ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משימה ✔ניהול משימות - למה אני דוחה משימות חשובות? איך אני מחליטה אילו משימות יותר חשובות? איך אני מתעדף משימות אלו? ✔קורה לך לעתים שאתה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨ניהול משימות - למה אני דוחה משימות חשובות? איך אני מחליטה אילו משימות יותר חשובות? איך אני מתעדף משימות אלו?
קורה לך לעתים שאתה כל כך עמוס? שיש לך כל כך הרבה משימות? אתה פותח את הצ'ק ליסט ומגלה שלא דיי בכך אלא שיש אף מלא משימות שהזנחת, ששמת בצד, לא נגעת בהן מזה זמן מה. אתה יודע שכשתגיע למשרד או לעבודה כנראה שגם לא תבצע אותן. זה יכול לקרות בגלל סיבות שונות. אתה אולי כועס על עצמך ואף עשוי לחוש מעט מתוסכל. ישנן מגוון של סיבות להתנהלות שכזו. במאמר זה אסקור סיבות אפשריות להתנהלות זו וננסה לראות כיצד ניתן להתגבר על הקשיים והחסמים.

אופציה אחת להבנת התנהלות שכזו היא: אתה סבור שמשימה ספציפית זו אינה ברורה, אינך בטוח שצריך לבצעה. אם כך, ישנה התלבטות ואתה דוחה את בדיקת הנכונות של ביצועה. במצב זה, לא רק שיש משימה לעשות, אלא נוספת לכך פעולה נוספת והיא לבדוק האם נכון לבצעה. זה עשוי קצת לסבך את העניינים ולגרום לך לחשוב על כל הצעדים שעליך לבצע, לחשוב כי זה קשה מידי, ארוך מידי או פשוט מייגע. בחשיבה מסוג זה, אתה בעצם מעצים את הקושי שנדמה לך שכרוך בביצוע המשימה. כלומר, יתכן שאתה חושב שזה קשה יותר ממה שזה באמת. נניח שעליך להוציא פרסום על מוצר מסוים אך אינך בטוח במסרים השיווקיים שמוצגים בפרסום. אינך מוציא את הפרסום מסיבה זו והעניין מתעכב. מדוע כל כך קשה להחליט האם המסרים מתאימים או לא?

כדאי לגשת למשימה ולפרק אותה לחלקים. האם ראית פעם אדם שקופץ קומה שלימה מבלי לעלות במדרגות? וודאי שלא. עולים מדרגה ועוד מדרגה ועוד מדרגה. יש לחלק את המשימה לצעדים ויעדים, נסה לרדת לפרטי פרטים. קח את דף המסרים השיווקי, הצג אותו בפני קולגות. שאל לדעתם. עם עצמך או יחד עם קולגות או כל סביבה תומכת, קרא מילה מילה ונסה לשאול את עצמך, למה היא נכונה או לא נכונה, למה טוב למה לא טוב שתהיה שם. ניתן להציב את הצעדים הקטנים לביצוע המשימה כמטרה לטווח הקצר.

סיבה אחרת אופציונלית לאי ביצוע משימה ודחייתה, היא שאתה חושב שמשימה זו אינה חשובה מספיק ואז מבין כל המשימות החדשות היא פשוט נדחקת הצידה. האם היא אכן לא חשובה מספיק? למה קבעת שהיא לא חשובה מספיק? למי היא לא חשובה? במקרה זה, עליך לבחון את נאמנותך. האם אתה רוצה שיהיה לך עצמך טוב (בכך שיהיו פחות משימות או לא לבצע משימה ש"לא חובה" לבצעה), אתה רוצה שלמנהל שלך יהיה טוב (לכן אתה מבצע משימות שהוא מבקש ושלו חשוב שיתבצעו קודם), אתה רוצה שללקוח יהיה טוב (לכן אתה מבצע משימות שקשורות ללקוח קודם ומכוונות לטובתו). האם יש תעדוף בין סוגי משימות אלו? בשורות אלו הנחתי על שלחנך סוגיה רחבה יותר הנוגעת לנאמנות שלך, לסיבה העיקרית בשלה הינך עובד במקום עבודתך, במקצוע או בתפקיד שבחרת. שאלה חשובה שיכולה לספק לך תשובות לשאלות רבות ומורכבות אחרות.

בעבודתי המקצועית, אני נתקלת בסיטואציות מורכבות מאוד מול בני אדם שבהן אני לא תמיד בטוחה מה הפתרון הנכון על מנת להתמודד עם הקושי. יש לעתים מספר משימות מבניהן אני מתלבטת איפה להתחיל. אך כאשר אני שואלת את עצמי: מדוע אני פה? האם אני רוצה לעזור לאותו אדם? למה אני רוצה לעזור לו? מה יהיה עזרה בשבילו? האם מה שאני חושבת שיהיה עזרה אכן עבורו יחשב כעזרה? שאלות אלו מסייעות לי להבין אילו משימות חשובות יותר או פחות, איך לפעול בסיטואציות מורכבות, שאלות אלו מחזירות אותי למצפן הפנימי שלי, מסייעות לי למצוא תשובות ופתרונות לבעיות. באמצעות התחברות למצפן הפנימי שלך, תוכל למצוא את הפתרון לתעדוף הנכון מבחינתך מבין המשימות שעליך לבצע תוך הבנה של מידת חשיבותן.

