ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מסרים שיווקים ✔ניהול משימות - למה אני דוחה משימות חשובות? איך אני מחליטה אילו משימות יותר חשובות? איך אני מתעדף משימות אלו? ✔קורה לך לעתים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 ניהול משימות - למה אני דוחה משימות חשובות? איך אני מחליטה אילו משימות יותר חשובות? איך אני מתעדף משימות אלו?
קורה לך לעתים שאתה כל כך עמוס? שיש לך כל כך הרבה משימות? אתה פותח את הצ'ק ליסט ומגלה שלא דיי בכך אלא שיש אף מלא משימות שהזנחת, ששמת בצד, לא נגעת בהן מזה זמן מה. אתה יודע שכשתגיע למשרד או לעבודה כנראה שגם לא תבצע אותן. זה יכול לקרות בגלל סיבות שונות. אתה אולי כועס על עצמך ואף עשוי לחוש מעט מתוסכל. ישנן מגוון של סיבות להתנהלות שכזו. במאמר זה אסקור סיבות אפשריות להתנהלות זו וננסה לראות כיצד ניתן להתגבר על הקשיים והחסמים.

אופציה אחת להבנת התנהלות שכזו היא: אתה סבור שמשימה ספציפית זו אינה ברורה, אינך בטוח שצריך לבצעה. אם כך, ישנה התלבטות ואתה דוחה את בדיקת הנכונות של ביצועה. במצב זה, לא רק שיש משימה לעשות, אלא נוספת לכך פעולה נוספת והיא לבדוק האם נכון לבצעה. זה עשוי קצת לסבך את העניינים ולגרום לך לחשוב על כל הצעדים שעליך לבצע, לחשוב כי זה קשה מידי, ארוך מידי או פשוט מייגע. בחשיבה מסוג זה, אתה בעצם מעצים את הקושי שנדמה לך שכרוך בביצוע המשימה. כלומר, יתכן שאתה חושב שזה קשה יותר ממה שזה באמת. נניח שעליך להוציא פרסום על מוצר מסוים אך אינך בטוח במסרים השיווקיים שמוצגים בפרסום. אינך מוציא את הפרסום מסיבה זו והעניין מתעכב. מדוע כל כך קשה להחליט האם המסרים מתאימים או לא?

כדאי לגשת למשימה ולפרק אותה לחלקים. האם ראית פעם אדם שקופץ קומה שלימה מבלי לעלות במדרגות? וודאי שלא. עולים מדרגה ועוד מדרגה ועוד מדרגה. יש לחלק את המשימה לצעדים ויעדים, נסה לרדת לפרטי פרטים. קח את דף המסרים השיווקי, הצג אותו בפני קולגות. שאל לדעתם. עם עצמך או יחד עם קולגות או כל סביבה תומכת, קרא מילה מילה ונסה לשאול את עצמך, למה היא נכונה או לא נכונה, למה טוב למה לא טוב שתהיה שם. ניתן להציב את הצעדים הקטנים לביצוע המשימה כמטרה לטווח הקצר.

סיבה אחרת אופציונלית לאי ביצוע משימה ודחייתה, היא שאתה חושב שמשימה זו אינה חשובה מספיק ואז מבין כל המשימות החדשות היא פשוט נדחקת הצידה. האם היא אכן לא חשובה מספיק? למה קבעת שהיא לא חשובה מספיק? למי היא לא חשובה? במקרה זה, עליך לבחון את נאמנותך. האם אתה רוצה שיהיה לך עצמך טוב (בכך שיהיו פחות משימות או לא לבצע משימה ש"לא חובה" לבצעה), אתה רוצה שלמנהל שלך יהיה טוב (לכן אתה מבצע משימות שהוא מבקש ושלו חשוב שיתבצעו קודם), אתה רוצה שללקוח יהיה טוב (לכן אתה מבצע משימות שקשורות ללקוח קודם ומכוונות לטובתו). האם יש תעדוף בין סוגי משימות אלו? בשורות אלו הנחתי על שלחנך סוגיה רחבה יותר הנוגעת לנאמנות שלך, לסיבה העיקרית בשלה הינך עובד במקום עבודתך, במקצוע או בתפקיד שבחרת. שאלה חשובה שיכולה לספק לך תשובות לשאלות רבות ומורכבות אחרות.

