ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הנדסה ✔היזם והמנהל עם ADHD ותפקידי הניהול על פי אדיג'ס ✔לפני שנים רבות נתקלתי בתורתו של ד"ר יצחק אדיג'ס ישראלי יליד יוגוסלביה. אדיג'ס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨היזם והמנהל עם ADHD ותפקידי הניהול על פי אדיג'ס
לפני שנים רבות נתקלתי בתורתו של ד"ר יצחק אדיג'ס ישראלי יליד יוגוסלביה. אדיג'ס שירת בצה"ל, למד לתואר ראשון וב - 1963 היגר לארה"ב. את לימודי הדוקטורט במינהל עסקים עשה באוניברסיטת קולומביה, אחר כך לימד ב - UCLA וב - 1982 הקים את מכון אדיג'ס לייעוץ ארגוני. כיום מתגורר בסנטה ברברה בקליפורניה, ומשם מפיץ את תורתו. בין לבין הוא משמש כיועץ לממשלות (שבדיה, יוון, ברזיל) ולתאגידים (וולוו, אפלייד מטריאלס, בנק אוף אמריקה, דומינו'ס פיצה וקוקה קולה).

בשנים האחרונות בעקבות החיבור לADHD ולתחום הניהול והיזמות הגעתי למסקנה שתורתו של אדיג'ס מאפשרת לנו להבין טוב יותר את החוזקות והחולשות של מנהלים ויזמים עם ADHD,למפות את יכולתם ולהתאים להם תכנית אימון שתיתן מענה לצרכיהם.

לטענתו של אדיג'ס הנהלה צריכה לבצע ארבעה תפקידים: תפקיד של יצרן, תפקיד של מינהלן, תפקיד של יזם ותפקיד של מתכלל. כל אחד מהתפקידים הכרחי לניהול תקין, וכל הארבעה ביחד מספיקים לכך. הכוונה שאם אחד התפקידים לא מבוצע, נמצא היבטים של ליקוי ניהולי.

יותר מכל אדיג'ס טוען כי אדם אחד אינו יכול לבצע לבדו ובעצמו את כל ארבעת התפקידים. ארבעת התפקידים המוצגים מתנגשים זה בזה ואין אדם אחד שיוכל לבצעם בו זמנית.

תפקידי הניהול הנחוצים לכך שארגון יתפקד ביעילות לאורך זמן הם:

ייצור - P (Produce results) זהו יצרן התוצאות ממנו מצפים שישיג תוצאות או ייתן שירותים לפחות ברמת המתחרים או אף עולים עליהם. לצורך הביצוע הוא צריך להיות בקיא בתחומו בין אם מדובר בשיווק, בהנדסה או בכספים. הוא כמובן גם זקוק לדחף הדרוש כדי להשיג את התוצאות הדרושות.

מינהלן - ) A Adminisrator ) הידע והדחף לבד אינם מספיקים, בניהול של קבוצת בני אדם המנהל יעסוק גם בקביעת לוח זמנים, יתאם ויוודא ביצוע, ידאג שהמערכת תפעל כפי שהיא אמורה לפעול.

היזם - E (Entrepreneur ) ניהול הוא יותר מאשר ייצור ומינהל בלבד. הוא קשור גם ברמה גבוהה של תבונה בהצבת יעדים, בקביעת אסטרטגיה, בגיבוש מדיניות וכו'. בסביבה המשתנה במהירות המנהל צריך להיות בעל שיקול דעת וגמישות ביחד עם יכולת לשנות את היעדים והדרכים להשגתם. הוא צריך להיות גם יזם ארגוני המסוגל לשנות את התכניות. להיות בעל התנעה עצמית. יזמים צריכים להיות יצירתיים ובעלי תושייה ולהיות נכונים לקחת סיכונים. אם אינם יצירתיים לא יהיו מסוגלים לזהות הזדמנויות חדשות ואם אינם מסוגלים לקחת סיכונים, כנראה שלא יוכלו לנצל את ההזדמנויות הנקרות בדרכם.

המתכלל - I (Integrate) התפקיד הרביעי מתייחס לתהליך שבו סיכוני יחיד הופכים לסיכוני הקבוצה, יעדי היחיד משולבים באופן הארמוני ביעדי הצוות, ויוזמות היחיד מתגבשות ומתפתחות כיוזמות הקבוצה. מתכלל טוב הוא כזה שבמהלך הזמן אפשר גם בלעדיו, הצוות המתוכלל יוכל להמשיך להתקיים גם בלעדיו.

