ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להכין שיעורי בית ✔ראיון עבודה / מרכז הערכה - איך מתנהגים ומה לעשות? ✔במאמר זה נעסוק ב"איך", כלומר, בכללי ההתנהגות במרכז ההערכה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 ראיון עבודה / מרכז הערכה - איך מתנהגים ומה לעשות?
במאמר זה נעסוק ב"איך", כלומר, בכללי ההתנהגות במרכז ההערכה, אשר יגדילו את סיכוייכם לעבור את המיון, ונציע רשימת המלצות מעשיות המתארות כיצד כדאי להתנהג במרכז הערכה.

לאחר שקראת המאמר "מה זה מרכז הערכה? " בו קבלת הסבר מלא אודות שיטת מיון מרכז הערכה, קבלת גם הסבר מלא על מושגים חשובים מאוד בהבנת מרכז הערכה: מהי קבוצה, מהי דינאמיקה קבוצתית ומהו פרופיל תפקיד. במאמר זה נעסוק ב"איך"? כלומר, כללי ההתנהגות במרכז הערכה, אשר יגבירו את הסיכוי שלך לעבור את המיון.

אם כן, במאמר זה נעבור מהחלק התיאורטי לחלק היישומי, בו רשימת המלצות מעשיות המתארות כיצד כדאי להתנהג במרכז הערכה.

התמודדות עם הלחץ שלפני -

בטרם תכנסו לחדר האבחון, שב במקום נינוח ובצע נשימות הרפיה על מנת להוריד את רמת הלחץ. עשו זאת כך: שאפו אויר דרך האף, ספרו עד 5 ונשפו לאט דרך הפה. עשו כך לפחות 5 פעמים. יתכן שתחושו סחרחורת. הירגעו, זוהי רק כמות גדולה של אויר שתעשה לכם טוב. עתה, חזרו על התרגיל עוד 5 פעמים, ובמהלך כל שאיפה ונשיפה חשבו על מקום יפה שאתם אוהבים ומרגישים בו בטוחים ונינוחים. התחברו לתחושה הטובה, שתו משהו כדי לחוש רעננים, והיכנסו לחדר האבחון. בכניסתכם, תראו מולכם כסאות מסודרים בצורת האות חי"ת. למקום הישיבה אין חשיבות רבה, לכן בחרו את מקום הישיבה הנוח לכם והמתינו בסבלנות.

עד מהרה יתמלא החדר במועמדים, המנחה יציג את עצמו, יתאר את שלבי יום המיון ואולי גם יספר מעט על התפקיד המוצע. הקפידו להקשיב להוראות התרגילים שתבצעו במהלך היום.

יתכן ויהיה רושם, שמקצת התרגילים אינם קשורים לתפקיד. חשוב להבין שהתרגיל הוא כלי מזמן. כלומר, הוא מזמן את דפוסי ההתנהגות שלכם ושל שאר חברי הקבוצה, כגון: דפוס קבלת החלטות, שיתוף פעולה, הקשבה, האצלת סמכויות, יכולת עבודה בצוות, שירותיות, יכולת שכנוע, יכולת ניהולית, מנהיגות והובלה ועוד תכונות הרלוונטיות לפרופיל התפקיד שאליו אתם נבחנים.

לפיכך, חשוב שתהיו אתם - עצמכם. בד בבד, הבליטו תכונות דומיננטיות הרלוונטיות לתפקיד שאליו זומנתם.

שלב 1 - הצגה עצמית

המנחה יבקש מהמשתתפים להציג עצמם. אם לפי סדר הישיבה, דברו בתורכם. ואולם, אם תתבקשו להציג את עצמכם בסדר חופשי, אל תדברו ראשונים ולא אחרונים. השתדלו להיות בין השני לרביעי בסדר הדוברים. זאת משום שהראשון שיציג את עצמו, יציב רף מסוים, וכל הבאים אחריו יספרו אותם הפרטים או ינסו ליצור רושם מעניין יותר מאלו שדיברו לפניהם, ומן הראשון בפרט. עד שיגיע תורם של הדוברים האחרונים, המנחה כבר "עייף" וחושב על ההקדמות הבאה. אל תספרו אותם הפרטים כמו כל שאר המועמדים כדי להיתפס כ"ילדים טובים". הציגו את עצמכם כ"ילדים רעים". למה הכוונה? "ילד טוב" אינו מבטא את צרכיו והאחרים אינם מביאים אותם בחשבון כאשר הם באים אליו בדרישות. "ילד רע" מבטא את צרכיו, אומר בבהירות מה הוא רוצה והסביבה יודעת שעליה להביא את צרכיו בחשבון כאשר היא באה אליו בדרישה.