בעבודתי המקצועית, אני נתקלת בסיטואציות מורכבות מאוד מול בני אדם שבהן אני לא תמיד בטוחה מה הפתרון הנכון על מנת להתמודד עם הקושי. יש לעתים מספר משימות מבניהן אני מתלבטת איפה להתחיל. אך כאשר אני שואלת את עצמי: מדוע אני פה? האם אני רוצה לעזור לאותו אדם? למה אני רוצה לעזור לו? מה יהיה עזרה בשבילו? האם מה שאני חושבת שיהיה עזרה אכן עבורו יחשב כעזרה? שאלות אלו מסייעות לי להבין אילו משימות חשובות יותר או פחות, איך לפעול בסיטואציות מורכבות, שאלות אלו מחזירות אותי למצפן הפנימי שלי, מסייעות לי למצוא תשובות ופתרונות לבעיות. באמצעות התחברות למצפן הפנימי שלך, תוכל למצוא את הפתרון לתעדוף הנכון מבחינתך מבין המשימות שעליך לבצע תוך הבנה של מידת חשיבותן.

יתכן שאתה תוהה בינך לבין עצמך - למה זה כזה משנה, מדוע אני צריך ללמוד לנהל את עצמי ואת משימותיי בצורה יעילה יותר? ובכן, האם יעיל יותר לחכות או לבקש מאחרים להזכיר לך את הצורך בביצוע המשימה עקב חסמים אלו? האם זו הדרך היחידה והטובה ביותר לבצע את המשימות? האם זה עשוי לגרום לכך שתתנהל טוב יותר, תרגיש פחות עמוס, או - תחליט לדחות משימות עם תחושת שלימות לפחות? מעבר לכך, לבקש מאדם אחר להזכיר לך בדבר ביצוע המשימה, גורם "להעברת אחריות" לאותו אדם, אחריות שאינה באמת שייכת לו. זאת במקום לקחת אחריות על שינוי ושיפור הרגלי הניהול העצמי שלך.

נחזור לענייננו. ההסבר נוסף לדחיית משימות, היא החשש מאיך אחרים יגיבו לביצוע המשימה. יתכן כי אינך מעוניין לבצעה כי מישהו לוחץ עליך, דבר שהוא לא תמיד מועיל ועשוי פשוט לגרום לך להתרחק מביצוע המשימה. הלחץ שמפעילים אחרים מעורר אצלך תחושות לא נעימות. לחץ יכול לבוא בדמות של חשיבות יתר שמייחסים לביצוע המשימה, יכול לבוא מתוך כעס על כך שהמשימה לא מתבצעת עדיין או כל סוג אחר של התבטאות. לחצים כאלו עשויים לגרום להתניה הבאה: מחשבה על המשימה = תחושות לא נעימות כמו פחד ותחושת חרדה = הימנעות מביצוע המשימה. אם כן, הפתרון הוא להתרחק או בעצם לערער על גורם הלחץ. לא מדובר באמת על גורם הלחץ החיצוני כמובן. אני מדברת על גורם הלחץ הפנימי, זה שאומר לנו: "אסור לי להיכשל", "אני חייבת שיהיו מרוצים ממני", "אני לא רוצה שהבוסית / קולגה / לקוח יכעסו עליי", "אני חייבת לעשות את זה עכשיו, אתמול!". אמירות אלו לא יועילו לך, עשויות להלחיץ אותך ומכאן גם להרחיק אותך מביצוע המשימה. נסה לשבת, לנשום, לחשוב - האם אני חייב פשוט חייב לבצע את המשימה הזו? האם אני חייב לרצות אותה? האם אסור שיכעסו עליי? האם ביצוע המשימה חייב להתרחש בצורה מושלמת? או אולי בעצם, לא נורא שלא תתבצע, אולי לא נורא שלא תתבצע כעת, אולי לא נורא שיהיו תוצאות לא מספיק טובות? או שזה לא באמת כזה נורא שהבוסית / קולגה / לקוח יכעסו?

