ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תחילת קשר ✔אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים ✔מקצוע האימון אימון - על כל תחומיו, הוא מקצוע שמהותו מומחיות בניהול תהליך שינוי... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
מקצוע האימון

אימון - על כל תחומיו, הוא מקצוע שמהותו מומחיות בניהול תהליך שינוי משמעותי ובר - קיימא. התהליך מוגדר בזמן, והוא מושתת על מערכת יחסים מקצועית, ועל בסיס של פתיחות ושל אמון בין המתאמן למאמן. האימון ממוקד תוצאה מעשית, ועיקרו הנחיית המתאמן למימוש עצמי מיטבי ולהשגת היעדים המבוקשים על ידו - בהתאם לערכיו, לשאיפותיו ולכישרונותיו. תהליך האימון מאפשר למתאמן להכיר בעוצמותיו ובדפוסי המחשבה המנהלים אותו, וכן ליצור רעיונות ותפיסות לקידום השגת מטרתו. המאמן יוצר מרחב שבו המתאמן יכול לעצב את חזונו בתחומים אותם בחר לקדם, ולפעול להגשמתו.

האתיקה של המקצוע

תהליך האימון מטבעו, מביא לחשיפה אישית של המתאמן ועל כן נדרש אמון מלא של המתאמן במאמן.

הקוד האתי נועד למסד מערכת של יחסי אמון במאמנים ובמקצוע האימון.

הקוד האתי משמש תעודת זהות נורמטיבית למקצוע האימון ומאפשר מעבר מתפיסה אינטואיטיבית אישית לתפיסה מוסכמת של אחריות וכללי התנהגות להם מחויבים המאמנים.

הקוד האתי וייעודיו

הקוד האתי הוא מערכת ערכים, כללים ועקרונות מנחים שייעודם:

* לקבוע נורמות של התנהגות במקצוע האימון.

* להוות קו מנחה להתנהגות המאמנים בארץ.

* להוות כלי לקבלת החלטות הקשורות למהלך האימון.

* לתת למתאמן מידע על כללי ההתנהגות האתיים הנדרשים ממאמן ולהגן עליו.

החלת הקוד האתי

הקוד האתי חל על כל חברי לשכת המאמנים.

על חברי הלשכה לחתום על הצהרת מחויבות לקוד האתי.

הערכים והעקרונות המנחים לקוד האתי

הקוד האתי נובע מהעקרונות המפורטים בהמשך.

אלו הם עקרונות בסיסיים המהווים את אבני היסוד של האימון.

העקרונות מאפשרים החלה של הקוד האתי על כלל המאמנים, ללא קשר לאופי ולשיטת האימון.

המאמנים יעשו כל שביכולתם לשמור על הערכים והעקרונות שבמסמך זה, וכתוצאה מכך ישמרו ויקדמו את ערך מקצוע האימון.

הצהרה כללית

חוקי המדינה קודמים לכללי הקוד האתי של המאמנים.

לכן, ישמרו המאמנים, בעבודתם ובחייהם האישיים, על קיום חוקי המדינה.

1. כבוד האדם

המאמנים רואים את כבוד ואהבת האדם כערך מרכזי.

הבסיס להתנהגותם יהיה כיבוד השונות של כל מתאמן. ולכן, בעבודתם פועלים המאמנים מתוך שמירה על כבודם וערכיהם של המתאמנים.

2. יושרה

המאמנים רואים ביושרה בסיס חיוני לעבודתם ולהתנהגותם.

בעבודתם פועלים המאמנים ביושר, כנות, והגינות מתוף מודעות לכוח ולהשפעה שמערכת היחסים המקצועית מקנה להם.

3. מקצועיות

בעבודתם, ישאפו המאמנים לפעול על פי סטנדרטים גבוהים של ידע ומיומנות מקצועית, מתוך הכרה ברב גוניות המקצוע, בגבולותיהם, יכולותיהם, ניסיונם המקצועי ולקיחת אחריות אישית לעשייה המקצועית.

