ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תובנות ✔אימון אישי לחיים - תובנות לחיים טובים והצלחה בחיים - 3 ✔אם יבוא יום שמישהו יטען כי יש אפשרות לנטרל לגמרי את המנגנון במוח שאחראי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אימון אישי לחיים - תובנות לחיים טובים והצלחה בחיים - 3
אם יבוא יום שמישהו יטען כי יש אפשרות לנטרל לגמרי את המנגנון במוח שאחראי על ה"פחד" ולהמשיך להתקיים באופן טוב ומשוחרר יותר, כל מה שצריך לעשות זה לשאול אותו: " ואחרי העלמת הפחד, האם עדיין יהיה לי רצון?"

אם התשובה תהיה כן, אז עובדים עליכם, כי כשיש רצון יש פחד שאולי לא תשיג את הדבר ושאולי תשיג ותאבד אותו וכו', וככל שהרצון חזק יותר ככה הפחד גדול יותר.

אם התשובה תהיה לא - אז פשוט תשאלו אותו, האם עדיין אוכל לחוות משהו כלשהו?

אם התשובה היא כן, אז שוב משקרים לכם, כי כשאין רצון כלשהו, כבר אין הבדל בין טוב לרע ואין את הדואליות שעליה מתבססות כל התחושות כולל התחושה הבסיסית ביותר של ה"אני קיים".

ואם התשובה תהיה לא, אז מה עשינו בזה? כבר אין אני שיכול לחיות טוב ומשוחרר יותר.

לכן, כל מי שלא שונא את החיים של עצמו, מומלץ לו להתחיל להתיידד עם הפחד.


אחת מהדרכים לגרום למישהו לאהוב אותך, היא לבקש ממנו לעזור לך במשהו.

מה ההיגיון בכך? כי כדי לעזור לך, הוא יצטרך להתאמץ והאדם מוכן להתאמץ רק עבור מה שנדמה לו כיותר טוב מרע.

לכן, תוך כדי שהוא יעזור לך, הוא יצטרך לשכנע את עצמו למה זה טוב לעזור לאנשים באופן כללי, ולמה אתה נכלל ברשימת אלו שכדאי לו לעזור להם וככל שהמשימה תהיה קשה יותר, ככה הוא יחוש יותר ויותר קירבה כלפיך במהלך מתן העזרה.

מישהו רוצה לתת היגיון הפוך?


דבר אחד אף אחד לא יכול לעשות.. וזה ללכת עד הסוף.. מי שדוגל באהבה לא יכול לאהוב את השנאה.. החושב חיובי, אינו יכול לחשוב חיובי על החשיבה השלילית.. מי שדוגל בשנאה לא יכול לשנוא אותה.. מי שדוגל בלרחם לא ירחם על האכזריות ומי שבאכזריות לא יוכל להתאכזר על האכזריות.. כי תמיד היה הווה ויהיה חיסרון כלשהוא.. אלא אם כן..


כשהאדם מוכן להעמיד את אמונתו למבחן, הוא בעצם מודה - שיש גורם / ים מסוימים שבהם האמונה שלו תלויה, ושאם יוכח לו אחרת - ישנה את דעתו. וכאן יש מלכוד, כי מצד אחד אם האדם לא יעמיד את אמונתו למבחן, תמיד יישאר בלבו ספק, ולו הכי קטן, שיש פיסת מידע שעלולה להתגלות בפניו ולנפץ את אמונתו, ומצד שני גם אם הוא יעמיד את אמונתו למבחן, הוא בעצם מודה שהאמונה שלו תלויה בסיבות, ובצורה כלשהי של המציאות, כלומר שהאמונה שלו אינה מוחלטת, ויש משהו גדול ממנה שמקיף אותה. הדרך היחידה להאמין במשהו, מבלי לצאת נוכל, היא רק באמצעות הבנה, עד הסוף, של הנחות היסוד הבסיסיות ביותר, ואחרי שמגלים מה שמגלים, אפשר לומר דבר אמונה, ובו זמנית גם לומר את האמת.


אחדות אמיתית - מהי האחדות של המציאות באמת? מה השורש האמיתי של כל הדברים? מה מחויב המציאות?

כי המון העם חושבים בטעות, שהאין שכל הוא ההפך של היש שכל. דהיינו שהנפרדות, היא ההפך של האחדות.

ולפיכך חושבים, שהאחדות מאיימת על קיומה של הנפרדות.

ולא כך הוא הדבר. כי מי שהגיע לאחדות באמת, מגלה שהיא באחדות עם הנפרדות ושבמקום לשלול את מקומה, היא הופכת אותה ליחידה בעולם, והדבר היחיד שהיא מעלימה זה את רעיון האחדות שנפרדת מהנפרדות.

כי באמת, יש רק ישות אחת ממש ואין שום אחדות שהיא נפרדת מהנפרדות, או נפרדות שהיא נפרדת מהאחדות, אלא הכל אחד ממש.

ומחויב המציאות הוא שאין שום דבר מחויב שנפרד מאפשרי המציאות. דהיינו שאפשרי המציאות, הוא עצמו המחויב.

והדבר אינו הגיוני כלל, כי אפשרי כשמו כן הוא - אפשרי ולא מחויב. כי עצם הגדרתו כאפשרי פירושה שהוא לא מחויב ועל כן נשאלת השאלה: איך זה יכול להיות שדבר שהוא רק אפשרי הוא מחויב? איך יתכן ריבוי של מחויב יחיד?

והשאלה הזו היא השאלה של החלל הפנוי שעליה דיבר רבי נחמן בליקוטי מוהר"ן בתורה ס"ד והיא הסיבה שבגללה העולם קיים.