מ הקשר להצגה העצמית במרכז הערכה? שברו את הדפוס שנוצר עד שהגיע תורכם. הציגו את עצמכם - שם, מומחיות מקצועית (אם יש), מקום מגורים, סטאטוס משפחתי (מומלץ לנקוב בשמות בני המשפחה על מנת ליצור קשר אישי), תחביב בשעות הפנאי (אם יש). כך תבדלו את עצמכם מהשאר ותטביעו רושם עמוק משמעותי.

שלב 2 - תרגיל קבוצתי המותאם לפרופיל התפקיד

המנחה יציג בפני הקבוצה תרגיל קבוצתי שהותאם מראש שנועד להציף או לזמן דפוסי התנהגות רלוונטיים לפרופיל תפקיד. דמיינו את הקבוצה עולה על האוטובוס ואת כולם מנסים לעלות בדלת צרה אחת. איך זה נשמע מהצד? רעש, חוסר הקשבה, חוסר שיתוף פעולה, חוסר סדר, רצון להתבלט על חשבון האחר (תחרותיות) במקום להתבלט מול השיא או היכולות של המועמד עצמו (הישגיות). כך יראה גם התרגיל בהתחלה. המתינו בצד שניות מספר, הפסיקו את המהומה והזכירו למשתתפים שבפניכם משימה משופת אחת ומטרה משופת לכולם. מכאן ואילך, קחו לידיכם את הובלת הקבוצה. חשוב מאוד שתתמודדו עם התנגדויות שיעלו ולא תעקפו אותן. לשם כך עליכם לגייס לצדכם משתתפים שאינם מסכימים לעבוד ולנהל את המשימה יחד איתכם. הזכירו לקבוצה מהי המשימה ומהי המטרה, האצילו סמכויות (לקיחת זמנים), הזמינו רעיונות, אמרו את דעתכם, הובילו להחלטה וקבלו את ההחלטה הסופית. המנחה ישאל אם עמדתם במשימה, סביר להניח שלא תעמדו בה, כי הזמן שיוקצב לכם יהיה קצר מדי במתכוון כדי שתאלצו לפעול תחת לחץ. אמרו שלא, אבל המשיכו ואמרו שנוצרו שיתוף פעולה, עבודה קבוצתית והקשבה, וכל משתתף קיבל את אפשרות להביע את דעתו.

עתה יבקש מכם המנחה לדרג את ביצועי הקבוצה ואת הביצוע האישי שלכם. הקפידו תמיד לתת לקבוצה ציון גבוה מציונכם האישי, כיוון שלכם כפרטים אין זכות קיום ללא הקבוצה. העניקו ציון שבין 7 - 9, ולעולם לא ציון 10, שהרי תמיד יש מה ללמוד והיכן להשתפר.

אם התפקיד המוצע הוא מכירתי, ייתכן שייערך "משחק האסימונים". משחק זה בוחן את כושר השכנוע שלכם, ונתאר אותו במאמר "משחק האסימונים במרכז הערכה".

שלב 3 - הפסקה וסינון ראשוני

שלב 4 - סימולציות (משחקי תפקידים).

אם הגעתם לשלב זה - כל הכבוד לכם! עברתם את הסינון הראשוני. משמע, הסימולציות (משחקי התפקידים) יהיו קרובות לעולם התוכן של התפקיד אליו אתה נבחנים. מטרת הסימולציות לבחון את יכולתכם להגיב על משימות מסוימות הלקוחות מעולם התוכן האמיתי של התפקיד. כלומר, אם הפגנתם יכולות טובות בתרגיל הקבוצתי, יבדקו עתה יכולות אלה בתנאי מעבדה קפדניים יותר. עליכם יהיה להפגין את היכולות שהפגנתם קודם. ואולם, הפעם בלי הרעש הקבוצתי שמסביב ובצורה קונקרטית ומדויקת יותר.