בעבודתם, יפעלו המאמנים לקידום רווחתם של המתאמנים על פי שיקולים מקצועיים.

הקוד האתי - מטרות וכללי התנהגות

1. כבוד האדם

א. מטרות

1. לטפח סביבת אימון המאפשרת למתאמן להפיק את המרב מתהליך האימון.

2. כיבוד הזכות לסודיות ופרטיות של המתאמנים ושל עמיתים למקצוע.

3. אי שימוש לרעה בכוחו וסמכותו של המאמן ביחסיו עם המתאמן.

ב. כללי התנהגות

1. מאמן יפעל תוך גילוי דאגה, אמפתיה, רגישות, הקשבה והבנה לצרכי המתאמן.

2. מאמן יפעל תוך הקפדה על טיפוח כישורי המתאמן והצורך שלו במימוש עצמי.

3. מאמן יכבד את זכות המתאמן להחזיק בערכים, בגישות ובדיעות השונות משלו ולכבד ערכים וגישות אלו.

4. מאמן ישאף לשמש דוגמה אישית וינהג בכבוד ובאיכפתיות.

5. בתחילת הקשר, יבהיר המאמן ללקוחותיו את כללי שמירת הסודיות שלקח על עצמו.

6. כל התיעצות עם גורמים חיצוניים תעשה ללא חשיפת זהות הלקוח אלא אם התקבלה הסכמה של הלקוח.

7. מאמן לא יחשוף מידע על מתאמנים בכלי התקשורת ללא הסכמה בכתב של המתאמן.

8. מאמן לא יחשוף פרטים של לקוחותיו כממליצים או לכל צורך אחר ללא קבלת הסכמתם בכתב.

9. מאמן המשתמש בשירותי סופרוויזר, חייב לקבל בתחילת תהליך ההתקשרות עם המתאמן, את הסכמת המתאמן לחשיפת עניינו.

10. בכל התייעצות מקצועית בין מאמנים בסוגיות של אימון, לא יחשוף המאמן את זהות המתאמן ואף ימזער עד כדי מינימום את שאר הפרטים המזהים של המתאמן.

11. מידע על מתאמנים שיתקבל בשיחות בין מאמנים לא ייחשף.

12. בכל מקרה בו יחתום המתאמן על הסכמתו לויתור על פרטיות וסודיות, על המאמן לבדוק שהויתור הינו בהסכמה מדעת (הסכמה מדעת היא הסכמה שניתנת לאחר קבלת מידע שמאפשר שיקול דעת).

13. ויתור כנזכר בסעיף 12 יהיה חד פעמי ולמטרה ספציפית בלבד.

14. מאמן השוקל השתתפותו בתהליך אימוני בשידור פומבי יוודא שהתנאים הבאים יתקיימו:

השידור יהיה מוקלט (לא שידור חי).

ההקלטה תעבור עריכה לפני השידור.

המתאמנים חייבים לצפות בהקלטה הערוכה טרם שידורה ולאשר הסכמתם בכתב לשידור ולויתור על הפרטיות והסודיות שלהם בכפוף לשינויים שהם מבקשים.

המשתתפים והנזכרים בהקלטה יאשרו את השידור ואת הויתור על הפרטיות והסודיות שלהם בכתב.

15. מאמן המשתתף בתהליך אימוני בשידור כנזכר בסעיף 14 יבדוק שגם הגוף האחראי לשידור שבידיו המידע לא יוכל לחשוף כל מידע על המתאמנים ו/או הנזכרים בכתבה מלבד השידור עצמו.

16. מאמן הרוצה להקליט או לצלם מפגש אימון עם מתאמן יעשה זאת רק אם:

הדבר נדרש לצרכי תהליך האימון ו/או לצורך למידה של המאמן.

המאמן יידע מראש את המתאמן בשימוש הספציפי שיעשה בהקלטה.

התקבל אישור מפורש לכך מראש מהמתאמן (אין להקליט או לצלם ללא ידיעת המתאמן).