והאמת היא, שהשאלה הזו היא שאלה נצחית עבור מי שמפריד בין המחויב לבין האפשרי, וחושב שהם הפכים. ולא כמו שאומרת המשנה, על דבר אחד העולם עומד - על ההפרדה בין המחויב לאפשרי.

ומי שרוצה למצוא את התשובה האמיתית לשאלה הזו, עליו לבדוק את הנחת היסוד שלה שאומרת שיש הבדל בין מחויב לאפשרי - בין יש לאין בין צורה ומהותה, האם היא אכן אמת מוחלטת.

כי המחויב הוא שום דבר ממש, דהיינו שאין שום דבר מוגדר שהוא מחויב יותר מהפכו, דהיינו שהכל מחויב \ אפשרי באותה המידה ממש.

ולומר שהכל מחויב \ אפשרי באותה המידה פירוש הדבר הוא שגם להגיד שלא הכל מחויב \ אפשרי באותה מידה גם זה מחויב \ אפשרי באותה מידה.

כי גם הטעות המרה של ההפרדה, גם היא ביטוי של האחדות האמיתית.

כי כאשר הכל מחויב \ אפשרי באותה מידה, פירוש הדבר שאין כלום מוגדר דהיינו שהאמת היא שאין כלום.

ואם האמת היא שאין כלום אז גם כאשר יש משהו, זה לא משנה את העובדה שאין כלום.

והדבר לא הגיוני, כי משהו וכלום אלו שני הפכים שסותרים מצד הגדרתם. ואיך יכול להיות שרק אין כלום (או רק יש כלום שזה אותו דבר, כי ביחס לכלום היש והאין הם אחד ממש), אבל גם יש משהו? האם גם אין כלום או רק אין כלום?

והסוד הוא שגם ורק זה אותו דבר, אע"פ שזה נדמה להפכים. והסיבה שהאדם לא מצליח להבין את זה, היא כי באמת אין מה להבין.

כי להבין פירושו להפריד בין יש לאין, בין כלום למשהו. ולהבין זאת תכונה ששייכת אך ורק מהשכל האנושי והחוצה.

אבל מי שרוצה להבין את מהות המציאות, דהיינו את מה שיש מחוץ לשכל האנושי ובעומקו של השכל האנושי, צריך להבין שהיא ההפך הגמור של השכל האנושי שלו, ועליו להפסיק לנסות להבין.

כי ידיעת האמת, לא כרוכה בהבנה, אלא דווקא היא ההפך של הדבר הזה שנקרא הבנה. כי מהות המציאות היא האין הבנה המוחלטת בכבודה ובעצמה.

כי באמת, האין הבנה המוחלטת היא ההבנה היחידה שבאמת אפשר לקרוא לה הבנה. כי עד שהאדם לא מצליח להבין שני דברים הפוכים בבת אחת, עד אז כל הבנותיו מוטלות בספק תמידי כי הן נשענות על השכל האנושי ועל חוקי הלוגיקה שהיא עצמה תמיד היתה הווה ותהייה מוטלת בספק. ולכן כל הבנות השכל האנושי הן כולן כולל כולן הבנות של שקר.

וההבנה היחידה שקיימת, היא ההבנה של דבר והיפוכו כישות אחת, שהיא הופכת את מי שמבין אותה, להיות היא ממש.

כי הבנה אמיתית, היא רק כאשר המבין (האדם) המובן (התובנה עצמה) וההבנה (היכולת להבין דברים) הופכים לישות אחת ממש.

וכל זמן שהאדם אומר "אני מבין שאיקס" הרי שהוא מפריד בינו לבין מה שהוא מבין - אותו איקס, דהיינו שהבנתו אינה שלמה ועל כן היא שקרית.

וכאשר האדם אומר "אני איקס" זה אומר שהוא והבנתו הפכו לישות אחת ממש ואז גם אין צורך בהבנה שתחבר בינהם.

וממילא המבין, המובן, וההבנה הפכו להיות ישות אחת.

ומה שזה אומר בפועל הוא שעד שהאדם לא יהפוך להיות הדבר והיפוכו כישות אחת בעצמו ממש, עד אז הוא לא באמת מבין את זה. ורק מי שהפך להיות הישות השלמה רק הוא מבין אותה באמת.

ומספיק שפעם אחת האדם יהפוך להיות הישות השלמה בשביל שמאותו רגע, הוא לא יסבול יותר לעולם.

כי סבל, יש רק כאשר האדם רוצה משהו ששונה ממה שקיים, דהיינו שיש נפרדות בין הרוצה (האדם) הרצוי (המצב שאליו הוא שואף) והרצון (כוח השאיפה עצמה).

ועצם ההבדל בין הישויות האלו מעיד על כך שהאדם לא באמת רוצה את הדבר. כי לרצות באמת פירוש הדבר שאתה הופך להיות הרצון עצמו.

והסיבה שבגללה האדם לא יכול להפוך להיות אף רצון, דהיינו לא יכול לרצות שום דבר באמת, היא מכיוון ששום רצון הוא לא מחויב.

כי כמו שהאדם רוצה עכשיו דבר, כך הוא גם יכל לא לרצות אותו בדיוק באותה מידה.

והעניין הזה שיש נפרדות של רצונות ושאף רצון הוא לא מחויב שורשו בכך ששום צורת מציאות לא מחויבת.

כי אם היתה צורת מציאות שהיא מחויבת אזי האדם לא יכל לרצות משהו אחר ששונה ממנה. כי היא המחויבת והיחידה. כי אם היא לא יחידה, ויש לה הפך ודבר ששונה ממנה היא לא מחויבת כי היא יכולה שלא להיות ע"י קיום הדבר ששונה ממנה.

