ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הרגלי למידה ✔סוגים של אימון: אימון אישי / אימון ADHD / אימון ילדים / אימון נוער / אימון סטודנטים / אימון הורים / סדנאות הורים / אימון מבוגרים /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 סוגים של אימון: אימון אישי / אימון ADHD / אימון ילדים / אימון נוער / אימון סטודנטים / אימון הורים / סדנאות הורים / אימון מבוגרים / אימון תעסוקתי
אימון אישי

מהו אימון?

האימון הוא תהליך המתמקד בהשגת יעדים. מטרתו להעצים תחומים שהמתאמן בוחר לעשות בהם שינוי. המאמן מאפשר למתאמן התבוננות חדשה במציאות הקיימת ע"י בדיקת התנהגויות אוטומטיות ודפוסים שאינם משרתים ומקדמים אותו ומונעים ממנו הצלחה בעתיד.

במהלך האימון, המאמן מסייע למתאמן לקחת אחריות מלאה על חייו, להתגבר על הרגלים, רגשות, פחדים ודפוסי חשיבה שליליים המגבילים את התפתחותו, תוך כדי ביצוע מטלות לקידום השינוי ולמימוש הפוטנציאל הטמון בו. הדבר נעשה ע"י שינוי הרגלי חשיבה, מתן תמיכה, זיהוי מטרות ותכנון השלבים להשגת היעדים וביצוע המשימות.

אימון אישי הוא כלי רב - עצמה לקידום שינוי. הוא מהווה שיטה מעשית לסייע לאנשים לארגן את חייהם. האימון הוא תהליך המקנה מבנה, כישורים, מיומנויות, ותמיכה, ויוצר אסטרטגיות מפצות שעוזרות לתפקד בדרך יעילה יותר, ולהניע להתמדה במשימה.

"הסכנה הגדולה ביותר לרובנו, היא לא שאנו שמים לנו מטרות גבוהות מדי ומפספסים אותן, אלא שאנו שמים לעצמנו מטרות נמוכות מדי ומגיעים אליהן" מיכאלאנג'לו


אימון ADHD

אימון לקשב וריכוז

אימון לקשב וריכוז הינו תהליך, קצר יחסית, המסייע למתאמן להבין דפוסי התנהגות וקשיים ומאפשר למתאמן למצוא ביחד עם המאמן את הדרכים והכלים המתאימים להתמודד עם לקויות למידה ו/או הפרעת קשב וריכוז. מטרת האימון נקבעת בשיתוף המתאמן תוך התייחסות לצרכיו ולמאפייני הקשיים שלו. בתהליך האימון אנו משלבים הקניית ידע והבנה על לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז ובונים תהליך של טכניקות ואסטרטגיות מותאמות למתאמן. לכל מתאמן נבנית תוכנית אימון ייחודית לו.

אימון לקשב וריכוז מסייע בתחומים הבאים:

* הכרת מאפייני לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום.

* רכישת כלים להתמודדות עם בעיית הקשב והריכוז.

* ניהול זמן - רכישת כלים המסייעים בניהול זמן וקשיי התארגנות.

* כעסים - וויסות רגשות שלילים וכעסים והחלפתם ברגשות חיוביים.

* חיזוק המוטיבציה - מיקוד להשגת המטרות.

* דחיינות - בניית תוכנית שמסייעת לטפל בדחיינות ופירוק משימה למטלות קטנות.

* הפעלה עצמית - היכולת ליזום ולפעול, יצירת מודעות אישית.

* שימור המאמץ לאורך זמן - קבלת אחריות ויוזמה, יצירת מוטיבציה, היכולת לשמור על

המוטיבציה כדי לסיים פעולה.

* קשב - היכולת להיות מודע להסחות ולשלוט בהם.


אימון ילדים

מהו אימון ילדים ADHD?

האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות?

האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים?

האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה?

האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים?

האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו?

אימון ילדים לקשב וריכוז, מעניק לילד כלים לשיפור יכולות והישגים. האימון משפר את תחושת המסוגלות של הילד ואת יכולותיו בתפקודו ביום יום. בנוסף, האימון מעניק לילד כלים שיעזרו לו לקחת אחריות על חייו. במהלך האימון הילד רוכש מיומנויות שונות כגון:

מיומנויות חשיבה המאפשרות לו התמודדות עם שינויים, יכולת התמדה, מציאת טווח של פתרונות וצורות חשיבה שונות.

מיומנויות שפה המאפשרות ביטוי של רגשות, צרכים, דאגות ומחשבות.

מיומנויות לויסות רגשי המאפשרות התמודדות עם חרדה ומצבי רוח, תוך כדי הקפדה על גישה חיובית.