שלב 5 - הפסקה וסינון שני

שלב 6 - ראיון אישי (רק לאלו שעברו את הסינון השני)

הגעתם לשלב הראיון האישי - שוב כל הכבוד לך! לשלב זה תגיעו אחרי סינון שני, שבו ישתתפו מנהל מקצועי ומראיין מקצועי או מראיין מקצועי בלבד. שימו לב, כי מרכז ההערכה טרם הסתיים ומדובר בראיון לכל דבר. הפגינו ביטחון ותחושה טובה, כי הגעתם לנבחרת הסופית, אך אל תזלזלו במראיינים כי ייתכן וגם בשלב זה ישאלו אתכם שאלות קשות:

ספר לי על עצמך?

מהן תכונותיך השליליות?

יתכן ותשאלו על דרישות השכר שלכם. לפיכך, הגיעו לראיון לאחר שגיבשתם דרישת שכר ברורה והציגו אותה ללא היסוס. לשם כך, עליכם להכין שיעורי בית מראש, ולברר מה השכר המוצע בחברה לתפקיד זה. לחילופין, יתכן שתקבעו את דרישת השכר שלכם כך שתהייה גבוהה יותר מהשכר הקודם שהרווחתם. כאן נכון לדרוש 20% יותר, אך לא מעבר לכך.

שלב 7 - מבחני מחשב (אופציונאלי בהתאם לאופי המשרה).

לשלב זה, אין צורך להתכונן. אלו הם מבחני אמינות ומבחני אינטליגנציה הכוללים תרגילי צורות, סדרות חשבוניות והבנת הנקרא.

סיכום הטיפים להתנהגות נכונה במרכז הערכה

1. בצעו נשימות הרפיה לפני הכניסה לחדר על מנת להוריד את רמת הלחץ.

2. תהליך ההערכה יתחיל בהצגה עצמית. אל תהיו ראשונים (הראשון קובע רף שכל השאר מתאמצים לעבור אותו) אך גם לא אחרונים (לאחר שהמנחה כבר התעייף). היו בין הראשונים (כך תהייה בין יוצרי האווירה והרף ותקבלו בטחון להמשך).

3. היו דומיננטיים, אבל בצורה שיתופית. קחו על עצמכם תפקיד פעיל בארגון פעילות הקבוצה, מבלי להשתלט על אחרים, להתחרות או להלחם בהם.

4. למשימות יוקצה זמן מוגבל. לרוב, אין זה פרק זמן ריאלי לביצוע המשימה. כשתישאלו אם עמדתם במשימה - ובמידה ולא עמדתם בה - אמרו שלא, אך שהיה שיתוף פעולה בין חברי הקבוצה, הייתה עבודת צוות ותקשורת טובה, כל אחד קיבל מקום להביע את דעותיו.

5. הענקת ציונים על ביצוע המשימות - העניקו תמיד ציון גבוה יותר לביצועי הקבוצה מאשר לביצוע האישי שלכם, כיוון שלפרט אין זכות קיום ללא הקבוצה. (אל תעניקו ציון 10, המשדר שאתם סבורים שאין לכם מה להשתפר, המעיד על הערכה עצמית נמוכה).

6. רושם ראשוני: זכרו כי הרושם הראשוני נקבע תוך שניות. חשוב להשאיר רושם חיובי ודומיננטי לאורך כל תהליך ההערכה, עם דגש על ההתחלה והסיום.

7. הבינו כי לכל תפקיד ישנו פרופיל נדרש - אדם בעל תכונות מסוימות. אם לא תתקבלו אין פירוש הדבר שאינכם מוכשרים. יתכן והתפקיד פשוט אינו מתאים לכישוריכם. לדוגמא: לתפקידי ניהול דרושים כשורי מנהיגות, השפעה, אסרטיביות ותרומה לקבוצה. לתפקידי שירות לקוחות חשובות השירותיות, הקשבה, הסבלנות.