והמסקנה המתבקשת היא, כביכול, שלעולם האדם לא יכול להפוך להיות הישות השלמה מעצם זה שתמיד יש נפרדות כלשהיא.

והעניין הוא שכל זה נכון אך תלוי ביכולת של האדם להפריד בין דבר להיפוכו.

כי אם לאדם לא היתה יכולת שכזו, הרי שגם אם בפועל הוא היה רוצה דברים שונים כל פעם, הרי שברמת החוויה שלו הוא היה תמיד רוצה דבר אחד בלבד, שאינו מוגדר כלל.

ובשביל זה על האדם להפסיק להבדיל בין דבר להיפוכו. כי מי שמבדיל בין דבר להיפוכו נקרא חוכמולוג ומתחכם עם המציאות, ועל כן הוא סובל בסבל נצחי.

ואחרי שהאדם מפסיק להבדיל בין דבר להיפוכו פעם אחת באותו רגע הוא הופך להיות מחויב המציאות, ומקיף וממלא את כל המציאות כולה.

ואז יוצא שהוא מצליח להגדיר דבר והיפוכו כישות אחת, ומצליח להפריד אותה מהישות של הדבר והיפוכו כשניים.

אך מכיוון שהוא כבר הצליח להכיל דבר והיפוכו כישות אחת, אז הוא זוכר את האמת, שבאמת הכל אחד תמיד.

כי להגדיר דבר והיפוכו כישות אחת זה להגדיר את הכל במכה. כולל את הישות של הדבר והיפוכו כשניים גם כן כישות אחת, עם הדבר והיפוכו כאחד.

ואז יוצא שהאדם גם מגדיר וגם לא מגדיר בו זמנית. דהיינו שההגדרה אינה מגדירה, למרות שהיא מגדירה.

ולמרות שהחכם האמיתי, יודע שהוא חכם ביחס למשוגעים של העולם הזה, אף על פי כן אין הבדל מבחינתו בין זה לבין להגיד שכולם חכמים כמוהו ממש כי הכל אחד.

ואז, האדם רואה במו עיניו שההגדרה לא שללה לא שוללת ועולם לא תשלול את חוסר ההגדרה, כי זאת ישות אחת ממש.

והשכל האנושי לעולם לא יוכל להבין את העניין הזה ומחויב שתהיה לו שאלה, כל זמן שהוא קיים. כי שורש הקיום שלו הוא בחוסר ההבנה הזו, איך זה שהמוגדר והלא מוגדר הם ישות אחת ממש.

וככל שהאדם מעמיק את שכלו בשאלה הזו ובחוסר ההבנה הזו שלו איך זה יכול להיות שהאין והיש הם ישות אחת ממש, ומנסה להבין את הדבר הזה בשכלו בכל זאת, על ידי זה האדם בסופו של דבר מתייאש לחלוטין מלנסות להבין את הדבר הזה באמצעות השכל האנושי שלו, וזורק את השכל שלו ופתאום הוא מגלה שבלעדיו, הוא פתאום מקבל שכל חדש שבו הוא מצליח להבין דבר והיפוכו ולראות שאכן זה כך.

או אז האדם מגיע לסוף החיפוש העצמי שלו, ומפסיק לחפש את עצמו. כי היכולת להמשיך לחפש את עצמך שורשה בכך שאתה לא מצליח להבין דבר והיפוכו בו זמנית ולהפוך את הכל לישות אחת, כי אם הכל הופך לישות אחת, אז אין עוד אפשרות להתקדם.

כי מהות ההתקדמות היא כאשר יש מרחב מקום כלשהוא ויש שניים אבל כאשר הכל אחד אין שום מקום וממילא אין אפשרות טכנית להתקדם, כי הכלת הדבר והיפוכו כישות אחת היא הסוף של כל הסופים.

כי יש שני סוגי שאלות. והראשונה היא כזו שיש לה תשובה שהיא נפרדת ממנה. לדוגמה שהאדם שואל כמה עולה מוצר מסויים שאז התשובה (50 שקל נניח), נמצאת ונפרדת מהשאלה.

ועל שאלה כזו נאמר "ודע מה שתשיב לאפיקורס", כי השאלות האלו שורשן בכך שהן מתבססות על מידע יחסי.

אבל כאשר שואלים שאלה ששואפים לקבל עליה מידע מוחלט, אז מתחיל כל הסיפור להסתבך.

לדוגמה כאשר האדם שואל למה אני רוצה כסף, שלשאלה הזו יש תשובה יחסית שהיא נפרדת מהשאלה. אבל אם האדם יוסיף את האפקט של המוחלט על השאלה השאלה תהפוך לבלתי פתירה כלל. כגון השאלה למה באמת האדם רוצה כסף, שאין לה שום תשובה בשכל האנושי.

