ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זוויות ✔חקר ההתנהגות מזווית אחרת ✔לעתים האדם לא מבין למה הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג אבל, הוא בעצם לא מבין את סיבת... - ידע להצליח התחייבות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨חקר ההתנהגות מזווית אחרת
לעתים האדם לא מבין למה הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג אבל, הוא בעצם לא מבין את סיבת ההתנהגות הזו, הוא רק יודע איך זה פועל. אבל, הוא לא שולט בצורת ההתנהגות ולכן, יש צורך לחקור את השורש של הדברים.

לפעמים האדם מתנהג בצורה קיצונית או שהוא עושה דברים מהר מדי או שאינו עושה דבר. או שהוא פזיז מדי או שהוא חושב יותר מדי, או שהוא נוהג בחיפזון או שהוא מאריך יותר מדי.

בעצם האדם הזה יודע איך הדברים פועלים ומנסה להשתלט על המצב. ולכן, כדי לנסות לשלוט במצב, השאלה היא לא איך פועלים הדברים, כי לכך יש לו כבר תשובה והוא עושה מהלך מיותר כי הוא כבר יודע איך הדברים פועלים. הוא לא שואל את השאלה הנכונה. למה הדברים פועלים כך ולא אחרת? זוהי השאלה הנכונה.

ובעצם למה האדם מתנהג כפי שהוא מתנהג? האדם בסיטואציה הספציפית הזו לשם הדגמה, מעוניין לבדוק את נקודות הקיצון של התנהגות מסויימת ואת הגבולות בין שבמודע ובין שלא במודע. הוא מנסה להגיע לנקודת האמצע, לעמק השווה בין פזיזות לבין חשיבת יתר, בין חיפזון לבין הארכה מיותרת בדברים.

ואפשר לייעל את התהליך ע"י שיודעים למה הוא פועל כפי שהוא פועל. ובעצם למה האדם מחפש נקודות קיצון ואז מחפש את הנקודה האמצעית? הוא עושה חישוב פשוט: אם הנקודה הקיצונית של המהירות לא נותנת תוצאה (0,0) והנקודה של חשיבת היתר (2-, 2-) לא נותנת פונקציה חיובית, יש ללכת לנקודה אחרת, שהרי כאן אין שום אפשר לנקודת אמצע פרופורציונלית. והאדם אז פונה לפלוסים (4,5) ורואה כמה הוא יכול לשלב בין הדברים.

אבל נניח ולאדם הזה אין זמן לעשות את הפעולה הללו בזמן הראוי ולכן, הוא מתפשר ומחלק לנקודת אמצע חדשה בין (0,0) לבין, (4,5) ואז מקבל את התוצאה הרלוונטית עבורו.

כך הדברים פועלים אצל האדם, וזוהי צורת ההתנהגות שלו עם הדברים. נשאלת השאלה, למה הדברים פועלים כך, ולא אחרת? אולי אפשר לפעול אחרת ומועיל יותר? במקום לבזבז זמן מיותר?

אם האדם פועל מתוך חוסר הסתכלות על הדברים בגלל חיפזון הרי ידוע שזוהי פעולה לא נכונה, ואם האדם יתנהג בהארכת יתר של הדברים, הרי שהן חיפזון, והן הארכת יתר באותה מידה יכולים להאריך את התהליך.

השאלה איך האדם ייעל את התהליך? קודם כל אפשר לחשוב בצורה מסודרת, זה נכון שהאדם רוצה לחשוב מהר כי הוא חושב שזה יעזור לו, בלי לתכנן כלום. אבל למעשה, הדבר הזה דווקא מאריך לו את התהליך לפעמים גם פי כמה, ולעתים אף מכשיל את התהליך.

ולכן חשיבה מסודרת ומאורגנת גורמת לאדם לתפקד נכון יותר. ובעצם נשאלת השאלה, מה החידוש כאן? הרעיון הוא שהאדם לפעמים מתנהג באופן פזיז שבו הוא רוצה לעשות במהירות את הדברים, אבל לא לוקח בחשבון את כל הגורמים וע"י זה הוא חושב שהוא ירגיש חופשי. אבל, למעשה האדם כובל את עצמו לבעיות חדשות. ועדיף לבזבז עוד 10 דקות אפילו ולמצוא פתרון הולם ולא פזיז אשר עלול יותר להזיק יותר מאשר להועיל.

