ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הישגים ✔תפישת מציאות של אחדות - איך להשיג אותה, מה משמעות החיים, איך להתחבר לשכל העליון ולאמת אובייקטיבית ✔* לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨תפישת מציאות של אחדות - איך להשיג אותה, מה משמעות החיים, איך להתחבר לשכל העליון ולאמת אובייקטיבית
* לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא:

תפישת מציאות של אחדות - איך להשיג אותה, מה משמעות החיים, איך להתחבר לשכל העליון ולאמת אובייקטיבית.

מה שאני טוען בסופו של דבר, שהישועה שלך תלויה בהבנה, לא בעשייה. מה זה אומר? שיש משהו במציאות שאת צריכה להבין, ואם תביני אותו סיימת את הסיפור.

מה בסוף את צריכה להבין? את צריכה להבין שאת אלוהים. ואם את מבינה את זה, זה משנה לך את חוויית המציאות. אם האדם מבין את כל התהליכים, בסוף הוא מבין שהכל אחד, ואם הכל אחד, אז ממילא אתה אלוהים.

לכן ניקח תהליכים שלך שאת לא מבינה, מה את לא מבינה בחיים שלך?

שאלה: הרבה דברים לא ברורים לי, מה שהכי לא ברור לי זה, מי אני?

אליעד: זאת שאלה פילוסופית, אני שואל בתכלס, מה הכי מציק לך? האם שום דבר לא מציק לך? אם שום דבר לא היה מציק לך, לא היית באה, נכון?

שאלה: אני לא רגועה. למה אני לא רגועה? כי אני לא מבינה.

אליעד: מה את רוצה להבין?

שאלה: מה זה חיים? מה זה החיים האלה? מה המשחק הזה? עשיתי הכל בחיים, ועכשיו כל מה שעשיתי לא חשוב לי, הילדים והכסף שצברתי זה דברים שקיימים, ואני שואלת, מה זה?

אליעד: אני יכול לתת לך הרבה תשובות, אבל שום תשובה לא תיתן לך את האמת, למה? כי כל מה שאגיד, תמיד תשאלי מה זה? וגם אני חוסך לך בזה, שלא יעבדו אליך בתשובות אחרות.

יש הבנה שאת צריכה להבין, כל השאלות שיוצרות את המצוקה, נובעות מתפיסת מציאות מסוימת, שאומרת שיש אותך למשל בים ויש אותך עם הילדים, אתה חווה שינוי, את חווה הפרדה בין המעשים שלך. יש דבר שהוא לא הגיוני, ובכל זאת, יש תפיסת מציאות שבה אין הבדל בין דבר והיפוכו. זאת אומרת שלהיות בים או להיות עם הילדים, אין הבדל בין פעולות אלו.

זה לא הגיוני, אבל אם זה היה יכול להיתפס לך בראש, לא היו לך יותר בעיות. אם תפיסת המציאות שלך הייתה שונה, שבה לא היית מבדילה בין היום לאתמול לשלשום, למרות שזה לא הגיוני, כי כרגע את חווה שינוי, אז לא הייתה לך שאלה, מה היא משמעות החיים.

את חווה את המציאות בצורה מסוימת, את חווה אני ולא אני, וכל שאר ההפרדות, ואז את שואלת שאלה, למה יש את ההפרדה הזאת? למה זה ככה? אז אם לא הייתה לך חוויה של נפרדות, אז לא היית יכולה לשאול. ואם לא היית יכולה לשאול, אז אין שאלה.

יכול להיות שאי אפשר להגיע לתפיסה הזאת ואז גזר דינך לסבול, ויכול להיות שאפשר להגיע, אבל שקודם כל תביני במאה אחוז, שאם את מגיעי לזה, אין לך שאלות, ואם את לא מגיעה לזה, תמיד יהיו לך שאלות.

את צריכה להיות סגורה על זה, כי כאשר את מחפשת, את תפסיקי לחפש דברים שהם לא התפיסה של האחד.

כול זמן שאת רואה הבדל בין כסא לשולחן, תמיד תהיה לך שאלה נוספת, למה ככה, ולמה לא ככה? ותמיד יהיה לך חיסרון.

אם אומרים שיש אין, ויש יש, אז תמיד דבר מסוים, הוא לא שאר הדברים. אז כל דבר שיש תמיד חסר לו את שאר הדברים שהם לא הוא. ולכן רבי נחמן כתב, ששלמות יש רק לאלוהים, רק אם דבר והיפוכו זה אחד, יש לך שלמות.

והשאלה הנשאלת היא, איך אגיע לחוויה שאין דבר והיפוכו, שאין דבר שנפרד מדבר אחר?

ההיגיון שלנו למעשה, הוא הגדרות, זה להיאחז האמונה או בהגדרה, בסופו של דבר האדם מאמין בשכל שלו שאומר לו מה נכון ומה לא נכון. העיניים שלי אומרות זה שולחן וזה כסא, ומעבירות מידע זה למוח, והמוח אומר זה יש וזה אין. והאדם אומר, שאם המוח אמר שזה אין וזה יש, אז האדם מאמין למוח באופן מוחלט. האדם מאמין שמה שהוא חושב ומבין זה מה שקיים. אבל אולי לא?

כול חוויית המציאות שלך זה אמונה חזקה ביותר במה שאת מרגישה. זה שאת רואה שיש פה שולחן ושם אין שולחן, זה אומר שיש עוד תפיסה של מציאות, אנחנו לא שוללים את זה, אלא השאלה היא מה הוא האובייקטיבי? זה שהוא הילד שלך והשני לא הילד שלך, אנחנו לא מתווכחים עם זה, אבל השאלה היא, מה יש מעבר לזה כן ולזה לא?

אם החוויה של האדם היא, רק שזה יש וזה אין, אז הוא נדפק. כי רק זה הילד שלך, והשני לא הילד שלך, אז את מפחדת ודואגת רק לילד שלך, וחווה שאר חסרונות.

