ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בת מלך ✔אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כוח (28) האותיות - חלק 4 ✔א' - חובקת עולמות האות 'א' מזכירה לנו את חלומו של יעקב "סולם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כוח (28) האותיות - חלק 4
א' - חובקת עולמות

האות 'א' מזכירה לנו את חלומו של יעקב "סולם מוצב ארצה וראשו מגיע השמימה".

ה"קו" האלכסוני דומה לסולם שבסיסו למטה ומגיע למעלה. היא מחברת שמים וארץ.

המילה 'א - ל - ף' בנויה משלוש אותיות בעלות גובה שונה: האות 'א' - אות בגובה ממוצע (לא פורצת לגובה ולא למטה) האות 'ל' היא האות הפורצת לגובה (היא האות היחידה הגבוהה בתוך הא' - ב'. בלשון הקבלה נקראת: "מגדל הפורח באויר"). והאות 'ף' האות החודרת ויורדת למעמקים. וכל זה רומז: "ה' בשמים הכין כסאו ומלכותו בכל משלה". (תהלים קג יט) "אם אסק שמים שם אתה ואציעה שאול הנך". (תהלים קלט ח) "בשמים ממעל ועל הארץ מתחת אין עוד" (עלינו לשבח) (ובלשון הזוהר: "לית אתר פנוי מיניה"

ברכת כהנים והאות 'אלף'

ראינו כי האות 'א' בנויה מ - 3 אותיות י' - י' - ו'.

מזכיר לנו את הפסוק: "בכל המקום אשר אזכיר את שמי (י - ו - י= 26=י - ה - ו - ה) אבוא אליך וברכתיך."

לכן, זה גם סוד האותיות לברכת כהנים: "י'ברכך י - 'ה... וישמרך". ר"ת: י - י - ו.

ובהמשך - ברכת כהנים "לוקחת" את האותיות האחרות של ה'א - ל - פ'

ומצרפת אותם בראש התיבות בברכת כהנים:

"יאר י - ה פניו אליך ויחונך, ישא י - ה פניו אליך וישם לך... שלום"

המילה 'שלום' כוללת בתוכה הכל.

המילה 'שלום' כוללת בה הכל כי 14 המילים הראשונות של ברכת כהנים נרמזות ב - 14- פרקים של אצבעות היד, והמילה: 'שלום', המילה ה - 15, נרמזת בכף היד המכילה את הכל בתוכה. (לכן גם אומרים 'שלום' בחיבור שתי כפות הידיים של הידידים)

במקום אחר כתבנו כי המילה 'שלום' כוללת את כל המציאות המחולקת לארמ"ע, פירוש כל האלמנטים של המציאות: אש - אנרגיה, רוח מים ועפר שהם 4 האפשרויות של המציאות, "מוצק, נוזל גז ואנרגיה". (ראה הסבר מפורט בהמשך, בסוד האות: "ש")

צורת האות א' כמים עליונים ותחתונים

כאמור, בנויה האות 'א' משתי אותיות 'י', ואות 'ו' באמצע. האות 'ו' הרומזת לאויר, היא גם מפרידה, וגם מחברת בין שני יסודות הנרמזים בשתי אותיות 'י': מים עליונים (רוחניות) ומים תחתונים (גשמיות). המים העליונים מבטאים שמחה, הם קרובים וקשורים לקב"ה, הם אינם נפרדים ממנו. המים התחתונים בוכים, רוצים להיות קרובים להקב"ה. האות י מסמלת גם מרחק וגם קרבה.

אף הקב"ה מצד אחד סובב כל העולמים, ומן הצד השני ממלא כל העולמים - כל פרט בעולם יש בו חיבור. כל נקודה נמצא בה אור ה'.

אלף - הוא אחדות. אחד - צמצום פנימיות, מקביל ל"ממלא כל עלמין"

וגם ריבוי (אלף=1000) אלף ירמזו לפיזור: במקביל למושג: מסובב כל עלמין. דומה למושגים: "אור פנימי" ו"אור מקיף"

לסיום סיפור קצר:

אותו ילד שלימדו אותו "א - ל - ף" ולאחר שקלט סוף סוף... הסבירו לו שיש להמשיך וללמוד אות "ב".

הגיב ואמר בתמיהה: "מה? יש עוד אות "ב"?!

גם אנו נאמר "אפס קצהו למדנו" ואידך - זיל גמור, פירוש: למד!

כן, לפנינו יש עוד אות והיא..."ב"

'ב' - מה סודך?

צורת האות 'ב' - צורת בית שיש לו גג, קיר ורצפה, וצד אחד פתוח לרווחה דומה לכניסה פתוחה של הבית. הבית מלא אור. הבית הזה מכיל בתוכו רוחניות.

אות זו זכתה להיות האות הראשונה בתורה, בגלל כשרה להיות אות מתווכת בין עולם הרוח לעולם הגשם.

ביטחון ודאגה

האות ב' רומזת למידת הביטחון. דורשי רשומות הפנו את תשומת לבנו למילה דאגה ואמרו כי היא מילה שנבנתה מהאותיות הראשונות של הא' - ב' ללא האות 'ב' המסמלת את מידת הביטחון. מי שחי ללא ביטחון בבורא הרי כל ימיו יהיה בדאגה. יש לזכור שיש "סדרן" בעולם, והוא המסדר את העולם צופה משגיח... והכל תלוי ברצונו... לא נופתע אם נגלה שהמילה 'סדרן' היא בגימ' 314 כערך שם ה' - "ש - די".

המתעלם מה"סדרן" וחושב שהעולם הפקר "לית דין ולית דיין" ח"ו, הרי הוא חי "ב - ד - א - ג - ה". יש לשים לב לסדר האותיות במילה זו? התשובה היא: אין סדר! אלה חמש האותיות הראשונות של הא' - ב' ואין אחת נמצאת סמוך לחברתה על פי הסדר... כך, באי - סדר הזה יש ליטול ציפורניים בסימן: 'בדאג"ה'. אצבע שניה (ב) אח"כ אצבע רביעית (ד) והמשך: ראשונה, שלישית וחמישית.