מיומנויות חברתיות - 'קריאה' נכונה של מצבים חברתיים, הסתגלות לפעילויות קבוצתיות ולמידה על דרכים לקבלת תשומת לב בצורה חיובית ויעילה.

הנושאים המרכזים באימון ילדים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז:

* הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום.

* הקניית כלים לעידוד והפנמה של כללים, הקשבה ושליטה עצמית.

* פיתוח ושיפור הרגלי למידה ללמידה יעילה יותר.

* הקניית כלים לניהול זמן והתארגנות.

* בניית תוכנית שמסייעת לטפל בדחיינות.

* אימון "בגירוש" מחשבות שליליות ("שדונים") ומצבי רוח משתנים.

* עידוד ופיתוח הכישורים הייחודיים של הילד במטרה להובילו לחוויות של הצלחה.

* פיתוח כישוריים חברתיים ושיפור היחסים עם הורים, אחים, מורים וחברים.

* חיזוק הביטחון והדימוי העצמי של הילד.

* שיפור התפקוד היומיומי של הילד.

* הקניית כלים להתמודדות עם מעברים ושינויים המתרחשים בחייו של הילד.


אימון נוער

מהו אימון נוער לקשב וריכוז?

האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות?

האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים?

האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה?

האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים?

האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו?

בגיל ההתבגרות המתבגר מחפש אחר זהותו. למתבגר יש כמיהה לעצמאות ולהכרה חברתית, גישושים רומנטיים ודרישות מהבית מצד אחד ומהחברה מן הצד השני. ההתפתחות הפיזית וההורמונאלית שעובר המתבגר בתקופה זו מחוללת שינוי בדימוי העצמי ובתדמית שהוא מנסה ליצור. לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז הופכות את גיל ההתבגרות לקשה ומורכב אף יותר. האימון עוזר למתבגר לגבש זהות אישית, לפתח מיומנויות חברתיות, להתמודד עם דרישות לימודיות גבוהות יותר ולפתח יחסים משפחתיים תקינים בד בבד עם שאיפותיו להיות עצמאי יותר.

הנושאים המרכזים באימון מתבגרים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז:

* הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום.

* קביעת מטרות והשגתן בדרך היעילה ביותר.

* מודעות לערכים ולמטרות של המתבגר, גילוי יכולות, כישורים ו"נכסים" של המתבגר.

* ויסות עצמי - יכולת להתמודד עם תסכולים ורגשות שליליים, התמודדות עם גורמים "המחבלים" במיקוד: חשיבה שלילית, שכחה, הסחות, פרפקציוניזם, אימפולסיביות ועוד.

* ניהול זמן - בניית תוכנית מעשית עם לוחות זמנים ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום ועדיפויות, מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות.

* הגברת המוטיבציה ויכולת ההתמדה, גמישות בפתרון בעיות.

* אסטרטגיה וארגון הלמידה.

* הבנת קודים וכישורים חברתיים. שיפור ההרגשה והתפקוד בחיי היום יום.


אימון סטודנטים

מהו אימון סטודנטים לקשב וריכוז?

האם את/ה מתקשה להתרכז? האם דעתך מוסחת בקלות?

האם את/ה מתקשה להתחיל משימה?

האם את/ה מתקשה לסיים משימה שהתחלת בה?

האם קשה לך להתארגן ולעמוד בזמנים?

האם את/ה מחפש/ת פתרון, מותאם לך אישית, שיאפשר לך להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז?

לרוב, לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז מפריעים גם בחיים האקדמיים. התסכול של אנשים עם הפרעות קשב נובעת מציפיות ומטרות גבוהות במיוחד, אך התנהלותם הלא יעילה גורמת להם לחוויות של חוסר הצלחה וספיגת ביקורת מעצמם ומהסביבה. אנשים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז חווים את עצמם כלא מספיק טובים, לא מספיק "מתאמצים". האימון מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות ולנהל את עצמו בצורה יעילה וטובה יותר.

הנושאים המרכזים באימון לסטודנטים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז:

* מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום

* קביעת מטרות ויעדים ברורים וברי השגה.

* ניהול זמן - בניית תכנית מעשית עם לוחות זמנים מוגדרים ותכנית מעקב אחר ביצוע משימות, קביעת סדר יום ועדיפויות על מנת להתמקד בעיקר ולהתעלם מהטפל.

* מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות. רכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות.

* יצירת שיטות תזכורת ומעקב עצמי אחר מטלות שונות.

* זיהוי והתמודדות עם מכשולים.

* חיזוק המוטיבציה והביטחון העצמי.

* גילוי סגנון הלמידה האישי.

