ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצרים יקרים ✔אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך? חלק ה' ✔את החלק הקודם בסדרת מאמרים זו (חלק ד') פתחתי עם הסוד הראשון שלי לניהול אנרגיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך? חלק ה'
את החלק הקודם בסדרת מאמרים זו (חלק ד') פתחתי עם הסוד הראשון שלי לניהול אנרגיה ולשמירה על רמת מוטיבציה פנימית גבוהה. הסוד הראשון היה הכרת תודה וכעת ברצוני לחשוף בפניכם סוד נוסף, שאני בטוח שאם תלמדו אותו היטב ותיישמו אותו בחייכם, תוכלו להגביר בצורה משמעותית את רמת האנרגיה שבה אתם חיים וכמובן לשמור על רמת מוטיבציה פנימית גבוהה לאורך זמן.

חשוב לזכור כי מוטיבציה ואנרגיה הינם דברים שזקוקים לניהול ולתחזוקה שוטפת מצידכם. בדיוק כפי שבריאות ואסתטיקה דורשות מכם תחזוקה שאומרת (בין השאר) להתקלח פעם ביום, כך גם הצלחה דורשת מכם תחזוקה שאומרת ביצוע הרגלים שונים לשמירה על מוטיבציה ואנרגיה גבוהות. אז הנה לכם הסוד השני:

2. למידה עקבית

בחלק א' בסדרת מאמרים זו, הזכרתי חמישה מקורות מוטיבציה עיקריים, אשר מניעים את בני האדם בחברה המודרנית: אתגרים, תגמול, פחד, הכרה, וצמיחה ולמידה. שימו לב לאחרון מביניהם - צמיחה ולמידה. כשאני מדבר על למידה עקבית, אני מתכוון ללמידה של ידע טרנספורמטיבי, ידע שמעורר השראה, ידע שמניע לפעולה, ידע שמחולל מוטיבציה, ידע שמעצים אתכם, ידע שמסייע לכם להכיר את עצמכם טוב יותר ולהבין ממה אתם עשויים וכמה פוטנציאל יש לכם.

אני נוהג ללמוד 3 שעות בממוצע ביום באופן עצמאי, זה אומר שאני מקפיד ללמוד כל יום דבר חדש. ברגע שהתודעה שלנו נחשפת לרעיון חדש, היא לעולם לא תחזור ותסתפק ב"גודלה" המקורי (הקודם). מכאן, שאנחנו על מסלול של צמיחה מתמשכת שמדגיש את היותה של הלמידה כל כך קריטית לקיומנו.

"אני לא כל כך מעריך אדם שאינו חכם יותר היום, משהיה אתמול"

(אברהם לינקולן)

אך לא תמיד הלמידה שלי עוסקת בחשיפה לידע חדש, המון פעמים אני עוסק בשינון של ידע שאני כבר מכיר על מנת לרדת לעומקם של דברים ולהטמיע רבדים כמוסים ונסתרים יותר של למידה והתבוננות. אני מאוד מאמין בכוח העצום של למידה לעומק ומי שהיה בהרצאות ובסדנאות שלי או עבר תהליך מנטורינג אישי איתי, ודאי שמע אותי אומר לא פעם אחת, שעדיף לקרוא 5 ספרים, 3 פעמים כל אחד, מאשר לקרוא 15 ספרים.

כיום, ישנם מחקרים שמוכיחים כי מבחינה רפואית, אנשים שרגילים ללמוד ולצמוח באופן עקבי, הם אנשים בריאים יותר. אותה למידה מעוררת השראה ומגרה את המוח שלנו לשחרור חומרים והורמונים שמגבירים רגשות חיוביים, כגון: תענוג, אושר ועוד. ומפחיתים מצד שני לחצים ורגשות שליליים, כגון: פחד, כעס וכדומה. בשורה התחתונה, מי שמסגל לעצמו הרגלי למידה קבועים ומחויב ללמידה והתפתחות אישית, לא רק חי ברמת אנרגיה גבוהה הרבה יותר ושומר על מוטיבציה גדולה שמאפשרת לו להתקדם מהר יותר אל מטרותיו, אלא הוא גם בפירוש אדם בריא יותר.

מעבר לכך, עלינו להבין שאותה למידה מעוררת השראה מגבירה באופן עקבי את רמות המודעות שלנו. וככל שאנחנו חיים ברמת מודעות גבוהה יותר, איכות החיים שלנו היא גבוהה יותר. אם אתבקש להצביע על מרכיבים משותפים של האנשים המצליחים ביותר בעולמנו, אני בטוח ששניים מהמרכיבים העיקריים יהיו: רמת המודעות הגבוהה שבה הם חיים ורמת האנרגיה שלהם. ושני אלה מוזנים באופן יומיומי על ידי למידה עקבית. האדם הממוצע בארה"ב קורא ספר אחד בשנה, אחרי סיום הלימודים בקולג'. האדם המצליח והעשיר בארה"ב קורא ספר אחד בחודש אחרי סיום הלימודים בקולג'.

רוצים לדעת מהו הסוד השלישי לשמירה על רמת מוטיבציה גבוהה?

לחצו כאן למעבר לחלק האחרון של "אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך?"