כי מצד השכל, אין שום סיבה אמיתית לרצות משהו אחד יותר מאשר משהו אחר...
איך לחפש את עצמך אפשרי ומחויב להתאהב בי להצליח בחיים שקרנים להתאכזר לגרום לאישה לאהוב אותך יכולות הכל אחד ממש אמת אמיתית לוגיקה אימון אימון אישי אימון אישי לחיים אימונים הצלחה הצלחה בחיים חיים חיים טובים להצליח להצליח בחיים להתאמן תובנות תובנות לחיים
תובנות לחיים, איך לא לשכוח תובנות חשובות? התפתחות אישית, באילו תובנות להתמקד, איך להטמיע תובנות? פיתוח אישיות, איך לפתח את האישיות שלך? איך לזכור תובנות לחיים? שינוי חשיבה, שינוי מעשים, איך לחשוב נכון? מה נכון לעשות? איך נכון לחשוב?
תובנות לחיים, איך לא לשכוח תובנות חשובות? התפתחות אישית, באילו תובנות להתמקד, איך להטמיע תובנות? פיתוח אישיות, איך לפתח את האישיות שלך? איך לזכור תובנות לחיים? שינוי חשיבה, שינוי מעשים, איך לחשוב נכון? מה נכון לעשות? איך נכון לחשוב? איך לזכור תובנות חשובות לחיים? במהלך היום אדם נחשף למספר רב של תובנות, רעיונות ועצות שימושיות בתחומים שונים של החיים. אי אפשר לזכור את כולן, והשאלה שעולה היא: באילו תובנות כדאי להתמקד ואיך להטמיע אותן בצורה יעילה כך שנוכל לזכור אותן לאורך זמן? באילו תובנות מומלץ להתמקד - מחשבה או מעשה? אליעד כהן מסביר שקיימים שני סוגים עיקריים של תובנות לחיים: תובנות שעוסקות במה לעשות במצבים מסוימים. תובנות שעוסקות באיך לחשוב נכון ובצורה יעילה יותר. הסוג הראשון, של מה לעשות, כולל המלצות כגון: במקרה מסוים כדאי ... אופן לגשת לדברים. אלו הן התובנות המלמדות את האדם לראות את המציאות מזווית מסוימת, לעצב את החשיבה שלו, ולהבין באופן יסודי יותר את עצמו ואת ... היא להתמקד ולהטמיע דווקא את התובנות שמלמדות איך לחשוב, ולא את אלו שמתמקדות בפעולה ספציפית. מדוע חשוב יותר להטמיע תובנות על חשיבה נכונה מאשר תובנות על פעולות? ההסבר שאליעד נותן לכך הוא פשוט: כאשר אדם לומד לחשוב בצורה נכונה יותר, הוא באופן טבעי יפעל בצורה נכונה יותר. התובנות שעוסקות במעשים ובהתנהגויות הן בעצם נגזרות של צורת החשיבה. מי שיודע לחשוב נכון יגיע בכוחות עצמו להחלטות ... במילים אחרות, אדם שמפנים תובנות על חשיבה נכונה יוכל להתמודד טוב יותר עם מגוון רחב של סיטואציות, כי צורת החשיבה הנכונה שלו תוביל אותו לפתרון הנכון. איך להטמיע תובנות בצורה יעילה? אליעד מדגיש את החשיבות של הטמעת התובנות בתודעה האישית. הוא ממליץ לעבור על רשימת התובנות והעצות שהאדם אסף, ולבדוק היטב איזה סוג תובנה זו - האם מדובר בתובנה שמדברת על דרך החשיבה או על התנהגות ספציפית. לאחר מכן יש להתמקד באופן מיוחד בתובנות שמסייעות לפתח ולשנות את החשיבה. הדרך להטמיע אותן היא פשוטה: חזרה מנטלית והרהור על אותן תובנות באופן יומיומי, עד שהן יהפכו לחלק בלתי נפרד מהחשיבה הטבעית של האדם. כאשר אדם מתרגל לחשוב בצורה הנכונה, אין ... יבואו מאליהן. איך לבחור תובנות מתוך המון רעיונות? כמות התובנות והרעיונות שאדם נחשף אליהן היא עצומה, ולכן אליעד ממליץ לבצע מיון ברור בין סוגי התובנות. המיון צריך להיות על בסיס פשוט וברור: האם התובנה מתמקדת בפעולה מסוימת או בתהליך החשיבה? תובנות הנוגעות לתהליך החשיבה הן הבסיס לפיתוח אישיות ולשינוי התנהגות, ולכן יש להן ערך גבוה יותר בטווח הארוך. כאשר ...
תובנות ומצבי רוח, איך מצב הרוח משפיע על היכולת השכלית? איך מצב רוח טוב משפיע על היכולת המנטאלית? מצב רוח טוב ויצירתיות, מצב רוח רע וחוסר ריכוז, איך שמחה משפיעה על רמת הריכוז? חוסר ריכוז בגלל חוסר מצב רוח, לא מצליח להתרכז
תובנות ומצבי רוח, איך מצב הרוח משפיע על היכולת השכלית? איך מצב רוח טוב משפיע על היכולת המנטאלית? מצב רוח טוב ויצירתיות, מצב רוח רע וחוסר ריכוז, איך שמחה משפיעה על רמת הריכוז? חוסר ריכוז בגלל חוסר מצב רוח, לא מצליח להתרכז