אבל אם את אומרת, זה הילד שלי וזה לא הילד שלי, אבל בתוכך, בו זמנית, את חווה שאין הבדל בין הילד שלי ללא הילד שלי, אז איכשהו אם את מצליחה לחבר את זה, אז את נהנית משני עולמות. את לא חסרה את השני, את לא מחפשת יותר את השלמות, כי יש לך את שניהם.

לכן כדי להגיע להבנה זו, את צריכה ביום יום להיות אמיתית עם עצמך. אם תהיי אמיתית עם עצמך ביום יום, אני מבטיח לך שתגיעי לחוויה שאין הבדל בין זה לזה, וגם יש הבדל, בו זמנית.

את למשל בטוחה שיש פה עולם עם כל מה שיש בו, אבל נגיד שהייתי אומר לך שאת באמצע חלום, ואת חולמת שהילד שלך למשל הולך להידרס, ואת מתה מפחד שלא ידרסו אותו, אבל אני אומר לך, את בחלום, עוד 3 דקות את מתעוררת. אם היית משוכנעת שאת בחלום, היית עדיין מפחדת עליו? היית אולי מפחדת אבל בפרופורציה אחרת, אז זה משנה לך את חוויית המציאות.

זה בדיוק מה שאני טוען, שאת עכשיו בחלום, ומעלינו יש את האחד, שבו אין הבדל בין דבר והיפוכו, ואנחנו בתוכו.

כול מה שאת יודעת על העולם, שזה שולחן, וזה ארון, אבל את לא יודעת מעבר לזה. אבל את לא יודעת שמחוצה לנו הכל זה אחד, הכל באותו מקום. זה לא נתפס, אז מה?

עכשיו השאלה היא, האם זה נכון? ואם זה נכון, איך אני זוכרת את זה? ואיך אני חווה את המציאות מהפרספקטיבה הזאת? אבל אם היית חווה שאמנם קיימים יש ואין, אבל באותו זמן את חווה בנוסף שהכל אחד, אז החוויה שלך אחרת.

החלום קיים, אני לא אומר לך שהחלום לא קיים, אבל את צריכה לחוות שזה רק חלום, זאת אומרת לחוות את העולם מעוד היבט.

אם ביום יום את מאמינה לעצמך, מאמינה בנפרדות, אז זה מה שתחווי. אבל אם את אמיתית, מה זה אומר אמיתית? שאת לא מעיזה לשקר לעצמך בשום דבר. אם את לא בטוחה במשהו, אל תגידי שאת בטוחה בו. אם את מבינה אותו קצת, אל תגידי שאת לא מבינה אותו בכלל. תגידי בדיוק מה האמת, ובסוף תגיעי למצב שבו אין הגדרות, ואז לא תהיי בטוחה שזה יש וזה אין. ואז זה יחבר אותך לצד השני של המטבע שבו אין הבדל בין היש והאין.

אם היית מצליחה בשכל שלך להבין, שזה יש וזה אין ובאותו זמן מבינה שאין הבדל ביניהם, ולמרות שזה לא הגיוני, זה ככה.

איך חווים את זה? על ידי זה שאת מתבוננת על מה שאת כבר מכירה. מה את כבר מכירה? את הנפרדות. אם תסתכלי לתוך הנפרדות עד בסוף, או שתסתכלי מחוצה לה עד הסוף, תגיעי בעצם לאותה נקודה, שאז תראי במו עיניך, שלמרות שזה יש וזה אין, הם אחד.

מה זה אומר פרקטית? זה אומר לקחת חוויות של נפרדות ולחקור אותם עד הסוף, עד שהם יהפכו לך לחוויה של אחדות. למשל, כאן ימין ופה שמאל, כרגע את רואה אותם נפרדים, אבל אם תתבונני על המשמעות של הימין ועל המשמעות של השמאל תראי שכרגע הם באותו מקום.

מה אמרתי בזה? שאם תיקחי חוויה של נפרדות, כמו ימין ושמאל, מה זה ימין ושמאל? זוהי תפיסת מקום, ואז תגלי שהמקום למרות שהוא שונה, הוא באותו מקום, הוא אחד.

מה זה אומר לגביך? שאת לוקחת חוויות שאת מפרידה ביום יום, למשל שאת אומרת זה טוב וזה רע, זה מותר וזה אסור. חוקי העולם אומרים שזה מותר וזה אסור, אבל אני רוצה להבין למה זה מותר ולמה זה אסור? אם תחקרי עד הסוף, למה אמרו שזה מותר ולמה אמרו שזה אסור, את תגלי שזה מותר וזה אסור, אבל בו זמנית אין הבדל ביניהם.

למשל הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים, בהתחלה לא תביני, אבל אם תחקרי, תראי שגם הם צודקים וגם האחרים צודקים, וגם שניהם לא צודקים, וזה למעשה ישחרר אותך מאחיזה ברעיון, ואז כל הצורות יהיו מתאימות לך.

אני מציע לך לחקור משהו שמציק לך, בתכלס מה שמציק לך זה רק חוויות של נפרדות. אם אלוהים היה בא ושואל אותך, מה את רוצה? מה היית מבקשת?

שאלה: לדעת הכל, לדעת את האמת.

אליעד: מה ממש מציק לך, שאת לא יודעת הכל, שאת לא יודעת את האמת? מה באמת רע לך, כי שם החיפוש יהיה יותר מהיר. אני רוצה שתגדירי לי דבר שמציק לך.

שאלה: אני לא יודעת את האמת לגבי השאלה, האם אני צריכה לדאוג למחר או לא לדאוג?

