ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להיות מורה ✔אושר או סבל - הסבל שבאושר - השעבוד לאושר - חלק 1 ✔הקדמה הספר הוא רצף של תובנות אישיות שנחו ע"י מה שמכונה direct experience...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אושר או סבל - הסבל שבאושר - השעבוד לאושר - חלק 1
הקדמה

הספר הוא רצף של תובנות אישיות שנחו ע"י מה שמכונה direct experience או חוויה ישירה. חלק מהדברים נלמדו ממורה הסבל, חלק מספרים וחלקם ממורים. אין דבר שכתוב פה שאינו בר השגה ע"י הפשוט באנשים. שכן מחשיב אני את עצמי כאדם מן השורה, לא מואר אלא תלמיד נצחי. המטרה הייתה להפוך את הרוחניות כחומר ביד היוצר, שתהיה נגישה לכולם, ובאם האדם יסתכל מעט פנימה לתוך עצמו ויעצור את המרוץ המטורף אחרי החומרנות, ימצא מנוחה בעצמו, ויפנה מקום לאינטליגנציה, ולחלק האלוהי שבו, ויאפשר "לו" לנהל את חייו ולא לחלק הרגשי, מושא התשוקות להוביל. באם אדם יראה עצמו כמרכז העולם וידאג למה שקורה סביבו בלבד, העולם יראה יפה יותר ואהוב יותר. נלקחו פסוקים מהתנ"ך לטובת הספר, כדי להראות שהתורה לא שייכת לכת זו או אחרת, וכי ניתן לראות אותה בעין שונה שמקרבת לבבות ולא מפרידה. אני רוצה לציין כי איני מורה מהסיבה שלפעמים המורים הופכים לפעמים בטעות למטרה, במקום הידע שלהם. והם מנצלים זאת. הסיבה השניה היא, כי אין לי מספיק ידע להערכתי להיות מורה. הספר נכתב מנקודת מבט של אדם רגיל ממוצע, שהצליח בדרך פשוטה, להבין דברים, שאחרים מנסים לסבך אותם כדי לשמור על פרנסתם.


טעם החיים

אִישׁ הָיָה בְאֶרֶץ עוּץ, אִיּוֹב שְׁמוֹ, וְהָיָה הָאִישׁ הַהוּא, תָּם וְיָשָׁר וִירֵא אֱלֹהִים - וְסָר מֵרָע (איוב פסוק א')

פעם הכרתי ילד. בן שש היה, בבוקר סגרירי אחד נשלח הילד למכולת לקנות חלב. הילד לא ידע כי באותו היום עומדים להשתנות חייו. בצאתו למכולת, נתקף הילד רעד בלתי מוסבר. חש לפתע את היקום, את החיבור של כל החושים, החיבור שבין הלב והראש, נקודה שאינה מוגדרת נקודת החיים.

שאיפה קטנה של אוויר בוקר מלווה בצינה.. רוגע.. נעימות, גרמה לילד לחוש את שיא אושר חייו. כהרף עיין, חלף הרגע. והילד לא ידע באותה

שניה כי יעמול כל חייו על מנת לחוש את התחושה הזו.

במהלך חייו חיפש את הרגע בריח הדסים, בריח הדרים אחרי גשם ראשון. שהתבגר יותר, 'חיפש את הנקודה בשקיעות, ' בזריחות', בשכיבות על הגב בטבע עם הפנים לשמיים. הכל היה קרוב, אבל הוא לא חש את התחושה הזו. בהמשך חייו עבר לסמים קלים, ולהתמכרויות שונות, דוגמת הימורים ויותר מאוחר התמכר למין.

הכל היה קרוב, אבל לנקודה ההיא לא שב. היא הייתה חמקמקה, תמיד הרגיש קרוב אליה אבל לא אותה. בשרותו בצבא באחת ממשמרות הלילה המרובות, פגש שוב את הנקודה. זה היה בארבע בבוקר כשבאו להחליף אותו לאחר משמרת לילה ארוכה. עייף נינוח ורגוע, מלווה בריח הירמוך שזרם לידו', חש שוב את נקודת החיים. נקודת ההתחברות של כל החושים. תחושה זו ארכה מעט יותר זמן וגם השאירה בו רושם עמוק. ושוב, הראש שכח את הרגע אבל הלב לא.

שהשתחרר מהצבא, רדף אחרי כסף, רדף אחרי זנבו, והאמין כי בכסף יוכל להגיע לתחושה, לנקודה שאפילו לא ידע כי חיי, למענה.