אתגרים למכור מוצרים יקרים קשה למכור מוצר יקר מנטורינג רצון מוטיבציה פנימית חופש לקוח אומר יקר לי איך למכור מוצרים יקרים עצמאי לזכור איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לנהל איך לנהל את אלוהים אנרגיה אנרגיות הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח כיצד לנהל להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מנהל מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר ניהול קשה למכור מוצר יקר
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
... כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד? כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר. כדי להצליח בכך, עלינו לוודא שתהליך המכירה ... בודד. הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע. מה עושים כשהלקוח אומר יקר לי ומבקש הנחה? ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור עסקה. אך פעולה כזו מובילה להקטנת הרווחים בעסק. כדי להימנע מהפסד רווחים, כדאי לנו להציע ללקוח מוצר ... בסיסי יותר. לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך יותר, ולהסביר לו שהוא אמנם זול יותר אך עדיין איכותי. בצורה זו, הלקוח מרגיש שקיבל פתרון שמתאים לו, ואנחנו מרוצים מכך שלא ויתרנו על ... שלו גבוהה יותר, למרות המחיר הנמוך. איך להימנע ממצב שבו המחיר זול מדי עבור הלקוח? מצד שני, יכול להיווצר מצב הפוך, שבו אנחנו מציעים מוצר ללקוח והוא אומר: המחיר טוב, אני רוצה לקנות אותו. לכאורה מדובר במצב טוב, אך בעצם יש כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות למקסם את הרווח. לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם סל מוצרים או חבילת שירותים שבהם יהיה גם מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הבסיסי, אפשר להציע לו שדרוג: אם כבר בחרת במוצר הזה, אולי תרצה מוצר טוב יותר שיעלה קצת יותר, אבל יתן לך ... בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים: אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר יקר לי, אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך נפסיד חלק מהרווח. אם הלקוח אומר המחיר טוב לי והוא מוכן לשלם, נפספס את ההזדמנות למכור לו מוצר יוקרתי ויקר יותר שהיה אולי מעוניין ... במחיר הוגן - ללקוחות שרוצים איכות במחיר סביר. מוצר פרימיום במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ערך גבוה יותר. בגישה כזו אפשר להציע לכל לקוח בדיוק את מה שמתאים לו, ולהגדיל באופן משמעותי את הרווח הכולל בעסק. איך כל זה מסייע להימנע מהורדת מחירים? שימוש בטכניקה של מוצר חלופי זול יותר או יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב שבו אנו חייבים להוריד מחירים. ברגע שיש לנו כמה מוצרים, אנחנו אף פעם לא נמצאים בלחץ לתת הנחה ללקוח. במקום להוזיל מוצר ספציפי, פשוט מעבירים את ... בסיסי ומרוצה ממנו, קל לנו להציע לו שדרוגים, שירותים נלווים, או מוצרים יקרים יותר בפעמים הבאות. זה מאפשר להגדיל באופן עקבי את המחירים ואת הרווח הממוצע מכל לקוח, מבלי לאבד לקוחות שלא רוצים לשלם מחירים גבוהים. לסיכום, תמיד כדאי שיהיה מגוון של מוצרים ... שרוצה לקבל הנחה איך לא להוריד מחירים? איך להרוויח כמה שיותר? מוצרים יקרים מוצרים זולים הורדת מחירים תהליך מכירה - איך למכור נכון ולהרוויח יותר שלום חברים, הפעם נדבר על תהליך המכירה. כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אם אנחנו רוצים להרוויח כמה שיותר, עלינו ... אחד. נסביר את הרעיון. אנחנו מציעים מוצר ללקוח. יכול להיות שהמוצר יקר ללקוח, ויכול להיות שהוא זול ללקוח. אם, לדוגמה, אנחנו מציעים מוצר במחיר של שקל, ייתכן שהלקוח יגיב: זה יקר לי, אני רוצה הנחה. מנגד, ייתכן שהוא יאמר: המחיר טוב, תביא לי עוד אחד. להיות ערוכים לכל תרחיש עלינו להיות ערוכים לשני המצבים הללו. אם נמכור ללקוח רכב, לדוגמה, והוא יגיד שזה יקר לו - נוכל להציע לו הנחה. אבל אם ניתן לו הנחה, נרוויח פחות. לכן, עדיף לנו במקום לתת לו הנחה, להציע לו מוצר נוסף במחיר נמוך יותר, אך עדיין באיכות טובה. נוכל לומר לו: אתה חושב שזה יקר? יש לי מוצר דומה, כמעט באותה רמה, אך במחיר נמוך יותר. כך, במקום להפחית את המחיר ולפספס רווחים, אנחנו פשוט נותנים ללקוח מוצר זול יותר ועדיין משאירים רווח טוב. יתרה מכך, ייתכן ... יותר עבור מוצר טוב יותר. אנחנו עלולים לפספס הזדמנות למכור לו מוצר יקר יותר שהיה מתאים לו. לכן, כאשר הלקוח מסכים למחיר, כדאי לומר לו: אם אתה כבר רוכש את זה, יש לי גם מוצר ברמה גבוהה יותר, שעולה יותר אך מציע ערך גדול יותר. כך, במקום להשאיר אותו ... אם יש לכם רק מוצר אחד למכירה - אתם מפסידים. אם הלקוח אומר שזה יקר לו, אתם נאלצים לתת הנחה ולהפסיד רווחים. אם הלקוח לא מתלונן על המחיר ומוכן לשלם - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו מוצר יקר יותר. לכן, תמיד עדיף שיהיה טווח רחב של מוצרים: מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר, כך שהלקוח שלא רוצה לשלם הרבה עדיין יקנה מכם. מוצר ביניים במחיר הוגן, כך שהלקוחות הרגילים יוכלו לרכוש. מוצר יוקרתי במחיר גבוה יותר, כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר. כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם יותר. תחשבו על זה! ואם אתם רוצים מידע נוסף על הגדלת מכירות, ניהול עסק נכון, ושיווק חכם - היכנסו לאתר וקבלו מידע נוסף. שיהיה בהצלחה! איך להעלות ... איך להרוויח כמה שיותר? לקוח שרוצה לקבל הנחה, לקוח שרוצה הנחה, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, איך לא להוריד מחירים? הורדת מחירים ...
