ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הלקוחות שלך ✔חמשת הצעדים לשיווק העסק שלך - בלי להוציא עוד אגורה מהכיס ✔חמישה צעדים שאם תיישם אותם העסק שלך ימריא לגובה. אלו צעדים חשובים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 חמשת הצעדים לשיווק העסק שלך - בלי להוציא עוד אגורה מהכיס
חמישה צעדים שאם תיישם אותם העסק שלך ימריא לגובה. אלו צעדים חשובים ויסודיים. נכון שיותר קל לכתוב על מתחרים או על שינויים מרחיקי לכת שלא ישימים במציאות. אך אני בחרתי להתמקד בנושאים שתלויים בך. בצעדים שכל אחד יכול לעשותם. בלי להוציא עוד כסף מהכיס.

צעד ראשון: מי אתה?

כדי לשווק את העסק שלך, עליך לדעת קודם כל מה אתה משווק. מהו העסק שלך. מהם השירותים או המוצרים שאתה מוכר. זה לא סתם לדעת (ברור שאתה יודע מה העסק שלך), אלא ניסוח מדויק של איזה בעיות אתה פותר. מה אתה אומר ללקוח פוטנציאלי שלך שבא לקנות ממך את המוצר או השירות.

זה נשמע קל אבל הרבה עסקים לא ממש יודעים מה הם רוצים לשווק. כדי להמציא קריאייטיב טוב על המשווק לדעת בדיוק מה בעל העסק רוצה לפרסם. תחשוב שיש לך מתחרים שגם הם משווקים את העסק שלהם. איך אתה תפרסם ביחס אליהם? מהשאלה הזאת נעבור לשלב הבא.

צעד שני: תבחר את הקהל שלך.

כדי לשווק את העסק שלך עליך לסקרן את האנשים. למשוך אותם אליך. לסמן להם שכדאי להם לעבוד איתך. כי לא רק שאצלך הם ימצאו את הפיתרון לבעיה שלהם אלא גם ובעיקר שאתה הוא האדם המתאים ביותר לזה. עליך להביא אותם למחשבה שהם מחפשים בדיוק אותך, שאתה הוא האדם אותו הם רוצים. איך מגיעים לזה?

רק באמצעות צמצום קהל היעד שלכם. אם אתם מתאימים לכולם, אז למה שלא ילכו למישהו אחר? אם אתם לא מיוחדים, או יותר נכון לא מיחצנים את המיוחדות שלכם, אתם כמו כולם. ואין סיבה להגיע דווקא אליכם.

בעולם סופר - תחרותי כמו שאנו חיים בו, כשיש בלי - סוף אפשרויות, עליך להיות משהו מיוחד. משהו מיוחד זה לא אומר להמציא את הגלגל. משהו מיוחד זה לא אומר להיות מישהו אחר. להפך משהו מיוחד זה אומר להיות אתה. אתה מיוחד, אין עוד כמוך. עלייך רק לפצח את הייחודיות שכבר קיימת בך ולשווק אותה.

לאחר שפיצחת את הייחודיות שלך, תגזור משם את הקהל שלך. הקהל שלך הוא הקהל שמאמין במה שאתה מאמין. הקהל שלך הוא הקהל שמתחבר אלייך. הקהל שלך הוא הקהל שאתה מתחבר אליו. הקהל שלך הוא הקהל שאתה רוצה לשרת. זה הקהל שיהיה מוכן לשלם לך על העבודה ואתה לא תרגיש נקיפות מצפון לקחת יותר כסף מהמתחרים. כי את תראה את הערך שאתה נותן ללקוחות שלך.

צעד שלישי: רשת שיווקית

עלייך לייצר פלטפורמות בהם תפרסם את העסק שלך. זה יכול להיות מתקשורת מסורתית כגון עיתונים, מגזינים או רדיו ועד תקשורת עכשווית כגון גוגל או פייסבוק. תבדוק מה מתאים לעסק שלך. לא לכל עסק מתאים כל פלטפורמה. לפני שאתה (או את) רץ לבזבז כסף על פרסום שלא מתאים לך, תעשה סקר מה עושים המתחרים שלך. איפה הם מפרסמים. זה לא אומר שמה שהם עושים קדוש אבל זה יתן לך כיון.

בכל מקרה תמיד כדאי שיהיה לך נוכחות ברשת. שמי שיחפש אותך ימצא אותך בקלות. היום אם אתה לא באינטרנט אתה לא קיים. דיברת עם מישהו, מישהו שמע עליך, ראה פרסום שלך וכדומה הוא יעשה עלייך חיפוש בגוגל. אם תהיה שם אולי הוא יהיה לקוח שלך, אם לא, מה הסיכוי שימצא אותך.

יש היום אפשרויות חינמיות או בעלות אפסית להיות ברשת. הן באמצעות גוגל מיי ביזנס והן באמצעות פייסבוק.

