ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אותיות ✔אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כח (28) האותיות - חלק 1 ✔מה'אין' אל ה'יש' בעולם ה'אין' - עולם האינסוף, אין מושגים של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כח (28) האותיות - חלק 1
מה'אין' אל ה'יש'

בעולם ה'אין' - עולם האינסוף, אין מושגים של זמן ומקום. ראשית ההוויה - רוחניות מוחלטת! מציאות של עולם מוחשי עדיין לא קיימת. מה הם האטומים הראשונים של יצירת מציאות נתפשת?

"בראשית ברא א - להים את" - יוצר הכל ברא את האותיות מ - א' ועד ת'. המקובלים מלמדים, כי ראשית הכל, נאצלו האותיות. על ידי האותיות ברא הקב"ה את כל ההוויה, את המציאות. מהאותיות נבראו העולמות.

עשרים ושתיים האותיות, הנן כוחות רוחניים יסודיים בסיסיים וראשונים. הן חומר הגלם ממנו נוצרה הבריאה. הבורא צירף אותן למילים, משפטים, ציוויים ומאמרות. אז נוצרה הבריאה, אז החל ה"בראשית". באותיות - צפון ידע א - להי אינסופי.

אדם הראשון יציר כפיו של הבורא, בראו הא - ל "בצלמנו כדמותנו" (בראשית א). טעו בו המלאכים וחשבוהו א - לוה. בקשו לשבחו כדרך שמשבחים לריבון העולם "קדוש קדוש קדוש..." (מדרש בראשית רבה). אדם הראשון - עוצמתו הייתה "מסוף העולם ועד סופו" (חגיגה י"א א) חכמתו של אדם הראשון עלתה על חכמת המלאכים.

מה היה הסימן לעוצמתו וחכמתו?

יכולתו לתת שמות לנבראים: "וכל אשר יקרא לו האדם נפש חיה הוא שמו" (בראשית ב)

אדם הראשון, ידע את סגולת האותיות, את סוד שורש ההוויה ממנו נוצר והתפתח העולם. ידע האדם את הכוחות הרוחניים הטמונים בכל נברא, וידע להתאים ולכוון את האותיות המבטאות מהותו של כל יצור.

22 האותיות

כל אות ואות נדרשת בשלוש זוויות, אותן מכנה ספר יצירה בשם: ספר, ספר וסיפור.

ספר - ראייה - צורתה הגרפית של האות

סיפור - קול - הגיית האות

ספר - מספר - ערך גימטרי מ - 1 עד 400

בוני היכל ה'

שלושה המה בוני היכל ה': בצלאל - בונה המשכן. שלמה - בונה ביהמ"ק הראשון. עזרא - בונה ביהמ"ק השני. מה המשותף לשלושתם? מהו הדבר אשר ייחד אותם בחכמתם וסגולותיהם? כדי לבנות את בית ה' המשמש חיבור בין שמים לארץ, המהווה חיבור בין העולמות, הרוחני והגשמי, זקוקים אנו לכלים מתאימים. האותיות נתפסות בכלים גשמיים, אבל רוחניות הן במהותן. לכן, היודע את חכמת האותיות ידע גם להכין תכנית כיצד לבנות את המקום המשמש בתפקיד נעלה זה.

"והלכת בדרכיו" כדי לברוא עולם יש צורך בתכניות "כתובות" "משורטטות". "הקב"ה הסתכל באורייתא (באותיות התורה) וברא עלמא". מי שיודע את סוד האותיות, הוא זה שידע לבנות את בית ה'. מי שיש לו ידיעה בסוד אותיות הקודש, יכול להשתמש בכוחות הרוחניים הטבועים בהן. באמצעים בלעדיים אלה ייבנה המקום לעבודת ה' ולהשראת שכינתו.

בצלאל היה יודע לצרף אותיות בהן נבראו שמים וארץ (ברכות נה).. הוא זכה לבנות את המשכן במדבר.

שלמה המלך, בונה בית המקדש הראשון. - עליו נאמר: "... נאום הגבר לאיתיאל, לאיתיאל ואוכָּל" (משלי ל, א). המדרש במשלי מפרש: "נאום הגבר" הוא שלמה - ששרתה עליו רוח הקודש. "לאיתיאל": הכוונה - שהבין אותיותיו של א - ל.

עזרא - בונה בית המקדש השני היה סופר. חכמתו הייתה באותיות התורה. הוא לימד את העם וחידש להם את ידיעת הכתב המקודש אשר בו ניתנה התורה.

הוי אומר, יסוד מוסד להקמת בית ה' היא ידיעת חכמת וסודות צפונות אותיות הקודש.