בהמשך מתייחס אדיג'ס גם למעגל החיים הארגוני כמושפע מתמהיל הניהול של הארגון המעבר מהשלב היזמי הביצועי עד השלב הבוגר שבו קיימים כל התפקודים הניהוליים, הוא אף מתייחס למשברים במעגל הארגון כפונקציה של תמהיל התפקודים הניהוליים.

אז איך כל זה מתקשר לADHD, מניסיוני בשנים האחרונות בהן אימנתי יזמים עצמאים רבים עם ADHD, גיליתי כמה תובנות.

1.רובם של היזמים ו/או המנהלים עם ADHD חזקים בעיקר בשני תפקודים תפקיד היזם - בעל החזון, היצירתי הE, חלק מבעלי העסקים הם יזמים, "סדרתיים" התחילו כבר מגיל צעיר בהקמת עסק, עברו אפילו מספר עסקים, כאשר התחום החזק אצלם הוא היזמות עצמה.

2.חלק אחר מצטיינים בתחום הביצועי P,רבים מהם אפילו התחילו את העסק מתוך היותם בעלי מקצוע טובים בתחומם, אי שביעות רצון מעבודה תחת מנהלים אחרים והקמת עסק המבוסס על תחום הידע שלהם.

3.שני התחומים הבאים מנהלן A ומתכלל I הינם פחות חזקים, מנהלן שאחראי לסדר, לארגון, להיבטים ביורוקרטיים של העסק תחום שפחות מדליק את הADHD, ומתכלל I שנדרש לתקשר את החזון והערכים שלו לצוות שמסביבו.

4.כמובן שכל תפקוד ניתן ללימוד ולשיפור, אבל קודם כל חשוב שכל בעל עסק ידע לזהות את תחומי החוזק ותחומי החולשה שלו, ויבנה לעצמו מודל להתמודדות עם תחומי החולשה אם על ידי התפתחות אישית (אמרנו אימון) ואם על ידי מציאת אנשים המשלימים אותו בתחומים החלשים.

