ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הורות ✔ארבע ההסכמות בהורות - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd ✔בספר "ארבע הסכמות", דון מיגל רואיס מסביר רואיס את מקור האמונות ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 ארבע ההסכמות בהורות - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd

בספר "ארבע הסכמות", דון מיגל רואיס מסביר רואיס את מקור האמונות המגבילות אותנו, הגוזלות מאתנו את השמחה ויוצרות סבל מיותר.

ארבע ההסכמות, המושתתות על החוכמה הטולטקית העתיקה, מעניקות צופן רב עוצמה של התנהגות, צופן שבכוחו לעזור לנו להפוך את חיינו לחוויה של חופש, אושר אמיתי ואהבה.

הסכמה היא החלטה שאדם עושה עם עצמו ומשפיעה על תבנית החשיבה שלו. את רוב ההסכמות שלנו אנו לא בוחרים אלא מקבלים אותם בצעירותנו כאשר אנו מסכימים לקבל את מה שמלמדים אותנו. במהלך חיינו אנו מוסיפים עוד ועוד הסכמות. ההסכמות האלו, הופכות לתבניות חשיבה, לאורח חיים והרגל. ההסכמות נותנות לנו תחושת ביטחון ויציבות. חלקן עוזרות לנו בחיים וחלקן מגבילות אותנו כאשר אינן מתאימות לנו עוד. ההסכמות הינן בעלות עוצמה רבה וגם אם אנו מבינים שההסכמה שגויה, קשה לנו להפר אותה.

ארבע ההסכמות שמציג דון מיגל רואיס:

1. שמרו על טוהר המילה

2. אל תיקחו שום דבר באופן אישי

3. אל תניחו הנחות

4. עשו תמיד כמיטב יכולתכם

ארבע ההסכמות יכולות לעזור לנו ליצור הורות טובה יותר.

ההסכמה הראשונה - שמרו על טוהר המילה

מילים יכולות ליצור ומנגד יכולות להרוס. ההסכמה הראשונה אומרת: דבר ביושר, אמור רק מה שאתה מתכוון אליו, המנע משימוש במילים על מנת לדבר נגד עצמך ונגד אחרים, המנע מרכילות.

הדעה שלך מגיעה מתוך עולם החלומות שלך, מתוך האמונות שלך. כאשר אתה שומר על טוהר המילה אתה מרגיש טוב ושלו עם עצמך. לכן השתמש במילים על מנת לומר אמת ולעודד את עצמך ואחרים.

בהורות עלינו לשמור על טוהר המילה, עלינו לדבר ביושר עם ילדינו, לומר רק מה שאנו מתכוונים אליו. להשתמש במילים מעצימות ולהימנע ממילים פוגעות או שלא מקדמות את הילד או אותנו.

בעזרת מילים אנו יכולים לעזור לילדנו לשקף את רגשותיו ותחושותיו ולתת לגיטימציה לילד לרגיש כך.

במקום לומר "אתה ילד רע, אתה מרביץ לאחיך" אפשר לומר "אני רואה כמה אתה כועס על אחיך, תגיד לו את מה שאתה חושב במילים, לא במכות".

לעיתים אנו מעירים לילדים כאשר הם מתנהגים לא כראוי, ושוכחים לשבח אותם כאשר הם מתנהגים כיאות. כדי לגרום להתנהגות נאותה של ילדנו אנו צריכים לשבח ולעודד אותם כאשר הם מתנהגים כיאות. חפשו הזדמנויות לשבח את ילדכם ולהעניק לילד הסתכלות חדשה על עצמו, כך שיוכל לראות את עצמו באור חיובי. חשוב במיוחד בילדים עם הפרעות קשב וריכוז, שחווים הרבה כישלונות.

ההסכמה השניה - אל תיקחו שום דבר באופן אישי

דון מיגל רואיס אומר "לא משנה מה מתרחש בסביבתכם, אל תיקחו זאת באופן אישי".

דברים שאחרים אומרים או עושים זה לא בגללך אלא בגלל עולמם. כאשר אנו לוקחים דברים באופן אישי אנו מרגישים פגועים, נעלבים וגורמים לעצמנו סבל מיותר. כאשר לא לוקחים שום דבר באופן אישי, לא צריך לשאוב בטחון מהסביבה, אלא עלינו לבטוח בעצמנו, שנבחר בחירות אחראיות. וזה פותר אותנו מאחריות למעשיהם של אנשים אחרים, אנו אחראים רק על עצמנו. הסכמה זו, מחסנת אותנו מפגיעה בעצמנו ומהסביבה, וכן מאפשר לנו לעשות שינויים בחיינו.