בעל הזוהר טוען כי בהשוואה לכתבים בשפות אחרות, אשר חוברו ע"י הסכמה כללית, מסימנים מוסכמים בין בני - אדם, בלי שום משמעות רעיונית, מקורו של הכתב העברי עליון הוא, ונעוצים בו סודות רוחניים לאין שיעור (זוהר, בלק רד ע"א)

ר' יהודה הלוי מדגיש, שאותיות האלפבית העברי אינן הסכמות, בלא כוונה ובמקרה, אלא סימנים שצורתם הגראפית תואמת לפנימיותם הרוחנית.

פירוש מאור ושמש (פרק כד, יג ע"א) מוסיף ומרחיב: "האותיות יש בהם תלי תלים של סודות עמוקים במעשה מרכבה ובמעשה בראשית, וסודות הספירות ופעולתן בעולם, ולכל אות ואות יש עת וזמן להאציל ממנה אורות וסודות שכסה עתיק יומין".

ערב שבת בין השמשות

אחת מהיצירות המיוחדות שנבראו בין השמשות, הן "הכתב והמכתב" (אבות ה, משנה ו')

'ברית עולם', ההקדמה לפירוש לוחות הברית מסביר כי: "פעולות ששת ימי המעשה הן בגשמיות, ופעולות יום השבת הן ברוחניות. אם כן פעולת ערב שבת בין השמשות היא פעולה הממוצעת בין הגשמיות והרוחניות". מובן, שהאותיות לא שייכות לעולם הגשמי, אלא הן זוכות לחבר בין העולם הרוחני והגשמי, ובודאי קרובות הן יותר לעולם הרוחני.

"אותיות פורחות"

לפחות פעמיים אנו נפגשים במושג מיוחד זה: "לוחות נשתברו - ואותיות פורחות" (פסחים פז ע"ב)

א. משה משבר את לוחות הברית, לא לפני שפרחו להן האותיות: כאשר "ראו" האותיות בזמן חטא העגל את העגל והמחולות, "החליטו" האותיות לעזוב ולפרוח ולחזור למקורן. באותה שעה הרגיש משה את כובד הלוחות. כי רק בזכות הסגולה הרוחנית שבלוחות הצליח משה להרים את לוחות האבן הכבדים. ראה משה שנשארו בידיו רק אבנים גשמיות ומכובדן נפלו ונשברו.

האותיות הן הנשמה של הלוחות, והן נשמת התורה, והן השורש והסגולה הרוחנית של כל דבר בעולם.

ב. מסופר על רבי חנינא בן תרדיון אחד מעשרת הרוגי מלכות, "ואחריו הוציאו את רבי חנינא בן תרדיון... וצווה הקיסר לכורכו בספר תורה ולשורפו. נטלו הקוסטינר והצית את האור ונטל ספוגין של צמר ושראן במים ונטל על לבו כדי שלא תצא נשמתו במהרה והיתה בתו עומדת ואומרת: 'אוי לי אבא שראיתיך בכך' והוא השיב ואמר לה 'טוב לי בתי שראיתיני בכך' ותלמידיו היו עומדין עליו ואומרים: 'רבינו מה אתה רואה'? אמר להם: 'גווילין נשרפין ואותיות פורחין'"... (אוצר המדרשים עמ' תל"ט ד"ה)

סוד האותיות בכל הרמות

מהפשט אל הקבלה

הבנת סודות האותיות מורגשת בלב ובנפש ולא בשכל. כל ההוגה בסודות האותיות גורם נחת רוח לנפשו ולנשמתו. הסודות מתאימים לכל אדם ברמה שלו:

א. ליחידי סגולה להבין עומק הקבלה.

ב. ולכל אדם להוציא מהן מוסר השכל, מחשבה טובה ודרך ישרה.

הבה נזכור: האותיות הן כלים וצינורות להורדת שפע בעולם!

'א' - מה סודך?

תענה האות 'א': אם יש לכם אלף שנים, או לפחות אלף שעות תוכלו לשבת במחיצתי, הטו אוזנכם ושמעו מעט מסודותיי.

'אלף' פירושו ללמוד, ללמד, מכאן גם השם 'אולפן' שם לומדים את ההתחלה את הבסיס.

'אלוף' מבטא מנהיגות. כמו שהאות אל"ף עומדת בראש האותיות, היא האות הראשונה ומנהיגה את כולן...

יש הדורשים את המילה א - ל - ף: 'אלף - למד - פה'. פירושו: תחילה, האדם חייב לשלוט בפיו. "שומר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו" (משלי כ"א כ"ג). חשיבות גדולה ביותר לשמירת הלשון "מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב? נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה" (תהלים ל"ד, י"ד)

יש הרואים באות 'ל' הנמצאת בתוך המילה א - ל - ף, הגנה לעולם מפני ה'אף' והחימה. ה - 'ל' רומזת ללימוד התורה המגן ומציל את העולם.

