ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דוגמאות ✔אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 5 ✔אני שונאת את עצמי כי אני לא עם א'. אני...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 5
אני שונאת את עצמי כי אני לא עם א'.

אני שונאת את עצמי. קיצון 1 - אני שונאת את עצמי הכי בעולם. 2. אני אוהבת את עצמי הכי בעולם. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו האמת אני שונאת את עצמי. 2. אני שונאת ואוהבת את עצמי 3. אני לא אוהבת ולא שונאת את עצמי 4. אני אוהבת את עצמי בלבד. למה זה רע? כי אני לא מרגישה טוב עם עצמי. אני לא מתקרבת לאנשים. אני לא נהנית מהחיים. אני סובלת יותר. אני מתפקדת פחות טוב. אני מצליחה פחות. יש פחות טוב בעולם.

אני לא עם א'. האם זה האמת ועד כמה? 1. כן זו האמת. מה רע בזה? זה רע כי אני יכולתי ליהנות איתו ולהרגיש טוב איתו. למה זה רע? אני מרגישה פחות טוב. למה זה רע.? כי אני לבד. למה זה רע.? כי אני יותר סובלת. למנ זה רע? כי אני אתחתן מאוחר יותר אם בכלל. למה זה רע? כי אני אהיה בודדה וגלמודה ואתבגר ואהיה זקנה בודדה. למה זה רע? אני אסבול. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא עם א'. קיצון 1 - אני שונאת את עצמי רק כי אני לא עם א' 2. אני שונאת את עצמי מסיבות אחרות לגמרי ץ. האם זו האמת ועד כמה? 1. אני שונאת את עצמי בגלל שאני לא עם א'. 2. אני שונאת את עצמי כי יש סיבות נוספות מלבד זה שאני לאר עם א' 3. אני שונאת את עצמי מסיבות אחרות לגמרי 4. אני שונאת את עצמי בלי סיבה. למה זה רע? כי אני סובלת מזה שאני בלי א'. למה זה רע? כי אני

בגלל שאני לא עם א' אני שונאת את עצמי. קיצון 1 - זו התוצאה היחידה לכך שאני לא עם א'. 2. יש עוד תוצאות לזה שאני לא עם א', ולא זו. האם זו האמת ועד כמה? 1. זו התוצאה היחידה, אני שונאת את עצמי 2. אני גם אוהבת וגם שונאת את עצמי 3. אני לא אוהבת ולא שונאת את עצמי כתוצאה מזה 4. אני רק אוהבת את עצמי כתוצאה מזה. למה זה רע? כי אני פחות אוהבת את עצמי, או יותר שונאת את עצמי. זה אומר שאני פחות נהנית מהחיים. למה זה רע? כי אני לא עושה דברים טובים בעולם. להמ זה רע? כי יש יותר סבל בעולם. למה זה רע?

אני שונאת את עצמי כי אני לא תמיד יודעת על מה לדבר.

אני לא תמיד יודעת על מה לדבר. אני תמיד יודעת על מה לדבר, דווקא אתמול ידעתי על מה לדבר, אתמול יצרתי נושאי שיחה, זה תלוי בביטחון עצמי. שלשום ידעתי על מה לדבר, העליתי נושאי שיחה, זה תלוי מצב רוח.

אני שונאת את עצמי. אני לא שונאת את עצמי ולא אוהבת את עצמי. עובדה שאני מסוגלת להיות בתוך עצמי ולהיות אני. עובדה שאני מסוגלת לעשות דברים שטובים לי. כמו ללכת או לא ללכת לאירוע מסוים.

אני צריכה להיות עם א'. אני לא צריכה להיות עם א'. אחרת לא הייתי עושה את התהליך שאני עושה עם עצמי עכשיו. אחרת לא הייתי יוצאת לבלות עם חברים אתמול ושלשום. אחרת לא הייתי מפתחת את היצירתיות שלי. אחרת לא הייתי בוחנת כתבות. אחרת לא הייתי מתפתחת כפי שהתפתחתי לאחרונה.

אין לי זוגיות וזה לא טוב. זה מצוין שאין לי זוגיות. אני לומדת להינות מהחיים. ההנאות מהחיים הם אלה עם החברים, ההתפתחות המקצועית. ההנאות בחיים הם אלה שאני מתפתחת בתוכם.

אני שונאת את עצמי בגלל שאני לבד. אני אוהבת את עצמי בגלל שאני לבד. בגלל שאני לבד, קורה שאני מצליחה להיות עם עצמי, להתפתח, להשתנות, לצמוח, בגלל שאני לבד, אני יכולה לדאוג לעצמי יותר. בגלל שאני לבד אני יכולה לבלות עם חברים יותר. בגלל שאני לבד אני יכולה לשנות התנהלות מול ההורים שלי. בגלל שאני לבד אני יכולה לשנות התנהלות מול העולם. בגלל שאני לבד אני יכולה לשנות תפיסות על העולם. בגלל שאני לבד. אפשר לשנות תפיסות גם עם בן זוג. לא נכון. אי אפשר לשנות תפיסות עם בן זוג. בן זוג גורם לך להאמין בדבר מסוים, והשינוי התפיסתי יהיה לפיו לעיתים קרובות.

מה רע בלהיות לבד? אם אני לבד, אז אני בודדה. אם אני לבד, אז אני נהנית פחות.

אם אני לבד, אני נהנית פחות. האם ועד כמה זו האמת? 1. אם אני לבד, אני נהנית יותר. כלומר, אני יותר יוצאת עם חברים, עושה תהליכים עם עצמי, לומדת ליהנות עם עצמי. 2. אם אני לבד אני נהנית פחות, כלומר, אני יותר לבד עם עצמי, וכשאני עם מישהו אני נהנית יותר, תלוי עם מי. 3. אם אני לבד, אני לא נהנית ולא לא נהנית. אני פשוט עם עצמי. 4. אם אני לבד אני גם נהנית וגם לא נהנית. תלוי מה אני עושה. יש דברים שאני נהנית איתם יותר ויש פחות. למה זה רע?

אני לבד - אני לבד בעולם. אני ביחד בעולם ולא לבד לעולם. 1. אני לבד לחלוטין 2. אני לא לבד בכלל, כל הזמן יש סביבי אנשים 3. אני לפעמים לבד ולפעמים לא. 4. אני לא לבד ואני לא לא לבד. למה זה רע? כי אם אני לבד אני נהנית פחות. בהכרח? האם יתכן שאני נהנית לפעמים יותר? האם יתכן שדווקא עם אנשים אחרים אני נהנית פחות? האם יתכן שדווקא אם אני לבד אני לומדת ליהנות עם עצמי? מה רע בזה? שאני פחות נהנית. אם אני פחות נהנית, אני סובלת יותר. האם זה בהכרח נכון? האם יתכן שאני פשוט לא נהנית ולא סובלת? מה רע בזה? אם אני סובלת יותר, אז אני מתפקדת פחות טוב. האם זה בהכרח נכון? האם יתכן שסבל גורם לי לתפקד יותר טוב? כדי להפסיק את הסבל? למה זה רע? אם אני מתפקדת פחות טוב יש תוצאות פחות טובות. האם בהכרח? האם הכל תלוי בי? האם יתכן שיש דברים שתלויים באנשים אחרים ולא בי? למה זה רע? כי אם יש תוצאות פחות טובות זה אומר שאני נחותה. האם בהכרח? האם יתכן שאני שוות ערך בגלל שיש תוצאות פחות טובות? גם אם עשיתי טעויות אני שוות ערך? מה רע בלעשות טעויות? האם זה בהכרח רע? האם טעויות יכולות להביא לדברים טובים? האם זה יכול להיות טוב? האם טעויות זה רע? ונניח שטעיתי, אז מה? אז התוצאות פחות טובות, אולי כועסים עליי. ונניח שכועסים עליי, מה רע בזה? אם כועסים עלי אז לא אוהבים אותי. האם בהכרח זה נכון? האם יתכן שכשכועיסים עלי לא אוהבים אותי ולא שונאים אותי, אלא פשוט כועסים? האם זה חייב לפגוע באהבה כלפיי? ונניח ששונאים אותי, מה רע בזה? זה רע כי זה אומר שאני חסרת ערך. אם שונאים אותי אני חסרת ערך? האם בהכרח? האם יתכן שאני שוות ערך אם שונאים אותי? שנאו את היטלר, האם הוא החשיב את עצמו כחסר ערך? שונאים את ביבי, האם הוא מחשיב את עצמו כחסר ערך? שונאים את מירי רגב, האם היא מחשיבה את עצמה כחסרת ערך? ונניח שאני חסרת ערך, מה רע בזה? זה רע כי זה אומר שאני נחותה. אם אני חסרת ערך אני נחותה? ואם כולם חסרי ערך? אז כולם נחותים? אז זה אומר שאני לא נחותה מאחרים אלא שכולם שווים. כולם חסרי ערך כי כולם עושים טעויות. את כולם מישהו שונא כי הם עושים טעויות. אז זה אומר שאני שוות ערך. ונניח שאני נחותה, מה רע בזה? זה אומר שאני עלובה, שלא מגיע לי לחיות. זה שאני נחותה אומר שלא מגיע לי לחיות? האם בהכרח? אולי מגיע לי לחיות בכל זאת? גם אם אני נחשבת נחותה? אולי פשוט אחיה פחות טוב? ונניח שלא מגיע לי לחיות, מה זה אומר? למה זה רע? כי מישהו עלול להרוג אותי. האם לרבין לא הגיע לחיות? זה שיגאל עמיר החליט שלא מגיע לו לחיות, האם זו האמת? הרבה אחרים חשבו שמגיע לו לחיות. האם זו האמת? לא מגיע לו לחיות ולא מגיע לו לא לחיות. הוא פשוט היה חי. גם אני, לא מגיע לי לחיות ולא מגיע לי לא לחיות. אני פשוט חיה. נניח שמישהו עלול להרוג אותי, מה רע בזה? אני אמות. האם בהכרח אני אמות? האם יתכן שאני אשאר בחיים? ונניח שאני אמות, מה רע בזה? העולם יגמר. האם העולם יגמר באמת? האם בהכרח? לא. העולם לא יגמר הוא ימשיך להתקיים. האם זה נורא שאני אמות? זה יהיה נורא לאנשים סביבי. זה נוראי שזה נגמר כי זה סוף. האם זה באמת הסוף? הסוף של מה? הסוף שלי רק. האם זה רע שזה הסוף שלי רק? לא. ונניח שזה יהיה נורא לאנשים סביבי, מה רע בזה?? הם יסבלו. האם זה רע שהם יסבלו? האם הסבל יגמר מתישהו? האם יסבלו תמיד? האם הסבל יהיה כל כך נורא? ונניח שהסבל יהיה נוראי, אז מה רע בזה? בפרספקטיבה עולמית, האם זה נוראי? לא.