* שילוב נכון בין לימודים, עבודה, משפחה ובלויים.

* יצירת הרגלי למידה.

"ישנם שלושה מעמדות של בני אדם: אלו שרואים, אלו שאינם רואים כשמראים

להם ואלו שאינם רואים בכלל" לאונרדו דה וינצ'י


אימון הורים

אימון הורים לילדים עם קשיי קשב וריכוז

האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות?

האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים?

האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה?

האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים?

האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו?

משפחות שבהן ילדים עם הפרעת קשב וריכוז מתמודדות עם מצבים שלא קיימים בדרך כלל בבתים אחרים. הקשיים נובעים מהפרעות הקשב והריכוז המשפיעים על כל התא המשפחתי. האימון, במקרה זה, עוזר להורים לפתח מיומנויות שיאפשרו להם להתמודד עם קשיי הילד מצד אחד, ומצד שני לאפשר להם לטפח את ילדם בפיתוח הכישורים הדרושים לו, מתוך ההבנה שההורה מכיר את ילדו בצורה הטובה ביותר, ויכול לתמוך בילד בחיי היום יום לאורך זמן.

הנושאים המרכזים באימון להורים לילד עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז:

* הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום.

* הגדרת מטרות וזיהוי הערכים החשובים למשפחה.

* הקניית כלים המסייעים להתמודד עם ילד בעל לקויות למידה ו/או קשיי קשב וריכוז בבית ובביה"ס.

* העמקת הקשר עם הילד.

* העצמת המנהיגות והסמכות ההורית.

* הקניית כלים לזיהוי יעדים חינוכיים רגשיים והתנהגותיים.

* מיומנויות שפה - שימוש בשפה ככלי מעצים, ליצירת קשר מעמיק.

* התמודדות עם קונפליקטים.

* חיזוק תחושת המסוגלות של הילד.

* זיהוי, ניתוח ויישום הצלחות.

* ניהול זמן - בניית תוכנית מעשית עם לוחות זמנים ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום ועדיפויות, מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות.


סדנאות הורים

סדנאות להורים לילדים ומתבגרים בעלי לקויות למידה ו/או הפרעת קשב וריכוז

בסדנאות הורים, ההורים לומדים להבין את הקשיים של ילדם וכן את הקשיים שלהם עצמם בהתמודדות עם הילד. ההכרה כי הורים נוספים מתמודדים עם קשיים דומים, נותנת תמיכה הדדית וחשיפה לדרכי חשיבה אחרות.

מטרת הסדנה היא לשנות את האקלים המשפחתי ונתינת כלים להורים שיאפשרו להם לעזור לילדם ע"י יצירת מרחב תומך להורים.

הנושאים המרכזיים בסדנאות:

* מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום

* ניהול עצמי: ניהול זמן, קביעת סדר יום, מניעת דחיינות ושיפור יכולת ההתארגנות

* ארגון הלמידה

* גילוי יכולות, כישורים ו"נכסים"

* קביעת מטרות ויעדים ברורים ומציאותיים.

* ארגון סדרי עדיפויות על מנת להתמקד בעיקר ולהתעלם מהטפל.

* רכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות.

* הבנת קודים וכישורים חברתיים.

* שיפור תחושת המסוגלות ויכולת התפקוד בחיי היום יום.

* מיומנויות שפה - שימוש בשפה ככלי מעצים, ליצירת קשר מעמיק.

* ניהול זמן - בניית תוכנית מעשית עם לוחות זמנים ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום ועדיפויות, מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות.

אימון - כדי שאנו ננהל את הפרעת הקשב ולא שהיא תנהל אותנו


אימון ADHD

אימון מבוגרים

האם את/ה מתקשה להתרכז? האם דעתך מוסחת בקלות?

האם את/ה מתקשה להתחיל משימה?

האם את/ה מתקשה לסיים משימה שהתחלת בה?

האם קשה לך להתארגן ולעמוד בזמנים?

האם את/ה מחפש/ת פתרון, מותאם לך אישית, שיאפשר לך להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז?

ברוב המקרים, הפרעת קשב וריכוז אינה נעלמת כאשר האדם מתבגר. התסכול של אנשים עם הפרעות קשב נובע מציפיות ומטרות גבוהות במיוחד, אך התנהלותם הלא יעילה גורמת להם לחוויות של חוסר הצלחה וספיגת ביקורת מעצמם ומהסביבה. אנשים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז חווים את עצמם כלא מספיק טובים, לא מספיק "מתאמצים". האימון מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות אישיות והמקצועיות ולנהל את עצמו בצורה יעילה וטובה יותר.

הנושאים המרכזים באימון מבוגרים הפרעת קשב וריכוז ו/או עם לקויות למידה:

* מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום.