אמר החכם אבן עזרא: "הסר דאגה מלבך, כי: העבר - אין! העתיד - עדיין! הווה - כהרף עין! דאגה מנין?"

המתבונן יראה כי בכל 22 אותיות הא' - ב' יש רק שלוש אותיות המסתיימות בשתי אותיות - 'ית' והן האותיות המהוות את השורש של המילה 'ביטחון' האות 'ב' - בי"ת האות 'ט' - טי"ת האות 'ח' - חי"ת אין לנו אותיות נוספות עם סיומת כזאת.

שלושתן חד הן, יוצרות את המילה 'בטח': "וישבתם לבטח בארצכם" (ויקרא כו ה) האותיות 'ית' בגימ' 410 רומזות לערכים יסודיים וחשובים כגון: 'קדוש', 'משכן', 'דרור', 'קודש', ועוד...

במילה 'בראשית' נרמז: בראש - ית פירוש: בהתחלה: 'ית' (קדושה... בחירה חופשית)...

המילה 'בראשית' רומזת בשיכול אותיותיה "ראש - בית". לעיל באות 'א' הוסבר גם מדוע היה נכון להשתמש באות 'ב' כאות ראשונה של התורה.

הכרנו את האות 'א' המביעה עולם רוחני ומושגים רוחניים נעלים, האות 'ב' רומזת לעולם מעשי יותר, עולם גשמי אבל יש בו מהתכונות הרוחניות של שכנתה האות 'א' על כך ניתן להיאמר "טוב לצדיק וטוב לשכנו".

האות 'ב' תרמוז על גוף, על בית, על כלי, מיכל... כאשר כלי זה מחזיק בתוכו אוצרות רוח נעלים. הגוף מחזיק את הנשמה. עור הקלף מחזיק את אותיות הקודש שעליו. הכלי מחזיק בתוכו "אורות" - רעיונות אידיאות וערכים. הכלי מתחיל לקבל מהתכונות של התוכן היצוק בו. הגוף יכול להפך כלי קודש בגלל הנשמה השוכנת בו. הגוף כביכול מקבל תכונות רוחניות בזכות הנקודה הרוחנית ששכנה בו. אין 'ב' ללא 'א'!

האות 'ב', למרות היותה כלי היא עדיין קוראת לנו "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו". האות 'ב' מבקשת מאתנו להתבונן באור הנמצא בתוכה. שמה מעיד עליה 'בית' פירושו: 'פנים' כפי שנאמר בפסוקים:

"וכפרת אותה מבית ומחוץ..." (בראשית ו יד) "מבית ומחוץ תצפנו" (שמות כה יא) "מבית לפרוכת..." (שמות כו לג).

'ב' - ספירת הבינה

האות בית רומזת לספירת הבינה ולתכונה המיוחדת הזאת.

הזכרנו לעיל שהאות 'ב' מבקשת מאתנו להתבונן בה פנימה, ושמה מעיד על פנימיות. נוכל יותר להבין מדוע מתאימה היא לתכונת הבינה.

האות 'א' רומזת לספירת החכמה מלשון "ואאלפך חכמה" (איוב לג לג) - לפעמים האות 'א' רומזת לספירת הכתר, ואז האות 'י' רומזת לספירת החכמה. לכן, יש הרואים במילה 'בית' את המלים בת - 'י' פירוש: היא תוצאה של ספירת החכמה, האצורה בקרבה.

על פי הפשט, חכמה היא השגת ידע, רכישת ידיעות איסוף פרטים, השגת ידיעות ממקורות חוץ ממנו, ואילו בינה היא מעלה אחרת של התבוננות פנימית של ניתוח פרטים של הרכבה, הבנת דבר מתוך דבר, ניתוח ופתוח החכמה שהושגה. ה - 'א' קודמת ל - 'ב' לרמוז כי בשלב ראשון יש צורך לרכוש ידיעות כמה שהאדם יכול להשיג ורק אח"כ יעמול להבנת הדברים על בורין.

תכונות האות 'ב' רומזות לאשה

תכונת הבינה ניתנה לאשה על פי מה שנאמר "ויבן ה' א - להים את הצלע אשר לקח מן האדם לאשה ויביאה אל האדם". (בראשית ב כב) מכאן למדו חז"ל: "בינה יתירה באשה יותר מבאיש" (נדה מ"ה ע"ב) אשה - תכונתה היסודית פנימיות. "כל כבודה בת מלך פנימה."קבלה את תכונות האות 'בית' ולא סתם היא נקראת בתואר כבוד עקרת הבית שהיא גם עיקר הבית. האשה לפעמים נקראת 'בית'. "לאשתי קראתי "ביתי".

האיש לעומת זאת, מקביל לתכונת החכמה. גם מצאנו זאת במאמר חז"ל בעניין המעלה הגדולה של האשה: "אדם הולך לשוק מביא מכל הבא ליד... והאשה בבית יש לה את התכונה לצרף את הדברים ויצור מהן יצירה מאכלים ועוד..."

גם בספירות, ספירת החכמה נקראת "אבא" וספירת הבינה נקראת "אמא", סמכו זאת גם על פסוק במשלי: (ב ג) "כי אִם לבינה תקרא" ודרשו: "כי אֵם לבינה תקרא" (זהר שמות דף קא א)

מח ולב

אם נתעמק באותיות המקבילות לאותיות א' ב' בצורה הבאה: אם נחצה את 22 האותיות נמצא כי אפשר לחלק את האותיות לשתי קבוצות של 11 אותיות: קבוצה אחת עד האות כ', וקבוצה שנייה תתחיל מהאות ל'. נקביל קבוצה מול קבוצה ונראה כי מול 'א' נמצא את האות 'ל' ומול האות 'ב' נמצא את האות 'מ'. שיטה זו של חילוף אותיות נקרא: "אל - בם"

א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ

ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת

א - ל ב - מ

נמצא מס' רמזים: נמצא את המילה 'אם', וכן את המילה 'לב' (בתוך ה'אם').