אני לא אוהבת את עצמי. אני אוהבת את עצמי! 1. אני משקיעה בעצמי זמן, כדי להתפתח ולהשתפר ולהשיג איכות חיים טובה יותר. 2. אני מצליחה לעשות דברים שעושים לי טוב, כמו ריצה. 3. אני מצליחה לעשות דברים שהם לטובתי מול אנשים אחרים. 4. אני מצליחה לעשות דברים שאני רוצה ולא לעשות דברים שאני לא רוצה. למרות שמנסים לשכנע אותי. 5. אני עושה שיחות עם אליעד כדי להשתפר. אני עושה דברים שאני נהנית מהם. 6. יש לי חברים שאוהבים אותי 7. אני לא עושה דיאטות רצחניות. 7. אני לא מזיקה לעצמי 8. אני לא עושה דברים שמסכנים אותי, אני נמנעת מלחצות מעבר חציה באדום לדוגמה, כשזה מסוכן. 9. אני מצליחה לאהוב אנשים אחרים 10.

מה רע בי איך שאני? למה לשנוא את עצמי?

1.אני מלאה. האם זו האמת? לא. אני לא רזה ולא שמנה. מה רע בזה? שאני לא אהיה מקובלת בחברה. אין קשר בין מקובלות בחברה לבין המראה שלך, אולי יש קשר חלש, יש קשר בין מקובלות לבין היכולת שלך לאהוב את עצמך או לא לשנוא את עצמך.

2.אני לא מושלמת ועושה טעויות. האם זו האמת? כן. האם אני צריכה להיות מושלמת? האם אני צריכה לא לעשות טעויות? אני צריכה לעשות טעויות. טעויות זה דבר טוב. לא מושלמת זה דבר טוב. אם הייתי מושלמת לא היה טעם ומשמעות לטוב. האם זה באמת רע? מה רע בלעשות טעויות? מה הגרוע ביותר בלעשות טעויות? שמישהו יסבול מזה, או ימות מזה. מה נורא בזה שמישהו יסבול מזה? מה נורא בזה שמישהו ימות מזה? האם זה רע? האם זה מעניין מישהו? האם כדור הארץ ימשיך להסתובב והשמש תמשיך להיות במקומה?

3.אני לא הכי כיפית. האם זו האמת? ונניח שזה נכון, מה רע בזה? מה הכי גרוע שיכול להיות? אנשים אחרים לא יהנו איתי. לא נכון! אנשים נהנים איתי אם כיף או לא כיף להיות בסביבתי. נעים להיות בסביבתי וזה מספיק. אני לא גורמת בדכ לרגשות שליליים. אנשים נהנים להיות איתי כי כיף להם עם עצמם אז כיף להם להיות עם אחרים. ונניח שזה נכון, מה הכי גרוע שיכול לקרות? אנשים לא ירצו להיות בסביבתי. האם זה באמת נכון? אנשים לא ירצו להיות בסביבתי כי לא כיף איתי? ואם אני אדם חיובי וטוב, ועוזר ודואג? האם אנשים בסביבתי רק כי כיף איתי? ונניח שזה נכון, מה הכי גרוע שיכול להיות? שאהיה לבד? זה לא נכון כילא אהיה לגמרי לבד בעולם, אף פעם. אבל נניח שאהיה לבד בעולם. מה הכי גרוע שיכול לקרות? אני אסבול. האם בהכרח אני אסבול? האם אני מסוגלת להיות יום שלם עם עצמי? לדוגמה היום הייתי עם עצמי כל היום. האם זה היה נורא? ונניח שאני אסבול, למה זה נורא? מה הכי גרוע שיכול לקרות? ארצה להתאבד. לא נכון! אם אסבול אז זה לא אומר שארצה להתאבד. זה אומר שאולי אסבול מעט. האם זה כזה משנה? האם זה כזה נוראי? האם השמש תיפול ממקומה? האם אנשים יפסיקו לחיות? האם העולם יפסיק להסתובב? לא. ונניח שאני אחליט להתאבד, מה הכי גרוע שיכול לקרות? ההורים שלי יסבלו? הסביבה שלי תסבול תקופה מה? אולי לכל חייהם? מה רע בזה? מה הכי גרוע שיכול להיות? האם זה הדבר הכי גרוע בעולם? לא. יש דברים גרועים יותר. האם השמש תמשיך לזרוח ולשקוע? האם העולם ימשיך להתקיים כפי שהוא? כן.

4.אני לא בזוגיות - האם זה רע? למה זה רע? מה הכי גרוע שקורה בזמן שאני לא בזוגיות? אני נהנית אבל פחות. האם זו האמת? האם בזוגיות נהנים יותר? האם בהכרח? תלוי עם מי את נמצאת. ומה הדינאמיקה בניכם. האם זה בהכרח רע שאני נהנית פחות? מה הכי גרוע שיכול להיות? שאני אהנה פחות. האם זה נכון בהכרח? האם יתכן שאני אפילו אהנה יותר? ונניח שאני אהנה פחות? מה רע בזה? האם השמש תעמוד במקום? האם העולם ימשיך להסתובב.? האם אנשים ימשיכו לחיות? האם העולם ימשיך כפי שהוא? כן. למה זה רע? כי אני אסבול. האם בהכרח אני אסבול מזה שאני לא בזוגיות? האם אם אני לא נהנית אני סובלת? לא יכול להיות אמצע שאני לא נהנית ולא סובלת אלא פשוט מתקיימת? למה רע לסבול? מה רע בזה? מה הכי גרוע שיכול לקרות? האם העולם ימשיך בסדרו? האם אנשים אחרים ימשיכו להתנהל כפי שהם? כן.

5.אין לי שליטה על האכילה שלי. האם זו האמת? עד כמה? יש לי שליטה על האכילה שלי, אך לא לחלוטין. לעיתים אני שלטת יותר ולעיתים פחות. זה לא שחור לבן. ונניח שאין לי שליטה על האכילה שלי, מה הכי גרוע שיכול לקרות? מה רע בזה? אני אוכלת יותר ובלי שליטה. ונניח שזה נכון, מה רע בזה? אני מאבדת שליטה. ונניח שזה נכון, מה רע בזה? אני סובלת. אני עושה משהו שאנילא רוצה לעשות. ונניח שזה נכון, אני סובלת, אני עושה משהו שאני לא באמת רוצה לעשות, מה רע בזה? מה הכי גרוע שיכול להיות? האם העולם יקרוס? האם זה כל כך נורא? אנשים מתנהלים אותו דבר, הטוב והרע בעולם נשאר. אותו דבר. שום דבר לא משתנה בעולם. גם אם אני אוכלת יותר או מאבדת שליטה. אנשים אחרים מתנהלים אותו הדבר.