תובנות ומצבי רוח, איך מצב הרוח משפיע על ... איך מצב הרוח משפיע על יכולת הריכוז והתובנות? אליעד כהן מסביר כיצד מצבי רוח ... של האדם, ובעיקר על היכולת להגיע לתובנות. כאשר אדם מרגיש במצב רוח טוב, לעיתים הוא חושב שהוא מגיע ליותר תובנות, אך עולה השאלה האם התובנות האלו באמת נכונות, או שאולי הן רק ... הטובה שהוא חווה באותו רגע. האם התובנות בזמן מצב רוח טוב באמת נכונות? ... לפרש את הקשר בין מצב רוח לבין תובנות. האפשרות הראשונה היא שאין קשר ממשי בין מצב רוח טוב לבין תובנות אמיתיות. כלומר, ייתכן שאדם שחווה מצב רוח טוב מרגיש בטעות שיש לו תובנות חשובות, אך במציאות אין לו תובנות כאלה. דוגמה לכך היא אדם שלקח סמים ... נמצא במצב רוח טוב, הוא באמת מגיע לתובנות אמיתיות ונכונות באופן אובייקטיבי. ... צלול יותר. האם מצב רוח רע מונע את התובנות? אפשרות אחרת שאליעד מעלה היא שכאשר ... ובדאגות, ולכן הוא פחות פנוי להבחין בתובנות שעולות לו. ייתכן מאוד שהתובנות קיימות כל הזמן, אך המצב הנפשי ... הסחת דעת תמידית שמונעת את מיקוד הקשב בתובנות שקיימות באופן טבעי. עם זאת, אליעד ... כך שהקשר בין מצב הרוח לרמת הריכוז והתובנות אינו מוחלט. האם מצב רוח טוב מוביל בהכרח לתובנות חדשות? אליעד מוסיף הסבר מעמיק יותר וקובע שרוב התובנות המשמעותיות מגיעות דווקא מתוך הקושי ... לא היה מחפש יותר, ולכן לא היה מגיע לתובנות חדשות כלל. כלומר, התובנות מתאפשרות דווקא בגלל החיפוש שנוצר ... התפקיד של מצב רוח טוב אינו ליצור את התובנות עצמן, אלא לעזור לאדם להבחין ולהכיר בתובנות שכבר עלו בו במהלך התקופות הקשות ... יותר ערני וחד, ולזהות טוב יותר את התובנות שכבר קיימות בתוכו. האם אפשר לשלוט במצבי רוח כדי להגיע לתובנות? אליעד מתייחס גם לשאלה האם ניתן לשלוט במצב הרוח, בכדי להבטיח הגעה לתובנות בכל מצב. הוא מציע שהעניין המרכזי ... בכל מצב, ללא קשר למצב רוחו, הוא יגיע לתובנות בצורה עקבית. עם זאת, הוא מדגיש ... שמאלצים אותו לחפש פתרונות חדשים ותובנות חדשות. לכן, באופן פרדוקסלי, מצב ... גם בעל ערך להתפתחות מנטאלית. האם התובנות במצב רוח טוב באמת חשובות יותר? ... שגם אם לאדם יש תחושה שהוא מגיע ליותר תובנות בזמן מצב רוח טוב, לא בטוח שהן באמת ... והאופטימיות פשוט גורמת לאדם לחשוב שהתובנות שלו טובות יותר, אך במציאות הן אינן ...
ללמוד תוך כדי שינה, לשמוע הרצאות תוך כדי שינה, לשתול מחשבות תוך כדי שינה, ללמוד תוך כדי חלום, האם אפשר ללמוד תוך כדי חלום? מה ההבדל בין חלום לבין מציאות? מה החלום שלך אומר עליך? משמעות החלומות, תובנות בחלום, תת מודע וחלומות
ללמוד תוך כדי שינה, לשמוע הרצאות תוך כדי שינה, לשתול מחשבות תוך כדי שינה, ללמוד תוך כדי חלום, האם אפשר ללמוד תוך כדי חלום? מה ההבדל בין חלום לבין מציאות? מה החלום שלך אומר עליך? משמעות החלומות, תובנות בחלום, תת מודע וחלומות
... לשתול מחשבות תוך כדי שינה, ללמוד תוך כדי חלום, האם אפשר ללמוד תוך כדי חלום? מה ההבדל בין חלום לבין מציאות? מה החלום שלך אומר עליך? משמעות החלומות, תובנות בחלום, תת מודע וחלומות האם אפשר ללמוד תוך כדי שינה או חלום? ... שגם כשהוא ער הוא לא באמת מרוכז במאה אחוז, ולכן אין תועלת בשום מצב. אליעד טוען שכל רמה של ריכוז, אפילו נמוכה, עדיין נותנת תועלת כלשהי. האם אפשר להגיע לתובנות עמוקות יותר מתוך חלומות? לפי אליעד, כשאדם חולם הוא יכול לעיתים להגיע לתובנות או פתרונות לבעיות שהעסיקו אותו בערות, אך זה לא בהכרח נובע מכך ... לכך היא שבזמן החלימה האדם מתבונן במחשבות ובבעיות שלו מנקודת מבט אחרת, שאולי פחות מוגבלת מהמודעות הרגילה בערות. לכן יתכן שלפעמים החלומות עוזרים להגיע לתובנות עמוקות יותר בגלל זווית המבט השונה ולאו דווקא בגלל מידע חדש שנקלט ... בלי ריכוז, ללמוד בעייפות, למוד התורה אפילו מתנמנם הוא טוב, שמיעת הרצאות תוך כדי שינה, שתילת מחשבות תוך כדי שינה, ללמוד בזמן השינה, שינה של צדיקים, תובנות בזמן השינה, מודעות עצמית ושינה ...
חוכמה או טיפשות, לא חוכמה לצטט אנשים חכמים, מהי חוכמה אמיתית? דברים חכמים, תובנות חכמות, חשיבה חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני חכם? האם מישהו חכם? חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, החוכמה של גוגל, להיות חכם
חוכמה או טיפשות, לא חוכמה לצטט אנשים חכמים, מהי חוכמה אמיתית? דברים חכמים, תובנות חכמות, חשיבה חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני חכם? האם מישהו חכם? חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, החוכמה של גוגל, להיות חכם