זה בטח נשמע לך מוזר. למה מצד אחד אני מנסה לסייע לך להבין את עצמך כדי לבצע משימות בצורה יעילה יותר ומצד שני משתמע שבו זמנית מעבירה גם מסר הפוך? עם זאת, לא כך העניין. אני אומרת דבר אחר. אם אתה סבור שמה שחוסם אותך מביצוע המשימה הן מחשבות מסוג זה, אז תקוף אותן, בדוק אותן, שנה גישה! הפוך על הפוך. נכון, זה מרגיש אולי כמו מניפולציה מחשבתית, אך מה זה באמת משנה אם זה פשוט עובד?
אני חושב למה היא למה טוב למידה מניפולציה חייב יעילות מניפולציות הבנה מספיק טובים בוס איך אני החלטות החלטיות יותר חשוב למה אני לנהל משימות לתעדף משימות מנהל משימה משימות ניהול ניהול משימות פריוריטיזציה תיעדוף תעדוף תעדוף משימות תעדף משימות
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... באינטרנט, שיווק דיגיטאלי, איך לקדם את העסק שלי באינטרנט? טעויות בהעברת מסרים שיווקים , למה לא צריך את אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, אימון עסקי, ... איך לפרסם ללקוחות? איך לפרסם ביוטיוב? יתרונות וחסרונות של שיטות שיווק, מסרים שיווקיים, טיפים לשיווק עסקים, איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לא לחשוש ממתחרים עסקיים? למה ...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
... לו שהמוצר הוא הכי טוב ביחס ל - 1, 2, 3, הלקוח יקלוט באופן לא מודע בעיקר את המסר המוצר הוא הכי טוב, והחלק של ביחס ל... ייעלם בתהליך עיבוד המידע בתת המודע. איך עובד התת מודע בזמן שמיעת מסרים שיווקיים? אליעד כהן מתאר כיצד פועל התת מודע כשמדובר בשמיעת משפטים בעלי משמעויות שונות או ריבוי משמעויות. הוא מסביר שבני ... החזיר לו רק חלק קטן ממנו כצדקה. זוהי דוגמה נוספת להעברת מסר מניפולטיבי כאשר ההקשר האמיתי מוסתר. איך להימנע ממניפולציות שכנועיות? אליעד כהן מדגיש את חשיבות המודעות להקשרים האמיתיים של מסרים שיווקיים . כדי לא ליפול בפח המניפולציות, הוא ממליץ שכל אדם ששומע מסר חיובי ישאל את עצמו שאלות קריטיות כגון: האם המוצר או ...
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
... כאשר אתה מציג את עצמך כמומחה בתחום מסוים, הלקוחות רואים בך סמכות מקצועית, דבר שמסייע בהבניית מותג. קל יותר לשווק את העסק: קהל היעד ברור יותר, מה שמאפשר יצירת מסרים שיווקיים ממוקדים. תחרות נמוכה יותר: נישה ייחודית מייצרת פחות תחרות ישירה. לקוחות מוכנים לשלם יותר: לקוחות שמבינים שאתה מומחה בתחום מסוים מוכנים לשלם מחיר ...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... הקמפיין השיווקי. חיסרון 3 - שגם המתחרים שלך יכולים כל הזמן להמציא חומרי שיווק מקבילים שלך ולהתחרות בך. חיסרון 4 - גם השוק הקיים כרגע, רווי במסרים שיווקיים ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ולכן, הדרך הזאת, בטווח הבינוני רחוק, היא בעייתית, מאוד בעייתית. מה שנקרא, דרך קצרה ... קמפיין בהתאם, אלא לגשת לעניין מנקודת מבט אחרת, שחושבת על איך אני גורם ללקוח להבין שהמוצר שלי הוא הכי טוב עבורו, ולא באמצעות הדהוד חוזר של מסרים שיווקיים, אלא בדרך אחרת. שהיא, שאתה לוקח את המוצר שלך ומכין רשימה של פירוט של מה המוצר שלך מספק ללקוח. והרשימה יכולה להתחלק ל ...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... תכנים. סוג 1 של תכנים, יהיה סוג של תכנים שרלוונטי אך ורק למוצר שלך באופן יחסי. דהיינו, חומרים שמסבירים את היתרונות שיש דווקא במוצר שלך. לעומת זאת כנראה שיהיו גם חומרים נוספים, שבהם יהיו גם מסרים שיווקיים , שגם המתחרים שלך, היו יכולים להשתמש בהם. ושהם יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך. כי אם לדוגמא אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי. ובעצם ניתן להבין, שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם ...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך. ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה ... את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי. ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מסרים שיווקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מסרים שיווקים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מסרים שיווקים, איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ טיפולי, מאמן למציאת עבודה, מאמן אישי לקריירה בנושאי מסרים שיווקים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 18:45:35 - wesi4