ולמה הדברים פועלים כך ולא אחרת? הם פועלים כך כדי שהאדם יכיר את התהליך במלואו, ויכיר היטב את הדברים. ולמה הדברים פועלים כך? כי כאשר האדם מיומן בכל התהליך באופן מלא הוא מכיר את הדברים הכי טוב ולא נופל לכל מיני שטויות.

ואפשר להעמיק לנסות למצוא את השורש של כל ההתנהגויות של האדם, ולומר, למה האדם בעצם מחפש מטרה? כדי שתהיה לו משמעות. נשאלת השאלה, למה כך ולא אחרת? לבעלי חיים אין מטרות מיוחדות. אז האדם כן אוהב מטרות, אז האדם מבצע את המטרות לא כי הוא חייב אלא כי הוא אוהב את זה. אפשר להגיד שגם לבעל חיים יש מטרה, הם נהנים ממה שיש זו המטרה שלהם, להינות מהדברים שיש. לדוגמה: תוכונים משחקים אחד עם השני בהנאה, חתול אוהב לנוח ונהנה לנוח. כלבים אוהבים לטייל וכו'. הם מרגישים הכי טוב מהדברים שהם עושים.

והנקודה היא שלמה האדם אינו מאוזן כמו בעלי החיים ועושה את מה שהוא אוהב? למה הוא חייב להגיד לעצמו שהוא חייב לעשות משהו? ובעצם לאדם יש פרספקטיבה של לחקור את הדברים הוא אינו מקבל את הדברים כפי שהם ללא חקירה של הדברים.

העניין כאן שהאדם יהיה אמיתי עם עצמו ולא ימציא לעצמו תירוצים כמו: חייב, צריך וכו'. האדם בחר לעצמו מטרות, אבל אין הבדל בין מטרה, לבין חוסר מטרה מבחינת הפנימיות. מה זאת אומרת? שלאדם לא יהיו מטרות והוא יהיה ללא משמעות? והוא יחיה באופן לא הגיוני? לא ולא.

הכוונה היא להפריד בין החוויה לבין המעשה, האדם מהבחינה החיצונית הוא בעל מטרות ועושה את מה שהוא אוהב, ויש דברים שהוא עושה כדי לשרוד כו'. אבל זה מבחינת המעשה, לעומת זאת מבחינת החוויה אין הבדל בין הדברים, אין הבדל בין מטרה לבין ללא מטרה, הכל מבחינה פנימית אין הבדלים בין הדברים, בין הצלחה לחוסר הצלחה, הכל בסופו של דבר מוביל למימוש הפנימיות. לדבר אחד שהוא מימוש הפוטנציאל האישי. וכאשר האדם רוצה משהו ב - 100% הוא מממש אותו.
חשיבה הגזמה הבדלה לשלוט במצב חשיבה מוקצנת להרגיש חופש פרופורציות נשאלת השאלה חוסר הצלחה רוצה משהו בעיות התנהגות זוויות
זווית הישום של הכוח, מומנט, כוח דחיסה, כוח משיכה, זוויות היישום בתנועה, עבודה מול פולי עליון, באיזה חלק המשקל הכי כבד? עבודה סביב זווית הישום של הכוח, זווית הישום של השריר
זווית הישום של הכוח, מומנט, כוח דחיסה, כוח משיכה, זוויות היישום בתנועה, עבודה מול פולי עליון, באיזה חלק המשקל הכי כבד? עבודה סביב זווית הישום של הכוח, זווית הישום של השריר
זווית הישום של הכוח, מומנט, כוח דחיסה, כוח משיכה, זוויות היישום בתנועה, עבודה מול פולי עליון, באיזה חלק המשקל הכי כבד? עבודה סביב זווית הישום של הכוח, זווית הישום של השריר מהי זווית היישום של הכוח ואיך היא משפיעה על האימון? כאשר אדם מבצע תנועה כלשהי במהלך האימון הגופני, זווית היישום של הכוח משפיעה באופן משמעותי על העומס המופעל על השרירים ועל המפרקים. אליעד כהן מסביר כי ... מושפע מכוח המשיכה המושך אותה כלפי מטה. אך מה שיקבע את העומס האמיתי על השריר ועל המפרק זו הזווית בין הכוח (המשקולת או הכבל) לבין הזרוע שמבצעת את התנועה. באיזו נקודה בתרגיל העומס הוא הגדול ביותר? נקודת העומס המקסימלי בתרגיל תמיד תהיה כאשר זווית היישום היא 90 מעלות. אליעד מסביר זאת עם הדוגמה הבאה: כאשר מרימים את היד לצדדים (הרחקת כתף לצדדים), אם המשקולת נמצאת במנח שבו הזווית בין הזרוע למשקולת היא 90 מעלות, זהו הרגע שהכי קשה