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
... רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי מהי עלות אלטרנטיבית ואיך היא משפיעה על רווחיות המכירה? כאשר קונים מוצר ב - 100 שקלים, לא ... במחיר נמוך או שווה למחיר הקנייה, כי אז נוצר הפסד או חוסר רווח. באופן טבעי, נעדיף למכור במחיר של 110 או 120 שקלים לפחות. אך גם אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר, לפעמים הוא עדיין לא כדאי למכירה, בשל המושג הכלכלי שנקרא עלות אלטרנטיבית. מהי עלות ... הגישה הראשונה והקלאסית להתמודד עם מוצרים כאלו היא עבודה עם קבלני משנה. ניתן להעביר להם עבודות פחות משתלמות, וכך לא להפסיד זמן ומשאבים יקרים . אך אליעד מציע כיוון מחשבה נוסף, שהוא המהותי יותר - אין מוצר שבאמת לא כדאי למכור אותו. הרעיון ... ספציפי שהלקוח מחפש, ולכן הוא מוכן לשלם סכום גבוה עבור שירות או מוצר פשוט לכאורה. לדוגמה, מומחה מבוקש מאוד עם תור ארוך יכול להציע שירות פשוט במחיר יקר במיוחד, כי הערך שהלקוח מקבל הוא לא רק המוצר הפשוט אלא גם האמינות, האיכות, והמומחיות של אותו אדם ... הזה? תמיד קיים מחיר שיהפוך את המכירה לכדאית עבורך, ולכן במקום לדחות את ההצעה מראש, שקול פשוט להעלות את המחיר. איך לענות ללקוח ששואל למה כל כך יקר? כאשר לקוח שואל מדוע המחיר גבוה , ניתן להשיב לו בצורה פשוטה וישירה: המחיר גבוה כי אתה מעוניין בשירות או במוצר דווקא ממני. יש ביקוש רב לשירותים שלי, ואני מתמחר בהתאם. התשובה ... בתחום מסוים, שיש לו ביקוש עצום ושירותים רבים בתור המתנה ארוך, מקבל פנייה לשירות פשוט מאוד. המחשבה הראשונית יכולה להיות למה שהלקוח ירצה לשלם מחיר גבוה עבור שירות פשוט שאפשר לקבל בזול במקום אחר?. אך זוהי הנחה שגויה. ייתכן שהלקוח רוצה דווקא אותך ... והאיכות שלך, ולכן עליך פשוט לתמחר את השירות באופן שמשתלם לך, גם אם הוא נראה פשוט. אין לך צורך לחשוב במקום הלקוח או להניח מראש שהוא יחשוב שהמחיר יקר מדי. תן לו את המחיר ותאפשר לו להחליט. מה המסקנה המרכזית של אליעד בנוגע למכירת מוצרים לא כדאיים ... לבדוק מחדש כיצד לתמחר נכון את המוצר, כך שהעסקה תשתלם לך בכל מצב. איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך ... מניבה רווח של 100 שקלים, אבל באותו הזמן אפשר לעשות עבודה אחרת שמניבה 200 שקלים, פשוט תמחר את העבודה הפחות רווחית ביותר כסף. אם הלקוח ימצא שזה יקר מדי - הוא יוותר. אבל ייתכן שהוא כן מוכן לשלם, במיוחד אם יש לך ערך מוסף והוא רוצה לרכוש דווקא ... מכירה חכמות. שיהיה בהצלחה! איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני משנה, תמחור מוצרים ושירותים, איך להפוך כל עסקה ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי מה ההבדל בין לקוח שמחפש מחיר לבין לקוח שמחפש איכות? כאשר אדם פועל מול לקוחות בשוק העסקי, הוא צריך ... של לקוחות. מצד אחד נמצאים הלקוחות שמחפשים את האיכות הטובה ביותר ללא קשר למחיר, ומהצד השני לקוחות שמחפשים את המחיר הזול ביותר, גם על חשבון האיכות. לדוגמה, יש לקוח שירצה לקנות את הרכב הכי יקר והכי איכותי שיש, כי הדבר היחיד שמעניין אותו זה שהרכב יהיה מושלם, והוא מוכן לשלם כל מחיר כדי לקבל את המוצר ... על המחיר, אתה מתמודד מול ספקים שמוכנים להציע מחירים נמוכים מאוד, לעיתים במחירי הפסד. מהן הסכנות בתחרות על המחיר הזול ביותר? מי שמתחרה בשוק על המחיר הכי נמוך חייב לדעת מראש שיש לכך מחיר. לעיתים קרובות הוא ייאלץ להתמודד עם ... להבין למה לקוח לא קונה ממך - האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות, כדי שתוכל לתקן ולשפר את אסטרטגיית המכירה שלך. איך למכור מוצרים יקרים? תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך להתמודד עם לקוחות שאומרים יקר לי? האם להוריד מחיר או לשפר איכות? איך לבדל את העסק בשוק תחרותי? שלום חברים האם להתחרות על איכות או על ... תוכל להתחרות בשוק הזול. אם חשוב לך להציע מוצרים או שירותים ברמה גבוהה, אל תנסה להתחרות מול אלה שמציעים את המחיר הזול ביותר. במידת הצורך, ניתן לפתוח מותג נוסף שיוכל להתחרות בשוק הזול, אך זו אסטרטגיה נפרדת. תחרות על איכות מול ... למה הלקוח לא קונה ממך: האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות? למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר ולחפש: תחרותיות עסקית איך למכור מוצרים יקרים איך להתמודד עם תחרות על מחיר איך לבדל את העסק שיהיה בהצלחה! ...