הדרים לעבוד בים המלח, ניסה לחסוך כסף, לא ידע אפילו מדוע לא הבין לאן פניו מועדות.

אמר - אלמד הכל, אנסה הכל, אולי בדרך השלילה אוכל להגיע לאותה הרגשה. בוקר אחד, ברדתו מדימונה לים המלח שהזריחה נפערת מולו הוא פגש אותה שוב. עצר את הרכב נפעם ומשתהה הביט על העולם

מנסה לנצור את הרגע, נקודת החיים.

זו הפעם הראשונה שהתחיל להבין שמטרת החיים ניצבת מולו ברגע נדיר שפגש פעמיים בחייו לפני כן. עצר, הביט משתאה, נשם עמוקות, והרגיש ואז חש שוב הרגע חלף.

והזיכרון הקצר שלח אותו שוב לדרכים עקלקלות על מנת לפגוש את הרגע המופלא. הוא עבד יותר קשה, התיש את עצמו נלחם, רב, ובסופו של דבר מרוב מאמץ לקה בלבו. ונשלח לניתוח כואב. ניתוח שבו נגעו לו בלב. כנראה שבאחת הנגיעות, חיברו את קו התובנה בין הלב והראש.

בהחלמה מהניתוח, החל להפנים והבין שחווה את נקודת החיים, וידע - שנקודה זאת היא נקודה שמגיעה לבד. מלחמת עצבים, מלחמת התמכרויות, לא תביא את הנקודה. נקודת האור של החיים, נקודה שבה אנו כה חפצים לחוש במהלך חיינו. זהו אזור שאינו מוגדר במילים. לא סמים, לא מין, לא התמכרויות, לא כסף, כל אלה אינם דומים ל"נקודה" נקודת האושר, נקודה שאצל אחדים נקראת אהבה, לא אהבה של בן זוג, אלא אהבת החיים, טעם החיים.

וצריך להפנים שכמו שנאמר כשהתלמיד מוכן המורה מגיע, כך גם הנקודה מגיעה שאנחנו מוכנים. הדבר היחיד שזכר מהמפה שנמוגה, היה הצורך להיות רגוע ושליו, לתת לתמימות לדבר ולחוש עם כל הלב.

ולתת לעצמך לאבד שליטה, שליטה מסוג אחר פשוט לתת לטבע אפשרות

לזרום דרכך. כי טבעו להטיב.

אין תורה, אין מפה, יש לב.

וצריך לתת לו אפשרות להוביל ככלב שמושך את בעליו ברצועה.

רק צריך לדעת ולהבין, שהלב לא יפגע בך, אלא הוא פועל מתוך טוהר בלבד. שאם אתה חושב שמצאת משהו קרוב לנקודה, והקרוב מזיק למקדש האני שלך, ואו לגוף שלך, כמו מין מוגזם, עישון מוגזם, התמכרויות מסוימות אוכל וכדומה.. דע כי לא הלב הוא המוביל פה. כי דרך הלב היא לא להרע לעצמך ולא לאחרים. הקשר בין המוח והלב הוא קשר שיוביל לנקודת החיים. מכיוון שהלב והראש לא מדברים באותה שפה, רק ברגעים מיוחדים אשר בהם הלב מבין את הראש ולהפך. אפשר לחוש את דרך הלב, ולהגיע לנקודת החיים.


השעבוד לאושר

וָאֹמַר, אַעֲלֶה אֶתְכֶם מֵעֳנִי מִצְרַיִם, אֶל - אֶרֶץ הַכְּנַעֲנִי וְהַחִתִּי, וְהָאֱמֹרִי וְהַפְּרִזִּי וְהַחִוִּי וְהַיְבוּסִי - אֶל - אֶרֶץ זָבַת חָלָב, וּדְבָשׁ.