לשריר. הסיבה לכך היא שבנקודה זו כל כוח המשיכה של ... אין חלק של הכוח שמתבזבז על דחיפה פנימה או החוצה, ולכן העומס המלא מופעל על השריר עצמו. מה קורה בזוויות שונות מ - 90 מעלות? כאשר הזווית שונה מ - 90 מעלות, חלק מכוח המשיכה או כוח ההתנגדות מתבזבז על דחיפת היד פנימה (דחיסה) או משיכה החוצה (משיכה), ולכן העומס על השריר עצמו קטן משמעותית. לדוגמה, אם היד קרובה לגוף (זווית של כמעט 0 מעלות), הכוח לא מושך את היד למטה בצורה אפקטיבית אלא רק דוחף פנימה אל תוך המפרק, והעומס יהיה על המפרקים ולא על השריר. בזווית של 180 מעלות (היד מעל הראש), הכוח דוחף את היד פנימה, ולכן גם כאן העומס הוא בעיקר על המפרק ולא על השריר. כיצד הכוח מתחלק בזוויות שונות? אליעד כהן מפרט מספר דוגמאות: זווית של 0 מעלות: הכוח דוחף את המפרקים פנימה ואין כמעט עומס על השריר. זווית של 45 מעלות או 135 מעלות: חלק מהכוח דוחף את היד פנימה או החוצה וחלק מהכוח פועל ישירות על השריר, ולכן העומס בינוני. זווית של 90 מעלות: כל הכוח מופנה ישירות אל השריר, ולכן העומס הוא הגדול ביותר. דוגמה לתרגילים שונים והשפעת זווית היישום בהם אליעד מספק דוגמאות רבות להסברת העיקרון: הרחקת כתף לצדדים: הכי קשה כאשר היד מקבילה לרצפה (90 מעלות). פשיטת מרפקים בפולי עליון (יד אחורית): הנקודה הקשה ביותר תהיה כאשר זווית הכבל ביחס לזרוע היא 90 מעלות, כי אז שריר הטרייספס עובד בצורה מלאה. כפיפת מרפקים בפולי עליון (יד קדמית): שוב, נקודת הקושי תהיה בזווית 90 מעלות בין הכבל לזרוע, אז השריר מתאמץ בצורה מקסימלית. כפיפת מרפקים עם משקולת: הקושי המקסימלי כשהמשקולת בזווית של 90 מעלות מול הזרוע (כשהיד מקבילה לרצפה). כפיפת מרפקים עם כבל שמגיע מלמטה: הכי קשה כאשר היד ... לרצפה (90 מעלות). כפיפת מרפקים עם כבל שמגיע מלמעלה או מאחור: הנקודה הכי קשה תהיה במקום בו הזווית הכי קרובה ל - 90 מעלות, כי לא תמיד ניתן להגיע ל - 90 מעלות בדיוק, ואז החלק שבו הכי קשה הוא הנקודה ... תהיה כאשר הזרוע נמצאת ב - 90 מעלות ביחס למשקולת. לעומת זאת, כאשר עובדים עם כבלים או פולי, הזווית יכולה להשתנות לפי כיוון המשיכה של הכבל, ולכן אפשר לשנות את נקודת העומס המקסימלי בהתאם למיקום הכבל. ... תרגיל כפיפת מרפקים עם כבל מלמעלה ישנה את נקודת הקושי לעומת אותו תרגיל עם משקולת, כי הכבל מושך מזווית שונה, ולכן יש לשים לב לזווית המשיכה המדויקת כדי להבין איפה השריר מתאמץ בצורה המיטבית. מהן המשמעויות המעשיות להבנת זווית היישום? להבנת העיקרון של זווית היישום יש משמעויות חשובות באימון. למשל, אפשר להשתמש בידע הזה כדי: להגביר את האפקטיביות של האימון ... מיקוד בעומס המקסימלי בנקודה שבה השריר עובד בצורה מיטבית. להפחית עומס על המפרקים על ידי בחירת זוויות שבהן הכוח לא מפעיל לחץ מיותר על המפרק. לשנות את נקודת העומס בקלות על ידי שינוי זווית הכבל או המנח של הגוף ביחס למשקולת, וכך לעבוד על טווחי תנועה שונים בצורה יעילה. למקד את האימון בנקודות חלשות ספציפיות בתנועה על ידי יצירת מצב בו זווית הכוח היא בדיוק 90 מעלות בנקודה שבה רוצים לחזק את השריר. אליעד מסכם בכך שהבנת
הזווית האופטימאלית של השריר, זווית היישום של השריר, זוויות, מומנטים, איפה הכי קל לשריר? באיזו זווית השריר הכי חזק? הזווית של השריר ביחס למפרק, זווית אופטימאלית של השריר, איפה השריר הכי חזק?