ביביליוגרפיה

ניהול לקוי סיבות וטיפול יצחק אדיג'ס 1980
יועץ לממשלות אסטרטגיות יועצים חוזק שיווק לפתוח עסק תבונה יעד מנהל הזדמנויות חדשות יועץ adhd בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז מנהל ניהול קשב וריכוז ריכוז וקשב תפקיד
האם ידיעת הבעיה היא חצי מהפתרון? האם מודעות היא חצי מהפתרון? האם להכיר בבעיה זה חצי מהפתרון? האם הבנת הבעיה היא רק חצי פתרון? מתי השאלה היא התשובה? מתי צריך להבין את הבעיה? איך לפתור בעיות? הבעיה היא הפתרון
האם ידיעת הבעיה היא חצי מהפתרון? האם מודעות היא חצי מהפתרון? האם להכיר בבעיה זה חצי מהפתרון? האם הבנת הבעיה היא רק חצי פתרון? מתי השאלה היא התשובה? מתי צריך להבין את הבעיה? איך לפתור בעיות? הבעיה היא הפתרון
...מודעות היא חצי מהפתרון? האם להכיר בבעיה זה חצי מהפתרון? האם הבנת הבעיה היא רק חצי פתרון? מתי השאלה היא התשובה? מתי צריך להבין את הבעיה? איך לפתור בעיות? הבעיה היא הפתרון האם להבין את הבעיה זה באמת חצי מהפתרון? אליעד כהן מסביר כי קיים ביטוי מוכר שאומר להכיר בבעיה זה חצי מהפתרון, או מודעות לבעיה היא כבר חצי פתרון, אך הוא שואל האם זו אכן האמת. האם ההבנה וההכרה של הבעיה היא אכן חצי מהדרך לפתרון, או שאולי זו כלל לא הדרך לפתרון? אליעד מציג שלוש אפשרויות מרכזיות: האפשרות הראשונה היא שהבנת הבעיה היא באמת...
בחירה חופשית - איך היא נוצרת? אקראיות או סיבה מוכרחת?
בחירה חופשית - איך היא נוצרת? אקראיות או סיבה מוכרחת?
...היא נוצרת? אקראיות או סיבה מוכרחת? האם קיימת בחירה חופשית אמיתית או שהכל נקבע מראש? אליעד כהן מציג בהרצאה זו נקודה למחשבה עמוקה ויסודית על מושג הבחירה החופשית, ומסביר באופן מפורט האם בכלל קיימת בחירה כזאת, ואם כן, מה משמעותה האמיתית. הוא מתאר את הבחירה החופשית כתהליך: כאשר אדם עושה פעולה כלשהי, לפניה הוא רוצה לבצע אותה, ולכאורה זה מעיד על כך שבחר בה. אלא שכאן מתחילה הבעיה - למה בכלל האדם רצה לעשות את אותה פעולה ולא פעולה אחרת? מה המשמעות של סיבה הכרחית וסיבה אפשרית? כדי להבין לעומק את מושג הבחירה...
טיפול בנפגעי כתות, איך לטפל בנפגעי כתות? איך לטפל בקורבנות כת? איך לגרום למישהו לעזוב כת? למה אנשים נכנסים לכת? התמכרות לכת, כת כהתמכרות לסמים, איך לגרום למישהו לעזוב כת? למה אנשים נמשכים לכתות? פירוק כת, איך לפרק כת? טיפול בכתות
טיפול בנפגעי כתות, איך לטפל בנפגעי כתות? איך לטפל בקורבנות כת? איך לגרום למישהו לעזוב כת? למה אנשים נכנסים לכת? התמכרות לכת, כת כהתמכרות לסמים, איך לגרום למישהו לעזוב כת? למה אנשים נמשכים לכתות? פירוק כת, איך לפרק כת? טיפול בכתות
...איך לטפל בקורבנות כת? איך לגרום למישהו לעזוב כת? למה אנשים נכנסים לכת? התמכרות לכת, כת כהתמכרות לסמים, איך לגרום למישהו לעזוב כת? למה אנשים נמשכים לכתות? פירוק כת, איך לפרק כת? טיפול בכתות איך נכון לטפל בנפגעי כתות? כאשר מנסים לעזור למישהו שנפגע מכת, ישנן טעויות נפוצות שחוזרות על עצמן שוב ושוב. אנשים שנמצאים בכתות בדרך כלל אינם מודעים לכך שהם נמצאים במצב שלילי או מזיק, ולכן התהליך הטיפוסי שבו מנסים להבהיר להם שהכת מנצלת אותם או פוגעת בהם, לא תמיד יעיל. מדוע אנשים בתוך כתות לא מבינים שהם נפגעים?...
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
...ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים למה קשה לאיש מכירות למכור מוצר יקר? אחת הבעיות המרכזיות שבהן נתקל איש מכירות היא התחושה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ללקוח. התחושה הזאת נובעת מכך שהמוכר עצמו מאמין שהמוצר לא מצדיק את המחיר שנדרש עליו. אליעד כהן מסביר שאנשי מכירות מוצאים עצמם לעיתים קרובות במצבים שבהם הם מתבקשים למכור מוצר במחיר שנראה להם מוגזם. תחושה זו עשויה לנבוע משתי סיבות עיקריות: המוכר הוא הבעלים של העסק ואינו יכול להוריד מחיר ב...
תפישת העצמי, איך אני חושב על עצמי? איך המוח חושב על עצמו? מה זה אני? מה זה לא אני? מה זה עצמי? אהבה עצמית, מודעות עצמית, פרדוקס התמונה המלאה, להיות מודע לעצמך
תפישת העצמי, איך אני חושב על עצמי? איך המוח חושב על עצמו? מה זה אני? מה זה לא אני? מה זה עצמי? אהבה עצמית, מודעות עצמית, פרדוקס התמונה המלאה, להיות מודע לעצמך
...עצמי? איך המוח חושב על עצמו? מה זה אני? מה זה לא אני? מה זה עצמי? אהבה עצמית, מודעות עצמית, פרדוקס התמונה המלאה, להיות מודע לעצמך איך המוח חושב על עצמו ומהי תפישת העצמי? השאלה המרכזית שאליעד כהן עוסק בה היא: איך האדם חושב על עצמו? כיצד נוצר האני? אליעד מסביר שבכל פעם שהאדם אומר אני, הוא למעשה חושב על משהו שאינו הוא במאת האחוזים. כשהאדם אומר לעצמו, אני רוצה לאכול, הוא יוצר הפרדה בין מי שהוא באמת לבין מי שהוא חושב שהוא. האדם לא יכול לחשוב על עצמו באופן מוחלט, מפני שכל מחשבה שלו על עצמו היא רק דימוי...
דחיינות, למה אני דוחה דברים? איך לא לדחות דברים? או הכל או כלום, אמונות מגבילות, אמונות שליליות, תפסת מרובה לא תפשת, תפשת מועט תפשת, טוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ, פעולות קטנות, מעט גם כן טוב, איך להתחיל להשתנות? לעשות שינוי
דחיינות, למה אני דוחה דברים? איך לא לדחות דברים? או הכל או כלום, אמונות מגבילות, אמונות שליליות, תפסת מרובה לא תפשת, תפשת מועט תפשת, טוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ, פעולות קטנות, מעט גם כן טוב, איך להתחיל להשתנות? לעשות שינוי
...לא לדחות דברים? או הכל או כלום, אמונות מגבילות, אמונות שליליות, תפסת מרובה לא תפשת, תפשת מועט תפשת, טוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ, פעולות קטנות, מעט גם כן טוב, איך להתחיל להשתנות? לעשות שינוי למה אנשים דוחים משימות שהם באמת רוצים לעשות? אנשים רבים מוצאים עצמם דוחים משימות, אפילו כשהם רוצים לבצע אותן. אחת הסיבות העיקריות והנפוצות לכך היא שהאדם מקשר את המשימה הקטנה למטרה גדולה ומורכבת יותר, וכתוצאה מכך, הוא נכנס לדחיינות ונמנע מלבצע אותה. התופעה מוכרת כמלכודת המחשבתית של הכל או כלום, או כפי שהפתגם...
פתרון בעיות, הבנת הבעיה היא רק חצי פתרון, איך לפתור בעיות? ליישם את הפתרון, למה זה לא עובד לי? למה אני לא מצליח? הטיפול לא עובד, העצה לא עוזרת, איך לצאת מבעיות?
פתרון בעיות, הבנת הבעיה היא רק חצי פתרון, איך לפתור בעיות? ליישם את הפתרון, למה זה לא עובד לי? למה אני לא מצליח? הטיפול לא עובד, העצה לא עוזרת, איך לצאת מבעיות?
...פתרון, איך לפתור בעיות? ליישם את הפתרון, למה זה לא עובד לי? למה אני לא מצליח? הטיפול לא עובד, העצה לא עוזרת, איך לצאת מבעיות? מדוע הבנת הבעיה היא רק חצי מהפתרון? אליעד כהן מסביר בהרצאה מדוע רבים טועים וחושבים שהבנת הבעיה היא למעשה הפתרון המלא, אך במציאות מדובר רק בחצי הדרך לפתרון אמיתי. הוא מדגים את הרעיון באמצעות מצבים שבהם אנשים מבינים היטב את הבעיה אך אינם מצליחים לפתור אותה בפועל. לדוגמה, יש אנשים שמגיעים לטיפול עם אובססיה, חרדה או בעיות התנהגות אחרות. בטיפול, המטפל מציע להם קודם כל להבין מדוע...