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות?
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות? מה באמת מוכר מי שמוכר מוצרים יקרים? כאשר אנשים מוכרים מוצרים יקרים, הם לרוב חושבים בטעות שהם מוכרים רק את המוצר עצמו. למשל, אם ... מוצר מורכב שכולל בתוכו ערכים נוספים, ולא רק את החלקים עצמם. לדוגמה, כשאדם קונה מחשב מורכב, הוא יכול לומר למוכר: למה המחיר שלך כל כך יקר? מישהו אחר נתן לי הצעה זולה יותר לאותו מפרט בדיוק. לכאורה, זו שאלה הגיונית, משום שאם כל החלקים זהים, אז למה לשלם יותר? כאן טמון ההבדל החשוב. אליעד מסביר שייתכן שהמחיר גבוה יותר מכמה סיבות אפשריות: אולי המוכר אכן רוצה להרוויח יותר כסף - וזה לגיטימי לחלוטין. אולי המחיר גבוה יותר כי המוכר קונה את החלקים במחיר יקר יותר. אולי ישנן עלויות נוספות שהלקוח לא מודע להן, כמו הרכבה מקצועית, בקרה ואחריות מוגברת. איך לענות ללקוח שאומר: יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, חשוב להסביר לו שהוא לא משלם רק על הרכיבים או על חומרי ... למרות שהמוצר מורכב מאותם חלקים בדיוק, יש הבדל משמעותי בשירות, באחריות, בתמיכה ובמקצועיות. כאשר הלקוח מבין את זה, קל לו יותר לקבל שהמחיר הגבוה הוא מוצדק. האם מוצר יקר הוא באמת אותו מוצר כמו הזול? כאשר בודקים מדוע מוצר מסוים יקר יותר ממוצר דומה לו, צריך לבחון לעומק מספר שאלות חשובות: האם מדובר באמת באותו מפרט בדיוק, או שיש שוני באיכות או בשירות הנלווה? האם המחיר הגבוה נובע מהעלויות של המוכר עצמו, כגון עלויות רכש גבוהות או תהליך ... לאחר הרכישה יהיה זהה? האם אצל המתחרה הזול קיימת אפשרות גבוהה יותר של הפסדים עתידיים במקרה של תקלה? כאשר מוכר מבין בדיוק מדוע המוצר שלו יקר יותר, הוא יכול לתקשר את הערך הזה ללקוח בצורה משכנעת ויעילה. למה אנשים מעדיפים לשלם יותר על מוצר יקר? אליעד כהן מסביר שלקוחות מוכנים לשלם יותר אם הם מבינים שהמוצר היקר נותן להם ערך מוסף אמיתי. אם הלקוח מבין שהמוצר שלך יעניק לו ביטחון, איכות, שקט נפשי ושירות מעולה - הוא יהיה מוכן לשלם את המחיר הגבוה. למעשה, הסיבה שאנשים מוכנים לשלם יותר אינה תמיד קשורה רק לחלקים או למוצר עצמו, אלא לכל המסביב: לשירות, למקצועיות, לאחריות ולתהליך המכירה עצמו. איך להצליח למכור מוצרים יקרים בקלות? אליעד מציע שכדי להצליח במכירת מוצרים יקרים , חשוב לשקף ללקוח במפורש את כל היתרונות והתועלות שהוא מקבל, ... עתידיות. איכות גבוהה יותר של הרכבה או התקנה. כאשר היתרונות הללו מודגשים היטב, קל יותר ללקוח להבין מדוע הוא צריך לשלם יותר, ומדוע המחיר הגבוה משתלם לו בטווח הארוך. איך לתמחר מוצר כך שיהיה קל יותר למכור אותו ביוקר? כשמוכר מבין שמוצר מורכב מערכים רבים מעבר לרכיביו, הוא יכול גם לתמחר אותו בהתאם. קל הרבה יותר להצדיק מחיר גבוה כאשר המוכר מודע ליתרונות ולערכים הנוספים שהוא מספק. תמחור ... את הרווח, אלא אף מסייע ללקוח להבין שהמוצר שהוא קונה איכותי יותר, משום שהוא כולל בתוכו מכלול של יתרונות חשובים מעבר לחלקים הפיזיים. איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה מוצר יקר יותר טוב? איך להסביר מחיר גבוה ללקוח? מה משפיע על תמחור מוצר? איך להגדיל את הרווחיות ...