'אלף' אותיות 'פלא': אלופו של עולם הוא הפלא הגדול בעולם ואותו יש להכיר וללמוד, ובו לדבוק...

שמתם לבכם לראות כיצד בנויה האות 'א'?

יו"ד למעלה - מעל ומימין לקו האלכסוני המרכזי

יו"ד למטה - מתחת ומשמאל הקו האלכסוני

וא"ו באמצע - הקו האלכסון המרכזי

יו"ד 'למעלה' - רומזת על הקב"ה, שם י - ה - ו - ה

יו"ד 'למטה' - רומזת על עם ישראל =י - הודי

והאות וא"ו באמצע - תרמוז על התורה שניתנה לנו ב - ו' בסיוון.

(הרחבה לסיבות נוספות ראה להלן באות ו')

שלושת חלקים אלה משולבים יחד באות הראשונה והם מביעים את המאמר הקבלי "קודשא בריך הוא ישראל ואורייתא חד הוא". מעניין שחכמי הסוד השתמשו בביטוי הזה בדיוק כך:

ק'ודשא... י'שראל... וא'ורייתא. מדוע נבחרו האותיות האלה: ק, י, א, להיות בראש התיבות?

מי שישים לב יראה שהן אותיות מיוחדות המבטאות ספירה שלמה, ומהוות בסיס לספרות הבאות אחריהן: ק=100 י=10 א=1

אכן חכמים ידעו לשבץ שלוש אותיות אלו בהרבה מקומות, בכל פעם שרצו לבטא את רעיון הקדושה והאחדות. כגון בהבדלה, בתחילת היום האחד, אנו מברכים: "המבדיל בין ק'ודש לחול ובין א'ור לחושך... ובין י'שראל לעמים ובין יום השביעי..."