צעד רביעי: לא לקפוא על השמרים

שיווק היא עבודה שלא מסתיימת. אם הפסקת לשווק את עצמך? כנראה שאיבדת את ההתלהבות והתשוקה מהעסק. עסק שלא מתפתח, לומד, מתעדכן או מייצר מוצרים או שירותים חדשים לפי מה שהזמן מצריך. אחת דינו לנבול. השיווק והעסק אינם שני דברים נפרדים. השיווק משקף את העסק. הוא לא נפרד ממנו, הוא מראה שלו. אם הפסקת לשווק, כנראה שהפסקת לחדש את העסק.

עולם השיווק עבר מהפכה (אנשי שיווק שעדיין לא מודעים לכך, זה רק עניין של זמן עד שיקלטו זאת. ועדיף כמה שיותר מהר) אם פעם יכולת לשקר, לזייף, להפעיל מניפולציות כדי שהלקוח יקנה ממך. היום, בעידן האינטרנט, הפייסבוק, אמזון וכל ענקיות הטכנולוגיה והתקשורת, הלקוחות לא יעברו בשתיקה אם המסרים השיווקיים והעסק עצמו לא ימכרו אותו דבר.

צעד חמישי: יצירת שינוי

שיווק נכון מתמקד באיזה שינוי אתה רוצה לחולל אצל הלקוחות שלך. מוכר נעליים ירצה לחולל שינוי בריצה, בהליכה, במראה הרגליים או בהרגשה של הלקוחות שלו כאשר הם ירכשו את הנעליים שהוא מוכר. כל עסק מחולל שינוי, השאלה היא רק מהם השינויים ובכמה רבדים הם חלים.

פרסומת שתאמר "בואו לקנות את הנעליים הכי איכותיות בעיר" מול פרסומת שתאמר "עם הנעלים של... אתה מרגיש קליל וגמיש". בפרסומת השנייה הלקוח עובר שינוי. לפני קניית הנעליים הוא היה x ולאחר הקניה הוא y.

