ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יכולת התמדה ✔סוגים של אימון: אימון אישי / אימון ADHD / אימון ילדים / אימון נוער / אימון סטודנטים / אימון הורים / סדנאות הורים / אימון מבוגרים /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨סוגים של אימון: אימון אישי / אימון ADHD / אימון ילדים / אימון נוער / אימון סטודנטים / אימון הורים / סדנאות הורים / אימון מבוגרים / אימון תעסוקתי
אימון אישי

מהו אימון?

האימון הוא תהליך המתמקד בהשגת יעדים. מטרתו להעצים תחומים שהמתאמן בוחר לעשות בהם שינוי. המאמן מאפשר למתאמן התבוננות חדשה במציאות הקיימת ע"י בדיקת התנהגויות אוטומטיות ודפוסים שאינם משרתים ומקדמים אותו ומונעים ממנו הצלחה בעתיד.

במהלך האימון, המאמן מסייע למתאמן לקחת אחריות מלאה על חייו, להתגבר על הרגלים, רגשות, פחדים ודפוסי חשיבה שליליים המגבילים את התפתחותו, תוך כדי ביצוע מטלות לקידום השינוי ולמימוש הפוטנציאל הטמון בו. הדבר נעשה ע"י שינוי הרגלי חשיבה, מתן תמיכה, זיהוי מטרות ותכנון השלבים להשגת היעדים וביצוע המשימות.

אימון אישי הוא כלי רב - עצמה לקידום שינוי. הוא מהווה שיטה מעשית לסייע לאנשים לארגן את חייהם. האימון הוא תהליך המקנה מבנה, כישורים, מיומנויות, ותמיכה, ויוצר אסטרטגיות מפצות שעוזרות לתפקד בדרך יעילה יותר, ולהניע להתמדה במשימה.

"הסכנה הגדולה ביותר לרובנו, היא לא שאנו שמים לנו מטרות גבוהות מדי ומפספסים אותן, אלא שאנו שמים לעצמנו מטרות נמוכות מדי ומגיעים אליהן" מיכאלאנג'לו


אימון ADHD

אימון לקשב וריכוז

אימון לקשב וריכוז הינו תהליך, קצר יחסית, המסייע למתאמן להבין דפוסי התנהגות וקשיים ומאפשר למתאמן למצוא ביחד עם המאמן את הדרכים והכלים המתאימים להתמודד עם לקויות למידה ו/או הפרעת קשב וריכוז. מטרת האימון נקבעת בשיתוף המתאמן תוך התייחסות לצרכיו ולמאפייני הקשיים שלו. בתהליך האימון אנו משלבים הקניית ידע והבנה על לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז ובונים תהליך של טכניקות ואסטרטגיות מותאמות למתאמן. לכל מתאמן נבנית תוכנית אימון ייחודית לו.

אימון לקשב וריכוז מסייע בתחומים הבאים:

* הכרת מאפייני לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום.

* רכישת כלים להתמודדות עם בעיית הקשב והריכוז.

* ניהול זמן - רכישת כלים המסייעים בניהול זמן וקשיי התארגנות.

* כעסים - וויסות רגשות שלילים וכעסים והחלפתם ברגשות חיוביים.

* חיזוק המוטיבציה - מיקוד להשגת המטרות.

* דחיינות - בניית תוכנית שמסייעת לטפל בדחיינות ופירוק משימה למטלות קטנות.

* הפעלה עצמית - היכולת ליזום ולפעול, יצירת מודעות אישית.

* שימור המאמץ לאורך זמן - קבלת אחריות ויוזמה, יצירת מוטיבציה, היכולת לשמור על

המוטיבציה כדי לסיים פעולה.

* קשב - היכולת להיות מודע להסחות ולשלוט בהם.


אימון ילדים

מהו אימון ילדים ADHD?

האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות?

האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים?

האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה?

האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים?

האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו?

אימון ילדים לקשב וריכוז, מעניק לילד כלים לשיפור יכולות והישגים. האימון משפר את תחושת המסוגלות של הילד ואת יכולותיו בתפקודו ביום יום. בנוסף, האימון מעניק לילד כלים שיעזרו לו לקחת אחריות על חייו. במהלך האימון הילד רוכש מיומנויות שונות כגון:

מיומנויות חשיבה המאפשרות לו התמודדות עם שינויים, יכולת התמדה, מציאת טווח של פתרונות וצורות חשיבה שונות.

מיומנויות שפה המאפשרות ביטוי של רגשות, צרכים, דאגות ומחשבות.

מיומנויות לויסות רגשי המאפשרות התמודדות עם חרדה ומצבי רוח, תוך כדי הקפדה על גישה חיובית.

מיומנויות חברתיות - 'קריאה' נכונה של מצבים חברתיים, הסתגלות לפעילויות קבוצתיות ולמידה על דרכים לקבלת תשומת לב בצורה חיובית ויעילה.

הנושאים המרכזים באימון ילדים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז:

* הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום.

* הקניית כלים לעידוד והפנמה של כללים, הקשבה ושליטה עצמית.

