ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רגשות מעורבים ✔הורות / ילדים - לגדל ילדים של שמחה ✔את התחום הנ"ל השארתי לסוף, כיוון שכדי לגדל ילדים של שמחה יש להיות קודם כל שמחים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨הורות / ילדים - לגדל ילדים של שמחה
את התחום הנ"ל השארתי לסוף, כיוון שכדי לגדל ילדים של שמחה יש להיות קודם כל שמחים בעצמנו.

ילדינו הגיעו לחיינו ללא "הוראות הפעלה" ולרובנו ההתמודדות איתם הינה ניסוי וטעייה, אשר לעיתים מרגיש לנו כהצלחה ולעיתים לא. לא תמיד תגובותיהם הרגשיות הן בהתאמה עם מה שנכון או לא נכון להתנהג מולם ולעיתים זה עלול לבלבל.

זהו המקום אשר מערער את רובנו, אשר מכיל בתוכו המון רגשות מעורבים, אצל חלקנו מעלה רגשות אשמה תמידיים, כאשר הם שמחים גם אנחנו שמחים וכאשר הם נסערים אנו לעיתים אובדי עצות.

בפרק זה אנסה לכתוב כמה שיותר כלים מדהימים לגידול ילדינו היקרים לנו מפז ואשר יעלה את סף השמחה שלנו וכמובן את שלהם.

א) אחד הדברים הכי, הכי חשובים בהורות הינו: לתת להם הרגשה שיש להם יכולת להחליט בעצמם לגבי עצמם ובכלל! גופם הינו שלהם והם אחראים עליו, על הזנתו ועל הלבשתו ויש להם את הזכות לבחור מה לאכול ומה ללבוש. הם גם יודעים מתי קר להם ומתי חם להם וזה שלנו קר או חם לא אומר שהם מרגישים את אותו הדבר. יש להם גם את הזכות לעשות עם החפצים שהם קיבלו מאיתנו, ככל העולה על רוחם מבלי שאנחנו נתערב או נפחד שהם יקלקלו או יהרסו. אם אנו כופים על ילדינו את רצונותינו, אם אנחנו מחליטים בשבילם - אנו מדכאים אותם, הופכים אותם לאפתיים ושמחתם הטבעית נעלמת. במידה ומה שהם מקבלים מההורים זה דיכוי, הם במודע או שלא במודע יחפשו "לנקום", הם יפילו "בטעות" פה משהו, ילכלכו "בטעות" שם משהו וכך הם מתקזזים נגד ההורים שסוגרים להם את החופש.

בהורות אנו צריכים להיות מאוד יצירתיים על מנת לגרום להם לבצע את רצונותינו ולא לכפות את שלנו עליהם בכוח. כל הורה ימצא את הדרך שלו לגרום לילדו להרגיש שלהחלטה שלו יש משקל - רק בדרכם טובות!! הכי מומלץ זה במשחק. אם אנו בטור הורים נביע את רצונותינו בצורה של משחק, הילדים ישמחו מאוד לעשות זאת בשבילנו וישמחו בכלל שההורים שלהם כאלו הורים כייפים ויצירתיים.

לדוגמה: הורה יכול לומר לילדיו "בואו נראה מי שם יותר צעצועים בקופסא" או, "בואו נראה מי מגיע ראשון לדלת של הבית" או, לשאול את הילד "איזו חיה אתה היום? " הוא יבחר איזו חיה הוא רוצה להיות, למשל נמר, אז נאמר לו "בוא נראה איך הנמר מגיע מהר לגן" כאשר נציע להם אתגרים הם ישמחו מאוד לעמוד בהם. כמו כן, בבוקר כאשר ממהרים, ניתן לתת לילד אפשרות לבחור בין שתי אופציות של ביגוד, של ארוחת בוקר, של כריכים לבית הספר, של צעצוע שהם רוצים לקחת איתם ועוד. כאשר הורים בוחרים בכפייה, משיכה ביד, מילים קשות, צעקות ואפילו אלימות, הילד באותו רגע מקבל דיכוי והפוטנציאל האישי שלו יורד בכמה מונים וישנו סיכוי גבוה שהוא יעביר את היחס הזה הלאה כלפי חבריו ובעתיד ילדיו, מה שאנחנו ממש לא רוצים עבור ילדנו. שאם לא כן לא נשיג את מטרתנו שילדינו יגשימו את עצמם ויהיו שמחים ומאושרים. אם כך יש להשפיע עליהם רק בדרכים טובות.