דבר שני ולא פחות חשוב, שבפרסומת הראשונה אתה מדבר על המוצר שלך. ואילו בפרסומת השנייה אתה מדבר על ההרגשה שלו. אתה לא מוכר לו מוצר. אתה מוכר לו הרגשה. זה דבר חשוב, לא לשים את העסק במרכז אלא את הלקוח. הפרסומת בעצם באה לומר ללקוח, אנחנו חושבים על האינטרסים שלך ועל השינוי שאנו רוצים להעביר אותך.
חוויות מציאות בעולם אמזון הרגשה של אפשרות המציאות פייסבוק לבזבז כסף עוד כסף פרסומת עסק עסקים שיווק שיווק עסק שיווק עסקים
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי ... ירוויח הכי הרבה כסף. ואני אסביר: ברמת העיקרון, אתה מרוויח כסף, אם אתה מספק מוצר שירות מסוים ללקוחות שלך. יחד עם זאת, כמות הכסף שתרוויח, תלויה בין השאר גם בסוג הלקוחות שלך, בסוג האנשים שרוכשים ממך את השירות שלך. יש לקוחות שישלמו לך יותר ואפילו ישאירו לך טיפ ויש לקוחות שיריבו איתך על כל שקל ויגידו לך יקר לי. והשאלה היא, איך לבחור את הלקוחות שלך שלך? איך לדעת מי קהל היעד שלך, שממנו תוכל להרוויח הכי הרבה כסף? והתשובה לכך היא, שאתה אמור לבחור את הלקוחות שלך , בהתאם למי שאתה מספק לו הכי הרבה ערך. ואני אסביר: צריך לעשות הפרדה בין השאלה, האם אתה יכול ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, ... ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה ... בקיצור, אם אתה שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד ... של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את ... יש להם מחיר שונה, יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל ... יקרה אם תעלה את המחיר. כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, ... הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות. אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או ... הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף. במילים ... יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה ... ללקוחות שלך, האם ללקוחות שלך חשוב יותר הכסף או האיכות של המוצר, האם הלקוחות שלך מאמינים שמוצר יקר הוא מוצר ... שמוצר זול הוא מוצר שכדאי לקנות אותו. אתה בעצם רוצה להיכנס לראש של הלקוחות שלך , להבין איך הם חושבים, איך הם ... אם תבקש יותר כסף על המוצר שלך. ויש כל מיני דרכים לדעת מה קורה במוח של הלקוחות שלך. זה יכול להיות לדוגמא להסתכל על הבגדים של הלקוחות שלך, אולי על הרכבים של הלקוחות שלך, לנסות להבין האם הלקוח שלך ... האם הלקוח שלך מבקש עודף, או משאיר לך את העודף כטיפ. באיזה כרטיס אשראי הלקוחות שלך משלמים. האם הם משלמים בכסף קטן או בשטרות גדולים. האם הלקוחות שלך רוכשים בכמויות, גם מה שהם לא ... או שהם רוכשים רק בכמות מאוד קטנה, רק את מה שהם חייבים לרכוש. האם הלקוחות שלך רוכשים שירותים נוספים, או רק ... כל מיני ניסויים ומבצעי מכירות ומשחקים, שדרכם תוכל להכיר יותר טוב את הלקוחות שלך. וככה תוכל לנסות להבין מה ...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם ... מדובר בניהול עובדים, יש נקודת מבט מעניינת שיכולה לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם. למה העובדים הם הלקוחות שלך? רוב המנהלים רואים בעובדים שלהם אנשים הכפופים להם, כאלה שיש לבצע עבורם משימות על פי ההוראות שהם נותנים. אך ...
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
... סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך , לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ... תוכל ליצור את המצב שבו הלקוחות פונים אליך ומוכנים לשלם יותר רק כדי לעבוד איתך. לקוחות - מי צריך לרדוף אחרי מי? ניהול עסקים - איך לבחור את הלקוחות שלך? איך להצליח בעסקים ולגרום ללקוחות לרדוף אחריך? מהם הקריטריונים ... רק כך ניתן להגיע למצב שבו העסק הופך למבוקש והלקוחות הם אלה שמתאמצים לעבוד איתו. לקוחות - מי צריך לרדוף אחרי מי? ניהול עסקים - איך לבחור את הלקוחות שלך? איך להצליח בעסקים ולגרום ללקוחות לרדוף אחריך? מהם הקריטריונים ...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך מצב 1 - חוסר הזדהות מוחלט עם הרצון של הלקוח. לראות בלקוח, רק ארנק זז, שבמקום לשדוד אותו, מוכרים לו מוצר. הלקוח לא מעניין. הכסף של הלקוח הוא המטרה ולא טובת ...
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... שמספק שירות של יכולת מכירה, ללקוחות שלך. כאשר הלקוחות שלך, הם בעלי העסקים שאתה מוכר את השירותים והמוצרים שלהם ללקוחות שלהם. אז המיינדסט שלך צריך להיות, שאתה מנהל עסק, שהשירות שאתה נותן, הוא יכולת המכירה שלך. והלקוחות שלך, אלו בעלי עסקים, שהם רוצים למכור את המוצרים והשירותים שלהם, ללקוחות פוטנציאלים שלהם. ואיך אתה נהיה עשיר מלהיות איש מכירות? תשובה: בדיוק כמו שכל עסק עושה כדי להצליח ... צריך לשפר את היכולת שלך למכור את המוצרים של הלקוחות שלך , ללקוחות שלהם. דהיינו, לדעת למכור יותר טוב את המוצרים של הלקוחות שלך, ללקוחות שלהם. ואיך עושים את זה? זה עוד עניין שלם בפני עצמו. ויש את העניין של שיפור יכולות המכירה שלך באופן כללי. אבל יש גם את העניין שאתה יכול להיות איש המכירות הכי ... במהות, שפר את היכולת שלך, למכור את המוצרים של הלקוחות שלך, ללקוחות שלהם. 2 - אתה צריך לשפר את היכולת שלך, למכור ללקוחות שלך, את שירותי המכירה שלך. דהיינו, אתה צריך לדעת לגרום ללקוחות שלך, שהם בעלי העסקים שאתה מוכר את המוצרים ... לשפר את היכולת שלך, 1 - למכור את המוצרים של הלקוחות שלך, לדוגמא להתמקצע בתחום כלשהו. 2 - אתה צריך לשפר את היכולת שלך לסגור עסקאות עם הלקוחות שלך, שיתנו לך את ההזדמנות לעשות כסף, מכך שתמכור את המוצרים שלהם. שיווק עצמי ויצירת לידים אתה צריך לדעת להגיע לבעלי עסקים שאתה יכול למכור להם את שירותי המכירה שלך. יש כאן ... עסקים ירצו שאתה תמכור את המוצרים שלהם. בחירת הלקוחות שלך עליך לדעת לבחור את הלקוחות שלך , שמהם תוכל להרוויח כמה שיותר כסף. דהיינו, כמו בכל תחום אחר, אתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף, ממכירת המוצר שלך. וכאן השירות שאתה מוכר, הוא שירותי מכירה. דהיינו, אתה מספק ... בפני עצמו. אתה צריך לדעת גם איך לבחור את הלקוחות שלך, לדעת גם איך לנהל משא ומתן ולקבל יותר כסף על שירותי המכירה שלך ועוד. אבל בטוח נכון, שאפשרי לעשות המון כסף, מלייצר כסף לאנשים אחרים, שישמחו להתחלק איתך בכסף שאתה מייצר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוחות שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הלקוחות שלך, האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הלקוחות שלך, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, מאמן אישי לתזונה נכונה, ייעוץ טיפולי בנושאי הלקוחות שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1484 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 22:43:19 - wesi4