... בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון
אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח איך להפוך חיסרון של מוצר
מאובייקטיבי לסובייקטיבי במכירה? כאשר לקוח מביע התנגדות במכירה ומציין חסרונות של מוצר, קיימת גישה נפוצה האומרת שצריך להפוך את ההתנגדות של הלקוח
מאובייקטיבית לסובייקטיבית. אליעד כהן מסביר שההבדל בין
אובייקטיבי לסובייקטיבי הוא
שאובייקטיבי מתייחס לדבר נכון ותקף לכלל, ואילו סובייקטיבי הוא דבר הנתפס כנכון רק מנקודת מבטו של אדם מסוים. לדוגמה, אם לקוח טוען הדירה הזאת רועשת, זוהי טענה
אובייקטיבית. לעומת זאת, אם נאמר ללקוח למה בעיניך הדירה הזאת רועשת?, אנו הופכים את הטענה לסובייקטיבית, כיוון שהיא כבר לא נתפסת כעובדה ... את חסרונות המוצר לסובייקטיביים, אך את היתרונות יש להפוך
לאובייקטיביים . כלומר, אם לקוח אומר הדירה נראית לי נחמדה, יש להגיב באופן שמציג זאת כעובדה מוחלטת ובלתי ניתנת לערעור: נכון, הדירה הזאת ... שלקוחות לרוב נוטים להיות בטוחים יותר בדברים שהם רואים
כאובייקטיביים, ואילו סובייקטיבי מעיד על ספקנות וחוסר ודאות מסוימים. ולכן, לפעמים עדיף דווקא לא להפוך חיסרון לסובייקטיבי, אלא למצוא דרך ... התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? איך להפוך חיסרון סובייקטיבי
לאובייקטיבי במכירה? כאשר מנסים למכור מוצר ללקוח, עלולה להתעורר התנגדות מצידו. ישנן דרכים שונות להתמודד עם התנגדויות אלו, אחת מהם היא להפוך את הדעות השליליות של הלקוח על המוצר
מאובייקטיביות לסובייקטיביות. הכוונה היא שבמקום להניח שהחיסרון של הלקוח הוא אמיתי וכולל את כולם, יש להבהיר לו שהדעה הזאת נובעת ממנו ... הופך לדעה אישית ולא לעובדה מוחלטת. ההבדל בין חיסרון
אובייקטיבי לסובייקטיבי כאשר הלקוח מציין חיסרון לגבי המוצר, לדוגמה הדירה מאוד ישנה, אפשר להדגיש שהדעה שלו היא סובייקטיבית. מצד שני, יתרונות המוצר יש להפוך
לאובייקטיביים, כלומר, להציגם כעובדות מוצקות ובלתי ניתנות לערעור. אם הלקוח אומר הדירה הזאת מאוד נחמדה, נוכל לאשר את זה כעובדה בלי ... לא מתאים לו כלל. ההבנה שההתאמה היא סובייקטיבית ולא
אובייקטיבית עשויה להיות הבעיה כשיש חוסר התאמה אמיתי בין הלקוח למוצר. מה עושים כשלא מצליחים להוכיח שהמוצר מתאים ללקוח? במקרים שבהם ... כי אתה לא ישן בצורה הנכונה. זו דרך להפוך את החיסרון
לאובייקטיבי ולוודא שהלקוח מבין שזה לא תמיד כך. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה הפיכת חסרונות לסובייקטיביים ... לקוח יש לו התנגדות אז צריך בעצם להפוך את ההתנגדות שלו
מאובייקטיבית לסובייקטיבית, מה זה אומר
אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון בעיני כולם אני מגדיר את ההגדרה הזאת רק לצורך השיחה הזאת כרגע וסובייקטיבי לצורך העניין פירושו דבר ... את החיסרון לסובייקטיבי לעומת זאת את היתרונות להפוך
לאובייקטיבים. מה זה אומרת את היתרונות להפוך
לאובייקטיבים? נגיד שהלקוח אומר אתה יודע הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה, כן הדירה הזאת מאוד נחמדה שימו לב להבדל הלקוח אמר הדירה הזאת ... אם אנחנו רוצים לגבי היתרונות את היתרונות צריך להפוך
לאובייקטיבים, זאת אומרת אם הלקוח אמר הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה, אתה יודע לדעתי הדירה הזאת יכולה להתאים לי, כן הדירה הזאת יכולה להתאים לך
אובייקטיבי זאת עובדה זה לא יכול להיות זאת עובדה זה מחויב. אחרי שהסברתי בקצרה את מה שכבר הסברתי פעם אחרת בצורה יותר ארוכה עכשיו אני ... כי באופן יחסי מה בן אדם יותר בטוח בדברים שהוא חושב שהם
אובייקטיבים שהם נכונים באופן כללי, מה בן אדם פחות בטוח בדברים שהוא חושב שהם סובייקטיביים שהם נכונים רק בעיניו כי אם הוא אומר בעיני זה ... פי כן... נמכור לו את המוצר. אוקי למה? הוא בעצם אומר דבר
אובייקטיבי הדירה הזאת רועשת מציג את זה
כאובייקטיבי ואנחנו אומרים לו לא נכון זה סובייקטיבי זה רק בעיניך היא לא באמת רועשת אבל לעומת זאת יש חסרונות שבהם ההתאמה של הלקוח למוצר ... את המוצר כי ההתאמה אמורה להיות סובייקטיבית ולא בהכרח
אובייקטיבית , מי שהבין את הפרינציפ שישליך מזה על כל מקרה לגופו. עכשיו ואז השאלה הנשאלת היא כאשר לקוח אומר המוצר הזה, נגיד שזה מנה נגיד ... שבעצם צריך לעשות זה להפוך את החיסרון שהלקוח הציג בצורה
אובייקטיבית לסובייקטיבית, מה זאת אומרת? אני אסביר הלקוח נגיד אומר המוצר הזה לא מתאים לי נגיד אומר המיטה הזאת לא נוחה, תכף ניתן דוגמה ... הזאת לא נוחה לי עכשיו הלקוח בעצם מציג את החיסרון כחיסרון
אובייקטיבי עבורו, מה זאת אומרת כחיסרון
אובייקטיבי עבורו? זאת אומרת גם בתוך הסובייקטיבי עצמו גם בתוך התפיסה הסובייקטיבית שהוא אומר עבורי זה לא נוח גם בתוך זה יש
אובייקטיבי וסובייקטיבי. מה זאת אומרת
אובייקטיבי וסובייקטיבי, איך בתוך תפיסה סובייקטיבית של הלקוח שהוא אומר לי אישית המוצר לא מתאים איך בתוך זה יכולה להיות תפיסה
אובייקטיבית וסובייקטיבית? מאוד פשוט כשהלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי לא נוח לי השאלה היא האם הוא ראה את זה באופן