זמן ומקום - האם אפשר ואיך אפשר, לצאת מחוויית הזמן והמקום?
...והמקום? ובו יתבאר, כיצד אפשר לצאת מחוויית הזמן והמקום. וכדי לצאת מחוויית הזמן והמקום, לשם כך יש להבין, את מהות החוויה הזאת של הזמן והמקום. וחוויית הזמן והמקום, היא בעצם חוויית השינוי. ובכל מקום שיש שינוי, יש זמן ומקום, ובכל מקום שיש זמן ומקום, יש שינוי. כי בלי זמן, לא יכולות להיות קיימות שתי ישויות נפרדות זו מזו. כי צריך רגע זמן שונה ונפרד, לקיומה של כל אחת מהן. וכך גם לגבי המקום, שצריך שני מקומות שונים, לכל אחת מהישויות. כי שתי ישויות שונות, לא יכולות להיות באותו הזמן ובאותו המקום ממש, כי זה הו
הדחקה וניתוק, ניתוק והדחקה, איך נוצר ניתוק? מה זה ניתוק? אני מרגיש מנותק, אני לא מחובר לעצמי, אני לא מחובר למציאות, אני מנותק מהמציאות, הפרעת ניתוק, תחושת ניתוק, תחושת ריחוף, חולם בהקיץ, למה לא להדחיק? איך לטפל בניתוק מהמציאות?
הדחקה וניתוק, ניתוק והדחקה, איך נוצר ניתוק? מה זה ניתוק? אני מרגיש מנותק, אני לא מחובר לעצמי, אני לא מחובר למציאות, אני מנותק מהמציאות, הפרעת ניתוק, תחושת ניתוק, תחושת ריחוף, חולם בהקיץ, למה לא להדחיק? איך לטפל בניתוק מהמציאות?
...מה זה ניתוק? אני מרגיש מנותק, אני לא מחובר לעצמי, אני לא מחובר למציאות, אני מנותק מהמציאות, הפרעת ניתוק, תחושת ניתוק, תחושת ריחוף, חולם בהקיץ, למה לא להדחיק? איך לטפל בניתוק מהמציאות? מהי תחושת ניתוק ומה הקשר שלה להדחקה? תחושת ניתוק היא מצב שבו אדם מרגיש שהוא נמצא פיזית במקום אחד, אך נפשית ומנטלית הוא במקום אחר לחלוטין. זה מתבטא בכך שהאדם מדבר עם אנשים, מבצע פעולות שונות כמו עבודה או נהיגה, אך הראש שלו נמצא במקום אחר. האדם חש שהוא מרחף, כאילו אינו נמצא לגמרי בתוך הסיטואציה בה הוא נמצא בפועל. אנשים...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
...שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא יוותר על מה שיש לו, שזה בעצם הכסף שלו, אז המציאות שלו, תהיה טובה יותר. כי האדם פועל, לפי מה שהוא חושב בתת המודע שלו, שיעשה לו הכי טוב. או יותר נכון לומר, שהאדם מאמין וחושב, שהוא בוחר לעשות תמיד, את מה שהוא חושב...
הסוד לשינוי בחיים - כיצד תעשו את זה?
...מה בן האדם מחפש? כל דפוסי הפעולה והחשיבה שלנו הם תוצר של כאב ועונג אשר חווינו בעבר. כל פעם שאנחנו חווים שעמום, כעס, חוסר אונים וכד אנחנו מחפשים דרך שתוציא אותנו מהמצב הרגשי הזה של כאב ותוביל אותנו למצב רגשי אחר של עונג. בן האדם מחפש משהו שיביא לו עונג ולו עונג רגעי בלבד. זו יכולה להיות פעילות חיובית כמו: עזרה לאנשים, עבודה על פרויקט מעניין, תחביב, סקס. או פעילות שלילית, שמזיקה בטווח הארוך כמו: אכילה, אלכוהול או אפילו התעללות במישהו אחר שלא בכוונה. מתי בן האדם רוצה ליצור שינוי? מתי אנחנו רוצים לשנות...
דיכאון - כתובנה והבנה לשינוי כאן ועכשיו
...והבנה לשינוי כאן ועכשיו מ. הגיעה אלי מוטשת, קולה הרך והעדיין כמעט לא נישמע, כל גופה שידר כובד למרות רכות ועדינות אבריה, שידרה סקסיות מופנמת ובעיקר חדות מחשבה ותאור מדוייק של מאפייני מצבה הדיכאוני ועם רצון עז לגלות את שורש הבעיה וזאת למרות התעקשותה לשים את הדגש על ההקשר הזוגי בחייה. ישנם לפחות 5 פרמטרים לזיהוי המקור, לעתים כולן לעיתים חלקם. 1. זה הראשוני והקל לזיהוי - חסר ממשפחת ויטמין b על ניגזרותיו / סירוטינין / חוסר איזון במערכת הורמונאלית / וחסר בפעילות פיזית. 2. ברבדים עמוקים ורחבים יותר בתוך...