(ראה בספר זה מאמר מיוחד בנושא "קושטא קאי")
מעשה מרכבה אלוהים הצלחה ללמוד מחשבה טובה תחושות חוויות מנהיג תלמיד מהו הדבר משמעות אותיות סוד סוד האותיות סודות צירופי אותיות
דילוגי אותיות בתורה, צירופי אותיות בתורה, הצופן התנכי, קודים בתורה, צפונות התורה, צופן התורה, הצפנות בתורה, מי נתן את התורה? אמיתות התורה, שמירת מצוות, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, חוזרים בתשובה
דילוגי אותיות בתורה, צירופי אותיות בתורה, הצופן התנכי, קודים בתורה, צפונות התורה, צופן התורה, הצפנות בתורה, מי נתן את התורה? אמיתות התורה, שמירת מצוות, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, חוזרים בתשובה האם דילוגי אותיות בתורה מוכיחים שאלוהים כתב אותה? הרבה אנשים מתעניינים בשאלה עד כמה יש אמת במה שמכונה דילוגי אותיות בתורה, המכונים גם צופן התורה. הטענה הרווחת היא שבתוך טקסט התורה ניתן למצוא אירועים עתידיים שהיו לכאורה ידועים מראש לפני אלפי שנים, כמו תאומים, אסונות ומסוקים. יש אנשים הטוענים שבדילוגי אותיות וצירופי אותיות מסוימים ניתן למצוא אזכור לאירועים משמעותיים שהתרחשו בדורות האחרונים, ובכך מוכיחים שהתורה נכתבה על ידי ישות אלוהית שידעה את העתיד. אליעד כהן מתייחס לנושא בצורה מפורטת ומסביר כמה דברים מרכזיים שחשוב להבין ביחס לדילוגי אותיות בתורה: מהם דילוגי אותיות וכיצד הם עובדים? דילוגי אותיות בתורה מתבצעים באמצעות חיפוש ממוחשב, מאחר ואיש לא יכול באופן ידני לספור את האותיות בטקסט הארוך של התורה ולזהות דפוסים. באמצעות המחשב, מחפשים מילים או אירועים משמעותיים, ואם הן מופיעות בדילוגים קבועים של אותיות מסוימות, טוענים שיש לכך משמעות. לדוגמה, מחפשים מילים כמו אסון, פיגוע או תאומים ומנסים לראות היכן הן מופיעות בטקסט ובאיזה מרחק של אותיות זו מזו. אליעד מסביר שבפועל, קל מאוד למצוא התאמות בטקסטים ארוכים, במיוחד כאשר ... שונות של אותה מילה. ככל שתחפש יותר מילים ביותר צורות, כך גדל הסיכוי למצוא אותן בדילוגים כלשהם בטקסט ארוך, ללא קשר לאמינות הצופן או המקור האלוהי שלו. האם דילוגי אותיות מוכיחים שהתורה אלוהית? אליעד מדגיש שגם אם נגלה בוודאות שספר מסוים (התורה או ... ועתידות, ולכן היה צורך בכתיבה מרומזת, אך אליעד מבהיר כי גם זה אינו מסביר מדוע אי אפשר היה לכתוב נבואה ברורה וחד משמעית לפחות לאירועים מרכזיים וברורים. האם דילוגי אותיות קיימים רק בתורה? יש ויכוח האם דילוגי אותיות קיימים רק בתורה או גם בספרים אחרים. אליעד מסביר שגם אם זה היה קיים רק בתורה, ... תמיד ניתן למצוא דרכים להכניס טקסטים מתאימים לתוך דילוגים בדיעבד, במיוחד עם הטכנולוגיה של מחשבים, שמאפשרת בדיקות מקיפות של טקסטים ארוכים. מדוע אנשים מאמינים בדילוגי אותיות ובתורה? אליעד מסביר שאנשים רבים בוחרים להאמין בדילוגי אותיות כי זה מעניק להם תחושת ביטחון ואמונה במשהו גדול יותר מהם. כאשר אדם אינו שלם ... מאמינים שאין, ולכן הוויכוח איתם חסר תועלת. הדרך היחידה לעזור להם להיות חופשיים באמת היא ללמד אותם איך להרגיש טוב גם כאשר המציאות אינה כרצונם. לסיכום, האם דילוגי אותיות חשובים באמת? אליעד מסכם שההתעסקות בדילוגי אותיות בתורה ובצפונותיה היא לא יותר מניסיון של אנשים לאשר לעצמם משהו שכבר בחרו ... כתב את התורה. השאלה החשובה באמת היא כיצד האדם יכול להיות שלם עם עצמו, להרגיש טוב ללא תלות חיצונית, ולבחור בחופשיות את דרכו ללא תלות באמונות ובדתות. האם דילוגי אותיות אמיתיים? מי כתב את התורה? איך להשתחרר מתלות באמונה דתית? צופן התורה אמיתי? ...
חידת LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? איך לנתח תהליכים?