אליעד: אני טוען שאם תיקחי שאלה, כמו השאלה הזאת, ותחקרי אותה עד הסוף, האם את צריכה לדאוג למחר או לא לדאוג? תלכי עם השאלה הזאת עד הסוף, את חייבת להבין האם צריך לדאוג למחר או לא לדאוג. אם תתחילי לחקור את זה, תגלי שזה ביטוי של שאלה אחרת, ואז יטריד אותך דבר אחר. אם תעשי את זה, מובטח לך שתביני שהכל מושלם. שגם אם את דואגת למחר זה טוב, וגם אם את לא דואגת למחר זה גם טוב, ושניהם מושלמים בלי שום חיסרון.

למעשה בשניהם יש יתרונות ובשניהם יש חסרונות, אבל אם תחקרי עד הסוף, שלא יהיה לך ספק, את תגיעי למסקנה ששניהם מושלמים. ואז אם תחליטי לדאוג או לא לדאוג זה כבר לא משנה.

אם את בודקת ורואה שיש יתרונות וחסרונות, זה סימן שלא בדקת עד הסוף.
שכנוע לשקר לעצמי אין ויש אלוהים להירגע לסבול הילד שלי אני לא יודע יתרון שכל עליון מה יש מעבר אובייקטיבי אובייקטיביות אובייקטיבית אחדות איך להשיג איך להשיג אותה איך להתחבר לשכל איך להתחבר לשכל העליון אמת אמת אבסולוטית אמת אובייקטיבית אמת אחת אמת אמיתית אמת בלתי תלויה אמת מוחלטת האמת האבסולוטית האמת האובייקטיבית האמת האחת האמת האמיתית האמת הבלתי תלויה האמת המוחלטת הישגים התחברות חיים להשיג להשיג אותה להתחבר להתחבר לשכל מה משמעות החיים מהות החיים מטרת החיים מציאות משמעות משמעות החיים שכל עליון תכלית החיים תפישת מציאות תפישת מציאות של אחדות
תרגול מיומנות, האם תרגול עוזר? כמה לתרגל? שיפור מיומנות, פיתוח מיומנות, התפתחות אישית, פתרון בעיות, איך לנתח בעיה? רכישת מיומנות, שיפור הישגים, התפתחות אישית, העצמה אישית, חלק 2
תרגול מיומנות, האם תרגול עוזר? כמה לתרגל? שיפור מיומנות, פיתוח מיומנות, התפתחות אישית, פתרון בעיות, איך לנתח בעיה? רכישת מיומנות, שיפור הישגים, התפתחות אישית, העצמה אישית, חלק 2
... מיומנות, האם תרגול עוזר? כמה לתרגל? שיפור מיומנות, פיתוח מיומנות, התפתחות אישית, פתרון בעיות, איך לנתח בעיה? רכישת מיומנות, שיפור הישגים , התפתחות אישית, העצמה אישית, חלק 2 האם תרגול מיומנות תמיד פותר את הבעיה? אנשים רבים מאמינים שתרגול הוא פתרון אוניברסלי ... בעיה. הם מניחים שבכל פעם שבן אדם לא מצליח לבצע משהו (כמו להרים משקל, לנהוג, להתחיל עם מישהי או לעבוד במקום עבודה לאורך זמן), מספיק לתרגל שוב ושוב - וזה יסתדר. ברמה העקרונית, תרגול יכול לעזור בשיפור הישגים , אך רק במקרים שבהם מקור הקושי אכן נובע מחוסר בתרגול. מתי תרגול עוזר באמת? ההסבר המרכזי הוא שתרגול עוזר כאשר הבעיה עצמה היא ...
תרגול מיומנות, האם תרגול עוזר? כמה לתרגל? שיפור מיומנות, פיתוח מיומנות, התפתחות אישית, פתרון בעיות, איך לנתח בעיה? רכישת מיומנות, שיפור הישגים, התפתחות אישית, העצמה אישית, חלק 1
תרגול מיומנות, האם תרגול עוזר? כמה לתרגל? שיפור מיומנות, פיתוח מיומנות, התפתחות אישית, פתרון בעיות, איך לנתח בעיה? רכישת מיומנות, שיפור הישגים, התפתחות אישית, העצמה אישית, חלק 1
... מיומנות, האם תרגול עוזר? כמה לתרגל? שיפור מיומנות, פיתוח מיומנות, התפתחות אישית, פתרון בעיות, איך לנתח בעיה? רכישת מיומנות, שיפור הישגים , התפתחות אישית, העצמה אישית, חלק 1 ... פותר בעיות רגשיות או פסיכולוגיות. אם יש חוסר בהבנה או מידע, ייתכן שצריך לטפל בבעיה בדרך אחרת, ולא בהכרח דרך תרגול טכני בלבד. תרגול כפתרון לחיסרון מיומנויות עוד הובהר כי תרגול יכול לעזור לאדם להשיג מיומנות מסוימת, אך כל עוד יש לו את היכולת ...
תחרותיות, שאפתנות, רצון למצוינות, הישגיות, להיות יותר טוב מאחרים, להיות הכי טוב, להצליח יותר מאחרים, להצליח בחיים, הצלחה בחיים, לאהוב את מה שיש, לרצות להשתפר, לרצות להתקדם, השגת הישגים, חשיבה תחרותית, החיים כמשחק
תחרותיות, שאפתנות, רצון למצוינות, הישגיות, להיות יותר טוב מאחרים, להיות הכי טוב, להצליח יותר מאחרים, להצליח בחיים, הצלחה בחיים, לאהוב את מה שיש, לרצות להשתפר, לרצות להתקדם, השגת הישגים, חשיבה תחרותית, החיים כמשחק