המושג 'אם' קשור ל'לב' והמושג 'אב' קשור ל'מח'. מהיסוד הזה יתפצלו רעיונות רבים הקשורים זה בזה:

אב אם

מח לב

חכמה בינה

חמה לבנה

החכמה - תכונתה היסודית קליטה ורכישת ידע. בעוד הבינה - מעמיקה יותר, מתבוננת ומנתחת. כושר ההתבוננות נמצא בלב על פי הפסוק "ולבבו יבין...", (ישעיהו ו ז) האב מעביר ידע מ'אב לבן', ואילו האם מעבירה רגשות, אמונה ומידות. לבינה יש נ' (50) שערים הנקראים 50 שערי בינה. כוח הנשמה במח, וכח הרוח והרגש בלב. מח ולב בגימ' - 86- כערך המילה: 'א - להים'. השם 'א - להים' על פי תורת הסוד מתחלק לשני חלקים 'אלה' ו'מי' כאשר המילה 'אלה' מבטאת את העניינים הגלויים הידועים והנראים, ואילו המילה: 'מי' מתייחסת לצד הנסתר הפנימי, ה"איזטורי". המילה 'מי' ערכה בגימ' 50 כמספר שערי הבינה.

הנביא ישעיה מדגיש ומזכיר לנו: "שאו מרום עיניכם וראו מי ברא אלה." (ישעיהו מ כו) הפירוש הקבלי הוא: יש לזכור ולדעת כי ה"מי", הנקודה הפנימית, הרוחנית, הנסתרת, היא זו שבראה את העולם הקיים, הנראה, את ה"אלה".

בפינו יש 32- שיניים כערך המילה 'לב'. השיניים טוחנות מרסקות ומפוררות... בדיוק כמו הבינה... המתבוננת מכל זווית אפשרית. ה'מאכל' נחשב לספירת החכמה.

קיימים גם ל"ב שערי חכמה המובילים להבנת חמישים שערי הבינה.