... כי שום אות לא חוזרת על עצמה ברציפות 3 פעמים. כל סיסמא שאינה סיסמא חזקה, ניתן לבצע עליה 3 פעולות כדי להפוך אותה לחזקה. ניתן להוסיף לה אותיות, ניתן להסיר ממנה אותיות, וניתן להחליף בה אותיות. דהיינו, ניתן לבצע פעולת הוספה מחיקה החלפה. עכשיו השאלה היא כזאת, נותנים ... אפשרי להניח התשובה היא שכן, אם יש פחות מX(אורך מינימאלי), אז צריך להוסיף תווים. ואם יש יותר מY (אורך מקסימאלי) תווים, אז צריכים למחוק אותיות, כדי לגרום לסיסמא להיות תקינה. ועד כאן בעצם היתה דוגמא לאיך לחלק לחלקים ... 2 שאומר שהסיסמא צריכה להכיל אות 1 קטנה גדולה וספרה, בעצם אומר ש: עלינו לבדוק האם חסרה אות קטנה גדולה מספר, ואז עלינו להוסיף או להחליף אותיות בהתאם לצורך שלנו. לדוגמא 123456 יכול להפוך להיות 123456Aa או יכול להיות ... גם לגבי כמות הפעולות שצריכים לבצע וגם לגבי סוג הפעולות שצריכים לבצע, כדי להתאים את הסיסמא לחוק של האורך. עכשיו נבדוק את החוק של האותיות הנדרשות, אם נסתכל נראה כי נניח שאנחנו צריכים שתהיה אות אחת קטנה, הרי שאם ... במילים אחרות אנחנו מבינים, שהחוק של האורך התקין, מספק לנו הכי הרבה וודאות. אחר כך יש לנו את החוק של התווים ההכרחיים, אחר כך החוק של האותיות הרצופות, שמספק לנו הכי פחות וודאות והכי הרבה ספקות ואפשרויות. אז מה בעצם ... הרצופים. לדוגמא כך: AaAA12. דהיינו, ב3 פעולות של הוספה, גם תיקנו את הסיסמא לאורך של 6 גם הוספנו אות קטנה ומספר, וגם ביטלנו את ה3 אותיות הרצופות. במילים אחרות, מצב של AAA נפתור אותו ב3 פעולות. ואם יש לנו סיסמא באורך של 25 אותיות, לדוגמא ABABABAAAAABABABABAB12345. אז בוודאות שאנחנו צריכים לעשות 5 פעולות מחיקה בגלל האורך. + פעולת החלפה או הוספה 1 של אות קטנה. + בגלל שיש בתוך הסיסמא 5 אותיות רצופות של AAAAA אז אנחנו צריכים לעשות או 5 פעולות מחיקה או 2 פעולות הוספה ... האורך + פעולה 1 של החלפה, כדי להוסיף אות קטנה ולא פעולה של הוספה, כדי לא לפגוע באורך + ב5 הפעולות מחיקה הקודמות, נוכל למחוק את כל רצף האותיות הנל. דהיינו, סהכ נצטרך 6 פעולות בלבד. 5 של מחיקה + 1 של החלפה. אז מהי ... צריך לבצע אותן ובאמצעותן נפתור את כל שאר הפעולות שאולי צריך לבצע. דהיינו, אם חובה לבצע פעולות מחיקה בגלל האורך, נוכל באמצעותן למחוק אותיות רצופות. אם חובה לבצע פעולות הוספה בגלל האורך, נוכל באמצעות פעולות ההוספה ... מקרה עדיף החלפה, כי זאת הפעולה הכי יעילה. ולכן קודם כל נבדוק את האורך, ואז נשתמש בפעולת ההוספה כדי לפתור את 2 החוקים הנוספים של להוסיף אותיות חסרות או כדי לנטרל אותיות רצופות. ונשתמש בפעולת המחיקה, כדי לתקן את האורך וגם כדי לפתור אותיות רצופות. ומכאן ואילך, נספור רק פעולות של החלפה בלבד. כדי שלא בטעות נשבש את האורך של הסיסמא וגם כי החלפה יותר יעילה עבור התיקון של אותיות רצופות כנל. אז לכאורה פתרנו את השאלה. אבל האם זאת כל האמת? והתשובה היא ... חלקית, אבל לא עד הסוף. למה? כי נניח שהסיסמא היא באורך ארוך מידי, נניח של 30. אז בוודאות שעלינו לבצע 10 פעולות מחיקה. ונניח שיש לנו 10 אותיות רצופות. אז האם 10 פעולות מחיקה, יפתרו את ה10 אותיות הרצופות? כן. ואם יהיו 12 אותיות רצופות? אז גם כן. ואם יהיו 15 אותיות רצופות? אז 10 מחיקות יביאו אותנו ל5 אותיות רצופות, שאותן נפתור בעוד פעולת החלפה 1. עד כאן הכל נשמע הגיוני. אבל מה אם נניח שהסיסמא היא באורך של 21 ואנחנו צריכים לבצע מחיקה 1. ונניח שיש לנו בתוך הסיסמא 2 רצפים שונים של אותיות, רצף אחד של 3 אותיות ורצף אחד של 4 אותיות או של 16 אותיות וכולי. מאיזה רצף כדאי לנו לבצע את פעולת המחיקה? האם זה משנה? ואם נניח הסיסמא היא באורך של 22 אותיות ואנחנו צריכים למחוק 2 אותיות, ויש לנו רצף אחד של 3 אותיות ורצף אחד של 5 אותיות, מאיזה רצף כדאי לנו למחוק? האם זה משנה? אז כנראה שכן, ונבדוק: נניח שיש ... הבאה באורך של 22 כך: AAAAAbbb12345678901234 ויש לנו בוודאות לבצע 2 פעולות מחיקה. אז מה האפשרויות שיש לנו? 1 - למחוק מהרצף של הbbb שתי אותיות 2 - למחוק מהרצף של AAAAA שתי