יתכן שאתה תוהה בינך לבין עצמך - למה זה כזה משנה, מדוע אני צריך ללמוד לנהל את עצמי ואת משימותיי בצורה יעילה יותר? ובכן, האם יעיל יותר לחכות או לבקש מאחרים להזכיר לך את הצורך בביצוע המשימה עקב חסמים אלו? האם זו הדרך היחידה והטובה ביותר לבצע את המשימות? האם זה עשוי לגרום לכך שתתנהל טוב יותר, תרגיש פחות עמוס, או - תחליט לדחות משימות עם תחושת שלימות לפחות? מעבר לכך, לבקש מאדם אחר להזכיר לך בדבר ביצוע המשימה, גורם "להעברת אחריות" לאותו אדם, אחריות שאינה באמת שייכת לו. זאת במקום לקחת אחריות על שינוי ושיפור הרגלי הניהול העצמי שלך.

נחזור לענייננו. ההסבר נוסף לדחיית משימות, היא החשש מאיך אחרים יגיבו לביצוע המשימה. יתכן כי אינך מעוניין לבצעה כי מישהו לוחץ עליך, דבר שהוא לא תמיד מועיל ועשוי פשוט לגרום לך להתרחק מביצוע המשימה. הלחץ שמפעילים אחרים מעורר אצלך תחושות לא נעימות. לחץ יכול לבוא בדמות של חשיבות יתר שמייחסים לביצוע המשימה, יכול לבוא מתוך כעס על כך שהמשימה לא מתבצעת עדיין או כל סוג אחר של התבטאות. לחצים כאלו עשויים לגרום להתניה הבאה: מחשבה על המשימה = תחושות לא נעימות כמו פחד ותחושת חרדה = הימנעות מביצוע המשימה. אם כן, הפתרון הוא להתרחק או בעצם לערער על גורם הלחץ. לא מדובר באמת על גורם הלחץ החיצוני כמובן. אני מדברת על גורם הלחץ הפנימי, זה שאומר לנו: "אסור לי להיכשל", "אני חייבת שיהיו מרוצים ממני", "אני לא רוצה שהבוסית / קולגה / לקוח יכעסו עליי", "אני חייבת לעשות את זה עכשיו, אתמול!". אמירות אלו לא יועילו לך, עשויות להלחיץ אותך ומכאן גם להרחיק אותך מביצוע המשימה. נסה לשבת, לנשום, לחשוב - האם אני חייב פשוט חייב לבצע את המשימה הזו? האם אני חייב לרצות אותה? האם אסור שיכעסו עליי? האם ביצוע המשימה חייב להתרחש בצורה מושלמת? או אולי בעצם, לא נורא שלא תתבצע, אולי לא נורא שלא תתבצע כעת, אולי לא נורא שיהיו תוצאות לא מספיק טובות? או שזה לא באמת כזה נורא שהבוסית / קולגה / לקוח יכעסו?

זה בטח נשמע לך מוזר. למה מצד אחד אני מנסה לסייע לך להבין את עצמך כדי לבצע משימות בצורה יעילה יותר ומצד שני משתמע שבו זמנית מעבירה גם מסר הפוך? עם זאת, לא כך העניין. אני אומרת דבר אחר. אם אתה סבור שמה שחוסם אותך מביצוע המשימה הן מחשבות מסוג זה, אז תקוף אותן, בדוק אותן, שנה גישה! הפוך על הפוך. נכון, זה מרגיש אולי כמו מניפולציה מחשבתית, אך מה זה באמת משנה אם זה פשוט עובד?