(שמות פרק ג' פסוק ח')

במסע ההתעוררות האישי אדם מתחיל לזהות שיש בו חלק או משהו בלתי מוגדר שנוכח אתו בכל רגע בחייו אֶהְיֶה. החלק הזה הוא חסר גיל, נצחי בעל הפוטנציאל של יְהוָה אֱלֹהֵי אֲבֹתֵיכֶם אֱלֹהֵי אַבְרָהָם אֱלֹהֵי יִצְחָק וֵאלֹהֵי יַעֲקֹב. כדי להוציא לפועל את הפוטנציאל יש קודם לעלות בדרגת הרוחניות לצאת ממצרים או להתגבר על היצרים. תהליך שהוא ממש קריעת ים סוף טרנספורמציה של היעוד האישי, התליית האושר בסובייקט ולא באובייקט, מצב כמעט בלתי רציונאלי לסופי שצריך לזהות את האין סופי, דבר שאינו בהישג מוגבלות החושים. ההבטחה של ארץ זבת חלב ודבש (חלב ודבש מסמלים נתינה ללא שום רצון לקבלה הם שם

כי זה ייעודם האלוהי) ולשם מה נכתב על הכנעני והחיתי? ברגע שהתגברת על היצרים המהלך לא הושלם ולמעשה הוא לא יושלם לעולם. תפקידנו בתור בני אדם עם צלם אלוהים להמשיך בהתפתחות הרוחנית האין סופית. הפן האלוהי הוא בהתפתחות אין סופית והשקט נמצא בדינמיות המוחלטת. תפקידנו כבני ישראל ישיר - אל לשיר את שירת האל לנצח. לרקוד את החיים עד תומם ובכל מגע שלנו בשטחי החיים עלינו להיאבק באמורי ובחיתי (בבינוניות)

השחרור משעבוד ליצרים הוא שעבוד לרוחניות

השחרור נמצא בהתמודדות עם הפחד של ההכרה, שתמצא את עצמה חסרת תפקיד, דוממת. השאלה הנצחית איך אפשר להיות בשקט לנצח.

זו שאלה שנשאלת ע"י "ההכרה", שמתנגדת לתהליך שהוא כגזר דין מות ל"אני". ההבנה כי המטרה היא התהליך, תדרבן זמנית את ההכרה להיות שותפה לדרך. התנועה האין סופית ההתפתחות האין סופית היא היעד

ולא איזה אל חיצוני שיוביל אותנו אל המנוחה והנחלה. מיצוי הפוטנציאל האלוהי הטמון בנו וההבנה, הם היעוד והשחרור.


המן "אגירת האושר"

"וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל - מֹשֶׁה, הִנְנִי מַמְטִיר לָכֶם לֶחֶם מִן - הַשָּׁמָיִם, וְיָצָא הָעָם וְלָקְטוּ דְּבַר - יוֹם בְּיוֹמוֹ, לְמַעַן אֲנַסֶּנּוּ הֲיֵלֵךְ בְּתוֹרָתִי אִם - לֹא"

(שמות פרק טז' פסוק ד')

החלטתי לפתוח בסיפור אשר זורם בעורקי כמה שנים. התובנות מרחיקות הלכת שנמצאות בסיפור המן, הן כל התורה על רגל אחת.

תורת הדרך אל האושר.

את האושר מקבלים ולא לוקחים.

את האושר אי אפשר לאגור כי "וַיָּרֻם תּוֹלָעִים, וַיִּבְאַש".

האושר נמצא בחוויה הראשונית וזהו.

אין אושר שדומה לקודמו.

כל רגע של אושר עומד בפני עצמו.

רגעי האושר קיימים שבעה ימים בשבוע.

לכן לא צריך לאגור כי מחר יהיה רגע חדש.

לאחר חוויית האושר יש מכניזם המנסה להשיג או לחוות שוב את האושר. זהו תהליך בו האגו מנסה לרכוש או להשיג בכל דרך אפשרית את החוויה ע"י הפיכתה ל"שלי". תהליך זה הוא חסר סיכוי שכן הראשוניות באה מהמקור והחוויה השניה באה מהלא אמיתי / "אני" וכאן מתחילה מערכת של השוואות בין המקור למשני ובפער שבניהם מתחיל הסבל. בהבנה הזו רדיפת האושר היא בלתי אפשרית. פתיחת השערים, יצירת קרקע פורייה של היטהרות, קבלה אמיתית של האפשרות כי האושר הוא מה שיש - ולא משהו דמיוני הן זימון האושר. חוויה היא שייכת לעבר ואין כסף בעולם שיכול לקנותה. ברכושנות וב"שלי" אין כל אושר הוא שיקוף עלוב של המקור. האושר הראשוני הוא חווייתי, ואינו מסוגל להכיל בתוכו את עולם המושגים וכל ניסיון לתארו יעלה בתוהו "וַיִּרְאוּ בְנֵי - יִשְׂרָאֵל, וַיֹּאמְרוּ אִישׁ אֶל - אָחִיו מָן הוּא - כִּי לֹא יָדְעוּ, מַה - הוּא" כאשר נאגר "האושר" וההמשגה עולה "וַיָּרֻם תּוֹלָעִים, וַיִּבְאַש" האכזבה והריקנות מהעולם האובייקטיבי שכל כך קרץ ומשך, הפך לרועץ כמו אש לעש והדמיון או הטירוף יוצאים שוב למרדף חסר סיכוי.