ה'א' יכולה לרמוז למחשבה, וה'ב' יכולה להיחשב כדיבור, מחתך ומבהיר...
ילדים שלום הרגשת אמון בת מלך ספירת הכתר תורת הסוד אפשרי הוויה חלומות מיוחד אלוהות אותיות סוד סוד האותיות סודות צירופי אותיות
מעשה מאבדת בת מלך, סיפורי מעשיות, החיפוש אחרי האושר, הרצון להיות מאושר, חיפוש רוחני, מעשה מאבדת בת המלך, מעשה בבת מלך שאבדה, מעשה באבדת בת מלך, רבי נחמן מברסלב, חלק 2
מעשה מאבדת בת מלך, סיפורי מעשיות, החיפוש אחרי האושר, הרצון להיות מאושר, חיפוש רוחני, מעשה מאבדת בת המלך, מעשה בבת מלך שאבדה, מעשה באבדת בת מלך, רבי נחמן מברסלב, חלק 2
... מאבדת בת מלך , סיפורי מעשיות, החיפוש אחרי האושר, הרצון להיות מאושר, חיפוש רוחני, מעשה מאבדת בת המלך, מעשה בבת מלך שאבדה, מעשה באבדת בת מלך, רבי נחמן מברסלב, חלק 2 מהו החיפוש הפנימי אחר האושר בסיפור מעשה מאבדת בת מלך? הסיפור מעשה מאבדת בת מלך של רבי נחמן מברסלב מתאר באופן סמלי את המסע הפנימי שעובר כל אדם המחפש משמעות ואושר אמיתי. אליעד כהן מסביר שהסיפור הזה הוא משל ... שכל החיות, העופות והרוחות אומרים לו שאין מקום כזה, פתאום מגיעה רוח אחת אחרונה, שנעדרה מההתכנסות. כששואלים אותה למה איחרה, היא עונה שהייתה עסוקה בנשיאת בת המלך להר של זהב ומבצר של מרגליות - בדיוק למקום שאותו חיפש המשנה למלך. כאן אליעד מסביר נקודה קריטית: התשובה הסופית, הפתרון, עשוי ... הכלי שקיבל, הוא מצליח לשחד את השומרים ולהיכנס פנימה. הוא מגיע לעיר יפה מאוד ושוכר שם מקום לשהות בו, וכאן רבי נחמן לא מספר לנו כיצד בדיוק הצליח להוציא את בת המלך, אלא רק מציין שהמשנה למלך הצליח בזכות שכל וחכמה שהיה צריך להפעיל. אליעד מסביר שבכוונה הסיפור לא מגלה בדיוק איך בת המלך יצאה, כי התהליך חייב להיות אישי ואמיתי לכל אחד. המטרה של רבי נחמן היא לומר לאדם שבלי שיעבור בעצמו את כל שלבי המסע הפנימי, שום ... היחידה להגיע לאושר הפנימי האמיתי היא לעבור בעצמך את המסע המלא, להתמודד עם הספקות ולשמור על האמונה שהאושר קיים גם כשכל העולם אומר אחרת. הסיפור מסתיים בכך שבת המלך משתחררת. אליעד מבהיר שמשמעות השחרור היא הגעה לאושר המושלם, לרגע שבו האדם באמת מרגיש שלם עם עצמו לחלוטין, ללא חסרונות, וללא תחושת ... מברסלב סיפורי מעשיות מהו המסע הרוחני הפנימי? החיפוש אחרי האושר מהי משמעות החיים? איך למצוא אושר פנימי אמיתי? מהו חיפוש פנימי אחרי האושר בסיפור מעשה באבדת בת מלך? הסיפור מעשה באבדת בת מלך של רבי נחמן מברסלב מתאר מסע פנימי מורכב של אדם, המייצג את כולנו, הנמצא בחיפוש מתמשך אחרי האושר והשלמות הפנימית. המסע הרוחני ... מדגיש בנקודה זו שהתחושה הפנימית של האדם שרוצה שלמות ואושר חזקה יותר מכל תחושת ספק. אפילו כאשר העולם כולו אומר שאין אפשרות להיות מאושר באמת, הקול הפנימי (בת מלך, או המצפון) אומר לו שזה קיים ואפשרי. ההסבר הוא שכל זמן שקיים באדם הרצון למשהו, זה מוכיח שקיים מקום בתוכו שיודע שזה אפשרי. לכן ... לו מושג איך יגיע לכך. איך מגיע המשנה למלך אל הפתרון בסופו של דבר? רק לאחר שכל הרוחות אמרו שאין מקום כזה, מגיעה לפתע רוח אחת אחרונה, שמתעכבת כי נשאה את בת המלך עצמה אל הר של זהב ומבצר של מרגליות. כך מתגלה המסר החשוב של הסיפור: גם כאשר הכל נראה בלתי אפשרי, הפתרון תמיד מגיע ממקום בלתי ... שלו. אליעד כהן מסביר כי הכלי מסמל את השכל, שהאדם צריך להפעיל בכל שלב כדי למצוא פתרונות יצירתיים לכל הקשיים בדרך. מדוע לא מסופר כיצד המשנה למלך חילץ את בת המלך? בסופו של דבר, המשנה למלך מוציא את בת המלך, אך רבי נחמן לא מספר בדיוק איך. אליעד כהן מסביר כי הסיבה לכך היא שכל אדם חייב לעבור את המסע הפנימי שלו בעצמו. ההבנה כיצד להוציא את בת המלך (האושר והשלמות הפנימית) היא תהליך אישי מאוד, שדורש מכל אחד התבוננות פנימית ושימוש עמוק בשכלו. מהו המסר העיקרי של הסיפור? אליעד ... מספיק זמן, תבוא לבסוף הרוח האחרונה שתישא אותך אל היעד הנכסף. אך חשוב לזכור שצריך לשום שכל וחכמה ולהפעיל מחשבה עמוקה ויצירתית, כי רק כך אפשר יהיה להוציא את בת המלך - כלומר, את האושר הפנימי המוחלט. רבי נחמן מברסלב סיפורי מעשיות החיפוש אחרי האושר מהו חיפוש פנימי אחרי האושר והמשמעות בחיים בסיפור מעשה באבדת בת מלך? הסיפור מעשה באבדת בת מלך של רבי נחמן מברסלב עוסק במסע רוחני פנימי ובחיפוש אחר האושר הפנימי. התהליך כולל חיפוש אחר פתרונות לאנשים שמרגישים חסרים או לא ... מעשיות החיפוש אחרי האושר המסע הרוחני הפנימי חיפוש אחר משמעות תהליך פנימי והבנה מעמיקה אליעד: אנחנו ממשיכים בספר סיפורי מעשיות, בסיפור הראשון של אבדת בת מלך וזה ממשיך כך: אחר כך ראה אדם גדול מאד שאינו מגדר אנושי כלל שאין אדם גדול כל כך. שימו לב, המשנה למלך התחיל