... שאפתנות, רצון למצוינות, הישגיות, להיות יותר טוב מאחרים, להיות הכי טוב, להצליח יותר מאחרים, להצליח בחיים, הצלחה בחיים, לאהוב את מה שיש, לרצות להשתפר, לרצות להתקדם, השגת הישגים, חשיבה תחרותית, החיים כמשחק האם כדאי לרצות להיות ... אין כאן בחירה טובה יותר או פחות, אלא רק בחירה שמתאימה לאופי, לרצונות ולשאיפות של כל אחד. האם כדאי להיות תחרותי? איך להפסיק להשוות לאחרים? מה היתרונות של הישגיות? איך להתמודד עם פחד מכישלון? למה אנחנו רוצים להצליח יותר מאחרים? איך לבחור מטרות בחיים? האם החיים הם משחק? להיות תחרותי, חשיבה הישגית, השגת מטרות, הצבת מטרות, משחק החיים, לשמוח בחלקך, עשיר ...
ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
... לפעמים זו דרך מנומסת להיפטר ממישהו, ולפעמים דווקא מתוך רצון אמיתי לעזור לו. האם אדם שמצטיין בתחום מסוים בהכרח יכול ללמד אותו? אליעד מדגיש שהצלחה אישית והישגים גבוהים בתחום כלשהו אינם ערובה לכך שאותו אדם מסוגל ללמד אחרים. למשל, הוא נותן דוגמה של תחרות ריצה, שבה אם נשים חתול או יתוש ... מצד שני, הוא מדגיש שיש אנשים שמסוגלים לנתח את התהליך בצורה מצוינת וללמד, אף על פי שהם עצמם לא הצליחו לבצע את הפעולה באופן מושלם. מדוע אנשים מקשרים בין הישגים לבין יכולת הסברה? אליעד מציין כי אנשים נוטים בטעות לחשוב שאם אדם לא הגיע להישגים בולטים בתחום מסוים, אז הוא אינו מוסמך לתת עצות או ללמד בתחום זה. הוא מתייחס לדוגמה של פרשן כדורגל שמעולם לא היה שחקן או מאמן. ... אך זה לא אומר בהכרח שהוא לא מבין בתחום. הוא יכול להיות בעל הבנה תיאורטית מעולה, ולדבר דברים הגיוניים ונכונים גם אם אין לו ניסיון מעשי. האם אדם ללא הישגים בתחום יכול לתת עצות טובות? אליעד מדגיש שחשוב להתייחס לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. כלומר, חשוב לבחון אם העצות הן טובות ומועילות כשלעצמן, ללא קשר להישגים האישיים של נותן העצות. הוא טוען שהאנשים שדוחים עצות רק בגלל היעדר הישגים של מי שנותן את העצות, בדרך כלל לא באמת מבינים את התחום לעומק. אדם שמבין היטב בתחום יודע שאין קשר הכרחי בין הישגים אישיים לבין איכות העצה. לפעמים דווקא מי שלא הצליח לעשות משהו בעצמו, יכול לראות ולהבין טוב יותר את הכשלים ולנתח תהליכים בצורה ... וברורה, ולהתאים את ההסבר לצרכים הייחודיים של התלמיד. מה הרעיון המרכזי שאליעד כהן מעביר בהרצאה? הנקודה המרכזית שאליעד כהן מעביר היא שאין קשר הכרחי בין הישגים גבוהים לבין יכולת ללמד אחרים. כדי לבחור מורה, יועץ, מאמן או מטפל בצורה נכונה, יש לבדוק לא רק את ההישגים שלו בתחום, אלא בעיקר את יכולתו לנתח את התהליך, להסביר אותו, להתאים אותו ללומד, ולוודא שהלמידה תהיה באמת אפקטיבית. הישגים גבוהים הם מדד חלקי בלבד, ולעתים דווקא אנשים ללא הישגים מוכחים בתחום עשויים לתת עצות טובות יותר בזכות יכולת ניתוח מעולה והבנה עמוקה של התהליכים. איך למצוא מדריך מקצועי בתחום חדש? כיצד לפתח יכולת ניתוח והסקת מסקנות? מדוע אין לגזור את איכות העצה מההישגים האישיים של היועץ? ההבדל בין מומחיות מעשית ליכולת הוראה מי יכול להיות יועץ מקצועי טוב? האם חייבים ניסיון מעשי כדי ללמד? מדוע ... אותו בשטח מתברר שהוא לא באמת יודע לבצע. כך או כך, צריך לראות אם הוא יודע לפרק את התהליך, להתאים אותו לתלמיד, ולספק הכוונה מדויקת הלכה למעשה. מדוע הישגיות בתחום אינה ערובה ליכולת הסברה? אליעד: הישגיות גבוהה, כמו זכייה במקום ראשון או שבירת שיא, לא בהכרח מלווה ביכולת לנתח ולהסביר את השלבים הדרושים כדי להגיע לאותה רמה. כדי ... ההתאמות. אבל כשאין לתלמיד יכולת כזאת, הוא זקוק למורה שגם מבין את התהליך לעומק וגם יודע להסביר אותו שלב אחר שלב. כיצד להתייחס למי שנותן עצות למרות שאין לו הישגים מוכחים? אליעד: יש אנשים ששואלים מיד, מה ההישגים שלך בתחום? לפני שהם מוכנים להקשיב לעצה. אבל אם אדם באמת מבין בנושא, הוא אמור להתייחס לגופו של היגיון ולאו דווקא להשיגים של מי שמדבר. יכול להיות פרשן כדורגל שמעולם לא היה שחקן או מאמן, ובכל זאת יש לו הבנה תיאורטית שמאפשרת לו להסביר היטב מה קורה על ... מה ברמה גבוהה לבין היכולת ללמד אותו לאחרים. מי שרוצה ללמוד לדוג דגים, נדרש למצוא אדם שגם מבצע היטב וגם מסוגל לפרק ולהסביר את התהליך עבור התלמיד הספציפי. הישגים גבוהים אינם מוכיחים בהכרח יכולת הוראה, ובה במידה היעדר הישגים אישיים אינו מעיד תמיד על חוסר ידע תיאורטי או כושר