הזווית האופטימאלית של השריר, זווית היישום של השריר, זוויות, מומנטים, איפה הכי קל לשריר? באיזו זווית השריר הכי חזק? הזווית של השריר ביחס למפרק, זווית אופטימאלית של השריר, איפה השריר הכי חזק?
הזווית האופטימאלית של השריר, זווית היישום של השריר, זוויות, מומנטים, איפה הכי קל לשריר? באיזו זווית השריר הכי חזק? הזווית של השריר ביחס למפרק, זווית אופטימאלית של השריר, איפה השריר הכי חזק? מהי הזווית האופטימלית שבה השריר הכי חזק? בהרצאה זו, אליעד כהן מסביר בהרחבה ובפירוט את המושגים הבאים: הזווית האופטימלית של השריר, זווית היישום של הכוח, מומנטים, איפה הכי קל לשריר, ובאיזו זווית השריר הכי חזק. אליעד מציג בצורה מפורטת ... את ההבדלים בין ביצוע תרגילים עם משקולת חופשית לעומת ביצוע עם כבלים (פולי), ומבהיר לעומק את מושגי המומנטים והכוחות הפועלים על השריר. מה משמעות הזווית האופטימלית של השריר? אליעד כהן מסביר שהזווית האופטימלית היא הזווית שבה לשריר יש הכי הרבה כוח. ההסבר המרכזי הוא שהשריר חזק יותר בזווית מסוימת של מפרק, וזה משתנה לפי אופי השריר, נקודות החיבור שלו ותפקידו התנועתי. כדוגמה ספציפית, הוא משתמש בשריר הדו - ראשי (בייספס) של הזרוע. באיזו זווית התרגיל הכי קשה מבחינת המשקל? כאשר מבצעים תנועה של הרמת זרוע עם משקולת חופשית, המשקל מושך כלפי מטה ולכן החלק הכי קשה בתרגיל יהיה כאשר נוצרת זווית של 90 מעלות בין הזרוע לבין כיוון המשיכה של המשקל. למשל, כשמישהו עושה כפיפת מרפק עם משקולת, החלק הכי קשה הוא כאשר הזרוע נמצאת בזווית של 90 מעלות ביחס לכוח הכובד המושך כלפי מטה. לעומת זאת, אם עושים את אותו תרגיל עם כבל (פולי), המצב שונה לגמרי, כי זווית היישום של הכוח (כיוון המשיכה של הכבל) משתנה בהתאם למיקום הכבל. לכן, כאשר עושים את התרגיל בפולי מהצד, הנקודה הקשה ביותר מבחינת המשקל תהיה שונה לחלוטין. מדוע הזווית של השריר משפיעה על הכוח? אליעד כהן מפרט ומסביר שהסיבה שלשריר קל או קשה יותר בנקודות מסוימות קשורה לכיוון הכוח שהשריר מפעיל. כאשר השריר נמצא בזווית אופטימלית (בדרך כלל סביב 90 מעלות בזווית המפרק), כל הכוח מופנה לתנועת הכפיפה או ... מתיחה הצידה, אלא כולו מופנה לתנועה הרצויה. דוגמה מוחשית - שריר הדו - ראשי של הזרוע: אליעד מדגים באמצעות שריר הבייספס, שברגע שהמפרק של המרפק נמצא בזווית של כ - 90 מעלות, הכוח של השריר מופנה בצורה מיטבית לכיוון הרמת הזרוע, בלי לאבד כוח על משיכה או דחיסה של