ב) יש לשים דגש בעיני עצמנו על המעלות שלהם ולהתעלם מהמגרעות שלהם - ידוע שמה שמתמקדים בו הינו גובר ומתעצם. אם נתמקד כהורים בינינו לבין עצמנו במעלותיהם, הם יתגברו ויתעצמו, ומחסרונותיהם נתעלם, הם אינם מעניינים אותנו ואנו לא מעוניינים להתייחס אליהם.

ג) חשוב! חשוב! חשוב! לאפשר לילדים לתת! הם כל הזמן מקבלים ומקבלים מההורים, אם לא נאפשר להם להחזיר לנו הם יחושו תסכול גדול, כעס וטינה כלפינו שלא אפשרנו להם לתרום לנו בחזרה. מגיל קטן התינוק נותן חיוך, צחוק, משחק, מרים גרב ונותן לנו חשוב מאוד לקבל ממנו. הפעוטות והגדולים יותר בד"כ מבקשים לעזור בבית, לשטוף כלים, לנקות עם סמרטוט. לתת להם, אפילו שהם אינם עושים עבודה שמשביעה את רצוננו. ברגע שאנו נותנים להם להחזיר לנו, הם מרגישים רגועים, מקובלים, חשובים ושצריכים אותם, הם מרגישים חלק מהבית! לאפשר להם לתת, זה אחד המתנות היותר גדולות שאנו יכולים לתת להם. דמיינו כמה כיף לתת למישהו שאנחנו אוהבים ושהוא בשמחה מקבל מאיתנו ולא שהוא רק נותן ונותן ואנחנו רק רוצים שהוא יילך מאיתנו כדי שלא נמשיך להרגיש את חוסר הנוחות של אי הנתינה שלנו ואת חוסר האיזון. אותו הדבר וקל וחומר עם הילדים.

ד) לעיתים הם מפתחים מה שנקרא "חירשות הורית", אנחנו ההורים קוראים להם והם אינם שומעים. זאת בעיקר כיוון שהם באמצע משהו שמעניין אותם והם רוצים להתרכז בהנאה שלהם. כמו כן ישנם הורים שרוב הפניות שלהם לילדים הינה בקשות, טענות ותלונות כך שאין פלא שילדים מפתחים "חירשות" זו. כל פעם שאנו רוצים שהם יבואו, כאשר אנו קוראים להם, אנו נלך עד אליהם, נלטף להם את הפנים, נסתכל להם בעיניים, ניתן מחמאה ונבקש מהם לבוא, הם יבואו מיד. אין לקרוא להם מרחוק!! רק מקרוב, בנועם ובסבלנות.

ה) לומר את המילה "וואו" כמה וכמה פעמים ביום מול הצלחות שלהם. ככל שנתרשם יותר ממעשיהם כשהם קטנים, כך הם יצטרכו פחות לעשות רושם בבגרותם.

ו) לתת להם 3 מחמאות ביום עבור מעשים טובים שהם עושים (הכוונה היא לעשייה שלהם, כאשר לעשייה שלהם יש להם שליטה וכאשר אנו מחזקים את העשייה, העשייה מתגברת).

ז) גבולות - הרבה הורים מתקשים עם התחום הזה, כיוון שאולי לא ברור להם בדיוק מהם גבולות ואולי איתם היו קשים מדי ומדכאים מדי, שהם הופכים להיות מתירנים מדי מה שגם הינו יכול לפגוע לילדים. גבולות הינם מעשים אשר באים לעצור עשייה לא נכונה ומזיקה לדעתו של ההורה. גבולות אינם עונשים!! עם גבולות ילד לא מרגיש מושפל וכואב, גבולות הם ברורים והינם סיבה ותוצאה. על גבולות מומלץ להכריז כחוקי הבית ולרשום אותם. יושבים עם הילדים וחולקים איתם את חוקי הבית. על חוקי הבית אין עוררין, ואין שאלות. אלו החוקים וזהו זה (על החוקים מחליטים ההורים). כאשר אחד הילדים עובר על החוקים הוא יידע שתהייה לזה תוצאה. לדוגמה: חוק בית - "מה שנופל מרימים" נפל משהו והילד לא הרים, ההורה יכול לומר לו שעד שהוא לא מרים אנחנו לא נוכל ללכת לגן שעשועים, או לא נוכל להמשיך במשחק, כי אנחנו לא משאירים בית מבולגן, או משחקים שהבית מבולגן (סיבה ותוצאה שהתוצאה קשורה ונגזרת מהסיבה ולא תלושה ממנה כמו בעונש). גבולות הינם מאוד חשובים לילד, כי הם נותנים לו תחושה של ביטחון, שאם הוא נופל יש לו גבול "ליפול עליו" בשונה מזה שהכל פרוץ שמאוד מבלבל את הילד.