6.למה לשנוא את עצמי? בלי סיבה. האם יש סיבה אמיתית שאני שונאת את עצמי? אני עושה טעויות. אני לא מושלמת. יש בי חסרונות. ונניח שיש בי חסרונות, מה הכי גרוע שיכול לקרות? העולם לא מושלם. ונניח שזה נכון, מה רע בזה? מה הכי גרוע שיכול לקרות? העולם יש בו טוב ורע. האם זו האמת ועד כמה? בעולם יש

7.אני לא מסוגלת לאהוב אף אחד. האם זו האמת ועד כמה? אני מסוגלת לאהוב. עובדה שהייתי עם ס' והצלחתי לאהוב אותו. אבל זה בגלל שהיו לו תכונות שונות משלי. הוא מילא אצלי צרכים אחרים ולא את צרכים של אהבה. ועדיין הייתי איתו ואהבתי אותו. 1. אני לא מסוגלת לאהוב אף אחד. 2. אני מסוגלת לאהוב חלק מהאנשים 3. אני לא מסוגלת לאהוב ולא מסוגלת לא לאהוב. 4. אני מסוגלת לאהוב את כל האנשים. נניח שזה נכון, מה רע בזה? מה הכי גרוע שיכול להיות? שאני לא אוהב אף אחד. נניח שזה נכון, למה זה רע? מה הכי גרוע שיכול להיות? אני אהיה לבד. האם זו האמת? ונניח שזה נכון, מה הכי גרוע שיכול להיות, אני אסבול. ונניח שזה נכון, מה הכי גרוע שיכול להיות? אני ארצה למות. נניח שזה נכון, מה הכי גרוע שיכול להיות? שאני אתאבד. ונניח שזה נכון, מה הכי גרוע שיכול להיות? שהמשפחה שלי תסבול. ונניח שזה נכון, מה הכי גרוע שיכול ליהות? אמא שלי תתאבד. ונניח שזה נכון, מה הכי גרוע שיכול להיות? המשפחה תהיה מפורקת. ונניח שזה נכון, מה הדבר הכי גרוע שיכול להיות? העולם ימשיך כפי שהוא, העולם ימשיך להסתובב סביב השמש, הירח ימשיך להסתובב סביב כדור הארץ, החתולים ימשיכו להתייחס אליי אותו הדבר.