* פיתוח ושיפור הרגלי למידה ללמידה יעילה יותר.

* הקניית כלים לניהול זמן והתארגנות.

* בניית תוכנית שמסייעת לטפל בדחיינות.

* אימון "בגירוש" מחשבות שליליות ("שדונים") ומצבי רוח משתנים.

* עידוד ופיתוח הכישורים הייחודיים של הילד במטרה להובילו לחוויות של הצלחה.

* פיתוח כישוריים חברתיים ושיפור היחסים עם הורים, אחים, מורים וחברים.

* חיזוק הביטחון והדימוי העצמי של הילד.

* שיפור התפקוד היומיומי של הילד.

* הקניית כלים להתמודדות עם מעברים ושינויים המתרחשים בחייו של הילד.


אימון נוער

מהו אימון נוער לקשב וריכוז?

האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות?

האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים?

האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה?

האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים?

האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו?

בגיל ההתבגרות המתבגר מחפש אחר זהותו. למתבגר יש כמיהה לעצמאות ולהכרה חברתית, גישושים רומנטיים ודרישות מהבית מצד אחד ומהחברה מן הצד השני. ההתפתחות הפיזית וההורמונאלית שעובר המתבגר בתקופה זו מחוללת שינוי בדימוי העצמי ובתדמית שהוא מנסה ליצור. לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז הופכות את גיל ההתבגרות לקשה ומורכב אף יותר. האימון עוזר למתבגר לגבש זהות אישית, לפתח מיומנויות חברתיות, להתמודד עם דרישות לימודיות גבוהות יותר ולפתח יחסים משפחתיים תקינים בד בבד עם שאיפותיו להיות עצמאי יותר.

הנושאים המרכזים באימון מתבגרים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז:

* הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום.

* קביעת מטרות והשגתן בדרך היעילה ביותר.

* מודעות לערכים ולמטרות של המתבגר, גילוי יכולות, כישורים ו"נכסים" של המתבגר.

* ויסות עצמי - יכולת להתמודד עם תסכולים ורגשות שליליים, התמודדות עם גורמים "המחבלים" במיקוד: חשיבה שלילית, שכחה, הסחות, פרפקציוניזם, אימפולסיביות ועוד.

* ניהול זמן - בניית תוכנית מעשית עם לוחות זמנים ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום ועדיפויות, מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות.

* הגברת המוטיבציה ויכולת ההתמדה, גמישות בפתרון בעיות.

* אסטרטגיה וארגון הלמידה.

* הבנת קודים וכישורים חברתיים. שיפור ההרגשה והתפקוד בחיי היום יום.


אימון סטודנטים

מהו אימון סטודנטים לקשב וריכוז?

האם את/ה מתקשה להתרכז? האם דעתך מוסחת בקלות?

האם את/ה מתקשה להתחיל משימה?

האם את/ה מתקשה לסיים משימה שהתחלת בה?

האם קשה לך להתארגן ולעמוד בזמנים?

האם את/ה מחפש/ת פתרון, מותאם לך אישית, שיאפשר לך להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז?

לרוב, לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז מפריעים גם בחיים האקדמיים. התסכול של אנשים עם הפרעות קשב נובעת מציפיות ומטרות גבוהות במיוחד, אך התנהלותם הלא יעילה גורמת להם לחוויות של חוסר הצלחה וספיגת ביקורת מעצמם ומהסביבה. אנשים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז חווים את עצמם כלא מספיק טובים, לא מספיק "מתאמצים". האימון מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות ולנהל את עצמו בצורה יעילה וטובה יותר.

הנושאים המרכזים באימון לסטודנטים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז:

* מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום

* קביעת מטרות ויעדים ברורים וברי השגה.

* ניהול זמן - בניית תכנית מעשית עם לוחות זמנים מוגדרים ותכנית מעקב אחר ביצוע משימות, קביעת סדר יום ועדיפויות על מנת להתמקד בעיקר ולהתעלם מהטפל.

* מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות. רכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות.

* יצירת שיטות תזכורת ומעקב עצמי אחר מטלות שונות.

* זיהוי והתמודדות עם מכשולים.

* חיזוק המוטיבציה והביטחון העצמי.

* גילוי סגנון הלמידה האישי.

* שילוב נכון בין לימודים, עבודה, משפחה ובלויים.

* יצירת הרגלי למידה.

"ישנם שלושה מעמדות של בני אדם: אלו שרואים, אלו שאינם רואים כשמראים

להם ואלו שאינם רואים בכלל" לאונרדו דה וינצ'י


אימון הורים

אימון הורים לילדים עם קשיי קשב וריכוז

האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות?

האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים?

האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה?

האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים?

האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו?