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות איך למכור מוצרים יקרים בצורה יעילה? כאשר עסק מעוניין לשפר את תהליך המכירה, במיוחד של מוצרים יקרים, חשוב מאוד לייצר קשר הדוק וברור בין מחלקת המכירות לבין מחלקת הפיתוח. מדובר בשתי מחלקות שונות במהותן: אנשי המכירות הם אלו שאחראים למכירת המוצר בפועל, בעוד שאנשי הפיתוח הם ... הזדמנות קריטית למכור את המוצר בקלות רבה יותר או במחיר גבוה יותר. מדוע אנשי מכירות חייבים להכיר את היתרונות לעומק? כאשר מוצר נמכר במחיר גבוה, לעיתים קרובות הלקוחות יביעו התנגדות בשל המחיר. איש מכירות שאינו מבין לעומק את הסיבות לתמחור הגבוה, עלול להתקשות להסביר את היתרון האיכותי ללקוח ולהיתקל בקושי להתמודד עם התנגדות מסוג יקר לי. במקרים כאלו, איש המכירות עלול להתבלבל, לא לדעת כיצד לענות, או אפילו לשדר ללקוח את התחושה שהמוצר באמת אינו שווה את המחיר הגבוה, ושהתמחור הוא שרירותי או מוגזם. אליעד מדגיש שהסיבה לכך שהמוצר יקר לא בהכרח נובעת מרצון להרוויח יותר. לפעמים, המוצר יקר בגלל עלויות ייצור גבוהות מאוד - חומרים איכותיים יותר, תהליכי ייצור מורכבים או מדויקים יותר, והשקעה גדולה בפיתוח ובבדיקות איכות. במקרים כאלה, ייתכן אפילו שהחברה מרוויחה פחות על כל יחידה, למרות המחיר הגבוה, פשוט בגלל שהעלויות שלה גבוהות באופן יחסי למוצר זול יותר. איש מכירות שמכיר את הפרטים האלו לעומק ומבין את הסיבות האמיתיות לתמחור הגבוה, יכול להסביר ללקוח בביטחון שהמחיר הגבוה מוצדק לחלוטין, ושהוא נובע מאיכות ייצור גבוהה, רכיבים מעולים או טכנולוגיה מתקדמת. לקוח שיבין שמדובר בתמחור שנובע מאיכות ולא מניצול, יהיה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר וירגיש שהוא מקבל ערך אמיתי תמורת הכסף שהוא משלם. למה חשוב שיהיה קשר הדוק בין מחלקות המכירות והפיתוח? אליעד מסביר, כי אם מחלקת הפיתוח והייצור משקיעה משאבים רבים ביצירת ... לא מנצלים את ההשקעה הזו כדי להצדיק בפני הלקוח את המחיר הגבוה. לכן, חשוב שהמכירות יהיו מסונכרנות לחלוטין עם הפיתוח. אנשי המכירות חייבים להכיר היטב את כל הפרטים והיתרונות של המוצר, ובמיוחד את אלו שמצדיקים את התמחור הגבוה, כדי שהם ... ברורה ומשכנעת. איך ניתן לשפר את תהליך המכירה של מוצרים יקרים? כדי לשפר את תהליך המכירה, אליעד מציע שההנהלה תוודא שאנשי המכירות עוברים הדרכות מפורטות עם אנשי הפיתוח והייצור, על מנת שהם יכירו את כל היתרונות של המוצר, את עלויות ... יש במוצר, ויכול להסביר אותם בבירור ובביטחון ללקוח. איך למכור מוצרים יקרים? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות למחיר גבוה? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ...
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות איך לענות ללקוח שאומר יקר לי במכירות? כיצד ניתן להתמודד עם לקוח שמביע התנגדות ואומר יקר לי? קיימות דרכים רבות לטיפול בהתנגדויות במכירות, ואחת הדרכים היעילות היא שימוש בשיטת החזרת השאלה ללקוח עצמו. כאשר לקוח אומר שהמוצר או השירות יקר עבורו, כדאי מיד לשאול אותו שאלה פשוטה אך ממוקדת: האם הכי חשוב לך זה המחיר?. ברוב המקרים, הלקוח ישיב תשובות מגוונות, אבל השיטה דורשת לחזור שוב על אותה שאלה בניסוחים ... אתה מעוניין רק בעלות נמוכה, או שיש דברים אחרים שחשובים לך?. בשלב זה, יש להקצין את הרעיון במכוון כדי להביא את הלקוח לתגובה שמשרתת אתכם. מהי שיטת ההקצנה לצורך נטרול התנגדות המחיר? כאשר משתמשים בשיטת ההקצנה, למעשה לוקחים את המשפט יקר לי ומובילים אותו למצב קיצוני של אבסורד. למשל, שואלים את הלקוח באופן ברור וישיר: חשוב לך רק שהמוצר יהיה זול? כל מה שאתה רוצה זה רק מחיר נמוך? לא אכפת לך מאיכות או ... בדרך כלל, בשלב זה הלקוח ירגיש צורך לומר שלא, ושלא רק המחיר חשוב לו, אלא גם דברים נוספים. בשלב זה, הלקוח בעצמו מציין את הדברים שלמענם הוא מוכן לשלם יותר, גם אם הם יקרים יותר. ברגע שהלקוח עונה בצורה מפורטת, הוא למעשה סיפק בעצמו את הנימוקים שיעזרו לך להצדיק את המחיר הגבוה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: לא, המחיר זה לא הכל, חשוב לי איכות, אמינות, שירות טוב או זמן אספקה מהיר, התשובה המתבקשת היא: אתה יודע למה המחיר שלנו יותר יקר? בדיוק בגלל איכות גבוהה, אמינות, שירות מצוין וזמן אספקה מהיר, שאותם לא תוכל למצוא במוצר זול יותר. איך להשתמש בדברי הלקוח כדי להצדיק מחיר גבוה? לאחר שהלקוח סיפק לך רשימה של תכונות או פרמטרים של המוצר שחשובים לו מלבד המחיר, אתה למעשה משתמש במילים שלו כדי להסביר לו מדוע המחיר הגבוה מוצדק. לדוגמה, אם הלקוח ציין שחשובה לו מאוד האיכות של המוצר, תוכל להסביר לו בדיוק כיצד המוצר שלך מציע איכות