חרדה קבלת החלטה ללמוד התניות אחריות להלקות את עצמך לשנוא את עצמך לבצע משימות לא להאשים את עצמי גורמים מחשבות איך אני החלטה החלטות החלטיות לנהל משימות לתעדף משימות מנהל משימה משימות ניהול ניהול משימות פריוריטיזציה תיעדוף תעדוף תעדוף משימות
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
... ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל איך לנהל מולטיטסקינג בצורה היעילה ביותר? אחת הבעיות המרכזיות איתן מתמודד האדם כאשר הוא מנהל משימות רבות בו זמנית, היא היכולת לנהל ולזכור את כולן בצורה אפקטיבית. אליעד כהן מסביר שכאשר אדם מתחיל לבצע משימה, פעמים רבות תוך כדי ביצועה נכנסת משימה חדשה. בשלב זה האדם נמצא בצומת החלטה - האם להמשיך במשימה הראשונה או לעבור למשימה החדשה. מדוע ריבוי משימות הופך למורכב במוח האנושי? כאשר האדם עסוק במשימה אחת ופתאום נכנסת משימה נוספת, לכאורה יש שתי משימות בלבד. אך בפועל, לדברי אליעד כהן, יש שלוש משימות שונות המכבידות על המוח: המשימה הראשונה שעסוקים בה כעת. המשימה החדשה שנכנסה כרגע ודורשת התייחסות. המשימה השלישית שהיא לזכור שיש משימה שנדחתה, ושיש לבצע אותה מאוחר יותר. לדוגמה, אם האדם צריך ללכת לסופר ובאמצע אומרים לו ללכת לבנק, פתאום הוא צריך לזכור לא רק שתי משימות , אלא שלוש: ללכת לבנק, ללכת לסופר, ולזכור את המשימה הנדחית. מורכבות זאת מתעצמת כאשר נכנסת עוד משימה חדשה. איך הכי יעיל לנהל מספר משימות במקביל? לפי אליעד כהן, הדרך הטובה ביותר לניהול יעיל של מספר משימות היא לבצע הערכה של דחיפות וחשיבות המשימות. האדם צריך לשאול את עצמו מה יותר דחוף והכרחי, ואז לבחור באיזו משימה להתמקד. לדוגמה, אם המשימה החדשה שהגיעה היא דחופה יותר מזאת הנוכחית, על האדם לעצור את הנוכחית ולבצע את החדשה. אבל כאן יש נקודה חשובה מאוד - אליעד מדגיש שבשלב הזה חובה על האדם לרשום את המשימות הנוספות שנדחו. כך, המוח מתפנה להתרכז ב
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
... יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות , מחיקת משימות, למחוק משימות , סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה באמת? כדי לנהל יומן משימות באופן יעיל, אליעד כהן מסביר שישנם שני עקרונות חשובים ומשלימים שצריך להקפיד עליהם. אף שהם עשויים להיראות מנוגדים זה לזה, הם למעשה מאזנים אחד את השני ותורמים לניהול זמן נכון ולמניעת עומס ובלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? העיקרון הראשון בניהול יומן משימות הוא לא לסגור אף פעם משימה שעדיין פתוחה או שעדיין דורשת טיפול. הטעות הנפוצה היא לסמן משימה כסגורה למרות שהיא עדיין לא טופלה בפועל. מצב כזה יכול להוביל להזנחה של משימות חשובות, כיוון שהמוח מפסיק לראות את המשימה. באופן פשוט, כל משימה שעדיין זקוקה לפעולה חייבת להישאר פתוחה וגלויה ברשימה, כדי לא לפספס אותה בטעות. לדוגמה, אם יש לך משימה לשלוח מייל חשוב, אסור לסמן אותה כסגורה עד שהמייל אכן נשלח. סגירת משימות שעדיין פתוחות גורמת לבלבול ומובילה להחמצה של דברים חשובים. למה חשוב לא להשאיר משימות שסיימנו פתוחות? העיקרון השני, ההפוך אך המשלים לראשון, הוא לא להשאיר משימות ברשימה אחרי שסיימנו לטפל בהן. הרבה אנשים משאירים ברשימת המשימות שלהם דברים שכבר ביצעו, לעיתים כדי לראות כמה הספיקו. אולם, פעולה זו יוצרת עומס מיותר על המוח. אליעד מדגיש שהמוח שלנו עובר שוב ושוב על רשימת המשימות, וכשהוא נתקל במשימה שכבר הושלמה, הוא מבצע פעולת עיבוד מיותרת: המשימה הזו הסתיימה, את זה כבר עשיתי, וכך הוא מתעייף ללא צורך. איך משימות מיותרות ברשימה משפיעות על יעילות העבודה שלנו? לפי אליעד, כשאנחנו משאירים משימות סגורות ברשימה, אנחנו יוצרים עומס קוגניטיבי שמוריד את היעילות הכללית שלנו. המוח שלנו מתעייף ומבזבז משאבים על ...