המפרק פנימה או החוצה. כלומר, בנקודה זו יש התאמה בין הזווית שבה השריר הכי חזק, לזווית שבה המשקל הכי מכביד, וכך מתאפשרת הפקת כוח מקסימלית ביעילות גבוהה. איך הזווית משתנה בין משקולת חופשית לפולי? כאשר מבצעים תרגיל במשקולת חופשית, נקודת העומס המרבית היא תמיד כאשר המשקל פועל כלפי מטה בזווית של 90 מעלות ביחס לזרוע. לעומת זאת, כאשר מבצעים תרגיל עם כבלים (פולי), הזווית משתנה בהתאם למיקום הכבל. אם למשל הכבל נמצא מהצד, הנקודה הקשה ביותר יכולה להיות דווקא כאשר הזרוע צמודה לגוף, שם נוצרות 90 מעלות בין הכבל לזרוע. מכאן שאליעד מדגיש את החשיבות של הבנת זוויות המשיכה השונות ואת ההשפעה שלהן על הקושי ... דומה, כאשר השריר מקוצר מאוד, הוא גם לא יהיה בשיא הכוח כי סיבי השריר כבר מקוצרים מדי ואינם יכולים להפיק את הכוח האופטימלי. מה החשיבות של הבנת הזווית האופטימלית באימון? ההבנה של זווית אופטימלית מאפשרת תכנון יעיל יותר של ...
לסבול בכיף, הסיפור של אליעד כהן, הסבל האנושי, איך לא לסבול, סבל בחיים, ליהנות מהסבל, להעלים את עצמך, סבל אין סופי, להגיע להארה רוחנית, אמת מוחלטת, בטוח במאה אחוז
לסבול בכיף, הסיפור של אליעד כהן, הסבל האנושי, איך לא לסבול, סבל בחיים, ליהנות מהסבל, להעלים את עצמך, סבל אין סופי, להגיע להארה רוחנית, אמת מוחלטת, בטוח במאה אחוז
... במאה אחוז? אליעד מלמד שכדי להגיע לביטחון מוחלט באמת כלשהי, על האדם לבדוק את העניין מכל זווית אפשרית. רק אם לא נשארו זוויות נוספות לבדוק, אפשר לומר בביטחון מלא שמדובר באמת מוחלטת. בפועל, הוא מסביר, לא קיימות אינסוף זוויות, אלא רק שתי זוויות בסיסיות: זו של ההיגיון (שיש הבדל בין יש לאין) וזו של אי - היגיון (שאין שום הבדל בין יש לאין). רוב האנשים בודקים דברים רק מנקודת המבט של ההיגיון ולא מעזים לבדוק את הפרספקטיבה של ... בחיי היומיום כדי להקטין את הסבל? אליעד מציע פרקטיקה מעשית: אדם יכול ללמוד ולתרגל את זווית ההסתכלות הזו - שלפיה אין הבדל אמיתי בין מה שיש למה שאין. כך, כאשר הוא נתקל בבעיות או בסבל בחיים, הוא יכול להתחבר לנקודת מבט זו, ולהקל משמעותית על תחושת הסבל. לדוגמה, אם אדם ... לפי אליעד, כדי להפוך את הפרספקטיבה הזאת לדרך חיים, יש לתרגל בקביעות את ההסתכלות מהזווית של זה לא משנה. כשאדם מצליח לתרגל באופן שיטתי ולאורך זמן את נקודת המבט הזו, הוא מפתח יכולת נפשית חדשה. במצב הזה, הוא חווה פחות סבל בחיים, כי הוא מודע לאפשרות תמידית לצאת מהמשחק ...