* קביעת מטרות ויעדים ברורים וברי השגה.

* ניהול זמן - בניית תכנית מעשית עם לוחות זמנים מוגדרים ותכנית מעקב אחר ביצוע משימות

קביעת סדר יום ועדיפויות על מנת להתמקד בעיקר ולהתעלם מהטפל.

* מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות. רכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות.

* יצירת שיטות תזכורת ומעקב עצמי אחר מטלות שונות.

* זיהוי והתמודדות עם מכשולים.

* חיזוק המוטיבציה והביטחון העצמי.

* התמודדות עם קונפליקטים בעבודה.

* שילוב נכון בין עבודה, משפחה ובלויים.


אימון תעסוקתי

בעבר הסתפקו רוב האנשים בעבודה שבעזרתה יכלו להתפרנס ולהשיג רווחה כלכלית. בימינו התעסוקה מהווה ערוץ להגשמה עצמית, שבעזרתה אנו מחפשים משמעות נוספת לחיינו. העיסוק שלנו גם מספק ביטוי לכישורים הקיימים בנו וגם לפיתוח כישורים חדשים המהווים חלק מהמהות שלנו.

שוק התעסוקה הינו דינאמי ומתפתח: ישנם מקצועות ש"נעלמים" וישנם מקצועות חדשים שנוצרים, מתפתחות טכנולוגיות חדשות ונדרשות מיומנויות חדשות. אנו נדרשים שתהיה לנו מסוגלות תעסוקתית גבוהה, כדי לשמור על הרלוונטיות שלנו בשוק העבודה. שינויים אלו מגבירים את הצורך שלנו בהכוונה וליווי מקצועי בהשתלבות בשוק העבודה ובפיתוח קריירה.

אימון אישי תעסוקתי מיועד לאלה הנמצאים בצומת דרכים מקצועית בחייהם, ומחפשים דרך להתנהל באפקטיביות בשלב הבא בהתפתחותם המקצועית.