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
... אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות מי אחראי באמת על ביצוע המשימה בארגון? כאשר מנהל או אחראי נותן לעובד משימה, התהליך הניהולי אינו מסתיים בנקודת העברת המשימה לעובד. אליעד כהן מסביר שאומנם האחריות הישירה לביצוע המשימה עוברת לעובד, אך האחריות הכוללת להשלמת המשימה בצורה תקינה עדיין מוטלת על מי שנתן את המשימה, כלומר, על המנהל. זהו עיקרון חשוב ביותר בניהול משימות וארגון עבודה: ברגע שנתת משימה, נולדה לך משימה חדשה - משימת המעקב והפיקוח על ביצועה. הדבר דומה למערכת כפולה של אחריות: מצד אחד, העובד אחראי לבצע את המשימה, ומצד שני, המנהל אחראי לוודא שהעובד אכן מבצע את המשימה כפי שנדרש. מדוע שגר ושכח הוא גישה שגויה בניהול משימות? אליעד כהן מדגיש ומסביר את הטעות הנפוצה בניהול משימות - גישת שגר ושכח, שבה מנהלים חושבים שברגע שנתנו משימה, הסתיימה אחריותם עליה. הטעות היא בהנחה שהעובד בוודאות יטפל במשימה כהלכה ללא צורך במעקב. בפועל, כאשר מנהל מפסיק לעקוב אחרי המשימה, הוא בעצם מפקיר אותה, ומשאיר את התוצאות בידי המזל או הרצון הטוב של העובד. לדוגמה, אם המנהל נותן לעובד משימה לארגן פגישה או לייצר דוח מסוים, ברור שהעובד אחראי לביצוע המשימה, אך אם המנהל לא יבדוק שהמשימה אכן בוצעה או מה מצבה, אין שום ערובה שהמשימה תתבצע במועד או באופן הנדרש. לפיכך, הגישה הנכונה והאפקטיבית ביותר היא של פיקוח אקטיבי ומתמשך. מהי הדרך הנכונה למעקב אחרי ביצוע משימות בארגון? אליעד מדגיש שהאחריות של המנהל כוללת לא רק לתת משימות, אלא גם לוודא שהן אכן מתבצעות כראוי. לפיכך, בכל פעם שאתה נותן משימה לעובד, עליך להוסיף לעצמך ...
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות איך לתת משימות לעובדים ולהגדיל את הסיכוי לביצוען? כאשר מנהל נותן משימה לעובד, השאיפה שלו היא שהמשימה תבוצע בהצלחה ובזמן. בפועל, לעיתים קרובות העובד אינו מבצע את המשימה בצורה הרצויה או שאינו מבצע אותה כלל. אליעד כהן מסביר שמה שגורם לבעיה הזו הוא הציפייה הלא - ריאלית של מנהלים - הם נותנים את המשימה ומאמינים בטעות שברגע שהעובד אמר הבנתי, הכל ברור והמשימה תתבצע מעצמה. אולם המציאות שונה מאוד, משום שהעובד יכול להיתקל בקשיים רבים בדרך, חלקם צפויים וחלקם לא, אשר יפגעו בביצוע המשימה. לכן, אליעד מציג גישה מעשית לפתרון בעיה זו - במקום לתת משימה לעובד ולסיים את השיחה, המנהל צריך ... להציף מראש את הקשיים האפשריים שעלולים להופיע במהלך הביצוע. גישה זו מגדילה משמעותית את הסיכוי שהמשימה תבוצע כמו שצריך, ומונעת בעיות והפתעות בהמשך הדרך. מדוע חשוב להציף מראש את הקשיים בביצוע המשימה? הרציונל העומד מאחורי הצפת הקשיים מראש הוא פשוט: אם מראש המנהל והעובד יבררו אילו קשיים צפויים במהלך ביצוע המשימה, ניתן יהיה להיערך מראש לפתרונם. הגישה הזו מביאה למספר יתרונות משמעותיים: וידוא שהעובד הבין את המשימה: כאשר המנהל שואל שאלות כמו איפה לדעתך יכולים להיות קשיים?, העובד חייב לחשוב לעומק על המשימה ועל השלבים השונים בתהליך הביצוע שלה. כך ניתן לוודא שהעובד הבין באמת את המשימה ולא רק אמר כן, הבנתי כדי לסיים את השיחה. זיהוי מוקדם של עובדים שלא מסוגלים לבצע את המשימה: אם העובד לא מצליח אפילו להצביע על קשיים אפשריים או מתקשה להסביר היכן המשימה עלולה להסתבך, כנראה שהוא לא מתאים או לא בשל לביצוע המשימה. המנהל יכול לזהות זאת מראש ולהיערך ... פעולה מצד גורם מסוים, ניתן כבר בשלב מוקדם להיערך לכך ולמצוא פתרון מתאים מראש. למה הגישה של לתת משימה ולהתעלם ממנה היא בעייתית? אליעד מסביר שמנהלים רבים בטוחים שתפקידם מסתכם בהסבר המשימה והעברת האחריות לעובד. מבחינתם, ברגע שהעובד אמר כן, המשימה ירדה מהם. אבל בפועל, הגישה הזו מובילה לכך שהמשימות לא מבוצעות או מבוצעות באופן לקוי. התוצאה היא שבסוף המנהל נדרש לחזור ולהתעסק שוב ושוב במשימות שלא בוצעו כראוי, ולתקן טעויות רבות ...