לעיתים התנהגות ילדנו פוגעת בנו, צורת הדיבור, חוסר ציות, התעלמות וכד'. אם נבין שהתנהגות ילדנו מושפעת מגורמים רבים, שלא תמיד הילד מודע להם, והילד מתנהג כך בגלל קושי שלו ולא כי הוא רוצה להכעיס אותנו. כהורים אנו יכולים לשקף לילד את תחושותיו לעזור לו להבין את רגשותיו והגורמים לכך, וללמד את הילד להביע את הרגשות בדרך חיובית. לדוגמה כאשר הילד חוזר מבית הספר נסער ולא עונה לברכתנו לשלום, במקום לכעוס עליו על כך, אפשר לומר לו "אני רואה שאתה נסער היום" ובכך לאפשר לו לפתוח את הנושא.

הסכמה שלישית - אל תניחו הנחות

בהסכמה זו אומר דון מיגל רואיס "קיימת בנו הנטייה להניח הנחות בנוגע לכל דבר. אנו מניחים הנחה, חווים חוסר הבנה, לוקחים זאת באופן אישי, ובסופו של דבר יוצרים דרמה אחת גדולה ולשווא".

אנו מניחים הנחות בנוגע למה שאחרים חושבים או עושים, אנו לוקחים זאת באופן אישי ואז אנו מאשימים אותם ומגיבים בצורה רגשית. כשאנו מניחים הנחות אנו יוצרים בעיות. אנו מניחים שכולם רואים את החיים כמונו, חושבים כמונו ושופטים כמונו.

הדרך להימנע מהנחות היא לשאול שאלות, עד שאנו מגיעים לבהירות מקסימאלית.

גם בהורות, אנו מניחים הנחות בנוגע למעשים, למחשבות ולהתנהגות של ילדנו, במקום לשאול את ילדנו. שאילת שאלות בצורה מעצימה יכולה לעזור לילדנו ולנו להבין את פשר ההתנהגות ובכך ולעזור לילדנו, במקום ליצור אצלו תסכול שאנו לא מבינים אותו. לדוגמה, כאשר הילד רב עם החבר שלו, במקום לכעוס עליו שהוא לא מתנהג יפה, אפשר לשאול אותו "מה כל כך הכעיס אותך בהתנהגות חבריך שגרם לך לריב איתו?" לאחר שהוא מספר אפשר לשאול אותו באיזה עוד דרכים אפשר היה לפתור את הנושא.

הסכמה רביעית - עשו תמיד כמיטב יכולתכם

ההסכמה הרביעית אומרת - תמיד עשה כמיטב יכולתך ולא פחות מכך. כאשר אנו עושים כמיטב יכולתנו אנו נהנים מכך ואנו נעשים פרודוקטיביים. הסכמה זו מאפשרת לנו להשריש את שלושת ההסכמים הקודמים כהרגלים.

הורה זה תפקיד מורכב, מרגע שהפכנו להורים, אין דרך חזרה, אנו מתפקדים כהורים גם שאנו עייפים ומוטרדים, גם שאין לנו חשק לכך. הסכמה זו אומרת עשו תמיד כמיטב יכולתכם - לא פחות ולא יותר מיכולתכם ברגע נתון. כדי שנוכל לתת יותר לילדנו, עלינו להשקיע בעצמנו, לעשות דברים שאנו נהנים לעשות ולהעשיר את עולמנו.

אימוץ ארבע ההסכמות יכול לעזור לנו במילוי תפקידנו כהורים. ולעזור לנו ליצור סביבה פתוחה ותומכת לילדינו.