ניתוח. איך למצוא מדריך מקצועי בתחום חדש כיצד לפתח יכולת ניתוח והסקת מסקנות מדוע אין לגזור את איכות העצה מההישגים האישיים של היועץ ההבדל בין מומחיות מעשית ליכולת הוראה אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם ... הוא שלפעמים בן אדם דג דגים אבל הוא לא יודע לדוג דגים זה גם כן חלק מהעניין, הוא לא יודע להסביר לך לדוג דגים. יש הרבה מאוד אנשים שמומחים בתחומם ברמת ההישג שלהם באותו תחום אבל בלהסביר את אותו תחום הם לא מומחים בתחומם בכלל. לדוגמה עשו נגיד לדוגמה תחרות ריצה בין כמה אנשים ושמו לידם יתוש ... מהמישהו שהוא נכה על כיסא גלגלים. הבנו את זה? ש: כן. אליעד: אוקי עכשיו בדרך כלל אני אוסיף עוד משהו בדרך כלל אלה שאומרים כשמישהו בא לתת עצה ואומרים אבל מה ההישגים שלך בתחום? בדרך כלל לי זה אומר שהם לא כל כך מבינים בתחום כי אם הם היו מבינים בתחום היו יודעים שאין קשר בין ההישגים שלך בתחום לבין כמה אתה מבין בתחום, עצם זה שהוא אומר אתה לא יכול לדבר אם אין לך ככה וככה, רגע ומה איתך אתה הצלחת? לא אז אל ...
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
... מבלי שיהיה להם הצלחה בתחום המיועד. אלו לעיתים יכולים להיות אנשים שהצליחו למכור את עצמם כמומחים להצלחה מבלי שהשיגו הישגים משמעותיים בשדה עיסוקם. התרמית של ... בוחרים מנטור, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מספר שאלות קריטיות: האם המנטור הצליח בתחום שבו הוא מלמד? האם יש לו הישגים מוכחים? האם הוא ניהל עסקים ... מנטור שהיה מומחה אמיתי בתחום מסוים - מישהו שהצליח בעסקים, ניהל חברות, הקים מותגים, היה ספורטאי מקצועי, והשיג הישגים אמיתיים מוכחים. אדם כזה יכול ללמד אותך מתוך הניסיון האישי שלו. מנטור שכל מומחיותו היא בחלוקת עצות - אדם שלא הצליח בעצמו, לא ניהל עסקים או השיג הישגים מרשימים, אבל מוכר עצמו כמומחה ... קורס או ייעוץ ממנטור כלשהו, שאל את עצמך כמה שאלות חשובות: האם המנטור הצליח בעצמו בתחום שהוא מלמד עליו? האם יש לו הישגים מוכחים? האם הוא ניהל עסקים ...
לרצות אושר בלי תנאים, אהבה פנימית, לרדוף אחרי אושר חיצוני, לקבל אהבה מבחוץ, לרדוף אחרי אושר פנימי, לרדוף אחרי הצורה, לרדוף אחרי המהות, לרדוף אחרי הרגש, לרצות כסף, לרצות זוגיות ואהבה, לרצות סקס, לרצות שיאהבו אותי, לייקים בפייסבוק
לרצות אושר בלי תנאים, אהבה פנימית, לרדוף אחרי אושר חיצוני, לקבל אהבה מבחוץ, לרדוף אחרי אושר פנימי, לרדוף אחרי הצורה, לרדוף אחרי המהות, לרדוף אחרי הרגש, לרצות כסף, לרצות זוגיות ואהבה, לרצות סקס, לרצות שיאהבו אותי, לייקים בפייסבוק
... רודפים אחרי תחושות טובות במהלך חייהם, ובחן שתי דרכים עיקריות לגישה למרדף הזה. כל אדם שואף להרגיש טוב, ולאורך החיים יש אנשים שמבצעים פעולה על מנת להשיג מטרות שונות - כסף, כבוד, הצלחה, אהבה ועוד. אך אליעד מציע שתי גישות שונות שבהן אפשר להסתכל על הרדיפה הזו. מהם המניעים שמובילים אותנו לרדוף אחרי דברים חיצוניים? הגישה הראשונה היא רדיפה אחרי הצורה החיצונית. הכוונה כאן היא למטרות שניתן למדוד, כמו כמות הלייקים בפייסבוק, רמת ההכנסות, הישגים במכירות או אפילו חוויות גופניות כמו סקס. הדרך הזו מסתכלת על הישגים שניתן להעריך אותם באופן כמותי. לדוגמה, אם לייקים גורמים לאדם להרגיש טוב, אז הוא יחשוב שההיגיון הוא להמשיך לרדוף אחרי יותר לייקים. אותו דבר אם אדם מרגיש טוב כאשר הוא מקבל כבוד, או כאשר הוא משיג הצלחות בעולם העסקי, הוא ימשיך לרדוף אחרי הישגים כאלה במחשבה שזה מה שיגרום לו להרגיש טוב. מהי הדרך השנייה והחכמה יותר? הגישה השנייה, החכמה יותר, היא לרדוף אחרי המהות מאחורי ... עצמך איך תוכל להרגיש יותר אהוב בעצמך. אם כבוד גורם לך להרגיש שווה, במקום לרדוף אחרי כבוד, התמקד בהבנת הדרך בה תוכל להרגיש שאתה שווה באמת. כיצד ניתן להשיג את התחושות הטובות מבלי להיות תלוי בגורמים חיצוניים? המעבר מהגישה החיצונית פנימה הוא דרך חשובה לאדם שואף להרגיש טוב. במקום לרדוף אחרי הישגים כמו כסף או הצלחה חיצונית, ניתן למקד את תשומת הלב בתחושות הפנימיות, הרגשות, ולהבין איך אפשר לחוות את אותם רגשות בלי תלות במטרות ... הוא שואף לחופש? האם הוא רוצה כבוד