... או טיפשות, לא חוכמה לצטט אנשים חכמים, מהי חוכמה אמיתית? דברים חכמים, תובנות חכמות, חשיבה חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני ... האם אני חכם או טיפש? איך לפתח חשיבה חכמה? מהם הסימנים של חשיבה עמוקה? אנשים חכמים ותובנות חכמות - ההבדל בין דיבור חכם לחשיבה חכמה כאשר אנו ... יש הבדל מהותי בין להגיד דברים חכמים לבין לחשוב בצורה חכמה. אדם חכם הוא לאו דווקא מי שמדקלם תובנות חכמות, אלא מי שמסוגל לנתח, להבין ולהסיק מסקנות בצורה ...
זיכרון - איך לא לשכוח את הדברים החשובים בחיים?
זיכרון - איך לא לשכוח את הדברים החשובים בחיים?
... לבצע משימות חשובות או ליישם תובנות שהגיעו אליהן. אליעד כהן מציע הסבר עמוק ופרקטי כיצד לשפר את הזיכרון, אך לא בדרך הרגילה של שינון או כתיבת ... איך אפשר לזכור ולהטמיע תובנות חשובות בחיים? הבעיה המרכזית שאיתה אנשים מתמודדים היא כיצד להטמיע תובנות כמו הכל טוב, יש לי ביטחון עצמי, או אין סיבה לפחד. אליעד מסביר שהדרך לזכור ולהטמיע תובנות אלה היא לא רק לחזור עליהן או להאמין בהן, אלא לחקור אותן לעומק ולהבין מדוע הן נכונות. למשל, אם אדם רוצה לזכור ... וחד - משמעיות עבורו. ככל שהתובנה מובנת בצורה יותר עמוקה, כך היא הופכת להיות חלק ממנו, והוא לא צריך להזכיר לעצמו אותה באופן מכוון, אלא היא כבר ... באופן דומה, אם הוא יבין לעומק תובנה כלשהי, היא תהפוך להיות חלק ממנו ותהיה יציבה בדיוק כמו הידיעה שהוא קיים. איך לזכור באמת את הדברים החשובים באמת? ... לשפר את הזיכרון? איך לזכור תובנות חשובות? איך לשמור על יציבות מחשבתית? איך לא לשכוח את האמת? איך להפוך ידע להבנה פנימית? איך לא לשכוח את הדברים ... ביותר שבן אדם צריך לזכור הוא התובנות שהוא מבין על חייו. אדם מגיע להבנה מסוימת, כמו ההבנה שהכל טוב, או שהוא בעל ביטחון עצמי - אך כיצד יוכל לזכור זאת ... זאת בצורה ישירה. כך גם עם תובנות עמוקות - אם הוא חווה באמת שהכל טוב, הוא לא ישכח זאת גם ברגעים קשים. עם זאת, אם אדם רק אומר לעצמו שהכל טוב מבלי ... עלול לשכוח זאת ברגעי משבר. אם התובנה אינה נובעת מתוך חוויית אמת פנימית, היא תישאר רק ברמת האמונה - ומה שנמצא רק באמונה, דורש תזכורות חוזרות. איך ... על עובדת קיומו. כך גם עם תובנות עמוקות - אם הן הופכות להיות חלק מהתפיסה הבסיסית של האדם, הן כבר לא נשכחות. סיכום: איך לזכור את מה שבאמת חשוב? - ... לשפר את הזיכרון? איך לזכור תובנות חשובות? איך לשמור על יציבות מחשבתית? איך לא לשכוח את האמת? איך להפוך ידע להבנה פנימית? זיכרון - איך לא לשכוח את ... שחשוב שבן אדם יזכור זה את התובנות בחיים שלו. אדם הגיע לתובנה מסוימת, והוא רוצה לזכור אותה וליישם, ועכשיו הוא שואל, איך אני אמור לזכור את ההבנה שהכל טוב, איך אני מיישם ...
התנוצצות שכלית, איך לשחזר תובנה? איך לשמור על התובנה שלא תיעלם? איך לשמר תחושה? איך לשמר הבנה? איך לשמור על תחושה? איך להקפיא תחושה? רגרסיה בהבנה, לשמור על ההתנוצצות, איך לשמור על האסימון שנפל? לשמור על הארה שנעלמת
התנוצצות שכלית, איך לשחזר תובנה? איך לשמור על התובנה שלא תיעלם? איך לשמר תחושה? איך לשמר הבנה? איך לשמור על תחושה? איך להקפיא תחושה? רגרסיה בהבנה, לשמור על ההתנוצצות, איך לשמור על האסימון שנפל? לשמור על הארה שנעלמת
... שכלית, איך לשחזר תובנה? איך לשמור על התובנה שלא תיעלם? איך לשמר תחושה? איך לשמר הבנה? איך לשמור על תחושה? איך להקפיא תחושה? רגרסיה בהבנה, לשמור על ההתנוצצות, איך לשמור על האסימון שנפל? לשמור על הארה שנעלמת למה תובנות ותחושות נעלמות עם הזמן? אנשים רבים חווים לעיתים תובנה חזקה או תחושה עמוקה שמגיעה בעקבות למידה, חקירה או התנסות, אך לאחר פרק זמן מסוים התחושה והתובנה נחלשות ולפעמים אף נעלמות לחלוטין. אליעד כהן מסביר שתהליך זה מתרחש באופן טבעי משום שהתובנה הראשונית לא שיקפה את כל האמת. לדבריו, אם הייתה זאת אמת שלמה ומלאה, התובנה לא הייתה נעלמת, אלא הייתה נשארת יציבה וקבועה. לדוגמה, אם אדם הגיע לתובנה שהוא חייב לאהוב את עצמו לא משנה מה, ייתכן שבהתחלה