תעדוף משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי עדיפויות, טבלת ניהול זמן, פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה
תעדוף משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי עדיפויות, טבלת ניהול זמן, פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה
... משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי עדיפויות, טבלת ניהול זמן, פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה איך לתעדף משימות בצורה יעילה? כאשר יש לנו רשימת משימות לביצוע, אנו נדרשים לקבוע סדר עדיפויות ולהחליט איזו משימה יש לבצע קודם ואיזו משימה ניתן לדחות לאחר כך. תהליך זה נקרא תעדוף משימות, והוא חיוני לניהול זמן אפקטיבי ולהשגת המטרות בצורה מסודרת ויעילה. כיצד לבצע תעדוף נכון של משימות? כדי לתעדף משימות באופן יעיל, כדאי ואף מומלץ להוסיף לכל משימה כמה פרטים חשובים שיעזרו לנו להחליט על סדר הביצוע: הערכת זמן המשימה: לכל משימה כדאי לרשום הערכת זמן משוערת לביצוע. גם אם לא יודעים בדיוק, ניתן לציין טווח של לפחות ו - לכל היותר. למשל, אם משימה מסוימת עשויה לקחת בין 10 ל - 30 דקות, נוכל לתכנן בהתאם. מידע זה עוזר לנו להבין אילו משימות קצרות ואילו משימות עשויות לדרוש יותר זמן ומשאבים. דדליין (תאריך יעד) של המשימה: אם יש למשימה מועד סיום מחייב, חשוב לציין זאת ליד המשימה. דדליין קובע מתי המשימה חייבת להיות מושלמת. למשל, אם יש משימה שחייבים לסיים עד השעה 14:00, גם אם היא לא חשובה במיוחד, היא תקבל קדימות על פני משימות ללא דדליין קרוב. השוואה בין חשיבות לדחיפות: לא כל משימה דחופה היא גם החשובה ביותר, ולהיפך. לכן, מומלץ להבחין בין משימות דחופות (שיש להן דדליין קרוב) לבין משימות חשובות (שיש להן השפעה גדולה על המטרות שלנו). לדוגמה, תשלום חשבון חשמל בזמן עשוי להיות דחוף, אך תכנון אסטרטגי לעסק עשוי להיות חשוב יותר בטווח הארוך. משימות קצרות מול ארוכות: לעיתים, משימות קצרות שדורשות מעט זמן יכולות להיפתר במהירות ולשחרר לנו עומס, ולכן כדאי לשקול לבצע אותן מוקדם יותר. לדוגמה, אם ניתן ...
משימות לעובדים, ניהול עובדים, מהי דרך ביצוע המשימה? באיזו דרך תתבצע המשימה? חשיבות דרך ביצוע המשימה בפרויקט, ניהול פרויקטים, ניהול משימות בפרויקטים, איך לתת משימה לעובדים? איך לנהל עובדים? אפשרויות לביצוע משימה, להיות מנהל
משימות לעובדים, ניהול עובדים, מהי דרך ביצוע המשימה? באיזו דרך תתבצע המשימה? חשיבות דרך ביצוע המשימה בפרויקט, ניהול פרויקטים, ניהול משימות בפרויקטים, איך לתת משימה לעובדים? איך לנהל עובדים? אפשרויות לביצוע משימה, להיות מנהל
משימות לעובדים, ניהול עובדים, מהי דרך ביצוע המשימה? באיזו דרך תתבצע המשימה? חשיבות דרך ביצוע המשימה בפרויקט, ניהול פרויקטים, ניהול משימות בפרויקטים, איך לתת משימה לעובדים? איך לנהל עובדים? אפשרויות לביצוע משימה , להיות מנהל למה חשוב לדעת כיצד העובד יבצע את המשימה? כאשר נותנים משימה לעובד, לא מספיק רק לוודא שהוא הבין את המשימה ושהוא מתכוון לבצע אותה. חשוב מאוד גם לדעת באיזו דרך העובד הולך לבצע את המשימה. יש לשאול את העובד שאלות ברורות: האם הבנת מה אני מבקש ממך?, מה הבנת מהמשימה?, ותוך כמה זמן תוכל לסיים את המשימה?. אך מעבר לכך, כדאי מאוד לשאול אותו באיזו דרך הוא הולך לבצע את המשימה. הסיבה לכך היא שלכל משימה יש מספר דרכים לבצע אותה. לעיתים אתה כמנהל מעדיף שהמשימה תבוצע בדרך מסוימת ולא בדרך אחרת. לדוגמה, אם המשימה תתבצע בדרך אחת, התוצאות שיושגו יהיו שונות מאשר אילו תבוצע בדרך אחרת. דרך הביצוע משפיעה על התוצאה הסופית של המשימה אך גם על דברים נוספים וחשובים יותר, כמו תהליך העבודה הכללי, והאינטגרציה של המשימה בפרויקט כולו. איך דרך ביצוע המשימה משפיעה על תוצאות הפרויקט? חשוב להבין שהמשימה שאתה נותן לעובד היא פעמים רבות רק חלק קטן מתהליך עבודה גדול יותר. לכן, גם אם המשימה עצמה מבוצעת באופן מוצלח, עדיין יתכן שאופן ביצועה ישפיע לרעה או לטובה על המשימות הבאות בפרויקט הכללי. לדוגמה, אם עובד מבצע משימה במהירות רבה אבל בצורה שמקשה על המשך הפרויקט, יכול להיות שהמשימה אמנם הושלמה בהצלחה, אך הנזק שייגרם להמשך הפרויקט יהיה גדול מהתועלת שהושגה באותה משימה נקודתית. מהו ניהול נכון של שיחת משימה עם העובד? כאשר אתה מנהל שיחה עם עובד על ביצוע משימה, צריך לעשות זאת באופן חכם ורגיש. למשל, אפשר לשאול שאלות כמו האם יש לך רעיונות כיצד לבצע את המשימה?, מה נראה לך הדרך הנכונה לבצע אותה?, או איך אתה מתכנן לגשת למשימה?. לעיתים אפשר להציע לעובד רעיונות שונים או לשמוע ...