"היום אני חי, ולכן היום הוא היום החשוב והמאושר ביותר בחיי" דון מיגל רואיס

הרגשת ביטחון עצמי כישלון באור חיובי המאושר ביותר בחיים הורה הדרכה להורים חוסר בטחון עצמי החלטות להרגיש טוב החשיבה מוטרד adhd אימון אימון אישי אימונים ארבע ההסכמות בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הורה הורות הורים הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעת הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הקשבה להתאמן קשב קשב וריכוז ריכוז ריכוז וקשב
הורות / חינוך ילדים - איך לדבר עם הילד בשפה שלו? איך לחנך ילד קטן לחשיבה בוגרת?
הורות / חינוך ילדים - איך לדבר עם הילד בשפה שלו? איך לחנך ילד קטן לחשיבה בוגרת? ובו יתבאר, כיצד אפשר ללמד, כל אחד, כל דבר? ... להצליח, לפעמים צריך לחשוב בצורה בוגרת. וההורה מנסה ללמד את הילד שלו את צורת המחשבה הבוגרת. אבל יש פער, בין צורת המחשבה הבוגרת, לבין יכולת ההכלה של הילד. כי האדם הבוגר, ... להיות אדם בוגר ביום אחד. ואף אחד לא נהיה הורה, ביום אחד. והאדם מתפתח בחייו, ולאט לאט הוא לומד דברים חדשים וצובר ידע, והיכולות השכליות של האדם מתפתחות. עד שבסופו של דבר, ... מגבש לעצמו את צורת המחשבה הבוגרת. ועכשיו ההורה רוצה להנחיל את המורשת שלו ואת התובנות שלו, לדורות הבאים. והאדם לומד מהניסיון של עצמו, אך גם מניסיונם של אחרים. וההורה רוצה שהילד שלו יחסוך לעצמו טעויות, ושילמד מהניסיון שלו כהורה. אבל לילד, יש את היכולת השכלית שלו. וההורה לא תמיד יודע לדבר בשפת הילד. והשאלה היא, איך אפשר להעביר צורת מחשבה בוגרת, לילד קטן? ונוסיף ונאמר, כי השאלה הזאת, היא גם כללית יותר. כי יחסי הורה וילד, קיימים בין כל שני גורמים בעולם, שאחד מהם מנסה ללמד משהו מישהו אחר. כי כל אדם בעולם שמנסה להסביר משהו למישהו, הרי שהוא בעצם סוג של הורה, שמנסה לשתף את חוכמתו וניסיונו האישי, עם האדם האחר. והשאלה המרכזית היא, איך אפשר לגרום למישהו, להבין דברים מסובכים, בצורה ... הדעות שיש בעולם. מה יעשה הוא, וכיצד יחנכו ההורים את ילדיהם? והתשובה היא, כי הדרך להעביר לילד, כל מסר בוגר, היא על ידי זה שמדברים איתו בשפה שלו. כי כל אדם בעולם, מסוגל ... חלש ובמינון שונה, משל האדם הבוגר. וכאשר ההורה רוצה ללמד את ילדו איזה שכל כלשהו של אדם בוגר, על ההורה לנסות להתבונן היטב, ולנסות לראות, כיצד השכל הזה הבוגר, כיצד הוא יכול לבוא לידי ביטוי בעולמו של הילד. ולאחר מכן, במקום שההורה יאמר לילד, את מה שהוא רוצה לומר בצורה ישירה, על ההורה לנסות להורות לילד את הדרך, בצורה עקיפה ובשפה של הילד. והדוגמא הפשוטה ביותר להסביר את העניין הזה, היא באמצעות העניין של המשלת המשלים. כי ... הוא מעולמו של זה ששומע את המשל. וכאשר ההורה רוצה להסביר לילד שלו איזה רעיון בוגר, על ההורה לנסות למצוא איזה דבר פשוט, שבתוכו יהיה ניתן להכניס צמצום חלקי של השכל הגדול. ואת הצמצום הזה של השכל, אותו לתת לילד בשפה ... הפשוטה ביותר לעשות את זה, היא על ידי זה שההורה לוקח את צורת המחשבה הבוגרת, ומנסה לחבר אותה לילד, בתוך החיים של הילד עצמו ובתוך העולם האישי של הילד. וניתן דוגמא: ילד שמסרב ... ילדים שונים של ילדים שקטנים מגילו. ולפעמים ההורים נכנסים ללחץ, מכך שהילד לא מתפתח מבחינה אישית. וההורים רוצים לראות את הילד שלהם, מתחיל לשחק במשחקים של ילדים יותר בוגרים. ואז בד"כ נוצר עימות כלשהו, בין הילד לבין ההורים. וההורים מנסים לגרום לילד להתבגר, ולזרוק את משחקי הילדים שלו, ולהחליף אותם למשחקים של ילדים יותר בוגרים. אבל, הדבר הזה, הוא גם יוצר ... שמשחק בבובות ובמשחקים שאינם