הוא מרגיש שמחה ואושר רב מההבנה הזו, אך ... הסיבה לכך נעוצה בעובדה שההבנה הזו אמנם נכונה, אך היא נכונה רק באופן חלקי ולא באופן מוחלט. לפי אליעד, תובנות שהן חלקיות בהכרח יתפוגגו עם הזמן, שכן המוח ממשיך להתפתח ולהרחיב את נקודת המבט. ככל שאדם מתקדם ומקבל שכל חדש, כך הוא מתחיל להבחין שההבנה שהייתה לו קודם לא הייתה שלמה. איך ניתן לשחזר תובנות ותחושות שנעלמו? אליעד כהן מסביר שישנן כמה דרכים אפשריות לשחזר תובנות או תחושות שנעלמו, אך הוא מדגיש שישנה דרך אחת שעובדת תמיד באופן מוחלט. דרך נפוצה לשחזור תובנות היא לנסות לחזור על הפעולות שהביאו לתובנה המקורית. למשל, אם אדם שאל שאלה מסוימת והגיע בעקבותיה למסקנה מסוימת, אפשר לחזור על אותה ... לאותה מסקנה. למרות שגישה זו עשויה להצליח במקרים מסוימים, אליעד מדגיש שהיא לא תמיד אפקטיבית מכיוון שהתובנה עצמה לא הייתה שלמה מלכתחילה. הדרך הבטוחה והמדויקת ביותר לשחזר תובנות לפי אליעד היא לערער מחדש על אמיתות התובנה המקורית. התהליך הזה כולל מספר שלבים ברורים: לוקחים דף ורושמים עליו את התובנה המדויקת שרוצים לשחזר. למשל: אני חייב לאהוב את עצמי לא משנה מה. ליד המשפט שרשמתם, מוסיפים ... האם בתחילת המשפט. כלומר: האם אני חייב לאהוב את עצמי לא משנה מה? מתחילים להטיל ספק באופן רציני ומפורט בתובנה. שואלים את עצמכם שאלות כמו: האם זו באמת כל האמת?, מי אמר שזו האמת המלאה?, מי אמר שזה נכון?, אולי זה לא נכון? וכן הלאה. כאשר מתבצעת בדיקה יסודית כזו של האמת, ישנן שתי אפשרויות. אם התובנה המקורית היא באמת נכונה ושלמה, היא תחזור בוודאות, והתחושה תחזור גם היא במלואה. אם התובנה הייתה חלקית או לא נכונה לגמרי, התהליך הזה יחשוף זאת והתובנה לא תחזור. במצב כזה, אליעד מסביר שזה טוב שהיא לא חוזרת, שכן זה מאפשר להמשיך הלאה לתובנה גבוהה ושלמה יותר. למה תובנה חלקית אינה יציבה לאורך זמן? אליעד מסביר שתובנה חלקית לעולם אינה יכולה להישאר יציבה לאורך זמן מכיוון שהשכל והמוח האנושי מתפתח באופן מתמיד. כל עוד האדם ממשיך לשאול שאלות, לחקור ולהתקדם, התובנות החלקיות ייחשפו כחלקיות וייעלמו. כאשר אדם מגיע לתובנה חדשה, הוא מרגיש תחושת הארה או שמחה משום שהוא מגלה חלק מהאמת שהוא לא ראה קודם. אבל כיוון ... להחזיק מעמד לנצח. ככל שהמוח ימשיך לעבוד, התחושה תדעך בהכרח, ותידרש בדיקה מחודשת ויסודית של אמיתות התובנה. מה לעשות כאשר התובנה לא חוזרת למרות הניסיון לשחזר אותה? במידה והאדם מנסה לשחזר את התובנה באמצעות תהליך ההטלת ספק, אך התובנה לא חוזרת, הדבר מעיד כי עמוק בפנים האדם כבר יודע שהיא אינה אמת מוחלטת. במצב כזה, אליעד ...
לימודי רוחניות, לימודי מודעות עצמית, קשב וריכוז רוחני, בעיות קשב וריכוז, דרך רוחנית, התפתחות אישית, צמיחה אישית, הארה רוחנית, התפתחות רוחנית, שאלות רוחניות, להתקדם רוחנית
לימודי רוחניות, לימודי מודעות עצמית, קשב וריכוז רוחני, בעיות קשב וריכוז, דרך רוחנית, התפתחות אישית, צמיחה אישית, הארה רוחנית, התפתחות רוחנית, שאלות רוחניות, להתקדם רוחנית
... להקדיש קשב וריכוז למשימות יומיומיות פשוטות. הסיבה לכך היא שהמוח שלהם נמשך לעיסוק בתובנות רוחניות עמוקות יותר, לתהליכים פנימיים של הבנה והארה רוחנית. מצב זה מייצר אצל האדם תחושה חזקה של חוסר עניין במשימות היומיומיות, כמו מטלות בית או עבודה, והוא ... וליצור את התחושה הזו בכל פעולה שהוא עושה. הוא יכול לנקות את הבית ולהגיע דרכה לתובנות רוחניות עמוקות על עצמו ועל המציאות, בדיוק כמו בזמן שהוא קורא ספרים רוחניים עמוקים כמו הספר להיות אלוהים. האם ניתן להשיג תובנות רוחניות מכל פעולה בחיים? אליעד מדגיש שכל דבר במציאות הוא חלק מאותו ספר שאלוהים כתב, ולכן כל פעולה בחיים היא הזדמנות לקבל תובנות עמוקות על החיים, על אלוהים, על האדם ועל היקום. הוא מדגים זאת באמצעות דוגמה של הספר להיות אלוהים - אליעד מסביר שאפילו הליכה לדואר יכולה ללמד את האדם על עצמו, ... כמו קריאה בספרים רוחניים. כל המציאות, לדבריו, היא ספר אחד גדול שכתב אלוהים, ולכן התובנות הרוחניות אינן מוגבלות לספר מסוים, לתרגול מסוים או למדיטציה, אלא זמינות בכל רגע ובכל מצב. הוא