ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המחפש הרוחני - מהן תכונותיו של המחפש הרוחני האותנטי? ✔על המחפש האותנטי ללכת את הדרך, באומץ, בנחישות, בתבונה, בהקשבה ובכנות, עד סופה ... - ידע להצליח ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 המחפש הרוחני - מהן תכונותיו של המחפש הרוחני האותנטי?

על המחפש האותנטי ללכת את הדרך, באומץ, בנחישות, בתבונה, בהקשבה ובכנות, עד סופה. בסוף, מקבלים את העזרה הדרושה בשביל לקפוץ מהצוק. אך כמה מעטים מגיעים אל ספו.

וביתר פירוט:

אומץ, בעיני, הוא המוכנות ללכת אל כל המקומות שאינך מעז ללכת אליהם, לחוות את מה שאינך מעז לחוות, לדעת את שאינך רוצה לדעת (על עצמך, על היקר לך, על העולם), לעשות את מה שאתה מפחד לעשות, ולעיקר - לכאוב את מה שאתה נמנע מלכאוב.

תבונה, בעיני, היא להיות האור לעצמך, " To be a light unto yourself". ללכת בדרך ולנווט בה באופן עצמאי. לדעת להקשיב למורים, אבל גם ללכת הלאה מיד כשאתה מזהה שמיצית את המורה. לבחור בכלים שאתה מזהה שהם טובים לך, שיזיזו אותך ממקומך המדושן, ולא להיתקע עם אלה שאליהם התרגלת, וששימוש בהם כבר לא ממש ישנה אותך או יזיז אותך ממקומך.

יש להבחין בין תבונה ופקחות. פיקחות היא של המיינד: היכולת לנתח, להתפלסף, לחפור ולהסיק מסקנות נשגבות. התבונה אינה של המיינד, אלא היכולת שלך לנווט דרכו ומעבר לו.

לגבי כנות - צריך להיות אמיץ כדי להיות לגמרי כן, אך זה לא ממש אותו דבר. כנות (עבור מחפש רוחני, לא כנות סתם) היא המוכנות להיות dead honest. לא לשקר לעצמך, לא לספר סיפורים יפים, לא לחיות בלה - לה - לנד רוחני של התעלות רוח ופעמונים, וגם לא להשאיר חלקים שקריים בצד כי נוח (את המשכורת הנחמדה, הבחורה / בחור המשרים בטחון) אלא להיות מוכן לראות את השקר והכיעור, להכיר בהם, ולהצהיר עליהם (לפחות בפני עצמך).

בשנים האחרונות החיים זימנו לי סדרה על שיעורים שגרמו לי להתעורר. הבן זוג נטש, מחלה קשה הגיעה, וחברה התערערה. הרגשתי כאב בל יתואר, אך למדתי שאין לפתח תלות באנשים, במחשבות, בהרגלים ובאמונות. ראיתי שכל אלה הם אשליה בלבד. לקח לי זמן לעכל זאת, אבל כשלוקחים ממך משהו, אפילו אם הוא שיקרי, זה כאילו רוצחים לך את הנשמה, אבל בעצם חושפים אותה לאור לראשונה.

האבחנות שלך לגבי הדרך ותפוקותיה הן רבות ערך. עם זאת, כאשר עולים על הדרך באופן רישמי, כלומר שמים את ההתעוררות וההשתחררות בראש סדר העדיפויות ושואפים אליהן, הלימוד יכול להיעשות בדרכים קצת פחות ברבריות. כלומר, החיים עדיין מלמדים את מה שיש ללמד, אבל הם כבר לא חייבים לעשות את זה בעזרת כאפות בלבד, אלא גם באמצעים עדינים יותר - רמזים, טפיחות קלות, או אפילו פשוט להדליק את האור בצד השני, כדי שתעזוב את השקר בעצמך ותלך לכיוון הנכון ללא כאב וסבל כלל.

אם אנסה לחלק את האוכלוסיה לפלחים, אז כולם מקבלים כל הזמן את המסר שמה שלא טבעי (התשוקות שאינן מציאות, הפחדים מפני מה שכן מציאות) - כואב. יש את אלה (הרוב בימינו) שלא שומעים כלל את המסר, והם נאלצים לבלות את חייהם בסדרת כאפות, וביללות כאב לכל אורך הדרך. עבור אלה אין עדיין למידה של האמת ממש. המסר שהם אמורים לקבל הוא התחלתי מאד: "עליך לצאת לדרך", כלומר - עליך להתחיל להעמיק, להביט פנימה, או להטיל ספק במציאות כפי שאתה רואה אותה. עליך להבין שהכאפות הן מסר, ולא סתם מגיעות בגלל גורל אכזר, אלוהים כעוס או כי "החיים חרא".