משפחות שבהן ילדים עם הפרעת קשב וריכוז מתמודדות עם מצבים שלא קיימים בדרך כלל בבתים אחרים. הקשיים נובעים מהפרעות הקשב והריכוז המשפיעים על כל התא המשפחתי. האימון, במקרה זה, עוזר להורים לפתח מיומנויות שיאפשרו להם להתמודד עם קשיי הילד מצד אחד, ומצד שני לאפשר להם לטפח את ילדם בפיתוח הכישורים הדרושים לו, מתוך ההבנה שההורה מכיר את ילדו בצורה הטובה ביותר, ויכול לתמוך בילד בחיי היום יום לאורך זמן.

הנושאים המרכזים באימון להורים לילד עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז:

* הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום.

* הגדרת מטרות וזיהוי הערכים החשובים למשפחה.

* הקניית כלים המסייעים להתמודד עם ילד בעל לקויות למידה ו/או קשיי קשב וריכוז בבית ובביה"ס.

* העמקת הקשר עם הילד.

* העצמת המנהיגות והסמכות ההורית.

* הקניית כלים לזיהוי יעדים חינוכיים רגשיים והתנהגותיים.

* מיומנויות שפה - שימוש בשפה ככלי מעצים, ליצירת קשר מעמיק.

* התמודדות עם קונפליקטים.

* חיזוק תחושת המסוגלות של הילד.

* זיהוי, ניתוח ויישום הצלחות.

* ניהול זמן - בניית תוכנית מעשית עם לוחות זמנים ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום ועדיפויות, מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות.


סדנאות הורים

סדנאות להורים לילדים ומתבגרים בעלי לקויות למידה ו/או הפרעת קשב וריכוז

בסדנאות הורים, ההורים לומדים להבין את הקשיים של ילדם וכן את הקשיים שלהם עצמם בהתמודדות עם הילד. ההכרה כי הורים נוספים מתמודדים עם קשיים דומים, נותנת תמיכה הדדית וחשיפה לדרכי חשיבה אחרות.

מטרת הסדנה היא לשנות את האקלים המשפחתי ונתינת כלים להורים שיאפשרו להם לעזור לילדם ע"י יצירת מרחב תומך להורים.

הנושאים המרכזיים בסדנאות:

* מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום

* ניהול עצמי: ניהול זמן, קביעת סדר יום, מניעת דחיינות ושיפור יכולת ההתארגנות

* ארגון הלמידה

* גילוי יכולות, כישורים ו"נכסים"

* קביעת מטרות ויעדים ברורים ומציאותיים.

* ארגון סדרי עדיפויות על מנת להתמקד בעיקר ולהתעלם מהטפל.

* רכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות.

* הבנת קודים וכישורים חברתיים.

* שיפור תחושת המסוגלות ויכולת התפקוד בחיי היום יום.

* מיומנויות שפה - שימוש בשפה ככלי מעצים, ליצירת קשר מעמיק.

* ניהול זמן - בניית תוכנית מעשית עם לוחות זמנים ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום ועדיפויות, מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות.

אימון - כדי שאנו ננהל את הפרעת הקשב ולא שהיא תנהל אותנו


אימון ADHD

אימון מבוגרים

האם את/ה מתקשה להתרכז? האם דעתך מוסחת בקלות?

האם את/ה מתקשה להתחיל משימה?

האם את/ה מתקשה לסיים משימה שהתחלת בה?

האם קשה לך להתארגן ולעמוד בזמנים?

האם את/ה מחפש/ת פתרון, מותאם לך אישית, שיאפשר לך להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז?

ברוב המקרים, הפרעת קשב וריכוז אינה נעלמת כאשר האדם מתבגר. התסכול של אנשים עם הפרעות קשב נובע מציפיות ומטרות גבוהות במיוחד, אך התנהלותם הלא יעילה גורמת להם לחוויות של חוסר הצלחה וספיגת ביקורת מעצמם ומהסביבה. אנשים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז חווים את עצמם כלא מספיק טובים, לא מספיק "מתאמצים". האימון מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות אישיות והמקצועיות ולנהל את עצמו בצורה יעילה וטובה יותר.

הנושאים המרכזים באימון מבוגרים הפרעת קשב וריכוז ו/או עם לקויות למידה:

* מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום.

* קביעת מטרות ויעדים ברורים וברי השגה.

* ניהול זמן - בניית תכנית מעשית עם לוחות זמנים מוגדרים ותכנית מעקב אחר ביצוע משימות

קביעת סדר יום ועדיפויות על מנת להתמקד בעיקר ולהתעלם מהטפל.

* מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות. רכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות.

* יצירת שיטות תזכורת ומעקב עצמי אחר מטלות שונות.

* זיהוי והתמודדות עם מכשולים.

* חיזוק המוטיבציה והביטחון העצמי.

* התמודדות עם קונפליקטים בעבודה.

* שילוב נכון בין עבודה, משפחה ובלויים.


אימון תעסוקתי

בעבר הסתפקו רוב האנשים בעבודה שבעזרתה יכלו להתפרנס ולהשיג רווחה כלכלית. בימינו התעסוקה מהווה ערוץ להגשמה עצמית, שבעזרתה אנו מחפשים משמעות נוספת לחיינו. העיסוק שלנו גם מספק ביטוי לכישורים הקיימים בנו וגם לפיתוח כישורים חדשים המהווים חלק מהמהות שלנו.