יחודו של אימון תעסוקתי הוא בסיוע בחירת כיוון קריירה, השתלבות מיטבית במקום העבודה, פיתוח מסוגלות תעסוקתית ובניית תכנית ליישום הפוטנציאל התעסוקתי. האימון התעסוקתי מאפשר לכם לזהות את מכלול הכישורים והיכולות שלכם על מנת לבחור ולהתחיל באפקטיביות קריירה חדשה או לבצע הסבה נכונה של קריירה קיימת.
אקדמאי ילד שיפור יכולות חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית אימון אישי תעסוקתי להתרכז מיומנות איך לפתח חשיבה אימון הורים לילדים להתמודד עם קונפליקטים אחריות מלאה adhd adhd אימון אימון אימון adhd אימון אישי אימון הורים אימון ילדים אימון מבוגרים אימון נוער אימון סטודנטים אימון תעסוקתי אימונים בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הורה הורות הורים הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז ילד ילדה ילדים להתאמן מבוגרים סדנא סדנאות סדנאות הורים סדנה סוגים של אימון סוגים של אימונים סטודנט סטודנטים קשב וריכוז ריכוז וקשב
שכבות של שרירים, שריר מעל שריר, שריר מתחת לשריר, שריר שמסתיר שריר, שרירים פנימיים, שרירים חיצוניים, רמות של שרירים, השרירים בגוף האדם
שכבות של שרירים, שריר מעל שריר, שריר מתחת לשריר, שריר שמסתיר שריר, שרירים פנימיים, שרירים חיצוניים, רמות של שרירים, השרירים בגוף האדם
...שמסתיר שריר, שרירים פנימיים, שרירים חיצוניים, רמות של שרירים, השרירים בגוף האדם מה הכוונה בשכבות של שרירים בגוף האדם? הגוף האנושי מורכב ממספר עצום של שרירים המאורגנים לא רק בקבוצות שונות, אלא גם בשכבות של שרירים - שריר מעל שריר, שריר מתחת לשריר, ושרירים שמסתירים שרירים אחרים. כדי להבין זאת, ניקח לדוגמה את שרירי הגב. כאשר מסתכלים על אדם מהחוץ, רואים את שכבת השרירים החיצונית. אם היינו יכולים להסיר את העור, היינו רואים את השכבה הראשונה של השרירים, אך...
בהמה רוחנית, מותר האדם מן הבהמה אין, לחיות כמו בהמה, מדרגת אדם, מדרגת בהמה, לזרוק את השכל, לחיות בלי לחשוב, להתנהג כמו בהמה, בהמה חכמה, לחיות בלי שכל, להעלים את עצמך
בהמה רוחנית, מותר האדם מן הבהמה אין, לחיות כמו בהמה, מדרגת אדם, מדרגת בהמה, לזרוק את השכל, לחיות בלי לחשוב, להתנהג כמו בהמה, בהמה חכמה, לחיות בלי שכל, להעלים את עצמך
...האדם מן הבהמה אין, לחיות כמו בהמה, מדרגת אדם, מדרגת בהמה, לזרוק את השכל, לחיות בלי לחשוב, להתנהג כמו בהמה, בהמה חכמה, לחיות בלי שכל, להעלים את עצמך מה המשמעות של מותר האדם מן הבהמה אין? ההרצאה של אליעד כהן בנושא בהמה רוחנית עוסקת במשפט המפורסם מותר האדם מן הבהמה אין. משמעות המשפט היא שבאופן בסיסי אין הבדל מהותי בין האדם לבהמה, אלא רק הבדל חיצוני או שכלי. כלומר, אליעד מסביר שלמרות שהאדם מתגאה בכך שיש לו שכל והוא יכול לחשוב, לנתח, ולחקור, זה בדיוק...
אשליות אופטיות - מהי מהותן של אשליות אופטיות? ומהי משמעותן הרוחנית?
...אופטיות. חמשת החושים. מציאות מדומה. אשליות. מדע. מהי מהותה של אשליה אופטית? ומהי משמעותה? אשליה אופטית = כאשר חוש הראייה של האדם גורם לו לראות את מה שאינו אמיתי = אשליה אופטית. לדוגמה: אדם משפשף את העין שלו ומסתכל על חפץ כלשהו ורואה אותו בצורה כפולה. זו אשליה אופטית. דוגמה נוספת: אדם מסתכל על שני צבעים זהים לחלוטין, רק שכל אחד מהם נמצא בסביבת צבעים אחרת. כל צבע נראה לאדם שונה מהצבע האחר, למרות שבאמת זהו אותו הצבע בדיוק. גם זו אשליה אופטית. פאטה מורגנה...
לא תמיד יש חיסרון, אין שום חיסרון, מודעות עצמית, להשתחרר מהשכל, להתחבר לאין שכל, אושר לא הגיוני, להטיל ספק בשכל, להטיל ספק בהיגיון, להתחבר לאמת, להיצמד לאמת, להיות מאושר
לא תמיד יש חיסרון, אין שום חיסרון, מודעות עצמית, להשתחרר מהשכל, להתחבר לאין שכל, אושר לא הגיוני, להטיל ספק בשכל, להטיל ספק בהיגיון, להתחבר לאמת, להיצמד לאמת, להיות מאושר