ישנם אחרים, שעדיין לא הסכימו ממש לצאת לדרך הרוחנית באופן רשמי, אך שאוזניהם כבר נפקחו, וכאשר המסרים מגיעים, הם מתחילים להקשיב להם. אצל אלה הלימוד משלב אמצעים נוחים כגון ספרים, מורים, פורומים באינטרנט והגות עצמית, עם כאפות מדודות רק בעת הצורך. כמה מהכאפות האלה הן "הכאפה האחרונה מסוגה", כי אחריה מתרחשת למידה שגורמת לכך שהאדם לא יחווה עוד את האשליה מאותו סוג.

ויש את אלה (שלהם אני עושה "לייק") שעשו את הבחירה לצאת ולחפש את האמת, להשתחרר מאשליה, להבין את שאלת הסבל. אלה יקבלו באופן פלאי סיוע רב ומגוון מכיוונים רבים, והכאפות שיחטפו מהחיים יהיו קלות יחסית, וגם ייתפסו על ידי האדם באופן פחות טרגי, כי מעייניו נתונים אל החופש ופחות אל האשליות הנשמטות או מתנפצות בחייו.

ולבסוף, נזכיר כמובן גם את ידידינו הערים. עבור אלה, אין יותר כאפות כלל, פשוט כי כל חבר שהשתנה, בן זוג שנעלם, מחלה שהופיעה או שר פנים עם תסמונת דאון מתקבלים בברכה ובראיה בהירה. או כדברי המורה המוארת לילי בנטב, בסגנונה הועד - בייתי: "מה שבא - ברוך הבא. מה שהולך - שיילך לשלום!".

מה מצחיק? מצחיק שכל הדרמה הנ"ל אינה מתרחשת על ידי איזשהו כוח חיצוני שמנווט אותה, אלא היא הטבע עצמו. כלומר - היא הטבעיות עצמה, אותה יש לגלות. הכאפות הן תוצאה טבעית של ראיה מסויימת, של תודעה מסויימת, וכך גם השיעורים האחרים. והבחירה - היא תמיד ניתנת לביצוע על ידי האדם. תמיד אפשר פשוט לבחור.

האם קיבלת הכוונה בדרכך? האם ההכוונה עלולה להתפתח לתלות, או לאשליה של התלמיד? ומה לגבי מי שהגיע בזכות עצמו וללא מורה, האם הבסיס שלו יותר איתן?

בשלב די מוקדם בדרכי הרוחנית, צד את עיני משל מצויין שכתב רבי חיים לוצאטו (רמח"ל) בספרו "מסילת ישרים". הנה כך הוא כותב (בעיבוד לשפתנו העכשווית):

"למה הדבר דומה? למבוך, הוא הגן המצוי אצל השרים לשם בילוי, שהנטיעות בו עשויות דפנות דפנות, וביניהן שבילים רבים מסובכים ומעורבבים, וכולם דומים זה לזה, והמטרה היא להגיע אל במה אחת שבאמצע המבוך.

"ואמנם, כמה משבילים אלה אכן ישרים ומובילים אל הבמה. אך כמה מהם מטעים את האדם ומרחיקים אותו ממנה. ואמנם, ההולך בין השבילים אינו יכול לראות ולדעת כלל אם הוא בשביל האמיתי או בכוזב, כי כולם זהים, ואין הבדל ביניהם לעין הרואה אותם. זאת, אלא אם יודע האדם את הדרך בבקיאות, מכיוון שכבר הלך בשבילים אלה והגיע אל המטרה, שהיא הבמה.

"ואכן, זה שכבר הגיע אל הבמה ועומד עליה, הוא רואה את כל השבילים שלפניו, ויכול להבחין בין האמיתיים והמוטעים. הוא יכול להזהיר את ההולכים בהם, ולומר: 'זוהי הדרך, לכו בה! '. ואכן, מי שירצה להאמין לו, יגיע אל המקום המיועד. ומי שלא ירצה להאמין וירצה ללכת אחר עיניו שלו - ודאי שיישאר אובד, ולא יגיע אליו".

במהלך החיפוש הרוחני, הייתי עסוק מאד במשך חודשים לא מעטים בלהקשיב, לקרוא או לפגוש מורים רוחניים שזיהיתי שהם "עומדים על הבמה" שבמרכז גן המבוך. כשזיהיתי אחד או אחת מאלה, נעלתי את הכוונת עליו, וניסיתי בכל מאודי לקלוט ממנו כל רמז או הכוונה מועילה.