8.אני זבל של אדם. קיצון 1 אני האדם הכי מקסים שיש! האם זו האמת ועד כמה? 1. זו האמת, אני אכן זבל של אדם. אני רעה, אני כל הזמן עושה טעויות, אני לא מושלמת. 2. אני לא זבל בכלל. אני אדם מקסים. אני אמנם עושה טעויות אך מי לא. אני לא מושלמת ואינני צריכה להיות מושלמת. 3. אני זבל בצורה חלקית. אני לא מושלמת. אני רעה בצורה חלקית. אני עושה לפעמים טעויות. נניח שזה נכון, מה רע בזה? אנשים אוהבים אותי פחות. נניח שזה נכון, מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות מזה? מה רע בזה? שאנשים ידחו אותי. ונניח שזה נכון, מה רע בזה? אני אהיה דחויה ולבד בעולם. ונניח שזה נכון, מה רע בזה? זה אומר זה אומר שאני אסבול. אני לא רוצה להיות דחויה. אני רוצה שיאהבו אותי. למה את רוצה שיאהבו אותך? כי ככה אני מרגישה אהובה. למה את רוצה להרגיש אהובה. כי חסרה לי אהבה עצמית. למה חסרה לך אהבה עצמית. כי אני שונאת את עצמי. למה את שונאת את עצמך. כי יש לי חסרונות. למה יש לך חסרונות. כי אני לא מושלמת. למה את לא מושלמת. כי העולם אינו מושלם יש בו טוב ורע. למה יש בו טוב ורע?
להאשים את עצמי לטעות רוצה להתאבד להיות מושלם לא לכעוס על עצמך באמת רוצה תחושת ביטחון עצמי הנאצים לפתח את הביטחון העצמי לשנוא את עצמי להוריד ביטחון עצמי אימון אימון אישי אימונים דוגמאות דוגמה דוגמה לחקירה עצמית התפתחות התפתחות אישית חקירה עצמית חקירות להתאמן לשאול לשאול את עצמי לשאול את עצמך לשאול שאלות מה לשאול מה לשאול את עצמי מה לשאול את עצמך מודעות מודעות עצמי מודעות עצמית שאלה שאלות שאלות להתבוננות
ניתוח סיבתיות, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? איזו סיבה מחייבת תוצאה? איזו סיבה לא מחייבת תוצאה? דוגמאות לניתוח סיבתיות, איך לנתח סיבתיות? איך לגלות למה רע לי? לא רוצה להיות שמן, רוצה שיאהבו אותי, לא רוצה להיות לבד
ניתוח סיבתיות, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? איזו סיבה מחייבת תוצאה? איזו סיבה לא מחייבת תוצאה? דוגמאות לניתוח סיבתיות, איך לנתח סיבתיות? איך לגלות למה רע לי? לא רוצה להיות שמן, רוצה שיאהבו אותי, לא רוצה להיות לבד
... סיבתיות, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? איזו סיבה מחייבת תוצאה? איזו סיבה לא מחייבת תוצאה? דוגמאות לניתוח סיבתיות, איך לנתח סיבתיות? איך לגלות למה רע לי? לא רוצה להיות שמן, רוצה שיאהבו ... ללא התוצאה, זוהי הוכחה שהסיבה מחייבת את התוצאה. מה זאת סיבתיות מחייבת? אליעד כהן נותן דוגמה פשוטה כדי להמחיש מתי הסיבה בהכרח מחייבת את התוצאה. הוא מתאר מצב שבו אדם נמצא בים ולא במשרד. ... מחייבת את התוצאה באופן מוחלט, ואין אפשרות אחרת. למה רע לך כשאתה לבד? אליעד כהן ממשיך עם דוגמה נוספת: אדם שאומר שרע לו כי הוא לבד. הוא שואל האם בהכרח רע לאדם שנמצא לבד? הוא מדגים שאפשר ... של הרגשת סבל או אי נוחות. האם הכישלון במבחן הוא בהכרח סיבה להרגיש רע? אליעד כהן מביא דוגמה נוספת של אדם שנכשל במבחן ומרגיש רע. הוא בודק לעומק ומפרק את הסיבה והתוצאה למרכיבים קטנים ... הכישלון, אלא מכך שהאדם חושב שנכשל וגם לא רוצה להיכשל. למה אנשים לא רוצים להיות שמנים? דוגמה נוספת שאליעד מביא היא של אדם שלא רוצה להיות שמן. לכאורה, האדם חושב שהסיבה לסבל שלו היא שהוא ... אלמנטים מרכזיים: מציאות ורצון. אדם סובל או מרגיש רע כאשר המציאות אינה תואמת לרצון שלו. לדוגמה, אדם אומר שהוא לא רוצה להיכשל במבחן (רצון), והמציאות היא שהוא חושב שנכשל במבחן. השילוב של ...
הדחקה מהי, סוגים של הדחקה, איך לא להדחיק? מהי הדחקה? למה לא להדחיק? הדחקה בתת מודע, סימפטומים של הדחקה, הדחקה והכחשה, הדחקה פוסט טראומטית, דוגמאות להדחקה, טיפול בהדחקה, להפסיק להדחיק, הכחשה והדחקה
הדחקה מהי, סוגים של הדחקה, איך לא להדחיק? מהי הדחקה? למה לא להדחיק? הדחקה בתת מודע, סימפטומים של הדחקה, הדחקה והכחשה, הדחקה פוסט טראומטית, דוגמאות להדחקה, טיפול בהדחקה, להפסיק להדחיק, הכחשה והדחקה
... בתת מודע, סימפטומים של הדחקה, הדחקה והכחשה, הדחקה פוסט טראומטית, דוגמאות להדחקה, טיפול בהדחקה, להפסיק להדחיק, הכחשה והדחקה מהי הדחקה וכיצד ... לא יודע שיש עובד שגונב ממנו כסף, לאורך זמן ייגרם לו נזק משמעותי. דוגמה נוספת היא מישהו שפרצו לו למחשב או לטלפון והוא אינו מודע לכך, הבעיה ... אך היא ממשיכה להשפיע עליו בצורה נסתרת ושלילית. אליעד נותן כדוגמה מקרה מהילדות, שבו מישהו לעג לך ונפגעת, אך אתה כלל לא חושב על כך ... שלם, או שהוא רק חושב בטעות שטיפל בה. אליעד ממחיש זאת שוב בעזרת הדוגמה של וירוס במחשב, שבו האנטי וירוס מזהה את כל הווירוסים האפשריים אך ... בסופו של דבר היא תחזור אל האדם כמו בומרנג ותיצור לו קשיים. לדוגמה, אם מישהו מנהל עסק ויש לו עובד שגונב ממנו כסף, אך בעל העסק אינו מודע ... מציג שני סוגים עיקריים של הדחקה: הסוג הראשון הוא הדחקה בתת מודע. לדוגמה, אם בילדות שלך מישהו לעג לך ונפגעת מכך, אך מעולם לא טיפלת בזה או לא ... ש: אתה לא יודע את זה. אליעד: מודחק זה כמו שיש לך איזו בעיה נגיד דוגמה שנייה כשהיית ילד מישהו צחק עליך ונפגעת מזה ואתה לא חושב על זה ועד ... תגלה שיש איזה וירוס, אני סתם ממציא זה לא בהכרח נכון סתם בשביל הדוגמה ואז תגלה שיש לך איזה וירוס ואז תוכל לטפל בזה והמחשב לא יעבוד לאט ...
ניתוח שיטות שכנוע, דוגמאות לשתילת מחשבות, מניפולציות של מחזירים בתשובה, שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה, טריקים להחזרה בתשובה, שמירת מצוות, אמיתות התורה, ניתוח וידאו
... שיטות שכנוע, דוגמאות לשתילת מחשבות, מניפולציות של מחזירים בתשובה, שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה, טריקים להחזרה בתשובה, שמירת מצוות, ... ולהוביל אדם לאמונה או לפעולה מסוימת באמצעות מניפולציות שפתיות ולוגיות. אליעד מתחיל בדוגמה שבה מישהו ביקש ממנו להוכיח שצריך לשמור מצוות. הוא עושה זאת כמשחק, כדי להמחיש כיצד ניתן לשכנע בכל דבר, אפילו אם אין ... בהכרח נכון? אליעד מסביר בהרחבה שהוכחה לוגית היא לא בהכרח הוכחה לאמת מוחלטת. הוא משתמש בדוגמה של מטבע שחצי ממנו שחור וחצי ממנו לבן, ומראה כיצד אדם יכול להוכיח שהמטבע שחור רק על ידי הצגת הצד השחור, בלי להזכיר ... לאדם הוא בהכרח נכון. בפועל, מה שנראה לאדם כלא הגיוני, עדיין יכול להיות נכון. הוא נותן דוגמה שמישהו אומר: מה פתאום שהבורא ייתן לך לעשות מה שאתה רוצה?, ונראה שזו שאלה הגיונית, אך בפועל יכול להיות שהבורא מאפשר ... יכול להיות שהעולם אכן עובד לפי חוקים, ועדיין יש לך חופש מוחלט לפעול כרצונך. אליעד נותן דוגמה: מפה במסעדה - השף יצר את המנות, אך אתה חופשי להזמין מה שבא לך. כלומר, אין שום קשר מחויב בין קיומה של חוקיות ביקום ...
פיתוח החשיבה וניתוח סיבתיות, 4 שאלות לניתוח טענות סיבתיות, 4 שאלות לניתוח סיבתיות, נוסחה איך לנתח סיבה ותוצאה, מהי סיבתיות? מבוא לניתוח סיבתיות, מהו קשר סיבה תוצאה? מהו תהליך סיבתי? איך לנתח תהליכים? איך לנתח קשר סיבתי? לוגיקה