...מודעות עצמית, להשתחרר מהשכל, להתחבר לאין שכל, אושר לא הגיוני, להטיל ספק בשכל, להטיל ספק בהיגיון, להתחבר לאמת, להיצמד לאמת, להיות מאושר האם תמיד חייב להיות חיסרון? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בנושאים שונים הקשורים למודעות עצמית, אושר, ושחרור מהשכל. הוא מתחיל בשיחה עם תלמידה בה הוא מעלה את השאלה האם תמיד חייב להיות חיסרון, שאלה שנראה כי נוגעת באופן כללי למערכת האמונות של אנשים לגבי החיים והמציאות. האליעד מציין כי יש אנשים שמאמינים שאין אפשרות בעולם ללא...
מעגל של פירושים שליליים וחיוביים, טיפול במאניה דיפרסיה, איך לצאת ממאניה דיפרסיה? איך לטפל במאניה דיפרסיה? טיפול בהפרעה ביפולרית, טיפול בהפרעה דו קוטבית, איך לצאת מלופ? פירושים שליליים, פירושים חיוביים, עובדות ופירושים
מעגל של פירושים שליליים וחיוביים, טיפול במאניה דיפרסיה, איך לצאת ממאניה דיפרסיה? איך לטפל במאניה דיפרסיה? טיפול בהפרעה ביפולרית, טיפול בהפרעה דו קוטבית, איך לצאת מלופ? פירושים שליליים, פירושים חיוביים, עובדות ופירושים
...במאניה דיפרסיה? טיפול בהפרעה ביפולרית, טיפול בהפרעה דו קוטבית, איך לצאת מלופ? פירושים שליליים, פירושים חיוביים, עובדות ופירושים מדוע האדם הרגיש כל כך רע למרות שהמציאות לא נוראית? הסיבה שהאדם הרגיש רע כל כך, לפי ההסבר של אליעד כהן, אינה שהמציאות אכן גרועה באופן אובייקטיבי, אלא שהוא התרגל לפרש כל אירוע וכל חוויה בצורה שלילית קיצונית ומוגזמת. בהתחלה האדם שאל את עצמו מדוע הוא סובל כל כך והאם חייו אכן קשים כל כך. לאחר בדיקה עצמית הוא הבין שהבעיה אינה...
הנאה גשמית או רוחנית? למה הנאה גשמית טובה יותר? מהי הנאה אמיתית? איך ליהנות בשלמות בגשמיות?
הנאה גשמית או רוחנית? למה הנאה גשמית טובה יותר? מהי הנאה אמיתית? איך ליהנות בשלמות בגשמיות?
...למה אנשים מעדיפים הנאה רוחנית על פני הנאה גשמית? אנשים רבים מחפשים הנאה רוחנית, וטוענים שהנאה רוחנית אחת קטנה שווה יותר מכל חיי העולם הזה. דוגמה לכך היא אנשי דת שמנסים לשכנע את מאמיניהם שכף רגל אחת בעולם הבא שווה יותר מכל הנאות העולם הזה יחד. הם טוענים שכדי ליהנות מהנאות רוחניות אלה, האדם חייב להתאמץ מאוד בחייו הגשמיים, לסבול ולהקריב, וכך יזכה באושר המובטח בעתיד בעולם הבא. לדברי אליעד כהן, תפיסה זו מוטעית והיא מלמדת שהאנשים הללו אינם מאושרים באמת...
סימנים בדרך, משמעות האירועים, משמעות החיים, היעד הסופי
סימנים בדרך, משמעות האירועים, משמעות החיים, היעד הסופי
...האירועים, משמעות החיים, היעד הסופי האם כדאי לפרש סימנים בדרך ואיך עושים זאת? אנשים רבים חיים את חייהם מתוך ניסיון להבין ולפרש סימנים שונים המופיעים בדרך. אליעד כהן מסביר שישנם אנשים שמנסים לפענח סימנים כאלו באופן מתמיד: למשל, אם אדם רוצה להגיע למקום מסוים ונתקל בבעיה או קושי בדרך, הוא לעיתים מפרש זאת כסימן לכך שעליו לוותר על המטרה. אליעד מדגים זאת עם דוגמה של אדם רעב שניגש למקרר ולא מוצא אוכל. האדם יכול לומר שזה סימן שלא צריך לאכול, אך באותה מידה...
הצד השני של המטבע, למטבע שני צדדים, החצי השני של המטבע, אין הבדל בין טוב לרע, יש הבדל בין טוב לרע, אחדות ההפכים, המטבע השלם
הצד השני של המטבע, למטבע שני צדדים, החצי השני של המטבע, אין הבדל בין טוב לרע, יש הבדל בין טוב לרע, אחדות ההפכים, המטבע השלם
...של המטבע, אין הבדל בין טוב לרע, יש הבדל בין טוב לרע, אחדות ההפכים, המטבע השלם מהו הצד השני של המטבע? ההרצאה מתחילה בהסבר על רעיון הצד השני של המטבע. אליעד כהן מתאר כיצד לכל דבר יש שני צדדים מנוגדים, כמו למטבע יש תמיד שני צדדים - אחד ימין ואחד שמאל. הוא מציין שבעיתים, אנו רואים את המציאות רק מפרספקטיבה אחת, ולא מבינים שיש צד נוסף שיכול להשפיע על ההבנה שלנו. למעשה, כל דבר בחיים עשוי להכיל צדדים מנוגדים אשר יכולים לשלב את המהות, ולתת תמונה מלאה יותר...