שוק התעסוקה הינו דינאמי ומתפתח: ישנם מקצועות ש"נעלמים" וישנם מקצועות חדשים שנוצרים, מתפתחות טכנולוגיות חדשות ונדרשות מיומנויות חדשות. אנו נדרשים שתהיה לנו מסוגלות תעסוקתית גבוהה, כדי לשמור על הרלוונטיות שלנו בשוק העבודה. שינויים אלו מגבירים את הצורך שלנו בהכוונה וליווי מקצועי בהשתלבות בשוק העבודה ובפיתוח קריירה.

אימון אישי תעסוקתי מיועד לאלה הנמצאים בצומת דרכים מקצועית בחייהם, ומחפשים דרך להתנהל באפקטיביות בשלב הבא בהתפתחותם המקצועית.

יחודו של אימון תעסוקתי הוא בסיוע בחירת כיוון קריירה, השתלבות מיטבית במקום העבודה, פיתוח מסוגלות תעסוקתית ובניית תכנית ליישום הפוטנציאל התעסוקתי. האימון התעסוקתי מאפשר לכם לזהות את מכלול הכישורים והיכולות שלכם על מנת לבחור ולהתחיל באפקטיביות קריירה חדשה או לבצע הסבה נכונה של קריירה קיימת.
מבוגרים מהווה שיפור יכולת שכלית התמודדות עם קשיים תדמית דימוי עצמי חיובי שיפור ביטחון עצמי חוויות שליליות דימוי עצמי שלילי מימוש הפוטנציאל מיקוד adhd adhd אימון איך להתאמן אימון אימון adhd אימון אישי אימון הורים אימון ילדים אימון מבוגרים אימון נוער אימון סטודנטים אימון תעסוקתי אימונים בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הורה הורות הורים הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז ילד ילדה ילדים להתאמן מבוגרים סדנא סדנאות סדנאות הורים סדנה סוגים של אימון סוגים של אימונים סטודנט סטודנטים קשב וריכוז ריכוז וקשב
בטוח במאה אחוז, בטוח באופן מוחלט, מסירות נפש, סוף הדרך הרוחנית, מעל השכל האנושי, לחשוב בלי שכל, מצא את ההבדלים, הסיפור של אליעד, הדרך של רבי נחמן מברסלב
בטוח במאה אחוז, בטוח באופן מוחלט, מסירות נפש, סוף הדרך הרוחנית, מעל השכל האנושי, לחשוב בלי שכל, מצא את ההבדלים, הסיפור של אליעד, הדרך של רבי נחמן מברסלב
...מוחלט, מסירות נפש, סוף הדרך הרוחנית, מעל השכל האנושי, לחשוב בלי שכל, מצא את ההבדלים, הסיפור של אליעד, הדרך של רבי נחמן מברסלב מה המשמעות האמיתית של לתת מאה אחוז מעצמך? אליעד כהן מסביר מה זה אומר לתת מעצמך מאה אחוז, מושג שנשמע פשוט אבל משמעותו עמוקה בהרבה ממה שמקובל לחשוב. לתת מאה אחוז לא מסתכם רק בהקרבה פיזית או אפילו במוות למען משהו מסוים, אלא בהקרבה מוחלטת של התודעה שלך. לתת מאה אחוז זה לא רק להיות מוכן למות למען מטרה מסוימת אלא גם להרוג חלק מהתודעה שלך, ואף לבטל אותה לחלוטין למען אותה מטרה. דוגמה...
חובות, איך לצאת מחובות? מהם חובות? מה אתה חייב לעצמך? כמה אתה חייב? למי אתה חייב? חובות לבנקים, כמה כסף אתה חייב? להיות חייב לעצמך, חייב כסף, איך יוצאים מחובות? יציאה מחובות
חובות, איך לצאת מחובות? מהם חובות? מה אתה חייב לעצמך? כמה אתה חייב? למי אתה חייב? חובות לבנקים, כמה כסף אתה חייב? להיות חייב לעצמך, חייב כסף, איך יוצאים מחובות? יציאה מחובות
...לצאת מחובות? מהם חובות? מה אתה חייב לעצמך? כמה אתה חייב? למי אתה חייב? חובות לבנקים, כמה כסף אתה חייב? להיות חייב לעצמך, חייב כסף, איך יוצאים מחובות? יציאה מחובות מהם חובות? איך יוצאים מהם? חובות הם נושא מורכב ומאתגר, וחשוב להבין את המהות של החוב כדי לדעת כיצד להתמודד איתו. אחד מההיבטים המרכזיים בנוגע לחובות הוא כיצד נוצר חוב ואיך הוא משפיע על האדם החיוב אליו. חובות עשויים להתקיים לא רק מול מוסדות פיננסיים כמו בנקים, אלא גם מול עצמנו, ולפעמים זו התמודדות קשה ומורכבת. האם חובות הם תמיד בעיה כספית...
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
...זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת איך להחליט מה לעשות קודם בחיים ובעבודה? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד לנהל סדר עדיפויות נכון בחיים ובקבלת החלטות באופן ברור ומסודר. הנושא העיקרי עליו הוא מדבר הוא היכולת לפרק כל דבר בחיים לשני חלקים עיקריים: דברים שהם מחויבים ודברים שהם אפשריים. הוא מסביר שכאשר אדם מצליח להבחין בין מחויב לאפשרי, הוא מקבל כלים טובים יותר לניהול זמן, קבלת החלטות והגדרת סדרי עדיפויות בצורה נכונה ויעילה. ההסבר המרכזי מתבסס על הרעיון שבראש ובראשונה יש לבצע את הדברים המחויבים, כלומר...
מהי חרדה כללית? הפרעת חרדה מוכללת, פחד כללי, איך מתמודדים עם חרדה כללית? איך לטפל בחרדה כללית? סימפטומים של חרדה מוכללת, איך מטפלים בחרדה? איך להתמודד עם חרדה? טיפול בחרדה
מהי חרדה כללית? הפרעת חרדה מוכללת, פחד כללי, איך מתמודדים עם חרדה כללית? איך לטפל בחרדה כללית? סימפטומים של חרדה מוכללת, איך מטפלים בחרדה? איך להתמודד עם חרדה? טיפול בחרדה
...איך מתמודדים עם חרדה כללית? איך לטפל בחרדה כללית? סימפטומים של חרדה מוכללת, איך מטפלים בחרדה? איך להתמודד עם חרדה? טיפול בחרדה מהי חרדה כללית וכיצד להתמודד איתה? חרדה כללית או הפרעת חרדה מוכללת היא מצב שבו אדם חווה פחד באופן כללי, ללא קשר לאירועים או סכנות ספציפיות. אנשים עם חרדה כזו לא בהכרח יודעים ממה הם פוחדים, אלא מפחדים באופן כללי שיקרה להם משהו רע. על מנת להתמודד עם החרדה הזו, יש צורך להבין את מקור הפחד ולפרק אותו. מהי חרדה כללית? כשמדובר בחרדה כללית, מדובר בפחד עמום ובלתי מוגדר מהתרחשויות...
נוסחה לגלות את הסיבה של רע לא הגיוני, מה הסיבה של פחד לא הגיוני? מה הסיבה של דיכאון לא הגיוני? מאניה דיפרסיה, טיפול בהפרעות נפשיות לא הגיוניות, מה הסיבה של חרדה לא הגיונית? כעס לא הגיוני, מחשבה טורדנית, מחשבה אובססיבית
נוסחה לגלות את הסיבה של רע לא הגיוני, מה הסיבה של פחד לא הגיוני? מה הסיבה של דיכאון לא הגיוני? מאניה דיפרסיה, טיפול בהפרעות נפשיות לא הגיוניות, מה הסיבה של חרדה לא הגיונית? כעס לא הגיוני, מחשבה טורדנית, מחשבה אובססיבית
...של רע לא הגיוני, מה הסיבה של פחד לא הגיוני? מה הסיבה של דיכאון לא הגיוני? מאניה דיפרסיה, טיפול בהפרעות נפשיות לא הגיוניות, מה הסיבה של חרדה לא הגיונית? כעס לא הגיוני, מחשבה טורדנית, מחשבה אובססיבית מהי הנוסחה למציאת סיבות לרגשות לא הגיוניים? כאשר אדם חווה בעיה נפשית שנראית לו לא הגיונית, כמו פחד לא הגיוני, חרדה, דיכאון לא מוסבר, או מחשבה טורדנית אובססיבית, ישנה נוסחה ברורה ופשוטה להבין מה הסיבה העמוקה לכך, על פי ההסבר של אליעד כהן. כל חוויה רעה לא הגיונית מקורה למעשה בטוב לא הגיוני שהאדם האמין בו...
תקשורת בין אישית, הכל עניין של הגדרה, מערכות יחסים, מיומנויות תקשורת, ניתוח תהליכים
תקשורת בין אישית, הכל עניין של הגדרה, מערכות יחסים, מיומנויות תקשורת, ניתוח תהליכים
...אישית, הכל עניין של הגדרה, מערכות יחסים, מיומנויות תקשורת, ניתוח תהליכים מה המשמעות של הגדרות בתקשורת בין - אישית? הסיכום עוסק במשמעות של הגדרות בתוך תקשורת בין - אישית, כפי שהוסבר על ידי אליעד כהן. נקודת המוצא של הדיון היא השאלה האם היא פינתה את המקום או לא? ומכאן אליעד מדגיש את חשיבות ההגדרות המפורטות והמדויקות בתוך תקשורת. לפי אליעד, לכל מושג שאנו משתמשים בו בחיי היומיום, קיימת הגדרה מסוימת, וההבנה של המציאות תלויה באופן ישיר באופן בו מוגדרים המושגים שאנו משתמשים בהם. כיצד הגדרות משפיעות על תפיסת...
אהבה אמיתית, האם זו אהבה אמיתית? האם אני אוהב את עצמי באמת? האם אני באמת אוהב את החיים? מהי אהבה עצמית אמיתית? מהי אהבה עצמית באמת? האם אני אוהב את החיים באמת? האם אני באמת אוהב את עצמי? המבחן של האהבה האמיתית