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... בתת המודע? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על האופן שבו עיצוב פונטים בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף למילים הכתובות, צורת האותיות עצמה מעבירה תחושות ומשמעות. הוא הציג את הדוגמה של פרסומת למשקה קר, שבה עיצוב הפונטים היה מכוון להחמיא למסר של קור. האותיות היו מעוצבות כך שנראו כאילו הן קפואות, עם צורת אותיות שמזכירה קוביות קרח. זה היה המאמץ להמחיש את המסר לא רק דרך הטקסט, אלא גם דרך צורת האותיות. לפי אליעד, כל צורה של פונט במוח מעוררת אסוציאציות. לדוגמה, האותיות המפורסמות בפרסומת למשקה קר עשויות להזכיר קוביות קרח או קרח שנשבר, וזה היה מכוון להעביר תחושת קור. הוא הסביר כי מסרים כאלה מגיעים לתודעה לא רק דרך המילים, אלא גם דרך צורת האותיות, שעוזרת ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך, פרסומות יכולות להשתמש ... המסר ולהפוך אותו למובחן יותר דרך הצורות והצבעים. לאחר מכן, אליעד כהן ציין שהעיצוב הוויזואלי של הפונט בפרסומות לא תמיד ישמש להמחשת תחושות של האותיות בלבד, אלא גם יכול לשמש כדרך למשוך תשומת לב, כמו כאשר הפונט לא עוקב אחרי קו ישר אלא מציג פיזור לא סימטרי של האותיות. זה יכול לשדר את המסר כי מדובר במשהו לא סטנדרטי, דבר שיכול למשוך את הצופה ולהשאיר רושם חזק יותר. שיחה נוספת שהתפתחה בין אליעד למאזין עסקה בהשפעה של עיצוב הפונט על רכישת מוצר. אליעד הסביר כי לעיתים העיצוב של האותיות יכול להוביל לרגשות שמובילים לפעולות, כמו רכישת המוצר. לדוגמה, לעיתים יש מותגים ... עגלגל כדי להשרות תחושת רוגע. כל צורת פונט מתקבלת בצורה שונה במוח ומעוררת תחושה שמתחברת למסר. באופן כללי, אליעד הסביר כי כל פונט, צבע או צורת אותיות מעוררת אצל הצופה תחושות מסוימות, שיכולות להשפיע על התפיסה של המוצר או השירות שמפורסם. ... בעיצוב כדי לשדר תחושות הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה פונטים עכשיו אפשר לכתוב אותן בהרבה פונטים, פונט זה צורת אותיות ויש עיצובים שונים ואתה שואל מה השכל שיש בדבר. עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה ... אולי קוביות קרח אולי פה אולי שם, וזה היה פרסומת למה? למשקה קר זה כל הסיפור. זאת אומרת בעצם מנסים להעביר לך את המסר של הקור גם דרך הצורה של האותיות, זאת אומרת אומרים לך זה קר זה הכי קר אבל לא רק כי אומרים לך זה הכי קר רוצים שגם הצורה של האותיות תזכיר לך קור ולכן ציירו לך אותיות קפואות אותיות שנראות לך כדבר קפוא. ש: האותיות בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את המשפטים הם לא כתבו את זה בקו ישר הם כתבו את זה ככה ... אחר זאת סיבה אחרת, זה אולי כדי להגיד לך שזה לא סטנדרטי כדי למשוך את תשומת ליבך לא בהכרח שזה קשור לזה, אני אומר שלפעמים העיצוב עצמו של צורת האותיות מנסה להעביר לך מסר דרך צורת האותיות. ש: פה נגיד הצורה הזאת כאילו אתה אמור לדמיין קרח. אליעד: לא השאלה אני דיברתי ספציפית. ... ש: לא התכוונתי לאלה. אליעד: כן אם הייתי שואל אותך למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה היית אומר? ש: אני לא יודע אחרי שאמרת לי כבר אני משוחד. אליעד: בסדר אבל תנסה לראות ... כשיש שברים זה קרח וקרח אחד מהסימנים זה שברים. אליעד: כן כאילו כמו קרח כזה כמו נגיד קוביות, כן כמו קרח נשבר או מנופץ או משהו כזה. לפעמים האותיות יוצרות לך סוג של תחושה, תראה המסר מועבר גם בצורה טקסטואלית זאת אומרת אם אני אגיד לך ... שום דבר לא בתת מודע הכל במודע, אתה מודע לכל מה שקורה כשאתה רואה משהו ואתה מרגיש משהו אתה יודע למה הרגשת את זה. ש: לא אבל זה שהושפעתי מצורת אותיות בגלל זה קניתי מוצר? אליעד: כן ברור לא אז למה קנית את המוצר לא בגלל צורת האותיות צורת האותיות השפיעה על רכישת המוצר, לפעמים נגיד יש מוצר נגיד שהאותיות הם בצורה עגולה לפעמים בצורה חדה לפעמים בצורה בולטת צורה כזאת כי כל דבר יש לו איזה ...
ליקוטי מוהרן ח"א לג, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
ליקוטי מוהרן ח"א לג, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