ההבנה והשחרור, נמצאים בהבנה שהעולם מלא אושר אין סופי וכמו שאיננו אוגרים אויר מחשש שייגמר כך רגעי האושר. העולם מלא בהם. כך השחרור בידיעה שהעולם מלא בכל טוב.

יהיה אשר יהיה


החושך (האלוהים שבחושך)

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי אוֹר, וַיְהִי - אוֹר. (בראשית א פסוק ג')

החושך אינו רע. הוא הכוח הפוטנציאלי שמחזיק את האור. בתוך החושך קיימת החכמה, והיא מוצאת אל הפועל על - ידי הקול."ויאמר אלוהים יהי אור, ויהי אור "

קשה להאיר במקום שיש אור "כי בהעדר חושך לא נדע מהו אור".

גם זרעון שיוצא במסע לביצית, עושה זאת בחושך. חשיפה לאור, קוטלת את הזרע. רק שמגיע הרגע המתאים, רגע ה"בשלות" האור הופך למצרך

שבלעדיו אין חיים.

כאשר עושים מדיטציה, עוצמים את העיניים כדי לראות את האור. נדרשים למנטרה, או לצליל, שיגרור לויברציה כדי לראות את "האור".

ולכן מדיטציית הצלילים לפי הסולם ההודי, שהיא מרטיטה, ומעלה את האור מהצ'קרה התחתונה לעין השלישית דרך כל הצ'קרות ותעלת השושמנא. אגב לכל צ'קרה יש את הצליל שלה, ואת ההגייה שלה. עד שלא חשים כי היא מעירה את המרכז, אין לעבור לצ'קרה הבאה, אחרת אם תפסח על אחת מהו האור יישאר תקוע בצ'קרה שפסחת עליה. וכשהגעת עם האור לעין השלישית, עליך להפסיק את הצלילים וההגיות של המילים והמנטרות, להשתתק ולהפוך לצופה. לא לדרוש כלום, ולא לצפות לכלום. כל הכנסה של המושג אני רוצה למצב הזה יגרש את ה"אור" והכל יעלם. יחסית קל להעלות את האור לעין השלישית, אך קשה מאוד להחזיקו שם כי באזור הזה, עליך להתעלות מעל האגו שלך ומעל התחושה "אני רוצה". המצב הזה הוא מצב של התאחדות עם היקום, ממש צמרמורת נעימה, וריח ששורר אחרי הגשם. אתה מודע לכל, לצלילים סביבך, ציוץ ציפורים וכדומה. על הנשימה להיות שקטה, כדי לא להפריע. המצב הזה מוגדר הוא של אורגזמה קוסמית, ואין דומה לו בשום הנאה פיסית רגילה. למרות שאנו בסך הכל בני אדם והחוויות שאנו חווים הן חושיות, לחוויה הזו אין שם ואין הגדרה היא פשוט הכל. לכן אל תזלזל בחושך, כי הוא המקור לכל החוויה הזו. כמו שזרע הוא המקור של העץ, העץ אינו עדיף על זרע אחד הם למעט הזמן. כך האור, אינו עולה על החושך, הוא גם לא ההפך שלו במובן הרוחני.

וסיפור קטן

שאלו נזירה טיבטית מה ההבדל בין מאמינים ללא מאמינים?

" כולנו נולדנו עם חץ מורעל בגב. חלקנו מחפשים מי ירה בנו את החץ (הלא מאמינים), וחלקינו מנסים להוציא את החץ המורעל מהגב (המאמינים)."

וכך, למי ששואל את השאלה, מהו הצעד הראשון בדרך אל האושר? אזי הצעד הראשון, הוא היכולת שלנו לשלוט על הידיים שלנו. כן הן השליחות של המחשבה שלנו, הן המוציאות לפועל. ולכן בלי מילים גדולות, " היכולת" שלנו לומר לידיים מה לעשות למעננו, (תתפלאו כמה זה קשה) איזה אוכל להכניס לגופינו, האם לעשן סיגריות או לא, האם ללטף או להכות, האם לטחון מים או ליצור. היא הדרך שלנו להיות אדונים של גופינו. ואם לא נדע לשלוט בידנו מה לנו כי נלין על כך שלא

ראינו את האור. ולא תראו, כל זה התחיל מהחושך ולא מהאור. אושר לאלו שמסוגלים לומר לידיים שלהם מה לעשות הוא המבחן האישי שלנו מי נצח ומי אדון על הגוף. ואם יכולת לצעד ראשון זה, דע לך כי אתה הולך בדרך הנכונה.