לגילו, על ההורה לא להילחם בילד שלו. אלא במקום זה, על ההורה לעודד את הילד שלו להמשיך לשחק במה שהוא רוצה, אבל להוסיף לזה תוספת בוגרת. ובדוגמא של הילד שמשחק בבובות, על ההורה לאפשר לילד שלו להמשיך לשחק בבובות, אבל לגרום לו להתייחס למשחק בבובות בצורה יותר בוגרת. כי אפילו לשחק בבובות, אפשר לעשות גם ... שלו עם הבובות, למשהו יותר בוגר. ולדוגמא, ההורה יכול להציע לילד שלו, לעשות איזה משהו שכלי עם הבובות. כגון להציע לילד ליצור איזו הצגה של הבובות, או איזה התרחשות של אירועים ... יתחיל להסתכל על הדברים אחרת. ולפעמים נדמה להורה, שהילד שלו צריך לעשות דווקא משהו מסוים. אבל הילד, לא בהכרח מסוגל להכיל מבחינה שכלית ורגשית את השכל ואת המחשבה של ההורה. ובמקרה כזה, אם זה לא ממש עקרוני, אז על ההורה להיות חכם ולהשתמש בסוג של פסיכולוגיה הפוכה. דהיינו, במקום לומר לילד, לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, במקום זה תאפשר לו ... ממילא לא היו שום חילוקי דעות בינו לבין ההורים. והפער, הוא רק בגלל צורת המחשבה של הילד ושל ה
להביא ילדים לעולם, האם להביא ילדים? בעד ונגד להביא ילדים, למה לא להביא ילדים לעולם? האם לעשות ילדים? לא רוצה ילדים, אל הורות, ילדים כן או לא, האם מוסרי להביא ילדים לעולם? סיבות להביא ילדים לעולם, למה להביא ילד? למה מביאים ילדים?
להביא ילדים לעולם, האם להביא ילדים? בעד ונגד להביא ילדים, למה לא להביא ילדים לעולם? האם לעשות ילדים? לא רוצה ילדים, אל הורות, ילדים כן או לא, האם מוסרי להביא ילדים לעולם? סיבות להביא ילדים לעולם, למה להביא ילד? למה מביאים ילדים?
... ילדים לעולם, האם להביא ילדים? בעד ונגד להביא ילדים, למה לא להביא ילדים לעולם? האם לעשות ילדים? לא רוצה ילדים, אל הורות, ילדים כן או לא, האם מוסרי להביא ילדים ... על להביא ילדים לעולם, האם להביא ילדים? בעד ונגד להביא ילדים, למה לא להביא ילדים לעולם? האם לעשות ילדים? לא רוצה ילדים, אל הורות, ילדים כן או לא, האם מוסרי להביא ילדים ... לא להביא ילדים לעולם, סיבות כן להביא ילדים לעולם, מי רוצה להביא ילדים לעולם? ילדים זה שמחה, למה אנשים רוצים ילדים? להיות הורה לילדים, גידול ילדים, הבאת ילדים לעולם, לא רוצים להביא ילדים לעולם, למה ללדת ילדים? להיות או לא להיות אמא, אל הורים, נשים שלא רוצות ילדים, גברים שלא רוצים ילדים, ...
אהבה / זוגיות - ממה נובע החיפוש אחרי אהבה וקשר זוגי? מה באמת האדם מחפש?
... זוגי, מתאפשר לו לטעום מעוצמת האהבה שאפשר להרגיש כלפי המציאות. כמובן, שטעם האהבה הוא לאו דווקא בהקשר של זוגיות במובן הרגיל. אלא, גם הורה שאוהב את ילדיו, או כל אדם שאוהב דבר כלשהו בצורה מאוד עוצמתית, בין כל אלו מתקיים סוג של קשר זוגי, שיוצר אצל האדם תחושה של אהבה. כל קשר של אהבה בין 2 דברים בעולם, ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2
... ממילא הוא לא אמור להשקיע בלימודים. כי מי שהוא בריא בנפשו, הוא לא יעשה שום דבר, שלא מוביל אותו אל הנאה כלשהי. ורוב הילדים שלומדים, הם לומדים רק בגלל שהם מפחדים מההורים ומהמורים שלהם. והילד לומד למבחנים, רק כדי שלא ישגעו אותו ההורים והמורים. והדבר האחרון שמעניין את הילד, זה רוב הדברים שהוא לומד. שהם לא מייצרים לילד, שום תועלת. והילד לומד את הלימודים שלו, רק כדי צרכו. דהיינו, הילד לומד, רק כדי שהוא לא יסבול מההורים שלו. ועבור הילד, העלות והרע שהוא סובל מהלימודים, היא קטנה יותר, מהרע שהוא יסבול מההורים שלו, אם הוא לא ילמד. ולכן הוא לומד את מה שלא גורם לו להנאה, כדי לסבול כמה שפחות, ממה שיקרה לו, אם הוא לא ילמד. והילד לומד גם את מה שלא גורם לו להנאה, ... יראה, כי באמת מצד האמת, גם המבוגרים יודעים, שהלימודים של בית הספר, אין בהם כמעט שום תועלת. והשימוש העיקרי של בית הספר, הוא מעין בייביסיטר (שמרטף) לילדים, עד שההורים יחזרו מהעבודה. כי מצד האמת, איזה הורה יכול לומר שמתישהו, הוא השתמש בחייו הבוגרים, בלימודים שלו בבית הספר. ורוב הלימודים בבית הספר, הם מיותרים, גם עבור המבוגרים (והפתרון בהמשך). כך, שכאשר ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3