לגבי התלות במורה הרוחני: ובכן, ההכוונה עשויה להתפתח לתלות, אבל לא בהכרח "עלולה". כלומר, תלות שכזו אינה בהכרח שלילית. כמובן, אם התלמיד מבלה שנים על גבי שנים רק ברומן עם ההכוונה של המורה ולא ממש מתקדם בתוך המבוך, מדובר בהחמצה, אך לעתים נדרשת תקופה ארוכה של תלות במורה ובהכוונה שלו כדי לצעוד היטב ולאט בדרך. כל מקרה לגופו...

לגבי האפשרות להפיכת ההכוונה לאשליה: התלמיד, כל עוד הוא תלמיד, בהכרח חי באשליה. המורה משתף פעולה עם האשליה הזו באופן זמני, כדי לעזור לו. האשליה, אם כן, היא חלק מתהליך הריפוי, והיא הופכת למזיקה רק אם המורה אינו ער. כלומר, אם גם התלמיד וגם המורה משכשכים בה בצוותא.

כיצד התלמיד יכול לזהות מצב כזה ולהיזהר ממנו? ובכן, הוא לא תמיד יכול. עבורי היה מדובר בתהליך מרתק של התבוננות ממוקדת ורציפה, שבמהלכה יכולתי לפתח תבונה, ולזהות מתי המורה אכן "הגיע למרכז המבוך" ובאילו מקרים, למרות שנראה שהוא במעגל הקרוב יותר למטרה, הוא בעצם מסתובב ביחד איתי בתוכו. לפעמים, אפילו כשאי אפשר להיות בטוחים, עצם המאמץ לזהות זאת גורם להתבגרות והבשלה, והוא חלק מההתקדמות בדרך הרוחנית.

ולגבי שאלתך על מי שהגיע בזכות עצמו: כל מי שהגיע, עם או בלי מורה, הגיע בזכות עצמו. כמעט בלתי אפשרי למצוא את מרכז המבוך ללא מורה, אך ברגע שאדם הגיע אל האמת, איתנות ידיעת האמת שלו אינה עניין מידתי. כלומר - אין מואר עם בסיס יותר איתן או פחות איתן. מי שהגיע הופך מייד לזהה לכל אחיו שהתעוררו, עם או בלי מורה.

"מי ששותה היישר מתוך פי, יהפוך זהה לי. ואנוכי אעשה הוא. וכל הסודות הנסתרים יתגלו לו" (ישוע, "הבשורה על פי תומא")