גבוהה באופן משמעותי מהמתחרים הזולים. אם הוא ציין שחשוב לו ... חשוב לך רק המחיר?), הלקוח בעצמו יגלה שהטענה הזו לא נכונה, ואז הוא מציג את ההיפך - את הדברים שכן חשובים לו. מכאן אפשר להשתמש בדיוק בנקודות הללו על מנת להצדיק מחיר גבוה יותר. למה שיטת ההקצנה עובדת במכירות? שיטת ההקצנה עובדת כיוון שהיא יוצרת אצל הלקוח מצב שבו הוא בעצמו מבין שלא המחיר הוא הנושא היחיד שמשפיע עליו בהחלטת הרכישה. כאשר ... שבטענה שהמחיר הוא הדבר היחיד החשוב, הלקוח באופן טבעי נוטה להציג את האלטרנטיבות ולהסביר מה כן חשוב לו. מרגע זה, קל הרבה יותר להסביר ללקוח מדוע המוצר שלך שווה את המחיר הגבוה יותר, ולהתגבר על ההתנגדות באופן טבעי וללא עימות. השימוש בטכניקה זו יעיל במיוחד במכירת מוצרים יקרים, או כאלה המתחרים מול מוצרים זולים יותר בשוק. זו דרך מצוינת להעלות ערך ולהתמודד בהצלחה עם לקוח שמתלונן על המחיר. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה שיטות מכירה אפקטיביות איך להתמודד עם התנגדות מחיר? הקצנה לצורך מכירה ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי . הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף לרכישה. ייתכן שהוא חושב שאפשר לקנות את המוצר במקום אחר במחיר זול יותר. ייתכן שהוא חושב שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר. ייתכן שהוא אינו מודע ... פשוט כי הוא רגיל לבקש, או כי חשוב לו להרגיש שעשה עסקה טובה. בשלב הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה עדיין לא מידע שמספיק לטפל בהתנגדות. במקרה כזה, צריך להמשיך לשאול שאלות ממוקדות יותר כמו: ביחס למה זה יקר לך? האם המחיר יקר ביחס לתקציב שיש לך כרגע? האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ... עם התנגדויות במכירות? איך להדגיש את היתרונות של מוצר? איך לקוחות מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולתת תשובה מידית. לפני שמגיבים, יש להבין את המשמעות של דבריו. הביטוי יקר לי הוא כללי ויכול להתפרש בכמה אופנים. לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית שצריך לשאול אותו היא: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? זאת מכיוון שיקר לי הוא מושג יחסי, שיכול לנבוע ממגוון סיבות: המחיר גבוה יותר ממה שהלקוח ציפה. הוא אינו יכול להרשות לעצמו את המוצר כרגע. הוא סבור כי ... לא מזהה את ערכו. הוא מבקש הנחה מתוך הרגל או רצון להרגיש שהוא קיבל עסקה טובה. ברוב המקרים, כאשר שואלים לקוח למה הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי, הוא פשוט יחליף את המילים ויגיד זה עולה הרבה כסף, אך תשובה כזו אינה ... של הלקוח כדי לדעת איך להתמודד עם ההתנגדות, יש להבין את הסיבה המדויקת לכך שהלקוח טוען שיקר לו. ניתן להמשיך ולשאול אותו: ביחס למה זה יקר לך? האם זה יקר לך ביחס לכסף שיש לך כרגע? האם זה יקר לך ביחס למחירים של מוצרים דומים? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה מצפה לקבל מהמוצר? לאחר שהלקוח מספק תשובה, אפשר להמשיך ... ללקוח להרגיש בנוח לחשוף את מניעיו האמיתיים. אם הלקוח עדיין לא משתף פעולה, יש להמשיך ולשאול שאלות מכוונות עד שמגיעים לאמת. סיכום כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולנסות לשכנע אותו. יש להבין תחילה למה הוא מתכוון, לברר מהי ... שרצה למכור משהו למישהו עד כאן הבנו, בא המוכר ואמר לקונה המוצר עולה כמה עולה? ש: מאתיים. אליעד: מאתיים שקלים מה הקונה אמר הקונה אמר זה יקר לי יפה, מה אתה אמור לעשות כשאומרים לך יקר לי? ש: שכחתי. אליעד: אתה אומר להפעיל את השכל שלך קודם כל להפעיל את השכל, ...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימאליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
... למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימאליסטית, בזבזנות כספית ומותגי ... שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים? וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת מותגי יוקרה סוג של ... אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה מאוד כסף, בגלל השם של המותג. ויש אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש את המוצר הכי יקר, רק בגלל שהוא הכי יקר, כי ככה כולם יחשבו שיש להם כסף, כי הרי יש להם את המוצר הכי יקר. ואלו אנשים מסוג מסוים. שאם נשכנע אותם שמותג מסוים הוא המותג הכי טוב והמותג הכי יוקרתי, הם יעדיפו לרכוש אותו, בלי הנחה, בלי מבצע וכולי. ואלו צרכנים ... ירכוש מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי. ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי יקר שיש. ואנחנו רוצים שגם האנשים המינימליסטים ירכשו את המוצר, הכי יקר שיש. איך אנחנו יכולים לעשות את זה? והתשובה לכך היא פשוטה. התשובה לכך היא שעלינו להפוך את השיווק של המוצר, משיווק עם מסר כללי של אני הכי טוב וכולי, ... הזה הכי טוב שיש ולמה המוצר הזה יותר טוב מאחרים, במובן של היכולת של הצרכן לנמק את הסיבה, שהוא לא סתם רוכש את המוצר שנחשב להכי יקר כדי להוציא את העניינים לאחרים, אלא שהוא באמת רוכש את המוצר הזה, כי הוא צריך את המאפיינים של המוצר הזה, שבהם המוצר הזה הכי טוב. כי גם אדם חסכן וקמצן, עדיין ירכוש את התרופה הכי יקרה, כשהוא צריך אותה. והוא ירכוש גם את המוצר הכי יקר, כשהוא צריך ממנו משהו ספציפי. הוא אולי אפילו יסתיר את הסממנים החיצוניים של היוקרה, אבל הוא בהחלט ירכוש את המוצר הכי יקר, כשיש לו סיבה טובה שהוא צריך את המאפיינים הספציפיים של המוצר הכי טוב שיש. במילים אחרות, צרכן חכם, לא רוכש מוצר כי הוא זול כי יש מבצע, הוא גם לא רוכש מוצר כי הוא הכי נחשב והכי מותג. הוא כן רוכש את מה שהוא צריך. ואם הוא צריך משהו ספציפי שבמקרה זה הכי יקר, אז זה מה שיש, זה מגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר הכי טוב. במילים אחרות, כאשר השיווק מתמקד בלהסביר את היתרונות המדידים והספציפיים של המוצר, מה שיש במוצר שאין במוצרים אחרים בפועל? מה באמת התועלת הממשית שתצא ללקוח מהמוצר? הרי שבמצב כזה, רכישת המוצר הכי יקר, לא נתפסת אצל הצרכן, כבזבזנות צרכנית אלא כרכישה חכמה. כי מה שזול עולה ביוקר, ואין לי מספיק כסף לרכוש בזול. טעמה המר של האיכות הירודה ישאר זמן רב לאחר שפג תוקפו של טעמו המתוק של המחיר הזול . ואני רוכש את המוצר הכי טוב באמת כי אני צריך אותו ולא רק כי הוא נחשב וכולי. בשורה התחתונה, אם קשה לך למכור מוצר יקר, עליך להסביר ללקוחות שלך, מה באמת התועלות הממשיות שהם יקבלו מרכישת המוצר שלך? בפועל. ולא להסתפק רק באמירה כללית שאומרת, שאתה הכי טוב וכולי. וכך ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
... למחיר המוצר, עסקים איך נקבע מחיר ומה משפיע על המחיר במשא ומתן? המחיר של מוצר או שירות נקבע על ידי שני רכיבים עיקריים: עלות הייצור והאחוז של הרווח שהמוכר מעוניין להשיג. לדוגמה, אם עלות הייצור של מוצר היא שקל, והמוכר רוצה להרוויח 10%, ... הבדלים במוצר עצמו מוצרים איכותיים יותר, אשר מציעים יותר ערך, יהיו יקרים יותר. לדוגמה, אם מדובר בשירות או במוצר עם תוספות כמו אחריות מורחבת או שירות לקוחות איכותי יותר, המחיר יעלה. איך לנהל משא ומתן על המחיר? כאשר אנו רוצים לשלם ... מספר אסטרטגיות שניתן להשתמש בהן: הדגשת הרווח של המוכר אפשר לטעון שהמחיר גבוה בגלל שהמוכר פשוט רוצה להרוויח יותר, ולא בהכרח משום שהעלות גבוהה. הצגת הצעה מתחרה ניתן להראות שמוצר דומה נמכר במחיר נמוך יותר אצל ספק אחר. הפחתת המחיר בהתבסס ... את המחיר משום שהעלות האמיתית נמוכה יותר ממה שהוא טוען. איך להצדיק מחיר גבוה? כדי להצדיק מחיר גבוה, אפשר להשתמש בכמה טיעונים: איכות המוצר ניתן לטעון שהמוצר איכותי יותר ולכן שווה יותר. עלויות הייצור המחיר הגבוה יכול להיות בגלל שהמוצר עשוי מחומרים איכותיים יותר. שירות סביב המוצר הוצאות נוספות כמו שירות לקוחות, אחריות או תמיכה טכנית יכולים להוסיף לערך המוצר. האם מחיר ... להבין את הדינמיקות שמאחורי המחיר ולדעת מתי להילחם על הנחה ומתי להציג מחיר גבוה כמצדיק את עצמו. איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לשלם יותר? איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? מה משפיע על עלות המוצר? איך נקבע מחיר של מוצר? הבנת המחיר בניהול משא ומתן במאמר זה נעמיק בהבנת הדינמיקות שמאחורי קביעת מחירים, כיצד מחיר נקבע, מדוע יש מוצרים יקרים יותר ואחרים זולים יותר, ומה ניתן לעשות אם רוצים למכור מוצר יקר או לקבל הנחה במשא ומתן. נלמד כיצד המחיר מושפע מעלויות, רווחיות ותפיסות שוק, ואיך ניתן להשתמש בהבנה זו כדי לקבל החלטות טובות יותר בעסקאות מסחריות. איך נקבע ... אותו ב - 1.50 שקלים. מה משפיע על מחיר המוצר? ישנן מספר סיבות לכך שמחיר של מוצר אחד גבוה יותר ממוצר אחר, גם כאשר מדובר במוצרים דומים לכאורה: רווחיות גבוהה יותר: המוכר רוצה להרוויח יותר ולכן מעלה את המחיר מעבר לעלות. עלויות ייצור שונות: ... יותר, המחיר יהיה בהתאם. הבדלים במוצר עצמו: מוצרים איכותיים יותר לרוב יקרים יותר כי הם מציעים יותר ערך. לדוגמה, שני עסקים עשויים למכור את אותו סוג של רכב, אך אחד גובה מחיר גבוה יותר כי הוא מציע אחריות מורחבת, שירות טוב יותר או מותג חזק יותר. איך להשתמש בהבנת המחיר במשא ומתן? כאשר רוצים לקבל הנחה במשא ומתן, ישנן מספר אסטרטגיות: לשדר למוכר שהמחיר גבוה בגלל שהוא פשוט רוצה להרוויח