סוד השחרור הוא למד לבקש, אף אחד לא יעשה זאת בשבילך, אפילו האור לא נברא בלי ויאמר.

*בכל מקום בו מופיעה המילה אמונה יש להפכה למילה ידיעה.

במקום שיש אמונה אין ידיעה, והאמונה הופכת למקור של עבודת אלילים.
תלמיד חשיש אושר קיים חרד להשתגע עולם מושגים מנוחה אהבת החיים שכחה רצון לקבל אפשרות פחד מאיבוד שליטה אושר אושר או סבל סבל סבל או אושר שעבוד
האם ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר
האם ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר
... האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר מה המשמעות של להיות מנהיג? האם ... בצורה הרבה יותר יעילה, כך גם עם לימוד אחרים. האם להיות מורה רוחני זו משימה מסוכנת? אליעד מציין כי רעיון הלימוד והרוחניות איננו נושא פשוט. לפי דבריו של רבי נחמן, ישנם סיכונים בהפצת ידע כאשר אתה לא בשל לפתח אותו, ... אחרים? מהם היתרונות והחסרונות בללמד אחרים? מה זה להיות מורה רוחני? איך תודעה משפיעה על פעולתה? ללמוד מכל אחד, ללמד כל אחד, להיות גורו ...
הסכנה שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על העולם, מי ראוי להנהיג? להיות מורה רוחני, גורו, להיות מאמן, להיות מטפל, להיות יועץ
הסכנה שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על העולם, מי ראוי להנהיג? להיות מורה רוחני, גורו, להיות מאמן, להיות מטפל, להיות יועץ
... הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על העולם, מי ראוי להנהיג? להיות מורה רוחני, גורו, להיות מאמן, להיות מטפל, להיות יועץ ... אם אדם מאמין שהמציאות לא מושלמת, הוא עלול לחשוב שצריך לתקן את העולם או את עצמנו. מתי ראוי לאדם ללמד ולהנהיג אחרים? הצעד הראשון על מנת להיות מורה או מטפל שמוביל שינוי אמיתי הוא להבין שהמציאות ...
התעוררות רוחנית, שום דבר לא מושלם, התפתחות רוחנית, הדרך לגן עדן, הדרך לגיהנום, ללמד תלמידים, רוצה להיות מורה רוחני, היכלי התמורות, התקדמות רוחנית, שום דבר אינו מושלם
התעוררות רוחנית, שום דבר לא מושלם, התפתחות רוחנית, הדרך לגן עדן, הדרך לגיהנום, ללמד תלמידים, רוצה להיות מורה רוחני, היכלי התמורות, התקדמות רוחנית, שום דבר אינו מושלם
... רוחנית, שום דבר לא מושלם, התפתחות רוחנית, הדרך לגן עדן, הדרך לגיהנום, ללמד תלמידים, רוצה להיות מורה רוחני, היכלי התמורות, התקדמות רוחנית, שום דבר אינו מושלם מהם העקרונות להתנהלות נכונה בתהליך ההתעוררות הרוחנית? התהליך של ההתעוררות הרוחנית הוא מסע לא פשוט, שמחייב ...
להפוך את הידע שלך לכסף, להיות מנטור, להיות מאמן, להיות מגשר, להיות יועץ, להיות nlp master practitioner, להיות גורו, להיות מורה רוחני, להיות אלוהים, להיות מרצה מבוקש, למכור קורסים, להתעשר מהר, לייצר הכנסה פאסיבית, קומבינות
להפוך את הידע שלך לכסף, להיות מנטור, להיות מאמן, להיות מגשר, להיות יועץ, להיות nlp master practitioner, להיות גורו, להיות מורה רוחני, להיות אלוהים, להיות מרצה מבוקש, למכור קורסים, להתעשר מהר, לייצר הכנסה פאסיבית, קומבינות
... את הידע שלך לכסף, להיות מנטור, להיות מאמן, להיות מגשר, להיות יועץ, להיות nlp master practitioner, להיות גורו, להיות מורה רוחני, להיות אלוהים, להיות מרצה מבוקש, למכור קורסים, להתעשר מהר, לייצר הכנסה פאסיבית, קומבינות מהם היתרונות והחסרונות במגמה של הפיכת הידע לכסף? בימינו ישנה מגמה גוברת בעולם ...