אהבה אמיתית, האם זו אהבה אמיתית? האם אני אוהב את עצמי באמת? האם אני באמת אוהב את החיים? מהי אהבה עצמית אמיתית? מהי אהבה עצמית באמת? האם אני אוהב את החיים באמת? האם אני באמת אוהב את עצמי? המבחן של האהבה האמיתית
...האם אני אוהב את עצמי באמת? האם אני באמת אוהב את החיים? מהי אהבה עצמית אמיתית? מהי אהבה עצמית באמת? האם אני אוהב את החיים באמת? האם אני באמת אוהב את עצמי? המבחן של האהבה האמיתית איך לדעת אם אני באמת אוהב את עצמי? כדי לדעת אם אתה באמת אוהב את עצמך, עליך להבין את מבחן האהבה האמיתית, אשר אליעד כהן מתאר בהרצאתו בצורה מפורטת. אהבה אמיתית, בין אם כלפי עצמך ובין אם כלפי המציאות, נבחנת כאשר קיים מצב ברור של ניגוד אינטרסים. כלומר, כאשר הדברים שאתה רוצה ומצפה לקבל אינם מתממשים במציאות, ובכל זאת אתה ממשיך לאהוב...
יש או אין, מה זה כלום? מה זה מהות? מה זה משהו? הכל עשוי מכלום, מחויב או אפשרי, מה זה מחויב המציאות? מה זה אפשרי המציאות? המהות היא אין, המהות היא כלום, לפני המפץ הגדול
יש או אין, מה זה כלום? מה זה מהות? מה זה משהו? הכל עשוי מכלום, מחויב או אפשרי, מה זה מחויב המציאות? מה זה אפשרי המציאות? המהות היא אין, המהות היא כלום, לפני המפץ הגדול
...זה כלום? מה זה מהות? מה זה משהו? הכל עשוי מכלום, מחויב או אפשרי, מה זה מחויב המציאות? מה זה אפשרי המציאות? המהות היא אין, המהות היא כלום, לפני המפץ הגדול מה זה כלום והאם אפשר להבין אותו באמת? אליעד כהן מסביר בהרצאה את אחד הנושאים העמוקים והמורכבים ביותר בפילוסופיה: השאלה מהו כלום, מהי המהות, מהו משהו, מהי מציאות מחויבת, ומהי מציאות אפשרית. הסוגיה המרכזית שבה עוסק אליעד היא ההבנה שהכל, בסופו של דבר, עשוי מכלום. כדי להבין את הרעיון הזה, הוא מפרק את המושגים הבסיסיים ומסביר אותם בפירוט ובאמצעות דוגמאות...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
...צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2 אז למה בעצם לאתר את צרכי הלקוח? למה חשוב לאתר את צרכי הלקוח? כאשר איש המכירות רוצה לבצע תהליך של מכירה, עליו לאתר את צרכי הלקוח. דהיינו, על איש המכירות לאתר ולמצוא את הצרכים של הלקוח, שבאמצעותם איש המכירות יכול להגדיל את הסיכוי שלו לבצע מכירה מוצלחת. ונתחיל באופן הפשוט ביותר. לקוח נכנס...
חנופה, חנפנות, להחניף לאנשים ולמציאות - למה כולם חנפנים? מי לא מחניף? איך לא להחניף? איך להיות איש אמת?
חנופה, חנפנות, להחניף לאנשים ולמציאות - למה כולם חנפנים? מי לא מחניף? איך לא להחניף? איך להיות איש אמת?
...לאנשים ולמציאות - למה כולם חנפנים? מי לא מחניף? איך לא להחניף? איך להיות איש אמת? למה כולם מחניפים? מהי המהות של חנופה? אליעד כהן מסביר שכל בני האדם, ללא יוצא מן הכלל, עוסקים בחנופה במידה כזו או אחרת. הוא מסביר שחנופה היא מצב שבו אדם משנה מעט את האמת, משקר או מעגל פינות כדי להשיג תועלת מסוימת ממישהו או ממשהו שנתפס בעיניו כחזק יותר ממנו. המניע המרכזי לחנופה, לדבריו, הוא הרצון להשיג משהו שאין באפשרות האדם לקבל ללא אותה חנופה. לדוגמה, אם אדם רוצה לקבל טובה או עזרה ממישהו אחר, הוא עשוי להחניף לו, להראות...
אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כוח (28) האותיות - חלק 7
...- סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כוח (28) האותיות - חלק 7 צורת האות ג ורמזיה יש הדורשים את האות ג כרמז של שתי מלים: 1) גי - רומז למילה אהבה, שערכה 13 כמו גי. 2) מל - רומז למילה מלא. או למילה: מדבר אדם הגומל חסד, עליו לעשות זאת מתוך אהבה מלאה ולא חלילה בצורה של התנשאות או גאווה. המילה גימל ערכה בגימ 83 כערך הביטוי: לא גבה לבי יש הרואים באות ג צורת חיבור של שתי אותיות: ז ו י. יחד ערכן: 17 כמנין המילה: טוב. אכן מה טוב יותר משבת אחים גם יחד, עזרה הדדית ותמיכה בזולת?! (ראה להלן הסבר מפורט יותר על...