לחפש הר של זהב ומבצר ... זה מה שיוצר קונפליקט בעצם. אליעד: בדיוק. ויש בתוכך אין המקום שאומר: אין דבר כזה שכח, סע הלאה, תמשיך להיות משועבד. ויש את המקום שאומר בוודאי יש דבר כזה. הבת מלך רשמה לי שיש. מי זה הבת מלך? המצפון, הקול הפנימי אומר לך תקשיב, יש ואתה תמצא. האמר לו האדם המשונה לשני למלכות - עכשיו שימו לב מה קרה, בהתחלה הוא אמר לו אין. ... ואמר לו האדם השלישי לשני למלכות, הלא אתה רואה ששטות סיפרו לפניך. עכשיו, כשהבן אדם הזה אומר לו, שטות סיפור לפניך, מי זה שטות סיפרו לפניך? הוא אומר לו הבת מלך עבדה עליך. מי זה שטות סיפרו לפניך? הבת מלך עבדה עליך. עכשיו, שאם יש בתוך הבן אדם קול שאומר תקשיב, אין דבר כזה. הוא בעצם אומר לו, שהקול שלך עובד על עצמך. כי הרי מי שלח אותך ... קול שאומר לך, עזוב הוא עובד עליך. מה עובד עלי? אני מרגיש כל בוקר חיסרון. מה עובד עלי? כאילו זו תחושה פנימית כזאת שאומרת לך: פה המקום הזה הוא לא טוב. כמו שהבת מלך אמרה לו, יש פה מלכים, ושירים ומוסיקה, הכל אבל המקום הזה לא טוב, אני רוצה לצאת מפה. כאילו הבן אדם יש לו הכל בחיים אבל הוא מרגיש ... טוב, נחפש במדבר אין, פגשתי את האיש הוא אמר לי שאין, הרוחות אמרו שאין, הציפורים אמרו שאין, הבעלי חיים אמרו שאין - בא נחזור. לא - אני רוצה להוציא את הבת מלכה הזו בכל מחיר. בתוך כך מה לדעתכם יקרה? מה אתם חושבים שיקרה? עכשיו תקשיבו מה קרה. בתוך כך ראה שבאה עוד רוח אחד. כאילו כל הרוחות הגיעו ולא מצאו, פתאום עוד רוח אחד הגיע. וכעס עליו הממונה הנל. מדוע נתאחרת, הלא גזרתי שיבואו כל הרוחות ולמה לא... השיב לו שנתעכבתי מחמת שהייתי צריך לשאת בת מלכה אל הר של זהב ומצבר של מרגליות. כאילו, גם כל הרוחות בעולם אמרו לך - אין, יכול להיות שיש עוד רוח אחת שהיא לא הופיע פה ובמקרה ם ... הפתרון. כלומר, התשובה האחרונה שתקבל היא הפתרון. בדיוק הרוח האחרונה שהגיע אמרו מה היית עסוקה? לא תגיע אמרה לו, טוב, הייתי באיזו משימה. אלא אני במקרה נשאתי בת מלך להר של זהב ומבצר של מרגליות. ושמח מאד ושאל הממונה את הרוח, מה יקר שם? היינו איזה דברים שם הם ביוקר וחשיבות. ואמרה שכל הדברים שם ... יגיעות שהיו לך ואולי יהיה לך מניעה עתה מחמת ממון. על כן אני נותן לך כלי ותושיט ידך לתוכה תקבל משם מעות. הוא בעצם אמר לו, עכשיו בגלל שאתה כל כך חיפשת את הבת מלך אני אתן לך משהו מסויים שלא יהיה חסר לך כסף, שלא תגיד שאתה לא יכול להוציא את
מעשה מאבדת בת מלך, סיפורי מעשיות, החיפוש אחרי האושר, הרצון להיות מאושר, חיפוש רוחני, מעשה מאבדת בת המלך, מעשה בבת מלך שאבדה, מעשה באבדת בת מלך, רבי נחמן מברסלב, חלק 1
מעשה מאבדת בת מלך, סיפורי מעשיות, החיפוש אחרי האושר, הרצון להיות מאושר, חיפוש רוחני, מעשה מאבדת בת המלך, מעשה בבת מלך שאבדה, מעשה באבדת בת מלך, רבי נחמן מברסלב, חלק 1
... מאבדת בת מלך, סיפורי מעשיות, החיפוש אחרי האושר, הרצון להיות מאושר, חיפוש רוחני, מעשה מאבדת בת המלך, מעשה בבת מלך שאבדה, מעשה באבדת בת מלך, רבי נחמן מברסלב, חלק 1 מהו סיפור מעשה מאבדת בת מלך של רבי נחמן מברסלב? סיפורו של רבי נחמן מברסלב, מעשה מאבדת בת מלך, הוא אחד מסיפורי המעשיות המפורסמים ביותר, המסמל באופן עמוק ומפורט את החיפוש האנושי אחר אושר, משמעות ותכלית. אליעד כהן מסביר כי זה ... ואל הרצון העמוק ביותר שיש לאדם. מה מסמלים המלך ובת המלך בסיפור? הסיפור מתחיל במלך שהיה לו שישה בנים ובת אחת חשובה מאוד. יום אחד, המלך כועס על הבת ואומר לה: הלא טוב יקח אותך, ומיד לאחר מכן ... לאורך חייו. למה דווקא המשנה למלך יוצא לחפש את בת המלך? המשנה למלך, שהוא השכל היחסי, רואה את צער המלך ומחליט לצאת בעצמו למסע ארוך למצוא את בת המלך. אליעד מסביר שהמלך מייצג את השכל המוחלט, שלא מחפש בעצמו, ואילו המשנה למלך מייצג את השכל היחסי, את האדם הפרטי שחייב לצאת למסע רוחני ... והתכלית שלו. באילו מקומות המשנה למלך מחפש את בת המלך? המשנה למלך מחפש זמן רב במדבריות, בשדות וביערות, המסמלים מקומות שאינם ודאיים או מובנים מאליהם, אזורים שנמצאים מחוץ לגבולות החשיבה ... מוכרים בנפשו. כיצד המשנה למלך מוצא לראשונה את בת המלך, ומה משמעות ההוראות שלה? לאחר מסע ארוך במדבר, המשנה למלך מגיע למבצר מוקף חיילים. הוא משאיר בחוץ את הסוס, המסמל את החומריות ואת ... אך כשהוא מתבונן מהצד, מתברר שהמלכה היא בעצם בת המלך האבודה. היא מזהה אותו ומתקרבת לשוחח עימו. היא מגלה לו כי למרות הנראות החיצונית המפוארת, המקום שבו היא נמצאת הוא לא טוב. כדי לשחררה, ... למלך גם בפעם השנייה, ומה משמעות המעיין של היין? בת המלך נותנת לו הזדמנות נוספת, קלה יותר. הוא שוב עושה הכנה של שנה שלמה. הפעם מותר לו לאכול, אך אסור לו לשתות