באחריות המאמן לבדוק כי ההקלטות לא יועברו ולא יוצגו בפני איש מלבד המיועדים שאושרו לצפיה / האזנה וכי לא יעשה בהם כל שימוש אחר.

17. מאמן ינקוט באמצעי הזהירות הדרושים לשמירה על מידע אישי של לקוחותיו שהצטבר במהלך האימון.

18. שמירת הפרטיות והסודיות תעשה גם לאחר סיום הקשר עם הלקוח.

19. מאמן לא יתנהג עם המתאמנים באופן מטריד או משפיל.

20. מאמן יפעל במגעיו עם מאמנים אחרים ליצירת יחסים של הבנה וכבוד הדדי.

21. מאמן לא יקיים יחסי מין עם מתאמנים שלו במהלך תקופת האימון.

22. מאמן לא ישתמש לרעה בכוחו או בהשפעתו מתוקף תפקידו כלפי המתאמן, להשגת תועלת אישית שאינה בתחום תפקידו המקצועי.

2. יושרה

א. מטרות

1. יצירת הלימה בין הצגת המאמן את עצמו לבין יכולותיו והכשרתו.

2. לקיחת אחריות אישית ומקצועית לפתרון מצבים מורכבים של יחסי מאמן - מתאמן.

3. מניעת שימוש לרעה ביחסי מאמן - מתאמן.

ב. כללי התנהגות

1. מאמן יצהיר אמת בלבד בכל הנוגע להשכלתו ונסיונו הכללי והמקצועי. באופן הצגתם לא תהיה משום הטעיה.

2. מאמן יסכם מראש עם המתאמן את תנאי ההתקשרות.

3. מאמן ייקח על עצמו תהליכי אימון תואמים להכשרתו, יכולתו וכישוריו.

4. מאמן לא יפעל מתוך ניגוד אינטרסים לתהליך האימון וללקוח ספציפי. במקרה ונוצר ניגוד אינטרסים, יבהיר המאמן את המצב למתאמן, והמשך התהליך יקבע על פי שיקול דעת משותף.

5. נאמנות כפולה היא מצב שלמאמן ולמתאמן יש קשר מקצועי / עסקי או אחר בנוסף לקשר מאמן - מתאמן. במצב זה שעלול לפגוע בתהליך האימון, יחליט המאמן האם לקיים את התהליך. אם יחליט המאמן שיש באפשרותו לקיים את התהליך, יבהיר המאמן את מורכבות המצב למתאמן ואת עמדתו, ויחד יחליטו האם לקיים את תהליך האימון.

6. במצב בו מתאמן משתמש לרעה בקשר עם המאמן, יפסיק המאמן את תהליך האימון לאחר שיידע את המתאמן על כך.

7. מאמן יפסיק תהליך אימון שלפי דעתו המיקצועית, אינו מקדם את המתאמן.

3. מקצועיות

א. מטרות

1. שיפור מתמיד של יכולות מקצועיות.

2. קידום המתאמן ורווחתו בדרך של שיתוף פעולה והתייעצות עם גורמים מקצועיים נוספים.

3. זהוי והבנה של גורמים משפיעים, של גבולות בקשרי אימון ושל ישום נכון של מחויבויות המאמן.

4. זיהוי מצבים בהם יש לשקול הפסקת תהליך האימון ונקיטת דרכי פעולה.

ב. כללי התנהגות

1. מאמן יפעל לשפר באופן מתמיד את היכולת, הידע, המודעות העצמית והמיומנות המקצועית שלו.

2. מאמן יציג תעודות הסמכה והכשרה מקצועית על פי בקשת הלקוח.

3. כאשר הדבר נידרש מבחינה מקצועית, ישתף המאמן פעולה עם בעלי מקצוע אחרים במטרה לשרת את הלקוח בצורה מיטבית, וזאת תוך שמירה על כללי הסודיות.