יותר. לטעון שהעלות האמיתית שלו נמוכה יותר ולכן אין סיבה למחיר הגבוה. להציג הצעה מתחרה ולהראות שאפשר להשיג את אותו מוצר בפחות כסף. המטרה היא לשכנע את המוכר שהמחיר שלו גבוה מסיבה שאינה מוצדקת ולכן יש מקום להפחתה. איך להצדיק מחיר גבוה? לעומת זאת, אם מוכרים מוצר יקר ורוצים להצדיק את המחיר, ניתן להשתמש בטיעונים הבאים: המוצר איכותי יותר ולכן שווה יותר. עלות הייצור גבוהה כי המוצר עשוי מחומרים טובים יותר. השירות סביב המוצר, ... שניתן לשכנע את הלקוח שהמחיר משקף ערך אמיתי, כך יהיה קל יותר להצדיק מחיר גבוה. האם מחיר נמוך תמיד טוב? מחיר נמוך אינו תמיד יתרון. מחיר נמוך יכול לשדר ללקוח מסרים שליליים: המוצר פחות איכותי. המוכר נואש לעסקה בגלל בעיות פיננסיות. השירות ... לנהל משא ומתן טוב תלויה בהבנה של הדינמיקה שמאחורי המחיר. אפשר להצדיק מחיר גבוה בכך שהמוצר איכותי יותר, השירות טוב יותר, או שהמחיר הנמוך של המתחרים מעיד על בעיות עסקיות. מצד שני, אפשר לבקש הנחה בכך שמדגישים שהמוכר פשוט רוצה להרוויח יותר ... שמאחורי המחיר מאפשרת לנהל משא ומתן בצורה חכמה, לדעת מתי להתעקש על מחיר גבוה ומתי לדרוש הנחה. השימוש באסטרטגיות נכונות במשא ומתן יכול להוביל לעסקאות משתלמות יותר הן עבור מוכרים והן עבור קונים. איך לנהל משא ומתן על מחיר איך למכור מוצרים יקרים כיצד לתמחר מוצרים מה משפיע על עלות המוצר אסטרטגיות מכירה ושיווק איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לשלם יותר? איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? למה מוצר יקר? למה מוצר זול? ויכוח על המחיר, יקר לי, התנגדויות מכירה, אסטרטגיות במשא ומתן, הצעת מחיר, תמחור מוצר, מוצרים זולים, מוצרים יקרים, למה מישהו זול? למה מישהו יקר? לקוח שאומר יקר לי, למה זה כזה
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות מה זה מוצר יקר ומתי מוצר נחשב יקר? כשלקוח אומר שהמוצר יקר, אליעד כהן מסביר שאין באמת מושג כזה מוצר יקר באופן מוחלט. המושג יקר הוא תמיד יחסי לאדם ספציפי. כשלקוח אומר יקר לי, זה אומר שביחס למצבו הכלכלי, סדרי העדיפויות שלו, או האפשרויות והאלטרנטיבות שיש לו, הוא חושב שהמוצר עולה יותר ממה שהוא רוצה או יכול לשלם. במילים אחרות, אף מוצר אינו יקר באופן אובייקטיבי, אלא תמיד מדובר בעניין של תפיסה אישית של הלקוח. לכן, כדי להבין מה זה אומר באמת יקר, צריך להבין כיצד הלקוח חושב ומה המשמעות של יקר עבורו. האם יש מצב שבו מוצר באמת יקר? אליעד כהן מסביר באופן ברור שאין דבר כזה מוצר יקר באופן מוחלט. גם אם איש המכירות חושב שהמוצר יקר ולא היה קונה אותו בעצמו, זו מחשבה שקרית כי הוא בודק זאת לפי המצב הכלכלי שלו ולא לפי המצב הכלכלי של ... צריך לאסוף כסף נוסף כדי לקנות את המוצר ב - 11 דולר, עדיין זו לא הוכחה שהמוצר באמת יקר. כי יכול להיות שאותו אדם כל כך רוצה את המוצר שהוא מוכן לעשות הכל כדי להשיג אותו, אפילו לקחת הלוואה או לבקש צדקה. מבחינת הלקוח, זה הדבר שהכי חשוב לו בעולם כרגע, ולכן בעיניו המחיר אינו יקר. לכן המסקנה הברורה היא שרק הלקוח יכול להחליט האם המוצר יקר עבורו או לא, כי זה תלוי במה שהלקוח חושב ומרגיש באותו רגע. למה אנשי מכירות חושבים שהמוצר שלהם יקר? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאיש מכירות חושב שהמוצר שהוא מוכר יקר היא, שלרוב אנשי מכירות מרוויחים יחסית מעט כסף בעצמם. הם מתפרנסים בדרך כלל ממשכורת נמוכה ועמלות, ולכן ... מוכרים מוצרים שהם בעצמם לא היו יכולים להרשות לעצמם לקנות, וכך נוצרת אצלם תחושה שהמוצר יקר, למרות שעבור הלקוח זה לא בהכרח נכון. אליעד מדגיש שאסור לאיש המכירות להחליט בשביל הלקוח אם זה יקר או לא, כי זה לעולם לא תלוי באיש המכירות, אלא רק בתפיסת הלקוח. איך להתמודד כשלקוח אומר יקר לי? כשלקוח אומר יקר לי, הגישה המומלצת על ידי אליעד כהן היא להעביר את נטל ההוכחה ללקוח עצמו. במקום שאיש המכירות יסביר ללקוח מדוע המוצר לא יקר, עליו לשאול את הלקוח שאלות כגון: למה אתה אומר שזה יקר לך?, למה אתה חושב שהמוצר לא שווה את המחיר?, למה אתה חושב שלא תצטרך את המוצר הזה?. המטרה היא שהלקוח יתחיל להסביר בעצמו מדוע הוא חושב שהמוצר יקר לו, וכך יהיה לו קשה יותר להחזיק בטענה זו ללא בסיס ברור. דרך זו מונעת מאיש המכירות להתגונן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצרים יקרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מוצרים יקרים, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצרים יקרים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, קואצ'ר אישי, אימון עסקי בנושא מוצרים יקרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 16:47:09 - wesi4