר מיוחד בצירופי אותיות בזוהר? אליעד מתייחס לרעיון שיש כוח או תדר מיוחד בצירופי אותיות או במילים מסוימות בזוהר. לדעתו, הרעיון שיש אנרגיה מיוחדת באותיות עצמן הוא מוטעה. הוא מסביר שכל מנטרה או טקסט שחוזרים עליו יכול להרגיע זמנית את התודעה, אך זה לא יכול לשנות את המהות הפנימית של האדם. שום רצף של אותיות לא יכול באמת לשחרר את האדם מחוסר היכולת שלו להבין דבר והיפוכו או לשחרר אותו מהתודעה שלו עצמו. הוא מדגיש שהמטרה הסופית היא להגיע להבנה פנימית עמוקה ... בלי להבין? מה המשמעות של ארבעת העולמות בקבלה? האם יש תועלת במנטרות ובצירופי אותיות? למה הזוהר כתוב בארמית? איך ללמוד נכון את תורת הקבלה? מה המשמעות האמיתית של ספירות בקבלה? ...
הדרכת מטפלים, טיפול בלקויות למידה, לקויות קריאה, לקויות כתיבה, דיסגרפיה, קשיי כתיבה, קשיי קריאה, קשיי דיבור, לקויות דיבור, כיוון הכתיבה, דיסלקציה, לקות קריאה, לקות כתיבה, טיפול בילדים, הדרכת הורים
הדרכת מטפלים, טיפול בלקויות למידה, לקויות קריאה, לקויות כתיבה, דיסגרפיה, קשיי כתיבה, קשיי קריאה, קשיי דיבור, לקויות דיבור, כיוון הכתיבה, דיסלקציה, לקות קריאה, לקות כתיבה, טיפול בילדים, הדרכת הורים
... ההורה, ויש לברר בפועל האם הילד באמת מתקשה או שמא הוא פשוט לא מעוניין לדבר או לכתוב מסיבה רגשית או חברתית. מהי הדרך הנכונה לכתוב אותיות - מלמעלה למטה או להפך? אליעד דן בהרחבה על נושא כיוון הכתיבה של אותיות, ומציג מספר סיבות מדוע נהוג ללמד ילדים לכתוב אותיות מלמעלה למטה ולא מלמטה למעלה: מבחינה פיזיולוגית, כתיבה מלמעלה למטה מפעילה שרירים חזקים יותר, ... אצל ילדים איך לגרום לילד לרצות לדבר? קשיי קריאה וכתיבה אצל ילדים איך ליצור קשר עם ילד שלא משתף פעולה? כיצד ללמד כיוון נכון של כתיבת אותיות?
מה הסיכוי ש? האם יש סיכוי ש? סיכוי סטטיסטי, איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? רצפים בין מילים, העולם נוצר במקרה, סטטיסטיקה, כמות אין סופית, הסתברות סטטיסטית, בריאת העולם
מה הסיכוי ש? האם יש סיכוי ש? סיכוי סטטיסטי, איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? רצפים בין מילים, העולם נוצר במקרה, סטטיסטיקה, כמות אין סופית, הסתברות סטטיסטית, בריאת העולם
... אפשר להמציא מילים ואותיות חדשות? בהמשך, אליעד מסבך את השאלה ושואל אם אפשר להוסיף לשפה מילים חדשות ואפילו אותיות חדשות. הוא מסביר שאם מוסיפים מילים או אותיות, או מאפשרים משפטים ללא הגבלת אורך, אז באופן טבעי הכמות של הרצפים האפשריים תהיה אינסופית. האם עולם אינסופי יוצר ... האם העולם נוצר מעצמו? מה הסיכוי שספר ייכתב במקרה? האם כמות המשפטים האפשרית היא אינסופית? האם אפשר להמציא אותיות חדשות? בריאת העולם במקרה או בכוונה? האם אפשרויות אינסופיות תמיד יתממשו? ...
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
... מספיק. צריך לשלב בין שתי ההבנות כדי להשיג שלמות. רבי נחמן מדגיש שכל פעם שמוזכר צדיק, כלולה בתוכו גם הבחינה של למדן, אך לא בהכרח להפך. מה מסמלים האותיות והנקודות בתורה לפי רבי נחמן? אליעד כהן מסביר את התהליך שבו אותיות התורה מקבלות משמעות רק באמצעות ניקוד, כלומר, הרצון של האדם והכוונות שלו הן שמעניקות משמעות למציאות. אותיות ללא ניקוד הן כמו גוף ללא נפש. האדם עצמו מנקד את המציאות - אם הוא רוצה טוב, הוא נותן ... איך ללמוד ליקוטי מוהרן? מה הקשר בין אמונה לברית? מהי שמירת הברית? מה המשמעות של ייסורים לפי רבי נחמן? מה זה אהבה נפולה? מהי חירות אמיתית? איך האותיות מקבלות משמעות במציאות? ...