כי הוא רוצה להרגיש שווה? במקום לרדוף אחרי הכסף או הכבוד, עליו לשאול איך הוא יכול להרגיש את התחושות הללו ללא תלות בהישגים חיצוניים. לא מדובר בהפסקת הרצון או בהימנעות ממטרות, אלא בראיית הדרך בה ניתן להשיג את התחושות הטובות מבלי להיות תלוי במטרה החיצונית עצמה. מהן המילים המרכזיות שניתן לקחת מההרצאה הזו? סיכום הדברים אליעד כהן מסביר את הצורך בהבנת המהות מאחורי הדברים שאנחנו רוצים להשיג. במקום לרדוף אחרי מטרות חיצוניות שמייצרות תחושות של אושר, כבוד או חופש, עלינו לשאול את עצמנו איך נוכל להשיג את הרגשות הללו בצורה פנימית, כך שלא נהיה תלויים בסביבה החיצונית להשגת תחושות טובות. מדובר בשינוי תפיסתי עמוק, שמעודד אותנו לפתח אהבה ... שתי דרכים לרדוף אחר התחושות הטובות הדרך הראשונה היא לקום בבוקר ולומר לעצמך: אני רוצה כמה שיותר כבוד, כמה שיותר כסף, כמה שיותר פרסום, כמה שיותר הישגים חיצוניים. זו דרך אחת להסתכל על הדברים. כלומר, אתה רודף אחרי צורה חיצונית - מדדים שניתן לכמת ולמדוד, כמו מספר הלייקים בפייסבוק, ... מתוך מחשבה שאם ישיג אותן, הוא ירגיש טוב. אבל ישנה דרך טובה יותר - במקום לרדוף אחרי הצורות החיצוניות, התמקד במהות שמאחוריהן. למה? כי רגשות ניתן להשיג לא רק באמצעות גורמים חיצוניים אלא גם מבפנים. לדוגמה, אם תלמד לרצות באמת את מה שקורה, תוכל להרגיש טוב גם בלי שתשיג את המטרות שלך. זהו ... כמו כסף, כבוד, לייקים, הצלחה חברתית או רומנטית - חפש את התחושה הפנימית שאתה באמת רוצה לחוות. נסה להבין למה אתה רוצה כל דבר, ומה הרגש שאתה שואף להשיג דרכו. אחרי שתבין את זה, תוכל למצוא דרכים ישירות יותר לחוות את אותו רגש - דרכים שלא תלויות בהכרח במרדף אינסופי אחרי גורמים חיצוניים. ... בהצלחה! לרדוף אחרי הפנימי, לרדוף אחרי החיצוני, לרדוף אחרי התחושה, לרדוף אחרי צורה חיצונית, לרדוף אחרי תחושה פנימית, תלות רגשית בחיצוני, לרצות אהבה, להשיג אושר פנימי ...
כבוד מסוכן, פרגון משפיל, איך לפרגן בצורה נכונה? איך להביע הערכה בצורה נכונה? איך להעניק אהבה בצורה נכונה? איך לא להשפיל? איך לא לפגוע במישהו? כבוד או השפלה, הכבוד הוא סכנת נפשות, ללמוד לקבל כבוד, ללמוד לקבל הערכה
כבוד מסוכן, פרגון משפיל, איך לפרגן בצורה נכונה? איך להביע הערכה בצורה נכונה? איך להעניק אהבה בצורה נכונה? איך לא להשפיל? איך לא לפגוע במישהו? כבוד או השפלה, הכבוד הוא סכנת נפשות, ללמוד לקבל כבוד, ללמוד לקבל הערכה
... העצמי שלנו אליו. אם אדם מצפה לכך שיכבדו אותו כל הזמן, הוא יכול להרגיש פגוע כשהכבוד הזה לא ניתן לו. הכבוד הופך לתלוי בדברים חיצוניים, כמו הישגים, הופעה חיצונית או הצלחה מקצועית. מסיבה זו, כל שינוי במצב הזה עשוי להוביל לכאב פנימי. הסאב - טקסט של מחמאות: כיצד השבח יכול להחמיא ולפגוע בו זמנית? כאשר ... איך הוא נראה, ויש השבח על איך שהוא לבוש, הוא עשוי להרגיש שהאהבה תלויה בלהיראות טוב, ולא להרגיש אהוב באופן עצמאי. מהי הבעיה בהצגת הערכה לפי הישגים? למשל, כשאומרים לילד כל הכבוד, קיבלת 100, תת - המודע של הילד מקבל את המסר: אם אני לא אקבל 100, אני לא טוב. הציון הופך למדד לכבוד ולהערכה, והשקפת עולם ... עשויה להוביל לקשיים אם הציונים לא יעמדו בציפיות. כך גם ההתנהלות החינוכית בבית יכולה להשפיע על התפיסה של הילד כלפי עצמו, בהנחה שצריכים להיות הישגים כדי לזכות בכבוד. כיצד כבוד יכול לגרום לתלות רגשית? כאשר אדם מתמכר לכבוד או להערכה שהוא מקבל, הוא הופך לתלוי בזה. זהו מצב שבו האדם ממתין תמיד לשבח, ולא ... עלול לשתול אצלו את המחשבה שאם לא אקבל 100, אני פחות טוב. אנחנו לא אומרים כל הכבוד שיש לך שתי אוזניים כי אין בזה משמעות מיוחדת, וזה לא נתפס כהישג. אבל ציונים כן נתפסים כהישג, והילד לומד לערוך לעצמו דירוג של כמה הוא שווה לפי התוצאה במבחן. כיצד כבוד גורם לתלות? שאלה: למה בעצם בן אדם מתמכר לכבוד שמרעיפים עליו? תשובה: כשאדם מרגיש ... הנקודה שעלינו לזכור לפני שנתחיל לפרגן או לקבל פירגון? תשובה: כבוד ואהבה מותנים לעיתים קרובות בדברים חיצוניים: הצלחה, מראה, עשייה מסוימת, הישגים, יכולות. כשאנחנו מפרגנים, חשוב להזכיר, במפורש או ברמז, שהאדם טוב גם בלי התוספות הללו. וכשאנחנו מקבלים כבוד, חשוב לזכור שלא בזה תלויה מהותנו העמוקה. ...
מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, מי אני? מהו האני? מהי התודעה? הזדהות של האני, מי אתה באמת? מי אני באמת? אני גדול, אני קטן, גאווה, ענווה, הצלחה, כישלון, רגשי נחיתות, הערכה עצמית
מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, מי אני? מהו האני? מהי התודעה? הזדהות של האני, מי אתה באמת? מי אני באמת? אני גדול, אני קטן, גאווה, ענווה, הצלחה, כישלון, רגשי נחיתות, הערכה עצמית
... איך מושג האני מתפתח לאורך החיים? אליעד כהן מפרט שבמהלך החיים, אנשים מתרגלים לזהות את עצמם עם דברים חיצוניים כמו הישגים , רכוש וידע. למשל, אדם יכול להזדהות עם כספו ורכושו, ... שהכיסא אינו שלך, האני שלך היה קטן יותר ולא היה כולל את הכיסא. איך מתמודדים עם הזדהות והיצמדות? אליעד מסביר שההזדהות עם הישגים או עם כישלונות נובעת מהדרך שבה האדם תופס את עצמו. ... את ההצלחה לעצמו, אך כשהוא נכשל, הוא עשוי להרגיש שגם הכישלון הוא חלק בלתי נפרד ממנו. כתוצאה מכך, נוצרת תלות רגשית חזקה בהישגים, ברכוש, או בדימוי העצמי, והאדם עשוי להרגיש פחד לאבד ... עצמי או ברכוש. סיכום של עיקרי ההבנה של המודעות העצמית: האני משתנה לאורך החיים, תלוי במה שאדם מזדהה איתו. הזדהות עם הישגים וכישלונות יוצרת לחץ ופחד מפני אובדן. האדם איננו באמת ... כהן מבהיר שאני הוא בעצם אוסף של דברים שאדם חווה תחושה של שייכות כלפיהם. האדם מגדיר את עצמו על ידי כל מיני מאפיינים והישגים: הידע שלו, הרכוש שלו, ההצלחות והכישלונות שלו, ובעצם ... עובר תאונת דרכים ומאבד את הזיכרון, מה שגורם לו פתאום לתפוס את עצמו אחרת לגמרי. לפני התאונה הוא הזדהה עם זיכרונותיו, הישגיו, הדברים שהשיג בחייו, אבל אחרי התאונה, כשהזיכרונות הללו ... היה מבין שאין הבדל בין אני לבין העולם. בדיוק כך, אליעד מסביר, במציאות האמיתית האדם מזדהה עם דברים שונים כמו רכוש, ידע והישגים, כאילו הם מהווים אותו, אבל אם היה מבין את הטבע האמיתי ... מצליח, הוא מרגיש טוב עם עצמו, וכאשר הוא נכשל, הוא מרגיש רע עם עצמו, אבל כל ההזדהות הזאת היא בסך הכל אשליה של תודעה. ההישגים או הכישלונות אינם באמת חלק מהמהות של האדם, אלא דברים ... הזה באמצעות השוואה בין אדם לרובוט. האדם מרגיש שהוא שונה מרובוט, כי הוא מזדהה עם דברים שונים שמאפיינים אותו כאדם, כמו ההישגים שלו או הרכוש שלו, ואילו הרובוט לא מזדהה עם דבר כזה. ... למה הוא מזדהה איתם. אז מי אתה באמת? השאלה המרכזית שאליעד מנסה לענות עליה היא מי אתה באמת?. הוא טוען שהאדם הוא לא באמת ההישגים שלו, לא באמת הרכוש שלו, וגם לא הזיכרונות או המחשבות ...
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
... ברור - פחד, חרדות וחוסר ביטחון עצמי מתמשך. זאת משום שברגע שלאדם יש נכסים, הצלחות והישגים חיצוניים, באופן אוטומטי נוצר בו פחד לאבד אותם. ככל שהאדם מצליח יותר, כך הוא צובר יותר פחדים, כמו אזיקים שנוספים לידיו עם כל הישג חדש. לדוגמה, אדם שקנה רכב חדש כדי לחוש סיפוק, בו - זמנית קנה גם פחד - הפחד לאבד את הרכב או את ערכו. אדם שיש לו מעמד כלשהו, כמו האיש הכי עשיר בעולם, מפחד לאבד את המעמד הזה. ההישגים שמספקים תחושת סיפוק רגעית, יוצרים גם חרדה קבועה. אליעד מדגיש כי הבעיה איננה בעצם קיום ההישגים, אלא במשמעות ובחשיבות שהאדם מייחס להם. האם כסף יכול לפתור את הפחד שהכסף עצמו יוצר? כסף לא יכול לפתור את הבעיה שהוא עצמו יוצר. ככל שלאדם יש יותר הישגים, כך גובר הפחד לאבד אותם. זאת משום שהאושר והביטחון העצמי של האדם הופכים לתלויים בדברים חיצוניים, ולכן תמיד ... את יופייה ולא מייחס לה משמעות. המשמעות היא שדאגה נוצרת בגלל החשיבות שהאדם מייחס להישג שלו. אם האדם לא היה מייחס להישגים חשיבות רבה כל כך, הוא לא היה מפחד לאבד אותם, אך אז גם לא היה נהנה מהם באופן משמעותי. האם הצלחה יוצרת פחד ... לא מפחד לאבד דבר כי הוא לא מבין את משמעות הנכסים, אך הוא גם לא נהנה באמת מעושר או מהישגים. הנקודה שאליעד מדגיש היא שלא צריך להפוך להומלס או לתינוק כדי להשתחרר מפחד, אלא להבין שהבעיה היא בעצם התלות ... החיצוני, אלא פשוט חי בשלמות פנימית