שינוי זווית במפרק, כל תנועה משנה זווית במפרק, תנועות חד מפרקיות, תנועות רב מפרקיות, איזה מפרקים משתתפים בתנועה? זווית קטנה במפרק, זווית גדלה במפרק, שינוי הזווית במפרק במהלך התנועה, ריצה
שינוי זווית במפרק, כל תנועה משנה זווית במפרק, תנועות חד מפרקיות, תנועות רב מפרקיות, איזה מפרקים משתתפים בתנועה? זווית קטנה במפרק, זווית גדלה במפרק, שינוי הזווית במפרק במהלך התנועה, ריצה
... זווית במפרק, כל תנועה משנה זווית במפרק, תנועות חד מפרקיות, תנועות רב מפרקיות, איזה מפרקים משתתפים בתנועה? זווית קטנה במפרק, זווית גדלה במפרק, שינוי הזווית במפרק במהלך התנועה, ריצה מה זה שינוי זווית במפרק ואיך הוא מתבטא בתנועה? שינוי זווית במפרק הוא עיקרון יסודי בהבנת תנועות הגוף, ומשמעותו שבכל פעולה גופנית שבה מתקיימת תנועה של איבר, זווית המפרק המעורב בתנועה משתנה בהכרח. כאשר מדברים על שינוי זווית, הכוונה היא לכך שהזווית במפרק מסוים יכולה לגדול או להקטין במהלך אותה התנועה. לדוגמה, כאשר אדם מבצע כפיפה של המרפק, קיימות למעשה שתי זוויות שניתן למדוד - זווית פנימית וזווית חיצונית. הזווית הפנימית מתקטנת כאשר האדם מקרב את האמה אל הזרוע, ואילו הזווית החיצונית מתרחבת במקביל. חשוב להבין כי בכל מפרק שמשתתף בתנועה קיימות תמיד שתי זוויות נגדיות: כאשר אחת גדלה, השנייה בהכרח קטנה, ולהפך. לדוגמה, אם אדם מכופף את המרפק שלו, הזווית הפנימית קטנה, בעוד הזווית החיצונית גדולה. לעומת זאת, כאשר הוא מיישר את המרפק, הזווית הפנימית הופכת להיות גדולה יותר והחיצונית מתקטנת. מה ההבדל בין תנועות חד - מפרקיות לרב - מפרקיות? כאשר אדם מבצע ... חד - מפרקיות לתנועות רב - מפרקיות: תנועה חד - מפרקית - תנועה שבה משתנה הזווית במפרק אחד בלבד, בעוד ששאר מפרקי הגוף נותרים במצב קבוע ולא משתנים. דוגמה קלאסית לכך היא תרגיל של כפיפת מרפק ... אגן וברכיים, אינם נעים כלל. תנועה רב - מפרקית - תנועה שבה משתנים הזוויות של מספר מפרקים במקביל, כמו בריצה או בתרגיל סקווט. לדוגמה, בריצה משתנים בו זמנית הזוויות במפרק הקרסול, הברך, האגן, המרפק והכתף. כך, בריצה, משתתפים מספר שרירים ומפרקים הפועלים בהרמוניה. אילו דוגמאות ... ספציפיות: כפיפת מרפק - תנועה חד - מפרקית קלאסית. רק מפרק המרפק משנה זווית, בעוד מפרקים אחרים כמו הכתף או הברך אינם זזים. ריצה - תנועה רב - מפרקית מורכבת. בזמן הריצה משתנים זוויות במספר רב של מפרקים, כולל: מפרק הקרסול - זווית כף הרגל משתנה תוך כדי מגע עם הקרקע. מפרק הברך - הזווית בברך מתכופפת ומתיישרת לסירוגין. מפרק האגן - הזווית בין הגב התחתון והירך משתנה במהלך הצעד. מפרק הכתף - משתנה הזווית בין הזרוע והגוף במהלך תנועת הידיים. מפרק המרפק - משתנה זווית המרפק בעת תנועת הידיים. למה חשוב להבחין בין תנועות חד - מפרקיות לרב - מפרקיות? חשיבות ההבחנה בין תנועות חד - ... להפעלת קבוצות שרירים גדולות, לשיפור כוח כללי וקואורדינציה. איך שינוי הזווית במפרק עוזר לזהות אילו שרירים פועלים? לפי העיקרון שתנועה היא שינוי
ניתוח תנועתי של הרמת משקל מהרצפה, באיזה מפרקים אפשר להשתמש כדי להרים משקל מהרצפה? האם באמת אפשר לשמור על גב ישר בהרמת חפצים מהרצפה? למה קשה לשמור על גב ישר? צורות שונות לעשות סקוואט, מהי הרמה לא נכונה? ארגונומיה
ניתוח תנועתי של הרמת משקל מהרצפה, באיזה מפרקים אפשר להשתמש כדי להרים משקל מהרצפה? האם באמת אפשר לשמור על גב ישר בהרמת חפצים מהרצפה? למה קשה לשמור על גב ישר? צורות שונות לעשות סקוואט, מהי הרמה לא נכונה? ארגונומיה