דאגות חרדות ופחדים
...ישנם המון סוגים והגדרות שונות לפחדים, חרדות ודאגות, הגדרות שמנסות לעשות סדר מצד אחד, מהצד שני הן יוצרות בלבול לאלו שאינם מתמצאים ממש במושגים. הפעם נדבר על המכנה המשותף בין חרדות, דאגות ופחדים. נתרכז בסיבות והמניעים להיווצרותם ונעלה מעט את רמת המודעות ותשומת הלב שלנו לעניין. ד. ח. פ יכולים להופיע במגוון צורות ומצבים, לדוגמה: פחד מפיטורים, חרדה מזה שיאשימו אותי במשהו שעשיתי, חרדה שיאשימו אותי במשהו שלא עשיתי, חרדת מבחנים, חרדת קהל ועוד המון צורות שונות. למרות כל ההגדרות השונות והמרובות, אפשר לומר...
נתינה וקבלה
...אלוהים נתן לנו חיים, אמא נותנת חיים לילדים שלה, מדינה נותנת חיים לנתינים שלה, כל העולם נותן אחד לשני. אולם הנתינה לא באה לבד. בצד הנתינה קיימת גם הקבלה. המילה קבלה באה מהשורש ק. ב. ל, אנחנו מקבלים חיים מאלוהים, הילדים מקבלים חיים מאמא, הנתינים מקבלים חיים מהמדינה כך שללא נתינה אין קבלה, וללא קבלה אין נתינה. בין הנתינה והקבלה ישנם יחסי גומלין. השוו זאת לנשימה. כאשר תינוק בא לעולם הקול הראשון שהוא משמיע זו צעקה. הצעקה באה בעקבות נשימתו הראשונה. הנשימה הראשונה היא שאיפה וקבלת אויר ואנרגיה מהיקום והנשיפה...
מנטורינג - גם לטייגר וודס יש מנטור
...וודס יש מנטור האם שמעת פעם על טייגר וודס (Tiger Woods) ? אני מניח שאתה מכיר אותו, הוא נחשב לשחקן הגולף הטוב בעולם כיום. הוא בסהכ בן 35 והוא הגיע להישגים בלתי רגילים בחיים שלו. אני שואל את עצמי: איך יכול ילד בגיל 35 להגיע להישגים כאלה תוך זמן קצר, בעוד שמרבית האנשים היו צריכים כמה גלגולי חיים בשביל להגיע למה שהוא הגיע. לא רק שהוא היה השחקן הצעיר ביותר בעולם שהגיע ל - 50 ניצחונות גדולים (הוא היה אז רק בן 30!), אלא גם שהונו מוערך בסביבות המיליארד דולר. לא רע, אה... ? בעוד שאי אפשר לקחת ממנו את ההישגים...
פחד - לעבור על גשר צר מאוד
...צר מאוד ודע, שהאדם צריך לעבר על גשר צר מאוד מאוד והכלל והעקר שלא יתפחד כלל ליקוטי מוהרן חלק ב מח גשר - על החיבור בין האחדות לנפרדות הין ההיגיון לחוסר היגיון בין הדעת לחוסר וודאות בינך לבין עצמך. הגשר הצר, מסמל שזו גם צרה, ואפילו מלשון הצרה של כלי הדם ללב דבר הגורם לתחושת התקף לב ובכל זאת - עיקר התורה זה ישמע ביזיונו יידום וישתוק, כלומר יידום כמו דום לב וגם לעמוד דום להישאר ולא לברוח. מפחיד לעמוד מול החלל הפנוי בו ישנן חוכמות שאינן חוכמות שכל שמעל השכל כלומר השכל לא ישיג את מה שיש שם ולמרות הכל עליך...
בודהיזם - החיפוש האצילי
...החיפוש האצילי החיפוש האצילי Ariyapariyesan Sutta Majjhima Nikya 26 כך שמעתי. בפעם אחת הבודהה התגורר בסאווטהי בחורשת גטה, בפארק של אנאטהפינדיקה. באותו בוקר הבודהה התלבש, לקח את קערתו וגלימתו העליונה והלך לסאווטהי לסבב נדבות מזון. באותה העת מספר נזירים הלכו אל המכובד אננדה ואמרו לו: החבר אננדה, עבר זמן רב מאז שמענו שיחה על הדהמה מפיו הבודהה. יהיה טוב אם נוכל לשמוע שיחה כזו, החבר אננדה. - אם כך, ילכו המכובדים אל מעונו של הברהמין רמקה. אולי יזדמן לכם לשמוע שיחה על הדהמה מפיו של הבודהה. - כן, חבר, הם...
שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
...עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז או/ו לקויות למידה היא מאתגרת מאוד את המורה. על המורה לעביר את תכני הלמידה כנדרש, ליצור מרחב לימודי המאפשר לתלמידים ללמוד, לשים לב לאווירה החברתית בכיתה וליצור אצל התלמידים מוטיבציה ללמידה. בנוסף, לכל מורה בכיתה יש לפחות תלמיד אחד בעל הפרעות קשב וריכוז. התנהגותו האימפולסיבית ולעיתים ההיפראקטיבית של ילד זה מפריע לו עצמו ויכולה להפריע גם לכל יתר הכיתה. המורה צריך להתאים את שיטות ההוראה שלו שיתאימו לכל הכיתה וגם לתלמידים...