4. תהליך אימוני במקביל לתהליך טיפול פסיכולוגי / פסיכיאטרי / אחר: על המאמן לברר האם המתאמן נמצא בתהליך של טיפול פסיכולוגי / פסיכיאטרי במקביל לתהליך האימון. אם כן, המאמן ינקוט בפעולות שמטרתן לוודא שהתהליכים במקביל של טיפול ואימון אישי לא יסבו נזק למתאמן. המאמן יסביר זאת למתאמן וידרוש ממנו לידע את המטפל על כוונתו להתחיל תהליך אימון אישי ולקבל את ברכתו.

5. מאמן לא יקיים תהליך אימון אם יש חשש לנזק למתאמן כתוצאה מהתהליכים המקבילים.

6. במצב בו המתאמן עלול להינזק כתוצאה מתהליך האימון, המאמן ינסה למצוא פתרון לבעיה שנוצרה. אם לא ימצא פתרון כזה, ישקול המאמן את הפסקת התהליך.

7. כאשר מאמן מחליט להפסיק תהליך אימון לפני סיומו, יבהיר המאמן למתאמן את הסיבות להחלטתו.

8. מאמן שמפסיק תהליך אימון לפני סיומו עקב נסיבות אישיות של המאמן, יעשה מאמץ למצוא פתרון שיתאים למתאמן.