... והמפרקים. הסבר נוסף שניתן הוא כיצד השמירה על גב ישר מתבצעת באמצעות שינוי זוויות במפרקים שונים. לדוגמה, אם אדם מתכופף מהרצפה באמצעות הברכיים, הוא יפעיל את הברכיים, אך גם את הקרסול ואת האגן. אם יבחר לפעול רק דרך ... בעת ירידה עמוקה בסקוואט, מצב שגורם לעומס נוסף על הגב. אליעד מסביר מדוע זוויות גמישות שונות במפרקים, כמו הקרסול, הברך והאגן, יכולות להשפיע על התנועה ולהוביל לכפיפה לא נכונה. כיצד להימנע מטעויות בזמן הרמת משקל? ... דרכים לשיפור טכניקת הרמת המשקל, כמו סידור הרגליים בצורה נכונה או קיום זוויות גמישות במפרקים השונים. מהי הדרך הנכונה להרים משקל מהרצפה? הסיום של ההרצאה עוסק בדרך הנכונה להרים משקל מהרצפה. אליעד מסביר כי הדרך ... במפרקי הקרסול, הברך והאגן תוך שמירה על גב ישר. הוא מציין כי כל אחד מהזוויות הללו חשוב וצריך להיות מכוון בצורה נכונה, ושהרמה נכונה תתבצע רק כאשר כל המפרקים מעורבים בתנועה. האם אפשר לשמור על גב ישר בהרמת משקל? ...
הספר להיות אלוהים - איך תדע שהספר להיות אלוהים הוא אמיתי
הספר להיות אלוהים - איך תדע שהספר להיות אלוהים הוא אמיתי
... שאליעד כהן מציג בהרצאה הוא השאלה החשובה: איך אפשר לדעת שהספר להיות אלוהים הוא אמיתי, ולא סתם טקסט שיכול לבלבל או להטעות. השאלה הזאת אינה פשוטה כלל, ואליעד מציג אותה דרך זוויות שונות, עם דוגמאות והסברים רבים, כדי להמחיש את המורכבות שלה ואת האופן שבו אדם צריך להתמודד איתה. מה זה בעצם אומר ספר אמיתי? אליעד כהן ... הספר מתאים לך, אליעד כהן מציע גישה מעשית מאוד - פשוט לנסות לקרוא אותו. הוא אומר שאם אתה מרגיש שהספר נותן לך משמעות חדשה, שהוא מפתח אצלך שאלות חשובות, או שהוא מסייע לך לראות זוויות חדשות על החיים, אז סימן שהספר מתאים לך כרגע. אם לא, אפשר להניח אותו בצד ולחזור אליו אולי בהמשך, אחרי שתתפתח יותר מבחינה מחשבתית או ...
כעס בחיק כסילים ינוח, מהי חוכמה? מהי טיפשות? איך נוצר כעס? איך נוצרת שמחה? שלמה המלך, החכם באדם, שפת החיות, אין שכל אין דאגות
כעס בחיק כסילים ינוח, מהי חוכמה? מהי טיפשות? איך נוצר כעס? איך נוצרת שמחה? שלמה המלך, החכם באדם, שפת החיות, אין שכל אין דאגות
... טיפש: אדם שרוצה שהכל יהיה בדיוק כפי רצונו. אדם שרואה רק זווית אחת של המציאות ולכן מתקשה להתמודד עם מצבים שאינם לפי רצונו. אדם שפשוט לא יודע איך לא לכעוס, כלומר, חסר לו הידע או היכולת לוותר על הכעס. עם זאת, הוא מסביר ... עם חיות בשפתן, אלא שהוא ידע לראות ולהבין את המציאות מזוויות שונות ובלתי שגרתיות, ממש כפי שאדם שמבין שפה אחרת יכול לראות את המציאות אחרת. הוא הבין את ההפך בכל דבר, וזו היא החוכמה - היכולת לראות מציאות אחת מהרבה זוויות, כולל הזוויות ההפוכות לה. לדוגמה, אם שלמה המלך היה רואה חתול ופונה אליו בשפתו, והחתול היה מבצע פעולה מסוימת שהוא ביקש, זה היה מוכיח שלשלמה הייתה חוכמה ויכולת לתקשר ולהבין זוויות נוספות של המציאות. אליעד מסביר שהחוכמה האמיתית של שלמה הייתה היכולת להבין תמיד את הצד ההפוך של כל דבר, ולכן, גם אם הוא לא דיבר ממש עם החיות בשפה מילולית, הוא ... יכול לנבוע מטיפשות, אבל באותה מידה גם מחוכמה. הכל תלוי בזווית שממנה מסתכלים על הדברים וביכולת של האדם להתמודד עם המציאות או לקבל אותה כמו שהיא. הטיפשות והחוכמה הן יחסיות ותלויות בהגדרות השונות שנותנים להן. איך להתמודד עם ...