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן איך לתת משימה לעובד בצורה נכונה? כאשר מנהלים נותנים משימות לעובדים, חשוב מאוד שלא רק יזרקו משימה וילכו, אלא יוודאו מספר דברים חיוניים כדי שהמשימה תבוצע נכון וביעילות. תחילה, יש לוודא שהעובד באמת הבין את המשימה שקיבל. הרבה עובדים מתביישים להודות שהם לא הבינו, ולכן פשוט אומרים כן הבנתי גם כאשר לא ברור להם לגמרי מה עליהם לעשות. לכן, השלב הראשון הוא לשאול את העובד בצורה מפורשת ולבדוק אם הבין את כל הפרטים של המשימה. מדוע חשוב לשאול את דעתו של העובד על המשימה? מעבר לווידוא הבנת המשימה, אליעד כהן ממליץ לקבל את דעת העובד על המשימה עצמה. כלומר, לאחר שווידאתם שהמשימה ברורה לעובד, מומלץ לשאול אותו מה דעתו על המשימה - האם היא הגיונית, האם הוא חושב שהמשימה נכונה או לא נכונה, ואיך הוא היה מתעדף אותה לעומת משימות אחרות. בנוסף, כדאי לברר אם לדעתו המטרה של המשימה מוגדרת נכון. הסיבה המרכזית לכך היא שהעובדים שלכם יכולים לראות דברים שאתם כמנהלים אולי מפספסים. לעיתים העובד מחזיק בזווית ראייה אחרת, ידע נוסף או ניסיון שיכולים לשנות או לשפר את המשימה שנתתם. מה ההבדל בין עובד טוב לעובד פחות טוב? אליעד כהן מסביר כי עובד פחות טוב הוא עובד שעושה בדיוק את מה שאומרים לו, ללא חשיבה או ביקורת. לעומת זאת, עובד טוב, שהוא העובד שאתם באמת רוצים שיהיה בצוות שלכם, הוא עובד שמפעיל חשיבה ובוחן את המשימה לעומק. עובד כזה אומר לעצמו האם המשימה הזו באמת הגיונית?, ומעביר לכם כמנהלים את דעתו - גם אם היא ביקורתית. מנהל גרוע הוא מנהל שלא רוצה לשמוע שום ביקורת ורוצה שהעובדים ... זאת, שואף לכך שהעובדים ירגישו חופשיים לומר את דעתם בכנות, גם אם היא ביקורתית, כדי לגבש את הדרך הטובה ביותר לביצוע המשימה. כמובן, בסוף אתם כמנהלים אומרים את המילה האחרונה, אבל עדיף שתהיו פתוחים לשמוע משוב של העובד. למה עובד נמנע מלהביע דעה כנה על משימה? רבים מהעובדים נמנעים מלהביע את דעתם הכנה לגבי המשימה מכיוון שהם חוששים לפגוע באגו של המנהל, או חוששים להיתפס כמי שמתנשאים או לא מצייתים להוראות. לכן כמנהלים, יש לכם אינטרס ברור ליצור אווירה שבה העובדים מרגישים בנוח להיות שקופים ולומר לכם את האמת. כך למשל, עובד ירגיש בנוח לומר שהמשימה מזעזעת אם זה מה שהוא באמת חושב, ללא פחד מתגובה שלילית מצדכם. איך לקיים שיחה יעילה עם עובד לגבי המשימה? אליעד כהן מדגיש שלא מספיק לתת משימה וללכת, אלא שיש לקיים שיחה אמיתית עם העובד לגבי ה
ניהול משימות לעובדים, מעקב אחרי משימות לעובדים, איך לעקוב אחרי ביצוע משימות? משימות שלא מוגדרות בזמן, משימות לא ברורות, התקדמות במשימות, ניהול פרויקטים, לחלק משימה לחלקים קטנים, אבני דרך לביצוע המשימה, לוחות זמנים של משימה
ניהול משימות לעובדים, מעקב אחרי משימות לעובדים, איך לעקוב אחרי ביצוע משימות? משימות שלא מוגדרות בזמן, משימות לא ברורות, התקדמות במשימות, ניהול פרויקטים, לחלק משימה לחלקים קטנים, אבני דרך לביצוע המשימה, לוחות זמנים של משימה
... משימות לעובדים, מעקב אחרי משימות לעובדים, איך לעקוב אחרי ביצוע משימות? משימות שלא מוגדרות בזמן, משימות לא ברורות, התקדמות במשימות, ניהול פרויקטים, לחלק משימה לחלקים קטנים, אבני דרך לביצוע המשימה, לוחות זמנים של משימה איך לנהל משימות לעובדים שקשה להעריך את הזמן שלהן? כאשר נותנים לעובד משימה שקשה להעריך מראש כמה זמן תיקח, נוצר קושי משמעותי במעקב אחר ההתקדמות שלה. לדוגמה, במצב שבו מנהל נותן משימה לעובד ושואל אותו מתי להערכתך תסיים?, העובד עשוי לענות שאין לו דרך לדעת כמה זמן זה ייקח כי יש מרכיבים