ח) מדי פעם "לחגוג" את הילד. לומר לו שלמרות שזה אינו יום ההולדת שלו, אנחנו חוגגים לו כי אנו שמחים שהוא בחיינו. להכין לו עוגה קטנה, ומתנה קטנה, מוסיקה, לשים אותו גבוה על כיסא, להסתכל עליו, לשיר ולמחוא לו כפיים. זה ייתן לו אישור מדהים שההורה אוהב אותו ומוקיר אותו מאוד ויגרום לו לשמחה אדירה.

ט) להכין לו חולצה עם ציור שהוא אוהב, לומר לו הציור שהוא אוהב נותן לו כוח כל פעם שהוא לובש אותו, נותן לו מרץ ושמחה. כל פעם שהילד ילבש את החולצה, הוא ירגיש מיוחד.

י) במידה והילד לא מוכן בשום אופן לעשות את מה שאנו מבקשים ממנו, ניתן לקחת שתי בובות ולעשות לו "הצגונת". שבובה אחת תאמר לאחרת, תראי איזה יופי הילד (איך שקוראים לו / ה) מגיע מהר, או מצחצח שיניים יפה, או מתפשט ונכנס למקלחת, או כל דבר אחר שאנו רוצים שהוא יבצע, שבובה אחת מאוד תתפעל מהילד כאילו הוא כבר ביצע את מה שאנחנו ביקשנו. כך הוא מהר מאוד ירצה להוכיח שהוא עומד בציפיות הללו של הבובה...

יא) להסתכל לו בעיניים ולומר לו כמה אנחנו שמחים שהוא בחיים שלו והוא בדיוק מה שרצינו.

יב) כאשר אחים רבים ביניהם, הם רבים בד"כ כי משעמם להם והם רוצים למשוך את תשומת ליבו של ההורה דרך הריב. ניתן לתת להם לשחק משחק אחר שמעניין אותם, ניתן לרקוד ולשיר מולם ו"לשבור" להם את הריב, זה מאוד יפתיע אותם, ניתן להסיח את תשומת ליבם עם משהו נוצץ ומעניין ולספר להם עליו משהו וכמובן ניתן לקחת את אחד הילדים איתנו למה שאנחנו עושים, כל זאת בלי מילים!! אם נגיב על המריבות שלהם, הם ימשיכו לריב. שוב, כל מה שאנחנו נותנים עליו דגש מתגבר, אם אנו רוצים שמשהו ישכך, אסור לנו בתכלית האיסור להגיב עליו במילים!!

יג) לבלות איתם הרבה, במשחק, בשירה, בקריאת ספרים, להקדיש להם המון תשומת לב וזמן איכות כייפי.