מורים רוחניים, להגיע לסוף, ממי ללמוד? ללמוד מהתלמידים, מתי לא ללמד? מורה דרך רוחני, מורה אמיתי, מורה שקרי, האם ללמד? חיפוש רוחני, הארה רוחנית, תלמידים הגונים
מורים רוחניים, להגיע לסוף, ממי ללמוד? ללמוד מהתלמידים, מתי לא ללמד? מורה דרך רוחני, מורה אמיתי, מורה שקרי, האם ללמד? חיפוש רוחני, הארה רוחנית, תלמידים הגונים
... שלו. מצד שני, אליעד מזהיר שלפעמים, כאשר התלמידים מחמיאים ומוחאים כפיים, האדם עלול להפסיק לחפש ולהאמין שהוא כבר הגיע להבנה מלאה. זהו סיכון שיש להיות מודעים אליו. מתי כדאי לאדם להימנע להיות מורה רוחני? אליעד מציע שאדם צריך להיות זהיר כאשר הוא מחליט להפוך למורה. אם האדם יודע שהוא לא מבין הכל, ... האמיתית היא דרך של למידה מתמדת ובדיקה תמידית של ההבנות שלך מול עצמך ומול אחרים, בלי לפחד להודות במה שאתה עדיין לא יודע. איך לזהות מורה רוחני אמיתי? מהו חיפוש רוחני אמיתי? למי מתאים להיות מורה רוחני? האם כדאי ללמוד ממורה שלא יודע הכל? איך תלמידים יכולים לעזור למורה להתקדם? מורים רוחניים ...
מיניות ורוחניות, יחסי מין, משיכה מינית, סקס, מיניות רוחנית, אימפוטנציה רוחנית, התנזרות מינית, אימפוטנטים רוחניים, אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין
... יותר מזה אני אספר לך סיפור נוסף שאתה לא יודע זה לא שמורה רוחני הופך להיות אימפוטנט הוא הפך להיות מורה רוחני בגלל שהוא אימפוטנט אז זה הפוך זה בדיוק הפוך זה בגלל שהוא לא הצליח אז הוא אמר טוב מה אני לא יכול אז הוא היה צריך למצוא איזה הסבר אז הוא אמר טוב ...
דוגמה אישית של מורה רוחני, מחויבות של מורה רוחני, קושיות על מורה רוחני, הדרך של אליעד כהן, התנהגות של מורה רוחני, אמת של מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד
דוגמה אישית של מורה רוחני, מחויבות של מורה רוחני, קושיות על מורה רוחני, הדרך של אליעד כהן, התנהגות של מורה רוחני, אמת של מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד
... על כך שמורה רוחני חייב לעמוד באותן דרכים שהוא מציע לתלמידיו, אחרת לא יהיה לו מקום להיות מורה . המורה לא יכול להיות רופא שממליץ על תרופות אך לא לוקח אותן בעצמו, כלומר, הוא חייב להראות שהדרכים שהוא מלמד אכן ישימות ...
מעשה מבן מלך ובן שפחה שנתחלפו, סיפורי רבי נחמן מברסלב, סיפורי מעשיות, פירוש סיפורי מעשיות, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות, משל ונמשל, חלק 5
מעשה מבן מלך ובן שפחה שנתחלפו, סיפורי רבי נחמן מברסלב, סיפורי מעשיות, פירוש סיפורי מעשיות, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות, משל ונמשל, חלק 5
... הפחד נגרם כאשר הוא לא מצליח להבין את המשמעות של מה שהוא עובר, אך בסופו של דבר, ההתמודדות עם הפחד מביאה אותו להבנה טובה יותר של עצמו ושל העולם סביבו. הסיפור מציע תובנה נוספת - הפחד יכול להיות מורה דרך כאשר הוא מביא את הדמויות לחשוב מחדש על הבחירות שלהן, בעוד הצחוק משדר את המציאות כפי שהיא - לא בהכרח מדויקת או נכונה לפי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להיות מורה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להיות מורה, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להיות מורה, איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן משפחתי, טיפול רגשי, ייעוץ נפשי מומלץ בתחום להיות מורה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2109 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 21:51:07 - wesi4