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 4
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 4
... מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 4 מה המשמעות של האותיות והנקודות לפי ליקוטי מוהרן? בתורה בליקוטי מוהרן, רבי נחמן מסביר את הקשר בין האותיות לבין הנקודות שמלוות אותן. לדבריו, האותיות עצמן הן כמו גוף חסר חיים, דומם וחסר תנועה. הן ... הניקוד הן אלו שנותנות חיים לאותיות. הן כמו הנפש שמניעה ומחייה את הגוף. כפי שאדם ללא נפש הוא רק גוף חסר תנועה, כך גם אותיות ללא נקודות הן חסרות משמעות וחסרות חיים. הדוגמה שרבי נחמן משתמש בה היא שהתנועה של האדם נוצרת על ידי הנפש, ולכן, כאשר אדם מדבר, הוא יוצר את הנפש של המילים והאותיות. האותיות עצמן הן כמו גופים דוממים, והנקודות יוצרות בהן תנועה, בדיוק כפי שהנפש מפעילה את הגוף האנושי. התנועה של האותיות על ידי הנקודות מביאה אותן לידי חיבור וזיווג, כך ... שהאדם משתוקק למשהו יותר, בין אם זה משהו טוב ובין אם זה משהו רע, הוא יוצר לעצמו כלי לקבל את אותו הדבר. רבי נחמן מסביר שהאותיות הן כמו כלים ריקים, והכיסופים (הרצונות העזים) הם ... כלי לקלוט את מה שמתאים לרצונו. איך הכיסופים הופכים לכלי למציאות? רבי נחמן מדגים שהכיסופים יוצרים למעשה נקודות בתוך האותיות, ואז האותיות נעות ומתחברות בהתאם לכיסופים של האדם. כך נוצרת נפש שהיא בעצם התנועה של האותיות . כאשר לאדם יש רצון חזק, הוא הופך אותו למעשים. ... השונים שיש להם. הכלי שהאדם יוצר במחשבתו על ידי הכיסופים משפיע על מה שייכנס לתוך אותו הכלי, בין אם זה דבר טוב או רע. האותיות עצמן, כלומר, המציאות בפני עצמה, הן נייטרליות. ... הצדיק נותן לאדם את הכלים והדרך הישרה להתקדם ולהתחבר לבורא ולרצונות הפנימיים ביותר שלו. איך ללמוד ליקוטי מוהרן? משמעות האותיות והנקודות מה הקשר בין רצון למציאות? מה תפקיד ...
מגפת הקורונה, מהי המחלה המסוכנת ביותר בעולם? ביבי נתניהו ושפעת הקורונה, בריאות הציבור, סכנת הקורונה, תמותה בגלל הקורונה, קונספירציות קורונה, האמת של הקורונה, כמה מתו מקורונה? חולים בקורונה, מוות מקורונה, למה רק לא ביבי?
מגפת הקורונה, מהי המחלה המסוכנת ביותר בעולם? ביבי נתניהו ושפעת הקורונה, בריאות הציבור, סכנת הקורונה, תמותה בגלל הקורונה, קונספירציות קורונה, האמת של הקורונה, כמה מתו מקורונה? חולים בקורונה, מוות מקורונה, למה רק לא ביבי?
... ביהו. מהי מחלת היהו וכיצד היא נקבעה כמסוכנת ביותר בעולם? לדברי אליעד, מחלת היהו (המורכבת מאותיות יה ו - וי), היא המחלה המסוכנת ביותר בעולם כי לאחר מחקר שנעשה, התברר שהאותיות י, ה, ו הן הנפוצות ביותר בשמות של כל המחלות בעולם. הוא מציע לערוך ניסוי: לכתוב את שמות כל המחלות ולגלות כי האותיות הללו חוזרות באופן מובהק ביותר. מכאן הוא טוען כי כל המחלות בעולם הן למעשה ביטויים של מחלת היהו. מי נמצא בסיכון הגבוה ביותר לחלות במחלת היהו? אליעד מסביר שהאנשים בעלי הסיכון הגבוה ביותר הם אלו שבשמם מופיעות האותיות י, ה, או ו. הוא טוען כי בבדיקת שמות האנשים שמתים בבית חולים או בכלל, ניתן יהיה לראות צירוף מקרים ברור בין המחלות לבין אותיות השם של האנשים. לדבריו, אנשים לא מאובחנים ... מדוע אליעד כהן אומר שביבי נתניהו הוא המשיח האמיתי? אליעד טוען שביבי נתניהו הוא המלך המשיח האמיתי כי הוא מציל אותנו מהקורונה, והוכחה לכך היא שהשם נתניהו כולל את האותיות י, ה ו - ו, כלומר, נתניהו בעצמו נמצא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אותיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אותיות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אותיות, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מטפל רוחני, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בתחום אותיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 07:40:46 - wesi4