יד) להכניס המון הומור להורות. ניתן להצחיק ילדים מאוד בקלות, אין צורך להיות מאוד רציניים כל הזמן, הומור בהורות מאוד מקדם את הילדים לעבר חיים של שמחה ואושר.
הומור שמח להתנהג ספרים אופציה ציורים להגיב חינוך ילדים הוראה שעמום שאלות הדרכה להורים הדרכת הורים הורה הורות הורים חינוך ילדים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לגדל ילד לגדל ילדים לחנך ילדים שמח שמחה
אהבה חולנית, רגשות מעורבים, אהבה חולה, אהבה מודחקת, אהבה עמוקה, אהבה כואבת, קונפליקט רגשי - אהבה לדבר שעושה לך רע
... חולנית, רגשות מעורבים, אהבה חולה, אהבה מודחקת, אהבה עמוקה, אהבה כואבת, קונפליקט רגשי - אהבה לדבר שעושה לך רע ובו יתבאר העניין של ... היא, כיצד זה יתכן, שהאדם יאהב ואפילו יהיה ממש כמו מכור, לדבר שגורם לו להרגיש רע? וגם האדם עצמו מול עצמו, לפעמים הוא חווה שיש לו רגשות מעורבים כלפי איזה דבר. שהאדם מרגיש שהוא גם אוהב וגם שונא איזה דבר. והאדם מרגיש רע מאיזה דבר, ואעפכ האדם אוהב את הדבר ... חיסרון כלשהו וגם יתרון כלשהו. ואין שום דבר בעולם, שהוא רק טוב או רק רע. ואין שום דבר שאותו האדם רק אוהב או רק שונא. אלא תמיד יש לאדם רגשות מעורבים, כלפי כל דבר בעולם. ותמיד האדם, גם אוהב ברמה כלשהי וגם שונא ברמה כלשהי. וגם לא אוהב ולא שונא ברמה כלשהי, כל ... גורם לאדם להרגיש רע, הרי שהוא גורם לאדם להרגיש גם טוב, וגם אם זה ברמת תת המודע של האדם. ואז האדם נמצא במצב של קונפליקט רגשי ושל רגשות מעורבים. ואז נוצרת מה שנקראת אהבה חולה ואהבה חולנית. שהאדם אוהב דבר, שגורם לו להרגיש רע. וזה, או בגלל שיש כאן העמדת ... משום שהיא גורמת לאדם להרגיש טוב מאוד עמוק. וכפי שכבר ביארתי גם את העניין הזה במקומות אחרים. וכאשר האדם מגיע למצב כזה, שבו יש לו רגשות מעורבים כלפי איזה דבר, אז יש גם תחושה של אהבה כואבת. כי האהבה, גורמת לאדם להתחבר לדבר שאותו האדם אוהב. ואם האדם מפיק ... שלו כלפי אותו הדבר. ואהבה כואבת, כאשר היא גורמת לאדם להיות בקשר רגשי, עם דבר שגורם לו להרגיש רע. וכאשר האדם מגיע למצב, שבו יש לו רגשות מעורבים כלפי דבר כלשהו, אז האדם חווה לפעמים כאב לב, מאותה האהבה המעורבת ומאותם רגשות מעורבים. ואז, אם האדם רוצה לצאת מהמצב של אותה אהבה מעורבת ואהבה כואבת, אז על האדם לברר היטב, מה באמת הוא מרגיש כלפי ... והאדם, לא צריך להדחיק את הכעסים שלו או את האהבה שלו כלפי דבר כלשהו. כי האמת, היא טובה יותר מכל דבר אחר. וכאשר האדם נמצא במצב של רגשות מעורבים, אז, אם האדם רוצה לצאת מהמצב הזה, על האדם להבין, מהם היתרונות ומהם החסרונות שהוא רואה, באותו הדבר שאותו הוא אוהב וגם שונא, ושכלפיו הוא חווה רגשות מעורבים. ועל האדם להתבונן היטב אל תוכו, ולגלות את הרגשות המודחקים שיש בתת המודע שלו, ואת הרצונות המודחקים שיש בתת ... דבר כלשהו. וכדי לצאת מקונפליקט רגשי כלשהו, לשם כך יש לזהות את השורשים של הרגשות השונים. דהיינו, לגלות מהיכן נובעים הרגשות המנוגדים והרגשות המעורבים שהאדם חווה. ואז, אחרי שהאדם מבין למה הוא אוהב ולמה הוא לא אוהב את אותו הדבר, עכשיו האדם יכול למצוא את הדרך, ... את הדברים, שאותם הוא כן אוהב. דהיינו, יש לאדם כמה אפשרויות. והאפשרות הראשונה הפשוטה ביותר, היא פשוט לאהוב את זה שהוא נמצא במצב של רגשות מעורבים, כי גם זה מושלם בפני עצמו. ואם האדם לא רוצה את המצב הזה של הרגשות המעורבים, שגם זה מושלם בפני עצמו, אז יש לאדם שתי אפשרויות כיצד להתנהג, כלפי דבר שהוא חווה כלפיו רגשות מעורבים. ואפשרות אחת היא, שהאדם ימצא את הדרך, ללמוד לא לשנוא ואפילו לאהוב, את אותם החסרונות והדברים שנראים לו כרעים, ... משהו, ולגרום לכך שאותם חסרונות לא יפריעו לו יותר. והתהליך הזה, יוביל את האדם למצב של אהבה גדולה יותר, כלפי אותו הדבר שכלפיו הוא חווה רגשות מעורבים. אבל יש גם עוד דרך נוספת, והיא, שהאדם ימצא את הדרך, לשחרר את עצמו, מהתלות הרגשית שלו, באותם יתרונות שהוא מוצא ...