חזרה בתשובה - מהי מהותה של חזרה בתשובה? איך להשיב את הגלגל לאחור?
...חזרה בתשובה? איך להשיב את הגלגל לאחור? אחת מהמשמעויות של חזרה בתשובה, היא שעל ידי חזרה בתשובה האדם מכפר על חטאי העבר שלו. וחזרה בתשובה עפ פשוטו, פירושו הוא שאם האדם עשה מעשה לא ראוי, הרי שלחזור בתשובה משמעותו היא, שהאדם מתחרט על מה שהוא עושה, ולא חוזר על מעשיו שנית. והנה, שלמות החזרה בתשובה, היא לא רק כאשר האדם נמנע מלעשות את הטעות שהוא עשה בעבר, אלא שהאדם מגיע שוב פעם לאותו המצב בדיוק שבו הוא היה בעבר, והוא באופן מודע לא חוזר על הטעות שהייתה בעבר...
אדישות, אפתיה, שאננות, עייפות נפשית, חוסר חשק, עייפות כרונית, חוסר אנרגיה, אדישות קלינית, אפתיות
...חשק, עייפות כרונית, חוסר אנרגיה, אדישות קלינית, אפתיות ובו יתבאר העניין, שלפעמים האדם חווה חוסר חשק לעשות דברים. תחושה של עייפות כללית, אדישות, אפתיות וכיוב. ויש פסיכולוגים וכיוב שחושבים בטעות, שרגשות של אפתיה חוסר אנרגיה עייפות נפשית וכיוב, נובעים מתוך מצב של דיכאון. שהאדם נמצא בדיכאון באופן כללי. ובגלל שהאדם נמצא בדיכאון באופן כללי, אז זה יוצר אצלו חוסר חשק לעשות דברים, וחוסר שמחה לעשות דברים. וכאשר זה מתמשך, זה יוצר מצב של עייפות כרונית ושל אדישות...
למה כדאי להפסיק לרצות להיות מאושר? למה *לא* כדאי לחפש את האושר?
...לרצות להיות מאושר? למה לא כדאי לחפש את האושר? מיהו אדם שמאושר באמת? אדם שמאושר באמת זה אדם שמאושר בכל מקום ובכל זמן. זה אדם שיודע להיות מאושר מכל דבר, שהוא שולט בעצמו בצורה כזו שהוא יודע להיות מאושר מכל דבר כפי שהוא. אם האושר שלך תלוי במקום או בזמן, אם משהו גורם לך להיות לא מאושר, אם אתה לא מאושר גם מהדרך כשאתה מנסה להשיג דברים אלא רק מהתוצאה אתה עדיין לא מאושר באמת אתה לא מאושר בשלמות. מי שמאושר באמת נהנה גם תוך כדי ומהדרך להשיג את הדברים שהוא רוצה...
פרשת בא: מנהיג בשעת מבחן
...בני ישראל עומד בפני המעבר המשמעותי ביותר, היציאה ממצרים, מעבדות לחירות. איך ראוי שמנהיג יתנהג בשעה כזו? לקראת השינוי המשמעותי הזה: וילכו ויעשו, בני ישראל: כאשר צוה ה את - משה ואהרן, כן עשו. כן עשו. האמנם, כן עשו כאשר צוה ה את - משה ואהרן? ה מנחה את משה ואהרון, מנהיגי העם המתהווה, לשלבי ההתארגנות לקראת היציאה ממצרים. ראשית הוא מנחה אותם להעביר את תוכן האמירות אל כל עדת ישראל. ה מעביר למשה ולאהרון, מספר מסרים: המועד, הלכות קרבן הפסח עם הנחיות חברתיות...
מכתב אישי המופנה לכל הסקפטים שקשה להם להאמין שהחיים נועדו להגשמה.
...להם להאמין שהחיים נועדו להגשמה. אהלן המכתב הזה הוא בעיקר לעצמי לעשות לעצמי קצת סדר במה שנקרא לחיות. וכיוון שסוג הקושי - תסכול, שמתעורר בי כאני פוגשת אותך הוא מוכר וידוע לי גם ממפגשים אחרים, החלטתי בעצם להשתמש בך כדי לעזור לעצמי להבין כמה דברים. ברגע זה אני גם לא בטוחה שזה המכתב שתקרא, כי באמת אין לי מושג לאיזה כיוון זה יתפוס. לפני הכל, אין לכל מה שיכתב שום קשר אישי או הגנה על מישהו. אילו הם פשוט הרהורים שיש בתוכי כל פעם שאני פוגשת אדם עם מלא פוטנציאל...
האם אנחנו שייכים למשפחת ה"אוגרים"?
...נסיעה ברכב עם חברה, שוחחנו על חג הפסח המתקרב ובא, חג זה בשמו הלא רשמי חג הניקיון. שוחחנו על כמות הציוד העצומה שהיא מוציאה מהבית, שיחה זו העלתה בי מחשבות רבות בנושא האגירה. אנחנו אוגרים כל הזמן, ציוד, בגדים אוכל וגם פחדים, דפוסי התנהגות, דפוסי חשיבה, פרדיגמות, חוויות. זמן הפסח הוא זמן טוב, לעשות בדק בית ולנקות. כיצד נדע האם לפנות או להשאיר? נשאל את עצמנו את השאלה: האם הדבר מועיל לנו? האם אנו משתמשים בו בהווה? נסתמך על עובדות בלבד ולא על השערות, כי...
מהי אהבה? במה היא מתבטאת? כיצד תגרום לאהבה?