שאיננה תלויה בדברים חיצוניים. הוא מסוגל ליהנות מהישגים והצלחות, אבל לא חי בפחד מתמיד לאבד אותם. זוהי הצלחה אמיתית - שלווה פנימית אמיתית. איך להגיע לתחושה פנימית של ... של הצלחה אמיתית? מהו הדבר שכסף כן יכול לקנות לאדם? כסף, הצלחה, נכסים נדלן ושאר הישגים חיצוניים נראים תמיד כמשהו נחשק, שמשפר את איכות החיים ואת תחושת הביטחון העצמי. פעמים רבות שומעים שרק מספרים ... היא כן: כסף והצלחה יכולים לקנות לאדם פחד, חרדות, חוסר שקט נפשי, דאגה לאובדן ההישגים, ואף תחושה מתמידה של חוסר ביטחון עצמי, כי ההישג כביכול כבול בדבר חיצוני שעלול להיעלם או להיפגע. מדוע הכסף לא יכול לפתור את הבעיה שהוא עצמו יוצר? הנושא מורכב יותר ... חיצונית וכסף, הוא למעשה תולה את האושר שלו בדבר שיכול ללכת לאיבוד. ומרגע שיש נכסים והישגים, האדם מתחיל לפחד לאבד אותם. ברגע שיש משהו טוב, נוצר החשש לאבד אותו. בכל פעם שההון גדל, יש גם יותר דברים ... נכסים מרבה דאגה הוא כלל גורף? המשפט המפורסם מרבה נכסים מרבה דאגה מלמד אותנו שכל הישג חיצוני, בין אם הוא חומרי או סטטוס של הצלחה, טומן בחובו דאגה ופחד. אדם עשיר יכול לטעון שאין לו חרדות והכל מתנהל על מי ... דאגה לא עוסק רק בכסף. הוא חל על כל דבר שהאדם מזהה כטוב ורוצה לשמור עליו. ברגע שיש הישג נתפס כטוב, האדם עלול לפחד מהיפוכו - לאבד את הטוב הזה. והתלות החיצונית הזאת מייצרת חרדה. איך החשיבות שאדם מייחס ... כל עוד אני תולה את האושר שלי בדבר חיצוני, אני מפחד לאבד את הדבר החיצוני הזה. כל הישג מוסיף פחד חדש. השלב השני הוא לשאול שאלות על מהות ההגדרות שלנו לטוב ורע. צריך להיות כנים עם עצמנו, ולא להסתפק בתשובות ... שנמצא אצלי וכולי. אבל יש דבר אחד, שאליו אי אפשר להתכחש, ודבר זה נכון ורלוונטי לכל הישג והישג שיש לאדם בחיים. והדבר הוא, שבכל דבר ודבר בחיים שיש לאדם, יש את ההפך שלו. וזה אומר שברגע שיש לאדם ... יותר טוב, והאדם לא מבין שהוא רודף אחר דברים לא טובים, כיוון שהוא יפחד לאבד את ההישגים שלו, למרות שהוא יכול ליהנות זמנית ולהרגיש טוב רק לרגע, כיוון שהחשש מייד יכנס, ויתכן מאד שהוא אף לא ישן בשל כך ... כבר פחד מלאבד משהו. יש בכל דבר את היתרונות ואת החסרונות, אין האמור כאן שזה לא נכון להשיג דברים, אך יש להסתכל בעין אמיתית ולהבין, לאדם עשיר, אין את אותו החוסר פחד לדוגמה שיש לתינוק. פחד גם שייך הרבה פעמים ...
קדושת החיים, חיים אחרי המוות, תכלית החיים והמוות, התאבדות, נצחיות הנשמה, חיים לנצח, עולם החלומות
קדושת החיים, חיים אחרי המוות, תכלית החיים והמוות, התאבדות, נצחיות הנשמה, חיים לנצח, עולם החלומות
... להתפנות מהמקום, מדוע בעצם הם מתפנים? אולי דווקא נכון להישאר ולמות, כי אולי תכלית החיים היא בכלל למות. האם הישגים בחיים הם התכלית? בהמשך, עולה שאלה על משמעות ההישגים שאדם משיג במהלך חייו, כשלכאורה התכלית היא להשיג דברים עד המוות. אליעד מפקפק גם ברעיון זה, משום שבסופו של דבר האדם מת, וכל ההישגים והמאמצים שהושקעו נעלמים. מבחינה הגיונית, טוען אליעד, המוות מבטל את כל מה שנעשה בחיים, ולכן הישגים אינם בהכרח התכלית האמיתית. האדם נאבק לחיות ולהצליח, אך אולי הוא בכלל צריך להיאבק למות. אליעד מצביע על כך שהחברה יוצרת את התחושה שלחיות זה טוב ולמות זה רע, אבל ... שמה המטרה המטרה זה בסוף למות, כאילו אתה עובד ועובד בסוף מת אז מה המטרה למות אז בא נתקדם יותר מהר. ש: מה שהוא משיג עד המוות זאת התכלית כביכול. אליעד: מי חושב שזאת התכלית הרי זה לא נותן לך שום דבר כי אתה בסוף עוזב. ש: אתה משלה את עצמך שזה נותן לך בגלל זה אתה עובד וקונה. אליעד: כן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תפישת מציאות של אחדות - איך להשיג אותה, מה משמעות החיים, איך להתחבר לשכל העליון ולאמת אובייקטיבית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הישגים, האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הישגים, איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר אישי, מטפל רוחני, מאמן אישי להפרעות קשב בתחום הישגים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1367 שניות - עכשיו 08_07_2025 השעה 13:50:27 - wesi4