יין כדי שלא יירדם. ביום ... הריכוז ולנפילה. מה משמעות המטפחת שעליה כתבה בת המלך בדמעותיה? לאחר הכישלון השני, בת המלך מוצאת אותו רדום ומביעה צער עמוק על מצבם. היא כותבת הודעה בדמעותיה על מטפחת ומניחה לידו. כאשר הוא מתעורר, הוא מוצא את המטפחת וקורא בה הוראות חדשות. כעת בת המלך נמצאת במקום חדש, הר של זהב ומבצר של מרגליות, מקום שמסמל את התכלית הנשגבת, היפה ביותר, אבל גם הבלתי מושגת באופן רגיל. למה המשנה למלך ... בה לפניו. מה המסר הכללי של הסיפור מעשה מאבדת בת מלך? אליעד מסביר שהסיפור כולו הוא דימוי למסע הרוחני שהאדם עובר בחייו כדי למצוא את האושר הפנימי והאולטימטיבי. בת המלך האבודה מייצגת את התכלית הנשגבת שהאדם מתגעגע אליה. הסיפור מדגיש את החשיבות של געגוע, רצון והתמדה, ואת ההתמודדות המתמדת עם פיתויים ... איך מתחיל הסיפור של רבי נחמן מעשה מאבדת בת מלך וכיצד עולה שאלת החיפוש? זהו סיפור מתוך ספר סיפורי מעשיות של רבי נחמן. הסיפור הראשון מכונה מעשה מאבדת בת מלך. הפירוש הוא על בת מלך שהלכה לאיבוד. רבי נחמן מספר שבדרך מסוימת סופר סיפור, שכל מי ששומע אותו מתעוררים בו הרהורי תשובה. אליעד מדגיש שבעומק הדבר, כל הרהור ... העמוקים. כיצד מוצג המלך ובתו, ומה קורה כשבת המלך נעלמת? הסיפור מתאר מלך אחד שהיו לו שישה בנים ובת אחת, והבת הזו היתה חשובה לו מאוד. באחד הימים המלך כעס עליה ובשעת הכעס אמר לה הלא ... ביקש לקבל משרת, סוס וכסף לדרך, ויצא לחפש את בת המלך. אליעד מסביר שזהו דימוי: בתוך האדם יש חלק שהוא המלך שאינו הולך בעצמו לחפש את הבת האבודה, ויש משנה למלך שהוא השכל היחסי שמתגייס לחיפוש. מהן הדרכים שבהן מחפש המשנה למלך את בת המלך, ומהו המסר של החיפוש? המשנה למלך מסתובב במדבריות, בשדות וביערות זמן רב, מחפש בכל מקום אפשרי, בלי דרך ברורה או מפה מסודרת. אליעד ... כתר, חיילים, משוררים ומאכלים טובים. כיצד מתגלה שבת המלך בארמון הזה, ומה השיחה הראשונה עמה? המשנה למלך אוכל מן המאכלים, אחר כך שוכב באחת הפינות ומסתכל מרחוק. לפתע המלך שבארמון מצווה להביא את המלכה, והיא מתגלה כבת המלך האבודה. היא מתיישבת ליד המלך, מזהה את המשנה למלך השוכב בצד, ניגשת אליו ושואלת אתה מכיר אותי? והוא משיב בחיוב. המשנה למלך מספר לה ... שכח הכל. המשרת מספר לו את מה שקרה. כיצד מגיבה בת המלך לאכזבתו, ומה השינוי בהוראות שהיא נותנת לו? כשהמשנה למלך חוזר אל המבצר, הוא מוצא שוב את בת המלך, המצטערת על כך שבסך הכל נותר לו רק יום אחד כדי להציל אותה, והוא איבד את ההזדמנות בגלל התפוח. כיוון שהניסיון הראשון היה קשה מדי, היא ... רבים, המשרת מתחבא מפניהם. מגיעה מרכבה ובה בת המלך עצמה. היא מזהה אותו, מנסה לנער אותו ולא מצליחה להעירו, ומתאוננת מרה על כך ששוב הוא החמיץ את ההזדמנות. היא בוכה על מצבה ועל מצבו, ... נכשל. מהו התפקיד של המטפחת והטקסט הכתוב בדמעות? בת המלך כותבת על מטפחת בדמעותיה, מניחה אותה ליד המשנה למלך, ואז נוסעת משם. כעבור זמן הוא מתעורר ושואל שוב היכן אני בעולם? והמשרת מספר לו על ...
בן 10 סודו של האומניטריקס 1, חיפוש הבורא, המלחמה על הטוב של הנפרדות, העקבות של אלוהים בבריאה, להשתחרר מהשכל
... ואז השתבש העניין. וזה מזכיר את הסיפור על אנסטסיה. אנסטסיה היא בת מלך שהלכה לאיבוד ושכחה שהיא בת מלך, והיא בטוחה שהיא עבד. ומנסים לשכנע אותה שתתחזה לבת מלך, כדי לקבל כסף. אבל מצד האמת היא בת המלך, לכן היא לא צריכה להתחזות. ואז אנסטסיה שואלת, מה אני בת מלך? ואז החכמים אומרים לה, את הרי לא זוכרת מה היית, כשהיית ילדה, אז אולי זאת את? למעשה אתה לא יודע בוודאות שאתה לא אלוהים, אז אולי אתה אלוהים? מאחר שאתה לא זוכר איך הכל התחיל, אז ...
חלום או מציאות, ההבדל בין חלום למציאות, האם אתה חולם? אולי הכל חלום? מהי המציאות באמת? להתעורר מהחלום, חלום בתוך חלום, חלומות רעים, חלומות טובים, סיוטים בחלום, חלומות מפחידים
חלום או מציאות, ההבדל בין חלום למציאות, האם אתה חולם? אולי הכל חלום? מהי המציאות באמת? להתעורר מהחלום, חלום בתוך חלום, חלומות רעים, חלומות טובים, סיוטים בחלום, חלומות מפחידים
... המדומה. מדוע רבי נחמן לא סיפר את סופו של מעשה מאבידת בת מלך? אליעד מציג את הסיפור מעשה מאבידת בת מלך של רבי נחמן מברסלב, המספר על מלך שאיבד את בתו והמשנה למלך יוצא לחפש אותה. אליעד מסביר שרבי נחמן בכוונה לא ... חלום - מה זה אומר? למה רבי נחמן לא סיים את הסיפור על בת המלך? איך להתעורר מהחלום? האם אפשר להיות בטוח במשהו ב - 100%? מה משפיע על החלומות שלנו? ...
מעשה בשבעה קבצנים - סיפורי מעשיות - 1 - מלך שמסר את המלוכה לבנו בחייו (ברסלב)
מעשה בשבעה קבצנים - סיפורי מעשיות - 1 - מלך שמסר את המלוכה לבנו בחייו (ברסלב)