...באמת אוהב מישהו? האם באמת אוהבים אותך? האם האהבה שאתה מקבל היא אכן אמיתית? האם ניתן לגרום לעצמך לאהוב מישהו? איך תוכל לגרום לעצמך לאהוב מישהו? האם ניתן לגרום לילד לאהוב את אחיו? האם ואיך ניתן לגרום למישהו לאהוב משהו? האם אתה בטעות דוחה אהבה? ממה עליך להיזהר שלא לעשות כדי לא לדחות אהבה שאוהבים אותך? איך תגרום למישהו לא לאהוב אותך? איך תגרום לעצמך להפסיק לאהוב? איך תגרום למישהו לאהוב מישהו אחר? כיצד תדע האם באמת יש אהבה אמיתית בזוגיות שלך? כיצד תו
מזל טוב נולד תינוק ו...
...לכאורה הכל בסדר, אבל רק לכאורה. רובכן מסתגלות משינויים קיצוניים במצב הרוח וברגשות. אבל כ - 70% מהנשים סובלות מתופעה של דכדוך ודיכאון קל שמתחיל בין היום השלישי לחמישי שלאחר הלידה. המאפיינים הם לרוב נטייה להתקפי בכי רבים ללא סיבה, מתח, קשיי שינה וקושי לתפקד. לפעמים הם חולפים לאחר מספר ימים, אך ישנן כאלו שסובלות ממנו במשך מספר שבועות עד לחודשים. אז מה את מרגישה אמא טרייה? מצב רוח קודר, ייאוש וחוסר אונים, עייפות רבה, ודימוי הגוף ירוד. נשים רבות חשות...
איך לצאת מהמינוס בבנק? מה יוצר חובות? ואיך לצאת מהם? חלק 1
...בבנק? מה יוצר חובות? ואיך לצאת מהם? מינוס בבנק. במאמר הזה נדבר על מה הם דפוסי החשיבה שגורמים לאדם שיהיה לו מינוס בבנק ומהם דפוסי החשיבה שיכולים לעזור לו לצאת מהמינוס שבבנק. המאמר יעסוק בדפוסי החשיבה שגורמים ליצירת המינוס שבבנק ולחובות בכלל. כי הדגש הראשון של האדם צריך להיות על שינוי דפוס החשיבה, כי בלי זה אין שום דרך מעשית לצאת מהמינוס שבבנק ו או מחובות בכלל. מינוס בבנק הוא קודם כל מינוס בראש של הבן אדם. זא שמי שיש לו מינוס בבנק ומי שלוקח הלוואות...
תובנות לחיים 10
...מתחבר אליו, הוא מגלה שכל מה שהוא רואה במציאות זה חלום, והוא נמצא בתוך החלום של האני הגדול ביותר, שהוא מעל אני, מעל סיבה וזמן, ולכן, אדם לא יכול לשנוא את עצמו, ולא לשנוא אחרים. אלא לאהוב את עצמו בשלמות בחיי היום יום. לוח זמנים כמסגרת תומכת אין דבר נפלא מלוח זמנים מסודר, לוח זמנים שאדם רושם את המטרות שלו בכל יום, יומן אירועים, מסדר את הזמנים לפי שעות כך שיוכל לבנות אתם את שאר הדברים הנוספים עם לוחות זמנים נוספים ומתכנן דברים. לוח זמנים שמאפשר לו להיות...
הדרך הרוחנית - העברה אנרגטית - מורה רוחני
...חוויתי חוויה אנרגטית חזקה. נראה לי שמדובר ב - transmission (העברה אנרגטית) שקיבלתי מנוכחותו. מהיכן שאני עומד, אני רואה בבירור שההתעמקות בעניינים האנרגטיים ובעבודה עליהם היא לא יותר מפאזה, שאפשר לעבור בדרך הרוחנית ואפשר שלא. כמו אמונה במושג האלוהים, בקריסטלים, בשחזור גלגולים או כל אמונה אחרת - התקדמות אמיתית היא ההבנה שגם זה טריפ שאתה ממציא, וחי בו וגם סובל בו, עד שתפסיק לדמיין. התעוררות היא לא כשהצאקרה סוף סוף מתפוצצת, אלא כשמתייאשים מעבודת הפרך...
אקסטזה - מבוא
...המילים מחוץ לגוף, או יציאה מהגוף, ומשמעותו להיות מחוץ לעצמך. זהו מצב שבו האדם נמצא כביכול מחוץ לגופו. מצב שבו התחושה היא התעלות או שמחה מוקצנת. מקורה של האקסטזה יכול להגיע מתפיסה מיסטית או אירוע שכזה, זיכרון חזק, או תנאים מתאימים לכך. במהלך האקסטזה, האדם מנתק קשר עם חייו הרגילים ואינו מסוגל לתקשר עם אחרים או לבצע פעולות רגילות. החוויה האקסטטית עשויה להיות קצרה (רגע חולף) או ארוכה (מספר שעות או ימים ואף יותר). במהלך האקסטזה, התחושה האישית של הזמן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הרגלי למידה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הרגלי למידה, איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הרגלי למידה, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, אימון אישי לפרישה, טיפול נפשי בנושאי הרגלי למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4219 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 09:46:15 - wesi4