אמון - מבוא
...אמון הוא תודעה, המבטאת יחס כלפי המציאות, בו מאמין נותן האמון כי הגורם בו ניתן האמון, יכיל תכונה מוגדרת אחת או יותר בעתיד. לדוגמה, לרוב נוטים להעניק בני אדם, ויצורים חיים אחרים, אמון בכוח המשיכה, כלומר, מניחים כי תכונת החפצים ליפול באין משען, תתקיים בעתיד. אמון בין בני אדם, הוא הנחה של נותן האמון כי האדם בו ניתן האמון מסוגל ליכולת מסוימת, יתנהג בצורה מסוימת בעתיד, או יחוש יחס מסוים כלפי המציאות. לדוגמה, אדם יכול לתת אמון ברעהו, כי הוא מסוגל לבצע מטלה מסוימת (יכולת), יסכים לבצעה (התנהגות מסוימת),...
חינוך - ציטוטים / פתגמים מפורסמים על חינוך
...לעולם לא יעלה בידך ליצור בעלי תבונה אלמלא יצרת תחילה שובבים. כך חינכו בספרטה: במקום לשעבד את הילדים לספרים, לימדו אותם תחילה לגנוב את סעודת הערב שלהם (זאן זאק רוסו, אמיל או על החינוך, ספר ב). החינוך הוא דבר המגלה לחכמים ומסתיר מהטיפשים את חוסר הבנתם. (אמברוז בירס) חינוך אינו ללכת לבית ספר, אלא מידה טובה שבתוכו אדם נושא. (לואיס ברומפילד) סבון וחינוך אינם מידיים כמו רצח, אבל לטווח הארוך הם הרבה יותר מסוכנים. (מארק טוויין) מטרת החינוך צריכה להיות: אנשים המצטיינים בעצמאות במחשבה ובמעשה ועם זאת רואים...
מה הקשר בין אמונה לבין הצלחה? חלק ג'
...חלק ג הגענו לחלק האחרון של המאמר מה הקשר בין אמונה לבין הצלחה? . החלק שבו נבדוק מהן הדרכים שבאמצעותן ניתן לשנות אמונות. אילו פעולות ביכולתנו לעשות על מנת לשנות את האמונה המגבילה שלנו באמונה חיובית שתקדם אותנו למחוז חפצנו? חלק זה מציע כמה רעיונות טובים שהוכיחו את עצמם כעובדים: 6 דרכים עיקריות לשינוי אמונה בדרך אל הצלחה גדולה יותר: איך משנים אמונה בדרך אל הצלחה? 1. הצהרות לאחר שהפכנו להיות מודעים לאמונתו המגבילה והחלטנו לוותר על הרווח שלנו מלהחזיק בה, עלינו להצהיר על אמונה חיובית חדשה, לרשום אותה...
גירושים / פרידות / זוגיות / אהבה - כיצד להתמודד ברמה הרגשית? חלק 2
.../ אהבה - כיצד להתמודד ברמה הרגשית? חלק 2 המשך מכאן גירושים / פרידות / זוגיות / אהבה - כיצד להתמודד ברמה הרגשית ? חלק 1. אבל באמת מי שאוהב את עצמו מבפנים ומי שבאמת מחובר לעצמו, אדם כזה לעולם אינו חושש מהעתיד, מאחר שהוא זה ששולט בעתיד שלו ולא העתיד שולט בו. כי באמת המציאות של האדם היא רק הצורה שבה הוא חווה את מה שקורה לו. ואם התודעה שלך מיושבת ואתה חושב בישוב הדעת וברוגע, הרי ששום דבר לעולם לא יוכל לשבור אותך, מאחר שאתה שולט במציאות שלך באמצעות צורת החשיבה שלך, ואז לא המציאות שולט בך אלא אתה חי בהרמוניה...
מנטורינג - מנטור מדבר על חוק הסיבה והתוצאה
...מדבר על החוקים מנטור מדבר על חוק הסיבה והתוצאה הקדמה של מנטור לחוק הסיבה והתוצאה ידוע כי סיבות דומות מייצרות תוצאות דומות. לכל סיבה יש תוצאה ולכל תוצאה יש סיבה. לכל פעולה שאנחנו מבצעים, יש אפקט. אם נשלח מחשבות חיוביות, הטוב יחזור אלינו. אם ניתן אהבה, נקבל אהבה בחזרה. אם ניתן כסף בחופשיות, כסף יחזור אלינו בחופשיות. מנטור מסביר את הצד הפיזיקאלי של חוק הסיבה והתוצאה לפי הפיזיקה, לכל פעולה יש תגובה שווה. כל דבר שאתה נותן או שולח, חוזר אלייך באותה צורת אנרגיה בדיוק, או בצורת אנרגיה שונה. חלקכם קוראים...
אמנזיה דיסוציאטיבית - מבוא