... מדובר עליהם. ונכון, זה מדובר עליהם. אבל העניין של הבן היחיד, יש פה איזה עניין. בכל מקום שרבי נחמן מדבר על בן המלך או על בת המלך, או הבן והבת שהלכו לאיבוד ביער, רבי נחמן מדבר בעצם על אלוהים עצמו. על הבחינת בן של אלוהים. מה זאת אומרת יש שתי בחינות - יש מה ויש בן. ... מה זאת אומרת אנחנו השתגענו בשורש יש ישות אחת שהיא השתגעה ויצא אנחנו. אנחנו המדמה. אנחנו השיגעון של הדבר. כשרבי נחמן אומר שבת המלך הלכה לאיבוד הכוונה שמאלוהים עצמו חלק ממנו הלך לאיבוד. זו הכוונה. בכל מקרה, אז למלך היה בן יחיד ורצה המלך למסור המלוכה לבנו בחייו. מה זאת ... ואחרי הרצון זה אחד, אז מה שייך איך נוצר הרצון הראשון. לא נוצר. הכל זה אחד, לפני ואחרי זה אחד בכלל. שים לב שגם הסיפור על בת המלך רבי נחמן אומר, ונזרק מפיו דיבור, שהלא טוב יקח אותך. רבי נחמן אומר נזרק. מה זאת אומרת נזרק כך ש זה לא היה עם שכל, שתבין שהעולם נברא לא ... תהליך לוגי חשיבתי, תכנון עשה. כאילו, רצה. מזרק מפיו הדיבור. שהלא טוב יקח אותך. מה זאת אומרת נזרק מפיו הדיבור במעשה מאבדת בת מלך נזרק מפיו הדיבור, כלומר, נפלט לו, יצא כאילו בלי לשים לב. כאילו כל העולם כולו נוצר בצורה אקראית מה שנקרא. יצא, איך זה יכול להיות ומי יצר ... שהכל אחד. ולכן האדם לא רגוע לכן הוא ממשיך לחפש. ברגע שהוא מתחיל להשתמש עם השכל, מה הכוונה השכל אנחנו לא נגד השכל. בסיפור על הבת מלך, איך הוציא את בת המלך איך הוציא רבי נחמן אומר כי צריך לשום שכל כדי להוציאה. רבי נחמן אומר אם אתה רוצה להוציא את בת המלך אתה צריך הרבה הרבה הרבה שכל. כי איך הוא הוציא את בת המלך מה קרה הוא השתמש בשכל, הוא עלה לשכל שמעל השכל שזה נקרא מעל הזמן ואז הוא יצא מהחלום ואז הוא ראה שזה בכלל היה חלום. איך נגמר הסיפור של בת המלך שהוא התעורר מהשינה וראה שזה בכלל חלום, לא קרה שום דבר. איך הוא התעורר מהשינה באמצעות השכל. כי לשום שכל, הוא השתמש בשכל, הוא בעצם קיבל את השכל הנקנה, את השכל מעל השכל, החמישה דברים שנפרד מדעו ממדעינו ואז הוא בכלל הבין שאין הבדל בין לפני ואחרי וממילא בת המלך לא הלכה לאיבוד וממילא הכל העלילה כולה לא התרחשה בכלל. או שהתרחשה אבל כקול אחד. בכל מקרה לכן אנו לא נגד השכל, אבל ברגע שאתה מתחיל להשתמש ...
סיפורי מעשיות, רבי נחמן מברסלב, מלך או עבד, מעשה בארמון שלך מלך, מעשה בארמון של עבד, איך לזהות את האמת? איך לזהות את השקר? אמת או שקר, עבד או מלך, פדיון שבויים
סיפורי מעשיות, רבי נחמן מברסלב, מלך או עבד, מעשה בארמון שלך מלך, מעשה בארמון של עבד, איך לזהות את האמת? איך לזהות את השקר? אמת או שקר, עבד או מלך, פדיון שבויים
... של רבי נחמן על מעשה מאבדת בת מלך, שבו אדם הולך מארמון לארמון ומגיע לארמון שנראה מושלם: המלך יושב בו, יש בו כלים, משוררים, מעדנים, הכל נראה נפלא. אך בת המלך שמצויה שם אומרת לו שזה לא מקום טוב ושהיא בעצם שבויה שם, אף על פי שהכל נראה נפלא כלפי חוץ. האדם שאל אותה כיצד יוכל להוציא אותה משם, והיא עונה לו שהדרך היחידה ... נראים אותו דבר. בסיפור מאבדת בת המלך היה הולך מחדר לחדר ובא לפלטין אחד ראה איזה מקום וראה שישב שם מלך עם משוררים וכלים ומעדנים ומאכלים טובים והכל והכל בציוות המלכה וכולם שוררו שירים והושיבו אצל המלך. ואז הבת מלך שאלה אותו אם הוא מכיר אותה? אמר לה כן, והוא שאל אותה איך באת לכאן? ובת המלך אמרה לו כי המקום פה לא טוב, ושאל אותה כיצד יכול להוציא אותה? אמרה לו רק אם תיקח מקום ותשב שם שנה שלמה וכל השנה תתגעגע ותצפה להוציא אותי. ...
מה זה ספוילר? לדעת מראש מה יקרה, צפייה בסרטים, טריילר, ליהנות מסרטים, תקציר של סרט, ספוילר של סרט, סקרנות בסרט, איך ליצור עניין אצל הצופה? אזהרת ספוילרים, זהירות ספוילר
מה זה ספוילר? לדעת מראש מה יקרה, צפייה בסרטים, טריילר, ליהנות מסרטים, תקציר של סרט, ספוילר של סרט, סקרנות בסרט, איך ליצור עניין אצל הצופה? אזהרת ספוילרים, זהירות ספוילר
... יותר ופחות מוטרדת. איך רבי נחמן ממחיש את רעיון הספוילר? אליעד כהן משתמש בסיפור מפורסם של רבי נחמן, מעשה מאבדת בת מלך , כדוגמה לאופן שבו הסיפור נבנה כאשר הסוף למעשה ידוע מראש. רבי נחמן אומר ... את המעשה יחזור בתשובה, ומיד בתחילתו הוא כבר מגלה מה תהיה התוצאה הסופית של הסיפור, כלומר, שהמשנה למלך ימצא את בת המלך. אך הסיפור ממשיך ומפרט את התהליך, את הדרך, את ההתמודדויות והקשיים שהוא ...
סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, מעשה מסוחר ועני, אבל לא עברו עליך המימות, למה משה רבנו לא נכנס לארץ ישראל? אנסטסיה, אולי אתה אלוהים? להיות ראוי להשיג את האושר המוחלט, מעשה מבערגיר ועני, ליקוטי מוהרן ח"א כ, חלק 1
סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, מעשה מסוחר ועני, אבל לא עברו עליך המימות, למה משה רבנו לא נכנס לארץ ישראל? אנסטסיה, אולי אתה אלוהים? להיות ראוי להשיג את האושר המוחלט, מעשה מבערגיר ועני, ליקוטי מוהרן ח"א כ, חלק 1
... המוחלט שהוא מחפש. בסיפור, ישנה בת מלך יפהפייה שמייצגת את האושר והשלמות, ורבים מאוד רוצים להתחתן איתה. כולם בטוחים שהם ראויים לכך בשל מאמציהם הרבים והישגיהם, אך בת המלך דוחה אותם שוב ושוב בטענה מסתורית: לא עברו עליך המימות. מה משמעות הביטוי לא עברו עליך המימות? אליעד מפרט את משמעות הביטוי ... את כל התשובות הנכונות, זה מספיק. אך בת המלך מזהה מיד שזה זיוף, כי האדם לא באמת חווה את התהליך בעצמו. אדם יכול להגיד משפט כמו אין הבדל בין אש לאלוהים, ולהאמין בכך ... התשובה שלו איננה שווה דבר בעיני בת המלך. רק מי שבאמת חווה את המסע, את המימות, את האתגרים הפנימיים והחיצוניים, הוא זה שבאמת ראוי להשיג את השלמות. למה כתב היד ... בהגעה אל האושר המוחלט. בסיפור, בת המלך דורשת לראות את כתב היד המקורי - הוכחה אמיתית לכך שהאדם עבר את המסע בעצמו, שהוא לא רק מספר סיפורים ששמע מאחרים. רק אם ... או בסיפורים משומשים. מה מייצגת בת המלך בסיפור המעשייה של רבי נחמן? אליעד מסביר שבת המלך בסיפור היא מטאפורה לשלמות, לאמת, לאושר המוחלט, למטרה שכל בני האדם מחפשים אחריה. כולם רוצים את בת המלך, כולם משוכנעים שהם ראויים לה, אך רק אדם שעבר מסע פנימי אותנטי ואמיתי יוכל באמת לזכות בה. בעומק הדברים, אליעד מסביר שבת המלך מחפשת נקודה עמוקה ואמיתית בתוך האדם עצמו. בתוך כל אדם קיימים חלקים שונים: חלקים שמאמינים בדברים באופן שטחי וחלקים עמוקים ... התייאשו או לא מאמינים שזה אפשרי. בת המלך ממתינה לאותו חלק עמוק ביותר באדם שיתעורר, ורק הוא יזכה לקבלה. מה ההבדל בין להבין שכלית לבין לחוות באמת? אליעד מדגיש את ... עשה את המסע ומנסים להתחזות, אבל בת המלך יודעת לזהות זיופים אלו. היא מזהה אותם מיד כי האדם לא יודע להסביר את מקור הידע שלו, מאיפה הגיע לתשובה שהוא מציג. כששואלים ... - צניעות וחוסר אמצעים. אך בעיני בת המלך, לא העושר ולא העניות חשובים, אלא האם האדם עבר באופן אישי ואמיתי את התהליך של המימות. איך האדם יכול לדעת אם הוא באמת ראוי ... לא ראוי לשלמות. מדוע הסיפור עוסק בבת המלך ולא במלך עצמו? אליעד מסביר שסיפורי רבי נחמן תמיד מתרכזים בבן המלך או בבת המלך ולא במלך עצמו, כי המלך מייצג את האלוהים עצמו, את המהות האינסופית. בת המלך מייצגת את הגילוי של המהות בעולם שלנו, את הצמצום שלה ואת הדינמיקה שבין האדם לבין העולם והאמת. בתפיסה האלוהית עצמה אין ... הדינמיקה הזאת, ולכן הסיפור מתמקד בבת המלך. מה פירוש לא עברו עליך המימות? מי ראוי לאושר המוחלט? מה ההבדל בין הבנה לחוויה? למה בת המלך דוחה את כולם? מה משמעות כתב היד המקורי? ...
קנאה וקנאות, איך נוצרת קנאה? מהי קנאה? למה אני מקנא? האם אני מקנא? לא תחמוד, הדחקה, סוגים של קנאה, קנאה לא הגיונית, בגידה לא הגיונית, חרדה לא הגיונית, לא הגיוני שאני מפחד, התמכרות לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית
קנאה וקנאות, איך נוצרת קנאה? מהי קנאה? למה אני מקנא? האם אני מקנא? לא תחמוד, הדחקה, סוגים של קנאה, קנאה לא הגיונית, בגידה לא הגיונית, חרדה לא הגיונית, לא הגיוני שאני מפחד, התמכרות לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית
... ציקי קדרה ואיך זה קשור לקנאה לא הגיונית? אליעד כהן מזכיר את מעשה מבת מלך שהריחה ציקי קדרה מתוך שיחות הרן. הסיפור הוא על בת מלך שחשה תאווה עזה לאכול דווקא את השאריות שבתחתית הקדרה. לכאורה, לא הגיוני שבת מלך תרצה שאריות מזון נחותות. אך אליעד מסביר שזה ממחיש את העיקרון ...
מורים רוחניים, גורואים - איך לבחור מדריך רוחני, מורה רוחני, גורו? מדריך לחיים טובים!
מורים רוחניים, גורואים - איך לבחור מדריך רוחני, מורה רוחני, גורו? מדריך לחיים טובים!
... הדרך היחידה להרגיש טוב באמת היא להבין את המציאות בצורה נכונה ומדויקת. אפילו רבי נחמן מברסלב אמר שהדרך להציל את בת המלך - שהיא החוויה הרגשית הטובה - היא באמצעות השכל. רק באמצעות הבנת האמת אפשר להגיע לאושר אמיתי. האם גם המדענים מאמינים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בת מלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בת מלך, בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בת מלך, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לדיאטה, קואצ'ר לזוגיות, טיפול נפשי בתחום בת מלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1172 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 18:20:33 - wesi4