פיתוח החשיבה וניתוח סיבתיות, 4 שאלות לניתוח טענות סיבתיות, 4 שאלות לניתוח סיבתיות, נוסחה איך לנתח סיבה ותוצאה, מהי סיבתיות? מבוא לניתוח סיבתיות, מהו קשר סיבה תוצאה? מהו תהליך סיבתי? איך לנתח תהליכים? איך לנתח קשר סיבתי? לוגיקה
... מהי סיבתיות? סיבתיות, בהגדרה בסיסית, היא הקשר בין סיבה לתוצאה. לדוגמה, כאשר אדם משאיר כדור בידו והשנייה עוזב אותו, הכדור ייפול ... ארבע טענות חשובות הנמצאות בכל טענה סיבתית: הצהרה על קיום הסיבה: לדוגמה, קיללו אותי. הצהרה על קיום התוצאה: לדוגמה, אני כועס. הטענה שהסיבה מובילה לתוצאה: האם תמיד קיללה ... נגרמת רק מהסיבה הזו: האם יש סיבות נוספות לכעס חוץ מהקללה? דוגמאות מהחיים לניתוח סיבתיות בכדי להבין את המשמעות של טענות סיבתיות, נבחן דוגמאות מהחיים: אני רעב, ולכן אני הולך לאכול: כאן יש 4 טענות: ... התהליכים שמובילים לתוצאות חקירת טענות סיבה ותוצאה בארבעה שלבים דוגמאות מעשיות לניתוח סיבתיות בחיי היומיום כלים לפיתוח חשיבה ... (התוצאה). אם הם קרו בו זמנית, קשה מאוד לטעון שאחד גרם לשני. לדוגמה, אם כדור נופל מהיד לאחר שהאדם עוזב אותו, סביר להניח ... סיבתי מסתתרות ארבע טענות שונות, גם אם הן נאמרות לנו ברצף אחד. לדוגמה, במשפט אני כועס כי קיללו אותי יש לכאורה שני מרכיבים - ... ארבעה שלבים למחקר, וזה מאפשר לגלות פרטים שלא נראים ממבט ראשון. דוגמאות ליישום ארבע הטענות כדי להמחיש היטב, נציג כמה דוגמאות נפוצות מחיי היומיום: אדם אומר: אני רעב, ולכן אני הולך ... התוצאה הזאת? אולי יש אנשים או מצבים שבהם התוצאה שונה לגמרי? בדוגמה של קיללו אותי ואני כועס: האם תמיד כשמקללים מישהו הוא ... גם כי כולם אוכלים לידי, או כי ההורים הזמינו אותי לארוחה? הרחבת הדוגמאות והעמקה של חקירה ניקח משפט נוסף: החברה שלי עזבה אותי, ... לנו פתח לשינוי או לדרך פעולה אחרת. פירוק יש מגיפה - לכן מסכות כדוגמה חברתית - רפואית מעבר לעולם האישי, הרעיון שימושי גם ... ונוצר חופש גדול יותר לראות אפשרויות אחרות ולחקור הבדלים ודקויות. דוגמאות שבהן כל חלק בתהליך משפיע על מה שבא אחריו לפעמים נראה ... התהליכים שמובילים לתוצאות חקירת טענות סיבה ותוצאה בארבעה שלבים דוגמאות מעשיות לניתוח סיבתיות בחיי היומיום כלים לפיתוח חשיבה ...
משמעות המילים, למה התכוון המשורר, ניתוח רגשי, ניתוח משמעות המילים, שאלה יום יומית, ניתוח דיבור, חקירה של בן אדם, לחקור בן אדם
משמעות המילים, למה התכוון המשורר, ניתוח רגשי, ניתוח משמעות המילים, שאלה יום יומית, ניתוח דיבור, חקירה של בן אדם, לחקור בן אדם
... כבדרך אגב. למה אנשים מבקשים שהשיחה תהיה יומיומית? כאשר אדם מבקש לדבר על משהו בצורה יומיומית, זה לכאורה נשמע כמו בקשה פשוטה: לתת דוגמאות מוחשיות ומעשיות. אולם אליעד מסביר שהבקשה הזו לא בהכרח נובעת רק מרצון לפשט את הדברים או להפוך אותם לברורים יותר, אלא ... יומיומי, הוא בעצם מגלה שיש לו שאלה יומיומית או בעיה אישית יומיומית שהוא מחפש לה פתרון. אם לא היה לו צורך כזה, לא הייתה לו סיבה לבקש דוגמאות יומיומיות דווקא. לדוגמה, אם מישהו אומר אני רוצה שהתשובה תהיה יומיומית, הוא לא רק מבקש תשובה פרקטית, אלא הוא אומר באופן לא ישיר: יש לי בעיה ... לב לא רק למילים עצמן, אלא גם למה שנמצא מאחוריהן - מה המשמעות הסמויה של המילים ומה מסתתר מאחורי הבחירה במילים אלו דווקא. הוא נותן דוגמה בה אדם מבקש דוגמאות פרקטיות ואומר אני רוצה שתסביר לי עם דוגמאות. לכאורה, בקשה זו מובנת. אבל אליעד אומר שצריך לשאול: מדוע הוא רוצה דווקא דוגמאות? האם זה באמת רק כדי להבין טוב יותר, או שזה כי הוא מחפש פתרון מוחשי לבעיה אמיתית שיש לו?. אליעד מסביר שכדי להבין למה ... והבקשות השגרתיות מסתתרת אמת עמוקה יותר. אליעד מלמד כיצד בעזרת ניתוח רגשי ומשמעות המילים, ניתן לחשוף את הבעיות האמיתיות של האדם. כך לדוגמה, כאשר מישהו מבקש שתיתן לי דוגמאות, זה לא תמיד מתוך חוסר הבנה של ההסברים הקודמים, אלא כי הוא מרגיש שהסבר מופשט לא עוזר לו מספיק והוא רוצה פתרון מיידי ... למה הוא באמת מתכוון, ואיך אפשר לעזור לו בצורה הטובה ביותר. איך להבין למה התכוון האדם? מה זה ניתוח משמעות המילים? למה אנשים מבקשים דוגמאות מוחשיות? מה מסתתר מאחורי המילים? כיצד לזהות את השאלה האמיתית של האדם? מה עושים כשלא ברור מה לשאול? ...
ספרים, לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר
ספרים, לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר
... בספר, אלא תהליך שבו כל משפט וכל רעיון בספר נבחנים ביחס למה שקרה לנו באותו היום, למה שאנחנו מרגישים, ולדברים שאנחנו מתכננים לעשות. לדוגמה, כשאדם קורא טקסט מסוים, הוא צריך לעצור ולשאול את עצמו: איך מה שקראתי עכשיו רלוונטי ... באופן אוטומטי קשרים ומשמעויות, אפילו באופן ספונטני, בין מה שקוראים לבין חוויות ואירועים בחיי היומיום. כיצד הלימוד קשור ליצירת דוגמאות מחיי היום - יום? אליעד מציג את עצמו כדוגמה לכך שהוא מצליח לייצר המון דוגמאות בשיעורים ובהרצאות, והוא מסביר שיש לכך שתי סיבות עיקריות. ראשית, הוא עובד על לייצר דוגמאות במודע. ושנית, וחשוב מכך, הוא מסביר שהרבה מהדוגמאות מגיעות מעצם התהליך היום - יומי שהוא מקיים כל הזמן: כל דבר שקורה לו במהלך היום, הוא ... מזה? איזה תהליך פנימי מסתתר בתוך הדבר שקרה, וכיצד אוכל להשתמש בתהליך הזה לתועלתי? באמצעות השאלות הללו, אליעד יוצר הקשרים ומוצא דוגמאות בכל דבר שהוא נתקל בו. לדוגמה, אם מתרחש אירוע כלשהו, כמו שיחה או סיטואציה מסוימת, אליעד מייד מנתח את האירוע, מפשיט ... והמוח יוצר קשרים באופן אוטומטי. האימון הזה מוביל לכך שבכל פעם שמישהו אחר אומר משהו, המוח כבר יוצר קשרים, מפרש את המשמעויות, ומוצא דוגמאות רלוונטיות, מבלי שתהיה לכך מחשבה מודעת. כלומר, מטרת התרגול היא להביא את המוח למצב ... שנצבר הופך לכלי שימושי לחיים עצמם. איך ללמוד בצורה אפקטיבית? כיצד לקשר קריאה לחיי היום - יום? איך להפיק תועלת מספרים? כיצד ליצור דוגמאות? איך להפוך ידע ליישומי? מהי חשיבה אפקטיבית? למה הקריאה שלי לא אפקטיבית? ...
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