8. אם לא תתקבלו, אל תאבדו את הבטחון והרימו את הראש. אנשים מגיעים לימי מיון במרכזי הערכה יותר מפעם אחת, והדבר טבעי לחלוטין. נסו לנתח את התנהגותכם ולבצע למידה מתקנת לקראת ההזדמנות הבאה.
איבוד ערך עצמי אבחון ביצוע משימה משפחה הרגשה להציג את עצמי תפקיד תחושות תחביבים משימות פרק מילולי איך מתנהג איך מתנהגים הערכה התנהגות להתראיין לראיין לראיין עובד לראיין עובדים מרכז הערכה עבודה ראיון ראיון עבודה ראיונות
להנות מכל רגע, איך להנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
להנות מכל רגע, איך להנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
... מכל רגע, איך להנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, ... בקיר) אתה מרגיש כמו מת, חסר חיים לחלוטין, כי אין שום עניין בפעולה. כשיש יותר מדי שכל (כמו להכין שיעורי בית עם ילד שמתנגד ומתווכח), אתה יכול להרגיש תסכול, כי השכל גדול ... כפי שהיא. גם זו סוג של הנאה עמוקה, כי היא מאפשרת מנוחה נפשית מוחלטת. כיצד להצליח לגרום לילד להכין שיעורי בית? אליעד מסביר שהילד מסרב לשיעורים כי זה פוגע בתחושת העצמאות ... אותו, אז אתה משתעמם ממנו. זה אומר, שלשטוף כלים לא מעניין אותך, כי אין שם שכל, ולגרום לילד להכין שיעורי בית , זה משעמם אותך כי יש שם יותר מדי שכל, יש שם שכל כל כך גדול ... מה שאני רוצה להגיד שהאדם תמיד רוצה את ההפך. אבל אם האדם מבין את העניין, אז אם מבקשים ממנו להכין שיעורי בית עם הילד, הוא ירגיש שיש לו כאן הזדמנות לבטא את היצירתיות שלו, ... יש, גם לא תהנה כי אתה מתחיל לסבול מחווית הצמצום, ולכן זה גם וגם. אתה יודע למה הילד לא רוצה להכין שיעורי בית? אחת הסיבות כי זה גורם לו להיעלם, הוא מרגיש שהוא חסר בחירה ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... ואת הרעיונות שמנוגדים להתנגדות שלו. ואתן דוגמא מתחום חינוך ילדים: אתה רוצה לומר לילד שלך להכין שיעורי בית . ואתה יודע מראש שהילד שלך יגיד שהוא עייף ושאין לו כוח להכין שיעורי בית. ואז אתה כמובן תגיד לו, ששיעורי הבית מספיק חשובים, ...
איך לרפא סכיזופרניה? איך להפוך משוגע לחכם? איך לרפא מחלות נפש? איך לשכנע משוגעים? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חולי נפש? איך לטפל בהפרעת אישיות? אולי אני משוגע? אולי הוא צודק?
איך לרפא סכיזופרניה? איך להפוך משוגע לחכם? איך לרפא מחלות נפש? איך לשכנע משוגעים? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חולי נפש? איך לטפל בהפרעת אישיות? אולי אני משוגע? אולי הוא צודק?
... נפשיות, אלא גם למצבים יומיומיים של שכנוע. למשל, ילד שלא רוצה להכין שיעורי בית . במקום לכפות עליו את הדעה שלך (אתה חייב להכין שיעורים!), כדאי לברר איתו למה הוא לא רוצה, מה מניע ... נפשיות, אלא גם בכל מצב שדורש שכנוע. לדוגמה, אם ילד לא רוצה להכין שיעורי בית, ההורה לא צריך להכריח אותו מיד אלא לברר איתו בכנות: למה אתה לא רוצה לעשות שיעורים? אולי באמת כדאי ...
שכנוע ובחירה חופשית, האם אפשר לשכנע כל אחד? המהות של השכנוע, אין אפשרות לשכנע, יש אפשרות לשכנע, בחירה חופשית, חופש הבחירה, רצון חופשי, סיבתיות ואקראיות, סיבה ותוצאה
שכנוע ובחירה חופשית, האם אפשר לשכנע כל אחד? המהות של השכנוע, אין אפשרות לשכנע, יש אפשרות לשכנע, בחירה חופשית, חופש הבחירה, רצון חופשי, סיבתיות ואקראיות, סיבה ותוצאה