פשוט בלי מורה או עם האמת את הנשמה חופש גורמים ספקנות מורה רוחני כל מקרה לגופו לדעת משכורת אותנטי אותנטיות הרוחניות רוחני רוחניות תכונות
חינוך ילדים / שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 1
...ילדים נכון? חלק 1 ובו יתבאר העניין של חינוך ילדים, ואיך לחנך ילדים בצורה נכונה? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי בתהליך של חינוך ילדים נתקלים ההורים והמורים בשאלה, של איך לחנך את הילדים בצורה נכונה. וכפי שנאמר "חנוך לנער על פי דרכו, גם כי יזקין לא יסור ממנה". דהיינו, אם תצליח לחנך את הילד להתנהג בצורה הנכונה, אבל תעשה זאת על פי דרכו של הילד, דהיינו, תעשה זאת בצורה חכמה שתתאים לרוח הילד, על ידי זה החינוך של הילד יצליח באמת. והשאלה היא, מהו חינוך ילדים נכון...
אין דבר העומד בפני הרצון - האם ומתי אין דבר שעומד בפני הרצון?
...דבר העומד בפני הרצון - האם ומתי אין דבר שעומד בפני הרצון? תשובה: אכן אין דבר העומד בפני הרצון. כל דבר בעולם שאותו ירצה האדם בשלמות, הוא יוכל להשיג אותו. אבל בתנאי אחד, והוא שעל האדם לרכז ולמקד את כל כוח הרצון שלו רק בנקודה אחת. כאשר האדם רוצה משהו ותוך כדי זה יש לו עוד רצונות אחרים שגם אותם הוא רוצה, הרי שלא כל כוח הרצון שלו ממוקד בדבר אחד, ולא בהכרח שהרצון שלו יתממש. ככל שהאדם רוצה משהו בצורה יותר חזקה, כך הוא מגדיל את הסיכוי שזה יקרה. אך העוצמה...
הבנה בלבד - זאת הדרך היחידה בלבד - וכל השאר, אלו דרכי שקר וסבל
...שקר וסבל כי מי שמקשיב לעצות של החכם האמיתי כפי מה שהן, בלי לסור מהן ימין או שמאל, דהיינו, שהאדם לא מוסיף ולא גורע, מהשכל של החכם האמיתי, אלא נצמד לשכל של החכם האמיתי, בלי שום תוספות של שקר, הוא מגיע בבטחה, לשלמות שאין שלמות אחריה וכולי. אבל, ברגע שהאדם לוקח את השכל של החכם האמיתי, והוא משנה אותו קצת, דהיינו, שהאדם מוסיף עליו קצת, או גורע ממנו קצת וכיו"ב, והאדם מנסה להיצמד, למה שנדמה לו שהוא השכל של החכם האמיתי, אחרי שהוא כבר שינה אותו קצת, על ידי...
להיות מאושר באמת - למה מוכרח רצון אמיתי?
...מוכרח רצון אמיתי? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על להיות מאושר באמת - למה מוכרח רצון אמיתי?. למה ומה הסיבה, שכדי שהאדם יהיה מאושר באמת, הוא צריך לרצות להיות מאושר באמת? ואם אתה רוצה להיות מאושר, תהיה מאושר באמת כרגע. ולמה האדם חייב להגיע לרצון אמיתי? מה הדגש של הרצון האמיתי להיכנס לגן העדן? למה צריך לוותר על רצונות אחרים כדי להגיע לאושר אמיתי? התשובה היא, כיוון שגן עדן הוא שלמות, אחדות, בו זמנית אחדות ושלמות. אדם או ימצא בגן עדן...
חוויית סף מוות - מוות קליני - מבוא
...בראשי התיבות NDE: near-death experience) היא חוויה שעליה מספר לעתים מי שחווה מוות קליני ושרד, בנוגע לתחושותיו בעת האירוע. בעת המוות הקליני עדיין קיימים תפקודים של המוח, ולכן יכול האדם לעתים לחזור לתפקוד גופני וקוגניטיבי מלא, ולדווח את שחווה. קיימים דיווחים שונים, אצל אנשים שחוו מוות קליני וחזרו לחיים, על חוויה חוץ גופית, ראיית אור לבן, הימשכות למנהרה וראיית אנשים קרובים שנפטרו. ממצאיו של ריימונד מודי בשנת 1975 פרסם ד'"ר ריימונד מודי (Raymond Moody)...
שינוי תפיסה חשיבה רעה לתפיסה טובה - מילים ומונחים
...רעה לתפיסה טובה - מילים ומונחים למילים יש השפעה רבה על רגשות שלנו. ביטויים ומילים שאנחנו שומעים במהלך היום יכולים לפעמים לשנות את מצב הרוח שלנו מקצה לקצה. מילים יכולות לגרום לנו לתחושה של חוסר חשק ויכולות גם לגרום לנו לתחושה חיובית ואופטימית. מידת ההשפעה של מילים על הרגשות שלנו יכולה להשתנות ביחס לסיטואציה או ביחס לחשיבות של האדם שמדבר איתנו ומידת ההערכה שלנו כלפיו. אם אנחנו שומעים למשל הרצאה של בעל סמכות שדעתו מוערכת בעינינו והוא יאמר משפט כמו אין...
הדרכת מורים - לימודי גיאוגרפיה בכתה ד