9. מאמן יפעל להפסקת תהליך אימון שנוצרו בו יחסי תלות של המתאמן במאמן.
טיפול בהפרעות פסיכיאטריות אגו טיפולים אינטואיטיבי קיום בתהליך האימון תהליך האימון מקצוע האימון מומחיות לקבוע לעשות סקס איך להתאמן אימון אימון אישי אימונים להתאמן
דיבור נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים
דיבור נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים
... אליעד מציג דוגמה מעולם הזוגיות. הוא אומר שאם אחד מבני הזוג כל הזמן מאשים את השני, זה מעיד על בעיה עמוקה יותר בקשר. בזוגיות אמיתית ויציבה האהבה כל כך חזקה שאין באמת צורך להאשים או להצדיק. אך בתחילת הקשר, אנשים נוטים לומר שהם אוהבים בלב אבל בפועל לא תמיד מראים זאת בהתנהגות. דיבור נכון בהקשר זה הוא להביע במדויק את הרגש האמיתי, ולא לנסות להצדיק או ...
זוגיות, דייטים, הכרויות, איך להכיר בן זוג, דייט ראשון, פרפרים בבטן, למצוא זוגיות, למצוא אהבה, להתאהב, חיפוש אהבה
זוגיות, דייטים, הכרויות, איך להכיר בן זוג, דייט ראשון, פרפרים בבטן, למצוא זוגיות, למצוא אהבה, להתאהב, חיפוש אהבה
... יש בסיס טוב להמשיך בקשר. אם לא, עדיף לעבור הלאה בלי לחפש בכוח משהו שלא נמצא שם. מה המשמעות של פרפרים בבטן בתחילת קשר? אליעד מסביר שהציפייה לפרפרים בבטן או התרגשות חזקה בתחילת הקשר היא לא ריאלית, במיוחד אצל אנשים ...
סקס, יחסי מין, חשק מיני, משיכה מינית, זוגיות פתוחה, נישואים פתוחים, קשר מיני, הנאה מינית, לעשות סקס, אהבה, זוגיות, מיניות, יחסים מיניים, דחף מיני, תשוקה מינית, חרמנות
סקס, יחסי מין, חשק מיני, משיכה מינית, זוגיות פתוחה, נישואים פתוחים, קשר מיני, הנאה מינית, לעשות סקס, אהבה, זוגיות, מיניות, יחסים מיניים, דחף מיני, תשוקה מינית, חרמנות
... לכן, גם אם מדובר ביחסים זמניים בלבד, הוא חש תחושת סיפוק, שמחה ונחת. למה אדם לא מסתפק בסקס עם פרטנר אחד? אליעד מתייחס לשאלה מדוע אנשים רבים אינם מסתפקים בפרטנר מיני אחד, גם אם יש להם מערכת יחסים יציבה. הוא מסביר כי בתחילת הקשר, כשהאדם זוכה לאישור, הוא אכן חווה תחושה חזקה של הצלחה, אך עם הזמן, התחושה מתקהה. ...
מונוגמיה, פוליגמיה, משיכה רק לבן זוג אחד, אהבה לבת זוג, אהבה לבן זוג, משיכה מינית, פרדוקס זוגי, בן זוג מושלם, שלמות בזוגיות, לבחור בן זוג, לבחור בת זוג, זוגיות, מערכות יחסים
מונוגמיה, פוליגמיה, משיכה רק לבן זוג אחד, אהבה לבת זוג, אהבה לבן זוג, משיכה מינית, פרדוקס זוגי, בן זוג מושלם, שלמות בזוגיות, לבחור בן זוג, לבחור בת זוג, זוגיות, מערכות יחסים
... שקיים אצלו חוסר סיפוק, אפילו קטן. מהי משמעות הבחירה בזוגיות אחת מול הפיתוי שבאחרות? אליעד מציין כי בכל מערכת יחסים קיימת בחירה תמידית ומתמשכת. אדם בוחר בבן זוגו שוב ושוב, לא רק פעם אחת בתחילת הקשר , אלא בכל יום ובכל רגע מחדש. הוא נותן דוגמה לכך שאדם יכול ...
ריגושים בזוגיות, איך יוצרים ריגוש? איך להתרגש? מערכות יחסים, איך ליצור התרגשות? איך ליצור אושר? איך ליצור שמחה? איך ליצור מטרה? איך ליצור סיפוק? ריגושים בחיים, להתרגש בחיים
ריגושים בזוגיות, איך יוצרים ריגוש? איך להתרגש? מערכות יחסים, איך ליצור התרגשות? איך ליצור אושר? איך ליצור שמחה? איך ליצור מטרה? איך ליצור סיפוק? ריגושים בחיים, להתרגש בחיים
... יחסים? מערכות יחסים לא תמיד שומרות על הריגוש שהיה בתחילת הדרך. רבים מוצאים את עצמם שואלים כיצד להחזיר את ההתלהבות וההתרגשות שחשו בתחילת הקשר. השיחה בין שני האנשים מתמקדת בשאלה איך לשמר את הריגוש במערכת יחסים וכיצד להתרגש ...
מרגיש פתטי להתחיל עם בחורה, מתבייש להתחיל עם בחורה, להתחיל עם בנות, להתחיל עם נשים, מפחד להתחיל עם בחורה, חוסר נעימות להתחיל עם בחורה, בושה להתחיל עם בחורה, להכיר בחורות, הכרויות