... עצמית? אליעד מציע כי הדרך היעילה ביותר ללמוד NLP היא באמצעות התבוננות פנימית וניתוח עצמי. לדוגמה, כשאדם צופה בחדשות וחווה תגובה רגשית מסוימת, עליו לשאול את עצמו: למה המילים שנאמרו גרמו לי להרגיש כך?, מה בדיוק השפיע על התחושה שלי?. בעזרת שאלות אלו, אפשר ... ולמה לעיתים החוק לא עובד או אף משיג תוצאה הפוכה. אליעד מדגיש את חשיבות ההבנה העמוקה של הפכים אלו. לדוגמה, עצה מסוימת יכולה להרחיק את האדם במקום לקרב אותו, למרות שנלמדה כדרך יעילה לשכנוע. מי שמבין גם מדוע עצה עשויה להיכשל ומתי בדיוק החוק עובד, מסוגל לתמרן את ... תת - הכרתיים ועקיפים בעזרת NLP? אליעד כהן מסביר כיצד להעביר מסרים בצורה עקיפה ותת - הכרתית באמצעות דוגמאות מחיי היום - יום, בלי שהאדם ירגיש שהמסר מכוון אליו במפורש. לדוגמה, אם רוצים לגרום לילד להרגיש צורך להיות עצמאי ויציב, אפשר לעסוק סביבו בשיחות על יציבות פיזית, כמו עציץ שצריך לעמוד יציב או כוס שעלולה ליפול. באופן זה הילד ... חשוב להקפיד על מינון נכון, כי אם מדגישים יתר על המידה, האדם עלול לפתח התנגדות ולהעדיף את ההיפך. דוגמה נוספת שאליעד מביא היא השפעה עקיפה במערכות יחסים, למשל, לגרום למישהו לאהוב אותך בזכות תכונה מסוימת כמו עניין. במקום לומר אני מעניין, כדאי לדבר על הנזק שגורם ... המנגנון המחשבתי מאפשרת ליישם אותה בכל התחומים: שכנוע, חינוך ילדים, ותקשורת בין - אישית. הוא מביא דוגמה מעשית של ילד המסרב לאכול ירקות, ומסביר שאם מבינים לעומק מדוע הילד מתנגד ואיך איזון נכון בין גישה רכה וקשוחה משפיע, ניתן להצליח במקום שטכניקות שטחיות עלולות ... כיצד התבוננות עצמית מאפשרת הבנה עמוקה של המוח? היתרונות והחסרונות בלימוד שיטתי לעומת לימוד עצמאי דוגמאות מעשיות לשכנוע ותכנות תת - הכרתי מדוע עולה השאלה האם צריך ללמוד NLP במקום מסודר? עולה כאן התלבטות האם כדאי להירשם ללימודי NLP באופן רשמי או שאפשר להסתפק ... ללכת למקור העמוק ביותר של הבנת המחשבה, המנגנון שגורם לנו להרגיש ולהשתכנע, ואותו לחקור מבפנים. לדוגמה, כאשר שומעים חדשות ופתאום מרגישים משהו, כדאי לשאול: למה הרגשתי כך? איך המילים שאמרו באולפן השפיעו עלי? כך, צעד אחר צעד, מגלים כיצד המוח מפרש נתונים ומה ... של הבנה עמוקה: צריך לבדוק גם את ההפך של החוק, להבין למה ולפעמים כיצד הפעלתו גורמת לתוצאה הפוכה. לדוגמה, אם הציעו עצה לשכנע מישהו בדרך מסוימת, עלולים לגלות שבמצבים מסוימים דווקא אותה עצה תרחיק אותו יותר. מי שמבין לעומק מדוע ומתי זה קורה יכול לנווט בזמן אמת ... להעביר מסרים תת - הכרתיים או עקיפים. במקום לומר למישהו במפורש תחשוב ככה וככה, משתמשים בדימויים ודוגמאות מהמציאות היומיומית. לדוגמה, אם רוצים לחזק אצל הילד את התחושה שהוא צריך להיות יציב ולא להסתמך יותר מדי על אחרים, מדברים איתו כל הזמן על עציץ שצריך לעמוד יציב, על בקבוק שכדאי להציב כמו ... אולם חשוב לעשות זאת במינון נכון, כי אם מגזימים, הילד עלול לפתח התנגדות ולהעדיף דווקא את ההפך. דוגמה נוספת היא הרצון שמישהו יאהב אותנו בזכות כך שאנו מעניינים. אם רוצים לשכנע בחשיבות העניין, אפשר לעורר את התודעה לכך ששעמום הוא דבר שלילי ומזיק. אפשר לספר כיצד שעמום מזיק לאדם, להראות דוגמאות למי שסובל משעמום יתר וכן הלאה. כך אותו אדם מפנים שעליו להתרחק משעמום ולחפש עניין. בהמשך הוא עלול להבין, גם אם לא נאמר לו מפורשות, שבך יש את העניין שהוא מחפש - וכך נמשוך אותו אלינו. יש אינסוף דוגמאות לכיוון הזה: בכל פעם לוקחים את המהות המרכזית שרוצים להעביר, מלבישים אותה על מצבים יומיומיים, ואז האדם מפנים זאת בהדרגה. כיצד עובדת ההבנה השורשית בכל תחומי ... יסודית של המבנה המחשבתי מאפשרת להשליך על כל תחום אחר - שכנוע, חינוך ילדים, תקשורת בינאישית ועוד. לדוגמה , כאשר ילד לא רוצה לאכול ירקות, אפשר להפעיל מגוון טכניקות, אך אם מבינים באמת מדוע הוא מתנגד ואיך ניתן לשלב את ההפך - מגלים את הדרך לאזן בין קשיחות לרכות כדי ... כיצד התבוננות עצמית מאפשרת הבנה עמוקה של המוח היתרונות והחסרונות בלימוד שיטתי לעומת לימוד עצמאי דוגמאות מעשיות לשכנוע ותכנות תת - הכרתי מה רצית לשאול? שאלה: רציתי לשאול איפה כדאי ללמוד NLP ?ואם בכלל צריך ללמוד את זה. אם בכלל אפשר ללמוד את זה. אליעד: קודם כל ... ספקות. עכשיו בואו נתקדם. מה הקשר של מה שאני מסביר ל NLP בעצם? יש כמה שיטות של NLP וקודם זאת היתה דוגמה טובה לסיפור של ה NLP. נגיד לדוגמה, נגיד שאתה בדרך כלל מטפל NLP ויסבירו לך איזה משהו מסוים, השאלה מה הרמות עומק שאתה מגיע אליהם? עכשיו אני רוצה להסביר משהו ספציפי. אני לא מלמד NLP. לא מלמד ... פה נגמר הדיון. מאיפה אני יודע למה המוח של הבן אדם חושב ככה. נגיד שאומרים לך אם תגיד ככה יהיה ככה, לדוגמה. ולמה המוח חושב ככה? ולמה כשככה זה ככה? זה פה נגמר הדיון. פה לעומת זאת כשאנחנו לומדים דברים כאלו ואחרים, אז קודם כל אתה לומד למה זה ככה, עד כמה שאתה יכול ... להעביר את המסר הזה בצורה עקיפה לתת מודע בלי שהוא ידע בכלל שהגעת לשם? בצורה שממש שאין לו מושג. לדוגמה, נגיד שאתה רוצה נגיד שהילד שלך יותר יסמוך על עצמו פחות יסמוך על אחרים, נניח ואתה לא רוצה להגיד לו את זה בצורה ישירה, נניח. אז אתה יכול סתם במשל, לעשות משל, ... אתה בעצם מכניס לו למוח שהדבר צריך להיות מחויב ויציב. אז הוא אומר גם אני רוצה להיות מחויב. אני אתן דוגמה, נניח ואתה רוצה לגרום לילד שלך לחשוב שלסמוך על אחרים זה רע והוא צריך להתחיל לסמוך על עצמו, אתה לא רוצה נגיד להגיד לו את זה באופן אישי. אבל למישהו, אז אתה ... מודע שדבר יציב זה טוב וחוסר יציב זה רע. ואז הם יגידו אה אז בעצם צריך שאני אהיה יציב. אני סתם נתתי דוגמה. עכשיו זה דבר, שאיך יכולת לחשוב על כזה דבר? כי אתה לוקח, מה המהות של הדבר? שהוא נשען על אחרים, זה אומר שהוא חושב שההוא אפשרי וההם מחויבים. איך אני עכשיו ... הוא רוצה ממני שם, כסא לא יציב, כסא לא יציב ובתת מודע שלו מחלחל לו מסר, שצריך דברים שיהיו יציבים. לדוגמה, אבל גם פה צריך לעשות את זה מתוחכם. כי אם אתה תגיד לו לעשות את זה יותר מדי אז הוא יגיד לא נכון, הדברים צריכים להיות לא יציבים ועדיף שזה לא יהיה יציב. אז ... שיסכים איתך שיציב זה טוב ואז הוא אומר אה אז יציב זה טוב, אז אני רוצה להיות יציב גם במקום אחר, לדוגמה. עכשיו, זה נגיד סתם הייתה דוגמה אינטואיטיבית כזאת. מה שאני אומר, יש אין סוף דוגמאות כאלו, בכל נושא. לדוגמה, אתה רוצה לשכנע מישהו שאין? מה אתה רוצה לשכנע? שואל: שיאהב אותי, איך אתה עושה את זה? אליעד: אתה רוצה לשכנע מישהו שיאהב אותך, אוקי. אתה צריך לשאול את עצמך ... אתה יכול להיות יותר מתוחכם. אוקי? אז נגיד איך אתה יכול להלביש את הרעיון שמענין זה טוב? אז נגיד תן דוגמה הפוך על הפוך. נגיד אתה מתחיל לדבר על כמה שעמום זה רע. שעמום זה רע, תראי ההוא נראה לי עלה בשעמום, תראי מה קרה לו בגלל השעמום, וואלה אם רק היה לו משהו מענין ... את עצמו כי לא היה לו ענין כל מיני כאלה ובעצם אה שעמום זה רע ענין זה טוב, אתה מעניין אוהבת אותך, לדוגמה. ככה עובד המוח. מה החיסרון של זה באהבה? ואז אתה אומר היא רובוט, כמו ללכת לרובוט ללחוץ על הכפתור תוציא מים קרים. אתה אומר לא אני רוצה שהיא תאהב אותי שזה ככה ...