נותן דוגמה נוספת לאדם שקשה לו לדבר עם אנשים בשיחות חולין, כיוון ... ההתפתחות הרוחנית האדם יוכל לדבר עם אחרים שיחות פשוטות ורגילות, ובמקביל לחוות תובנות רוחניות עמוקות. הדבר מתאפשר משום שיש שתי שכבות של מודעות: שכבה חיצונית שמנהלת את השיחות הפשוטות והיום - יומיות, ושכבה פנימית שממשיכה להתחבר לתובנות הרוחניות העמוקות ללא הפרעה. האם ניתן לשלוט בהתנתקות ובהתעוררות הרוחנית? אליעד נשאל על מצב בו אדם מתנתק מהמציאות למשך זמן ארוך עקב העומק הרוחני אליו הוא ... עומד במעמסה וכל זה אז הוא אמר שמע לא תמיד לפעמים גם כשאני לא רציתי היקום נתן לי תובנות פתח לי דלתות כשהייתי נגיד במצבים שלא לעניין או לא מתאימים הוא נתן לי כמו זכות. אז איך אתה משלב את הכל בחיים? אליעד: אז אני מסביר לך. ש: אני לא הבנתי את ... בוא נצמצם את עצמי ונגיד שפה אני יכול ופה אני לא יכול. ש: אבל זאת לא התחושה זה תובנות. אליעד: את כל התובנות האלה אתה יכול להשיג אותן את התובנות ואת התחושות ואת כל זה אתה יכול להשיג מכל פעולה, נגיד לדוגמה שאתה יש לך או לקרוא את הספר להיות אלוהים או נגיד ללכת לדואר סתם לדוגמה אם אתה מספיק רוחני אז אתה ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5
... באמצעות האירועים ההיסטוריים, הרי שהדבר הזה היה גורם גם למורה עצמו, להתעניין בכל פעם מחדש, בדברים שאותם הוא מלמד. כי בכל פעם, הוא היה מגלה תובנות חדשות, מהאירועים ההיסטוריים שקרו בעבר. ואם כן, בשלב הראשון על המורה לנסות להבין, כיצד החומר שאותו הוא מלמד, כיצד הוא השפיע ומשפיע על החיים שלו, בצורה כלשהי. ובעיקר לנסות להבין, איזה תובנות החומר שאותו הוא מלמד, הביאו לחיים האישיים שלו. ואם זה לדוגמה לימודי היסטוריה, אז המורה יכול למצוא אלפי תובנות שהוא למד לחייו האישיים, מהאירועים שקרו לפני אלפי שנים. ואם לדוגמה מדובר על לימודי ...
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן
... בספרים של אליעד כהן אפשר לקרוא כל פרק בצורה עצמאית, בלי צורך לעקוב אחרי סדר מסוים. כל פרק מציע תובנות חדשות, ואין דרישה להבין קודם את הפרקים הקודמים. עם זאת, אם רוצים להבין את כל התמונה המלאה, כדאי לקרוא את כל הספר בסופו של דבר, ... מהבנה שגויה. ביקורת והמלצות על הספרים הספרים של אליעד כהן נכתבו באופן כזה שכל קורא יכול למצוא בהם תובנות נוספות גם אם לא עוקב אחרי הסדר המדויק של הפרקים. יש אנשים שמעדיפים לקרוא את כל הספרים ברצף, ויש כאלה שיבחרו לקרוא כל פרק באופן ... כהן ניתן לפתוח כל פרק ולקרוא בו באופן עצמאי. אין חובה להתקדם ברצף מקדים וסדור. בכל עמוד אפשר למצוא תובנות ודגשים, גם ללא ידע על הפרקים הקודמים. מצד שני, כדי להגיע להבנה מלאה, רצוי בסופו של דבר לקרוא הכל, כיוון שכל נושא מתחבר באופן ...
להיות מטפל, האם כדאי להיות מטפל? האם כדאי לטפל באחרים? יתרונות וחסרונות בעבודה כמטפל, יתרונות וחסרונות בעבודה כמאמן אישי, האם כדאי להיות מאמן אישי? האם כדאי לעזור לאנשים? עבודה סוציאלית, הזדהות של מטפל רגשי
להיות מטפל, האם כדאי להיות מטפל? האם כדאי לטפל באחרים? יתרונות וחסרונות בעבודה כמטפל, יתרונות וחסרונות בעבודה כמאמן אישי, האם כדאי להיות מאמן אישי? האם כדאי לעזור לאנשים? עבודה סוציאלית, הזדהות של מטפל רגשי
... מתחיל להבין את הבעיה באופן מעמיק ומעורר בך תובנות חדשות גם לגבי עצמך. זהו תהליך שבו אתה מפתח את השכל שלך, ... ולהתבונן מחדש על בעיותיך האישיות ולהסיק תובנות שיעזרו לך להתמודד עם הבעיות שלך. כך, כאשר אתה עוזר ... עם בעיותיהם, אתה גם מפתח את עצמך, רוכש תובנות חדשות על עצמך ומשתפר במובנים שונים. אם למשל אתה רוצה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון אישי לחיים - תובנות לחיים טובים והצלחה בחיים - 3
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תובנות, כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תובנות, איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לנוער, מאמן אישי רוחני, אימון אישי למנהלים בנושא תובנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3730 שניות - עכשיו 08_07_2025 השעה 08:30:28 - wesi4