...(באנגלית: Dissociative Amnesia ), הנקראת גם אמנזיה פסיכוגנית (באנגלית: Psychogenic Amnesia) היא הפרעה נפשית השייכת לקבוצת ההפרעות הדיסוצאיטיביות. הביטוי הבולט של הפרעה זו הוא קושי להזכר באירועים חשובים וכן בפרטים מרכזיים הקשורים לאירועים טראומטיים או לזיכרון אוטוביוגרפי. דפוסי השכחה בהפרעה זו יכולים להיות נרחבים או ספציפיים מאד. מקרים חריפים במיוחד של ההפרעה מלווים בתופעת הפוגה הדיסוציאטיבית. תוכן עניינים 1 אבחנה 2 שכיחות ואפידמיולוגיה 2.1 גורמי סיכון פרוגנוסטיים 3 מהלך ההפרעה 3.1 נטייה אובדנית...
מי שרוצה להרגיש טוב - שלא יפחד להרגיש רע
...שרוצה להרגיש טוב - שלא יפחד להרגיש רע לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על מי שרוצה להרגיש טוב - שלא יפחד להרגיש רע. הרצאה על מה צריך לעשות מי שרוצה להרגיש טוב? ואיך לא לפחד מהרע? בהרצאה זו נדבר על אחד הדברים החשובים ביותר בדרך אל האושר. על מנת להרגיש טוב באמת, לשם כך על האדם לא לפחד להרגיש רע, וכדי שכך יהיה, עליו ללכת לפי האמת. זה כמו אדם הנמצא בבית כלא, כבול, הוא בכלל היה פעם מלך גדול, או בן מלך. בשבי הוא כבר רגיל לעבודה הקשה, לסדר יום, אבל אף על פי כן בתוך תוכו הוא יודע את האמת...
דיי לרצות את כולם, עכשיו - מגיע לי!
...לי! לראות אותה מתקתקת את העבודה במסעדה - פשוט להתמוגג. הכל נקי ומצוחצח. השרות, אדיב. החיוך, האמפתיה והנתינה - השתקפו בפניה היפות. לבושה בקפידה ובטוב טעם. יופי של אישה. כן... ויש אבל: (רק מי שיש לו עיין חדה יכול לגלות את העצב הנשקף בעיניה. דבר אחד חסר לה - היא לא הייתה מאושרת. כל שנות חייה חיה בשביל לרצות את כולם. היום, התעוררה לחיים. דיי לרצות. עכשיו מגיע לי ! אמרה לי בנחישות. ואת כל האמת על הזוגיות שלה היא סיפרה לי. כבר כמעט שנתיים מאז שיצא לפנסיה - אין לי זוגיות. היא מתה! אין סקס. כל אחד ישן בחדר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנדסה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הנדסה, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הנדסה, איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בניית מסת שריר לבצע שיחה חשובה סכיזופרניה וגנטיקה אימון וסדנאות לפני המפץ הגדול תחושה של תמיכה פחד להסתכל דיכאון ואכילה לשדר ביטחון עצמי עם בחורה אין לי ביטחון עצמי לא אוהבת אותי אהבה והערכה החוקים של האושר האם יש אושר מוחלט? געגוע פרידה מהאקס רכושנות במערכות יחסים איך לא להרגיש רע מחוסר יכולת להחליט? לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות להתמודד עם זיכרון להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל להתמיד בטיפול קוגניטיבי לשכנע ילד לא לפחד מכישלון איך לתמחר ללקוח? למכור חוסר ידיעה האם ילד משתנה כשהוא מתבגר? הילד עצבני כל הזמן גידול ילדים רוחניים להאמין למורה רוחני חרד משיגעון לשמוע קולות בראש פחד להתחיל עם האקסית להשתנות בשביל האקס לפתח קשר שריר מחשבה אימון מתיחות אין משמעות לכך שאלוהים עצמו קיים האם לאלוהים יש בחירה חופשית? מואר הארה רוחנית אקראית להיות אלוהים דרך כל רצון ופעולה מילון מושגים בספר להיות אלוהים להרוויח כסף פסיבי כסף יעשה אותך מאושר מטרת החיים היא גן עדן משמעות החיים של החילונים הנאה גשמית חשיפה חיובית בחירה עצמית בחירה חופשית לעשות האם העולם נברא יש מאין? יצירת העולם עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לאורח חיים בריא, מנטור, מאמן אישי למנהלים בנושאי הנדסה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 23:14:14 - wesi4