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... לא יכול להסתפק במשהו אחר. הצגת המוצר כמחויב ולא כאפשרי משדר ללקוח שהוא חייב לרכוש אותו. לדוגמה, במקום לומר נראה לי שהמוצר טוב, יש להצהיר המוצר הזה הכרחי עבורך. כל הצגת הספק או האפשרות תהפוך את ההחלטה לעמומה ותגביר את הסיכוי שהלקוח יימנע מלקנות. כיצד מטפלים בהתנגדויות ... ניתן להימנע ממנו. ברגע שהלקוח מקבל את הרעיון כוודאי, הוא נטה לפעול בהתאם ולהשלים את העסקה. דוגמאות ליישום מחויב ואפשרי בחיים היומיים יש לשים לב בשיחה יומיומית להבדלים בין גם וגם לבין רק. לדוגמה, כאשר אומרים עכשיו יום הכוונה היא לרק יום, בעוד שאם אומרים עכשיו יום, ואולי לילה, הרעיון פתוח לאפשרות אחרת. אותו הדבר קורה בהתנגדויות - במקום לטעון באופן חד משמעי שמה שמישהו ... על זה כעל משהו שאולי נכון ואולי לא. איך חלוקה למחויב ואפשרי משפיעה על קבלת החלטות? אפשר לתת דוגמה: לקוח חושב על מוצר מסוים, ויכול להחזיק בשתי עמדות שונות כלפיו. הוא יכול להגיד אני חייב את המוצר הזה (מחויב) או אולי אני צריך את המוצר (אפשרי). ככל שהלקוח מרגיש שהמוצר נחוץ לו ... של מכירה, רוצים שהלקוח יאמין בצורה מוחלטת שהוא זקוק למוצר, ולכן מציגים את הצורך כמחויב. לדוגמה: בזמן הסבר על המוצר, יש להימנע מביטויים של ספק כמו נראה לי שהמוצר טוב או אולי זה יעזור לך. במקום זאת, אומרים המוצר הזה הכרחי עבורך, זה חייב להתאים לך. אם הלקוח מעלה התנגדות, ... בשלבים: ראשית, לוקחים את ההתנגדות (שבאה בצורת רק או בטוח לא) והופכים אותה לגם או אולי. לדוגמה, אם מישהו אומר זה יקר מדי, עונים לו אולי זה נראה יקר, אבל תראה מה מקבלים בתמורה. לאחר שההתנגדות הופכת לאפשרות, מציגים אפשרות אחרת לצד ההתנגדות שלו (גם וגם). בכך מרווחים מקום ... ברגע שהלקוח מפנים שהצד שלנו וודאי, הוא יטה יותר לפעול בכיוון הזה. כיצד בא הדבר לידי ביטוי בדוגמאות יום - יומיות? בכל דוגמה, אפשר למצוא ביטויים לגם וגם מול רק: יום ולילה - לומר עכשיו יום משמעותו רק יום ולא לילה. אך לומר אולי עכשיו יום ואולי לילה הופך את העניין לאפשרי. קריר ונחמד - אלה מילים שמביעות ... אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת מכירה, על מה מבוסס להצליח במשא ומתן וכו מי שישים לב מי שיבדוק יראה שכל הרעיונות בעולם, כל הרעיונות שיש בעולם ניתן לחלק אותם ... יחשוב יותר אני חייב את המוצר כך יש יותר סיכוי שהוא יקנה. אז בגדול שימו לב אחר כך ניתן עוד דוגמאות, אבל בגדול שימו לב בשביל שהמכירה צריך לדחוף או בשביל שתבצר הסכמה צריך לקחת את מה שאנחנו רוצים שהבן אדם השני יחשוב. אנחנו רוצים שהילד יחשוב שהוא יכין שיעורים אנחנו רוצים ... ולגרום לה להציג אותה כמחויבת. זאת אומרת צריך לגרום לכך להתנסח בניסוחים ותכף אני אתן כל מיני דוגמאות, להתנסח בניסוחים שמבטאים שזה חייב לקנות את המוצר, שהבן אדם רק את המוצר הזה צריך שבטוח שהוא צריך את המוצר הזה שאין אפשרות שהוא לא צריך את המוצר הזה, אוקי מחויב. יחד עם זאת יש מקרים שבהם צריך לדעת לדבר בצורה של אפשרי, אפשרי פירושו לא וודאי לא הכרחי גם וגם, מה לדוגמה בכל פעם שיש התנגדות של לקוח בכל פעם שיש קונפליקט בכל פעם שיש אי הסכמה אז הדרך לפרוץ את האי הסכמה היא באמצעות אפשרי. מה זאת אומרת? בן אדם לדוגמה נגיד אומר זה יקר לי נגיד אז הוא אומר זה יקר לי הוא אומר את זה בצורה מוחלטת, הוא אומר יקר לי אבל מה שאפשר לעשות להגיד אוקי תראה זה נכון שזה גם יקר אבל זה גם משהו אחר, תראה יכול ... את זה על ידי גם וגם, תראה אני מבין שזה ככה וככה אבל גם ככה וככה. בן אדם רוצים שהוא נגיד לדוגמה יעשה שיעורים לך תעשה שיעורים במוחלטות, אוקי ואם לדוגמה נגיד הוא אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים אני רוצה ללכת לשחק, אוקי אז גם תלך לשחק וגם תעשה שיעורים לדוגמה אוקי גם וגם. עכשיו צריך לשים לב אם בן אדם בטעות מנסה למכור את המוצר שלו באמצעות דיבור של אפשרי, מה זאת אומרת? שהוא יגיד ללקוח אתה יודע המוצר הזה יכול להתאים לך, המוצר זה נראה ... קורה בפועל בפוטנציאל כל האפשרויות שוות ובפועל יש אפשרות אחת שהיא קוראת יותר מאפשרות אחרת, לדוגמה בפוטנציאל כדור הארץ יכול היה להיות עגול משולש מרובע בפועל הוא אפשרות אחת. זאת אומרת יש את הפוטנציאל ויש מה קורה בפועל בן אדם יכול לראות בפוטנציאל אני יכול לקנות יכול לא לקנות, ... לעשות את זה הוא לא יכול לראות את זה כאפשרי הוא חייב לראות את זה כמחויב ותכף אני אתן עוד דוגמאות. ואותו דבר לגבי התנגדות בעיקרון ברמה העקרונית יותר קל לבן אדם לחשוב גם וגם מאשר לחשוב רק, מה זאת אומרת? אם בן אדם חושב רק משהו מסוים מעכשיו רק קר הרבה יותר קל לשכנע אותו ... וכמובן שיש מקרים יוצאי דופן אבל כרגע אני מסביר את הבסיס של המחויב והאפשרי. עכשיו ניתן דוגמאות לצורך העניין מי שיעמיק בזה יראה שכל הרעיונות מתחלקים ל - רק וגם, כל רעיון בעולם או שהוא מבטא רק משהו או שהוא מבטא גם משהו. לדוגמה שמישהו אומר עכשיו יום מה הוא מתכוון להגיד עכשיו רק יום, כשמישהו אומר עכשיו יום מה הוא בעצם שולל שעכשיו לילה, עכשיו כשהוא אומר עכשיו יום הוא מתכוון להגיד עכשיו רק יום ולא לילה ... לא אמר קר הוא לא אמר קפוא, הוא אמר קריר מה זאת אומרת קריר לא כל כך קר גם קר גם לא קר, נגיד לדוגמה אומרים על משהו זה נחמד מה זה זה נחמד זה לא מדהים אבל זה לא גרוע נחמד. אוקי זה נקרא גם יש משפטים שמבטאים רק ויש משפטים במבטאים גם, וזה לדוגמה אחד הדברים שצריך לשים לב כשבאים למכור את המוצר צריך לדבר לשים לב שכל המילים, בגדול אני מסביר את העיקרון לשים לב לזה שכל המילים שמדברים על המוצר מדברים ב - רק לא מדברים במילים ... נהפוך אותה ל - רק לגיטימית שרק היא נכונה ואת האפשרות השנייה נהפוך ללא לגיטימית. אותו דבר לדוגמה מי שיסתכל על זה מי שיבין את המהות של מה שאני אומר אז זה הולך ככה יש לנו את המושג מחויב ואת המושג אפשרי, עכשיו מה המקבילים של מחויב ואפשרי לדוגמה רק מבטא מחויב גם מבטא אפשרי גם וגם אפשרי ככה ואפשרי ככה, מחויב זה רק ככה רק מחויב. עוד דוגמה נוספת לדוגמה נגיד אובייקטיבי וסובייקטיבי, דבר שהוא נכון בצורה אובייקטיבית הוא מבטא דבר מחויב ודבר שהוא מוצג כנכון באופן סובייקטיבי הוא בעצם מבטא אפשרי, מה זאת אומרת בן אדם לדוגמה מביע התנגדות תהפוך את ההתנגדות שלו לסובייקטיבית בעיניך לדעתך, כרגע זה נראה לך אם ככה וככה רק אז מה שאתה אומר זה נכון, יש כאלה שחושבים כמוך זה נקרא להפוך את זה לסובייקטיבי ... את זה לאובייקטיבי חייב ככה צריך ככה, מוחלט ככה, אוקי אובייקטיבי מכירי הדיור צריכים לרדת זה לדוגמה נגיד אובייקטיבי. אם לדוגמה מישהו אומר יש הרבה אנשים שרוצים שמחירי הדיור ירדו זה סובייקטיבי כי בעצם אמרת שיש הרבה אנשים זה כמו להגיד יש הרבה אנשים שלא רוצים, זה בעצם לקחת את הרעיון ולהגיד שהוא נכון ביחס ... פעם אתה מחליש את מה שאתה אומר בלי בשביל, ככה זה אובייקטיבי מוחלט אין פה ספקות. אותו דבר לדוגמה המחויב והאפשרי אותו דבר נגיד וודאי וספק כשאתה רוצה למכור מוצר כשרוצים לסגור עסקה, כשרוצים לבטא רעיון כשרוצים שמישהו ילך אחריך דבר בצורה וודאית בוודאות ש... מוכרח ש... וודאי, ...
הצלחה וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז
הצלחה וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז
... המשאבים מתבזבזים והאדם עלול לפספס את ההזדמנות להצליח. איך הסחות דעת קטנות גוזלות משאבים חשובים? אליעד נותן מספר דוגמאות להמחיש כיצד הסחות דעת קטנות מבזבזות משאבי ריכוז יקרים: קריאת ספר עם רעש רקע: למרות היכולת לקרוא ולהבין, רעשים ... אם החולצה לא יושבת בנוחות, המוח כל הזמן מתעסק בתחושת הגירוד או חוסר הנוחות, ומפחית מהריכוז במשימות החשובות. איך דוגמאות קטנות יכולות להשפיע על הצלחה גדולה? אליעד מציג דוגמאות מעשיות: אדם שעוסק בפעילות גופנית ומרים משקולות יכול לשפר ביצועים רק בכך שיקשור את שרוכי הנעליים היטב. כשהשרוכים ... רבים בחיים שבהם לא מצליחים להשיג את המטרה, לא בגלל חוסר יכולת אמיתי, אלא משום שהמשאבים מתבזבזים על הסחות דעת. דוגמה לכך היא קריאת ספר: לאדם יש את היכולת לקרוא ולהבין, אבל רעש או טרדה חיצונית (כמו יתוש מזמזם) עלולים למנוע ממנו ... בנעליים חשוב כדי למנוע מהנעל להחליק או לגרום לכאב, כך גם חולצה שאינה יושבת היטב יכולה להסיח את הדעת. האם דוגמאות קטנות יכולות באמת להשפיע על הצלחה גדולה? כן. דוגמאות קטנות ממחישות כיצד פעולות יומיומיות גורמות לאיבוד קשב: נהיגה ברכב עם שמשה מלוכלכת: אפילו לכלוך קטן מחייב את ...