... יבין, כיצד ובאיזו דרך, הלימודים המשעממים של בית הספר, כיצד הם יכולים ליצור אצלו הנאה. אלא, שאם ההורה עצמו, חושב שהלימודים האלו, לא ברי שימוש בעולם האמיתי, אז כיצד הוא יכול לשכנע את הילד ליהנות מהלימודים?! כי הילד רוצה, הנאה מיידית. והילד רוצה לדעת, שבאופן מיידי, הלימודים שלו יביאו לו הנאה כלשהי, מעצם הידע שהוא רכש. ואם ההורים והמורים עצמם חושבים, שרוב הלימודים הם מיותרים לגמרי, עבור העולם האמיתי, אז כיצד ניצור הנאה אצל הילד?! ונחדד: גם כאשר ההורה והמורה, כן מבינים שהלימודים מביאים לילד תועלת בעולם האמיתי, גם אז, זה לא תמיד מעניין את הילד. כי הילד, רוצה הנאה ותוצאה מיידית וטוב שכך. כי אדם שחושב בהיגיון, ... לגרום לילד שלו להבין, שהוא יכול להפיק תועלת ממשית מלימודי ההיסטוריה לדוגמא, הרי שקודם לכן, עליו כהורה להבין, כיצד באמת הלימודים המשמימים האלו, כיצד הם מביאים לאדם תועלת ממשית כלשהי. ואם באמת יצליח המורה עצמו שמלמד את התלמידים, אם הוא יצליח להבין, כיצד הלימודים ... והם ממש עובדים על אוטומט לכל דבר, כמו רובוט לכל דבר. והפתרון לכל הבעיות האלו, הוא על ידי זה, שההורים והמורים ינסו להבין, כיצד הלימודים שאותם לומד הילד, כיצד הם עוזרים לו בחיים האישיים שלו כילד. והדרך לעשות את זה, היא על ידי זה, שבמקום להתייחס ללימודים כאל ... כיצד ובאיזו דרך, הלימודים האלו יכולים לגרום לילד, ליהנות טוב יותר בחיים שלו כילד. ורק אחרי שההורה והמורה מבינים, כיצד הלימודים האלו באמת עוזרים לילד, רק אז הם יכולים לנסות לגרום גם לילד, לרצות להצליח בלימודים. כי כל ילד, היה מוכן לבוא לשיעור שבו מלמדים אותו, ... יותר וכיו"ב. והילד היה מוכן להשקיע המון זמן ותשומת לב וכיו"ב, כדי ליצור אצל עצמו עוד הנאה. ואם ההורה והמורה יצליחו להבין קודם כל מול עצמם, כיצד ובאיזו דרך, הלימודים יוצרים אצל התלמיד תועלת כלשהי עבורו כילד, הרי שיהיה יותר קל לגרום גם לתלמיד, להתעניין בלימודים. ועכשיו השאלה הנשאלת היא, כיצד באמת יכול ההורה והמורה לגלות, איך בדיוק הלימודים של בית הספר, כיצד הם עוזרים לתלמיד, ליהנות טוב יותר באופן מיידי בחיים האישיים שלו? ...
חינוך ילדים / שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 1
... חלק 1 ובו יתבאר העניין של חינוך ילדים, ואיך לחנך ילדים בצורה נכונה? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי בתהליך של חינוך ילדים נתקלים ההורים והמורים בשאלה, של איך לחנך את הילדים בצורה נכונה. וכפי שנאמר "חנוך לנער על פי דרכו, גם כי יזקין לא יסור ממנה". דהיינו, אם ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הורות
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הורות, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הורות, איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לירידה במשקל, מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי בטלפון בתחום הורות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5469 שניות - עכשיו 25_04_2024 השעה 10:20:00 - wesi4