...רישמי כבר בגן ובכתה א. ילדי הגן והכתה יוצאים אחת לשבוע לטיול שבועי דרכו הם חווים את המרחב הטבעי בסביבה. הילדים מתבוננים בהתחלפות העונות, בתנועת השמש, בגדילת הצמחים, בסוגי האבנים, ואם יש קרוב לביהס ים או מקור מים הם משתעשעים ולומדים גם עליהם. בכתה ד מופיעה לראשונה תקופה רשמית בה לומדים גייאוגרפיה / מולדת. התקופה עוסקת במרחב הקרוב אל הילד. לדוגמא, במידה והילד גר וחי ואיזור השפלה אז הלימוד יכלול את איזור ביתו, הרחוב שלו, הישוב בו הוא גר, בית הספר, סביבת...
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 3
...פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 3 תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 2. "התנ"ך עודנו הבסיס לדתם של שני שלישים מאוכלוסיית העולם" - לא מזמן נתקלתי במשפט הזה באחד האתרים, ויתכן מי שיערער על הנתון המספרי שמכיל, אולם אין ספק ויש בו משהו מהאמת... התנ"ך הוא בסיס אמונתם של הרבה אנשים שחלפו על פני ההסטוריה האנושית; הוא אחד הספרים הפופולרים העתיקים ביותר והנמכרים ביותר, וגם בזאת יש משהו מהאמת. התנ"ך מכיל את התורה, את הנביאים והכתובים, אולם אישית כשאני אומר...
נרות הופי וטיפולי אוזניים /
...בעיות האוזניים מתחלקות למספר סוגים עקריים: דלקת אוזניים (בודדת או חוזרת - כרונית) נוזלים באוזניים "אוזניים סתומות"לאחר טיסה אוזניים פקוקות הצטברות לכלוך (אבק, מלחים, שאריות סבון)... ירידה בשמיעה מהם נרות הופי? נרות ההופי התגלו כבר לפני מאות שנים כחלק מתרבות הרפואה אצל ההודים, האינדיאנים (שבט ההופי), והסינים. נרות הופי פועלים על העיקרון הפיזיקלי הפשוט, שחום הופך מוצק לנוזל ונוזל לגז. הנר עשוי מכותנה ומצופה בשעווה ובפרופוליס (לא כל סוגי הנרות). צורתו...
הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 2
...אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 2 לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 2. ממשיכים בספר להיות אלוהים, חלק ראשון עמוד 169 הבנו מחלק 1 שגם הקיום העצמי שלך הוא לא בשליטתך. קשה לאדם לקבל שהקיום שלו הוא אופציונאלי. יש מיליון דברים ואתה אחד מהאופציות. והאדם יכול להיות קיים או לא להיות קיים, כי אם יש קיום אז גם אין קיום...
סרטן השד - לפי התגליות המפתיעות של הרפואה החדשה - חלק 2
...החדשה - חלק 2 סרטן השד - לפי התגליות המפתיעות של הרפואה החדשה - חלק 1. תהליך התפתחות הסרטן בצינורות החלב: כאשר קורית טראומה / קונפליקט של פרידה מתחיל תהליך של אובדן תאים בדפנות הפנימיים של צינורות החלב ותהליך זה נמשך כל עוד נמשכת השפעת הטראומה / קונפליקט. ההיגיון של הטבע העומד מאחורי תהליך זה הוא כנראה כזה, שנועד לפתור מצב בו כבר אין צורך בחלב עקב הפרידה. לכן מטרת התהליך היא להרחיב את צינורות החלב כדי לאפשר לחלב שנמצא בצינורות לצאת החוצה יותר מהר...
התבגרות ומלטונין
...חיינו: תינוקות ובני נוער פעוטות זקוקים לכ - 19 שעות שינה ביום, כאשר שנתם נחלקת לסגמנטים קצרים של 4-3 שעות שינה. עד לגילאי ביה"ס, כמות השינה שאנו צורכים הולכת ופוחתת עד שהיא מתייצבת על כ - 12-10 שעות בלילה. למרות זאת, במחקר שבדק את הרגלי השינה בקרב הנוער, נתגלה כי בני נוער נוטים לישון פחות שעות, ללכת לישון מאוחר יותר ולחוות עייפות בבזמן היום. נראה כי הדבר נובע מהעובדה שבני הנוער זקוקים ליותר שעות שינה בתקופה זו, אך בגלל סיבות שונות, סביבתיות ואישיות...
האם החיים הם תוכנית כבקשתך?
...תדע האם זו המטרה שאתה צריך לחתור אליה? איך תוודא שלא תתעורר אחרי כמה שנים ותבין שלא זו הדרך? החיים אליהם הגעת חיכו לך, רק לך והכינו לך מסלול ייחודי ואישי שלך בלבד. יש ביכולתך לשנות את הדרך, את אופן ראייתך את הדברים, אבל לא לשנות את הייעוד שלך לחלוטין. הגורל נכתב מראש - ביכולתך לעצב את הדרך לשם בדרכך שלך. האם אתה באמת מצפה שכל מה שתתכנן אכן יקרה? אם היית מצליח להשיג כל מה שאתה דורש למען עצמך מהי משמעות החיים? כבר נאמר במקורות: "מחשבות רבות בלב איש...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈2 ב 250  👈4 ב 350     📞 050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לביטחון עצמי, מטפל רוחני, מאמן אישי לאורח חיים בריא פסיכולוגית קלינית מומחית בתל אביב ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 20_10_2020 השעה 05:41:51 - wesi4