חרדת בחינות / פחד בחינות - איך לטפל בחרדה ממבחנים? איך להתמודד עם חרדות לפני בחינות ועם פחד ממבחנים? מה לעשות עם פחד לפני מבחנים ופחד מבחינות? למה יש חרדות לפני מבחן וחרדת מבחנים? איך להירגע לפני מבחן? איך מתמודדים עם לחץ לפני מבחן? איך נרגעים לפני מבחן? הורדת לחץ לפני מבחן, טיפול בלחץ לפני מבחן, מה עושים יום לפני מבחן? הדרכה למטפלים, הדרכה למאמנים @ פחד מכישלון / פחד להיכשל / חרדת כישלון - חלק 3
... אז יש אנשים שממש מסוגלים לחטוף התקף חרדה לפני מבחן. ברמה כזו שיש להם תסמינים של חרדה לפני בחינה. כגון לדוגמה בחילות לפני מבחן, כאבי בטן לפני מבחן, כאבי ראש לפני מבחן וכיוב, כל שאר התסמינים שיש לאדם שסובל ... להירגע לפני מבחן וכל מיני דרכים להירגע לפני מבחן. שכמובן חלקן לא עובדות וחלקן עובדות חלקית. כגון לדוגמה יש כאלו שילכו לכיוון של הטיפול התרופתי, וייקחו תרופות הרגעה לפני מבחן. כגון לדוגמה יש כאלו שייקחו כדור הרגעה לפני מבחנים (רסקיו ריטלין רגיעון וכיוב), יש כאלו שיקחו טיפות הרגעה ... תמיד זה עוזר. חוץ מכל שאר החסרונות שיש לאדם שתלוי בכדורי הרגעה. ויש כאלו שילכו על הטיפול הרוחני. כגון לדוגמה יעשו דמיון מודרך לפני מבחן, יקראו משפטי עידוד לפני מבחן, יעשו יוגה לפני מבחן ואפילו מדיטציה ... של חרדת המבחנים, רק הוא כמובן יפתור לאורך זמן את חרדת המבחנים בצורה המושלמת ביותר שיש. ולהלן מספר דוגמאות (בסדר אקראי) ומחשבות מפחידות שיש לאנשים שסובלים מפחד מכישלון במבחנים, מה שיוצר חרדת בחינות, עם הסבר איך להתמודד איתן. וכמובן שאלו רק דוגמאות בלבד. וכמובן שצריך לדעת איך לגלות את האמונות האלו ואיך להעלים אותן מהתת מודע. אבל יש כאן דוגמאות לאמונות כאלו, ולאיזה שאלות ניתן בטיפול קוגניטיבי לשאול, כדי להעלים את המחשבות השליליות האלו. חלק מהדוגמאות עוסקות בלמה אני חושב שיקרה הדבר הרע (סיכוי להיכשל במבחן). וחלקן עוסקות בלמה אני לא רוצה שיקרה ... טוב למבחן. סיכוי אני מפחד להיכשל במבחן, כי אני לא מבין מספיק טוב את החומר של הבחינה. ולהלן שאלות לדוגמה שעל האדם לשאול את עצמו, כדי לטפל בפחד וכדי להתמודד עם הפחד מכישלון בלימודים. והכל עפ הנוסחה ... 3 - מה הסיבה של הסיבה עצמה? האם הסיבה אכן קורית באמת באופן מדויק? האם ניתן למנוע לשנות את הסיבה הזאת? דוגמה למחשבה מפחידה מחשבה מטרידה מחשבה שלילית: אני מפחד להיכשל במבחן, כי אם אכשל זה אומר שאני לא שווה ... אני מפחד להיכשל בבחינה, גם בגלל סיבות אחרות נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי לטפל בחרדת הבחינות שיש לי? דוגמה למחשבה מפחידה מחשבה מטרידה מחשבה שלילית: אני מפחד להיכשל במבחן, כי אם אכשל אנשים לא יעריכו ... שאם אכשל אנשים לא יעריכו אותי, דווקא בגלל זה, אני אתגבר על הפחד שלי ממבחנים ולא אפחד ממבחנים? אולי לדוגמה כדי לדעת מי באמת אוהב אותי? אולי כדי ללמוד לאהוב את עצמי? אולי כדי להתמודד עם הפחד שלי שלא ... אני מפחד להיכשל בבחינה, גם בגלל סיבות אחרות נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי לטפל בחרדת הבחינות שיש לי? דוגמה למחשבה מפחידה מחשבה מטרידה מחשבה שלילית: אני מפחד להיכשל במבחן, כי אני לא רוצה להיות פחות טוב ... אני מפחד להיכשל בבחינה, גם בגלל סיבות אחרות נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי לטפל בחרדת הבחינות שיש לי? דוגמה למחשבה מפחידה מחשבה מטרידה מחשבה שלילית: אני מפחד להיכשל במבחן, כי אז אני יאכזב את עצמי. הנחות ... אני מפחד להיכשל בבחינה, גם בגלל סיבות אחרות נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי לטפל בחרדת הבחינות שיש לי? דוגמה למחשבה מפחידה מחשבה מטרידה מחשבה שלילית: אני מפחד להיכשל במבחן, כי אם אכשל במבחן, אז אני יאכזב ... שאם אכשל אאכזב את ההורים שלי, דווקא בגלל זה, אני אתגבר על הפחד שלי ממבחנים ולא אפחד ממבחנים? כגון לדוגמה כדי ללמוד לא לפחד מזה שאם אכשל אאכזב את ההורים שלי? כדי ללמוד שלא אכפת לי מה ההורים שלי חושבים ... אני מפחד להיכשל בבחינה, גם בגלל סיבות אחרות נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי לטפל בפחד הבחינות שיש לי? דוגמה למחשבה מפחידה מחשבה מטרידה מחשבה שלילית: אני מפחד להיכשל במבחן, כי אז אני יאבד את הביטחון העצמי ... העצמי שלי? למה שאאבד את הביטחון העצמי שלי? האם יש אפשרות אולי שזה יגדיל לי את הביטחון העצמי שלי, כגון לדוגמה כי אראה שאני לא מפחד מהתמודדות? האם מחויב שממש אאבד את הביטחון העצמי שלי? אולי זה רק יחליש את ... שאני יאבד את הביטחון העצמי שלי, דווקא בגלל זה, אני אתגבר על הפחד שלי ממבחנים ולא אפחד ממבחנים? כגון לדוגמה להתמודד עם הפחד שלי לאבד את הביטחון העצמי שלי? כגון לדוגמה ללמוד להיות עם ביטחון עצמי, גם אם אכשל במבחן? כגון לדוגמה כדי לדעת להתמודד עם החוסר ביטחון עצמי שלי? שאלה 3 - האם זה שאני מפחד שאני אכשל במבחן, האם אני ... אני מפחד להיכשל בבחינה, גם בגלל סיבות אחרות נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי לטפל בחרדת הבחינות שיש לי? דוגמה למחשבה מפחידה מחשבה מטרידה מחשבה שלילית: אני מפחד להיכשל במבחן, כי אני חושב שלא למדתי מספיק טוב ... טוב למבחן ושמשום כך אכשל במבחן, דווקא בגלל זה, אני אתגבר על הפחד שלי ממבחנים ולא אפחד ממבחנים? כגון לדוגמה להוכיח לעצמי שאני לא מפחד מכישלון? אולי בשביל להמר אם אצליח או לא? אולי בשביל הספורט לראות אם ... אני מפחד להיכשל בבחינה, גם בגלל סיבות אחרות נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי לטפל בחרדת המבחנים שיש לי? דוגמה למחשבה מפחידה מחשבה מטרידה מחשבה שלילית: אני מפחד להיכשל במבחן, כי שאני לא מבין מספיק טוב את ... של הבחינה ושמשום כך אכשל במבחן, דווקא בגלל זה, אני אתגבר על הפחד שלי ממבחנים ולא אפחד ממבחנים? כגון לדוגמה, כדי להוכיח לעצמי שלא חייב להבין את החומר מספיק טוב, כדי לעבור את הבחינה? אולי כדי ללמוד ... בבחינה, גם בגלל סיבות אחרות נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי לטפל בחרדת המבחנים שיש לי? ועד כאן אלו היו דוגמאות לאיך באפשרותך להתמודד עם פחד ממבחנים ועם חרדת בחינות. וכמובן שלכל תשובה שניתנת לאחת מהשאלות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 5
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: דוגמאות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דוגמאות, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, מגשר, אימון אישי לילדים בתחום דוגמאות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 14:29:45 - wesi4