... לו לראות את הטוב שבמציאות. ההבדל בין יום טוב ליום רע תלוי בשכל של התורה, באותה הבנה פנימית שמאפשרת לראות מדוע ואיך בדיוק המציאות מתנהלת בצורה מסוימת. מה המשמעות של אותיות התורה לפי ליקוטי מוהרן? אליעד מפרט שכשמדברים על אותיות התורה, לא מדובר רק באותיות הפיזיות שבתורה הכתובה, אלא בשכלים וברעיונות הפנימיים והעמוקים שנמצאים מאחורי כל דבר בעולם. לפי ההסבר הזה, העולם כולו פועל על פי מערכת של שכלים, שהם אותיות התורה הפנימיות, והם אלו שמחיים כל דבר שקיים במציאות. אליעד מדגים ואומר שאפילו פעולה פשוטה כמו להזיז את הרגל היא ביטוי לשכלים האלו, שהם למעשה אותם שכלים שמהם העולם כולו נברא. אלא שאותם שכלים, או אותיות , נמצאים במצב של צמצום, הסתרה והעלמה, כדי לאפשר לעולם הגשמי ... התורה עצמה, שהיא הכוח המחיה את הכל. ככל שהאדם מצליח להעמיק בשכל הזה, הוא זוכה לחוויה של בהירות גדולה יותר, והקליפות (הסתרות והבלבולים של העולם הגשמי) מתקלפות מעל האותיות, והוא רואה בבירור יותר את המשמעות האמיתית של כל דבר. מהו פירוש ... של חקירת השכל הפנימי של המציאות, כדי להגיע להבנת המהות העמוקה של כל אירוע, להפוך רע לטוב, ולגלות את החיבור של כל דבר לשורש האלוהי. איך לומדים ליקוטי מוהרן? מה זה אותיות התורה לפי רבי נחמן? איך אפשר להפוך רע לטוב? מה המשמעות של נעשה ...
קבלה, מושגים בקבלה, לימוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הסוד, מיסטיקה, חכמת הקבלה, מקובלים, משה רבנו, אברהם אבינו
... קריאה ללא הבנה היא ניסיון לברוח מהשכל ומההבנה האמיתית. האם יש כוח או תדר מיוחד בצירופי אותיות בזוהר? אליעד מתייחס לרעיון שיש כוח או תדר מיוחד בצירופי אותיות או במילים מסוימות בזוהר. לדעתו, הרעיון שיש אנרגיה מיוחדת באותיות עצמן הוא מוטעה. הוא מסביר שכל מנטרה או טקסט שחוזרים עליו יכול להרגיע זמנית את התודעה, אך זה לא יכול לשנות את המהות הפנימית של האדם. שום רצף של אותיות לא יכול באמת לשחרר את האדם מחוסר היכולת שלו להבין דבר והיפוכו או לשחרר אותו מהתודעה שלו עצמו. הוא מדגיש שהמטרה הסופית היא להגיע להבנה ... בזוהר בלי להבין? מה המשמעות של ארבעת העולמות בקבלה? האם יש תועלת במנטרות ובצירופי אותיות? למה הזוהר כתוב בארמית? איך ללמוד נכון את תורת הקבלה? מה המשמעות האמיתית של ספירות בקבלה? ...
מה הסיכוי ש? האם יש סיכוי ש? סיכוי סטטיסטי, איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? רצפים בין מילים, העולם נוצר במקרה, סטטיסטיקה, כמות אין סופית, הסתברות סטטיסטית, בריאת העולם
מה הסיכוי ש? האם יש סיכוי ש? סיכוי סטטיסטי, איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? רצפים בין מילים, העולם נוצר במקרה, סטטיסטיקה, כמות אין סופית, הסתברות סטטיסטית, בריאת העולם
... אליעד מסבך את השאלה ושואל אם אפשר להוסיף לשפה מילים חדשות ואפילו אותיות חדשות. הוא מסביר שאם מוסיפים מילים או אותיות, או מאפשרים משפטים ללא הגבלת אורך, אז באופן טבעי הכמות של הרצפים האפשריים תהיה אינסופית. האם עולם אינסופי יוצר בהכרח את כל האפשרויות? אליעד חוזר לרעיון המרכזי ומסביר ... ייכתב במקרה? האם כמות המשפטים האפשרית היא אינסופית? האם אפשר להמציא אותיות חדשות? בריאת העולם במקרה או בכוונה? האם אפשרויות אינסופיות תמיד יתממשו? ...
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
... פעם שמוזכר צדיק, כלולה בתוכו גם הבחינה של למדן, אך לא בהכרח להפך. מה מסמלים האותיות והנקודות בתורה לפי רבי נחמן? אליעד כהן מסביר את התהליך שבו אותיות התורה מקבלות משמעות רק באמצעות ניקוד, כלומר, הרצון של האדם והכוונות שלו הן שמעניקות משמעות למציאות. אותיות ללא ניקוד הן כמו גוף ללא נפש. האדם עצמו מנקד את המציאות - אם הוא רוצה טוב, הוא נותן למציאות ניקוד ... מה המשמעות של ייסורים לפי רבי נחמן? מה זה אהבה נפולה? מהי חירות אמיתית? איך האותיות מקבלות משמעות במציאות? ...
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 4
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 4
... ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 4 מה המשמעות של האותיות והנקודות לפי ליקוטי מוהרן? בתורה בליקוטי מוהרן, רבי נחמן מסביר את הקשר בין האותיות לבין הנקודות שמלוות אותן. לדבריו, האותיות עצמן הן כמו גוף חסר חיים, דומם וחסר תנועה. הן קיימות אך אינן מביעות שום משמעות או תוכן לבדן. נקודות הניקוד הן אלו שנותנות חיים לאותיות. הן כמו הנפש שמניעה ומחייה את הגוף. כפי שאדם ללא נפש הוא רק גוף חסר תנועה, כך גם אותיות ללא נקודות הן חסרות משמעות וחסרות חיים. הדוגמה שרבי נחמן משתמש בה היא שהתנועה של האדם נוצרת על ידי הנפש, ולכן, כאשר אדם מדבר, הוא יוצר את הנפש של המילים והאותיות. האותיות עצמן הן כמו גופים דוממים, והנקודות יוצרות בהן תנועה, בדיוק כפי שהנפש מפעילה את הגוף האנושי. התנועה של האותיות על ידי הנקודות מביאה אותן לידי חיבור וזיווג, כך נוצרים צירופי מילים שמביעים ... בעצם נקודות שיוצרות את הנפש הפנימית שלו. ככל שהאדם משתוקק למשהו יותר, בין אם זה משהו טוב ובין אם זה משהו רע, הוא יוצר לעצמו כלי לקבל את אותו הדבר. רבי נחמן מסביר שהאותיות הן כמו כלים ריקים, והכיסופים (הרצונות העזים) הם הנקודות שמניעות אותן ויוצרות ... ומי שרוצה לחוות הנאה או סבל ייצור בהתאם לרצונו כלי לקלוט את מה שמתאים לרצונו. איך הכיסופים הופכים לכלי למציאות? רבי נחמן מדגים שהכיסופים יוצרים למעשה נקודות בתוך האותיות, ואז האותיות נעות ומתחברות בהתאם לכיסופים של האדם. כך נוצרת נפש שהיא בעצם התנועה של האותיות. כאשר לאדם יש רצון חזק, הוא הופך אותו למעשים. הוא לא נשאר רק בשלב התיאורטי, ... התפיסות נובע מהכיסופים השונים שלהם ומהרצונות השונים שיש להם. הכלי שהאדם יוצר במחשבתו על ידי הכיסופים משפיע על מה שייכנס לתוך אותו הכלי, בין אם זה דבר טוב או רע. האותיות עצמן, כלומר, המציאות בפני עצמה, הן נייטרליות. אין בהן טוב או רע בעצם. הן ... אמיתית, ואז לקבל מהצדיק הדרכה מדויקת. הצדיק נותן לאדם את הכלים והדרך הישרה להתקדם ולהתחבר לבורא ולרצונות הפנימיים ביותר שלו. איך ללמוד ליקוטי מוהרן? משמעות האותיות והנקודות מה הקשר בין רצון למציאות? מה תפקיד הצדיק לפי רבי נחמן? מהם כיסופים ...
מגפת הקורונה, מהי המחלה המסוכנת ביותר בעולם? ביבי נתניהו ושפעת הקורונה, בריאות הציבור, סכנת הקורונה, תמותה בגלל הקורונה, קונספירציות קורונה, האמת של הקורונה, כמה מתו מקורונה? חולים בקורונה, מוות מקורונה, למה רק לא ביבי?
מגפת הקורונה, מהי המחלה המסוכנת ביותר בעולם? ביבי נתניהו ושפעת הקורונה, בריאות הציבור, סכנת הקורונה, תמותה בגלל הקורונה, קונספירציות קורונה, האמת של הקורונה, כמה מתו מקורונה? חולים בקורונה, מוות מקורונה, למה רק לא ביבי?
... נקבעה כמסוכנת ביותר בעולם? לדברי אליעד, מחלת היהו (המורכבת מאותיות יה ו- וי), היא המחלה המסוכנת ביותר בעולם כי לאחר מחקר שנעשה, התברר שהאותיות י, ה, והן הנפוצות ביותר בשמות של כל המחלות בעולם. הוא מציע לערוך ניסוי: לכתוב את שמות כל המחלות ולגלות כי האותיות הללו חוזרות באופן מובהק ביותר. מכאן הוא טוען כי כל המחלות בעולם הן למעשה ביטויים של מחלת היהו. מי נמצא בסיכון הגבוה ביותר לחלות במחלת היהו? אליעד מסביר שהאנשים בעלי הסיכון הגבוה ביותר הם אלו שבשמם מופיעות האותיות י, ה, או ו. הוא טוען כי בבדיקת שמות האנשים שמתים בבית חולים או בכלל, ניתן יהיה לראות צירוף מקרים ברור בין המחלות לבין אותיות השם של האנשים. לדבריו, אנשים לא מאובחנים במחלה זו מכיוון שהמערכת מסתירה את הבעיה בכוונה. מדוע לדעת אליעד כהן המחלה הזו למעשה לא מגדילה את התמותה ... נתניהו הוא המשיח האמיתי? אליעד טוען שביבי נתניהו הוא המלך המשיח האמיתי כי הוא מציל אותנו מהקורונה, והוכחה לכך היא שהשם נתניהו כולל את האותיות י, הו - ו, כלומר, נתניהו בעצמו נמצא בקבוצת סיכון גבוהה לחלות במחלת היהו. לטענתו, כל הפעולות שביבי עושה נגד הקורונה מוכיחות שהוא מוכן להרוס את המדינה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אותיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אותיות, איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: אותיות, איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, אימון אישי קשב וריכוז, מאמן אישי טלפוני בנושא אותיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 07:46:42 - wesi4