איך לא להשתגע? איך לא לאבד שליטה? פחד להשתגע, פחד לאבד שליטה, לפעול בלי היגיון, אני מתחיל לאבד שליטה, פחד מאיבוד שליטה, איבוד שליטה עצמית, חרדה מפני איבוד שליטה, תחושת אובדן שליטה
איך לא להשתגע? איך לא לאבד שליטה? פחד להשתגע, פחד לאבד שליטה, לפעול בלי היגיון, אני מתחיל לאבד שליטה, פחד מאיבוד שליטה, איבוד שליטה עצמית, חרדה מפני איבוד שליטה, תחושת אובדן שליטה
... הפעולה המשוגעת מטריד אותו מאוד. איך להתמודד עם פחד לבצע פעולות לא הגיוניות? כאשר מתמודדים עם פחד מפני ביצוע פעולה לא הגיונית, אליעד כהן מסביר שצריך להתייחס לפחד מכמה זוויות אפשריות: ראשית, לבדוק את ההסתברות לכך שהפעולה באמת תתבצע. פעמים ... מוחלט של שפיותו, אלא שהוא ירגיש דחף פתאומי לבצע משהו לא הגיוני ויעשה זאת. התמודדות עם הפחד כאשר אדם מפחד מהאפשרות שיבצע פעולה חסרת היגיון, ניתן להתייחס לכך מכמה זוויות: לשאול: מה ההסתברות שזה יקרה? ולהבין שמדובר באירוע נדיר מאוד. ...
שאלות הבהרה, איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להסביר את עצמך למישהו? איך לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה? איך לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות? לא הביישן למד, לא הקפדן מלמד
שאלות הבהרה, איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להסביר את עצמך למישהו? איך לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה? איך לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות? לא הביישן למד, לא הקפדן מלמד
... יכולות לעזור לשמוע את דעתו ולהבין אם המסר עבר בצורה נכונה. דוגמאות מגוונות: תן דוגמאות ממספר זוויות שונות כדי להמחיש את הרעיון. הדגשת חשיבות השאלות: הדגש את החשיבות של שאילת שאלות כך שהשיחה תהיה מועילה לשני ... זה היה ברור?, רוצה שאסביר שוב?, מה הבנת ממה שאמרתי? לתת דוגמאות מגוונות שממחישות את הרעיון מכמה זוויות. להדגיש את החשיבות של שאילת שאלות כדי שהשיחה תהיה מועילה לשני הצדדים. מדוע חשוב ליצור אווירה נוחה לשאילת שאלות? ...
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
... שאיש המכירות יכול ליצור בתת המודע של הלקוח, כאשר איש המכירות עושה פרזנטציה ללקוח. דהיינו, שאיש המכירות מציג ללקוח מידע. ויש 3 זוויות שונות למה התכלית ומה המטרה שלשמה איש המכירות מציג את המידע ללקוח. אז כאשר ... היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, אני רוצה מוצר כזה. המטרה ה 3 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר אני רוצה מוצר ממך. ואלו 3 זוויות שונות ואני אסביר. נניח לדוגמה שאנחנו חברת מטבחים ואנחנו רוצים למכור ללקוח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חקר ההתנהגות מזווית אחרת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: זוויות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: זוויות, איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי, קואצ'ינג אישי, מגשר בנושא זוויות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3984 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 18:57:39 - wesi4