לא ברורים במשימה. במקרים כאלה, אם לא מתבצע מעקב נכון, המנהל עלול לגלות בסוף היום או בסוף השבוע שהמשימה לא בוצעה כלל או שהתעכבה באופן משמעותי מבלי שהוא ידע על כך. למה קשה לעקוב אחרי משימות שאינן מוגדרות בזמן? הסיבה לכך היא שהיעדים אינם ברורים מספיק ואין נקודות בקרה ברורות שמאפשרות לבדוק התקדמות. למשל, אם העובד קיבל משימה לבדוק משהו בלי להגדיר שלבים ברורים, אז המנהל יתקשה להבין איפה בדיוק העובד עומד במשימה - האם הוא בתחילת הדרך, באמצע, או אולי כבר נתקע בשלב מסוים ולא התקדם בכלל. מה הפתרון למעקב אפקטיבי אחרי משימות מורכבות? הפתרון שאליעד מציע הוא לקחת את המשימה הגדולה ולחלק אותה לחלקים קטנים יותר, ברורים ומדויקים. כל חלק כזה יהווה נקודת בקרה ספציפית שאפשר לעקוב אחריה. במקום להסתכל על המשימה הגדולה, מסתכלים על השלבים הקטנים והספציפיים שבתוכה. איך אפשר לחלק משימה גדולה לחלקים קטנים וברורים? לדוגמה, אם המשימה היא לבנות בניין, זוהי משימה גדולה מאוד שקשה לעקוב אחריה כולה בבת אחת. אך אפשר לחלק אותה לשלבים קטנים: שלב ראשון: לפנות את הקרקע מפסולת. שלב שני: לחפור באדמה. שלב שלישי: להביא משאיות לצורך הבנייה. בדרך ... מעקב מדויק אחרי כל שלב ושלב, לקבל עדכונים בכל נקודה ולהבין בזמן אמת איפה עומדת המשימה. מהן אבני דרך ואיך הן עוזרות במעקב אחרי משימות? אבני דרך הן למעשה אותם שלבים קטנים וברורים שכל משימה גדולה מחולקת אליהם. היתרון של שימוש באבני דרך הוא שהעובד יכול לעדכן את המנהל באופן שוטף במצב ההתקדמות. למשל, אפשר לומר לעובד: תעדכן אותי כשסיימת את החלק הראשון. תעדכן אותי ... אחרי חלקים קטנים, אפשר למנוע מצב שבו פתאום בסוף היום או בסוף השבוע מתברר שהמשימה לא התקדמה. כך המנהל תמיד יודע את המצב בזמן אמת, מה שמאפשר לו להתערב או לעזור לפני שהבעיה הופכת לגדולה מדי. ניהול כזה מונע הפתעות ומאפשר שליטה טובה יותר בהתקדמות הפרויקט כולו. מה לעשות כאשר המשימות הן לא ברורות או לא מוגדרות היטב? כאשר המשימות עצמן אינן ברורות, חשוב להגדיר מראש יעדים מדויקים עד כמה שאפשר, ולפרק את המשימה הגדולה לחלקים קטנים אפילו יותר. ככל שהמשימה מוגדרת טוב יותר וברור יותר מה נדרש לעשות בכל שלב, כך קל יותר לנהל מעקב. אם ה
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים מה ההבדל בין כמה זמן ייקח לבצע את המשימה לבין מתי המשימה תהיה מוכנה? כאשר נותנים משימה לעובד, חשוב מאוד להבדיל בין שתי שאלות מרכזיות: כמה זמן ייקח לך לבצע את המשימה? מתי לדעתך המשימה תהיה מוכנה? אליעד כהן מסביר, כי השאלה הראשונה מתמקדת במשך הזמן נטו הנדרש לביצוע המשימה, ואילו השנייה מתמקדת בנקודת הזמן שבה העובד יוכל לסיים אותה בפועל. לדוגמה, אם נותנים לעובד משימה לבנות בית, ניתן לשאול: כמה זמן ייקח לך לבנות את הבית? והוא עשוי לענות שייקח לו יומיים עבודה. אבל אם שואלים אותו מתי ... התשובה עשויה להיות בעוד חודשיים, משום שיש לו משימות נוספות והוא אינו יכול להקדיש את הזמן לכך כעת. למה חשוב לדעת כמה זמן נטו לוקחת המשימה? אליעד כהן מדגיש שהבנת זמן המשימה בפועל היא קריטית לניהול יעיל. כאשר שואלים עובד כמה זמן לוקח לך לבצע את זה? ניתן לבדוק האם העובד מעריך את המשימה נכון, ואם הוא הבין את הדרישות. לדוגמה, אם המנהל חושב שהמשימה צריכה לקחת שעה והעובד אומר שזה ייקח לו יומיים, מיד אפשר לזהות פער הבנתי ולברר למה הוא מעריך זאת באופן הזה. ייתכן שיש כאן בעיית תקשורת או אי הבנה של מהות המשימה, ועדיף לזהות את הבעיה לפני שהמשימה יוצאת לדרך ולא אחר כך. מתי נוצרת בעיית ניהול כשעוסקים רק בתאריך סיום המשימה? כשמנהלים מתמקדים רק בתאריך הסיום ולא במשך הזמן האמיתי הדרוש למשימה, עלולות להיווצר בעיות חמורות. למשל, עובד עשוי להגיד שהמשימה תהיה מוכנה בעוד שבועיים אף על פי שהיא דורשת רק שעה אחת, כי אין לו פנאי כרגע. אם המנהל לא יבדוק את אורך הזמן האמיתי ... בניהול מאוחר מדי. מתי יש חשד לכשל בהערכת זמן המשימה? אליעד כהן מציין ששני מצבים עלולים להצביע על כשל בהבנת המשימה או בהערכת הזמן שלה: כאשר העובד חושב שהמשימה תדרוש יותר זמן משמעותית ממה שהמנהל חושב. כאשר העובד חושב שה