מה בין נרות החנוכה והצ'אקרות?
...חודש כסלו הינו חודש של ביטחון, הגנה וניסים. חודש של מסירות נפש. האות ס בשמו של החודש היא אות עגולה וסגורה, ומרמזת על אדם שנמצא מוגן מכל הצדדים. אדם כזה מסוגל לעשות עבודה אישית ומתפתח אצלו חוסן פנימי, חוסן נפשי ותחושה פנימית ואופטימית חזקה מאוד בנפש.. בתקופה זו קיימת היכולת לזרוע את האנרגיה לחולל ניסים להמשך הדרך. ישנו חיבור לשמחה, לקלילות, לילדותיות ולנדיבות, ישנו חיבור של האור החיצוני לאור הפנימי. אנו יכולים להעצים את חיבור האור החיצוני והפנימי ואף להעצימו בעזרת צבעי נרות החנוכה, אותם אנו מדליקים...
הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 5
...בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 5 לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 5. נמשיך בעמוד 171 בחלק ראשון. הסברנו שאם המקום נמצא בכל מקום, והזמן נמצא בכל הזמן, ויש מציאות שנמצאת בכל מקום ובכל זמן, ואם אתה מבין שהמציאות נמצאת בכל מקום ובכל זמן, אז זה גורם, שלך כישות נפרדת לא יהיה מקום. כי אם בכל מקום יש מציאות שממלאים אותה זמן ומקום, אז כביכול - לך אי
גירושים / פרידות / זוגיות / אהבה - כיצד להתמודד ברמה הרגשית? חלק 2
...ברמה הרגשית? חלק 2 המשך מכאן גירושים / פרידות / זוגיות / אהבה - כיצד להתמודד ברמה הרגשית ? חלק 1. אבל באמת מי שאוהב את עצמו מבפנים ומי שבאמת מחובר לעצמו, אדם כזה לעולם אינו חושש מהעתיד, מאחר שהוא זה ששולט בעתיד שלו ולא העתיד שולט בו. כי באמת המציאות של האדם היא רק הצורה שבה הוא חווה את מה שקורה לו. ואם התודעה שלך מיושבת ואתה חושב בישוב הדעת וברוגע, הרי ששום דבר לעולם לא יוכל לשבור אותך, מאחר שאתה שולט במציאות שלך באמצעות צורת החשיבה שלך, ואז לא המציאות שולט בך אלא אתה חי בהרמוניה איתה. ככל שתסתכ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יכולת התמדה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יכולת התמדה, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יכולת התמדה, איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להבין מה אתה רוצה מעצמך לשכוח מהאקסית לגרום למישהו להודות בטעות לסבול מחרדה לקבל החלטות נכונות טיפול בהתמכרות לסמים פחד לשכוח פרצופים לא לפחד מעונש של אלוהים חוסר ביטחון עצמי קיצוני אהבה עצמית ודימוי עצמי בעבודה למה האדם אוהב את העבודה? אני רוצה אהבה בנפול חברך אל תשמח למה האדם רוצה להיות מאושר? חברה של האקסית מה אומרים בדייט? פחד לקבל החלטה שגויה מי החליט שזה טוב וזה רע? להתמודד עם התנגדויות לקוח התמודדות עם פרפקציוניזם הצבת מטרה האם נכון להתמיד? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? סדנא למכירות לגרום לילד ללמוד לשכוח ילד ברכב הארה רוחנית קורית מעצמה רוחניים מסוממים איך נוצרת סכיזופרניה פרנואידית? כדורים נוגדי חרדה לרדוף אחרי אקסית איך להשפיע על האקסית שלך? דיאטה דלת שומן להעמיס על השרירים האם אלוהים באמת כל יכול? קשר ישיר עם אלוהים סוגים של הארה רוחנית להגיע להארה להיות אלוהים האמיתי מילון מושגים בספר להיות אלוהים הכסף של הצדיק אמונות מגבילות לגבי כסף למצוא את משמעות החיים להבין את משמעות החיים להיפטר ממחשבה שלילית הנאה מינית בחירה מושלמת רובוטים סוף העולם בזמן המפץ הגדול עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לחיים, אימון אישי להרזייה, אימון אישי לביטחון עצמי בנושאי יכולת התמדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 20:49:12 - wesi4