... בכל מצב? לדבריו, השאלה אם אפשר לשכנע מישהו קשורה לשאלת הסיבתיות: האם לכל תוצאה יש סיבה מוגדרת וברורה? אליעד נותן דוגמה של ילד שאינו מעוניין להכין שיעורי בית . האם אפשר בוודאות לגרום לילד לרצות להכין שיעורים? קיימות שתי אפשרויות ...
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... תחסום אותו מלקנות מוצר אחר באותו מחיר או אפילו במחיר גבוה יותר. במקרה של ילד שמסרב להכין שיעורי בית, יש הבדל בין אני שונא שיעורים (סיבה כללית וחזקה) לבין אני עייף עכשיו או אני חולה. אם הילד יקבע בראשו ששיעורים הם מיותרים או טיפשיים, יהיה קשה ...
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח
... דיון? כשמנסים לשכנע מישהו בנושא מסוים, למשל ילד שלא רוצה להכין שיעורי בית , אדם אתאיסט שיש אלוהים, או להיפך אדם דתי שאין אלוהים, מתרחשת לפעמים סיטואציה שבה הצד השני נראה כאילו הוא לא מקשיב כלל. במקום להתייחס להסבר החדש שניתן לו, הוא ממשיך ... לו? כאשר מנסים לשכנע מישהו במשהו, כמו להסביר לילד שעליו להכין שיעורי בית, או לנסות להוכיח לאתאיסט שיש אלוהים, או להפך להוכיח לאדם דתי שאין אלוהים, לפעמים נוצרת תחושה שהצד השני אינו באמת מקשיב. במקום להתמודד עם הטענה החדשה שהוצגה, הוא ...
איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך? איך לגרום למישהו לעשות כרצונך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה מילולית? איך להשפיע על אנשים?
... שמח לעשות אותה. ואז ממילא אצל האדם השני נוצרת התניה, שלא רק שהוא רגיל להקשיב לך, אלא שהוא רגיל להקשיב לך, כאשר הוא חוזר מהעבודה. או לדוגמא, נניח שברצונך להרגיל את הילד שלך להקשיב לך כאשר אתה מבקש ממנו ללכת להכין שיעורי בית. דהיינו, להקשיב לך כאשר אתה אומר לו לך תכין שיעורי בית. במקרה כזה, חפש משפט שיהיה דומה כמה שיותר למשפט המטרה, כגון לדוגמא לך תכין את המשחק שלך, או לך ...
ניסיון התאבדות ילדים, ילדים שמדברים על התאבדות, איומי התאבדות ילדים, אמירות אובדניות אצל ילדים, ילד שאומר שרוצה למות, חינוך ילדים, הדרכת הורים, התאבדויות אצל ילדים, לגרום למישהו לא להתאבד
ניסיון התאבדות ילדים, ילדים שמדברים על התאבדות, איומי התאבדות ילדים, אמירות אובדניות אצל ילדים, ילד שאומר שרוצה למות, חינוך ילדים, הדרכת הורים, התאבדויות אצל ילדים, לגרום למישהו לא להתאבד
... רוצה מדובר ברע, יש ללמד אותו להתמודד עם המציאות ולשנות את הרצון שלו במקום את המציאות עצמה. יש שתי גישות להתמודדות עם מצב בו הילד אינו רוצה לעשות דבר כלשהו, כמו להכין שיעורי בית: הגישה השלילית - להכריח אותו לעשות את הדבר בניגוד לרצונו. זו גישה פחות יעילה מכיוון שהיא גורמת לילד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להכין שיעורי בית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להכין שיעורי בית, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להכין שיעורי בית, איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קואצ'ינג, טיפול אישי מומלץ, מאמן שיווקי בנושא להכין שיעורי בית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1641 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 22:54:35 - wesi4