קריירה, עבודה, פנסיה, כסף, פחדים, חרדות, הומלס, סיפוק בעבודה, עבודה טובה, לרצות את הכל כאלוהים בזמן אמת
קריירה, עבודה, פנסיה, כסף, פחדים, חרדות, הומלס, סיפוק בעבודה, עבודה טובה, לרצות את הכל כאלוהים בזמן אמת
... פחדים וחרדות כלכליות? המשתתף השני, שממשיך את השיחה, מציין את העובדה שבמהלך חייו הוריו תמיד הדגישו את החשיבות של כסף. על פי דבריו, זה יצר אצלו רגשות מעורבים כלפי כסף - מצד אחד הוא מבין את חשיבותו, אך מצד שני הוא שונא את הצורך המתמיד בו. אליעד מסביר שלרוב, ...
שיפוטיות, חשיבה שיפוטית, להיות שיפוטי, שיפוטיות אמיתית, שיפוטיות נייטרלית, שיפוטיות עצמית
... ורואה את הרע שיש בה, אז האדם מרגיש רע. ותכף ומיד ברגע שהאדם מתחיל להיות שיפוטי לגבי איזה דבר, מיד יש לאדם רגש מעורב כלפי אותו הדבר. זא שאם אין שום שיפוטיות כלפי דבר כלשהו, אז ממילא האדם לא חווה רגש ... של טוב ורע, הרי שאין רגש של שנאה ואהבה כלפי הדבר. אבל ברגע שיש שיפוטיות כלשהי, אז מוכרח שהאדם יחווה רגשות מעורבים כלפי כל דבר באשר הוא. ולמה? כי בכל דבר בעולם, יש בו תמיד, גם יתרונות וגם חסרונות ...
אהבה מוחלטת, אהבה יחסית, למה קשה למצוא אהבה? למה קשה לאהוב? אהבות מנוגדות, אהבות משלימות, רק לאהוב, רק אהבה - חלק 1
... היא אהבה חסרה, שיש בה גם שנאה. והיא אהבה, שאינה אהבה שלמה בלב שלם. ואהבה כזאת, נקראת, אהבה יחסית. שפירושה הוא, שבאופן יחסי, האדם יותר אוהב את הדבר, מאשר שונא אותו. דהיינו, שהאדם יש לו רגשות מעורבים , גם של שנאה וגם של אהבה, וגם של נייטרליות, כלפי הדבר. ובאופן יחסי, האדם יותר אוהב, מאשר ...
אושר, דיכאון ועצבות, להיות מאושר, אושר מוחלט, אושר יחסי, למה קשה למצוא אושר, למה קשה להיות מאושר, סוגי אושר מנוגדים, סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, רק אושר - חלק 1
... שפירושו הוא, שבאופן יחסי, האדם יותר מאושר מהדבר, מאשר עצוב ממנו. דהיינו, שהאדם יש לו רגשות מעורבים , גם של דיכאון ועצבות וגם של אושר, וגם של ...
אין שכל אין דאגות, איך לא לדעת כלום? להשתיק את המחשבות, להשתחרר מכעסים, להשתחרר מלחץ, להשתחרר מפחד, להשתיק את השכל, להפסיק לחשוב, שחרור רגשי, השכל והרגש, שכל או רגש
אין שכל אין דאגות, איך לא לדעת כלום? להשתיק את המחשבות, להשתחרר מכעסים, להשתחרר מלחץ, להשתחרר מפחד, להשתיק את השכל, להפסיק לחשוב, שחרור רגשי, השכל והרגש, שכל או רגש
... הסוף? ההבנה של האמת, לפי אליעד, היא המפתח לשחרור מהקונפליקטים הפנימיים וההשלמה עם מצבים. הוא מסביר כי במקום להיאבק ולהרגיש לא בסדר כשיש לך רגשות מעורבים, עליך לחפש את האמת בצורה אובייקטיבית ולראות את שני הצדדים בצורה שווה. השגת ההבנה הזו, גם אם היא לא תמיד תביא לתשובה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על רגשות מעורבים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רגשות מעורבים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רגשות מעורבים, איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, פסיכותרפיה הוליסטית, הכוונה אישית בנושאי רגשות מעורבים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 18:52:54 - wesi4