תעדוף משימות, פריוריטיזציה, לחלק את המשימה לחלקים, איך לתעדף משימות? חלקים של משימות, תעדוף חלקים של משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? קביעת סדר עדיפויות, איך לתכנן את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות?
תעדוף משימות, פריוריטיזציה, לחלק את המשימה לחלקים, איך לתעדף משימות? חלקים של משימות, תעדוף חלקים של משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? קביעת סדר עדיפויות, איך לתכנן את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות?
... משימות, פריוריטיזציה, לחלק את המשימה לחלקים, איך לתעדף משימות? חלקים של משימות, תעדוף חלקים של משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ... את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות? מהי הדרך היעילה ביותר לתעדף משימות? כאשר אנחנו מנהלים משימות, חשוב לא לראות כל משימה כיחידה אחת. במקום זאת, יש להתמקד בחלוקתה לחלקים. גישה זו מאפשרת לנו לתעדף את המשימות בצורה חכמה וממוקדת יותר. כל משימה יכולה להיות מורכבת ממספר שלבים, וכל שלב ניתן לתעדף באופן עצמאי. המשמעות של גישה זו היא שניתן לבצע חלקים מסוימים של משימה מבלי להמתין להשלמתה המלאה, מה שמגביר את היעילות בניהול הזמן. איך לחלק משימות בצורה יעילה? לא כל משימה צריכה להתבצע בשלמותה או לדחותה לגמרי אם לא ניתן לבצע אותה בזמן נתון. יש להסתכל על כל משימה ולבחון אילו חלקים ניתן לבצע מיידית, גם אם לא ניתן להשלים אותה באופן מלא. על ידי חלוקה נכונה של המשימה לחלקים, אנחנו יכולים להתחיל בביצוע חלקים מסוימים ולהמתין ... החלקים בשלב מאוחר יותר. החכמה היא לדעת כמה חלקים להוציא לכל משימה, כך שביצוע המשימה ייעשה בצורה החכמה והיעילה ביותר. היתרונות של חלוקת משימות לחלקים הפיכת משימות מורכבות לפשוטות יותר לניהול היכולת להתחיל משימה מבלי להשלים אותה לחלוטין אפשרות לתעדף חלקים שונים של משימות ניצול יעיל של הזמן - לא צריך לחכות להשלמת משימה כדי להתחיל אחרת גמישות - ניתן להשלים חלקים של משימה גם אם לא ניתן להשלים את כולה דוגמה מעשית: ניהול מטבח במסעדה ... בזמן, מבלי לעכב את העבודה על שאר המנות. כמה חלקים לחלק כל משימה? השאלה הנשאלת היא, כמה חלקים יש לחלק כל משימה? ניתן תאורטית לחלק כל משימה למספר אינסופי של חלקים, אבל למעשה, יש לחלק את המשימה בהתאם לצורך, כלומר, בחלוקה שתשפיע על סדר ביצוע המשימות. אם חלוקת המשימה לחלקים משפיעה על סדר ביצוען, אז יש טעם לחלק את המשימה. אך אם החלוקה גורמת לכך שהסדר לא משתנה והביצוע נשאר אותו דבר, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משימה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משימה, איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: משימה, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, מאמן אישי קואצ'ינג, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בנושא משימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1484 שניות - עכשיו 08_07_2025 השעה 13:15:41 - wesi4