מרגיש פתטי להתחיל עם בחורה, מתבייש להתחיל עם בחורה, להתחיל עם בנות, להתחיל עם נשים, מפחד להתחיל עם בחורה, חוסר נעימות להתחיל עם בחורה, בושה להתחיל עם בחורה, להכיר בחורות, הכרויות
... מפסיק לתייג את הרצון שלך רק כפתטי או רק כחכם. לסיכום, אליעד כהן מזמין אותך להבין שתחושת הפתטיות בתחילת קשרים מגיעה מתוך תפיסות פנימיות שלך, וככל שתעמיק לחקור את התפיסות הללו, כך תוכל לחוות את הרצונות שלך בצורה יותר שלמה ...
זוגיות, אימון לזוגיות, קונפליקט בזוגיות, בעיות בזוגיות, לא מצליחה בזוגיות, הצלחה בזוגיות, להצליח בזוגיות, יתרונות בזוגיות, קשיים בזוגיות, חסרונות בזוגיות, זוגיות מוצלחת
זוגיות, אימון לזוגיות, קונפליקט בזוגיות, בעיות בזוגיות, לא מצליחה בזוגיות, הצלחה בזוגיות, להצליח בזוגיות, יתרונות בזוגיות, קשיים בזוגיות, חסרונות בזוגיות, זוגיות מוצלחת
... לראות איך אני עוברת את זה. אליעד: או שאת בלי זוגיות. אוקי אז את רוצה להביא דוגמה בא לך? ש: נראה לי שאני כרגע בתחילת קשר אין לי יותר מידי זה דברים כשאני אחרי שיחה עם חברה זה פתאום מתגמד אז אני חושבת שמה שנתת לי כרגע זה איזשהו. אליעד: בקיצור אז בואי נסכם מה שאת צריכה ...
שחיקה בזוגיות, שחיקה בעבודה, לשמור על התשוקה, להרגיש פרפרים בזוגיות, שגרה בזוגיות, שעמום בזוגיות, ריגוש בזוגיות, ליצור תשוקה, חוסר אהבה, אהבה נחלשה, לאהוב את מה שיש
שחיקה בזוגיות, שחיקה בעבודה, לשמור על התשוקה, להרגיש פרפרים בזוגיות, שגרה בזוגיות, שעמום בזוגיות, ריגוש בזוגיות, ליצור תשוקה, חוסר אהבה, אהבה נחלשה, לאהוב את מה שיש
... מסביר שהדבר הזה קורה בגלל המנגנון הבסיסי של הרצון האנושי. בן אדם מתרגש ממשהו כשהוא ממלא לו חיסרון או צורך מסוים. בתחילת הקשר, למשל, הוא ממלא חסרונות שהיו קיימים קודם לכן - בדידות, צורך באהבה, הערכה עצמית, רצון למשפחה וילדים - ולאחר שהחסרונות הללו התמלאו, ההתלהבות יורדת באופן טבעי. ... הראשונית נעלמת בזוגיות? אליעד נותן דוגמאות ברורות לסיבות נפוצות להתפוגגות ההתלהבות בזוגיות: אחרי שנגמרים הפרפרים של תחילת הקשר. לאחר שמתחתנים או עוברים לגור ביחד. לאחר לידת הילד הראשון, כאשר הזוגיות הופכת לשגרתית יותר. כאשר כבר לא רבים יותר ואין את הדרמה שהייתה בהתחלה. כשהצדדים מפסיקים להרגיש בודדים והצרכים הרגשיים מתמלאים. לדוגמה, הוא מספר על מישהי שבתחילת הקשר בן הזוג שלה נתן לה ערך רגשי כי הייתה לה מריבה עם אמא שלה. כאשר השלימה עם אמא שלה, פתאום החיסרון הרגשי מולא ממקור אחר, והבן זוג הפסיק לרגש אותה. במצב כזה, הדרך ...
זוגיות, האם הבן זוג מתאים לי? האם הבת זוג מתאימה לי? תכונות אופי מנוגדות, טוב בלי רע, חסרונות בלי יתרונות, יתרונות בגלל חסרונות, לשנות את הבן זוג, חוסר התאמה בזוגיות, בעיות בזוגיות
זוגיות, האם הבן זוג מתאים לי? האם הבת זוג מתאימה לי? תכונות אופי מנוגדות, טוב בלי רע, חסרונות בלי יתרונות, יתרונות בגלל חסרונות, לשנות את הבן זוג, חוסר התאמה בזוגיות, בעיות בזוגיות
... כלומר, שקשה עד בלתי אפשרי להפריד את התכונות בלי לשלם מחיר כלשהו. מדוע רבים מתגרשים דווקא בגלל תכונות שהיו היתרונות בתחילת הקשר? בהרבה מערכות יחסים, אנשים מתאהבים דווקא בתכונות ספציפיות שנראות להם חיוביות בתחילת הקשר. למשל, אדם יכול לאהוב את בן הזוג בגלל שהוא ספונטני או חופשי, אך עם הזמן הספונטניות הופכת לחוסר סדר או בלגן, והתכונה שהייתה יתרון הופכת לחיסרון גדול, עד כדי פרידה. אליעד כהן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תחילת קשר, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תחילת קשר, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן זוגי, מאמן מכירות, מאמן לכלכלת המשפחה בנושאי תחילת קשר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1560 שניות - עכשיו 26_08_2025 השעה 00:08:30 - wesi4